Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 10:34
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 09:55:
[...]

Begrijp ik goed dat deze ROM update in feite ook een hard reset betekent?
Dan hoop ik dat ik met SPB Backup al mijn zooi weer zo goed mogelijk kan terugzetten...
Ik moet zeggen het valt me mee van HTC dat ze met een upgrade komen, na berichten over dat de HD niet meer geleverd zou worden.
Ja, maarja dat hou je wel.

Ik gebruik zelf MyPhone om alle contacten/tasks en text messages weer terug te krijgen, en heb alle .cab's op mijn microSD staan. Met een flash ben ik nooit langer dan 30 minuten bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 10:47
micheldenhaag schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 22:31:
[...]

Van de HTC site download je: RUU_BlackStone_HTC_NLD_1.56.404.1_Radio_52.62.25.34_1.13.25.24_Ship

(ik heb de nederlandse rom)
Dankje, die bedoelde ik inderdaad ook! Dan wordt deze rom binnnenkort ook geflashed (wel de Engelse versie overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capital_G schreef op woensdag 08 april 2009 @ 10:02:
[...]

Ja, maarja dat hou je wel.

Ik gebruik zelf MyPhone om alle contacten/tasks en text messages weer terug te krijgen, en heb alle .cab's op mijn microSD staan. Met een flash ben ik nooit langer dan 30 minuten bezig
MyPhone van Microsoft?
Werkt dat beetje goed?

En ik had ook mn cabs op mn kaartje staan... maar zorg wel dat je daarvan ook een backup hebt..... Kaartjes kunnen wel eens crashe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
micheldenhaag schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 19:39:
[...]

ook de agendabug is gefixed... er zitten meer onderwater aanpassingen in! _/-\o_
Welke dan? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k heb gisteren de nieuwe officiele HTC ROM geinstalleerd (engelstalig) en 't bevalt me goed.
- 't voelt sneller aan dan voorheen (ok, ik had nog steeds 1.14.403.1 met radio 1.09nogwat)
- opera start lekker snel en crasht niet meer bij het afsluiten (had ik soms last van).
- active sync wordt nu gewoon standaard afgesloten.
- als je naar je contacten lijst gaat en je gaat naar de "G" bijvoorbeeld, dan zie je ook echt de namen die met een G beginnen. Voorheen moest ik op de H drukken om de namen die beginnen met een G te zien.

en zo zullen er nog wel wat dingen zijn die verbeterd zijn t.o.v. m'n originele rom. Of de GPS een verbetering is heb ik nog niet getest. Ik vind het iig de moeite waard geweest. Een custom rom met de nieuwe manila of WM 6.5 komt later wel een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een vraag. Wanneer ik die nieuwe rom installeer ben ik dan alles kwijt. Ik heb nl met spbbackup alles gebackupt, maar wanneer ik die nieuwe rom geinstalleerd heb kan ik dan alles terugzetten en ga ik dan niet terug naar mijn oude rom, doordat de systeemfiles ook gebackupt zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay! Ik heb toestemming gekregen van destri om deze te releasen!

Afbeeldingslocatie: http://2006v.com/didier/concept_thumb.jpg

Bij deze dus even hier klikken voor verdere info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 23:07
Ziet er gaaf uit. Eerst even de nieuwe rom van HTC proberen en dan waarschijnlijk deze. Bedankt voor de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 13:54:
Hallo,

Ik heb een vraag. Wanneer ik die nieuwe rom installeer ben ik dan alles kwijt. Ik heb nl met spbbackup alles gebackupt, maar wanneer ik die nieuwe rom geinstalleerd heb kan ik dan alles terugzetten en ga ik dan niet terug naar mijn oude rom, doordat de systeemfiles ook gebackupt zijn???
Mijn HD is een keer stuk geweest en door HTC gerepareerd. Ik had vooraf een backup gemaakt met SPB en toen ik 'm terugkreeg stond er een iets nieuwere ROM versie op. Toen ik de boel restore-de (restoorde?), herkende SPBbackup zelf dat de ROM versie gewijzigd was en zette vervolgens alles, inclusief apps en register, etc. netjes terug. Ik heb dus goede hoop dat dit bij deze ROM upgrade ook goed gaat. Maar helemaal zeker weten doe het natuurlijk nooit... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de nieuwe ROM inmiddels twee maal geïnstalleerd. De eerste keer heb ik SPB mijn volledige backup laten restoren. En toen ging het mis; rare kleuren en nog meer zaken die niet naar behoren werkten.

Vervolgens de ROM nogmaals geïnstalleerd. Daarna heb ik SPB alles behalve systeemzaken laten restoren. Toen werkte het prima.

Heb nog geen mening over de nieuwe ROM. Opera was inderdaad sneller en als de agendafunctie nu wel goed werkt dan ben ik er al blij mee. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zich niet tevreden over het gebruik van backups.

Het enigste wat een er gebackuped moet worden is my documents en de programma's, maar dat is volgens mij alleen niet mogelijk.
Want dan moet je ook het register compleet terug zetten, maar dan kun je weer fouten krijgen met de nieuwere roms e.d.

Dus zorgen dat je je toestel zo clean mogelijk houdt of anders gewoon de tijd nemen om alles opnieuw te installeren.

Of niet flashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Is er een manier om smsjes van mijn oude symbian toestel (Nokia N95) over te zetten naar mijn nieuwe HD? Ik heb er kleine 800 (ik weet het, het is belachelijk veel), en ze zijn op mijn N95 in mappen gesorteerd. Dus middels de simkaart heen en weer kopieren gaat wel erg lang duren, want er kunnen er niet al te veel op. En bovendien heb ik niet de mogelijkheid gevonden om in HD aparte mappen aan te maken binnen het SMS/MMS deel van de berichten-accounts. Ik heb alvast geprobeerd om mijn berichten te exporteren vanuit N95 naar een .csv bestand, maar ik weet niet hoe ik deze vervolgens moet inlezen in HD. Google levert geen progjes op die kunnen syncen tussen deze twee recente toestellen (dus Symbian <-> WM6.1).

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de nieuwe officiele rom erop gezet maar nu is alles compleet vern#*kt!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele rare kleuren, animatie is niet volledig
Als het op 3 kleuren staat nu ofzo
Erg raar.

R1.13.25.24
D52.62.25.34U
G1.56.00.00

Iemand een ideeeeee?
[edit]
De update is nu ook compleet kwijt van de HTC site........
[edit2]
Zelfs nadat het toestel is geinstalleerd (bij normaal windows moet soms het beeldscherm worden geinstalleerd...) blijft het zonder verschil.

Er zit een groene waas overheen, de gekleurde vlakken (eigenlijk alles wel) is heel korrelig
Hard reset gedaan, geen nut, geinstalleerd, geen nut

Goeie actie HTC, Hoe krijg ik mijn gebruikers op custom roms! :( :(

[edit3]
Een tweetal foto's. En Ja, de kleuren kloppen die je ziet, dat ligt niet aan de fotos
Afbeeldingslocatie: http://img27.imageshack.us/img27/2040/dsc00030yym.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img401.imageshack.us/img401/208/dsc00028v.th.jpg

[edit4]
Touchflo3D doet het ook niet.
Blijft continu starten restart start restart....

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2009 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je al geprobeerd om het probleem zelf op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de nieuwe rom geinstalleerd.
Alles voelt idd zoals de meeste zeggen een stuk vlotter, de reaktie tijd lijkt wel een stuk beter (of zou dat hetzelfde zijn als je winXP opnieuw installeerd ;))

Alleen het aanklikken van een link in opera zonder inzoemen lukt niet (min. overview zoom) staat nu op 160. Meer lijkt me een beetje overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom doet ie het bij mij zo slecht ;(
en bij de rest wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het lijkt me dat er bij jou bij het flashen iets mis is gegaan. Ik zou dus een andere ROM pakken, of een eerdere terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 09:45:

Ik denk trouwens dat die officiele update het niet op kan nemen tegen de custom roms. Oke, het is nederlands, maar voor de rest zijn 9 van de 10 wwe custom roms nog wel beter.
De nieuwe manilla werkt lekker, de nieuwste album werkt soepel en de meeste bugfixes zijn al gedaan...

Maar oke, voor de standaard gebruikers is het wel leuk zo een update :)
Het is juist goed dat HTC een rom update uit brengt voor de TouchHD... zo kan er op basis van een nieuwe/verbeterde rom voort gecustomized worden door de chefs op XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opnieuw downloaden van de nieuwe rom lukt op dit moment niet want deze is blijkbaar (bij mij) van de site gehaald.
Ik heb de al gedownloade rom nog een keer geflased, met precies dezelfde uitkomst.
Ook deed het scherm heel traag of niet reageren, wifi icoontje bleef aan en uit knipperen...

Ik heb de nieuwste rom van Miri (winmo 6.5, v6.1) gedownload en geflased.
Dit had als resultaat dat ik weer een goed gekleurde WinMo heb, die wel werkt.

if (user=='Traasje') {
link_to_shit();
} else {
link_to_normal_version();
}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 07:15

Ad Hox

N/A

In welke map staan je contacten opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paledo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-08 15:45
petervdveen schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:54:
[...]

Ik heb inderdaad problemen met activesync. Het was er opeens, want daarvoor had ik nooit problemen.
Als ik verbinding wil maken met mijn laptop gebeurt er helemaal niks.

Nu ik het vinkje uitgezet heb staat er op de telefoon dat hij verbonden is, maar ik zie hem niet in deze computer en ik het apparaatcentrum zegt ie 'verbinden' en na een tijdje 'Fout'.

Met usb werkt het niet, maar ook niet met bleutooth.
Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
Bij instellingen staat er ook nog een mogelijkheid dat de HD als externe harde schijf kan worden gezien voor snellere data overdracht. Daar moet je een keuze maken tussen harde schijf of ActiveSync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

if (user=='Traasje') {
link_to_shit();
} else {
link_to_normal_version();
}
hehe, programmeurs humor :)
Die ROM update op de site van HTC, je moet echt
deze link volgen, hij staat er nog gewoon op. Zodra je die pulldown gaat gebruiken dan staat ie er idd niet meer bij..beetje vaag.

Vreemd dat het bij jou niet gelukt is..maarja, je kan tenminste nog gewoon een andere ROM flashen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 14:13:

[afbeelding]

Dgen, zou je de installatie iets uitgebreider willen omschrijven? Ik heb die weather big en small naar me telefoon gekopierd en wat is hierna de bedoeling? Ik heb de theme folder in de map themes geplaatst maar wanneer ik vervolgens naar themes ga in WAD2 staat hij er niet tussen?

Deze versie van WAD klopt toch? http://www.lakeridgesoftw...p/index.php?page=download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 09-09 10:47
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 17:42:
Waarom doet ie het bij mij zo slecht ;(
en bij de rest wel :(
Als je eve op xda zoekt, dan vind je zo de oplossing. Had uit mijn hoofd te maken met een "foute" versie van Hard USPL oid. Iig als je een andere versie gebruikte, dan werkte het wel.

Maar je moet maar eventjes zoeken op het forum van hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:17
Dit is dus niet de bedoeling.

[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 09-04-2009 10:28 ]

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik ben dus echt een regelrechte ramp met WAD2. Ik snap er helemaal niets van. Ik vraag me uberhaupt al af of ik de juiste versie heb. Kan iemand me even de juiste link geven om WAD2 te downloaden? En zou iemand me willen uitleggen hoe ik een theme installeer/gebruik? Op het forum van de site staat het ook niet duidelijk uitgelegd + op XDA krijg ik ook geen goed antwoord hier op.

Alvast bedankt

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2009 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 20:10:
Oke, ik ben dus echt een regelrechte ramp met WAD2. Ik snap er helemaal niets van. Ik vraag me uberhaupt al af of ik de juiste versie heb. Kan iemand me even de juiste link geven om WAD2 te downloaden? En zou iemand me willen uitleggen hoe ik een theme installeer/gebruik? Op het forum van de site staat het ook niet duidelijk uitgelegd + op XDA krijg ik ook geen goed antwoord hier op.

Alvast bedankt
Zelf gebruik ik nog WAD 2.1 :)
Om een theme te installeren hoef je kort gezegd, enkel die concept wvga.wadesktop installeren.
Dus met een explorer browser of iets dergelijks (resco of tcmd) dat bestand openen.

Vervolgens wordt je gevraagd waar je die theme wilt installeren (bijvoorbeeld in je root van je winmo phone)
Klaar is kees dan.

Mocht die theme nu niet meteen te voorschijn komen, dan ga je naar de settings van wad2 (scherm lang ingedrukt houden). Dan ga je naar change theme > menu > scan for themes. Vervolgens wordt ie gevonden en kan je hem selecteren vanuit die lijst. (via menu dan "select as portrait"!)

Tenslotte nog over die weer icoontjes. Die 2 mappen plaats je bijvoorbeeld in root\themes\

Vervolgens ga je opnieuw naar je settings van wad 2. Dan naar het tabblad "icons" Dan geef je die 2 directories aan en klaar :) (weather panel/pocketweather mag je zo laten...dus die dropmenus gewoon laten eh)

Mocht het nog niet lukken, pm me maar even...

Dan ga ik hierna beginnen aan een landscape versie van dit dingetje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 18:32
Eindelijk een oplossing voor T9 NL !
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=502025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks :). Nu werkt hij. Ziet er super mooi uit en het werkt echt snel :D :). De snelkoppelingen naar de programma's werken alleen niet. Komt vast omdat deze niet juist gelinked worden. Geen enkel programma kan worden geopend, mijn mail/sms kan ik wel openen. Is dit op een makkelijke manier wel juist te linken? Had al even in de mapjes gekeken. Ow, en ik heb geen klok op mijn 'vandaag pagina'. Enig idee?

--

Edit: Vet :D. Heb het gevonden. Alleen dat van de klok nog niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2009 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
grrrr.grrrr.....nu ben ik toch vrij deskundig in het gebruik van mn hdtje, maar nu kom ik er ff echt niet uit. Wie kan me helpen? misschien ist heel simpel.
ik wilde op mn werk ff kijken of ik internet kon sharen via mn usb kabeltje. ik kreeg keurig het keuze schermpje voor active sync,diskdrive of internet sharing, en ik koos uiteraard voor het laatste. helaas herkende de laptop de software niet direct en toen ben ik maar gestopt. hd losgekoppeld en klaar.

maar nu kan ik met mn hd helemaal niet meer op internet, krijg een eror signaal in opera. als ik mijn hd aan de computer hang gaat hij direct naar internet sharing ipv naar het keuzescherm. heel irritant, want ik kan nu geen mails ontvangen en internetten op mn hd.

wie herkend het probleem en heeft er een oplossing? heel veel dank!....nu ben ik toch vrij deskundig in het gebruik van mn hdtje, maar nu kom ik er ff echt niet uit. Wie kan me helpen? misschien ist heel simpel.
ik wilde op mn werk ff kijken of ik internet kon sharen via mn usb kabeltje. ik kreeg keurig het keuze schermpje voor active sync,diskdrive of internet sharing, en ik koos uiteraard voor het laatste. helaas herkende de laptop de software niet direct en toen ben ik maar gestopt. hd losgekoppeld en klaar.

maar nu kan ik met mn hd helemaal niet meer op internet, krijg een eror signaal in opera. als ik mijn hd aan de computer hang gaat hij direct naar internet sharing ipv naar het keuzescherm. heel irritant, want ik kan nu geen mails ontvangen en internetten op mn hd.

wie herkend het probleem en heeft er een oplossing? heel veel dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 23:47:
Thanks :). Nu werkt hij. Ziet er super mooi uit en het werkt echt snel :D :). De snelkoppelingen naar de programma's werken alleen niet. Komt vast omdat deze niet juist gelinked worden. Geen enkel programma kan worden geopend, mijn mail/sms kan ik wel openen. Is dit op een makkelijke manier wel juist te linken? Had al even in de mapjes gekeken. Ow, en ik heb geen klok op mijn 'vandaag pagina'. Enig idee?

--

Edit: Vet :D. Heb het gevonden. Alleen dat van de klok nog niet.
De klok moet je geloof ik dan gaan linken met de map "digits"
Ik weet niet of die klok er nu bij jouw staat, maar het is dus een clock van het type htc home.
Dan bij Layout gewoon de map aanklikken en klaar

Idd de apps moeten nog gelinked worden. Je kan vaneigens ook je eigen snelkoppelingen maken via photoshop uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbm_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08-2019
boer95 schreef op donderdag 09 april 2009 @ 01:01:
grrrr.grrrr.....nu ben ik toch vrij deskundig in het gebruik van mn hdtje, maar nu kom ik er ff echt niet uit. Wie kan me helpen? misschien ist heel simpel.

wie herkend het probleem en heeft er een oplossing? heel veel dank!....nu ben ik toch vrij deskundig in het gebruik van mn hdtje, maar nu kom ik er ff echt niet uit. Wie kan me helpen? misschien ist heel simpel.

wie herkend het probleem en heeft er een oplossing? heel veel dank!
1 keer is genoeg..
omdat je internet sharing hebt geactiveerd denk ik dat je telefoon 3G heeft uitgeschakeld en wacht op een verbinding met je pc (omdat je telefoon verwacht dat ie daarlangs internetverbinding moet maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boer95 schreef op donderdag 09 april 2009 @ 01:01:als ik mijn hd aan de computer hang gaat hij direct naar internet sharing ipv naar het keuzescherm. heel irritant,
Bij start -> instellingen -> verbindingen -> USB to PC,

Staat daar niet "internet sharing" geselecteerd en is het vinkje weg bij de vraag wat er de telefoon moet doen op het moment dat er een USB verbinding wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, is dit een site van HTC of van iemand anders?

Iets anders wat ik me afvraag: op de Nederlandse HTC site staat de ROM upgrade helemaal (nog) niet. Waarom is dat? Is dit misschien nog een beta versie?

[ Voor 21% gewijzigd door RoD op 09-04-2009 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 17:08:
Ik heb net de nieuwe officiele rom erop gezet maar nu is alles compleet vern#*kt!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele rare kleuren, animatie is niet volledig
Als het op 3 kleuren staat nu ofzo
Erg raar.

R1.13.25.24
D52.62.25.34U
G1.56.00.00

Iemand een ideeeeee?
[edit]
De update is nu ook compleet kwijt van de HTC site........
[edit2]
Zelfs nadat het toestel is geinstalleerd (bij normaal windows moet soms het beeldscherm worden geinstalleerd...) blijft het zonder verschil.

Er zit een groene waas overheen, de gekleurde vlakken (eigenlijk alles wel) is heel korrelig
Hard reset gedaan, geen nut, geinstalleerd, geen nut

Goeie actie HTC, Hoe krijg ik mijn gebruikers op custom roms! :( :(

[edit3]
Een tweetal foto's. En Ja, de kleuren kloppen die je ziet, dat ligt niet aan de fotos
[afbeelding]

[afbeelding]

[edit4]
Touchflo3D doet het ook niet.
Blijft continu starten restart start restart....
Dan heb je waarschijnlijk de nieuwe rom erop geflashed met Hard SPL. Dan worden inderdaad je kleuren vern#*kt. Zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
De laatste tijd wordt mijn opslagkaart steeds vaker niet gevonden in de verkenner.. Toevallig meer mensen die hier last van hebben en / of eventueel een oplossing weten?

Heb mn kaart er een paar keer uit gehaald en opnieuw erin gedaan, maar dat heeft helaas weinig effect gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje. Heb al gekeken op xda en op tweakers maar kan het niet echt vinden. Ik heb door de tijd heen wat programma's/icoontjes/etc geinstalleerd. Deze bevielen me niet dus heb ze geprobeerd te uninstallen. Ze blijven echter in mijn add/remove programma's staan. Als ik verwijder klik komt de melding : programma is al verwijderd wilt u het uit de lijst halen? Ik klik op ja, maar het programma blijft in de lijst. Iemand enig idee hoe ik de programma's toch uit de lijst haal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 22:40:
zo hij is eindelijk af...of ja hij was eigenlijk gisterenavond rond een uurtje of 9 af :p

Zolang dinges...die gast van lakeridge forum (destri) nog niks zegt ofzo ga ik deze dus nog niet releasen oid :p

screens zijn hieronder te vinden (sorry als het te veel pics zijn..anders mag modje ze wel weg doen eh)

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Het lockscreen is flickable (play/pause/next/previous)
Today screen (of hoe je het noemt) is allemaal clickable :p

Hetgeen het meeste tijd in beslag had genomen was waarschijnlijk het zoeken naar weer icoontjes :p
...en natuurlijk het plaatsen van de imgs zelf aangezien de hd geen richtingstoetsen heeft eh :D

Ik mis waarschijnlijk nog een sms en mail notifier op het lockscreen...maar dat boeit me niet echt :p
Vind die oranje letters dus niet echt functie hebben. Dat lijkt meer gedaan omdat het er wel aardig uitziet. Als voorbeeld wat is het nut om de eerste 3 letters van Opera oranje te maken? Ben zelf nooit zo weg van dit soort design foefjes die puur om het design gedaan zijn, niet om de functie. Het ziet er wel leuk uit, daar niet van hoor. Sorry :p

[ Voor 3% gewijzigd door Snuurtje op 12-04-2009 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net mijn rom geupgrade naar die officiele van HTC en je merkt echt duidelijk verschil. Alles is een stuk sneller, touch flo, programma's die openen maar ook het installeren van programma's bijvoorbeeld. Ik had hiervoor nog nooit iets geupgrade dus misschien is daarom het verschil zo groot :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 22:38

martjah

Appel

even een totale andere vraag.

heeft iemand internet delen via bluetooth al werkend gekregen i.c.m. Windows 7
Bij mij wil de laptop de telefoon gewoon niet vinden.
Hij vindt wel andere telefoons en hij kan bijv. wel connecten met de headsetfunctie.

Ik gebruik momenteel wmwifirouter maar dan wordt mijn telefoon echt een bakplaat en dat lijkt me niet zo heel positief voor de levensduur van de telefoon.

Bij Vista werkte het trouwens allemaal perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsmellow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 14:58
Na aardig wat aanklooien loop ik tegen een enkele vraag aan. Nadat ik bijvoorbeeld het weer heb geupdate via de gegevensverbinding, en na een uur weer op mijn mobiel kijk, dan zie ik onder 3G staan dat hij een uur verbinding heeft gehad. Is het niet normaal dat deze verbinding na het updaten van iets automatisch uitgaat? Lijkt mij batterij vreten namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 14:13:

[afbeelding]

Ziet er echt geweldig uit! Net even geinstalleerd maar helaas werken heel veel shortcuts niet (wm6.5) dus ben weer terug naar titanium. Maar mooi gemaakt iig!

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Marsmellow schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 15:54:
Na aardig wat aanklooien loop ik tegen een enkele vraag aan. Nadat ik bijvoorbeeld het weer heb geupdate via de gegevensverbinding, en na een uur weer op mijn mobiel kijk, dan zie ik onder 3G staan dat hij een uur verbinding heeft gehad. Is het niet normaal dat deze verbinding na het updaten van iets automatisch uitgaat? Lijkt mij batterij vreten namelijk.
3G ansich verbruikt wel wat batterij, maar bij een vaste verbinding valt het nog wel mee. Het wordt pas echt intensief als de verbinding zwak is, en hij steeds moet zoeken naar de 3G-verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Ik vroeg me af, is er voor de Touch HD een duidelijke fileinformatie applicatie? Ik kan filenieuws opzoeken op internet, maar dat vind ik eigenlijk te veel handelingen en te onoverzichtelijk (te gevaarlijk in de auto).

Ik zoek eigenlijk een programmatje dat files weergeeft zoals op de site van http://www.traphic.nl/, dus een wegenkaart waarbij files roodgekleurd weergegeven worden. Bestaat er zo'n applicatie voor WinMo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant
  • Laatst online: 22-07-2020

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Een vraag over Wifi:

Klopt het dat je in je router perse de optie 'Enable Broadcast SSID' aan moet hebben staan?
Als ik deze namelijk aanzet, vind de hd keurig mijn router/netwerk en kan ik verbinden. Wanneer ik deze optie uitzet ziet het toestel hem niet meer en wordt de verbinding verbroken. Ook een poging om opnieuw te verbinden resulteert in een "niet beschikbaar" melding op de hd.

Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan zijn dat ik er volledig overheen gelezen heb, maar even een vraagje voor de Dutty gebruikers onder ons:

Sinds de laatste update (v2.6) kan ik geen smsjes meer versturen of ontvangen. Heb al gekeken bij de sms-centrale, maar die staat goed. Ik heb overigens de vorige versie (v2.5) overgeslagen omdat ik met deze hetzelfde probleem had, er vanuit gaande dat dit een bug was. Nu lees ik eigenlijk niemand over dit probleem, dus ik vroeg me af of dit misschien iets met m'n provider te maken heeft. Ik gebruik Hi, en wanneer ik een oudere rom terugflash is het probleem opgelost.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben/hadden of is hier een fix voor bekend? Ik kan zo snel even niets vinden op XDA/duttythroy.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:52
LeMerchant schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 16:43:
Een vraag over Wifi:

Klopt het dat je in je router perse de optie 'Enable Broadcast SSID' aan moet hebben staan?
Als ik deze namelijk aanzet, vind de hd keurig mijn router/netwerk en kan ik verbinden. Wanneer ik deze optie uitzet ziet het toestel hem niet meer en wordt de verbinding verbroken. Ook een poging om opnieuw te verbinden resulteert in een "niet beschikbaar" melding op de hd.

Is hier een oplossing voor?
Bij mij werkt dat gewoon. Ik heb wel handmatig de verbinding aangemaakt. Dus niet eerst wel broadcasten, verbinden, en dan het broadcasten uitzetten.

Als ik "Add new..." kies heb ik nl ook de optie "This is a hidden network". Ik denk dat het daar aan ligt.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-09 17:11
zandpaddo schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 16:42:
Ik vroeg me af, is er voor de Touch HD een duidelijke fileinformatie applicatie? Ik kan filenieuws opzoeken op internet, maar dat vind ik eigenlijk te veel handelingen en te onoverzichtelijk (te gevaarlijk in de auto).

Ik zoek eigenlijk een programmatje dat files weergeeft zoals op de site van http://www.traphic.nl/, dus een wegenkaart waarbij files roodgekleurd weergegeven worden. Bestaat er zo'n applicatie voor WinMo?
Ik kijk gewoon op ANWB met in mijn bookmarks een link naar de regio Amsterdam. Dat werkt prima bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 19:23:
Het kan zijn dat ik er volledig overheen gelezen heb, maar even een vraagje voor de Dutty gebruikers onder ons:

Sinds de laatste update (v2.6) kan ik geen smsjes meer versturen of ontvangen. Heb al gekeken bij de sms-centrale, maar die staat goed. Ik heb overigens de vorige versie (v2.5) overgeslagen omdat ik met deze hetzelfde probleem had, er vanuit gaande dat dit een bug was. Nu lees ik eigenlijk niemand over dit probleem, dus ik vroeg me af of dit misschien iets met m'n provider te maken heeft. Ik gebruik Hi, en wanneer ik een oudere rom terugflash is het probleem opgelost.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben/hadden of is hier een fix voor bekend? Ik kan zo snel even niets vinden op XDA/duttythroy.net
Ik heb er zelf geen last van gehad. Ik heb er wel anderen over gezien. Binnenkort komt V2.7 uit, gebaseerd op de laatste nieuwe HTC rom, wellicht zal dat je helpen. Ik ben hem nu aan het testen voor Dutty en ben er erg tevreden over. Wellicht komt die vandaag nog, anders hopelijk na het (paas)weekend. Zal overigens wel extra (complexere) handelingen vereisen, hij werkt namelijk niet meer met HSPL door de nieuwe HTC versie. Werkt alleen nog maar door originele ROM (en dus SPL) terug te zetten, up te graden naar nieuwe HTC ROM en dan via USPL uploaden. Dat laatste geeft met Vista weer veel problemen. Dus ben benieuwd hoe dat gebruikers gaat bevallen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou net ook even mijn originele ROM upgraden via de site van HTC. Voer ik mijn S/N in, zegt hij dat de software niet voor mijn apparaat is.! ( ik weet toch zeker dat het een Touch HD is :P )

Weet iemand hoe dit komt.?

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattrob schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 14:20:
[...]

Ik heb er zelf geen last van gehad. Ik heb er wel anderen over gezien. Binnenkort komt V2.7 uit, gebaseerd op de laatste nieuwe HTC rom, wellicht zal dat je helpen. Ik ben hem nu aan het testen voor Dutty en ben er erg tevreden over. Wellicht komt die vandaag nog, anders hopelijk na het (paas)weekend. Zal overigens wel extra (complexere) handelingen vereisen, hij werkt namelijk niet meer met HSPL door de nieuwe HTC versie. Werkt alleen nog maar door originele ROM (en dus SPL) terug te zetten, up te graden naar nieuwe HTC ROM en dan via USPL uploaden. Dat laatste geeft met Vista weer veel problemen. Dus ben benieuwd hoe dat gebruikers gaat bevallen ....
Hopelijk gaat v2.7 helpen ja, maar aangezien ik het probleem heb met alle roms waarbij de Topaz versie van Manila gebruikt wordt (v2.4+ volgens mij) heb ik het idee dat dit niet het geval is.

edit:
Ik heb net de SMS instellingen veranderd van Threaded naar Classic en weer terug, en hoera! Voorlopig doet hij het weer! _/-\o_ Kijken of het zo goed blijft werken, dan ben ik ook weer tevreden met deze ROM :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2009 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LGU
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 23:49

LGU

Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 15:34:
Ik wou net ook even mijn originele ROM upgraden via de site van HTC. Voer ik mijn S/N in, zegt hij dat de software niet voor mijn apparaat is.! ( ik weet toch zeker dat het een Touch HD is :P )

Weet iemand hoe dit komt.?

Gr.
Ik krijg precies dezelfde melding...

Begint jouw serial ook met HT84 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 07:15

Ad Hox

N/A

Mijn toetsenbordindeling staat opeens op Compact QWERTY..Telkens als ik hem op Full QWERTY zet, sla hem op, en ga terug naar het instellingenscherm, dan staat ie weer gereset op Compact QWERTY...

Hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Laatst online: 11-09 23:17

vr6-only

Blub Blub

Ik heb net de nieuwe ROM erop gezet en er vielen mij een aantal dingen op:

GPS lag is minder (had er weinig last van)
Snelheid is merkbaar verbeterd (voorheen ook niet langzaam of zo)
GPS fix is sneller. Koude start + buiten = 3 min fix (zonder QuickGPS)
3G ontvangst is ietjes beter. Voorheen 3 a 4 balkjes stabiel en nu stabiel 4 balken.
Geflikker van de balk is weg

Al met al ben ik erg tevreden. Film kijken met de juiste specificaties voor de HD is ook een genot.

[ Voor 9% gewijzigd door vr6-only op 11-04-2009 19:48 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05-2024

vmb

vr6-only schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 19:47:
Ik heb net de nieuwe ROM erop gezet en er vielen mij een aantal dingen op:

GPS lag is minder (had er weinig last van)
Snelheid is merkbaar verbeterd (voorheen ook niet langzaam of zo)
GPS fix is sneller. Koude start + buiten = 3 min fix (zonder QuickGPS)
3G ontvangst is ietjes beter. Voorheen 3 a 4 balkjes stabiel en nu stabiel 4 balken.
Geflikker van de balk is weg

Al met al ben ik erg tevreden. Film kijken met de juiste specificaties voor de HD is ook een genot.
helemaal mee eens, met name de snelheid van de interface is verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 08:47
zandpaddo schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 16:42:

Ik heb http://www.startpagina.nl/verkeer/ in mijn favorieten staan. Effe de juiste regio zoeken en inzoomen. De kaart wordt automatisch bijgewerkt! :9 De data komt van de HD traffic dienst van TomTom, dus je weet wat je krijgt.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
DaFreakR schreef op donderdag 09 april 2009 @ 20:06:
De laatste tijd wordt mijn opslagkaart steeds vaker niet gevonden in de verkenner.. Toevallig meer mensen die hier last van hebben en / of eventueel een oplossing weten?

Heb mn kaart er een paar keer uit gehaald en opnieuw erin gedaan, maar dat heeft helaas weinig effect gehad..
Probleem is nu dat mijn telefoon de opslagkaart bij het opstarten niet herkent. Wanneer ik, nadat mijn telefoon is opgestart, de opslagkaart eruit haal en er weer opnieuw in doe, pakt hij hem wel..

Heb het idee dat dit probleem zich nu pas met de nieuwe HTC ROM zich voordoet...

Meer mensen met dit probleem of met de oplossing hiervoor??

[ Voor 27% gewijzigd door DaFreakR op 12-04-2009 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Bewijsje dat het cameraatje toch nog aardige foto's kan maken:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2n1575l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

denniskrol schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 19:30:
[...]

Bij mij werkt dat gewoon. Ik heb wel handmatig de verbinding aangemaakt. Dus niet eerst wel broadcasten, verbinden, en dan het broadcasten uitzetten.

Als ik "Add new..." kies heb ik nl ook de optie "This is a hidden network". Ik denk dat het daar aan ligt.
Ja, dat heb je juist gedacht ;) Het werkt nu, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
hm had verkeerd begrepen op XDA dat de 2.7 rom van dutty er al was. Hij was enkel aangekondigd, dus ik was al driftig alle stappen aan het volgen en een stock rom terug gezet, stock SPL terug gezet. Bleek dat dutty 2/7 de daadwerkelijke download nog moet komen. Oh well, nu eerst maar ff via USPL miri wm 6.5 rom proberen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Ik vermoed dat Dutty hem er vanavond nog wel opzet. Testen is allemaal klaar en hij is bloedjesnel en lijkt inmiddels bijna foutloos. Maar 'don't shoot the messanger', zeker is het pas als hij erop staat :*) !

In ieder geval lekker als je alles al voorbereid hebt, want alle testers zijn wel wat uurtjes bezig geweest om het voor elkaar te krijgen. Dus we hebben ook nog even flink erop aangestuurd om een duidelijke beschrijving te maken van hoe je uiteindelijk van hardSPL naar USPL met laatste SPL 1.56 komt om V2.7 te kunnen draaien. Vista werkt dan ook nog eens niet mee met USPL ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Is er net opgezet door Dutty >:) ! Dus je kan aan de slag, als je wilt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattrob schreef op zondag 12 april 2009 @ 22:20:
Is er net opgezet door Dutty >:) ! Dus je kan aan de slag, als je wilt !
Dat zullen we maar eens gaan doen dan, nu aan het flashen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 22:01
Ik heb 2.7 aan de praat gekregen. Jammer dat de fel groene notificaties nu licht grijs zijn geworden bij een nieuwe email & sms. Verder nog geen problemen ondervonden.

[ Voor 179% gewijzigd door B___MAN op 13-04-2009 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Dat is de T-mobile manila, die ziet er anders uit. Daardoor werkt Facebook integratie wel volledig. Ik ben ook niet helemaal tevreden over 'looks' nu. Hopelijk binnenkort weer nieuwe versie met standaard manila.

Hij is overigens wel bloedje snel nu, dus wat dat betreft erg tevreden. Ik heb verder geen problemen; krijg alleen softkeys niet gewijzigd, zoals ik wil. Had ik dutty al doorgegeven, en hij kijkt er naar (er zijn meerderen met dit probleem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinners schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 17:50:
[...]

Ik krijg precies dezelfde melding...

Begint jouw serial ook met HT84 ?
Mij S/N begint met: "HT91"

Zou dat wat uitmaken denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Welke ROM hadden jullie erop (bv NL Rom) en welke willen jullie downloaden (bv UK of WWE Rom) ? Als die niet overeenkomen, kan je deze foutmelding krijgen.

Je kan overigens ook via xda alle stock roms downloaden, dus ook deze nieuwe. Ik weet niet of ik gewoon link hier erop kan zetten, maar als je even snel zoekt, heb je ze zo gevonden vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil de nieuwe rom(officiele) op mijn HD zetten , maar ik krijg de hele tijd dezelfde foutmelding!

De volgorde is als volgt:

Sync. centrum en windows mobile centrum staan op de pc(vista):
Kabeltje van hd naar pc.
Bij het sync. centrum staat er keurig dat die gesynchroniseerd is!
Ik start dan de installatie van de rom upgrade en dan bij de installatie zegt die
Fout 260 verbinding....
Mijn verbinding tussen de pc en hd is niet verbonden.
Het rare is wel dat mijn hd naar het loading scherm gaat, maar dan zie ik onderin de taakbalk dat
het icoontje grijs word en dat is een disconnect!
Zelf heb ik de hd ook al een hard reset gegeven.

Een andere brandende vraag is ook hoe ik dat syncen van de hd kan veranderen in bijv.
zodra items binnen komen, 5min 10 min 15 min.....
IK weet echt niet meer waar dat staat!

IK weet niet meer wat ik moet doen of wat ik helemaal over het hoofd ziet!
Hopelijk kan iemand hier op dit forum mij helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inmiddels wel gelukt om van Dutty 2.5 over te stappen naar de officiele ROM 1.56 van HTC. Als ik nu Dutty 2.7 wil installeren kom ik niet verder dan 0% nadat ik via RUU de normale stappen heb doorlopen. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 14:44:
Het is inmiddels wel gelukt om van Dutty 2.5 over te stappen naar de officiele ROM 1.56 van HTC. Als ik nu Dutty 2.7 wil installeren kom ik niet verder dan 0% nadat ik via RUU de normale stappen heb doorlopen. Iemand suggesties?
Gebruik je nu USPL 2.5 om Dutty V2.7 te flashen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had voor de gein het geluid aangezet tijdens de installatie en ik hoor
een geluidje dat die disconnect. Nadat ik van het windows mobile scherm naar het loading scherm gaat.
Hoe kan ik dit in godsnaams veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattrob schreef op maandag 13 april 2009 @ 15:55:
[...]

Gebruik je nu USPL 2.5 om Dutty V2.7 te flashen ?
Ga het vanavond proberen, zal je laten weten hoe het gegaan is? Alvast bedankt voor je reactie.

Het is wat omslachtiger dan "normaal" flashen, maar het is gelukt door RUU direct uit te voeren vanuit het Bootloaderscherm nadat USPLz'n werk heeft gedaan.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2009 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Zojuist een plaatje gedownload van internet, in photoshop bewerkt naar 480 x 800, vervolgens op de telefoon/memcard gezet. Daarna wil ik dit instellen als achtergrond, maar nu is de achtergrond van mijn startmenu dat plaatje.

Vervolgens maar een standaard afbeelding in het album ingesteld als achtergrond, en nu heeft het startmenu nu deze. De achtergrond op het home-scherm is nog steeds hetzelfde, en daar ging het me nou net om. Heb de telefoon al opnieuw opgestart, en wat me dan ook opvalt is dat als de tekst "touchflow 3d wordt gestart" komt, dit ook geen zwarte achtergrond meer heeft maar...het plaatje van het home-scherm.

Ik ben in dit topic al wel een link van xda tegengekomen waarop een .cab bestand wordt aangeboden die het mogelijk maakt dit wel aan te passen. Maar, dan lees ik ook weer dat na installatie hiervan de tabs ineens erg traag reageren. Weet iemand hier raad mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Laatst online: 02-01 11:18
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 16:35:
Ik had voor de gein het geluid aangezet tijdens de installatie en ik hoor
een geluidje dat die disconnect. Nadat ik van het windows mobile scherm naar het loading scherm gaat.
Hoe kan ik dit in godsnaams veranderen?
dit is normaal, als je een rom update doet gaat je activesync verbinding eruit.

weet niet wat het probleem precies is bij je, maar dit is het niet in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 11:37:
[...]

Mij S/N begint met: "HT91"

Zou dat wat uitmaken denk je?
Mijn S/N (van mijn Nederlandse Vodafone) begint ook met 84. Dus ik heb even via de omweg van *knip* aub NIET linken naar ROMs de nederlandse ROM downgeload.
Helaas, als je probeert die te installeren, krijg je "Fout [294]: Ongeldige verkoper-ID. Dit update hulpmiddel kan niet worden gebruikt op de PDA-Telefoon. Controleer het update hulpmiddel."

Kennelijk wil Vodafone niet dat we deze ROM-update installeren. Je kunt dat natuurlijk wel doen door HSPL of USPL te installeren (denk ik) maar dat is natuurlijk wat ingewikkelder...

[ Voor 6% gewijzigd door pven op 13-04-2009 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Laatst online: 11-09 19:53
Zo, ben er vanmiddag ook even voor gaan zitten met al die updates. Ik had nog HSPL en duttys 2.5 rom. Eerst dus terug naar stock 1.14 rom en radio 1.09 rom. Van daaruit HSPL weer vervangen door stock SPL. Toen de officiële update 1.56... En van daaruit met USPL naar duttys 2.7.... Het is even aanklooien, maar goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 22:39
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 10:48:
[...]

Dan heb je waarschijnlijk de nieuwe rom erop geflashed met Hard SPL. Dan worden inderdaad je kleuren vern#*kt. Zie hier
Wie kan mij ff helpen.
Ik wil ook de nieuwe rom erop zetten maar wat wordt er bedoeld met hard SPL.
Ik ben n.l. niet goed in engels dus als mij iemand een beknopte NL versie kan geven graag.
Dan kan ik ook naar de nieuwe rom gaan.
Bij mij staat nu nog de 1.14.404.3 van 12/09/08 er nog op.
Wie wil mij helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
nieuwe dutty is best fijn, alleen lopen de smsjes door elkaar heen bij moi na het terug zetten van de oude. Ze zijn niet meer op volgorde van datum. Tevens zijn de originele sms en andere geluidjes weg. Kan iemand met een standaard rom misschien even de wavjes die als standaard geluidjes op de HD staan uploaden? Ik zou er erg blij mee zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 22:01
Snuurtje schreef op maandag 13 april 2009 @ 21:52:
nieuwe dutty is best fijn, alleen lopen de smsjes door elkaar heen bij moi na het terug zetten van de oude. Ze zijn niet meer op volgorde van datum. Tevens zijn de originele sms en andere geluidjes weg. Kan iemand met een standaard rom misschien even de wavjes die als standaard geluidjes op de HD staan uploaden? Ik zou er erg blij mee zijn!
Daar bestaat een .cab file voor met de originele ringtones en Alarm tonen

Kijk op de website van Duttys onder het kopje downloads: klik.
(ps. je moet wel ingelogd zijn)

[ Voor 16% gewijzigd door B___MAN op 13-04-2009 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een andere brandende vraag is ook hoe ik dat syncen van de hd kan veranderen in bijv.
zodra items binnen komen, 5min 10 min 15 min.....
IK weet echt niet meer waar dat staat!
Naar de email tab, dan "Menu" > "Accounts" > "Account..."
Vervolgens "Menu" > "Options" en dan het email account selecteren en daarna "Send/Receive Schedule".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Hampelman schreef op maandag 13 april 2009 @ 20:11:
[...]

Mijn S/N (van mijn Nederlandse Vodafone) begint ook met 84. Dus ik heb even via de omweg van [mbr]*knip* aub NIET linken naar ROMs[/] de nederlandse ROM downgeload.
Helaas, als je probeert die te installeren, krijg je "Fout \[294]: Ongeldige verkoper-ID. Dit update hulpmiddel kan niet worden gebruikt op de PDA-Telefoon. Controleer het update hulpmiddel."

Kennelijk wil Vodafone niet dat we deze ROM-update installeren. Je kunt dat natuurlijk wel doen door HSPL of USPL te installeren (denk ik) maar dat is natuurlijk wat ingewikkelder...
als je weet hoe het werkt, kan je gewoon met USPL die ROM er toch opzetten...duurt in totaal 15minuten (incl. flashen)
Ik kreeg dezelfde melding, maar ik heb hem vervolgengens door naar Dutty 2.7 gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsmellow
  • Laatst online: 11-09 14:58
Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 15:39:
[...]

Hopelijk gaat v2.7 helpen ja, maar aangezien ik het probleem heb met alle roms waarbij de Topaz versie van Manila gebruikt wordt (v2.4+ volgens mij) heb ik het idee dat dit niet het geval is.

edit:
Ik heb net de SMS instellingen veranderd van Threaded naar Classic en weer terug, en hoera! Voorlopig doet hij het weer! _/-\o_ Kijken of het zo goed blijft werken, dan ben ik ook weer tevreden met deze ROM :)
Kun je mij vertellen waar je dat precies doet? Ook het enige waar ik tegenaan loop bij deze ROM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn HD werkt nu perfect en ik heb vele aanpassingen en toepassingen geinstalleerd.
Nu is mijn vraag is het het waard om de nieuwe rom te installeren. Wat zijn nu precies de verbeteringen???
En hoe zit het met de batterijduur????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Niet online
martjah schreef op maandag 13 april 2009 @ 23:55:
[...]

als je weet hoe het werkt, kan je gewoon met USPL die ROM er toch opzetten...duurt in totaal 15minuten (incl. flashen)
Ik kreeg dezelfde melding, maar ik heb hem vervolgengens door naar Dutty 2.7 gezet :)
Dank. Nou nog uitzoeken hoe dat USPL werkt. Nog een nabrander: Ik heb een Nederlandse originele rom, als ik deze heb geupgrade naar de nieuwe 1.56 (Nederlands), kun je dan zonder meer Dutty 2.7 over die Nederlandse ROM heenzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Hampelman schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 09:59:
[...]

Dank. Nou nog uitzoeken hoe dat USPL werkt. Nog een nabrander: Ik heb een Nederlandse originele rom, als ik deze heb geupgrade naar de nieuwe 1.56 (Nederlands), kun je dan zonder meer Dutty 2.7 over die Nederlandse ROM heenzetten?
jup, in die volgorde heb ik het gedaan.

mijn volgorde was: HSPL/DUTTY 2.3 --> origele ROM + radio ROM --> Origineel SPL --> nieuwe originele NL ROM erop via USPL (de normale flash werkte niet omdat mijn serial dit niet toeliet) --> Dutty 2.7 --> blije gebruiker :P

**edit** ik mag niet linken, maar op XDA staat kort beschreven hoe het moet met USPL. Bij Vista moet je wel opletten dat je de goeie HTC driver gebruikt, anders werkt USPL niet (dan zie je een zwart schermpje een keer verschijnen/verdwijnen en dan doet ie verder niks)

[ Voor 17% gewijzigd door martjah op 14-04-2009 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
Na het updaten van mijn HD met de laatste HTC rom werkt mijn camera niet meer. De camera start niet op (ook niet via /windows/camera.exe), Harde reset haalt niets uit... Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Niet online
martjah schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:08:
[...]

jup, in die volgorde heb ik het gedaan.

mijn volgorde was: HSPL/DUTTY 2.3 --> origele ROM + radio ROM --> Origineel SPL --> nieuwe originele NL ROM erop via USPL (de normale flash werkte niet omdat mijn serial dit niet toeliet) --> Dutty 2.7 --> blije gebruiker :P

**edit** ik mag niet linken, maar op XDA staat kort beschreven hoe het moet met USPL. Bij Vista moet je wel opletten dat je de goeie HTC driver gebruikt, anders werkt USPL niet (dan zie je een zwart schermpje een keer verschijnen/verdwijnen en dan doet ie verder niks)
Mijn dank grenst aan het onwaarschijnlijke. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LGU

LGU

Hampelman schreef op maandag 13 april 2009 @ 20:11:
[...]

Mijn S/N (van mijn Nederlandse Vodafone) begint ook met 84. Dus ik heb even via de omweg van [mbr]*knip* aub NIET linken naar ROMs[/] de nederlandse ROM downgeload.
Helaas, als je probeert die te installeren, krijg je "Fout \[294]: Ongeldige verkoper-ID. Dit update hulpmiddel kan niet worden gebruikt op de PDA-Telefoon. Controleer het update hulpmiddel."

Het is toch van de zotte dat Vodafone ook een non-branded toestel lijkt te blokkeren...

Gewoonweg belachelijk dat deze 'omweg' noodzakelijk is om een legaal gekocht toestel te voorzien van een nieuwe ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McOrmick
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
martjah schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:08:
[...] mijn volgorde was: HSPL/DUTTY 2.3 --> origele ROM + radio ROM --> Origineel SPL --> nieuwe originele NL ROM erop via USPL (de normale flash werkte niet omdat mijn serial dit niet toeliet) --> Dutty 2.7 --> blije gebruiker :P
Yup, ik ook, en inmiddels staat ook Dutty 2.8 er op. Dit keer zonder de Topaz achtergrond en weer gewoon lekker zwart.

Wat ik graag wil weten is of iemand beide full body protectors van Clear-Coat.com en Zagg.com (Invisible Shield) geprobeerd heeft. Welke geeft de beste bescherming in de hoekjes, en welke installeerd het makkelijkst.

Dit onderwerp zal ongetwijfeld reeds besproken zijn, maar heb een beetje last van information overload van XDA Developers en alle threads en paginas hier op Tweakers.

So, iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LGU

LGU

Net een antwoord mogen ontvangen van HTC.

Schijnbaar zijn de VF toetstellen toch branded :( :'(

[/quote]U heeft een ‘branded’ toestel, dat wil zeggen dat u het toestel bij een aanbieder heeft gekocht en dat die aanbieder de ROM heeft aangepast. De ROM updates op onze website zijn niet geschikt voor uw toestel. Of er voor uw telefoon nog met update komt ligt aan uw aanbieder, zij zijn dat niet verplicht. Ik raad u aan om contact te zoeken met uw aanbieder voor meer informatie. U kunt ook contact opnemen met ons Call Center als u nog aanvullende vragen heeft: (NL) 020 7965399 of (BE) 0240 40616 Met vriendelijke groet, Nederlandse Technische ondersteuning
[quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aandelen koersen (notering zoeken)

ik probeer de aandelenkoers van de ING (groep) op te zoeken en vast te houden, uiteraard de AEX in Euri.
vanalles geprobeerd maar ik krijg niet de ING aandelen koers te pakken (koers vandaag 14-4, 16:30uur ca €6,68).
wel allerlei andere koersen van ING te vinden. De notering zou INGA moeten zijn, maar deze komt niet voor.
Ik heb de koers wel in beeld gehad maar deze bleef ineens steken op de notering van een week terug en update niet meer.
Iemand enig idee? (zoeken heeft me helaas niets opgeleverd, ook binnen Yahoo niet)

dank alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 23:20:
[...]

Naar de email tab, dan "Menu" > "Accounts" > "Account..."
Vervolgens "Menu" > "Options" en dan het email account selecteren en daarna "Send/Receive Schedule".
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McOrmick
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 16:45:
[...] ik probeer de aandelenkoers van de ING (groep) op te zoeken en vast te houden, uiteraard de AEX in Euri.
vanalles geprobeerd maar ik krijg niet de ING aandelen koers te pakken (koers vandaag 14-4, 16:30uur ca €6,68) [...] Iemand enig idee? [...]
Kan enkel de ING koers http://finance.yahoo.com/q?s=ING&= in USD vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
  • Laatst online: 04-09 22:39
Ik heb de ROM geupdate maar nu blijft de lan vebinding grijs.
Die kan ik nu dus niet aan of uit zetten.
Heeft iemand hier een oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McOrmick dank voor de reply.
Die notering had ik idd ook al gevonden, maar niet erg praktisch deze telkens weer even om te rekenen tegen een telkens wijzigende koers....
Voorheen was de notering dus wel beschikbaar in € maar is (lijkt?) dus nu spoorloos... :? :?

iemand nog suggesties?

mvrgr

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2009 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McOrmick
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 18:54:
[...]Die notering had ik idd ook al gevonden, maar niet erg praktisch deze telkens weer even om te rekenen tegen een telkens wijzigende koers....
Voorheen was de notering dus wel beschikbaar in € maar is (lijkt?) dus nu spoorloos... :? :?
Ja, je moet eigenlijk ING.AS hebben, maar die geeft momenteel een loop-error. Yahoo, doe er wat aan!

Iets anders, heeft iemand ZAGG invisibleSHIELD of Clear-Coat in gebruik met zijn HTC T8282 / Touch HD? Wat zijn de ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosselmaniac
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-09 20:15
Mensen, wat een prachttopic.

Ik heb nu een paar dagen mijn Touch HD binnen en was op het eerste gezicht niet heel blij met het speelgoed. Naja dat heb ik wel vaker, ligt meer aan mij dan aan 't speelgoed zelf denk ik. Ik begin het echter steeds meer te zien zitten, na dit topic.

Ik heb de ROM geupdate, de officiele. De custom begin ik (nog) niet aan.

Ik heb alleen een grote noob vraag... Ik begrijp weinig van die verbindingen. iK heb hier thuis Wifi en dat draait prima op m'n HD, opera enzo. Ik zie die verbinding terug in zo'n icoontje met zo'n zendmastje, zo'n cirkeltje erboven en 2 pijltjes in en uit gaan. Wifi, klopt he?

Links daarvan staat dan vaak zo'n driehoekig icoontje, laten we het een pyramide noemen. Wat betekent dit? Dat je met _iets_ verbinding hebt, gokje?

Dan heb ik nog TomTom, die maakt gebruik van m'n GPS, wat is dat dan voor protocol / verbinding? Hoe zie ik dat terug in de icoontjes?

Dan zie ik als ik m'n wifi uitheb nog G3 staan. 3G, whatever. Dat is internet, toch? Inbel-achtig zeg maar, daar heb ik zo'n abonnementje voor. Het punt is, dat abonnement gaat pas over 3 maanden iN (tussentijds abonnement al aangevraagd, duurt nog 2 weken....). Tot die tijd kost dat dus uberveel geld , of niet? Lastig, want ik heb vaak niet door wanneer het nu gebruikt wordt. Is NoData dan een oplossing?

Dan heb je nog het bereik van de telefoon zelf, zo'n trechtertje met staafgrafiekje. Eens?

Mijn vriendin vindt het leuk om 1 Geocache te gaan zoeken met dit ding. Vooruit dan maar. Ik heb GcZ geinstalleerd, iemand mee bekend? Het komt erop neer dat ik via Wifi met GCZ op internet naar die caches wilde zoeken, maar ik schrok: er kwam een ander icoontje in beeld, GPRS? :-/ in ieder geval iets met een H in het icoontje. Kost mij dit nu geld? En kost me dat straks geld? En hoe verhoudt GPRS zich tot 3G / Wifi / TomTom GPS? Beetje vaag allemaal...

Ik hoop dat iemand even de moeite wil nemen om mijn post gestructureerd na te lopen, er staan toch een boel vragen in. Dank!

Edit:

Ohja, laatste vraag. Mijn telefoon miept vrij vaak (bijvoorbeeld als ik beurskoers wil bekijken) over dat ik mogelijk aan 't "roamen" ben. Dit verontrust me. Klinkt als een verbinding die ik niet wil. Toch ben ik in mijn optiek enkel verbonding met Wifi. Klopt dit? Kan ik met gerust hart de koersen bekijken?

[ Voor 7% gewijzigd door Mosselmaniac op 15-04-2009 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mosselmaniac schreef op woensdag 15 april 2009 @ 00:51:
Mensen, wat een prachttopic.

Ik heb nu een paar dagen mijn Touch HD binnen en was op het eerste gezicht niet heel blij met het speelgoed. Naja dat heb ik wel vaker, ligt meer aan mij dan aan 't speelgoed zelf denk ik. Ik begin het echter steeds meer te zien zitten, na dit topic.

Ik heb de ROM geupdate, de officiele. De custom begin ik (nog) niet aan.

Ik heb alleen een grote noob vraag... Ik begrijp weinig van die verbindingen. iK heb hier thuis Wifi en dat draait prima op m'n HD, opera enzo. Ik zie die verbinding terug in zo'n icoontje met zo'n zendmastje, zo'n cirkeltje erboven en 2 pijltjes in en uit gaan. Wifi, klopt he?

Links daarvan staat dan vaak zo'n driehoekig icoontje, laten we het een pyramide noemen. Wat betekent dit? Dat je met _iets_ verbinding hebt, gokje?

Dan heb ik nog TomTom, die maakt gebruik van m'n GPS, wat is dat dan voor protocol / verbinding? Hoe zie ik dat terug in de icoontjes?

Dan zie ik als ik m'n wifi uitheb nog G3 staan. 3G, whatever. Dat is internet, toch? Inbel-achtig zeg maar, daar heb ik zo'n abonnementje voor. Het punt is, dat abonnement gaat pas over 3 maanden iN (tussentijds abonnement al aangevraagd, duurt nog 2 weken....). Tot die tijd kost dat dus uberveel geld , of niet? Lastig, want ik heb vaak niet door wanneer het nu gebruikt wordt. Is NoData dan een oplossing?

Dan heb je nog het bereik van de telefoon zelf, zo'n trechtertje met staafgrafiekje. Eens?

Mijn vriendin vindt het leuk om 1 Geocache te gaan zoeken met dit ding. Vooruit dan maar. Ik heb GcZ geinstalleerd, iemand mee bekend? Het komt erop neer dat ik via Wifi met GCZ op internet naar die caches wilde zoeken, maar ik schrok: er kwam een ander icoontje in beeld, GPRS? :-/ in ieder geval iets met een H in het icoontje. Kost mij dit nu geld? En kost me dat straks geld? En hoe verhoudt GPRS zich tot 3G / Wifi / TomTom GPS? Beetje vaag allemaal...

Ik hoop dat iemand even de moeite wil nemen om mijn post gestructureerd na te lopen, er staan toch een boel vragen in. Dank!

Edit:

Ohja, laatste vraag. Mijn telefoon miept vrij vaak (bijvoorbeeld als ik beurskoers wil bekijken) over dat ik mogelijk aan 't "roamen" ben. Dit verontrust me. Klinkt als een verbinding die ik niet wil. Toch ben ik in mijn optiek enkel verbonding met Wifi. Klopt dit? Kan ik met gerust hart de koersen bekijken?
Misschien toch eerst de handleiding maar eens doornemen?
Daar worden de meeste vragen gewoon in beantwoord.
Ok, ik zal je matsen: het driehoekje betekent Roaming, en waarschijnlijk heb je een Teldfort abo, dat "roamt" op het netwerk van KPN. Dat kost je geen extra geld overigens.
Zoals een oud gezegde luidt in ICT-land: RTFM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-08 07:27
Download NoData van bijv. het bovenstaande topic.

Dan weet je zeker dat je niet op je GPRS zit.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Laatst online: 19-08 16:27
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 18:54:
[...]

McOrmick dank voor de reply.
Die notering had ik idd ook al gevonden, maar niet erg praktisch deze telkens weer even om te rekenen tegen een telkens wijzigende koers....

iemand nog suggesties?

mvrgr
Ik heb het zelfde probleem, kan ze ook niet meer vinden. Ik heb bij yahoo (hierzo) en bij HTC (hierzo) een bericht achter gelaten...nu afwachten of ze er iets aan gaan doen.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Meld indien nodig een overtreding middels een TR.

Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.