Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
AgoNitE schreef op zondag 24 mei 2009 @ 08:53:
Hm raar geval hier, heb die bluetooth headset ontvangen. Eindelijk!
Maar ik heb van alles geprobeerd, ik kan hem niet pairen met mn toestel. Ik kan niet eens zoeken naar nieuwe BT devices. In het BT scherm kan ik alleen het eerste tabblad van de 3 gebruiken...

Iemand enig idee hoe dit kan?
Probeer het standaard-thema eens in te stellen ... Dan kan je de andere tabbladen wel benaderen :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:41

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

FreddyFish schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 23:19:
[...]

Ik heb net even de update gedaan via de manier die beschreven staat op die pagina die je hebt geplaatst. Ik heb 'm ingesteld op Engels, maar ik open gewoon mijn menu met de witte toets, dan 'Applications' (zal wel 'Toepassingen zijn in NL :P) en dan 'App. update'. Het is een groen-wit vierkant icoontje met een groene pijl er in.
Is dit bij een niet T-Mobile toestel? Want het lijkt erop dat T-Mobile deze functie om de een of andere reden niet toegankelijk heeft gemaakt, in ieder geval niet via de manier zoals die hier boven beschreven wordt.

iemand iets leuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• footoo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08-2021
RekZ schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 23:17:
Zijn er meer mensen bij wie de radio soms gewoon 10 seconden wegvalt? Er is geen sprake van ruis, maar hij valt gewoon compleet weg. Best irritant...
Dan staat ie waarschijnlijk op AF (automatic frequenty) waarbij altijd naar de sterkste frequentie wordt gezocht. Als je niet teveel uit de regio gaat kan je dit gewoon uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 13:56
FreddyFish schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 23:19:
[...]

Ik heb net even de update gedaan via de manier die beschreven staat op die pagina die je hebt geplaatst. Ik heb 'm ingesteld op Engels, maar ik open gewoon mijn menu met de witte toets, dan 'Applications' (zal wel 'Toepassingen zijn in NL :P) en dan 'App. update'. Het is een groen-wit vierkant icoontje met een groene pijl er in.
Bij mij zegt ie steeds update mislukt bij de update voor flash lite. Iemand een idee hoe dit komt? Heb het geprobeerd via 3g en wi-fi maar bij beide krijg ik "Update mislukt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
PinokkioTV schreef op zondag 24 mei 2009 @ 10:29:
[...]

Probeer het standaard-thema eens in te stellen ... Dan kan je de andere tabbladen wel benaderen :)
Pff das wel een hele rare bug, maar bedankt! Werkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2009 @ 09:49:
iemand nog ervaring met tv kijken op 5800?
Wat bedoel je hiermee?
-tv kijken via een uitzendinggemist applicatie?
-via de live streams van de Vodafone Live! portal?
-via de live streams van T-mobile T-zones portal?
-via DVB-H van kpn met een SU-33W bluetooth ontvanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2009 @ 09:49:
iemand nog ervaring met tv kijken op 5800?
Misschien is SPB TV wat voor jou, heb hem zelf perfect werkend op mn 5800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Jakob, probeer handy profiles. "Kost" wat maar doet precies wat je zoekt, zelfs met gps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2009 @ 13:00:
[...]

Wat bedoel je hiermee?
Hoe kan ik die uitzendinggemist applicatie installeren? Ik krijg te zien dat het toestel niet ondersteund is.

[ Voor 44% gewijzigd door Hansvd op 24-05-2009 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:06

SkyStreaker

Move on up!

Pumanike schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:36:
[...]

Bij mij zegt ie steeds update mislukt bij de update voor flash lite. Iemand een idee hoe dit komt? Heb het geprobeerd via 3g en wi-fi maar bij beide krijg ik "Update mislukt".
Dit gedonder heb ik dus ook al sinds dag 1. Zeer storend.

Update:

http://labs.adobe.com/downloads/distributableplayer.html (PROBEER DIT)

[ Voor 10% gewijzigd door SkyStreaker op 24-05-2009 15:59 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2009 @ 13:00:
[...]

Wat bedoel je hiermee?
ja dat ligt er dus aan; wat is mogelijk? uitzendinggemist.nl via wifi? of iets anders, maar ik weet nog niet goed of ik internet erbij wi hebben of niet. Wat zijn de mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:49
Hansvd schreef op zondag 24 mei 2009 @ 15:32:
[...]

Hoe kan ik die uitzendinggemist applicatie installeren? Ik krijg te zien dat het toestel niet ondersteund is.
Volgens het forum wordt de 5800 niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Had op vrijdag opeens een kleine barst in het scherm (onder de bovenste laag), terwijl ik er de dagen ervoor niets vreemds mee gedaan heb. Helaas viel het niet onder garantie en moest ik 84 euro voor een nieuw scherm betalen. Is toch wel vrij prijzig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 20:53
Ik ben van plan om ook een 5800 aan te schaffen. Ik woon in België en hier is hij nog altijd vrij duur (€ 350), daarom zou ik hem willen bestellen bij telecomlink in Nederland om dat hij daar maar € 275 kost.
Nu vroeg ik mij af of ik dan ook de firmware kan updaten naar de laatste versie hier in België zonder dat ik de productcode moet veranderen of andere omwegen moet maken om te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:35
glennvho schreef op maandag 25 mei 2009 @ 11:47:
Ik ben van plan om ook een 5800 aan te schaffen. Ik woon in België en hier is hij nog altijd vrij duur (€ 350), daarom zou ik hem willen bestellen bij telecomlink in Nederland om dat hij daar maar € 275 kost.
Nu vroeg ik mij af of ik dan ook de firmware kan updaten naar de laatste versie hier in België zonder dat ik de productcode moet veranderen of andere omwegen moet maken om te upgraden.
Theoretisch gezien moet dit niet uitmaken, maar het hangt er natuurlijk wel vanaf welke productcode mee wordt geleverd via telecomlink...Volgens mij als ze via telecomlink de EURO versie leveren, is die ook gewoon "werkbaar" voor Belgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
SkyStreaker schreef op zondag 24 mei 2009 @ 15:56:
[...]

Dit gedonder heb ik dus ook al sinds dag 1. Zeer storend.

Update:

http://labs.adobe.com/downloads/distributableplayer.html (PROBEER DIT)
Werkt ook niet :( als ik 'm dan ga installeren zegt ie dat het versie 3.01 betreft ipv versie 3.1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 20:53
Ok, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pumanike schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:05:
[...]

Werkt ook niet :( als ik 'm dan ga installeren zegt ie dat het versie 3.01 betreft ipv versie 3.1..
Bij mij hetzelfde liedje... Kan het eraan liggen welke firmware we erop hebben staan? De mijne is Vodafone branded. Ik kan dus ook niet updaten via dat updateprogramma op de telefoon en de versie van flash lite biedt ook geen soelaas. Youtuben werkt bij mij dus ook niet, terwijl ie dat laatst nog wel deed... baal er wel van!!

Iemand anders nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:25:
[...]

Bij mij hetzelfde liedje... Kan het eraan liggen welke firmware we erop hebben staan? De mijne is Vodafone branded. Ik kan dus ook niet updaten via dat updateprogramma op de telefoon en de versie van flash lite biedt ook geen soelaas. Youtuben werkt bij mij dus ook niet, terwijl ie dat laatst nog wel deed... baal er wel van!!

Iemand anders nog een idee?
Misschien staat hier nog iets: http://thenokiaguide.com/...6not-via-firmware-update/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
Ik heb de unbranded v21 firmware erop staan, en daarmee is gewoon via de toepassing update functie de flash update geinstalleerd.

Wellicht dat anderen het ook kunnen proberen om te zien of het met de branded / unbranded versies lukt of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmm misschien moet ik ook wel op v21 van Vodafone wachten.

Dan heb ik nog een vraag. Ik heb zo'n onbeperkt internet abonnement
offtopic:
En er is een hoop discussie over hoe onbeperkt dat wel niet is
Als ik naar streaming radio luister via Tunin.fm dan telt de packet teller in het logboek niet omhoog. Is dat niet raar? Is een stream geen packet-data? :? Ik wil namelijk wel een beetje opletten hoeveel data ik verbruik per maand. Momenteel zit ik nog niet op het gemiddelde dat ik ooit eens hoorde van 250mb, maar op deze manier kan ik dat dus ook nooit zeker weten. Is dit bij jullie ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:24:
hmm misschien moet ik ook wel op v21 van Vodafone wachten.
Als je mijn link volgt van twee posts terug, lijkt het ook daar erop dat je V21 moet hebben om gebruik te kunnen maken van de nieuwe flash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er nu dus achter dat ik dat programma van app. update niet heb , misschien dat het komt omdat ik t-mobile heb ?
Want ik kan ook nog niet v21 installeren, zouden ze mij kunnen helpen bij een nokia service point ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
gewoon updaten via je pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan niet , ik heb v20 dan zegt die eerst er is nieuwe software , sluit ik mijn telefoon op de pc dan zegt die jou toestel is al up to date :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
doe es *#0000# en kijk dan eens welke firmware je heb. trouwens altijd eerst telefoon er aan hangen en dan zoeken naar updates.

[ Voor 41% gewijzigd door haakjesluiten op 25-05-2009 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
Ik had eerst t-mobile firmware maar ik heb de productcode aangepast en nu heb ik unbranded 21.0.025.. En bij mij werkt 't dus ook niet. De exchange update werkt overigens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:41
Ik heb ook een T-Mobile 5800, heb geen codes veranderd, maar ik heb vorige week al kunnen updaten naar v21. Ik heb dat via de PC-suite gedaan (moest eerst die updaten trouwens) en toen heb ik kunnen updaten.

Dan nog een vraag:
Is er iemand die een gratis PDF-viewer heeft voor deze telefoon? (van Adobe is een trial voorgeinstalleerd, maar daarna moet je betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kielkiel schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:36:
[...]

Als je mijn link volgt van twee posts terug, lijkt het ook daar erop dat je V21 moet hebben om gebruik te kunnen maken van de nieuwe flash
nope met v20 software heb ik iig geen problemen gehad om de flashupdate te installeren...
en dat gewoon via toepassingen update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al verbetering gemekt met de update van flash lite? http://www.tube5800.com/n...obe-flash-lite-31-update/

edit: http://www.tube5800.com/w...kia-5800-with-scratchpad/ dit lijkt me ook wel handig..

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2009 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie nog mooi hoesjes zoekt of er graag een wil hebben heb ik een site: http://www.more-thing.com/
er staat nu alleen nog op voor Iphone, Ipod touch, HTC enz..... maar ik heb ze gemaild en binnen een maand komt hun lijn voor nokia producten uit! ik vind de hoes wel mooi en als ze zo'n mooie zoals die van Iphone ook voor de nokia 5800 maken ben ik blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termike
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 23:10
Hebben er nog mensen last van dat opera mini toch wel meer dan verwacht gewoon opeens afsluit?
Bv, bij het openen van een link, bij het scrollen over een pagina, bij het even blijven drukken en dan refresh te klikken enz...

Dit komt toch wel erg vaak voor bij mij. Vroeg me af of anderen dit ook hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Ik zou zeggen lees eens terug ;)

@stephan anders maak je reclame voor een site waar geen nokia5800 producten opstaan >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ovi Store is uit. Zit in je Download!-applicatie (tenminste hier in Duitsland). Eventueel moet je de content refreshen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crazyanz schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 11:49:
Ik zou zeggen lees eens terug ;)

@stephan anders maak je reclame voor een site waar geen nokia5800 producten opstaan >.<
Er staat toch bij dat ze binnen een maand beschikbaar zullen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
bluppfisk schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 12:14:
Ovi Store is uit. Zit in je Download!-applicatie (tenminste hier in Duitsland). Eventueel moet je de content refreshen
Net wederom gerefreshed, maar hier voor mij (EURO productkey NL ) nog niets.

Ik kan echter wel op de store.ovi.com site en vanaf daar de apps via een sms link binnen halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecb1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:33
Ik heb ineens het volgende probleem: als ik de telefoon uitzet en weer opstart, blijft ie hangen bij het Nokia-logo en gaat niet verder. Ik kan 'm dan ook niet op de normale manier uitzetten en moet dan de batterij eruit halen en er weer in doen om 'm opnieuw te kunnen aanzetten, waarna die vervolgens weer vastloopt bij het logo.
Had al 't nodige geprobeerd en nu blijkt dat als ik 'm zonder geheugenkaart erin opstart, dat ie het dan wel doet. Dit wil ik natuurlijk niet steeds hoeven doen, ook omdat dat voorheen geen probleem was.
Iemand die hier dezelfde ervaring mee heeft of een oplossing weet, zonder bijv de telefoon een harde reset te moeten geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ecb1 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 12:52:
Ik heb ineens het volgende probleem: als ik de telefoon uitzet en weer opstart, blijft ie hangen bij het Nokia-logo en gaat niet verder. Ik kan 'm dan ook niet op de normale manier uitzetten en moet dan de batterij eruit halen en er weer in doen om 'm opnieuw te kunnen aanzetten, waarna die vervolgens weer vastloopt bij het logo.
Had al 't nodige geprobeerd en nu blijkt dat als ik 'm zonder geheugenkaart erin opstart, dat ie het dan wel doet. Dit wil ik natuurlijk niet steeds hoeven doen, ook omdat dat voorheen geen probleem was.
Iemand die hier dezelfde ervaring mee heeft of een oplossing weet, zonder bijv de telefoon een harde reset te moeten geven?
Geheugenkaart een keer formatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik iets fout gedaan door hier de site te vermelden? of wat bedoelen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 13:10:
[...]

Geheugenkaart een keer formatten?
Waarschijnlijk probeertie een app te laden vanaf SDkaart en loopt het geheugen vol, waardoor dit typische WSOD achtige scherm wordt gegeven.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

mhulsegge schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:02:
Ik heb de unbranded v21 firmware erop staan, en daarmee is gewoon via de toepassing update functie de flash update geinstalleerd.

Wellicht dat anderen het ook kunnen proberen om te zien of het met de branded / unbranded versies lukt of niet
FlashLite 3.1 update wil niet op deze telefoon (unbranded)
(deze info vindt je onder: instellingen -> telefoon -> telefoonbeheer -> apparaatupdates)

v21.0.0.25
02-04-09
21.0.025.c01.01
02-04-09
02
5800 XpressMusic
RM-356 (het belangrijkste gegeven denk ik)

Sticker in de telefoon zegt:

5800d-1 / RM-356 / IC: 661E-RM356 / CODE: 0576907

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecb1
McKaamos schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 17:27:
[...]

Waarschijnlijk probeertie een app te laden vanaf SDkaart en loopt het geheugen vol, waardoor dit typische WSOD achtige scherm wordt gegeven.
Je bedoelt dat de telefoon een willekeurige app wil laden tijdens het opstarten al? Hoe kom ik er dan achter welke app dat is, zodat ik die evt kan verwijderen? Een app laden hoort ie toch ook niet al tijdens het opstarten te doen? Ligt dat aan de app zelf?
Als dat problemen oplevert, dan weet je toch eigenlijk nooit of het 'veilig' is om een bepaalde app op je sd-kaart te zetten?

Geheugenkaart formatteren is wellicht een optie, maar toch zou ik het vreemd vinden als dat van invloed is op het wel of niet vastlopen van de telefoon zelf tijdens opstarten. Maar misschien wel gezien bovenstaande verhaal?

Nog suggesties of soortgelijke ervaringen van anderen?

[ Voor 25% gewijzigd door ecb1 op 26-05-2009 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
ik had na de update naar V21 aardig wat vage problemen heb toen me geheugen kaart ook geformateerd en hierna waren de meeste problemen opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Welke geheugenkaart heb je ? De 2GB van Nokia is nogal brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecb1
Het is de kaart die bij de telefoon wordt meegeleverd.
Heb ook vaak vastlopers met de webbrowser trouwens en merk ook wat haperingen (touch-scherm reageert trager of pas bij vaker aanraken bijv) in het algemene gebruik ten opzichte van een tijdje geleden.

Als ik de kaart ga formatteren, dan moet ik gewoon alle bestanden die erop staan even kopiëren naar de pc, de kaart formatteren en dan vanaf de pc alle bestanden er weer opzetten? Of is er evt een betere manier die ik niet weet?
Zou nl jammer zijn als er daarna een aantal bestanden niet meer werken oid...

[ Voor 37% gewijzigd door ecb1 op 26-05-2009 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 1 klein vraagje.
mijn vriendein heeft vandaag haar nieuwe 5800 red gekregen en nou knipperd er steeds een klein envlopje rechts boven aan.
als ik er lang op druk zegt hij sims geheugen vol maar die is nog lang niet vol weet iemand wat dit kan zijn?

alvast bedankt.

groetjes Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

SIM geheugen vol betekent dat er SMSjes op de SIMkaart staan.
Die kan je uitlezen door Menu->Messaging->Options->SIM Messages

edit:
SIM geheugen is iets anders dan de ingestelde maximale waarde aan opgeslagen berichten op de telefoon.
SIM geheugen zit vaak met een berichtje of 20 wel vol.

[ Voor 40% gewijzigd door McKaamos op 26-05-2009 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal.. ik heb dit probleem nog niet kunnen vinden in het forum..

Maar ik heb een 5800 xm waar de scherm helemaal van tript :/
Afbeeldingslocatie: http://hro.dynaboy.nl/dsc0418g.jpg
Precies zulke lijnen krijg ik over heel mijn beeld. ( dit is een foto waar er een barst in het scherm zit, maar dat is niet bij mij! )

Ik denk niet dat het een hardware probleem kan zijn... omdat ik de telefoon na 2 weken niet gebruikt te hebben het probleem weer weg was voor 1 dagje maar. Ik was rustig bezig met het toestel de handschrifttraining aan het doen(geen hard getikt of druk op de scherm), en toen kwamen de knipperende lijntjes voor 2 seconden.. toen was het weer normaal beeld voor 1 seconde en tot nu toe heb ik geen beeld meer ( alleen disco lijkende lijntjes ) :(

Iemand enig idee wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 22:21:
Hallo allemaal.. ik heb dit probleem nog niet kunnen vinden in het forum..

Maar ik heb een 5800 xm waar de scherm helemaal van tript :/
[afbeelding]
Precies zulke lijnen krijg ik over heel mijn beeld. ( dit is een foto waar er een barst in het scherm zit, maar dat is niet bij mij! )

Ik denk niet dat het een hardware probleem kan zijn... omdat ik de telefoon na 2 weken niet gebruikt te hebben het probleem weer weg was voor 1 dagje maar. Ik was rustig bezig met het toestel de handschrifttraining aan het doen(geen hard getikt of druk op de scherm), en toen kwamen de knipperende lijntjes voor 2 seconden.. toen was het weer normaal beeld voor 1 seconde en tot nu toe heb ik geen beeld meer ( alleen disco lijkende lijntjes ) :(

Iemand enig idee wat ik kan doen?
Klinkt als een brakke connector oid intern.
Misschien vochtschade? Weet niet hoe hard je zweet of dat je broekzak bloot staat aan regen oid?

Ff langs een Nokia Care Point gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, vochtschade zal het zeker niet kunnen zijn..

Als het een brakke connector oid zal zijn.. dan zal de telefoon he wel even moeten doen als ik m een paar klappen verkoop? :P Want na een tijdje het niet gebruikt te hebben kreeg ik weer beeld.. best raar.. ( en dat zonder der er iets mee gebeurt was.) Kan het geen software probleem zijn of dat ik het moet flashen of zo iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Is het overigens mogelijk om films te streamen vanaf mijn PC naar dit ding? via WiFi of BT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SkyStreaker schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 09:47:
Is het overigens mogelijk om films te streamen vanaf mijn PC naar dit ding? via WiFi of BT?
Dat vroeg ik me gister ook ineens af. Het leek me bijvoorbeeld wel handig om de tv aansluiting van de 5800 te gebruiken om films van mn laptop oid te streamen naar de tv. Of anders via 3G en mn internetverbinding thuis een soort Video On Demand op te zetten. In mijn zoektocht ben ik beland bij VideoLAN. Ik heb het alleen nog niet geprobeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djezus dat download programma is gewoon een front voor al die jambabullshit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:17:
[...]

Dat vroeg ik me gister ook ineens af. Het leek me bijvoorbeeld wel handig om de tv aansluiting van de 5800 te gebruiken om films van mn laptop oid te streamen naar de tv. Of anders via 3G en mn internetverbinding thuis een soort Video On Demand op te zetten. In mijn zoektocht ben ik beland bij VideoLAN. Ik heb het alleen nog niet geprobeerd ;)
Dat heb ik ook al eens gezien... Ik gebruik VLC namelijk al een tijdje. Alleen dit streaming gedoe. Nu zeg ik het niet graag en zeker niet snel... Ik snap er geen jota van.... :P

Echter: http://www.videolan.org/doc/streaming-howto/en/ch05.html -- ik lees dit even 20 keer door en beetje vallen en opstaan, moet het lukken ^^

[ Voor 9% gewijzigd door SkyStreaker op 27-05-2009 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben benieuwd ;) de how-to ziet er wel erg ingewikkeld uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik al een tijdje de Tunin.FM app op mn nokia tube 5800, maar ik krijg het volume niet aangepast. Kan er weinig over vinden op google, alleen iets met een virtual key pad? Of is er een mogelijkheid om gewoon de tunin.fm streams te loaden in realplayer? Mij lukt t niet iig. Heeft iemand hier een oplossing voor?

en vraag 2: Tunin connect vrijwel meteen met mijn mobiel internet, ook als er gewoon een WLAN in de buurt is. Dit is niet zo'n probleem want ik heb een eindeloos online abbo, alleen heb ik gemerkt dat mijn accu veel sneller leeg gaat via GSM internet dan met WLAN. Alle connecties staan op verbinden after confirmation en de default connectie staat op always ask..

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2009 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
In het menu onder het icoon Muziek, staat Podcasting. Hoe komt het dat ik hier veel minder Podcasts kan vinden dan met Apple iTunes en andere programma's? Ik wil mijn Nokia 5800 XpressMusic ook voor mijn Podcasts gaan gebruiken, maar kan dus veel Podcasts niet vinden.

Ik heb radio 538 Dance Department wel gevonden, maar A State Of Trance kan ik niet vinden. Ook kan ik geen directe link vinden naar A State Of Trance om deze handmatig toe te voegen. Iemand dit probleem al geelimineerd?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:03
Jumpman schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:21:
In het menu onder het icoon Muziek, staat Podcasting. Hoe komt het dat ik hier veel minder Podcasts kan vinden dan met Apple iTunes en andere programma's? Ik wil mijn Nokia 5800 XpressMusic ook voor mijn Podcasts gaan gebruiken, maar kan dus veel Podcasts niet vinden.

Ik heb radio 538 Dance Department wel gevonden, maar A State Of Trance kan ik niet vinden. Ook kan ik geen directe link vinden naar A State Of Trance om deze handmatig toe te voegen. Iemand dit probleem al geelimineerd?
Kan je geen andere zoekservice invullen via Podcasting -> Opties -> Instellingen -> Verbinding -> URL van zoekservice, die ASOT wel vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Laatst online: 06-07 10:06
Is het mogelijk om de letters op het startscherm (Agenda e.d., ) en de tekst die je typt in het toetsenbord (sms) scherm te vergroten, of iets dikker te maken.

Ik heb de hele manual al doorgespit, maar kan het niet vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door TifKag op 27-05-2009 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasdebans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 20:59
Sinds gister heb ik met mijn 5800 ineens een probleem.

Ik heb op mijn startscherm al sinds dat ik hem heb de 4 snelkoppelingen staan.
Samen met mijn agenda items.

Na een update kwam hier ineens een 'zoeken' menu bij.

Eergister heb ik Mail for Exchange geinstalleerd om automatisch te syncen met google calendar.
Dit kan namelijk sinds kort. eerst deed ik dit met Googsync.

Maar sinds gister zie ik mijn agenda items niet meer op mijn startscherm.
Ze bestaan allemaal nog wel als ik ze in de agenda bekijk.

Ik weet niet of de optie er was of bij iemand is. maar bij mij niet in iedergeval.
Menu > Instellingen > persoonlijk > startscherm
Staat hier bij iemand en optie Agenda???
hier kan ik namelijk wel dat zoeken menu uitschakelen.

Nu heb ik Mail for Exchange al verwijderd.
En een restore gedaan van de backup die ik gemaakt had voordat ik Mail for Exchange installeerde.
Maar de agenda items staan er nog steeds niet op het startscherm...

Het was ook pas een dag later ineens weg...

ik heb versie 21.0.025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Laatst online: 06-07 10:06
thomasbansberg schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 17:24:
Nu heb ik Mail for Exchange al verwijderd.
En een restore gedaan van de backup die ik gemaakt had voordat ik Mail for Exchange installeerde.
Maar de agenda items staan er nog steeds niet op het startscherm...

ik heb versie 21.0.025
Ik ben bang dat je terug moet naar fabrieksinstellingen, en dan je backup terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thomasbansberg schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 17:24:
Eergister heb ik Mail for Exchange geinstalleerd om automatisch te syncen met google calendar.
Dit kan namelijk sinds kort. eerst deed ik dit met Googsync.
Ik dacht dat ik had gelezen dat het syncen alleen met mail for exchange kon op s60v3 e.d. en niet op de v5. (Dit omdat bij v5 een mailclient is ingebouwd, waar dat bij v3 niet het geval is oid en google schijnt bezig te zijn met een versie speciaal voor de v5) Daarom gebruik ik zelf nog lekker goosync :9

Trouwens, heb wel gewoon een vinkje staan bij kalender voor op het hoofdscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasdebans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 20:59
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 18:43:
[...]

Ik dacht dat ik had gelezen dat het syncen alleen met mail for exchange kon op s60v3 e.d. en niet op de v5. (Dit omdat bij v5 een mailclient is ingebouwd, waar dat bij v3 niet het geval is oid en google schijnt bezig te zijn met een versie speciaal voor de v5) Daarom gebruik ik zelf nog lekker goosync :9

Trouwens, heb wel gewoon een vinkje staan bij kalender voor op het hoofdscherm.
Het werkt wel met v5, ging prima in iedergeval.

Bij mij staat alleen:
Snelkoppelingen
Zoeken
Muziekspeler
Radio

Kan kalender dus ook niet aan zetten...

Volledige restore dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
zucht vandaag is me 5800 2x gecrashed gewoon helemaal beeld op zwart en batterij eruit moeten halen voor die het weer deed en de accu was in wel geteld 6 uur leeg! 10uur van het stroom 4 uur was die alweer leeg. Ik ben het zat ik verkoop dat ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneMin
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik heb een wireless printer van HP.
Zou het mogelijk zijn om deze aan te sluiten op de 5800 ?

Ik heb hiervoor een nokia E51 gehad en daar kon het wel mee..
Je kon dus draadloos printen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjuh1990
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-08 07:38
Hallo,

Ik ben gister overgestapt van een Nokia N95 naar een Nokia 5800. Vanmiddag werkte mobiel internet gewoon, maar sinds vanavond opeens niet meer! Bij het opstarten van de browser kon ik eerst verbindingen kiezen, de keuze om met T-Mobile Internet te verbinden is nu weg.

Uiteindelijk heb ik me simkaart weer teruggezet in me N95. Maar helaas, ook daar geen internet meer! heeeeel vreemd! krijg de melding: Packet gegevens niet beschikbaar o.i.d.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Goede url ingevoerd? clean je cache en selecteer de laatste optie dus zonder gebruik van tmobile proxy's die doen meer kwaad dan goed.

[ Voor 89% gewijzigd door haakjesluiten op 28-05-2009 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjuh1990
Patjuh1990 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 00:31:
de keuze om met T-Mobile Internet te verbinden is nu weg.
Loopt dat via kpn dan? Ik denk niet dat het daar aan ligt hoor... hij geeft vrijwel direct de melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
Patjuh1990 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 00:56:
[...]

Loopt dat via kpn dan? Ik denk niet dat het daar aan ligt hoor... hij geeft vrijwel direct de melding.
Is je toegangspunt van t-mobile er nog wel ?
(op je 5800: instellingen - connectiviteit - Bestemmingen - Internet) ?
Zo niet kun je deze opnieuw "bestellen" via de t-mobile website.

Zo ja, kijk zekerheidshalve ook nog eens naar het toegangspunt voor de webbrowser.
Open internet, ga naar opties - instellingen - Algemeen - Toegangspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patjuh1990 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 00:31:
Hallo,

Ik ben gister overgestapt van een Nokia N95 naar een Nokia 5800.
Niet een antwoord op je vraag, maar ik ben benieuwd waarom je bent overgestapt van N95 naar 5800; N95 heeft toch beter specs? (bijv. camera)
(Ik denk er zelf over 5800 aan te schaffen, heb nu SE k800i)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

SkyStreaker schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 18:48:
[...]

FlashLite 3.1 update wil niet op deze telefoon (unbranded)
(deze info vindt je onder: instellingen -> telefoon -> telefoonbeheer -> apparaatupdates)

v21.0.0.25
02-04-09
21.0.025.c01.01
02-04-09
02
5800 XpressMusic
RM-356 (het belangrijkste gegeven denk ik)

Sticker in de telefoon zegt:

5800d-1 / RM-356 / IC: 661E-RM356 / CODE: 0576907
Is er nu al eens iemand die die FLASH update WEL heeft kunnen installeren. Op hetzelfde type telefoon. Het lijkt nogal angstvallig te worden vermeden deze vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
SkyStreaker schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:51:
[...]

Is er nu al eens iemand die die FLASH update WEL heeft kunnen installeren. Op hetzelfde type telefoon. Het lijkt nogal angstvallig te worden vermeden deze vraag.
ik heb de update wel al een week ofzo kunnen installeren maar heb destijds ooit mijn product code naar rood-benelux veranderd om firmware updates eerder te kunnen verkrijgen, misschien dat dit daar ook mee te maken heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .PhoeniX
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-06 20:55
If you are in the U.S., UK, Italy, Spain, or India, you will get the Distributable Player over the air when you sideload or download your application to a device.
Ik denk dat het hiermee te maken heeft dat niemand hem hier automatisch kan updaten.
het aanpassen van de productcode zou dan wellicht helpen, of anders gewoon een tijdje wachten.

source:
http://labs.adobe.com/downloads/distributableplayer.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
cuberob schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:14:
[...]

ik heb de update wel al een week ofzo kunnen installeren maar heb destijds ooit mijn product code naar rood-benelux veranderd om firmware updates eerder te kunnen verkrijgen, misschien dat dit daar ook mee te maken heeft
En wat is je telefoon origineel? Een t-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
cuberob schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:14:
[...]

Zelfde bij mij, gegevens zijn verder hetzelfde.
Ik kon hem wel installeeren ook via de app update. Had een t-mobile branded, ook productcode aangepast naar rood benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 13-09 22:45

Rmg

SkyStreaker schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:51:
[...]

geen enkel probleem gehad

Hi.nl telefoon, gewoon de nl versie dus geen du/uk/be of whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:14
Raz- schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 12:35:
[...]

geen enkel probleem gehad

Hi.nl telefoon, gewoon de nl versie dus geen du/uk/be of whatever
Hier ook geen problemen met een Hi telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Laatst online: 12-09 12:17

DaRoot

Some say...

Hier ook Hi telefoon en ook geen problemen..
ligt er vooral aan dat je bij Hi gewoon originele nokia toestellen krijgt, niet branded naar Hi.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crazyanz schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 19:44:
zucht vandaag is me 5800 2x gecrashed gewoon helemaal beeld op zwart en batterij eruit moeten halen voor die het weer deed en de accu was in wel geteld 6 uur leeg! 10uur van het stroom 4 uur was die alweer leeg. Ik ben het zat ik verkoop dat ding
Ik had dat ook bij mijn toestel. Alleen batterij verwijderen en terugplaatsen hielp. Ik ben ermee naar een Nokia SP gegaan. Het bleek een bekend euvel: de batterij heeft nét wat speling waardoor de stroom heel even onderbroken kan worden (ik had het ook vaak bij het uithalen of terugplaatsen van de stylus.

Als jij hetzelfde hebt: probeer eens een klein stukje dunne schuimrubber verpakking tussen batterij en zijkant te plaatsen.

Op het SP hebben ze er een door Nokia geleverd rubber stripje ingeplakt. Sindsdien ben ik ervan verlost, hij is niet één keer meer uitgevallen.

Gr,

Leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
ik heb niet eens zin meer in. De bouw kwaliteit is ruk programma's crashen zomaar en dan ook nog uitvallen van de hele telefoon en een accu die zo snel leeg raakt ik ben het zat. Ik breng hem deze week naar tmobile om die kier te laten repareren en als die terug komt verkoop ik hem. Ik gebruik mijn E65 weer en het is een hele verademing kan ik je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

mhulsegge schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 12:29:
[...]

Zelfde bij mij, gegevens zijn verder hetzelfde.
Ik kon hem wel installeeren ook via de app update. Had een t-mobile branded, ook productcode aangepast naar rood benelux
Deze toevallig ? -> Euro2 RED BENE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
ik heb de flash 3.1 ook al een weekje op mijn 5800 benelux rood via app update binnengehaald, als je op de adobe site gaat kan je hem ook op je pc downloaden en zo op je 5800 zetten moest dit nog niet beschikbaar zijn voor jou, nu dit heb ik met mn 6220 classic geprobeerd hij installeert maar als ik de flash toepassing open heb zie ik enkel versie 3.0 is mss nog niet compatibel met s60v3fp2..

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flapdrol85
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
zijn er nog meer mensen die problemen hebben met de ovi store?

Ik heb een een Hi unbrandred 5800 met firmware 20.0.012. type rm-356. Bij mij verschijnt de ovi store maar niet onder downloads. Ook niet als ik hem expliciet laat de inhoud laat verversen. Ook via de mobiele ovi-store webpagina en via de sms link kan ik niets downloaden. Als ik dat probeer dan zoek ik een app en dan moet ik inloggen. Als ik inlog kom ik weer terug bij de download pagina waarna ik vervolgens weer moet inloggen. En zo blijft het gaan. Onderaan de pagina staat dan ook niet dat ik ingelogd ben. Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjuh1990
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:10:
[...]

Niet een antwoord op je vraag, maar ik ben benieuwd waarom je bent overgestapt van N95 naar 5800; N95 heeft toch beter specs? (bijv. camera)
(Ik denk er zelf over 5800 aan te schaffen, heb nu SE k800i)
Klopt, de camera van de N95 is een stuk beter, maar die gebruikte ik amper dus. En ik heb een goede digitale camera ;)

Verder is de 5800 wel een stuk sneller dan de N95. Me N95 is 3x zolang bezig met opstarten dan me 5800 als ik hem aanzet, moet wel zeggen dat me N95 nog een hele oude firmware versie heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .PhoeniX
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-06 20:55
Ik heb een probleem met de standaard emailclient op de 5800
Ik kan mijn berichten van hotmail ophalen, lezen en verwijderen, maar niet versturen. Ze blijven dan eindeloos in de outbox staan. Google geeft veel mensen met hetzelfde probleem, maar geen oplossing.
Ik heb bij E-mail settings>Connection settings>Outgoing e-mail de volgende dingen ingesteld:
My e-mailaddres - [mijnemail]@hotmail.com
User name - [mijnemail] (ik heb ook [mijnemail]@hotmail.com geprobeerd maar dat werkt ook niet)
password - [mijnpassword]
outgoing mail server - smtp.live.com
acces point in use - Vodafone Live!
Security - SSL/TLS
Port - 25 (standaard poort werkt ook niet)

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.PhoeniX schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 00:45:
Ik heb een probleem met de standaard emailclient op de 5800
Ik kan mijn berichten van hotmail ophalen, lezen en verwijderen, maar niet versturen. Ze blijven dan eindeloos in de outbox staan. Google geeft veel mensen met hetzelfde probleem, maar geen oplossing.
Ik heb bij E-mail settings>Connection settings>Outgoing e-mail de volgende dingen ingesteld:
My e-mailaddres - [mijnemail]@hotmail.com
User name - [mijnemail] (ik heb ook [mijnemail]@hotmail.com geprobeerd maar dat werkt ook niet)
password - [mijnpassword]
outgoing mail server - smtp.live.com
acces point in use - Vodafone Live!
Security - SSL/TLS
Port - 25 (standaard poort werkt ook niet)

iemand een idee?
misshien heb je hier iets aan

http://qelp.kpn.com/Nokia...atig-instellen/index.html

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2009 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Patjuh1990 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 20:44:
[...]

Klopt, de camera van de N95 is een stuk beter, maar die gebruikte ik amper dus. En ik heb een goede digitale camera ;)

Verder is de 5800 wel een stuk sneller dan de N95. Me N95 is 3x zolang bezig met opstarten dan me 5800 als ik hem aanzet, moet wel zeggen dat me N95 nog een hele oude firmware versie heeft ;)
Ook met de laatste firmware is een N95 relatief traag. M'n ex heeft er een, en dat ding is opzich redelijk rap, maar mijn 5800 is stukken sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
SkyStreaker schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 16:15:
[...]

Deze toevallig ? -> Euro2 RED BENE
Yes, sorry. Productkey: 0570026 Euro2 RED BENE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
flapdrol85 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 20:29:
zijn er nog meer mensen die problemen hebben met de ovi store?

Ik heb een een Hi unbrandred 5800 met firmware 20.0.012. type rm-356. Bij mij verschijnt de ovi store maar niet onder downloads. Ook niet als ik hem expliciet laat de inhoud laat verversen. Ook via de mobiele ovi-store webpagina en via de sms link kan ik niets downloaden. Als ik dat probeer dan zoek ik een app en dan moet ik inloggen. Als ik inlog kom ik weer terug bij de download pagina waarna ik vervolgens weer moet inloggen. En zo blijft het gaan. Onderaan de pagina staat dan ook niet dat ik ingelogd ben. Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?
Bij mij verschijnt de ovi store ook niet onder downloads. Heb hem ook niet los kunnen downloaden van de ovi site. Ik heb wel inmiddels via http://dailymobile.se/forum/index.php?topic=6902.0 de client gedownload en geinstalleerd. Dit werkt wel goed voor mij.
Tevens heb ik niet het probleem dat jij hebt met het niet kunnen downloaden na aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
Hm sinds een paar dagen doet mijn touchscreen heel raar. Als ik het toestel recht houd, niets, maar als ik het horizontaal houd, dan klikt ie ergens in het midden van het scherm. Ook als ik op de zijkanten duw heb ik dat probleem. Even later is het dan weer weg en dan komt het weer terug. Het toestel is nagenoeg onbruikbaar als het zulke kuren heeft. Dan maar naar een Care Point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:41

TF

bla bla

is het ook mogelijk om die knop rechtsbovenin aan te passen naar je eigen behoeftes? Net zoals de groene en de rode knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjuh1990
TF schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 15:15:
is het ook mogelijk om die knop rechtsbovenin aan te passen naar je eigen behoeftes? Net zoals de groene en de rode knop?
Ow kan dat? Dat wist ik niet! Ik wil bluetooth dan wel graag onder de rode knop hebben :D Waar doe ik dat? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:41

TF

bla bla

Patjuh1990 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 15:52:
[...]

Ow kan dat? Dat wist ik niet! Ik wil bluetooth dan wel graag onder de rode knop hebben :D Waar doe ik dat? :$
dont get me wrong. Ik bedoel dus.... kun je ze allemaal apart instellen? Want het lijkt erop dat het helemaal niet kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjuh1990
TF schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 16:34:
[...]

dont get me wrong. Ik bedoel dus.... kun je ze allemaal apart instellen? Want het lijkt erop dat het helemaal niet kan
Oh zo, ik vatte de zin anders op ;) Ik heb me al rot lope zoeken dus lijkt me niet dat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik heb even een vraagje voor de zekerheid: als ik de telefoon modus op gsm heb staan en dus niet op umts op 3g, en ik heb het vodafone verbindingspunt er uit gegooid klopt het dan dat ik geen kosten voor internetgebruik kan krijgen? Ik gebruik wel sportstrack en garminnavigatie maar mijn hi internet abbo gaat pas vanaf augustus in. Ik type dit bericht overigens vanaf de 5800xm via wlan.
Groeten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Zou goed moeten gaan, je moet zoiezo bijna altijd toestemming geven voor i-net verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleempje met deze mooie phone en mijn Pioneer carkit AVIC900 : Na oversturen van het telefoonboek staan niet alle contacten er in ; willekeurige zijn er tussen uit gelaten 8)7 Iemand een solution ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
Even een rariteitje... Ik heb dus mijn 5800 binnengedaan voor reparatie en een vervang-gsm gekregen van het Care Point. Gek is wel dat die Vervanggsm (standaardlowcost ding van een jaar of 2 terug), wel een veel snellere verbinding heeft over 3G dan mijn Nokia 5800. Of is dat slechts schijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjuh1990
Heeft iemand trouwens al een oplossing voor het speedtouch probleem? Ik kom met me 5800 ook niet op internet. We hebben een speedtouch.
Pagina: 1 ... 15 ... 67 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen en prijzen horen NIET in dit topic. Dus de volgende zaken mogen in het onderstaande topic: 1: abonnementen bespreken 2: import bespreken 3: levertijd bespreken 4: prijzen bespreken 5: service over shops of NSP bespreken.

[ABO] Het Nokia 5800 Tube levertijden en abonnementen topic