Vin87 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 12:54:
Gister toch wel de ultieme headset binnnen gekregen:
[
afbeelding]
Sony Ericsson HBH-IS800 Stereo bluetooth headset
Ondanks dat de headset van SE is werkt deze perfect met de Touch HD. Functies als play/pause, voice dail werken perfect. Alleen lijkt de kwaliteit van de audio over A2DP wat tegen te vallen, dit ligt gelukkig aan de Touch HD en is eenvoudig te verhelpen met behulp van de
Advanced Configuration Tool:
code:
1
2
3
4
5
6
| Onder Bluetooth:
-Bitpool: Very High
-Maximum Supported bitpool: 80
-Minimum Supported bitpool: 65
-Sample rate: 48000 Hz |
Maakt echt een wereld van verschil en is wellicht ook handig voor andere A2DP gebruikers! Nu klinkt het geluid via de headset heerlijk zuiver

Damn, dat is echt een mooi dingetje.
Ik begin gek te worden van het irritante draadje van de in-ear koptelefoon die op een of andere manier telkens in de weg zit.
Ik was aan het overwegen een
Logitech te halen.
Wat betreft mijn HD:
Had een standaard T8282 ding met een T-mobile abbo.
Ik had probleempjes met de batterij, aangezien ie in 1 dag leeg was wat af en toe best irritant zou zijn als je langer dan 1 dag buiten het bereik bent van een lader.
Verder had ik het vage probleem dat de HD vastliep zodra het werkgeheugen meer dan 56% gebruikt had.
Opgelost nadat ik mijn HD had geflasht naar radio
1.12.25.16 met
Dutty's ROM 2.3 XTREME.
Inmiddels blijkt v2.4 ook al uit te zijn, maar heeft weinig extra's boven Dutty's 2.3 naar mijn mening.
Sowieso is het een aanrader om de radio te flashen, omdat ik zelf heb gemerkt dat mijn batterij EINDELIJK langer dan 1 dag mee gaat.
Ik speel er wel vaak mee (internetten / mailen / bellen / smssen / filmpje kijken / muziek beluisteren en etc.) waardoor de batterij toch wel snel op gaat, alleen kan ie nu goed 2 dagen mee.
Wijzigingen die ik heb aangebracht aan mijn HD:
ROM: Dutty's ROM V2.3 XTREME
Radio: 1.12.16.25
SPL: Hard-SPL van Olinex
Cover:
Case-Mate "Clear Armor" full body protector voor de zijkant en achterkant en de standaard meegeleverde screenprotector voor het scherm (is gladder dan de Clear-Armor).
Serieus nuttige software: HDTweak, Memmaid 2.2, CorePlayer, Skype, WMWifiRouter
Overige software: TomTom 7, Advanced Configuration Tool, Reales Taskbar (vista-like icoontjes in taskbar).
Overall mening:
+ Lekker dun telefoontje
+ Internetten is EINDELIJK op de juiste manier mogelijk op een pda (middels Opera9)
+ Zeer vingervriendelijk (zeker na het installeren van Dutty's ROM 2.3)
+ Touchflow 3D vind ik erg fijn werken
+ Interne GPS werkt als een zonnetje met TomTom 7
+ Batterij is zeer goed (als je niet internet)
- Jammer dat zoveel programma's niet in fullscreen afgespeeld kunnen worden (vanwege het ubergrote scherm)
- Geen flitser (ik mis het toch wel een beetje)
- telefoon opneem / ophang knoppen onderin zijn te gevoelig (worden af en toe ingedrukt als je gebeld word en je hebt je telefoon in je zak zitten)
- Autofocus werkt toch niet zo superieur als gezegd word, tenzij je absoluut niet beweegt met je telefoon tijdens het nemen van een foto.
Al met al een zeer complete telefoon.
Kan niet klagen, echt niet.
Edit:
Zie hierboven =)
Een Logitech bluetooth koptelefoon.
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 28-03-2009 16:09
]