Kan wel goedkoper als je het wilt. Koop een degelijke 12v -> usb adapter voor je sigaretten-aansteker. En gebruik een standaard usb-mini usb kabeltje (die heb je vast nog wel liggen van een oude digicam ofzo) om je HD op te laden. De plug van mini-usb is mist een hoekje, vergeleken met de standaard datakabel, maar past gewoon in de HD en laad ook.bigpapa schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 20:25:
[...]
Dan ben ik de 2e.
Ook een houder met oplader gekocht voor € 10,- met verzenden.
Ik moet zeggen de houder is perfect, alleen de lader is bij mij na 5 min al defect gegaan.
Heb al bericht gestuurd maar zit er over te denken om er èèn bij pdashop te kopen voor € 19,-.
Zijn toch wel wat beter....
Voor de geintresseerden
Dit is ook een leuke Headset van HTC zelf
http://cgi.ebay.nl/NEW-OE...A12%7C39%3A1%7C240%3A1318
Ik heb er nu zelf 1 in gebruik en bevalt mij prima.
Bereik is alleen niet zo heel ver.
Stuk goedkoper dan in NL
Dit is ook een leuke Headset van HTC zelf
http://cgi.ebay.nl/NEW-OE...A12%7C39%3A1%7C240%3A1318
Ik heb er nu zelf 1 in gebruik en bevalt mij prima.
Bereik is alleen niet zo heel ver.
Stuk goedkoper dan in NL
Verwijderd
Verhip je hebt gelijk, ik dacht dat die niet ging passen.zandpaddo schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 20:50:
[...]
Kan wel goedkoper als je het wilt. Koop een degelijke 12v -> usb adapter voor je sigaretten-aansteker. En gebruik een standaard usb-mini usb kabeltje (die heb je vast nog wel liggen van een oude digicam ofzo) om je HD op te laden. De plug van mini-usb is mist een hoekje, vergeleken met de standaard datakabel, maar past gewoon in de HD en laad ook.
Nouja dan ga ik denk ik de rest maar goed aan elkaar lijmen, dan valt ie er iig er niet uit tijdens het rijden xD
In Dutty's 2.4 rom is een hele handige / mooie 'updates & events' opgenomen, met daarin aankomende verjaardagen etc.
Nu heb ik nog steeds de originele rom draaien. Is dit event progje ook los te vinden?
Nu heb ik nog steeds de originele rom draaien. Is dit event progje ook los te vinden?
Vond zelf ook het volume erg hard, dus heb even zitten snuffelen in de registry, vond daar de volgende instelling:LenNerd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:15:
[...]
Ik had het gelezen maar idd geen antwoord mogen vinden in replies. Toch maar WMP gebruiken dan? Daar kun je het volume wel zachter krijgen.
Of opzoek naar een headset verlengkabeltje met mic én volumeregelaar erin. Een soort halfproduct van die Sennheiser MM50 waar een willekeurige 3,5" hoofdtelefoon ingeprikt kan worden. Heeft iemand dat? Ervaringen?
HKLM \ Software \ HTC \ AudioManager_Eng \ Config \ music_player_volumn |
DWORD value van standaard 100 (DEC). Als je die lager zet wordt het max volume van de audio player van TF3D aangepast, zowel uit de luidspreker als uit de koptelefoon, wel eerst even een soft-reset doen.
Ben overigens erg tevreden over de Sennheiser MM50, prima geluid en de PTT button werkt ook gewoon.
[ Voor 5% gewijzigd door Appelsap op 01-04-2009 01:00 ]
De nieuwe updates & events is volgens mij van de nieuwe Manila, het is dus niet mogelijk om het los te installeren lijkt mij.DaFreakR schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 23:34:
In Dutty's 2.4 rom is een hele handige / mooie 'updates & events' opgenomen, met daarin aankomende verjaardagen etc.
Waar zit die 'Updates & Events' dan ? Is dat aparte software, ik ben die nog niet tegengekomen .... ?
Iemand overigens nog ervaringen met reserve-batterijen ? Ik zie via pricewatch dat ik in NL bij bol.com voor 24 euro een originele heb. Andere ervaringen met (goedkopere) alternatieven ?
Iemand overigens nog ervaringen met reserve-batterijen ? Ik zie via pricewatch dat ik in NL bij bol.com voor 24 euro een originele heb. Andere ervaringen met (goedkopere) alternatieven ?
[ Voor 48% gewijzigd door mattrob op 01-04-2009 10:29 ]
Verwijderd
Contacts tab > all people > 3e of 4e tabmattrob schreef op woensdag 01 april 2009 @ 10:24:
Waar zit die 'Updates & Events' dan ? Is dat aparte software, ik ben die nog niet tegengekomen .... ?
Geldt alleen voor de laatste manila..of je moet even wat kloten in je registry om facebook pagina te weergeven (zoek dat even op xda wil je..)
kom op jongens..eerst even gaan zoeken ipv de makkelijke weg te kiezen..
De kudo's zijn voor iemand anders, want die tipte mij. Ik vind het ideaal, want nu hoef ik geen 2e datakabel + lader te kopen. Je kunt nu overal gewoon je HD opladen als je maar een pc/laptop in de buurt hebt (en een usb kabeltje uiteraard). Overigens werkt active sync dan niet, hij ziet je HD enkel als verwisselbare schijf (sd-kaartje).Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 22:08:
[...]
Verhip je hebt gelijk, ik dacht dat die niet ging passen.
Nouja dan ga ik denk ik de rest maar goed aan elkaar lijmen, dan valt ie er iig er niet uit tijdens het rijden xD
Ik heb er nog over zitten denken om in de auto een usb connector in een vervangbaar klepje van mn dashboard te maken, door het conversie printje van zo'n 12v -> usb convertor in te bouwen en ergens 12v vandaan te halen. Want continu zo'n joekel in je sigaretten aansteker hebben zitten, dat ziet er niet uit. Helaas, kon ik bij mijn auto geen goede plek vinden. Dit zou je evt ook kunnen doen....
Dus heb ik toch maar een actieve brodit houder gekocht, omdat ik alles netjes weggewerkt wil hebben in de auto en zeker niet wil hebben dat mijn HD eruit sodemietert onder het rijden. Ik heb een extra 12v sigaretten plug gemaakt, door stroom af te tappen achter de radio (netjes zekeren). Die extra plug zit op een niet zichtbare plek onder de radio. Daar plug ik de brodit vervolgens in en heb de kabel netjes weggewerkt.
T kost wat (moeite), maar dan heb je ook wat
Kun je die Brodit nou ook kantelen of niet?? Ik heb het idee van wel als ik naar de plaatjes kijk, maar ik kan het nergens vinden...?
Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110
Active sync werkt gewoon over een normaal usb-mini kabeltje...De extra pinnen van Ext-usb zijn alleen voor een headset.zandpaddo schreef op woensdag 01 april 2009 @ 11:13:
[...]
De kudo's zijn voor iemand anders, want die tipte mij. Ik vind het ideaal, want nu hoef ik geen 2e datakabel + lader te kopen. Je kunt nu overal gewoon je HD opladen als je maar een pc/laptop in de buurt hebt (en een usb kabeltje uiteraard). Overigens werkt active sync dan niet, hij ziet je HD enkel als verwisselbare schijf (sd-kaartje).
...
There is no place like 127.0.0.1
Een brodit heeft een kogelkoppeling. Die is (binnen grenzen) kantelbaar en 360 graden draaibaar.Rob1106 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 11:50:
Kun je die Brodit nou ook kantelen of niet?? Ik heb het idee van wel als ik naar de plaatjes kijk, maar ik kan het nergens vinden...?
Dan heb ik nog een paar vraagjes....
Ik heb sinds gisteren een abo met internet bundel. Nu heb ik Hotmail zo ingesteld dat hij automatisch de mail ophaalt. Ik heb eerst "zodra items binnenkomen" en vervolgens "iedere 15 minuten" geprobeerd maar mijn HD haalt het soms snel op, soms pas veel later, en geeft soms wel en soms geen melding van nieuwe mail.
Tevens heb ik de RSS reader op een aantal feeds gezet, maar ook deze lijkt geen kik te geven als er nieuwe berichten zijn.
Last one : ik zit nu bij vodafone, hoe kan ik makkelijk zien wat ik nog over heb van mijn bundel?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Verwijderd
ik wil mij graag aansluiten bij de laatste vraag van asing.
Ik zou heel graag een programma willen waarmee ik mijn gebelde minuten, verzonden sms'jes en het internet data verbruik kan zien.
Heeft iemand een idee, ik kan niks vinden!
Ik zou heel graag een programma willen waarmee ik mijn gebelde minuten, verzonden sms'jes en het internet data verbruik kan zien.
Verwijderd
Dat kan met SPB Wireless Monitor, voor je data verbruik tenminste.Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 12:41:
ik wil mij graag aansluiten bij de laatste vraag van asing.
Verwijderd
Momenteel maak ik gebruik van slide 2 unlock, wat ik toch wel een erg relaxte manier is om je toetsen te blokkeren, en eveneens snel je afspraken, inbox etc in de gaten te houden. Maar in combinatie met de headphones crashed nu en dan de soundriver. Dit is een bekend probleem naar ik heb begrepen, maar is het ook te voorkomen, door bijvoorbeeld bepaalde instelling bij slide 2 unlock uit te zetten?
bvd brainz
bvd brainz
Verwijderd
Nou zit ik in SKTools te kijken en daar kun je de map van "Messaging Files" veranderen.
Als de nu dit naar je geheugenkaart zet, hoef je toch geen backup ofzo meer te maken van je sms?
Dan kun je gewoon een hard reset doen en blijven je smsjes bewaard.
Of is het een map van iets anders?
Als de nu dit naar je geheugenkaart zet, hoef je toch geen backup ofzo meer te maken van je sms?
Dan kun je gewoon een hard reset doen en blijven je smsjes bewaard.
Of is het een map van iets anders?
Wat ik me altijd afvraag, waarom wil iedereen zo weinig ram gebruiken?
Hij moest juist tegen de 80% zitten. Ram is lekker snel, dus volproppen die handel. Net als Windows 7 doet. Als je dan tomtom (bijvoorbeeld) start kan die het cache gedeelte vrijmaken voor tomtom.
Of je nou idle 50% of 40% RAM gebruikt maakt natuurlijk niet zoveel uit. Het punt is dat je 10% meer RAM gebruikt zonder toegevoegde waarde. Je bent dan in principe ook 10% kwijt.denniskrol schreef op woensdag 01 april 2009 @ 16:00:
Wat ik me altijd afvraag, waarom wil iedereen zo weinig ram gebruiken?Hij moest juist tegen de 80% zitten. Ram is lekker snel, dus volproppen die handel. Net als Windows 7 doet. Als je dan tomtom (bijvoorbeeld) start kan die het cache gedeelte vrijmaken voor tomtom.
Wat vista met haar RAM doet is natuurlijk heel iets anders.
Ik heb een Alpine CDE-103BT autoradio met ingebouwde bluetooth parrot carkit en ik gebruik tomtom en/of route66 voor navigatie. Nu gaan de route-instructies van beide softwarepakketten nog over de luidspreker van de telefoon, maar ik zou graag zien dat de instructies over mijn bluetooth carkit verbinding gaan. Kan dat, is daar een instelling voor? T liefst wil ik natuurlijk nog wel radio kunnen luisteren, als er geen instructies worden gegeven.
Dus hoe krijg ik de geproken instructies van de navigatie software over mijn bluetooth carkit?
Dus hoe krijg ik de geproken instructies van de navigatie software over mijn bluetooth carkit?
Ik heb de touch HD nu ruim een maand in mijn bezit en ben er erg tevreden over. Het enige waar ik me de laatste tijd steeds vaker aan stoor is dat de Touch HD zichzelf 'ontgrendeld'. Als ik de HD gebruikt heb dan blokkeer ik het toestel altijd door de 'stoppen' knop ingedrukt te houden. Als ik na enige tijd het toestel weer uit de stand-by modus haal door de aan/uit knop even ingedrukt te houden is het toestel de ene keer ontgrendeld en de andere keer weer niet, het lijkt erg willekeurig te gebeuren. Soms ontgrendeld het toestel zich ook zonder dat ik ook maar iets indruk met als gevolg dat je per ongeluk mensen gaat bellen op het moment dat je de telefoon uit je broekzak haalt. Nu weet ik dat je de Touch HD d.m.v. een pincode kan beveiligen en dan is het probleem waarschijnlijk ook opgelost maar het zou toch gewoon moeten werken? Zijn er meer mensen met dit probleem? Zou ja waarom is er dan nog geen hotfix? Is de oplossing echt een pincode of applicatie als S2U2 installeren? Ter informatie, ik draai de standaard NL-ROM (1.14.404.3).
Wat je zou kunnen proberen is via een Brodit actieve houder met voeding en audio proberen je audio op je radio te zetten. Ook kan je een BT link leggen via het A2DP protocol. In beide gevallen kun je niet naar een CD luisteren en de info horen. Je zal echt moeten schakelen op de line-in of de BT verbinding.zandpaddo schreef op woensdag 01 april 2009 @ 16:17:
Ik heb een Alpine CDE-103BT autoradio met ingebouwde bluetooth parrot carkit en ik gebruik tomtom en/of route66 voor navigatie. Nu gaan de route-instructies van beide softwarepakketten nog over de luidspreker van de telefoon, maar ik zou graag zien dat de instructies over mijn bluetooth carkit verbinding gaan. Kan dat, is daar een instelling voor? T liefst wil ik natuurlijk nog wel radio kunnen luisteren, als er geen instructies worden gegeven.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ik heb al een brodit zonder audio, dus dan moet ik de audiofunctionaliteit los toevoegen. Dat is niet zo makkelijk (en kost geldasing schreef op woensdag 01 april 2009 @ 18:37:
[...]
Wat je zou kunnen proberen is via een Brodit actieve houder met voeding en audio proberen je audio op je radio te zetten. Ook kan je een BT link leggen via het A2DP protocol. In beide gevallen kun je niet naar een CD luisteren en de info horen. Je zal echt moeten schakelen op de line-in of de BT verbinding.
Dus A2DP is bluetooth audio overdracht (in stereo)? Dat A2DP protocol heb ik zien staan bij de bluetooth settings en dan protocollen, maar ik kan nergens vinden hoe ik dat forceer voor de bluetooth verbinding met mijn 103bt. De radio schakelt nu enkel in telefoonmodus als ik gebeld wordt, of zelf ga bellen. Hoe forceer ik A2DP, of moet dat aan de radiokant ingesteld worden?
[edit]
In de radio-instellingen (Alpine CDE-103BT) kan ik niks vinden wat betreft a2dp, deze zou het wel moeten ondersteunen. Het probleem zit m echter in de ondersteunde services van mijn carkit die de Touch hd ziet. Volgens google moet de optie Wirelss stereo onder de services van mijn bluetooth apparaat staan, maar daar staat enkel "serieele poort" en "handsfree". Hoe krijg ik daar de optie wireless stereo
[ Voor 33% gewijzigd door zandpaddo op 01-04-2009 20:30 ]
Flashing Dutty V2.6 momenteel, net uit
Verwijderd
Hallo,
Ik ben nu een paar weken in het bezit van mijn HTC hd. Eerste indruk is super!
Heb echter een aantal vragen die ik (zelfs niet door te zoeken) beantwoord kan krijgen:
Kun je het toestel zo instellen dat het toestenbord/scherm ook draait bij internet explorer, sms en msn?
Het typen gaat dan een stuk sneller. Bij Opera draait het scherm wel automatisch
Ik ben bezig geweest met de camera beter instellen met behulp van de regeditor in de begintpost. Echter kan ik er niet egt achterkomen waar ik die ''link'' moet invoeren. Heb al een programma gedownload (total commander), maar hier kom ik niet egt verder mee. Kan iemand me misschien stap voor stap uitleg geven hoe dit moet?
Als ik een achtergrond instel op de beginpagina van touchFLO3d wordt deze in Zeer slechte kwaliteit weergegeven.
Alvast thx!
Ik ben nu een paar weken in het bezit van mijn HTC hd. Eerste indruk is super!
Heb echter een aantal vragen die ik (zelfs niet door te zoeken) beantwoord kan krijgen:
Kun je het toestel zo instellen dat het toestenbord/scherm ook draait bij internet explorer, sms en msn?
Het typen gaat dan een stuk sneller. Bij Opera draait het scherm wel automatisch
Ik ben bezig geweest met de camera beter instellen met behulp van de regeditor in de begintpost. Echter kan ik er niet egt achterkomen waar ik die ''link'' moet invoeren. Heb al een programma gedownload (total commander), maar hier kom ik niet egt verder mee. Kan iemand me misschien stap voor stap uitleg geven hoe dit moet?
Als ik een achtergrond instel op de beginpagina van touchFLO3d wordt deze in Zeer slechte kwaliteit weergegeven.
Alvast thx!
Dit kan met Gyrator2, (of met manilla 3 die in sommige custom roms zit ingebakken)Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 23:41:
Dit weet ik niet, de camera interesseert me niet zoveelIk ben bezig geweest met de camera beter instellen met behulp van de regeditor in de begintpost. Echter kan ik er niet egt achterkomen waar ik die ''link'' moet invoeren. Heb al een programma gedownload (total commander), maar hier kom ik niet egt verder mee. Kan iemand me misschien stap voor stap uitleg geven hoe dit moet?
Verschillende plaatjes geprobeerd?Als ik een achtergrond instel op de beginpagina van touchFLO3d wordt deze in Zeer slechte kwaliteit weergegeven.
Aap!
Je radio moet wel A2DP ondersteunen. Dan dien je je HD met je radio te pairen. Ik begrijp dat je een aparte handsfreeset hebt.... Vervolgens schakel je je autobron op BT en kan je naar je PDA luisteren. Echter, luisteren naar een muziekje en overschakelen als er navi aanwijzingen komen is er niet bij.zandpaddo schreef op woensdag 01 april 2009 @ 18:50:
[...]
[edit]
In de radio-instellingen (Alpine CDE-103BT) kan ik niks vinden wat betreft a2dp, deze zou het wel moeten ondersteunen. Het probleem zit m echter in de ondersteunde services van mijn carkit die de Touch hd ziet. Volgens google moet de optie Wirelss stereo onder de services van mijn bluetooth apparaat staan, maar daar staat enkel "serieele poort" en "handsfree". Hoe krijg ik daar de optie wireless stereo
Met een beetje onderzoek kom je daar toch wel achter? Je hebt (bijv) Total Commander nodig om in je register te komen.Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 23:41:
Voor de achtergrond moet je wel een plaatje met de juiste verhouding gebruiken, 480x800 volgens mij gewoon.
Even voor de duidelijkheid, het is een radio met ingebouwde bluetooth parrot carkit, specs:asing schreef op donderdag 02 april 2009 @ 08:17:
[...]
Je radio moet wel A2DP ondersteunen. Dan dien je je HD met je radio te pairen. Ik begrijp dat je een aparte handsfreeset hebt.... Vervolgens schakel je je autobron op BT en kan je naar je PDA luisteren. Echter, luisteren naar een muziekje en overschakelen als er navi aanwijzingen komen is er niet bij.
http://www.alpine-europe....%5D=features#ridercontent
Radio ondersteunt A2DP diverse sites, kan het zo niet in de specs vinden. Dit staat er onder bluetooth bij de "specs". Radio ondersteund beide HSP (Head-set profile) en HFP (Hands-Free Profile). Maar ik zie enkel de HFP terug in de services van het apparaat in mijn HD. Hoe krijg ik ook de HSP functie daar, want dan moet het volgens mij wel werken.
[edit2]
Nou ik krijg het echt niet voor elkaar. Heb zelfs een programmatje geprobeerd (BTaudio.cab) dat alle audio over de bluetooth-verbinding stuurt. Maar helaas, de radio schakelt alleen over op bluetooth als je gaat bellen.
[edit]Bluetooth®
Bluetooth® Version: Bluetooh 2.0 CERTIFIED
Output Power: +4 dBm Max. (Power class 2)
HFP: (Hands-Free Profile)
HSP: (Head Set Profile)
Net even getest met mijn oude nokia E65 (ondersteund geen A2DP). Maar als ik deze pair met mijn radio en vervolgens muziek afspeel hoor ik niks. Nummer speelt wel, maar niet op de luidspreker van de telefoon en niet op de radio. Bellen gaat wel goed. Ik ben bang dat mijn radio stiekem toch geen streaming audio ondersteund.
Eventuele tussen oplossing zou zijn om een stereo-jack-stereo-jack kabeltje in de hoofdtelefoon uitgang van de HD en de aux op het front van mn radio te frotten
[ Voor 23% gewijzigd door zandpaddo op 02-04-2009 13:44 ]
Verwijderd
Er is geen hotfix omdat die standaard lock van windows mobile is en niet door HTC gemaakt. Gewoon een lock applicatie installeren en dan ben je van de ellende af. Iedereen heeft z'n eigen voorkeur welke het beste is, dus 't is een kwestie van uitproberenIk heb de touch HD nu ruim een maand in mijn bezit en ben er erg tevreden over. Het enige waar ik me de laatste tijd steeds vaker aan stoor is dat de Touch HD zichzelf 'ontgrendeld'. Als ik de HD gebruikt heb dan blokkeer ik het toestel altijd door de 'stoppen' knop ingedrukt te houden. Als ik na enige tijd het toestel weer uit de stand-by modus haal door de aan/uit knop even ingedrukt te houden is het toestel de ene keer ontgrendeld en de andere keer weer niet, het lijkt erg willekeurig te gebeuren. Soms ontgrendeld het toestel zich ook zonder dat ik ook maar iets indruk met als gevolg dat je per ongeluk mensen gaat bellen op het moment dat je de telefoon uit je broekzak haalt. Nu weet ik dat je de Touch HD d.m.v. een pincode kan beveiligen en dan is het probleem waarschijnlijk ook opgelost maar het zou toch gewoon moeten werken? Zijn er meer mensen met dit probleem? Zou ja waarom is er dan nog geen hotfix? Is de oplossing echt een pincode of applicatie als S2U2 installeren? Ter informatie, ik draai de standaard NL-ROM (1.14.404.3).
Reparatie voor ster in scherm net binnen en toestel is al gerepareerd. Kosten: 265 euro!
Zorg dus dat je scherm heel blijft
Zorg dus dat je scherm heel blijft
Gisteren Dutty 2.6 Xtreme geflashed en 2x hard reset. (Had de Panosha ROm erop staan)
Mijn mening:
Roteren duurt soms echte te lang
"Sliden" gaat lang niet altijd even smooth.
En ook al meegemaakt dat de onderste zwarte balk met "inbox" en "menu" erin opeens midden in mijn scherm stond en ook alleen daar reageerde op touch.
Het enige dat ik geïnstalleerd heb is S2U2.
Conclusie: Als je een goed lopende ROM erop hebt staan, staan laten.
Mijn mening:
En ook al meegemaakt dat de onderste zwarte balk met "inbox" en "menu" erin opeens midden in mijn scherm stond en ook alleen daar reageerde op touch.
Het enige dat ik geïnstalleerd heb is S2U2.
[quote]siemonsimson schreef op woensdag 01 april 2009 @ 18:18:
Ik heb de touch HD nu ruim een maand in mijn bezit en ben er erg tevreden over. Het enige waar ik me de laatste tijd steeds vaker aan stoor is dat de Touch HD zichzelf 'ontgrendeld'. Als ik de HD gebruikt heb dan blokkeer ik het toestel altijd door de 'stoppen' knop ingedrukt te houden. Als ik na enige tijd het toestel weer uit de stand-by modus haal door de aan/uit knop even ingedrukt te houden is het toestel de ene keer ontgrendeld en de andere keer weer niet, het lijkt erg willekeurig te gebeuren. Soms ontgrendeld het toestel zich ook zonder dat ik ook maar iets indruk met als gevolg dat je per ongeluk mensen gaat bellen op het moment dat je de telefoon uit je broekzak haalt. Nu weet ik dat je de Touch HD d.m.v. een pincode kan beveiligen en dan is het probleem waarschijnlijk ook opgelost maar het zou toch gewoon moeten werken? Zijn er meer mensen met dit probleem? Zou ja waarom is er dan nog geen hotfix? Is de oplossing echt een pincode of applicatie als S2U2 installeren? Ter informatie, ik draai de standaard NL-ROM (1.14.404.3).
[/quote]
Ik heb LockMeLite geïnstalleerd die je iets terug in dit forum kan vinden. Vind het Ideaal werken, is maar een klein progje, maar doet precies wat het moet doen...je HD locken. Als je het forum ffies doorleest kom je meer meningen tegen, ook van andere (grotere) progjes als S2U2 (wat ik een vreselijk programma vind...)!
[/quote]
Ik heb LockMeLite geïnstalleerd die je iets terug in dit forum kan vinden. Vind het Ideaal werken, is maar een klein progje, maar doet precies wat het moet doen...je HD locken. Als je het forum ffies doorleest kom je meer meningen tegen, ook van andere (grotere) progjes als S2U2 (wat ik een vreselijk programma vind...)!
Dat met die zwarte balk heb ik vandaag ook voor het eerst gehad, ook met S2U2 (stock rom)Checkeys schreef op donderdag 02 april 2009 @ 15:46:
Gisteren Dutty 2.6 Xtreme geflashed en 2x hard reset. (Had de Panosha ROm erop staan)
Mijn mening:
Het enige dat ik geïnstalleerd heb is S2U2. (stock rom)
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Verwijderd
vandaag nog eens rond gekeken op wad forum..en damn..
http://www.youtube.com/watch?v=k_hSy4mstv0
nu ga ik me daar maar eens bezig houden met zoiets te maken in wvga
Kijk..dat noem ik dan nog maar eens een inovatieve interface
-edit-
ga hier nu trouwens onkolog lite rom testen..en mocht die me bevallen ga ik die hap erop installen
-edit-
ga hier nu trouwens onkolog lite rom testen..en mocht die me bevallen ga ik die hap erop installen
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2009 17:49 ]
Inmiddels is het april en inderdaad, VF is gestopt met levering, en zowel in hun shops als via de klantenservice geeft men als reden aan: "er waren teveel software problemen"Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 10:14:
Mocht bij Vodafone een nieuw toestel uitzoeken en koos voor de HTC Touch HD, Vodafone NL reageerde aan de de telefoon met: "normaal wel op voorraad, maar staat nu als "end of life" in hun computersysteem. Betekent dat dat HTC stopt met de levering, na zo'n korte tijd (introductie okt 08)?
Pardon? Ik ken in iedere geval 2 mensen bij wie het toestel sinds ingebruikname niet 1x is gecrasht, zelfs icm verschillende applicaties.
Waar heeft VF het over? Is er niet iets anders aan de hand (iets met lienties ofzo) dat VF niet wilt toegeven, en maar voor in de plaats gaat verkondigen dat het aan de hardware ligt?
Dat ziet er inderdaad bijzonder gaaf uit.Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 17:30:
vandaag nog eens rond gekeken op wad forum..en damn..
-edit-
Om er toch een te verkrijgen kijk je in het andere topic:sl1200 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 19:23:
[...]
Inmiddels is het april en inderdaad, VF is gestopt met levering, en zowel in hun shops als via de klantenservice geeft men als reden aan: "er waren teveel software problemen"
Pardon? Ik ken in iedere geval 2 mensen bij wie het toestel sinds ingebruikname niet 1x is gecrasht, zelfs icm verschillende applicaties.
Waar heeft VF het over? Is er niet iets anders aan de hand (iets met lienties ofzo) dat VF niet wilt toegeven, en maar voor in de plaats gaat verkondigen dat het aan de hardware ligt?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1319235/last
Verwijderd
Hallo.!Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 19:39:
Hallo iedereen.!
Na een lange zoektocht op Google zonder resultaat heb ik besloten om bij jullie op het forum om raad te vragen.!
Deze week was het voor mij noodzakelijk om een harde reset uit te voeren op mijn HTC Touch HD. Uiteraard had ik vooraf al mijn contacten gesychroniseerd met Outlook 2003 om ze niet kwijt te raken.Toen ik de harde reset had uitgevoerd was ik er klaar voor om mijn contacten weer te synchroniseren met mijn telefoon. Het probleem is nu dat Windows Mobile Apparaatcentrum wel synchroniseerd, maar alleen lege contacten toevoegd in Outlook op mijn pc. De contacten die op mijn pc staan synchroniseren niet met mijn telefoon?
![]()
Ik heb al geprobeerd om Windows Mobile Apparaatcentrum te herinstalleren maar dat werkte niet. Toen maar een beetje geprutst met de vinkjes voor de bestanden die ik wil synchroniseren zoals, agenda, taken etc. Ook dat werkte niet. Ik wil eigenlijk alleen mij contacten synchroniseren.
Heeft iemand dit eerder gehad? Of beter nog, een oplossing hiervoor?
In ieder geval alvast bedankt voor jullie feedback.!!!
Groeten Justin.
Enige tijd geleden heb ik bovenstaande vraag geplaatst op dit forom omdat het antwoord nergens anders te vinden was.
Heeft iemand dit al eens eerder gehad of liever nog een oplossing hiervoor.?
Alvast bedankt.!
Gr. Justin
Ik zoek me rot, maar het lukt met niet met die T9Input14LanguagesUpdate en nog een andere versie die ik daarvan heb geprobeerd om dutch T9 te laten werken op Dutty's 2.6
Iemand die dit is gelukt? Het lijkt te werken maar als je dan wat wilt tikken verschijnt er niets...
Iemand die dit is gelukt? Het lijkt te werken maar als je dan wat wilt tikken verschijnt er niets...
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ziet er gaaf uit.Capital_G schreef op woensdag 01 april 2009 @ 15:01:
Heeft me een berg geklooi gekost, maar ik ben eindelijk blij met hoe hij er uit ziet!
Ik draai atm op Dutty 2.5, maar ik denk dat ik zodra Laurentius met een nieuwe ROM uitkomt weer overstap, want hij slurpt toch wel veel RAM. (~50% idle)
Hoe heb je dat gedaan?
Weet iemand hoe je het lampje dat aangeeft of er mailtje ontvangen is sneller kunt laten knipperen? Wanneer die om de halve seconde zou knipperen zou het beter opvallen.
[ Voor 17% gewijzigd door mytheory op 02-04-2009 22:50 ]
Ik heb het volgende geinstalleerd:mytheory schreef op donderdag 02 april 2009 @ 22:47:
[...]
Ziet er gaaf uit.
Hoe heb je dat gedaan?
Weet iemand hoe je het lampje dat aangeeft of er mailtje ontvangen is sneller kunt laten knipperen? Wanneer die om de halve seconde zou knipperen zou het beter opvallen.
- Analog clock + small flip clock
- Een van Godzon's fonts (sticky op XDA)
- NoCurtains om de doorzichtige "curtains" boven en onderaan weg te halen, vooral die bovenaan zag er niet meer uit na de installatie van de analog clock.
- Willeurig plaatje van XDA (Touch HD Wallpaper Thread) afgehaald als background.
Alles komt van XDA maar ik ben de links kwijt, het is wel op eigen risico want ik heb mijn HD 2 keer moeten soft-resetten. Heb wel een ander font uitgekozen want deze was te groot, je kon de datums niet meer zien op de calender.
Verwijderd
Jah heb ik maar hij downscaled m enorm. Als ik m gewoon open zie ik dat het formaat perfect is, maar als je m vervolgens in TouchFlo3d als achtergrond insteld worden de kleuren erg flets en de kwaliteit erg korrelig.Capital_G schreef op donderdag 02 april 2009 @ 10:24:
[...]
Met een beetje onderzoek kom je daar toch wel achter? Je hebt (bijv) Total Commander nodig om in je register te komen.
Voor de achtergrond moet je wel een plaatje met de juiste verhouding gebruiken, 480x800 volgens mij gewoon.
Overigens kun je m in windows (intellingen/vandaag) niet als achtergrond instellen:S
Verwijderd
Vandaag van een betere kwaliteit oordopjes gekocht omdat de originele nou niet het je van het is. Echter vind ik dat het volume nog maar erg laag is, en als je de equaliser instelt gaat de bas erg kraken. Iemand een oplossing of ook last van? Bij de htc van mun maat is het precies hetzelfde
Goed, nu heb ik een aantal weken de HD in mijn bezit, er zijn echter nog wat dingen die mij ernstig tegenvallen.
Zo wil het toestel niet blokkeren, kan ik niet de functie van mijn knop op de headset aanpassen (dan maar een stel andere oordoppen zoeken zonder microfoontje, vond dat ding enorm handig). Want met lockmelite wordt de microfoon toets ook niet gedeblokkeerd. Sterker nog, als ik dan per ongeluk iemand bel zie ik het niet eens. Lekker dan. Is er niet een mogelijkheid die windows mobile mij zelf bied om gewoon het toestel te blokkeren? Een functie die nog simpeler is dan elkander krijgen ze niet voor elkaar bij dat klote MS. Het valt me weer zwaar tegen. Ik ga eerst deze rotzooi repareren.
Achja, gelukkig ken ik MS en waarschuw ik mezelf iedere keer voor ik iets van hun installeer, nu kan ik er helaas niet omheen. Je koopt het toestel en voor de rest zal het MS een zorg zijn of het werkt..
Zo wil het toestel niet blokkeren, kan ik niet de functie van mijn knop op de headset aanpassen (dan maar een stel andere oordoppen zoeken zonder microfoontje, vond dat ding enorm handig). Want met lockmelite wordt de microfoon toets ook niet gedeblokkeerd. Sterker nog, als ik dan per ongeluk iemand bel zie ik het niet eens. Lekker dan. Is er niet een mogelijkheid die windows mobile mij zelf bied om gewoon het toestel te blokkeren? Een functie die nog simpeler is dan elkander krijgen ze niet voor elkaar bij dat klote MS. Het valt me weer zwaar tegen. Ik ga eerst deze rotzooi repareren.
Achja, gelukkig ken ik MS en waarschuw ik mezelf iedere keer voor ik iets van hun installeer, nu kan ik er helaas niet omheen. Je koopt het toestel en voor de rest zal het MS een zorg zijn of het werkt..
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
ik denk dat het niet locken eerder door je eigen komt dan door microsoft.
door de ophangtoets in te houden springt er de standaard toetsenblokkering erop. Tenzij je een wachtwoord hebt op je toestel.
verder kan je instellingen met advanced config(meen ik) dat hij er automatisch opspringt als je scherm uitgaat.
werkt hier gewoon perfect
Als je iemand perongeluk belt kan je scherm idd gewoon uitgaan, dat is namelijk standaard zo ingesteld
en anders zie je bovenin het icoontje dat je aan het bellen bent.
door de ophangtoets in te houden springt er de standaard toetsenblokkering erop. Tenzij je een wachtwoord hebt op je toestel.
verder kan je instellingen met advanced config(meen ik) dat hij er automatisch opspringt als je scherm uitgaat.
Als je iemand perongeluk belt kan je scherm idd gewoon uitgaan, dat is namelijk standaard zo ingesteld

[ Voor 20% gewijzigd door martjah op 02-04-2009 23:43 ]
Verwijderd
Zacht? Wow..zijn je oren misschien verstopt dan?Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 23:19:
Vandaag van een betere kwaliteit oordopjes gekocht omdat de originele nou niet het je van het is. Echter vind ik dat het volume nog maar erg laag is, en als je de equaliser instelt gaat de bas erg kraken. Iemand een oplossing of ook last van? Bij de htc van mun maat is het precies hetzelfde
Als ik mijn oordopjes op heb, moet ik hem op 1 of 2 streepjes zetten..anders is het geluid ondraaglijk (lees: te hard
Verder heb ik maar 1 nummer waar mijn hd wat van gaat kraken mbt de bas..Alicia Keys - No One
btw, die theme heb ik waarschijnlijk in het weekend ofzo al af
Dat wachtwoord/pincode had ik er inderdaad opgezet om het te blokkeren. Weet ik nu dus waarom het niet werkt als ik de standaardtoets indruk... en dan doel ik erop dat als ik met lockmelite per ongeluk op het knopje druk op de headset ik niet zie dat ik iemand bel. Dit is zonder lockmelite wel het geval.. oftewel, met headset is er geen fatsoenlijke oplossing om de telefoon te blokkeren. Gezien ik het knopje op de headset niet kan negeren, noch met lml, noch met wm.martjah schreef op donderdag 02 april 2009 @ 23:42:
ik denk dat het niet locken eerder door je eigen komt dan door microsoft.
Als je iemand perongeluk belt kan je scherm idd gewoon uitgaan, dat is namelijk standaard zo ingestelden anders zie je bovenin het icoontje dat je aan het bellen bent.
Zo, wachtwoord eraf gehaald.. nu kan ik het toestel blokkeren. Alleen is LmL erop gegaan per ongeluk.. lekker dan. Nu is het hele toestel vast. LmL voorkomt dat ik de WM blokkering eraf kan halen en WM voorkomt dat ik de LML blokkering eraf kan halen.. njah, hij is op zijn minst goed geblokkeerd
Moet wel zeggen dat Coreplayer wel enorm handig is. Standaard meuk werkt voor geen meter, thats for sure.
[ Voor 15% gewijzigd door Nox op 03-04-2009 01:45 ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Verwijderd
Dat is raarVerwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 01:08:
[...]
Zacht? Wow..zijn je oren misschien verstopt dan?
Als ik mijn oordopjes op heb, moet ik hem op 1 of 2 streepjes zetten..anders is het geluid ondraaglijk (lees: te hard)
Verder heb ik maar 1 nummer waar mijn hd wat van gaat kraken mbt de bas..Alicia Keys - No One![]()
btw, die theme heb ik waarschijnlijk in het weekend ofzo al af
Het lijkt net of mijn toestel in een gedempte setting staat. Tussen Media player en TouchFlo3D player maakt hij geen onderscheid. Ik heb voor 50 euro hele fatsoenlijke oortjes gekocht, dus daar kan het niet aan liggen

Iemand een idee?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2009 08:19 ]
Weet je zo ook nog welke taskbar je hebt gebruikt. Die iconen zien er namelijk ook wel gelikt uit...Capital_G schreef op donderdag 02 april 2009 @ 23:03:
[...]
Ik heb het volgende geinstalleerd:
- Analog clock + small flip clock
- Een van Godzon's fonts (sticky op XDA)
- NoCurtains om de doorzichtige "curtains" boven en onderaan weg te halen, vooral die bovenaan zag er niet meer uit na de installatie van de analog clock.
- Willeurig plaatje van XDA (Touch HD Wallpaper Thread) afgehaald als background.
Alles komt van XDA maar ik ben de links kwijt, het is wel op eigen risico want ik heb mijn HD 2 keer moeten soft-resetten. Heb wel een ander font uitgekozen want deze was te groot, je kon de datums niet meer zien op de calender.
(alleen wel jammer van de start-knop...)
Brians_updated_HTC_Task_Bar.cab, er is in dit topic al een keer een forum voorbij gekomen waar al die taskbars op staan, daar staat hij ook tussen op een van de eerste pagina's. Daarnaast staat hij dus ergens op XDALucky_Luck schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 09:38:
[...]
Weet je zo ook nog welke taskbar je hebt gebruikt. Die iconen zien er namelijk ook wel gelikt uit...
(alleen wel jammer van de start-knop...)
Start knop zit daar idd bij, maar je kan vast wel een andere installeren.
Verwijderd
Anders moet je even gaan kijken naar je settings via advance config of hd tweakVerwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 08:14:
[...]
Dat is raarHoe staat je geluid ingesteld dan. Als ik mijn headset op de computer aansluit en dir volume op 1/2 zet klinkt hij nog harder:S
Het lijkt net of mijn toestel in een gedempte setting staat. Tussen Media player en TouchFlo3D player maakt hij geen onderscheid. Ik heb voor 50 euro hele fatsoenlijke oortjes gekocht, dus daar kan het niet aan liggen![]()
Iemand een idee?
Geloof ik eh
Zit trouwens nu wel te twijfelen of die theme die ik aan het maken wel snel genoeg is...omdat er op zich weer een groot aantal plaatjes wordt geladen
ik wil graag de map "my Documents" naar mijn geheugen kaart verplaatsen zoals met win xp pad van je my documents veranderen. ik weet dat ik kan kopiere en plakke maar ik wil dat alles automatisch ook daar naar toe verwijst.
Advance config kan locaties veranderen.
Hij is er: de remote control voor de PS3!
http://wmpoweruser.com/?p=3655
Hij werkt trouwens!
Je moet alleen wel in MobileRemote connecten "in Legacy mode".
Hij werkt trouwens!
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Nice nu is het helemaal de ultieme telefoonCSB schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 17:54:
Hij werkt trouwens!Je moet alleen wel in MobileRemote connecten "in Legacy mode".
PSN: speedrazor3
Verwijderd
Ik gebruik hier salling clicker om mn laptop te besturen tijdens mediacenter gebruik..
Toch maar eens kijken hoe die andere loopt..aangezien die een betere touchpad interface heeft
Hiero met de wad2 interface bezig...de basic panels (of tiles) zijn allemaal klaar..en ik moet zeggen dat het echt vlotjes loopt ^^ Ik zit zo te denken hoe ik die top bar ga doen, aangezien ik die van die originele (2 posts terug) er niet lekker uitzag
-edit-
ah wth

moet je eens zien op je hd...dat ziet er dan gewoon gelikt uit (wvga ftw!!!)
Toch maar eens kijken hoe die andere loopt..aangezien die een betere touchpad interface heeft
Hiero met de wad2 interface bezig...de basic panels (of tiles) zijn allemaal klaar..en ik moet zeggen dat het echt vlotjes loopt ^^ Ik zit zo te denken hoe ik die top bar ga doen, aangezien ik die van die originele (2 posts terug) er niet lekker uitzag
-edit-
ah wth

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2009 22:36 ]
Verwijderd
Heb ik ook vanaf dag 1 gehad met S2U2, alleen heb ik wel het gevoel dat het samenhangt met het roteren (waarvoor ik changeScreen gebruik). Sinds ik in de config van changeScreen meer exceptions heb toegevoegd (apps waarbij ie niet mag roteren, zodat ie bijvoorbeeld niet roteert wanneer ik gebeld word, want dan zie je altijd dat ie roteert net op het moment dat je de slider wil gebruiken) heb ik die zwarte balk nog maar hooguit eens per week. Verder zet ik 'm sowieso ongeveer elke 3 dagen een keertje uit en weer aan.tdw schreef op donderdag 02 april 2009 @ 16:56:
[...]
Dat met die zwarte balk heb ik vandaag ook voor het eerst gehad, ook met S2U2 (stock rom)
Verder ben ik zelf echt erg tevreden met de NL-stock rom (al zou ik liever engels hebben, want computertermen in het nederlands lokken bij mij zo nu en dan toch echt zeer diverse emoties uit, van lachstuip tot chronische jeuk). Snelheid hoor je mij niet over klagen, geheugengebruik is nog nooit boven de 60% geweest (meestal net onder de 50% idle), batterij doe ik gemiddeld 2 dagen mee, en TripYzee (yahtzee) is echt de aller-aller-allerbeste WinMo-app ooit gemaakt! ;-)
Thnx, leuke game!Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 11:31:
[...]
TripYzee (yahtzee) is echt de aller-aller-allerbeste WinMo-app ooit gemaakt! ;-)
Zijn er nog meer tips van leuke apps / games voor de HD buiten de reeds in de OP genoemde apps?
Verwijderd
Goedenavond mannen en vrouwen,
Ik heb sinds een week de HTC touch HD.
Sorry voor deze vraag maar ik ben echt een nietsnut als het ook maar iets te technisch word.
Ik zou graag navigatiesoftware op mijn HTC willen hebben.
Hoe doe ik dit zonder er voor te moeten betalen (indien dit mogelijk is)
welke navigatie maakt me niet veel uit. als het maar duidelijk is en incl gesproken is (als dit laatse mogelijk is)
Zou iemand precies uit kunnen leggen hoe ik dat werkend krijg. Die persoon ben ik eeuwig dankbaar.
Sorry voor deze vraag maar ik ben echt een nietsnut als het ook maar iets te technisch word.
welke navigatie maakt me niet veel uit. als het maar duidelijk is en incl gesproken is (als dit laatse mogelijk is)
Zou iemand precies uit kunnen leggen hoe ik dat werkend krijg. Die persoon ben ik eeuwig dankbaar.
[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 06-04-2009 12:17 . Reden: groeten/danken niet nodig ]
Verwijderd
Hoi dgen, dat ziet er inderdaad geweldig uitVerwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 22:17:
Ik gebruik hier salling clicker om mn laptop te besturen tijdens mediacenter gebruik..
-edit-
ah wth
[afbeelding]
Arjen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2009 21:21 ]
Verwijderd
Screens updatedVerwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 21:20:
[...]
Hoi dgen, dat ziet er inderdaad geweldig uit. Ik heb nog niet veel ervaring met de HD en dacht dat wad2 een rom was. Heb het vanmiddag toch maar even onderzocht en op mijn phone geinstalleerd. Als ik het goed begrijp is het gewoon een programma wat een thema laad? Dit thema laadt je terwijl je Touchflow3 hebt aanstaan? Enige kans dat je jouw gemaakte thema uitbrengt in een .cab file btw? Zou zoiets graag eens willen proberen.
Arjen
Daar heb ik geschreven wat ik voorlopig van plan ben met die wad2 theme
Ik heb vanmiddag Miri 5.2 (WM 6.5) erop gezet als tussenstation voor Dutty's 2.7 die deze week uitkomt, maar ik denk dat ik hem gewoon houd
. Wat is dit een lekkere ROM zeg, erg snel, menu's zien er gelikt uit en het start 'menu' is ook zeer geslaagd in mijn mening. Hier dus een tevreden overstapper
(Dutty --> Miri).

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Resco braingames is ook een leukeDaFreakR schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 12:53:
[...]
Thnx, leuke game!
Zijn er nog meer tips van leuke apps / games voor de HD buiten de reeds in de OP genoemde apps?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Verwijderd
Over meer nuttige winmo apps:
Nou... gisteren eens gekeken naar het progje dat hierboven genoemd wordt (PS3 bedienen met WinMo), en dat is even ideaal! Ik heb zelf mijn oude laptop - waarvan het beeldscherm was overleden - in mijn TV-meubel liggen, als 'mediacenter'. Gewoon met originele XP Home erop, utorrent, mediaplayer classic, en dan lekker filmpjes kijken op de TV. Ik had een tijdje zitten klooien om m'n WiiRemote aan de praat te krijgen, maar om de een of andere onduidelijke reden lukte dat steeds maar niet. Gisteren dus MobileRemote gekocht (10 dollar via PayPal) en dat is me even ideaal! Het tovert je WinMo device om in een combinatie van bluetooth muis (je touchscreen werkt dan als touchpad) en toetsenbord, en een controller voor mediaplayer (play/pause, vol up/down, ffwd/rev). Check het uit....
(zo even resco checken
)
Nou... gisteren eens gekeken naar het progje dat hierboven genoemd wordt (PS3 bedienen met WinMo), en dat is even ideaal! Ik heb zelf mijn oude laptop - waarvan het beeldscherm was overleden - in mijn TV-meubel liggen, als 'mediacenter'. Gewoon met originele XP Home erop, utorrent, mediaplayer classic, en dan lekker filmpjes kijken op de TV. Ik had een tijdje zitten klooien om m'n WiiRemote aan de praat te krijgen, maar om de een of andere onduidelijke reden lukte dat steeds maar niet. Gisteren dus MobileRemote gekocht (10 dollar via PayPal) en dat is me even ideaal! Het tovert je WinMo device om in een combinatie van bluetooth muis (je touchscreen werkt dan als touchpad) en toetsenbord, en een controller voor mediaplayer (play/pause, vol up/down, ffwd/rev). Check het uit....
(zo even resco checken
Nou, ideaal is het niet. Het is wel het beste tot nu toe wat betreft PS3 bediening. Ik vindt de XMB besturing niet erg soepel werken, je hebt bijvoorbeeld alleen een "ok" knop bij het scrollen met je G-sensor. Je zou ook een "back" knop moeten hebben. Daarnaast werkt de "music" interface op de mobileremote niet met de player van de PS3.Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 11:14:
Over meer nuttige winmo apps:
(zo even resco checken)
Het programma is dus erg leuk, maar nog lang niet af.
Ik heb de rom van Dutty 2.5 er op gehad, vanmiddag die van Miri en nu de energyrom (1-4-2009).
En ik moet zeggen die energyrom is verreweg het mooiste en uitgebreidste.
Wat zit daar veel op zeg, een echte aanrader.
Het zal wel de nodige stroom kosten maar daar waarschuwt de maker ook voor.
Hij vergelijkt de ROM met een ferrari die heel veel zuipt.
Ik vind WM 6.5 er toch gelikter uitzien en lekkerder werken dan TF3D, maargoed, dat is natuurlijk persoonsgebondenmytheory schreef op zondag 05 april 2009 @ 20:57:
Ik heb de rom van Dutty 2.5 er op gehad, vanmiddag die van Miri en nu de energyrom (1-4-2009).
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Zit bij de WM6.5 roms ook in call recording? Vind dat nogal fijn namelijk
Ik vond het wel meevallen, het today scherm werkte wel soepel maar zag er totaal niet uit. Een scherm vol met tekst dan vind ik die TF3D beterder. Dat is inderdaad persoonsgebonden. Ik raad iedereen aan om de youtube filmpjes eens te bekijken van miri. In WM6.5 was de internet explrorer wel stukken verbeterd maar Opera is nog steeds beter.Jedi_Pimp schreef op zondag 05 april 2009 @ 22:56:
[...]
Ik vind WM 6.5 er toch gelikter uitzien en lekkerder werken dan TF3D, maargoed, dat is natuurlijk persoonsgebonden.
Verwijderd
Beste Jeroen,Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 19:54:
Goedenavond mannen en vrouwen,
met vriendlijke groet Jeroen Coppens
Welke nav programma's er draaien op de HD kun je in de TS lezen.
Hoe je daar aan komt?
1. kopen.
2. goed zoeken.
Er worden hier geen links naar warez gepubliceerd, maar met een beetje googlen kom je er echt wel achter...
En als het je allemaal te technisch is, dan had je misschien toch beter voor een AiFöhn kunnen gaan. Een Winmo-telefoon waarmee je meer wilt dan wat je er standaard bij krijgt, vraagt toch om enig technisch geknutsel...
Verwijderd
Hoe het met de PS3 werkt, weet ik niet, daar ik het met een laptop met XP Home gebruik. En dan vind ik het ideaal werken...CSB schreef op zondag 05 april 2009 @ 20:06:
[...]
Nou, ideaal is het niet. Het is wel het beste tot nu toe wat betreft PS3 bediening. Ik vindt de XMB besturing niet erg soepel werken, je hebt bijvoorbeeld alleen een "ok" knop bij het scrollen met je G-sensor. Je zou ook een "back" knop moeten hebben. Daarnaast werkt de "music" interface op de mobileremote niet met de player van de PS3.
Het programma is dus erg leuk, maar nog lang niet af.
Ach hij kan het zich zelf aan lerenVerwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 09:06:
[...]
Beste Jeroen,
Welke nav programma's er draaien op de HD kun je in de TS lezen.
Hoe je daar aan komt?
1. kopen.
2. goed zoeken.
Er worden hier geen links naar warez gepubliceerd, maar met een beetje googlen kom je er echt wel achter...
En als het je allemaal te technisch is, dan had je misschien toch beter voor een AiFöhn kunnen gaan. Een Winmo-telefoon waarmee je meer wilt dan wat je er standaard bij krijgt, vraagt toch om enig technisch geknutsel...
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Ben ik de enige die problemen heeft met bellen??
Mijn HD heeft een seconde of 3 nodig na een gesprek om het scherm weer aan te zetten. Behoorlijk irritant aangezien je niet op kunt hangen voordat je scherm weer aan staat
.
Mijn HD heeft een seconde of 3 nodig na een gesprek om het scherm weer aan te zetten. Behoorlijk irritant aangezien je niet op kunt hangen voordat je scherm weer aan staat
Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110
Ophang knopje onderaan werkt bij mij gewoon
Wat is er mis met Youtube filmpjes van Miri? Ik gebruik nu Miri's 6.5WM v6.1 en ondervind geen enkel probleem.mytheory schreef op maandag 06 april 2009 @ 07:06:
[...]
Ik vond het wel meevallen, het today scherm werkte wel soepel maar zag er totaal niet uit. Een scherm vol met tekst dan vind ik die TF3D beterder. Dat is inderdaad persoonsgebonden. Ik raad iedereen aan om de youtube filmpjes eens te bekijken van miri. In WM6.5 was de internet explrorer wel stukken verbeterd maar Opera is nog steeds beter.
Ja maar is ook irritant als je bijvoorbeeld nummer op moet zoeken oid... Maar voor bellen is de ophangknop natuurlijk ook te gebruiken inderdaad.
Niks, hij zegt gewoon: kijk ze even zodat je kan zien of het wat is...Alper587 schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:37:
[...]
Wat is er mis met Youtube filmpjes van Miri? Ik gebruik nu Miri's 6.5WM v6.1 en ondervind geen enkel probleem.
Bovenop je Touch HD zit een knopje, als je die kort indrukt gaat je scherm aan (ja, ook als je belt). Je kunt ook je stylus eruit trekken, whatever floats your boat.Rob1106 schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:55:
[...]
Ja maar is ook irritant als je bijvoorbeeld nummer op moet zoeken oid... Maar voor bellen is de ophangknop natuurlijk ook te gebruiken inderdaad.
~ James May
Verwijderd
Tip bij verbindingsproblemen met Active Sync (uit eigen ervaring):
Zet in Start->Instellingen->Verbindingen->USB aan PC het vinkje bij "Geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen" uit.
Zet in Start->Instellingen->Verbindingen->USB aan PC het vinkje bij "Geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen" uit.
Na het lezen van je tip ben ik het zelf eens gaan proberen op mijn Vista Media Center PC (ingebouwd in een oude radiokast). Wat een geweldig (simpel eigenlijk) programmaatje is dat zeg! Heerlijk vanaf de bank eindelijk gewoon de PC kunnen bedienen, muis en toetsenbord, super. Klein bugje bij mij: het 'settings' knopje is nauwelijks zichtbaar, maar buiten dat werkt het prima! Meteen gekocht. Dank!Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 09:23:
[...]Hoe het met de PS3 werkt, weet ik niet, daar ik het met een laptop met XP Home gebruik. En dan vind ik het ideaal werken...
Ik heb inderdaad problemen met activesync. Het was er opeens, want daarvoor had ik nooit problemen.Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 15:33:
Tip bij verbindingsproblemen met Active Sync (uit eigen ervaring):
Als ik verbinding wil maken met mijn laptop gebeurt er helemaal niks.
Nu ik het vinkje uitgezet heb staat er op de telefoon dat hij verbonden is, maar ik zie hem niet in deze computer en ik het apparaatcentrum zegt ie 'verbinden' en na een tijdje 'Fout'.
Met usb werkt het niet, maar ook niet met bleutooth.
Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
Waze Nederland - peter@wazenederland.nl
Soft reset? Helpt dat niet...... Hard reset doen!petervdveen schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:54:
[...]
Ik heb inderdaad problemen met activesync. Het was er opeens, want daarvoor had ik nooit problemen.
Nu ik het vinkje uitgezet heb staat er op de telefoon dat hij verbonden is, maar ik zie hem niet in deze computer en ik het apparaatcentrum zegt ie 'verbinden' en na een tijdje 'Fout'.
Ik heb op verschillende plekken gezocht naar een oplossing voor mijn probleem. Ik hop dat iemand mij hier verder mee kan helpen.
Op de HTC Touch HD zit standaard de YouTube applicatie. Nu krijg ik echter elke keer als ik het programma opstart de melding "Verbinding Mislukt".
In eerdere posts zag ik dat het aan de proxyinstelling zou kunnen liggen. Ik heb deze dan ook gecontroleerd maar de proxi instelling is standaard uitgevinkt op mijn toestel. Ik heb een Hi KPN abbo met eindeloos online voor het internet.
Is er iemand die hetzelfde probleem heeft (of had), ik weet echt niet meer wat ik hieraan kan doen.
Op de HTC Touch HD zit standaard de YouTube applicatie. Nu krijg ik echter elke keer als ik het programma opstart de melding "Verbinding Mislukt".
In eerdere posts zag ik dat het aan de proxyinstelling zou kunnen liggen. Ik heb deze dan ook gecontroleerd maar de proxi instelling is standaard uitgevinkt op mijn toestel. Ik heb een Hi KPN abbo met eindeloos online voor het internet.
Is er iemand die hetzelfde probleem heeft (of had), ik weet echt niet meer wat ik hieraan kan doen.
Verwijderd
Ziet er nog steeds erg goed uit. Misschien neemt het wel gigantisch veel tijd in beslag, ik heb daar totaal geen weet van, maar ik vroeg me af of je al een kleine update had?Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 23:04:
[...]
Screens updated
Daar heb ik geschreven wat ik voorlopig van plan ben met die wad2 theme
Verwijderd
Op xda-developers staat trouwens een gigantisch mooi toetsenbord die gratis te downloaden is. Hij is niet alleen erg functioneel maar ziet er ook nog eens erg mooi uit.
Check hieronder de link:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=501122
Heb het ook al op dat forum gevraagd, maar krijg geen reactie. Is er misschien iemand die al een oude NL theme heeft voor dit toetsenbord of die het niet moeilijk vind om er één te maken?
Arjen
Check hieronder de link:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=501122
Heb het ook al op dat forum gevraagd, maar krijg geen reactie. Is er misschien iemand die al een oude NL theme heeft voor dit toetsenbord of die het niet moeilijk vind om er één te maken?
Arjen
Verwijderd
Kijk eens aan, een officiele ROM update!
htc.com
Improved Functions and Fixes
1. Updated the Connection Setup Database.
2. Improved emergency call connections while using Airplane Mode.
3. The GPS position updating speed has been enhanced.
4. A Title bar display flicker in TouchFLO 3D has been corrected.
5. Fixed multiple browsing issues.
Heb 'm zelf nog niet geinstalleerd (zie het nu net pas), maar ga het denk ik wel proberen (draai nog de originele ROM).
htc.com
Heb 'm zelf nog niet geinstalleerd (zie het nu net pas), maar ga het denk ik wel proberen (draai nog de originele ROM).
imho onbelangrijke en weinig veranderingen... je doet er denk ik nog beter aan een custom rom te draaienVerwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 19:09:
htc.com
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
ook de agendabug is gefixed... er zitten meer onderwater aanpassingen in!Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 19:09:
htc.com
Hoe werkt het dan? Als ik het opstart en ga connecten doet hij niet veel (PS3 staat aan, legacy mode aan)CSB schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 17:54:
Hij werkt trouwens!Je moet alleen wel in MobileRemote connecten "in Legacy mode".
Net de update geinstalleerd. Op het eerste gezicht weinig verschil, Opera loopt wel een heel stuk sneller. Helaas moet ik nu wel alles opnieuw installeren, maar dat is het wel waard.Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 19:09:
htc.com
Ik heb de nieuwe rom iig geïnstalleerd. Hij werkt een stuk sneller bij mij. Het geheugenverbruik is afgenomen naar 35% clean install, was 39% clean install.
Ook zijn, wat ik tot nu toe heb gezien, de volgende standaards apps geupdated:
-Java
-Opera
Voor mij is dit kwa rom in ieder geval een goede update, of ik blij ben met de radio update is nog maar de vraag omdat deze meer energie schijnt te vreten
Ook zijn, wat ik tot nu toe heb gezien, de volgende standaards apps geupdated:
-Java
-Opera
Voor mij is dit kwa rom in ieder geval een goede update, of ik blij ben met de radio update is nog maar de vraag omdat deze meer energie schijnt te vreten
Is dit versie 1.54, die een paar dagen geleden ook op xda te vinden was?Vin87 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:40:
[...]
Net de update geinstalleerd. Op het eerste gezicht weinig verschil, Opera loopt wel een heel stuk sneller. Helaas moet ik nu wel alles opnieuw installeren, maar dat is het wel waard.
Ik ga deze update ook maar eens installeren, alleen moet ik dan even tot volgende week wachten, totdat ik weer op mijn kamer ben bij mijn pc waarmee gesynchroniseerd wordt...
Van de HTC site download je: RUU_BlackStone_HTC_NLD_1.56.404.1_Radio_52.62.25.34_1.13.25.24_ShipPittie schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:58:
[...]
Is dit versie 1.54, die een paar dagen geleden ook op xda te vinden was?
Ik ga deze update ook maar eens installeren, alleen moet ik dan even tot volgende week wachten, totdat ik weer op mijn kamer ben bij mijn pc waarmee gesynchroniseerd wordt...
(ik heb de nederlandse rom)
Verwijderd
zo hij is eindelijk af...of ja hij was eigenlijk gisterenavond rond een uurtje of 9 af 
Zolang dinges...die gast van lakeridge forum (destri) nog niks zegt ofzo ga ik deze dus nog niet releasen oid
screens zijn hieronder te vinden (sorry als het te veel pics zijn..anders mag modje ze wel weg doen eh)

Het lockscreen is flickable (play/pause/next/previous)
Today screen (of hoe je het noemt) is allemaal clickable
Hetgeen het meeste tijd in beslag had genomen was waarschijnlijk het zoeken naar weer icoontjes
...en natuurlijk het plaatsen van de imgs zelf aangezien de hd geen richtingstoetsen heeft eh
Ik mis waarschijnlijk nog een sms en mail notifier op het lockscreen...maar dat boeit me niet echt
Zolang dinges...die gast van lakeridge forum (destri) nog niks zegt ofzo ga ik deze dus nog niet releasen oid
screens zijn hieronder te vinden (sorry als het te veel pics zijn..anders mag modje ze wel weg doen eh)

Het lockscreen is flickable (play/pause/next/previous)
Today screen (of hoe je het noemt) is allemaal clickable
Hetgeen het meeste tijd in beslag had genomen was waarschijnlijk het zoeken naar weer icoontjes
...en natuurlijk het plaatsen van de imgs zelf aangezien de hd geen richtingstoetsen heeft eh
Ik mis waarschijnlijk nog een sms en mail notifier op het lockscreen...maar dat boeit me niet echt
Je moet hem pairen op je PS3 net als een bluetooth headset. Daarna werkt het.Ad Hox schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 19:51:
[...]
Hoe werkt het dan? Als ik het opstart en ga connecten doet hij niet veel (PS3 staat aan, legacy mode aan)
Ben sinds enige tijd de gelukkige bezitter van Touch HD.
Wat is dit een mooi apparaat zeg.
Ik heb alleen echter steeds vaker het idee dat mijn bereik een stuk slechter is sinds ik de HD heb. Voorheen had ik een Sony E, maar daar had ik bijna nooit geen problemen mee.
Dit gebeurd dus ook naar vaste lijnen.
Kan dit aan mijn simkaart liggen van 2 jaar oud? of iemand anders een idee waar het aan kan liggen.
Nick
Wat is dit een mooi apparaat zeg.
Ik heb alleen echter steeds vaker het idee dat mijn bereik een stuk slechter is sinds ik de HD heb. Voorheen had ik een Sony E, maar daar had ik bijna nooit geen problemen mee.
Dit gebeurd dus ook naar vaste lijnen.
Kan dit aan mijn simkaart liggen van 2 jaar oud? of iemand anders een idee waar het aan kan liggen.
Nick
Verwijderd
Met een hoeveel gig geheugen kaartje wordt de HD geleverd?
[Mijn Verhaal]
Ik wilde gisteren een foto openen. Dat ging, maar ik kon niet scrollen naar de volgende foto. Toen liep dat kreng weer maar eens vast.
Opnieuw opgestart en hij deed het weer.
Savonds blijkt opeens dat de beltonen en geluiden het niet meer doen.
Ik kijken, wat blijkt.... De complete geheugenkaart is rot. Dat is wel jammer want er stond toch al bijna 7 gig aan data op... Programma's met gekochte serials e.d.... Foto's, video's, geluiden/beltonen, gespreksopnames, backups en wat niet meer....
Ik baal er echt van....
[/Mijn Verhaal]
Ik denk trouwens dat die officiele update het niet op kan nemen tegen de custom roms. Oke, het is nederlands, maar voor de rest zijn 9 van de 10 wwe custom roms nog wel beter.
De nieuwe manilla werkt lekker, de nieuwste album werkt soepel en de meeste bugfixes zijn al gedaan...
Maar oke, voor de standaard gebruikers is het wel leuk zo een update
[Mijn Verhaal]
Ik wilde gisteren een foto openen. Dat ging, maar ik kon niet scrollen naar de volgende foto. Toen liep dat kreng weer maar eens vast.
Opnieuw opgestart en hij deed het weer.
Savonds blijkt opeens dat de beltonen en geluiden het niet meer doen.
Ik kijken, wat blijkt.... De complete geheugenkaart is rot. Dat is wel jammer want er stond toch al bijna 7 gig aan data op... Programma's met gekochte serials e.d.... Foto's, video's, geluiden/beltonen, gespreksopnames, backups en wat niet meer....
Ik baal er echt van....
[/Mijn Verhaal]
Ik denk trouwens dat die officiele update het niet op kan nemen tegen de custom roms. Oke, het is nederlands, maar voor de rest zijn 9 van de 10 wwe custom roms nog wel beter.
De nieuwe manilla werkt lekker, de nieuwste album werkt soepel en de meeste bugfixes zijn al gedaan...
Maar oke, voor de standaard gebruikers is het wel leuk zo een update
Verwijderd
Begrijp ik goed dat deze ROM update in feite ook een hard reset betekent?Vin87 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:40:
[...]
Net de update geinstalleerd. Op het eerste gezicht weinig verschil, Opera loopt wel een heel stuk sneller. Helaas moet ik nu wel alles opnieuw installeren, maar dat is het wel waard.
Dan hoop ik dat ik met SPB Backup al mijn zooi weer zo goed mogelijk kan terugzetten...
Ik moet zeggen het valt me mee van HTC dat ze met een upgrade komen, na berichten over dat de HD niet meer geleverd zou worden.
Verwijderd
Ik draai zelf Win XP prof, en het vinkje uitzetten hielp bij mij dus wel. Ik kreeg de problemen overigens toen ik mijn HD ook met een andere PC (mijn laptop) liet syncen. Ik heb ook al eens ActiveSync in zijn geheel opnieuw geinstalleerd op mijn PC, toen ik verbindingsproblemen had. Dat hielp toen wel, maar nu niet meer...petervdveen schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:54:
[...]
Ik heb inderdaad problemen met activesync. Het was er opeens, want daarvoor had ik nooit problemen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Meld indien nodig een overtreding middels een TR.
Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Meld indien nodig een overtreding middels een TR.
Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.