Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreekj3 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:17:
[...]

Te druk met spelen :P

LotD is een zeker leuke toevoeging. Ik ben core tester en moet zeggen dat sommige PQ's een leuke uitdaging zijn. Gear is ook nice (tyrant set bijv.). Hoop dat de LotD de RvR lakes een beetje verlicht.
Ben benieuwd hoe op live uitpakt :)
RvR lakes verlicht? als in dat de zerg niet meer bestaat of dat ze leger worden? waar ik nu ik er zo over na zit te denken wel bang voor ben, is dat als mensen in LOTD zijn de andere kant de hele zone RvE voor zich moet winnen i.p.v. RvR.

@spankz: zijn ze niet gewoon naar een andere server gegaan? ws kun jij dat dan ook doen met je oude character ben er niet helemaal zeker van. Als dat zo is en je moet gaat naar karak-norn en je ziet een spelen genaamd vuriheal, kun je die wel aanspreken voor hulp/whatever. dat ben ik namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreekj3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 17:05

dreekj3

Mh Hmph!

Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 07:32:
[...]

RvR lakes verlicht? als in dat de zerg niet meer bestaat of dat ze leger worden? waar ik nu ik er zo over na zit te denken wel bang voor ben, is dat als mensen in LOTD zijn de andere kant de hele zone RvE voor zich moet winnen i.p.v. RvR.

@spankz: zijn ze niet gewoon naar een andere server gegaan? ws kun jij dat dan ook doen met je oude character ben er niet helemaal zeker van. Als dat zo is en je moet gaat naar karak-norn en je ziet een spelen genaamd vuriheal, kun je die wel aanspreken voor hulp/whatever. dat ben ik namelijk :)
Meer in de zin van: de zerg wordt verdeeld. 50% Zone domination / 50% LotD. LotD vereist goede coordinatie in dungeons, want als je tijd eenmaal om is kan de andere partij je dungeon binnendringen en je wipen. Voor goed gecoordineerde guilds op comms is dit een geweldige uitdaging, voor de gemiddelde PUG's een nachtermerrie, ik denk dat de PUG's zich in LotD zich meer tot de eerste delen/closed dungeons zullen beperken en daarna weer naar zone domination zullen gaan.
Wat wij als guild vaak meemaken met onze 2 guild groups of warband, dat er een stroom van puggies ons altijd volgt (easy mode voor ze...) dat zal in LotD wel anders worden :)

Bijna mn sorcerer op 40, heb mn lowbie shaman maar even in de koelkast gezet en toch mn DoK weer even aangeslingerd. Ik wacht nog steeds op een redelijke Borc update, sword & board is nu gewoon saai om te spelen (plans + lag = aaaargh!!!), vooral om dat ivg met andere tank classes we zo weinig cc hebben, voel me meer als een blok beton met een swiffer in mn handen. Mn choppa gaat lekker, bijna hoog genoeg rr om invader te dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Je moet even naar je profiel pagina gaan op de warhammer site en kijken of je niet gewoon can transferen naar een andere server.

Mijn squig herder is deze week renown rank 60 geworden :) Dus ben ik nu bezig met een Chosen.
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 22:26:
[...]

Ik zat van de week met hetzelfde idee.. ben toen Wrath uitkwam weer wow gaan spelen, verveel me nu weer..
Log ik van de week een keertje in op mijn char, staat er een bericht dat de guild getransfered is :S Verder de hele zone leeg, niemand te bekennen..Dus misschien maar ff een nieuw poppetje maken van het weekend =)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

dreekj3 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 08:47:
[...]

Meer in de zin van: de zerg wordt verdeeld. 50% Zone domination / 50% LotD. LotD vereist goede coordinatie in dungeons, want als je tijd eenmaal om is kan de andere partij je dungeon binnendringen en je wipen. Voor goed gecoordineerde guilds op comms is dit een geweldige uitdaging, voor de gemiddelde PUG's een nachtermerrie, ik denk dat de PUG's zich in LotD zich meer tot de eerste delen/closed dungeons zullen beperken en daarna weer naar zone domination zullen gaan.
Wat wij als guild vaak meemaken met onze 2 guild groups of warband, dat er een stroom van puggies ons altijd volgt (easy mode voor ze...) dat zal in LotD wel anders worden :)

Bijna mn sorcerer op 40, heb mn lowbie shaman maar even in de koelkast gezet en toch mn DoK weer even aangeslingerd. Ik wacht nog steeds op een redelijke Borc update, sword & board is nu gewoon saai om te spelen (plans + lag = aaaargh!!!), vooral om dat ivg met andere tank classes we zo weinig cc hebben, voel me meer als een blok beton met een swiffer in mn handen. Mn choppa gaat lekker, bijna hoog genoeg rr om invader te dragen.
\

Hoe werkt dat precies? Had laatst gezien dat de dungeon net als de lairs blijkbaar voor 6 man was? Dan valt er niet veel te volgen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dungeons ja, maar de pq's kan gewoon iedereen doen.

het word dus een combinatie van zaken.
Ik denk dat aan de ene kant LOTD er is voor de pugs, denk aan de pq's and such. en ik denk dat de end-instance alleen voor de goede gecoördineerde guilds er is. zelfde als LV een beetje nu.

wij zijn dit weekend begonnen om onze guild omhoog te grinden om zo dicht mogelijk bij lv 37 te komen. gisteravond hebben we ongeveer 20% gemaakt van lv 33---> 34 . zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 08:21:
dungeons ja, maar de pq's kan gewoon iedereen doen.

het word dus een combinatie van zaken.
Ik denk dat aan de ene kant LOTD er is voor de pugs, denk aan de pq's and such. en ik denk dat de end-instance alleen voor de goede gecoördineerde guilds er is. zelfde als LV een beetje nu.

wij zijn dit weekend begonnen om onze guild omhoog te grinden om zo dicht mogelijk bij lv 37 te komen. gisteravond hebben we ongeveer 20% gemaakt van lv 33---> 34 . zucht
PQ's, ja, maar dan past dit daar niet bij "Wat wij als guild vaak meemaken met onze 2 guild groups of warband, dat er een stroom van puggies ons altijd volgt (easy mode voor ze...) dat zal in LotD wel anders worden "

Ik zie geen reden waarom een puG niet zo zou meewandelen in de PQ's, daar zijn het juist PQ's voor nietwaar?

Ik zie gewoon geen enkel content in LotD waar die statement bij past eigenlijk sinds het allemaal of PQ's of 6 man dungeons is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Patch 1.3 is live op de servers.

Vanavond maar eens een begin met het event maken. Vind het wel er grappig dat ze het event een wedstrijd tussen order en destro hebben gemaakt (De winnaar krijgt 24 uur onbeperkt toegang to LotD).

Ben wel benieuwd wat er gebeurd als 1 kant met z'n alle in LotD gaan zitten, ze laten hun hoofdstad dan wel onbewaakt.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Dat is uberhaupt het grote nadeel aan LotD, zeker in het begin waarschijnlijk, het trekt de helft van de mensen gewoon weg van de main campaign. Maar goed, toch veel mensen die niks om hun hoofdstad geven dus dat boeit dan ook niet zo. Kunnen ze daar aan werken en verbeteren voordat mensen LotD beu zijn.

Hoewel, zodra mensen door hun lockouts in LotD heen zijn zullen ze wel weer in de campaign belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Nou gaat lekker, afgelopen weekend weer de stad verloren aan de dessies (op Norn).
Komt nog bij dat ze mijn boekje (van mijn WP) hebben generved. Nu kan ik minder goed healen.
Ook lekker de Annihilator set is nu al te dragen vanaf lvl 31. Balen dat ik voor de tegenhanger (de Ruin set icm met Bloodlord) aan het sparen was, die is namelijk nog altijd 35.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Mark Jacobs plotseling weg uit WAR:

Today we have important news to share with the community. EA is restructuring its RPG and MMO games development into a new group that includes both Mythic and BioWare. This newly formed team will be led by Ray Muzyka, co-founder and General Manager of BioWare. With this change, Ray becomes Group General Manager of the new RPG/MMO studio group. BioWare’s other co-founder, Greg Zeschuk will become Group Creative Officer for the new RPG/MMO studio group. Rob Denton will step up as General Manager of Mythic and report to Ray. BioWare’s studios remain unchanged and continue to report to Ray.

Mark Jacobs, current General Manager of Mythic will leave EA on June 23, 2009. We thank Mark for his contributions at Mythic and wish him the very best going forward. Mark played a major part in the success of Mythic with his contribution as General Manager and Lead Designer of WAR.

Mythic retains a strong team led by Rob who co-founded Mythic in 1995. Rob played a critical role in the development of Dark Age of Camelot. In his previous role as COO, he was responsible for all day-to-day management of the studio including all development, operations and support.

Please join us in celebrating the union of these two award-winning studios.

http://www.warhammerallia...s/showthread.php?t=297291

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneezzer schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:04:
Komt nog bij dat ze mijn boekje (van mijn WP) hebben generved. Nu kan ik minder goed healen.
je bedoelt toch neem ik aan dat je nu eens moeite moet gaan doen? en dat je nog steeds niet dood kunt? :)

@nieuwe news:

ben benieuwd morgen krijgen we een statement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Van Massively:
"Mythic employees were surprised by their boss' departure, sources told me today.

I spoke with a former employee, who asked to remain anonymous, about what they and their old co-workers thought regarding today's announcement that Mark Jacobs, the vice president and general manager of EA Mythic, will be leaving the company due to a new partnership with BioWare.

"People are shocked and in disbelief about Mark leaving," said the former staffer. "But they're also excited to be working with BioWare. I can't even fathom Mark leaving a company he loved so much, it was his life. Personally, I can't see that this is voluntary in any shape or form."

In the official announcement on the Warhammer Online website, it stated that Ray Muzyka, co-founder and general manager of BioWare will become the group general manager of EA's newly formed RPG/MMO studio group that includes both Mythic and BioWare.

Rob Denton, who co-founded Mythic with Jacobs in 1995, will move from his COO position to become Mythic's general manager reporting to Muzyka.

BioWare's other co-founder Greg Zeschuk will become the new RPG/MMO studio group's creative officer. However, it's unclear what this move means for Mythic's current creative director Paul Barnett, who was recently at E3 hyping up all of EA's games.

"Will he move up in the EA structure? That does raise some questions," my source said.

As for the rest of the staff at Mythic, the former employee had heard from within the company that they were told about the structural changes early this morning in small groups. They were assured that no one was losing their jobs and the studios were not converging. According to our source, the entire 300-person company is being taken out to a movie theater, something that Jacobs used to do several times a year, where Muzyka will address them this afternoon.

"Is anyone freaking out? Actually, no," they said. "I guess it was also because [Jacobs] has been on sabbatical for over a month. No one had seen him in a long time, so people already had it in their minds that he was probably going away."

The former employee wanted to clarify that they didn't have an ax to grind; they had left Mythic on amicable terms. And though they said that most employees had very little interaction with Jacobs, they thought that most people liked the guy.

"When they had to lay off all those people, Mark was visibly upset that he even had to let one person go," said my source. "I can't imagine anyone saying anything bad about Mark. He mostly stayed up on the eighth floor and did his own thing in his office, but he had a vision for the way [Warhammer Online] could be and he definitely follows his vision."

I asked if Jacobs' departure might have anything to do with Warhammer Online's subscriber numbers. EA announced that the game had 300,000 subscribers earlier this year. While the number is still impressive for a new MMO, the number was below EA's expectations and down from 500,000 at launch.

"The numbers aren't that bad, and last I heard the numbers were back on the rise," they revealed. "If you get half a million subscriptions out of it, you're making your money back. I know the game was making money."

In the end, my source thought this move would be the best for people working at both companies. "Bioware has a track record of really good launched titles, and Mythic has track record of MMO experience," they explained. "And I know there's a lot of people at Mythic that would really look forward to working on [BioWare's upcoming MMO Star Wars: The Old Republic]. People at Mythic have been working on MMOs for years and could add muscle to it, they could add really cool things to [BioWare's] MMO."

My source added, "I don't know how [Jacobs' leaving] affects the vision of the other projects they're working on, but Mythic will continue to go on without their fearless leader is probably an accurate assessment."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiscel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09-2022
Ik speel het spel nu bijna 2 maanden en ben echt verslaafd hieraan geraakt. Eerst begonnen als Swordmaster en geleveled tot level 30. Ik speel nu als Archmage zit nu op level 27 / ren 24.
Geen performance problemen op mijn humble Acer 3870

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook weer begonnen.. Na een paar maandjes er uit gestapt te zijn, heb ik mijn subscription ook maar weer eens verlengd.. Ik was toch eigenlijk wel benieuwd naar Land of the Dead.. En damn, ik vind het fantastisch :D Echt leuk gebied.. Veel samenwerken, goede loot, al met al gewoon erg leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreekj3

dreekj3

Mh Hmph!

Gisteren Fort defense gehad. Moet eerlijk zeggen, de lag viel reuze mee (terwijl beide kanten gewoon capped waren). Op Hirn was ff dik 4 dagen bijna geen RvR meer in vanilla WAR, maar dat is gelukkig weer terug!

LotD is een ontzettend leuke toevoeging, thank god hebben ze ontzettend veel bugs eruit gehaald en sommige PQ's aangepast.
Tomb of the Vulture Lord is een goede dungeon, elke keer dat we die gaan doen invaden we, zelf zijn we ook al 2 x geinvade. Met succes afgeslagen alleen dan jammer dattie bugged. We zijn bij de 3e boss, vanavond gaattie down! We misten wat dps :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

dreekj3 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 12:04:
Gisteren Fort defense gehad. Moet eerlijk zeggen, de lag viel reuze mee (terwijl beide kanten gewoon capped waren). Op Hirn was ff dik 4 dagen bijna geen RvR meer in vanilla WAR, maar dat is gelukkig weer terug!

LotD is een ontzettend leuke toevoeging, thank god hebben ze ontzettend veel bugs eruit gehaald en sommige PQ's aangepast.
Tomb of the Vulture Lord is een goede dungeon, elke keer dat we die gaan doen invaden we, zelf zijn we ook al 2 x geinvade. Met succes afgeslagen alleen dan jammer dattie bugged. We zijn bij de 3e boss, vanavond gaattie down! We misten wat dps :(
Op hirn? norn bedoel je :) , maak de fout zelf ook wel eens :) , welke guild zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreekj3

dreekj3

Mh Hmph!

Meh, idd je hebt gelijk :)
Ik zit in Kill Frenzy. (Destruction)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Zit er over na te denken om m'n account maar weer eens te openen... welke servers zitten de GOT-ers nu? (Destruction). Als het goed is kan ik transferen met mn L23 squigherder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog altijd een trouwe Azgal-klant ;) Look for Grummybear Angrmuffin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kreeg vandaag een mailtje voor een 10 dagen trial, met de vermelding van mijn (enige) character, die nog op lvl4 ronddobbert :P Mischien toch eens proberen, maar is de focus op PvP minder geworden? Heb dacht ik ooit de CE gekocht, om hem nu eerst helemaal opnieuw te installeren om te zien dat het toch niets voor me is heb ik ook niet bijzonder veel zin in.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wou Warhammer ook weer ff spelen, maar krijg steeds error messages bij het updaten dat ie bepaalde bestanden niet bij kan, the patch client was unable to retrieve <insert random file>. Vrij irritant :S Een googletje leverde op dat k maar gewoon moet wachten tot het weer werkt :/ Slechte zaak imo.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2009 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wees blij, ik had mijne vanmiddag geactiveerd, ging eerder de client proberen te downloaden en zegt vrolijk dat mijn account niet actief is. Log ik in, staat er toch echt: sub ends 19/07/2009. Naja, zal het morgen nog eens keertje proberen.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 09-07-2009 00:25 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij doet ie het nu wel,, ben alweer aant spelen,, alleen nog niemand tegen gekomen in deze zone,, beetje saai =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar zit je dan en welke server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah blijkbaar was k gewoon te laat,, nu wel meerdere groups etc tegengekomen,
Zit op karak-norn (?) Lvl 13 archmage atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er nog mensen zijn op Karak-Norn gooi maar ff een whisper ofzo voor rvr etc =)
Labello level 17 archmage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gisteren op Norn begonnen met een Ironbreaker :) Ben nog wel leveltje 10 op het moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken G
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 12:33
Heb ook de 10 dagen gratis geactiveerd en het bevalt me wel. Het spel is wel redelijk verbeterd in vergelijking met de eerste maand dat ik het speelde (met de launch), wat wel logisch is ofc. Ik denk dat ik na mijn 3 weken vakantie in Spanje terug een subscription zal nemen. Ben nu begonnen met een Chosen, lekker voorruit stormen en hakken maar ^^. Zal me beter bevallen dan mijn Shaman denk ik. Zit op Karak-Norn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
/huilie mode

Sturen ze me een leuk mailtje met het feit dat ik 10 dagen gratis mag spelen (was zeer geinsteseerd) zie ik ineens dat ze me char hebben gerenamed van Daorc naar Daorcx! sjeezus wtf!

/huilie

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken G
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 12:33
Hebben ze bij mij ook gedaan. Maar toen ik inlogde zag ik dat ik 2 char's had (terwijl ik er maar 1 gemaakt had). 1 met mijn gewone naam (lvl 7), en 1 met mijn naam+x (lvl 20). Toen ik wilde spelen met mijn lvl 20, moest ik mijn naam veranderen omdat die naam al bestond. Dus zou ik eens inloggen als ik jou was, mss heb je ook 2 char's staan en kun je er 1 van verwijderen en je originele char zijn naam teruggeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken G schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:20:
Heb ook de 10 dagen gratis geactiveerd en het bevalt me wel. Het spel is wel redelijk verbeterd in vergelijking met de eerste maand dat ik het speelde (met de launch), wat wel logisch is ofc. Ik denk dat ik na mijn 3 weken vakantie in Spanje terug een subscription zal nemen. Ben nu begonnen met een Chosen, lekker voorruit stormen en hakken maar ^^. Zal me beter bevallen dan mijn Shaman denk ik. Zit op Karak-Norn.
geef - vuriheal een PM als je wilt, dat ben ik, kan ik je wel beetje door het spel helpen :)
edit: en een week te laat maar we hebben als guild vorige week zondag lv 37 bereikt, eindelijk faster mounts!

ookal halen we onze g-leader niet in op zijn manticore :(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2009 05:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Afgelopen week aan mijn 8ste char begonnen ;-) op Norn.
Ondertussen heb ik:
-Helmutt Loti als WP lvl 40 (scavanging lvl 200)
-Sneezzero Happybomber Engi lvl 36 (scavanging lvl 200)
-Nukem Hard BW lvl 22
-Victhor WH 20
-Pinkeltje RP lvl 18 (en salvaging/talisman lvl 200/200)
-Piggelmee Slayer lvl 11 (bevalt me niet zo)
-Wokkel IB lvl 18 (en samen met mijn WL de volgende twee chars op weg naar T4)
-Bimbam WL lvl 15 (met Dingdong als lion)

Het spel verveeld me nog absoluut niet maar ik merk wel dat ik de afwisseling tussen chars erg prettig vind.
Ps. de guild heet Executed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik heb ruim een half jaar geleden ook een maandje WAR gedaan, maar toen had ik duidelijk last van server lag, echt gewoon een zekere vertraging op alles wat ik deed. Ik vraag me af of dit al beter is geworden? en zo ja welke server word dan aangeraden?

Bedankt!

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 21:40
Is de mac client er al voor EU? In de US kan je de beta al gebruiken :)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T!m0n schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 18:43:
Ik heb ruim een half jaar geleden ook een maandje WAR gedaan, maar toen had ik duidelijk last van server lag, echt gewoon een zekere vertraging op alles wat ik deed. Ik vraag me af of dit al beter is geworden? en zo ja welke server word dan aangeraden?

Bedankt!
Ik moet zeggen dat ik hier geen last meer van heb, tenzij het om een belachelijk druk rvr-gebied gaat of iets dergelijks.. Maar normaal gesproken niet.. Ik zit met order op Norn en met destro op Azgal (dit zijn volgens mij ook de populairste servers in het algemeen).. Moet ik wel aan toevoegen dat ik vaak op "rare" tijden speel, zoals 's morgens en 's middags (weinig 's avonds)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
Sneezzer schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 12:02:
Afgelopen week aan mijn 8ste char begonnen ;-) op Norn.
Ondertussen heb ik:
-Nukem Hard BW lvl 22
-Victhor WH 20
-Wokkel IB lvl 18 (en samen met mijn WL de volgende twee chars op weg naar T4)
-Bimbam WL lvl 15 (met Dingdong als lion)

Het spel verveeld me nog absoluut niet maar ik merk wel dat ik de afwisseling tussen chars erg prettig vind.
Jee, dat zulke namen mogen bij een game als WH. Sta ik echt wel even van te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damasta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-06-2024
Ik heb me vorige week ingeschreven voor de 10 dagen trail. Nadat ik eerst LOTRO gespeeld heb, waarvoor mijn interesse is verdwenen sinds MOM. Nu wil ik dus een nieuwe MORPG proberen en heb dus gekozen voor Warhammer!

Heb het spel nu wegens tijdgebrek een uurtje kunnen spelen als WP. Maar nu heb ik een paar beginnersvragen.

1. Welke classes worden veel gevraagd in het spel?
2. Welke servers is het leukst, en zitten de meeste GOT'ers ;)?
3. Hoe is de balans Orde/Chaos?
4. Waar moet je op letten? (bijv. in de beginperiode van LOTRO vaak dingen voor paar silver verkocht die op de AH te verkopen waren voor 1 gold)
5. Is crafting belangrijk? (daar vind ik namelijk niets aan :X)
6. Ik heb een keer een RvR gevecht gespeeld in het beginstuk van de Human area en dit was vrij laggy, is dit altijd zo?

Nu ik nog niet echt geleveld ben met mijn WP kan ik altijd nog een andere class op een andere server beginnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Damasta op 24-08-2009 12:45 . Reden: interpunctie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:31
Healers zijn altijd een handige class, maar eigenlijk zijn alle classes wel nuttig.
M'n ervaring is wel dat een Magus niet zo handig is. Verder vind ik een DoK heel fijn spelen (healer die eventueel ook kan dps'en (of andersom)).
De class hangt dus echt af van wat je het liefste doet.

Voor servers, tjah, op K8P wordt nagenoeg wekelijks IC (hoofdstad destro) bestormd, dus Order is daar behoorlijk sterk in de hogere tiers.
Het schijnt dat het andersom is op Norn en dat Azgal het meest gebalanced is. Ik heb alleen chars op K8P en Norn, en net aan de verliezende zijden :P

Mijn ervaring is dat je eigenlijk geen nodig hebt. In het begin krijg je goede gear van quests en rvr items (ook renown items). Pas wanneer je een mount wilt hebben >lvl20 moet je even 20g hebben, maar als je in een guild zit, zit dat wel goed.

Zelf heb ik maar een paar keer iets gecraft. In de lagere tiers <T4 is het eigenlijk helemaal niet belangrijk (vind ik), maar later kan het handig zijn, zeker als je veel geld wilt verdienen.

In T1 is de area van de mensen wel het drukst. Echter als je daar al lag hebt, dan zou ik je grafische settings iets naar beneden schuiven. Zelf heb ik daar namelijk nog nooit lag gehad (met ongeveer 50 spelers in de nabije omgeving), zeker geen server lag. Het is natuurlijk mogelijk, maar het is wel verstandig om eerst even de settings lager te zetten. In PvP heb je toch niet echt hoge settings nodig volgens mij, dat gaat meer om snelheid. Bij PvE is het wel nuttig om alles op highest te zetten, omdat je anders sommige aanvallen van monsters niet kunt zien (heb ik in verschillende dungeons gemerkt Saccellum en Mount Gunbad).

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Inderdaad, alle classen hebben voor/nadelen.
Wel is het zo dat het goed te merken is in scenario's wanneer er geen healer of tank aan je zeide is.

Speel vooral wat je leuk vindt!
Crafting kan handig zijn, als je bijvoorbeeld melee dps of tank speelt kan het handig zijn om potions te maken waarmee je jezelf wat kunt healen. Talisman maken kan je net dat beetje beter maken.
Maar wees gerust craften is niet zo tijdrovend als in LOTRO, in WAR doe je het even snel tussendoor zonder naar een speciale plaats te hoeven gaan (mits je de spullen hebt).

Verder is het altijd handig om te kijken wat iets waard is in de AH.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Heb mijn oude account voor 10dagen geactiveerd, toen ik in mijn mailbox spitte voor een warhammer forum zag ik nog een mailtje staan daarvan, bleektot 30augustus te kunnen.
Speel atm op mijn rank 13 Squig herder op Karak-Norn, je kan me vinden onder de naam : 'Rigrik'.
Edit :
Rank 18 Squig herder, maar die class blijkt een beetje overplayed op Karak-Norn.
Heb nu een Black Orc Rank 8. (naam : Ghorkz)

[ Voor 20% gewijzigd door Rynji op 30-08-2009 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 12:42

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ja kon tot 30 augustus, maar ik heb het vandaag eens geprobeerd en het gaat nu ook.
Mooi, want ik wil WAR wel weer eens proberen. Heb nog een aardige Shaman staan waar ik toch wel veel plezier mee heb gehad dus hoop dat het nog een beetje leuk is.

Heb een tussenstop gemaakt bij Guild Wars en LOTRO afgelopen maanden. Ook wel leuk alleen het lukt me niet om deze maanden non stop te spelen. En aangezien ik toch redelijk ver was in WAR lijkt het me wel lachen om weer in actie te komen. Dus we gaan het weer proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiscel
Ik beleef bijna een half jaartje elke dag nog steeds veel plezier aan dit spel. Het is wel belangrijk dat je bij een actieve guild aansluit. Ik zit zelf bij Disorder op Karak Azgal server. Het voordeel ervan is dat je regelmatig met wat guildies afspreekt wat dungeons afstruint voor drops.

En het voordeel van een Guild Warband in RVR/SC is ook dat je je medespelers beter kent dan spelers uit een PUG WB (die vaak als een kip zonder kop rondrennen).

Character: Doñavicenta (Archmage L40 R52)
Alt: Honoratha (Swordmaster L32)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
wiscel schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:11:
Ik beleef bijna een half jaartje elke dag nog steeds veel plezier aan dit spel. Het is wel belangrijk dat je bij een actieve guild aansluit. Ik zit zelf bij Disorder op Karak Azgal server. Het voordeel ervan is dat je regelmatig met wat guildies afspreekt wat dungeons afstruint voor drops.

En het voordeel van een Guild Warband in RVR/SC is ook dat je je medespelers beter kent dan spelers uit een PUG WB (die vaak als een kip zonder kop rondrennen).

Character: Doñavicenta (Archmage L40 R52)
Alt: Honoratha (Swordmaster L32)
Ik speelde ook op Karak Azgal bij een actieve destro guild. maar volgens mij is heel Destro op K-A uit elkaar gevallen. En de warbands die er lopen stellen geen drol meer voor. Daarom toen ook besloten om het maar zo te laten.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• wiscel
Destro is de laatste paar weken heel erg actief op Karak Azgal, je zou bijna zeggen dat Destro flink in de meerderheid is, Altdorf wordt elke week wel een paar keer aangevallen.

• Dakreal
wiscel schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:54:
Destro is de laatste paar weken heel erg actief op Karak Azgal, je zou bijna zeggen dat Destro flink in de meerderheid is, Altdorf wordt elke week wel een paar keer aangevallen.
Zijn de city sieges al verbeterd? die PQ's daar waren zo ontzettend saai... :S

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Artimunor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 23:47
De PQ's zijn zeer verbeterd, maar de fun moet je echt zelf maken, door een georganiseerde warband te besturen of deel van uit te maken, en de tegenpartij met allerlij goede tactieken en strategieën te bestoken.
Samenwerking met andere warbands is ook essentieel..... en heel veel fun.

Afgelopen zondag heb ik The Imperial Guard alliance leiding gegeven, in samenwerking met alle andere grote alliances van onze server heeft Order toen voor het eerst sinds een lange tijd weer naar IC (Inevitable City aka Destruction hoofdstad) gepushed. vanaf 10 uur sochtends tot begin van de avond dat was ongeveer 9 uur non stop ORVR, strak geco-ordineerd.
Het was heel erg gaaf! en iedereen was euphorisch toen de poorten van IC openbraken

De hierbovenstaande post klopt inderdaad, Destruction is flink in de meerderheid, maar onze prestatie laat zien dat enkel een meerderheid niet doorslaggevend is, en teamwork en samenwerking ook heel veel uitmaakt.

overgens als mensen nog op zoek zijn naar een nederlandstalige guild op karak-azgal order-side:
http://forum.mmozone.nl/i...-online-age-of-reckoning/
we bestaan al sinds server launch en weten ons ondanks alle grillen in het spel aardig staande te houden.

@ hierboven: warhammeralliance.com is toch wel het meest gebruikte forum voor dit spel.
wat we via mmozone.nl proberen is een nederlandstalige portal te zijn.

• Artimunor
SpoTs schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:17:
[...]

Ik speelde ook op Karak Azgal bij een actieve destro guild. maar volgens mij is heel Destro op K-A uit elkaar gevallen. En de warbands die er lopen stellen geen drol meer voor. Daarom toen ook besloten om het maar zo te laten.
hm disorder, dat is voor lui die lui zijn :p
sluit je maar aan bij de horde en laat de kleine guilds stikken, luiheid die schadelijkheid is voor het spel, en de disorder leiding die dat promoot, dat neem ik ze heel erg kwalijk, we zijn ook al heel wat nederlanders kwijt geraakt aan ze.
ok we hebben mischien maar 10 tot 20 nederlanders in de guild online savonds, maar wel een heel grote alliance, en iedereen kan toch heel makkelijk zelf vrienden maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zo gisteren eens Order gespeelt omdat mijn server down was.

Heb een warrior priest gestart met de naam Lísa op Karak-Norn.
en het valt mij al op dat deze class best op'd is met de healing, redelijke damage en plate!

Uiteraard dus leuk om te spelen ;-)

Ben rank 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 23:34

Bloodclot

Jawier!

Artimunor schreef op woensdag 30 september 2009 @ 13:37:
[...]

hm disorder, dat is voor lui die lui zijn :p
sluit je maar aan bij de horde en laat de kleine guilds stikken, luiheid die schadelijkheid is voor het spel, en de disorder leiding die dat promoot, dat neem ik ze heel erg kwalijk, we zijn ook al heel wat nederlanders kwijt geraakt aan ze.
ok we hebben mischien maar 10 tot 20 nederlanders in de guild online savonds, maar wel een heel grote alliance, en iedereen kan toch heel makkelijk zelf vrienden maken?
hey xar, jij hier?! helaas heb ik zondag de IC push gemist. zal zeer binnenkort nog wel een keer komen.
Warhammer vind ik altijd nog erg vermakelijk. kijken hoe het over half jaartje nog is, als servers een langzame zekere dood sterven kan ik altijd nog terug naar daoc US servers. 3000+ population op de geclusterde servers daar, wat al maanden stabiel is en steeds meer mensen komen terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
hey clot, ja ik dacht is even kijken of tweakers ook wat aan warhammer doen hehe,
dus SpoTs jij bent altijd een van die stipjes in die grote griezelige lolblobzerg?
Toen azgal down was gingen wij juist met zn allen destro spelen.
8 choppas en paar randoms lvl1 lol helaas nog niet de kans gehad om een guild te maken maar of het wordt Chopfall of Chopklava. naja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Eindelijk zijn we met de guild op NORN (order) rank 37, armored mounts FTW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiscel
Naam Xar komt me wel bekend voor, volgens mij heb ik jou wel eens een paar keer geressed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Jabba schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:34:
Eindelijk zijn we met de guild op NORN (order) rank 37, armored mounts FTW :)
Betekend dat ook dat je sneller kunt lopen met je mount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

10% sneller , en ze zien er beter uit natuurlijk :) , en lagere dismount kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Jabba schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 13:59:
10% sneller , en ze zien er beter uit natuurlijk :) , en lagere dismount kans
wewt :p vooral dat laatste is zo gruwelijk irritant.. tis nu 90% dismount kans ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiscel
Onze guild haalde laatst ook level 37, meteen een nieuwe mount gekocht. Wel eerst wat gold farmen, die krengen kosten 150 gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
oei oei 150g wel duur maar dat is het wel waard.
grats trouwens met rank 37, hele prestatie hoor!
Dragonwake Templars hebben nog 3 levels te gaan daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

als je WAR vanaf het begint speelt kan je onmogelijk arm zijn, met talisman making verdiende ik goud als water, nu nog maar 1500G over want je verdient nu erg weinig op de veiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Leuk om te zien dat WAR nog gespeeld wordt, ik neem aan dat de irritante bugs/issues grotendeels gefixed zijn?

Misschien dat ik mm account weer eens reactiveer, zou het wel leuk vinden om me bij een goed georganiseerde Destro guild aan te sluiten, zijn er nog actieve leuke guilds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Op Karak-Norn zijn wel wat goede Destro guilds denk ik, maar ik heb nog maar een rank 23squig herder en speel nu shaman op rank 9, bevalt me best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
@roodbwoy
Die irritante bugs zijn inderdaad gefixed (Your target is to far away to use that ability) heel lang al.
sommige mensen klagen nog wel over lag, maar ik heb er dan in dezelfde zone weinig last van dus ik denk dan toch een bottleneckje ergens in hun PC. of slechte internet provider natuurlijk. soms met echt insane battles 150 vs 150 krijg je wel lag idd. soms als er teveel mensen in 1 zone gaan heftig knokken klapt de zone er wel is uit, maar dat is normaal. (alles klapt eruit bij te hoge belasting)

@Jabba dat is niet helemaal waar, als je altijd de meeste talismannen weggegeven hebt dan ben je nooit super rijk geworden. ga nou niet elite lopen doen met je egoisitische gedrag.
ík heb nu 300g en schommel al tijden rond dat bedrag.
vaak moet ik respeccen, of nieuwe guildmembers helpen, zoning is ook duur, etc etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Artimunor op 08-10-2009 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Artimunor schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 09:32:
@Jabba dat is niet helemaal waar, als je altijd de meeste talismannen weggegeven hebt dan ben je nooit super rijk geworden. ga nou niet elite lopen doen met je egoisitische gedrag.
ík heb nu 300g en schommel al tijden rond dat bedrag.
vaak moet ik respeccen, of nieuwe guildmembers helpen, zoning is ook duur, etc etc.
Doe eens normaal man, ik kom van bijna 10K gold wat allemaal naar guildies is gegaan. niet voor je beurt lullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Mijn chosen voor het eerst naar Lost Vale gegaan en terug gekomen met een 2-h axe (Deathaxe of the Faithless), 1h-axe (Erethren, Dreadaxe of Sechar) en een shield (The Devouring Wall). Merk dat ik PvE steeds minder leuk vind, heb mijn chosen na level 5 geheel met rvr geleveld, daarom is het wel erg lekker om met 1 run een berg goede wapens te krijgen. Hoef ik alleen nog maar terug naar LV te gaan om guildies te helpen of voor Devaleth the Fleshrender.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ik vind het vooral leuk om als afwisseling voor RvR soms even rustig met guildies en LV of VL te doen, of een crypts/wbt run. Dat hierbij leuke gear dropt is dan weer leuk mee genomen (al sta ik normaal vaak op opt-out).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hey mensen, ik heb laatst mijn abbo weer verlengt maar eigenlijk niet veel gespeeld.. dit komt vooral omdat ik eigenlijk niemand ken op de servers.. Op welke server zitten de meeste tweakertjers op Order side? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ik zit zelf op Norn, bij Executed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Sneezzer schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:34:
Ik zit zelf op Norn, bij Executed.
Misschien is het handig om je ingame nick erbij te zetten zodat ik je eventueel een whisper kan sturen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Uit de vorige pagina ;) met een kleine aanpassing
Sneezzer schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 12:02:
-Nukem Hard BW lvl 22
-Victhor WH 20
-Wokkel IB lvl 32 (en samen met mijn WL de volgende twee chars op weg naar T4)
-Bimbam WL lvl 25 (met Dingdong als lion)

Helmutt is mijn main maar op het moment speel ik veel met Wokkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Aaah, :P ja ik wist niet dat je complete lijst al gepost had.. althans.. het stond me niet in het geheugen ;-)

Zal binnekort ff inloggen om je een whisper te sturen.. ben een lvl 5 WP ofzo :p stelt nog niet zoveel voor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Gisteren een uurtje in lost vale rond gelopen. 3 bosses neer én mijn DarkPromise fists, Kleine én grote hamer binnen voor mijn WP. Was een prettige run ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen

Zit al een tijdje na te denken om Warhammer weer te spelen maar het komt er steeds niet.
Word het nog veel gespeeld of is het rustig want daar houd ik niet van in een mmo :-)

Ik had een level 26 DoK, vond wel leuk maar me vrienden wouden terug naar wow dus ik was maar mee gegaan maar nu weet ik niet of WoW wel is wat ik wil. Kon ik me vrienden maar overhale :p

zie ook dat in het topic niet al te veel gepost word, kweet dat er andere forums zijn maarja.
hier word alles geblocked ( Werk ) ;(

En Land of the dead is dit een goed gedaan of werkt het matig want wat ik ervan gezien heb is het helemaal awesome _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiscel
Op de server waar ik speel (Karak Azgal) is het altijd druk. Zeker in de weekends en s'avonds. Hoe het overdag is weet ik niet omdat ik dan ook op mijn werk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Klopt, zowel Azgal als Norn zijn beide goed druk nu. Het klopt dat er flink in servers is gesneden maar de balance is volgens mij nu wel beter geworden (en lekker druk in altdorf of de IC).

Lotd is inderdaad wel een leuke toevoeging gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh mooi wou alleen dat ze het levelen wat sneller maakte want vond dat ook een eewigheid duren vergeleken met andere mmo's ( ik ben een persoon die geen lol beleeft in levelen :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ach zolang er mensen zijn die in 2 dagen (of 1 dag) op 40 zitten kan het geen groot probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan toch niet normaal zijn ik level echt sloom dan lolz, maarja ik vind war gewoon vet omdat het zo Action based is wow is tegenwoordig World of hugcraft :D

je heb toch ook Recruit a friend in war?:p dat kan mij best wel helpen denk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Valt mee hoor, ik ben ook niet zo van het powerlevellen. Het heeft als nadeel dat je RR flink achter blijft (en ik vind de SC's in lagere tiers ook wel erg leuk trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Sneezzer schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:23:
Valt mee hoor, ik ben ook niet zo van het powerlevellen. Het heeft als nadeel dat je RR flink achter blijft (en ik vind de SC's in lagere tiers ook wel erg leuk trouwens).
Ik vraag me af hoe levenloos die gasten zijn... ik ben als ik 8 uur non-stop speel/grind net rank 15 ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
SpoTs schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:31:
[...]

Ik vraag me af hoe levenloos die gasten zijn... ik ben als ik 8 uur non-stop speel/grind net rank 15 ofzo :S
Het is niet heel moeilijk hoor, bijv:
Healer + tank op lvl 8 richting LOTD (middels summoningstone van een guildy) daar worden ze geboost naar lvl 36 en gaan daar de mobs pullen en killen. Op deze manier pak je heel veel exp.

De vraag is alleen, is het leuk? En later heb je het nadeel dat je RR flink achter is gebleven. Maw. je bent lvl40 maar wel veel zwakker dan andere lvl40 spelers. De enige winst is dat je al je normale abillities hebt... maar ik durf "elke" lvl40 die op die manier lvl40 is met rr10 best aan met bijv mijn tankje op lvl 32 of engi van lvl36.

Het is zelfs erg leuk als het een tank is die net 40 is geworden op die manier en denkt om mijn (healer spec)WP aan te vallen.... slaan ze me honderd x en nog ben ik 100% gezond, helaas duurt het voor mij dan wel weer een tijd om ze dood te krijgen als ik een single hander vast heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:45:
Oh mooi wou alleen dat ze het levelen wat sneller maakte want vond dat ook een eewigheid duren vergeleken met andere mmo's ( ik ben een persoon die geen lol beleeft in levelen :p )
Als je top gear of snel levellen wilt blijft PvE helaas een noodzakelijk kwaad. Een groot voordeel van WAR is dat je met PvP kan levellen. Je neemt all RvR en scenario quests en doet alleen rvr en scenario's, gaat misschien ietje minder snel maar toch met een redelijke snelheid. Ik persoonlijk vind het gewoon leuk om zo te levellen.

Heb ooit eens een choppa gerolled om deze zo snel mogelijk met AoE grinding te levellen, werd er helemaal simpel van en haat het dat ik geen annihilator gear kan dragen omdat ik renown rank 24 ben. Voor echte PvE-ers zal dit minder een probleem zijn, omdat die naar BB/BE / LV / LOTD kunnen gaan.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Sneezzer schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:43:
[...]

Het is niet heel moeilijk hoor, bijv:
Healer + tank op lvl 8 richting LOTD (middels summoningstone van een guildy) daar worden ze geboost naar lvl 36 en gaan daar de mobs pullen en killen. Op deze manier pak je heel veel exp.

De vraag is alleen, is het leuk? En later heb je het nadeel dat je RR flink achter is gebleven. Maw. je bent lvl40 maar wel veel zwakker dan andere lvl40 spelers. De enige winst is dat je al je normale abillities hebt... maar ik durf "elke" lvl40 die op die manier lvl40 is met rr10 best aan met bijv mijn tankje op lvl 32 of engi van lvl36.

Het is zelfs erg leuk als het een tank is die net 40 is geworden op die manier en denkt om mijn (healer spec)WP aan te vallen.... slaan ze me honderd x en nog ben ik 100% gezond, helaas duurt het voor mij dan wel weer een tijd om ze dood te krijgen als ik een single hander vast heb.
Hmm dan moet ik mijn Choppa maar eens van stal halen en door LOTD trekken.. dies nu rank 35 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Lijkt me leuk.
Ook worden er regelmatig duels gedaan in de elven tier. Ook erg leuk om te doen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiscel
Een vraagje aan jullie, op welke server spelen jullie? Ik zit momenteel op Karak Azgal maar die is hopeloos uit balans, de RVR verhouding Destro - Order is iets van 75 - 25. Dan kun jij en je guild nog zo goed spelen maar tegen zo'n overmacht begin je niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ik zit op Norn. Voor mijn gevoel is de verhouding tegenwoordig redelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiscel
OK, misschien dan toch maar eens mijn character verhuizen. Afgelopen weekend met de nieuwe patch iets van 10 x Altdorf gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Eindelijk mijn sandstorm greataxe voor mijn IB. Dat hakt wel erg lekker in op de Dessie's ;-)

Gisteren ook nog "skull white dye" verkocht voor 300g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Heb zojuist de trial na veel pijn en moeite gedownload, eens kijken of het bevalt. Denk niet dat ik het ga spelen maar je weet maar nooit.

Iemand nog wat goede beginners tips? Weet nog niet welke classe i ga spelen. Greenskins zijn altijd leuk natuurlijk, maar tanken trekt me niet want dan is je damage altijd zo irritant laag.

Edit: Ja of niet, ik kan niet inloggen. Zegt iedere keer dat de login informatie niet klopt. Ik werd er al moe van dat er 2 warhammer online sites zijn, heb nu bij allebei een account(wel dezelfde naam). Maar ik kan niet inloggen of iets. Weet iemand daar wat op want er zit ook geen handleiding of stapen plan bij of iets. Heel irritant.

Edit edit: Yay hij is opgestart! Nu alleen een karakter creeeren, nijg naar een priest of ironbreaker. Speel mischien liever Destr ipv order maar ik heb het gevoel dat die side over bevolkt is.

[ Voor 46% gewijzigd door Postius op 09-11-2009 20:30 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
En ik heb em gekocht voor 10 euri. Weet nog niet of ik ga verlengen maar de komende 30 dagen vermaak ik me wel geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke zijde zijn de meeste GOT's actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Tip aan een beginner: Probeer een aantal karakters tot circa level 12, op level 10 krijg je namelijk bij de meeste karakters een leuke skill. (bijv. onzichtbaar bij een witch-hunter of witch-elf)
Probeer ook de scenario's te spelen, die zijn lekker snel en meteen vol aan de bak tegen echte mensen.

Een tank is een eenvoudige klasse om mee te beginnen, ranged dps is ook een eenvoudige start. Healer en melee dps zijn wat lastiger om te beginnen (al zal dat voor sommige mensen ook wel mee vallen), als healer zijn je team genoten afhankelijk van je en als melee dps zul je wat vaker dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar zitten jullie bij order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik heb een Priest of karak nogwat(ik zal even kijken, ik zit niet op 8P maar p die andere 2). Een order met een priest en op de andere heb ik een black orc lvl 7 en choppa lvl 7. Die choppa vind ik leuker spelen geloof ik maar ik sterf zo vaak na die black orc en priest. Ik ben er nog niet uit, ben er wel uit dat in de PvP en RvR ik own. Jaja als noob. Paar keer een scenario gedaan en was iedere keer in de top 3 qua kills en renown en xp verdient! lekker!

Het probleem wat ik altijd heb is dat ik melee characters het leukst vind vanwege hun uiterlijk. Ik geil op groot armour met veel spikes of extreem shiny. Hoe meer overkill mijn armour hoe beter. maar tanken vindt ik weinig aan. Ik wil gewoon meppen. Dus ik zat erover te denken om een DPS chosen te maken. Is dat wat? Daarom ook mijn eerste keuze voor een priest, semi melee, met heals en plate armour. Und ich liebe plate armour & grote 2h warhammers(warhammers zijn na great axes gewoon porno willekeurig welke game).

Ik zoek trouwens een UI addon dat ik meer action slots heb. Ik heb rond gekeken maar kon alleen http://forums.war-europe....id=modsuisEN&thread.id=56 die vinden maar die veranderd je HELE ui wat ik wat overkill vind. Maar die cntrl,alt en shift slots wil ik hebben. Zeker bij mijn priest want ik moet nu naar mijn hotkeys zoeken wat zuigt. Zeker in pvp moet ik het blind kunnen vinden, zo'n addon zou daarvoor ideaal zijn.

Ook zoek ik iets wat me toelaat om tussen friendly's te switchen. En is er een button voor autotarget dichtsbijzijnde vijandelijk target? Met Tab tagetten krijg je nog wel is de niet dichtsbijzijnde. Ik weet nog dat ik bij WoW en LotrO een zooi aan UI addons had(vooral bij wow voordat de BC uitkwam washet echt erg de hoeveelheid UI addons die je moest gebruiken anders kon je echt niet mee op hoog lvl).

Edit karakters:
Kazark-Norn:
-Kibbikgurga (choppa lvl 6)
-Moggharfang (Blackorc lvl 6)

karak-azgal:
-FritzHanzFretz (Priest lvl 9)

Iemand tips suggesties, samen wilt partyen? Ik wil voornamelijk ff alle PQ's halen. Trouwens op T1 op beide servers bij mij ownt de order dik. Volgens mij komt dit omdat 75% van de trial mensen voor order gaan maar op hogere lvls is destr volgens mij veel en veel beter.

Ik vind het spel tot nu toe geslaagd. Het is jammer dat de makers zichzelf wat overschat hebben waardoor de andere start gebieden dood zijn. Maar het idee is leuk. De RvR vind ik erg geslaagd en eerlijk is eerlijk de maps waar je op loopt zijn mischien niet extreem groot(gelukkig ik heb een hekel aan lopen) maar het is wel enorm volgepropt met van alles en nog wat.

[ Voor 36% gewijzigd door Postius op 11-11-2009 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Postius schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:18:

Ik zoek trouwens een UI addon dat ik meer action slots heb. Ik heb rond gekeken maar kon alleen http://forums.war-europe....id=modsuisEN&thread.id=56 die vinden maar die veranderd je HELE ui wat ik wat overkill vind. Maar die cntrl,alt en shift slots wil ik hebben. Zeker bij mijn priest want ik moet nu naar mijn hotkeys zoeken wat zuigt. Zeker in pvp moet ik het blind kunnen vinden, zo'n addon zou daarvoor ideaal zijn.
Je kunt onder interface settings maximaal 5 action bars kiezen en deze zelf een plek geven (ik heb er 4 gestapeld).

Verder kun je in de lage tiers inderdaad super solo spelen met een warriorpriest (WP) of een tank maar in t4 is de damage die je doet niet vergelijkbaar met de echte dps classes.

Wil je voor DPS gaan die het wat langer uit houd dan je choppa? kies dan een marauder of white lion (in jou geval met armor waarschijnlijk een marauder). Gooi er wat extra toughness en wounds talismannen op en je hebt een behoorlijke stevige en damage dealende class te pakken.
regel is (als altijd) meer dps is minder armor, meer armor is minder dps.

kijk ook even op war.curse.com voor de add-ons (zoals auto-dismount) hier kun je er zat vinden.

• Postius
Sneezzer schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:28:
[...]

Je kunt onder interface settings maximaal 5 action bars kiezen en deze zelf een plek geven (ik heb er 4 gestapeld).

Verder kun je in de lage tiers inderdaad super solo spelen met een warriorpriest (WP) of een tank maar in t4 is de damage die je doet niet vergelijkbaar met de echte dps classes.

Wil je voor DPS gaan die het wat langer uit houd dan je choppa? kies dan een marauder of white lion (in jou geval met armor waarschijnlijk een marauder). Gooi er wat extra toughness en wounds talismannen op en je hebt een behoorlijke stevige en damage dealende class te pakken.
regel is (als altijd) meer dps is minder armor, meer armor is minder dps.

kijk ook even op war.curse.com voor de add-ons (zoals auto-dismount) hier kun je er zat vinden.
Klinkt goed, alleen er is 1 hele grote maar elfs zijn, waren en zullen altijd gewoon....euhm te metrosexueel zijn(ik had een ander woord in gedachte maar dat is mischien aanstoot gevend). Ik haat elfs echt waar. Ik wil er niet mee spelen nu niet en nooit niet. Al bracht de tank van de DE me aan het twijfelen. Ben nu rank 11 met mijn WP en renown 10. 5 runs van HV gedaan en 5 keer helemaal NIKS gewonnen. PPffff in RvR win ik meer. Twijfelen doe ik echter nog steeds. Iedere keer als ik die priest ben denk ik mmmm de black ord en choppa die ik heb zijn ook leuk. Choppa vind ik leuk vanwege damage en ze hebben nog wat armour. Dat naakt rondlopen als slayer vind ik maar niet zoals gezegd ik wil shiny pointy stuff! Een shammy op destro leek me ook leuk. Op de server waar ik met mijn WP ben is er nogal een overkill an WP's heb ik de indruk. Ben wle bijna klaar met T1 geloof ik. Alle PQ's gedaan moet alleen de oRvR blauwe bar vol krijgen voor de rewards. Probleem is dat ik er niet zo heel veel maar aan heb maar oke. Hoe is T2 trouwens? Wordt de shizzle die je vindt daat vetter?(als in het is echt opeens VEEEEEL gaver of is het meer van ach het is beter qua stats maar je ziet er nog steeds als een pauper uit).

Ook vindt ik Chosen er eigelijk heel veel cooler uitzien. Mischien wel het gaafst van allemaal. Maar dat stancedancen of twisten zoals het hier heet lijkt me dan weer zo'n gedoe. Maar dat armour van de chosen met de wapens si wel echt extreem cool.

[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 12-11-2009 14:03 ]

• Sneezzer
T2 kun je al in (mee doen in scenario's) vanaf level 8.
Persoonlijk vond ik t2 eigenlijk de beste tier om je karakter te leren kennen, je krijgt er nog lekker veel skills bij en de scenario's zijn ook lekker afwisselend. Verder ga je er hier al een stuk beter uit zien (doe als je ongeveer level 15 bent een aantal maal de sewer instances in altdorf, die zijn echt leuk (en moeilijk zonder hulp van een hoog level)). Verder krijg je de oblitorator set als je veel rvr doet.
Elven hebben ook niet mijn voorkeur, ik heb enkel een white lion.
Als je echt veel damage wilt gaan doen, probeer dan ook een bright wizard of sorcerer. Deze doet echt mega veel damage in t4 (crits van 4,5K zijn geen uitzondering).

(ps. Witch elfs zijn niet metrosexueel hoor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Leuk! De Leaderboards werken nu eindelijk op war-europe.com (onder kopje realmwar).
Staan ook een paar guildy's tussen. Nu ook maar eens zorgen dat ik er met een char tussen kom (al was het maar voor een weekje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik speel ook nog steeds actief door :). Heb nu een Black orc lvl 16, WP lvl 12 en Marauder lvl 13. Weet nog niet welke ik het leukst vindt maar die marauder speelt erg leuk. Ziet er alleen zo gaar uit. Wat ik wel jammer vind is de tijd dat je scenarios kan doen maar heel beperkt is. Op allebei de servers domineert mijn kant de lagere Tiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Postius schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:18:
Ik speel ook nog steeds actief door :). Heb nu een Black orc lvl 16, WP lvl 12 en Marauder lvl 13. Weet nog niet welke ik het leukst vindt maar die marauder speelt erg leuk. Ziet er alleen zo gaar uit. Wat ik wel jammer vind is de tijd dat je scenarios kan doen maar heel beperkt is. Op allebei de servers domineert mijn kant de lagere Tiers.
Wat ziet er gaar uit? Marauder of het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
SpoTs schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:47:
[...]

Wat ziet er gaar uit? Marauder of het spel?
Ik denk dat hij de Marauder bedoelt, aangezien hij het hierboven heeft over het "fan zijn van dik pantser ala chosen" ;)

Persoonlijk vind ik de marauders er in t4 leuker/afwisselender uitzien dan het plaatstaal van de chosens.

(Please, don't pull my WP, mister marauder)

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste