En toch is deze rom alweer verouderd, want er zijn alweer vele windows mobile 6.5 roms te vinden!Snuurtje schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 17:12:
net Dutty 3.0 erop gezet, en ga nu toch een tijdje stoppen met flashen, teveel gedoe elke keer. De taskbar ziet er fantastisch uit, notifications zijn ook iets anders zag ik nu, met een batterij indicator met percentages en een tijdsindicator hoelang je al verbonden bent met 3g.
hm ik zit net de hele tijd te zoeken, heb laatst mn nieuwe vodafone simkaartje erin gedaan, maar die staat nog op de standaard pin 0000, ik kan met geen mogelijk vinden waar ik dat kan veranderen??
Ga naar All Settings (geen idee hoe je daar in Dutty komt) -> Tabblad Personal -> Phone -> Stukje naar rechts 'scrollen' -> PIN/PIN2Snuurtje schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 17:12:
net Dutty 3.0 erop gezet, en ga nu toch een tijdje stoppen met flashen, teveel gedoe elke keer. De taskbar ziet er fantastisch uit, notifications zijn ook iets anders zag ik nu, met een batterij indicator met percentages en een tijdsindicator hoelang je al verbonden bent met 3g.
hm ik zit net de hele tijd te zoeken, heb laatst mn nieuwe vodafone simkaartje erin gedaan, maar die staat nog op de standaard pin 0000, ik kan met geen mogelijk vinden waar ik dat kan veranderen??
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Die waren er ook al bij Dutty 2.2 of nog eerderMichel242186 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 17:56:
[...]
En toch is deze rom alweer verouderd, want er zijn alweer vele windows mobile 6.5 roms te vinden!
De vraag is alleen of je WindowsMobile 6.5 op je pda - wil -
Ik ben zelf sinds gisteren helemaal weg van SPB Mobile Shell 3.0
Draait hier een stuk vlotter dan TF3D op Dutty 2.9. Dus die staat nu uit!
Zeer prettig stukje software en vooral erg snel!
Ik gebruik nu ook SPB mobile Shell 3...maar zit er nu een lock opie in dit pakket? kan het scherm wel blokkeren, maar na het unlocken gaat hij niet automatisch weer op slot. Ben bang dat ik SU2U nog wel ff nodig heb.JvdW schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 18:49:
[...]
Die waren er ook al bij Dutty 2.2 of nog eerder![]()
De vraag is alleen of je WindowsMobile 6.5 op je pda - wil -![]()
Ik ben zelf sinds gisteren helemaal weg van SPB Mobile Shell 3.0![]()
Draait hier een stuk vlotter dan TF3D op Dutty 2.9. Dus die staat nu uit!
Zeer prettig stukje software en vooral erg snel!
Als dat het enige is wat je nog nodig hebt voor een voor jou perfect functionerende interface, dan lijkt mij dat best goedMichel242186 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 19:25:
[...]
Ik gebruik nu ook SPB mobile Shell 3...maar zit er nu een lock opie in dit pakket? kan het scherm wel blokkeren, maar na het unlocken gaat hij niet automatisch weer op slot. Ben bang dat ik SU2U nog wel ff nodig heb.
PSN-ID : Cenzer
Anoniem: 134417
Goh..meen je niet..dutty xt 3.0 is dus uit 
Mwoah ik geloof dat die notification manager zowat het enig is dat veranderd is. If so, dan blijf ik wel een tijdje op 2.9..
Mwoah ik geloof dat die notification manager zowat het enig is dat veranderd is. If so, dan blijf ik wel een tijdje op 2.9..
ik heb nu ook dutty 3.0 draaien
ben van 2.7 overgegaan en ik vind het weer een vooruitgang 
ik gebruik voor het autolocken nog steeds gewoon de windows lock die erop springt op het moment dat ik hem uitzet
ben ik tevreden over.
**edit** kon het toch niet laten om lockmelite te proberen....toch fijner =)
ik gebruik voor het autolocken nog steeds gewoon de windows lock die erop springt op het moment dat ik hem uitzet
**edit** kon het toch niet laten om lockmelite te proberen....toch fijner =)
[ Voor 14% gewijzigd door martjah op 22-04-2009 16:17 ]
Ik heb ook naar voorlopig alle tevredenheid mobile shell 3.0 draaien. Ik gebruik gewoon nog lock me lite om mn scherm te locken. Werkt perfect en is echt een belachelijk klein programmaatje.
Het enig vervelende aan SPB vind ik de sms en mailfunctie. Vond dat in touchflow toch erg lekker werken. Nu moet ik elke keer mn mail of sms helemaal openen om te zien wat het is. Of heeft iemand hier ook een goed alternatief voor?
Het enig vervelende aan SPB vind ik de sms en mailfunctie. Vond dat in touchflow toch erg lekker werken. Nu moet ik elke keer mn mail of sms helemaal openen om te zien wat het is. Of heeft iemand hier ook een goed alternatief voor?
Ik wacht lekker op Dutty 3.1
Kan me niet voorstellen dat deze 3.0 helemaal bugvrij is
Zit al te wachten op een versie die ik wil flashen vanaf Dutty 1.9b die ik nu draai dus wordt weer tijd!
SPB MS 3 ga ik ook eens proberen, veel positieve verhalen
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ik vind zelf dat de 2.9 al als af mocht worden beschouwd.DeMoN schreef op woensdag 22 april 2009 @ 00:02:
Ik wacht lekker op Dutty 3.1Kan me niet voorstellen dat deze 3.0 helemaal bugvrij is
Zit al te wachten op een versie die ik wil flashen vanaf Dutty 1.9b die ik nu draai dus wordt weer tijd!
Een enkele esthetische fout bij het kiezen van de volgorde van de tabs (weather tab icoontje is er niet)
In de 3.0 heb je tevens een nieuwe notification manager
Maar daar word ik persoonlijk niet meer warm van..Dutty heeft met zijn 2.9 imo de finale versie van manila voor elkaar gekregen...chapeau daarvoor dus
Om even los te komen van die serieuze posts...Voor wat gebruiken jullie jullie hd nu eigenlijk...Buiten het bellen om natuurlijk. Sinds ik die nieuwe sd kaart heb gekocht, heb ik mijn hd weer nieuw leven ingeblazen...series hier aan de lopende band.
Morgen ga ik tevens een 16gb kaartje kopen..en meteen volproppen natuurlijk met manga, films, series en muziek
Het is erg onwaarschijnlijk dat er een V3.1 komt, ik heb de laatste versies van Dutty allemaal mogen testen, en V3.0 was wat mij betreft foutloos. Deze ROM is dus finaal. Hij is razendsnel en er zitten geen bugs meer in. Daarnaast is hij nu een tijdje 'uit de lucht' (familie). En hij heeft aangegeven over een paar weken eens naar WM6.5 te gaan kijken.Anoniem: 134417 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 01:07:
[...]
Ik vind zelf dat de 2.9 al als af mocht worden beschouwd.
Een enkele esthetische fout bij het kiezen van de volgorde van de tabs (weather tab icoontje is er niet)
In de 3.0 heb je tevens een nieuwe notification manager
Maar daar word ik persoonlijk niet meer warm van..Dutty heeft met zijn 2.9 imo de finale versie van manila voor elkaar gekregen...chapeau daarvoor dus
Maar om nou te zeggen dat deze V3.0 verouderd is ..... Dan begrijp jehet niet helemaal hoor

Vraag voor alle (mede) dutty gebruikers: Kun je met USPL gewoon over Dutty 2.8 de nieuwe versie 3.0 heen plakken? Of moet je eerst (op de een of andere manier) die versie 2.8 verwijderen en vervolgens dan pas de versie 3.0 installeren?
gewoon USPL erweer op knallen en versie 3.0 flashen!Hampelman schreef op woensdag 22 april 2009 @ 08:31:
Vraag voor alle (mede) dutty gebruikers: Kun je met USPL gewoon over Dutty 2.8 de nieuwe versie 3.0 heen plakken? Of moet je eerst (op de een of andere manier) die versie 2.8 verwijderen en vervolgens dan pas de versie 3.0 installeren?
Ik heb onlangs de nieuwste stock firmware draaien, daar op zich tevreden over, maar wel de laatste dagen last van een crashende opera. Wil dan weer zo'n rapportje versturen.
Jammere daarvan is wel dat Opera daarna niet meer wil openen. Je krijgt wel het eerste scherm en dan sta je weer terug in TouchFlo. Pas na een soft restart werkt alles weer.
Zijn er meer mensen die daar last van hebben?
Jammere daarvan is wel dat Opera daarna niet meer wil openen. Je krijgt wel het eerste scherm en dan sta je weer terug in TouchFlo. Pas na een soft restart werkt alles weer.
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Ja toevallig ik ook! Gisterenavond weer terug gegaan naar Stock ROM van HTC en vanochtend werkte alles prima. Hij kwam bij mij pas metr de foutmelding toen ik alle favorieten had verwijderd. Soft reset en alles werkt weer zoals behoren!Stormtrooper schreef op woensdag 22 april 2009 @ 09:44:
Ik heb onlangs de nieuwste stock firmware draaien, daar op zich tevreden over, maar wel de laatste dagen last van een crashende opera. Wil dan weer zo'n rapportje versturen.
Ik heb ook wat problemen met de nieuwe firmware, vooral dat opera zegt. Onvoldoende geheugen beschikbaar, ook wil messenger soms niet meer inloggen. Enige wat dan helpt is een soft reset. Het geheugen gebruik neemt bij mij ook langzaam toe, dus ik vermoed een geheugenlekje ergens.Stormtrooper schreef op woensdag 22 april 2009 @ 09:44:
Heb eerder al melding gemaakt van "stotterende muziek" (en dan het ik het niet zoals iemand suggereerde over Frans Bauer), de random terugkerende korte (0,2 tot 0,5 sec) pauzes bij het luisteren naar muziek. Iets waar bijna alle HTC Touch toestellen last van hebben, de ene meer dan de andere.
Er is een hotfix uitgekomen voor de HTC Touch Diamond, die dit (aldus leden van xda-developers) helemaal oplost. Deze fix vervangt \windows\oem_misc.dll.
Ik heb op het forum xda-developers gevraagd of iemand de oem_misc.dll van de officiele 1.56 rom kon plaatsen. Ik heb deze gecopieerd naar \windows van mijn 1.14 NL Stock Rom.
En ja hoor, gisteren eerst 1/2 uur en 's avonds 1 uur naar muziek geluisterd en: GEEN ENKELE PAUZE MEER. Tot gisteren om de 4 a 5 minuten een korte pauze, heel hinderlijk, maar de oem_misc.dll van de 1.56 ROM heeft dit bij mij opgelost.
Zie http://forum.xda-develope...read.php?t=460100&page=32 bij de post van vangrieg voor de cab file die hij zelfs voor mij heeft gemaakt. Deze heb ik geinstalleerd en daarna herstart en voila.
Omdat ik over de 1.56 rom veel lees over battery drain en omdat ik veel heb geinstalleerd heb ik geen zin om deze rom te installeren. Ik heb verder geen problemen met gps lag etc, alles draait prima op de 1.14 nl rom.
Voor de mensen met hetzelfde probleem, doe er je voordeel mee, met dank aan vangrieg.
Er is een hotfix uitgekomen voor de HTC Touch Diamond, die dit (aldus leden van xda-developers) helemaal oplost. Deze fix vervangt \windows\oem_misc.dll.
Ik heb op het forum xda-developers gevraagd of iemand de oem_misc.dll van de officiele 1.56 rom kon plaatsen. Ik heb deze gecopieerd naar \windows van mijn 1.14 NL Stock Rom.
En ja hoor, gisteren eerst 1/2 uur en 's avonds 1 uur naar muziek geluisterd en: GEEN ENKELE PAUZE MEER. Tot gisteren om de 4 a 5 minuten een korte pauze, heel hinderlijk, maar de oem_misc.dll van de 1.56 ROM heeft dit bij mij opgelost.
Zie http://forum.xda-develope...read.php?t=460100&page=32 bij de post van vangrieg voor de cab file die hij zelfs voor mij heeft gemaakt. Deze heb ik geinstalleerd en daarna herstart en voila.
Omdat ik over de 1.56 rom veel lees over battery drain en omdat ik veel heb geinstalleerd heb ik geen zin om deze rom te installeren. Ik heb verder geen problemen met gps lag etc, alles draait prima op de 1.14 nl rom.
Voor de mensen met hetzelfde probleem, doe er je voordeel mee, met dank aan vangrieg.
creda
In de Music tab kunnen er 'afbeeldingen' bij de verschillende nummers getoond worden.
De 2 standaard geprogrammeerde nummers op de Touch HD hebben er ook beiden een eigen afbeelding bij.
Wanneer ik echter nieuwe muziek op mijn Touch HD zet, zou ik daar ook graag een albumhoes of iets dergelijks zichtbaar willen krijgen.
Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
De 2 standaard geprogrammeerde nummers op de Touch HD hebben er ook beiden een eigen afbeelding bij.
Wanneer ik echter nieuwe muziek op mijn Touch HD zet, zou ik daar ook graag een albumhoes of iets dergelijks zichtbaar willen krijgen.
Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
Anoniem: 277390
Dat had ik soms ook met de stock ROM (1.14), maar met de officiele ROM update van HTC (1.56) heb ik er geen last meer van.Stormtrooper schreef op woensdag 22 april 2009 @ 09:44:
Ik heb er ook last van. Opera knalt er af en toe uit, pas na soft reset werkt hij weer.Stormtrooper schreef op woensdag 22 april 2009 @ 09:44:
Ook neemt soms het geheugengebruik langzaam toe bij mij..
Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110
Ik heb even een vraagje,
aan custom roms wil ik mij nog niet wagen maar er is nu ook een officiel update van de rom, maar er staat dat je alle gegevens kwijt raakt. Ik neem aan dat alles wat op je geheugen kaartje blijft bestaan?
Kan ik dit zit als gewoon een format van je c schijf en een herinstallatie van windows, of is het meer het repareren van windows. (oftwel blijven je instellingen bewaard)
dito voor smsjes enzo.
Ik kan ells wel backuppen maar ik vraag me gewoon af wat ik kwijt raak met de upgrade en wat ik dus opnieuw moet doen. Ik kan nergen een detail hierover vinden. (of ik kijk eroverheen)
PS: als dus ales kwijt raak waar kan ik me smsjes het beste mee backuppen?
aan custom roms wil ik mij nog niet wagen maar er is nu ook een officiel update van de rom, maar er staat dat je alle gegevens kwijt raakt. Ik neem aan dat alles wat op je geheugen kaartje blijft bestaan?
Kan ik dit zit als gewoon een format van je c schijf en een herinstallatie van windows, of is het meer het repareren van windows. (oftwel blijven je instellingen bewaard)
dito voor smsjes enzo.
Ik kan ells wel backuppen maar ik vraag me gewoon af wat ik kwijt raak met de upgrade en wat ik dus opnieuw moet doen. Ik kan nergen een detail hierover vinden. (of ik kijk eroverheen)
- Squeeek !!!
Er wordt een nieuwe ROM over je oude heen 'geschreven', hierdoor worden alle instellingen en dergelijke verwijderd en terug gebracht naar de fabrieksinstellingen die bij je nieuwe ROM horen. Contacten, SMS etc. kan je bijvoorbeeld met PIMBackup backuppen.Ekitch schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:21:
Ik heb even een vraagje,
dito voor smsjes enzo.
Wat op je geheugenkaart staat blijft waar het is, alleen moet je het wel vaak opnieuw installeren omdat de reg-instellingen zijn verdwenen door de nieuwe ROM.
Ja, ik denk dat dat het wel zo een beetje is
Gebruik de zoekfunctie:Ekitch schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:21:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1339999?data[filter_keywords]=backup&data[boolean]=AND
Hoe laat ik de scherm van mijn Touch HD automatisch laten aanzetten als ik gebeld word of sms krijg?
Ik kan het in de configuratie niet terugvinden. Ik dacht dat die optie standaard aangezet is, maar nee....
Hoe heet "automatisch scherm aanzetten als je gebeld wordt" methode? Het is voor mij wel handig voor volgende keer.
Ik kan het in de configuratie niet terugvinden. Ik dacht dat die optie standaard aangezet is, maar nee....
Hoe heet "automatisch scherm aanzetten als je gebeld wordt" methode? Het is voor mij wel handig voor volgende keer.
[ Voor 4% gewijzigd door Dark Angel 58 op 22-04-2009 14:00 ]
Anoniem: 289231
jullie draaien allemaal nog gewoon WM6.1?
is 6.5 beter? hoe legaal is het eigenlijk om 6.5 op je telefoon te zetten, vervalt je garantie dan?
is 6.5 beter? hoe legaal is het eigenlijk om 6.5 op je telefoon te zetten, vervalt je garantie dan?
We stellen het op prijs dat je je eerst even inleest in de materie in plaats van dat je hier je vraagjes dumptAnoniem: 289231 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:15:
jullie draaien allemaal nog gewoon WM6.1?
Het is mij uit de handleiding, noch deze topic en Google niet duidelijk geworden hoe ActiveSync nou precies alle e-mail accounts synchroniseert.
Ik heb het als volgt georganiseerd:
PC
In Outlook 2007 (op Win XP Pro met SP3) heb ik verschillende e-mail accounts voor verschillende doeleinden (werk, prive, fun, tweakers, etc.):
HTC Touch HD
Emails van 1 en 2 komen binnen in Postvak IN, en voor de andere adressen heb ik handmatig e-mail accounts ingesteld.
Als ik mijn HD in de USB-cradle steek, gaat ActiveSync automatisch de emails van accounts 1 en 2 syncen, maar niet van 3, 4 en 5. Deze moet ik laten syncen door voor elk account apart op de knop Verzenden/Ontvangen te tikken, terwijl het toestel nog in de cradle zit.
Hoort dit zo, of moet dat ook automatisch kunnen voor apart ingestelde accounts, en niet alleen de accounts die Outlook op je PC in de Personal Folders zet (default folders van Outlook, zeg maar)?
En hoe stel ik in dat (wanneer ik thuis ben maar mijn HD niet met de PC is verbonden) mijn e-mail accounts via WLAN worden gesynced? Ik kan namelijk bij accountinstellingen alleen kiezen tussen Internet, Werk, Vodafone Push Mail en Vodafone MMS. Als ik een nieuwe verbinding wil aanmaken kan ik alleen kiezen tussen Bluetooth, Compatible met Hayes op COM, Mobiele verbinding en Mobiele verbinding (GPRS, 3G). Nergens WLAN. Zet ik eerst in Communicatie Manager WLAN aan en de gegevensverbinding uit, en ik ga dan mijn e-mails ophalen, wordt toch nog alles via HDSPA binnengehaald (tsja, logisch, want zo staat het ingesteld en wordt blijkbaar neit overruled)
Ik ben namelijk gewend om op mijn Nokia N95 een instelling te gebruiken waarbij ik iedere keer een keuzevenster te zien krijg waarin ik kan aangeven welke verbinding ik voor het ophalen van mijn e-mails wil gebruiken op dat moment, met in het lijstje van mogelijke verbindingen o.a. ook WLAN (handig als je in het buitenland bent en alleen via wifi-hotspot van je hotel je mail wilt ophalen).
Ik heb het als volgt georganiseerd:
PC
In Outlook 2007 (op Win XP Pro met SP3) heb ik verschillende e-mail accounts voor verschillende doeleinden (werk, prive, fun, tweakers, etc.):
- zonnet.nl (POP3)
- upcmail.nl (POP3)
- gmail.com (IMAP4)
- "mijnwerkadres".nl (IMAP4, jammergenoeg geen Exchange)
- hotmail.com (via plugin Outlook Connector voor Windows Live)
HTC Touch HD
Emails van 1 en 2 komen binnen in Postvak IN, en voor de andere adressen heb ik handmatig e-mail accounts ingesteld.
Als ik mijn HD in de USB-cradle steek, gaat ActiveSync automatisch de emails van accounts 1 en 2 syncen, maar niet van 3, 4 en 5. Deze moet ik laten syncen door voor elk account apart op de knop Verzenden/Ontvangen te tikken, terwijl het toestel nog in de cradle zit.
Hoort dit zo, of moet dat ook automatisch kunnen voor apart ingestelde accounts, en niet alleen de accounts die Outlook op je PC in de Personal Folders zet (default folders van Outlook, zeg maar)?
En hoe stel ik in dat (wanneer ik thuis ben maar mijn HD niet met de PC is verbonden) mijn e-mail accounts via WLAN worden gesynced? Ik kan namelijk bij accountinstellingen alleen kiezen tussen Internet, Werk, Vodafone Push Mail en Vodafone MMS. Als ik een nieuwe verbinding wil aanmaken kan ik alleen kiezen tussen Bluetooth, Compatible met Hayes op COM, Mobiele verbinding en Mobiele verbinding (GPRS, 3G). Nergens WLAN. Zet ik eerst in Communicatie Manager WLAN aan en de gegevensverbinding uit, en ik ga dan mijn e-mails ophalen, wordt toch nog alles via HDSPA binnengehaald (tsja, logisch, want zo staat het ingesteld en wordt blijkbaar neit overruled)
Ik ben namelijk gewend om op mijn Nokia N95 een instelling te gebruiken waarbij ik iedere keer een keuzevenster te zien krijg waarin ik kan aangeven welke verbinding ik voor het ophalen van mijn e-mails wil gebruiken op dat moment, met in het lijstje van mogelijke verbindingen o.a. ook WLAN (handig als je in het buitenland bent en alleen via wifi-hotspot van je hotel je mail wilt ophalen).
[ Voor 4% gewijzigd door sl1200 op 22-04-2009 15:01 ]
Ik zie niet waar jij het woordje verouderd vandaan haaltmattrob schreef op woensdag 22 april 2009 @ 07:31:
[...]
Het is erg onwaarschijnlijk dat er een V3.1 komt, ik heb de laatste versies van Dutty allemaal mogen testen, en V3.0 was wat mij betreft foutloos. Deze ROM is dus finaal. Hij is razendsnel en er zitten geen bugs meer in. Daarnaast is hij nu een tijdje 'uit de lucht' (familie). En hij heeft aangegeven over een paar weken eens naar WM6.5 te gaan kijken.
Maar om nou te zeggen dat deze V3.0 verouderd is ..... Dan begrijp jehet niet helemaal hoor!
Wat ik eigenlijk zeg is gewoon dat 2.9 al compleet is..tenminste dat kan ik toch afleiden van mijn eigen post
..Damn..verouderd?
Dan is het nu even mijn beurt om een vraag te stellen ivm opera 9.5 build 16277. De standaard zoom slider (button drukken en vervolgens sliden) wil ik vervangen door die andere zoom slider (waar je aan de zijkant van je scherm gewoon moet sliden). Ik heb al zitten prutsen in mijn registry bij opera zelf. Disablen van slider zelf werkte dus niet. If possible zou iemand dat hier kunnen posten?
Die slider zag ik al in de opera 9.5 build van laurentius 2.0

Anoniem: 289231
jep sinds nieuwe firmware is opera bij mij ook flink bugged en crashed soms, soms start hij ook heel niet op..Stormtrooper schreef op woensdag 22 april 2009 @ 09:44:
Ik SMS er nog mee, internet, films kijken, youtuben.. Weer checken voor vandaag, ff AEX en EUR->USD koers bekijken.. Gewoon alles wat je ermee kan, behalve voicerecordenAnoniem: 134417 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 01:07:
[...]
Om even los te komen van die serieuze posts...Voor wat gebruiken jullie jullie hd nu eigenlijk...Buiten het bellen om natuurlijk. Sinds ik die nieuwe sd kaart heb gekocht, heb ik mijn hd weer nieuw leven ingeblazen...series hier aan de lopende band.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Ik draai nu naar volle tevredenheid WM Mobile 6.5, Miri V8.1 Premium naar volle tevredenheid. Iemand anders die deze Rom gebruikt? Ik moet zeggen dat kwa snelheid en gebruiksgemak niets tegen deze Rom op kan. Vooral lijkt met WM mobile 6.5 het Manilla gedeelte beter aan te sluiten op het windows gedeelte.
Nog een tip van mijn kant: zorg dat je in het windowsmenu een paar startmappen maakt (office, games, system, communication, media). Gooi alle programma's binnen deze categorien in deze mappen en je Touch HD is in 1x dubbel zo snel. Je kan hiervoor de File Explorer gebruiken.
Nog een tip van mijn kant: zorg dat je in het windowsmenu een paar startmappen maakt (office, games, system, communication, media). Gooi alle programma's binnen deze categorien in deze mappen en je Touch HD is in 1x dubbel zo snel. Je kan hiervoor de File Explorer gebruiken.
Anoniem: 297845
Oke, Ik heb de topics op xda goed geleden en wil graag mijn rom gaan flashen (dutty). Die nieuwe guide voor dummies is erg handig, maar ik heb nog 1 vraag:
Flash new cooked rom based on HTC 1.56 rom:
(6) Run USPL. For instructions on how, read steps (5b) through (5e). If you are at this point and have already flashed the new HTC 1.56 rom your SPL version will show 1.54.0000 at step (5b). This is ok and is correct.
Dit snap ik allemaal nog en gaat geen probleem worden. Vervolgens:
(6a) Flash the rom from (1f) to your phone.
Om die rom te flashen moet ik dan gewoon BlackstoneRUUWrapper runnen en pakt die dan automatisch de: Ruu_Signed_Dutty's_HD_V3_XT_5.2.21042.1.6.1.Ship? Of moet ik die Ruu_Signed_Dutty's_HD_V3_XT_5.2.21042.1.6.1.Ship eerst naar mijn opslagkaart/telefoon root kopieren?
Arjen
(6) Run USPL. For instructions on how, read steps (5b) through (5e). If you are at this point and have already flashed the new HTC 1.56 rom your SPL version will show 1.54.0000 at step (5b). This is ok and is correct.
Om die rom te flashen moet ik dan gewoon BlackstoneRUUWrapper runnen en pakt die dan automatisch de: Ruu_Signed_Dutty's_HD_V3_XT_5.2.21042.1.6.1.Ship? Of moet ik die Ruu_Signed_Dutty's_HD_V3_XT_5.2.21042.1.6.1.Ship eerst naar mijn opslagkaart/telefoon root kopieren?
Arjen
Excuses van mijn kantAnoniem: 134417 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 15:45:
[...]
Ik zie niet waar jij het woordje verouderd vandaan haalt
Wat ik eigenlijk zeg is gewoon dat 2.9 al compleet is..tenminste dat kan ik toch afleiden van mijn eigen post. De 3.0 is -denk ik- zeker top, maar ik heb even geen zin meer om te flashen ;p

Nogmaals, excusesEn toch is deze rom alweer verouderd, want er zijn alweer vele windows mobile 6.5 roms te vinden!

Je moet BlackstoneRUUWrapper runnen, die pakt automatisch die ruu_blaat_piraten_schip, en die flashed hij dan vervolgens naar je telefoon. Je hoeft dus niks op je SD-kaartje te zettenAnoniem: 297845 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 19:53:
Oke, Ik heb de topics op xda goed geleden en wil graag mijn rom gaan flashen (dutty). Die nieuwe guide voor dummies is erg handig, maar ik heb nog 1 vraag:
Arjen
~ James May
Je moet nadat je 1.54.0000 SPL hebt, eerst USPL opstarten. En dan via BlackstoneRUUWrapper de nieuwe Dutty flashen. Die staat in dezelfde directory, dat hoeft dus niet naar je opslagkaart.Anoniem: 297845 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 19:53:
Arjen
Thanks
. Blijk toch wel een probleem te hebben met het eerste gedeelte. Ik zet me telefoon in bootloader en wil USPL laden via een command prompt maar krijg vervolgens de melding: Error, usb port could not be opened. Verify that the device is connected and SPL boot mode is active, disallow USB connections in Activesync settings and try again. Heeft dit te maken met het Vista probleem?
Dat kan. Heb je eerst HD in bootloader gezet. Dan verschijnt onderin 'serial'. Dan via USB aansluiten met pc (zorg dat je in ACtivesync de optie 'syncen via usb' uit hebt staan), dan verschijnt 'USB' ipv 'serial'. Dan kan je USPL aanzetten. Als dat niet lukt, en je gebruikt VISTA, dan moet je inderdaad met de VISTA drivers in de weer.Anoniem: 297845 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 20:32:
Thanks. Blijk toch wel een probleem te hebben met het eerste gedeelte. Ik zet me telefoon in bootloader en wil USPL laden via een command prompt maar krijg vervolgens de melding: Error, usb port could not be opened. Verify that the device is connected and SPL boot mode is active, disallow USB connections in Activesync settings and try again. Heeft dit te maken met het Vista probleem?
Oke, er zijn al vorderingen. Heb die drivers geupdate en nu werkt het. Me telefoon is opnieuw opgestart, staat nog steeds in bootloader. Nu staat er o.a. op mijn scherm: SPL-1.5. USPL. Is dit juist? Sorry dat ik een aantal vragen stel, maar dit staat niet in de guide, en heb gewoon geen zin om met een kapotte tel te zitten, haha.
Ja, klopt.Anoniem: 297845 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 20:55:
Oke, er zijn al vorderingen. Heb die drivers geupdate en nu werkt het. Me telefoon is opnieuw opgestart, staat nog steeds in bootloader. Nu staat er o.a. op mijn scherm: SPL-1.5. USPL. Is dit juist? Sorry dat ik een aantal vragen stel, maar dit staat niet in de guide, en heb gewoon geen zin om met een kapotte tel te zitten, haha.
Ik heb even op internet gezocht over hoe ik laat display van htc touch hd automatisch laat aanzetten wanneer ik een call of sms krijg.
Helaas heb ik geen antwoorden gekregen... iemand anders?
Helaas heb ik geen antwoorden gekregen... iemand anders?
erm als je gebeld wordt, gaat ie al automatisch aan.
je kan met advanced config of met hd tweak (weet ff niet welke van de 2) kan je wake up on text message aanzetten.
je kan met advanced config of met hd tweak (weet ff niet welke van de 2) kan je wake up on text message aanzetten.
Is het mogelijk om mijn HSDAP verbinding automatisch uit te laten gaan als deze niet wordt gebruikt? En dan wel zo dat hij weer aan gaat om de x minuten als de mail opgehaald wordt?
hallo beste allemaal...
ik draai op dutty v3,en krijg mn mms maar niet aan de gang.ik heb wel alle instellingen gedaan enzo,maar als ik een mms krijg moet in naar de vodafone site met een code om hem te zien
weet iemand hoe ik dit goed kan krijgen???
ik draai op dutty v3,en krijg mn mms maar niet aan de gang.ik heb wel alle instellingen gedaan enzo,maar als ik een mms krijg moet in naar de vodafone site met een code om hem te zien
Wie heeft nog meer de NS Reisplanner Xtra geïnstalleerd? Bij mij werkt het prima alleen de tijd loopt 2 uur achter. Gokje dat ie voor de tijd gewoon GMT gebruikt. Weet iemand daar een remedie voor?
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Gister ook SPB mobile Shell 3 geïnstalleerd...ziet er echt super uit!
Alles draait lekker soepel, blijft niet hangen en alles is keurig netjes in te stellen.
Nu nog lekker aan de slag om mn eigen achtergrondjes te maken en mn HD kan er weer een tijdje tegen aan.
Zal wat pics oploaden als het zo ver is.
Alles draait lekker soepel, blijft niet hangen en alles is keurig netjes in te stellen.
Nu nog lekker aan de slag om mn eigen achtergrondjes te maken en mn HD kan er weer een tijdje tegen aan.
Zal wat pics oploaden als het zo ver is.
Anoniem: 233718
Die instellingen pakt de telefoon niet automatischjonny htc schreef op donderdag 23 april 2009 @ 10:52:
hallo beste allemaal...
ik draai op dutty v3,en krijg mn mms maar niet aan de gang.ik heb wel alle instellingen gedaan enzo,maar als ik een mms krijg moet in naar de vodafone site met een code om hem te zien![]()
Tenminste niet goed.
Ga naar Settings - Connections - Advanced - Select Networks
Selecteer Vodafone MMS en druk op edit
Edit - next
En daar staat nu office.vodafone.nl maar dat moet live.vodafone.com zijn
next - finish
Druk op Ok
Selecteer dan Vodafone Live! en druk weer op Ok.
Nu kun je mms versturen en als het goed is ook ontvangen.
Khoop dat dit je probleem oplost....
ik heb deze ingesteld op "The internet"....zover ik weet stuurt ie hem dan via de wifi naar de vodafone server als ik verbonden ben met wifi.Anoniem: 233718 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:49:
[...]
Die instellingen pakt de telefoon niet automatisch
Tenminste niet goed.
Edit - next
next - finish
Druk op Ok
Zijn er meer mensen die sync problemen hebben met de nieuwe official ROM?? Ik heb nu al drie of vier keer gehad dat er problemen waren met syncen en dat alles opnieuw gesynct moet worden.... (Kan ook aan nuevasync liggen aangezien ik deze dienst gebruik)
Heb overigens ook het probleem dat ik bij de instellingen van activesync niet meer de server settings kan veranderen. Ik kan in het eerste instelling menu wel een server adres kiezen maar bij de tweede pagina kan ik enkele het wachtwoord veranderen en niet de user name en het domein ???? Iemand die hier eerder problemen mee heeft gehad??
Ik wil namelijk de synchronisatie met nuevasync eruitgooien en gewoon synchroniseren via de server van google, maar nu kan ik de instellingen dus niet wijzigen?
Problem solved: Heb gewoon alle settings gedelete en opnieuw ingesteld....
Heb overigens ook het probleem dat ik bij de instellingen van activesync niet meer de server settings kan veranderen. Ik kan in het eerste instelling menu wel een server adres kiezen maar bij de tweede pagina kan ik enkele het wachtwoord veranderen en niet de user name en het domein ???? Iemand die hier eerder problemen mee heeft gehad??
Ik wil namelijk de synchronisatie met nuevasync eruitgooien en gewoon synchroniseren via de server van google, maar nu kan ik de instellingen dus niet wijzigen?
Problem solved: Heb gewoon alle settings gedelete en opnieuw ingesteld....
[ Voor 56% gewijzigd door Rob1106 op 23-04-2009 15:47 ]
Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110
Nog niet geprobeerd. Toen die applet voor 90% klaar was met installeren kreeg ik een foutmelding. Sinds die tijd mag ik hem niet meer downloaden en moet eerst een SMS sturen. En daar heb ik nog geen zin in gehad.mastair schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:15:
Wie heeft nog meer de NS Reisplanner Xtra geïnstalleerd? Bij mij werkt het prima alleen de tijd loopt 2 uur achter. Gokje dat ie voor de tijd gewoon GMT gebruikt. Weet iemand daar een remedie voor?
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
wat een topper zeg!!! thanks het werkt weer naar behoren!Anoniem: 233718 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:49:
[...]
Die instellingen pakt de telefoon niet automatisch
Tenminste niet goed.
Edit - next
next - finish
Druk op Ok
precies wat je beschreef..
Ik zie niet echt een andere ROM die gebruik maakt van 6.5. de meesten gebruiken nog 6.1.TouchHD schreef op woensdag 22 april 2009 @ 18:57:
Ik draai nu naar volle tevredenheid WM Mobile 6.5, Miri V8.1 Premium naar volle tevredenheid. Iemand anders die deze Rom gebruikt? Ik moet zeggen dat kwa snelheid en gebruiksgemak niets tegen deze Rom op kan. Vooral lijkt met WM mobile 6.5 het Manilla gedeelte beter aan te sluiten op het windows gedeelte.
Tierelier
Ik heb de officiele ROM update gedaan, maar heb nu (na ongeveer 2 weken) het idee dat mn batterij steeds wat sneller leeg begint te raken, zonder dat ik nu andere dingen met mn telefoon doe dan voorheen..
Zijn er meer mensen die dit idee hebben??
Anoniem: 285532
zooo..
na lange tijd van afwezigheid (sorry peeps)
ff kort vraagje van mijner zijde..
ik zoek de mogelijkheid om verstuurde en ontvangen smsjes te bewaren op m'n pc..
Iemand ENIG idee hoe dit kan???
ik zoek de mogelijkheid om verstuurde en ontvangen smsjes te bewaren op m'n pc..
gewoon even ter info, nu met de nieuwe rom heb ik ook last van een paar dingenAnoniem: 289231 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 15:50:
[...]
jep sinds nieuwe firmware is opera bij mij ook flink bugged en crashed soms, soms start hij ook heel niet op..
-bugged opera (afsluiten, omdat er te weinig geheugen is? en soms start ie niet eens op, moet dan een soft-reset doen)
-accu gaat veel sneller dan voorheen

PSN: syrrah
Even een Mediavraag!
Ik heb vandaag SPB Mobile Shell 3.0 geinstalleerd.
Super! Heerlijk snel super integratie met windows mobile (beter als touchflo3d)
Alleen 1 probleem, ik kan niet meer bij de mediaplayer van TF3D komen, die ik zelf wel erg prettig vind. vooral de management voor de mp3's die er in zit.
Kan alleen ong maar windows media player aansturen wat echt werkelijk 3x ruk is.
Weet iemand een fijn gratis programma die ik kan installeren?
Alleen 1 probleem, ik kan niet meer bij de mediaplayer van TF3D komen, die ik zelf wel erg prettig vind. vooral de management voor de mp3's die er in zit.
Kan alleen ong maar windows media player aansturen wat echt werkelijk 3x ruk is.
Als je PIM Backup gebruikt om je SMSjes te backuppen, dan ontstaat er een .pib bestand. Deze kan je overzetten naar je pc (eerst extracten, want het is een .zip) en in notepad/excel openen, om te editen of lezen of wat je ook wilt doen. Moet wel zeggen dat ik het niet zelf heb geprobeerd, maar wel weet dat het zo kan.Anoniem: 285532 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 16:25:
zooo..
Ik heb dezelfde problemen. Net bij HTC via de website gemeld.syrrah schreef op donderdag 23 april 2009 @ 16:47:
[...]
gewoon even ter info, nu met de nieuwe rom heb ik ook last van een paar dingen
-bugged opera (afsluiten, omdat er te weinig geheugen is? en soms start ie niet eens op, moet dan een soft-reset doen)
-accu gaat veel sneller dan voorheen
Als iedereen met problemen dit meld bij HTC pakken ze het misschien sneller op!
uhh... ik merk hetzelfde. ik dacht eerst dat het aan mij lag...maar het lijkt idd dat er iets onderwater zuigt aan de accu.DaFreakR schreef op donderdag 23 april 2009 @ 16:22:
Ik heb de officiele ROM update gedaan, maar heb nu (na ongeveer 2 weken) het idee dat mn batterij steeds wat sneller leeg begint te raken, zonder dat ik nu andere dingen met mn telefoon doe dan voorheen..
S2P (maw: Slide 2 Play)M-AH schreef op donderdag 23 april 2009 @ 17:11:
Even een Mediavraag!
Ik heb inmiddels gemerkt dat ActiveSync weldegelijk alle accounts automatisch synct bij het tot stand brengen van de verbinding met de PC, maar dat het bij mij niet leek te gebeuren, omdat 1 van die accounts erg veel subfolders had die ik allemaal op mijn HD had aangevinkt om te syncen. Afhankelijk van dat aantal subfolders duurt het soms wel 30min. voordat het syncen voltooid is, en ondertussen zie je niets gebeuren in het scherm van ActiveSync dat je op de hoogte houdt van wat er op dat moment gaande is. Je merkt alleen dat je HD al die tijd traag reageert. "berichtkoppen ontvangen" is het enige wat je kunt tegenkomen op dat moment, als je in de e-mail explorer bij een subfolder gaat kijken dat op dat moment door ActiveSync wordt gesynced.sl1200 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:57:
Het is mij uit de handleiding, noch deze topic en Google niet duidelijk geworden hoe ActiveSync nou precies alle e-mail accounts synchroniseert.
...
Het is toch toch best vervelend dat ActiveSync zo ontzettend lang nodig heeft om alles te syncen!
Verder, als je geen Exchange Server hebt, zie ik op dit moment het nut niet in van de Outlook op je HD (in mijn geval accounts 1 en 2 uit de vorige post). Als je namelijk onderweg bent, kun je niets binnenhalen voor die accounts en als je een e-mail beantwoordt, wordt deze bewaard in de Postvak UIT totdat je weer thuiskomt en gaat syncen. Alleen de e-mail accounts die je apart instelt (in mijn geval accounts 3 en hoger) kun je onderweg via mobiel internet of wifi syncen.
Ik kan natuurlijk ook mijn accounts 1 en 2 op die manier apart instellen, maar dan staan ze toch dubbel: zowel in Personal Folders, als onder de apart ingestelde account???

Doe ik iets verkeerds, of zie ik iets over het hoofd???
Ik probeer nou al enkele dagen mijn contacten weer te geven op basis van voornaam ipv standaard de achternaam. Ik kan dit echt nergens vinden, iemand die weet waar dit staat?? Ik kan me herinneren dat het de vorige keer heel simpel ergens een optie was, maar kan hem echt niet vinden
Anoniem: 111759
volgens mij is dat een programmaatje dat firstnamelastname heet of zoiets. Of je moet het in outlook doen, als je daarmee synchroniseertRob1106 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 09:25:
Ik probeer nou al enkele dagen mijn contacten weer te geven op basis van voornaam ipv standaard de achternaam. Ik kan dit echt nergens vinden, iemand die weet waar dit staat?? Ik kan me herinneren dat het de vorige keer heel simpel ergens een optie was, maar kan hem echt niet vinden
Ik heb het echt een keer gedaan op het toestel zelf, dus het moet kunnen.Anoniem: 111759 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 09:47:
[...]
volgens mij is dat een programmaatje dat firstnamelastname heet of zoiets. Of je moet het in outlook doen, als je daarmee synchroniseert
Ik gebruik overigens Gmail contacten, en ze staan wel gewoon goed in mn gmail account...
[ Voor 11% gewijzigd door Rob1106 op 24-04-2009 09:54 ]
bij nokia's en zo kan het wel, maar bij windows heb ik die functionaliteit nog nooit gezien behoudens een extra applicatieRob1106 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 09:53:
[...]
Ik heb het echt een keer gedaan op het toestel zelf, dus het moet kunnen.
Ik gebruik overigens Gmail contacten, en ze staan wel gewoon goed in mn gmail account...
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 111759 op 24-04-2009 10:12 ]
Ik heb al gevonden hoe je in elk geval iemand wel correct kan opslaan. Onder contact bewerken kies je voor: 'archiveren als'. Dan kun je kiezen of je hem wilt opslaan met achternaam, voornaam of voornaam, achternaam.Anoniem: 111759 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 10:03:
[...]
bij nokia's en zo kan het wel, maar bij windows heb ik die functionaliteit nog nooit gezien behoudens een extra applicatie
Ik weet bijna zeker dat ik toen ergens die keuze had om dat voor alle contacten te doen. Misschien dat dit in de nieuwe ROM er niet meer inzit???
Ik weet in elk geval 100% zeker dat ik er zelf niet een speciaal programma voor heb geinstalleerd oid...
Anoniem: 149100
Ik neem aan dat je contacten ook allemaal in de WM contactmanger staan.Rob1106 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 09:25:
Als je daar de gegevens niet in het voornaam-, resp achternaamveld zet, maar in het middle name veld, beginnend met de voornaam, staan alle contacten altijd gesorteerd op de voornaam.
dat klopt, dat ken ik, maar ik dacht dat je bedoelde alle contacten in een keer, en dat kan alleen met dat eerder genoemde programmaatjeRob1106 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 10:23:
[...]
Ik heb al gevonden hoe je in elk geval iemand wel correct kan opslaan. Onder contact bewerken kies je voor: 'archiveren als'. Dan kun je kiezen of je hem wilt opslaan met achternaam, voornaam of voornaam, achternaam.
Ik weet bijna zeker dat ik toen ergens die keuze had om dat voor alle contacten te doen. Misschien dat dit in de nieuwe ROM er niet meer inzit???
Ik weet in elk geval 100% zeker dat ik er zelf niet een speciaal programma voor heb geinstalleerd oid...
Toevallig een idee hoe dit voor HI werkt? Ik kan ook geen mms ontvangen.martjah schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:54:
[...]
ik heb deze ingesteld op "The internet"....zover ik weet stuurt ie hem dan via de wifi naar de vodafone server als ik verbonden ben met wifi.
op de Hi site staan handleidingen om dit in te stellen.Anoniem: 297845 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 16:00:
[...]
Toevallig een idee hoe dit voor HI werkt? Ik kan ook geen mms ontvangen.
heb het ook gemeld, en standaard antwoord met advies de update nogmaals te downloaden en installeren. gedaan en zonder resulaat, probleem blijft (niet anders verwacht)Mike4066 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 18:16:
[...]
Ik heb dezelfde problemen. Net bij HTC via de website gemeld.
Als iedereen met problemen dit meld bij HTC pakken ze het misschien sneller op!
Anoniem: 218229
hoi,
ik heb dit forum eens bekeken, maar vond niet echt een antwoord.
mijn probleem is igo8 , ik heb de mapjes op mijn sd kaartje gezet, 2577 en igo8
dan even een soft reset gedaan,hij installeerd het programma enz.. en dan in de igo8 content map extra gegevens gekopieerd zoals andere kaarten enz...maar het lukt me niet op het programma op te starten op mn toestel,, heb hier en daar gelezen om systxt files te veranderen, of een ander bestand op het programma te installeren, maar over welk progje of bestand gaat het dan, heb al vanalles geprobeerd maar niets helpt!!
iemand een idee??
ik heb dit forum eens bekeken, maar vond niet echt een antwoord.
mijn probleem is igo8 , ik heb de mapjes op mijn sd kaartje gezet, 2577 en igo8
dan even een soft reset gedaan,hij installeerd het programma enz.. en dan in de igo8 content map extra gegevens gekopieerd zoals andere kaarten enz...maar het lukt me niet op het programma op te starten op mn toestel,, heb hier en daar gelezen om systxt files te veranderen, of een ander bestand op het programma te installeren, maar over welk progje of bestand gaat het dan, heb al vanalles geprobeerd maar niets helpt!!
iemand een idee??
de sys.txt moet idd aangepast worden voor op je touch HD
op xda staan een aantal topics waar deze configuratie in terug komt.
verder hoef je geen extra programma's etc erop te zetten voor igo8
Hallo iedereen,
Kan je met de standaard ROM het volgende verwezenlijken:
Bepaalde profielen aanmaken zodat je uw HTC op "silent" zet maar voor een bepaalde contactpersoon toch nog een ringtoon doorkrijgt?
Kan je verschillende ringtones aan verschillende mensen geven of is er maar 1 ringtone voor iedereen.
Alvast bedankt,
Dino
Bepaalde profielen aanmaken zodat je uw HTC op "silent" zet maar voor een bepaalde contactpersoon toch nog een ringtoon doorkrijgt?
Kan je verschillende ringtones aan verschillende mensen geven of is er maar 1 ringtone voor iedereen.
Alvast bedankt,
Dino
Zijn er mensen die Bluetooth PAN aan de praat hebben op Dutty's 2.9 of 3.0? Het werkte bij mij bij de ROM die bij de telefoon kwam, maar sinds het updaten lijkt internet sharing alles te verwijzen naar de telefoon zelf. Ping of tracert naar het ip van google geeft dus een resultaat naar het ip van de telefoon terug.
ik heb nu de sys.txt veranderd zoals beschreven , maar komt niet veel leven in.martjah schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 23:22:
de sys.txt moet idd aangepast worden voor op je touch HD
als ik het igo8 icoon aanklik lijkt het alsof hij gaat opstarten, maar niets, zelf geen foutmelding
ik heb igo8 8.0 mss moet ik een andere versie installeren, heb al gezien dat versie 8.3 uit is.
mss dat daar het probleem zit.alle tips zijn welkom
Dit probleem had ik dus ook met Dutty 2.7.... ik kreeg PAN ook niet aan de gang, ik dacht dat het aan de laptop lach (Nieuwe installatie van Windows 7). Ik gebruik momenteel wmwifirouter als work around. Ik heb het niet meer geprobeerd om aan de gang te krijgen met Dutty 3.0Murazor4096 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 00:20:
Zijn er mensen die Bluetooth PAN aan de praat hebben op Dutty's 2.9 of 3.0? Het werkte bij mij bij de ROM die bij de telefoon kwam, maar sinds het updaten lijkt internet sharing alles te verwijzen naar de telefoon zelf. Ping of tracert naar het ip van google geeft dus een resultaat naar het ip van de telefoon terug.
Aan de PC-kant ligt het volgens mij niet, want ik heb dezelfde instellingen gebruikt als voor de flash. Ik denk dat ik het maar opgeef, ben nu dat wmwifirouter ns aan het downloaden om te proberen.martjah schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 08:37:
[...]
Dit probleem had ik dus ook met Dutty 2.7.... ik kreeg PAN ook niet aan de gang, ik dacht dat het aan de laptop lach (Nieuwe installatie van Windows 7). Ik gebruik momenteel wmwifirouter als work around. Ik heb het niet meer geprobeerd om aan de gang te krijgen met Dutty 3.0
Misschien werkt het weer als de 6.5 roms uitkomen.
hoi ik heb een vraagje
ik heb al de 5 de delen al doorzocht maar kon eigenlijk niet het antwoord vinden
ik heb sinds een paar dagen ook de touch hd en nu valt mij op dat die altijd verbinding heb met gprs of hsdpa
kan je het ook zo instellen dat die alleen maar online gaat als je echt gebruik maakt van internet of relavante dienst waarbij internet nodig is? dus niet altijd een soort open verbinding
ik heb wel een eindeloos online abo maar ik heb het idee dat omdat hij altijd online is ook de batterij sneller leeg raakt?
Martijn
ik heb al de 5 de delen al doorzocht maar kon eigenlijk niet het antwoord vinden
ik heb sinds een paar dagen ook de touch hd en nu valt mij op dat die altijd verbinding heb met gprs of hsdpa
kan je het ook zo instellen dat die alleen maar online gaat als je echt gebruik maakt van internet of relavante dienst waarbij internet nodig is? dus niet altijd een soort open verbinding
ik heb wel een eindeloos online abo maar ik heb het idee dat omdat hij altijd online is ook de batterij sneller leeg raakt?
Martijn
Anoniem: 277390
Versie 8.3.2.71348 heb ik geinstalleerd staan..dus die werkt iig goed. Als je "Direct messages" aanzet in je myReact > Voorkeuren dan kan ik je wel een sys.txt sturen die werkt met die versie.Anoniem: 218229 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 01:58:
[...]
ik heb nu de sys.txt veranderd zoals beschreven , maar komt niet veel leven in.
als ik het igo8 icoon aanklik lijkt het alsof hij gaat opstarten, maar niets, zelf geen foutmelding
ik heb igo8 8.0 mss moet ik een andere versie installeren, heb al gezien dat versie 8.3 uit is.
mss dat daar het probleem zit.alle tips zijn welkom
Is de mobile shell net zo gemakkelijk te verwijderen als andere programmas?
Wil het graag eens proberen te installeren, maar heb geen zin om straks weer heel veel moeite te moeten gaan doen alles te verwijderen :-)
Wil het graag eens proberen te installeren, maar heb geen zin om straks weer heel veel moeite te moeten gaan doen alles te verwijderen :-)
Ik gebruik versie Nav N Go iGO8 v8.3.2.80621 (Mar 10 2009). Ik heb geen sys.txt meer nodig om het te laten draaien. Dus geen instellingen met schermresolutie etc., dit gebeurt allemaal automatisch nu.Anoniem: 277390 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 12:47:
[...]
Versie 8.3.2.71348 heb ik geinstalleerd staan..dus die werkt iig goed. Als je "Direct messages" aanzet in je myReact > Voorkeuren dan kan ik je wel een sys.txt sturen die werkt met die versie.
Overigens zag ik dat weer een nieuwe versie uit is, namelijk: Nav N Go iGO8 v8.3.2.83157 (Apr 3 2009)
Ik installeer iGO trouwens niet, heb gewoon de hele map op mn sd kaart staan en kopieer telkens als ik weer mn rom flash(iedere paar dagen
nice, ja heb op de site van igo gekeken, maar de programma's die ze aanbieden daar staat mn toestel niet bijniels_90 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 14:19:
[...]
Ik gebruik versie Nav N Go iGO8 v8.3.2.80621 (Mar 10 2009). Ik heb geen sys.txt meer nodig om het te laten draaien. Dus geen instellingen met schermresolutie etc., dit gebeurt allemaal automatisch nu.
Overigens zag ik dat weer een nieuwe versie uit is, namelijk: Nav N Go iGO8 v8.3.2.83157 (Apr 3 2009)
Ik installeer iGO trouwens niet, heb gewoon de hele map op mn sd kaart staan en kopieer telkens als ik weer mn rom flash(iedere paar dagen) een snelkoppeling van iGO.exe naar windows/start menu/programs. Werkt perfect.
ook niet mn gewenste resolutie, waar kan ik het juiste igo8 prog krijgen?(Nav N Go iGO8 v8.3.2.83157 (Apr 3 2009) ik weet niet of je hier een link mag posten, zou handig zijn
Zijn er hier mensen die Nederlands woordenboek werkend hebben op de dutty custom rom v3?
Ik heb het bestand uit de startpost geprobeerd, maar dat bood geen uitkomst.
Ik heb het hier aan de gang gekregen via een paar wijzigingen in het register. Hieronder een quote van ik geloof XDA. (Ik had het even als tekstbestandje opgeslagen, scheelt me zoeken na een rom-update)PacinoAllstars schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 17:43:
Zijn er hier mensen die Nederlands woordenboek werkend hebben op de dutty custom rom v3?
Deze aanpassingen in register kun je doen via bijvoorbeeld Total Commander. Dit werkt perfect bij mij.How to add for example dutch;
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9
Add to AvailableLanguages 0113,
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\Sip\Language KeyboardIDMapping
Add new string value: Name: 0113 Data: 0913
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\LdbFiles
Add new string value: Name: 0113 Data: NLlsUN_xt9.ldb
This makes Dutch T9 work.
[ Voor 9% gewijzigd door MaartenPol op 25-04-2009 19:32 . Reden: verduidelijking ]
wie weet er een trucje om je favorieten van je pc te kopieren naar opera, ik weet dat dat ze in het bestandje
"opera6.adr" staan, maar daar zou je ze dan handmatig moeten invoeren, zou dat niet makkelijker kunnen?
"opera6.adr" staan, maar daar zou je ze dan handmatig moeten invoeren, zou dat niet makkelijker kunnen?
PSN: syrrah
Als dit gaat werken heb je me echt blij gemaakt ga het zo proberen. ( windows 7 setup momenteel)MaartenPol schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 19:22:
[...]
Ik heb het hier aan de gang gekregen via een paar wijzigingen in het register. Hieronder een quote van ik geloof XDA. (Ik had het even als tekstbestandje opgeslagen, scheelt me zoeken na een rom-update)
[...]
Deze aanpassingen in register kun je doen via bijvoorbeeld Total Commander. Dit werkt perfect bij mij.
Anoniem: 300164
Dat kan met GProfile: http://www.ageye.de/index.php?s=gprofile/aboutDino737 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 23:26:
Hallo iedereen,
Alvast bedankt,
Dino
Die middelste aanpassing doe ik nooit, en bij mij werkt het wel altijd. Heb je enige idee wat die doet ?MaartenPol schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 19:22:
[...]
Ik heb het hier aan de gang gekregen via een paar wijzigingen in het register. Hieronder een quote van ik geloof XDA. (Ik had het even als tekstbestandje opgeslagen, scheelt me zoeken na een rom-update)
[...]
Deze aanpassingen in register kun je doen via bijvoorbeeld Total Commander. Dit werkt perfect bij mij.
*weg* De volgende keer dat je dit soort zaken post, krijg je een waarschuwing.
[ Voor 85% gewijzigd door pven op 26-04-2009 18:07 ]
Super! Nu heb ik ook T9 op de L26 rom, om dat werkend te krijgen had ik wel het volgende (inputlangdiamond2kb.cab ) bestandje nodig, daarin zitten alle talen.MaartenPol schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 19:22:
[...]
[...]
sinds een paar dagen ook trotse bezitter van de touch hd
alleen nu heb ik bij contacten de verjaardags datum ingevoerd bv 26-04-1983 dus diegene is vandaag jarig alleen krijg ik daar geen melding van
is dat ergens in te stellen ?
kon het in het forum nergens vinden
Martijn
alleen nu heb ik bij contacten de verjaardags datum ingevoerd bv 26-04-1983 dus diegene is vandaag jarig alleen krijg ik daar geen melding van
is dat ergens in te stellen ?
kon het in het forum nergens vinden
Martijn
Voor nederlands had ik dat bestand niet nodig in L26.Vin87 schreef op zondag 26 april 2009 @ 11:20:
[...]
Super! Nu heb ik ook T9 op de L26 rom, om dat werkend te krijgen had ik wel het volgende (inputlangdiamond2kb.cab ) bestandje nodig, daarin zitten alle talen.
Bij mij was het voldoende om het register aan te passen
hey nielsniels_90 schreef op zondag 26 april 2009 @ 10:57:
[...]
*weg* De volgende keer dat je dit soort zaken post, krijg je een waarschuwing.
bedankt, ja ik heb hem nu draaien met nav n go igo v8.3.2.64873
werkt nu ook zeer goed, bedankt aan allen voor de goeie tips
even zoeken naar de laatste versie
[ Voor 19% gewijzigd door pven op 26-04-2009 18:08 ]
Ik zit met een probleem m.b.t. active sync en outlook.
Ik heb outlook 2007 op mijn computer thuis (pop3) en dat ook op mijn telefoon ingesteld.
Synchroniseren werkt gewoon, echter resulteert dit in 2 aparte email accounts. Ik heb zogezegd een email map van outlook zelf en dan een email map die ik zelf heb aangemaakt, de bedoeling is uiteraard dat de computer de email gooit in de zelf aangemaakte mail map op mijn telefoon en niet in een afzonderlijke map.
Wat ik bedoel te zeggen is dat bij het synchroniseren de e-mail wordt gegooid in een map genaamd (outlook e-mail), terwijl dit toegevoegd moet worden aan een mail account die ik reed hebt gemaakt.
Ik heb outlook 2007 op mijn computer thuis (pop3) en dat ook op mijn telefoon ingesteld.
Synchroniseren werkt gewoon, echter resulteert dit in 2 aparte email accounts. Ik heb zogezegd een email map van outlook zelf en dan een email map die ik zelf heb aangemaakt, de bedoeling is uiteraard dat de computer de email gooit in de zelf aangemaakte mail map op mijn telefoon en niet in een afzonderlijke map.
Wat ik bedoel te zeggen is dat bij het synchroniseren de e-mail wordt gegooid in een map genaamd (outlook e-mail), terwijl dit toegevoegd moet worden aan een mail account die ik reed hebt gemaakt.
[ Voor 17% gewijzigd door PacinoAllstars op 26-04-2009 18:07 ]
Vraagje aan de mensen die veel wisselen van custom roms. Welke rom hebben jullie als fijnste en snelste ervaren? En dan bedoel ik met name de roms die geflashed kunnen worden bovenop de nieuwe officiele rom van HTC. Als ik op XDA kijk staat er bij elke rom post , wow this is the fastest and most stable...... Hierdoor krijg je niet echt een overzichtelijk beeld. Ik heb nu Dutty 3.0 en dat is mijn eerste custom rom, bevalt goed maar de energy rom lijkt me ook wel fijn en misschien nog sneller, maar deze is niet op die nieuwe officiele rom gebaseerd. Iemand tips?
Hier een paar pics zoals mn HD er op dit moment uit ziet icm SPB Mobile Shell 3...

Nice, or what??

Nice, or what??
[ Voor 65% gewijzigd door boer96 op 26-04-2009 21:06 ]
Dat zijn inderdaad "strakke" plaatjesboer96 schreef op zondag 26 april 2009 @ 20:55:
Hier een paar pics zoals mn HD er op dit moment uit ziet icm SPB Mobile Shell 3...
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nice, or what??
Het is weer zover, tijd voor een nieuw topic:
Daar verder posten, om te voorkomen dat je een hangslot aan je nek krijgt.
Door omstandigheden ben ik er al een hele tijd niet; datzelfde geldt voor komende week. Heb wel weer wat updates doorgevoerd in de TS, dank voor alle toevoegingen!
Daar verder posten, om te voorkomen dat je een hangslot aan je nek krijgt.
Door omstandigheden ben ik er al een hele tijd niet; datzelfde geldt voor komende week. Heb wel weer wat updates doorgevoerd in de TS, dank voor alle toevoegingen!
[ Voor 26% gewijzigd door IceEyz op 26-04-2009 22:59 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Meld indien nodig een overtreding middels een TR.
Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Meld indien nodig een overtreding middels een TR.
Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.