Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-10 11:44
Volgens mij zie ik iets simpels over 't hoofd, maar ik krijg m'n contacten niet gesynct.
Twee pc's, Vista HP 64- en 32-bit. Software van cd geinstalleerd, maar bij synchen krijg ik onderstaande melding:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/15wmo2h.jpg

"Outlook has not been installed". Windows mail draait echter wel. Ik heb via google verschillende zoekpogingen gedaan, maar ik kan tot nu toe niemand met een overeenkomstig probleem vinden. Doe ik wat fout?

Het kan via deze link maar er moet toch een simpele manier zijn?

[ Voor 14% gewijzigd door Autoreply op 15-04-2009 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cubuz schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:13:
[...]

Ik heb het zelfde probleem, kan ze ook niet meer vinden. Ik heb bij yahoo (hierzo) en bij HTC (hierzo) een bericht achter gelaten...nu afwachten of ze er iets aan gaan doen.
Ik had ook al een bericht bij Yahoo gedeponeerd. Wel een hele slechte zaak dat een dergelijke koers opeens onvindbaar is geworden. Was juist zo mooi dat ik de koersen constant bij de hand had (nu dus muv ING).
Hopen dat ze het snel professioneel oppakken.

BTW: kan iemand mij kort, bondig en simpel de voors en tegens uitleggen mbt de officiele ROM update? ik heb versie 1.14.404.3 (22273)NLD met datum 12-9-08, radioversie 1.09.25.14.
Ik heb nogal wat extra's geinstalleerd en wil dat niet kwijtraken (los van backup mogelijkheid).

Alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
Ik heb zelf de nieuwe officiele ROM erop gezet en ik moet zeggen dat hij gevoelsmatig een tandje sneller lijkt te zijn geworden. Ook heb ik minder last van bugs met bijvoorbeeld s2u2 (s2u2 werkt nu perfect). Het schijnt ook dat de GPS nu een hogere refreshrate heeft, dit heb ik echter nog niet getest.

Alleen nog op zoek naar een iPhone lookalike toetsenbord. Die van Resco werkte voor geen meter bij mij...

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Laatst online: 29-08 10:34
Autoreply schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:08:
Volgens mij zie ik iets simpels over 't hoofd, maar ik krijg m'n contacten niet gesynct.
Twee pc's, Vista HP 64- en 32-bit. Software van cd geinstalleerd, maar bij synchen krijg ik onderstaande melding:

"Outlook has not been installed". Windows mail draait echter wel. Ik heb via google verschillende zoekpogingen gedaan, maar ik kan tot nu toe niemand met een overeenkomstig probleem vinden. Doe ik wat fout?
Outlook is nog altijd Microsoft Office Outlook, voor zover ik weet kan je met Windows Mail (of Outlook Express) niet synchroniseren. Ik kan me echter vergissen (correct me if I'm wrong dus).

Edit: Ja dus: http://www.vistax64.com/v...ivesync-windows-mail.html

[ Voor 6% gewijzigd door Capital_G op 15-04-2009 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 21:38
Wat denken jullie , moesten jullie de keuze hebben uit de touch HD of de diamond 2. Welke zouden jullie kiezen ? Ik mag eentje van de 2 uitkiezen komende dagen en ik heb geen flauw idee welke.

Ik wil mijn HTC vooral gaan gebruiken voor agenda, sport, foto en hier en daar een filmpje te maken.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
Is in principe zelfde hardware, dus dat maakt verder weinig uit. Je moet dus afgaan op de grootte van het scherm en het uiterlijk. De Touch HD heeft een groter scherm > 3.8" tegen 3.2"van de Diamond2. Wel beide 480*800 resolutie.
De Diamond2 zal overigens een gratis upgrade krijgen naar WMobile 6.5, al is dit ook te regelen op de Touch HD via omwegen...

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
not2secure4u schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:24:
Wat denken jullie , moesten jullie de keuze hebben uit de touch HD of de diamond 2. Welke zouden jullie kiezen ? Ik mag eentje van de 2 uitkiezen komende dagen en ik heb geen flauw idee welke.

Ik wil mijn HTC vooral gaan gebruiken voor agenda, sport, foto en hier en daar een filmpje te maken.
Dit topic is om de Touch HD te bespreken, en niet voor aankoopadvies. Aangezien de keuze van een telefoon persoonlijk is zul je die zelf moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
Capital_G schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:17:
[...]

Outlook is nog altijd Microsoft Office Outlook, voor zover ik weet kan je met Windows Mail (of Outlook Express) niet synchroniseren. Ik kan me echter vergissen (correct me if I'm wrong dus).

Edit: Ja dus: http://www.vistax64.com/v...ivesync-windows-mail.html
Bedankt voor 't antwoord.

Jammer dat ze er bij MS zo'n teringzooi van hebben gemaakt. Ik wil simpelweg 400 telno's kopieren vanaf m'n Motorola V3I RAZR (die staan al in windows Contacts als .contact). Outlook 2007 (trialversie) geinstalleerd. Die heeft er inmiddels de brui aan gegeven (missende dll), maar daarvoor herkent hij de Windows Contacts ook niet... zucht.

Waarom kan je niet gewoon (of kan dit wel) die 400 contacten gewoon copy-pasten naar de Touch HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Autoreply schreef op woensdag 15 april 2009 @ 11:02:
[...]

Jammer dat ze er bij MS zo'n teringzooi van hebben gemaakt. Ik wil simpelweg 400 telno's kopieren vanaf m'n Motorola V3I RAZR (die staan al in windows Contacts als .contact). Outlook 2007 (trialversie) geinstalleerd. Die heeft er inmiddels de brui aan gegeven (missende dll), maar daarvoor herkent hij de Windows Contacts ook niet... zucht.

Waarom kan je niet gewoon (of kan dit wel) die 400 contacten gewoon copy-pasten naar de Touch HD?
Misschien is het een idee om je aan te melden voor Microsoft MyPhone? http://myphone.microsoft.com

Met deze service kan je een aantal dingen mobiel synchroniseren (ik gebruik het voor contacts/agenda/text messages). Werkt super vind ik, aangezien ik niet veel gebruik maak van Outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen nog op zoek naar een iPhone lookalike toetsenbord. Die van Resco werkte voor geen meter bij mij...
Je zou FingerKeyboard 2 eens kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
Capital_G schreef op woensdag 15 april 2009 @ 11:08:
[...]

Misschien is het een idee om je aan te melden voor Microsoft MyPhone? http://myphone.microsoft.com

Met deze service kan je een aantal dingen mobiel synchroniseren (ik gebruik het voor contacts/agenda/text messages). Werkt super vind ik, aangezien ik niet veel gebruik maak van Outlook.
Ik sta nou op de wachtlijst...

Oudere Winmobile OSen kennende, is er niet gewoon een map waar je visitekaartjes in kan plempen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
Met worldcard mobile kan je foto's nemen van visitekaartjes waarna hij alle data overneemt geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosselmaniac
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 18:21
Mensen. Luister. Mijn Wifi werkte vanmorgen prima. Toen zette ik hem nogmaals aan, in de middag, zonder iets gewijzigd te hebben en sindsdien pakt hij hem niet meer.

Waar kan dit aan liggen? ik heb router al gereset, telefoon opnieuw opgestart etc. Hij pakt hem gewoon niet meer. Hij ziet 'm wel in het lijstje staan, klik ik op verbinden, is hij even bezig, maar daarna zegtie of: 'niet beschikbaar' of hij keert gewoon terug zonder iets te doen. me is lost..... en ik baal hiervan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
Hier een paar opties voor veranderen van startpost:
Game:
tripyZee (http://handheld.softpedia.../Dice/TripYzee-9425.shtml)
– Yahtzee voor op je PDA, werkt goed.
App
HTC Calc:
- Mooie calculator in de HTC style. Na kantelen krijg je een uitgebreidere calculator. Mogelijk eerst ‘jmz diamond2 g-sensor’ installeren voor het kantelen.)

Link voor S2U2 veranderen naar deze: http://s2u2.ac-s2.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

App
HTC Calc:
- Mooie calculator in de HTC style. Na kantelen krijg je een uitgebreidere calculator. Mogelijk eerst ‘jmz diamond2 g-sensor’ installeren voor het kantelen.)
Werkt dat ook fullscreen in WVGA? Op de xda pagina van HTC Calc zie ik dat het voor VGA is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
DaFreakR schreef op zondag 12 april 2009 @ 14:12:
[...]

Probleem is nu dat mijn telefoon de opslagkaart bij het opstarten niet herkent. Wanneer ik, nadat mijn telefoon is opgestart, de opslagkaart eruit haal en er weer opnieuw in doe, pakt hij hem wel..

Heb het idee dat dit probleem zich nu pas met de nieuwe HTC ROM zich voordoet...

Meer mensen met dit probleem of met de oplossing hiervoor??
Echt niemand? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Autoreply schreef op woensdag 15 april 2009 @ 11:02:
[...]

Je kunt die .contact's waarschijnlijk wel importeren in Outlook. En daarna syncen met je phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:08:
[...]

BTW: kan iemand mij kort, bondig en simpel de voors en tegens uitleggen mbt de officiele ROM update? ik heb versie 1.14.404.3 (22273)NLD met datum 12-9-08, radioversie 1.09.25.14.
Ik heb nogal wat extra's geinstalleerd en wil dat niet kwijtraken (los van backup mogelijkheid).

Alvast dank
... oftewel, wat mis ik wanneer ik 'gewoon' met de oude ROM versie blijf draaien?

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... oftewel, wat mis ik wanneer ik 'gewoon' met de oude ROM versie blijf draaien?
Je mist weinig, er zijn geen nieuwe dingen toegevoegd oid. Er zijn alleen wat verbeteringen doorgevoerd..welke kort, bondig en simpel beschreven staan een paar pagina's terug.

Overigens ben ik er erg tevreden mee, de nieuwe ROM :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2009 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje. Ik maak sinds een aantal weekjes gebruik van de Dutty 2.5 Extreme Rom. Alles werkt prima, maar toch heb ik een heel klein puntje. Is het mogelijk om meer programma's onder start toe te voegen? Er zijn nu namelijk slechts 8 x 3 mogelijkheden, en dat vind ik persoonlijk net te weinig. Graag zie ik nog een paar rijen extra onder "start" erbij. Is dit mogelijk?

Ik begrijp dat je wel gebruik kunt maken van de knop "all programs", maar dat is gewoon een onoverzichtelijke lijst.

Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 16:12:
Even een vraagje. Ik maak sinds een aantal weekjes gebruik van de Dutty 2.5 Extreme Rom. Alles werkt prima, maar toch heb ik een heel klein puntje. Is het mogelijk om meer programma's onder start toe te voegen? Er zijn nu namelijk slechts 8 x 3 mogelijkheden, en dat vind ik persoonlijk net te weinig. Graag zie ik nog een paar rijen extra onder "start" erbij. Is dit mogelijk?

Ik begrijp dat je wel gebruik kunt maken van de knop "all programs", maar dat is gewoon een onoverzichtelijke lijst.

Heeft iemand een idee?
EnergyROM heeft geloof ik 4 programma's per rij in het start-menu, ga daar eens kijken zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capital_G schreef op woensdag 15 april 2009 @ 16:30:
[...]

EnergyROM heeft geloof ik 4 programma's per rij in het start-menu, ga daar eens kijken zou ik zeggen.
Dutty Extreme is in mijn ogen echt zoveel beter, dus eigenlijk is het geen optie om van ROM te veranderen, tenzij de nieuwe 2.8 versie van Dutty dit probleem kan verhelpen. Iemand anders nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 14:28
Capital_G schreef op woensdag 15 april 2009 @ 16:30:
[...]

Ik krijg dat hele (nieuwe) start menu niet aan de praat met die energy rom. Ik zag dat je een cabje moet installeren. maar dat werkt dus niet. Is er een andere manier om het grote startmenu te voorschijn te toveren?

Overigens is dit de eerste rom waar echt alles soepel en vloeiend op loopt! En ja heb alles geprobeerd zo'n beetje: dutty/miri/laurentius/davide/6.5. Geen een is zo soepel :9

alleen dat verdomde start menu nog 8)7 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-10 08:39

martjah

Appel

low_n_slow schreef op woensdag 15 april 2009 @ 16:38:
[...]

Ik krijg dat hele (nieuwe) start menu niet aan de praat met die energy rom. Ik zag dat je een cabje moet installeren. maar dat werkt dus niet. Is er een andere manier om het grote startmenu te voorschijn te toveren?

Overigens is dit de eerste rom waar echt alles soepel en vloeiend op loopt! En ja heb alles geprobeerd zo'n beetje: dutty/miri/laurentius/davide/6.5. Geen een is zo soepel :9

alleen dat verdomde start menu nog 8)7 :D
ik moet wel zeggen dat ik Dutty 2.7 zeer soepel vind lopen. heb de nieuwe laurentius nog niet geprobeerd(vandaag uitgekomen)...
ik wordt er alleen een beetje simpel avn die Dutty, hij verandert net zo vaak zijn ROM's als ik mijn onderbroeken verwissel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 14:28
martjah schreef op woensdag 15 april 2009 @ 16:50:
[...]

ik moet wel zeggen dat ik Dutty 2.7 zeer soepel vind lopen. heb de nieuwe laurentius nog niet geprobeerd(vandaag uitgekomen)...
ik wordt er alleen een beetje simpel avn die Dutty, hij verandert net zo vaak zijn ROM's als ik mijn onderbroeken verwissel.
haha idd. Na die time bomb ben ik afgehaakt. Zn roms zijn erg leuk, maar om voor elke scheet nou meteen weer een nieuwe rom uit te brengen is wel wat overdreven. Verzamel er dan een hoop en knal die in 1 goede rom.
Na een mooie uitstap naar 6.5 blijf ik voorlopig bij die energy rom. Had niet verwacht dat die zo lekker zou draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 12:57:
[...]

Werkt dat ook fullscreen in WVGA? Op de xda pagina van HTC Calc zie ik dat het voor VGA is?
Ik heb in elk geval een werkende wvga versie gevonden in de nieuwsgroepen ergens in een pack geloof ik. Dus hij moet er zijn. Ik heb hem zelf ook geinstalleerd met de ‘jmz diamond2 g-sensor’. Ik weet dus niet of hij ook zonder die .cab file werkt...
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 15:21:
[...]

Je mist weinig, er zijn geen nieuwe dingen toegevoegd oid. Er zijn alleen wat verbeteringen doorgevoerd..welke kort, bondig en simpel beschreven staan een paar pagina's terug.

Overigens ben ik er erg tevreden mee, de nieuwe ROM :)
Ook wel top dat ze dat foutje er uit hebben gehaald van je contacten. Als je nu op bijvoorbeeld G drukt dan krijg je het eerste contactpersoon met een G bovenaan in je scherm te zien ipv onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in elk geval een werkende wvga versie gevonden in de nieuwsgroepen ergens in een pack geloof ik. Dus hij moet er zijn. Ik heb hem zelf ook geinstalleerd met de ‘jmz diamond2 g-sensor’. Ik weet dus niet of hij ook zonder die .cab file werkt...
Ahja, bedankt! 'k heb 'm inmiddels gevonden en geinstalleerd. Ik zat blijkbaar op een verouderde xda thread te kijken de vorige keer. Voor andere mensen die geinteresseerd zijn: HTC Calculator

Dat ‘jmz diamond2 g-sensor’ is niet nodig als je al een ander programma als ChangeScreen of Gyrator gebruikt. De naam van het window is "htccalculator"..even toegevoegd in ChangeScreen en het kantelen werkt perfect. Mooi man, weer een cab die in m'n Touch HD backup map kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07-2020

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Op maandag 13 april had ik het volgende gepost, maar helaas de oplossing nog niet gevonden of teruggezien in dit topic. Vandaar dat ik het nogmaals onder de aandacht wil brengen:

Zojuist een plaatje gedownload van internet, in photoshop bewerkt naar 480 x 800, vervolgens op de telefoon/memcard gezet. Daarna wil ik dit instellen als achtergrond, maar nu is de achtergrond van mijn startmenu dat plaatje.

Vervolgens maar een standaard afbeelding in het album ingesteld als achtergrond, en nu heeft het startmenu nu deze. De achtergrond op het home-scherm is nog steeds hetzelfde, en daar ging het me nou net om. Heb de telefoon al opnieuw opgestart, en wat me dan ook opvalt is dat als de tekst "touchflow 3d wordt gestart" komt, dit ook geen zwarte achtergrond meer heeft maar...het plaatje van het home-scherm.

Ik ben in dit topic al wel een link van xda tegengekomen waarop een .cab bestand wordt aangeboden die het mogelijk maakt dit wel aan te passen. Maar, dan lees ik ook weer dat na installatie hiervan de tabs ineens erg traag reageren. Weet iemand hier raad mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* Graag eerst zelf zoeken voordat je hier een vraag komt stellen.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 15-04-2009 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Reageer constructief of reageer niet.

[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 15-04-2009 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

LeMerchant schreef op woensdag 15 april 2009 @ 17:46:
Op maandag 13 april had ik het volgende gepost, maar helaas de oplossing nog niet gevonden of teruggezien in dit topic. Vandaar dat ik het nogmaals onder de aandacht wil brengen:

Zojuist een plaatje gedownload van internet, in photoshop bewerkt naar 480 x 800, vervolgens op de telefoon/memcard gezet. Daarna wil ik dit instellen als achtergrond, maar nu is de achtergrond van mijn startmenu dat plaatje.

Vervolgens maar een standaard afbeelding in het album ingesteld als achtergrond, en nu heeft het startmenu nu deze. De achtergrond op het home-scherm is nog steeds hetzelfde, en daar ging het me nou net om. Heb de telefoon al opnieuw opgestart, en wat me dan ook opvalt is dat als de tekst "touchflow 3d wordt gestart" komt, dit ook geen zwarte achtergrond meer heeft maar...het plaatje van het home-scherm.

Ik ben in dit topic al wel een link van xda tegengekomen waarop een .cab bestand wordt aangeboden die het mogelijk maakt dit wel aan te passen. Maar, dan lees ik ook weer dat na installatie hiervan de tabs ineens erg traag reageren. Weet iemand hier raad mee?
Bij het tabblad instellingen staat als het goed is "achtergrond instellen" Dan kan je een plaatje naar keuze als achtergrond instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer96
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06-2024
Fitz schreef op donderdag 16 april 2009 @ 00:26:
[...]

Bij het tabblad instellingen staat als het goed is "achtergrond instellen" Dan kan je een plaatje naar keuze als achtergrond instellen
Klopt. Als je het op de manier doet van LeMarchant dan wijzig je volgens mij de achtergrond die achter TF3D draait (zet TF3D maar eens uit, dan zie je wel je achtergrondje). Gewoon via het tabblad instellingen doen dus.

[ Voor 30% gewijzigd door boer96 op 16-04-2009 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeMerchant schreef op woensdag 15 april 2009 @ 17:46:

hier staat precies wat je moet doen aangezien ik niet weet welke rom je draait,via deze link is het heel eenvoudig. :P
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=479112 _/-\o_
succes
ps ff goed lezen welke cab jij nodig hebt ivm jou rom,ik gok deze:
mun_background4allpages.cab ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:26
Kan iemand mij vertellen wat de afmetingen (liefst in mm) zijn van het scherm? Dus lengte [mm] x breedte [mm]. Ik ben namelijk op zoek naar een screen protector voor een andere telefoon met 3.8 inch scherm, maar daar zijn geen screen protectors voor dus misschien past die van een HD erop. Alvast bedankt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The__Virus schreef op donderdag 16 april 2009 @ 12:01:
Kan iemand mij vertellen wat de afmetingen (liefst in mm) zijn van het scherm? Dus lengte [mm] x breedte [mm]. Ik ben namelijk op zoek naar een screen protector voor een andere telefoon met 3.8 inch scherm, maar daar zijn geen screen protectors voor dus misschien past die van een HD erop. Alvast bedankt :).
Gewoon bij de specificaties kijken van de telefoon? Zo gemakkelijk te vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2009 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede middag!

Ik heb al dagen lang internet afgestruind op zoek naar een lotgenoot die dezelfde problemen ondervindt met zijn Touch HD, maar tot op heden zonder succes.
Het probleem zit hem namelijk in het opladen. Als ik mijn telefoon aansluit op de oplader, aan mijn laptop, of op de autolader komt er geen stekkertje in beeld en gaat het orange LED niet branden.
Daarentegen gaat de LED oranje en groen knipperen!
Dit knipperen wordt niet verklaard in de manual, maar toch gebeurd het. Als ik de telefoon helemaal uitzet en vervolgens aansluit aan de oplader gaat de LED wel oranje branden, maar naar ongeveer 2 minuten gaat hij weer groen en oranje knipperen..

Ik heb geconstateerd dat de batterij niet leger wordt als hij aan de oplader hangt en hij wordt gebruikt, maar hij wordt ook zeker niet voller!

Uit wanhoop ben ik aan de slag gegaan met het flashen van mijn ROM. Eerst naar een stock v1.19 en vervolgens naar de nieuwste ROM van Laurentius26. Dit mocht echter niet baten, het probleem doet zich nog altijd voor.

Heeft iemand hier enige idee waarom hij niet oplaad, of wat de groen/oranje knipperende LED betekent?

Dit probleem begon ongeveer een week geleden toen ik de telefoon al 3 weken in bezit had, daarvoor nooit problemen gehad en heb hem nauwelijks gebruikt nog.

Bedankt voor jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:49
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 15:00:
[...]

Gewoon bij de specificaties kijken van de telefoon? Zo gemakkelijk te vinden.
Je kan het natuurlijk ook vertellen, een kleine moeite voor de mede forum gebruiker.
Het schermpje is b×h = 5.7×10,5 Let op bij de onder en bovenkant lopen de touch hd iets rond.
Ik heb het langste punt genomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip: Er zit een gast op xda die je helpt om in de nieuwste manila een stad toe te voegen bij het weer (weather), zodat je niet alleen de "grote" steden kunt kiezen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=505255

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
Heeft iemand al Spb Mobile Shell 3.0 op zijn touch hd uitgeprobeerd.
Ik heb hem van iemand gehad maar ik heb wel gezocht op you tube en ziet er gaaf uit. Maar heeft iemand het al uitgeprobeerd of het gaat op de telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-10 04:58
Iemand ervaringen met Ben internet op een hd touch HD?

Ik kan maar niet mobiel internetten, terwijl ik wel een internet abbonenement heb, ik vermoed dat de instellingen niet juist zijn.

Weet iemand hoe je op de HTC Touc HD, Ben Mobiel Internet aan de praat krijg?

Google bied weinig uitkomst, omdat googlen op het woordje 'Ben icm touch hd' niet gezien word als een merknaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:52

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:43:
...gaat hij weer groen en oranje knipperen..
Zo uit de manual:

* Het meldings-led onder de Aan/uit-knop:
Knippert groen als er nieuwe sms, mms of e-mailberichten, gemiste oproepen of herinneringen zijn.
Brandt groen als het toestel is aangesloten op adapter of computer en de batterij volledig is opgeladen.
Brandt oranje als de batterij wordt opgeladen.
Knippert oranje als het resterend batterijniveau minder dan 10% bedraagt.

Dus wat jij hebt lijkt inderdaad wat vaag. Zeker als de accu niet leger wordt. Al contact gehad met HTC?

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, de htc touch hd sinds gistern in mn bezit
bevalt me zeer goed, had daarvoor een samsung omnia.
heb op de hd tomtom geinstalleerd, werkt zeer goed en eindelijk zonder bijkomende progs zoals gpsgate!!!
en heb een zeer snelle fix, wat ik bij mn vorig toestel niet had :) nu nog proberen igo8 aan de praat krijgen!
maar blijkbaar zijn bepaalde vragen hier niet welkom, geraak er wel uit ;)
voor de rest, top toestel, mooi afgewerkt degelijk, camera znder flits, tjah.... niet dat zo een simpel led lampke het plezier zal bederven :) wat ik wel wat minder vind is het luidsprekerke , beetje poverkes in vergelijking met andere toestellen...

wat ik enkel nog wou vragen... als ik mag O-)
zijn er hier mensen die al een invisible shield hebben op hun toestel
en of dit wel iets degelijks is, :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
Heeft iemand enig idee hoe je bijvoorbeeld met AE Button kan instellen dat je telefoon lockt bij gebruik van de 'hang op' toets? Ik neem aan dat er met de 'rode telefoon toets' in AE Plus de 'hang op' knop bedoelt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik mijn "hang-op" toets lang ingedrukt houd locked ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen150586
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-11-2020
Hallo allemaal!

Sinds 2 dagen in bezit van de oh zo populaire Touch HD. Heerlijke mobiel waar ik eerlijk gezegd wel over twijfelde. Het touchscreen went snel (vooral omdat ik veel sms vind ik dat wel belangrijk). Ook het scherm is erg mooi. Internetten werkt goed en snel (wifi, gprs & hspa). De camera valt me ook niets tegen alleen is het jammer dat er geen flits op zit (maar dat was bekend). Wat ik trouwens ook heel goed vind is dat de mobiel echt compleet afgelevert wordt! (8gig, hoesje, screenprotector).

Het gebruikers gemak is ook goed. Vooral dankzij de TouchFlo3D is het een stuk beter geworden. Zijn er toevallig ook mensen die bekend zijn met Spb Mobile Shell v3.0? (http://www.spbsoftwarehouse.com/ )

Ik kon hem ergens downloaden maar voordat ik het installer wil ik uiteraard eerst iemand zijn/ haar mening weten.

Veel plezier allemaal met de Touch HD. Denk dat er veel mensen zijn die er veel plezier van zullen hebben!

Groetjes,

Jeroen te Brake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 22:33:
als ik mijn "hang-op" toets lang ingedrukt houd locked ie
dat heeft ie bij mij dus nog nooit gedaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
Sgimi schreef op donderdag 16 april 2009 @ 22:36:
[...]

Wel als je Gyrator2 erop heb staan.
Als je dan 10 sec op de hang up toets drukt dan vergrendeld ie zichzelf.
Of ff styles eruit en erin dan is ie ook vergrendeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
bigpapa schreef op donderdag 16 april 2009 @ 22:41:
[...]

Wel als je Gyrator2 erop heb staan.
Als je dan 10 sec op de hang up toets drukt dan vergrendeld ie zichzelf.
Of ff styles eruit en erin dan is ie ook vergrendeld.
hmmm...too bad...ik heb flip-it geinstalleerd als rotatie programma, da's iets gebruiksvriendelijker dan Gyrator...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sgimi schreef op donderdag 16 april 2009 @ 22:36:
[...]

2 seconden indrukken is genoeg (weet niet of dat bij een stock-rom ook zo werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen150586
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-11-2020
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 22:50:
[...]

2 seconden indrukken is genoeg (weet niet of dat bij een stock-rom ook zo werkt)
Ik heb de nieuwe rom van 7 april van Windows Mobile. Bij mij is het gewoon standaard. De ophang knop +- 4 seconden indrukken en hij is geblokkeerd. Ideaal. Een echte aanrader is trouwens S2U2!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-10 21:45
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 22:50:
[...]

Bij een stockrom werkt dat even goed. Mocht je gyrator gebruiken, dan wordt je telefoon gelocked als je je stylus terugplaatst.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

je moet geen toestelwachtwoord hebben, anders werkt het locken met de ophangknop niet!

ik ben niet zo'n s2u2 fan, slurpt accu vind ik.

ik heb met advanced config (meen ik) ingesteld dat hij automatisch de windows lock erop gooit als ik mijn schermpje uit zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sgimi schreef op donderdag 16 april 2009 @ 22:18:
Heeft iemand enig idee hoe je bijvoorbeeld met AE Button kan instellen dat je telefoon lockt bij gebruik van de 'hang op' toets? Ik neem aan dat er met de 'rode telefoon toets' in AE Plus de 'hang op' knop bedoelt wordt?
Als ik het me goed herinner wel ja, heb AE Button inmiddels niet meer geinstalleerd staan sinds m'n ROM upgrade. Volgens mij moet je dan voor die rode telefoon toets "handle by AE Button Plus" oid selecteren en vervolgens dat ie moet locken en bij wat voor handeling ie dan moet locken (ingedruk houden, of 1x drukken, of 2x drukken etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 23:45:
[...]

Als ik het me goed herinner wel ja, heb AE Button inmiddels niet meer geinstalleerd staan sinds m'n ROM upgrade. Volgens mij moet je dan voor die rode telefoon toets "handle by AE Button Plus" oid selecteren en vervolgens dat ie moet locken en bij wat voor handeling ie dan moet locken (ingedruk houden, of 1x drukken, of 2x drukken etc).
maar werkt dat dan ook in combinatie met Lockmelite of andere locking tools?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-10 23:53
jeroen150586 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 22:34:
Zijn er toevallig ook mensen die bekend zijn met Spb Mobile Shell v3.0? (http://www.spbsoftwarehouse.com/ )

Ik kon hem ergens downloaden maar voordat ik het installer wil ik uiteraard eerst iemand zijn/ haar mening weten.
Is die al te downloaden dan? Ik vind alleen versie 2.nog wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sgimi schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 00:07:
[...]

maar werkt dat dan ook in combinatie met Lockmelite of andere locking tools?
Lockmelite (en andere locking tools voor zover ik weet) draait op de achtergrond en wordt geactiveerd als je scherm aan gaat. Daar heb je AE Button Plus dus eigenlijk niet voor nodig. Gewoon het scherm van je telefoon uitzetten met de powerknop en zodra je 'm weer aanzet zie je het lock scherm.

Je kan de 'hang op' knop natuurlijk wel zo instellen met AE Button Plus dat als je 'm bijvoorbeeld een paar seconden ingedrukt houdt, dat ie het scherm dan uitzet (althans, daar ga ik vanuit)..waarmee je dan dus hetzelfde bereikt..namelijk dat je telefoon gelocked wordt.

Edit..mmm, ik spreek mezelf een beetje tegen geloof ik, dat krijg je als je 't programma al een tijd niet meer gebruikt heb en niet mee precies weet hoe het werkt :P Maar misschien heb je er toch nog wat aan..als 't nog niet lukt, stuur dan maar even een PM.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2009 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
Het zou in ieder geval al handig zijn om te weten welke knop bij welke omschrijving in AE Button Plus hoort...zal er vandaag maar eens op gaan googlen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stormtrooper schreef op donderdag 16 april 2009 @ 21:51:
[...]

Zo uit de manual:

* Het meldings-led onder de Aan/uit-knop:
Knippert groen als er nieuwe sms, mms of e-mailberichten, gemiste oproepen of herinneringen zijn.
Brandt groen als het toestel is aangesloten op adapter of computer en de batterij volledig is opgeladen.
Brandt oranje als de batterij wordt opgeladen.
Knippert oranje als het resterend batterijniveau minder dan 10% bedraagt.

Dus wat jij hebt lijkt inderdaad wat vaag. Zeker als de accu niet leger wordt. Al contact gehad met HTC?
Het komt inderdaad niet overeen met de manual, aangezien er geen sprake is van een sms, gemiste oproep etc. zou het groene lampje al helemaal niet moeten knipperen.
Kreeg gelukkig net een mail van iemand die hetzelfde probleem heeft gehad. Het knipperen lijkt een error melding te zijn. Opsturen naar HTC is de oplossing. Hij kreeg zijn toestel terug met een nieuw imei nummer en het probleem was verholpen.

Dat wordt dus opsturen!

Bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51
spb mobile shell 3 is uit en werkt goed op de touch hd moet ik toegeven. Waarom kan spb de interface wel vloeiend maken en htc/microsoft niet?

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:24
Vraagje voor jullie : weet iemand of er een soort trip computer tooltje is? Er zit een GPS ontvanger op, en een G-sensor.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 14:22:
Ik wil de nieuwe rom(officiele) op mijn HD zetten , maar ik krijg de hele tijd dezelfde foutmelding!

De volgorde is als volgt:

Sync. centrum en windows mobile centrum staan op de pc(vista):
Kabeltje van hd naar pc.
Bij het sync. centrum staat er keurig dat die gesynchroniseerd is!
Ik start dan de installatie van de rom upgrade en dan bij de installatie zegt die
Fout 260 verbinding....
Mijn verbinding tussen de pc en hd is niet verbonden.
Het rare is wel dat mijn hd naar het loading scherm gaat, maar dan zie ik onderin de taakbalk dat
het icoontje grijs word en dat is een disconnect!
Zelf heb ik de hd ook al een hard reset gegeven.

Een andere brandende vraag is ook hoe ik dat syncen van de hd kan veranderen in bijv.
zodra items binnen komen, 5min 10 min 15 min.....
IK weet echt niet meer waar dat staat!

IK weet niet meer wat ik moet doen of wat ik helemaal over het hoofd ziet!
Hopelijk kan iemand hier op dit forum mij helpen...
Goed na 10000000 x proberen heb ik de HTC support gebeld....
Wat ik moest doen is eerst vol.down drukken en daarna (tegelijk) de on knop en dan kom ik in het bootscreen.
Ja,dat dacht ik tenminste!
De hele tijd ging ik naar het laadscherm toe...(witte scherm met de blauwe loading letters.
HIj zei dat ik mijn toestel op moet sturen en dan installeren hun de rom voor mij.
Erg netjes ,maar ik ben mijn HD wel 2 weken kwijt!
Ik weet eigenlijk niet of ik het er wel voor over heb.
Het ligt dus niet aan mij , maar aan de telefoon.
Ik moet zeggen zeer goede support!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

milon,

misschien kun je USPL proberen om de nieuwe versie erop te krijgen. zo heb ik het iig gedaan... ik heb wel een aangepaste driver erop staan (vista kan lastig doen met de originele drivers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
asing schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 10:02:
Vraagje voor jullie : weet iemand of er een soort trip computer tooltje is? Er zit een GPS ontvanger op, en een G-sensor.

http://www.extreme-apps.com/gPCHome.php
gPC (Performance Calculator based on g-forces) is a unique application able to
transform any HTC Touch Diamond/Pro or Touch HD device, into a powerful
vehicle performance calculator, using the onboard accelerometer in these devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syrrah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-05 12:26

syrrah

Daggutnie

na zoeken en puzzelen, nu toch een vraag;
ik gebruik zelf thuis windows live mail ipv outlook..
nu wil ik mijn contacten van de HD synchroniseren met windows live mail, is dit mogelijk
dit lukt nu alleen met outlook, maar outlook wil ik liever niet gebruiken

of zit ik echt vast outlook om dingen te kunnen synchroniseren met hd en anders om

PSN: syrrah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Citaat: "Al dat zwart }:|, kan het niet wat kleuriger :?
Jazeker!
Voorbeeld met uitleg en links. Mooie skin is bijvoorbeeld dit Blauw. Daarnaast kun je voor een andere User Interface kiezen dan TF3D. Bijvoorbeeld WAD2 is geheel naar eigen smaak te bereiden. Dgen heeft een prachtige nieuwe concept interface ontwikkeld en legt ook uit hoe dit te installeren is"

Dat leek mij dus echt wat, en ik heb eindeloos op allerlei manieren geprobeerd de skin Blauw te downloaden, eindelijk gelukt, maar hoe krijg ik het werkzaam op mijn HTC Touch HD. Het klinkt echt knullig , maar het lukt mij absoluut niet. Ook niet na het vele malen herlezen van de extra uitleg. Hoe moet het in vredesnaam? Wie kan deze sukkel helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
syrrah schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 14:23:
na zoeken en puzzelen, nu toch een vraag;
ik gebruik zelf thuis windows live mail ipv outlook..
nu wil ik mijn contacten van de HD synchroniseren met windows live mail, is dit mogelijk
dit lukt nu alleen met outlook, maar outlook wil ik liever niet gebruiken

of zit ik echt vast outlook om dingen te kunnen synchroniseren met hd en anders om
Capital_G in "Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - De..."

Ik denk het dus niet, volgens mij werkt het alleen met outlook.

Edit: 1e link in google (windows live mail synchronize): http://forums.techarena.in/vista-help/920577.htm

[ Voor 8% gewijzigd door Capital_G op 17-04-2009 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
Jannibal23 schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 00:38:
[...]

Is die al te downloaden dan? Ik vind alleen versie 2.nog wat
Ik heb hem voor je als je wilt...
Ik wil hem best wel naar je sturen.. Let op is 8.42 mb groot.

Ik heb hem vanavond geinstalleerd maar wat is dit toch een gaaf proggie.
De HTC van mij had wel eens dat i9e bleef hangen met iets, maar nu ik dit erop heb staan is ie grafisch heel mooi en alles beweegt heel soepel.
Het is een herboren telefoon en ziet er heel erg gaaf uit.
Op youtube kan je kijken wat je met de mobile shell 3.0 kan doen.
Ik kan het iedereen aanraden met een touch..hd.

[ Voor 41% gewijzigd door bigpapa op 17-04-2009 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Communicatie gaat via het forum.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 18-04-2009 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de Spb Mobile Shell 3.0 ook erop staan, heel tof progje! en werkt vloeiend en snel.
de stylus is vrijwel overbodig met de shell, duidelijke en grote icoontjes
tal van mogelijkheden, tis beetje zoeken in het begin.dat wel.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2009 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-10 16:13
Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 01:42:
heb de Spb Mobile Shell 3.0 ook erop staan, heel tof progje! en werkt vloeiend en snel.
de stylus is vrijwel overbodig met de shell, duidelijke en grote icoontjes
tal van mogelijkheden, tis beetje zoeken in het begin.dat wel.
Ik heb hem hier ook geïnstalleerd... en ik moet toegeven dat het echt mooi werkt.
Het is even wennen maar het "lifestyle" today scherm is helemaal top.
Eigenlijk net een groot bureaublad met widgets en al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er een mogelijkheid om alles van mijn sd kaart te halen behalve de programma's
die er standaard op staan?
Een hard reset zou dit toch moeten doen?
Of zijn het alleen de instellingen van de telefoon zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gisteren Spb Mobile Shell 3.0 ook even geinstalleerd, maar daarna ook weer verwijderd. 't viel me wat tegen, TouchFlo 3D vind ik toch mooier en prettiger werken. Alhoewel ik het home screen principe van Spb wel een stuk beter vind, meer informatie zoals het weer net als bij WAD2. 't "lifestyle" today scherm zag er idd mooi uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:35
Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 09:51:
Bestaat er een mogelijkheid om alles van mijn sd kaart te halen behalve de programma's
die er standaard op staan?
Een hard reset zou dit toch moeten doen?
Of zijn het alleen de instellingen van de telefoon zelf?
Hard reset leegt alleen de telefoon zelf, niet de sd-kaart
En standaard staan er toch geen programma's op de sd-kaart? Bij mij niet iig.
Wat is er mis met alles in explorer (telefoon zelf, of desnoods pc) eraf te pleuren?

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-10 23:53
bigpapa schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 22:13:
[...]

Ik heb hem voor je als je wilt...
Ik wil hem best wel naar je sturen.. Let op is 8.42 mb groot.

Ik heb hem vanavond geinstalleerd maar wat is dit toch een gaaf proggie.
De HTC van mij had wel eens dat i9e bleef hangen met iets, maar nu ik dit erop heb staan is ie grafisch heel mooi en alles beweegt heel soepel.
Het is een herboren telefoon en ziet er heel erg gaaf uit.
Op youtube kan je kijken wat je met de mobile shell 3.0 kan doen.
Ik kan het iedereen aanraden met een touch..hd.
Dank je, maar ik heb hem al gevonden. Niet via de officiele kanalen, maar hij is geinstalleerd. Erg fijn progje inderdaad! Zeker een aanrader voor Touch HD gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touch_HARM
  • Laatst online: 04-11-2024
Hallo,

Is er ergens een stap voor stap uitleg over hoe ik een andere Radio versie erop kan zetten?

Groet Harm

HTC DESIRE > IT'S AN AMAZING MACHINE !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
Ik heb ook weer een ander proggie gevonden.
Een soort epg voor op je HTC.
Epg is een soort televisiegids.
Het is geheel gratis en werkt bijzonder goed.
Je kan hem downloaden op http://www.breukelman.net/fbtv/index2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touch_HARM schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 17:50:
Hallo,

Is er ergens een stap voor stap uitleg over hoe ik een andere Radio versie erop kan zetten?

Groet Harm
yep:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=466274

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even het topic opvrolijken dan maar, mijn "Blacky":

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v141/By-The-Way/Homescreen.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v141/By-The-Way/Startmenu.jpg

:9~

Nog eentje dan:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v141/By-The-Way/Text.jpg

Vind dit erg aangenaam typen moet ik zeggen, gaat lekker snel en de tril feedback werkt ook goed! _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2009 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 21:35:
Even het topic opvrolijken dan maar, mijn "Blacky":

-

-

:9~

Nog eentje dan:

-

Vind dit erg aangenaam typen moet ik zeggen, gaat lekker snel en de tril feedback werkt ook goed! _/-\o_
Dit ziet er natuurlijk geweldig uit. Ik ben al een tijdje aan het twijfelen of ik mijn rom ook ga flashen. Ik heb deze al wel ergens rond zien vliegen, maar weet zo niet uit mijn hoofd welke rom dit is? Ik ben bang dat ik mijn apparaat om zeep help en schrik een beetje van alle vragen die in een topic staan wanneer er een nieuwe rom is uitgebracht. Mensen lopen tegen allemaal problemen aan die te fixen zijn met losse cabjes en fixjes. Hoe heb jij dit ervaren? Wel moet ik zeggen dat ik laatst de vernieuwde officiele rom van HTC er op heb gezet. Is dit een soortgelijk proces?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2009 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 22:33:
[...]

Dit ziet er natuurlijk geweldig uit. Ik ben al een tijdje aan het twijfelen of ik mijn rom ook ga flashen. Ik heb deze al wel ergens rond zien vliegen, maar weet zo niet uit mijn hoofd welke rom dit is? Ik ben bang dat ik mijn apparaat om zeep help en schrik een beetje van alle vragen die in een topic staan wanneer er een nieuwe rom is uitgebracht. Mensen lopen tegen allemaal problemen aan die te fixen zijn met losse cabjes en fixjes. Hoe heb jij dit ervaren? Wel moet ik zeggen dat ik laatst de vernieuwde officiele rom van HTC er op heb gezet. Is dit een soortgelijk proces?
Ik heb momenteel de rom L26_TOUCH HD VERSION.2.0_WWE_ULTIMATE [TOPAZ BASED] erop staan. Hier is net een uurtje gelede v2.1 van uit gekomen met wat bugfixes die in v2.0 zaten, dus 2.1 moet nu wel 99% bug free zijn.
Heb hem zelf pas net binnen en nog niet geflashed.

Het flashen zelf is eigenlijk best simpel. Als je vanaf je stock rom gaat moet je eerst USPL 2.5 flashen om vervolgens de custom rom te kunne flashen, dit gaat gewoon via de RUU. Kwestie van next, next, next drukken precies als met een officiele rom.

USPL 2.5 + uitleg:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=462347

Laurentius laatste rom:
http://www.laurentius26.net/
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=481388

Het is in het begin wel ff wennen en wat irritant om al je settings weer goed te zetten en je programma's, maar uit eindelijk krijg je er wel een nieuw toestel voor terug!
Tot 3 dagen terug wist ik zelf ook niks van flashen af, maar na veel lezen op het XDA forum (waar alles uitgelegd wordt in de Wiki) wordt het snel vertrouwd.

Dus gewoon goed lezen en de stappen volgen, dan kan er weinig mis gaan! Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingelmonster
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Gistermiddag ontving ik mijn HTC Touch HD waarmee ik mijn Hi-abonnement heb laten verlengen.

Na wat persoonlijk geoptimaliseer bleek mijn klok in het "Vandaag"-scherm die flap-over niet meer te hebben...en geeft nu gewoon zijn tijd aan zonder randjes of andere tierlantijntjes eromheen.

Kan iemand mij vertellen waar ik die flap-over functie kan vinden? Vond dat toch wel erg mooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Pingelmonster schreef op zondag 19 april 2009 @ 10:46:
Gistermiddag ontving ik mijn HTC Touch HD waarmee ik mijn Hi-abonnement heb laten verlengen.

Na wat persoonlijk geoptimaliseer bleek mijn klok in het "Vandaag"-scherm die flap-over niet meer te hebben...en geeft nu gewoon zijn tijd aan zonder randjes of andere tierlantijntjes eromheen.

Kan iemand mij vertellen waar ik die flap-over functie kan vinden? Vond dat toch wel erg mooi...
Even op je klok drukken, vasthouden en naar beneden sliden met je vinger ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
bigpapa schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 18:34:
Ik heb ook weer een ander proggie gevonden.
Een soort epg voor op je HTC.
Epg is een soort televisiegids.
Het is geheel gratis en werkt bijzonder goed.
Je kan hem downloaden op http://www.breukelman.net/fbtv/index2.html
Super handig progje, thnx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingelmonster
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
DaFreakR schreef op zondag 19 april 2009 @ 10:57:
[...]

Even op je klok drukken, vasthouden en naar beneden sliden met je vinger ;-)
Geweldig:) Bedankt!

[ Voor 66% gewijzigd door Pingelmonster op 19-04-2009 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

Hoi,

ik denk dat ik ook maar 'ns een custom rom ga flashen, maar in de wiki staat: "From here on you can install any cooked rom or any stock rom below 1.56 as you will no longer get the ERROR [294] : Invalid Vendor ID", alleen wat is die 1.56? En waar kan ik dat vinden, of dat zo is?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tdw schreef op zondag 19 april 2009 @ 11:22:
Hoi,

ik denk dat ik ook maar 'ns een custom rom ga flashen, maar in de wiki staat: "From here on you can install any cooked rom or any stock rom below 1.56 as you will no longer get the ERROR \[294] : Invalid Vendor ID", alleen wat is die 1.56? En waar kan ik dat vinden, of dat zo is?
Die 1.56 is de officieel uitgebrachte ROM die HTC heeft vrijgegeven. Is te downloaden via de site van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 11:43:
[...]

Die 1.56 is de officieel uitgebrachte ROM die HTC heeft vrijgegeven. Is te downloaden via de site van HTC.
Dus als ik een custom rom ga flashen, heb ik daar niks mee te maken?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tdw schreef op zondag 19 april 2009 @ 11:53:
[...]

Dus als ik een custom rom ga flashen, heb ik daar niks mee te maken?
Klopt, er staat "From here on you can install any cooked rom.."
Met USPL kun je custom roms flashen, let wel ff op welke versie je moet hebben.

Welke rom ga je proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 12:23:
[...]

Klopt, er staat "From here on you can install any cooked rom.."
Met USPL kun je custom roms flashen, let wel ff op welke versie je moet hebben.

Welke rom ga je proberen?
Laurentius, en er staan duidelijke aanwijzingen bij, dus dat gaat wel lukken denk ik :)

Edit: ja hoor... "I removed the 2.1 version due to a very nasty bug in TF3D contacts profile I realised today. Sorry for the inconvinience I will work on a update as soon as possible." Dat heb ik weer...

[ Voor 22% gewijzigd door tdw op 19-04-2009 13:45 ]

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tdw schreef op zondag 19 april 2009 @ 12:27:
[...]

Laurentius, en er staan duidelijke aanwijzingen bij, dus dat gaat wel lukken denk ik :)

Edit: ja hoor... "I removed the 2.1 version due to a very nasty bug in TF3D contacts profile I realised today. Sorry for the inconvinience I will work on a update as soon as possible." Dat heb ik weer...
|:(

Ik ben net me telefoon aan het opladen om v2.1 erop te gooien.. ik wacht dus nog maar ff :z
Maar goed, je kunt nog wel gewoon via je Phone app bellen. Denk dat hij dit vanavond of morgen al wel gefixed heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 13:48:
[...]

|:(

Ik ben net me telefoon aan het opladen om v2.1 erop te gooien.. ik wacht dus nog maar ff :z
Maar goed, je kunt nog wel gewoon via je Phone app bellen. Denk dat hij dit vanavond of morgen al wel gefixed heeft.
Precies, ik ook.. laden, voorbereiden, HSPL, USPL + vista fix, denk ik: jeej, rom! Humz. waar kan ik dat downloaden.. o f***! Dat heb ik weer :P

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HOI

heb daarnet een rom update gedaan via htc site zelf dat is de 1.56.404.1
nu, alles is goed verlopen, hij start op. dan komt het probleem met het uitlijnen.

ik heb al meer dan 100 keer het kruisje rond het scherm laten bewegen... steeds als ik het laatste kruisje aanklik, dus rechts boven. gaat het scherm even knipperen en komt het kruisje terug in het midden.

ook als ik het kruisje aanklik na 5 sec of langer verplaatst hij naar de volgende hoek, ook moet ik paarkeer erop klikken tot hij reageerd.

het is me één keer gelukt om over te gaan naar het menu datum en tijd maar daar deed hem ook al raar.
zo kon ik het land niet wijzigen, en ook de datum lukte niet.

daarna naar het volgend menu gegaan, omdat het nie lukte.... maar dan liep hij vast.
dus soft reset gedaan, dus nu terug herbeginnen , dus je kan het al raden, ben nu zeker terug 10 min bezig om uit te lijnen , maar zonder succes |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Laatst online: 24-02 17:07
Ik zou toch maar even een hard reset doen en dan opnieuw proberen. Dat verhelpt hopelijk je probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 16:16:
HOI

nu, alles is goed verlopen, hij start op. dan komt het probleem met het uitlijnen.

ik heb al meer dan 100 keer het kruisje rond het scherm laten bewegen... steeds als ik het laatste kruisje aanklik, dus rechts boven. gaat het scherm even knipperen en komt het kruisje terug in het midden.

ook als ik het kruisje aanklik na 5 sec of langer verplaatst hij naar de volgende hoek, ook moet ik paarkeer erop klikken tot hij reageerd.

het is me één keer gelukt om over te gaan naar het menu datum en tijd maar daar deed hem ook al raar.

daarna naar het volgend menu gegaan, omdat het nie lukte.... maar dan liep hij vast.
dus soft reset gedaan, dus nu terug herbeginnen , dus je kan het al raden, ben nu zeker terug 10 min bezig om uit te lijnen , maar zonder succes |:(
probeer eens een hard reset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Laatst online: 24-02 17:07
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 13:48:
[...]
Ik ben momenteel ook bezig met de test van Dutty's V3.0. Die is echt wat mij betreft foutloos en razendsnel ! Dat is zijn laatste versie voordat hij over een tijdje (na een korte break) met WM 6.5 gaat experimenteren.

Ik denk dat V3.0 snel verschijnt, dus wie weet ook een optie ;) !

[ Voor 53% gewijzigd door mattrob op 19-04-2009 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik de stylus :) 'k had namelijk hetzelfde probleem, maar toen ik hetzelfde met de stylus deed werkte het wel..
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 16:16:
HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

thx voo de reacties, _/-\o_
nu om een antw te geven op alle reacties samen.
ik gebruik de stylus, lukt anders niet echt. hard reset ook gedaan, geen succes!
denk dat er serieus wat mis is met die update.

maar om verder te gaan, ben ik met veeeeeel moeite en zeeeeer traag (niets deftig kunnen instellen) toch nog voorbij tijd en klok en netwerkinstellingen geraakt , dan pin code ingeven gaat nie.
touchscreen reageer met moeite, dan maar negeren of annuleren zoals de rest. dus ook met 20 keer op annuleren te drukken uitteraard :( touch flo start up. totaal onbestuurbaar, geen enkel icoon werkt deftig of zelf niet. en da is in het menu "start" instellingen nog slechter. die icoontjes reageren niets,

heb nog eens de update herdaan, maar probleem blijft.
mss met een andere rom update?
maar staat maar één op de site van htc.

die v3.0 waar haal ik die dan, of andere ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey stefke,

Download anders HIER nog een keer v1.56. En installeer deze opnieuw.

Als die ook niet wil kun je altijd nog terug naar 1.19 of 1.14 die beide prima werken.

die v3.0 doelt op de laatste versie van de Dutty's Extreme series, een custom rom dus (geen officiele van HTC). Deze is overigens nog niet uit, v2.9 wel. Deze, samen met ander custom roms, zijn te vinden op het XDA forum.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2009 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus nog eens herbegonne na dik uur uittijndelijk de stap wm 6.1 installeren
hij herstart toestel, pincode kan ik nie ingeven, of zeer moeilijk (anuleren)
dan heb je da menu balkje, onderaan touch flo dat je van l naar r kan verschuiven.
normaal als je da loslaat op het gewenste menu gaat hij erheen
mij mij niet, eens je los laat schiet hij als een katapult terug naar links!!!

en ga zo maar verder, is da nu aan de touchscreen gelegen, of aan die rom update?
met de oude rom geen probleem gehad, nu wel. toestel reageerd weinig of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 19:13:
Hey stefke,

Download anders HIER nog een keer v1.56. En installeer deze opnieuw.

Als die ook niet wil kun je altijd nog terug naar 1.19 of 1.14 die beide prima werken.

die v3.0 doelt op de laatste versie van de Dutty's Extreme series, een custom rom dus (geen officiele van HTC). Deze is overigens nog niet uit, v2.9 wel. Deze, samen met ander custom roms, zijn te vinden op het XDA forum.
zal ik eens doen
maar op de site htc zeggen ze dat downgraden ni gaat?
en wat is juist HTC WWE ?
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Meld indien nodig een overtreding middels een TR.

Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.