Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:41
turkeyhakan schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 13:42:
[...]
Ik heb zelf ook een Vodafone Nokia 5800. Met een t-mobile sim only kaartje erin.
Ik kan hem via de pc suite niet updaten maar wel via FOTA via de telefoon.
*#0000# en dan opties, controleren op updates, NOKIA, je wifi (of 3G) verbinding selecteren en dan gaat die zoeken. Bij mij heeft die hem wel gevonden.

Mijn vader gebruikt een Vodafone Nokia 5800 met een KPN (Ay Yildiz) kaartje, ook daar is het via FOTA gelukt.
Bedankt, maar zowel jij als je vader hebben een telefoon van Vodafone, met de betreffende productcode. Ik ben bang dat ik maar even geduld moet hebben met mijn T-Mobile telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:11
De afgelopen paar dagen ergerde ik me eraan dat het scherm om een SMS-bericht op te stellen steeds trager laadde. Tussen het moment dat ik op het startscherm op de snelkoppeling voor SMS drukte en het moment dat ik daadwerkelijk kon beginnen met typen en geadresseerden toevoegen zat zo twee tot drie seconden. Ook zat er een vertraging nadat ik op verzenden drukte.

Heb inmiddels het probleem opgeslost, ik had iets meer dan 200 berichten in de inbox (opgeslagen op de memory card, niet op intern geheugen) en dat vond ie blijkbaar niet leuk. Na alle berichten te hebben verwijderd is de vertraging verdwenen. Tegelijkertijd heb ik ook de opslagplaats weer teruggezet naar het intern geheugen, dus ik weet niet of het probleem ook opgelost had kunnen worden enkel door weer het intern geheugen te gebruiken.

Dus dat zijn even twee dingen waar je op kunt letten als jouw telefoon ook traag wordt met SMS-berichten versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Ik heb net een ovi.com account genomen en de stappen doorgelopen.
Om mijn telefoon te backuppen maar opeen gegeven moment zegt hij dat ik op mijn telefoon naar de sync toepassing moet gaan maar ik heb geen idee waar die zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:59:
Ik heb net een ovi.com account genomen en de stappen doorgelopen.
Om mijn telefoon te backuppen maar opeen gegeven moment zegt hij dat ik op mijn telefoon naar de sync toepassing moet gaan maar ik heb geen idee waar die zit.
staat onder:

menu
instellingen
connectiviteit
gegevensoverdracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 22:28
Ik heb het idee dat mijn batterij brak is. Het opladen duurt wel een uurtje of 5. Ik heb ook een Nokia E71 met een zwaardere accu en die is binnen no time opgeladen. Hoe lang duurt bij jullie het opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
coenox schreef op maandag 11 mei 2009 @ 13:24:
Ik heb het idee dat mijn batterij brak is. Het opladen duurt wel een uurtje of 5. Ik heb ook een Nokia E71 met een zwaardere accu en die is binnen no time opgeladen. Hoe lang duurt bij jullie het opladen?
30 minuten tot een 1 uur. Klinkt inderdaad niet helemaal goed. Zou ermee terug gaan iig.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

*weg*
Vrij kansloze website als je het mij vraagt. Nadelen heeft elke telefoon en is in grote mate persoonsafhankelijk. Als je het voor elkaar krijgt om geen WLAN en geen WIFI als twee aparte nadelen bij 1 telefoon weet te plaatsen zeg dat mij genoeg over de kwaliteit van de reviews.

[ Voor 26% gewijzigd door RoD op 11-05-2009 13:44 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 11-05-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:35
Graham schreef op maandag 11 mei 2009 @ 13:33:
[...]

30 minuten tot een 1 uur. Klinkt inderdaad niet helemaal goed. Zou ermee terug gaan iig.
Bij mij gaat het ook in 30 minuten tot een uur, maar het hangt wel enorm af van welke lader je eventueel gebruikt. Op mijn werk heb ik de lader van mijn telefoon van de zaak in gebruik (een 3109c) en daarmee doet ie er ook zo 4 tot 5 uur over.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
mhulsegge schreef op maandag 11 mei 2009 @ 13:57:
[...]

Bij mij gaat het ook in 30 minuten tot een uur, maar het hangt wel enorm af van welke lader je eventueel gebruikt.
Ik gebruik de originele lader. De oplaadindicator blijft maar gaan. Dit hoort op een gegeven moment te stopen als de accu vol is. Doet ie dus niet meer. Ik heb het toestel overgenomen van iemand die het, na kort gebruik, toch niet beviel. Heb sterk het vermoeden dat de vorige eigenaar niet de moeite heeft genomen de accu de eerste keer volledig (en dus lang) op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eerder vrij negatief geweest over het GMail programma voor de nokia en vrij positief over email van nokia zelf, de beta die ze laatst hebben uitgebracht. Nou ben ik erachter gekomen dat je de d-pad van gmail kan uitzetten, waardoor het ineens een veel fijner programma wordt. Misschien dat jullie er ook iets aan hebben:

instellingen -> toepass.beheer -> geinst.toepass. -> gmail -> opties -> suite-instellingen -> schermtoetsenbord -> uit

En ik moest nog even het toegangspunt aanpassen zodat ie kon verbinden. Dan werkt ie dus ook volledig met touch en al. :9

Ik kan trouwens eindelijk ermee bellen, mijn gesimlockte contract is ingegaan en ik ben erg te spreken over de geluidskwaliteit! echt 100x beter dan mn samsung e900 :) ook het 3g surfen gaat lekker snel, eigenlijk merk ik geen verschil met mijn wlan thuis. Kortom, ik ben zeer tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 15:03:
Ik ben eerder vrij negatief geweest over het GMail programma voor de nokia en vrij positief over email van nokia zelf, de beta die ze laatst hebben uitgebracht. Nou ben ik erachter gekomen dat je de d-pad van gmail kan uitzetten, waardoor het ineens een veel fijner programma wordt. Misschien dat jullie er ook iets aan hebben:

instellingen -> toepass.beheer -> geinst.toepass. -> gmail -> opties -> suite-instellingen -> schermtoetsenbord -> uit
Weer wat geleerd. Voor mij was dit de tip van de dag !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
dit is overigens van toepassing op bijna alle apps met zoon d-pad

Ik gebruik de nokia mail ook echt alleen om me te vertellen dat ik mail heb en als ik iets zie wat ik wil lezen open ik gmail om het te lezen want dat leest een miljoen keer beter. Zou dan ook geniaal zijn als gmail gewoon automatisch zou refreshen en dan een melding geeft als je wat nieuws heb

[ Voor 18% gewijzigd door haakjesluiten op 11-05-2009 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G-mail lijkt me ook wel wat maar als ik een acount maak dan kan ik niet mijn eigen e-mail adres invoeren dus kan ik toch ook niet mijn post bekijken die in mijn gewone postvak komt op @home.
Zal wel weer een domme opmerking zijn maar zou niet weten hoe ik dat zou moeten instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
gmail.com-> instellingen -> account -> Nog een e-mailadres toevoegen waarvan je eigenaar bent

en dan wel even opletten dat je een ontvang email toevogd en niet een email van waar je mails wil kunnen sturen of gewoon alle 2 dat kan ook.

[ Voor 43% gewijzigd door haakjesluiten op 11-05-2009 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crazyanz schreef op maandag 11 mei 2009 @ 19:30:
gmail.com-> instellingen -> account -> Nog een e-mailadres toevoegen waarvan je eigenaar bent

en dan wel even opletten dat je een ontvang email toevogd en niet een email van waar je mails wil kunnen sturen of gewoon alle 2 dat kan ook.
bedankt voor de reactie

Ik heb het eerst op de pc geprobeerd en dat is me gelukt dus toen op de telefoon geprobeerd.
maar daar blijft hij zeggen dat het acount niet met het ww overeen komt.
IK heb vanalles al geprobeerd maar krijg het niet op de telefoon werkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:02
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 08:07:
[...]

bedankt voor de reactie

Ik heb het eerst op de pc geprobeerd en dat is me gelukt dus toen op de telefoon geprobeerd.
maar daar blijft hij zeggen dat het acount niet met het ww overeen komt.
IK heb vanalles al geprobeerd maar krijg het niet op de telefoon werkend
Als ik het goed begrijp wil jij je mail van je @home adres in een gmail applicatie bekijken? Dat gaat natuurlijk lastig worden, het is een applicatie om je @gmail.com mail te lezen.

Wat je zou kunnen doen is een gmail account aanmaken, en in dat account je @home mail binnen halen via POP. Dan kun je zelfs instellen dat bij het verzenden van reply's op je mails die naar @home gestuurd zijn, je @home adres ook de afzender wordt.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:44
Crazyanz schreef op maandag 11 mei 2009 @ 17:02:
dit is overigens van toepassing op bijna alle apps met zoon d-pad

Ik gebruik de nokia mail ook echt alleen om me te vertellen dat ik mail heb en als ik iets zie wat ik wil lezen open ik gmail om het te lezen want dat leest een miljoen keer beter. Zou dan ook geniaal zijn als gmail gewoon automatisch zou refreshen en dan een melding geeft als je wat nieuws heb
Bij mijn 6110N kon ik de applicatie gewoon laten draaien en ging de telefoon trillen als ik een nieuw mailtje kreeg. Dat doet de 5800 niet bij jou? Ik zal het eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eddos schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 11:10:
[...]

Bij mijn 6110N kon ik de applicatie gewoon laten draaien en ging de telefoon trillen als ik een nieuw mailtje kreeg. Dat doet de 5800 niet bij jou? Ik zal het eens proberen.
Ja, bij mij checkt ie ook automatisch nieuwe mails en geeft dan het standaard-email deuntje en hij gaat ervan trillen. :) fijn stukje programma! Ik las dat voor iphone en android een nieuwe gmailversie is uitgebracht. hoop dat die ook naar de 5800 komt!

en zoals The_Fes schrijft: je kan je andere mail gewoon in een arbitrair gmailaccount stoppen door gmail het via pop3 op te laten halen en vervolgens via het gmailprogramma de mail op je mobiel te lezen. (of gewoon helemaal overstappen op gmail natuurlijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 11:18:
[...]

Ja, bij mij checkt ie ook automatisch nieuwe mails en geeft dan het standaard-email deuntje en hij gaat ervan trillen. :) fijn stukje programma! Ik las dat voor iphone en android een nieuwe gmailversie is uitgebracht. hoop dat die ook naar de 5800 komt!
Ik zal ongetwijffeld ergens iets fout doen, maar bij mij checkt de gmail applicatie niet automatisch op nieuwe mails. Of als die dat al doet, pas erg laat (net 10 minuten gewacht of hij een mailtje binnen zou halen, maar dit deed hij niet... Hoe kan ik het zo instellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mhulsegge schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 11:57:
[...]

Ik zal ongetwijffeld ergens iets fout doen, maar bij mij checkt de gmail applicatie niet automatisch op nieuwe mails. Of als die dat al doet, pas erg laat (net 10 minuten gewacht of hij een mailtje binnen zou halen, maar dit deed hij niet... Hoe kan ik het zo instellen ?
Bij mij doet ie het bijna instant. Het lijkt wel push email. Heb je ook het toegangspunt ingesteld in datzelfde menu waar je de d-pad hebt uitgezet? Dat kan nl wel schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 12:25:
[...]

Bij mij doet ie het bijna instant. Het lijkt wel push email. Heb je ook het toegangspunt ingesteld in datzelfde menu waar je de d-pad hebt uitgezet? Dat kan nl wel schelen.
Zekerheidshalve nog even gchecked.. Ja, toegangspunt staat gewoon ingesteld op mijn t-mobile verbinding. Nog andere suggesties / tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mhulsegge schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 12:39:
[...]

Zekerheidshalve nog even gchecked.. Ja, toegangspunt staat gewoon ingesteld op mijn t-mobile verbinding. Nog andere suggesties / tips ?
Je kan nooit zeker genoeg zijn: in het GMail programma kan je klikken op menu->ga naar->instellingen en de 1 na onderste heet daar: "Waarschuw me bij nieuwe berichten in mijn postvak in" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren op de nokia 5800 de nieuwe sygic mcquider 2009 v7.71 navigatie geinstaleerd.
Echt een geweldige naviagtie vind ik het. Ik heb op andere nokia's navigatie gehad zoals tom-tom, route 66, navigon maar vind deze werkelijk te gek.
Dus zal zeggen mensen ff googlen en profiteer ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 13:15:
[...]

Je kan nooit zeker genoeg zijn: in het GMail programma kan je klikken op menu->ga naar->instellingen en de 1 na onderste heet daar: "Waarschuw me bij nieuwe berichten in mijn postvak in" ;)
Thanks again.. Helaas is dat het ook niet, die staat gewoon goed ingesteld ook. Had hem inmiddels al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, tot nu toe helaas nog niet echt werkend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mhulsegge schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 14:29:
[...]

Thanks again.. Helaas is dat het ook niet, die staat gewoon goed ingesteld ook. Had hem inmiddels al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, tot nu toe helaas nog niet echt werkend :(
Balen ;) Misschien nog wat stoeien met de instellingen van het GMail programma en je 3G/GRPS verbinding... succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Hmmz dus die gmail aplicatie waarschuwt wel als er nieuwe berichten zijn? Dan moet je hem wel laten draaien op de achtergrond lijkt me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crazyanz schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 14:39:
Hmmz dus die gmail aplicatie waarschuwt wel als er nieuwe berichten zijn? Dan moet je hem wel laten draaien op de achtergrond lijkt me ?
Ja :>

Trouwens, ik zag op de website van google wel erbij staan dat er nieuwe features waren, misschien heb je niet de nieuwste?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2009 14:58 . Reden: versie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
ja dat vind ik niets :P ga wel door zoals ik al bezig was lekker nokia email apllicatie laten waarschuwen als er iets binnen komt en als er iets interessants bij zit lezen met gmail ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crazyanz schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 14:51:
ja dat vind ik niets :P ga wel door zoals ik al bezig was lekker nokia email apllicatie laten waarschuwen als er iets binnen komt en als er iets interessants bij zit lezen met gmail ^^
Volgens mij draait nokia email ook op de achtergrond, alleen zie je dat niet. En mn telefoon 'voelt' sneller nu ik nokia email weer heb verwijderd. Ter vergelijking: nokia email neemt 2-3 mb in beslag, terwijl gmail maar zo'n 500kb is qua install. Ik probeer je verder nergens van te overtuigen hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 15:01:
[...]

Volgens mij draait nokia email ook op de achtergrond, alleen zie je dat niet. En mn telefoon 'voelt' sneller nu ik nokia email weer heb verwijderd. Ter vergelijking: nokia email neemt 2-3 mb in beslag, terwijl gmail maar zo'n 500kb is qua install. Ik probeer je verder nergens van te overtuigen hoor! :)
Hier hetzelfde. Telefoon lijkt een stuk sneller te gaan nu zonder nokia email. En ja, deze draait ook op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:44
Hij moet ook wel op de achtergrond draaien, hoe weet het programma anders dat er nieuwe mail is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 17:28
Hallo,

Ik zit op school (ja dat zit ik :)). Mijn leraar heeft een i-Phone en hij kan daar zijn rooster op bekijken.
Ik wil ook graag mijn rooster (wel offline gebruik, dus geen internet/3G verbinding) bekijken.

Iemand een idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eigenlijk erg tevreden over die mail app van Nokia, het langzamer gaan merk ik niet. Ik heb alleen een ander probleem, ik heb weleens zelf worden ingevoerd zoals ieu, voor woorden als nieuw etc. Nu als ik het woord 'het' wil invoeren, kiest hij automatisch voor 'ieu' kan ik dit woord ergens verwijderen? Zo zijn er wel meerde woorden zoals 'os' terwijl ik 'op' veel vaker gebruik. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
turkeyhakan schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 15:21:
Hallo,

Ik zit op school (ja dat zit ik :)). Mijn leraar heeft een i-Phone en hij kan daar zijn rooster op bekijken.
Ik wil ook graag mijn rooster (wel offline gebruik, dus geen internet/3G verbinding) bekijken.

Iemand een idee hoe dit kan?
Er zit een agendafunctie op je mobiel. Daar kan je je rooster handmatig inzetten. Misschien dat je een hippe school hebt die je rooster als csv bestand beschikbaar stelt, dan kan je die importeren in google calendar en hem vervolgens syncen met google calendar. Anders kan je misschien via syncml je telefoon syncen met de agenda van je school (als je school nog hipper is) of misschien kan je wel het csv bestand via de pc suite overzetten naar je agenda. enniewee, check de agendafuncie van je mobiel eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabut
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-03-2020
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 16:19:
Ik heb garmin erop gezet en werkt goed. Alleen nu is mijn vraag, gebruikt Garmin op A-gps? Zo ja, hoe zet ik deze uit op de telefoon of in Garmin zelf. En gebruikt garmin ook nog ergens anders internet voor? Want ik wil het zo hebben dat ik wel kan navigeren ma dat het niets kost.
Ik heb ook geprobeerd Garmin XT erop te krijgen (5800). Bij het installeren kwam de melding dat de telefoon niet compatable was met het programma.
Ik heb de volgende vragen:
1. Welke versie gebruik je precies?
2. Welke nokia firmware versie?
2. hoe ziet je directory structuur eruit?
3. nog installatie tips?

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 13-05-2009 10:01 . Reden: aanhef/groeten/danken niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
jabut schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 22:03:
[...]

ik heb ook geprobeerd Garmin XT erop te krijgen (5800). Bij het installeren kwam de melding dat de telefoon niet compatable was met het programma.
Ik heb de volgende vragen:
1. Welke versie gebruik je precies?
2. Welke nokia firmware versie?
2. hoe ziet je directory structuur eruit?
3. nog installatie tips?
vanaf garmin xt 5.03 moet het gewoon werken hoor

Ik raad echter sygic aan wat vele malen beter is :)

Durf nu te minsten mijn oude vertrouwde E65 thuis te laten die als tomtom dienst deed

[ Voor 9% gewijzigd door een moderator op 13-05-2009 10:01 . Reden: aanhef/groeten/danken niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneMin
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik heb sinds kort web'n'walk Standaard op mijn 5800
Instellingen kreeg ik via sms van T-mobile (T-mobile internet)

Alleen het internet is behoorlijk langzaam
Als ik een pagina aantik dan opent er eerst lege pagina
Na een seconde of 4 begint de pagina te laden, maar dan ook langzaam.. Aan de kb-teller te zien gaat het met zo een 10kb/s..
Hebben andere dat ook? of ben ik de enige?
Mijn netwerkmodus staat op Dual mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ontvang nog wel eens een mms met een plaatje en een stukje tekst.(verstuurd vanaf hi.nl) Dit is extreem moeilijk om te lezen, want de tekst verschijnt in een ~1x4cm vakje, terwijl het plaatje een stuk groter wordt weergegeven. Bij het scrollen van de tekst gaat het al gauw mis omdat ik dan zomaar 3 regels scroll met 1 scrollvibratietje en dan zie je dus precies 1 regel niet. Erg irritant!

Hebben hier meer mensen last van? En eventueel een oplossing voor het lezen van zulke berichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een progje uit waar je de hele map berichten mee kan blokkeren met een code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 11:37:
Is er al een progje uit waar je de hele map berichten mee kan blokkeren met een code?
Persoonlijk vraag ik mij af waarom je dit zou willen. Als je niet wil dat anderen jouw smsjes lezen moet je de telefoon niet afgeven. Of is dat te simpel gedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 15:25:
Ik ben eigenlijk erg tevreden over die mail app van Nokia, het langzamer gaan merk ik niet. Ik heb alleen een ander probleem, ik heb weleens zelf worden ingevoerd zoals ieu, voor woorden als nieuw etc. Nu als ik het woord 'het' wil invoeren, kiest hij automatisch voor 'ieu' kan ik dit woord ergens verwijderen? Zo zijn er wel meerde woorden zoals 'os' terwijl ik 'op' veel vaker gebruik. Alvast bedankt!
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Wie kan ons meer informatie verschaffen?

Nieuwe sygic mcquider 2009 v7.71

Is de gps fix bijvoorbeeld sneller gevonden?
Zijn de mappen beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 15:25:
[...]

Er zit een agendafunctie op je mobiel. Daar kan je je rooster handmatig inzetten. Misschien dat je een hippe school hebt die je rooster als csv bestand beschikbaar stelt, dan kan je die importeren in google calendar en hem vervolgens syncen met google calendar. Anders kan je misschien via syncml je telefoon syncen met de agenda van je school (als je school nog hipper is) of misschien kan je wel het csv bestand via de pc suite overzetten naar je agenda. enniewee, check de agendafuncie van je mobiel eens :)
Hoe doe je dat precies, ik had een tijdje geleden de zelfde vraag.
Ik heb als tijdelijke oplossing mijn rooster gescanned maar dat werkt ook niet perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

renelma schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 09:51:
Ik heb sinds kort web'n'walk Standaard op mijn 5800
Instellingen kreeg ik via sms van T-mobile (T-mobile internet)

Alleen het internet is behoorlijk langzaam
Als ik een pagina aantik dan opent er eerst lege pagina
Na een seconde of 4 begint de pagina te laden, maar dan ook langzaam.. Aan de kb-teller te zien gaat het met zo een 10kb/s..
Hebben andere dat ook? of ben ik de enige?
Mijn netwerkmodus staat op Dual mode
Sowieso is internet via 3.5G niet echt snel te noemen. Dat ligt aan 3.5G en niet aan de telefoon.
Je zit uberhaupt al met een lage maximale snelheid (even ruim genomen hooguit 3 keer dualline ISDN) en dan is de daadwerkelijke snelheid heel erg afhankelijk van dekking in jouw gebied en de signaalsterkte op de plaats waar je bent.
Moet je voor de lol eens in de trein proberen terwijl je met 140km/h door steden raast. In de stad is de ontvangst goed te noemen en relatief rap, zodra je de buitengebieden in rijd wordt het snel minder.
Daarbij heeft 3.5G zoals elk dataprotocol op het GSM netwerk een relatief hoge latency, al snel richting de 2000ms, dus je kliks zullen sowieso minder snel aankomen.

Probeer het eens met een 5800 via Wifi, das echt een gewaarwording. de 5800 kan het namelijk best aan, maar 3.5G is gewoon niet snel genoeg om de 5800 optijd van data te voorzien.
Ik gebruik geen T9 op de 5800, maar als je bij je alphanum keyboard de keyboard properties knop klikt kan je als het goed is het woordenboek bijwerken.

[ Voor 9% gewijzigd door McKaamos op 13-05-2009 17:49 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justjermaine schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 16:07:
Wie kan ons meer informatie verschaffen?

Nieuwe sygic mcquider 2009 v7.71

Is de gps fix bijvoorbeeld sneller gevonden?
Zijn de mappen beter?
Ik heb hem er sinds gisteren op staan en ben er zeer tevreden over.
als ik naar buiten loop heb ik nog altijd meteen een fix gehad voor ik in de auto zit.

Dus ik vind het een aanrader!!!
IK weet verder niet wat je met die mappen bedoelt ik heb sygic nog nooit eerder gehad dus kan het niet beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 19:08:
[...]
Ik heb hem er sinds gisteren op staan en ben er zeer tevreden over.
als ik naar buiten loop heb ik nog altijd meteen een fix gehad voor ik in de auto zit.

Dus ik vind het een aanrader!!!
IK weet verder niet wat je met die mappen bedoelt ik heb sygic nog nooit eerder gehad dus kan het niet beoordelen.
Wat mij opvalt is dat Sygic weet dat het adres waar ik naartoe navigeer aan de linker / rechterkant van mij ligt. Dat heb ik tomtom en garmin nooit horen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 21:00:
[...]

Wat mij opvalt is dat Sygic weet dat het adres waar ik naartoe navigeer aan de linker / rechterkant van mij ligt. Dat heb ik tomtom en garmin nooit horen zeggen.
Dat zegt Garmin bij mij wel trouwens.

Overigens nog steeds geen update naar V21 mogelijk hier met Vodafone abbo. Productkey is 0577458.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 22:27:
[...]

Dat zegt Garmin bij mij wel trouwens.

Overigens nog steeds geen update naar V21 mogelijk hier met Vodafone abbo. Productkey is 0577458.
Bij mij zegt Garmin het ook. Misschien versie verschil of oude versie van kaarten oid?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 19:08:
[...]
Maar dit is met of zonder a-gps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
ik heb met sygic echt gelijk een fix waar ik de gps eerst nog waardeloos vond ben ik nu totaal veranderd van deze mening. kaarten vind ik beter dan tomtom navigator aanwijzingen zijn beter en eigenlijk is alles gewoon beter.

En tomtom navigator 6 heb ik echt door heel europa gebruikt icm met een nokia E65 met een gps muis dus daar heb ik echt wel uitgebreide ervaring mee

[ Voor 25% gewijzigd door haakjesluiten op 13-05-2009 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 14:10:
[...]

Persoonlijk vraag ik mij af waarom je dit zou willen. Als je niet wil dat anderen jouw smsjes lezen moet je de telefoon niet afgeven. Of is dat te simpel gedacht?
Nee maar mensen willen je nieuwe telefoon altijd zien.. en dan gaan ze direct door na berichten.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Mijn telefoon maakt af en toe een 'ploing' geluidje. Als ik dan op de display kijk is er geen enkele melding. Ook zijn er geen programma's actief en de batterij is nog vol. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coenox schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 09:31:
Mijn telefoon maakt af en toe een 'ploing' geluidje. Als ik dan op de display kijk is er geen enkele melding. Ook zijn er geen programma's actief en de batterij is nog vol. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Mss een draadloos netwerk gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongeroel
  • Laatst online: 13-09 22:18
Ik probeer telkens te twitteren met stew over 3g.
Maar elke keer als ik op de update knop druk krijg ik een error.
'' Error when processing Twitter data (417)''
Iemand dit probleem ook? Of misschien een oplossing?
Heb btw een vodafone versie met firmware V 20.0.012.260.04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Mijn 2e Nokia 5800 ligt bij de reperatuur. Ook de behuizing van deze is erg slecht, kraakt en al. Aan- en uit knopje is ingeduukt, software loopt vaak vast, maar dan ook helemaal, bij opstarten soms vast lopen.. Tja, ik hoop dat het niet lang duurt voordat die gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
Heb mijn Nokia 5800XM nu ongeveer 1 maand..helemaal geen problemen mee gehad!
Geen vastlopers, geen kieren in de behuizing, aan/uit knop niet ingedrukt ofzo.

Enige nadeel vond ik zelf is dat t-mobile traag is met het vrijgeven van update, maar nadat ik mijn product code heb veranderd is ook dit probleem er niet meer.

Navigatie nog niet gebruikt/ aan toe gekomen, zou Sygic McGuider wel willen proberen, maar dat komt nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrisr5gt schreef op zondag 22 maart 2009 @ 13:33:
Wie heeft ervaring met de case? http://www.pdashop.nl/pro...kia-5800-xpressmusic.html

Het lijkt mij een hele chique case die net even anders is dan de standaard Brando cases. Maar hij lijkt mij wat log. Foto's kan ik er niet van vinden, behalve deze:
shopid=2"]afbeelding[/url]]
Ik ben ong 1 maand in bezit van deze case en ben er erg tevreden mee. Het is een harde kunststof case die een beetje gerubberd/gestoffeerd aanvoelt, kan het niet anders uitleggen. Er zit een screen protector bij. Het feit dat hij wat log overkomt, komt door de dikke rand aan de voorkant die over de toch al grote rand van het toestel valt. Het is echter geenzins het geval. Alle knoppen zijn te bereiken al is de unlock button en de knoppen op het scherm iets lastiger te bereiken vergeleken zonder case maar niet echt storend. Het is een hele fraaie case die je toestel wat stoerder doet lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 22:36:
[...]

Maar dit is met of zonder a-gps?
Dit is zonder ik heb alleen gps aangevink verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
AgoNitE schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:34:
Heb mijn Nokia 5800XM nu ongeveer 1 maand..helemaal geen problemen mee gehad!
Geen vastlopers, geen kieren in de behuizing, aan/uit knop niet ingedrukt ofzo.

Enige nadeel vond ik zelf is dat t-mobile traag is met het vrijgeven van update, maar nadat ik mijn product code heb veranderd is ook dit probleem er niet meer.

Navigatie nog niet gebruikt/ aan toe gekomen, zou Sygic McGuider wel willen proberen, maar dat komt nog wel
Mijn vader heeft ook een Nokia 5800XM, die van hem heeft niet de problemen die ik heb. (gelukkig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jongeroel schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 09:56:
Ik probeer telkens te twitteren met stew over 3g.
Maar elke keer als ik op de update knop druk krijg ik een error.
'' Error when processing Twitter data (417)''
Iemand dit probleem ook? Of misschien een oplossing?
Heb btw een vodafone versie met firmware V 20.0.012.260.04
Ik twitter via fring. werkt prima. met stew heb ik geen ervaring, maar het kan er best aan een verkeerder versie liggen ofzo - dat de api van twitter is veranderd en stew nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk ik er nu helemaal langs of ......
is het echt zo omslachtig om een sms te sturen naar een nummer wat niet in je contacten staat.
Ik ga nu naar berichten ---> nieuw bericht ---> Aan ... dan kom ik in contacten. Nu wil ik een sms sturen naar een nummer wat niet in mijn contacten staat maar ik zie alleen maar letters als ik op zoeken druk, geen cijfers om een nummer in te typen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongeroel
  • Laatst online: 13-09 22:18
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:55:
Kijk ik er nu helemaal langs of ......
is het echt zo omslachtig om een sms te sturen naar een nummer wat niet in je contacten staat.
Ik ga nu naar berichten ---> nieuw bericht ---> Aan ... dan kom ik in contacten. Nu wil ik een sms sturen naar een nummer wat niet in mijn contacten staat maar ik zie alleen maar letters als ik op zoeken druk, geen cijfers om een nummer in te typen ?
Je kan op ''Aan:'' drukken of op het lijntje ernaast daar kan je volgens mij gewoon een nummer intoetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
druk niet op aan maar op het lijntje naast aan, dan kun je zelf iets ingeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad dat werkt :-) Toch erlangs gekeken, het is soms zo simpel LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, ik heb sinds enige tijd een nokia 5800 .
Hier ben ik heel erg blij mee.

alleen nu wil een een navigatie hebben voor de telefoon. momenteel gebruik ik de standaard. nokia maps.maar die is zaterdag verlopen.

hoorde dat Sygic McGuider hier op de telefoon kan..

Alleen die kan ik nergens vinden.

Wil iemand mij helpen aub.

mvg mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 17:53:
hallo, ik heb sinds enige tijd een nokia 5800 .
Hier ben ik heel erg blij mee.

alleen nu wil een een navigatie hebben voor de telefoon. momenteel gebruik ik de standaard. nokia maps.maar die is zaterdag verlopen.

hoorde dat Sygic McGuider hier op de telefoon kan..

Alleen die kan ik nergens vinden.

Wil iemand mij helpen aub.

mvg mike
je kan gewoon naar sygic.com gaan hoor! Wel opletten dat je versie 7.71 koopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
McKaamos schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 17:45:
[...]

Sowieso is internet via 3.5G niet echt snel te noemen. Dat ligt aan 3.5G en niet aan de telefoon.
Je zit uberhaupt al met een lage maximale snelheid (even ruim genomen hooguit 3 keer dualline ISDN) en dan is de daadwerkelijke snelheid heel erg afhankelijk van dekking in jouw gebied en de signaalsterkte op de plaats waar je bent.
Moet je voor de lol eens in de trein proberen terwijl je met 140km/h door steden raast. In de stad is de ontvangst goed te noemen en relatief rap, zodra je de buitengebieden in rijd wordt het snel minder.
Daarbij heeft 3.5G zoals elk dataprotocol op het GSM netwerk een relatief hoge latency, al snel richting de 2000ms, dus je kliks zullen sowieso minder snel aankomen.
ik ben het met je eens dat 3.5g minder snel is dan wifi (duh) en de dekking vaak nog erg slecht is maar jij overdrijft wel een beetje...

even voor de duidelijkheid: ping van 3.5g is bij mij zo'n 250ms, dat is dus 8x zo snel ald de 2000ms die jij noemt.
voor de rest is de snelheid erg afhankelijk van je provider, de max is iig 3.6mbit
uit mijn hoofd:
Tmobile standaard 384kbit tmobile+ 1mbit
vodafone 3,6mbit
hi/kpn 128kbit
telfort 786kbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 14:26
Voor het smsjes beveiligen:

http://www.sizzledcore.co...ons-games-nokia-5800-n97/
op deze pagina staat een proggie(zelf niet getest, geen behoefte aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneMin
@cuberob; Kan je zien dat 3G aanstaat? Ik heb ooit wel eens gelezen dat er linksbovenin je scherm 3G moet staan.. Bij mij staat dat niet.

Zijn er nog speciale instellingen die je aan moet zetten om het internet optimaal te benutten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
renelma schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 21:27:
@cuberob; Kan je zien dat 3G aanstaat? Ik heb ooit wel eens gelezen dat er linksbovenin je scherm 3G moet staan.. Bij mij staat dat niet.

Zijn er nog speciale instellingen die je aan moet zetten om het internet optimaal te benutten?
links boven in je scherm (naast je bereik balkje) kun je inderdaad zien dat 3g aanstaat. er staat dan naast je bereik balk je 3g (max 384kbit) of 3.5g (max 3,6mbit en nog iets lagere latency dan 3g).
als dit er niet staat heb je of geen 3g bereik, of je provider staat niet toe dat je het 3g netwerk gebruikt (bijv bij sommige providers als je geen onbeperkt internet abbo. afsluit) of deze instelling staat verkeerd:
menu->instellingen->connectiviteit->netwerk->Netwerkmodus
deze moet op dual mode staan (dan schakelt hij automatisch tussen 2g (gewoon gprs == ERG langzaam) en tussen 3/3.5g (umts/hsdpa). let wel op: de telefoon heeft vaak de neiging (bij mij, tmobile) voor het veilige 2g netwerk te gaan, ik merk dat als ik hem enkel op umts mode zet (dus ipv dual mode) soms op plekken waar ik _geen_ 3g bereik heb op dual mode, ineens wel 3g bereik heb op umts mode.

hoop dat het verhaal een beetje te volgen is en dat dit een beetje antwoord geeft op je vraag.

laatste tip: gebruik je geen internet op je telefoon (of alleen via wifi) zet hem dan bij netwerkmodus op GSM, bespaart weer wat batterij! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:03
Ik heb een paar vraagjes over de heerlijke 5800 en streaming media. Ik heb 'm al een poosje en heb tot mijn ergernis ontdekt dat t-mobile tv niet werkt. Iets vergelijkbaars gebeurt ook met de uitzendinggemist/nos applicatie.

Is er iemand die een van deze twee al werkend heeft gekregen op de 5800 en zoja: hoe?
Voor zover ik het uit heb geprobeerd, loop ik elke keer vast op de overname van het streamadres in realplayer. Realplayer start op, soms hoor ik een fractie van een seconde geluid en dan krijg ik de welbekende foutmelding. Zijn er misschien alternatieve mediaplayers die werken op de 5800? En dan bedoel ik, die je zelf werkend hebt gekregen. Werkt divxplayer bijvoorbeeld goed op de 5800, zodra je de certificaatsproblemen hebt opgelost?

Daarnaast, weet iemand een alternatieve browser voor de eigen trage browser of opera mini? En dan natuurlijk goed werkend op de 5800 :) Anders moet ik me toch eens verdiepen in hoe ik de interne browser als een reguliere browser in plaats van een mobiele browser moet laten tonen. Ik zou zograag direct naar google's klassieke weergave gaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
mobiele tv van tmobile werkt niet op de nokia doordat tmobile niet echt haast heeft hun signaal geschikt te maken voor de nokia. Over de browser ik weet niet wat je precies mist maar ik vind de opera mini browser prima voor normaal browsen en gebruik de stnd browser voor bekijken van filmpjes etc. UItzending gemist werkt overigens wel gewoon maar alleen met de stnd browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:03
Crazyanz schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 01:11:
mobiele tv van tmobile werkt niet op de nokia doordat tmobile niet echt haast heeft hun signaal geschikt te maken voor de nokia.
...
UItzending gemist werkt overigens wel gewoon maar alleen met de stnd browser.
Ik vraag me echt af wat je precies met 'signaal' bedoelt. Om het simpel te houden: Voor zowel de nos/uitzendinggemistapplicatie als t-mobileTV is het simpelweg een mediastream die op je telefoon afkomt. En op de een of andere manier verslikt de (ik denk) nieuwere versie van realmedia er wel in op de 5800, maar niet op de (bijvoorbeeld) n81. tmobile heeft hier vrij weinig mee van doen., De applicatie is gewoon bij derden ingekocht, inclusief het rechtenbeheer om zenderstreams te mogen uitzenden. Bij de nos/uitzendinggemist applicatie is volgens mij hetzelfde gebeurt (NOB Media met een externe applicatiedeveloper). De twee applicaties verschillen in de plek waar het uitgevoerd wordt: t-mobileTV op de website en de uitzendinggemistapplicatie als widgetachtige schil op de telefoon zelf.

Het verschil tussen het wel werken of niet werken ligt misschien aan het s60v3 of s60v5 verschil. Maar ik vermoed dat de realplayervariant minstens zoveel invloed heeft.

[ Voor 0% gewijzigd door wheez50 op 15-05-2009 01:22 . Reden: typo's nummer 83 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneMin
cuberob schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 23:33:
[...]
deze moet op dual mode staan (dan schakelt hij automatisch tussen 2g (gewoon gprs == ERG langzaam) en tussen 3/3.5g (umts/hsdpa). let wel op: de telefoon heeft vaak de neiging (bij mij, tmobile) voor het veilige 2g netwerk te gaan, ik merk dat als ik hem enkel op umts mode zet (dus ipv dual mode) soms op plekken waar ik _geen_ 3g bereik heb op dual mode, ineens wel 3g bereik heb op umts mode.
Ik heb denk ik hebtzelfde als jij hebt..
Hij staat op dual mode.. ik kan internetten maar is erg langzaam. Als ik bij netwerkmodus kies voor 'UMTS' dan komt er wel 3G in beeld te staan. Internet is wel gelijk sneller. Maar dan kan je natuurlijk niet bellen.

Als ik hem op dual zet en ga internetten dan krijg ik geen 3G. Oftwel; hij schakelt niet automatisch tussen net werk.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

ik heb nog steeds moeite met updaten. Als ik via *#0000# updaten kies gaat ie zeuren om een serverprofiel die ik niet heb en waarvan ik nergens kan vinden wat het moet zijn. Ik heb geprobeerd over wifi (ook eerst verbinding maken) en over gprs(of hoe heet dat?). De telefoon aan en uit zetten helpt ook niks. iemand hiervoor de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
wheez50 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 01:19:
[...]

Ik vraag me echt af wat je precies met 'signaal' bedoelt. Om het simpel te houden: Voor zowel de nos/uitzendinggemistapplicatie als t-mobileTV is het simpelweg een mediastream die op je telefoon afkomt. En op de een of andere manier verslikt de (ik denk) nieuwere versie van realmedia er wel in op de 5800, maar niet op de (bijvoorbeeld) n81. tmobile heeft hier vrij weinig mee van doen., De applicatie is gewoon bij derden ingekocht, inclusief het rechtenbeheer om zenderstreams te mogen uitzenden. Bij de nos/uitzendinggemist applicatie is volgens mij hetzelfde gebeurt (NOB Media met een externe applicatiedeveloper). De twee applicaties verschillen in de plek waar het uitgevoerd wordt: t-mobileTV op de website en de uitzendinggemistapplicatie als widgetachtige schil op de telefoon zelf.

Het verschil tussen het wel werken of niet werken ligt misschien aan het s60v3 of s60v5 verschil. Maar ik vermoed dat de realplayervariant minstens zoveel invloed heeft.
klopt het is gewoon een stream signaal wat wordt uitgezonden maar er zijn mensen die Nokia benaderd hebben om te vragen waarom het niet werkt waarna ze te horen kregen dat deze fout bij tmobile lag en dan tmobile zijn dienst geschikt dient te maken voor de nokia 5800. Op het tmobile forum is er een topic over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
updaten met de nokia software updater via de computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Laatst online: 23:05
thejoker80 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 09:08:
ik heb nog steeds moeite met updaten. Als ik via *#0000# updaten kies gaat ie zeuren om een serverprofiel die ik niet heb en waarvan ik nergens kan vinden wat het moet zijn. Ik heb geprobeerd over wifi (ook eerst verbinding maken) en over gprs(of hoe heet dat?). De telefoon aan en uit zetten helpt ook niks. iemand hiervoor de oplossing?
je kan het server profiel via de website van nokia aanvragen via een profiel-sms
allen geen 5800 selecteren maar de ik meen nokia 6122

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Voordat ik de laatste update erop gooide kon ik mooi naar de vodcast van het NOS nieuws kijken in de trein. Nu krijg ik alleen een grijs scherm te zien met geluid. Kan een van jullie kijken of je nog gewoon beeld krijg met de NOS vodcast?

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
stormblade32 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 10:53:
Voordat ik de laatste update erop gooide kon ik mooi naar de vodcast van het NOS nieuws kijken in de trein. Nu krijg ik alleen een grijs scherm te zien met geluid. Kan een van jullie kijken of je nog gewoon beeld krijg met de NOS vodcast?
Net even getest, hier wel gewoon beeld. Firmware v21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Even een rare vraag misschien.
Heeft iemand toevallig die voucher voor de BT Headset nog liggen, en zou deze hiervan willen kijken wat het retouradres hiervan is (T-Mobile/Nokia).

Er zijn op het T-Mobile forum namelijk een aantal mensen die de headset nog niet in ontvangst hebben mogen nemen (waaronder ik). Iedereen wordt doorverwezen naar Nokia, omdat T-Mobile geen zicht op deze actie zou hebben...de voorraad zou nu op zijn, er zijn mensen die hiervoor 2 maanden gratis abonnementskosten krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-08 13:46
AgoNitE schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 12:26:
Heeft iemand toevallig die voucher voor de BT Headset nog liggen, en zou deze hiervan willen kijken wat het retouradres hiervan is (T-Mobile/Nokia).

Er zijn op het T-Mobile forum namelijk een aantal mensen die de headset nog niet in ontvangst hebben mogen nemen (waaronder ik). Iedereen wordt doorverwezen naar Nokia, omdat T-Mobile geen zicht op deze actie zou hebben...de voorraad zou nu op zijn, er zijn mensen die hiervoor 2 maanden gratis abonnementskosten krijgen..
Ik heb de voucher een maand geleden opgestuurd, ook nog niks ontvangen.
Maar had hem voor de zekerheid ook nog even gekopieerd.
Het adres is:
T-Mobile Nokia headphone
Antwoordnummer 10022
6200 XP Maastricht

Ik heb niet kunnen vinden van welk bedrijf dit adres is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
EeePC schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 12:43:
[...]

Het adres is:
T-Mobile Nokia headphone
Antwoordnummer 10022
6200 XP Maastricht

Ik zou als ik jou was even op het T-Mobile forum kijken..beetje rare actie is dit aan het worden namelijk. Mensen krijgen te horen dat de headset onderweg is (op postcode gecontroleerd) dag erna ontvangen ze een email dat de actie afgelopen is wegens geen voorraad...

Hm vaag, even zoeken op google levert dit op:
Pickwick Groene Thee Refund Actie Boodschappen Antwoordnummer 10022 6200 XP Maastricht

[ Voor 9% gewijzigd door agoNITE op 15-05-2009 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32

stormblade32

_-"Stormblade"-_

mhulsegge schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:21:
[...]

Net even getest, hier wel gewoon beeld. Firmware v21
Vreemd die firmware heb ik ook, maar ik heb opeens gewoon grijs beeld. Met andere vodcasts heb ik dat weer niet.

Heb net ook ff een reinstall van de firmware gedaan, maar geen resultaat. Geen flauw idee wat anders invloed zou moeten hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door stormblade32 op 15-05-2009 13:34 ]

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 08:54
coenox schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 09:31:
Dit kan naar mijn ervaring zijn: je disconnect je wifi als je bijvoorbeeld van huis wegrijd ofzo. of het is nokia email dat op de achtergrond draait (ook als je het niet gestart hebt.)

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Laatst online: 23:05
AgoNitE schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 12:26:

welk forum bedoel je precies

heb de headset ook nog niet ontvangen, dus 2 maanden gratis abo klinkt ook wel goed

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
EeePC schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 12:43:
[...]

Het adres is:
T-Mobile Nokia headphone
Antwoordnummer 10022
6200 XP Maastricht

Ik heb hem vandaag ontvangen na een maand. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben ik had er eigenlijk niets van verwacht van die koptelefoon maar er komt echt geweldig mooi geluid uit _/-\o_

En ik bedoelde het tmobile forum

[ Voor 17% gewijzigd door haakjesluiten op 15-05-2009 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
T-mobile forum inderdaad...gewoon op www.t-mobile.nl inloggen.
Net gebeld met een nummer wat daar staat...zou hem hier willen posten, maar denk niet dat dat de bedoeling is. Het nummer is van het bedrijf welk de actie voor T-Mobile/Nokia regelt...dus zowel t-mobile en nokia zelf hebben niks met de actie te maken.
Het bedrijf wacht op dit moment nog op een voorraad, welk zeer waarschijnlijk nog niet groot genoeg is om iedereen de headset te leveren. Ik krijg waarschijnlijk zelf wegens omstandigheden voorrang..maar zelfs dat geeft geen zekerheid.

Voor dat telefoonnummer, stuur me even een DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
stormblade32 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:20:
[...]

Vreemd die firmware heb ik ook, maar ik heb opeens gewoon grijs beeld. Met andere vodcasts heb ik dat weer niet.

Heb net ook ff een reinstall van de firmware gedaan, maar geen resultaat. Geen flauw idee wat anders invloed zou moeten hebben.
In je browser toevallig niet ingesteld dat hij geen flash moet laden? Je kunt kiezen: Text, Text & Images of Text, Images & Flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluppfisk schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 16:22:
[...]

In je browser toevallig niet ingesteld dat hij geen flash moet laden? Je kunt kiezen: Text, Text & Images of Text, Images & Flash.
Kun je me aub vertellen hoe je bij deze opties kunt komen????
Ik kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
Options > Settings > Page > Load Content en daar kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 22:18
Ook even een vraagje.. Is het ook mogelijk om te navigeren Zonder gebruik te maken van 3G/edge?

Ik vindt het namelijk vrij vervelend om het altijd op te laten staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Reboot schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 16:59:
Ook even een vraagje.. Is het ook mogelijk om te navigeren Zonder gebruik te maken van 3G/edge?

Ik vindt het namelijk vrij vervelend om het altijd op te laten staan
navigeren doe je met de GPS 3G wordt alleen gebruikt als je A-GPS heb geselecteerd dan bepaald ie de positie alvast zolang je gps zoekt naar satalieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb ik een spijt zeg dat ik T-mobile als provider heb gekozen , nu weet ik waarom ze je een gratis headset erbij wouden geven .

De internet ervan is rete traag ( als die het doet tenminste )
Ik kan al 2 weken niet op internet , Ik heb wel verbinding maar zodra ik op een link druk valt de verbinding uit .
De signaal is ook erg zwak , alleen op sommige plaatsen ontvang ik 3.5g .
Het update duurt altijd een paar maanden ( toen v21 uitkwam kon ik pas v20 instaleren )

Zo dat is eruit , ik ga morgen naar t-mobile shop en eis dat mijn webn and walk het normaal doet zo niet dan mogen zij gaan betalen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
hehe succes der mee

Ik heb trouwens ook web n walk(plus) en ik ben er zeer tevreden mee nooit problemen mee gehad altijd snel maar ik woon dan ook in de randstad heb altijd 100% 3,5G zelfs in de trein van Den Haag naar R'dam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluppfisk schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 16:58:
Options > Settings > Page > Load Content en daar kiezen
dank je,

ik heb alleen maar de opties.Alleen tekst, afbeeldingen (geen flash), en alle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 17:28:
[...]

dank je,

ik heb alleen maar de opties.Alleen tekst, afbeeldingen (geen flash), en alle.
Nou dan, "alle" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32

stormblade32

_-"Stormblade"-_

bluppfisk schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 16:22:
[...]

Ik heb het gewoon op alle staan. Maar ik denk dat het toch niet van invloed moet hebben. Het zijn mp4 bestanden die je download.

Ik vind het gewoon vreemd dat de enige verandering de firmware update was en dat ik opeens die vodcast niet meer kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
renelma schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 06:33:
[...]

Ik heb denk ik hebtzelfde als jij hebt..
Hij staat op dual mode.. ik kan internetten maar is erg langzaam. Als ik bij netwerkmodus kies voor 'UMTS' dan komt er wel 3G in beeld te staan. Internet is wel gelijk sneller. Maar dan kan je natuurlijk niet bellen.

Als ik hem op dual zet en ga internetten dan krijg ik geen 3G. Oftwel; hij schakelt niet automatisch tussen net werk.. 8)7
ik kan op UMTS modus (3g) ook nog gewoon bellen? zolang er maar 1 of meer streepje(s) bereik zijn iig.
Pagina: 1 ... 13 ... 67 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen en prijzen horen NIET in dit topic. Dus de volgende zaken mogen in het onderstaande topic: 1: abonnementen bespreken 2: import bespreken 3: levertijd bespreken 4: prijzen bespreken 5: service over shops of NSP bespreken.

[ABO] Het Nokia 5800 Tube levertijden en abonnementen topic