Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 08:00
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 14:04:
Zo miri 6.5 v5 getest.
Home screen gaat verdomd snel tov de vorige versies..maar ik wil die shortcuts als favs e.d. aanpassen.
Of bijvoorbeeld weer het probleem met id3 tags in wmp...dus ik schakel terug over naar davideuck v3 (ondanks battery drainage toch imo de snelste die er is :p )
Ik heb eergister de nieuwe radio (1.13.*) erop gezet en sindsdien heb ik eigenlijk helemaalgeen last van een snel leeglopende batterij.

Prima rom trouwens van Davi, alleen het manila SMS(of contacts) gedeelte laadt ontiegelijk langzaam, en ik zie van de al verzonden smsjes maar een paar regels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 12:33:
[...]

Open windows mobile device centre
Laatste dropmenu pakken ofzoiets..of iets zoals meer opties
Daar kan je aanpassen hoe de synchronisatie moet plaats vinden.
Zo kan je kiezen of je contacts e.d. van pc naar hd moet plaatsen of vice versa
Dgen, bedankt voor je reactie. Ik heb geprobeerd te doen wat je zei maar ik kan nergens een optie vinden waarbij ik kan selecteren van pc naar mobiel of visa versa?

Gr. Justin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 13:31
Ben gisteren overgestapt van Nokia E61i naar de HD.
Vraagje die ik nergens heb kunnen vinden.
Op mijn E61i had ik altijd 3g met het maximale aantal blokjes.
Bij de HD krijg ik nu meestal G (gprs) met 1 of 2 blokjes.
Alleen wanneer ik naar boven loop (1e verdieping bij mij thuis) krijg ik af en toe 3g en soms H (super snel zeg!).
En dat wisselt heel snel van G naar 3G naar H en weer naar 3G en meestal G, heel irritant.

Kan het iets te maken hebben dat mijn sim kaart alweer 4 jaar oud is?
Moet die niet omgeruild worden.
Heeft iemand hier ook problemen mee of mee gehad?

Gisteravond 2 uur gespeeld met de HD en toen was de accu al voor de helft leeg.
Wel erg snel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:53
Possible schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 00:45:
Zijn er mensen die toevallig gebruik maken van de invisibleSHIELD (bescherming van de telefoon) voor de Touch HD? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen? Ik ben van plan om deze te gaan halen.
Hee

Ik gebruik een full body van invisible shield. Ik heb het door mn moeder erop laten plakken, vrouwen zijn meestal toch wat preciezer. Het zit er nu anderhalve maand op, en het is nog niet aan het loslaten. In het begin had ik te maken met losse randjes, maar nadat het bijgeleverde ontvettingsmiddel was opgedroogd, kon je deze zo dichtvouwen.

Persoonlijk vind ik de HD net iets mooier met Invisible Shield omdat hij daardoor een iets donkerder uiterlijk krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 22:01
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:29:
Er is een nieuwe versie van LockMeLite. Wat mij betreft het beste lock programm.
Ik heb hem ook even geprobeerd maar ik vond het niet echt iets.
Als je gebeld wordt gaat het scherm vaag knipperen tussen de lockme lite en het scherm om op te nemen waardoor je niet weet hoe je een gesprek op moet nemen. De software is wel erg klein maar wat mij betreft nog niet bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok got a question. Heb nu twee dagen men htc touch hd, en al de nodige dingetjes aangepast. Maar er is nu toch een probleempje. Ik heb via de link naar xda onder de kop "al dat zwart is zo saai" in de op, mijn klok vervangen. Nu heb ik hier alleen de inschattingsfout gemaakt dat het hier ging om een klok van de diamond als gevolg waarvan er nu een balk pixels op het homescreen op zwart is gezet. Is het mogelijk dit te verhelpen,en zo nee waar kan ik de files van mijn klok vinden om deze te vervangen, en is dit eenvoudig.

Daarnaast een tweede vraag die me net te binnen schiet..is het mogelijk om uitzendinggemist te kijken, of heb je hier programma's voor nodig (naar deze vraag heb ik nog niet gezocht, in het forum, hij schiet me net te binnen).

bvd brainz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je gebeld wordt gaat het scherm vaag knipperen tussen de lockme lite en het scherm om op te nemen waardoor je niet weet hoe je een gesprek op moet nemen. De software is wel erg klein maar wat mij betreft nog niet bruikbaar.
Ja dat is zo, je ziet duidelijk dat ie even moet unlocken, maarja, datzelfde had ik bij S2U2, daar duurt het ook even voor je je gesprek aan kan nemen of weigeren..en zelfs zonder lock programma duurt het even. Ik wacht gewoon even tot ie duidelijk geunlocked is en het dus niet meer knippert..dan heb je nog tijd genoeg om het gesprek aan te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Kan iemand mij vertellen hoe je dat alarm op een normale manier werkend krijgt?
Dat ding uitzetten is echt onhandig.
Ik heb dit topic al doorgezocht maar kon niks vinden.
Ik heb nog geen nieuwe rom of iets erop gezet dus wellicht is dat een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Possible schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 00:45:
Zijn er mensen die toevallig gebruik maken van de invisibleSHIELD (bescherming van de telefoon) voor de Touch HD? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen? Ik ben van plan om deze te gaan halen.
Je bedoelt de Impossibleshield? :) Koop 'm niet.
Ik heb 'm ook gehad, maar het aanbrengen was echt een hel. Het is een slap stukje plastic dat ook nog elastisch is. Ik ben best handig, maar dit was echt niet te doen. Om 'm recht aan te plakken moet je hersenchirurg zijn.

Ik heb nu de Brando Ultra Clear . Echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sgimi schreef op zondag 22 maart 2009 @ 21:10:
Is er iemand die een compas-programma kent voor de HD?
Gpstuner (.com) is de meest uitgebreide offroad navigatie, niet gratis.
Een echt kompas is echter niet mogelijk met de HD.
Wel kun je zien in welke richting je gaat als je je verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer96
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06-2024
Beertjeman schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 22:41:
[...]

Ik heb hem sinds gister ook op mn HD staan. Moet zeggen dat ik er wel te spreken over ben (bel nu tenminste niet per ongeluk weer mn moeder op terwijl ik aan het lesgeven ben 8)7 ).
Alleen als ik gebeld wordt unloched hij niet zelf...raar. Vindt dit overigens totaal geen probleem als ik het bovenstaande lees. Heb nu namelijk geen probleem om op te nemen, even handmatig unlocken en dan de slider gebruiken om op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:17
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 23:48:
[...]

Ja dat is zo, je ziet duidelijk dat ie even moet unlocken, maarja, datzelfde had ik bij S2U2, daar duurt het ook even voor je je gesprek aan kan nemen of weigeren..en zelfs zonder lock programma duurt het even. Ik wacht gewoon even tot ie duidelijk geunlocked is en het dus niet meer knippert..dan heb je nog tijd genoeg om het gesprek aan te nemen.
Daarom vind ik PocketShield veruit het beste programma. Is helaas niet gratis.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 10:34
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 08:58:
[...]

Je bedoelt de Impossibleshield? :) Koop 'm niet.
Ik heb 'm ook gehad, maar het aanbrengen was echt een hel. Het is een slap stukje plastic dat ook nog elastisch is. Ik ben best handig, maar dit was echt niet te doen. Om 'm recht aan te plakken moet je hersenchirurg zijn.

Ik heb nu de Brando Ultra Clear . Echt een aanrader.
Aanbrengen is helemaal niet zo lastig hoor. De voorkant is sowieso kinderspel, die is gewoon plat. De achterkant is iets lastiger door de ronde vormen van het apparaat, gewoon zorgen dat hij recht zit (kan je goed zien aan de camera en de onderkant) en dan de zijkanten een-voor-een omvouwen. Als laatste een paar bubbels wegvrijven en hij zit! Het zit al bijna een half jaar op mijn iPod Touch en nu ook 2 maanden op mijn HD.

Echt een aanrader, je ziet er niks van en geeft je toestel ook wat extra grip zodat je hem wat makkelijker vast houd.

Ik heb overigens de losse ronde kanten niet gedaan, dat leek mij idioot lastig om goed te krijgen en daar komen toch geen krassen :P Ik heb eigenlijk de achterkant ook alleen maar gedaan voor de grip.

On another note, ik zit nog steeds te wachten op de nieuwe rom van Laurentius, dan ga ik meteen op zoek naar een nieuwe theme en gooi ik de nieuwe Radio rom er op..... Maar als het nog veel langer duurt stap ik misschien maar even over :P Hoop toch op ergens dit weekend zodat ik hem er maandag op kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 13:31
Gebeld met KPN waarom ik zo vaak GPRS (1 of 2 blokjes) heb in plaats van UMTS binnenshuis. Het blijkt dat bij mij in de straat een iets mindere ontvangst is. Bij mijn Nokia E61i had ik wel altijd alle blokjes met UMTS en had nooit last van een zwak ontvangst.

Mijn conclusie: de touch HD heeft helaas een zwakke antenne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem sinds gister ook op mn HD staan. Moet zeggen dat ik er wel te spreken over ben (bel nu tenminste niet per ongeluk weer mn moeder op terwijl ik aan het lesgeven ben 8)7 ).
Alleen als ik gebeld wordt unloched hij niet zelf...raar. Vindt dit overigens totaal geen probleem als ik het bovenstaande lees. Heb nu namelijk geen probleem om op te nemen, even handmatig unlocken en dan de slider gebruiken om op te nemen.
Neuh ik vond het ook geen probleem om eerst te unlocken om vervolgens het gesprek op te nemen, maarja, als het ook automatisch kan, dan liever automatisch natuurlijk. Het zou gewoon moeten werken hoor, misschien een keer opnieuw installeren. Er zijn inmiddels ook verschillende cab's voor de 1.3 versie, ook met autostart.
Daarom vind ik PocketShield veruit het beste programma. Is helaas niet gratis.
Die had ik een paar maanden geleden ook geprobeerd, maar vond het niet echt iets. Maar ik zie dat er een nieuwe versie is..zou idd misschien ook wel een goed alternatief zijn, al ben ik tevreden met LML dus hou ik die er maar op :)
Ik heb nog geen nieuwe rom of iets erop gezet dus wellicht is dat een oplossing?
Heb je G-Alarm al geprobeerd? 't is even wennen, maar als je eenmaal weet waar de icoontjes precies voor zijn werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
Gister toch wel de ultieme headset binnnen gekregen:

Afbeeldingslocatie: http://www.slashphone.com/media/data/767/Wireless-Stereo-Headphones-HBH-IS800-1.jpg
Sony Ericsson HBH-IS800 Stereo bluetooth headset

Ondanks dat de headset van SE is werkt deze perfect met de Touch HD. Functies als play/pause, voice dail werken perfect. Alleen lijkt de kwaliteit van de audio over A2DP wat tegen te vallen, dit ligt gelukkig aan de Touch HD en is eenvoudig te verhelpen met behulp van de Advanced Configuration Tool:

code:
1
2
3
4
5
6
Onder Bluetooth:

-Bitpool: Very High
-Maximum Supported bitpool: 80
-Minimum Supported bitpool: 65
-Sample rate: 48000 Hz

Maakt echt een wereld van verschil en is wellicht ook handig voor andere A2DP gebruikers! Nu klinkt het geluid via de headset heerlijk zuiver O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Vin87 op 27-03-2009 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Mag ik vragen waar je hem besteld hebt? Ziet er werg netjes uit deze headset!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Ik heb de mijne van iemand overgenomen, die kwam bij de BelCompany vandaan. Bij Redcoon is die momenteel het goedkoopste (79 euro), maar pas verzendklaar in 4 weken! Bij de andere shops ligt de prijs zo rond de 110 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er wel chill uit ja :)
vandaag trouwens mijn zagg full body cover binnen gekregen :)
Erop zetten ging makkelijker dan verwacht...en het past dan ook helemaal ^^

Maar goed..nu nog wat kleine belletjes...die gaan -hopelijk- na verloop van tijd wel weg :)

@ justin086
Dacht dat het kon..maar niet dus..Had me vergist met dat nokia gedoe van voorheen :s

-edit-
Trouwens..miri zijn nieuw 6.5 rom laat maar zien dat 6.5 ver gevorderd is.
Dingen die je nog mist zijn die slide balkjes bij lock screen...Hier en daar wat tweaks om zelf wat aan te passen.
De rest kan je al verhelpen door zelf wat te gaan rommelen om bijvoorbeeld het weer toe te voegen

Maar PLEASE..laat ms die soft keys menus wat sneller laden :X

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2009 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dencoupe
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 22:52
Vin87 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 12:54:

[afbeelding]

Ondanks dat de headset van SE is werkt deze perfect met de Touch HD. Functies als play/pause, voice dail werken perfect. Alleen lijkt de kwaliteit van de audio over A2DP wat tegen te vallen, dit ligt gelukkig aan de Touch HD en is eenvoudig te verhelpen met behulp van de Advanced Configuration Tool:

code:
1
2
3
4
5
6
Onder Bluetooth:

Maakt echt een wereld van verschil en is wellicht ook handig voor andere A2DP gebruikers! Nu klinkt het geluid via de headset heerlijk zuiver O-)
@vin87: kan deze headset ook tussen muziek nummers skippen (vooruit / achteruit)? wil namelijk niet mijn telefoon uit mijn broek halen als ik naar het volgende nummer wil gaan luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncank
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-09 19:28
Jaeger schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 07:26:
Installeer G-Alarm (http://www.ageye.de/index.php?s=galarm/about)

Deze werkt echt superhandig, ziet er mooi uit, heeft een today-plugin, is in het nederlands beschikbaar en heeft nog wat extra leuke wakker-word tools ingebouwd als een doolhof of een rekensom voordat je wekker uitgaat:) (dit kan ook gewoon uitgeschakeld worden hoor!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

ik probeer USPL op mijn hd te zetten maar het lukt me niet,
zou iemand mij daar aub bij kunnen helpen. Heb wel gyrator
en hd tweak op mijn tel kunnen zetten maar USPL lukt niet

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
dencoupe schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 18:28:
[...]

@vin87: kan deze headset ook tussen muziek nummers skippen (vooruit / achteruit)? wil namelijk niet mijn telefoon uit mijn broek halen als ik naar het volgende nummer wil gaan luisteren.
Nee dat kan helaas niet, de headset heeft maar één knop, daarmee kan je o.a. de muziek pauzeren/spelen, gesprek aannemen, ophangen en voicedail starten. Voor mij gelukkig geen probleem, werk met playlists en heb alleen de nummers op de HD die ik wil horen. Al hoewel ik wel moet toegeven dat het een goede aanvulling was geweest. Mijn vorige Logitech headset kon het wel, maar dat was dan ook gelijk zo'n orenwarmer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 20:37:
Hoi

alvast bedankt
We willen je best helpen, maar we verwachten hier op GoT eerst eigen input. Dat wil dus zeggen, geef aan wat je zelf al geprobeerd hebt, wat er precies niet goed gaat, en wat nu specifiek je vraag is. "Lukt niet" kunnen we niks mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
[b][message=31705255,noline]
Mijn conclusie: de touch HD heeft helaas een zwakke antenne.
Zou best wel eens kunnen, al moet ik zeggen dat ik erg tevreden ben over ontvangst. Je zou ook eens een nieuwe radio kunnen flashen, daar zijn inmiddels al aardig wat versies van beschikbaar.

Zojuist ook de nieuwe rom V2.4 van Dutty geflashed .... Lijkt weer erg goed te werken _/-\o_ ! Morgen maar eens een dagje goed testen :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 20:37:
Hoi

alvast bedankt
uspl start je vanaf je pc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:28
Zo vandaag om 16:30 mijn HTC Touch HD binnengekregen. Eigenlijk helemaal niet getest en meteen hardspled en de nieuwe dutty 2.4 extreme rom erop gezet. Ik moet zeggen: Wat een super rom is dit. Ongelovelijk snel!

Ik kan hem iedereen aanraden

Sinds 16:30 in bezit :D

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]RoD schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 21:06:
[...]

We willen je best helpen, maar we verwachten hier op GoT eerst eigen input. Dat wil dus zeggen, geef aan wat je zelf al geprobeerd hebt, wat er precies niet goed gaat, en wat nu specifiek je vraag is. "Lukt niet" kunnen we niks mee :)

Hoi

ik heb een HD met nog de origenele rom erop ik heb network 3.5 erop staan gyrator en hd tweak
en ik wil graag de rom veranderen door USPL erop te zetten.Ik heb USPL via de comp gedownload versie 2,4
en voor de zekerheid 2.2 voor vista.ik zet mijn tel in de bootloader dan sluit ik hem aan via usb dat geeft ie
dan ook in het witte gedeelte aan dan probeer ik op black uspl te openen op de comp maar er gebeurd niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 22:12:
[...]

uspl start je vanaf je pc ;)
Hoi dat probeer ik ook maar zie dan heel snel een pop up komen
maar weet niet wat er staat gaat te snel hoe moet ik hem openen op de pc

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 00:14:
[quote]RoD schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 21:06:
[...]

Hoi

ik heb een HD met nog de origenele rom erop ik heb network 3.5 erop staan gyrator en hd tweak
en ik wil graag de rom veranderen door USPL erop te zetten.Ik heb USPL via de comp gedownload versie 2,4
en voor de zekerheid 2.2 voor vista.ik zet mijn tel in de bootloader dan sluit ik hem aan via usb dat geeft ie
dan ook in het witte gedeelte aan dan probeer ik op black uspl te openen op de comp maar er gebeurd niets
Draai je vista of windows 7? Zo ja, dan kan dit problemen geven. Je kunt eventueel de driver reinstallen maar dit heeft bij mij ook niet geholpen. Ik heb hem daarom hardspled.

USPL werkt het lekkerst met windows XP

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Possible schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 08:41:
[...]

Draai je vista of windows 7? Zo ja, dan kan dit problemen geven. Je kunt eventueel de driver reinstallen maar dit heeft bij mij ook niet geholpen. Ik heb hem daarom hardspled.

USPL werkt het lekkerst met windows XP
ik heb vista op de comp.maar mischien doe ik toch nog iets verkeerd
ik heb network 3.5 gyrator en hd tweak ook via vista zonder problemen er op gekregen.

1 ik heb uspl op de comp gezet is dat voldoende of moet ik nog iets hebben

2 zet mijn hd in de bootloader en dan sluit ik hem aan via usb dat geeft ie ook aan
in het wit (maar wat bedoelen ze met Go to ActiveSync properties and disable "Allow USB Connections" option) maar hij geeft niet in windows mobile aparaat centrum aan dat ie verbonden is
hoort dat?

3 probeer dan USPL te openen maar krijg heel snel een pop up maar gaat gelijk weg

heb ik nog andere prog nodig of lukt het niet op vista

gr

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2009 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Zoals ik al zei.. Ik had precies hetzelfde probleem... Je moet het via XP proberen en anders hard spl

Overigens: Active sync is alleen maar te installeren op XP

[ Voor 23% gewijzigd door Possible op 28-03-2009 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
Misschien een noob vraag maar ik kan er eigen maar weinig over vinden. Nadat je een custom rom erop hebt gezet kun je dan met een harde reset je originele rom weer terug zetten of moet je deze er eerst weer er op flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Laatst online: 03:39
Moet je terug flashen.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beertjeman schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 11:51:
Misschien een noob vraag maar ik kan er eigen maar weinig over vinden. Nadat je een custom rom erop hebt gezet kun je dan met een harde reset je originele rom weer terug zetten of moet je deze er eerst weer er op flashen?
ok bedankt ik ga het eerst op een xp proberen en als je hardspl gebruikt waar kan je de
orginele spl vinden voor de garantie

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 22:39
*weg* Eerst zelf nadenken voordat je hier je vraag neerplempt. Hier is genoeg over te vinden met de zoekfunctie.

[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 28-03-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dencoupe
Weet iemand welke bleutooth headset wel de mogelijkheid heeft om tussen muzieknummers te skippen, muziek harder zachter en de phone op te nemen danwel weg te drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vin87 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 12:54:

[afbeelding]

code:
1
2
3
4
5
6
Onder Bluetooth:

Damn, dat is echt een mooi dingetje.
Ik begin gek te worden van het irritante draadje van de in-ear koptelefoon die op een of andere manier telkens in de weg zit.
Ik was aan het overwegen een Logitech te halen.

Wat betreft mijn HD:
Had een standaard T8282 ding met een T-mobile abbo.
Ik had probleempjes met de batterij, aangezien ie in 1 dag leeg was wat af en toe best irritant zou zijn als je langer dan 1 dag buiten het bereik bent van een lader.
Verder had ik het vage probleem dat de HD vastliep zodra het werkgeheugen meer dan 56% gebruikt had.

Opgelost nadat ik mijn HD had geflasht naar radio 1.12.25.16 met Dutty's ROM 2.3 XTREME.
Inmiddels blijkt v2.4 ook al uit te zijn, maar heeft weinig extra's boven Dutty's 2.3 naar mijn mening.
Sowieso is het een aanrader om de radio te flashen, omdat ik zelf heb gemerkt dat mijn batterij EINDELIJK langer dan 1 dag mee gaat.
Ik speel er wel vaak mee (internetten / mailen / bellen / smssen / filmpje kijken / muziek beluisteren en etc.) waardoor de batterij toch wel snel op gaat, alleen kan ie nu goed 2 dagen mee.

Wijzigingen die ik heb aangebracht aan mijn HD:
ROM: Dutty's ROM V2.3 XTREME
Radio: 1.12.16.25
SPL: Hard-SPL van Olinex
Cover: Case-Mate "Clear Armor" full body protector voor de zijkant en achterkant en de standaard meegeleverde screenprotector voor het scherm (is gladder dan de Clear-Armor).
Serieus nuttige software: HDTweak, Memmaid 2.2, CorePlayer, Skype, WMWifiRouter
Overige software: TomTom 7, Advanced Configuration Tool, Reales Taskbar (vista-like icoontjes in taskbar).

Overall mening:
+ Lekker dun telefoontje
+ Internetten is EINDELIJK op de juiste manier mogelijk op een pda (middels Opera9)
+ Zeer vingervriendelijk (zeker na het installeren van Dutty's ROM 2.3)
+ Touchflow 3D vind ik erg fijn werken
+ Interne GPS werkt als een zonnetje met TomTom 7
+ Batterij is zeer goed (als je niet internet)

- Jammer dat zoveel programma's niet in fullscreen afgespeeld kunnen worden (vanwege het ubergrote scherm)
- Geen flitser (ik mis het toch wel een beetje)
- telefoon opneem / ophang knoppen onderin zijn te gevoelig (worden af en toe ingedrukt als je gebeld word en je hebt je telefoon in je zak zitten)
- Autofocus werkt toch niet zo superieur als gezegd word, tenzij je absoluut niet beweegt met je telefoon tijdens het nemen van een foto.

Al met al een zeer complete telefoon.
Kan niet klagen, echt niet.

Edit:
dencoupe schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 15:46:
Weet iemand welke bleutooth headset wel de mogelijkheid heeft om tussen muzieknummers te skippen, muziek harder zachter en de phone op te nemen danwel weg te drukken?
Zie hierboven =)
Een Logitech bluetooth koptelefoon.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2009 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister zat ik op iemands balkon te blowen, drie hoog, pleurt een bezopen vriend van mij mijn HD van het balkon

schade valt nog wel mee maar er is wel een hapje uit de zwarte omhuizing van mijn schermpje en er zit nu iets speling tussen de achterkant en de omhuizing van het scherm

weet iemand waar je de telefoon goed kan laten repareren? als het al uberhaubt mogelijk is om dat zwarte frontje om het scherm heen te vervangen althans

bvd, daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 17:12:
Gister zat ik op iemands balkon te blowen, drie hoog, pleurt een bezopen vriend van mij mijn HD van het balkon

schade valt nog wel mee maar er is wel een hapje uit de zwarte omhuizing van mijn schermpje en er zit nu iets speling tussen de achterkant en de omhuizing van het scherm

weet iemand waar je de telefoon goed kan laten repareren? als het al uberhaubt mogelijk is om dat zwarte frontje om het scherm heen te vervangen althans

bvd, daniel
Van het frontje weet ik dat je ze kunt vervangen, ben ze al een paar keer tegengekomen op internet. In ieder geval de achterkant:

<link>http://cgi.ebay.nl/HTC-Touch-HD-battery-cover-back-batery-cover-case_W0QQitemZ200324045103QQcmdZViewItemQQptZUK_MobilePhones_MobilePhones?hash=item200324045103&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1399|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318</link>

Voor de voorkant zoek ik nog even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk een game die een beetje gebruikt maakt van onze mogelijkheden:

http://beauty3331.blogspot.com/2009/03/xtrakt-3d-game.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBDulcy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 18:12:

Kijk! hier hebben we dus wat aan!
Inderdaad een leuke game voor de HD!!

Bedankt voor de tip! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 17:19
MaZeLe schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 17:52:
[...]

Van het frontje weet ik dat je ze kunt vervangen, ben ze al een paar keer tegengekomen op internet. In ieder geval de achterkant:

<link>http://cgi.ebay.nl/HTC-Touch-HD-battery-cover-back-batery-cover-case_W0QQitemZ200324045103QQcmdZViewItemQQptZUK_MobilePhones_MobilePhones?hash=item200324045103&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1399|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318</link>

Voor de voorkant zoek ik nog even door.
Heb mijn mooie HD ook 2x laten stuiteren op een betonnen grond. Schade zéér klein (puntjes) en beperkt zich alleen rond de 3,5mm koptelefoon ingang en precies waar mijn stylus ingaat. Gelukkig is het scherm en al nog in orde, maar ben wel van plan een nieuwe voorkant te kopen wanneer ik de mogelijkheid krijg... (Zoek al heel lang maar kan alleen maar achterkant van de cover vinden.....)

Dat van dat speling achterkant heb ik ook, dat komt denk ik door gebruikelijke slijtage. Je HD zal nooit 100% nieuw blijven, je gebruikt het als telefoon neem ik aan..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
Alper587 schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 20:33:
[...]

Heb mijn mooie HD ook 2x laten stuiteren op een betonnen grond. Schade zéér klein (puntjes) en beperkt zich alleen rond de 3,5mm koptelefoon ingang en precies waar mijn stylus ingaat. Gelukkig is het scherm en al nog in orde, maar ben wel van plan een nieuwe voorkant te kopen wanneer ik de mogelijkheid krijg... (Zoek al heel lang maar kan alleen maar achterkant van de cover vinden.....)

Dat van dat speling achterkant heb ik ook, dat komt denk ik door gebruikelijke slijtage. Je HD zal nooit 100% nieuw blijven, je gebruikt het als telefoon neem ik aan..... :)
Heel sporadisch (als je dat zo schrijft) wil er nog wel is een op ebay verschijnen. Daar kwam ik namelijk laatst een front tegen, niet goedkoop, maar toch. Tis gewoon een kwestie van dagelijks ebay checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
MaZeLe schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 21:57:
[...]

Heel sporadisch (als je dat zo schrijft) wil er nog wel is een op ebay verschijnen. Daar kwam ik namelijk laatst een front tegen, niet goedkoop, maar toch. Tis gewoon een kwestie van dagelijks ebay checken.
Tja, ik zal in geen geval 40/50 euro voor een stukje plastic betalen (tenzij noodgedwongen). Ik wacht het wel af.... Tot ze meer verkrijgbaar zijn en goedkoper worden. Heeft gelukkig geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
Possible schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 22:27:
Zo vandaag om 16:30 mijn HTC Touch HD binnengekregen. Eigenlijk helemaal niet getest en meteen hardspled en de nieuwe dutty 2.4 extreme rom erop gezet. Ik moet zeggen: Wat een super rom is dit. Ongelovelijk snel!

Ik kan hem iedereen aanraden

Sinds 16:30 in bezit :D
Hey nieuwe HD owner...... :) Tipje: probeer eens Miri's 6.5 rom... Ik hoef geen uitleg te geven, je merkt het verschil vanzelf. (ik verklap je één ding: miri's rom is 3x sneller als dutty's rom.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:07
Alper587 schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 23:16:
(ik verklap je één ding: miri's rom is 3x sneller als dutty's rom.)
Maar ook 3x sneller de accu leeg? Of valt dat met deze rom wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
Jannibal23 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 00:53:
[...]

Maar ook 3x sneller de accu leeg? Of valt dat met deze rom wel mee?
Ik heb Dutty's rom v2.4 getest en juist bij deze rom is de accu zéér snel leeg.

De rom van Miri v5.2 heeft dit probleem niet. Ik gebruik hierbij ook nog de laaste radio versie, 1.13.25 nog wat. Batterij gaat minimaal 2 dagen mee bij normaal gebruik. Dutty's rom: na 24 uur is je batterij 0%. Dit probleem is nog steeds niet opgelost door de ROM maker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wernor
  • Laatst online: 10-08 14:54
Klopt het dat mijn klok niet uit zichzelf naar zomertijd gaat? Heb het idee dat mijn klok zich zelfs helemaal niet automatisch aanpast.

Heb trouwens wel in start - instellingen - telefoon - tijdzones de optie "Tijdzone en klok automatisch veranderen" aangevinkt.

Zie ik iets over het hoofd, of moet ik het zelf veranderen?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:38

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

wernor schreef op zondag 29 maart 2009 @ 10:49:
Klopt het dat mijn klok niet uit zichzelf naar zomertijd gaat? Heb het idee dat mijn klok zich zelfs helemaal niet automatisch aanpast.

Heb trouwens wel in start - instellingen - telefoon - tijdzones de optie "Tijdzone en klok automatisch veranderen" aangevinkt.

alvast bedankt.
Raar maar waar, bij mij staat dat vinkje uitgevinkt, en de klok heeft zichzelf wel goed gezet.

Staat bij je kloksettings in start - instellingen - klok en alarmsignalen je thuis instellingen wel op GMT +1 Amterdam ?

[ Voor 10% gewijzigd door Speedy_Gonzalez op 29-03-2009 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:51
Alper587 schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 23:16:
[...]

Hey nieuwe HD owner...... :) Tipje: probeer eens Miri's 6.5 rom... Ik hoef geen uitleg te geven, je merkt het verschil vanzelf. (ik verklap je één ding: miri's rom is 3x sneller als dutty's rom.)
Ik wilde ook een nieuwe rom erop zetten, zoals deze miri's 6.5 rom, maar ik weet totaal niet hoe dit werkt, terwijl ik al zoveel heb gelezen. Ik snap ook niet wat de advanced tweakertool doet en hoe je die erop zet. Ik heb de hd nu 1.5 maand en dit is niet het enige dat niet lukt.

Tom tom 7 heb ik ook op de opslagkaart gezet. Ik klik setup, krijg ik alleen maar een wit scherm. Dit zie je ook gebeuren bij igo 8.0. Dan zegt de hd dat er al een nieuwere versie is, zeg ik toch maar install, maar dan komt ie telkens opnieuw met het zelfde bericht :?.

Ik wil die hd nu veranderen, omdat ik het niet meer kan aanzien dat de iphones om me heen zo verschrikkelijk soepel gaan in de menu's en op internet. Het is gewoon niet normaal meer :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alper587 schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 23:12:
[...]

Tja, ik zal in geen geval 40/50 euro voor een stukje plastic betalen (tenzij noodgedwongen). Ik wacht het wel af.... Tot ze meer verkrijgbaar zijn en goedkoper worden. Heeft gelukkig geen haast.
tenzij je het apparaat los hebt gekocht eh :p

Over die 6.5 van miri

Nogmaals top rommetje..maar menus zijn tergend traag van deze wm build :p
Oh ja..bij het homescreen mis ik nog wel dat je de softkeys kunt veranderen (heb al gekeken in registry bij chome stuff enzo :p ). Denk bijvoorbeeld aan softkey voor my pictures, waar hij standaard windows pics opent :( .
Nu las ik wel dat je via chome configurator wat dingen kan toevoegen, maar bon..nog niet getest aangezien ik straks weer afreis naar belgie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icheb
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 21:54
Speedy_Gonzalez schreef op zondag 29 maart 2009 @ 11:01:
[...]
Raar maar waar, bij mij staat dat vinkje uitgevinkt, en de klok heeft zichzelf wel goed gezet.

Staat bij je kloksettings in start - instellingen - klok en alarmsignalen je thuis instellingen wel op GMT +1 Amterdam ?
Ik heb misschien een iets ander type telefoon dan de Touch HD, maar ook bij mijn HTC kom ik dit zelfde probleem tegen.
Op zich heb ik hem nu gewoon een uur later gezet, maar in hoeverre snapt het ding nog in welke tijdzone we zijn, en worden afspraken daarop aangepast....

sebsoft.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Icheb schreef op zondag 29 maart 2009 @ 12:36:
[...]

Ik heb misschien een iets ander type telefoon dan de Touch HD, maar ook bij mijn HTC kom ik dit zelfde probleem tegen.
Op zich heb ik hem nu gewoon een uur later gezet, maar in hoeverre snapt het ding nog in welke tijdzone we zijn, en worden afspraken daarop aangepast....
Afspraken veranderen niet van tijd bij mij...

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dencoupe
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 16:08:
[...]

Zie hierboven =)
Een Logitech bluetooth koptelefoon.
Is wel een gigantisch geval voor op je hoofd ... in ears niet leverbaar ergens ? beetje zoals de Jabra BT3030 maar dan een met goede geluidskwaliteit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Is het mogelijk om zowel Tomtom 7.450.9028 (VGA) en Route 66 tegelijk geinstalleerd te hebben staan?

Ik heb namelijk Route66 bij mijn telefoon gekregen en wil kijken of Tomtom 7 fijner werkt. Maar de .cab doet niks tijdens het installeren. Ik krijg wel de vraag of ik door wil gaan ivm onbekende bron (veiligheid). Maar vervolgens wordt er dan niks op mijn telefoon gezet en voortgangsbalkje blijft wit. Ook krijg ik geen enkele melding o.i.d.

Of werkt Tomtom 7.450.9028 (VGA) niet en moet ik de QVGA versie hebben, TomTom 7.910.9185?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 12:27:
[...]

tenzij je het apparaat los hebt gekocht eh :p

Over die 6.5 van miri

Nogmaals top rommetje..maar menus zijn tergend traag van deze wm build :p
Oh ja..bij het homescreen mis ik nog wel dat je de softkeys kunt veranderen (heb al gekeken in registry bij chome stuff enzo :p ). Denk bijvoorbeeld aan softkey voor my pictures, waar hij standaard windows pics opent :( .
Nu las ik wel dat je via chome configurator wat dingen kan toevoegen, maar bon..nog niet getest aangezien ik straks weer afreis naar belgie :)
Ik vind het juist veel sneller dan dutty's rom. Traag? Als ik met duttys rom mijn wallpaper wil veranderen duurt dat ongeveer 20 seconden voordat ik mijn wallpapers te zien krijg. Dutty's rom gebruikt 50% bij een soft reset en Miri's rom gebruikt 26%. Batterij en geheugen gebruik verschilt met 24%..... Keuze is snel gemaakt. Mijn mening: tot nu toe beste rom= MIRI 6.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wernor
  • Laatst online: 10-08 14:54
Speedy_Gonzalez schreef op zondag 29 maart 2009 @ 11:01:
[...]

Ja, daar staat hij op GMT +1 Amsterdam, en daar heb ik 'm dus ook (handmatig) aangepast aan de juiste tijd. Ik was eigenlijk op zoek naar een instelling "automatisch aanpassen aan zomertijd" oid. Haalt dit apparaat niet zoals andere telefoons de juiste tijd binnen? van de zendmasten ofzo?

Nou ja maakt ook verder niet meer zo heel veel uit, hij loopt nu gewoon op tijd.

Wel werkt m'n muziek player niet meer, maar denk dat dat niet aan deze instellingen gerelateerd is.
Daarvoor ga ik eerst eens even in de fora wroeten, tenzij iemand uit z'n hoofd een oplossing weet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

zandpaddo schreef op zondag 29 maart 2009 @ 15:43:
Is het mogelijk om zowel Tomtom 7.450.9028 (VGA) en Route 66 tegelijk geinstalleerd te hebben staan?

Ik heb namelijk Route66 bij mijn telefoon gekregen en wil kijken of Tomtom 7 fijner werkt. Maar de .cab doet niks tijdens het installeren. Ik krijg wel de vraag of ik door wil gaan ivm onbekende bron (veiligheid). Maar vervolgens wordt er dan niks op mijn telefoon gezet en voortgangsbalkje blijft wit. Ook krijg ik geen enkele melding o.i.d.

Of werkt Tomtom 7.450.9028 (VGA) niet en moet ik de QVGA versie hebben, TomTom 7.910.9185?
lama....was te ongeduldig. Installatie duurt blijkbaar gewoon 20 minuten ofzo

[ Voor 14% gewijzigd door zandpaddo op 29-03-2009 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 18:12:

Net uitgeprobeerd.
Vet beeld!
Eindelijk een beetje 3d wat werkt.
Jammer dat er geen optie is om de G-sensor te gebruiken, had in principe gekund aangezien je alleen naar links en rechts hoeft te sturen.
Alper587 schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 20:33:
[...]

Tip 37 op dit XDA "HD tips and tweaks" topic geeft aan dat je een klein papiertje tussen de batterij en de cover moet plaatsen zodat het niet meer zo los zit.
Heb er zelf nog geen last van (even afkloppen).
wernor schreef op zondag 29 maart 2009 @ 10:49:

alvast bedankt.
Had ik ook last van vanochtend...
Heb Dutty's ROM V2.3.
Waarschijnlijk een bug of een nog niet geimplementeerde optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Alper587 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 04:20:
[...]

Ik heb Dutty's rom v2.4 getest en juist bij deze rom is de accu zéér snel leeg.

De rom van Miri v5.2 heeft dit probleem niet. Ik gebruik hierbij ook nog de laaste radio versie, 1.13.25 nog wat. Batterij gaat minimaal 2 dagen mee bij normaal gebruik. Dutty's rom: na 24 uur is je batterij 0%. Dit probleem is nog steeds niet opgelost door de ROM maker.
Zet de 'beam' uit op Dutty, scheelt erg veel met batterij-verbruik. Overigens, V2.5 is NET uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 17:56:
[...]
Tip 37 op dit XDA "HD tips and tweaks" topic geeft aan dat je een klein papiertje tussen de batterij en de cover moet plaatsen zodat het niet meer zo los zit.
Heb er zelf nog geen last van (even afkloppen).
Anders werkt een stukje isolatie plakband ook perfect, de speling is weg, het valt er niet uit als de achterklep eraf moet en het is zwart, dus valt niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
mattrob schreef op zondag 29 maart 2009 @ 19:06:
[...]
Zet de 'beam' uit op Dutty, scheelt erg veel met batterij-verbruik. Overigens, V2.5 is NET uit.
Beam? Waar kan ik dat vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:10
Om je HD automatisch over te laten gaan op zomertijd, moet je in Advanced Configuration Tool in het allerlaatste kopje Miscellaneous, de laatste twee items op Enabled zetten. Laat het programma meteen een Soft-Reset uitvoeren, dan staat je tijd goed en kloppen alle afspraken weer!

TS weer geüpdate met aangedragen geluidsaccessoires, wat software en die software onderverdeeld in wat kopjes.. De lijst werd wel erg lang :).

[ Voor 20% gewijzigd door IceEyz op 29-03-2009 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Beertjeman schreef op zondag 29 maart 2009 @ 20:14:
[...]

Beam? Waar kan ik dat vinden?
Settings - Connections ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alper587 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 15:48:
[...]

Ik vind het juist veel sneller dan dutty's rom. Traag? Als ik met duttys rom mijn wallpaper wil veranderen duurt dat ongeveer 20 seconden voordat ik mijn wallpapers te zien krijg. Dutty's rom gebruikt 50% bij een soft reset en Miri's rom gebruikt 26%. Batterij en geheugen gebruik verschilt met 24%..... Keuze is snel gemaakt. Mijn mening: tot nu toe beste rom= MIRI 6.5
ik heb het dan ook over de traagheid van de menu's vriend :z

-edit-
xda :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2009 @ 03:23:
[...]

ik heb het dan ook over de traagheid van de menu's vriend :z

-edit-
xda :o
XDA is dood! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:07
Alper587 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 15:48:
[...]

Nou ben nu Miri's rom aan het testen. Vooralsnog is het wel prettig werken, hoewel ik wel even moet wennen aan de homepage. Nu even wat programma's zoeken om het een en ander aan te passen. Wil natuurlijk wel andere items op mijn homescherm enzo.

Misschien ga ik Dutty's rom vandaag ook nog even proberen, je hoort het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L201
  • Laatst online: 10-09 12:58
dencoupe schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 15:46:
Ik gebruik daarvoor de Jabra BT3030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
De enige review van deze headset is erg negatief, misschien kun jij ook een review schrijven?
pricewatch: Jabra BT3030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hummz ik kan het gewoon niet meer vinden. Weten jullie toevallig waar ik de lettergrootte kan veranderen van mn hd?
Kzie nu maar iets van 4 regels in beeld bij een sms omdat het zulke grote letters zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels_90
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-08 13:48
Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2009 @ 12:41:
Hummz ik kan het gewoon niet meer vinden. Weten jullie toevallig waar ik de lettergrootte kan veranderen van mn hd?
Kzie nu maar iets van 4 regels in beeld bij een sms omdat het zulke grote letters zijn....
Instellingen - Systeem - Scherm - Lettergrootte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:17
mattrob schreef op zondag 29 maart 2009 @ 19:06:
[...]

Zag het gisteren staan idd. Lees alleen vandaag dat 2.6 ook elk moment al weer kan uitkomen, ik wacht dus nog maar geduldig even een dagje af, voordat ik weer 2x in de week kan gaan flashen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

De Custom ROMS zijn in trek hier! Ik vroeg me af of er al mensen zijn die ervaring hebben met Custom ROMs en garantie claims? Of is de touch zo robust dat ie nooit kapot gaat ;). Ik las namelijk ergens in dit topic dat er geruchten zijn dat in de hardware wordt gelogged of er custom roms op geinstalleerd zijn geweest. Zijn er al mensen die dit kunnen bevestigen danwel ontkennen?

Dus zijn er GoTTers die hun Touch HD hebben ingeleverd voor garantie met originele ROM, waarbij

1. de garantieaanvraag is geweigerd vanwege het gebruik van custom roms in het verleden

of

2. ondanks ooit een custom rom geinstalleerd te hebben gehad, toch garantie verleend is

Voorlopig gebruik ik nog de standaard ROM, maar wil misschien ooit wel naar een hogere windows mobile versie en dan lijkt me dit wel handig om te weten aangezien ik niet mijn garantie wil verliezen op een toestel van bijna 600 euries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vin87 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 19:45:
[...]

Anders werkt een stukje isolatie plakband ook perfect, de speling is weg, het valt er niet uit als de achterklep eraf moet en het is zwart, dus valt niet op.
Ook een optie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niels_90 schreef op maandag 30 maart 2009 @ 13:52:
[...]

Instellingen - Systeem - Scherm - Lettergrootte
Ik voel me een beetje dom nu |:(
Ik was daar al geweest, maar alleen het eerste tabbladje :?

Maare dank je _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bezig om de achtergrond van mijn home tab zo te krijgen, dat hij op elke pagina van touchflo 3d zichtbaar is. Nu wordt er op forums gesproken over new manilla en old manilla, Manilla als zijnde touchflo 3d, maar welke is nieuwe welke is oud, en welke heeft de hd. Is de oude manilla die van de touch pro en de diamond, of is de nieuwe manilla die van de komende toestellen de diamond 2 en de touchpro 2. Het schijnt nogal wat uit te maken voor sommige programma's

bvd

brainz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2009 @ 18:04:
Ik ben bezig om de achtergrond van mijn home tab zo te krijgen, dat hij op elke pagina van touchflo 3d zichtbaar is. Nu wordt er op forums gesproken over new manilla en old manilla, Manilla als zijnde touchflo 3d, maar welke is nieuwe welke is oud, en welke heeft de hd. Is de oude manilla die van de touch pro en de diamond, of is de nieuwe manilla die van de komende toestellen de diamond 2 en de touchpro 2. Het schijnt nogal wat uit te maken voor sommige programma's

bvd

brainz
de HD heeft standaard de 'oude' manilla die ook bij de Touch Diamond (NIET de Diamond2!!) komt.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2009 @ 18:04:

bvd

brainz
manila 2 = standaard manila die je mee kreeg op je stock rom. Tuurlijks zijn er ook nog roms te vinden die gebruik maken van manila 2 :)

manila 3 = manila zoals je die kan gaan vinden op de diamond 2 en pro 2. Deze heeft dan een kalender en ondersteunt landscape :)

Zelf heb ik nog geen problemen ondervonden met compatibiliteit betreffende programma's e.d.
...ervan uitgaande dat ik enkel nog maar een 7 tal programma's extra erop gooi
  • comicreader mobile
  • tt7
  • facebook
  • fbtv
  • resco explorer
  • thumbcal
  • galarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik heb opeens een heel raar probleem, ik heb vanaf het begin deze topic gevolgd en nog nooit iemand over gehoord, ook met google is er niks zinnigs te vinden. iig, sinds gisteren doet mijn geluid het niet! En echt dus helemaal niet, niet via de speaker en ook niet via de oorspeaker. Ook de microfoon is uitgevallen. Ik heb er verder niks raars mee gedaan. Alle windows geluidsfuncties zijn intact. Het geluid werkt dus niet met muziek, bellen en systeemgeluiden. Ook bij het opstarten hoor je het introgeluid van HTC niet.

Ik sta hier echt van te kijken, heb echt totaal geen zin in een hard reset, hopelijk weet iemand wat ik hier mee moet.

Dat is 1, mijn volgende vraag is over SPB backup en/of Resco backup. Ik heb beide, heb ze ook wel eens gebruikt om te backuppen en de backup weer terug te plaatsen, alleen werkt het naar mijn idee niet helemaal zoals het hoort. Dus in het algemeen is mijn vraag of je bv programma's die je nu hebt geïnstalleerd kan backuppen en na een hard reset weer makkelijk, compleet en werkend (!) terug kan plaatsen?

pff, weer een hoop woorden :P

gr, Arash

Ik heb het al opgelost :) , ik had SRS WOW HD geïnstalleerd, blijkbaar kan de HD daar niet meer overweg.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2009 20:50 . Reden: Probleem opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Laatst online: 11-09 14:00
Heeft iemand ervaring met de service/ondersteuning van HTC? Het meegeleverde SD kaartje is kapot, en nu wil HTC dat ik het toestel meestuur. Toch heb ik met twee andere kaartjes vastgesteld dat het toestel OK is.

Op zich geen duur defect, maar het gaat om het principe. Ik vind hun eis belachelijk. Is er een uitweg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Zijn er toevallig ook filmpjes beschikbaar van Dutty's rom?

Zit heel erg te twijfelen of ik mn custom rom blijf houden of toch maar eens overstap naar die van Dutty.. misschien dat een fiilmpje me kan overtuigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:17
DaFreakR schreef op maandag 30 maart 2009 @ 19:23:
Zijn er toevallig ook filmpjes beschikbaar van Dutty's rom?

Zit heel erg te twijfelen of ik mn custom rom blijf houden of toch maar eens overstap naar die van Dutty.. misschien dat een fiilmpje me kan overtuigen!
Voor een idee van de (meeste/nieuwste) custom roms zal ik gewoon kijken naar filmpjes/plaatjes/dingetjes van de software voor de Diamond en Pro 2. Deze software draait namelijk ook op de Touch HD met de custom ROMS. Dus kijk even op de site van HTC of google een beetje rond :)
Ik had een goede link waar echt een demonstratie was van die software, maar die kan ik momenteel even zo snel niet vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redeque
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-03-2023
Ik heb net mijn nieuwe Touch HD binnen gekregen maar het lijkt of Opera er niet op staat :?
Als ik via het beginscherm naar internet ga en op Browser (Verkenner) druk gebeurd er niks.
De wereldbol achtergrond kleurd groen maar verder niks.
Ben ook aan het browsen geweest door de phone maar zie het nergens staan.

Ben ik nu zo lomp of is er wat aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

redeque schreef op maandag 30 maart 2009 @ 20:52:
Ik heb net mijn nieuwe Touch HD binnen gekregen maar het lijkt of Opera er niet op staat :?
Als ik via het beginscherm naar internet ga en op Browser (Verkenner) druk gebeurd er niks.
De wereldbol achtergrond kleurd groen maar verder niks.
Ben ook aan het browsen geweest door de phone maar zie het nergens staan.

Ben ik nu zo lomp of is er wat aan de hand?
en via start -> programma's -> opera browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Laatst online: 23:17

vr6-only

Blub Blub

Ik heb afgelopen vrijdag een iPhone gehaald, origineel simlock vrij, en ik heb het vandaag weer ingeleverd.
Het apparaat zelf is fantastisch, maar ik kwam er niet uit met iTunes.

Ik heb het apparaat ingeruild voor de Touch HD en kreeg nog 80 euro retour ook. Vervolgens de Touch Pro verkocht.

Eerste indruk Touch HD:

Scherm: WOW!
Accu duur: niet slecht
Snelheid: prima in orde, zonder tweaks
Stabiliteit: tig programma's geïnstalleerd en van alles gedaan, geen vastloper!
Nogmaals, scherm: WOW! :P

iGo 8.3 draait ook probleemloos, maar geen juiste resolutie. Moet nog een geschikte skin voor vinden. Iemand een tip?

Ik heb tevens Skyfire erop geïnstalleerd. Skyfire is stukken sneller in mijn ogen, vergeleken met Opera.

Oplader van de Touch Pro zag er wel mooier uit

[ Voor 22% gewijzigd door vr6-only op 30-03-2009 21:14 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:38

martjah

Appel

@vr6 kijk eens op XDA, daar staan goede configs op voor IGO

ik ben zelf meer van TT7 want IGO heeft me al vaker via van die kleine ***weggetjes gestuurd en zelfs 1x naar het centrum van heerlen terwijl ik bij school moest zijn.
bij TT nog nooit last van gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanslH
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Ik probeer mijn HTC touch HD als bluetooth internet bron te gebruiken op mijn laptop. De apparaten zijn verbonden en op de laptop is een standaardmodem met bluetootverbinding op com7 geiinstalleerd.
Het is mij echter nog niet duidelijk hoe ik internet aan de praat krijg.
Bij bluetooth PAN apparaten op de laptop staat mijn touch HD als een network access point. Als ik klik verbinding maken meldt de laptop dat het apparaat (de HTC) moet worden geconfigureerd voor het accepteren van verbindingen.
Ik be gewend dat bluetooth een dramatische brei van onoverzichtelijke instellingen is, en met een usb kabel gaat alles prima, maar ik ben toch erg benieuwd hoe ik dit aan de praat krijg.

Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
@ Degenen met Miri ROM, hoe bevalt WM 6.5? Lekker snel, en waarom kies je hiervoor i.p.v. TF3D? Zit er aan te denken om Miri er op te gooien, WM 6.5 ziet er wel slick uit..

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik nu miri 6.5 v5.1, omdat ik deze nu wel erg licht vind. Geldt ook voor batterij duur.
Nog een reden is dat alle apps die ik erop installeer ook daadwerkelijk werken :p

Voor degenen die ook 6.5 gebruiken, raad ik aan om voorlopig nog maar fingersuite te gebruiken. Why? Dit maakt het werken met soft menus wat verdraagzamer :D

Ik las tevens ook dat je zelf wat stuff kon toevoegen aan het homescreen via chome configurator..dus die ga ik zo proberen :)

Verder ben ik ook nog terug gevallen op het gebruiken van icontact, aangezien die default contactmanager van wm te erg is :p (ok. het toevoegen van mensen gaat nog steeds default :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik nu sinds een dag of 2 miri 6.5 v5.2. Dit is de eerste keer dat ik een andere rom neem dan die van Dutty.
De enigste reden was nieuwsgierigheid...
Nu heb ik al vrij heel overdreven snel dat standaard windows today shitty ding uitgezet en manilla aangezet.
Dan is het voor mijn idee eigenlijk hetzelfde als winmo 6.1 alleen zit er *weer* een ander start menu op.
Nu vind ik dit start menu eigenlijk wel prettig werken met dat 'onzichtbare honinggraat'.

Sommige dingen mis ik er wel op. zo zit er geen kantel programma standaard op en geen reset manager of PIM(p)Backup.
Maar volgens mij staan er zo ie zo weinig custom programma's op.
Khad vannochtend wel wat problemen met de camera, daar bleven wat oneffenheden in beeld.

Voor de rest is de accu na een aantal uren rommelen (bluetooth en wifi aan, scherm niet helemaal op donker, programma's en spelletjes installeren, spelletjes spelen, surfen op internet en een poosje in de verkenner gezeten) nog maar op de helft. Ideaal dus.

Alleen werkt wvgaFix niet. Dus programma's voor een andere resolutie werken er niet op. (zoals age of empires en palm heroes :( )

Voor de rest werken bijna alle programma's vlekkeloos. Zelfs internet explorer werkt bijna lekker.... Alleen pocketTwit heb ik wa problemen mee maja

ik snap eigenlijk persoonlijk het verschil tussen winmo 6.1 en 6.5 niet. Is 0.4 versies verandering alleen het start menu en het today scherm? Voor de rest ben ik nog niets nieuws tegen gekomen (ja widgets die niet werken)

Voor de rest is manilla eigenlijk alles wat je nodig hebt... en dan maakt de rom of winmo verder weinig uit denk ik.
Als je maar de nieuwe manilla hebt (van diamond 2 zegma).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ditani360
  • Laatst online: 26-03 22:20
FabianNL schreef op maandag 30 maart 2009 @ 20:13:
[...]

Voor een idee van de (meeste/nieuwste) custom roms zal ik gewoon kijken naar filmpjes/plaatjes/dingetjes van de software voor de Diamond en Pro 2. Deze software draait namelijk ook op de Touch HD met de custom ROMS. Dus kijk even op de site van HTC of google een beetje rond :)
Ik had een goede link waar echt een demonstratie was van die software, maar die kan ik momenteel even zo snel niet vinden....
http://www.youtube.com/wa...Rpcw&feature=channel_page

vraagje over deze nieuwe software update, komt deze ook officieel voor de HD uit? of kan je hem alleen als illegale rom installeren?

Genieten & genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
ditani360 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 10:14:
[...]

http://www.youtube.com/wa...Rpcw&feature=channel_page

vraagje over deze nieuwe software update, komt deze ook officieel voor de HD uit? of kan je hem alleen als illegale rom installeren?
Nope, WM 6.5 komt tot dusver alleen uit op de HTC Touch Pro2, de HTC Touch DIamond2 en de Toshiba G01. Echter zou de Touch HD wel WM 6.5 aan kunnen en er zijn verscheidene beta's op XDA die gebruikt kunnen worden. Dus het wordt dan toch een illegale ROM in plaats van ondersteund als officiele ROM door HTC zelf.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Laatst online: 29-08 10:34
Gopal schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 11:54:
[...]

Nope, WM 6.5 komt tot dusver alleen uit op de HTC Touch Pro2, de HTC Touch DIamond2 en de Toshiba G01. Echter zou de Touch HD wel WM 6.5 aan kunnen en er zijn verscheidene beta's op XDA die gebruikt kunnen worden. Dus het wordt dan toch een illegale ROM in plaats van ondersteund als officiele ROM door HTC zelf.
Dat is geen WM 6.5, dat is (slechts) WM 6.1 icm Manilla 3. Of er een update komt vanuit HTC is nog maar de vraag, er staat volgens mij helemaal niks vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Capital_G schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 12:50:
[...]

Dat is geen WM 6.5, dat is (slechts) WM 6.1 icm Manilla 3. Of er een update komt vanuit HTC is nog maar de vraag, er staat volgens mij helemaal niks vast.
Ok, ik dacht dat er gebruik werd gemaakt van een beta in plaats van een nieuwe Manilla.
Volgens deze twee onderstaande berichten lijkt het mij niet waarschijnlijk dat er een officiele ROM komt van WM 6.5. Dit wordt dan door medewekers van Microsoft gezegd, al weet ik niet of hier 100% waarde aan kan worden gehecht. Misschien dat HTC alsnog met ondersteuning komt (zou dat kunnen ook als Microsoft dat niet wilt?).
Link 1
Link 2

Maar goed, we zullen het binnenkort weten, wanneer WM 6.5 daadwerkelijk uitkomt.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capital_G schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 12:50:
[...]

:? :? er zijn toch wel degelijk een paar custom roms aanwezig met WM 6.5 hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceEyz schreef op zondag 08 maart 2009 @ 22:19:
Een goedkope, maar degelijke houder voor aan de voorruit. Te koop vanuit Hong Kong, maar ook voor €5,- te vinden op eBay bij het zoeken naar: "Touch HD Windscreen". Liever kopen in Nederland, kan ook. Goede ervaringen gemeld.
Hier dan de eerste negatieve ervaring.
Gekocht op eBay (user e_cell) voor 8,88 inclusief verzendkosten.
Wat was er mis mee?
• De meegeleverde car charger speciaal voor de Touch HD past niet op mijn Touch HD :/
• Het buigbare gedeelte zit in plastic die was gescheurt, waardoor deze er los inzat en er bij elke verkeersdrempel uit zal vallen. :|

Inmiddels een mailtje naar e_cell gestuurd, ben benieuwd want dat ding terugsturen kost meer dan een nieuwe opsturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
  • Laatst online: 04-09 22:39
Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 19:43:
[...]

Hier dan de eerste negatieve ervaring.
Gekocht op eBay (user e_cell) voor 8,88 inclusief verzendkosten.
Wat was er mis mee?
• De meegeleverde car charger speciaal voor de Touch HD past niet op mijn Touch HD :/
• Het buigbare gedeelte zit in plastic die was gescheurt, waardoor deze er los inzat en er bij elke verkeersdrempel uit zal vallen. :|

Inmiddels een mailtje naar e_cell gestuurd, ben benieuwd want dat ding terugsturen kost meer dan een nieuwe opsturen :P
Dan ben ik de 2e.
Ook een houder met oplader gekocht voor € 10,- met verzenden.
Ik moet zeggen de houder is perfect, alleen de lader is bij mij na 5 min al defect gegaan.
Heb al bericht gestuurd maar zit er over te denken om er èèn bij pdashop te kopen voor € 19,-.
Zijn toch wel wat beter....
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Meld indien nodig een overtreding middels een TR.

Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.