Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:49
Sinds vanochtend doet de internetbrowser het niet meer. Een paar seconden nadat hij opgestart is, sluit de browser af. Ik heb al geprobeerd om het toestel te reseten en de cache leeg te maken, maar helaas.

Wie heeft tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de laatste tijd sinds de nieuwe firmware vaak last dat de accelerometer het soms niet doet. dan draai het scherm en gebeurt niks. als je hem dan 10 min uitzet en weer aan doet die het gwoon weer. wie heeft hier nog meer last van?
trouwens tel is gerepareerd bij nokia service point, rand sluit nu goed aan en ook nog eens een nieuwtouchscreen erop gekregen. goede service in maastricht dus!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

kielkiel schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 10:42:
Sinds vanochtend doet de internetbrowser het niet meer. Een paar seconden nadat hij opgestart is, sluit de browser af. Ik heb al geprobeerd om het toestel te reseten en de cache leeg te maken, maar helaas.

Wie heeft tips?
toen ik dat had lag het denk ik aan de t-mobile firmware. Die heb ik bij een service point af laten halen en daarna deed de browser het gewoon. Misschien opnieuw je firmware installeren?

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
stormblade32 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 11:06:
[...]

toen ik dat had lag het denk ik aan de t-mobile firmware. Die heb ik bij een service point af laten halen en daarna deed de browser het gewoon. Misschien opnieuw je firmware installeren?
Firmware opnieuw installeren en terug naar fabrieksinstelling optie loste het probleem niet op. Ik heb de de telefoon hard gereset (en natuurlijk eerst een backup gemaakt). Daarna werkte de browser weer. :)

Mark

[ Voor 4% gewijzigd door kielkiel op 16-05-2009 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in mijn telefoon geheugen een map staan met de naam IM. Kan iemand me vertellen wat dit voor een map is en waar die bestanden die erin staan vandaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

kielkiel schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 11:40:
[...]

Firmware opnieuw installeren en terug naar fabrieksinstelling optie loste het probleem niet op. Ik heb de de telefoon hard gereset (en natuurlijk eerst een backup gemaakt). Daarna werkte de browser weer. :)

Mark
Dat had ik ook een keer gedaan toen werkte het wel weer, maar na een dag of drie kwam het probleem terug. Dus voor mij was het een tijdelijke oplossing.

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08 14:57
Ik heb vandaag een 5800 gehaald en gelijk de firmware geupdate naar de laatste versie. Bij een contact heb ik een contactimage gezet, maar deze wordt niet getoond als die persoon mij belt (wat ik wel zou verwachten). Iemand enig idee wat ik verkeerd gedaan heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

kv83 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 18:43:
Ik heb vandaag een 5800 gehaald en gelijk de firmware geupdate naar de laatste versie. Bij een contact heb ik een contactimage gezet, maar deze wordt niet getoond als die persoon mij belt (wat ik wel zou verwachten). Iemand enig idee wat ik verkeerd gedaan heb?
Misschien nummer invoeren met +31 er voor en de eerste 0 er af? dat doe ik sowieso altijd al, handig in het buitenland.
Misschien matcht hij gewoon niet aan niet 100% overeenkomende nummers ofzo... hoewel me dat wat vreemd lijkt, maar theoretisch kan het. Niet getest.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kv83
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08 14:57
McKaamos schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 18:49:
[...]

Misschien nummer invoeren met +31 er voor en de eerste 0 er af? dat doe ik sowieso altijd al, handig in het buitenland.
Misschien matcht hij gewoon niet aan niet 100% overeenkomende nummers ofzo... hoewel me dat wat vreemd lijkt, maar theoretisch kan het. Niet getest.
Mja. Het gekke is dat hij wel gewoon de naam van de persoon goed toont. 8)7

Edit: Hmm... Blijkbaar toont hij het plaatje pas naar een stuk of 3 secondes. Denk dat het aan de groote van het bestand ligt (3mb) ... ga dadelijk wel even een kleiner plaatje proberen.

[ Voor 16% gewijzigd door kv83 op 16-05-2009 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:06

SkyStreaker

Move on up!

Nu ik de telefoon al een tijdje heb, valt het mij wel op dat er nog veel bugs in s60v5 zitten. Dit doet mij eigenlijk een beetje zoeken naar een antivirus/antibrick tool zoals ik ook op mijn N85 heb. Nu heb ik wel lopen zoeken, echter het is allemaal s60v3 wat ik zie. Enige tips?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand nog wat leuke apps voor de 5800? Gewoon van die dingen als dat star wars zwaard. Van die nutteloze maar grappige dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 23:22:
Heeft er iemand nog wat leuke apps voor de 5800? Gewoon van die dingen als dat star wars zwaard. Van die nutteloze maar grappige dingen.
De 58000 loopt op Symbian S60v5, dus ik zou zeggen, zoek eens met Google naar software. Dit is prima iets wat je voor jezelf op kan zoeken. Dit topic is in ieder geval niet voor dit soort vragen bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
SkyStreaker schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 22:50:
Nu ik de telefoon al een tijdje heb, valt het mij wel op dat er nog veel bugs in s60v5 zitten. Dit doet mij eigenlijk een beetje zoeken naar een antivirus/antibrick tool zoals ik ook op mijn N85 heb. Nu heb ik wel lopen zoeken, echter het is allemaal s60v3 wat ik zie. Enige tips?
persoonlijk nooit echt het nut ingezien van antivirus software op een telefoon ik vind het zelfs bijna grappig aangezien het totaal nutteloos is. Maar er is een kaspersky voor S60 V5 echter wel een app die geld kost. Geld wat je een stuk beter kan besteden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 12:18:
Ik heb in mijn telefoon geheugen een map staan met de naam IM. Kan iemand me vertellen wat dit voor een map is en waar die bestanden die erin staan vandaan komen.
Weet iemand misschien hier ook een antwoord op???? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
IM = Instant Messenger? Gebruik het programma zelf niet, maar komt in me op.

[ Voor 97% gewijzigd door Jumpman op 17-05-2009 09:55 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

kv83 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 19:02:
[...]

Mja. Het gekke is dat hij wel gewoon de naam van de persoon goed toont. 8)7

Edit: Hmm... Blijkbaar toont hij het plaatje pas naar een stuk of 3 secondes. Denk dat het aan de groote van het bestand ligt (3mb) ... ga dadelijk wel even een kleiner plaatje proberen.
ja.... ok, daar heb je het al idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Als ik de Mail for Exchange heb ingesteld meldt de telefoon regelmatig dat de automatische telefoonblokkering moet worden geactiveerd. Wat is dat? en hoe activeer je zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die hun 5800XM gekocht hebben bij Mobistar en nog steeds niet kunnen updaten: Ik heb eindelijk kunnen updaten naar v20 door naar een Nokia Service Point te gaan. Volgens hen is FOTA (Firmware Over The Air) zelfs niet eens mogelijk in België... Ze deden het gratis en in een kwartier was het gedaan. Jammergenoeg was de v21 zelfs bij hen nog niet beschikbaar. Ik vind het echt vervelend dat we zo'n goeie telefoon kunnen kopen, maar dit ***land zorgt ervoor dat je hem niet ten volle kan gebruiken... Ik ben dan wel zo'n heilig boontje dat ik liever mijn productcode niet wijzig...

PS: die gast van Nokia kon exact zien hoeveel keer ik had proberen te updaten via FOTA en wanneer + hoeveel keer ik heb geprobeerd te update via NSU (Nokia Software Updater van PC Suite). Ik vraag me af wat ze zo nog allemaal kunnen zien (Hacken van phone, veranderen van productcode, ... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:11
Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 15:08:
Voor de mensen die hun 5800XM gekocht hebben bij Mobistar en nog steeds niet kunnen updaten: Ik heb eindelijk kunnen updaten naar v20 door naar een Nokia Service Point te gaan. Volgens hen is FOTA (Firmware Over The Air) zelfs niet eens mogelijk in België... Ze deden het gratis en in een kwartier was het gedaan. Jammergenoeg was de v21 zelfs bij hen nog niet beschikbaar. Ik vind het echt vervelend dat we zo'n goeie telefoon kunnen kopen, maar dit ***land zorgt ervoor dat je hem niet ten volle kan gebruiken... Ik ben dan wel zo'n heilig boontje dat ik liever mijn productcode niet wijzig...

PS: die gast van Nokia kon exact zien hoeveel keer ik had proberen te updaten via FOTA en wanneer + hoeveel keer ik heb geprobeerd te update via NSU (Nokia Software Updater van PC Suite). Ik vraag me af wat ze zo nog allemaal kunnen zien (Hacken van phone, veranderen van productcode, ... )
Bij updaten wordt er contact gezocht met de servers van Nokia, dus zo moeilijk is dat niet na te kijken ;) Bij het hacken van de telefoon of het veranderen van de productcode gebeurt dat niet. Maar als de productcode, net als wanneer en hoe vaak je hebt geprobeerd te updaten, ook vanaf afstand zichbaar is bij Nokia dan zouden ze in theorie misschien als je later nog eens update wel kunnen zien dat er eerst nog een andere productcode gebruikt werd.

Maar ik zou me daar dus echt totaal geen zorgen om maken, simpelweg omdat het Nokia waarschijnlijk geen reet kan schelen dat mensen hun productcode wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Mn 5800 herkent mn tags van mn mp3's niet. Al mn mp3's hebben een ID3 Tag, maar er zijn maar een paar bands die hij herkent :? Hoe zit dat bij de 5800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

V1 of V2 tags?
Heb je al geprobeerd om de library te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Library updaten helpt niet.

Ik gebruik een programma (JJ MP3 Renamer) om ID3 Tags in te voeren. En daarbij zijn zowel ID3 Tag v1 en ID3 Tag v2 aangevinkt.

Ook jammer dat de lightsabre app niet werkt :'(

Edit: Goed forum om appz/games te vinden: http://www.nokiaapps.org/

Alleen met IE6 doet de site wel vaag, met google chrome werkt t iig perfect. Als je leuke games zoekt dan moet je zoeken naar sakampack. Heb de games nog niet uitgeprobeerd, maar er zitten leuke dingen tussen.

[ Voor 54% gewijzigd door Reemster op 18-05-2009 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:35
-RazieL- schreef op zondag 17 mei 2009 @ 15:38:

Ook jammer dat de lightsabre app niet werkt :'(
Als ik mij niet vergis doet lightsabre het toch wel ?
( http://graho.wordpress.co...ightsabre-5th-edtion-v02/ )
Ik heb het zelf niet getest met v21 firmware, maar met v20 werkte het bij mij wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 17:28
Mijn Nokia is terug. Behuizing, software is vervangen. Ik ben Guitar Hero wel kwijt.
Jammer genoeg, zit er nu een klein spleetje rechts bovenin. Ben echt moe, heb geen zin om hem weer daarheen te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Ik heb weer eens wat nieuwe programma's uitgeprobeerd.

waarvan ik er 3 wel het vermelden waard vind hier:
mymobile site van nokia zelf verander je je telefoon in een webserver! je kan zelfs op afstand foto's maken en gegevens uitlezen :P http://mymobilesite.net/

Barcoo programma om normale barcodes mee te scannen en vervolgens zoekt ie het product erbij op internet met prijs en al. Enige min punt is dat het duits is plus punt is dat het echt op alles werkt van deo tot de nokia kop telefoon (moest het toch ergens op uitproberen :P) http://dailymobile.se/forum/index.php/topic,6352.0.html

expressalarm beveiliging van je mobiel werkt denk ik met licht ofzo want je kan hem ook in je zak doek en er mee lopen en zo gauw je hem eruit haalt (of iemand anders ;) ) dan gaat er een sirene af. Je kan hem ook ondersteboven neer leggen zelfde verhaal. Om het te laten werken moet je ook python instaleren: http://dailymobile.se/forum/index.php/topic,6331.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wheheheh :9~ die barcodelezer is wel erg cool zeg. Ik had toevallig een boek bij me, even isbn-nummer scannen en hij laat zomaar zien wat ie kost en waar je 'm dan kan halen voor die prijs. Ik had er minder van verwacht!

mymobilesite leek mij eerst ook wel cool, maar het werkt bij nader inzien toch minder lekker dan ik dacht. Wat vind jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
ik vind het wel geinig eigenlijk. Maar ik ga natuurlijk niet 24/7 een server draaien op me mobiel :P maar het feit dat je op afstand foto's kan maken en data uit kan lezen vind ik wel zeer handig eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Voor iedereen die een 5800 heeft van tmobile de nieuwe firmware 21.0.025 is nu beschikbaar via de nokia software updater :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
Crazyanz schreef op maandag 18 mei 2009 @ 15:41:
Voor iedereen die een 5800 heeft van tmobile de nieuwe firmware 21.0.025 is nu beschikbaar via de nokia software updater :)
Stomme vraag daarover misschien, maar heeft het op magische wijze wellicht enige invloed op de werking van mobile tv ? Oftewel, is er heeeeeeel misschien nu een werkende versie van mobile tv met die firmware ? Of ben ik nu te enthousiast ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymoona
  • Laatst online: 11:58
Is daar ook het email probleem in opgelost?
thomasbansberg in "Nokia 5800 Tube - Deel 2"

https://f1nerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
mhulsegge schreef op maandag 18 mei 2009 @ 15:52:
[...]

Stomme vraag daarover misschien, maar heeft het op magische wijze wellicht enige invloed op de werking van mobile tv ? Oftewel, is er heeeeeeel misschien nu een werkende versie van mobile tv met die firmware ? Of ben ik nu te enthousiast ?
ben bent te enthousiast want ik het net uitgeprobeerd en die doet het nog steeds niet 8)7

Merk wle dat de telefoon duidelijk sneller reageert maar das eigenlijk ook het enige wat ik merk aan verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stay1ed
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-08 15:56
Ik geloof dat er een aantal mensen op zoek waren naar een programma om de 5800 als afstandsbediening te laten werken voor de pc. Ik heb het programma SmartTouch uitgeprobeerd. Het is nog allemaal in een beta-fase en het is soms een beetje behelpen, maar het concept is aardig. Het werkt via bluetooth. Je hebt een simpele client nodig voor op de pc en python voor op je mobiel. Hier staat het allemaal beschreven in het Engels en dit is de officiele Russische site vetaald door Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
Crazyanz schreef op maandag 18 mei 2009 @ 16:21:
[...]

ben bent te enthousiast want ik het net uitgeprobeerd en die doet het nog steeds niet 8)7

Merk wle dat de telefoon duidelijk sneller reageert maar das eigenlijk ook het enige wat ik merk aan verschil
Ik heb zelf wel de v21, maar dan unbranded, en had een heel klein beetje stille hoop dat misschien in de t-mobile versie dit nu gefixed was met mobile tv. Bedankt voor het uitproberen, scheelt mij weer een extra poging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil even zeggen dat ik inmiddels ook de navigatie ook het geinstalt.

Werkt super ! !

ga zo nog even de barcode lezer ook installen ..

mvg mike

alleen nu heb ik een klein dingtje, als ik alles terug wil zetten ,,, blijft die hangen bij een bapaalde bestand.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2009 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

mhulsegge schreef op maandag 18 mei 2009 @ 11:35:
[...]

Als ik mij niet vergis doet lightsabre het toch wel ?
( http://graho.wordpress.co...ightsabre-5th-edtion-v02/ )
Ik heb het zelf niet getest met v21 firmware, maar met v20 werkte het bij mij wel gewoon.
Ik heb mn foon pas geupdate, en daarna pas de lightsabre geprobeerd. Installatie ging goed, maar hij opent de applicatie niet. Ik kan klikken wat ik wil, maar er gebeurt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymoona
pffoei, net een update gedaan. Maar ging de eerste keer niet helemaal goed. Volgens de updater is de verbinding verbroken. Telefoon opnieuw gestart maar reageerde bijna nergens meer op, menu's werkte ook niet meer beetje jammer dus. Dus nog maar een keertje proberen, daarna ging het wel goed. Waarschijnlijk had er mee te maken met ik XP in vmware draai op een iMac.

edit:
thomasbansberg in "Nokia 5800 Tube - Deel 2" lijkt niet opgelost, met standaard verbinding nog steeds geen automatische mail. Hoe kan ik het nou instellen dat hij email ophaalt via verschillende wlan netwerken (thuis en op werk)?

[ Voor 26% gewijzigd door ymoona op 18-05-2009 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Probeer anders nokia messaging, zo heb ik mijn e-mail (hotmail) ingesteld. Geen andere manier werkte voor mij maar deze doet het perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo'n idee dat nokia messaging gemaakt is om, tegen dat het gelanceerd wordt, tegen betaling via operators abonnementskosten te vragen voor het gebruik en dan ook via 3G netwerken. Dus ik denk dat hij daarom wellicht niet automatisch via WLAN synct.

imho zonde. software moet niet altijd zo'n duidelijke businesscase hebben. Laat t lekker alle mogelijkheden ondersteunen en gratis zijn enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Ah balen, het werkt perfect... maar ik ga dus mooi niet dokken voor een programma om men e-mail te lezen -,-
dan zoek ik wel wat adners

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn t-mobile telefoon zojuist ook geupdate naar v21. Ik merk maar weinig verschillen. Ik had gehoopt dat mijn agenda weer terugkwam op het active-standby/startscherm. Dit is echter nogsteeds niet het geval. Weet iemand wat ik hier aan kan doen, een soft-reset heeft geen nut gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Sygic werkt trouwens niet meer na mijn update handig dat ik daar in de auto achter kwam ook :S
Nu opnieuw aan het instaleren kijken of het wat uithaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymoona
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 22:45:
Ik heb mijn t-mobile telefoon zojuist ook geupdate naar v21. Ik merk maar weinig verschillen. Ik had gehoopt dat mijn agenda weer terugkwam op het active-standby/startscherm. Dit is echter nogsteeds niet het geval. Weet iemand wat ik hier aan kan doen, een soft-reset heeft geen nut gehad.
Heb je de agenda wel aangezet via instellingen -> persoonlijk -> startscherm -> startscherm ?
Ik vind je jammer dat de items maar per dag gaan. En niet een aantal dagen vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
hmmz ik krijg sygic dus met geen mogelijkheid meer aan de praat het werkt wel alleen er is iets mis met de weergaven waardoor je geen text ziet en alleen grote gekleurde vlakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
hmmz ga maares een hard reste doen hoe backup ik mijn contacten agenda en smsjes? Heb die bij overgang van me E65 naar 5800 gewoon gesyncd met die ingebouwde overdracht software. Maar heb geen zin om te kutte met iets als me contacten lijst nu...

[ Voor 50% gewijzigd door haakjesluiten op 18-05-2009 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymoona
Je kan de nokia pc suite nemen. Daarmee kan heel eenvoudig een backup maken van al je gegeven en instellingen. Voor de zekerheid even je geheugen kaart er uit halen. Na de reset kan je dan weer een restore doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi allemaal. ff een vraagje. als ik bij mij hotmail berichten wil verwijderen. kan ik kiezen uit (telefoon) - (telefoon-server)

Als ik de eerste doe gebeurt er niets. als ik de 2de doe dan verwijderd die hem ook van me hotmail.

hoe kan ik de eerste gewoon in werking laten gaan ?

mvg mike..

p.s en de Barcode werkt bij mij niet. ik hou hem op een barcode ,, maar voor de rest gebeurt er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Sygic werkt weer :) gelijk geheugenkaart geformat om een of andere vage manier heb ik meeste progies nog gesaved ook bij me backup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-09 19:44
Even polshoogte nemen... Iemand al de Bluetooth headset van T-mobile al ontvangen? Zoja, hoelang zat je duurde het voordat je em kreeg? Heb voucher nu dik ander half maand opgestuurd, maar nog steeds niets van gehoord :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Neem anders even contact op met T-mobile. Dit is geen vraag die in dit topic thuishoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
ik heb hem vorige week vrijdag gekregen na dik 5 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 14:28:
Wheheheh :9~ die barcodelezer is wel erg cool zeg. Ik had toevallig een boek bij me, even isbn-nummer scannen en hij laat zomaar zien wat ie kost en waar je 'm dan kan halen voor die prijs. Ik had er minder van verwacht!

mymobilesite leek mij eerst ook wel cool, maar het werkt bij nader inzien toch minder lekker dan ik dacht. Wat vind jij?
Ik heb die barcodelezer er ook opgezet maar krijg niet 1 prijs te zien.
Hij scant wel en gaat daarna zoeken op internet en vind de barcode wel maar niet 1 prijs.
bv remia coctail saus vind hij wel krijg het flesje te zien met de goede barcode maar verder niets.
Nu is mijn duits ook niet geweldig dus de vraag is doe ik iets fout misschien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
Die Light Saber app deed het bij mij eerst ook niet, tot ik de tip kreeg de app in het telefoongeheugen te installeren en niet op de geheugenkaart.
Voor mensen die nog op de headset wachten, ik heb een aantal pagina's terug hier wat over verteld:
AgoNitE in "Nokia 5800 Tube - Deel 2"
AgoNitE in "Nokia 5800 Tube - Deel 2"

Een medewerker van het bedrijf welk voor T-Mobile de acties regeld kon mij alleen bovenaan de lijst zetten.
Ze verwachten nog een partij headsets, echter is deze partij niet eens groot genoeg om de mensen die de voucher al teruggestuurd hebben te voorzien van een headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymoona schreef op maandag 18 mei 2009 @ 23:09:
[...]

Heb je de agenda wel aangezet via instellingen -> persoonlijk -> startscherm -> startscherm ?
Ik vind je jammer dat de items maar per dag gaan. En niet een aantal dagen vooruit.
Ik kan hier kiezen tussen: Snelkoppelingen, Zoeken, Muziekspeler en Radio. Deze zijn alle vier aangevinkt maar geen agenda..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:03
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:25:
[...]

Ik kan hier kiezen tussen: Snelkoppelingen, Zoeken, Muziekspeler en Radio. Deze zijn alle vier aangevinkt maar geen agenda..
Bij mij staan die 4 er ook, maar daaronder staat nog Agenda.. Heb jij toevallig een branded telefoon? Anders misschien eens een reset doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko306 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:41:
[...]

Bij mij staan die 4 er ook, maar daaronder staat nog Agenda.. Heb jij toevallig een branded telefoon? Anders misschien eens een reset doen.
Ja bij mij staat er dus geen agenda..was spontaan verdwenen. Ik heb een t-mobile telefoon. (branded)
Ik heb al een soft-reset uitgeprobeerd, zonder succes. Ben bang voor een hard-reset omdat ik dan alles kwijt ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymoona
Dan doe je toch een backup met de PC suite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Kan het zijn dat na de update de envelopen van je email dichtblijven waardoor die altijd dnekt dat je nieuwe mail heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Crazyanz schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:50:
Kan het zijn dat na de update de envelopen van je email dichtblijven waardoor die altijd dnekt dat je nieuwe mail heb?
Nee, dat is een bug tot-en-met firmware 20. Vanaf 21 zou dat gefixt moeten zijn. Zie ook changelog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
Crazyanz schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:50:
De envelop blijft inderdaad dicht ook na het lezen, maar nee, hierdoor denkt ie niet dat je nieuwe mail hebt. Nieuwe mail wordt gemarkeerd met een rood sterretje in de envelop. Na openen verdwijnt deze. Dit geldt vanaf V21 alleen bij email, bij berichten is dit niet meer aan de orde.

[ Voor 8% gewijzigd door miggeltje op 19-05-2009 13:07 . Reden: McKaamos was eerder ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
bij mij blijft ie gewoon zeggen dat ik nieuwe mail heb.... en hier voor met V20 had ik er geen last van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
Crazyanz schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:13:
bij mij blijft ie gewoon zeggen dat ik nieuwe mail heb.... en hier voor met V20 had ik er geen last van :P
Ik heb dat ook een keer gehad. UIteindelijk werkte het bij mij door 1 bericht als ongelezen te markeren, vervolgens alle berichten laten markeren en kiezen voor als gelezen markeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kweenie of jullie zyb.com kennen? kunt er via 3g al je contacten backuppen en je facebook contacten importeren in je contacten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 14:10
Wel jammer er nog geen applicatie voor Zyb beschikbaar is, een fatsoenlijke applicatie voor Hyves/Facebook zou wel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:06

SkyStreaker

Move on up!

Hebben jullie dat ook dat je vaak vanuit het hoofscherm niet naar het hoofdmenu kan middels de witte knop? Het begint mij mateloos te irriteren. IS dit een bug ofzo of weet iemand hoe ik dit kan fixen? zlef druk ik dan vaak ff op het numeriek pad knopje en ga vanuit daar naar het hoofdmenu. Maar zo hoort het niet tem oeten gaan.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Ik heb het 1x meegemaakt telefoon even opnieuw opgestart en niet meer meegemaakt.

Hmmz oke mijn 5800 is ineens stuk?

Ik had hem vanochtend van het stroom gehaald vandaag mss 20min naar inet radio geluisterd en 20min gebrowsed dus de accu kan nog niet leeg zijn. Vanmiddag gewoon op me bureau gelegd met alle streepjes nog vol en pak um net op en hij is ineens uit en wil ook met geen mogelijkheid aan of unlocken.

Nu maar even aan het stroom hangen en kijken wat er gebeurd. 7(8)7

[ Voor 71% gewijzigd door haakjesluiten op 19-05-2009 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Kebab
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik krijg al een tijdje pas mijn sms'jes wanneer ik de telefoon opnieuw opstart! Ook doet het logboek het niet meer dus als ik een gemiste oproep heb kan ik niet eens zien van wie :/

Ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-07 15:42
Sinds ik die nieuwe firmware (v21) geïnstalleerd heb blijft het witte ledje constant aan en uit oplichten. Vroeger was dit enkel als ik een nieuwe sms had of als ik een oproep gemist had, nu is het blijkbaar constant. Enige idee wat dit betekent? Soms knippert het zelfs 2 keer kort, had ik nog nooit gezien voor de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 08:23:
[...]

Ik heb die barcodelezer er ook opgezet maar krijg niet 1 prijs te zien.
Hij scant wel en gaat daarna zoeken op internet en vind de barcode wel maar niet 1 prijs.
bv remia coctail saus vind hij wel krijg het flesje te zien met de goede barcode maar verder niets.
Nu is mijn duits ook niet geweldig dus de vraag is doe ik iets fout misschien??
Bij mij scant hij ook de barcode, dan kom ik op een of andere pagina waar je er naar kunt zoeken ofzo, maar verder niets. Wanneer ik 'suchen' doe kom ik alleen weer op dezelfde pagina uit.

edit: Ik heb nog wat andere producten geprobeerd en toen werkte het wel..Hij kan niet alles vinden dus, maar wel grappig.

[ Voor 13% gewijzigd door aicaramba op 19-05-2009 22:12 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Ertenal
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2022
Ik heb sinds een paar weken de 5800 gehaald, maar het scherm lijkt ineens kapot te gaan. De touchscreen functie werkt niet meer. Soms als ik een tijdje blijf drukken werkt het ineens, of denkt me mobiel dat ik ergens anders op druk. Erg lastig allemaal dus.. na een hard reset (lastig,, die knopjes indrukken..) helaas geen verbetering.. wel eventjes voor een minuutje ofzo, maar daarna terug bij af.. heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

AMD Phenom II X6 1090T | 2x 4GB Kingston | Geforce GTX 560TI | Creative I-Trigue L3450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieker schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 21:19:
Sinds ik die nieuwe firmware (v21) geïnstalleerd heb blijft het witte ledje constant aan en uit oplichten. Vroeger was dit enkel als ik een nieuwe sms had of als ik een oproep gemist had, nu is het blijkbaar constant. Enige idee wat dit betekent? Soms knippert het zelfs 2 keer kort, had ik nog nooit gezien voor de update.
Blader een paar pagina's terug. Daar vind je de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Nieker schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 21:19:
Aha, idd! Ik heb t ook heel erg sinds de update. Heb net ff uitgevogeld hoe je dat kan "fixen".

settings > phone > notification lights (de onderste) en dan dat standby gebeuren uitzetten. Bij die ander kan je aangeven hoelang hij knippert wanneer je bv een sms krijgt, die heb ik zelf wel aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
nou telefoon doet het weer maar blijft erg vreemd dat ie zomaar leeg was! En ik heb nog steeds last dat ie blijft zeggen dat ik nieuwe berichten heb terwijl ik zeker weet van niet er is geen rood sterretje meer nergens en toch blijft ie die melding geven ook heeft ie dan de popup nieuwe email met de opties weergeven terwijl er helemaal geen nieuwe mail is zeer irritant heb echt onwijs spijt van die update la sje nog op V20 zit en geen problemen heb vooral niet updaten >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:12
Ik had allerlei problemen: batterij supersnel leeg, soms kregen mensen gelijk mijn voicemail terwijl ik wel ontvangst had, ontzettend veel storing op een vaste telefoon in de buurt (anderhalve meter). Snapte er niets van omdat veel mensen zo tevreden zijn en ik dus niet. Greep regelmatig terug naar mijn E71 (ook een topapparaat).

Gisteren het apparaat een harde reset gegeven en alles opnieuw geïnstalleerd. Ik kan de 5800 nu in de buurt van een vast toestel leggen zonder dat ik de storing hoor. Batterij lijkt nu ook beter, maar heb ik nog niet goed kunnen testen. Ik besef eigenlijk nu pas dat de problemen zijn begonnen na update naar V21. Mogelijke oplossing is dus, hoe vervelend ook, een harde reset (toestel uit en vervolgens groene knop, rode knop, cameraknop en aanknop tegelijkertijd indrukken tot landinstelling verschijnt).

Overigens dat continue oplichten van de menuknop is een bedoelde feature van V21. De Nokia E71 heeft dat ook, een zogenaamde 'breathing light'. En je kan het inderdaad uitzetten.

[ Voor 9% gewijzigd door coenox op 20-05-2009 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 14:19
Ik krijg op mijn 5800 de GPS niet aan de praat. Als ik, voordat ik sportstracker start, eerst een andere app start met GPS (in mijn geval Sygic MCguider), dan gaat het wel goed. Op de een of andere manier gaat het zoeken naar satellieten vanuit ST niet goed. Nu las ik in dit topic iets over een versie 1.83 die je eerst moet installeren. Werkt dat echt? En zo ja, waar vind ik een oude versie van ST?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymoona
Ik ben gewoon op mijn 5800 naar de site van de sportstracker gegaan. Daar gedownload en direct geinstalleerd geen problemen mee gehad. Duurt alleen wel even voordat ik een gps fix heb (2min).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb zelf versie 1.83 van sportstracker er op staan en ik druk new workout in voordat ik begin en tegen de tijd dat ik ga rennen heeft hij meestal een fix. Met AGPS erbij gaat het nog ietsje sneller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb versie 2.06 en de fix gaat met agps echt wel snel hoor! Hooguit 10 seconden wachten. Ja, dat is een paar seconden langzamer dan via sygic. Stoort me niet hoor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, heb mijn 5800 eindelijks terug na een 4.5 week durende reparatie.

Trilfunctie, en onderstehelft van het touchscreen werkte niet meer.
ik vandaag vol trots mn 5800 weer opgehaald, deed de ontgrendeld knop het niet meer.
zat tevens muur vast.

dus belcompany 'ja we sturen hem wel weer op'

ik, is er geen NSP in de buurt?
hun nee, Helemaal in Heerenveen( woon zelf in damwoude)
dus ik ff snel een kameraad gebeld, zat er dus een NSP in dokkum.

ik daarheen, en binnen 30 minuten was die weer klaar.

anders was ik hem weer 2 weken kwijt geweest.

maar heel apart trouwens. via de NSU vind die update v21niet(had v20)
maar via de telefoon zelf wel. dus toen maar via de tel gedaan,

kan nu vrolijk al mijn apps er weer opzetten, maar het is niet anders,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Heb misschien nog mazzel! gister een TNT bezorger aan de deur geweest, ik was niet thuis dus zon alleraardigst briefje in de brievenbus gehad! Maar ik heb geen pakje besteld...dus het kan niet anders dan dat het eindelijk maar toch mn Nokia BT headset is! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of in een recente update een "mobiele TV" applicatie is toegevoegd aan de functionaliteiten van de Nokia 5800? Deze zou onder de map "Media" of "Multimedia" gevonden kunnen worden (samen met RealPlayer).

Als je namelijk een kpn MobielTV abonnement hebt en de Nokia SU-33W ontvanger, dan moet je met deze applicatie TV kunnen kijken over DVB-H.

Ik vraag dit, omdat volgens de Nokia Website de 5800 niet 1 van de ondersteunde apparaten is, en omdat in de handleiding van de 5800 NIETS te vinden is over de MobileTV applicatie.
Maar op youtube is een gebruiker die het werkend laat zien, en er is nog een andere website die er melding van maakt:

http://dailymobile.se/200...obile-tv-receiver-su-33w/
http://www.youtube.com/watch?v=f9QXOjPHXkk

Is deze applicatie recentelijk toegevoegd via een firmware update? Of is de 5800 op de video een speciale versie?
Heeft iemand ervaring met de SU-33W en de Nokia 5800 in combinatie met kpn MobielTV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06
Tha Ertenal schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 22:14:
Ik heb sinds een paar weken de 5800 gehaald, maar het scherm lijkt ineens kapot te gaan. De touchscreen functie werkt niet meer. Soms als ik een tijdje blijf drukken werkt het ineens, of denkt me mobiel dat ik ergens anders op druk. Erg lastig allemaal dus.. na een hard reset (lastig,, die knopjes indrukken..) helaas geen verbetering.. wel eventjes voor een minuutje ofzo, maar daarna terug bij af.. heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
Dat probleem heb ik ook nog steeds (met V21 na een harde reset), maar eigenlijk alleen als ik wil opnemen of ophangen. Ik gebruik nu steeds vaker de fysieke knoppen omdat ik soms wel 10x op de "touch" knop moet drukken voor ik kan opnemen of ophangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe de camera van de 5800 werkt in vergelijking met de SE K800i (ook 3.2 MP)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraag over dual sim: ik begrijp dat de 5800 geen duosim heeft, maar hoe zit het dan met het toestel op deze website? http://www.diytrade.com/c...Sim_GSM_Mobile_Phone.html Is het dan toch een dual sim telefoon??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-09 14:09
Ik ben gisteren met mijn vers geinstalleerde sygic mobile via duitsland gereden. Ik heb agps zo ingesteld dat deze enkel binnen mijn eigen netwerk automatisch gebruikt wordt. Nu kreeg ik in duitsland de hele tijd het irritante bericht of ik verbinding wou maken met de agps server. Is dit ergens uit te zetten? Is vrij irritant omdat het bericht fullscreen wordt getoont en ik telkens op nee moet drukken.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 14:12:
Kan iemand mij vertellen hoe de camera van de 5800 werkt in vergelijking met de SE K800i (ook 3.2 MP)?
Ik had hiervoor de N73 (ook 3.2) en die vind ik beter dan die van de 5800. Ik denk ook niet dat ie beter is dan die van de SE K800i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomerang
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb deze telefoon vandaag mogen ontvangen en tot dusver erg tevreden!

Ben nog wel op zoek naar een auto lader, weet iemand of de Nokia DC-4 lader geschikt is voor deze telefoon? Op verschillende sites wordt deze lader genoemd, maar in de handleiding wordt deze niet genoemd. Ook van de Nokia site word ik niet veel wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• footoo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08-2021
Boomerang schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 16:27:

Ben nog wel op zoek naar een auto lader, weet iemand of de Nokia DC-4 lader geschikt is voor deze telefoon? Op verschillende sites wordt deze lader genoemd, maar in de handleiding wordt deze niet genoemd. Ook van de Nokia site word ik niet veel wijzer.
Ik gebruik gewoon een universele lader met mini-nokia-plug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 14:26:
Nog een vraag over dual sim: ik begrijp dat de 5800 geen duosim heeft, maar hoe zit het dan met het toestel op deze website? http://www.diytrade.com/c...Sim_GSM_Mobile_Phone.html Is het dan toch een dual sim telefoon??
Dit is een NAMAAK 5800, kijk maar eens op welke netwerken ie werkt (900/1800 dualband) en geen UMTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Is idd nogal fake. Vooral bij dat vooraanzicht zie je t duidelijk. Zoveel ruimte zit er niet rond die knoppen en wat je op t scherm ziet is ook een beetje f*cked up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:44
Boomerang schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 16:27:

Ik gebruik de lader van mijn 6110n. Volgens mij is dat de dc-4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 01:35:
Is idd nogal fake. Vooral bij dat vooraanzicht zie je t duidelijk. Zoveel ruimte zit er niet rond die knoppen en wat je op t scherm ziet is ook een beetje f*cked up
oké ik zie het verschil, idd.
MAar ik ben nog steeds benieuwd naar camera-ervaringen van de 5800 itt cameratelefoons van SE (bijv. k800i; ik heb erg tevreden over de camerafunctie hiervan, behalve de videoopname functie die is zeer slecht)

Verder nog paar vraagjes:

allerlei Javatoepassingen die geschikt zijn voor kleinere beeldschermen-gsms (bijv. 240 x 320), kun je die ook gebruiken bij de 5800 of kun je hiervoor alleen dingen downloaden die speciaal hierop passen (en waarbij je dan misschien ook weer moet betalen....)?

En de handschriftherkenning, kun je een beetje vlot schrijven met de stylus, bijna vergelijkbaar met het op papier schrijven?

Klopt het dat je op deze mobiel geen TV kunt kijken?
Hoe zit het dan met internetten; gaat dat een beetje vlot? Stel dat je bijv. een programma op uitzendinggemist.nl gaat bekijken, is dat te doen of moet je daarvoor toch op je laptop zijn??

BVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 08:35
-RazieL- schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 23:23:
[...]

Aha, idd! Ik heb t ook heel erg sinds de update. Heb net ff uitgevogeld hoe je dat kan "fixen".

settings > phone > notification lights (de onderste) en dan dat standby gebeuren uitzetten. Bij die ander kan je aangeven hoelang hij knippert wanneer je bv een sms krijgt, die heb ik zelf wel aanstaan.
Vreemd, bij mij stond na de update 21.0.025 (OTA) het communicatie lampje standaard uit.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 08:23:allerlei Javatoepassingen die geschikt zijn voor kleinere beeldschermen-gsms (bijv. 240 x 320), kun je die ook gebruiken bij de 5800 of kun je hiervoor alleen dingen downloaden die speciaal hierop passen (en waarbij je dan misschien ook weer moet betalen....)?

En de handschriftherkenning, kun je een beetje vlot schrijven met de stylus, bijna vergelijkbaar met het op papier schrijven?

Klopt het dat je op deze mobiel geen TV kunt kijken?
Hoe zit het dan met internetten; gaat dat een beetje vlot? Stel dat je bijv. een programma op uitzendinggemist.nl gaat bekijken, is dat te doen of moet je daarvoor toch op je laptop zijn??

BVD.
Oudere software kán wel werken, maar er is toch al redelijk wat te vinden voor de 5800 als je even zoekt. Googlen naar je symbian versie (S60 versie5) doet vaak wonderen.

Een letter aantikken is nog altijd sneller dan een letter schrijven, zeker op een telefoon. Het werkt wel, maar voor mij is t niet meer dan een leuke gimmick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:17

DaRoot

Some say...

Ik gebruik nokia sportstracker vaak voor tijdens het MTB-en.. maar nu zoek ik nog een een applicatie waar ik een bestaande route in kan uploaden, en die ook de maps al op de 5800 heeft staan. Zo kan ik keer een route fietsen van een ander, die verder niet met bordjes staat aangegeven. Google maps kan zoiets wel, maar vereist een netwerkverbinding. En dat laatste wil ik juist niet, omdat ik ook wel eens in duitsland wil fietsen. Binnen NL heb ik wel een eindeloos online bundel, maar daar heb ik weinig aan in DLD.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleem , ik wil graag de nieuwe update voor flash player alleen heb ik op diverse fora's gelezen dat je dat heel eenvoudig kan doen door :
Menu> toepassingen > update toepassingen .
Alleen heb ik me rot gezocht en ik kon geen update toepassingen in mijn menu vinden iemand anders die het zelfde probleem hebben ?
http://dailymobile.se/200...ite-update-to-version-31/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Zijn er meer mensen bij wie de radio soms gewoon 10 seconden wegvalt? Er is geen sprake van ruis, maar hij valt gewoon compleet weg. Best irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:11
Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 22:42:
ik heb een probleem , ik wil graag de nieuwe update voor flash player alleen heb ik op diverse fora's gelezen dat je dat heel eenvoudig kan doen door :
Menu> toepassingen > update toepassingen .
Alleen heb ik me rot gezocht en ik kon geen update toepassingen in mijn menu vinden iemand anders die het zelfde probleem hebben ?
http://dailymobile.se/200...ite-update-to-version-31/
Ik heb net even de update gedaan via de manier die beschreven staat op die pagina die je hebt geplaatst. Ik heb 'm ingesteld op Engels, maar ik open gewoon mijn menu met de witte toets, dan 'Applications' (zal wel 'Toepassingen zijn in NL :P) en dan 'App. update'. Het is een groen-wit vierkant icoontje met een groene pijl er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 14:26
jep, Toepass.Update om precies te zijn ;)

Wat ik mij nu afvraag is of je op een of andere(gemakkelijke)manier profielen aan je agenda kan koppelen, zodat hij op m'n werk automatisch op profiel werk springt, zodat ik daar niet meer hoef over na te denken.

verder zou ik wel graag zien dat als je bij een sms bijvoorbeeld wisselt van landscape naar portrait, het toetsenbord ook meegaat, naar een apart in te stellen modus(ideaal zou zijn full qwerty voor breed, multitik voor hoog)
en tevens dat wanneer ik de vervaltijd van een profiel instel ik niet gaan brielen op die kleine cijferknopjes links op het full qwerty scherm, maar dat ik gewoon enkel grote cijferknoppen heb(iets anders kan je toch niet invullen 8)7 )

verder wel tevreden van, ik heb niet de indruk dat de kier vergroot...

en o ja, heeft de muziekspeler een sleep functie(nog niet gevonden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Hm raar geval hier, heb die bluetooth headset ontvangen. Eindelijk!
Maar ik heb van alles geprobeerd, ik kan hem niet pairen met mn toestel. Ik kan niet eens zoeken naar nieuwe BT devices. In het BT scherm kan ik alleen het eerste tabblad van de 3 gebruiken...

Iemand enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog ervaring met tv kijken op 5800?
Pagina: 1 ... 14 ... 67 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen en prijzen horen NIET in dit topic. Dus de volgende zaken mogen in het onderstaande topic: 1: abonnementen bespreken 2: import bespreken 3: levertijd bespreken 4: prijzen bespreken 5: service over shops of NSP bespreken.

[ABO] Het Nokia 5800 Tube levertijden en abonnementen topic