Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 11:09:
Ik heb sinds enkele dagen de 5800. Toestel bevalt me prima. Maar ik zoek, net als op de LG Cookie, een applicatie om te tekenen. Dus een soort tekenpad / kladblok-iets. Tot op heden niets kunnen vinden op de Nokia zelf. Kijk ik er nu over, of moet ik op zoek gaan naar een aparte applicatie?
Yep, je moet er eentje zelf zoeken. Als het goed is kan je het gratis vinden.

http://nokia5800.net/2009...-app-review-mobile-paint/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
thejoker80 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:11:
Ik heb gister via de pc suite geupdate. Uiteindelijk heb ik tussendoor 2x de batterij uit de phone moeten halen (volgens instructies op het scherm) omdat de connectie weggevallen was :? anyhoe, de update is wel met succes afgerond maar het duurde ongeveer 40mins bij elkaar :)

nu nog een mooie theme vinden, ga dat iPhone ding maar eens proberen denk ik...
Ik vind dit persoonlijk een erg mooie skin:
http://www.symbianthemes....0364,spring_with_ladybug/
Afbeeldingslocatie: http://www.symbianthemes.us/bin/t/12141.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.symbianthemes.us/bin/t/12143.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thejoker80 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:11:
Ik heb gister via de pc suite geupdate. Uiteindelijk heb ik tussendoor 2x de batterij uit de phone moeten halen (volgens instructies op het scherm) omdat de connectie weggevallen was :? anyhoe, de update is wel met succes afgerond maar het duurde ongeveer 40mins bij elkaar :)

nu nog een mooie theme vinden, ga dat iPhone ding maar eens proberen denk ik...
iPhone themes zijn zo sjonnie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeronNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2021
Ik heb een aantal mappen met foto's op mijn pc staan, die ik graag op mijn 5800 wil zetten.
Maar als ik ze er via pcsuite, bestandsbeheer op de geheugenkaart in de map images, pictures zet, dan krijg ik in de gallerij alle foto's los ipv in mappen.
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is de mappen te zien en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als jullie thema's willen van hoge kwaliteit kijk dan eens op http://www.pizero.net/
zien er goed uit en heb er nog geen problemen mee gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 11:50:
als jullie thema's willen van hoge kwaliteit kijk dan eens op http://www.pizero.net/
zien er goed uit en heb er nog geen problemen mee gehad!
Zijn ook mooie thema's inderdaad...vooral met die flahorn icons. Ik vind die touch icons die ook in de standaard 5800 theme zitten niet zo heel erg geweldig eigenlijk. Doen een beetje 'kiddy' aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 11:15:
[...]

Yep, je moet er eentje zelf zoeken. Als het goed is kan je het gratis vinden.

http://nokia5800.net/2009...-app-review-mobile-paint/
Deze ziet er inderdaad niet slecht uit, maar vond hem niet zo leuk werken - thanks. Uiteindelijk heb ik via de Nokia website deze gevonden: Paint Pad. Werkt uitstekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

die is inderdaad erg mooi :)

[edit]
de site heeft het over themes voor symbian s60 3th edition, de 5800 heeft toch de 5th edition? Werkt dat ook?
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 11:22:
[...]

iPhone themes zijn zo sjonnie...
ok...ok... ik bedoelde dat ik nog een mooie moest vinden ;) die hierboven is zeker erg mooi.

[ Voor 8% gewijzigd door thejoker80 op 29-04-2009 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noppus
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 14:32
Ik wil graag KINK FM luisteren en dat kan met Tunin.fm.

Alleen heb ik dat thuis geïnstalleerd met mijn wifi als toegangspunt. En ik kan het programma met geen mogelijkheid zo ver krijgen dat ie mijn mobiele verbinding gebruikt, als ik niet thuis ben.

Weet iemand een oplossing? Ik kan natuurlijk opnieuw installeren en dan mobiel internet als toegang kiezen, maar thuis wil ik graag via wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durkp
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-09 21:16
Zonet de update us binnengehaald, menu enzo ziet er echt beter uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik zie niet veel verschil met het menu, eigenlijk niks.

Ik heb alleen de hele dag een knipperende witte knop terwijl ik geen gemiste oproep of sms of iets anders heb. Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:17

DaRoot

Some say...

Voor de mensen die na de update het "ademende" lampje zat zijn:
Menu Instellingen --> Telefoon --> Meldingsindicatoren --> Stand-by comm. --> Comm.lampje Uit
Het lampje blijft bij dan wel waarschuwing geven bij gemiste oproep, nieuwe sms of nieuwe email..

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al iets gevonden zodat je een code op berichten kan zetten? Geen ACTIVE SMS LOCK, dat is echt een kut programma.

Mvg Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
durkp schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:23:
Zonet de update us binnengehaald, menu enzo ziet er echt beter uit!
Wat is jouw product code ? Mij lukt het nog steeds niet met productcode 0575570 + KPN. FOTA update probeert 3.8 MB binnen te lepelen, maar updaten zelf lukt niet (update incompatible, contact service provider).

[ Voor 18% gewijzigd door loekf2 op 29-04-2009 13:44 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helishoot
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-08 10:31
Heb zojuist de mijne geupdate naar FW21 met produktnr. 0570026 (euro2 RED, OTA)
Ik moest eerst zelf verbinding maken met Wifi en toen was de verbinding zo gelegd en de 3Mb binnen. Updaten liep vast (bleef errug lang een wit scherm met "Nokia" erop houden. Batterij eruit gehaald en na het herstarten kreeg ik de melding dat de update gelukt was. (?) Beetje vreemd, maar het werkt blijkbaar.

Weet iemand hoe je bookmarkfolders kan deleten? Zowel die met een ketting icoontje als zonder krijg ik niet weg... :(
(ik heb het dan over de standaard browser)

[ Voor 4% gewijzigd door Helishoot op 29-04-2009 14:17 . Reden: browser toegevoegd ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:29
loekf2 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:43:
[...]
Wat is jouw product code ? Mij lukt het nog steeds niet met productcode 0575570 + KPN. FOTA update probeert 3.8 MB binnen te lepelen, maar updaten zelf lukt niet (update incompatible, contact service provider).
Dat is vreemd... Start het downloaden zelf wel dan of gaat het vlak voor de download zelf mis?
Want als dat laatste het geval is, dan ligt het vermoedelijk aan de proxyserver van KPN die het tegenhoudt. Als je dan het Mail en Java toeganspunt gebruikt dan moet het wel lukken.
Als het downloaden zel wel lukt, dan is er iets corrupt in je toestel. Ik zou dan een harde reset geven (dan ben je wel alles kwijt!).

[ Voor 10% gewijzigd door robertwebbe op 29-04-2009 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
robertwebbe schreef op woensdag 29 april 2009 @ 14:10:
[...]
Dat is vreemd... Start het downloaden zelf wel dan of gaat het vlak voor de download zelf mis?
Want als dat laatste het geval is, dan ligt het vermoedelijk aan de proxyserver van KPN die het tegenhoudt. Als je dan het Mail en Java toeganspunt gebruikt dan moet het wel lukken.
Als het downloaden zel wel lukt, dan is er iets corrupt in je toestel. Ik zou dan een harde reset geven (dan ben je wel alles kwijt!).
Hmm.... of via NSU natuurlijk, maar dat heeft het zelfde effect als een hard reset + FOTA. Vraag is wanneer die update nou een keer via NSU beschikbaar komt.

Over hard reset. Dat is power-up, en vervolgens rode + groene toets + camera toets ingedrukt houden totdat de Nokia handshake verschijnt ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al dagen bezig te proberen programma gemist of uitzending gemist te draaien op de telefoon maar ik krijg het maar niet voor elkaar . Iemand een idee wat ik verkeerd doe??? of weet iemand de goede instellingen????

Moet ik daar nog iets extra's voor downloaden ???

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2009 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helishoot
  • Laatst online: 25-08 10:31
Voor zover ik weet wordt de 5800/symbian 5th edition (nog?) niet door uitzending gemist ondersteund.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:38
Helishoot schreef op woensdag 29 april 2009 @ 15:33:
Voor zover ik weet wordt de 5800/symbian 5th edition (nog?) niet door uitzending gemist ondersteund.
Klopt, dat staat ook op het forum van uitzendinggemist. de reden is vaag: omdat het programma Symbian V90 (?) draait.

Een paar weken geleden kon je webversie niet openen (toestel niet geschikt was de melding) nu kan je de website openen, helaas lukt het streamen alleen nog niet. wellicht is dit het begin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 12:17

StM

Weet iemand waarom de browser soms spontaan er mee kapt? Is de site dan te zwaar ofzo? Ik heb het oa bij flinke flash apps... De tweakers site werkt weer wel goed.

Als hij er mee kapt gaat hij gewoon terug naar het menu en is de app gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 17:06

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Heb ik ook wel eens, en inderdaad alleen bij hele zware sites met veel content. ik kan geen oorzaak noemen, maar echt storen doe ik me er niet aan, zo'n zware sites zijn eigenlijk ook niet voor een dergelijke device bedoelt.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Volgens mij is dat omdat je dan te weinig geheugen over hebt. Het OS sluit het programma dan af. Ik vermoed daarom dat de browser dan ook geen system application tag meer heeft en nu dus door het OS afgesloten kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Laatst online: 23:05
kielkiel schreef op woensdag 29 april 2009 @ 15:45:
[...]

Klopt, dat staat ook op het forum van uitzendinggemist. de reden is vaag: omdat het programma Symbian V90 (?) draait.

Een paar weken geleden kon je webversie niet openen (toestel niet geschikt was de melding) nu kan je de website openen, helaas lukt het streamen alleen nog niet. wellicht is dit het begin...
Bij mij werkt het streamen via de website wel.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
thejoker80 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 11:56:
[...]
die is inderdaad erg mooi :)
[edit]
de site heeft het over themes voor symbian s60 3th edition, de 5800 heeft toch de 5th edition? Werkt dat ook?
[...]
ok...ok... ik bedoelde dat ik nog een mooie moest vinden ;) die hierboven is zeker erg mooi.
Goede vraag...nog niet geprobeerd eigenlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cycloon_
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-06 20:32
Bah bah, vandaag weer 4 keer een bluethooth disconnect gehad met mijn parrot carkit (firmware 4.19) tijdens een gesprek. Moest mezelf echt inhouden om die telefoon niet uit het raam te gooien op de snelweg.

Ga deze K*t telefoon verkopen.

http://specs.tweak.to/9714

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Driek schreef op woensdag 29 april 2009 @ 15:56:
[...]
Bij mij werkt het streamen via de website wel.
Heb je daarvoor nog speciale dingen voor geïnstalleerd? Ik krijg nl een vakje met een groenig figuurtje wat RealPlayer wil gaan openen en dan zegt dat die dat niet kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cycloon_ schreef op woensdag 29 april 2009 @ 16:58:
Bah bah, vandaag weer 4 keer een bluethooth disconnect gehad met mijn parrot carkit (firmware 4.19) tijdens een gesprek. Moest mezelf echt inhouden om die telefoon niet uit het raam te gooien op de snelweg.

Ga deze K*t telefoon verkopen.
In plaats van de schuld te leggen bij je telefoon, zou je misschien eens kijken of het niet aan je parrot ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 17:32:
[...]
In plaats van de schuld te leggen bij je telefoon, zou je misschien eens kijken of het niet aan je parrot ligt ;)
Precies, het is mogelijk om je Parrot ook te updaten. Anders heb je bij je volgende nieuwe toestel ook gewoon weer een probleem. Hier kun je de Parrot Software Update Tool downloaden. Als je een laptop hebt met bluetooth is het echt een koud kunstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook online radio streams beluisteren op deze telefoon?
En dan via bijvoorbeeld zoon linkje: http://shout2a.gnax.net:9320
Is er een optie voor om ergens zoon link in te voeren, of een extern programma?

Edit:
Toch te snel gevraagd, vanmiddag al heel wat afgezocht, maar kon toen niet vinden nu gevonden.
In RealPlayer kan je link toevoegen bij streams.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2009 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

AgoNitE schreef op woensdag 29 april 2009 @ 15:57:
[...]

Goede vraag...nog niet geprobeerd eigenlijk :p
zit een downloadlink voor de 5th edition bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 18:06:
Kan je ook online radio streams beluisteren op deze telefoon?
En dan via bijvoorbeeld zoon linkje: http://shout2a.gnax.net:9320
Is er een optie voor om ergens zoon link in te voeren, of een extern programma?

Edit:
Toch te snel gevraagd, vanmiddag al heel wat afgezocht, maar kon toen niet vinden nu gevonden.
In RealPlayer kan je link toevoegen bij streams.
Je kan ook een applicatie downloaden van Tunin.fm. Kan je allerlei online stations downloaden. Werkt ook prima via WIFI. Voordeel is geen data kosten, maar wel digitale radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Als ik via mail for exchange op de 5800 een uitnodiging krijg voor een afspraak, op welke wijze kan ik deze accepteren? Ik heb namelijk een optie om te reply, maar daarmee komt de uitnodiging niet in mijn agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02:42

SkyStreaker

Move on up!

Tha schreef op maandag 27 april 2009 @ 14:06:
[...]

Zet de datum van je toestel eens naar een datum van voor de 20-03-2009
dan moet ie gewoon werken, daarna kan je de datum weer terug zetten
Duh ^^ Ik begin met dit gezeik altijd bij 01-01-2008. :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
thejoker80 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 18:09:
[...]

zit een downloadlink voor de 5th edition bij :)
Hm ja dat klopt...ik heb die themes ook al geprobeerd. Vraag verkeerd opgevat ben ik bang, dacht dat hij bedoelde of een s60e3 theme ook op bv de 5800 zou werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenwvd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-08-2024
Kijk ik vond dat nou ook een hele leuke/mooie theme.
Dus gedownload en daarna geïnstalleerd maar toen ging het mis.
-De snelkoppelingen op het startscherm waren weg.
-De rode en groene knopjes werkten niet meer.
Niks hielp meer ook terugzetten naar fabrieks instellingen gaf geen soelaas.
Dus toen maar een harde reset, dat hielp en het viel me mee hoeveel er weg was.
Ik had alles op de geheugenkaart gezet en daar stond nog alles op, alleen de instellingen en telefoonboek waren leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
robertwebbe schreef op woensdag 29 april 2009 @ 14:10:
[...]
Wat een gezeik dus. Ik heb de telefoon bij Telecomlink.nl gekocht. Op zich niets mis mee, maar nu blijkt zat er dus een EURO2 language pak in een Spaanse (= product code) 5800.

Geen wonder dat ie niet wilde updaten.

Wat ik dus heb gedaan is de productcode aanpassen naar Euro2 Rood, dan reflashen met NSU en vervolgens via FOTA de nieuwe firmware erop geknald.

Zucht...

Nu alle apps etc. weer restoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cycloon_
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-06 20:32
robertwebbe schreef op woensdag 29 april 2009 @ 17:56:
[...]

Precies, het is mogelijk om je Parrot ook te updaten. Anders heb je bij je volgende nieuwe toestel ook gewoon weer een probleem. Hier kun je de Parrot Software Update Tool downloaden. Als je een laptop hebt met bluetooth is het echt een koud kunstje.
I know, heb die parrot op aanraden van de parrot helpdesk geupdate. Ze vertellen dat het niet aan hun ligt.
Maar goed, als je ook ff verder kijkt via google zie je dat er een hoop mensen zijn met bt problemen en de 5800.

Maargoed, ik heb net mijn toestel verkocht en ga de iphone meute joinen :)

http://specs.tweak.to/9714

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hymnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-08 09:46
Aangezien ik nog steeds vast zit aan V11 (productcode: 0579762) Mobistar variant en dit stilaan beu ben, had ik deze morgen een mailtje gestuurd naar het Nokia care center om wat meer info te vragen wanneer ik die update kon verwachten. Ondertussen wist ik al dat het aan de provider (Mobistar) omdat ik een variant heb.

Ik kreeg een mailtje een terug , kan iemand hier iets verduidelijken? :?

"Ik heb dit even nagekeken dit is inderdaad correct , in de eerste plaats kan dit liggen aan het feit dat het een Osftwarevariant is deze zijn altijd later te updaten als de netwerk operator dit aanvraagt. Nu echter in dit geval is de productcode nog niet toegevoegd aan onze server. Dit zou op zijn mints moten geburen. Gelieve de IMEI code ook te voorzien van het toestel, dit kan u aan de hand door volgende code in te geven in het beginscherm:
*#06#

Alsook het RM-nummer:
*#0000#
" (echt, dit is exact de mail, met de spellingsfouten en etc.. :| )

Ligt het nu wel aan nokia ? ("Nu echter in dit geval is de productcode nog niet toegevoegd aan onze server.")
en wat met mijn IMEI-nummer? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Hymnir schreef op woensdag 29 april 2009 @ 22:18:
Aangezien ik nog steeds vast zit aan V11 (productcode: 0579762) Mobistar variant en dit stilaan beu ben, had ik deze morgen een mailtje gestuurd naar het Nokia care center om wat meer info te vragen wanneer ik die update kon verwachten. Ondertussen wist ik al dat het aan de provider (Mobistar) omdat ik een variant heb.

Ik kreeg een mailtje een terug , kan iemand hier iets verduidelijken? :?

"Ik heb dit even nagekeken dit is inderdaad correct , in de eerste plaats kan dit liggen aan het feit dat het een Osftwarevariant is deze zijn altijd later te updaten als de netwerk operator dit aanvraagt. Nu echter in dit geval is de productcode nog niet toegevoegd aan onze server. Dit zou op zijn mints moten geburen. Gelieve de IMEI code ook te voorzien van het toestel, dit kan u aan de hand door volgende code in te geven in het beginscherm:
*#06#

Alsook het RM-nummer:
*#0000#
" (echt, dit is exact de mail, met de spellingsfouten en etc.. :| )

Ligt het nu wel aan nokia ? ("Nu echter in dit geval is de productcode nog niet toegevoegd aan onze server.")
en wat met mijn IMEI-nummer? |:(
Kun je de productcode niet aanpassen, zoals ik ook gedaan heb ? Mits je XP hebt is het heel simpel. Zie bv. op www.dailymobile.se. Ik heb nu 0559066 (EUR2 RED) en de nieuwste firmware werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hymnir
loekf2 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 23:11:
[...]

Kun je de productcode niet aanpassen, zoals ik ook gedaan heb ? Mits je XP hebt is het heel simpel. Zie bv. op www.dailymobile.se. Ik heb nu 0559066 (EUR2 RED) en de nieuwste firmware werkt prima.
Ja, heb ik al aan gedacht, maar wil de garantie ed niet gelijk weggooien. Als er geen updates komen in de komende week zal er toch niks anders opzitten. Tenzij naar zo'n service point gaan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Hymnir schreef op woensdag 29 april 2009 @ 23:36:
[...]

Ja, heb ik al aan gedacht, maar wil de garantie ed niet gelijk weggooien. Als er geen updates komen in de komende week zal er toch niks anders opzitten. Tenzij naar zo'n service point gaan. :(
Je garantie vervalt NIET als je de productcode aanpast.

Kan de bron even niet vinden, maar schijnt zo te zijn. Simlock verwijderen is natuurlijk iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hymnir
loekf2 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 23:46:
[...]

Kan de bron even niet vinden, maar schijnt zo te zijn. Simlock verwijderen is natuurlijk iets anders.
Ik zal het even proberen uitzoeken, als dit het geval is, dan is mijn probleem opgelost :*) thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Jeroenwvd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 20:51:
[...]

Kijk ik vond dat nou ook een hele leuke/mooie theme.
Dus gedownload en daarna geïnstalleerd maar toen ging het mis.
-De snelkoppelingen op het startscherm waren weg.
-De rode en groene knopjes werkten niet meer.
Niks hielp meer ook terugzetten naar fabrieks instellingen gaf geen soelaas.
Dus toen maar een harde reset, dat hielp en het viel me mee hoeveel er weg was.
Ik had alles op de geheugenkaart gezet en daar stond nog alles op, alleen de instellingen en telefoonboek waren leeg.
Dat is wel n heel vaag probleem na t installeren van een theme :S Werkt hier prima namelijk...niks raars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hymnir
loekf2 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 23:46:
[...]

Dit heb ik gevonden hier op het forum:
cycloon_ schreef op maandag 30 maart 2009 @ 20:21:
[...]

Ik zou gewoon met jaf je productcode aanpassen, en voila updates werken. Ik had precies hetzelfde probleem als jij, was het wachten zat en heb mijn product code verandert.

Inderdaad je leest een hoop qua verlies van garantie enzo, ik dacht ik neem toch de gok. Nu zul je net zien dat ik een 5800 had met het alom bekende speakerprobleem, dus hij moest gerepareerd worden....

Ben dus afgelopen week naar een nokia service centre geweest, daar is mijn speaker vervangen. Ze hebben ook nog gechecked of mijn toestel volgens nokia garantie kreeg. Was allemaal in orde ondanks mijn aangepaste productcode.

Dus ik zou zeggen ga er voor!
en dit:

http://nokia5800.net/foru...e-the-phones-product-code

Dus zal wel gewoon afhangen van de controles die uitgevoerd worden. Naar mijn inziens vervalt de garantie dus wel.
Zal dan toch maar even gokken en mijn productcode veranderen.Ben het beu , het wachten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenwvd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-08-2024
AgoNitE schreef op donderdag 30 april 2009 @ 08:16:
[...]

Dat is wel n heel vaag probleem na t installeren van een theme :S Werkt hier prima namelijk...niks raars
Hmmm misschien dat ik het in de loop van de dag nog een keer probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
thys schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:15:
De update naar v21.0.025 is beschikbaar! Zojuist mijn telefoon geupdate via FOTA.

Ik heb mijn toestel van Vodafone maar de productcode aangepast naar het losse NL toestel.
Moet je voor dat FOTA nog iets instellen? hij begint bij mij over een serverprofiel namelijk...
Ik heb deze productcode nu in gebruik 0559066, voor zover ik weet is deze voor een los NL toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
AgoNitE schreef op donderdag 30 april 2009 @ 10:31:
[...]

Moet je voor dat FOTA nog iets instellen? hij begint bij mij over een serverprofiel namelijk...
Ik heb deze productcode nu in gebruik 0559066, voor zover ik weet is deze voor een los NL toestel?
Zou niet moeten. Ik heb sinds gisteravond dezelfde code en via FOTA updaten gaat goed. Ik had wel het profiel op Nokia ingesteld. Staat normaal op "standaard".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
loekf2 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 13:34:
[...]

Zou niet moeten. Ik heb sinds gisteravond dezelfde code en via FOTA updaten gaat goed. Ik had wel het profiel op Nokia ingesteld. Staat normaal op "standaard".
Profielen zijn bij mij leeg namelijk..kan alleen een nieuwe aanmaken.
Zou je me een DM kunnen sturen met de instellingen van dat 'nokia' profiel?

Wacht even, jij hebt eerst via NSU de non-branded firmware geïnstalleerd zeker? Misschien dat eerst doen..zit nu nog met t-mobile firmware namelijk..

edit:
Krijg het niet voor elkaar. Niet om via NSU een nieuwe versie van 20.0.012 te installeren met nieuwe productcode.

[ Voor 23% gewijzigd door agoNITE op 30-04-2009 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Laatst online: 13-09 17:28
Doe aub eerst zelf moeite voordat je hier je vraag komt stellen.

[ Voor 72% gewijzigd door RoD op 01-05-2009 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:09
Hymnir schreef op donderdag 30 april 2009 @ 09:07:
Dus zal wel gewoon afhangen van de controles die uitgevoerd worden. Naar mijn inziens vervalt de garantie dus wel. Zal dan toch maar even gokken en mijn productcode veranderen.Ben het beu , het wachten. :(
Anders kun je de productcode toch ook altijd nog terug veranderen voordat je voor garantie teruggaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
  • Laatst online: 08-03 17:21
Ik had de produkt code ook veranderd met de aanwijzing die op de eerste pagina staat, kan nou niet meer met PC suite verbinden :(, andere mogelijkheden gaan nog wel (massa opslag e.d.).

Maar eens langs het nokia service point gegaan. (zit om de hier om de hoek, volgende keer beter googelen voor ik aan de slag ga, adressen hier http://www.sunnydeal.nl/download.cfm?id=355631 (word)) en daar deed pc suite het wel. Gelukkig kreeg ik daar geen moeilijke vragen over de aangepaste product code. Gelijk daar maar laten updaten.

Thuis op de laptop van mijn werk PC suite geïnstalleerd en daar deed de USB verbinding het wel goed inclusief PC suite. Al met al had ik beter gelijk naar het nokia service point kunnen gaan. Ik ben geen digibeet, maar heb toch ergens iets fout gedaan. Let dus goed op wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Toch raar met aanpassen van die productcode. Nog steeds geen geslaagde update hier...probeer eerst naar non-branded versie te flashen, en dan die laatste update ervoor.

Downloaden van firmware gaat prima..dan komt er een tijdbalk in beeld met de melding dat het 15 minuten kan duren. Tot op een gegeven moment de melding komt dat de verbinding weg is, op dit moment is het toestel ook uit.

2 productcodes geprobeerd die voor euro2 red en euro2 red benelux. Weet niet het verschil tussen deze 2, echter wel beide geen kans tot updaten...

OTA wordt hem ook niet, omdat ik niet om dat serverprofiel heenkom...

[ Voor 0% gewijzigd door agoNITE op 01-05-2009 15:30 . Reden: typfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

AgoNitE schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 15:15:
Toch raar met aanpassen van die productcode. Nog steeds geen geslaagde update hier...probeer eerst naar non-branded versie te flashen, en dan die laatste update ervoor.

Downloaden van firmware gaat prima..dan komt er een tijdbalk in beeld met de melding dat het 15 minuten kan duren. Tot op een gegeven moment de melding komt dat de verbinding weg is, op dit moment is het toestel ook uit.
Ik had dan wel nog _helemaal_ niks veranderd aan mijn toestel(zelfs geen nieuwe apps geinstalleerd) maar kreeg tot 2x toe dezelfde melding (verbinding weg). Dan krijg je 4 stappen te zien die jemoet doen, die heb ik dan ook 2 keer gevolgd en uiteindelijk is het wel gelukt :)

[ Voor 12% gewijzigd door thejoker80 op 01-05-2009 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
thejoker80 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 15:23:
[...]

Ik had dan wel nog _helemaal_ niks veranderd aan mijn toestel(zelfs geen nieuwe apps geinstalleerd) maar kreeg tot 2x toe dezelfde melding (verbinding weg). Dan krijg je 4 stappen te zien die jemoet doen, die heb ik dan ook 2 keer gevolgd en uiteindelijk is het wel gelukt :)
Hm misschien toch nog maar eens proberen...al heb ik die stappen al een 4x doorlopen...
Hoelang houd jij tijdens die 4 stappen je aan/uit knop ingedrukt? echt 1 seconde? of tot je toestel reageert ofzo? (vibra/lampjes ofzo..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

AgoNitE schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 15:26:
[...]

Hm misschien toch nog maar eens proberen...al heb ik die stappen al een 4x doorlopen...
Hoelang houd jij tijdens die 4 stappen je aan/uit knop ingedrukt? echt 1 seconde? of tot je toestel reageert ofzo? (vibra/lampjes ofzo..)
mmm, volgens mij echt 1 sec, als ik het dan losliet dan deed het toestel weer wat. Het werkte echter de 1e keer nog steeds niet maar ben gewoon blijven proberen tot hij het wel deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
thejoker80 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 15:34:
[...]

mmm, volgens mij echt 1 sec, als ik het dan losliet dan deed het toestel weer wat. Het werkte echter de 1e keer nog steeds niet maar ben gewoon blijven proberen tot hij het wel deed.
Heb jij ook een branded toestel? Zo ja, welke productcode gebruik jij...?
(Vanavond toch nog maar eens proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

AgoNitE schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 15:50:
[...]

Heb jij ook een branded toestel? Zo ja, welke productcode gebruik jij...?
(Vanavond toch nog maar eens proberen)
jep, t-mobile, hoe vind ik die code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
thejoker80 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 15:55:
[...]

jep, t-mobile, hoe vind ik die code?
Zou onder je accu moeten staan...0577479 is bij mij de standaard code (heb deze dus naar 2 andere codes veranderd om te proberen zegmaar) . Heb jij zonder code te veranderen dan die 575929 firmware kunnen installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

AgoNitE schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 15:58:
[...]

Zou onder je accu moeten staan...0577479 is bij mij de standaard code (heb deze dus naar 2 andere codes veranderd om te proberen zegmaar) . Heb jij zonder code te veranderen dan die 575929 firmware kunnen installeren?
hmmmz, ik heb het gewoon via die nokia updater gedaan, geen idee of dat dezelfde is eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
thejoker80 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 16:00:
[...]

hmmmz, ik heb het gewoon via die nokia updater gedaan, geen idee of dat dezelfde is eigenlijk?
Is inderdaad hetzelfde...
Als jij op je keypad *#0000# intoetst , welke Softwareversie staat er bij jou dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
Wat moet ik instellen bij het serverprofiel als ik mijn firmware wil updaten OTA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hansvd schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 16:46:
Wat moet ik instellen bij het serverprofiel als ik mijn firmware wil updaten OTA?
volgens mij heb je geen serverprofiel nodig. Hij vroeg er bij mij eerst ook om, maar nu ineens niet meer :?

Misschien even je telefon uit en aanzetten. Dan wifi verbinding maken en dan gewoon proberen. Hoop dat t lukt! Voor mijn vodafone branded versie is trouwens nog geen update beschikbaar, maar dat geeft ie dus netjes aan als ik t via wifi probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok hij is nu aan het bewerken naar versie 21 via FOTA. Dat is dus Firmware Over The Air. Via NSU vind hij namelijk niets. Echt vreemd!

*#0000#
Druk op opties --> Controleren updates --> Nokia --> Kosten blablabla OK drukken --> Selecteer je Verbinding (WIFI of 3G afhankelijk van je situatie) en dan afwachten en als ie weer vraagt om een verbinding druk weer de gewenste verbinding.

Geniet ze ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2009 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net GPSed (GPS tracking) gedownload en dit werkt als een speer. Ik ben net een rondje geweest met de hond om ook GPSed te testen.
Proggie aan, lopen, proggie uit, uploaden en keurig een resultaat in Google (met alle bijbehorende instellingen)
Zie ook http://www.gpsed.com

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2009 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Gister nog zitten kloten met Nokia Software Updater. Maar ik krijg het echt niet gedaan..denk dat ik wel 6x die 4 stappen doorlopen heb. Elke keer als de verbinding wegviel, ik opnieuw aan ging sluiten ging er wel 1 minuut van de tijd af btw :S toch raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 22:19:
Ok hij is nu aan het bewerken naar versie 21 via FOTA. Dat is dus Firmware Over The Air. Via NSU vind hij namelijk niets. Echt vreemd!

*#0000#
Druk op opties --> Controleren updates --> Nokia --> Kosten blablabla OK drukken --> Selecteer je Verbinding (WIFI of 3G afhankelijk van je situatie) en dan afwachten en als ie weer vraagt om een verbinding druk weer de gewenste verbinding.

Geniet ze ;)
Je moet dan een nieuw serviceprofiel maken maar ik zou echt niet weten wat ik daar allemaal in moet vullen.
Kan iemand me dat misschien uitleggen????
Als ik op nee druk om geen nieuw serviceprofiel te maken dan gebeurt er ook niets.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2009 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 00:00:
Net GPSed (GPS tracking) gedownload en dit werkt als een speer. Ik ben net een rondje geweest met de hond om ook GPSed te testen.
Proggie aan, lopen, proggie uit, uploaden en keurig een resultaat in Google (met alle bijbehorende instellingen)
Zie ook http://www.gpsed.com
Wat is het verschil met sporttracking van Nokia???
Werkt toch bijna het zelfde of zie ik het verkeerd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 09:49:
[...]
Wat is het verschil met sporttracking van Nokia???
Werkt toch bijna het zelfde of zie ik het verkeerd???
Mmm daar ben ik niet bekend mee maar vond het wel grappig zeker omdat je het kan combineren met foto's van interessante plaatsen, opslaan als KML etc. Vlgs mij heeft de tracking wat minder opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 09:35:
[...]

Je moet dan een nieuw serviceprofiel maken maar ik zou echt niet weten wat ik daar allemaal in moet vullen.
Kan iemand me dat misschien uitleggen????
Als ik op nee druk om geen nieuw serviceprofiel te maken dan gebeurt er ook niets.
Dit probleem heb ik dus ook...zou fijn zijn als iemand van bv een t-mobile toestel hier de gegevens van zo'n profiel zou willen posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AgoNitE schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 12:43:
[...]

Dit probleem heb ik dus ook...zou fijn zijn als iemand van bv een t-mobile toestel hier de gegevens van zo'n profiel zou willen posten!
Ik denk dus dat jij je nokia instellingen niet hebt ontvangen. Wat ik ergens heb gelezen is dat je dit dus kunt instellen met Menu --> Toepassingen --> Instellingen wizard. Kijk of je daarmee verder komt

http://europe.nokia.com/g...re/learn-how/get-settings

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2009 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 22:19:

*#0000#

Geniet ze ;)
Hallo,

Dit heb ik geprobeerd, hij vind de versie 21. Maar kost dit geld? Ik doe het via Wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 12:59:
[...]

Ik denk dus dat jij je nokia instellingen niet hebt ontvangen. Wat ik ergens heb gelezen is dat je dit dus kunt instellen met Menu --> Toepassingen --> Instellingen wizard. Kijk of je daarmee verder komt

http://europe.nokia.com/g...re/learn-how/get-settings
Press the Menu key on your phone.
Scroll to and select Tools. (Note: The location of the Settings Wizard varies according to device)
Scroll to and select Sett. wizard to launch the Nokia Settings Wizard.
Scroll to and select Operator.
Follow the wizard's on-screen steps to automatically configure the phone with the required operator service settings.
Repeat steps 1 and 2 above to verify that the settings are now working correctly.
If you experience further problems, move onto step 4.
Stap 4 kan bij mij niet..kan via instellingen wizard alleen een mailaccount toevoegen..
Had ook al geprobeerd om met T-Mobile internet instellingen een FOTA update te doen, ook geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

turkeyhakan schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 13:29:
[...]

Hallo,

Dit heb ik geprobeerd, hij vind de versie 21. Maar kost dit geld? Ik doe het via Wifi.
Ligt er aan.
Als je via Wifi gaat niet, via 3G wel, maar hoeveel het via 3G kost is afhankelijk van je abbo.
Ik heb zelf een unlimited data pakket in m'n abbo zitten dus betaal een vast bedrag per maand, hoeveel ik ook via 3G doe. ALs je dat niet hebt betaal je meestal iets in de richting van 10ct tot 50ct per 100KB.
Men had het hier over 3.5MB voor de update, dus dat is 35x 50ct = 17.50 euro of 3.50 euro bij 10ct per 100KB

[ Voor 9% gewijzigd door McKaamos op 02-05-2009 13:40 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McKaamos schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 13:37:
[...]

Ligt er aan.
Als je via Wifi gaat niet, via 3G wel, maar hoeveel het via 3G kost is afhankelijk van je abbo.
Ik heb zelf een unlimited data pakket in m'n abbo zitten dus betaal een vast bedrag per maand, hoeveel ik ook via 3G doe. ALs je dat niet hebt betaal je meestal iets in de richting van 10ct tot 50ct per 100KB.
Men had het hier over 3.5MB voor de update, dus dat is 35x 50ct = 17.50 euro of 3.50 euro bij 10ct per 100KB
EDIT: OK mijn fout :P Je hebt het onduidelijk opgeschreven :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2009 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

turkeyhakan schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 13:29:
[...]

Hallo,

Via Wifi kost dit geen geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
McKaamos schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 13:37:
[...]

Ligt er aan.
Er stond dat er kosten voor het oproepen van deze service waren. Ik doe het via wifi, ik heb geen onb. internet abbonoment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

turkeyhakan schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 14:06:
[...]

Er stond dat er kosten voor het oproepen van deze service waren. Ik doe het via wifi, ik heb geen onb. internet abbonoment.
Er ZOUDEN kosten aan verbonden kunnen worden. Dit is gewoon een standaardbericht.

Zoals ik al zei, via WIFI is gratis. Beetje logisch nadenken: waarom moet je geld betalen voor je eigen wifi verbinding? Ik bedoel je betaalt toch al voor je vaste internetverbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Ik heb hem geupdate. Thanks all!
Dat niemand hier eerder achter is gekomen? Nou hoef ik mijn productcode ook niet te veranderen.
Nogmaals bedankt :)

(merken jullie verschil? waar was dat lijste ook al weer met de veranderingen? Heb het niet kunnen vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

turkeyhakan schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 14:14:
Ik heb hem geupdate. Thanks all!
Dat niemand hier eerder achter is gekomen? Nou hoef ik mijn productcode ook niet te veranderen.
Nogmaals bedankt :)

(merken jullie verschil? waar was dat lijste ook al weer met de veranderingen? Heb het niet kunnen vinden)
Niemand achter is gekomen? LEes maar eens het topic door. Genoeg FOTA berichten ;) Maar bij de ene lukt het wel en bij de ander niet ;) Per persoon verschillend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 14:15:
[...]

Niemand achter is gekomen? LEes maar eens het topic door. Genoeg FOTA berichten ;) Maar bij de ene lukt het wel en bij de ander niet ;) Per persoon verschillend
Hm appie2003, als jij in dat menu met die serverprofielen zit. Is het mogelijk om die instellingen desnoods per mail door te sturen aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabut
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-03-2020
*weg* We gaan je niet helpen met je warez

[ Voor 93% gewijzigd door pven op 03-05-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zou ook graag de server settings hebben van T-Mobile. Via NSU zijn er geen updates binnen te halen, en een server profiel krijg ik niet toegewezen (hard-reset, soft-reset haalt niks uit) en productcode veranderen doe ik liever niet.

Net even de oude firmware ge-reinstalled nadat ik mijn SD card geformat heb - ook geen succes...

[ Voor 17% gewijzigd door TweakerNummer op 02-05-2009 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:04
Ik kijk er in de handleiding waarschijnijk helemaal overheen, maar hoe kan ik in plaats van de nummers van diegene die mij belt de naam zien (als ze in het adresboek staan uiteraard). Bij Instellingen > Bellen kan ik alleen aangeven dat ik een identificatie meestuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
*weg* Lees de policy mbt copyright eens door

[ Voor 114% gewijzigd door pven op 03-05-2009 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakerNummer schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 15:24:
Ik zou ook graag de server settings hebben van T-Mobile. Via NSU zijn er geen updates binnen te halen, en een server profiel krijg ik niet toegewezen (hard-reset, soft-reset haalt niks uit) en productcode veranderen doe ik liever niet.

Net even de oude firmware ge-reinstalled nadat ik mijn SD card geformat heb - ook geen succes...
Heb je branded firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een t-mobile versie waar wel t-mobile software links opstaan .
Alleen niet sim gelockt aangezien mijn tele2 kaart er gewoon in werkt zonder problemen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Yup, de telefoon is T-Mobile branded en sim-unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou als het T-Mobile branden is, dan heeft T-Mobile mss express die serverinstellingen verwijderd.

Ik zou zeggen als het branded is, is het zinloos om het te proberen. Iedereen weet dat branded firmware pas veel later met een update komen (of helemaal nooit).

Als je V21 wil, moet je maar je productcode veranderen en de nieuwe firmware installeren (waarschijnlijk v20) via nsu en dan via FOTA v21 binnenhalen.

Als het goed is heb je dan je serverinstellingen automatisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

klein vraagje... Als je FOTA doet, worden je settings e.d. ook gewist? Of kan ik beter vantevoren even backuppen?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Het zou goed moeten gaan. Maar voor 100% garantie is het altijd verstandig een backup achter de hand te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
robertwebbe schreef op zondag 03 mei 2009 @ 01:04:
Het zou goed moeten gaan. Maar voor 100% garantie is het altijd verstandig een backup achter de hand te houden.
Niemand hier die nog een eventuele oplossing voor mijn probleem heeft?
Dwz : Via NSU kan ik niet updaten met aangepaste productcode..krijg alleen maar melding dat de verbinding weg is, to 6x toe zowiezo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabut
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-03-2020
*weg* Lees de policy mbt copyright eens door

[ Voor 95% gewijzigd door pven op 03-05-2009 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06
ik heb op dit moment 2 rare probleempjes:

1. Mijn dialed, missed en received nummer lijstje wordt niet meer ge-update na de firmware update.

2. Af en toe kan ik niet opnemen of ophangen. Ik wordt gebeld, druk op het touchscreen of op de groene knop maar er wordt niet opgenomen. Ik voel wel de telefoon trillen als ik op de knop druk. Met ophangen precies hetzelfde, gisteren heb ik de telefoon maar hard uitgezet (met de knop bovenop) omdat de geprekstijd doorliep en ik kon niet ophangen...

iemand met dezelfde problemen?

[ Voor 3% gewijzigd door RonaldMcDonald op 03-05-2009 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Ik heb ook een tweetal problemen:

1. Telefoon start soms niet op. Lampjes blijven branden maar met het scherm gebeurd niets. Moet de accu verwijderen en dan opnieuw erin stoppen. Dan doet die het weer.

2. Vaak valt Opera Mini uit (en soms de standaard browser). Iemand die een betere browser weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ligt het aan je telefoon/firmware. Hier is het heel erg stabiel. Heel af en toe dat die apps crashen. Ik moet zeggen dat de nieuwe firmware de standaarbrowser een stuk sneller en stabieler heeft gemaakt. Ik gebruik nauwelijks Opera Mini meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 14:44:
Dan ligt het aan je telefoon/firmware. Hier is het heel erg stabiel. Heel af en toe dat die apps crashen. Ik moet zeggen dat de nieuwe firmware de standaarbrowser een stuk sneller en stabieler heeft gemaakt. Ik gebruik nauwelijks Opera Mini meer.
Maar Appie, dit was ook het geval bij mijn vorige firmware.. erg vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
bij mij crashed opera mini soms ook om de haveklap ik dacht eerst dat het verholpen was met een memory opruim proggie maar het blijkt een soort russische roulette te zijn soms kan je zo 20min inetten met opera en andere moment crashed die om de minuut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOW, nu met de laatste update heb ik precies binnen de 5seconden al een gpsfix (zonder agps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Denk dat ik er eindelijk uitben waarom de verbinding met mijn PC uitviel tijdens gebruik van NSU. Had de GSM aangesloten via USB op een aansluiting voorin mn PC kast. Kabel nu achterin gestoken, op een USB poort rechtstreekt op het moederbord...update gaat nu goed ! :D

Non-branded firmware installeren gelukt, reset gedaan. Heb nu wel Nokia serverprofiel en heb de v21 update via FOTA lekker snel binnengekregen :D

[ Voor 40% gewijzigd door agoNITE op 04-05-2009 06:42 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 67 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen en prijzen horen NIET in dit topic. Dus de volgende zaken mogen in het onderstaande topic: 1: abonnementen bespreken 2: import bespreken 3: levertijd bespreken 4: prijzen bespreken 5: service over shops of NSP bespreken.

[ABO] Het Nokia 5800 Tube levertijden en abonnementen topic