Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
On_E schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:02:
OT :

Was deze helemaal vergeten, Blazblue, van de makers van Guilty Gear, voorlopig nog geen EU release, maar hopelijk komt ie wel hierheen !

http://www.tothegame.com/...9-03-07/screen2_large.jpg

http://www.tothegame.com/...-03-07/screen15_large.jpg

http://www.tothegame.com/...-03-07/screen12_large.jpg

Ook ik haal in G2 amper finales, heb er 2 gewonnen (zelfs 1 met Viper!), en 3 semi-finals ofzo, verder word ik altijd snel uitgeschakeld...
Dat lijkt mij ook een erg gaaf spel...importeren maar die handel eind juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

Ik zal mijn trials inderdaad maar is weer gaan nalopen en maar is proberen om de 3, 4 en 5 hard trial van Ryu maar is te halen....Vind ze echt moeilijk, krijg de timing niet voor elkaar.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeagaShira schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:29:
Ik zal mijn trials inderdaad maar is weer gaan nalopen en maar is proberen om de 3, 4 en 5 hard trial van Ryu maar is te halen....Vind ze echt moeilijk, krijg de timing niet voor elkaar.
Ik heb net in 10 min. de normal trials van Ryu (en Ken) gehaald. Ik heb dan wel het voordeel dat ik ook met een shoto speel dus de moves ken ik wel. 3 is makkelijk, dat moet je gewoon kunnen. 4 is ook niet echt moeilijk, maar ik heb daarvoor de analog stick gebruikt omdat die makkelijker is voor het doen van de qcf-beweging. 5 is een eitje, gewoon goed timen. Wat vind je er specifiek moeilijk aan dan? Misschien dat je iets fout doet?

Hier is een video in HD van alle trials van Ryu:
http://www.youtube.com/watch?v=BSTKTfpcSaU

Succes!

[ Voor 4% gewijzigd door Oguz286 op 17-06-2009 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

De meeste trials lukken mij gewoon niet, met C.Viper bv. krijg ik het maar niet voor elkaar om na een EX Seismic Hammer een Superjump > Burning Kick te doen.

En met Rose krijg ik Hard Trial 1 maar niet voor elkaar...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Aryawn schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:22:
http://gootecks.com/stree...alex-valle-vs-ed-maken-i/

De volledige SBO Qualifiers finale tussen Ed Ma/Ken I en Combofiend/Alex Valle. Ruim 40 minuten beeldmateriaal. Niet alleen de matches, maar ook shots van de spelers, het publiek, de emoties, het enthousiasme, etc. worden mooi in beeld gebracht. Het was toen blijkbaar al 2 uur 's nachts, dus ze komen een beetje langzaam op gang, maar daarna wordt het echt fokking spannend.
Wat een drama commentaar zeg. Die ene gast loopt de hele tijd te gapen en te klagen dat hij moe is. En dat kraakt het geluid ook nog eens. lol Oh haha hij is ook dezelfde die hele hele "the master!" roept bij elke srk die hij ziet (in die arcade infinity filmjes). Mafkees.

Maar wel erg leuke potjes :)

[ Voor 8% gewijzigd door Pkunk op 17-06-2009 21:59 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 22:05
vandaag vreselijk irritant. In de lobby gaf de connectie een mooie 4 strepen aan. Maar in het spel lagde en haperde het spel constant. Het was blanka vs blanka, dus altijd wel iets meer geladen. Die kerel kon duidelijk perfect overweg met de lag, of hij ondervond niks... had wel al een disconnect % van 4%. Hij won natuurlijk met zijn schamele 2300GP, echt om van te zuchten. Hij dacht wss ook dat hij de wereld ging veroveren door van een 10.200GP'er te winnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Oguz286 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 18:42:
[...]

Ik heb net in 10 min. de normal trials van Ryu (en Ken) gehaald. Ik heb dan wel het voordeel dat ik ook met een shoto speel dus de moves ken ik wel. 3 is makkelijk, dat moet je gewoon kunnen. 4 is ook niet echt moeilijk, maar ik heb daarvoor de analog stick gebruikt omdat die makkelijker is voor het doen van de qcf-beweging. 5 is een eitje, gewoon goed timen. Wat vind je er specifiek moeilijk aan dan? Misschien dat je iets fout doet?

Hier is een video in HD van alle trials van Ryu:
http://www.youtube.com/watch?v=BSTKTfpcSaU

Succes!
Hmmzz ik zal vanavond nog eens even kijken, op internet ziet het er zo makkelijk uit en dan probeer je het zelf en lukt het niet....Zelf speel ik ook met een shoto als main.Ik bedoel wel de hard trials he en niet de normal. De normal trials lukte me ook wel met niet al te veel moeite maar de hard trials vind ik gewoon lastig. Bij de 3de hard trial van Ryu (jump hk, hp, dp fa---cancel ultra) Ik krijg de cancel na de dp niet lekker voor elkaar en als hij dan wel lukt dan raak ik mijn ultra niet. Denk dat ik hem te gestressed uitvoer ofzo :?

Gister leuke tijd gehad met SF4. Heb voor het eerst in G2-E de tweede CS ronde gewonnen... WOOT helemaal uit mijn plaat. 8)7 Ook heb ik gister van iemand gewonnen die al bijna 15.000 punten had. :) Hahaha kwam ik aan met mijn 2200 nog wat puntjes, kon het ook gewoon niet laten om hem even een message te sturen. (subject: WOOT------- text. pmpl.... pissing my pants laughing, you got owned by a SF4 Noob.)
Geen tegenreactie gehad... :9

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m1tchel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-07-2023
Probeer na je fadc heel fftjes te wachten met de input van je ultra. Als je m te vroeg doet dan doe je een ex dp. Wat je ook kan doen is alvast de dp fadc ultra alleen te oefenen, dan lukt de rest ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je FADC gebruikt hou dan MP+MK ingedrukt. Als je het loslaat wanneer je de dash invoert, dan werkt het niet en zal de FA-animatie 'afgespeeld' worden. Dat was ook mijn grootste probleem met SRK, FADC, Red Fireball, maar nu lukt het vele malen beter.

Ik stuur mensen nooit berichten dat ik ze heb geowned ofzo... wie goed doet, goed ontmoet :P

EDIT: m1tchel heeft gelijk, je moet de ultra invoeren TIJDENS de dash animatie. Als je het eerder doet, dan werkt het niet. Zelfde is met Akuma: FADC -> Ultra. Als je z'n ultra invoert METEEN nadat je de dash heb ingevoerd (maar nog voordat de dash-animatie bezig is) dan doet hij helemaal niks na het dashen. Je kan idd beter alleen FADC -> Ultra oefenen.

[ Voor 34% gewijzigd door Oguz286 op 18-06-2009 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Thnx M1tchel en Oguz for the tips.... Ik zal idd eerst eens gaan oefenen op de DP FACD---- Ultra als ik die voor elkaar heb dan is de combo ervoor niet meer zo een probleem denk ik.

Normaal gesproken stuur ik mensen ook geen naar berichtje alleen maar positieve comment als het een super match was. Zelf krijg ik wel vaak nare berichtjes. Deze kon ik gewoon niet laten. Zal denk ik nooit meer winnen van iemand met zoveel punten verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Laatst online: 27-04-2024
Pkunk schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:28:
[...]

Wat een drama commentaar zeg. Die ene gast loopt de hele tijd te gapen en te klagen dat hij moe is. En dat kraakt het geluid ook nog eens. lol Oh haha hij is ook dezelfde die hele hele "the master!" roept bij elke srk die hij ziet (in die arcade infinity filmjes). Mafkees.

Maar wel erg leuke potjes :)
Alleen als Ed "The Master" Ma het doet. :P Het is overigens niet dezelfde gast, maar de stemmen lijken wel een beetje op elkaar en ze hebben vaak samen het commentaar verzorgd.

Maar geen van de SoCal SF4 commentatoren kan tippen aan de legendarische Rockefeller.

http://www.youtube.com/watch?v=LAus6r3JY2c&fmt=18

Wat een baas. Zoveel grappige one-liners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCRags
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-01-2022
Eindelijk in de G1. Na 105:21 uur waarvan 1545 wedstrijden gespeeld en daar 1101 gewonnen (71,26%) Netjes toch?? ;) Heeft iemand hier de punten ranking??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Gefeli.

Ik heb vandaag ook weer even Championship Mode gespeeld. Zonder al te veel moeite binnen twee uurtjes zo'n 1200 GP gewonnen. Ben 12 keer in de finale gekomen, 7 keer winst. Als het zo doorgaat, ben ik in no-time in G1, maar ik kijk er niet echt naar uit. Veelal gespeeld tegen en gewonnen van mensen die al rond de 10.000 zaten, en die stelden niet zo veel voor. Zij zullen waarschijnlijk eerder in G1 komen dan ik. Hoera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt deze niet binnekort uit op PC? of is die al uit? eindelijk weer een beetje een goede fighter voor PC :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Aryawn schreef op zondag 21 juni 2009 @ 23:08:
Gefeli.

Ik heb vandaag ook weer even Championship Mode gespeeld. Zonder al te veel moeite binnen twee uurtjes zo'n 1200 GP gewonnen. Ben 12 keer in de finale gekomen, 7 keer winst. Als het zo doorgaat, ben ik in no-time in G1, maar ik kijk er niet echt naar uit. Veelal gespeeld tegen en gewonnen van mensen die al rond de 10.000 zaten, en die stelden niet zo veel voor. Zij zullen waarschijnlijk eerder in G1 komen dan ik. Hoera.
_/-\o_ Dammit zeg en ik red soms net ronde 2 in CS mode........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

@ Aryawn; ik wil binnenkort weer even tegen je chunli; ik blijf maar verliezen van goede chun's.

Heb zelf net rond de 9k, als ik zelf speel kom ik 5 van de 8x in de finale en win er meestal ook 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:03

OMX2000

By any means necessary...

Ik ben nu wel een beetje klaar met SF IV. Ik verlies nu online ff te vaak. Dus weer meer oefenen i guess.. Maar wat ik echt klote vind is dat het nu best vaak is voorgekomen dat ik een Ultra uitvoer als iemand met zijn rug naar mij staat, en dat ie dan opeens toch kan verdedigen. Of na dat ik een tegenstanders heb geraakt, en hij valt achterover, dat dan de Ultra toch nog geblockt wordt. Echt vaag, SF IV is frame based, dus dan verwacht ik ook dat wat ik zie ook feitelijk is wat er gebeurd.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 09:49

Roq

Gisteren kon ik me wel voor m'n kop slaan.

G2 finals tegen Gouken, ik speelde met dhalsim. 1/1 rounds, hij had na mijn super nog 1 pixel leven over, en ik iets van 35%, hij valt neer na de super.
Ik schiet een yoga fire zijn kant op, en doe een s.hp, komt die met een wake-up ultra en raakt die net het uiterste puntje van dhalsim's uitgestrekte armen. Shin shoryuken voor m'n donder en finals verloren |:(

Maar goed, weer een leer moment.

Als mensen nog interesse hebben in de streams van Devastation dit weekend, ze zijn te vinden op http://www.ustream.tv/djWHEAT , en dan archived videos.

Zitten paar leuke matches tussen, vooral de sf4 finals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Heb nu sinds kort ook Street Fighter 4 op m'n Ps3. Vind het quick to learn, hard to master niet echt opgaan, het is naar mijn mening helemaal niet quick to learn. :( Kom bij trial mode niet eens voorbij normal lvl3, die ultimate combos lukken me echt voor geen meter.

Online is helemaal een pijnlijke ervaring. Ik speel met Blanka, en kom zo vaak van die fireball spammers tegen. Zij kunnen dan gewoon blijven staan, en jij wordt gedwongen op ze af te gaan, waarna ze natuurlijk klaar staan met een shoryuken of iets dergelijks. De keren dat ik dan bijna win, knallen ze er op het laaste beetje hp een ulti uit.

En van zangief snap ik helemaal niks. Hij loopt op je af en grabt je, en dat werkt altijd?? het lijkt alles te overrulen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:06
Je zult nog wat moeten oefenen om de combo's eruit te krijgen, is in het begin lastig. Met blanka kan je bijvoorbeeld een EX roll doen die dwars door de vuurball heengaat: prima counter tegen een fireball spammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zangief is een zak die je moet ontwijken en moet inspelen op zijn aanvallen, maar zijn grabs zijn sterk ja. Verder kan die ook niet zoveel.

Gewoon rustig blijven en je momenten kiezen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

MrVegeta schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:20:
Zangief is een zak die je moet ontwijken en moet inspelen op zijn aanvallen, maar zijn grabs zijn sterk ja. Verder kan die ook niet zoveel.

Gewoon rustig blijven en je momenten kiezen.
Zangief laat ik altijd komen......Als ik naar hun toe loop dan gaan ze Lariat spammen... makkelijk te onderscheppen door een voetveeg of een DP.
Irriteerde me ook mateloos aan dat soort campende en spammende noobjes. Op een gegeven moment leer je wel hoe je die nubjes de baas kan. Blijf gewoon online spelen leer je het meest van. Combo's leer je het beste in de trial mode of practice natuurlijk.

Edit:
Voor een grab te voorkomen kan je voetvegen of naar achter springen met een kick.

Kan zelf ook nog steeds de derde hard trial van Ryu niet halen..... :'(

Succes...!!!

[ Voor 5% gewijzigd door MeagaShira op 22-06-2009 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Mr.Nash schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:26:
@ Aryawn; ik wil binnenkort weer even tegen je chunli; ik blijf maar verliezen van goede chun's.
Ok, ik moet dan weer even oefenen met Chun. Ik heb de afgelopen tijd uitsluitend met E.Honda gespeeld lol.
Roq schreef op maandag 22 juni 2009 @ 12:52:
Gisteren kon ik me wel voor m'n kop slaan.
[verhaal].

Als mensen nog interesse hebben in de streams van Devastation dit weekend, ze zijn te vinden op http://www.ustream.tv/djWHEAT , en dan archived videos.
Zitten paar leuke matches tussen, vooral de sf4 finals.
Klinkt zo bekend, haha.

Ik heb gisteren een stukje van Devastation live gevolgd. Weet je toevallig wie de SF4 en 3rd Strike toernooien hebben gewonnen? De volgorde in het archief is een beetje vaag.

En tegen Zangief moet je niet te overmoedig worden. Ga niet voor de lange, spectaculaire combo, want als je uitvoering niet goed is, krijg je geheid een SPD om je oren. Vaak is het een kwestie van één of twee keer raken, en daarna weer wegwezen. Zo win ik in ieder geval met Chun en Honda. Voor Shoto's en Sagat gelden iets andere regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeagaShira schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:39:
[...]

Kan zelf ook nog steeds de derde hard trial van Ryu niet halen..... :'(

Succes...!!!
Je moet je niet blindstaren op die trial modes. Veel combo's in die trial mode zijn onpraktisch en gebruik je in een echt gevecht dus ook bijna nooit. Je kunt beter aan je timing werken bijv cr lp>cr mp/cr hp en andere links, tenzij je deze al goed onder de knie hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Aryawn schreef op maandag 22 juni 2009 @ 15:00:
Ik heb gisteren een stukje van Devastation live gevolgd. Weet je toevallig wie de SF4 en 3rd Strike toernooien hebben gewonnen? De volgorde in het archief is een beetje vaag.
Voor mensen die het nog willen zien zal ik het even zo doen

spoiler:
3s: Team Empire (wong/ortiz/naps) winnaar. Ken i had trouwens echt een super game, en Gootecks Urien had ook zijn momenten.

sf4: Justin Wong vs Choi (winnaar justin)

Choi had van mij mogen winnen, hij speelde zo goed met Ryu, terwijl hij bijna geen sf4 speelt. Justin moest zelf switchen van Rufus naar Abel omdat Choi hem doorhad in de laatste set.

Justin heeft evenzogoed wel TvC, MvC2, 3s en SF4 gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 19:22
Heeft iemand directe links naar die SF4 wedstrijden van devastation? Die site is niet erg overzichtelijk waardoor ik allemaal onbekende vecht spellen voorbij zie komen en geen SF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-01 10:05
toevallig mensen die goed zijn met Balrog?
ik had vroeger Blanka als main, maar ben er een beetje op uitgekeken.

Ben nu bezig met de trials van Balrog maar ik geraak totaal niet voorbij normal trial 4 (1ste ).
die laatste dash punch komt er iedere keer te laat uit. Iemand die mij kan helpen? :)

iRacing Profiel - Race Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 13:00
kippengaas schreef op maandag 22 juni 2009 @ 19:52:
Heeft iemand directe links naar die SF4 wedstrijden van devastation? Die site is niet erg overzichtelijk waardoor ik allemaal onbekende vecht spellen voorbij zie komen en geen SF.
Er zijn een paar wedstrijden op youtube gezet.

http://www.youtube.com/user/esjihn
http://www.youtube.com/user/i208khonsu

http://www.youtube.com/wa...GNBo&feature=channel_page
Choi wint dik hier van zijn tegenstander in HD remix, maar de tegenstander heeft één geweldige combo (2:10)

Ik ben verrast door Choi's performance. Had niet echt het idee dat hij SF4 aspiraties had, omdat hij eerder al aangaf dat het spel "okay" is (maar niet geweldig). Ook zei hij dat hij SF4 pas een maand geleden serieus begon te spelen (d.w.z. veel tijd erin begon te steken). Des te indrukwekkender zijn prestatie. Blijkbaar kom je ook in SF4 ver met een 'old school' footsie en zoning game.

Ed Ma stelt weer een beetje teleur. Hij kent veel setups, trucjes en combos, maar zijn footsie game is niet zo sterk als Justin Wong en Choi. Ook laat hij het mentaal afweten in de finales. Ik wil niet zeggen 'choken', maar hij speelt zeker niet op zijn best als het erop aankomt. Min of meer net zoals de SBO qualifier een paar weken geleden, toen hij het eigenlijk had moeten winnen in de finale (Snap ook niet dat hij Combofiend heeft laten vallen voor Ken I. Ook al behoort Ken I tot de top, Combofiend is #1 in West Coast momenteel en speelt op zijn best als hij onder druk staat).

Justin blijft favoriet om het hoogste te eindigen onder alle amerikanen op Evo2009. Die gast speelt ook obsceen veel, 40+ uur per week...het is zijn baan, zijn leven.

MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 22:05
jesus christ, die choi is toch maar een saaie speler. altijd maar vuurballen spammen en counteren. Zelf valt hij zelden aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 15:07:
[...]

Je moet je niet blindstaren op die trial modes. Veel combo's in die trial mode zijn onpraktisch en gebruik je in een echt gevecht dus ook bijna nooit. Je kunt beter aan je timing werken bijv cr lp>cr mp/cr hp en andere links, tenzij je deze al goed onder de knie hebt :P
Je hebt ook gelijk en ik staar me daar ook niet blind op, ik wil gewoon graag dat icoontje en title hebben van hard trial 5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elbaceever schreef op maandag 22 juni 2009 @ 20:18:
ik had vroeger Blanka als main, maar ben er een beetje op uitgekeken.

Ben nu bezig met de trials van Balrog maar ik geraak totaal niet voorbij normal trial 4 (1ste ).
die laatste dash punch komt er iedere keer te laat uit. Iemand die mij kan helpen? :)
Kan je helaas geen tips geven. Maar deel wel je gevoel van char moeheid :D.
Ik denk dat g1 voor mij niet op korte termijn gaat gebeuren, dus dan is het eigenlijk geen probleem om veel te verliezen. Dus misschien toch maar wat varieeren. Aan de andere kant heb ik in g2 alleen nog maar 1 finale gehaald. Ik moet eigenlijk toch ook wel op zijn minst 1x een tournooi winnen :P.

Balrog is voor mij ook een goede kandidaat als alt char, omdat hij erg bij mijn speelstijl past.

Maar toen ik met Rose aan het oefenen was beviel dat me ook goed. Een voordeel is dat de meeste speler niet veel tegen haar gespeeld zullen hebben waardoor je toch een voordeel van het verassings element hebt.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Sagat schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:20:
Maar toen ik met Rose aan het oefenen was beviel dat me ook goed. Een voordeel is dat de meeste speler niet veel tegen haar gespeeld zullen hebben waardoor je toch een voordeel van het verassings element hebt.
Dat is waar, en je kunt vanuit haar slide (df>mk) aardig wat leuke combo's doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Roq schreef op maandag 22 juni 2009 @ 15:33:
[...]
Voor mensen die het nog willen zien zal ik het even zo doen
Cheers.

spoiler:
Ik zag ook dat Emphy/Naps Tekken 6 had gewonnen. Verder kan Tekken me niet zo veel schelen.

Choi had ook HDR gewonnen. In de finale stond hij tegenover Watson, een gevecht tussen de OG's, haha.

Meh, Justin Wong. Geweldige speler, maar ik kan hem soms echt niet uitstaan. Soms gedraagt hij zich echt als een eikel. West Coast spelers zijn wat dat betreft iets relaxter en bescheidener. Maar goed, hij en Combo zullen waarschijnlijk wel een mooie prestatie neerzetten op EVO. Of ze nu wel de eerste/tweede ronde van SBO overleven... ik weet het niet. Hoewel, Wong heeft natuurlijk wel de Japanse kampioen verslagen. Ben benieuwd.

Ed weer nét niet. Jammer. Ken I ook niet, maar hij is nog steeds mijn held. Jammer dat Pyrolee niet meer op het hoogste niveau speelt, want Sextaro + Pyro zou een monsterlijk duo zijn voor 3rd Strike. Misschien kan hij in een team met 5-Star.
Sagat schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:20:
Ik heb in het begin veel met Rose gespeeld. Het ging me goed af, vooral omdat de tegenstanders toen voornamelijk flowchart Kens en scrub Ryu's waren.

Het is ook een heel cool personage (ook qua design), maar haar mogelijkheden zijn nogal beperkt t.o.v. veel andere personages. Maar het is zeker de moeite waard om wat tijd te investeren in het oefenen van combo's en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Zit er over na te denken om me wat meer te gaan verdiepen in Fei Long en Cammy.

Offtopic

Als Tekken 6 uitkomt zullen er hier in NL dan ook tournooitjes komen en zo ja waar kan ik die dan vinden op internet m.b.t. inschrijven enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Elbaceever schreef op maandag 22 juni 2009 @ 20:18:
Ik niet ben niet goed met Balrog, maar wellicht dat je hier nog wat aan heb:

http://g4tv.com/thefeed/b...The-Basics-Of-Balrog.html

Ik vond het wel leerzaam.
Meh, Justin Wong. Geweldige speler, maar ik kan hem echt niet uitstaan.
Had ik ook heel erg, maar laatste tijd is dat toch wat minder geworden.
Hij heeft niet echt respect voor zijn tegenstanders lijkt het wel, maar tijdens interviews komt die altijd wel rustig en relaxt over.
Hij heeft iyo (mijn held ;)) inderdaad verslagen, maar kijk maar eens wat daigo tegen hem deed.

spoiler:
Ik had maar wat graag Rufus vs Ryu gezien in de laatste set van Wong vs Choi, i.p.v Abel vs Ryu.
Choi zou het hem erg moeilijk gemaakt kunnen hebben, en misschien wel kunnen winnen.

Die Boxer vs Boxer HDR matches waren erg goed trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeagaShira schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:56:
Offtopic
Als Tekken 6 uitkomt zullen er hier in NL dan ook tournooitjes komen en zo ja waar kan ik die dan vinden op internet m.b.t. inschrijven enz.
Drakenslag.com, dat is echt de fighting games community van NL

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Sagat schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:25:
[...]

Drakenslag.com, dat is echt de fighting games community van NL
Cheers Sagat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-01 10:05
Die had ik al gezien, maar thx anyway :)
Volgens SRK, moet het iets te zien hebben met het ritme om de combo's eruit te krijgen.
Nog meer practice dus :)

iRacing Profiel - Race Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 19:22
Weet iemand een goede guide voor abel? Heb er na wat "character-moeheid" (ook blanka :)) besloten om met iemand anders te gaan oefenen, maar na ruim 8 uur in abel te hebben gestopt wil het maar niet echt goed lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om met Bison fatsoenlijk linkcombo's te maken van meer dan 2 hits. Crouched LK + Scissor Kicks gaat nog wel, maar Jumped LK + crouched LK + Scissor Kicks lukt mij voor geen meter. Scissor Kick komt er dan niet uit, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Voor bison vind ik deze het makkelijkst:
Crouching LP, crouching LP, standing LP, crouching LK, Scissor Kick

Om de 1 of andere reden (misschien omdat je 2 frames extra hebt) vind ik crouching LK makkelijker te linken vanuit standing LP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firlian schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:27:
Voor bison vind ik deze het makkelijkst:
Crouching LP, crouching LP, standing LP, crouching LK, Scissor Kick

Om de 1 of andere reden (misschien omdat je 2 frames extra hebt) vind ik crouching LK makkelijker te linken vanuit standing LP.
(combo 1)crouching lp standing lp down mk of lk naar lk scissor kicks en als je ziet dat t raakt hk scissor kicks:P ( dit doe ik meestal na focus)
(combo naar grab) Als je combo 1 uitvoert en hij blockt je combo na down lp standing lp grab
(combo 2)crouching lp standing lp standing lk down lk of mk naar lk scissor kick '' ''( dit doe ik na combo 1 na fadc, je kan ook down lk lk lk scissor kicks doen)
standing hp down lk scissor kicks lk versie( na een hp jumpin of na stun)
down mk scissor kicks lk versie duhhhh( na hp jump in, na neutraal jump hk)

Na een crossup(mk) down lp standing lk down mk naar lk scissor kicks :P

dit zijn z'n belangrijkste combo's dus de rest is onbelangrijk.
http://www.youtube.com/watch?v=VYoWAjb1t_s
http://www.youtube.com/wa...rAkntOoDo&feature=related

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2009 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
wat n tips! ik ga ze strax uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Digitizers schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:17:
wat n tips! ik ga ze strax uitproberen!
Ja, als je iemand anders wilt leren gwn vragen ik heb toch niks te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb net van een Guile en een Blanka gewonnen door gewoon m'n hoofd koel te houden. De matches duren wel wat langer, maar ik win dan wel :+ Heb net ook tegen een Bison gevochten. Die kerel (maqboub) had 13000+ GP maar man o man, wat speelde hij slecht zeg. Firlian kan al van me winnen door alleen maar te throwen, en die gast kan met al z'n combo's me niks maken. Dat zegt volgens mij voldoende over zijn niveau :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik was gister eens voor de lol met Ken gaan spelen (heb de circel motions eindelijk een beetje onder controle met stick), dus Miza... als je je heel erg verveeld mag je luie mij wel wat kant en klare (combo) tips geven :D

Kara throw is wel super makkelijk met stick trouwens. Met pad lukte dat echt niet. En aangezien ik wel van wat lame smijtwerk houd, vond ik ken gelijk leuk :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:24:
[...]

Ja, als je iemand anders wilt leren gwn vragen ik heb toch niks te doen :+
Haha, het orakel spreekt :D
Maar als we dan toch requests mogen doen. Ik wil wel graag de 2e belangrijkste combo's van Sagat weten.
Als ik dan een beetje geoefent heb wil ik wel weer is tegen je spelen.
(heb ik trouwens tegen jou gespeeld of tegen je broertje? Op het tournooi in R'dam dacht ik wel je speelstijl te herkennen, maar ik kan me zo voorstellen dat jullie ook geregeld tegen elkaar spelen en dus een gelijksoortig stijl hebben)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firlian schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:04:
Ik was gister eens voor de lol met Ken gaan spelen (heb de circel motions eindelijk een beetje onder controle met stick), dus Miza... als je je heel erg verveeld mag je luie mij wel wat kant en klare (combo) tips geven :D

Kara throw is wel super makkelijk met stick trouwens. Met pad lukte dat echt niet. En aangezien ik wel van wat lame smijtwerk houd, vond ik ken gelijk leuk :o
ken is slecht leer ryu !

edit: ben moe ik post dalijk wel paar combo's, tips

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2009 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:14:
(combo 1)crouching lp standing lp down mk of lk naar lk scissor kicks en als je ziet dat t raakt hk scissor kicks:P ( dit doe ik meestal na focus)
(combo naar grab) Als je combo 1 uitvoert en hij blockt je combo na down lp standing lp grab
(combo 2)crouching lp standing lp standing lk down lk of mk naar lk scissor kick '' ''( dit doe ik na combo 1 na fadc, je kan ook down lk lk lk scissor kicks doen)
standing hp down lk scissor kicks lk versie( na een hp jumpin of na stun)
down mk scissor kicks lk versie duhhhh( na hp jump in, na neutraal jump hk)

Na een crossup(mk) down lp standing lk down mk naar lk scissor kicks :P

dit zijn z'n belangrijkste combo's dus de rest is onbelangrijk.
http://www.youtube.com/watch?v=VYoWAjb1t_s
http://www.youtube.com/wa...rAkntOoDo&feature=related
Wauw, heb nog n hoop te leren. Heb wel een makkelijke link kunnen maken met Crouch LP LP LK Scissor kicks :+ It works! Mijn probleem is mn timing, ik probeer het te snel te doen. Die combo's in t filmpje zijn sick! Ik probeer alles met de standaard ps3 controller, moet iedereen anytime everywhere pak slaag kunnen geven. Kun jij met n gewone controller ook zo spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:04:
[...]

Haha, het orakel spreekt :D
Maar als we dan toch requests mogen doen. Ik wil wel graag de 2e belangrijkste combo's van Sagat weten.
Als ik dan een beetje geoefent heb wil ik wel weer is tegen je spelen.
(heb ik trouwens tegen jou gespeeld of tegen je broertje? Op het tournooi in R'dam dacht ik wel je speelstijl te herkennen, maar ik kan me zo voorstellen dat jullie ook geregeld tegen elkaar spelen en dus een gelijksoortig stijl hebben)
Wat is jou gamertag?
Ik heb hem alles geleerd wat ik weet (we spelen ong. 't zelfde ja:P)

[combo 1] down mk naar low tiger shot of ex low tiger shot
[combo 2] down mk naar tu naar fadc dash forward hk ultra
[combo 3] als je tegenstander springt tu (damage exchange) forward hk ultra
[combo 4] je tegenstander gebruikt een lege jumpin vanaf midscreen - forward hk forward hk ultra of je kan kara tiger knee, tu gebruiken
[combo 5] down mk low tiger shot fadc dash down mp naar tu(fancy, als je geen ultra hebt is deze combo ideaal)
[combo 6] niet echt een combo ma ja random hp tu naar fadc dash forward hk ultra en als hij blockt grab, nooit zomaar randommen alleen als je meter hebt.

Tips: Niet springen !!!!! alleen neutraal springen om fb te ontwijken wat eigenlijk niet hoeft (sagat heeft snelste fb in de game maak er gebruik van :P)

[situatie 1]Als je tegenstander uiteindelijk dichtbij komt tijdens je fb spam - wachten tot hij springt hp tu (meestal word t een damage exchange zie combo 3)

[situatie 2] als hij niet springt mk tiger knee en weer fb spammen dus weer trg naar situatie 1 lol.

Leer de afstanden van je tiger knee laatste hit is safe op block !.
standing hk is goed als anti air of om een dash te stoppen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2009 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Digitizers schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:33:
[...]

Wauw, heb nog n hoop te leren. Heb wel een makkelijke link kunnen maken met Crouch LP LP LK Scissor kicks :+ It works! Mijn probleem is mn timing, ik probeer het te snel te doen. Die combo's in t filmpje zijn sick! Ik probeer alles met de standaard ps3 controller, moet iedereen anytime everywhere pak slaag kunnen geven. Kun jij met n gewone controller ook zo spelen?
M'n broertje speelt op een xbox 360 pad en ik heb vroeger ook pad gespeeld :P

Voor de duidelijkheid stick maakt je niet opeens beter!
Als je de game echt wil leren kan 't ook op een pad er zijn toch geen arcade hallen hier in nederland" ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2009 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:18:
[...]
ken is slecht leer ryu Akuma !
Geen dank :+

Net weer een paar rondes slecht gespeeld en daarna weer gepwned. Ik snap echt niks van mezelf. Soms verlies van de grootste n00bs en dan win ik weer van iemand die weet wat ie doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Laatst online: 06-02 11:12
Ken kan voor sommige mensen beter zijn dan Ryu..., ik word ook vaak afgeraden van Vega te spelen....omdat hij lowest tier is.... maar daarom vind ik Vega niet minder leuk te spelen.
als iedereen het beste character moest kiezen , hadden ze Sagat wel als enige character uitgebracht.. kies wie je leuk vind en wiens stijl bij je past... niet waar je het makkelijkst mee wint. Maarja misschien is dat voor serieuzere spelers anders.

Maar ik heb het wel even gehad met street fighter , ik heb zojuist voor de 2e keer een corrupt save error gehad terwijl ik pas geleden alles unlocked had...... na het kijken op forums zijn er veel meer mensen met dit probleem ...ook met een andere recente Capcom titel Resident evil 5 dus hou ik het wel even voor gezien tot er een patch komt, of een backup methode zoals bij RE5 het geval was.
Corrupt saves, dacht dat het iets van 10 jaar geleden was en capcom presteert het met 2 recente titels terug te brengen , petje af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Nee, het is echt zo. Theoretisch is Ryu op de meeste vlakken net iets beter dan Ken. Het voornaamste verschil zit hem in de Super en Ultra. Ryu kan gemakkelijk de Ultra of Super in een combo linken, bijvoorbeeld om jump-ins af te straffen. Die van Ken zijn vrij waardeloos vergeleken met die van Ryu. Volgens mij bedoel je te zeggen dat sommige mensen meer affiniteit met het personage Ken hebben (of elk ander personage), en daarom liever met hem spelen.

Hier is overigens alle footage van Devastation.

http://www.eventhubs.com/...ream-and-archived-videos/

Gelabeld en wel. Beetje klote dat niet alle 3rd Strike matches te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doope filmpjes, hebben jullie tips waar ik goeie filmpje tutorials van sagat, ryu, akuma kan zien. op youtube heb je enkele, maar ik zoek ook een soort techniek tutorial. Sirlin had tijd geleden ook soort filmpjes gemaakt waarbij meer uitlegde hoe je met een char moest vechten, dus niet alleen de moves, maar meer de manier om met een char te spelen, die ben ik nog niet tegengekomen.

Best zielig eigenlijk voor justin wong dat ie telkens wordt herinnerd aan daigo moment van 3rd strike :)

[ Voor 127% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2009 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Yay gisteravond mijn 2e berichtje nav een fight gehad, volgens mijn tegenstander (een Ken) gebruikte ik maar 2 moves en moest ik ''learn 2 play''.

Tsja, als je continu in Burning Kicks en Seismic Hammers trapt, dan ga ik niet voor de lol ineens wat anders doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
@ken < ryu
Ik denk dat Ken vooral slecht lijkt wanneer je met hem een Ryu speelstijl wilt aanhouden. Ed ma bijv. heeft aardig wat succes met Ken.

En Ken heeft pink/purple(?) pakje net als Bison <3
En mensen vinden hem gewoon super irritant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Ligt het aan mij of is Ken inderdaad sterker in de lucht dan Ryu of is dit stiekem toch een beetje timing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firlian schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:38:
@ken < ryu
Ik denk dat Ken vooral slecht lijkt wanneer je met hem een Ryu speelstijl wilt aanhouden. Ed ma bijv. heeft aardig wat succes met Ken.

Ken is gay klaar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol en ik maar denken dat ik de enige was die Ken irri vind. Met sf2 vond ik em al irri, Ryu was serieus, rustig japans, inner strenght bla bla.
Ken was lawaaierig, irritantant, amerikaans, die rode Gi (zijn judopak, geen idee of ik dat zo goed schrijf :P) zijn Owen Wilson kapsel, zijn extra rol bij zijn beenworp......aargh. (en op mijn crappy tv met rf aansluiting had ik door zijn rode pak ook color bleeding, dat hielp ook niet, goed old early nineties tech FTL)

Wel humor dat zijn rol nu meer word overgenomen door Rufus en dat hij nu zelf de rustige family man is :P

@miza
thanks for de tips n combo's.
Gamertag is S4g4tNL.

* Sagat gaat is kijken of ie iets van die combo's eruit kan krijgen in practice

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

d3lph schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:19:
Ligt het aan mij of is Ken inderdaad sterker in de lucht dan Ryu of is dit stiekem toch een beetje timing?
Mijn ervaring is dat de jumping HK van Ryu altijd wint. Die lijkt net wat meer reach en meer prio te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Hebben mensen ook nog wat Cammy tips voor mij?
Ik zit nu op 7900 punten ofzo, ik speel echt alleen met haar, en het gaat eigenlijk wel ok.
Merk dat hooligan throw echt dodelijk is, vooral afwisseling daaring (dus eerst light punch ofzo en dan PPP hooligan ofzo, of andersom)

BnB combos van haar ken ik nu ook wel, alleen heb ik eigenlijk geen goede manier gevonden om haar Focus te gebruiken. Want verder kan ik wel ok spelen met dr.

Alle tips zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roze ftw! Jammer dat Akuma geen roze pak heeft (wel paars, maar paars is lijp en niet fout). Ik zou bijna met Dan gaan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
@ken < ryu

Klopt, ken heeft veel meer focus op de aanval dan ryu, die meer focussed op zoning en defensief is.
vandaar dat ik ook zei dat ken voor veel mensen een betere optie kan zijn, omdat die misschien niet het geduld hebben om defensief te spelen.
Uiteindelijk is ryu dan beter in dit spel, omdat deze versie van sf veel meer leunt op "turtlen" dan op offensief spel en daar is ryu dus veel beter geschikt voor.

Ken word irritant gevonden als gevolg van het feit dat bij uitkomst van sf4 veel van de bevolking ken koos.
Dit komt vooral door die cross up SRK combo , die in vroegere sf's tegenstanders erg makkelijk domineerde, maar daar is nu de wind compleet uitgehaald en doet lang niet meer zoveel damage en dizzy komt er ook al minder snel.

Tegenwoordig merk ik dat ryu inderdaad die plaats heeft overgenomen, want daar kom ik 3 a 4 keer zoveel van tegen nu. Sagat is eigenlijk beter dan ryu, maar volgens mij word hij niet zoveel gekozen, omdat mensen vinden dat hij er niet uitziet ofzo... of misschien is het dat ze hem niet kennen van hun jeugd :+

Ik merk op het moment heel veel blanka's en ryu's...... ik denk blanka, omdat hij zo simpel om mee te spelen is en zelfs gemiste ultra's veel schade doen.... Ryu, omdat hij populair + 1 van de beste characters is in de tiers.
Oguz286 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:54:
[...]

Roze ftw! Jammer dat Akuma geen roze pak heeft (wel paars, maar paars is lijp en niet fout). Ik zou bijna met Dan gaan spelen :P
Ik vind Akuma al fout genoeg in zijn alternate outfit, met die strik en verder bijna niks.

[ Voor 9% gewijzigd door Emersion op 25-06-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emersion schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 13:18:
[...]
Ik vind Akuma al fout genoeg in zijn alternate outfit, met die strik en verder bijna niks.
Lijp toch? Als je wint stuur je een bericht: "You've been beaten by a man with a piece of cloth and a ponytail... thx for the points!" :+ Ik moet echt die alt. costumes eens kopen :9

Zonet tegen our very own Sagat gespeeld en hij is zeker beter dan de vorige paar keren dat ik tegen hem heb gespeeld. _/-\o_
@Sagat: je had met je Balrog makkelijk kunnen verslaan (of i.i.g. een stuk lastiger kunnen maken) als z'n jabs vaker zou gebruiken, dat is zijn beste move zowat. En met Bison random ultra's doen die ik dan met mijn ultra kan counteren is niet zo'n heel goed idee (zegt degene die het zelf ook voor de lol doet :+ ). Ik had niet gedacht dat die laatste ultra van me zou raken omdat ik je net gejabt had omdat ik net niet snel genoeg was. Jij dacht dat blijkbaar ook, want hij landde wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Oguz
(Zoals ik al over live zei), king random reporting in :+ . Vooral als ik niet met Sagat speel heb ik nogal de neiging om de ultra's te verspillen, mensen zien hem van kilometers afstand aankomen echt kansloos, en vooral kuma kan dan lekker veel schade met zijn eigen ultra.
Maar ik was niet idd niet geheel ontevreden over mijn eigen spel, gezien dat 1.5 week het spel niet heb aangeraakt.
Heb zelf niet het idee dat ik heel veel geleerd heb sinds de laatste keer dat we speelden, hoewel het algemene niveau online wel stijgende is denk ik, wellicht dat ik daarin meegenomen ben :)
Met boxer en dictator had ik idd toch wel kansen,, en ja ik weet dat boxer zijn jab super is, maar soms is dat lastig onthouden onder wedstrijd druk. Weet je nog die match dat ik je met bison bijna had EN dat mijn ultra je met chip dmg ook wel zou pakken? Jij misschien 5% health en ik nog 30-40? Ik zat helemaal te plannen hoe+waar ik die ging uitvoeren en ondertussen had je me hardstikke ko gemept |:(

You on the other hand, echt enorm veel beter, veel lekkere combos en af en toe kwam je ultra echt als een complete verassing. Dat was eerst echt nie! :D
Goeie allround Kuma, veruit beter dan het meeste if not all wat ik online tegenkwam tot nu toe.
Die chicks match moeten we echt doen, maar zels als ik oefen ga ik het heel heel moeilijk krijgen om het geen 5-0 voor jou te laten eindigen.

@Miza
crouching mk into tiger schot/ts ex....zo simpel maar zo lekker! Heb hem helaas nog maar een paar keer eruit gekregen, omdat die low kicks vaak geblocked worden (duh :P)
De andere welke ik even in trainingsmode gedaan had was dmg exchange via TU into high hk into ultra, wow! Kon nooit iets nuttig voor die hoge hk verzinnen, maar die is dus wel erg nutting.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 14:17:
@Oguz
Weet je nog die match dat ik je met bison bijna had EN dat mijn ultra je met chip dmg ook wel zou pakken? Jij misschien 5% health en ik nog 30-40? Ik zat helemaal te plannen hoe+waar ik die ging uitvoeren en ondertussen had je me hardstikke ko gemept |:(
Ja dat weet ik heel goed :P Wat ik de laatste tijd probeer is niet steeds fierce aanvallen te doen, maar ook af te wisselen door jabs, want ook al blok je, dan nog kan je weinig beginnen tegen zoiets. Dat is dus wat ik bij jou deed, net zolang blijven jabben totdat je wordt geraakt of dat je een fout maakt die ik kan afstraffen.
You on the other hand, echt enorm veel beter, veel lekkere combos en af en toe kwam je ultra echt als een complete verassing. Dat was eerst echt nie! :D
Na een paar rondes kan ik aanvoelen of iemand me wil aanvallen NET voordat ik op de grond kom. Daarom voer ik m'n ultra in de lucht al in en als ik denk dat ze een fierce attack oid gaan doen, dan voer ik de HP van de ultra in en hoppa :9
Goeie allround Kuma, veruit beter dan het meeste if not all wat ik online tegenkwam tot nu toe.
Die chicks match moeten we echt doen, maar zels als ik oefen ga ik het heel heel moeilijk krijgen om het geen 5-0 voor jou te laten eindigen.
Meh, soms speel ik beter, maar vaak ook een stuk slechter. Bij mij weet je het nooit :P En ja die chicks match gaat leuk worden. Onervaren chicks vs afgeleide Akuma :+
@Miza
crouching mk into tiger schot/ts ex....zo simpel maar zo lekker! Heb hem helaas nog maar een paar keer eruit gekregen, omdat die low kicks vaak geblocked worden (duh :P)
Dat die low kicks geblocked worden maakt niet zoveel uit, want ook al blocken ze het, ze krijgen toch chip damage van de tiger shot/hadouken. Ik heb dat ook een paar keer gedaan in onze matches c.MK, hadouken. Wat ik zo vervelend aan die link vind is dat als ik naar voren loop en dan die link doe dat hij dan een shoryuken doet ipv hadouken, dus moet ik even naar achteren drukken voordat ik die link doe. Met een bagger controller en mijn speelstijl is dat dus niet altijd succesvol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Bleh, mijn winning streak met Honda in Championship Mode werd vanmiddag bruut onderbroken door een of andere Dhalsim (Honda v Dhalsim is echt heel gay). Uiteindelijk ben ik blijven steken op 22 overwinningen. Ik had vijf toernooien achter elkaar gewonnen, bij de zesde verloor ik in de derde ronde. Toen was het maar eens tijd om naar buiten te gaan.

Wel grappig om te zien hoe groot en hoe snel de invloed van internet is. Tot voor kort had het grote publiek nooit van mensen als Ed Ma gehoord, nu kent de halve wereld hem. Ik speelde een Player Match tegen iemand uit mijn vriendenlijst, en die gebruikte met Akuma de EX Hurricane > Ultra setup die Ed Ma gebruikte in de SBO Quals. Op de vraag of hij *toevallig* het desbetreffende SBO filmpje had gezien, antwoordde hij met "ja."

Daigo wint een toernooi met Ryu: Ryu wordt nóg populairder.
Justin Wong doet het goed met Rufus: Er verschijnen plotseling allemaal Rufus spelers.
Ik ben de afgelopen dagen ook een aantal random Abels tegengekomen. Het zal me niet verbazen als deze mensen de Devastation filmpjes hebben gezien.

Maar goed, zulke trends zijn er al sinds een aantal jaren.
Sloebie schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 12:47:
Hebben mensen ook nog wat Cammy tips voor mij?
Ik zit nu op 7900 punten ofzo, ik speel echt alleen met haar, en het gaat eigenlijk wel ok.
Merk dat hooligan throw echt dodelijk is, vooral afwisseling daaring (dus eerst light punch ofzo en dan PPP hooligan ofzo, of andersom)

BnB combos van haar ken ik nu ook wel, alleen heb ik eigenlijk geen goede manier gevonden om haar Focus te gebruiken. Want verder kan ik wel ok spelen met dr.

Alle tips zijn welkom!
http://forums.shoryuken.com/forumdisplay.php?f=278 :P

Zelf weet ik absoluut niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah Sagat nl je speelde tegen mijn broertje.

Vandaag of morgen drop ik wel een ken, cammy faq.

edit: Druk bezig met 3s fok sf4 hahahahah (ik speel 3s op hoog niveau wie speelt of wilt leren spelen dan drop ik effe de rom + netplay)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2009 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 01:05:
Ah Sagat nl je speelde tegen mijn broertje.

Vandaag of morgen drop ik wel een ken, cammy faq.

edit: Druk bezig met 3s fok sf4 hahahahah (ik speel 3s op hoog niveau wie speelt of wilt leren spelen dan drop ik effe de rom + netplay)
Ik speel 3S met Joey, weet niet of je hem kent. Hij is MegaManXZero op dit forum. 3S is een heel stuk technischer dan SF4, dat zeker, maar ook een stuk lijper vind ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

@ Aryawn; die ex hurricane ontwijk manouvre >> ultra (ryu/akuma) wordt al sinds het begin gedaan, althans ik doe hem al sinds het begin. Zo nieuw is hij weer niet. Het is mij nog niet opgevallen dat er veel akumas en rufussen bij zijn gekomen, misschien moet ik wat vaker spelen.

Ik zal binnenkort als ik speel en jij ook een invite sturen, wil wel tegen honda. Kom hem zo weinig tegen dat ik 9 van de 10 x verlies (meestal tegen furfoot die ik trouwns al een tijd niet meer heb gezien)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Gister ook weer even de controllers gepakt....:P
Heb wel lekker gespeeld maar toch weer niet lekker genoeg zeg maar.
Ik kom nu redelijk vaak de eerste 2 rondes door maar daarna verlies ik elke keer :'(
Komt denk ik omdat ik dan echt het gevoel heb van als ik nu win kom ik eindelijk in de finale. Ga dan ontzettende stomme fouten maken. Jammer maar goed heb er nog steeds lol in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heh, ik heb nog genoeg te leren met sf4. Dus sf3 gaat het even niet worden. Ik heb dat trouwens ook wel is tegen joey/mmx gespeeld, maar het wijkt echt enorm af van sf2 classic (op hoog/hoger niveau iig). Wat voor variatie leuk is, maar betekent wel dat ik echt helemaal n00btastic ben....

(heb het spel trouwens wel in 3voud......xbox1, dc en de rom, zeker weten het spel dat ik het meeste bezit en het minst speel 8)7 )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Aryawn schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 20:33:
Wel grappig om te zien hoe groot en hoe snel de invloed van internet is. Tot voor kort had het grote publiek nooit van mensen als Ed Ma gehoord, nu kent de halve wereld hem. Ik speelde een Player Match tegen iemand uit mijn vriendenlijst, en die gebruikte met Akuma de EX Hurricane > Ultra setup die Ed Ma gebruikte in de SBO Quals. Op de vraag of hij *toevallig* het desbetreffende SBO filmpje had gezien, antwoordde hij met "ja."

Daigo wint een toernooi met Ryu: Ryu wordt nóg populairder.
Justin Wong doet het goed met Rufus: Er verschijnen plotseling allemaal Rufus spelers.
Ik ben de afgelopen dagen ook een aantal random Abels tegengekomen. Het zal me niet verbazen als deze mensen de Devastation filmpjes hebben gezien.

Maar goed, zulke trends zijn er al sinds een aantal jaren.
Als je zelf de filmpje nooit had gezien, was het je nooit opgevallen ;).
Combo's afkijken dat is wel een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oguz286 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 01:41:
[...]

Ik speel 3S met Joey, weet niet of je hem kent. Hij is MegaManXZero op dit forum. 3S is een heel stuk technischer dan SF4, dat zeker, maar ook een stuk lijper vind ik :9
kom spele :P GGPO = http://www.drakenslag.com...1c9414df7db0ea0237bc6a8aa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 13:00
Emersion schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 13:18:
Klopt, ken heeft veel meer focus op de aanval dan ryu, die meer focussed op zoning en defensief is.
vandaar dat ik ook zei dat ken voor veel mensen een betere optie kan zijn, omdat die misschien niet het geduld hebben om defensief te spelen.
Uiteindelijk is ryu dan beter in dit spel, omdat deze versie van sf veel meer leunt op "turtlen" dan op offensief spel en daar is ryu dus veel beter geschikt voor.
Ik weet niet of dat argument hier helemaal opgaat...Het lijkt er wel op dat het Capcom's doel is om Ryu beter uit de verf te laten komen dan Ken. In SF4 komt het voornamelijk omdat het spel toch voor een groot deel om Ultra (setups) gaat, en Ryu is wat dat betreft superieur. In oude SF2 games was Ryu beter vanwege zijn betere vuurbal/zoning game, in Alpha 3 vanwege Ryu's V-combos, hopkick en axe kick. Ken was beter in CVS2 (alleen vanwege roll cancel roundhouse), en in 3rd strike (SA3 is makkelijk te combo'en, superieure footspeed). Als ik het niet bij het verkeerde eind heb:

SF2: Volledig gelijk
SF2 CE: Ryu > Ken
SF2 HF: Ryu > Ken
SSF2 : Ryu >= Ken
SSF2T : Ryu > Ken
SSF2T HD: Ryu > Ken
HSF AE: Ryu > Ken

SFA : Ken > Ryu
SFA2: Ryu = Ken
SFA3: Ryu > Ken

CVS1: Ryu > Ken
CVS2: Ken >= Ryu
SVC: Ryu = Ken

SF3: Ryu = Ken
SF2 2nd: Ryu > Ken
SF3 3rd: Ken > Ryu

SF4: Ryu > Ken

Mijn punt: het is meestal één of twee moves/setups die er voor zorgen dat de één beter is dan de ander, en niet zo zeer het type spel. CVS2 is een turtle game, en Ken is beter dan Ryu; maar dat komt dus voornamelijk door zijn RC Roundhouse.

MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Om eerlijk te zijn heeft Ken een heel andere speelstijl.
Ik begon met ken, toen Sagat en speel nu voornamelijk met Ryu.

Maar merk dat een agressieve Ken zijn DP priotiteit tegen veel van mijn moves, zoals pakken, en de lowDP.
Ok, je kan zijn Ultra misschien niet linken, maar als Counter Ultra wint hij van heel veel spelers.

Toen ik nog met Ken speelde heb ik weet ik hoe vaak een Ultra van een tegenstander gecountered, zodra ik het zag flitsen gooide ik mijn Ultra eruit en en het mooie dus ook dat die van Ken dwars door die van anderen heengaat.

Het is dat veel mensen graag hun Ultra linken, maar echt veel slechter is Ken niet vind ik.

[ Voor 10% gewijzigd door XthinkZ op 26-06-2009 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XthinkZ schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 23:35:
Om eerlijk te zijn heeft Ken een heel andere speelstijl.
Ik begon met ken, toen Sagat en speel nu voornamelijk met Ryu.

Maar merk dat een agressieve Ken zijn DP priotiteit tegen veel van mijn moves, zoals pakken, en de lowDP.
Ok, je kan zijn Ultra misschien niet linken, maar als Counter Ultra wint hij van heel veel spelers.

Toen ik nog met Ken speelde heb ik weet ik hoe vaak een Ultra van een tegenstander gecountered, zodra ik het zag flitsen gooide ik mijn Ultra eruit en en het mooie dus ook dat die van Ken dwars door die van anderen heengaat.

Het is dat veel mensen graag hun Ultra linken, maar echt veel slechter is Ken niet vind ik.
Al deze discussies over wie beter is geldt meestal alleen voor "high" level play. Op ons niveau kun je inderdaad soms ultra's counteren, maar op een iets hoger niveau gebruikt men alleen een ultra wanneer je iemand zeker raakt. Je zult in dat soort wedstrijden Ken's ultra dan ook niet vaak zien (vergeleken met andere populaire chars).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
sf2 op snes was dit altijd leuk met ken.
http://www.youtube.com/watch?v=0_dVzoLgQq4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
WTF, nooit geweten. Dat is echt jammer van toen, dat er nog geen goed internet was en de info niet voor het oprapen lag.

Edit: ook nooit gemerkt dat het zo buggy was
http://www.youtube.com/watch?v=H-o2kE7db9M&NR=1

[ Voor 13% gewijzigd door firlian op 28-06-2009 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel net tegen speler 'Rot een eind op' en nadat ik hem versloeg zei Akuma "Be gone with you".

Ik hou van dit spel :+

EDIT: Tegen een Gouken net: ik maakte hem keihard in in de eerste ronde, daarna maakte hij mij keihard in in de tweede ronde. In de derde ronde was ik aan het verliezen en ik wilde een move van hem afstraffen met m'n ultra, maar ik voerde het NET te laat in zodat ik hem nog eerst raakte met LP, dus ik wist zeker dat hij weg zou springen. Gaat hij een EX-move doen 8)7

Zelfde wat met Sagat hier was gebeurd gebeurde ook met een Ryu zonet. Ik had nog maar 3% hp over en hij nog iets van 60-70%. Je kon gewoon aan hem zien dat hij zijn ultra wilde doen, maar dat hij nog bezig was met plannen. Daarna was het: Ultra (ouch), cross-up MK, c.MK, LK Tatsu, HP Shoryu et voila :+

[ Voor 73% gewijzigd door Oguz286 op 29-06-2009 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Hebben jullie ook last van een trage Xbox live verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Afbeeldingslocatie: http://files.myopera.com/Vanitas1440/albums/394939/EasyColors.jpg
De makkelijke manier om kleurtjes te verzamelen :+

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Ja, haha, zo heb ik het ook gedaan. Werkt daarna alleen niet tegen Hard Trial Cammy. Dan moet je gewoon c.jab mashen.

En het is weer eens zover:
http://img.photobucket.com/albums/v66/gierag/Disconnect4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v66/gierag/Disconnect4klein.jpg

Het idiote is dat dit in de finale was. Ik stuurde hem ook een bericht: "So you'd rather start all over again than lose, but still take 50 points? Makes 0 sense." Ik sta soms versteld van de domheid van sommige mensen.

En nog iets dat bizar is. Ik won zojuist een Championship match. Na afloop werd ik gewoon teruggebracht naar het Network Battle scherm. Vervolgens maak ik weer een nieuwe lobby aan, staat er plotseling 1% Disconnect. Wtf? Ik dacht dat het misschien een fout was, dus ik reset het spel, maar het staat er nog steeds.

[ Voor 15% gewijzigd door Aryawn op 29-06-2009 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Aryawn schreef op maandag 29 juni 2009 @ 23:07:
Ja, haha, zo heb ik het ook gedaan. Werkt daarna alleen niet tegen Hard Trial Cammy. Dan moet je gewoon c.jab mashen.

Het idiote is dat dit in de finale was. Ik stuurde hem ook een bericht: "So you'd rather start all over again than lose, but still take 50 points? Makes 0 sense." Ik sta soms versteld van de domheid van sommige mensen.

En nog iets dat bizar is. Ik won zojuist een Championship match. Na afloop werd ik gewoon teruggebracht naar het Network Battle scherm. Vervolgens maak ik weer een nieuwe lobby aan, staat er plotseling 1% Disconnect. Wtf? Ik dacht dat het misschien een fout was, dus ik reset het spel, maar het staat er nog steeds.
Hoe die disconnects werken is voor mij ook een raadsel. Ik had 0% en opeens had ik een paar dagen geleden 1%.

Trouwens, ik kreeg de indruk dat bij Championship matches je niet per se in dezelfde ronde hoeft te zitten. Laatst verloor ik van iemand, waarna ik meteen weer tegen hem kon spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Ik heb nu 3% staan, en ooit 5 % gehad terwijl ik nooit ingame DC.
Heb zelf een keer een tournament gewonnen, opeens melding dat de vorige wedstrijd niet goed geeindigd is en krijg ik helemaal niks.

Ik verdenk het PSN netwerk ervan niet stabiel genoeg te zijn, en soms ook m'n wireless.
Om even aan te geven dat DC ook gewoon door onstabiel netwerk kan komen.
Aryawn schreef op maandag 29 juni 2009 @ 23:07:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

OMX2000 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 23:12:
[...]

Hoe die disconnects werken is voor mij ook een raadsel. Ik had 0% en opeens had ik een paar dagen geleden 1%.

Trouwens, ik kreeg de indruk dat bij Championship matches je niet per se in dezelfde ronde hoeft te zitten. Laatst verloor ik van iemand, waarna ik meteen weer tegen hem kon spelen...
Ook weer een aanwijzing voor onstabiel PSN netwerk, heel gelukkig kan je dan gewoon door spelen in het tournament en raak je niet gelijk al je verzamelde tournament punten kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Kan zijn maar dan zou je ook van het PSN moeten disconnecten, dat gebeurt dus niet. Ik denk dat de game gewoon nog veel bugs bevat. Zo verbreekt de verbinding ook af en toe tussen ronden als ik op start druk om snel door te kunnen gaan..

@ Aryawn; is er een reden dat je bent over gestapt op Honda? Als ik het me goed kan herinneren speelde je eerst met Rose, daarna met Chun en nu met Honda. Of ben ik nu in de war met iemand anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

XthinkZ schreef op maandag 29 juni 2009 @ 23:14:
[...]

Ook weer een aanwijzing voor onstabiel PSN netwerk, heel gelukkig kan je dan gewoon door spelen in het tournament en raak je niet gelijk al je verzamelde tournament punten kwijt.
Bullshit reactie... 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door OMX2000 op 30-06-2009 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Mr.Nash schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 07:08:
Kan zijn maar dan zou je ook van het PSN moeten disconnecten, dat gebeurt dus niet. Ik denk dat de game gewoon nog veel bugs bevat. Zo verbreekt de verbinding ook af en toe tussen ronden als ik op start druk om snel door te kunnen gaan..

@ Aryawn; is er een reden dat je bent over gestapt op Honda? Als ik het me goed kan herinneren speelde je eerst met Rose, daarna met Chun en nu met Honda. Of ben ik nu in de war met iemand anders
Hmmm, kan ook inderdaad. Ik dacht dat als de connectie net ff te lang wegvalt of bug, je allebei eruit gekocked worden, maar wel gewoon weer verder kunnen met het tournament.

Helaas heb ik nog wel af en toe dat ik toch nog een DC% erbij krijg terwijl ik niet van het PSN netwerk af ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.drakenslag.com...c.php?f=13&t=678&start=15

join online tournooi ik heb 6 spelers nodig:I

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik heb dan eindelijk een MadCatz Fightpad (Chun-Li :9 ) maar ik moet zeker wennen eraan want ik vind het vreselijk spelen. De d-pad vind ik zelfs slechter dan die van de standaard controller (en dat zegt wat 8)7 ) want hij pakt de diagonalen heel slecht. Ik moet maar eens gaan oefenen -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog tweakers die de art van hun TE-stick hebben aangepast?

showoff modus [on]

Ik ben bezig geweest (wat een k-werk) en ben best tevreden met het resultaat :)

Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_kpwzysXnZsI/SkpcY3FMhBI/AAAAAAAAAQ8/LlonGRMB2kw/s720/P6301555.jpg

showoff modus [off] O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Rraaa! Wat is deze game toch vreselijk frustrerend soms. Ik word er echt fucking pissed off van als niks wilt lukken. En dat met deze temperatuur is dubbel frustrerend :+

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oguz286 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 17:30:
Nou ik heb dan eindelijk een MadCatz Fightpad (Chun-Li :9 ) maar ik moet zeker wennen eraan want ik vind het vreselijk spelen. De d-pad vind ik zelfs slechter dan die van de standaard controller (en dat zegt wat 8)7 ) want hij pakt de diagonalen heel slecht. Ik moet maar eens gaan oefenen -_-
Het probleem van de fightpad (imho of course) is dat de dpad een geheel is wat beweegt (moeilijk uit te leggen maar de mede bezitters weten wat ik bedoel). Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt en ik speel toch al heel lang op/met diverse joypads. Toen ik de joypad net had was ik ook bang dat ik er niet aan ging wennen.
Ik vond hem nog steeds niet slechter dan de default 360 dpad, goddamn ik haat dat ding echt voor primaire besturing.

Maar dat deed ik wel, ik vind de pad nu fijn, maar als ik zelf een pad kon ontwerpen/modden, dan zou de fightpad een saturn dpad hebben.

Dus ja oefenen. (hee nu je gehandicapt ben zie ik iets meer kansen voor team alt chicks :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 12:54:
[...]
Het probleem van de fightpad (imho of course) is dat de dpad een geheel is wat beweegt (moeilijk uit te leggen maar de mede bezitters weten wat ik bedoel). Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt en ik speel toch al heel lang op/met diverse joypads. Toen ik de joypad net had was ik ook bang dat ik er niet aan ging wennen.
Ik vond hem nog steeds niet slechter dan de default 360 dpad, goddamn ik haat dat ding echt voor primaire besturing.

Maar dat deed ik wel, ik vind de pad nu fijn, maar als ik zelf een pad kon ontwerpen/modden, dan zou de fightpad een saturn dpad hebben.

Dus ja oefenen. (hee nu je gehandicapt ben zie ik iets meer kansen voor team alt chicks :P )
Ik moet gewoon een stuk harder drukken merk ik :P Bovendien vind ik de 6-button layout erg onhandig.

Oh ik pak wel m'n 360 controller als ik tegen je ga :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Speelt hier niemand met de analoge stick van de normale 360-controller ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

On_E schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 13:01:
Speelt hier niemand met de analoge stick van de normale 360-controller ?
Niet meer... Ik vond het wel te doen, maar ik had veel missers. Vrienden van mij kun heel betrouwbaar hun supers en ultra's doen met de analoge stick. Dus het is denk ik een kwestie van voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Ligt idd aan je voorkeur. Krijg er bijv. met Bison helemaal geen Ultra uit, met de d-pad (ps3). Met de analog stick gaat dat veel beter :)
Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.