Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Sneezzer schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:10:
[...]

Ik denk dat hij de Marauder bedoelt, aangezien hij het hierboven heeft over het "fan zijn van dik pantser ala chosen" ;)

Persoonlijk vind ik de marauders er in t4 leuker/afwisselender uitzien dan het plaatstaal van de chosens.

(Please, don't pull my WP, mister marauder)
Hoe ze eruit zien is gewoon lore-based. Uiteraard is smaak de doorslag gevende factor :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik kreeg mail;

Try Warhammer® Online again - for an unlimited period!

GOA have granted you access to the new trial offer for Warhammer® Online: Age of Reckoning. Your existing 10-day trial account has been extended, and you can now try the game for free for as long as you like.

Simply download the latest version of the streaming trial client. It is easier than ever to access the game with reduced download times.

The trial offer allows your characters to advance through the first ten levels and explore the Tier One Empire vs Chaos zones. You can now take all the time you want to discover, or rediscover, the 24 character careers and benefit from all the improvements to the game (including early levels) in the recent patches.

Come and rediscover the battlefields of WAR.

If you encounter any difficulties, check out the FAQ, or contact customer support.

See you in-game very soon!

The WAR Team

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-06 20:55

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Kan je die trial ook activaten op je oude non-actieve account? Beetje suf om een trial account aan te maken terwijl ik al een normale account heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Ik geloof van niet maar ik zou het even navragen just in case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik meot zeggen trouwens dat het op mijn Destro server(norn) aardig druk is op de lagere tiers. Gister om 24:00 werden er 3 keeps aangevallen(tegelijkertijd dus). En heel de dag warbands overal. Ik weet niet of het komt door die endless trial of wat maar ik zie ook erg veel compleet nieuwe mensen. Het is in ieder geval erg levendig, en ik geloof niet in het motto van deze game begint pas bij de endgame en dat soort onzinnig gelul. Zoals ze wel zeggen, het maakt niet uit waar je heen gaat omdat de reis ernaartoe vaak leuker is. Zo ervaar ik dat ook met dit soort games.

Mijn Chosen heet PietjePuk. Ik ben altijd warband leader in T2 met goede warbands(mensen herkenden me laatst zowaar en bedankte me voor het leiden van de warband). Mischien komt het ook omdat ik vooraf vaak waarschuw dat gezeik op healers = kick(heb zelf vaak healer gespeeld en heb groot respect voor deze soort mensen ;) ). En regelmatig omroep dat Tanks hun healers moeten guarden en een scenario joinen zonder melding = kick . Het blijven PuG zergs natuurlijk. Maar je ziet wel degelijk een enorm verschil tussen een WB leader die een beetje weet wat ie doet of een mute die niks zegt en maar iedereen zijn gang laat gaan.

Gister had ik in MoM een epic stand. ik logde net in, keep op de kaart of er wat te beuken was ergens en zag net de keep flippen in BV. De Bo's waren nog van ons. Dus ik dacht van als ze slim zijn gaan ze nu Mom keep racen. Dus ik er ook heen en alvast in /t2 dat ik wel wat hulp kon gebruiken.

Dus ik sta in mijn eentje in die keep. Eerst 2-3 order. Toen 6. Toen 24 en uiteindelijk stonden er 30-35(ongeveer anderhalve warband). ondertussen waren we met zijn 2en. Afijn toen zijn bij de keeplord waren riep ik als een gek(we waren nu met 8-9) dat we bij de keeplord moesten blijven en niks anders. Ik had hiervoor al uitgelegd dat we niks zouden doen maar zodra ze de keeplord pullden, zouden wij er als een gek achteraan gaan en op hun healers(deze tactiek 5 keer herhaald natuurlijk anders leest niemand het). Verassend genoeg werkte iedereen mee. Wij stonden netjes in de Lord room. Order pulled de Lord, wij staan even 3 seconden in die Room. Ik roep in /wb CHHHAARRGGEEEEEEE en iedereen als een gek eruit en meteen op de healers meppen. Gevolg healers gaan ziczhelf healen. Keep lord mept wat dood een paar melee van order probeert ons dood te krijgen(want de rest was met de lord bezig). Gevolg is totale paniek en anarchie bij order. Uiteindelijk zijn 1 of 2 er ontsnapt en de rest was mors dood. Door een handjevol destro. Ik stond er zelf van te kijken. Ik had iets in gedachten van "Die bloody and glorious"-charge. Maar de meeste overleefden het(we hadden alleen een DoK als healer). En op het moment dat je dan die order WB ziet rennen voor veel minder man voel je je wel even machtig.

Na die battle kwamen er nog meer destro. En waar ik begon in mijn eentje eindigde ik met een volle warband waarna we nog elf lands en dorf lands hebben gelockt(empire was al locked). Maar het is gewoon episch om met weinig man met zijn allen tegelijk te chargen in een All or Nothing charge tegen veel en veel meer tegenstanders en dan winnen.

Edit: Ik zoek nog een guild trouwens, zit op Norn. Maar ik zoek geen guild die random iedereen invite watn daar heb je ook niks aan. Tot nu toe vind ik het wel lekke rom guildless te zijn(en taxfree uiteraard :+ )

[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 30-11-2009 21:16 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 23:47
wiscel schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 15:14:
OK, misschien dan toch maar eens mijn character verhuizen. Afgelopen weekend met de nieuwe patch iets van 10 x Altdorf gehad :(
wiscel, dit is nu echt helemaal veranderd.
na de server transfers van Eltharion naar ons, is order weer ietwat in de overhand, erg leuke battles als destro tegenstand bied.

@apnia, daar heb je denk ik characters op die hoger dan level 11 zijn? zo niet dan is het ook geen probleem om een niewe account te maken lijkt me.
als je een oude trial account had wordt deze automatisch omgezet naar een endless trial.

[ Voor 22% gewijzigd door Artimunor op 02-12-2009 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

* himlims_ gaat vanavond de draad weer op pakken

speelt men server gebonden? Of waar moet ik wezen voor de meeste tweakertjes

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 23:47
op karak azgal - order side ken ik een paar paar mensen die ook hier posten.
je kan op elke server characters maken, maar niet zowel Destruction als Order op dezelfde server.
je moet dus per server kiezen aan welke kant je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
Postius,
Gisteravond ben je met PietjePuk tijdens scenario's een aantal maal tegen de pijlen van mijn SW (Swiftshas) aangelopen haha.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
Volgens mij gaan SW het steeds beter doen ( in de eerdere levels in elk geval).

Shuttle st20g5

• Postius
Sneezzer schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:10:
Postius,
Gisteravond ben je met PietjePuk tijdens scenario's een aantal maal tegen de pijlen van mijn SW (Swiftshas) aangelopen haha.
Ja dat geloof ik best, maar destro op t4 zijn net zulke idioten als in t3 en t2. Soms nog erger zat in ee scneario met 4 healers in party 2 en 0 healers in party maar wel 5 tanks. JA WHAT THE HELL. Maar gratz, en wacht maar tot ik 40 ben ik pak je nog wel ;-) PietjePuk Sealclubber ftw

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Wordt dit spel nog veel gespeeld? Heb ooit de CB gespeeld, heb weer zin in een mmo
Heb nog een LotRO account met een 50Captain, maar dit spel lijkt me ook tof, komt binnenkort ook een free expansion zag ik op YouTube, Lands of the Dead, een RvR dungeon. Doet me beetje denken aan Darkness Falls in Dark Age of Camelot, was ook een grote RvR dungeon
http://www.youtube.com/watch?v=Sh1uKJ0ypGM

[ Voor 16% gewijzigd door Cthulhu op 17-12-2009 14:20 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• Postius
Cthulhu schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:15:
Wordt dit spel nog veel gespeeld? Heb ooit de CB gespeeld, heb weer zin in een mmo
Heb nog een LotRO account met een 50Captain, maar dit spel lijkt me ook tof, komt binnenkort ook een free expansion zag ik op YouTube, Lands of the Dead, een RvR dungeon. Doet me beetje denken aan Darkness Falls in Dark Age of Camelot, was ook een grote RvR dungeon
http://www.youtube.com/watch?v=Sh1uKJ0ypGM
Dit spel is zeer goed te spelen als je 1 ding onthoud. pve is ronduit slecht in dit spel(uitgezonderd de public quests) en met PvP/RvR verdien je het meest xp/vetste loot. Als je dat onthoud en dus vol op PvP en RvR speelt(ik ben nu lvl 32 en heb 95% geleveld door kastelen in te nemen en anderen dood te meppen) is het erg leuk.

Je moet als je er niet zo bekend mee bent wel even inkomen. Onthouden dat zelfs in T1 er in ieder gebied gevochten word(dus zowel elfs als dwarfs als humans) en als je dit systeem eenmaal doorkrijgt wordt het toch wel genieten.

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

ok, was ook van plan om veel RvR te gaan doen, ken het spel wel een beetje, heb in de Closed Beta gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Postius schreef op donderdag 17 december 2009 @ 19:52:
[...]

Dit spel is zeer goed te spelen als je 1 ding onthoud. pve is ronduit slecht in dit spel(uitgezonderd de public quests) en met PvP/RvR verdien je het meest xp/vetste loot. Als je dat onthoud en dus vol op PvP en RvR speelt(ik ben nu lvl 32 en heb 95% geleveld door kastelen in te nemen en anderen dood te meppen) is het erg leuk.

Je moet als je er niet zo bekend mee bent wel even inkomen. Onthouden dat zelfs in T1 er in ieder gebied gevochten word(dus zowel elfs als dwarfs als humans) en als je dit systeem eenmaal doorkrijgt wordt het toch wel genieten.
Als ik de forums zo lees is dit toch echt niet waar. Het is een combinatie van beiden dat het beste exp geeft en veel van de beste loot komt juist, of in elk geval met een veel betrouwbaardere droprate van PvE. Zeker de introductie van de vulture lord heeft gezorgd dat veel van de betere items (talismans) vooral PvE zijn, en de 'Eind' battle met de beste gear is ook gewoon PvE (King fight).

Dat gezegd hebbende, in de laatste Producer letter hebben ze wel gezegd dat ze van plan zijn die eind battle eindelijk eens pvp gericht te maken dus dat zal mogelijk tegen februarie of zo wel gebeuren.

en @Cthulu, Land of the dead is *niks* als DF btw. Ja, je 'verovert' het om toegang te krijgen maar het heeft niks van de economie erachter die er voor zorgde dat DF zo in trek was in Daoc en de 'dungeon's in DF zijn allemaal voor kleine groepjes, je hebt geen *single* dungeon waar iedereen in zit. (behalve het overland gebied even als je binnenwandelt met wat PQ's)

Die dungeons zijn dan wel weer 'invadeable' met weer een klein groepje maximaal.

[ Voor 14% gewijzigd door Pheace op 20-12-2009 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

ah ok, vond DF altijd erg leuk in DAoC
Heb trouwens een ArchMage gemaakt, rank 11 nu, renown rank 10 :)

En een WH, rank6 is die, kreeg bij een public quest gelijk zo'n grote lootbag met een leuke robe erin voor mn WH, met goudkleurige letters(epic?)

[ Voor 41% gewijzigd door Cthulhu op 21-12-2009 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
In T1 kan er alleen nog maar in de chaos/order rvr worden gedaan.

De snelste manier om te levellen is door pve Aoe grinding, dit kan vooral goed in Lotd. Maaaaar als je dat doe is je renown rank heel laag en dan kun je geen rvr gear dragen en je hebt minder stats van renown. Als redelijk snel wilt levellen is een combinatie van pve/scen/orvr de beste manier (zeker als het je eerste char is). Zelf level ik alleen nog maar door sc/orvr.

De free expansion is alweer een paar maanden uit.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
Ik heb al ruim een jaar de collectors edition thuis (nooit moeten kopen, aangezien hij nu nog steeds te krijgen is voor ruim 20 euro minder) gister pas voor het eerst een trail account aangemaakt. Zo weinig tijd om te spelen...
Eerste indruk (tutorial) best vermakelijk maar wordt er nog niet echt ingezogen. Maar ben ook nog niet aan RvR toegekomen dus dat kan nog veranderen.

Ik moet denk ik ook mn settings een beetje tweaken, op mijn alu macbook loopt het nog een beetje schokkerig en de client staat ook nog volop data binnen te harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
Tot zo ver loopt de game via de mac client vrij teleurstellend, gemiddeld rond de 20 fps op de "fastest framerate" setting. Ik zie in RVR vaak niet dat ik door iets aangevallen word behalve dat mijn health dropt. Groot deel van de problemen zal ook wel komen omdat er nog steeds veel content gedownload word. Als ik in het nieuwe jaar weer in nederland ben de game ook maar eens testen in windows. Zijn er hier nog meer mensen die de game op een mac spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Knowuse schreef op maandag 21 december 2009 @ 11:23:
In T1 kan er alleen nog maar in de chaos/order rvr worden gedaan.

De snelste manier om te levellen is door pve Aoe grinding, dit kan vooral goed in Lotd. Maaaaar als je dat doe is je renown rank heel laag en dan kun je geen rvr gear dragen en je hebt minder stats van renown. Als redelijk snel wilt levellen is een combinatie van pve/scen/orvr de beste manier (zeker als het je eerste char is). Zelf level ik alleen nog maar door sc/orvr.

De free expansion is alweer een paar maanden uit.
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Mn Archmage is ondertussen rank 21 renownrank 18 :)
Heb gister mn mount gekocht in Altdorf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mythrill schreef op zondag 27 december 2009 @ 16:37:
Tot zo ver loopt de game via de mac client vrij teleurstellend, gemiddeld rond de 20 fps op de "fastest framerate" setting. Ik zie in RVR vaak niet dat ik door iets aangevallen word behalve dat mijn health dropt. Groot deel van de problemen zal ook wel komen omdat er nog steeds veel content gedownload word. Als ik in het nieuwe jaar weer in nederland ben de game ook maar eens testen in windows. Zijn er hier nog meer mensen die de game op een mac spelen?
Ik heb op mijn windows machine met alles op max en een resolutie van 1920x1200 nergens last van. Ik heb zo een gevoel dat de hardware van je mac gewoon niet toereikend is.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiscel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09-2022
Over Warhammer op de Mac, ik heb voor mijn vrouw een nieuwe iMac gekocht. Uiteraard wilde ik daar ook eens mee klooien en de Apple client van WAR gedownload en een paar keer gespeeld, maar ik vond het ook erg traag gaan. Ik speel WAR wel weer vrolijk verder op mijn HP laptop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Tjah, ook een beetje een 'goedkope' manier hoe ze WAR hebben omgezet naar een Mac-client: "WAR for the Mac is made possible using the Cider(TM) Portability Engine from TransGaming (TSX-V: TNG) that acts as a "wrapper" around the game software, enabling it to run seamlessly on Intel-based Macs."

Het draait dus met behulp van een geoptimaliseerde Wine voor games. Mijn ervaring is dat je dan nog beter via bootcamp Windows kan installeren en daarop de client kan draaien, als je het spel echt veel speelt. Scheelt een hoop frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 22:03

dommerick

is domm

Dit spel laatst gekocht voor 5 euro bij de intertoys. Voor die prijs wilde ik het best een maandje uitproberen. Niet echt nodig eigenlijk kwam ik later achter, want ik had nog een trial lopen. Toch maar gewoon geupgraden nadat ik de eerste 2 greater loot bags had gewonnen.

Ik ben een High Elf Swordmaster gerolld. So far vind ik het wel leuk spelen, maar ik mis nog een beetje de hectiek en het dynamische van world of warcraft pvp. De 2 keer dat ik nu een pvp situatie tegenkwam stond iedereen maar een beetje te wachten. Voelde maar een beetje vreemd aan. Nu rank 7 en renown op lvl 2 ofzo. Bovendien speel ik tot nu elk chapter uit met de PQ.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Probeer eens de Scenario's, daar hoef je niet te wachten op pvp. Je moet natuurlijk wel wachten totdat er een scenario popt.

Verder is in T1 vaak wel wat te doen in het empire continent. Je krijgt dan ook sneller een hogere RR, want level 2 is niet echt hoog. Vaak ben ik al level 3 voordat ik bij de RVR area's kom. Meestal dus door area bonusses of iets dergelijks.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-06 15:55

Jabba

Firkan

dommerick schreef op maandag 18 januari 2010 @ 22:38:

Ik ben een High Elf Swordmaster gerolld. So far vind ik het wel leuk spelen, maar ik mis nog een beetje de hectiek en het dynamische van world of warcraft pvp. De 2 keer dat ik nu een pvp situatie tegenkwam stond iedereen maar een beetje te wachten. Voelde maar een beetje vreemd aan.
hectiek.... als je ooit in T4 beland draait dat wel om denk ik.... soms denk ik was het maar wat rustiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik ben nu ff mijn Witch Hunter aan het lvlen, is rank14, rr13.
Dat stealthen is wel handig in pvp, lekker healertjes en casters killen :P

En hij ziet er natuurlijk vet uit, met zn hoedje en longcoat _/-\o_
Zoiets als Solomon Kane :P
http://www.youtube.com/watch?v=lalm_kkczVM

[ Voor 34% gewijzigd door Cthulhu op 22-01-2010 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Korte nieuwsflits.
Er komen nieuwe wapens die je middels tokens kunt betalen. Deze tokens kun je verdienen met scenario's.
Je hoeft straks dus niet meer naar Lost Vale of iets dergelijks om mooie wapens te verdienen.

Tevens wordt de server compleet open RVR als een city in stage 2 komt ;-).

Ook worden er een aantal scenario's vervangen/aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Sneezzer schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:12:
Korte nieuwsflits.
Er komen nieuwe wapens die je middels tokens kunt betalen. Deze tokens kun je verdienen met scenario's.
Je hoeft straks dus niet meer naar Lost Vale of iets dergelijks om mooie wapens te verdienen.

Tevens wordt de server compleet open RVR als een city in stage 2 komt ;-).

Ook worden er een aantal scenario's vervangen/aangepast.
Dat klinkt misleidend... De campaign start gewoon weer dan. Het is niet alsof de server plots in een ORvR server veranderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Ja dan kun je lekker RVE'en en renown grinden...... mja weet niet of dit wel een goede ontwikkeling is... ok elke 3 uur een city siege is ook niks maar dit.....
maar we gaan het zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Je hebt kans dat die wapens renown afhankelijk zijn, dan is het als verse r40 handig om LV te doen (al was het maar voor de gear). Werd trouwens tijd dat ze dit implementeerde. Je kan die wapens trouwens ook in orvr verdienen.

Dat orvr weer begind tijdens stage 2 is opzich wel goed. Het is behoorlijk saai als je tegenstanders met z'n allen even 3 uur gaan pve-en. Het enige nadeel is dat nu mensen helemaal geen reden meer hebben om stage 2 tegen te houden. Zie het al gebeuren, dat beide steden in stage 2 zijn en beide kanten lekker ongestoord hun sovereign gear aan het farmen zijn.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zo gisteren weer eens m'n account geactiveerd om de verbeteringen te bekijken.

Die nieuwe Bloom HDR optie is wel erg mooi :) Alles ziet er nu best wel mooi uit eigenlijk!

Ben een warrior priest gestart op Karak-Norn, zijn er nog andere mensen die op Karak-Norn spelen ( Order) ?

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

SpoTs schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:02:
Zo gisteren weer eens m'n account geactiveerd om de verbeteringen te bekijken.

Die nieuwe Bloom HDR optie is wel erg mooi :) Alles ziet er nu best wel mooi uit eigenlijk!

Ben een warrior priest gestart op Karak-Norn, zijn er nog andere mensen die op Karak-Norn spelen ( Order) ?
Ik ga vanavond een White Lion starten ook op Karak-Norm. Ben benieuwd hoe het spel zich ontwikkeld heeft in de afgelopen maanden sinds ik het tot een maandje na de release gespeeld heb.

De forum posts lopen hier niet bijster snel (alhoewel alles traag is vergeleken met de post snelheid in het WoW topic ;) ). Bevalt het spel nog wel voor iedereen?

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Mij bevalt het nog steeds, heb een rank30 Archmage en een rank24 Witch Hunter, en nog wat lowrank Tier1 popjes
Speel op Karak-Azgal en is altijd super druk op die server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Cthulhu schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:16:
Mij bevalt het nog steeds, heb een rank30 Archmage en een rank24 Witch Hunter, en nog wat lowrank Tier1 popjes
Speel op Karak-Azgal en is altijd super druk op die server
Ah nice, helaas moesten Goudvis en ik uitwijken naar Karak-Norn omdat we beide destruction chars hebben op Karak-Azgal.

Karak-Norn = medium/medium met geen bonussen. Mooie aantallen iig, zeker op de 1-11 tier. Vraag me af hoe het is op hogere tiers, maar daar komen we vanzelf achter.

Gisteren hebben we nog even aangekloot en via Apprentice kun je tenminste fatsoenlijk samenspelen.

Goudvis is nu rank 4 en ik nu rank 7. Schiet lekker op iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Leuk, op Karak Norn speel ik Destro :P Rank7 Sorceress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272565

Ik zit sinds gisteravond te twijfelen of ik WAR weer zal gaan spelen (mn CE zit er mooi uit ;p). Ik ben
3-4 maanden na de release gestopt met spelen. Vooral vanwege de slechte class
balance.

Hoe is WAR nu ?, Hoe zijn de RVR queus en hoe is de balance ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 272565 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:02:
Ik zit sinds gisteravond te twijfelen of ik WAR weer zal gaan spelen (mn CE zit er mooi uit ;p). Ik ben
3-4 maanden na de release gestopt met spelen. Vooral vanwege de slechte class
balance.

Hoe is WAR nu ?, Hoe zijn de RVR queus en hoe is de balance ? :)
Ik zou zeggen, doneer 12,99 en find out ;-) dat doen wij nu ook.

Heel veel dingen moet ik nog achterkomen. Wat ik wel heb gezien is dat de servers aardig balanced zijn volgens de chart:

karak-azgal - High / High
Karak-Norn - Medium/Medium

de rest heb ik niet op gelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Er komen zoveel mensen terug van Aion naar War op dit moment, niet normaal meer :) onze guild groeit met de dag. straks moeten ze weer een server toevoegen hehe.

class balance.... tsja... dat blijft een beetje hetzelfde.... er zijn classes die gewoon minder toevoegen aan een warband en minder gespeeld worden, engi, magus, wl, bg. maar dat neemt niet weg dat je er plezier aan kan beleven om ze te spelen

alhoewel de wl weer een kleine buff krijgt met 1.3.4

[ Voor 48% gewijzigd door Jabba op 12-02-2010 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Jabba schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:54:
Er komen zoveel mensen terug van Aion naar War op dit moment, niet normaal meer :) onze guild groeit met de dag. straks moeten ze weer een server toevoegen hehe.

class balance.... tsja... dat blijft een beetje hetzelfde.... er zijn classes die gewoon minder toevoegen aan een warband en minder gespeeld worden, engi, magus, wl, bg. maar dat neemt niet weg dat je er plezier aan kan beleven om ze te spelen

alhoewel de wl weer een kleine buff krijgt met 1.3.4
Op welke server hang jij uit dude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ik zit nog altijd op Norn.
Heb nu een aantal chars op lvl 40.
Moet zeggen dat ik geen spijt heb van mijn WP en IB. Een engi is trouwens ook een goede class om op lvl 40 te hebben aangezien AoE van een engi super is in bijv Lost Vale en Crypts.
Al moet ik nu wel zeggen dat ik wellicht liever een AM had gehad op 40 dan de WP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
ik speelde destijds een squig herder op Karak-Norn, alleen zodra ik in Tier3 kwam was het vinden van een scenario echt een rotwerk, het duurde superlang. Over het algemeen was T3 zowat uitgestorven, is dit al een beetje beter geworden?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Op Karak Azgal is T3 altijd druk, heb met mij AM nooit problemen om een wb te vinden, gister gezellig zitten te vechten tegen wb van Destruction in High Pass(daar is het altijd druk op Karak Azgal)
Is nu rank31, dus binnenkort naar T4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Azgal en Norn zijn beide behoorlijk druk nu. Ook lijken ze beiden redelijk in balans wat ook weer prettig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Na een weekendje prutten ben ik van mijn WarriorPriest afgestapt, ik vind het op dit moment gewoon nog niet leuk genoeg :P niet mijn stijl iig :) Ik heb nu een ShadowWarrior aangemaakt en dat past veel meer bij mijn speelstijl. Lekker vanaf een afstandje nuken, en als ze daarna dichtbij komen dan knal je ze neer in Skirmish stance!

Ben nu Rank 13 en RR 13, gisteren nog een super Warband gehad. Echt veel keeps overgenomen met BO's en ook een shitload aan area's gelocked. Dat is echt goed voor je influence. Heb nu al 2 influence rewards kunnen halen voor Tier 2 ORvR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Wacht je dan niet liever totdat je de rewards van lvl 18 kunt gebruiken?
Ik spaar altijd alle influence op totdat ik de rewards van de hoogste levels kan gebruiken. Anders nemen ze alleen maar ruimte in de inventory in en dat kan ik wel beter gebruiken.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Jan_V schreef op maandag 15 februari 2010 @ 11:48:
Wacht je dan niet liever totdat je de rewards van lvl 18 kunt gebruiken?
Ik spaar altijd alle influence op totdat ik de rewards van de hoogste levels kan gebruiken. Anders nemen ze alleen maar ruimte in de inventory in en dat kan ik wel beter gebruiken.
Doe ik ook :) Heb de epic rewards gehaald en die zitten in de bag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Mijn AM heeft die rewards van lvl27(de staff en een ringetje) En RvR set compleet(Decimator heet die geloof ik, lvl24-27 en RR24-27))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

SpoTs schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:58:
[...]

Op welke server hang jij uit dude?
NORN , order side!

pff aantal guildies zijn al RR80 en bijna full sovereign.... ga me waar weer wat meer op 1 char richten..... heb altijd de ALT ziekte.

[ Voor 27% gewijzigd door Jabba op 15-02-2010 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Jabba schreef op maandag 15 februari 2010 @ 15:27:
[...]

NORN , order side!

pff aantal guildies zijn al RR80 en bijna full sovereign.... ga me waar weer wat meer op 1 char richten..... heb altijd de ALT ziekte.
Enige kans dat er nog ruimte is in de guild waar jij in zit? Goudvis en ik zoeken nog een leuke gezellige plek waar genoeg activiteit is om Warbands te creeren e.d.

Tevens zoek ik nog wat mensen die even kunnen helpen in Land of the Dead ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Cthulhu schreef op maandag 15 februari 2010 @ 14:34:
Mijn AM heeft die rewards van lvl27(de staff en een ringetje) En RvR set compleet(Decimator heet die geloof ik, lvl24-27 en RR24-27))
Devastator is de naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

SpoTs schreef op maandag 15 februari 2010 @ 15:57:
[...]

Enige kans dat er nog ruimte is in de guild waar jij in zit? Goudvis en ik zoeken nog een leuke gezellige plek waar genoeg activiteit is om Warbands te creeren e.d.

Tevens zoek ik nog wat mensen die even kunnen helpen in Land of the Dead ;-)
Genoeg activiteit moet goedkomen, onze alliance heeft bijna elke dag 1,5 - 2 WB's actief.

PM DarkCrag of Axicia van Champions of the Gods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Dus als ik het goed begrijp zitten de meeste hier Karak-Norn Order :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Rynji schreef op maandag 15 februari 2010 @ 17:15:
Dus als ik het goed begrijp zitten de meeste hier Karak-Norn Order :-)
Dat idee krijg ik inderdaad ook :)

Mijn poppie heet: Darisha ( Shadow Warrior ).

Voeg me toe als je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ja klopt, Devastator idd, net ook mn nieuwe inf reward in Elf land gehaald, rank27/rr27 cloakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Cthulhu schreef op maandag 15 februari 2010 @ 19:24:
[...]
Ja klopt, Devastator idd, net ook mn nieuwe inf reward in Elf land gehaald, rank27/rr27 cloakje
Die spullen zijn altijd nice! Ik heb gisteren niet heel veel oRvR kunnen doen, wel wat quest's gedaan met een maat. Ben uiteindelijk tot rank 15 gekomen.

Ben trouwens ook van Skirmisher naar Scout gegaan op mijn Shadow Warrior. Die spec is toch wel wat prettiger omdat je vooral probeerd op afstand te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

SpoTs schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 09:19:
[...]

Die spullen zijn altijd nice! Ik heb gisteren niet heel veel oRvR kunnen doen, wel wat quest's gedaan met een maat. Ben uiteindelijk tot rank 15 gekomen.

Ben trouwens ook van Skirmisher naar Scout gegaan op mijn Shadow Warrior. Die spec is toch wel wat prettiger omdat je vooral probeerd op afstand te staan.
Questen en PQ's gaat lekker met jou Shadow Warrior en mijn White Lion inderdaad. Ik hou ze bij me en jij nuked ze van een afstandje en ze gaan hard neer. Mij bevalt het ook goed dat mijn leeuwtje af en toe lekker kan tanken ook bij champions en door de verschillende aspects die je kan kiezen best een veelzijdig beestje is.

Tot nu toe bevalt het dus nog wel, alhoewel ik nu merk dat de xp balkjes ieder level met grote sprongen groter worden en niet meer zo snel vullen. Dat mag de pret echter niet drukken.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Met RvR en keeps innemen gaat het wel redelijk snel, en met rank25 kun je naar Land of the Dead, daar gaat lvlen helemaal snel. Ik heb vanaf 25 alleen maar gelvled in Lotd en met RvR, keeps innemen en BO's, en af en toe een scenario om een zone te locken, ben nu bijna rank 32

[ Voor 4% gewijzigd door Cthulhu op 16-02-2010 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
GoUdViS schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 23:19:
[...]

Questen en PQ's gaat lekker met jou Shadow Warrior en mijn White Lion inderdaad. Ik hou ze bij me en jij nuked ze van een afstandje en ze gaan hard neer. Mij bevalt het ook goed dat mijn leeuwtje af en toe lekker kan tanken ook bij champions en door de verschillende aspects die je kan kiezen best een veelzijdig beestje is.

Tot nu toe bevalt het dus nog wel, alhoewel ik nu merk dat de xp balkjes ieder level met grote sprongen groter worden en niet meer zo snel vullen. Dat mag de pret echter niet drukken.
Wat hieronder ook al staat ;-) dat komt dus waarschijnlijk goed hehe :p
Heb je gisteren nog wat kunnen spelen? Ik maar heel even, nog wat ORvR gedaan en wat influence + xp + renown gescoord. Ben nu 15/15 en bijna rank 16 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Nou als je boven rr 50 komt gaat het levellen een heel stuk langzamer hoor ;-)

Niet om jullie pret te drukken maar houd er rekening mee dat je met een SW en WL in t4 1 van de underpowered classes speelt. Een SW is in scout trouwens wel een leuke afmaker door vanaf 110ft een crit te plaatsen van 2,5k op een squishy. De WL is vooral een healer bezig houder door zijn sprong. Maar het echte killwerk wordt meestal door een BW / WH combi gemaakt. Een engi is vooral ideaal voor dungeons en keep defences.

ps. Ik zou niet gaan powerlevellen in LOTD, T3 is juist erg leuk met de classes die jullie hebben gekozen en rond level 28 kun je alles en iedereen wel aan.

[ Voor 13% gewijzigd door Sneezzer op 17-02-2010 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Sneezzer schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 10:10:
Nou als je boven rr 50 komt gaat het levellen een heel stuk langzamer hoor ;-)

Niet om jullie pret te drukken maar houd er rekening mee dat je met een SW en WL in t4 1 van de underpowered classes speelt. Een SW is in scout trouwens wel een leuke afmaker door vanaf 110ft een crit te plaatsen van 2,5k op een squishy. De WL is vooral een healer bezig houder door zijn sprong. Maar het echte killwerk wordt meestal door een BW / WH combi gemaakt. Een engi is vooral ideaal voor dungeons en keep defences.

ps. Ik zou niet gaan powerlevellen in LOTD, T3 is juist erg leuk met de classes die jullie hebben gekozen en rond level 28 kun je alles en iedereen wel aan.
Ik vind het juist leuk om een "underpowered" class te spelen. Daarnaast vind ik de looks en speelstijl van een ShadowWarrior erg leuk :) Ik denk ook tevens dat het tegen die tijd wel weer gebuffed word eer dat we daar zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Powerlvlen heb ik ook niet gedaan in LoTD, ben daar tot lvl28 ofzo geweest, tot ik alle PQ's daar had+alle symbolen om die tombs in te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Cthulhu schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 14:46:
Powerlvlen heb ik ook niet gedaan in LoTD, ben daar tot lvl28 ofzo geweest, tot ik alle PQ's daar had+alle symbolen om die tombs in te gaan
Ik ben nog nooit in LoTD geweest, die is pas toegevoegd toen ik eigenlijk al ff gestopt was. Ik hoorde iig dat je daar goed kunt power levelen met een "booster". Ben benieuwd, eerder naar T4 = win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Zo gister nog een TOVL run gedaan, we werden gepurged door destro na de 2e boss :( , door een puur DPS team. geen kans dus.. daarna weer teruggegaan en t/m boss 4 afgewerkt. behalve golden carthouche geen drops voor mij deze keer.
alhoewel TOVL zo buggie is als wat is de dungeon leuker dan LV, daar heb ik echt de Sc**t aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Jabba schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 15:42:
Zo gister nog een TOVL run gedaan, we werden gepurged door destro na de 2e boss :( , door een puur DPS team. geen kans dus.. daarna weer teruggegaan en t/m boss 4 afgewerkt. behalve golden carthouche geen drops voor mij deze keer.
alhoewel TOVL zo buggie is als wat is de dungeon leuker dan LV, daar heb ik echt de Sc**t aan ;)
Ik liep laatst perongeluk met een maat Hunters Vale in. Was geen succes :p voor de rest nog geen instances gedaan. Lijkt me wel leuk om te proberen :)

• Knowuse
Ja purges in ToVL zijn behoorlijk lastig als lekker aan het PvE-en bent. Vooral omdat de invaders vaak een pvp setup hebben, het enige wat je kan doen is gebruik maken van de traps en zorgen dat iedereen z'n dps set bij de hand heeft (closet goblin add-on).

Mijn groep was een keer gepurged door een groep met drie healers, 1 tanks en twee dps. Moet zeggen dat ik daarna ook ben begonnen en al een paar keer succes heb gehad. We wouden gisteren een purge doen met 3 healer, 1 tank en 1 sorc (ander tank was dc-ed), alleen was de instance helemaal bugged. De purge was al halvewege en daarna waren er order speler die niet aangevallen konden worden. Toen we uiteindelijk bij boss 8 aankwamen vonden we niemand Oo.

Uiteindelijk terug gegaan naar het warcamp en een scenario gedaan. Na het scenario kwamen we met z'n alle in een nieuwe instance van ToVL bij boss 7 terecht( die er niet was, maar wel trash mobs).

Shuttle st20g5

• Dakreal
Beeh beetje spijtig dat ik deze week niet veel tijd heb om te spelen. Wel goed voor m'n rested though. Dat "Purgen" wat jullie bedoelen, is dat er gewoon een dps group van de tegenpartij komt die even de boel gaat huishouden?

• Jabba

Jabba

Firkan

SpoTs schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:41:
Beeh beetje spijtig dat ik deze week niet veel tijd heb om te spelen. Wel goed voor m'n rested though. Dat "Purgen" wat jullie bedoelen, is dat er gewoon een dps group van de tegenpartij komt die even de boel gaat huishouden?
helemaal goed :)

• Dakreal
Klinkt zuur, maar eum.. beter dan met WoW imo :P

Het is ook gewoon "WAR" en als jij lekker thee gaat drinken in een grot. Heb je kans dat je gewoon genuked word daar :P echt het idee van pvp imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

SpoTs schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 16:43:
[...]

Het is ook gewoon "WAR" en als jij lekker thee gaat drinken in een grot. Heb je kans dat je gewoon genuked word daar :P echt het idee van pvp imo.
Dat is zeker waar, fijne is wel dat als je gewoon weer teruggaat naar TOVL je gewoon weer verder kunt waar je gebleven was, dus gepurged worden is hoogstens alleen irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Jabba schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:07:
[...]

Dat is zeker waar, fijne is wel dat als je gewoon weer teruggaat naar TOVL je gewoon weer verder kunt waar je gebleven was, dus gepurged worden is hoogstens alleen irritant.
Ik heb Vroegah eens Gunbad gedaan, is TOVL ongeveer hetzelfde alleen dan voor hogere ranks?

Gisteren weer lekker even tijd gehad voor Warhammer voor de verandering.
Lekker wat T2 ORvR gedaan. Kon ik lekker mijn 2e reward @ DvsO fixen. Een mooie helm!

Tevens ben ik nu rank 16 ( al bijna 17 ) en ook RR 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

SpoTs schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:09:
[...]

Ik heb Vroegah eens Gunbad gedaan, is TOVL ongeveer hetzelfde alleen dan voor hogere ranks?

Gisteren weer lekker even tijd gehad voor Warhammer voor de verandering.
Lekker wat T2 ORvR gedaan. Kon ik lekker mijn 2e reward @ DvsO fixen. Een mooie helm!

Tevens ben ik nu rank 16 ( al bijna 17 ) en ook RR 16.
Het is inderdaad een dungeon, wel totaal niet te vergelijken, TOVL is echt een dungeon voor spelers met end game gear, met een PUG is het ook niet te doen, moet echt met een guild groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Jabba schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:59:
[...]

Het is inderdaad een dungeon, wel totaal niet te vergelijken, TOVL is echt een dungeon voor spelers met end game gear, met een PUG is het ook niet te doen, moet echt met een guild groep.
Ah, das dan wel leuk op zich! dat houdt de uitdaging er goed in. Daar droppen dus bv die eum.. Mythic PvE set's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

SpoTs schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:12:
[...]

Ah, das dan wel leuk op zich! dat houdt de uitdaging er goed in. Daar droppen dus bv die eum.. Mythic PvE set's ?
De Tyrant set dropt in TOVL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Waar zit TOVL? Is dat die pyramide in Land of the Dead?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

SpoTs schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 16:43:
[...]

Het jammere is dat meer dan anders er gewoon iemand even de dungeon binnenwandelt om je te grieven, de purge start, en jij lekker 30 minuten op je achterzijde kan wachten tot de timer voorbij is omdat hij niet zoals je zou verwachten gelijk herstart als die gast weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Pheace schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 20:25:
[...]

Het jammere is dat meer dan anders er gewoon iemand even de dungeon binnenwandelt om je te grieven, de purge start, en jij lekker 30 minuten op je achterzijde kan wachten tot de timer voorbij is omdat hij niet zoals je zou verwachten gelijk herstart als die gast weg is.
voordeel is wel gratis golden cartouches dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Haha ja dat hadden wij gisteren ook.
De purge genegeerd en gewoon door met de boss. Boss dood én 5 cartouches.
Een half uur wachten duurt langer dan verliezen bij een purge en terug rennen.

Gisteren maar weer eens mijn WP gespeeld, was wel weer leuk om te healen in een dungeon, je ziet toch totaal andere dingen dan met mijn tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zo mensen, gisteren weer lekker even warhammer kunnen spelen, m'n Shadow Warrior is nu Rank 21 met RR 19 ofzo :) Bevalt uitstekend nog atm, soms wel wat last van Underpowered pwns, maar over het algemeen is het lekker pew pew.

Ben ook nog een Chosen gestart, gewoon omdat ze cool zijn ^^ is nu Rank 9, mooie items kunnen scoren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

zoo gisteren een gratis trialtje aangemaakt van war omdat ik hele goede dingen heb gehoord over het pvp gebeuren daar,viel me op dat het downloaden best wel snel ging vergeleken met andere mmorpg's

eenmaal op het inlog scherm kon ik alleen voor chaos kiezen,order zag je de poppetjes niet eens daar waren war logo's..maarja dat was wel balen want wou eigelijk een warrior priest gaan uitproberen aangezien ik zo'n 4 jaar paladin heb gespeeld in wow :) ..kon ook alleen maar kiezen uit us servers
maar ff wat vraagjes haha :

ik wil voornamelijk gaan pvpen dus,is het echt mogelijk om je character met alleen maar pvp te lvlen?
zijn warrior priests echt zo nuttig in pvp?gebruikte het wow gebeuren als maatstaff tank,dps,healer maar zag op youtube ook veel filmpjes van warrior priests vs chosen das toch hybrid vd tank?
en hoe zit het met het verkrijgen van gear in pvp?en zijn er guilds met got-ers die newbies toelaten?en op welke server zitten de meeste van jullie?
kan ik ook als dps/ondersteunend gaan met mn warrior priest? en wat kan ik er allemaal van verwachten?

alvast bedankt greetz Dennis

[ Voor 7% gewijzigd door Vivaladen op 23-02-2010 10:40 ]

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vivaladen schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:37:
zoo gisteren een gratis trialtje aangemaakt van war omdat ik hele goede dingen heb gehoord over het pvp gebeuren daar,viel me op dat het downloaden best wel snel ging vergeleken met andere mmorpg's

eenmaal op het inlog scherm kon ik alleen voor chaos kiezen,order zag je de poppetjes niet eens daar waren war logo's..maarja dat was wel balen want wou eigelijk een warrior priest gaan uitproberen aangezien ik zo'n 4 jaar paladin heb gespeeld in wow :) ..kon ook alleen maar kiezen uit us servers
maar ff wat vraagjes haha :

ik wil voornamelijk gaan pvpen dus,is het echt mogelijk om je character met alleen maar pvp te lvlen?
zijn warrior priests echt zo nuttig in pvp?gebruikte het wow gebeuren als maatstaff tank,dps,healer maar zag op youtube ook veel filmpjes van warrior priests vs chosen das toch hybrid vd tank?
en hoe zit het met het verkrijgen van gear in pvp?en zijn er guilds met got-ers die newbies toelaten?en op welke server zitten de meeste van jullie?
kan ik ook als dps/ondersteunend gaan met mn warrior priest? en wat kan ik er allemaal van verwachten?

alvast bedankt greetz Dennis
1. Ik denk dat je naar www.warhammeronline.com bent gegaan. Voor de EU-Client moet je: www.war-europe.com.
2. Dit spel draait vrijwel alleen om PvP / RvR (Realm vs Realm)
3. Het levelen gaat vooral de eerste lvls uitstekend via pvp, daarna duurt het iets langer, maar het is zeker een goed alternatief! Voor een volledig plaatje van WAR zou ik ook lekker PQ's gaan doen.
4. De gear die je kunt kopen van PvP is te kook bij een Renown Gear Merchant of een Quartermaster.

- Renown Gear Merchants verkopen gear aan de hand van je Rank en Renown Rank.
- In Tier 1 ( rank 1 -11 ) kun je gear kopen in het 1e Warcamp. Voor Tier 2 moet je naar een Keep die op dat moment in het bezit is van jouw Realm ( Order/Destro )

5. Warrior Priest:
- Warrior Priest is een class die vooral uitblinkt in Healing met daarbij Medium armor en een dikke knuppel.
- In principe is het beuk gedeelte vooral outlasten, met medium armor kom je daarmee een heel eind.

Ik speel zelf op:

Karak-Norn - Order
Karak-Azgal - Destro

En wissel hier een beetje tussen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

ahhh ok dankjewel voor je reply daar heb ik een hoop aan :D thx

ff kijken of ik met dezelfde download ook een acountje kan aanmaken op een EU server,heb me al aardig wat verdiept in de classes en de Warrior-Priest leek mij het beste bij mij passen dus vandaar en op de site kwam niet echt naar voren dat het meer een soort van healer was maar toen ik naar de looks keek en het verhaaltje erbij las was ik verkocht haha en je kan altijd nog naar full healer gaan,dat het wat langer duurt maakt me niet echt uit (het lvlen) lijkt me vooral gaaf om idd in de frontlinies te gaan beuken en zo nu en dan mezelf wat healen en mn Allies natuurlijk!

ennuh die renown rank is een soort van pvp rank?of lvled de normale rank ook mee? dat je bijv lvl 2 bent met een reknown rank van lvl 19? weet nog niet precies hoe dat zit haha soort van 1 lvl voor pvp en 1 voor pve?

lijkt me leuk om eerst wat omhoog te lvlen met pvpen en vervolgens pas een guild te joinen voor het grotere RVR werk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vivaladen schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:59:
ahhh ok dankjewel voor je reply daar heb ik een hoop aan :D thx

ff kijken of ik met dezelfde download ook een acountje kan aanmaken op een EU server,heb me al aardig wat verdiept in de classes en de Warrior-Priest leek mij het beste bij mij passen dus vandaar en op de site kwam niet echt naar voren dat het meer een soort van healer was maar toen ik naar de looks keek en het verhaaltje erbij las was ik verkocht haha en je kan altijd nog naar full healer gaan,dat het wat langer duurt maakt me niet echt uit (het lvlen) lijkt me vooral gaaf om idd in de frontlinies te gaan beuken en zo nu en dan mezelf wat healen en mn Allies natuurlijk!

ennuh die renown rank is een soort van pvp rank?of lvled de normale rank ook mee? dat je bijv lvl 2 bent met een reknown rank van lvl 19? weet nog niet precies hoe dat zit haha soort van 1 lvl voor pvp en 1 voor pve?

lijkt me leuk om eerst wat omhoog te lvlen met pvpen en vervolgens pas een guild te joinen voor het grotere RVR werk..
Je Rank gaat van 1-40 ( dit is hetzelfde als je wow level )
Je Renown Rank ( PvP rank) gaat van 1-80. Je Renown Rank kan pas na Rank 40 hoger worden dan je gewone Rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

SpoTs schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:18:
[...]

Je Renown Rank ( PvP rank) gaat van 1-80. Je Renown Rank kan pas na Rank 40 hoger worden dan je gewone Rank.
dus als ik het goed begrijp gaat mijn rank tot lvl 40 gelijktijdig met mijn reknown rank omhoog of moet ik dit apart gaan lvlen?beetje verwarrend allemaal zo in het begin haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vivaladen schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:23:
[...]

dus als ik het goed begrijp gaat mijn rank tot lvl 40 gelijktijdig met mijn reknown rank omhoog of moet ik dit apart gaan lvlen?beetje verwarrend allemaal zo in het begin haha
Je krijgt in PvP (RvR) gewoon XP van je kills en ook Renown, dus in principe als jij via RvR wil levelen dan krijg je zowel XP als Renown en zullen beide Ranks geleidelijk samen omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

SpoTs schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:30:
[...]
Je krijgt in PvP (RvR) gewoon XP van je kills en ook Renown, dus in principe als jij via RvR wil levelen dan krijg je zowel XP als Renown en zullen beide Ranks geleidelijk samen omhoog gaan.
oow dankjewel spots ga het gelijk eens ff uitproberen als ik thuis kom en dan nog ff fixen dat ik op een europese server kan spelen..wist niet dat jij naast wow ook in war actief was hehe ik heb alleen ff eve online uitgeprobeert maar dat was niet echt mijn ding..ook een beetje lelijk gecrashed dat spel bij mij en kijk vol verwachting uit naar de warhammer 40k mmorpg die op de komende e3 bekend wordt gemaakt maar wil nou war wel eens uitproberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vivaladen schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:42:
[...]

oow dankjewel spots ga het gelijk eens ff uitproberen als ik thuis kom en dan nog ff fixen dat ik op een europese server kan spelen..wist niet dat jij naast wow ook in war actief was hehe ik heb alleen ff eve online uitgeprobeert maar dat was niet echt mijn ding..ook een beetje lelijk gecrashed dat spel bij mij en kijk vol verwachting uit naar de warhammer 40k mmorpg die op de komende e3 bekend wordt gemaakt maar wil nou war wel eens uitproberen :D
WAR 40k is wel een totaal andere storyline he! :P Ik ben op dit moment ook niet echt "actief" @ wow. maar heb natuurlijk nog wel m'n kennis ervan :P

Ik blijf dit nog eventjes gezellig spelen, blijft een leuk spel zolang je met vrienden samen kunt spelen ( dat geld eigenlijk voor alles). Tevens ga ik sowieso weer naar WoW als Cataclysm komt, en daarna is Diablo 3 aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

SpoTs schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:44:
[...]

WAR 40k is wel een totaal andere storyline he! :P Ik ben op dit moment ook niet echt "actief" @ wow. maar heb natuurlijk nog wel m'n kennis ervan :P

Ik blijf dit nog eventjes gezellig spelen, blijft een leuk spel zolang je met vrienden samen kunt spelen ( dat geld eigenlijk voor alles). Tevens ga ik sowieso weer naar WoW als Cataclysm komt, en daarna is Diablo 3 aan de beurt.
ja daar ben ik dankzij de white dwarf al aardig bekend mee haha vond het na het spelen vd dawn of war games best wel interesant enzo (tabletopgame) en heb me alleen een beetje in de lore verdiept tot het schilderen/verzamelen enzo ben ik nooit echt gekomen en doordat ik geintereseert was geraakt in dat warhammer 40k universum kreeg ik er via de white dwarf en de games workshop ook een hoop lore van warhammer fantasy setting bij ;) maar heb net als wow een beetje mn voorkeuren heb altijd alliance daar gespeeld en voornamelijk human dus empire en warrior priest was een soort van natuurlijke keuze voor mij haha en ja heb diablo en diablo 2 ook gespeeld maar gek genoeg was in diable 2 niet de paladin maar de barbarian mn favoriet haha,maareh waar speel jij spots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
SpoTs schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:53:
[...]
5. Warrior Priest:
- Warrior Priest is een class die vooral uitblinkt in Healing met daarbij Medium armor en een dikke knuppel.
- In principe is het beuk gedeelte vooral outlasten, met medium armor kom je daarmee een heel eind.
Nope, geen medium armor maar medium rope (dus tussen rope en light armor in).
In PVE kun je echt super uit de voeten als WP. In de eerste 3 tiers kun je ook goed als hybrid Heal/melee uit de voeten maar in t4 red je dat niet meer, dan zul je waarschijnlijk snel voor full-heal kiezen (wat met de WP goed te doen is hoor). Pas vanaf renown 65/70 kun je dan weer goed als hybrid bezig.
Je wilt daar namelijk niet als melee voor een choppa of WE staan, die hakt je in max 3 klappen om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

SpoTs schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:18:
[...]

Bijna :) , je renown rank wordt niet meer gecapt vanaf level 36.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Levellen gaat het snelst met PvE, met aoe en een pocket healer. Het nadeel daarvan is dat je renown rank dan erg laag is als je Tier 4 bereikt. Dit heeft een nadelig effect op je stats en RvR gear, de gear hoeft geen probleem te zijn als je toch all lekker aan het PvE was. Dan kun je vanaf rank 40 gewoon door gaan met de beschikbare instances.

Dat is het enige echt jammere aan WAR, de beste gear/wapens komen nog steeds van PvE. Er zijn hints dat in de toekomst betere gear/jewels sets via RvR beschikbaar komen, nieuwe RvR wapens komen in iedergeval de volgende patch (volgende week misschien?).

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

Ik zou niet te snel levellen en lekker genieten van t1 - t3 want t4 is niet zo heel super op het moment. het is gewoon een verademing om soms weer eens terug naar t1 - t2 te gaan als er weer eens een city siege is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Jabba schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:57:
Ik zou niet te snel levellen en lekker genieten van t1 - t3 want t4 is niet zo heel super op het moment. het is gewoon een verademing om soms weer eens terug naar t1 - t2 te gaan als er weer eens een city siege is
100% mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Ja, de lage tier blijven leuk, omdat je met PvP kunt levellen blijft het zelfs na een paar alts leuk. Alleen is voor mij T1-T3 voornamelijk een solo/pug gebeuren (wat ik het leuke ervan vindt), T4 is leuk omdat ik dan vaak met mijn guildies speel.

Het is leuk om te zien dat er weer mensen terugkeren naar WAR, in mij guild is een goed RvR leider ook weer terug. Als een guild maken we nu goed voortgang, op het ogenblik kunnen we 2 a 3 groepen op de been brengen en zijn hard opweg naar een volle warband. Soms is het niet fijn om met 2 groepen door een wb+ te worden vermorzeld, maar soms heb je gewoon mooie gevechten. Met de mega zergs op Karak-Norn is het niet altijd even leuk, maar daar valt niet veel aan te doen met hoe de RvR en de zones zijn opgebouwd.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Wij zijn ons met de guild (executed) de laatste maand weer meer aan het richten op RvR. Meestal hebben we 1 WB en een SC premade party waarmee we door de rvr lakes trekken.
Moet inderdaad zeggen dat WB vs WB fights het leukste zijn, we lopen vaak ook niet met de zerg van RG, VII en Crimson mee maar zitten vaak in een andere pairing zodat we daar alvast de BO's hebben/houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Op welke realms spelen jullie en welke faction?

Ik zit op Karak-Norn / Order
En op Karak-Azgal/ Destro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Karak-Norn - Order.
Iets van een Rank 5 witch hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Karak Azgal - Order Rank31 Archmage Rank27 Witchhunter
Karak Norn - Destro Rank 7 Sorceress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Kan Cthulhu bijna quoten
Karak Azgal - Order Rank40 inactive Witchhunter
Karak Norn - Destro Sorceress <- nieuwe main Guild Atreides

Shuttle st20g5

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste