Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, ik heb het gevonden.
bestaat er een mogelijkeheid dat ik zou kunnen kiezen voor een ander WLAN netwerk?
Deze optie staat er niet tussen
kielkiel schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:14:
[...]

Ik weet niet exact hoe het gaat, maar je kan bij email ophalen ingeven via welk kanaal de mail opgehaald en verstuurd moet worden. Dus zoek even bij de instellingen van je popmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit atm op mijn school wifi maar die key is ingetoetst door iemand anders en ik mag het niet wrten, weeh iemand hoe ik deze kan krijgen, alvast bedakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pumanike schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:24:
[...]

Zo heb ik het inderdaad ook gedaan ..
En het is gelukt! Vanmorgen de key en cert ontvangen, en gepatched met SisSign GUI. Pumanike en FivaL, thx!! Eindelijk virtual keys :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:13
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:21:
Bedankt, ik heb het gevonden.
bestaat er een mogelijkeheid dat ik zou kunnen kiezen voor een ander WLAN netwerk?
Deze optie staat er niet tussen

[...]
Hoe bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:17
RnB schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 23:59:
IIk heb trouwens een spleet aan de rechterkant van het toestel, niet storend ofzo en ik las ook dat het best wel veel voorkomt, dus ik laat het maar zo. Maar had het toch liever dicht gehad..
In welk land is jouw 5800 gemaakt? Misschien worden de 5800's in verschillende landen geproduceerd en dat het 'spleet' probleem zich alleen voordoet met het type dat uit een bepaald land komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Met die "spleet" kan je gewoon langs een nokia store of bij een winkel van je provider langs dit valt onder de garantie ik heb het deze week ook laten maken en die spleet is nu verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn autoradio heeft aux ingang voor mp3 speler (3.5 jack), die neemt de besturing over wanneer men een mp3, ipod, aansluit.
Aangezien de 5800 ook Expressmusic noemt, dacht ik deze even aan te sluiten.
Nu blijkt dit niet te werken?
Ligt het aan een instelling die dient te gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
lijkt me dat de basis functie als volgende etc wel moet lukken op zijn minst moet het mogelijk zijn om gewoon muziek af te spelen. Bij aansluiten van de 3,5mm jack moet je bij de popup op je telefoon koptelefoon selecteren meer kan je niet instellen... Je kan eventueel bij instellen van randapperatuur kijken maar ik verwacht niet dat je daar iets nuttigs gaat vinden.

[ Voor 27% gewijzigd door haakjesluiten op 13-06-2009 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gellimo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-10-2017
voor de mensen die graag een film met ondertitels willen op je 5800 heb ik hier misschien wel een tip ik gebruik twee progjes het eerste is XviD4PSP 5.0 het is een free progje dat je hier kan vinden

http://www.softpedia.com/...rter-for-PSP-and-PC.shtml

nu zal je denken wat heeft een psp progje met een nokia 5800 te maken het is de enigste gratis converter waar je ondertitels kan bij verwerken ik zet de film om naar mp4 voor psp.

dan gebruik ik volgend progje SUPER van eright de instellingen voor de nokia 5800 kan je hier vinden
http://sjc-nokia5800.blogspot.com

als je de instellingen gebuikt zoals in de tutorual beschreven heb je een heel goede kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
gellimo schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 00:52:
voor de mensen die graag een film met ondertitels willen op je 5800 heb ik hier misschien wel een tip ik gebruik twee progjes het eerste is XviD4PSP 5.0 het is een free progje dat je hier kan vinden

http://www.softpedia.com/...rter-for-PSP-and-PC.shtml

nu zal je denken wat heeft een psp progje met een nokia 5800 te maken het is de enigste gratis converter waar je ondertitels kan bij verwerken ik zet de film om naar mp4 voor psp.

dan gebruik ik volgend progje SUPER van eright de instellingen voor de nokia 5800 kan je hier vinden
http://sjc-nokia5800.blogspot.com

als je de instellingen gebuikt zoals in de tutorual beschreven heb je een heel goede kwaliteit
Met Anyvideoconverter (http://nederland.softpick...eo-Converter_nl-38193.htm) kan je ook gewoon het srt bestand kiezen voor bij je film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 19:55
Ik krijg maandag mijn 3de nokia thuis van t-mobile :(

Beide telefoons die ik tot nu toe heb gehad hadden last van spontane reboots en uitval! Ben altijd heel lovend geweest over mijn nokia n73 en na mijn htc touch diamond wou ik ook zeker weer terug naar Symbian, maar dit is wel een afknapper zeg :/

En dan zit er bij T-mobile iemand aan de telefoon mij te vertellen dat het ligt aan de ontvangst ligt :') Het is wel fijn dat ze het na wat zeuren elke keer binnen twee werkdagen komen omruilen aan de deur.

Als er overigens meer mensen zijn met uitvalsverschijnselen, laat je dan niet wijsmaken dat dit een software probleem is! Het is gewoon een brak moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Ik heb hier een eenvoudige maar toch mooie theme voor mijn 5800.(rpm/speed by mcderu)

Alleen werkt hij niet goed, want de tabs zijn niet touch enabled.
Is er iemand (behalve de maker dan) die weet hoe ik dat theme sis bestand kan editen.
Ik kan ook nergens een email adres vinden van die mcderu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
http://dailymobile.se/200...-theme-scarface-by-mowmo/

Die moet je eens proberen die bevalt erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Themes heb ik genoeg :)
Maar ik wil juist die gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

-RazieL- schreef op zondag 17 mei 2009 @ 15:38:
Library updaten helpt niet.

Ik gebruik een programma (JJ MP3 Renamer) om ID3 Tags in te voeren. En daarbij zijn zowel ID3 Tag v1 en ID3 Tag v2 aangevinkt.
Weet iemand al een oplossing voor dit ID3-Tag probleem? Want ik vind het best irritant dat de artiesten niet worden herkent en ik was niet van plan alle mp3's 1 voor 1 aan te passen op mn telefoon.

Nu zag ik nog wel dit bericht:
waits schreef op maandag 13 april 2009 @ 19:07:MP3: Tja, waarom zag ik met afspelen via 5800XM niet de hoes (Albumart). Ik rip mijn -eigen- CD's met Windows Media Speler (op 192 Kbps), en ik krijg daar in de bestemmings map een keurige JPG te zien.
Maar niet als ik de MP3's overzet naar mijn 5800XM (met PC suite; Music manager). Goed, dat schijnt met incompatibele ID3-tags te maken te hebben.
Een tag editor als MP3tag verhelpt dat (http://www.mp3tag.de/en/)
Maar dat programma helpt ook niet, evenals jj mp3 renamer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
-RazieL- schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 12:23:
[...]

Weet iemand al een oplossing voor dit ID3-Tag probleem? Want ik vind het best irritant dat de artiesten niet worden herkent en ik was niet van plan alle mp3's 1 voor 1 aan te passen op mn telefoon.
Nu zag ik nog wel dit bericht:
[...]
Maar dat programma helpt ook niet, evenals jj mp3 renamer :(
Ik heb zelf nooit problemen als ik de id3tag in Mediamonkey wijzig. (gratis programma, te vinden met google) Daarmee kun je ook Albumart toevoegen in de mp3's. Dat betekent dat er een afbeelding ín de mp3 geladen wordt, en dus niet als losse afbeelding in de map van de mp3's komt te staan (wat dus niet door de 5800 herkent wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gellimo
RekZ schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 10:25:
[...]

Met Anyvideoconverter (http://nederland.softpick...eo-Converter_nl-38193.htm) kan je ook gewoon het srt bestand kiezen voor bij je film.
kan je het ook rechtstreeks instellen voor op de nokia 5800?

ander ga ik dit dan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

VariX schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 12:51:
[...]

Ik heb zelf nooit problemen als ik de id3tag in Mediamonkey wijzig. (gratis programma, te vinden met google)
Werkt ook al niet bij mij. Bij 99% van de mp3's vind ie geen artiest. Heel af en toe doet ie t bij een nr wel goed, wat dan wel weer vreemd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Mijn telefoon is deze week gerepareerd door tmobile aan de beruchte kier rechtsboven. Ik ging er vanuit dat het was verholpen door een nieuw frontje. Vandaag kom ik er echter achter dat ze het gemaakt hebben met dubbelzijdig tape!!! Kwam er achter doordat een puntje van het tape iets uitsteekt en ik met het mooie zonnetje van vandaag ineens dus dat puntje zag. Lekker professioneel weer dit 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/ay69zs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Crazyanz schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 17:18:
Mijn telefoon is deze week gerepareerd door tmobile aan de beruchte kier rechtsboven. Ik ging er vanuit dat het was verholpen door een nieuw frontje. Vandaag kom ik er echter achter dat ze het gemaakt hebben met dubbelzijdig tape!!! Kwam er achter doordat een puntje van het tape iets uitsteekt en ik met het mooie zonnetje van vandaag ineens dus dat puntje zag. Lekker professioneel weer dit 8)7

[afbeelding]
Heb je nog geluk dat ze niet rondom een randje siliconenenkit hebben gespoten. (sorry hoor, maar is niet gemeen bedoeld) :+

Zijn je vastliopers wel opgelost ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
ja dat wel hij lijkt ook een stuk sneller enzo. Maar dat met die kit zo voel ik me dus wel wat een beun oplossing.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-09 19:44
Bliep schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 12:00:
Ik krijg maandag mijn 3de nokia thuis van t-mobile :(

Beide telefoons die ik tot nu toe heb gehad hadden last van spontane reboots en uitval! Ben altijd heel lovend geweest over mijn nokia n73 en na mijn htc touch diamond wou ik ook zeker weer terug naar Symbian, maar dit is wel een afknapper zeg :/

En dan zit er bij T-mobile iemand aan de telefoon mij te vertellen dat het ligt aan de ontvangst ligt :') Het is wel fijn dat ze het na wat zeuren elke keer binnen twee werkdagen komen omruilen aan de deur.

Als er overigens meer mensen zijn met uitvalsverschijnselen, laat je dan niet wijsmaken dat dit een software probleem is! Het is gewoon een brak moederbord.
Heb dus ook hier af en toe last van. Vooral tijdens het internetten wil ie weleens spontaan crashen. En af en toe valt ie helemaal uit. Echter gebeurt dit maar zelden, dus neem ikhet maar voor lief.

Maar het gaat hier dus om een defect iets waar je garantie voor krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:57

RnB

Crazyanz schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 13:20:
Met die "spleet" kan je gewoon langs een nokia store of bij een winkel van je provider langs dit valt onder de garantie ik heb het deze week ook laten maken en die spleet is nu verdwenen.
Hm, ziet de plaats van die spleet er nu hetzelfde uit als de andere kant? Ik dacht juist dat die spleet er niet voor niets zat, namelijk voor de soepelheid van die keys daar. :P
Maar als ie bij jou verdwenen is, ga ik binnenkort maar eens langs ja, is toch wat netter.

Waar zit zo'n Care-/Servicepoint eigenlijk? De Nokia site wil de adressen niet laden, niet met FF3 en IE8.. In de buurt van Roosendaal/Breda?

[ Voor 11% gewijzigd door RnB op 13-06-2009 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om met deze gsm, als ik op mijn eigen wireless LAN verbonden ben, bestanden van een andere pc in mijn netwerk op te halen, of te browsen? (zoas verkenner in windows?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
RnB schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 19:32:
[...]

Hm, ziet de plaats van die spleet er nu hetzelfde uit als de andere kant? Ik dacht juist dat die spleet er niet voor niets zat, namelijk voor de soepelheid van die keys daar. :P
Maar als ie bij jou verdwenen is, ga ik binnenkort maar eens langs ja, is toch wat netter.

Waar zit zo'n Care-/Servicepoint eigenlijk? De Nokia site wil de adressen niet laden, niet met FF3 en IE8.. In de buurt van Roosendaal/Breda?
die speelt hoort niet maar kijken even een paar posts naar boven hoe mijn spleet is gerepareerd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia Carepoint kun je idd. niet vinden op nokia site. Probeer te googlelen met 'nokia servicepoint' en je woontplaats o.i.d., zo heb ik er bij mij in de buurt ook al vast een gevonden. Ook al zit ik nog steeds op mijn nokia te wachten.... ben benieuwd of ik de kier ook gratis erbij krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Ja, ik zie het al. Google is ook heel handig hè.

Maar ik denk dat ik het maar zo laat hoor, ik heb er geen last van, aangezien het maar een minimale kier is. Plus het feit dat ze dubbelzijdig tape gebruiken om het te fixen, ga ik geen moeite doen om ernaartoe te gaan.

Ben nog steeds zeer content met mijn toestel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
ik heb het wel laten maken bij tmobile dus ik weet niet hoe nokia zelf dit repareert ik weet wel dat ik even ga bellen met tmobile maandag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
Bpow schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 18:39:
[...]

Heb dus ook hier af en toe last van. Vooral tijdens het internetten wil ie weleens spontaan crashen. En af en toe valt ie helemaal uit. Echter gebeurt dit maar zelden, dus neem ikhet maar voor lief.

Maar het gaat hier dus om een defect iets waar je garantie voor krijgt?
Bij mij was het uitvallen zo erg dat het toestel praktisch niet bruikbaar was. Heb het 1 dag geprobeerd maar dan ben je gewoon de helft van de tijd niet bereikbaar en bovendien moest ik 5keer per dag de datum er weer opnieuw inzetten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
gellimo schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 14:01:
[...]

kan je het ook rechtstreeks instellen voor op de nokia 5800?

ander ga ik dit dan gebruiken
Yep, gewoon de xvid in het programma slepen, dan in het menu'tje de framerate gelijk zetten met die van het origineel, het srt bestand selecteren, converteren naar mp4, en hij kan gelijk op de 5800. Ik gebruik het dagelijks en het werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gellimo
RekZ schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 23:42:
[...]

Yep, gewoon de xvid in het programma slepen, dan in het menu'tje de framerate gelijk zetten met die van het origineel, het srt bestand selecteren, converteren naar mp4, en hij kan gelijk op de 5800. Ik gebruik het dagelijks en het werkt perfect.
oke bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josplo
  • Laatst online: 11-10-2020
Wil binnenkort het rode randje vervangen door een zwarte. Heb de covers besteld maar weet niet hoe dit te doen. Weet iemand wellicht hoe dat moet (instructie of filmpje) Graag jullie spoedige reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil niet de hele tijd bluetooth (=BT) aan hebben dus ik ben op zoek naar een programma dat 2x op een dag BT even aanzet (5 min) om even te synchroniseren met mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
josplo schreef op zondag 14 juni 2009 @ 15:03:
Wil binnenkort het rode randje vervangen door een zwarte. Heb de covers besteld maar weet niet hoe dit te doen. Weet iemand wellicht hoe dat moet (instructie of filmpje) Graag jullie spoedige reactie.
moet je ven googlen op nokia 5800 teardown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gellimo
he kan iemand mij hier misschien mee helpen ik heb een nokia 5800 red benelux en ik zou graag mijn toetsenbord in azerty hebben in plaats van qwerty of gaat dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
dan zou je firmware uit een azerty land erop moeten zetten denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gellimo
belgië is toch een azerty land

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 09:04

Woembah

YNWA

gellimo schreef op zondag 14 juni 2009 @ 18:23:
he kan iemand mij hier misschien mee helpen ik heb een nokia 5800 red benelux en ik zou graag mijn toetsenbord in azerty hebben in plaats van qwerty of gaat dat niet
Je hoeft slechts bij de instellingen de schrijftaal te veranderen in francais.

Je t9 staat dan ook in het frans ben ik bang, dus als je dat gebruikt kan het niet zo handig zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Woembah op 14-06-2009 19:11 ]

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gellimo
Woembah schreef op zondag 14 juni 2009 @ 19:09:
[...]

Je hoeft slechts bij de instellingen de schrijftaal te veranderen in francais.

Je t9 staat dan ook in het frans ben ik bang, dus als je dat gebruikt kan het niet zo handig zijn.
dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ngommers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:12
Nu ongeveer 2 weken in me bezit van de 5800,
Nu heb ik echter het probleem dat als ik een beetje op de tel aan serven ben de browser soms spontaan wordt afgelosten dan moet ik weer de browser opstarten en naar de web pagina terug gana om hem te bekijken. Waar ligt dit aan en wat is een mogelijke oplossing.

Overigens gebeurde dit net ook met de toepassings UpCode.

Veder ben ik nog naar iets opzoek waarmee ik mijn agenda en contactpersonen op me telefoon via het internet gelijk kan houden met dat van outlook (eigenlijk MobileMe maar dan voor Nokia)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
geen idee dat afsluiten van programma's heeft iedereen. En ja het is stront irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lgeraeds
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 14:04
Ik heb de 5800 nu 4 dagen in mijn bezit en hij bevalt super!

Ik was huiverig voor het touchscreen omdat ik nog nooit eerder een touchscreen toestel heb gehad. Het werkt echter super! Het is in het begin even opletten of je wel op de juiste knop drukt, maar na een paar smsjes gaat het typen eigenlijk vanzelf.

Een groot voordeel van dit toestel vind ik het querty toetsenbord, dat werkt helemaal super en maakt het typen van smsjes en e-mails nog makkelijker.

Een belangrijk punt voor mij is dat het synchroniseren met Outlook goed werkt omdat ik het toestel deels zakelijk gebruik. Ook dat werkt helemaal super via de bijgeleverde software. Ik heb geen instellingen aan hoeven te passen, het ging in 1 keer goed.

Voor de mensen die het toestel aan willen schaffen en een Parrot CK3100 carkit hebben: zonder de carkit te updaten werkt het toestel meteen.

Een groot pluspunt van het toestel vind ik de camera, ik heb hier inmiddels wat foto's mee gemaakt en deze zijn haarscherp. Door de flitser gaat foto's in het donker maken ook goed.

De bijgeleverde Nokia Maps navigatie werkt super maar daar zit maar een licentie van 90 dagen op. Ik heb inmiddels Sygic Mobile geinstalleerd en deze werkt helemaal super. Dit is voor dit toestel zeker een aanrader.

Ik ben al met al helemaal tevreden over het toestel! Maar ik had ook niet anders verwacht van Nokia.
Een echte aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 20:53
Weet er iemand soms of er ooit een update uitkomt die ervoor zorgt dat je ook een azerty toetsenbord hebt?
Niet dat een qwerty toetsenbord zo irritant is maar als je gewoon bent om op een azerty toetsenbord te typen dan vraagt het toch wat aanpassing in het begin lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gellimo
glennvho schreef op zondag 14 juni 2009 @ 20:40:
Weet er iemand soms of er ooit een update uitkomt die ervoor zorgt dat je ook een azerty toetsenbord hebt?
Niet dat een qwerty toetsenbord zo irritant is maar als je gewoon bent om op een azerty toetsenbord te typen dan vraagt het toch wat aanpassing in het begin lijkt me.
zoals hierboven aangegeven als je de schrijftaal in het frans zet dan kan krijg je het azerty toetsenbord als je geen gebruik maakt van je t9 dan werk alles perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Het is dan wel vervelend dat je t9 dan ook in het Frans staat. Kan het niet zijn dat ze dit in een volgende firmware aanpassen want vind het toch veel makkelijk typen in azerty modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gellimo
glennvho schreef op zondag 14 juni 2009 @ 21:34:
Het is dan wel vervelend dat je t9 dan ook in het Frans staat. Kan het niet zijn dat ze dit in een volgende firmware aanpassen want vind het toch veel makkelijk typen in azerty modus.
het is te hopen. al maak ik nooit gebruik van de t9 dus vind ik het niet zo erg maar voor de mensen die hier wel gebruik van maken kan ik wel inkomen dat het vervelend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

glennvho schreef op zondag 14 juni 2009 @ 21:34:
Stuur een mailtje naar de symbian devs misschien luisteren ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crazyanz schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 00:11:
lijkt me dat de basis functie als volgende etc wel moet lukken op zijn minst moet het mogelijk zijn om gewoon muziek af te spelen. Bij aansluiten van de 3,5mm jack moet je bij de popup op je telefoon koptelefoon selecteren meer kan je niet instellen... Je kan eventueel bij instellen van randapperatuur kijken maar ik verwacht niet dat je daar iets nuttigs gaat vinden.
Zo werkt het wel ja...maar is te bedienen via de gsm zelf.
Bij mp3 speler zou de autoradio de besturing overnemen, diet doet hij niet met de 5800.
Spijtige zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 23:40:
Mijn autoradio heeft aux ingang voor mp3 speler (3.5 jack), die neemt de besturing over wanneer men een mp3, ipod, aansluit.
Aangezien de 5800 ook Expressmusic noemt, dacht ik deze even aan te sluiten.
Nu blijkt dit niet te werken?
Ligt het aan een instelling die dient te gebeuren?
Bedoel je dan dat er geen muziek uit komt?
Ik heb wel het 'probleem' dat de meeste 3.5inch jacks te diep in die ingang gaan zitten en zodoende amper een bruikbaar geluid opleveren.

Omdat er dus een jack inpast die ook video kan doorsturen is deze groter dan voorzien en past een normale audio jack er wel in maar sluit niet 100% aan (tenzij je die wat omhoog brengt)

Een oplossing hiervoor zou een video/audio jack naar audio jack convertortje zijn maar dan is je voordeel van zo een normale aansluiting ook verdwenen... Spijtige zaak.

De muziek in mijn auto bedien ik trouwens met bluetooth en een parrot systeem die de combinatie heeft van aux + ipod + BT (parrot mki 9100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De muziek komt er wel uit hoor, al is die veel stiller dan pakweg de radio.
Wat er niet werkt is dat de bediening op de radio of stuur zoals volgend liedje, volgende cd...
Dus niet echt handig steeds telefoon vast te nemen om ander liedje te selecteren.
Autoradio heeft ook bluetooth, mss moet ik dit ook wel eens inkijken of er zo geen mogelijkheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 23:43:
De muziek komt er wel uit hoor, al is die veel stiller dan pakweg de radio.
Wat er niet werkt is dat de bediening op de radio of stuur zoals volgend liedje, volgende cd...
Dus niet echt handig steeds telefoon vast te nemen om ander liedje te selecteren.
Autoradio heeft ook bluetooth, mss moet ik dit ook wel eens inkijken of er zo geen mogelijkheid is.
als je autoradio het a2dp (of liever nog avrcp) bluetooth profiel ondersteund zou ik dat inderdaad zeker gaan gebruiken. Geluids kwaliteit is top, de 5800 ondersteund dat zeker, geen kabels en bij de laatste van de 2 profielen zit er ook bediening bij (dus volgende, vorige, play, pause). dat zou dus perfect moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 2 dingen waar ik tegenaan loop:

1. Bij het inplannen van een vergadering is de begin en eindtijd altijd hetzelfde? Kan je dit ergens aanpassen dat het standaard 30 minuten of 60 minuten oid is?
2. Op je homescreen staan een aantal agenda punten, is dit te beïnvloeden hoeveel het er zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

1: nog niet kunnen vinden
2: Nee. Loopt door tot je scherm vol is met agenda punten voor vandaag en morgen, en de to-do's die nog niet zijn afgerond.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:53

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Heren,

ik heb via mail for exchange voor elkaar dat ik mijn exchange email kan syncen en dus gebruiken op mijn 5800. Nu heb ik dit ingezet om uiteindelijk mijn agenda te kunnen syncen met die van mijn mobile, maar dat kan ik niet vinden. In mijn agenda van mijn telefoon vind ik die optie niet, en via de settings van mail for exhange ook niet.

Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gellimo
ik heb een vraagje ik heb de mogelijkheid om naar mijn gmail account te gaan en mijn mails te lezen nu kan ik geen wmv bestanden open doen of powerpoint enzo heb al de quickoffice geïnstalleerd gehad maar dan kon ik nog steeds geen office bestanden open doen

iemand een ideetje of dit wat ik wil wel gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De één geeft aan dat McGuider wel werkt op de 5800, de ander niet. Wat is nou de waarheid?????????? Ik heb geen zin om geld uit te geven aan iets wat niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
het werkt en goed ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Klopt, Sygic Mobile 7.71 werkt prima.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo.

ik vroeg me af.

als je een ringtone van waar dan ook download, dan komt die automatisch in je afspeellijst.
vaak luister ik muziek via de muziek speler af. en dan ineens komt er een half (ringtone) nummertje doorheen..

kan ik ze ook ergens in een map opslaan waar ze niet automatisch komen in je afspeellijst. ??

mvg michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had even een vraagje over het startscherm.
Ik heb een Nokia 5800 gekocht en daar stond op het startscherm het icoontje zoeken.
Nu ik wilde dit weg, heb erop geklikt en ik kon en kan dat dus uit en aan zetten in het menu persoonlijk,enz...

Mijn broer heeft deze gsm, gekocht in een winkel (belgie), die heeft dat daar dus ook staan en wil dit weg.
Nu krijgt die bij het menu persoonlijk - de optie Startscherm niet te zien. En dus kan die ook niet een vinkje plaatsen bij "Zoeken", wat ik dus wel kan.
Mijne software is versie 21.0.025. Die van hem ken ik niet.

Zou die met de software te maken kunnen hebben.
Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• footoo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08-2021
Als je bedoelt: Zkopdr.:Internet en Mijn inhoud, die kwam in de eerste firmwareversie niet voor. Volgens mij vanaf de vorige versie nl. 20.0.0.12 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptjuh
  • Laatst online: 12-09 11:16

ptjuh

New day, same old shit

Hey mensen,

IK heb mijn telefoon van het weekend ge-update en nu gaat iedere keer het lampje van het middelste knopje aan en uit. Zonder dat ik een gemiste oproep of sms ofzo heb.

Weet iemand hiervoor een oplossing dat ie niet hele tijd aan en uit gaat?

Mijn software is versie 21.0.025

Its all in the little things that people do..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
kan je verwijderen bij het menu voor je startscherm thema. Moet je even uitpluizen maar ergens kom je in een menu waar je dingen kunt wegvinken van het startscherm.

Zou het graag even voor je opzoeken maar mijn 5800 is kapoet en t-mobile heeft gisteren verzuimd om hem om te ruilen, morgen nieuwe omruilafspraak, zucht :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is dit inmiddels al 100x beantwoord...
ff het topic doorspitten dus.. :)
ptjuh schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 13:07:
Hey mensen,

IK heb mijn telefoon van het weekend ge-update en nu gaat iedere keer het lampje van het middelste knopje aan en uit. Zonder dat ik een gemiste oproep of sms ofzo heb.

Weet iemand hiervoor een oplossing dat ie niet hele tijd aan en uit gaat?

Mijn software is versie 21.0.025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptjuh
  • Laatst online: 12-09 11:16

ptjuh

New day, same old shit

Ik heb het gevonden. Had algezocht maar met me neus gekeken. Nu wel succesvol. Thx voor de hulp

Hieronder nog keer de oplossing :
DaRoot schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:37:
Voor de mensen die na de update het "ademende" lampje zat zijn:
Menu Instellingen --> Telefoon --> Meldingsindicatoren --> Stand-by comm. --> Comm.lampje Uit
Het lampje blijft bij dan wel waarschuwing geven bij gemiste oproep, nieuwe sms of nieuwe email..

Its all in the little things that people do..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 18:57:als je een ringtone van waar dan ook download, dan komt die automatisch in je afspeellijst.
vaak luister ik muziek via de muziek speler af. en dan ineens komt er een half (ringtone) nummertje doorheen..

kan ik ze ook ergens in een map opslaan waar ze niet automatisch komen in je afspeellijst. ??
Toevallig, ik wou net hetzelfde vragen. Want hij gooit alle geluidsbestanden direct in de library, maar ringtones ed wil ik liever ook buiten mn muziek collectie houden. Of kan je mss aangeven dat ie alleen de bestanden uit een bepaalde map pakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een sub menu bij persoonlijk waar ik dit inderdaad kan uitvinken, maar hij kan dat dus niet. Er is geen derde optie beschikbaar bij hem.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2009 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:17

SkyStreaker

Move on up!

5800 XpressMusic
RM-356
5800d-1 / RM-356 / IC: 661E-RM356

Inmiddels wil op dit type de flashlite update en de exchange updaten. Wou ik maar even laten weten, dus mensen, ik zou het zeker weer even proberen ;)

Betreffende het streamen via de app. ORB:

Je ziet in het scherm als je inlogt op de browser, onderaan "instellingen" staan. Ga naar de optie stream en vervolgens zet je die op Flash. Tot dusver nagenoeg v-l-e-k-k-e-l-o-o-s, via WiFi op ong. 600/700KB/s.

[ Voor 38% gewijzigd door SkyStreaker op 16-06-2009 20:11 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist de nieuwe firmware geinstalleerd, en een harde reset gedaan. Nu had ik hiervoor alles gebackupped via backup in bestandsbeheer. Nu probeer ik alles weer te importeren, dit werkt ook, behalve mijn smsjes. Nu probeer ik alleen de smsjes aan te vinken, en hij geeft aan dat hij alles geimporteerd heeft, maar uiteindelijk is mijn inbox helemaal leeg.

Weet iemand hoe ik deze alsnog terug kan zetten? Eventueel via een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyberBorg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-05 02:04
Voip - vraagje

Ben sinds 'n maandje overgestapt van m'n N95 (bijna 2.5 jaar gehad) naar de 5800XM. Ik ben vaak in het buitenland maar heb wel altijd wifi in de buurt dus was erg gunstig om via voipbuster te bellen naar vaste telefoonnummers. Dat deed ik altijd door een SIP profieltje aan te maken. Vervolgens het te kiezen nummer intoetsen en bij opties op "internetoproep" klikken.

Nu gaat dat helemaal niet meer. Een SIP profiel is wel ingesteld naar behoren, maar na het nummer intoetsen heb ik nergens de optie om een internetoproep te maken! Hoe doe je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

XyberBorg schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 03:22:
Voip - vraagje

Ben sinds 'n maandje overgestapt van m'n N95 (bijna 2.5 jaar gehad) naar de 5800XM. Ik ben vaak in het buitenland maar heb wel altijd wifi in de buurt dus was erg gunstig om via voipbuster te bellen naar vaste telefoonnummers. Dat deed ik altijd door een SIP profieltje aan te maken. Vervolgens het te kiezen nummer intoetsen en bij opties op "internetoproep" klikken.

Nu gaat dat helemaal niet meer. Een SIP profiel is wel ingesteld naar behoren, maar na het nummer intoetsen heb ik nergens de optie om een internetoproep te maken! Hoe doe je dit?
Maak er zelf geen gebruik van, maar heb je al bij je contacten SIP adressen toegevoegd?
Ff informatie editten, options->add detail-> SIP.
En dan als je die persoon belt kijken of de foon vraagt op welk nummer die persoon gebeld moet worden? (dat doettie hier wel als contact meerdere nummers heeft iig)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyberBorg
McKaamos schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 08:16:
[...]

Maak er zelf geen gebruik van, maar heb je al bij je contacten SIP adressen toegevoegd?
Ff informatie editten, options->add detail-> SIP.
En dan als je die persoon belt kijken of de foon vraagt op welk nummer die persoon gebeld moet worden? (dat doettie hier wel als contact meerdere nummers heeft iig)
Klinkt nogal omslachtig om dat voor elke contact te moeten doen, mijn N95 maakte die adressen zelf aan (à la format (nummer)@voipbuster.com

Heb 't toch even geprobeerd, maar als ik het contact aanklik om te bellen, dan belt hij via het normale GSM netwerk. Heb nergens de optie om via de SID te bellen. Wie helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

XyberBorg schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:46:
[...]

Klinkt nogal omslachtig om dat voor elke contact te moeten doen, mijn N95 maakte die adressen zelf aan (à la format (nummer)@voipbuster.com

Heb 't toch even geprobeerd, maar als ik het contact aanklik om te bellen, dan belt hij via het normale GSM netwerk. Heb nergens de optie om via de SID te bellen. Wie helpt?
Probeer NimBuzz, deze heeft SIP ondersteuning.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Laatst online: 13-09 08:58

swtimmer

Ontrafelt het leven!

XyberBorg schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:46:
[...]

Bij E65 werd dit ook automatisch gedaan. Maar ik kreeg die vraag altijd pas nadat ik mijn SIP profiel actief had gemaakt (dan kwam er een ster achter en was ik ingelogd zeg maar). Heb je dat bij de 5800 ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyberBorg
swtimmer schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:17:
[...]
Bij E65 werd dit ook automatisch gedaan. Maar ik kreeg die vraag altijd pas nadat ik mijn SIP profiel actief had gemaakt (dan kwam er een ster achter en was ik ingelogd zeg maar). Heb je dat bij de 5800 ook?
Als je bij de N95 een internetoproep wilde maken zonder dat je geregistreerd was kreeg je de vraag of je wilde registreren. Simpelweg "ja" klikken en je maakte een internetoproep. Nu kan ik niet eens aangeven dat ik een internetoproep wil maken.

Menu > Instellingen > Connectiviteit > Beheerinstellingen > SIP- instellingen

geeft wel aan dat Voipbuster profiel niet geregistreerd is, maar bij opties is er ook geen enkele mogelijkheid om wél te registreren.
SkyStreaker schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:16:
[...] Probeer NimBuzz, deze heeft SIP ondersteuning.
Wil eigenlijk zo weinig add-on programma's gebruiken. Het moet toch wel via symbian lukken? Raar dat je SIP profielen wel in kan stellen maar er geen mogelijkheid lijkt tot het gebruiken van deze profielen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-07 15:42
RekZ schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 18:01:
Dit is dus het probleem:
[afbeelding]
ene moment totaal geen verbding, en 30 seconden later weer vol. Hele tijd valt ie weg en komt ie terug. Zwaar irritant, want als je gebeld word krijg je op de verkeerde momenten steeds de voicemail dus...

Kan het er ook aan liggen dat ie nog aan het opladen is?(heb de telefoon net een uurtje...)

edit: Volgens mij heb ik het... onder het tabje verbindingen stond hij op UMTS+GSM, nu heb ik hem alleen op GSM staan en nu valt de verbinding niet meer weg(tot op heden...)
Dit heb ik dus ook constant. Is het bij jou nu volledig opgelost? Het lijkt mij een beetje vreemd om umts uit te schakelen, ik ken er niet veel van, maar heb je dan geen problemen om op internet te gaan enzo?

En net als zoveel mensen hier crasht mijn opera mini ook om de minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Laatst online: 08-09 13:56
SkyStreaker schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 20:01:
5800 XpressMusic
RM-356
5800d-1 / RM-356 / IC: 661E-RM356

Inmiddels wil op dit type de flashlite update en de exchange updaten. Wou ik maar even laten weten, dus mensen, ik zou het zeker weer even proberen ;)

Betreffende het streamen via de app. ORB:

Je ziet in het scherm als je inlogt op de browser, onderaan "instellingen" staan. Ga naar de optie stream en vervolgens zet je die op Flash. Tot dusver nagenoeg v-l-e-k-k-e-l-o-o-s, via WiFi op ong. 600/700KB/s.
Bedankt! Heb nu eindelijk ook kunnen updaten en nu staat Nokia Messaging 10.0 er ook bij in de app update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 18:29:
[...]

Toevallig, ik wou net hetzelfde vragen. Want hij gooit alle geluidsbestanden direct in de library, maar ringtones ed wil ik liever ook buiten mn muziek collectie houden. Of kan je mss aangeven dat ie alleen de bestanden uit een bepaalde map pakt?
niemand kan ons dus helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 18:02:
[...]

niemand kan ons dus helpen ?
Ik denk dat je dan maar een playlist moet maken waarin je alles filtert

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

mjoah, of je moet oggplayer gaan gebruiken. Ik weet niet of d'r al een skin is voor de 5800. Uitstekend mp3/ogg/wma spelertje. Enkel geen equalizer. Of je moet die dure inears IE 8 hebben van Sennheiser ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het 'leren' hoesje van DealExtreme is net binnen. Past helemaal goed! Tis dan wel geen echt leer, maar dat had ik ook niet verwacht voor 2 euro. Het is in ieder geval voldoende bescherming voor de komende 3 weken vakantie, daarna maakt het me minder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:22:
Het 'leren' hoesje van DealExtreme is net binnen. Past helemaal goed! Tis dan wel geen echt leer, maar dat had ik ook niet verwacht voor 2 euro. Het is in ieder geval voldoende bescherming voor de komende 3 weken vakantie, daarna maakt het me minder uit.
http://www.focalprice.com...se_Black_MS405B_8559.html
Is dit ongeveer hetzelfde hoesje? Dealextreme heeft laatste tijd wat server-problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een screenprotector bij dealextreme besteld, voor 90 dollarcent!! Ben benieuwd wanneer het aankomt. Het is in elk geval geschikt voor de nokia 5800. Er zijn heel wat accessoires voor de nokia 5800 verkrijgbaar, idd. voor bijna geen geld.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2009 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 08:55:
Ik heb zojuist een screenprotector bij dealextreme besteld, voor 90 dollarcent!! Ben benieuwd wanneer het aankomt. Het is in elk geval geschikt voor de nokia 5800. Er zijn heel wat accessoires voor de nokia 5800 verkrijgbaar, idd. voor bijna geen geld.
Is hetzelfde ja. Maar DealExtreme vertrouw ik meer. DealExtreme is overigens via www2 of https://www prima te bereiken. En de leveringen leiden er niet onder. Ik zeg, juist bestellen bij DX om ze te steunen!
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 08:55:
Ik hoop hem vandaag in de bus te hebben :)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2009 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ik denk 't niet. Maar stormblade32 zegt net dat je 't met de playlist zal moeten doen en dat kan eigenlijk nog best wel.

Als je 2 mappen hebt, 1 met muziek en 1 met ringtones. Dan haal je de ringtone map er ff af en dan ga je naar de muziekspeler: mark all en add to playlist. Daarna zet je de map met ringtones weer op je telefoon. En dat doe je dus elke keer wanneer je nieuwe muziek op je telefoon zet. Niet ideaal, maar 't werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 17:22:
Kan iemand mij vertellen of in een recente update een "mobiele TV" applicatie is toegevoegd aan de functionaliteiten van de Nokia 5800? Deze zou onder de map "Media" of "Multimedia" gevonden kunnen worden (samen met RealPlayer).

Als je namelijk een kpn MobielTV abonnement hebt en de Nokia SU-33W ontvanger, dan moet je met deze applicatie TV kunnen kijken over DVB-H.

Ik vraag dit, omdat volgens de Nokia Website de 5800 niet 1 van de ondersteunde apparaten is, en omdat in de handleiding van de 5800 NIETS te vinden is over de MobileTV applicatie.
Maar op youtube is een gebruiker die het werkend laat zien, en er is nog een andere website die er melding van maakt:

http://dailymobile.se/200...obile-tv-receiver-su-33w/
http://www.youtube.com/watch?v=f9QXOjPHXkk

Is deze applicatie recentelijk toegevoegd via een firmware update? Of is de 5800 op de video een speciale versie?
Heeft iemand ervaring met de SU-33W en de Nokia 5800 in combinatie met kpn MobielTV?
Intussen heb ik het aan de praat via een applicatie op de italiaanse website van Nokia.
Informatie staat op het Nokia Forum:
http://discussions.europe...essage?message.uid=473645

De MobielTV dienst werkt bij mij dus prima met de Nokia 5800 en de SU-33w ontvanger.
Heel cool! De 5800 is nu bijna de ideale telefoon voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om vanuit de Nokia webbrowser, Opera (Mini) of Skyfire stukken tekst te highlighten om te kopiëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-RazieL- schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 17:36:
[...]

Ik denk 't niet. Maar stormblade32 zegt net dat je 't met de playlist zal moeten doen en dat kan eigenlijk nog best wel.

Als je 2 mappen hebt, 1 met muziek en 1 met ringtones. Dan haal je de ringtone map er ff af en dan ga je naar de muziekspeler: mark all en add to playlist. Daarna zet je de map met ringtones weer op je telefoon. En dat doe je dus elke keer wanneer je nieuwe muziek op je telefoon zet. Niet ideaal, maar 't werkt wel.
Ik heb ergens eens iets gelezen over een oplossing via y-browser. Je moet dan de map/de ringtones als 'verborgen' aanmerken en de telefoon opnieuw laten zoeken. Als het goed is kan hij ze dan nog wel vinden bij het selecteren van ringtones, maar niet meer bij de normale muziekspeler. Ik heb dit geprobeerd en volgens mij lukte het niet, of duurde het mij gewoon te lang om al mijn ringtones te deselecteren :P Je kan het dus zo proberen.

Trouwens... Ik vind mijn 5800 best wel langzaam. Regelmatig moet ik 2x drukken voordat een submenu of programma ook daadwerkelijk opent en in zijn geheel reageert 'ie gewoon niet zo snel. Merken jullie dat ook? of heb ik gewoon te veel meuk erop gezet? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:01:
[...]
Trouwens... Ik vind mijn 5800 best wel langzaam. Regelmatig moet ik 2x drukken voordat een submenu of programma ook daadwerkelijk opent en in zijn geheel reageert 'ie gewoon niet zo snel. Merken jullie dat ook? of heb ik gewoon te veel meuk erop gezet? :9
Soms merk ik dat langzame inderaad ook op. Ik heb echter gelezen dat in sommige menu's ook echt twee keer moet drukken. Dat ligt aan symbian, omdat het besturingssysteem omgezet is voor een touchscreen telefoon. Als je geen touchscreen zou hebben zou je dat probleem van twee keer klikken dus niet hebben. Ofwel: een foutje in de conversie van symbian naar een touchscreen.

Programma's horen volgens mij wel direct na één 'klik' te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er ook een teksteditor op de nokia 5800?

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2009 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 14-09 08:35
Is bij jullie het icoontje van de GMail applicatie ook zo pixellig lelijk op de Nokia 5800?

[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 19-06-2009 12:52 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Niet online
Jumpman schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 12:52:
Is bij jullie het icoontje van de GMail applicatie ook zo pixellig lelijk op de Nokia 5800?
Ja, is normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jumpman schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 12:52:
Vind je dat niet heerlijk retro dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrJ
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-07 22:52

TrJ

debian

En toch vind ik het niet echt een superstabiel toestel, afgelopen week een volledige reset gedaan omdat oa. webfeeds corrupt waren en opera niet meer werkte ( een slotje naast het icoon, verder geen oplossing voor gevonden om het op te lossen ).
Na de reset voelde het toestel wel wat sneller maar gistermiddag was mijn menustructuur naar de vaantjes en programma iconen waren verplaatst naar mapje toepassingen, de programma's van de verplaatste iconen waren ook mijn instellingen kwijt. Even daarna tijdens browsen schakelde het toestel zich uit en kwam weer tot leven na een battery-pull, iets wat nog niet eerder gebeurde.
Ik vrees een beetje voor mijn bereikbaarheid, heb geen voice mail en vermoed dat het toestel af en toe reboot of iig rare dingen doet waardoor ik op dat moment niet bereikbaar ben.
Verder nog een klein punt van irritatie: bij het opstellen van een nieuwe email krijg ik altijd te zien welke mail box ik gebruik, dat weet ik zelf ook wel maar kan deze waarschuwing niet uitzetten. Tenslotte als ik via usb de geheugenkaart heb benaderd en ik open daarna berichten dan krijg ik de melding dat het geheugen niet te benaderen is en dat het telefoongeheugen wordt gebruikt, ik moet dan handmatig weer instellen dat alles op E: staat.

O ja, op een of andere manier gebeurt het altijd op donderdag... zal wel toeval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TrJ schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:41:
O ja, op een of andere manier gebeurt het altijd op donderdag... zal wel toeval zijn.
hahaha gave waarneming. Ik heb gister (dus ook op donderdag) ook mijn telefoon tot twee keer toe uit en weer aan moeten zetten waarvan 1x met battery pull. Het gebeurt gewoon regelmatig dat sommige programma's niet meer of niet meer correct opstarten of werken. De enige mogelijkheid is dan opnieuw opstarten. Het lijkt verdorie wel Windows 98!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
eerder windows 95 >.< tis idd heel extreem tis dat ik me 5800 niet voor een normale prijs 2e hands kwijt raak anders had ik al lang iets anders genomen nokia heeft het iig goed verpest bij mij met dit stuk ellende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
Als je je 5800 2dehands in V&A probeert te slijten, grote kans dat eventuele geïnteresseerden ook jou posts op GoT hebben gelezen. Zou het opzich niet gek vinden dat men geen interesse toont :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Apart, ik heb nergens last van. Dit ding is stabieler dan mijn oude Samsung met eigen OS. Ik heb één keer een reboot gehad, verder niet meer. Geïnstalleerde apps werken ook meer dan prima.
Verder moet je even op het web zoeken voor Gmail met een goede icon, dus niet pixelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
Mijn Nokia 5800 loopt vast als ik met Sygic een lange route probeer te berekenen (bijv naar Italië). Na een hele tijd op een wit/zwart scherm te hebben gestaan doet hij het dan wel weer, en heeft hij de route ook gewoon berekent. Is dit normaal? Als je de route berekent naar bijvoorbeeld München doet hij het wel gewoon goed.
Kan het zo zijn dat mijn kaarten voor Italië niet helemaal goed zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Misschien komt het doordat een route naar Italië wel een heel stuk langer is dan naar München. Als je dit op een tom tom probeerd ofzo danduurt het toch ook wat langer dan dat je gewoon een korte route berekent.
Pagina: 1 ... 18 ... 67 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen en prijzen horen NIET in dit topic. Dus de volgende zaken mogen in het onderstaande topic: 1: abonnementen bespreken 2: import bespreken 3: levertijd bespreken 4: prijzen bespreken 5: service over shops of NSP bespreken.

[ABO] Het Nokia 5800 Tube levertijden en abonnementen topic