Hier is vinyl nooit doodgeweest...
En dit topic is ... hoe oud ook alweer?

De uitdrukking is vooralsnog:
de waarheid geweld aandoen. En dat doe je in dit geval door inflatie van het begrip waarheid toe te passen. Een universele waarheid wordt door jou 'gefixed' door het als relativistisch af te schilderen. Als er geen objectieve waarheid bestaat waarom is die van jou meer waard dan de mijne?
Ik heb aan willen tonen [aan de hand van specificaties] dat een SL1200 een hele, hele goede hifi draaitafel is, die qua vervorming nog steeds mee kan met moderner spul. Die niet afgeschilderd kan worden als inferieur dj spul, dus ongeschikt voor de woonkamer.
Je hebt dus geprobeerd je gelijk te krijgen in de overtreffende trap. Ik heb namelijk al gezegd dat de SL1200
geen slechte draaitafel is. Dat betekent hetzelfde als; niet inferieur. Waarom blijf je dan bezig anderen jouw objectieve 'waarheid' op te dringen? De algemene bevinding, google (en de marketing) spreken voor zich.
Die onderbouwde specs worden gepareerd met een berg tekst waar ik niks mee kan
Wanneer zijn die specs gemeten aan welke proefstukken en wat was de afwijking? Nu moet je het even echt gaan onderbouwen. Je poneert nu enkele getallen zonder variabelen, leeftijd en deviatie.
Daarna komen de drogredenen, een berg ad hominems, een berg ongrijpbare dingen:
Dat iemand voor jou niet begrepen zaken beschrijft wil nog niet zeggen dat dit drogredenen zijn. Iemand beschuldigen van het gebruik van drogredenen is volgens mij een ad hominem. Een beroep op gezond verstand volgens mij niet. Je doet dus zelf waar je een ander van beschuldigt.
Quote van Lenin: 'beschuldig een ander altijd van wat
jij bent'.
stochastisch is een mooi woord voor willekeur. Daar kunnen we kan ik niks mee.
Tut tut.
stochast) is een begrip uit de kansrekening.
In veel kansexperimenten, zoals steekproeftrekkingen, wordt uit een populatie door toeval een element aangewezen
Om in de theorie over 'de leeftijd van een willekeurige voorbijganger' te kunnen spreken is het begrip 'stochastische variabele' ingevoerd
Dit is van wikipedia en geeft aan wat ik bedoel: mensen bepalen of de iets een dj-draaitafel is of niet. Vraag
n willekeurige mensen (desnoods DJ's of Hifi enthousiasten) of de SL1200 een dj-draaitafel is dan krijg je een percentage 'ja' en 'nee'. Ik noemde dat een stochastisch feit. Misschien niet helemaal zuiver dat ik een % van 95 opnoem voor 'ja' maar het ligt daar zeker dichter bij dan andersom.
Jij poneert jouw mening als waarheid. Zodra ik daarop wijs gedraag ik mij arrogant. Wederom discussie om zeep.
Is dat jouw waarheid? Het is niet arrogant om iemand ergens op te wijzen, het is alleen arrogant om iemand te verbeteren als je het ergens niet mee eens bent onder het mom dat ieder een eigen waarheid heeft maar dat ondertussen jouw 'eigen waarheid' meer 'waar' is dan de 'eigen waarheid' van een ander.
Ik heb trouwens vandaag 3 LP's gekregen van Ryuichi Sakamoto, samen met nog een aantal classics. Helaas had ik 2 al, maar 1 is echt in betere staat dan die ik al had. De andere is Neo Geo, waar dit nummer op staat.
Album dat ik al in 1988 gekocht heb.
Teacher: Gezien je geniale onderschrift weet ik nog een mooi epitaaf: foolish enough to play the wise. Geeft een wat congruenter beeld.
[
Voor 146% gewijzigd door
Verwijderd op 31-05-2013 03:17
]