Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:02
Paulus73 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 16:28:
Ik kijk er in de handleiding waarschijnijk helemaal overheen, maar hoe kan ik in plaats van de nummers van diegene die mij belt de naam zien (als ze in het adresboek staan uiteraard). Bij Instellingen > Bellen kan ik alleen aangeven dat ik een identificatie meestuur.
Staan de nummers toevallig dubbel in je adresboek? Dan weet de telefoon niet welke naam hij moet kiezen en geeft hij alleen het nummer weer.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:04
The_Fes schreef op maandag 04 mei 2009 @ 09:00:
[...]

Staan de nummers toevallig dubbel in je adresboek? Dan weet de telefoon niet welke naam hij moet kiezen en geeft hij alleen het nummer weer.
Dat dacht ik ook, maar ik heb toen het vaste nummer er bij mezelf uitgehaald en alleen dat vaste nummer bij de gegevens van mijn vriendin laten staan en nog kreeg ik geen naam. Zal mijn telefoon maar eens opnieuw opstarten en dan nog een keer proberen. Anders zou ik ook niet weten hoe het komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:29
Wat ook wel eens voor wil komen in het geval dubbele nummers is dat ze ook nog op de SIM staan, wellicht zijn ze daarvan gekopieerd. Als je je SIM geheugen toch niet gebruikt, maak hem dan even leeg.

Je kunt ook nog testen of hij er enkel instaat door het nummer zelf in te toetsen en te zien of dat je toestel zelf een naam van maakt. Indien hij er inderdaad 2x in staat zal het niet lukken. Met die zoekfunctie kun je ook dubbele vermeldingen zoeken door ook hier weer het nummer in te toesten. Zoek hier altijd 2x, de eerste keer op nationale manier (0123456789) en de tweede keer op internationale manier (+31123456789).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:35
Ik weet niet of er wellicht anderen zijn met dit probleem, maar het volgende valt mij op:

Ik heb een i-phone them ingesteld staan in mijn telefoon.
Echter, wanneer ik mijn telefoon uitzet en weer aan, gaat ie weer terug naar de "originele" default theme, en moet ik handmatig weer de andere theme selecteren.

Iemand suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

AgoNitE schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 16:02:
[...]

Is inderdaad hetzelfde...
Als jij op je keypad *#0000# intoetst , welke Softwareversie staat er bij jou dan?
heee l laat antwoord van mij. Ik heb dus wel de update doorlopen en de softwareversie die ik heb is V 20.0.012, niet de laatste dus? Bij laatste update staat ook: "niet bijgewerkt? mmm, heeft ie het misschien toch niet gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
thejoker80 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 08:25:
[...]

heee l laat antwoord van mij. Ik heb dus wel de update doorlopen en de softwareversie die ik heb is V 20.0.012, niet de laatste dus? Bij laatste update staat ook: "niet bijgewerkt? mmm, heeft ie het misschien toch niet gedaan?
Het is mij inmiddels wel gelukt...productcode aangepast. Zit nu op V21 firmware, zonder t-mobile meuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhulsegge schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 08:15:
Ik weet niet of er wellicht anderen zijn met dit probleem, maar het volgende valt mij op:

Ik heb een i-phone them ingesteld staan in mijn telefoon.
Echter, wanneer ik mijn telefoon uitzet en weer aan, gaat ie weer terug naar de "originele" default theme, en moet ik handmatig weer de andere theme selecteren.

Iemand suggesties ?
Installeren op je telefoon, niet op de SDcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 09:20:
[...]

Installeren op je telefoon, niet op de SDcard
Stom dat ik daar niet aan gedacht heb :)

Heb hem nu inderdaad op het telefoongeheugen zelf gezet, en werkt perfect..... Thanks !
Wel jammer dat je geheugen behoorlijk vlot volloopt zo, heb nog zo'n 19 MB vrij nu :(

Thanks in elk geval voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gaat rap dan, ik heb nog 41 mb over op telefoon, installeer alleen de themes daar, de rest allemaal op SD card. Of is het verstandig om veelgebruikte applicaties (opera enz) op je telefoon te installeren? Vraag ik me even af. Qua snelheid merk ik nu niet zoveel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de rand om het scherm kraakt links soms een beetje, ik ga dan een beetje op duwen en met de nagel eronder en dan is het weg. maar kan ik hiermee naar nokia service point toe gaan?

[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 06-05-2009 10:54 . Reden: aanhef/groeten/danken niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Sinds vandaag heb ik ook de 5800, maar het rare is dat ik af en toe 0,0 netwerkdekking heb en de andere keer gewoon volledig. Dit allemaal op precies hetzelfde punt in huis, waar ik met alle andere toestellen wel gewoon dekking heb.

Af en toe valt het gewoon helemaal weg. Zijn er hier speciale instellingen voor die ik nog moet aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dit is dus het probleem:
Afbeeldingslocatie: http://xs139.xs.to/xs139/09192/verbding725.jpg
ene moment totaal geen verbding, en 30 seconden later weer vol. Hele tijd valt ie weg en komt ie terug. Zwaar irritant, want als je gebeld word krijg je op de verkeerde momenten steeds de voicemail dus...

Kan het er ook aan liggen dat ie nog aan het opladen is?(heb de telefoon net een uurtje...)

edit: Volgens mij heb ik het... onder het tabje verbindingen stond hij op UMTS+GSM, nu heb ik hem alleen op GSM staan en nu valt de verbinding niet meer weg(tot op heden...)

[ Voor 18% gewijzigd door RekZ op 05-05-2009 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjan571 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 22:20:
Probleempje met snelkeuze, ik heb snelkeuze aan staan en als ik vervolgens bijvoorbeel de 7 lang ingedrukt houdt om naar huis te bellen zegt ie "niet toegestaan" met een geel driehoekje met uitroepteken...
Zie ik iets over het hoofd ?
Ik heb natuurlijk wel nummers geprogrammeerd staan onder de desbetreffende toets(en)
Ps zat er bij jullie ook maar 1 thema op de telefoon, ik heb overigens de zwarte.
Weet iemand waar men meer thema's kan downloaden die ook werken en compatibel zijn met deze telefoon ?
Oplossing hiervoor is in je telefoonnummer geen rare tekens te plaatsen zoals - of +. Dus niet +31-123-456789 maar 0123456789.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 17:28
Mijn vader heeft gisteren zijn Nokia 5800 binnen gekregen.
Hij gebruikte hiervoor een Nokia 6822. Hij wilt en zijn sms'n en zijn agenda itemes (voornamelijk verjaardagen) verplaatsen naar de Nokia 5800. Iemand een idee?
Hoe moet je een verjaardag toevoegen? Gisteren de hele agenda door gekeken, maar niets gevonden.

[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 06-05-2009 10:50 . Reden: aanhef/groeten/danken niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Gewoon Nokia PC Suite installeren, alles synchroniseren (kortom: naar de PC kopiëren a.h.w.). Vul in de Nokia PC Suite de nieuwe verjaardagen toe, eventueel. Daarna de boel weer synchroniseren met de nieuwe telefoon.

Nu weet ik niet zeker of dit zo gaat werken, maar als je een beetje logisch nadenkt... :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
Volgens mij moet je wel even in de gaten houden of het met de verjaardagen goed gaat.
In de 5800 kun je bij een contactpersoon een verjaardag toevoegen, echter deze zal niet in de kalender meegenomen worden.

Als je in outlook oid de verjaardag in de kalender hebt staan moet dit goed gaan (lees wel even de settings in pc suite door voor de periode die je wilt synchroniseren).

Als je een nieuwe verjaardag in de kalender wilt toeveogen ga je naar: nieuw item - Speciale dag.

Dit is een jaarlijks terugkerend agenda item vervolgens.

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 06-05-2009 10:50 . Reden: aanhef/groeten/danken niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Bedankt voor jullie reacties. Skystreaker, de Nokia 6822 kun je niet met PC Suite verbinden omdat het een oud model is. (geen usb kabel)

Mhulsegge, mijn vader heeft aardig veel verjaardagen, moet hij dit nu 1 voor 1 doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
turkeyhakan schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 09:07:
Bedankt voor jullie reacties. Skystreaker, de Nokia 6822 kun je niet met PC Suite verbinden omdat het een oud model is. (geen usb kabel)

Mhulsegge, mijn vader heeft aardig veel verjaardagen, moet hij dit nu 1 voor 1 doen?
als je ze handmatig weer opnieuw toe moet voegen, ja dat zal 1 voor 1 zijn helaas.
Echter, als ik zo op de nokia site kijk, kun je deze tel. wel degelijk synchroniseren. Dit kan met de datakabel CA-42. Of, je kunt hem ook middels bluetooth met je pc / pc suite verbinden en op die wijze synchroniseren (wellicht als je de datakabel niet hebt dat de 2e optie de goedkoopste is, bluetooth dongles zijn volgens mij vrij betaalbaar tegenwoordig).

Hoop dat je hier wat mee kunt.

[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 06-05-2009 10:50 . Reden: aanhef/groeten/danken niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Mhulsegge, wij hebben wel een bluetooth adapter. Ik denk dat een bluetooth dongle niet hetzeflde is als een bluetooth adapter? (met bluetooth adapter bedoel ik een usb die je in je pc stopt en bluetooth ontvangst hebt)

Ik ga het vanavond even met mijn vader proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 06-05-2009 10:50 . Reden: aanhef/groeten/danken niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
Sorry, je hebt volkomen gelijk :)

Nadat je bij je vader pc suite hebt geinstalleerd worden de diverse settings gevraagd. Hier kun je vervolgens je bluetooth adapter selecteren en de telefoon.
Als je echt alle toekomstige en eventueel oude afspraken wilt synchroniseren, selecteer dan bij de tijdspanne iets van 1 a 2 jaar in het verleden en iets dergelijks in de toekomst.

Nadat je de synchronisatie volledig hebt afgesloten met de oude telefoon kun je de nieuwe hetzij via USB, hetzij bia Bluetooth op dezelfde wijze aansluiten en die zal dan weer de net op de pc gezette data ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook ik ben sinds maandag in het bezit van een express music echter kan ik de taal instellingen niet in het nederlands krijgen.
weet iemand hoe ik dit kan regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 10:47:
ook ik ben sinds maandag in het bezit van een express music echter kan ik de taal instellingen niet in het nederlands krijgen.
weet iemand hoe ik dit kan regelen
Wij verwachten hier dat je eerst zelf wat onderzoek doe, alvorens hier je vraag neer te plempen, wij zijn namelijk niet de Nokia Helpdesk.

Nadat je eerst zelf dingen hebt geprobeerd en er nog niet uitkom, kan je hier opnieuw je probleem posten. Maar, ze daar dan al wel bij wat je zelf al geprobeerd hebt, waar je tegenaan liep, welke foutmelding je kreeg, etc. etc.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiVAL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09-2019
Voor alle collega 5800 'owners'...

Ik zie vaak voorbij komen dat men Fring op de telefoon heeft
gezet om te zetten. Echter NimBuzz heeft nu een versie die
heel erg goed werkt op de 5800 en behoorlijk volwassener is
dan Fring.

Zelfs Hyves ondersteunen ze!

zie ook:
http://www.nimbuzz.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 10:53:
[...]

Wij verwachten hier dat je eerst zelf wat onderzoek doe, alvorens hier je vraag neer te plempen, wij zijn namelijk niet de Nokia Helpdesk.

Nadat je eerst zelf dingen hebt geprobeerd en er nog niet uitkom, kan je hier opnieuw je probleem posten. Maar, ze daar dan al wel bij wat je zelf al geprobeerd hebt, waar je tegenaan liep, welke foutmelding je kreeg, etc. etc.
sorry helemaal vergeten om te vermelden
wanneer ik bij de taalinstellingen ga kijken heb ik ook helemaal geen nederlands staan.
geprobeerd om via nokia update de software bij te werken dit is wel gelukt zonder foutmeldingen maar het probleem is nog steeds aanwezig. mijn apparaat code is 0573730

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
Mijn adresboek probleempje lag inderdaad aan het dubbel aanwezig zijn van een telefoonnummer in mijn adresboek. Mijn eerdere telefoon (SonyEricsson) gaf wel een naam op, die koos gewoon de eerste in het adresboek met hetzelfde nummer.

Weet iemand een gratis PDF-viewer? Van Adobe is er een trial-versie voor een beperkte periode, maar daarna moet je betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:49
FiVAL schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 11:15:
Voor alle collega 5800 'owners'...

Ik zie vaak voorbij komen dat men Fring op de telefoon heeft
gezet om te zetten. Echter NimBuzz heeft nu een versie die
heel erg goed werkt op de 5800 en behoorlijk volwassener is
dan Fring.

Zelfs Hyves ondersteunen ze!

zie ook:
http://www.nimbuzz.com/
Je kan met Nimbuzz ook sip gesprekken voeren! Ik had met Fring alleen last van veel vertraging op de lijn. Met Nimbuzz heb ik dit (nog) niet gemerkt en dat is best fijn natuurlijk (als het blijft werken! _/-\o_

http://get.nimbuzz.com (met je mobiel)

[ Voor 93% gewijzigd door kielkiel op 06-05-2009 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 11:32:
[...]

sorry helemaal vergeten om te vermelden
wanneer ik bij de taalinstellingen ga kijken heb ik ook helemaal geen nederlands staan.
geprobeerd om via nokia update de software bij te werken dit is wel gelukt zonder foutmeldingen maar het probleem is nog steeds aanwezig. mijn apparaat code is 0573730
Als je daar geen Nederlands bij hebt staan, dan heb je vermoedelijk een productcode uit het buitenland. Ik weet niet waar je deze telefoon vandaan hebt ?

Als je hem in NL bij een bedrijf hebt besteld en je dan geen NL taal hebt, zou ik er achteraan gaan. Als je deze via "grijze" import hebt gehaald is het enige wat ik kan adviseren je product code aanpassen naar eentje die wel NL heeft.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik de nieuwe firmware update gedaan heb, knippert mijn menu knop om de zoveel tijd. Dit deed hij echter voorheen alleen als ik gemiste oproepen of ongelezen sms / emails kreeg. Ik kan het bij opties wel compleet uitzetten, maar hoe stel ik dit nu in dat hij dit alleen doet als ik dus inderdaad iets gemist heb? Vond het wel een handige indicatie, maar nu denk ik telkens dat ik wat gemist heb, terwijl dat niet zo is :P 8)7 ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 13:15:
Sinds ik de nieuwe firmware update gedaan heb, knippert mijn menu knop om de zoveel tijd. Dit deed hij echter voorheen alleen als ik gemiste oproepen of ongelezen sms / emails kreeg. Ik kan het bij opties wel compleet uitzetten, maar hoe stel ik dit nu in dat hij dit alleen doet als ik dus inderdaad iets gemist heb? Vond het wel een handige indicatie, maar nu denk ik telkens dat ik wat gemist heb, terwijl dat niet zo is :P 8)7 ..
Als je de v21 firmware hebt kun je ze afzonderlijk van elkaar in- of uitschakelen.
Dit kan bij: Telefoon - Meldingsindicatoren - Stand-by comm.
Deze is puur om aan te geven dat je telefoon op standby staat. Bij meldingsindicatoren - meldingsindicator kun je aangeven voor welke gebeurtenissen de knop alsnog moet oplichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhulsegge schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 13:22:
[...]

Als je de v21 firmware hebt kun je ze afzonderlijk van elkaar in- of uitschakelen.
Dit kan bij: Telefoon - Meldingsindicatoren - Stand-by comm.
Deze is puur om aan te geven dat je telefoon op standby staat. Bij meldingsindicatoren - meldingsindicator kun je aangeven voor welke gebeurtenissen de knop alsnog moet oplichten.
Thnx begrijp het nu eindelijk |:( }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-09 14:09
Ik had een vraagje alvorens te upgraden naar de laatste firmware. Ik heb vrij veel applicaties etc geïnstalleerd, is het zo dat ik deze geïnstalleerde toepassingen kwijt ben als ik eerst een back-up maak, daarna de firmware upgrade en deze back-up daarna weer terug zet of neemt de back-up ook de geïnstalleerde toepassingen mee?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
IceM schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 15:17:
Ik had een vraagje alvorens te upgraden naar de laatste firmware. Ik heb vrij veel applicaties etc geïnstalleerd, is het zo dat ik deze geïnstalleerde toepassingen kwijt ben als ik eerst een back-up maak, daarna de firmware upgrade en deze back-up daarna weer terug zet of neemt de back-up ook de geïnstalleerde toepassingen mee?
Volgens mij zitten de geinstalleerde toepassingen niet in de backup (zeker weten doe ik het echter niet).
bij mij is het wel zo dat na de firmware upgrades die ik tot nu toe heb gedaan, alle applicaties gewoon geinstalleerd blijven staan, en ze werken ook allemaal nog steeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren wordt mijn agenda niet meer weergegeven in het startscherm. Heb al een soft-reset geprobeerd en in de instellingen staat alles goed.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog steeds niemand een progje waarmee je je berichten kunt locken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook trotse eigenaar van een 5800 rode versie. Had even een crisis maar het is gelukkig opgelost. :) Kan niet wachten om me meer in het toestel te verdiepen, hij ziet er echt goed uit.

Hoop dat ik zonder problemen ook bestanden kan gaan uitwisselen daar ik aan het cdtje wat er bij geleverd wordt niet veel heb daar ik geen windows heb, maar een iMac. Maar we zullen zien. :)

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2009 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 14:26
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 16:08:
Sinds gisteren wordt mijn agenda niet meer weergegeven in het startscherm. Heb al een soft-reset geprobeerd en in de instellingen staat alles goed.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
heb je je standaardweergave nog op snelkoppelingen staan?( instellingen - persoonlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
Wanneer komt de V21 update nou eens voor de T-Mobile branded toestellen? En als je de productcode verandert, vervalt je garantie van Nokia dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durkp
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-09 21:16
Ik heb muziek op mijn geheugenkaartje.
-> Geluidsbestanden
-> Nieuwe muziek

Vanuit daar kan ik ze afspelen, als ik ze opzoek in bestandsbeheer, maar in de media player vind hij ze maar niet.

Ook staat in de lijst van de media player nog oude muziek, die al verwijderd is.
Ik heb de update er al overheen gedaan.
Weet iemand hoe je dit kan oplossen?

Durk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:11
mhulsegge schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 15:19:
[...]

Volgens mij zitten de geinstalleerde toepassingen niet in de backup (zeker weten doe ik het echter niet).
bij mij is het wel zo dat na de firmware upgrades die ik tot nu toe heb gedaan, alle applicaties gewoon geinstalleerd blijven staan, en ze werken ook allemaal nog steeds...
Geinstalleerde applicaties worden bij een backup wel meegenomen, mits je bij het maken van de backup 'instellingen' aangevinkt laat.

Maar een backup is in het geval van updaten niet noodzakelijk, je applicaties blijven bij een update gewoon staan. Wel is het altijd verstandig om een backup te maken, er kan altijd iets mis gaan bij dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
voor iedereen die net als ik bij het proberen te updaten (fota) de melding: "nieuw server profiel maken" oid kreeg:
de update is nu ook gewoon beschikbaar via de nokia software updater (op de pc) update is hier vlekkeloos verlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een beetje stof achter het scherm, op witte achtergrond paar kleine zwarte pikkels. en de rand van mijn tel is een beetje los. als ik nou naar een nokia service point ga doen ze me dit tog gratis repareren he, of ze verwijderen me ff het stof en schroeven de tel weer dicht. of heb ik het helemaal mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
ik zou zeggen ga even langs hoe moeten wij dat weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jakob schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 18:45:
[...]

heb je je standaardweergave nog op snelkoppelingen staan?( instellingen - persoonlijk)
Ja alles staat nog op standaard, aan de instellingen is niets veranderd. Startscherm staat nog op: snelkoppelingen, zoeken, muziekspeler, radio.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag van mijn telecom aanbieder een aanbieding gekregen om nog 2 jaar voor 20 euro in de maand 175 minuten / 350 sms te krijgen en deze telefoon. Is dat een goede aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Ik heb nu firmware versie 21.0.025 op mijn telefoon, wat ik via NSU gedaan heb, nadat ik de productcode heb aangepast.

Nu kan ik niet meer kiezen voor de Nederlandse taal. Opzich is dat niet heel vervelend, want Engels is ook oke, maar tijdens smsen kan je het T9 woordenboek ook niet meer op Nederlands zetten.Via FOTA wil ik dus niet updaten, want dat lukt niet!

Dus mijn vraag is, heeft iemand een productcode van de 5800 die wel Nederlands ondersteunt, en die via NSU zijn telefoon heeft geupgrade naar versie 21.0.025????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
lauw8 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 10:38:
Ik heb nu firmware versie 21.0.025 op mijn telefoon, wat ik via NSU gedaan heb, nadat ik de productcode heb aangepast.

Nu kan ik niet meer kiezen voor de Nederlandse taal. Opzich is dat niet heel vervelend, want Engels is ook oke, maar tijdens smsen kan je het T9 woordenboek ook niet meer op Nederlands zetten.Via FOTA wil ik dus niet updaten, want dat lukt niet!

Dus mijn vraag is, heeft iemand een productcode van de 5800 die wel Nederlands ondersteunt, en die via NSU zijn telefoon heeft geupgrade naar versie 21.0.025????
Wat voor 1 heb je precies ? Rood, zwart etc. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
mhulsegge schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 10:46:
[...]

Wat voor 1 heb je precies ? Rood, zwart etc. ?
Rood, en volgens mij gaat deze code werken 0581917.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
Ik heb zelf ook de rode, mijn product key is:

0570026 11.0.008 Euro2 RED BENE

Deze werkt voor mij perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
mhulsegge schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 11:04:
Ik heb zelf ook de rode, mijn product key is:

0570026 11.0.008 Euro2 RED BENE

Deze werkt voor mij perfect.
Oke dan. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
Wat is de sterkte (hoeveel meter bereik) van de WLAN scanning op de 5800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 20:56
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 10:20:
Vandaag van mijn telecom aanbieder een aanbieding gekregen om nog 2 jaar voor 20 euro in de maand 175 minuten / 350 sms te krijgen en deze telefoon. Is dat een goede aanbieding?
Daar is http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1326918 voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
Misschien nog een leuk programma voor op de Nokia 5800, het is niet gratis (tenminste nog niet gevonden) maar wel handig.

Het is een soort smschat programma, beetje i-phone achtig smsen, ik vind het ideaal!

http://www.softwaremarket...pID=5623&uaid=325&lang=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand me kunnen vertellen hoe het momenteel gesteld is met de levensduur van de accu's van tegenwoordig.
Ik denk nog steeds dat het niet goed is om telefoons konstant op te laden als ze nog niet leeg zijn en zeker niet goed is dat als hij aan het laden is de telefoon konstant te gebruiken.
Andere hier in huis zeggen dat het tegenwoordig niets meer uitmaakt hoe vaak en hoe je hem oplaad.
Graag jullie meningen hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag wat andere thema's op mijn mobiel installeren, maar als ik er een download en verstuur als sis bestand naar mijn telefoon krijg ik de hele tijd dat de geldigheidsduur van het certificaat verstreken is.

Ik heb hier al wel de harde reset oplossing gezien, maar is dat de enige oplossing of is er nog een andere minder rigoreuze oplossing die ik kan proberen? Heb volgens mij wel de instellingen zo staan dat ik alles kan installeren, zo stond hij in de fabrieksinstelling al. Ik neem aan dat dat Sorftware installatie is, die staat op alles, online certificaat controle staat op uit en standaard webadres staat geen.

Heb net ook de laatste firmware update erop gezet V21.0.25, ik neem tenminste aan dat dat de laatste is en dat heeft ook niets geholpen.

Kan zo'n harde reset kwaad voor je mobiel? Ik heb hem namelijk net een dagje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05:25
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 13:44:
Ik wil graag wat andere thema's op mijn mobiel installeren, maar als ik er een download en verstuur als sis bestand naar mijn telefoon krijg ik de hele tijd dat de geldigheidsduur van het certificaat verstreken is.

Ik heb hier al wel de harde reset oplossing gezien, maar is dat de enige oplossing of is er nog een andere minder rigoreuze oplossing die ik kan proberen? Heb volgens mij wel de instellingen zo staan dat ik alles kan installeren, zo stond hij in de fabrieksinstelling al. Ik neem aan dat dat Sorftware installatie is, die staat op alles, online certificaat controle staat op uit en standaard webadres staat geen.

Heb net ook de laatste firmware update erop gezet V21.0.25, ik neem tenminste aan dat dat de laatste is en dat heeft ook niets geholpen.

Kan zo'n harde reset kwaad voor je mobiel? Ik heb hem namelijk net een dagje.
Heb je hier iets aan? http://themes.tehkseven.net/faqs/#cert_error

edit: Hmm, je hebt de instellingen al zo staan, weird...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gusev schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 13:52:
[...]

Ja, zo stond hij dus al dat ik hem kocht en toch geeft hij echt met ieder thema wat ik probeer te installeren het bericht dat de geldigheidsduur van het certificaat is vertreken. Echt irritant. Had beetje gehoopt dat het met een firmware update verholpen zou zijn, maar nog doet hij niets.

Had trouwens al een poging tot harde reset gedaan en had toen trouwens ook weer iets vreemds. Dan vraagt hij om je lock code wat neem aan je pin code is, standaard 12345, had dat veranderd naar mijn eigen pincode maar toen ik dat dus intoetste gaf hij code fout aan, en dat meerdere keren terwijl ik er zeker van ben dat ik het goed intoetste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:02
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 13:00:
Zou iemand me kunnen vertellen hoe het momenteel gesteld is met de levensduur van de accu's van tegenwoordig.
Ik denk nog steeds dat het niet goed is om telefoons konstant op te laden als ze nog niet leeg zijn en zeker niet goed is dat als hij aan het laden is de telefoon konstant te gebruiken.
Andere hier in huis zeggen dat het tegenwoordig niets meer uitmaakt hoe vaak en hoe je hem oplaad.
Graag jullie meningen hierover.
Li-ion batterijen kun je het beste elke keer aan de lader hangen als deze in de buurt is. Tenminste dat heb ik begrepen.

Zie ook deze guidelines van de Battery University
http://www.batteryuniversity.com/parttwo-34.htm
Simple Guidelines
  • Avoid frequent full discharges because this puts additional strain on the battery. Several partial discharges with frequent recharges are better for lithium-ion than one deep one. Recharging a partially charged lithium-ion does not cause harm because there is no memory. (In this respect, lithium-ion differs from nickel-based batteries.) Short battery life in a laptop is mainly cause by heat rather than charge / discharge patterns.
  • Batteries with fuel gauge (laptops) should be calibrated by applying a deliberate full discharge once every 30 charges. Running the pack down in the equipment does this. If ignored, the fuel gauge will become increasingly less accurate and in some cases cut off the device prematurely.
  • Keep the lithium-ion battery cool. Avoid a hot car. For prolonged storage, keep the battery at a 40% charge level.
  • Consider removing the battery from a laptop when running on fixed power. (Some laptop manufacturers are concerned about dust and moisture accumulating inside the battery casing.)
  • Avoid purchasing spare lithium-ion batteries for later use. Observe manufacturing dates. Do not buy old stock, even if sold at clearance prices.
  • If you have a spare lithium-ion battery, use one to the fullest and keep the other cool by placing it in the refrigerator. Do not freeze the battery. For best results, store the battery at 40% state-of-charge.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Gusev schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 13:52:
[...]

D'r zijn inmiddels manieren om dit gedaan te krijgen. Gebruik google en denk in Engelse termen. Opzettelijk ben ik zo wazig.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyStreaker schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 18:21:
[...]

D'r zijn inmiddels manieren om dit gedaan te krijgen. Gebruik google en denk in Engelse termen. Opzettelijk ben ik zo wazig.
Heb wat gegoogled en kwam vooral die hard reset tegen. En de klok 1 of 2 jaar terug zetten. Geen van alle werkte voor mij, dus even wat geprobeerd, in plaats van terug zetten, klok jaar vooruit zetten en dat schijnt het gedaan te hebben want het is me gelukt nu een thema te installeren. Ga proberen er nog wat te installeren om te zien of dat echt de oplossing is voor het probleem.

edit: En deze oplossing werkt dus voor mij, heb verschillende thema's kunnen installeren nu.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2009 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durkp
durkp schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 20:35:
-> Geluidsbestanden
-> Nieuwe muziek

Vanuit daar kan ik ze afspelen, als ik ze opzoek in bestandsbeheer, maar in de media player vind hij ze maar niet.

Ook staat in de lijst van de media player nog oude muziek, die al verwijderd is.

Durk
Iemand :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Laatst online: 14-08-2024
robertwebbe schreef op woensdag 29 april 2009 @ 08:21:
CHANGES AND IMPROVEMENTS FOR 21.0.025: (total of 225 fixes):

The following issues are solved with this software release:

Lock code does not work after FOTA update
[...]
Wat mij vooral opviel, was dat je nu als er om de blokkeringscode gevraagd wordt, gewoon weer het nummerieke toetenbord default beschikbaar is.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weust
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-09 20:35

Weust

I Are Pant!

lauw8 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 11:03:
[...]

Rood, en volgens mij gaat deze code werken 0581917.
Ik heb deze code gebruikt en het werkte van de eerste keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag bij nokia service point geweest en mijn probleem gemeld. Hij heeft gekeken en dar spleetje rechtsbove komt blijkbaar door de rand waar volumeknop enz inzitten. De voorste rand zit blijkbaar vast aan het touch gedeelte en is niet de boosdoener. Nu heeft de man dus ook een nieuw touchgedeelte met nieuwe rand voor besteld:p valt blijrbaar allemaal binnen de garantie! Misschien voor andere mensen met het probleem nuttig om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
mooi ik heb dat spleetjes ook. Ik heb mijn telefoon via tmobile maar daar ben ik hem gelijk 2 tot 3 weken kwijt waardoor ik hem eigenlijk niet wil inleveren, ga ik wel gewoon langs een nokia point als ik hem dan kan houden terwijl die voorkant besteld wordt :)

[ Voor 34% gewijzigd door haakjesluiten op 07-05-2009 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Ik ben een nieuw probleempje tegen gekomen, bij sommige applicaties die wel gewoon op touchscreen werken krijg ik er zoon raar d-pad onder.
Heeft iemand hier een oplossing voor, ik meen het ergens gelezen te hebben maar kan het niet meer vinden...

Edit: gevonden, http://my-symbian.com/for...s=0&postorder=asc&start=0

[ Voor 17% gewijzigd door Icyzer op 07-05-2009 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
dat is bij S60 V3 apps ;) maar schijnt inderdaad een programma te zijn om dat op te lossen/aan te passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Niet online
Icyzer schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 22:51:
Ik ben een nieuw probleempje tegen gekomen, bij sommige applicaties die wel gewoon op touchscreen werken krijg ik er zoon raar d-pad onder.
Heeft iemand hier een oplossing voor, ik meen het ergens gelezen te hebben maar kan het niet meer vinden...
Instellingen>Toepass. beheer>Geïnst. toepass.>{toepassing selecteren}>Opties>Suite-instellingen>Schermtoetsenbord
N.B. Suite-instellingen is niet beschikbaar voor elke applicatie.
durkp schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 20:35:
-> Geluidsbestanden
-> Nieuwe muziek

Durk
Heb je al geprobeerd de inhoud van je Muziekbibliotheek te vernieuwen? In Muziekbibliotheek druk je op Opties, dan Biblioth. Vernieuwen

[ Voor 42% gewijzigd door Jckx op 07-05-2009 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds geen update hier (Vodafone).. Vind wel dat mijn batterij nu wel erg snel leeg gaat. Had hem vannacht opgeladen en heb vandaag hooguit een kwartiertje gebeld en 5 minuten geinternet. Vanavond was ie alweer half leeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
ik heb vandaag denk ruim 3 kwartier geinet via 3G in de trein, ongeveer anderhalf uur geluisterd naar muziek(mp3) en 20min gebeld en hij is nog vol en email wordt automatisch opgehaald en 3g staat dus altijd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

VariX schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:18:
[...]

Instellingen>Toepass. beheer>Geïnst. toepass.>{toepassing selecteren}>Opties>Suite-instellingen>Schermtoetsenbord
N.B. Suite-instellingen is niet beschikbaar voor elke applicatie.

[...]

Heb je al geprobeerd de inhoud van je Muziekbibliotheek te vernieuwen? In Muziekbibliotheek druk je op Opties, dan Biblioth. Vernieuwen
Bedankt dat bedoelde ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:37:
Nog steeds geen update hier (Vodafone).. Vind wel dat mijn batterij nu wel erg snel leeg gaat. Had hem vannacht opgeladen en heb vandaag hooguit een kwartiertje gebeld en 5 minuten geinternet. Vanavond was ie alweer half leeg..
Ik zit ook bij Vodafone en ik heb m'n Nokia vorige week al kunnen updaten. Vlgs mij doe je iets niet goed?
Er zit een optie op je Nokia waarmee je kan checken voor updates. Dat heb ik gedaan en daarbij is mijn toestel gelijk geupdate (via router), dat werkte als een speer !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durkp
VariX schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:18:

Dmmit dat was het ja, nog nooit gezien die toets :p mijn oude nokia n70 ging het automagisch dus dacht zal hier ook wel mee zijn maar nee dus. Maar thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:37:
Staat je GPS aan? of Bluetooth? App die constant 3.5G verbinding heeft?
Mijn 5800 kan nl met 2 uurtjes muziek, een uurtje internet en eventjes op de GPS kijken per dag 2 dagen mee...

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 08:54
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 09:19:
[...]

Ik zit ook bij Vodafone en ik heb m'n Nokia vorige week al kunnen updaten. Vlgs mij doe je iets niet goed?
Er zit een optie op je Nokia waarmee je kan checken voor updates. Dat heb ik gedaan en daarbij is mijn toestel gelijk geupdate (via router), dat werkte als een speer !!
Ik zit ook op vodafone en ik kan ook niet naar v.21! Zouden ze het gefaseerd uitrollen?

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McKaamos schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:12:
[...]

Mijn 5800 kan nl met 2 uurtjes muziek, een uurtje internet en eventjes op de GPS kijken per dag 2 dagen mee...
GPS uit, BT altijd aan (synct om het half uur met mijn laptop), 3G wel aan, maar verder geen apps die er gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treggats
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01-2024

Treggats

Koe'tje

Heb ondertussen ook geupdate naar 21, KPN abbo
Ging helemaal probleemloos en merk idd wat snelheidverschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 09:19:
[...]

Zowel via FOTA als via NSU kan ik niet updaten. Hij geeft dan aan dat er geen updates beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje vervelend antwoord maar ik dus wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook nog steeds geen update bij vodafone abbonement beetje vreemd :? ik check het zowat elke dag! ik mag hopen dat ze er snel mee komen

EDIT: bij nokia kan je checken of er een update is:

Latest available software for Nokia 5800 XpressMusic, product code 0577458
Version: 20.0.012

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2009 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:36:
[...]

Zowel via FOTA als via NSU kan ik niet updaten. Hij geeft dan aan dat er geen updates beschikbaar zijn.
ik heb dus precies het zelfde! net nog even geprobeerd maar bij beide; geen update beschikibaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu mijn nokia 5800 en was er erg tevreden over .
Alleen sinds gisteren avond doet mijn internet heel erg raar ,

Ik start bijvoorbeeld mijn browser op en dan kies ik internet via t-mobile en ga ik naar youtube zoek ik een liedje bijvoorbeeld . En ik klik erop om te beluisteren en dan geeft die aan dit de pagina zit te laden en dan stop die ermee . Hij geeft niet aan dat de verbinding verbroken is maar ik heb het gevoel van wel , alsof mijn internet in 1x uitvalt . Dit is niet alleen zo bij youtube ook met bijvoorbeeld google .

Ik heb een t-mobile webn and walk standaard hebben andere dit probleem ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
Ik heb net als de Vodafone klanten hierboven ook problemen om mijn T-Mobile telefoon te updaten. Met PC Suite geeft ie aan dat er geen updates zijn. En via de telefoon kom ik terecht in een menu waar ik een nieuw profiel moet aanmaken (ook als ik eerst verbinding maak met Wifi, zoals iemand eerder als tip heeft gegegeven). Hebben meer T-Mobile klanten hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Ja want tmobile heeft nog geen goed gekeurde nieuwe firmware gereleased

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Laatst online: 07:49
Heb vandaag eens gebeld via SIP funktie van Nimbuzz via het 3g netwerk. Ging lekker!

Genereer ik op deze manier veel dataverkeer? Kan ik dat ergens zien in de telefoon? Kan vodafone zien via Nimbuzz aan het voipen ben via hun netwerk (officieel mag het natuurlijk niet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .PhoeniX
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-06 20:55
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:00:
hier ook nog steeds geen update bij vodafone abbonement beetje vreemd :? ik check het zowat elke dag! ik mag hopen dat ze er snel mee komen

EDIT: bij nokia kan je checken of er een update is:

Latest available software for Nokia 5800 XpressMusic, product code 0577458
Version: 20.0.012
Hetzelfde bij mij. Niet via fota en nsu.
Welke productcode hebben degene die wel kunnen updaten met vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook vodafone, geen update nog via FOTA beschikbaar. Binnenkort Nokia Suite proberen. Heb wel naast de 'bekende' bug in de tekstinvoer dat soms de cursor soms verdwijnt nog een andere bug in v11 gevonden vandaag.

Zet de music player aan -> telefoon gelocked -> uiteindelijk unlock: staat de klok nog op de tijd dat je óf de muziek gestart hebt, óf de tijd dat je hem gelocked hebt. Als ik de music player dan afsluit, schiet de tijd terug naar de goede tijd (dit gedrag kan af toe wel verschillen).. Zit die bug toevallig nog in v21?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
http://www.engadget.com/2...ressmusic-5900-leaks-out/

dit zou de 5900 moeten worden :P

Ik vind hem er wat vaag uitzien maar 3,5" scherm 5MP camera en het betere scherm ik zou hem gelijk kopen :P maar deze zal vast niet zo goedkoop zijn als de 5800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termike
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 23:10
Wie heeft er succesvol garmin op zijn 5800 gekregen? Het lukt me niet, al vanaf dat ze beginnen over dat je je unlock ESN moet opschrijven, wat je unit id moet zijn, loopt het reeds mis. Waar staat die unit id??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termike schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 22:32:
Wie heeft er succesvol garmin op zijn 5800 gekregen? Het lukt me niet, al vanaf dat ze beginnen over dat je je unlock ESN moet opschrijven, wat je unit id moet zijn, loopt het reeds mis. Waar staat die unit id??
Yup, ik heb hem draaiend om mn mobiel, maar raad je toch Sygic Mobile 7.71 aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steelduines.

Hoe kan jij sygic Mobile hebben op de Nokia 5800 ?
Op welk forum je ook kijkt is het nog niemand gelukt .
Volgens de website is deze er nog niet voor deze Nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Daarom lijkt mij de methode om Sygic op je 5800 te zetten me niet echt legaal, en staan we dus ook niet toe dat dit op GoT besproken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 23:22:
Steelduines.

Hoe kan jij sygic Mobile hebben op de Nokia 5800 ?
Op welk forum je ook kijkt is het nog niemand gelukt .
Volgens de website is deze er nog niet voor deze Nokia
dat zie je helemaal verkeerd;) heb ze alle twee op mn 5800 staan werken prima:D google is even ;) is denk ik het enige dat ik hier mag zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AGR
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-03 09:02

AGR

Sygic Mobile 7.71 is toch echt volledig compatible met symbian s60v5. Hier is niet illegaal aan, je kunt het kopen. En werkt uitstekend kan ik uit eigen ervaring melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Paulus73 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:49:
Ik heb net als de Vodafone klanten hierboven ook problemen om mijn T-Mobile telefoon te updaten. Met PC Suite geeft ie aan dat er geen updates zijn. En via de telefoon kom ik terecht in een menu waar ik een nieuw profiel moet aanmaken (ook als ik eerst verbinding maak met Wifi, zoals iemand eerder als tip heeft gegegeven). Hebben meer T-Mobile klanten hier last van?
Hallo,

Ik heb zelf ook een Vodafone Nokia 5800. Met een t-mobile sim only kaartje erin.
Ik kan hem via de pc suite niet updaten maar wel via FOTA via de telefoon.
*#0000# en dan opties, controleren op updates, NOKIA, je wifi (of 3G) verbinding selecteren en dan gaat die zoeken. Bij mij heeft die hem wel gevonden.

Mijn vader gebruikt een Vodafone Nokia 5800 met een KPN (Ay Yildiz) kaartje, ook daar is het via FOTA gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Volgens mij gaat het hier over een illegale versie van Garmin, wat hier niet besproken mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Laatst online: 04-09 23:02
ik heb garmin succesvol op mijn 5800 ik heb versie 5.00.30 bij het instaleren zegt die dat het niet voor deze telefoon bedoeld is maar toch doorgaan. als hij geinstaleerd is kan je ook je id zien enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ESN-sleutel staat in elke Garmin XT applicatie...

Oftewel:

Garmin opstarten, ga naar "Tools", dan "Instellen", daarna "Over"... zie daar je sleutel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
loekf2 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:43:
[...]

Wat is jouw product code ? Mij lukt het nog steeds niet met productcode 0575570 + KPN. FOTA update probeert 3.8 MB binnen te lepelen, maar updaten zelf lukt niet (update incompatible, contact service provider).
Ik heb hetzelfde probleem. Is er al een oplossing?

Groet,

Erik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McKaamos schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:12:
[...]

Mijn muziek staat van 07:30 tot en met 17:00 aan . (mp3)
Telefoon gaat niet via 3g omdat tele2 dat niet ondersteunt.
gps en bluetooth staan uit.

Internet is wel zwaar als je dat via wifi doet.
Pagina: 1 ... 12 ... 67 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen en prijzen horen NIET in dit topic. Dus de volgende zaken mogen in het onderstaande topic: 1: abonnementen bespreken 2: import bespreken 3: levertijd bespreken 4: prijzen bespreken 5: service over shops of NSP bespreken.

[ABO] Het Nokia 5800 Tube levertijden en abonnementen topic