Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Misschien een domme vraag, maar ik stel hem toch :)
Ik heb als enige toegangspunt mn eigen wifi router ingesteld staan, als ik dan in dual mode op het netwerk zit kan deze dan alsnog verbinding maken met internet via 3.5G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

AgoNitE schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:17:
Misschien een domme vraag, maar ik stel hem toch :)
Ik heb als enige toegangspunt mn eigen wifi router ingesteld staan, als ik dan in dual mode op het netwerk zit kan deze dan alsnog verbinding maken met internet via 3.5G?
Ja, dat kan. Als het goed is, probeert de 5800 eerst verbinding te maken met je WLAN, en alssie die niet vind, probeertie je UMTS verbinding.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 22:27
McKaamos schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:35:
[...]

Ja, dat kan. Als het goed is, probeert de 5800 eerst verbinding te maken met je WLAN, en alssie die niet vind, probeertie je UMTS verbinding.
Nee dat kan niet, want zijn enige toegangspunt is zijn WLAN. Hij heeft dus geen GPRS/UMTS/etc toegangspunt, dus daar kan ook niet meer verbonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Schmoove schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:49:
[...]

Nee dat kan niet, want zijn enige toegangspunt is zijn WLAN. Hij heeft dus geen GPRS/UMTS/etc toegangspunt, dus daar kan ook niet meer verbonden worden.
Dit leek mij dus ook logisch, maar ik denk vraag voor de zekerheid even...geen zin in een torenhoge nota namelijk. Toestel bevalt goed trouwens!
Weet niet of iemand ergens nog een site weet met wat leuke games...wel gezocht op google, maar echt veel leuks kom ik zelf niet tegen helaas.

offtopic:
Hej McKaamos :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09 13:57

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Misschien klein beetje offtopic vraag maar ik kon in de search geen beter topic vinden.

de 5800 en de N97 zijn de 1ste 2 symbian telefoons die gebruik maken van S60V5.
Nu ben ik benieuwd wat er met het os gebeurt als Symbian ^2 daar is. Kan ik dan nog software verwachten voor S60V5 of kan ik hem updaten al dan niet flashen naar Symbian ^2 ?

Ik wacht namelijk op een N97, maar bij zonder updates voor S60V5 word het een touch pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FiVAL schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:14:

Thx!
Ik heb (en weet niet meer van wie) nog een hele mooie app. link voor de Nokia 5800.
Misschien ook wat voor de startpost:

http://dailymobile.se/forum/index.php/board,54.0.html
_/-\o_ :9~ O+ :D

Tnx voor die link. Ik kwam SmartTouch tegen. Daar heb ik op zitten wachten sinds ik mn 5800 heb! Geniaal! Je kan er dus je computer mee besturen via bluetooth, dus muis, enkele toetsen en je mediaplayer. Gratis. Je telefoon verandert erdoor in een touchpad en presentatie-afstandsbediening. _/-\o_

Wel even vogelen hoe je hem moet installeren. Wat voor mij werkte was:
Pyton 1.9.3 zonder pips en daarna smarttouch, beide niet op de geheugenkaart maar het interne geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu een SMS mis dan brand soms het middelste knopje even op. Maar kan dit vaker/sneller of constant ofzo? Hij brand nu maar heel erg soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of nav4all werkt op een nokia 5800. Lijkt me toch sterk hij staat ook niet in het rijtje van gsm bij istalleren???
iemand ervaring mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiVAL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09-2019
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:59:
Als ik nu een SMS mis dan brand soms het middelste knopje even op. Maar kan dit vaker/sneller of constant ofzo? Hij brand nu maar heel erg soms.
Schijnt bij de nieuwe firmware te kunnen...
In Finland is deze al beschikbaar, hier dus nog maar even duimen draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• footoo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08-2021
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:59:
Dat vind ik ook heel vervelend, je moet elke keer even unlocken of het scherm aanraken zodat je de unlock melding ziet en dan nog even snel de eventueel gemiste oproepen bekijken.

Volgens mij las ik dat er meer instellingen voor dit ledje komen in de nieuwe firmware V21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-the menu button "Flashes" if u get a new messege every 30 mins 5 mins and so on..
idd, nu maar wachten dus.
Snap alleen niet wat ze nou met "30mins 5mins and so on" bedoelen.
Zou dat in te stellen zijn ofzo? naja maar even koffiedik kijken en afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Dat Smarttouch werkt dat gewoon zonder het certificaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Zygivt schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:14:
Misschien klein beetje offtopic vraag maar ik kon in de search geen beter topic vinden.

de 5800 en de N97 zijn de 1ste 2 symbian telefoons die gebruik maken van S60V5.
Nu ben ik benieuwd wat er met het os gebeurt als Symbian ^2 daar is. Kan ik dan nog software verwachten voor S60V5 of kan ik hem updaten al dan niet flashen naar Symbian ^2 ?

Ik wacht namelijk op een N97, maar bij zonder updates voor S60V5 word het een touch pro 2
tja hier kan niemand antwoord op geven... maar lijkt me stug dat je kan updaten naar een nieuwe besturings systeem. daarbij komen er nog een hele rits telefoons uit van o.a samsung met V5 dus voorlopig zal er genoeg voor ontwikkeld worden. Een telefoon heb je meestal toch maar 1 a 2 jaar en in die tijd zal er nog genoeg onwikkeld worden en daarna stap je lekker over op symbian ^2

[ Voor 8% gewijzigd door haakjesluiten op 22-04-2009 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
chimera2 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 15:57:
Dat Smarttouch werkt dat gewoon zonder het certificaat?
ik heb geen certificaatproblemen gehad. hij installeerde het zonder erom te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik heb garmin erop gezet en werkt goed. Alleen nu is mijn vraag, gebruikt Garmin op A-gps? Zo ja, hoe zet ik deze uit op de telefoon of in Garmin zelf. En gebruikt garmin ook nog ergens anders internet voor? Want ik wil het zo hebben dat ik wel kan navigeren ma dat het niets kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:45

Rmg

Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 08:01:
Wifi heb ik ondertussen thuis aan de praat gekregen. Ik werd een beetje misleid door de term "pre-shared key" Waarom noemen ze dat niet gewoon je WPA/WEP key ofzo....
Omdat WPA/WEP niet altijd met een PSK hoeft te werken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipke84
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 16:19:
Hallo

Ik heb garmin erop gezet en werkt goed. Alleen nu is mijn vraag, gebruikt Garmin op A-gps? Zo ja, hoe zet ik deze uit op de telefoon of in Garmin zelf. En gebruikt garmin ook nog ergens anders internet voor? Want ik wil het zo hebben dat ik wel kan navigeren ma dat het niets kost.
Garmin gebruikt inderdaad A-gps. Zie mijn onderstaande post hoe je A-gps kunt uitschakelen
Flipke84 schreef op maandag 13 april 2009 @ 17:14:
A-GPS kun je instelling via: Menu > Toepassngn > Locatie en Positiebepaling > Positiebepalingsserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag trouwens op een nokia onderdelen site orgineel nieuwe voor en achter frontjes (scherm) voor 30 eurie compleet, das wel een relaxed prijsje dacht ik zo...

Trouwens ik ben ook nog op zoek naar een andere music player, iemand tips? of anders een tooltje om je muziek beter te ograniseren? grt Mass :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:16
Wel jammer dat die nieuwe mobiele applicaties zoals de nsplanner nog niet werken met de 5800.
Trouwens over die A-GPS server , betekend automatisch op eigen Netwerk, dat ie er geen gebruik van maakt wanneer je bijvoorbeeld in het buitenland bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:44:
[...]

_/-\o_ :9~ O+ :D

Tnx voor die link. Ik kwam SmartTouch tegen. Daar heb ik op zitten wachten sinds ik mn 5800 heb! Geniaal! Je kan er dus je computer mee besturen via bluetooth, dus muis, enkele toetsen en je mediaplayer. Gratis. Je telefoon verandert erdoor in een touchpad en presentatie-afstandsbediening. _/-\o_

Wel even vogelen hoe je hem moet installeren. Wat voor mij werkte was:
Pyton 1.9.3 zonder pips en daarna smarttouch, beide niet op de geheugenkaart maar het interne geheugen.
Hmm.. Ik heb dat spul gedownload, maar ik krijg als ik Python wil installeren de melding dat het niet geïnstalleerd kan worden omdat een component is ingebouwd :?

Hoe krijg je het trouwens voor elkaar om het zonder pips te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je iets verder in het topic op die site kijkt zie je een aparte versie van python zonder pips. Pips zit blijkbaar al ingebouwd in de 5800 en hoeft niet geïnstalleerd te worden en dan geeft ie een fout.

Zo is het misschien makkelijker:
Python 1.9.3 zonder pips
SmartTouch op je mobiel
SmartTouch op je pc

Wel even jezelf inschrijven op die site. Ik had die Python versie dus gewoon gegoogled, hoop dat ie werkt ;)

EDIT: haha... ik was misschien iets te enthousiast toen ie het vanmiddag deed. :X ik heb nu zo'n idee dat het best een buggy stukje software is, want hij vraagt me nu ineens weer om te checken of ik python en pips wel heb. ook heb ik het vanmiddag op mijn werk geprobeerd waar het perfect werkte, maar op mijn eigen vista-computer (met aangepaste bluetooth stack zodat l2dp ook werkt) doet ie het dus mooi niet, omdat ie zoekt naar de microsoft bluetooth stack die natuurlijk niet te vinden is. bummer! hopelijk komt er snel een versie 0.5 O-)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2009 19:36 . Reden: typo & linkfix & editverhaal ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de firmware 21.0.012 erop staan en zie in mijn menu en icoon met web en walk en onder mijn media toest een wereldbol om op internet te gaan. (t-mobile toestel)
wat is nu het verschil tussen beide?? over een paar maanden ga ik betalen voor web en walk moet ik die dan telkens opstarten of kan ik dan ook gewoon op internet via die media toest??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 08:03:
ik heb de firmware 21.0.012 erop staan en zie in mijn menu en icoon met web en walk en onder mijn media toest een wereldbol om op internet te gaan. (t-mobile toestel)
wat is nu het verschil tussen beide?? over een paar maanden ga ik betalen voor web en walk moet ik die dan telkens opstarten of kan ik dan ook gewoon op internet via die media toest??
Heb je die zelf geupdate? Zoja heb je je productcode aangepast of niet?

Ik heb eergisteren mijn firmware zelf geupdate. En gisteren ging ik kijken of ik V21 al kon updaten. Maar toen kon mijn PC mijn mobiel niet meer vinden.... Iemand idee wat er aan de hand kan zijn? Hij lag gewoon op dezelfde USB poort en aan het stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 14:26
da's net hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiVAL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09-2019
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 08:03:
ik heb de firmware 21.0.012 erop staan...
Hmmm :'(

Latest available software for Nokia 5800 XpressMusic, product code 0576907
Version: 20.0.012

http://europe.nokia.com/a...p-mode=&wsrp-windowState=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn 5800 springt steeds op locked na een tijdje ookal lock ik em zelf niet. kan dat niet aangepast worden? kon hierover niets vinden in de manual..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Settings->Phone->Phone Mgmt-> Auto Keyguard en daar op Off zetten.

Backlight valt dan nogsteeds na max 60seconden uit though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoki1985
  • Laatst online: 12-09 07:58
Ik heb de volgende kabel gevonden:

http://www.pdashop.be/pro...crousb-charger-cable.html

Deze kabel dient echter om de nokia op te laden via de USB poort.
Is het dan mogelijk om de 5800 op te laden via USB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

yoki2007 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 09:09:
Ik heb de volgende kabel gevonden:

http://www.pdashop.be/pro...crousb-charger-cable.html

Deze kabel dient echter om de nokia op te laden via de USB poort.
Is het dan mogelijk om de 5800 op te laden via USB?
Nee, dan zou hij nu ook al opladen als je je 5800 aan de USB poort zou aansluiten.

Die kabel dient alleen voor modellen die sowieso via USB kunnen opladen. Daarnaast heeft een 5800 geen MicroUSB aansluiting, maar een appart soort stekker van Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoki1985
Leek mij ook al vreemd maar er staat nogtans bij:

Dit product is geschikt voor de Nokia 5800 XpressMusic Red

[ Voor 14% gewijzigd door Yoki1985 op 23-04-2009 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon ook besteld met vodafone abbo maar zonder internet. Nu wou ik weten of de telefoon niet automatisch met 3g internet verbind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

yoki2007 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 09:18:
Leek mij ook al vreemd maar er staat nogtans bij:

Dit product is geschikt voor de Nokia 5800 XpressMusic Red
Misschien is het wel de correcte stekker, maar de verkeerde benaming die er bij staat, en past hij wel, maar de kans dattie iets zal doen is heeeeeeeeeel erg klein.
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 09:23:
Ik heb de telefoon ook besteld met vodafone abbo maar zonder internet. Nu wou ik weten of de telefoon niet automatisch met 3g internet verbind?
Ik heb wel internet in m'n abbo zitten (Telfort Sim Only) en mijn 5800 vraagt altijd netjes of hij verbinding mag maken met internet en zo ja, via welke methode.
Dat is standaard zo, dus mag geen probleem vormen dunkt me.

[ Voor 37% gewijzigd door McKaamos op 23-04-2009 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoki1985
Ja en als je geen accespoint instelt dan kun je sowieso al niet op inet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb garmin er nu opstaan met alleen de Intergrated GPS aan. Zodat ik gratis kan navigeren. Ma ik krijg geen verbinden met satellieten. Er blijft staan : zoeken naar satellieten. Weet iemand hier de oplossing voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-07 09:55

vDR

Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 10:54:
Ik heb garmin er nu opstaan met alleen de Intergrated GPS aan. Zodat ik gratis kan navigeren. Ma ik krijg geen verbinden met satellieten. Er blijft staan : zoeken naar satellieten. Weet iemand hier de oplossing voor
Het zoeken naar satellieten met de integrated GPS kan een tijdje duren, zeker als het de eerste keer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 10:54:
En zorg dat je buiten staat. Ik kreeg de melding dat gps binnenshuis moeite zou hebben met verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry foutje mijn kant moet natuurlijk firmware 20.0.012 zijn (heb hem zo binnengekregen via t-mobile)
21.0.012 bestaat ook helemaal niet het zou dan geloof ik 21.0.25 moeten zijn
maar als ik het goed begijp maakt het dus niet uit of ik web en walk indruk of gewoon het internet icoonjte???
waarom hebben we dan 2 keuzes????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 13:43
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:12:
sorry foutje mijn kant moet natuurlijk firmware 20.0.012 zijn (heb hem zo binnengekregen via t-mobile)
21.0.012 bestaat ook helemaal niet het zou dan geloof ik 21.0.25 moeten zijn
maar als ik het goed begijp maakt het dus niet uit of ik web en walk indruk of gewoon het internet icoonjte???
waarom hebben we dan 2 keuzes????
Dat Web 'n Walk icoontje is meer gewoon als 'reclame' voor t-mobile. Via dat icoontje kom je zeker ook direct op een pagina van t-mobile? Internetten kan gewoon via de normale browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoki1985
Ik heb een probleem als ik nokia music wil opstarten. Ik krijg wel nog het welkom bij nokia music scherm waar ik moet kiezen welke bestanden ik aan nokia music wil koppelen en op welke locatie hij muziek moeten zoeken en de locatie van mijn tracks moet instellen. als ik dan op volgende klik dan krijg ik de volgende foutmelding:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
nokia music werkt niet meer
Probleemhandtekening:
  Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
  Naam van de toepassing:   NokiaMusic.exe
  Versie van toepassing:    1.2.20226.1
  Tijdstempel van toepassing:   49a6c7aa
  Naam van foutmodule:  KERNEL32.dll
  Versie van foutmodule:    6.0.6001.18215
  Tijdstempel van foutmodule:   49953395
  Uitzonderingscode:    e0434f4d
  Uitzonderingsmarge:   000442eb
  Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.256.6
  Landinstelling-id:    2067
  Aanvullende informatie 1: 05b4
  Aanvullende informatie 2: 4b6683e2477545eebcc32cd6e0e4bf5a
  Aanvullende informatie 3: 9f36
  Aanvullende informatie 4: 6b7c77f38f62f4e0995d32fde91fba84

Lees onze privacyverklaring:
  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0413

Dit heb ik op mijn laptop en op mijn desktop. Op beide draai ik windows vista 32 bit. De ene is business en de andere is home.

Kan iemand mij hiermee helpen. Heb op google gezocht maar daar kom ik telkens tegen dat dit een probleem is met vista 64 bit maar ik draai 32 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikjannemann schreef op donderdag 23 april 2009 @ 11:55:
[...]

En zorg dat je buiten staat. Ik kreeg de melding dat gps binnenshuis moeite zou hebben met verbinden.
Hij doet het. Ook al duurde het 10 minuten voordat ie satellieten had gevonden. En dit was nog wel buiten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het al vermeld maar kan iemand mij aangeven hoe ik het irritante startmelodietje weg kan halen als ik de telefoon aanzet. Trouwens ook bij het afsluiten is er een melodietje. Daar wil ik ook vanaf maar ik heb geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.
Het zal wel een domme vraag zijn maar wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
@mikesieb Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? ik ben al een aantal keer bezig geweest maar krijg het niet voor elkaar :

[ Voor 52% gewijzigd door chimera2 op 23-04-2009 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
yoki2007 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:38:
Ik heb een probleem als ik nokia music wil opstarten. Ik krijg wel nog het welkom bij nokia music scherm waar ik moet kiezen welke bestanden ik aan nokia music wil koppelen en op welke locatie hij muziek moeten zoeken en de locatie van mijn tracks moet instellen. als ik dan op volgende klik dan krijg ik de volgende foutmelding:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Probleemhandtekening:

Dit heb ik op mijn laptop en op mijn desktop. Op beide draai ik windows vista 32 bit. De ene is business en de andere is home.

Kan iemand mij hiermee helpen. Heb op google gezocht maar daar kom ik telkens tegen dat dit een probleem is met vista 64 bit maar ik draai 32 bit
Heb exact hetzelfde probleem, Vista Home Premium x86.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:43:
[...]
Hij doet het. Ook al duurde het 10 minuten voordat ie satellieten had gevonden. En dit was nog wel buiten. 8)7
Ik ben zowel binnen als buiten binnen een minuut verbonden met de satelliet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
@ Deveon Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? ik ben al een aantal keer bezig geweest maar krijg het niet voor elkaar :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Laatst online: 23:05
chimera2 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 14:33:
@ Deveon Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? ik ben al een aantal keer bezig geweest maar krijg het niet voor elkaar :S
eerste keer satelieten zoeken kan best een tijd duren, zeker als je geen A-gps gebruikt

Ga dus net zolang buiten, in de open lucht, liefst zonder grote obstakels naast je staan totdat je ontvangst hebt.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
geen id, ik kreeg em zo.. ik maak wel gebruik van internet, weet niet of dat iets uitmaakt :p en ik gebruik gwn Nokia Maps (trail d8 ik), nog geen andere navi software gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Driek schreef op donderdag 23 april 2009 @ 14:47:
[...]

eerste keer satelieten zoeken kan best een tijd duren, zeker als je geen A-gps gebruikt

Ga dus net zolang buiten, in de open lucht, liefst zonder grote obstakels naast je staan totdat je ontvangst hebt.
1e keer zoeken ging bij mij sneller dan de 2e, 3e en 4e keer...alle pogingen zonder al te veel bewolking/obstakels, en zonder a-gps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
aha oke ik bedoelde eigenlijk met Garmin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot vandaag een top gsm met veel mogelijkheden

Sinds 8 dagen heb ik ook deze telefoon.
Helaas startte hij vandaag niet meer op.
Het aan/uit knopje maakt geen contact meer.
Naar Vodafone gebracht en nu maar afwachten of hij snel gerepareerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Ow dat is wel heel slordig na 8 dagen al heb je een vervangend toestel gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag is Nokia messaging voor de 5800 uitgekomen. Ik ga het nu testen!

Nokia messaging

edit:

Hij is geïnstalleerd. Het duurde even, ik vond het niet heel snel gaan dus. In het begin kwamen er ook geen emails binnen, terwijl er in mijn gmail inbox wel gewoon mails staan. Dat duurde gewoon even (zeg... 5 minuten max) Verder ziet het er redelijk strak uit, maar als ik ga mierenneuken dan vind ik de scrollbar lelijk :P Ben benieuwd hoe ik het verder ga vinden qua emailbezorging e.d. Voorlopig is het best een aanrader.

het betreft trouwens een beta, de officiële release voor s60v5 is pas in mei.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2009 16:09 . Reden: getest ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Kebab
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 15:53:

Nokia messaging

edit:

Hij is geïnstalleerd. Het duurde even, ik vond het niet heel snel gaan dus. In het begin kwamen er ook geen emails binnen, terwijl er in mijn gmail inbox wel gewoon mails staan. Dat duurde gewoon even (zeg... 5 minuten max) Verder ziet het er redelijk strak uit, maar als ik ga mierenneuken dan vind ik de scrollbar lelijk :P Ben benieuwd hoe ik het verder ga vinden qua emailbezorging e.d. Voorlopig is het best een aanrader.

Beetje raar dat de 5800 niet bij het lijstje telefoons staat :S

Welke heb jij geselecteerd tijdens het account aanmaken?

[ Voor 3% gewijzigd door A.Kebab op 23-04-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Deveon schreef op donderdag 23 april 2009 @ 14:29:
[...]

Ik ben zowel binnen als buiten binnen een minuut verbonden met de satelliet..
Yep, bij mij ook. Zelfs in de auto als ik rij duurt het max 2 minuten. Heb versie 20.0.012.
Bij de oude firmware had ik echter ook problemen met de GPS (ik gebruik geen A-GPS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia messaging

edit:

Ik heb die website nou al meerdere keren nagelezen van Nokia maar wat ik dus niet begrijp is HOE komen die mails binnen?
Logt hij via GSM in ofzo? Of kan ik aangeven dat hij dat alleen via Wifi mag doen?
Het hele mechanisme wordt niet uitgelegd op de site....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-07 09:55

vDR

Nokia messaging

edit:

hmm Belgie staat niet in het lijstje waar dit programmatje zou moeten werken :/ volgens de site
dan maar niet proberen
bron: http://betalabs.nokia.com...messaging-s60-5th-edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online

Nokia messaging

edit:

works like a charm! goeie aanrader!

@jordybe
[edit] verhaal voor edit klopte niet helemaal :p

Via alleen Wifi kan niet, wel kan je het instellen hoe vaak die sync'ed (van snel tot 1x per week), tussen welke tijden (bijv 9 tot 5), welke dagen, onder 20, 15 of 5% batterij uitschalen, sync tijdens roaming aan of uit en qua data verkeer sync'ed die dus wel, in tegenstelling tot wat ik eerst zei :p

[ Voor 22% gewijzigd door Deveon op 23-04-2009 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee de omruil limiet is 7 dagen, dus hij is weg voor reparatie.
Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had een vraagje over .txt-bestanden. leest de 5800 die nu of niet? vandaag zette ik een klein bestandje met wat tekst op de telefoon, en hij gaf de melding dat het formaat niet ondersteund werd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
vDR schreef op donderdag 23 april 2009 @ 16:20:
[...]

hmm Belgie staat niet in het lijstje waar dit programmatje zou moeten werken :/ volgens de site
dan maar niet proberen
bron: http://betalabs.nokia.com...messaging-s60-5th-edition
Kunnen jullie de touch-versie dan al downloaden? Ik moet telkens de telefoon kiezen voor het downloaden en de 5800 staat er niet tussen. Als ik dan een andere kies, krijg ik de S60V3 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Laatst online: 09-09 16:47
yoki2007 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:38:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Probleemhandtekening:

heb ook last gehad van die error, zelf na verse installatie van vista (dan deed hij het 2x maar zodra ik muziek aan de database toevoegde en de pc opnieuw opstart kreeg ik die APPCRASH. op mijn andere vista desktop werkt het wel prima.

op die zelfde pc die APPCRASH gaf staat nu XP en daar werkt nokia music wel weer perfect (zelfde muziek database..) heel gek allemaal helaas heb ik dus ook geen fix voor jullie maar het is een meer voorkomend probleem..;.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoki1985
Mmh dat is zeer vervelend. Hoe zetten jullie muziek op je 5800??
via windows media player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:35
aartrost schreef op donderdag 23 april 2009 @ 16:16:
[...]

Beetje raar dat de 5800 niet bij het lijstje telefoons staat :S

Welke heb jij geselecteerd tijdens het account aanmaken?
Als je gaat naar:

http://betalabs.nokia.com...messaging-s60-5th-edition
En je klikt dan op Download en Installation. Daar kun je het sis bestand binnenhalen. Dit is de juiste versie voor de 5800.
Als je deze installeert, kun je in het programma zelf alle settings opgeven die je wilt. Denk er wel aan de de installatie enige tijd duurt, het lijkt niet of hij hangt. Bij mij duurde het een minuut of 4.....
Deveon schreef op donderdag 23 april 2009 @ 16:36:
[...]

works like a charm! goeie aanrader!

@jordybe
[edit] verhaal voor edit klopte niet helemaal :p

Via alleen Wifi kan niet, wel kan je het instellen hoe vaak die sync'ed (van snel tot 1x per week), tussen welke tijden (bijv 9 tot 5), welke dagen, onder 20, 15 of 5% batterij uitschalen, sync tijdens roaming aan of uit en qua data verkeer sync'ed die dus wel, in tegenstelling tot wat ik eerst zei :p
Via WIFI alleen kan volgens mij wel. Ga in het email progje eens kijken bij: Opties - Instrumenten - Instell.
Selecteer vervolgens Algemeen. Kies dan voor Dienstinfo.
Bij Toegangspunt kun je kiezen welke je hebben wilt. Wanneer je een andere selecteerd, lijkt het eerst of het niet aangepast is, maar als je dan op terug drukt en weer opnieuw toegangspunt opent, zie je dat hij wel gewijzigd is....
Succes.
Michiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
yoki2007 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 08:38:
Mmh dat is zeer vervelend. Hoe zetten jullie muziek op je 5800??
via windows media player?
via PC suite of gwn me nokia aansluiten als geheugen drager via usb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoki1985
yoki2007 schreef op maandag 20 april 2009 @ 13:33:
Ik probeer te connecteren met het wifi bij ons op het werk. De connectie is geslaagd want interne sites kan ik raadplegen. Echter als ik externe sites probeer te benaderen lukt dit niet.

Nu heb ik ook al de proxy server ingesteld maar als ik dit gedaan heb en dan naar een site ga werkt het nog niet. Als ik dan ga zien naar de proxy instellingen zie ik daar ineens geen server en poort meer ingevuld staan.

Is er nog iemand met dit probleem?

PS. Normaal moet je inloggen op die proxy server. Echter zie ik ook nergens waar je dit kunt doen.
Schopje .... Iemand een oplossing voor dit probleem? De authenticatie is een windows authenticatie via AD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rye
  • Laatst online: 25-04 15:57

Rye

yoki2007 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 09:37:
[...]

Schopje .... Iemand een oplossing voor dit probleem? De authenticatie is een windows authenticatie via AD
Ik heb een soortgelijk probleem bij m'n vriendin; Als ik bij haar ben (Experia Speedtouch 780WL) dan kan ik wel verbinding maken met het netwerk, maar als ik internet op wil dan geeft hij een melding over de Gateway ofzo.
Als ik thuis ben daarentegen heb ik wel gewoon verbinding via wifi. Bij mijn vriendin is het WPA2-PSK beveiligd en thuis is het onbeveiligd. Mss dat het daar mee te maken kan hebben?

www.ping-win.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoki1985
Dat denk ik niet want een WPA2 sleutel kan je zo ingeven. Dat moet ik ook doen om op dat netwerk te geraken.
Het is als ik een site wil ophalen dat ik via een proxy server moet gaan, en ik moet mij authenticeren bij die proxy server.

daar zit het probleem. Als ik met mij pc wil surfen komt die gewoon met een kader vragen achter mijn gegevens maar op mijn 5800 blijft het browser scherm gewoon wit.
Ook verdwijnen de proxy instellingen uit mijn 5800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voip vraag,

Heb hier thuis internetbellen van xs4all, is het dan ook mogenlijk dat ik b.v. in het buitenland kan bellen door b.v. in te loggen bij xs4all en dan geen buitenlandse gesprekskosten heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Bah ik kom er net achter dat die kier die eerst alleen rechtsboven zat en die ik maar geaccepteerd had omdat ik geen zin had me telefoon 2-3 weken kwijt te zijn nu groter is geworden en dat nu ook de linker boven en zijkant een kier begint te vormen en het kraak gehalte word er ook niet beter op het lijkt godverdomme wel een speelgoed telefoon :'( vanmiddag toch maar even inleveren ter vervanging of reparatie

[ Voor 8% gewijzigd door haakjesluiten op 24-04-2009 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Crazyanz schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 11:05:
Bah ik kom er net achter dat die kier die eerst alleen rechtsboven zat en die ik maar geaccepteerd had omdat ik geen zin had me telefoon 2-3 weken kwijt te zijn nu groter is geworden en dat nu ook de linker boven en zijkant een kier begint te vormen en het kraak gehalte word er ook niet beter op het lijkt godverdomme wel een speelgoed telefoon :'( vanmiddag toch maar even inleveren ter vervanging of reparatie
Het is toch ook speelgoed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zelf ook het probleem met nokia music...

Het probleem is iig bekend bij nokia en ze zouden al werken aan een oplossing hiervoor, het programma is gestopt te werken na een update van window dus daar ligt iig het euvel.

Lijkt me niet verkeerd dat als meer mensen er last van hebben dat iedereen even een mailtje richting nokia stuurt, beetje de druk bij nokia er onder houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:04
Ik heb sinds gisteren deze telefoon.

Ik kan alleen niet de locatie vinden waar de ringtones (.aac bestanden) zijn opgeslagen die je kunt kiezen. Ook niet met de zoekfunctie in bestandsbeheer (hoe kun je daar instellen dat ie ook in de subdirectories zoekt trouwens?). Weet iemand die locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jups... die staan in C:\TempUA\
Misschien dat je Y-browser nodig hebt om erin te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij hiermee helpen?

Ik heb mijn profiel altijd op stil staan. Alleen vind ik het trilsignaal bij een oproep zeer zwak waardoor ik hem vaak niet voel. Kun je ergens de sterkte van het trilsignaal aanpassen= Het is namelijk erg irritant dat je zo vaak gemiste oproepen hebt omdat je hem niet voelt.

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Ik heb vodafone en onbeperkt internet en ik wou gister naar www.vi.nl gaan en daar kreeg ik een venster waar ik moest betalen zijn er meer mesen met dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodink
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-06-2024
Ben sinds gister in het bezig van een Nokia 5800
Nu heb ik een album met mp3's toegevoegd en de mp3's die er standaard op stonden verwijderd.
Via de muziekbibliotheek staan de toegevoegde nummers er ook keurig bij. Echter de verwijderde nummers staan ook nog in de lijst.
Als ik deze wil verwijderen krijg ik een melding:
Bestand beschadigt. Bewerking geannuleerd.
Hoe krijg ik de lijst nu geschoond?
Kan ik een bestandje weggooien waardoor de muziekbibliotheek weer geleegd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:28
Crazyanz schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 11:05:
Via waar heb je de telefoon gekocht? Ik had het via phonehouse.nl gekocht, en ik kon hem gewoon terugbrengen naar de lokale winkel. Ze vonden het bullsh*t dat ik hem gewoon om kon ruilen, maar na een paar telefoontjes met phonehouse.nl kreeg ik gelijk een nieuwe Nokia 5800 mee. Bij deze zit ook een heel klein kiertje, maar dat moet ik dan maar accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:38
Rodink schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:12:
Nu heb ik een album met mp3's toegevoegd en de mp3's die er standaard op stonden verwijderd.
Via de muziekbibliotheek staan de toegevoegde nummers er ook keurig bij. Echter de verwijderde nummers staan ook nog in de lijst.
Er is volgens mij een optie om je muziekbibliotheek opnieuw samen te stellen, hij gaat dan opnieuw opzoek naar MP3 bestanden.

Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We stellen het op prijs als je eerst even zelf je best doet om het antwoord te vinden, en duidelijk aangeeft wat je al geprobeerd hebt alvorens je hier post. Een oneliner dumpen is in ieder geval niet de bedoeling.

[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 24-04-2009 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodink
Nu nog de vraag waar ik die vind :?
kielkiel schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:15:
[...]

Er is volgens mij een optie om je muziekbibliotheek opnieuw samen te stellen, hij gaat dan opnieuw opzoek naar MP3 bestanden.

Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stay1ed
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-08 15:56
Rodink schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:28:
Nu nog de vraag waar ik die vind :?
Start de muziekspeler, dan opties > Biblioth. vernieuwen. Dan wordt alles vernieuwd en opgeruimd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodink
Stay1ed schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:57:
[...]

Start de muziekspeler, dan opties > Biblioth. vernieuwen. Dan wordt alles vernieuwd en opgeruimd.
Heb ik gedaan. De enige melding die je dan ziet is: Vernieuwen voltooid. 0 bestand(en) toegevoegd.
Als ik dezelfde actie op mijn oude Nokia uitvoer krijg ik ook nog te zien hoeveel er verwijderd zijn.
Het lijkt wel of deze optie hier wordt vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
Rodink schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:12:
Ik heb dit ook gehad.
Als je muziek verwijderd met de file manager dan blijven ze in de library nog wel staan en de library verversen helpt niet. Als je muziek wil verwijderen dan moet je dat vanuit de library doen, dan werkt het wel.
Vreemd... maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodink
Ok duidelijk! Ook bedankt voor je reactie.
Nu vraag ik me alleen af hoe ik het kan herstellen, aangezien ik de mp3's van Nokia al verwijderd heb.
Kan ze dus niet terugplaatsen om vervolgens via de library te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
Rodink schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 14:30:
Ok duidelijk! Ook bedankt voor je reactie.
Nu vraag ik me alleen af hoe ik het kan herstellen, aangezien ik de mp3's van Nokia al verwijderd heb.
Kan ze dus niet terugplaatsen om vervolgens via de library te verwijderen.
Ik vond dit op het Nokia forum, een poging waard:

1. Connect to PC Via Mass storage mode
2. Opened Private folder
3. Opened 101ffca9 Folder
4. Deleted harvesterdb.dat file
5. Disconnect phone from PC
6. Turn off/on phone
7. Refreshed music library
8. My songs were added successfully

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 5800 nu een paar dagen in gebruik maar is er ook een mogelijkheid om met een sneltoets BT in te schakelen? Ik bedoel dan niet de icoontjes die in de menubalk staan.
Bij bijvoorbeeld de E66 kun je bijna onder iedere toets iets extra zetten en had ook al een sneltoets voor de BT.

Dit is zo handig voor de carkit. Voordat je in de auto stapt zet je even snel de BT aan en als je de hele dag aan het werk bent bij het uitstappen weer uit. Scheelt aardig wat stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 11:59
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 18:21:
Ik heb de 5800 nu een paar dagen in gebruik maar is er ook een mogelijkheid om met een sneltoets BT in te schakelen? Ik bedoel dan niet de icoontjes die in de menubalk staan.
Bij bijvoorbeeld de E66 kun je bijna onder iedere toets iets extra zetten en had ook al een sneltoets voor de BT.

Dit is zo handig voor de carkit. Voordat je in de auto stapt zet je even snel de BT aan en als je de hele dag aan het werk bent bij het uitstappen weer uit. Scheelt aardig wat stroom.
Ik kom op internet wel het programma BTSwitch tegen, maar kan nergens een werkende versie vinden.

Edit:
http://www.martin.st/software/#btswitch

Signen met:

Signing through Open Signed Online

Some applications require more capabilities than what can be granted with a self-signed certificate. Unless they're officially Symbian Signed, they can be signed through Open Signed Online at Symbian Signed, by following these steps:

1. Download the package to be signed above.
2. Go to the Symbian Signed website and choose Open Signed Online on the front page. (Or try this direct link.)
3. Enter the IMEI number of your phone (you can find this by typing *#06# on the phone), your email address, and point to the install package you just downloaded.
4. Select the capabilities needed for the specific application. If unsure, select all (there's no harm in doing that).
5. Fill out the captcha, review the legal agreement, check the box if you accept it, and press send.
6. Wait for a confirmation mail sent to the email address entered earlier. Visit the URL in the mail to confirm that the package should be signed.
7. Wait for another mail telling you that the signing is complete. Visit that URL, and you'll get the signed package which you can install on your phone.

Is dit te vertrouwen? IMEI doorgeven op een website :?

[ Voor 48% gewijzigd door damouzer op 24-04-2009 19:37 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-08 20:42

Ik gebruik BTswitch

HTC Sensation, Samsung Galaxy Tab 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodink
Schmoove schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 15:41:
[...]

Ik vond dit op het Nokia forum, een poging waard:

1. Connect to PC Via Mass storage mode
2. Opened Private folder
3. Opened 101ffca9 Folder
4. Deleted harvesterdb.dat file
5. Disconnect phone from PC
6. Turn off/on phone
7. Refreshed music library
8. My songs were added successfully
Aaahhh!
Ik denk dit is mijn redding, maar helaas!
Heb nu zelfs de software opnieuw geinstalleerd maar ook dat verandert niets aan de zaak.
Grappige is wel dat ik nu alle muziek verwijdert heb, heb er nog 2 zelf geplaatste ringtones staan.
Als ik naar de bibliotheek eigenschappen kijk, geeft deze ook aan dat er maar 2 nummers opgenomen zijn, terwijl die al die andere (die verwijdert zijn) nog wel toont in de bibliotheek.

Iemand nog andere suggesties??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodink
Ben ook nog even op Google aan het zoek geweest en heb wat gevonden wat uiteindelijk geholpen heeft:

Hello again. This time I want to touch on an issue that has been common to all Nseries devices since the N91 introduced the Music Player that most Nseries device share.

I'm talking about the Music Library.

This library contains all the Artist, Album Art, etc. contained in the MetaData of the Music Files.

When you use Windows Media Player and sync (using Media Player USB mode) AKA MTP the Library is automatically updated.

When you drag and drop you need to manually update the Library.

But sometimes something goes wrong and the Update Library operation either doesn't find the songs, hangs, or otherwise fails.

When this happens the most common thing is that the Library may have become corrupted and you need to delete certain files. But which files?

Well after some testing I came to find that these are the files that need deleting in order to get rid of the corrupted library.

Storage Drives: (Mass storage E, Memory Card F)

\private\101ffca9\harvesterdbvx_x.dat

\private\10281e17[string]mpxvx_x.db

\private\10281e17[string]pcvx_x.db

TIP: Connect the device in USB mass storage mode (File Transfer), to locate the private folder from the PC.
TIP: STRING and x_x will change depending on your phone.
After you've done this, then you should be able to re-scan and re-create the Music Library.

Dus...mocht iemand dit probleem hebben, probeer bovenstaande.
Bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

http://www.vradio.org/index.php?js=a - een zeer leuk bruikbare streamer voor online radio

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labien
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik heb het nieuwe nokia emailprogramma geinstalleerd, allemaal prima.
email binnenhalen ook. als ik daarna zeg bericht verwijderen van telefoon en server is het bericht uit mijn telefoon... ook goed. Bij opnieuw ophalen email komt het bericht ook niet meer terug.

Nu haal ik mijn email binnen op de PC en komen de verwijderde berichten binnen. Iemand een oplossing hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Ik gok dat er email wordt gelezen via het IMAP protocol. Die markeert email wel om te verwijderen, maar verwijderd pas echt als je een purge commando geeft.
Daarom blijft de mail wel in de mailbox staan, maar geeft je telefoon ze niet weer omdat ze gemarkeerd zijn.

Als je dan later met je PC gaat ophalen via POP3 komt de email gewoon binnen omdat POP3 geen rekening houd met IMAP markeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Volgens mij niet mogelijk. Ik doe het als volgt:
Klik naast het batterij icoon
Klik in de pop-up op de connectie pijltjes (of op bluetooth indien weergegeven)
Je bent nu in het connectiviteitsmenu

Maar eigenlijk is dit niet sneller, behalve als je bluetooth al aan hebt staan, dan kan je een stap overslaan.

[ Voor 10% gewijzigd door robert-630 op 25-04-2009 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waits
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 06:42
Oplossing voor corrupte music library van user Rodink werkte ook voor mij.
Mijn probleem was dat tijdens een eerdere verwijderactie via PC Suite de muziekbestanden zelf reeds verwijderd waren, maar daarna nog steeds in de Artiesten en Componisten lijst aanwezig waren.
Het alleen verwijderen van harvesteddb.dat bleek niet de oplossing te zijn. Verwijderen van alle door Rodink genoemde bestanden wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt. Als er niks anders kan is dit inderdaad 1 van de snelste mogelijkheden. :)
robert-630 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 11:33:
[...]

Volgens mij niet mogelijk. Ik doe het als volgt:
Klik naast het batterij icoon
Klik in de pop-up op de connectie pijltjes (of op bluetooth indien weergegeven)
Je bent nu in het connectiviteitsmenu

Maar eigenlijk is dit niet sneller, behalve als je bluetooth al aan hebt staan, dan kan je een stap overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand uit België die enig idee heeft wanneer we met Mobistar eindelijk naar de firmware versie 20. gaan kunnen update? De versie 21. is al uit en ik zit nog altijd met de 11. versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 13:43
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 12:18:
Bedankt. Als er niks anders kan is dit inderdaad 1 van de snelste mogelijkheden. :)
[...]
Het kan nog sneller. Als je als home screen de 'shortcuts' gekozen hebt kun je ervoor kiezen één van de vier iconen in te stellen als de applicatie 'Bluetooth'. Je moet dan in t vervolg nog maar welgeteld tweemaal op dezelfde plaats op het scherm drukken (bluetooth aan/uit staat op dezelfde hoogte als de iconen) en je bluetooth staat aan/uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelbast
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-08 21:03
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 12:18:
[...]
Of je drukt lang op de groene knop en geeft spraakopdracht 'Bluetooth'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:04
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 12:57:
Jups... die staan in C:\TempUA\
Misschien dat je Y-browser nodig hebt om erin te komen.
Bedankt, maar wat is de Y-browser waar je het over hebt?

Verder heb ik inmiddels Sportstracker geprobeerd, leuk programma, maar ik slinger nogal en kan niet constant lopen blijkbaar. Morgen eens op de fiets testen.
Pagina: 1 ... 9 ... 67 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen en prijzen horen NIET in dit topic. Dus de volgende zaken mogen in het onderstaande topic: 1: abonnementen bespreken 2: import bespreken 3: levertijd bespreken 4: prijzen bespreken 5: service over shops of NSP bespreken.

[ABO] Het Nokia 5800 Tube levertijden en abonnementen topic