Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net als zovelen hier last van de agendafunctie, dat er bij de afspraken van vandaag nog steeds morgen stond en dat ze ook lang na het verstrijken nog in beeld blijven.
Deze week heb ik een nieuwe taskbar geïnstalleerd en de tab-iconen aangepast. Sindsdien heb ik geen last meer van m'n agenda. De afspraken veranderen naar de goeie dag en zodra de tijd verstreken is, verdwijnt ie uit m'n Vandaag-scherm.
Ik heb werkelijk geen idee hoe het kan, maar misschien is het een tip??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb al meerdere software geprobeerd om op mijn TOUCH HD draaiende te krijgen, ik heb eerst net frameworks 3.5 geinstalleerd en vervolgens gyrator 2. Dit werkte niet omdat het keyboard niet naar boven werd gebracht met smsen en e-mailen etc, vervolgens heb ik gsen en nog 1 geprobeerd. Alweer hetzelfde probleem..

Toen een hard reset gedaan om het ding in orginele staat terug te brengen. Dit is gelukt, maar de vraag is nou hoe ik gyrator 2 of andere software draaiend kan krijgen en ervoor zorg dat hij wel de keyboard opbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij minimaliseert je keyboard altijd als je je telefoon draait van portrait naar landscape bijvoorbeeld. Even op het keyboard icoontje drukken en dan zie je 'm weer...is dus gewoon normaal en is bij iedereen zo voor zover ik weet, iniedergeval met de originele ROM.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2009 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleem is, ook dat is niet mogelijk. Het keyboard icoontje is verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 11:27:
Hallo,

Ik heb al meerdere software geprobeerd om op mijn TOUCH HD draaiende te krijgen, ik heb eerst net frameworks 3.5 geinstalleerd en vervolgens gyrator 2. Dit werkte niet omdat het keyboard niet naar boven werd gebracht met smsen en e-mailen etc, vervolgens heb ik gsen en nog 1 geprobeerd. Alweer hetzelfde probleem..

Toen een hard reset gedaan om het ding in orginele staat terug te brengen. Dit is gelukt, maar de vraag is nou hoe ik gyrator 2 of andere software draaiend kan krijgen en ervoor zorg dat hij wel de keyboard opbrengt.
Heb je soms een ander keyboard op je HD geinstalleerd? Hoe staan de instellingen bij Start->Instellingen->Invoer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee geen ander keyboard, als ik :
Start->Instellingen->Full qwerty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon even benieuwd. Ik maak gebruik van Gmail (Imap) op mijn Windows Mobile telefoon. Nu kan ik zonder problemen een onderschrift inschakelen. Echter is het ook mogelijk om het onderschrift een ander lettertype te geven? Of bijvoorbeeld vetgedrukt te maken. Kan dit? Zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 10:31:
Ik had net als zovelen hier last van de agendafunctie, dat er bij de afspraken van vandaag nog steeds morgen stond en dat ze ook lang na het verstrijken nog in beeld blijven.
Deze week heb ik een nieuwe taskbar geïnstalleerd en de tab-iconen aangepast. Sindsdien heb ik geen last meer van m'n agenda. De afspraken veranderen naar de goeie dag en zodra de tijd verstreken is, verdwijnt ie uit m'n Vandaag-scherm.
Ik heb werkelijk geen idee hoe het kan, maar misschien is het een tip??
hoe wat waar met je nieuwe taskbar ... url naar een .cabje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff zoeken hoor...hier voor de tab-icoontjes en hier voor taskbar icoontjes.

Ik weet even niet hoe ik een screenshot van m'n eigen scherm kan maken, maar hij is moooooooooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 10:34
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 17:01:

Ik weet even niet hoe ik een screenshot van m'n eigen scherm kan maken, maar hij is moooooooooi :P
Dat kan bijv met PocketScreen (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=328627).

Ik wil hem wel zien namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen die "levende wallpapers" van die domme jamba reclames eigenlijk op de HD?

En screensavers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ik ga van t weekend even kijken naar dat PocketScreen...ben wel trots op mezelf eigenlijk dat ik zo heb zitten knutselen.
Probeer zsm een shot van m'n scherm te plaatsen.

Vanmiddag TomTom erop gezet en die ga ik morgen even testen...I'll let you know :P

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2009 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik krijg maandag mijn HTC Touch HD van T mobile. Nu hoorde ik dat het niet mogelijkw as om televisie van t mobile te kijken op de HTC Touch HD. Klopt dit??? En als het wel kan hoe pak ik dit aan dan? Of is het in de toekomst misschien mogelijk. Wie kan me even uit de brand helpen??

Bedankt!!

Mvg Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds 2 dagen davideuck v3
In mjn ogen de beste rom op dit moment
Lekker snel.

nadelen:
wifi powah staat default aan op best performance..
maar uiteraard te verhelpen :)
Voluma veranderen is in media apps zoals album en yt gewoon default; dus niet zo een kleinere slider eh. Best jammer, maar ik verander mijn volume dan ook zelden eh :P

Verder loopt ie wel telkens op tot 70% na verloop van tijd...
Maar echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncank
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-09 19:28
Sinds net heb ik een probleempje, ik probeer een sms te versturen naar een jarige en mijn telefoon verstuurt gewoon niets.
Ik heb de hele dag gewoon gesmst net zoals altijd, maar nu opeens doet hij t niet. Het aangemaakte bericht komt gewoon in de lijst bij Outbox te staan, maar wordt neit verzonden.
Ook wanneer ik naar andere nummers iets wil smsen verzend mijn telefoon niets.

Ik heb al en paar keer een soft-reset gedaan, de verbinding aan en uitgezet en gebruik de WM6.5 V3 ROM van Miri.

**Edit** Ik heb even een test gedaan, een sms verzonden naar mijn mobiel, die heb ik 10 minuten geleden verstuurd en ook nog niet binnen. Heel af en toe piept de telefoon dat ie alsnog een berichtje verstuurd heeft, maar snel gaat t niet, en het oorspronkelijke bericht dat ik wilde versturen staat nog steeds in de wachtrij!
Als ik iemand bel, of iemand mij belt zijn er geen problemen.

[ Voor 28% gewijzigd door Duncank op 21-03-2009 01:02 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
Duncank schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 00:48:
Sinds net heb ik een probleempje, ik probeer een sms te versturen naar een jarige en mijn telefoon verstuurt gewoon niets.
Ik heb de hele dag gewoon gesmst net zoals altijd, maar nu opeens doet hij t niet. Het aangemaakte bericht komt gewoon in de lijst bij Outbox te staan, maar wordt neit verzonden.
Ook wanneer ik naar andere nummers iets wil smsen verzend mijn telefoon niets.

Ik heb al en paar keer een soft-reset gedaan, de verbinding aan en uitgezet en gebruik de WM6.5 V3 ROM van Miri.

**Edit** Ik heb even een test gedaan, een sms verzonden naar mijn mobiel, die heb ik 10 minuten geleden verstuurd en ook nog niet binnen. Heel af en toe piept de telefoon dat ie alsnog een berichtje verstuurd heeft, maar snel gaat t niet, en het oorspronkelijke bericht dat ik wilde versturen staat nog steeds in de wachtrij!
Als ik iemand bel, of iemand mij belt zijn er geen problemen.
simmetjes gaan soms stuk... probeer je sim in een andere gsm en kijk of verzenden van sms dan wel mogelijk is. Voordat je je HD in allerlei bochten gaat vouwen lijkt me dat een makkelijke eerste test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capital_G schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 09:46:
[...]

Staat er wel een tijd bovenaan? v.z.i.w. kan je namelijk alleen batterij óf tijd tonen (correct me if I'm wrong). Met HDTweak kan je in ieder geval toggelen tussen die 2. (Batterij enablen)

Ik heb eigenlijk geen idee waarom, er zou toch genoeg ruimte moeten zijn daarboven?
Er staat ook geen tijd. Op de plekwaar het icoontje hoort te staan, is een zwart blokje, soms verdringt dat zelfs het icoon dat daar links van staat een beetje.
Ik heb alle combos mdt hd teak geprobeerd: tijd of datum of accu of 2 e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 22:30:
sinds 2 dagen davideuck v3
In mjn ogen de beste rom op dit moment
Lekker snel.

nadelen:
wifi powah staat default aan op best performance..
maar uiteraard te verhelpen :)
Voluma veranderen is in media apps zoals album en yt gewoon default; dus niet zo een kleinere slider eh. Best jammer, maar ik verander mijn volume dan ook zelden eh :P

Verder loopt ie wel telkens op tot 70% na verloop van tijd...
Maar echt een aanrader!
Gister ook geflashed naar davideuck v3 van dutty v2.0.

Moet zeggen hij is idd sneller, maar nadat ik mijn settings had aangepast naar mijn voorkeuren zoals ik die ook op die van dutty had loopt de batterij tijdens gebruik wel 3x zo snel leeg. Terwijl als ik in taskmrg kijk er geen applicatie is die cpu vreet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

accu iccoon is weer terug, na meerdere sofft resets, staat hij er nu weer.
gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncank
micheldenhaag schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 08:06:
[...]

simmetjes gaan soms stuk... probeer je sim in een andere gsm en kijk of verzenden van sms dan wel mogelijk is. Voordat je je HD in allerlei bochten gaat vouwen lijkt me dat een makkelijke eerste test.
Ik heb mijn simkaart nu in enkele andere telefoons getest, en dan verzend en ontvang ik mijn berichten direct. Vanmiddag liep ik in de stad en werkte het met mijn eigen telefoon ook perfect, net zoals gisteravond. Gisternacht en nu net werkte het gewoon niet met mijn telefoon.

Opvallend is ook dat ik vrij slecht bereik heb. Misschien heeft dat er wat mee te maken

Facts:
- Laatste radio rom geinstalleerd, geen problemen mee gehad eerder.
- Als ik de telefoon opnieuw opstart verstuurt hij soms wel enkele berichten
- Soms verstuurt hij het bericht wel, dat merk ik omdat de andere telefoon het wel ontvangt, maar blijft het bericht in mijn foon in de Outbox staan en ik krijg ik ook geen "Message was sent" melding
- Miri WM6.5 v3-Rom installed

[ Voor 28% gewijzigd door Duncank op 21-03-2009 18:24 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:19
Duncank schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 18:03:
[...]

Ik heb mijn simkaart nu in enkele andere telefoons getest, en dan verzend en ontvang ik mijn berichten direct. Vanmiddag liep ik in de stad en werkte het met mijn eigen telefoon ook perfect, net zoals gisteravond. Gisternacht en nu net werkte het gewoon niet met mijn telefoon.

Opvallend is ook dat ik vrij slecht bereik heb. Misschien heeft dat er wat mee te maken

Facts:
- Laatste radio rom geinstalleerd, geen problemen mee gehad eerder.
- Als ik de telefoon opnieuw opstart verstuurt hij soms wel enkele berichten
- Soms verstuurt hij het bericht wel, dat merk ik omdat de andere telefoon het wel ontvangt, maar blijft het bericht in mijn foon in de Outbox staan en ik krijg ik ook geen "Message was sent" melding
- Miri WM6.5 v3-Rom installed
De miri wm6.5 rom lijkt nogal wat problemen op te leveren met sms. Ik adviseer je een andere rom te proberen. Bijvoorbeeld Dutty's v2.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncank
Alper587 schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 18:59:
[...]
De miri wm6.5 rom lijkt nogal wat problemen op te leveren met sms. Ik adviseer je een andere rom te proberen. Bijvoorbeeld Dutty's v2.3.
Ik houd anders het topic over Miri's rom op XDA goed in de gaten, daar heb ik nog niet gelezen over sms-problemen. Ik ben een beetje uitgekeken op Dutty's roms, als je er daar 1 van flasht ben je onderhand elke dag een nieuwe versie erop aan t zetten, zo snel komt hij met nieuwe.

Ook het geheugengebruik van de HD is met Miri's rom echt ontzettend laag, en daardoor loopt hij lekker snel. En ik moet zeggen dat ik in anderhalve week tijd al ontzettend gehecht ben geraakt aan WM6.5!

Tips voor een andere goedlopende 6.5 rom misschien?

** ondertussen ga ik even de Miri 6.5 zonder Manila proberen, misschien dat dat wat gaat schelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Duncank op 21-03-2009 20:01 . Reden: mijn plan erbij gezet;p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 12:07:
Gewoon even benieuwd. Ik maak gebruik van Gmail (Imap) op mijn Windows Mobile telefoon. Nu kan ik zonder problemen een onderschrift inschakelen. Echter is het ook mogelijk om het onderschrift een ander lettertype te geven? Of bijvoorbeeld vetgedrukt te maken. Kan dit? Zo ja, hoe?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
  • Laatst online: 17:19
Duncank schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 19:33:
[...]

Ik houd anders het topic over Miri's rom op XDA goed in de gaten, daar heb ik nog niet gelezen over sms-problemen. Ik ben een beetje uitgekeken op Dutty's roms, als je er daar 1 van flasht ben je onderhand elke dag een nieuwe versie erop aan t zetten, zo snel komt hij met nieuwe.

Ook het geheugengebruik van de HD is met Miri's rom echt ontzettend laag, en daardoor loopt hij lekker snel. En ik moet zeggen dat ik in anderhalve week tijd al ontzettend gehecht ben geraakt aan WM6.5!

Tips voor een andere goedlopende 6.5 rom misschien?

** ondertussen ga ik even de Miri 6.5 zonder Manila proberen, misschien dat dat wat gaat schelen.
Ik ga de miri maar ook even downen.v >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncank
Alper587 schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 22:26:
[...]
Ik ga de miri maar ook even downen.v >:)
Ik heb nu de WM6.5 van Miri draaien, zonder Manila. Lijkt beter te werken! Mijn sms probleem is in ieder geval verdwenen!

**Edit** Mijn probleem is niet opgelost. Ik kon na het flashen prachtig smsjes sturen en ontvangen, maar zojuist lukte het weer niet direct. Het ging welliswaar sneller als vanmiddag, maar er zat nog een behoorlijke vertraging in.

Het lijkt alsof de telefoon op bepaalde momenten verbinding maakt met de sms-server of iets dergelijks. Mijn "Message was sent"-meldingen en eventuele aan mij gerichte berichten komen namelijk op hetzelfde moment binnen, terwijl het bericht dat ik wilde sturen al een tijdje vantevoren verstuurd is. (melding komt dus erg laat).

Of dit is een fout in de ROM, óf er is een fout in mijn verbindingsinstellingen. Beide zijn lastig, en wanneer deze blijven bestaan flash ik morgen naar een rom van Dutty of de originele HTC rom terug.
Ik zou echter nog 1 oplossing willen proberen, en dat is die voor de verbindingsinstellingen, ik wil de connection setup/connection wizard, die niet in Miri's roms zit, installeren maar kan deze nergens als losse .cab vinden. Heeft iemand misschien een link/hint voor me?

[ Voor 64% gewijzigd door Duncank op 22-03-2009 02:09 . Reden: ik loog ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had voordat ik overging op de davideuck v3 ook nog eens de miri 6.5 getest (laatste update van hem geloof ik)
Ik vond het wel echt geweldig dat ie ramverbruik echt steeds onder de 40 bleef :) Alleen dat startmenu enzo bleef tergend traag werken (scrollen vooral :s ). Maar goed..ik blijf voorlopig wel rondhangen op davideuck v3 omdat deze in mijn ogen ietsjes sneller lijkt te werken dan miri zijn met tf3d enabled :)

Trouwens gisteren had ik nog full body van zagg besteld :)
Maandag trouwens eens rond kijken voor die hs van sennheiser :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2009 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Duncank schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 23:26:
Ik zou echter nog 1 oplossing willen proberen, en dat is die voor de verbindingsinstellingen, ik wil de connection setup/connection wizard, die niet in Miri's roms zit, installeren maar kan deze nergens als losse .cab vinden. Heeft iemand misschien een link/hint voor me?
Connection setup zit er gewoon in. Bij mij vraagt de miri rom om zowel de sim contacten te importeren als om de connectie settings op te starten. Met sms'en heb ik ook geen problemen gehad, dus de vraag: heb je wel een harde reset uitgevoerd na het flashen?
Ondertussen maar naar Mary online teruggegaan omdat er toch teveel schoonheidsfoutjes inzitten qua hangen/ lag bij het opstarten van verschillende dingen.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het trouwens mogelijk om een backup van je complete rom te maken? Zodat je wat andere roms kunt proberen en dan weer gemakkelijk terug kan naar je oude rom waar je alles al ingesteld en getweaked hebt.

Zou erg fijn zijn, want SPB backup neemt ook niet alle instellingen mee zoals je youtube favorieten, je Flip_it (gyrator) instellingen etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds afgelopen week heb ik mijn Touch HD voorzien van Dutty V2.2 Extreme, ben er erg tevreden mee.

Uiteraard heb ik een backup van mijn contacten en smsjes gemaakt. Wat mij stoort is dat de sms anders word weergegeven. Voorheen kon ik precies de sms geschiedenis chronologisch zien Voorbeeld:

Vriendin (22/3) 15:43
Heey, alles goed?

Me (22/3) 15:50
Jah hoor, heel verhaal.....

Vriendin (22/3) 15:55
Werkse nog even....

Nu ik dutty V2.2 Extreme gebruik is dit niet meer het geval en staat het ontvangen smsje ergens middenin the thread. Iemand enig idee hoe dit op te lossen? ben er een uur mee wezen kloten maar kom er niet uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:17
Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2009 @ 16:06:
Sinds afgelopen week heb ik mijn Touch HD voorzien van Dutty V2.2 Extreme, ben er erg tevreden mee.

Uiteraard heb ik een backup van mijn contacten en smsjes gemaakt. Wat mij stoort is dat de sms anders word weergegeven. Voorheen kon ik precies de sms geschiedenis chronologisch zien Voorbeeld:

Vriendin (22/3) 15:43
Heey, alles goed?

Me (22/3) 15:50
Jah hoor, heel verhaal.....

Vriendin (22/3) 15:55
Werkse nog even....

Nu ik dutty V2.2 Extreme gebruik is dit niet meer het geval en staat het ontvangen smsje ergens middenin the thread. Iemand enig idee hoe dit op te lossen? ben er een uur mee wezen kloten maar kom er niet uit :(
De (enige) oplossing hiervoor is SMS op 'classic' zetten ipv 'threaded' als je de backup terugplaatst. Vervolgens als al je SMSjes weer netjes terug staan kan je hem gewoon weer op 'threaded' zetten en hij plaatst alles weer goed.
LET OP: dit duurt echt verschrikkelijk lang (als je iig veel SMSjes hebt, ik doe het altijd 's avonds en ga vervolgens maar slapen... kan met gemak 2 uur duren namelijk) en je moet opletten met SMS'jes in je Drafts folder want die plaatst ie er vervolgens ook tussen als 'niet verzonden'. Deze zou ik dus van te voren even verwijderen want dit is ook redelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:38

martjah

Appel

Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2009 @ 12:59:
Is het trouwens mogelijk om een backup van je complete rom te maken? Zodat je wat andere roms kunt proberen en dan weer gemakkelijk terug kan naar je oude rom waar je alles al ingesteld en getweaked hebt.

Zou erg fijn zijn, want SPB backup neemt ook niet alle instellingen mee zoals je youtube favorieten, je Flip_it (gyrator) instellingen etc...
mijn flip it instellingen worden wel meegenomen =) ik doe overwrite existing files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
Is er iemand die een compas-programma kent voor de HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:07
Wil je Wikitude draaien op je Windows Mobile toestel?

Zelf geen ervaringen met programma's maar een search op google met "windows mobile compass software" geeft genoeg resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 07:15

Ad Hox

N/A

Is het mogelijk om een externe HDD via USB te koppelen aan je HTC Touch HD? Bijvoorbeeld een Western Digital Passport van 500GB? Gemakklijk om data te backuppen onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 19:53
Kan iemand mij vertellen waar MSCV voor staat?
vaak bestaan cooked roms uit een versie met en een versie zonder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:16
MadRettoR schreef op maandag 23 maart 2009 @ 09:44:
Kan iemand mij vertellen waar MSCV voor staat?
vaak bestaan cooked roms uit een versie met en een versie zonder....
Vaak staat het er dan ook bij:

MSVC mean Microsoft Voice Command, this app works in a very cool way, it's like to have a girl on your phone, you say what you want to do and she do it for you

CVSD mean Cyberon Voice Speed Dial, this is a "classic" app, you have to record some commands to open apps or call a contact... then it'll recognise your voice and it'll do what do you want.

gejat van: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=487602

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, ik heb vraagje over mij htc touch hd. kan iemand mij vertellen hoe ik contacten over zet van mijn sim kaart naaar de telefoon. Of vermelden waar dit uitgelegd staat want ik zie het niet.

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 15:07:
hallo, ik heb vraagje over mij htc touch hd. kan iemand mij vertellen hoe ik contacten over zet van mijn sim kaart naaar de telefoon. Of vermelden waar dit uitgelegd staat want ik zie het niet.

bvd
Start >> Contacten >> Menu(rechts onderin het scherm) en daarna op Sim Manager drukken. Daar kun je ze allemaal selecteren en naar contacts verplaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 15:07:

bvd
Start -> Contact -> Selecteer het contact, druk op Menu (rechtsonder), Kopieer contact -> Naar SIM ?

Lukt dat niet dan kun je nog naar Start -> Programma's -> SIM manager/beheer -> Selecteer nummer -> Menu -> Opslaan naar Contacten

ofzoiets, want mijn Touch HD is engels.

[ Voor 20% gewijzigd door tdw op 23-03-2009 15:28 ]

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 08:00
Sgimi schreef op zondag 22 maart 2009 @ 21:10:
GPSmeter. Maar misschien is er ook wel een gratis tooltje te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:53
Sgimi schreef op zondag 22 maart 2009 @ 21:10:
allard_070 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 18:01:
[...]
GPSmeter. Maar misschien is er ook wel een gratis tooltje te vinden.
RichesseGPS, is nog gratis ook. Maar een echte kompas zal de HD met GPS nooit worden, hij kan nl niet zien waar het noorden is. Eigenlijk kan het alleen je locatie bepalen. Met beweging kan hij wel een goede gok doen, maar echt accuraat is het niet.

[ Voor 17% gewijzigd door MaartenPol op 23-03-2009 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Weet iemand toevallig welke versie van de NS reisplanner extra werkt op de touch hd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 14:00
Wie kan me hiermee helpen? Ik weet niet zo goed hoe ik het oplos.

Ik heb mn TouchHD al een paar keer gereset (soft), maar ik blijf de volgende melding krijgen:

Opslagkaart: Wilt u de opslagkaart formatteren om deze leesbaar te maken? Hierdoor worden de bestanden op de kaart definitief verwijderd.

Zoals al wel duidelijk is, wordt mijn geheugenkaart niet herkend en kan ik niet bij de data. Het betreft de meegeleverde 8gb kaart. Een ouder 1 gb kaartje leest ie wel. Er is geen concrete aanleiding voor het probleem, zo opeens heeft ie kuren. Wat kan ik proberen?

Ik heb helaas geen kaartlezer op mn pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncank
buddow schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:09:
Wie kan me hiermee helpen? Ik weet niet zo goed hoe ik het oplos.

Ik heb mn TouchHD al een paar keer gereset (soft), maar ik blijf de volgende melding krijgen:

Opslagkaart: Wilt u de opslagkaart formatteren om deze leesbaar te maken? Hierdoor worden de bestanden op de kaart definitief verwijderd.

Zoals al wel duidelijk is, wordt mijn geheugenkaart niet herkend en kan ik niet bij de data. Het betreft de meegeleverde 8gb kaart. Een ouder 1 gb kaartje leest ie wel. Er is geen concrete aanleiding voor het probleem, zo opeens heeft ie kuren. Wat kan ik proberen?

Ik heb helaas geen kaartlezer op mn pc...
Ik krijg in Vista wel telkens de melding over Controleren en Herstellen, maar niets over formateren.

het beste is om de kaart gewoon een keer te formateren, dan ben je in 1 keer van alle problemen af. Kijk even rond naar vrienden die wel een cardreader hebben, en als de kaart het in je HD wel doet, dan zou je ook via de Diskdrive/Activesync functie alles moeten kunnen backuppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L201
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 12:58
Ik kon het in de voorgaande threads niet vinden, dus toch maar een vraagje plaatsen dan...

Ik ben op zoek naar een autohouder, maar wil er wel eentje met een universele aansluiting. En daarbij bedoel ik dus zo'n plaatje met 4 haakjes, zoals hier: http://www.pdashop.nl/product-gallery/12111/0.

Ik heb al een houder voor m'n pda op het raam zitten, en wil deze dan op m'n ventilatierooster zetten. Maar wil die twee ook om kunnen wisselen als ik dat handiger vindt.

Ik zit te kijken naar de Adapt Car holder, maar kan hierover niks vinden wat voor aansluiting die heeft, iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
L201 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 14:30:
Ik kon het in de voorgaande threads niet vinden, dus toch maar een vraagje plaatsen dan...

Ik ben op zoek naar een autohouder, maar wil er wel eentje met een universele aansluiting. En daarbij bedoel ik dus zo'n plaatje met 4 haakjes, zoals hier: http://www.pdashop.nl/product-gallery/12111/0.

Ik heb al een houder voor m'n pda op het raam zitten, en wil deze dan op m'n ventilatierooster zetten. Maar wil die twee ook om kunnen wisselen als ik dat handiger vindt.

Ik zit te kijken naar de Adapt Car holder, maar kan hierover niks vinden wat voor aansluiting die heeft, iemand hier ervaring mee?
Volgens mij ligt zo een houder bij de Action voor €2,-, Ik heb er zelf een. In het doosje zat een houder voor op het raam, het ventilatierooster en het dashboard. Hij heeft alleen maar 1 grotere haak. De action houder is in breedte verstelbaar dus er kan iedere telefoon/pda in. Zeker voor 2 euro vind ik hem erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Beste mensen, ik heb een klein probleempje.. Ik heb voor de nieuwe HTC Calculator die oa Dutty gebruikt in zijn rom, Gyrator geinstalleerd om mn scherm te laten draaien. Ik heb vervolgens een snelkoppeling naar Gyrator gemaakt in \Windows\StartUp, alleen als ik mn device softreset doet Gyrator het niet? Het start wel op maar dit is wat er in Gyrator staat:
Orientation: <orientation>
Stylus: <stylus>

Als ik de stylus er uit trek, komt er wel Stylus_out te staan, maar het veranderen van de oriëntatie lukt niet, dus wordt Gyrator2 een beetje nutteloos. Als ik het programma afsluit, en vervolgens weer opstart doet die het prima. Wat kan dit zijn?

Thijs

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Heeft dutty geen eigen flip it tool geinstalleerd om de automatische rotate functies te gebruiken? In dat geval heb je gyrator2 niet nodig namelijk.

Volgens mij gebruikt hij de tool Flip-it in z'n roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Chutney schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 16:35:
Heeft dutty geen eigen flip it tool geinstalleerd om de automatische rotate functies te gebruiken? In dat geval heb je gyrator2 niet nodig namelijk.

Volgens mij gebruikt hij de tool Flip-it in z'n roms.
Ik heb ook gewoon nog de stock rom ;) was het er vergeten bij te vermelden..

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L201 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 14:30:

Ik heb de mijne via ebay(ff zoeken op "htc hd car holder", uk seller), voor weinig. Er staat ook een verwijs in de 1e post van deze thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 14:00
Duncank schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:16:
[...]

Ik krijg in Vista wel telkens de melding over Controleren en Herstellen, maar niets over formateren.

het beste is om de kaart gewoon een keer te formateren, dan ben je in 1 keer van alle problemen af. Kijk even rond naar vrienden die wel een cardreader hebben, en als de kaart het in je HD wel doet, dan zou je ook via de Diskdrive/Activesync functie alles moeten kunnen backuppen.
Vandaag geformatteerd. Melding blijft, kaart is dood denk ik. Vraag me af of dit onder de garantie valt (het is de meegeleverde van Sandisk bij de Touch HD)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L201
  • Laatst online: 10-09 12:58
Checkeys schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 15:33:
[...]

Volgens mij ligt zo een houder bij de Action voor €2,-, Ik heb er zelf een. In het doosje zat een houder voor op het raam, het ventilatierooster en het dashboard. Hij heeft alleen maar 1 grotere haak. De action houder is in breedte verstelbaar dus er kan iedere telefoon/pda in. Zeker voor 2 euro vind ik hem erg goed.
Ik heb het niet zo op die El-Cheapo dingen eerlijk gezegd... Na verloop van tijd raakt het verstelmechanisme lam, waardoor de telefoon er om de haverklap uitvalt. En ik zoek juist een houder die ik uit kan wisselen met de raamvoet die ik nu al heb, zodat ik niet met twee zuignappen rond hoef te gaan rijden!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 22:13:
[...]

Ik heb de mijne via ebay(ff zoeken op "htc hd car holder", uk seller), voor weinig. Er staat ook een verwijs in de 1e post van deze thread
Die openingspost had ik ook gelezen, vandaar ook dat ik bij de Adapt houder terecht kwam. Dit beantwoord echter nog steeds mijn vraag niet wat voor connector naar de houder in de auto die heeft. Ik wil dat gewoon universeel houden zodat ik mijn onderdelen onderling uit kan wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 07:15

Ad Hox

N/A

Ik heb TouchFlow uitgeschakeld staan. Als ik nu bij Berichten kijken, hoe lees ik dan een SMS uit? Standaard gaat hij namelijk beantwoorden.

Of ik doe iets verkeerd? Kon het niet terug vinden bij Extra > Opties oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capital_G schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 17:08:
[...]

Dat kan bijv met PocketScreen (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=328627).

Ik wil hem wel zien namelijk :P
Ik heb net een screenshot gemaakt van m'n scherm, tot nu toe blijft de agenda zich gedragen zoals hij hoort.
Heel toevallig na het veranderen van m'n icoontjes...

Zo ziet het er nu bij mij uit...

Afbeeldingslocatie: http://i34.photobucket.com/albums/d101/lunawijffie/Van%20alles%20zooi/Screenshot_1-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 08:13
Gister is mijn HD gevallen (buiten mijn schuld, shit happens).
Scherm heeft nu een niet zo fraaie barst.
Toestel start nog wel op, maar het scherm is niet meer af te lezen?
Zou een reparatie nog zinvol zijn? Of wordt dit een nieuw exemplaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
  • Laatst online: 04-09 22:39
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 09:50:
[...]

Ik heb net een screenshot gemaakt van m'n scherm, tot nu toe blijft de agenda zich gedragen zoals hij hoort.
Heel toevallig na het veranderen van m'n icoontjes...

Zo ziet het er nu bij mij uit...

[afbeelding]
Ja dat is zeker een mooi uiterlijk.
Kan je mij vertellen hoe ik de achtergrond veranderd.
Want als ik een afbeelding als achtergrond selecteer dan komt ie bij de start uitklapscherm te staan.
En niet achter de klok.
En welke icoontjes heb jij gebruikt. Zowel boven als onder.. Die wil ik ook..
Kan jij mij een link geven. Is dat moeilijk om te installeren..

[ Voor 5% gewijzigd door bigpapa op 25-03-2009 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigpapa, hier mijn post met de linkjes voor de bovenste en onderste taskbars. Dat zijn namelijk 2 verschillende handelingen.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 17:01:
Hier hoe het moet, het is niet heel moeilijk:
1) Je download de .cab bestanden (zie linkjes) en sdkcerts.cab op je pc.
2) Hang je HD als diskdrive aan je pc met het kabeltje.
3) Kopieer de .cab bestanden naar je geheugenkaart.
4) Kabeltje weer los :P
5) Ga naar de bestanden en installeer sdkcerts.cab op je HD
6) Installeer de taskbar van tsowen (link 2) door erop te klikken.
7) Installeer nuepowerdriver door er ook op te klikken.

Je HD vraagt tussendoor om een softreset en dat moet je ook gewoon doen.
Nu heb je de bovenste taskbar aangepast. Voor de onderste volg je stap 5 en 6 voor het .cab bestand van de 1e link.

Volgens mij verandert de klok mee, ik heb niks aangepast aan de weergave iig.
Ik heb nu iig geen last meer van de agenda bug, heerlijk gewoon!!! :*)

Succes!!! 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2009 11:23 . Reden: quote toegevoegd en typfout verbeterd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
Bedankt ik ga het gelijk proberen.

Ik heb het geprobeerd maar krijg hele andere taskbare icoontjes, die zijn niet zo tof..
De achtergrond die veranderd niet mee.

Ik loop ook te klooien met hyet proggie hd Tweak .
Als ik het installeer dan wil ik hem opstarten , dan geeft ie een melding file:///Programmabest en voor de rest doet ie niets..
Heb je enig idee hoe wat waar.

[ Voor 27% gewijzigd door bigpapa op 25-03-2009 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De achtergrond is gewoon een standaard foto, maar volgens mij veranderde m'n klok wel enigszins mee.

Voor de onderste taskbar heb ik het .cab bestand tabs v2final via m'n pc op me geheugenkaart van me foon gezet. Als je er op klikt, gaat ie installeren en vraagt ie op welke plek, neem dan opslagkaart. Het bestand vind je hier in de 1e post.

Voor de bovenste iconen heb ik hier de .zip map van 5v1.7 op me pc gezet. Daaruit moet je het .cab bestand ook op je HD zetten en er dan op klikken.
Net weer even geprobeerd het hij ziet er precies zo uit als op de foto.
Vergeet niet het nuepowerdriver.......cab bestand ook te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:07
Is het misschien een idee om een lijst met mooie custom roms aan te leggen? Ik zit af en toe te zoeken op XDA, maar aangezien ik niet dagelijks daar kom zie ik af en toe door de custom rom bomen het bos niet meer. Misschien kunnen we met de gebruikers van dit topic eens een poll maken welke het mooist is? Eerst inventariseren is misschien wel handig.

Zelf gebruik ik al een tijdje een rom van Laurentius26, weet zo het versie nummer niet uit mijn hoofd maar zal het even opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,
Ik heb een aantal vragen waar ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven.

Ik zou graag een programma als remote desktop voor mijn HD willen gebruiken. Ik heb echter windows XP home en ik vroeg mij af of jullie een manier weten voor mij om toch zo'n functionaliteit te krijgen met een ander programma misschien.

Ten tweede vroeg ik mij af of iemand uit kan leggen hoe dat streaming media programma werkt.
Bij connect moet je een rtsp link invoeren maar ik ken niet van dat soort links en ik kan er weinig nuttigs over vinden op internet.

Als laatste vroeg ik mij af of jullie een mooi lijstje met url's van internet radio hebben. Ik zou graag internet radio station's zoals deep fm en 538 dance department in 1 programma af willen spelen op de HD.
Ik heb wel SPB online waarbij je de url's van station's toe kunt voegen maar ik ken er geen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n.v.m. , al gelukt }:O

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2009 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L201 schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 08:46:
[...]

Die openingspost had ik ook gelezen, vandaar ook dat ik bij de Adapt houder terecht kwam. Dit beantwoord echter nog steeds mijn vraag niet wat voor connector naar de houder in de auto die heeft. Ik wil dat gewoon universeel houden zodat ik mijn onderdelen onderling uit kan wisselen.
Ik hou ook niet van el cheapo, maar in ditgeval, mag ik niet klagen.
Ik had al bij de pda-shop in het verleden een houder besteld voor mijn htc p3300 voor 25 euro of zo. die was zonder voet, gewoon een aansluiting voor die 4 pootjes.
Nu heb ik er 1 van ebay(voor de touch hd),naar mij inziens van de zelfde kwaliteit, ik heb alleen die houder genomen en die op mijn oude voet geklikt.
werkt prima.
Ik heb mijn telefoons max 14 maanden in gebruik voordat ik weer naar een andere ga, dus top kwalitiet is zonde van het geld.
Maar ben je er niet zo 1 dan is wellicht een duurder merk beter.

Ik wissel ook nog steeds houders uit van de p3300(tomtom voor de vrouw) naar de touchHD houder, gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 12:57:
De achtergrond is gewoon een standaard foto, maar volgens mij veranderde m'n klok wel enigszins mee.

Voor de onderste taskbar heb ik het .cab bestand tabs v2final via m'n pc op me geheugenkaart van me foon gezet. Als je er op klikt, gaat ie installeren en vraagt ie op welke plek, neem dan opslagkaart. Het bestand vind je hier in de 1e post.

Voor de bovenste iconen heb ik hier de .zip map van 5v1.7 op me pc gezet. Daaruit moet je het .cab bestand ook op je HD zetten en er dan op klikken.
Net weer even geprobeerd het hij ziet er precies zo uit als op de foto.
Vergeet niet het nuepowerdriver.......cab bestand ook te installeren.
Perfect bedankt.
De taskbar is exact hetzelfde. De onderste heb ik een andere voor genomen.
Maar kan jij mij nog vertellen hoe ik die achtergrond kan aanpassen, want dat lukt me voor geen meter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncank
Ik heb toevallig vandaag de autohouder + lader + screenprotector zoals weergegeven in de Topicstart binnen gekregen. Netjes verpakt en afgeleverd en ook de spullen zelf zien er erg goed uit! En voor het geld hoef je t al helemaal niet te laten, alles, inclusief de trip van Hong Kong 2 Rotterdam, €8,78. Daar kun je niet dood aan gaan:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
wackidth schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 09:46:
Over het Flashen gesproken. Ik stop er voorlopig mee.

Ben telkens mee gegaan met de roms van Dutty. Hij brengt ongeveer elke week een nieuwe uit. Maar sinds v2.2 is het drama geworden. Ik weet dat dutty er veel tijd in steekt en goed werk levert. Maar de bugs zijn erg vervelend. En vooral het nieuwe start menu kan ik niet mee leven.

Ben nu weer terug naar V2.1 naar mijn idee de beste rom tot nu toe. T9 is daarin werkend te krijgen. En dat is voor mij wel het belangrijkste.
Idd, V2.2 was niet best, maar V2.3 is echt weer TOP. En inderdaad, je blijft aan het flashen, want binnenkort komt hij weer met een nieuwe versie >:) ! Ik blijf flashen, je bent tweaker of niet :) ! Ik moet zeggen, ben wel benieuwd naar de WM6.5 ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
wvkreg schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:35:
Gister is mijn HD gevallen (buiten mijn schuld, shit happens).
Scherm heeft nu een niet zo fraaie barst.
Toestel start nog wel op, maar het scherm is niet meer af te lezen?
Zou een reparatie nog zinvol zijn? Of wordt dit een nieuw exemplaar?
Een collega van mij heeft er ook drie flinke barsten in, maar zijn scherm werkt wel nog.
Hij heeft met de reparatie service gebeld en die hebben hem vertelt dat de prijs voor een nieuw scherm rond de 200 euro ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
mattrob schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 15:10:
[...]

Idd, V2.2 was niet best, maar V2.3 is echt weer TOP. En inderdaad, je blijft aan het flashen, want binnenkort komt hij weer met een nieuwe versie >:) ! Ik blijf flashen, je bent tweaker of niet :) ! Ik moet zeggen, ben wel benieuwd naar de WM6.5 ....
Er zijn al verschillende roms met WM 6.5 sommige met en sommige zonder Manila.
WM6.5 in combinatie met Manila is mijn inziens een beetje dubbelop en daarbij is het ook nog eens niet bug-free.
Dus als je WM6.5 wilt proberen neem dan een kale versie, bijvoorbeeld de nieuwe Davideuck_6.5_V-5.

[ Voor 3% gewijzigd door Checkeys op 25-03-2009 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
Jannibal23 schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:21:
Is het misschien een idee om een lijst met mooie custom roms aan te leggen? Ik zit af en toe te zoeken op XDA, maar aangezien ik niet dagelijks daar kom zie ik af en toe door de custom rom bomen het bos niet meer. Misschien kunnen we met de gebruikers van dit topic eens een poll maken welke het mooist is? Eerst inventariseren is misschien wel handig.

Zelf gebruik ik al een tijdje een rom van Laurentius26, weet zo het versie nummer niet uit mijn hoofd maar zal het even opzoeken.
Ik ben nu heel tevreden met de Black Pearl v 2.1 van Panosha, de 9.0 van laurentius werkt bij mij niet echt lekker, al moet ik erbij vermelden dat ik bij beide geen harde reset heb uitgevoerd na het flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds maandag de HTC Touch HD, maar ben zelf echt a technisch. Vandaar dat ik een paar vragen heb en het zou echt heel cool zijn als iemand me kan helpen die er wat verstand van heeft:

1. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn beeldscherm niet zo snel op zwart gaat?
2. Hoe kan ik met de HTC Touch HD het beste uitzendig gemist.nl kijken? HEb het geprobeeerd maar hij odet niks als ik iets wil kijken. ( heb T mobile abo)
3. Ik krijg mijn hotmail bericht niet geopend, hoe kan ik het beste mail via hotmail kijken?
4. Hoe installeer ik Route 66 op de HTC Touch HD?

Of is er ergens een topic of site waar ik de antwoorden op deze vragen kan vinden?

Ik hoop dat iemand reageert, want vind de telefoon zelf heel mooi en goed werken, maar ja wil hem wel optimaal benutten.

Groetjes Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bigpapa schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 15:00:
[...]
Perfect bedankt.
De taskbar is exact hetzelfde. De onderste heb ik een andere voor genomen.
Maar kan jij mij nog vertellen hoe ik die achtergrond kan aanpassen, want dat lukt me voor geen meter..
Koel dat het gelukt is, leuk he...je kan zo zelf van alles veranderen. Er komen regelmatig nieuwe aangepaste taskbars bij, dus ff in de gaten houden.

De achtergrond is bij mij gewoon standaard, die foto heb ik ook standaard in me foon staan en ik heb er niks aan veranderd. Op XDA kan je veel vinden om je thema's aan te passen, misschien moet je daar eens snuffelen. Moet ik ook doen, maar nog even geen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 15:26:
Hallo,

Ik heb sinds maandag de HTC Touch HD, maar ben zelf echt a technisch. Vandaar dat ik een paar vragen heb en het zou echt heel cool zijn als iemand me kan helpen die er wat verstand van heeft:

1. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn beeldscherm niet zo snel op zwart gaat?
Bij Start > Instellingen > Onderaan de tab systeem en dan Energie. Bij geavanceerd kan je de tijd aangeven hoe snel de verlichting uit moet.
Verlichting uit betekent dat je met een aanraking je scherm weer aankrijgt.
Uitschakelen betekent dat je scherm zwart wordt en je hem met de powerknop weer aan moet doen.

Of is er ergens een topic of site waar ik de antwoorden op deze vragen kan vinden?

Ik hoop dat iemand reageert, want vind de telefoon zelf heel mooi en goed werken, maar ja wil hem wel optimaal benutten.

Groetjes Marco
Sorry, met de rest kan ik je niet helpen...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2009 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Checkeys schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 15:22:
[...]

WM6.5 ... is het ook nog eens niet bug-free.
Dank. Dit is inderdaad de reden dat ik er nog geen geprobeerd heb ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 08:13
Checkeys schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 15:19:
[...]

Een collega van mij heeft er ook drie flinke barsten in, maar zijn scherm werkt wel nog.
Hij heeft met de reparatie service gebeld en die hebben hem vertelt dat de prijs voor een nieuw scherm rond de 200 euro ligt.
Net met HTC gebeld, toestel gaat naar repairservice in Belgie. Kosten voor mij, schatting was inderdaad rond de 180 euro plus verzendkosten :( Maar weer afwachten, morgen komen ze hem halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 15:29:
[...]

Koel dat het gelukt is, leuk he...je kan zo zelf van alles veranderen. Er komen regelmatig nieuwe aangepaste taskbars bij, dus ff in de gaten houden.

De achtergrond is bij mij gewoon standaard, die foto heb ik ook standaard in me foon staan en ik heb er niks aan veranderd. Op XDA kan je veel vinden om je thema's aan te passen, misschien moet je daar eens snuffelen. Moet ik ook doen, maar nog even geen tijd.
Bedankt voor de hulp.
Weer een hoop wijzer geworden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
Wie kan mij een klein beetje helpen met Gyrator2.
Ik hedb hem geinstalleerd maar mijn beginscherm draait niet.
Moet ik nog zelf wat veranderen. Ben al een beetje in de menu geweest maar voor dat ik iets verkeerds doet.
Misschien kan iemand een beknopte nl uitleg geven hierover..

Thanks alvast,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

bigpapa schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:53:
Wie kan mij een klein beetje helpen met Gyrator2.
Ik hedb hem geinstalleerd maar mijn beginscherm draait niet.
Moet ik nog zelf wat veranderen. Ben al een beetje in de menu geweest maar voor dat ik iets verkeerds doet.
Misschien kan iemand een beknopte nl uitleg geven hierover..

Thanks alvast,,
Je beginscherm? Je Home-tabblad? Dat kan niet draaien, evenals de rest van de TouchFlo3D tabs..

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
tdw schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 17:50:
[...]

Je beginscherm? Je Home-tabblad? Dat kan niet draaien, evenals de rest van de TouchFlo3D tabs..
'
Okee . Ik had op youtube een filmpje gezien waar dat beginscherm wel werdt gedraaid.
Maar dat was niet in de HD maar de diamond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen.!

Na een lange zoektocht op Google zonder resultaat heb ik besloten om bij jullie op het forum om raad te vragen.!

Deze week was het voor mij noodzakelijk om een harde reset uit te voeren op mijn HTC Touch HD. Uiteraard had ik vooraf al mijn contacten gesychroniseerd met Outlook 2003 om ze niet kwijt te raken. ;) Toen ik de harde reset had uitgevoerd was ik er klaar voor om mijn contacten weer te synchroniseren met mijn telefoon. Het probleem is nu dat Windows Mobile Apparaatcentrum wel synchroniseerd, maar alleen lege contacten toevoegd in Outlook op mijn pc. De contacten die op mijn pc staan synchroniseren niet met mijn telefoon? :s

Ik heb al geprobeerd om Windows Mobile Apparaatcentrum te herinstalleren maar dat werkte niet. Toen maar een beetje geprutst met de vinkjes voor de bestanden die ik wil synchroniseren zoals, agenda, taken etc. Ook dat werkte niet. Ik wil eigenlijk alleen mij contacten synchroniseren.

Heeft iemand dit eerder gehad? Of beter nog, een oplossing hiervoor?

In ieder geval alvast bedankt voor jullie feedback.!!!

Groeten Justin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:28
Het is wel mogelijk om je beginscherm te draaien maar dan dien je je rom te flashen (o.a die van Dutty kan je begin scherm op ''landscape'' laten draaien)

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Als ik thuis mijn HD gebruik dan staat er bovenin in mn scherm een grote H in een vierkantje. Nu ben ik bij mijn vriendin en nu staat er op die plek een G. Internet werkt ineens een stuk trager en youtube doet het ook niet. wie kan mij hier meer over uitleggen?? En wat moet ik eventueel veranderen aan mijn instellingen zodat internet sneller werkt? ( ik heb t mobile web and walk)

wie helpt me.

gr marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
De H in je scherm betekend dat er een HSDPA verbinding aanwezig is. Dit is een sneller netwerk dan 3G. Dat zal de reden zijn dat je t-mobile web en walk sneller is (Moet je wel w&w plus hebben anders maakt het niet veel uit)

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, maar dit heeft te maken met het bereik ofzo dan? Dat HSDPA bij mij thuis beter te bereiken is dan bij mijn vriendin?

En de verbinding via de H kost niks meer? En waar staat de G dan voor?

Lavast bedankt voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HSDPA is nog niet overal te ontvangen in NL maar kost net zo veel als 3G. Er wordt wel aan gewerkt om dit landelijk te krijgen, kan niet snel genoeg zijn.! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:10
Om precies te zijn staat de G voor GPRS, de dataverbinding die via GSM verloopt (2G).
In hetzelfde vakje staat 3G als je op een UMTS-netwerk zit, en als je een sterk genoeg signaal hebt, dan kan er een H komen te staan, van HSPA (HSDPA en HSUPA, download en upload :)). Met HSPA mag je je signaal 3,5G noemen.

De dekking van T-Mobile is iets minder dan die van Vodafone en KPN en dus zul je het alleen toegang hebben tot GPRS ietwat vaker tegenkomen dan bij de andere providers. Neemt niet weg dat je in elke geisoleerde bunker geen HSPA-signaal kan ontvangen :).

[ Voor 29% gewijzigd door IceEyz op 25-03-2009 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Laatst online: 10-09 12:43
Never mind 8)7

[ Voor 95% gewijzigd door lochtejans op 25-03-2009 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Laatst online: 11-09 14:15

Nox

Noxiuz

Ik heb een beetje moeite om een deftige playlist toe te voegen aan de tf3d mp3 speler. Ik heb hem al in de audiomanager onder playlists gezet, een losse playlist op het kaartje gezet en die geopend, maar niks wil baten. Die playlists heb ik gemaakt in winamp overigens.

Ik heb een mapje met muziek op het kaartje die ik wil afspelen. En gewoon alle files in dat mapje, dat moet toch niet zo moeilijk zijn? Ik had al moeite met een andere map waar alles 1 album was. Vind het echt veel functie's missen wat dat betreft :|

Iemand enig idee of er andere software is om deftig muziek te ordenen? In alle id3v1 tags heb ik er al 1 album van gemaakt, maar die telefoon ziet het alsnog als verschillende albums. En de bibliottheek is al ververst.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:13

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

NoxiuZ schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 21:49:
Ik heb een beetje moeite om een deftige playlist toe te voegen aan de tf3d mp3 speler. Ik heb hem al in de audiomanager onder playlists gezet, een losse playlist op het kaartje gezet en die geopend, maar niks wil baten. Die playlists heb ik gemaakt in winamp overigens.

Ik heb een mapje met muziek op het kaartje die ik wil afspelen. En gewoon alle files in dat mapje, dat moet toch niet zo moeilijk zijn? Ik had al moeite met een andere map waar alles 1 album was. Vind het echt veel functie's missen wat dat betreft :|

Iemand enig idee of er andere software is om deftig muziek te ordenen? In alle id3v1 tags heb ik er al 1 album van gemaakt, maar die telefoon ziet het alsnog als verschillende albums. En de bibliottheek is al ververst.
Ik werd sowieso gek van de tf3d mp3 spelert. Kapte bij mij nummers ongeveer 10 seconden voor het echte eind al af... Playlists waren bagger en zeker met een aantal verzamel metal albums was er niet mee te werken. Dus ook daar gebruik ik nu Coreplayer voor. Geweldige tool en voor mij zeker het geld waard geweest.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

NoxiuZ schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 21:49:

Selecteer het nummer dat je in je playlist wil hebben, vervolgens ga je rechtsonder naar menu -> Add to playlist... Dat is de enige manier ;)

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Laatst online: 11-09 14:15

Nox

Noxiuz

tdw schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 22:22:
[...]

Selecteer het nummer dat je in je playlist wil hebben, vervolgens ga je rechtsonder naar menu -> Add to playlist... Dat is de enige manier ;)
Selecteren kan niet, ik kan een nummer aantikken en dan wordt ie afgespeelt. Ik geloof wel dat ik hem dan vanuit tf3d in een playlist kan trappen.. anyways, kwalitatief uitermate teleurstellend.

Ik ben al wezen kijken voor winamp op mijn mobiel :) Wordt dan iets als winamp remote. Dan kan ik muziek streamen ofzo, maar kan ik ook lokale bestanden managen met winamp? Zijn nog aardig wat problemen die ik heb met de foon. Veel werkt goed, na het tig keer te proberen, maar veel ook niet. Had toch een el cheapo ding moeten hebben denk :P

[ Voor 11% gewijzigd door Nox op 25-03-2009 23:10 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Zijn er mensen die toevallig gebruik maken van de invisibleSHIELD (bescherming van de telefoon) voor de Touch HD? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen? Ik ben van plan om deze te gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:38

martjah

Appel

Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 19:39:
Hallo iedereen.!

........zoals, agenda, taken etc. Ook dat werkte niet. Ik wil eigenlijk alleen mij contacten synchroniseren.

Groeten Justin.
Heb je je telefoon ook al geprobeerd met een andere pc, om daar te kijken wat ie doet als je contactpersonen synced ? Ik doe na een hard reset of flash altijd de bestaande relatie op de PC weggooien voordat ik hem er terug aanhang.
Possible schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 00:45:
Zijn er mensen die toevallig gebruik maken van de invisibleSHIELD (bescherming van de telefoon) voor de Touch HD? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen? Ik ben van plan om deze te gaan halen.
Kijk even in Deel 4(en 3?), daar is er veel over gepraat

Ohja, ik gebruik Coreplayer om muziek te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sucht,
Nou krijg ik al een aantal dagen de melding:
code:
1
2
3
4
5
Dialed: 
Cannot connect for an unknown reason. 
To check your connection settings and change them if needed, tap settings. 
If the problem continues, reset your mobile device according to your 
manufacturer's documentation and try again.

Met daarop 2 knoppen. 1Settings, 2Dismiss

Maar ik heb dus geen idee waar dit van komt.
Email kan ik gewoon ontvangen en versturen. Ditzelfde geldt voor MMS
Ook kan ik gewoon op internet en bellen en sms.
QuickGPS download gewoon de gegevens.
Push page van manilla staat uit.
Connectiedatabase wordt niet automatisch gedownload.
En in principe draaien er geen programma's op de achtergrond. (naja een flipit en galarm ofzo)

maar toch wil er blijkbaar Iets verbinding maken. Iemand een idee wie hoe en vooral wat het kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar toch wil er blijkbaar Iets verbinding maken. Iemand een idee wie hoe en vooral wat het kan zijn?
Misschien het weer? Zou overigens wel raar zijn aangezien je wel gewoon kan internetten etc..dus 't zal wel iets anders zijn dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe versie van LockMeLite. Wat mij betreft het beste lock programma, zeker nu je zelf het percentage aan kan passen en ie automatisch unlocked bij een inkomend gesprek, maar wel de buttons gelocked houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:27:
[...]

Misschien het weer? Zou overigens wel raar zijn aangezien je wel gewoon kan internetten etc..dus 't zal wel iets anders zijn dan..
Als ik dat tabblad aanzet en ik ga ernaartoe krijg ik ook een melding over een verbindingsprobleem...
maar als ik handmatig update (via wifi nu) krijg ik geen melding maar update het weer gewoon....

Beide settings staan zo dat het weer Niet automatisch verbinding maakt....

Echt apart

*eigenlijk wel leuk dat weer.... denk dat ik mn eigen stad er nog ff inzet en dat ik het tabblad er maar bij hou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 19:39:
Hallo iedereen.!

Na een lange zoektocht op Google zonder resultaat heb ik besloten om bij jullie op het forum om raad te vragen.!

Deze week was het voor mij noodzakelijk om een harde reset uit te voeren op mijn HTC Touch HD. Uiteraard had ik vooraf al mijn contacten gesychroniseerd met Outlook 2003 om ze niet kwijt te raken. ;) Toen ik de harde reset had uitgevoerd was ik er klaar voor om mijn contacten weer te synchroniseren met mijn telefoon. Het probleem is nu dat Windows Mobile Apparaatcentrum wel synchroniseerd, maar alleen lege contacten toevoegd in Outlook op mijn pc. De contacten die op mijn pc staan synchroniseren niet met mijn telefoon? :s

Ik heb al geprobeerd om Windows Mobile Apparaatcentrum te herinstalleren maar dat werkte niet. Toen maar een beetje geprutst met de vinkjes voor de bestanden die ik wil synchroniseren zoals, agenda, taken etc. Ook dat werkte niet. Ik wil eigenlijk alleen mij contacten synchroniseren.

Groeten Justin.
Open windows mobile device centre
Laatste dropmenu pakken ofzoiets..of iets zoals meer opties
Daar kan je aanpassen hoe de synchronisatie moet plaats vinden.
Zo kan je kiezen of je contacts e.d. van pc naar hd moet plaatsen of vice versa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:53
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:29:
Er is een nieuwe versie van LockMeLite. Wat mij betreft het beste lock programma, zeker nu je zelf het percentage aan kan passen en ie automatisch unlocked bij een inkomend gesprek, maar wel de buttons gelocked houdt.
Ik heb na je tip dit er direct op gezet. Wat een lichte applicatie. De ideale vervanger van S2U2. Alleen nog lastig dat er geen installatie CAB en autostart na aanzetten. Maar dat laatste is wel opgelost door een linkje in de windows/startup map te zetten. Hij lockt alleen nu direct voordat je windows goed en wel hebt opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na je tip dit er direct op gezet. Wat een lichte applicatie. De ideale vervanger van S2U2. Alleen nog lastig dat er geen installatie CAB en autostart na aanzetten. Maar dat laatste is wel opgelost door een linkje in de windows/startup map te zetten. Hij lockt alleen nu direct voordat je windows goed en wel hebt opstart.
Idd, ik hou er niet van om voor een simpel probleem een relatief zware applicatie als S2U2 te gebruiken. Een .cab staat inmiddels ergens verder in de thread. Autostart is idd makkelijk zelf te doen..en dat ie locked voor windows opgestart is..tja, dat vind ik niet zo'n probleem. 't opstarten gaat toch altijd al een beetje chaotisch als je meerdere programma's in de windows/startup hebt staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo miri 6.5 v5 getest.
Home screen gaat verdomd snel tov de vorige versies..maar ik wil die shortcuts als favs e.d. aanpassen.
Of bijvoorbeeld weer het probleem met id3 tags in wmp...dus ik schakel terug over naar davideuck v3 (ondanks battery drainage toch imo de snelste die er is :p )
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Meld indien nodig een overtreding middels een TR.

Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.