Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 13:56
zwelbast schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 15:20:
[...]

Of je drukt lang op de groene knop en geeft spraakopdracht 'Bluetooth'
Die is inderdaad heel snel :) meteen bluetooth aan :) thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02:42

SkyStreaker

Move on up!

Er is natuurlijk ook nog NimBuzz & AgileMessenger voor een mashup aan messengers, voor de geintresseerden. IM+ is nogal erg BUGGY en langzaaaaam.

[ Voor 28% gewijzigd door SkyStreaker op 25-04-2009 20:46 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Ik ga morgen voor 3 dagen naar Frankrijk wat moet ik allemaal uitzetten om te voorkomen dat ik straks met een data rekening thuis kom van tig euro 8)7 heb nu een onbeperkt web n walk abbo en email word automatisch opgehaald.

Wat ik nu heb uitgezet dual modus naar gsm modus en bij positie bepaling alles uitgevinkt behalve interne gps.

[ Voor 26% gewijzigd door haakjesluiten op 25-04-2009 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

offtopic:
@crazyanz: onder map materiaal: alleen de telefoon. Anders dan haalt ie alsog zijn kaarten van internet.
Eventueel onder de algemene instellingen geen access point instellen.

Maar vooral die eerste gaf bij mij problemen toen ik zelf in luxemburg was. :P

[ Voor 3% gewijzigd door JaccoW op 25-04-2009 23:39 . Reden: nvm ik dacht dat ik voor de sports tracker aan het kijken was. ]

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Crazyanz schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 21:55:
Ik ga morgen voor 3 dagen naar Frankrijk wat moet ik allemaal uitzetten om te voorkomen dat ik straks met een data rekening thuis kom van tig euro 8)7 heb nu een onbeperkt web n walk abbo en email word automatisch opgehaald.

Wat ik nu heb uitgezet dual modus naar gsm modus en bij positie bepaling alles uitgevinkt behalve interne gps.
Je kan het toegangspnt van je provider verwijderen, dan kan je niet eens meer internetten.Instellingen - connectiviteit - bestemmingen - internet, en ze dan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durkp
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-09 21:16
Heeft iemand ook een idee, hoe je je internet kan delen. Dus hoe je zelf een WLAN kan aanmaken op Nokia 5800? Is dat mogelijk?

[ Voor 7% gewijzigd door durkp op 26-04-2009 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helishoot
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-08 10:31
Via Joikuspot is dat mogelijk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warez.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 26-04-2009 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Klein vraagje : Ik wil Divx Mobile player gaan gebruiken op de 5800. Ik krijg hem niet geinstalleerd.

Met data (lees: datums) zitten kloten, alles normaliter geaccepteerd (lees, alle licenties accepteren). Op mijn nokia N81 wil het prima, de XM geeft niet thuis. als ik met sisware 4.7 kijk (zie screenie)

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2djo1p0.jpg

en die data allemaal gebruik is het zo goed als 20-03-2009 nog niet geldig en 21-03-2009 niet meer geldig. Tja, zeg het mij maar... Is het wellicht dat het Symbian OS op de XM te nieuw is?

[ Voor 8% gewijzigd door SkyStreaker op 26-04-2009 14:22 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

SkyStreaker schreef op zondag 26 april 2009 @ 14:20:
Klein vraagje : Ik wil Divx Mobile player gaan gebruiken op de 5800. Ik krijg hem niet geinstalleerd.

Met data (lees: datums) zitten kloten, alles normaliter geaccepteerd (lees, alle licenties accepteren). Op mijn nokia N81 wil het prima, de XM geeft niet thuis. als ik met sisware 4.7 kijk (zie screenie)

[afbeelding]

en die data allemaal gebruik is het zo goed als 20-03-2009 nog niet geldig en 21-03-2009 niet meer geldig. Tja, zeg het mij maar... Is het wellicht dat het Symbian OS op de XM te nieuw is?
Die kans is groot idd. de 5800XM heeft Symbian S60 5th Edition, niet 3rd Edition waar je programma voor gemaakt is.
Dat levert met wel meer programma's problemen op die eigenlijk voor 3rd Edition zijn geschreven.
Er was geloof ik ergens een workaround tooltje die wat problemen oplost. Daar voor zal je even rond moeten zoeken in dit topic.
Wil het dan nog niet, dan zal je even moeten wachten tot er een 5th Edition uitvoering is.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

McKaamos schreef op zondag 26 april 2009 @ 14:26:
[...]

Die kans is groot idd. de 5800XM heeft Symbian S60 5th Edition, niet 3rd Edition waar je programma voor gemaakt is.
Dat levert met wel meer programma's problemen op die eigenlijk voor 3rd Edition zijn geschreven.
Er was geloof ik ergens een workaround tooltje die wat problemen oplost. Daar voor zal je even rond moeten zoeken in dit topic.
Wil het dan nog niet, dan zal je even moeten wachten tot er een 5th Edition uitvoering is.
Ik heb begrepen een soort 3rd edition emulator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 17:53
Die van mij is eergisteren gestolen in de bus :( Hij dacht ooow das een mooi nieuw ding.
Kan ik nog iets doen met de aanwezige GPS? Dat ik 'm kan opsporen of iets?

Ik denk dat ik gewoon weer een nieuwe haal. Op dit moment nog geen betere telefoon in mijn opinie. Die agenda functie alleen al is helemaal geweldig :D
Ik ben dus eff niet meer te vinden op dit topic.

Neem risico's in wat jij geloofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Er zijn wel programmaatjes tegen diefstal, maar die moet je er vantevoren opgezet hebben en ingestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durkp
  • Laatst online: 03-09 21:16
Dus er is geen mogelijkheid, om dat te doen, maar dan dat het in sybian zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 13:43
durkp schreef op zondag 26 april 2009 @ 16:36:
[...]

Nee. Je hebt daarvoor echt die applicatie nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
durkp schreef op zondag 26 april 2009 @ 16:36:
[...]

Nee, maar er is gewoon een mooie gratis joikuspot versie hoor!
Paulus73 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 19:02:
[...]
Bedankt, maar wat is de Y-browser waar je het over hebt?

Verder heb ik inmiddels Sportstracker geprobeerd, leuk programma, maar ik slinger nogal en kan niet constant lopen blijkbaar. Morgen eens op de fiets testen.
Dit is Y-browser:
http://www.drjukka.com/YBrowser.html
een programmaatje waarmee je alle bestanden kan weergeven op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

www.symbian-freak.com - moet je even kijken bij downloads - staat nog leuk spul tussen voor de 5800. Net een paar leuke spelletjes vandaan gehaald :) gratis ook nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik opera mini vandaan halen als ik op hun site kijk staat nokia 5800 er niet bij of kijk ik niet goed???
Kan opera mini ook alleen met wifi draaien of niet? ik heb gelezen dat hij zonder te vragen op internet gaat dus daarom die vraag volgens mij kun je dan ook niet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

je moet met je mobiel naar opera.com/mini gaan geloof ik, als je hem dan download is het de goede.
En hij vraagt altijd toestemming om op het internet te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen een , Flash game en een Java game ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-07 09:55

vDR

Verwijderd schreef op zondag 26 april 2009 @ 21:34:
Wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen een , Flash game en een Java game ??
een flash is gemaakt in flash, een java game in java code of wat bedoel je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zondag 26 april 2009 @ 21:34:
Voortaan graag even zelf Googlen en nadenken voordat je hier een vraag komt stellen. Het is hier geen helpdesk voor allerlei simpele vraagjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
  • Laatst online: 08-03 17:21
http://www.graphviewer.com/
Grafische rekenmachine, werkt goed op de 5800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdnes
  • Laatst online: 12-09 11:04
Dankje wel! Zo'n programma zocht ik al een hele tijd! (Als student wiskunde is dat wel een must namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo
Ik heb een vraag ik heb nu al een tijdje de nokia 5800 werkt in princiepe goed maar ik heb af gelopen weekend een probleempje ermee gekregen ik heb even de simkaart eruit gehaald voor een bepaalde rede en weer terug geplaatst en nu krijg ik constant rechts boven in het scherm een knipperend evelopje en als melding dat mijn sim geheugen vol is maar die is niet vol sterker nog heb hem helemaal leeg gehaald maar blijft dus knipperen dat envelopje. Heb een andere simkaart geprobeert en ook daar doet hij dat hoe krijg ik dat knipperend envelopje weg is best wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag maar hoe kan je programma's installeren en weer verwijderen op je mobiel vanaf je computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

nokia pc suite, staat op bijgeleverde cd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een versie van Shazam (of iets dat er op lijkt) beschikbaar voor de 5800?? Op internet staan alleen versies voor s60v3 naar mijn weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

SkyStreaker schreef op zondag 26 april 2009 @ 14:20:

[afbeelding]

Zet de datum van je toestel eens naar een datum van voor de 20-03-2009
dan moet ie gewoon werken, daarna kan je de datum weer terug zetten

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 11:51:
Hallo
Ik heb een vraag ik heb nu al een tijdje de nokia 5800 werkt in princiepe goed maar ik heb af gelopen weekend een probleempje ermee gekregen ik heb even de simkaart eruit gehaald voor een bepaalde rede en weer terug geplaatst en nu krijg ik constant rechts boven in het scherm een knipperend evelopje en als melding dat mijn sim geheugen vol is maar die is niet vol sterker nog heb hem helemaal leeg gehaald maar blijft dus knipperen dat envelopje. Heb een andere simkaart geprobeert en ook daar doet hij dat hoe krijg ik dat knipperend envelopje weg is best wel irritant.
Ik had dit ook, heb bij messages -> options -> sim messages daar een paar berichten weggehaald en toen was dat knipperende envelopje ook weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieperM
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 12:17
Als ik bij de beta van Nokia Messenger een emailaccount probeer te configureren kan ik bij de SMTP-server geen gebruiksnaam én wachtwoord opgeven. Dit is wel noodzakelijk om van authsmtp.vodafone.nl gebruik te maken. Ik kan derhalve geen account configureren. Wie is dit wel gelukt en hoe?

"Non scholae sed vitae discimus"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_
PieperM schreef op maandag 27 april 2009 @ 15:53:
Als ik bij de beta van Nokia Messenger een emailaccount probeer te configureren kan ik bij de SMTP-server geen gebruiksnaam én wachtwoord opgeven. Dit is wel noodzakelijk om van authsmtp.vodafone.nl gebruik te maken. Ik kan derhalve geen account configureren. Wie is dit wel gelukt en hoe?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2009 17:12 . Reden: verkeerd geplaatst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 14:24:
[...]

Ik had dit ook, heb bij messages -> options -> sim messages daar een paar berichten weggehaald en toen was dat knipperende envelopje ook weg..
Eindelijk het knipperende envelopje is weg bedankt voor de tip die had ik dus maar niet kunnen vinden. _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door een moderator op 28-04-2009 10:12 . Reden: Graag ná de quote je antwoord plaatsen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjarlie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:52
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 12:58:
Is er iemand uit België die enig idee heeft wanneer we met Mobistar eindelijk naar de firmware versie 20. gaan kunnen update? De versie 21. is al uit en ik zit nog altijd met de 11. versie.
Ik heb mijn 5800 XM bij Mobistar gehaald op 26 februari, enkele dagen later al kunnen updaten naar versie 20,
vorige week een poging gedaan naar 21 maar lukte niet, 'k zal vanavond nog eens proberen.
Ik heb de update gedaan via pc suite en nokia software updater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDR

vDR

tsjarlie schreef op maandag 27 april 2009 @ 18:19:
[...]

Ik heb mijn 5800 XM bij Mobistar gehaald op 26 februari, enkele dagen later al kunnen updaten naar versie 20,
vorige week een poging gedaan naar 21 maar lukte niet, 'k zal vanavond nog eens proberen.
Ik heb de update gedaan via pc suite en nokia software updater.
Ik weet niet welke versie jij gekregen hebt in de mobistar winkel

De MEESTE 5800's van mobistar zijn nog niet mogelijk om up te daten ( ze brengen niet zelf de firmware uit, maar ze zijn afhankelijk van de Orange groep en deze zorgt voor een eventuele firmware update ).

Als je via NAVIFRM ( een applicatie om elke firmware release te bekijken die op de servers van nokia staan te bekijken) zie je ook inderdaad dat er geen mobistar release is. Wel vind ik er van proximus. Maar daar zijn we niets mee uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
Kan iemand die het toestel via T-Mobile heeft bevestigen dat T-Mobile deze case levert?
Afbeeldingslocatie: http://netimes.com/Auctions/Gallery/N5800_CP305_B.jpg

Heb namelijk een hele andere case gekregen..bij levering was er geen case aanwezig, telefonisch aangevraagd. Zit nu met zon 'leren' hoesje wat je er omheen moet vouwen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdnes
  • Laatst online: 12-09 11:04
AgoNitE schreef op maandag 27 april 2009 @ 21:13:
Kan iemand die het toestel via T-Mobile heeft bevestigen dat T-Mobile deze case levert?
[afbeelding]

Heb namelijk een hele andere case gekregen..bij levering was er geen case aanwezig, telefonisch aangevraagd. Zit nu met zon 'leren' hoesje wat je er omheen moet vouwen :(
Ja ik heb bij mn T-mobile abbo het hoesje wat op de foto gekregen. Ik heb hem wel in de winkel gehaald, weet niet of dat nog uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
  • Laatst online: 08-03 17:21
Ik heb het toestel via T-mobile gekregen en daar zat inderdaad zo'n hoesje bij. Net trouwens ook die bluetooth koptelefoon binnen die je gratis bij T-mobile kreeg. Wat een geweldig ding is dat :)
Ik heb hem opgestuurd gekregen

[ Voor 7% gewijzigd door peet79 op 27-04-2009 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 20:56
Ook ik heb via T-Mobile het bovenstaande hoesje gekregen.
Overigens heb ik wel gekozen voor een zilveren exemplaar, dus niet de t-mobile versie.
En daardoor (helaas) ook geen bluetooth koptelefoon.

Mijn Freepulse heeft de geest een dezer dagen ook gegeven, dus dat is mijn straf gok ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneMin
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik heb hem ook via T-mobile..
Niet in een T-mobile store gekocht, maar in een andere winkel. Hij is dus ook niet T-mobile branded.

In het doosje zat ook zo een hoesje.. Erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
@ iedereen hierboven..
Ik heb dus dit hoesje erbij gekregen...
Afbeeldingslocatie: http://www.tribesmart.com/products/large/nokia-cp361-carry-case-for-5800-xpressmusic_www.amazon.co.uk_66a8513274bdfd03af85e83e2d83d11e.jpg

Toch maar weer es bellen...dit is een hoesje van niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AgoNitE schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 08:28:
@ iedereen hierboven..
Ik heb dus dit hoesje erbij gekregen...
Toch maar weer es bellen...dit is een hoesje van niks :P
Persoonlijk vind ik deze beter dan het orgineel, da´s pas een gadget van niks! Reuze onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:04:
[...]

Persoonlijk vind ik deze beter dan het orgineel, da´s pas een gadget van niks! Reuze onhandig.
Ruilen? :P
Het is ook persoonlijk natuurlijk...maar ik heb dit soort hoesjes nooit iets gevonden...:)

[ Voor 16% gewijzigd door agoNITE op 28-04-2009 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 22:48
vDR schreef op maandag 27 april 2009 @ 19:23:
[...]

Ik weet niet welke versie jij gekregen hebt in de mobistar winkel

De MEESTE 5800's van mobistar zijn nog niet mogelijk om up te daten ( ze brengen niet zelf de firmware uit, maar ze zijn afhankelijk van de Orange groep en deze zorgt voor een eventuele firmware update ).

Als je via NAVIFRM ( een applicatie om elke firmware release te bekijken die op de servers van nokia staan te bekijken) zie je ook inderdaad dat er geen mobistar release is. Wel vind ik er van proximus. Maar daar zijn we niets mee uiteraard.
Ik heb eveneens een 5800 gehaald in een mobistar winkel en heb ook probleemloos de firmware kunnen updaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter06 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:46:
[...]

Ik heb eveneens een 5800 gehaald in een mobistar winkel en heb ook probleemloos de firmware kunnen updaten..
Dat snap ik dus écht niet. De ene kan updaten en de andere niet... Ik vermoed dat Mobistar zelf daar geen antwoord op zal weten (hoor je me al bellen met zo'n trutje van de klantendienst over firmware?).
Ik heb al een mail gestuurd naar een Nokia Service Point in mijn buurt om te horen of zij eventueel wel de update kunnen installeren, voorlopig geen antwoord gekregen. Ik zal maar eens bellen. Of moeten we hiervoor bij Orange Group zijn? (waar ga je die vinden...)

Heeft iemand een idee waarom de ene wel zou kunnen updaten en de andere niet? Zijn er bv verschillende productcodes in België of zijn die allemaal gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:09
De update naar v21.0.025 is beschikbaar! Zojuist mijn telefoon geupdate via FOTA.

Ik heb mijn toestel van Vodafone maar de productcode aangepast naar het losse NL toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiVAL
  • Laatst online: 16-09-2019
thys schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:15:
De update naar v21.0.025 is beschikbaar! Zojuist mijn telefoon geupdate via FOTA.

Ik heb mijn toestel van Vodafone maar de productcode aangepast naar het losse NL toestel.
Bij mij nog steeds niet...

Latest available software for Nokia 5800 XpressMusic, product code 0576907
Version: 20.0.012

http://europe.nokia.com/a...p-mode=&wsrp-windowState=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiVAL
Ohja, ik heb 'm hier nog niet voorbij zien komen,
maar er is nu ook een YouTube app voor de 5800!

En deze werkt bij mij zeer goed!
Ik denk dat hier wel meer zijn die dit handig vinden...

http://dailymobile.se/forum/index.php/topic,5444.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• distelron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-01 11:17
Hier ook net de nieuwe firmware geinstaleerd en geen problemen mee gehad.
Ik heb hem gewoon via de telefoon zelf laten updaten en er staat alles nog op wat ik op de telefoon had geinstalleerd.
Nu even kijken wat er allemaal veranderd is aan de nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiVAL
distelron schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:29:
Hier ook net de nieuwe firmware geinstaleerd en geen problemen mee gehad.
Ik heb hem gewoon via de telefoon zelf laten updaten en er staat alles nog op wat ik op de telefoon had geinstalleerd.
Nu even kijken wat er allemaal veranderd is aan de nieuwe firmware.
Verrek!

Je hebt gelijk!

Via de telefoon werkt het wel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu Active sms lock erop staan, maar wat een ongelofelijk kut programma. Je blokkeert alle smsjes. Maar kan ze nu niet meer openen vanuit inbox. Dus moet je eerst na dat programma om hem te lezen. En daarna moet je elk nieuw smsje ook nog weer blokkeren.

Is er niet ene progje dat je gewoon een wachtwoord op je inbox zet. En als je 1 wil versturen of 1 ontvangt dat je hem dan ook weer moet invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben hem nu aan het updaten!!!
Graag de volgende keer met iets van inhoud posten.

[ Voor 50% gewijzigd door RoD op 28-04-2009 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Now installing... :-) thx

edit, kom nog even terug met de ervaringen van nieuwe firmware

- Hij lijkt een stukje sneller met het openen van menu's, berichten enz.. verder zie ik geen verschillen?

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2009 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:05:
Ben hem nu aan het updaten!!!
[mbr]Graag de volgende keer met iets van inhoud posten.[/]
Nou, nou! Dr worden wel ergere dingen gepost...

Heb hem dus kunnen updaten, heb versie nummer 0578313. Heb tot nu toe geen veranderingen opgemerkt, behalve dat het menu iets sneller doorloopt, maar dat kan ook "valse hoop" zijn. ;) Het enige wat vreemd is dat Vodafone meteen een berichtje stuurt voor sms/mms instellingen, terwijl ze er gewoon nog in staan.

O ja, versie 0578313 is één van de eerste 5800´s, gekocht in januari 2009 bij gsmweb!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2009 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Damn, net een ruil gehad van vodafone. Omdat ik het reserve pennetje en hoesje miste, nu weer een pakketje ZONDER reserve stylus of hoes gekregen. God dat is irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:35
Hier ook bijgewerkt zojuist, maar duidelijke veranderingen kan ook ik niet echt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens knowyourmobile.com

"Already the second update to the successful but initially a little buggy Nokia 5800, V21 should usher in a faster UI, and a more stable operating system. Few other details are known about the update but some believe that it should also improve the camera response time and possibly see a slight improvement in responsiveness for the screen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiVAL
mhulsegge schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:45:
Hier ook bijgewerkt zojuist, maar duidelijke veranderingen kan ook ik niet echt vinden.
Nou de lijst met verandering is al een aantal keer gepost...
Meer ik ben het met je eens op het eerste gezicht zie je weinig verschil.
1. Quicker booting up - It seems to let you ‘take control’ a lot quicker than before.
2. As mentioned before you can make the menu button ‘breathe’ when the phone is in standby. It will flash twice if there is a missed call, message or email.
3. Music Player is showing BIG cover art - something that annoyed me in V20 was the fact the cover art was shrunk.
4. No longer switches predictive text off after you’ve used the Full Screen QWERTY keyboard and gone back to the regular keypad.
5. ‘Applications’ has been renamed ‘Apps’ - ‘Music Player’ is now ‘Music plyr.’ (These could be due to it using HK firmware?!)
6. Still no Widgety goodness on the home screen - it’s as it was in V20.
7. Web Browser isn’t working!!! I will try doing a hard reset I think.
8. Camera wise, there doesn’t seem to be any image improvements IMO - but it seems to work a little bit quicker.
9. Not had chance to test sound through a headset yet - I have personally had issues in V20 with a Stereo Bluetooth Headset so will be interested to check this out.
10. I think the handwriting recognition is improved - I’ve not used this much, but it seems better.
11. During text entry pressing ‘*’ key brings up a fullscreen selection of characters.
Bij mij echter kan ik eindelijk weer de Nokia Browser gebruiken!!!
(zonder dat deze vastloopt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoki1985
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 07:58
Hoe update je de firmware via je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
yoki2007 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:00:
Hoe update je de firmware via je telefoon?
*#0000#

en dan tik je op opties en dan kies je voor een update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoki1985
Mmmh geen updates beschikbaar hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
FiVAL schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:55:
[...]

Nou de lijst met verandering is al een aantal keer gepost...
Meer ik ben het met je eens op het eerste gezicht zie je weinig verschil.

[...]

Bij mij echter kan ik eindelijk weer de Nokia Browser gebruiken!!!
(zonder dat deze vastloopt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 09:03
Icyzer schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:32:
Damn, net een ruil gehad van vodafone. Omdat ik het reserve pennetje en hoesje miste, nu weer een pakketje ZONDER reserve stylus of hoes gekregen. God dat is irritant.
Gek hè, dat als je zelf wat kwijt raakt je het niet vergoed krijgt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:26
Zojuist ook de update uitgevoerd en alles ziet er goed uit. Het menu lijkt inderdaad wat sneller werken, zeker met de menu-animaties aan.
Wel heb ik een probleem: De menu knop kan nu 'ademen' om je te laten zien dat je een gemist gesprek/mail/sms hebt, maar dat ding blijft bij mij maar knipperen ookal heb ik niks gemist.

Wat ik nogal jammer vind is dat er niks gedaan is aan de opbouw van het startscherm. Ik vind het erg raar dat je de contactenbalk niet kan combineren met de snelkeuzelijst van applicaties en agende items enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoki1985
Hoe komt het dat ik geen firmware update kan doen, maar de rest wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
yoki2007 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 16:26:
Hoe komt het dat ik geen firmware update kan doen, maar de rest wel?
Welke product code heb je ? heb je een branded toestel van een operator wellicht ?

[ Voor 3% gewijzigd door miggeltje op 28-04-2009 16:29 . Reden: Foutje :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoki1985
Nope geen branded model.
Mijn code: 0578577

PS ik heb op de site gekeken naar de code 0578313 van een paar posts hierboven. En de nieuwste firmware hiervan is 20 en toch heeft hij kunnen updaten naar 21?? hoe kan dat?

[ Voor 87% gewijzigd door Yoki1985 op 28-04-2009 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
yoki2007 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 16:39:
Nope geen branded model.
Mijn code: 0578577
Wat ik zo kan vinden zou deze van Proximus zijn ?

0578577: 5800 VF Proximus R

Dus lijkt wel degelijk branded....

(gehaald van http://www.n95users.com/f...a-5800-product-codes.html )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneMin
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Mmmmm, ik heb een: 0578313: 5800 RM-356 Germany CV R

Gekocht bij Ritel..

Nog geen update beschikbaar.. 8)7

Edit: Vandaag is de update toch gelukt.. :)

[ Voor 26% gewijzigd door ReneMin op 29-04-2009 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kost dat updaten via de telefoon dataverkeer en dus geld??? En zo ja, hoeveel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Jumpman schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 16:04:
[...]

Gek hè, dat als je zelf wat kwijt raakt je het niet vergoed krijgt.
Gek hè, dat ik vraag om een ruil als het ontvangen pakket niet compleet is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 17:44:
Kost dat updaten via de telefoon dataverkeer en dus geld??? En zo ja, hoeveel???
Ja dat kost data verkeer +\- 3MB, weet niet of je draadloos internet thuis hebt dan kun je het ook via je Wifi verbinding doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko306 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 16:08:
Wel heb ik een probleem: De menu knop kan nu 'ademen' om je te laten zien dat je een gemist gesprek/mail/sms hebt, maar dat ding blijft bij mij maar knipperen ookal heb ik niks gemist.
Dit probleem heb ik ook na de update..... Dit is vrij vervelend, want nou denk je steeds dat er een oproep gemist of nieuwe sms is... Iemand enig idee waar dit door komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lampje geeft aan dat je telefoon "stand-by" is, oftwel aan (net zoals dat irri lampje dat de N80 heeft). Bij de instellingen kan je dit uit zetten.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 19:25:
[...]

Dit probleem heb ik ook na de update..... Dit is vrij vervelend, want nou denk je steeds dat er een oproep gemist of nieuwe sms is... Iemand enig idee waar dit door komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:00:
[...]

Dat snap ik dus écht niet. De ene kan updaten en de andere niet... Ik vermoed dat Mobistar zelf daar geen antwoord op zal weten (hoor je me al bellen met zo'n trutje van de klantendienst over firmware?).
Ik heb al een mail gestuurd naar een Nokia Service Point in mijn buurt om te horen of zij eventueel wel de update kunnen installeren, voorlopig geen antwoord gekregen. Ik zal maar eens bellen. Of moeten we hiervoor bij Orange Group zijn? (waar ga je die vinden...)

Heeft iemand een idee waarom de ene wel zou kunnen updaten en de andere niet? Zijn er bv verschillende productcodes in België of zijn die allemaal gelijk?
Pff, ik word er echt gek van. Ik heb gebeld naar het Nokia Service Point. Ik kreeg een trutje aan de lijn die me vertelde dat ze ook nog geen updates kunnen uitvoeren omdat ze nog geen "adapter" ontvangen hebben van Nokia... (??? adapter???)

Ik heb nog eens geprobeerd via de telefoon en via Nokia Suite... Niets, nul komma nul...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Mwa je mist niks hoor. Het is niet echt een wereldschokkende update ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDR

vDR

Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 20:01:
[...]

Pff, ik word er echt gek van. Ik heb gebeld naar het Nokia Service Point. Ik kreeg een trutje aan de lijn die me vertelde dat ze ook nog geen updates kunnen uitvoeren omdat ze nog geen "adapter" ontvangen hebben van Nokia... (??? adapter???)

Ik heb nog eens geprobeerd via de telefoon en via Nokia Suite... Niets, nul komma nul...
ik had een mail gestuurd naar mobistar en dit kreeg ik terug:
Geachte heer *****,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Inderdaad, de firmware update voor de Nokia 5800 moet nog worden goedgekeurd.

De goedkeuring gebeurt niet door Mobistar, maar door de Orange Group (waar Mobi* deel van uitmaakt). Helaas hebben wij hier geen nieuws over en kunnen u dus ook nog geen datum meedelen.

Wel kan ik u bevestigen dat de update zal komen. Volgens mij is het een kwestie van weken.
ik denk dat het eerder maanden duurt( ik had deze mail gestuurd een week voordat de nieuwe firmware uit kwam..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Laatst online: 12-09 14:26
hier loopt de update ook binnen.

weet iemand waarom dat over het gewone 3g netwerk niet kan? nu ik thuis op wlan zit gaat het wel... anders gaat alles zowel op 3g als op wlan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik via mijn telefoon wil updaten krijg ik de melding verbindingsfout. Mijn serverprofiel is niet geconfigureerd. Kan iemand zijn instellingen van de serverprofiel voor t-mobile posten. Misschien dat het daaraan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 21:34:
Als ik via mijn telefoon wil updaten krijg ik de melding verbindingsfout. Mijn serverprofiel is niet geconfigureerd. Kan iemand zijn instellingen van de serverprofiel voor t-mobile posten. Misschien dat het daaraan ligt.
da's net wat ik ook heb, via 3g ging het niet en nu op wlan gaat het wel :)
misschien zo eens proberen(ik moest eerst expliciet zelf verbinding maken met wlan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiVAL
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 18:07:
hallo,

ik heb mijn blokkeringscode van 12345 veranderd naar 6374, en toen even later heb ik hem geupdate. en nu kom ik erachter dat de blokkeringscode na de update dan veranderd is naar een willekeurige code. hebben jullie misschien al een oplossing gevonden, anders moet ik naar een nokia service point toe:P mja hoop dat jullie me kunnen helpen!
Hé Stephan heb jij dit op kunnen lossen???
Ik heb nu hetzelfde probleem met de v21 firmware update van vanmiddag!!!!

Behoorlijk K*T want mijn tel is nu onbruikbaar!!!!!!
(kan elke oproepen ontvangen en dan niet eens zien van wie...)

DUS IEDEREEN, PAS OP ALS JE EEN EIGEN BEVEILIGINGSCODE GEBRUIKT

edit: oplossing staat in de volgende post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiVAL
FiVAL schreef op woensdag 22 april 2009 @ 08:09:
[...]

Probeer voor de grap eens mdpg ipv 6374...
Oke, nu schaam ik me diep...
Mijn eigen reactie op de Post van Stephan was ook de oplossing!

goh, mijn woede op nokia maakte mij even blind...

Maar even voor de duidelijkheid, mijn eigen beveiligingscode waren wel
degelijk cijfers. Na de update zijn deze ook bij mij verandert in de letters,
de letter die als eerste staat op de cijfer toets!

Dus nogmaals:
PAS OP bij het UPDATEN als je een eigen BEVEILIGINGSCODE gebruikt!

[ Voor 32% gewijzigd door FiVAL op 28-04-2009 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Er zit in de opties van mijn kersverse 5800 XM de optie om geweigerde telefoontjes een SMS te sturen. Deze staat aan, en er staat een text ingevuld.

Als iemand mij nu belt, en ik druk op de rode knop, dan verstuurd hij die SMS niet. Waarom niet?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na een soft reset heb ik opeens de serverprofiel van nokia gekregen en heb mn telefoon geupdate. Maar nu heb ik een ander probleem na mijn soft reset heb ik het spel guitar hero niet meer. Iemand weet waar ik het kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FiVAL,

trouwens nog antwoord op je vraag, ja ik kom uit landgraaf:P ma ff over de blokkeringscode, als er andere zijn waarbij het nog niet lukt dan helpt dit misschien.
ik heb het nog een paar keer gehad. als je hem geupdate hebt en je code is veranderd doe dan eens een hard reset na het updaten. je houdt voordat je hem gaat op starten de GROENE knop + RODE knop + CAMERA knop ingedrukt en dan start je hem op. je houd de knopjes in gedrukt totdat je iets moet invullen. hoop dat dit helpt voor de andere!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2009 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Hallo. Sinds vandaag heb ik problemen met mijn muziekspeler. Als ik een liedje afspeel dan hoor ik geen geluid. Pas als ik mn volume omhoog of omlaag doe dan pas hoor ik geluid. Dit heb ik zonder headset erin en ook met headset. Ik had dit probleempje al eerder hier gelezen op het forum maar kan het niet meer terug vinden. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
Hmm..

nu kan ik de bal volledig misslaan.. Maar ik ben van mening dat de icoontje voor (on)gelezen berichtjes vernieuwd zijn in de nieuwe v21..

Ik ben ook een gekeken wat al de nieuwe dingen waren adhv de lijst die meerdere malen werd gepost.
Zo merk ik niet dat Music player en Applications zijn veranderd naar Music plyr en Apps.

Ook zie ik geen full screen cover bij het beluisteren van een liedje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt er ook ngage voor de 5800? want daarvoor krijg je tog wel leuke spellen he en is jammer als dit niet beschikbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
die naamsveradering was geloof ik enkel op de hong kong versie. Overigens merk ik dat de cam toch echt wel sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:29
CHANGES AND IMPROVEMENTS FOR 21.0.025: (total of 225 fixes):

The following issues are solved with this software release:

Lock code does not work after FOTA update
Logs: Info cannot be seen in missed calls if name includes special charcter(')
The envelope icon doesn't open after reading the sms
Autolock requested via MfE but not activated
MPX harvester server crach with DRM files
Oper. menu application icon missing after NSU update
CDP Displays: CDP Clock and Data Have To Be Transmitted 2 Frames Before Sleep Out (SLPOUT 11h) Command
"Program closed: Idle" after Restoring factory settings
Video telephone: Phone reboots after tap call button several times when answer an incoming video call
Music Player crashes when user tries to refresh Real audio into Music library
Dialer: The cursor is not displayed in dialer panel
Audio disappears after playing music long time with BT
Music player the album art in Now Playing view is downscaled
Access point password is not provisionable
Voice commands application crashes after language change
Synchronization cannot be done using PC Suite Sync application
FL3.0: Inline Text editing from browser plugin is not successful
Browser does not show some MIME-types of type image correctly
Browser: Not possible to move the cursor when typing in a <textarea> field
Browser: Page scroll wobbles if user scrolls with flash while page is in scroll motion
Browser: Page does not scroll if drag is started from the edge of flash window
Browser: Page scroll does not work after stopping going to new page opened via flash banner
Bluetooth causing extra current consumption when activated
Predictive search not working properly in country selection
Music Player application crashes if album art is selected to be changed
Duplicate contacts after restore
Music Player: White screen displayed if change orientation between landscape and portable mode
MO/MT calls will not work when restoring backup from old phone to more recent version

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

meuk: Nokia 5800 XpressMusic 21.0.025

@Robert, je bent de nieuwe features vergeten (moet je even verder kijken), zie in de meuk.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:28
Dit is mijn code: 0576907
Maar geen update beschikbaar tot op heden, raar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Ik heb gister via de pc suite geupdate. Uiteindelijk heb ik tussendoor 2x de batterij uit de phone moeten halen (volgens instructies op het scherm) omdat de connectie weggevallen was :? anyhoe, de update is wel met succes afgerond maar het duurde ongeveer 40mins bij elkaar :)

nu nog een mooie theme vinden, ga dat iPhone ding maar eens proberen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Laatst online: 17:28
Net gebeld met Vodafone (telefoon is van Vodafone, maar staat niet zo'n Vodafone teken op), ik gebruik een t-mobile abbonoment icm de Nokia 5800, de Vodafone abb heb ik aan mijn moeder gegeven. Vodafone zegt, ze hebben er geen informatie over en raden mij aan om Nokia te bellen.. hmmm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

turkeyhakan schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:21:
Net gebeld met Vodafone (telefoon is van Vodafone, maar staat niet zo'n Vodafone teken op), ik gebruik een t-mobile abbonoment icm de Nokia 5800, de Vodafone abb heb ik aan mijn moeder gegeven. Vodafone zegt, ze hebben er geen informatie over en raden mij aan om Nokia te bellen.. hmmm..
Anders moet je, zoals te lezen in de meukpost, gewoon even bij een Nokia Service Point langs gaan.

Nokia kan op afstand in ieder geval niets voor je doen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeronNL
  • Laatst online: 30-04-2021
Weet iemand de code om te kunnen zien hoe lang er met de telefoon gebeld is, de fabrieksdatum etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen, ik zie dat sommigen hier hebben kunnen updaten. Maar met welke productcode? Ik heb hier productcode 0570026. Dat is de benelux code voor rode 5800

Ik kan namelijk geen updates vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06
Waar tover je die productcode vandaan?

Ik heb een Benelux 5800 black/grey, en heb gister de update gewoon kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia Product Codes:
http://www.n95users.com/f...a-5800-product-codes.html

Je kan het uitlezen en veranderen met J.A.F
http://dailymobile.se/forum/index.php/topic,1525.0.html

Ik heb de mijne ruim een maand of 2 geleden veranderd van een duitse naar een benelux versie. Maar het zou kunnen dat met de lancering van het nederlands model dat er nieuwe product codes zijn gekomen. Dat wil ik dus graag weten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds enkele dagen de 5800. Toestel bevalt me prima. Maar ik zoek, net als op de LG Cookie, een applicatie om te tekenen. Dus een soort tekenpad / kladblok-iets. Tot op heden niets kunnen vinden op de Nokia zelf. Kijk ik er nu over, of moet ik op zoek gaan naar een aparte applicatie?
Pagina: 1 ... 10 ... 67 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen en prijzen horen NIET in dit topic. Dus de volgende zaken mogen in het onderstaande topic: 1: abonnementen bespreken 2: import bespreken 3: levertijd bespreken 4: prijzen bespreken 5: service over shops of NSP bespreken.

[ABO] Het Nokia 5800 Tube levertijden en abonnementen topic