Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien heeft iemand het hier al gemeld,maar in de openingspost zou ik ook graag naast de hspl ook uspl zien staan. Hiermee wordt je spl niet permanent overschreven en kun je indien nodig nog je oude rom terugflashen met behoud van je originele spl. Je garantie blijft dan nl ' gegarandeerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
is ook zo met hspl, je kan gewoon de originele spl terugzetten.

Daarnaast vragen veel custom roms na een install dat je een hard reset doet, om het beter te laten lopen. Dat gaat m niet worden met uspl.

[ Voor 52% gewijzigd door Snuurtje op 16-03-2009 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Voor mensen die graag hun geluisterde muziek willen scrobbelen naar last.fm, er is een nieuwe versie (v1.8) uit van Pocketscrobbler en die werk perfect.
http://sourceforge.net/projects/pocketscrobbler/
http://www.last.fm/group/Pocket+Scrobbler
Pocket Scrobbler v1.8 unstable preview release #1

Dit mag ook wel in de TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voel me een ontzettende noob, want het lukt mij niet om de dataverbinding na 1 minuut te laten afsluiten.

Ik heb met HD Tweak onder 6.1 ingesteld "disconnect after 1 minute" maar dat werkt niet. de verbinding gaat wel uit als mijn HD Touch in de slaapstand gaat.
Ik zie vast iets over het hoofd.

Iemand een idee?

Ik gebruik Dutty's v2.1 Extreme Rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Pred87 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 19:29:
Iemand hier de nieuwste Java al geprobeerd ? Ik heb net versie 20081203.2.1 geinstalleerd. Scrollen en zoomen in opera gaat veeeeel soepeler en sneller. Echt een groot verschil.

Linkje:
http://forum.xda-develope...mentid=98898&d=1215910173
Ik heb hem ook even geinstalleerd, ik vond soms het scrollen en inzoomen wat langzaam gaan en nu gaat het idd soepeler....tenminste voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:19
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 21:38:
Ik voel me een ontzettende noob, want het lukt mij niet om de dataverbinding na 1 minuut te laten afsluiten.

Ik heb met HD Tweak onder 6.1 ingesteld "disconnect after 1 minute" maar dat werkt niet. de verbinding gaat wel uit als mijn HD Touch in de slaapstand gaat.
Ik zie vast iets over het hoofd.

Iemand een idee?

Ik gebruik Dutty's v2.1 Extreme Rom.
Volgens mij is HDTweak niet nodig icm dutty's roms....... maar weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
hdtweak kan je een hoop leuke dingen mee doen die niet standaard in de rom zitten hoor. Denk aan: splash screen / htc logo veranderen. Opstart geluidjes uitzetten. Sneller laten opstarten. en nog wel veel meer zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 22:39
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 14:24:
[...]

Zoals alle locking programma's blijft het in de achtergrond draaien zodat het geactiveerd kan worden als je scherm aangaat. Als je CloseLmL uitvoert wordt het programma gesloten, dus uit je geheugen gehaald..en dan heb je dus geen lock meer :)
Thanks je heb me veel veel bijgebracht.
Bedankt zo zie ik het graag...Heel hartelijk bedankt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
PJzzz schreef op maandag 16 maart 2009 @ 15:16:
[...]

Via m'n werk een setje TripleFi 10vi, werkt perfect. En klinkt uitmuntend.
Ja dat mag ook wel ook voor die € 300,00 ex verzendkosten...
Dat zal ik er nooit voor over hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
Nu vindt ik opera niet zo`n lekkere browser om mee te werken, maar IE vind ik wat beter werken.
Nou is dit verschillend bij iedereen gelukkig, maar klopt het dat het beeld niet meegaat in iIE als je hem horizontaal houdt.
Bij opera gaat het beeld mee hoe je het toestel houdt.
Maar bij IE blijft gewoon vertikaal. Kan je dat nog instellen of werkt dat niet bij ie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

bigpapa schreef op maandag 16 maart 2009 @ 23:50:
Nu vindt ik opera niet zo`n lekkere browser om mee te werken, maar IE vind ik wat beter werken.
Nou is dit verschillend bij iedereen gelukkig, maar klopt het dat het beeld niet meegaat in iIE als je hem horizontaal houdt.
Bij opera gaat het beeld mee hoe je het toestel houdt.
Maar bij IE blijft gewoon vertikaal. Kan je dat nog instellen of werkt dat niet bij ie...
helaas werkt en kan dat niet in ie...

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:32
tdw schreef op maandag 16 maart 2009 @ 23:58:
[...]

helaas werkt en kan dat niet in ie...
Werkt hier prima met Gyrator 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:16
Raar probleem hier... Als ik een nieuwe ROM installeer (heb er meerdere geprobeerd, Laurentius, Lite of Dutty) dan draait hij prima. Maar zodra ik via Missing Sync mijn contacten, de agenda en de tijd synchroniseer dan loopt de Touchflo voordurend vast (om de paar seconden). Dit is pas verholpen na een hard-reset.
Missing Sync is de Active Sync variant voor de mac, hiervoor moet je een CAB installeren op je Touch HD. Iemand met dezelfde problemen hier? Ik kan er niets over vinden op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Laatst online: 12-08 14:11

qntal

Omlet du fromage!

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:03:

Nu nog zoeken waaaaar ik ook alweer gezien heb dat je ook de onderste iconen kan aanpassen 8)7
Als je weet waar ben ik ook zeker heel benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZeLe schreef op maandag 16 maart 2009 @ 18:31:
Hallo,

Het is ergens voorbij gekomen, maar ik weet niet meer waar het staat. Hoe bestuur je je computer op afstand vanaf de HTC Touch HD? Ik vond het bij mijn oude telefoon, de SE W810I zo fijn dat je via Bluetooth de muis van de computer kon besturen, maar tot op heden heb ik deze functie bij de HTC Touch HD nog niet gevonden. Daarom dacht ik dat computer op afstand besturen dat mss wel kon?

Bedankt,

Marc
Dit is heel goed mogelijk. Ga naar Start, Programma's en dan "Extern Bureaublad Mobiel". Zorg overigens wel eerst even dat je een Wifi verbinding hebt, dit is namelijk niet mogelijk via GPRS of 3G. Nu je Extern Bureaublad Mobiel hebt opgestart kun je bij "Computer" gewoon even je ipadres invoeren. De rest wijzigt zich vanzelf eigenlijk. Succes.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2009 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat ik moet instellen om te voorkomen dat mijn scherm op zwart springt tijdens het bellen, dus gewoon aan blijft?
Misschien wel een domme vraag maar ik kan er niets over vinden.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 09:09:
Weet iemand wat ik moet instellen om te voorkomen dat mijn scherm op zwart springt tijdens het bellen, dus gewoon aan blijft?
Misschien wel een domme vraag maar ik kan er niets over vinden.
Alvast bedankt.
Installeer eerst HD Tweak. Zie openingspost. Vervolgens start je het programma op en kijk je bij punt 1.2. Hier kun je deze instelling zonder al te veel moeite wijzigen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2009 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:03:
[...]

Heey,
Dit lukt ook niet. Als ik het wil instellen, opent de telefoon gelijk de internetbrowser en gaat naar de website.
Dit moet toch ook anders kunnen?
Hoe voeg je het hotmail account toe dan? Wel gewoon via "Start", "Berichten" en dan "E-mail instellen"? Er wordt namelijk via deze weg nooit een internetbrowser opgestart. Ik heb het in ieder geval nog nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

DRAFTER86 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 00:43:
[...]

Werkt hier prima met Gyrator 2.
Dat is dus niet IE ;) Maar inderdaad, Gyrator 2. Ik had het even anders moeten verwoorden: het kan niet out-of-the-box met IE :)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-08 23:12
bigpapa schreef op maandag 16 maart 2009 @ 22:51:
[...]

Ja dat mag ook wel ook voor die € 300,00 ex verzendkosten...
Dat zal ik er nooit voor over hebben....
Gebruik ze ook als monitor in de studio en als in-ear monitor tijdens optredens. :)
Zijn beduidend beter dan de Shure in-ears

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qntal schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 07:54:
[...]

Als je weet waar ben ik ook zeker heel benieuwd....
Bijvoorbeeld hier
Ik ben nog op zoek naar meer, maar deze zien er al goed uit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Laatst online: 12-08 14:11

qntal

Omlet du fromage!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:56:
[...]

Bijvoorbeeld hier
Ik ben nog op zoek naar meer, maar deze zien er al goed uit :*)
goeie tip! Heb de windows iconen erin gezet. Ziet er prachtig uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik heb sinds kort (lees twee dagen) een HTC Touch HD en nou heb ik een klein probleemtje klopt het dat standaard het toestenbord niet naar landscape kan tijdens het tiken van een smsje? Via gyrator2 kan het wel dat weet ik maar dat moet ik er nog op zettten.

En ik heb kleine hick-ups tijdens het afspelen van mij muziek.

BTW mij rom versie is 1.14.404.3 (22273) NLD
Met protocool 52.49a.25.26u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 12:38:
klopt het dat standaard het toestenbord niet naar landscape kan tijdens het tiken van een smsje? Via gyrator2 kan het wel dat weet ik maar dat moet ik er nog op zettten.
Klopt inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
Mijn collega heeft het voor elkaar gekregen om binnen een week zijn scherm te mollen.

De telefoon zat in zijn broekzak en nu zitten er drie barsten in zijn scherm, die alle drie vanuit een zelfde punt aan de zijkant van het scherm komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
tdw schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:31:
[...]

Dat is dus niet IE ;) Maar inderdaad, Gyrator 2. Ik had het even anders moeten verwoorden: het kan niet out-of-the-box met IE :)
Dieheb ik er dus opzitten maar daar begrijp ik dus niets van.
heb al naar een nl handleiding zitten kijken maar niets dus.
Al weet ik maar hoe ik het ongeveer moet doen..
Als je je geroepen voelt om het een beetje uit te leggen mijn dank...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En die hick-ups van het geluid tijdens muziek luisteren weet je daar iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:38

martjah

Appel

ik heb nu dutty 2.2 draaien, even wennen maar is zeer fijn.
had wat problemen met bepaalde programma's die niet aan de ging wilde (niet de nieuwste tomtom bijv.) maar allemaal werkend nu.

voor het draaien van het scherm wordt nu gebruik gemaakt van Flitit, dit vind ik een zeer handig programma en lekker snel. De complete rom werkt stukke sneller eigenlijk, vooral met foto's kijken/draaien van scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martjah schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 15:09:
ik heb nu dutty 2.2 draaien, even wennen maar is zeer fijn.
had wat problemen met bepaalde programma's die niet aan de ging wilde (niet de nieuwste tomtom bijv.) maar allemaal werkend nu.

voor het draaien van het scherm wordt nu gebruik gemaakt van Flitit, dit vind ik een zeer handig programma en lekker snel. De complete rom werkt stukke sneller eigenlijk, vooral met foto's kijken/draaien van scherm.
Zou je misschien paar screenshots kunnen posten van de nieuwe dutty 2.2 ROM, gebruik momenteel de L26 V9.0 ROM van Laurentius26.
Zit te twijfelen om misschien dutty rom te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

de grootste zichtbare verandering is het startmenu. is even wennen maar ik vind het fijn :)

http://i268.photobucket.c.../martjah/Screenshot_1.png

voor de rest zijn er geen grote zichtbare veranderingen die je kan zien op screenshots.

enige nadeel voor mij is dat ik die icoontjes bovenin niet kan veranderen (met name het batterij icoontje)

[ Voor 18% gewijzigd door martjah op 17-03-2009 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:53
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 08:43:
[...]

Dit is heel goed mogelijk. Ga naar Start, Programma's en dan "Extern Bureaublad Mobiel". Zorg overigens wel eerst even dat je een Wifi verbinding hebt, dit is namelijk niet mogelijk via GPRS of 3G. Nu je Extern Bureaublad Mobiel hebt opgestart kun je bij "Computer" gewoon even je ipadres invoeren. De rest wijzigt zich vanzelf eigenlijk. Succes.
Bedankt voor het reageren. Ik heb geprobeerd om via mijn mobieltje mijn computer te besturen, maar krijg het dus niet aan de praat.

-Ik voer dus mijn IP adres in (ik heb statitisch IP en echt IP geprobeerd).
-Ik heb mijn Naam gegeven, in dit geval Marc.
-Wachtwoord ingevoerd (ik neem aan mijn gebruikeraccounts ww in Vista)
-Ik heb de firewall van mijn computer afgezet.
-Ik heb de poort in mijn router voor Hulp op Afstand open gezet(stond ergens op internet).

Bij al het bovenstaande geeft hij na een tijdje proberen:

Kan geen verbinding maken. Waarschijnlijke oorzaken:
1.- De externe computer is hiervoor niet ingesteld.
2.-Het maximumaantal verbindingen is bereikt.
3.-Er is een netwerkfout opgetreden tijdens het maken van verbinding.

Heeft iemand nog een oplossing (of een andere manier om mijn computer draadloos via mijn computer te besturen?)

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de zekerheid MaZeLe, je hebt geen XP Home?
Zelf zou ik dit ook erg graag werkend willen hebben, maar ik heb home dus zal het niet werken bij mij. . . jammer.

Ik ben zelf nu aan het twijfelen welke ROM ik erop moet zetten, die van laurentius of van Dutty.
Iemand die allebij geprobeerd heeft en raad kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 20:31:
Even voor de zekerheid MaZeLe, je hebt geen XP Home?
Zelf zou ik dit ook erg graag werkend willen hebben, maar ik heb home dus zal het niet werken bij mij. . . jammer.

Ik ben zelf nu aan het twijfelen welke ROM ik erop moet zetten, die van laurentius of van Dutty.
Hmm nee ik heb geen XP Home. Ik probeer het eerst onder Vista aan de praat te krijgen een daarna zal ik ff switchen naar XP om het daar te proberen. Als ik een oplossing heb zal ik het op het forum posten. Alle hulp is welkom;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels_90
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-08 13:48
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 20:31:
Ik heb momenteel de Laurentius 9.0, en ik moet zeggen dat ik aardig tevreden ben. Touchflo is flink vernieuwd, maar er zitten nog een aantal bugs in en helemaal lekker loopt hij niet bij mij. ook iGO8 toont wat problemen (ik kan het geluid niet harder/zachter zetten d.m.v. knoppen aan zijkant). En zo zijn nog een aantal zaken die nog aangepast moeten worden.

Afgaande op wat ik vernomen heb is dat de Laurentius ROM sneller is dan de Dutty. Ook in Dutty rom zitten wat bugs. Ik zou zeggen, wacht op Laurentius 9.1 die binnenkort uitkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iddefridde
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-03 20:30
Ik ben stom bezig geweest! Ik heb hier namelijk een Opera mobile apart gedownload en geinstalleerd. Nu heb ik dus Opera 9.5 15954 waar dus geen vergrootglas links onder in beeld verschijnt. Er zit dus ook niet z'n mooie zoombalk in. Nou zou dit geen probleem zijn als ik mijn originele Opera nog had maar die is dus vervangen door deze nieuwe versie. Nu wil ik dus heel graag weten wat de standaard versie van opera is die er op zit en of ik die er maarzo weer overheen kan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZeLe schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 20:08:
[...]

Bedankt voor het reageren. Ik heb geprobeerd om via mijn mobieltje mijn computer te besturen, maar krijg het dus niet aan de praat.

-Ik voer dus mijn IP adres in (ik heb statitisch IP en echt IP geprobeerd).
-Ik heb mijn Naam gegeven, in dit geval Marc.
-Wachtwoord ingevoerd (ik neem aan mijn gebruikeraccounts ww in Vista)
-Ik heb de firewall van mijn computer afgezet.
-Ik heb de poort in mijn router voor Hulp op Afstand open gezet(stond ergens op internet).

Bij al het bovenstaande geeft hij na een tijdje proberen:

Kan geen verbinding maken. Waarschijnlijke oorzaken:
1.- De externe computer is hiervoor niet ingesteld.
2.-Het maximumaantal verbindingen is bereikt.
3.-Er is een netwerkfout opgetreden tijdens het maken van verbinding.

Heeft iemand nog een oplossing (of een andere manier om mijn computer draadloos via mijn computer te besturen?)

Bedankt
Probeer dit eens. Misschien dat het dan wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LenNerd
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-08 07:50
Kan ik het USB-keuzevenster zelf oproepen?

Als ik mijn HD aan m'n laptop hang via USB dan krijg ik drie opties;
- Syncen
- Opslag
- Internet delen

Heel handig, werkt super. Echter; ik wil heel vaak even schakelen tussen opties. Kan dat zonder de USB-kabel eruit te halen en erin te steken? Het keuzemenu krijg ik alleen zo naar boven maar dat moet toch makkelijker kunnen? Ik gebruik de originele ROM

C2D E6300, Scythe Ninja fanless, ASRock ConroeXfire, 2GBDDR2, GeForce 7600GS, M-audio Delta1010LT, Antec Solo, 2x Samsung Spinpoint 250GB, 2x PVR 150MCE, Dell 2007WFP, Win7 Ultimate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

LenNerd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 22:40:
Kan ik het USB-keuzevenster zelf oproepen?

Als ik mijn HD aan m'n laptop hang via USB dan krijg ik drie opties;
- Syncen
- Opslag
- Internet delen

Heel handig, werkt super. Echter; ik wil heel vaak even schakelen tussen opties. Kan dat zonder de USB-kabel eruit te halen en erin te steken? Het keuzemenu krijg ik alleen zo naar boven maar dat moet toch makkelijker kunnen? Ik gebruik de originele ROM
Start -> Instellingen -> Verbindingen -> USB to PC

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 21:54:
[...]

Probeer dit eens. Misschien dat het dan wel werkt.
Hmm nee, na het uitvoeren van die stappen krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:10
niels_90 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 21:39:
...ook iGO8 toont wat problemen (ik kan het geluid niet harder/zachter zetten d.m.v. knoppen aan zijkant).
Zet dit in je sys.txt bestand, onder het kopje [device]:

code:
1
2
3
[device]
Type="ALIAS_TOUCH HD"
sdcard_dsk_num=7

Werkt volgens mij alleen met de recente iGo 8.3.2 versies, uit januari geloof ik.
Credits gaan naar AGPPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LenNerd
Bedankt tdw voor 't antwoord. Werkt idd.

Ik heb nog een vraag op Bluetooth gebied. Ik heb een Bluetooth headset voor in m'n helm op de motor (interphone van cellularline, mono). Deze is verbonden met de HD. Echter ik krijg alleen het geluid van de telefoonfunctie op m'n headset maar niet die van TomTom of WMP oid.
Ik heb alles geprobeerd wat ik kon vinden en ook gezocht op GoT en Google maar ik word nergens wijzer van.
Iemand die mij kan helpen hiermee? Ik hoop het want de headset heb ik vooral voor de TomTom-functie gekocht...

C2D E6300, Scythe Ninja fanless, ASRock ConroeXfire, 2GBDDR2, GeForce 7600GS, M-audio Delta1010LT, Antec Solo, 2x Samsung Spinpoint 250GB, 2x PVR 150MCE, Dell 2007WFP, Win7 Ultimate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarge173rd
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-06-2019
LenNerd,
Met BT Audio is je probleem opgelost. Programma installeren, Bij ieder gebruik, eerst headset aanzetten en daarna BT Audio ON zetten. Werkt perfect bij stock ROM en Dutty 2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer96
  • Laatst online: 05-06-2024
Wanneer ik mijn HD aan de computer op mijn werk hang, krijg ik vervolgens niet het USB keuzemenu.
Ik krijg wel het icoontje dat hij aan het opladen is, maar ik kan niet in de HD komen (zowel via active sync als via opslag). De computers op mijn werk draaien op XP. Ook de laptop van een collega van mij 'ziet' de HD niet (draait op Vista).

Hoe komt dit en belangrijker nog, hoe krijg ik dit wel werkend??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom dan gyrator2 gebruiken? Ik gebruik Gsen en dat werkt prima. Ik heb overigens ook gewoon een landscape toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
niels_90 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 21:39:
[...]

Ik heb momenteel de Laurentius 9.0, en ik moet zeggen dat ik aardig tevreden ben. Touchflo is flink vernieuwd, maar er zitten nog een aantal bugs in en helemaal lekker loopt hij niet bij mij. En zo zijn nog een aantal zaken die nog aangepast moeten worden.
Bij mij werkt de Laurentius26 9.0 ROM ook niet helemaal lekker, hij heeft regelmatig last van hickups, vastlopertjes etc..
Het nieuwe start menu is wel beter, eindelijk verlost van die lelijke WM interface... Nu alleen dat Windows icoon weg toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 08:43:
[...]

Als het alleen om muisbesturing gaat, kun je ook Gremote gebruiken.
(zelf ff googlen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

boer96 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 08:17:
Wanneer ik mijn HD aan de computer op mijn werk hang, krijg ik vervolgens niet het USB keuzemenu.
Ik krijg wel het icoontje dat hij aan het opladen is, maar ik kan niet in de HD komen (zowel via active sync als via opslag). De computers op mijn werk draaien op XP. Ook de laptop van een collega van mij 'ziet' de HD niet (draait op Vista).

Staat je scherm aan? Als je namelijk op het powerknopje aan de bovenkant hebt gedrukt (gelockt dus) verbreekt die alle verbindingen om stroom te besparen..

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 10:34
Checkeys schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 10:14:
[...]

Bij mij werkt de Laurentius26 9.0 ROM ook niet helemaal lekker, hij heeft regelmatig last van hickups, vastlopertjes etc..
Het nieuwe start menu is wel beter, eindelijk verlost van die lelijke WM interface... Nu alleen dat Windows icoon weg toveren.
Ik draai nog 8.0 en die loopt als een zonnetje, dus ik ga voorlopig niet overstappen.

Laurentius heeft overigens Rhodium links laten liggen en is weer terug gegaan naar Topaz, te veel bugs. Wacht dus lekker op de volgende "Full Topaz" versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 20:13:
Misschien heeft iemand het hier al gemeld,maar in de openingspost zou ik ook graag naast de hspl ook uspl zien staan. Hiermee wordt je spl niet permanent overschreven en kun je indien nodig nog je oude rom terugflashen met behoud van je originele spl. Je garantie blijft dan nl ' gegarandeerd'
Ik heb uit vertrouwde bron bij HTC vernomen dat ten allen tijden op het moederbord een spoor achterblijft van het gebruik van hspl/uspl.
Ik heb overigens nog niemand gehoord over een afgewezen garantieclaim hierdoor... (gaan HD's wel kapot eigenlijk?). Ik waarschuw alleen maar even.

(en heb ook vernomen dat een ROMupdate voor de Touch HD nu echt op stapel staat!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

je kan toch de originele ROM + spl terug flashen ? tenminste dat heb ik begrepen uit de wiki op xda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:07
micheldenhaag schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 11:06:
[...]
Ik heb uit vertrouwde bron bij HTC vernomen dat ten allen tijden op het moederbord een spoor achterblijft van het gebruik van hspl/uspl.

(en heb ook vernomen dat een ROMupdate voor de Touch HD nu echt op stapel staat!)
Dat zou goed nieuws zijn, ben wel benieuwd waarmee HTC dan gaat komen.

Wat ik me wel afvraag hoe er op hardware 'sporen' van softwareinstallaties kunnen achterblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Jannibal23 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 12:30:
[...]

Wat ik me wel afvraag hoe er op hardware 'sporen' van softwareinstallaties kunnen achterblijven.
Misschien een chip die checkt welke ROM er op staat, en als die niet is gesigned door HTC gaat die chip op 0, en nooit meer op 1...Maar volgens mij is het gewoon onzin :P

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdveen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-06 08:20

petervdveen

Waze coördinator Benelux

petervdveen schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:47:
Ik heb een vraagje..
Ik synchroniseer nu mijn outlook (2007) agenda met mijn htc via active sync, maar dat gaat niet echt zoals het moet. Bijna alles gaat goed, alleen 1 afspraak die ik heb ingesteld als terugkerende afspraak neem hij niet mee en 1 afspraak die ik er meerdere keren heb instaan doet hij soms wel en soms niet. Ook zijn er enkele afspraken die er een uur te vroeg instaan. Het gekke is dat het overgrote deel van de afspraken wel gewoon goed gaan. Er is geen verschil tussen bluetooth sync en usb sync.
Iemand een idee?
Ik ben inmiddels nog meerdere fouten tegen gekomen. Ook afspraken die opeens op de verkeerde dag staan.
Echt heel vervelend dat ik er nu niet van uit kan gaan dan al mijn afspraken die in mijn agenda staan kloppen..

Waze Nederland - peter@wazenederland.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
Jannibal23 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 12:30:
[...]

Het lijkt mij sterk dat er sporen op hardware achterblijven. Volgens mij is dit complete onzin. Je zet gewoon de originele SPL terug als je beroep wil doen op de garantie. Dit is toch geheel softwarematig....?

Ik vroeg me af wie Dutty 2.2V Extreme gebruikt en of deze beter is dan de L26_THDV9.0_WWE Ultimate. Ik gebruik nu Dutty 2.2V Extreme. Iemand ervaring met beide ROM's? Dutty's rom is wel heel stabiel en snel, maar enige nadeel is dat het Engels is. Ook vind ik de nieuwe Start menu zéér ongebruikelijk, ik had beter de oude klassieke stijl. Dit is wel te veranderen met een of andere fix, maar dan ben je weer een aantal andere snelkoppelingen kwijt....
Ook is er een .cab voor de nederlandse taal, maar dan is je ROM voor 35 - 40 % in NL taal en sommige dingen zijn niet of onjuist vertaald. Beter volledig 100% in Engelse taal dan fifty fifty.

[ Voor 52% gewijzigd door Alper587 op 18-03-2009 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer96
  • Laatst online: 05-06-2024
tdw schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 10:58:
[...]

Staat je scherm aan? Als je namelijk op het powerknopje aan de bovenkant hebt gedrukt (gelockt dus) verbreekt die alle verbindingen om stroom te besparen..
Mijn scherm staat idd aan. Doe precies hetzelfde als bij andere computers, maar deze pakt hem op de een of ander manier niet (misschien probelemn met de firewall van mijn werk ofzo??).

Iemand anders die misschien een oplossing weet voor het feit dat ik geen usb keuzemenu krijg en de computerde HD dus niet ziet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
boer96 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 08:17:

Kan aan een aantal zaken liggen. Instellingen, Verbindingen, USB, daar kun je de mogelijkheid om te kunnen kiezen aanzetten. Daarnaast, probeer eens een andere USB-kabel. Had dit eerst ook, tot ik erachter kwam dat ik een dunne stroom-only kabel gebruikte.
petervdveen schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 12:57:
Iemand een idee?
Ik ben inmiddels nog meerdere fouten tegen gekomen. Ook afspraken die opeens op de verkeerde dag staan.
Echt heel vervelend dat ik er nu niet van uit kan gaan dan al mijn afspraken die in mijn agenda staan kloppen..
Ja, heb een idee!

Mijn agenda is ook vanaf over 14-dagen aardig f****d-up. Dat komt door de naderende zomertijd. Heel veel mogelijke oorzaken, heel veel fixes beschikbaar, niets dat gegarandeerd werkt. Bij mij staan dus aankomende afspraken een uur te vroeg gepland op m'n mobiel, maar in Outlook staan ze goed. Met een beetje mazzel verandert dat vanzelf.

Controleer in ieder geval of de automatische tijdzone/zomertijd-aanpassingen ingeschakeld zijn op PC en HD, valt onder instelling "Telefoon".

Grotere afwijkingen zoals jij die meldt, heb ik geen idee van. Een harde reset, een andere Rom, synchronisaties opnieuw instellen, tijdzones controleren, Outlook / Exchange controleren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xceqte
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-06 21:18
Ik heb een probleem met mijn HTC Touch HD in combinatie met mijn Parrot CK3300 car-kit.

Na het verbinden via bluetooth word mijn adresboek netjes gesynced, bellen werkt prima, maar als iemand belt kan ik alles, behalve opnemen.... :/ lijkt me wel handig!

Ik heb veel gegoogled maar kan zosnel niet vinden wat dit mogelijk kan veroorzaken. Iemand suggesties? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Alper587 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 13:43:
[...]
Ik vroeg me af wie Dutty 2.2V Extreme gebruikt en of deze beter is dan de L26_THDV9.0_WWE Ultimate. Ik gebruik nu Dutty 2.2V Extreme. Iemand ervaring met beide ROM's? Dutty's rom is wel heel stabiel en snel [...]
Ik ben gegaan van Dutty v1.7 -> Dutty v1.9 -> L26 v8.0 -> L26 v9.0 -> Dutty v2.2 in korte tijd. Simpel gezegd zaten er in de eerdere Dutty roms wat vervelende bugs, zoals het onvoorspelbaar niet werken van de ringtone. Ben toen naar Laurentius roms gegaan, v8.0 beviel heel erg goed, was heerlijk snel en had maar een paar kleine bugs, maar was daar zeer tevreden over. L26 v9.0 lijkt heel erg op v2.2 van Dutty, vrijwel hetzelfde onder de motorkap, ook dezelfde kuren en ongeveer even snel in het gebruik. Lood om oud ijzer imo.

De incompatibiliteit van de Rhodium software vind ik toch wel lastig, en alle 'workarounds' om het toch draaiend te krijgen met beperkingen zijn niet echt de moeite waard, want manilla laten draaien hoeft van mij eigenlijk niet, en veel meer is het niet. Ik ben blij dat Laurentius nu aan een Topaz rom voor de HD werkt, zonder rotatie, maar ook zonder de bijbehorende gebreken en bugs. Als die net zo snel en stabiel is als V8.0 van hem was, ben ik 'verkocht' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
xceqte schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 15:20:
Ik heb een probleem met mijn HTC Touch HD in combinatie met mijn Parrot CK3300 car-kit.

Na het verbinden via bluetooth word mijn adresboek netjes gesynced, bellen werkt prima, maar als iemand belt kan ik alles, behalve opnemen.... :/ lijkt me wel handig!
Heb wel eens vergelijkbare problemen gehad met mijn parrot, maar na het verwijderen van de pairing op beide apparaten, soft-reset en even opnieuw pairen lukt het me - soms na een keer of drie - altijd wel om het goed werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
Ik heb ff iGO* erop gezet maar nu geeft iGO een foutmelding aan,
ui_iGO8/vga/240_400\loading_progresbar.bmp

Wie weet waarom hij het niet doet.
Heeft dat met de verkeerde versie te maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
tdw schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 12:55:
[...]

Misschien een chip die checkt welke ROM er op staat, en als die niet is gesigned door HTC gaat die chip op 0, en nooit meer op 1...Maar volgens mij is het gewoon onzin :P
Onzin of niet: dat weet je pas als je je toestel voor reparatie aan gaat bieden na geklooi met ROMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
..Appelsap schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 15:23:
[...]

Ik ben gegaan van Dutty v1.7 -> Dutty v1.9 -> L26 v8.0 -> L26 v9.0 -> Dutty v2.2 in korte tijd. Simpel gezegd zaten er in de eerdere Dutty roms wat vervelende bugs, zoals het onvoorspelbaar niet werken van de ringtone. Ben toen naar Laurentius roms gegaan, v8.0 beviel heel erg goed, was heerlijk snel en had maar een paar kleine bugs, maar was daar zeer tevreden over. L26 v9.0 lijkt heel erg op v2.2 van Dutty, vrijwel hetzelfde onder de motorkap, ook dezelfde kuren en ongeveer even snel in het gebruik. Lood om oud ijzer imo.

De incompatibiliteit van de Rhodium software vind ik toch wel lastig, en alle 'workarounds' om het toch draaiend te krijgen met beperkingen zijn niet echt de moeite waard, want manilla laten draaien hoeft van mij eigenlijk niet, en veel meer is het niet. Ik ben blij dat Laurentius nu aan een Topaz rom voor de HD werkt, zonder rotatie, maar ook zonder de bijbehorende gebreken en bugs. Als die net zo snel en stabiel is als V8.0 van hem was, ben ik 'verkocht' ;)
Bedankt voor je bevindingen. Eerlijk gezegd denk ik dat het verstandiger is de L26 v9.0 (niet dat ik er ervaring mee heb) te gebruiken. De ondersteuning voor de L26 is echt heel groot in vergelijking met Dutty's

[ Voor 19% gewijzigd door Alper587 op 19-03-2009 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
micheldenhaag schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 15:53:
[...]

Onzin of niet: dat weet je pas als je je toestel voor reparatie aan gaat bieden na geklooi met ROMS.
Jij weet toch of het onzin is of niet. Bewijs het ons maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

bigpapa schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 15:48:
Ik heb ff iGO* erop gezet maar nu geeft iGO een foutmelding aan,
ui_iGO8/vga/240_400\loading_progresbar.bmp

Wie weet waarom hij het niet doet.
Heeft dat met de verkeerde versie te maken....
Ik denk dat het komt omdat de versie die je hebt gedownload voor 240*400 pixels is, en de HD heeft er zegmaar een beetje 4 keer zoveel ;)

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aantal *.cab bestanden op de geheugenkaart gezet om ze te installeren, maar er gebeurt niets.
Hiervoor Igo 8 + S2U2 geinstalleerd en dat werkte prima, nu gebeurt er niets meer...

Nog een vraagje, kan ik de grootte van de schuifknop van S2U2 aanpassen? Zeg maar naar het formaat van de schuifknop van de Iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 16:22:

Nog een vraagje, kan ik de grootte van de schuifknop van S2U2 aanpassen? Zeg maar naar het formaat van de schuifknop van de Iphone?
Je hebt de verkeerder versie van S2U2 gedownload/geinstalleerd. Als je de goede versie hebt dan ziet het er 'normaal' uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
Alper587 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 15:53:
[...]
Nadelen dutty v2.2:
sms problemen
soms heb ik geen gsm, 3g ontvangst op onregelmatige tijdstippen
reageert heel soms erg traag en geheugen gebruik is ver boven de 60% terwijl ik geen programma's heb geinstalleerd! (stock rom geheugen gebruik was 40%)
Ook bij L26 v9.0 is het geheugengebruik een stuk hoger dan de NL stock ROM, ik zit hier op 70 % zonder open applicaties. (Wel s2u2 op de achtergrond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LenNerd
sarge173rd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 01:50:
LenNerd,
Met BT Audio is je probleem opgelost. Programma installeren, Bij ieder gebruik, eerst headset aanzetten en daarna BT Audio ON zetten. Werkt perfect bij stock ROM en Dutty 2.1
Bedankt! werkt perfect. De freewareversie heeft wat beperkingen maar t werkt simpel en goed. heel blijmet je snelle reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
Voor de mensen die net als ik extern bureaublad mobiel niet aan de praat krijgen/kregen, heb ik een goed alternatief gevonden. Het programma heet Remote Touch Server en is zonder al te veel instelwerk makkelijk te gebruiken om met je stylus je pc te besturen.

Download:

http://t2remotetouch.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Hoe krijg ik de NS reisplanner xtra op m'n HD?

[ Voor 5% gewijzigd door rob1985 op 18-03-2009 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
Volgens mij kan het niet. Ik heb geprobeerd het te downloaden, maar de HTC Touch HD staat volgens mij niet in de lijst met toestellen die de App ondersteunen/waar deze voor te downloaden is.

De app staat er trouwens wel op voor andere HTC toestellen zoals de HTC Dual etc. Misschien kunt u die proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 20:55
:(

[ Voor 191% gewijzigd door falconxp op 18-03-2009 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

ik heb de ns reisplanner gewoon op mijn telefoon draaien.... maar heb hem niet van de ns site afgehaald (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Alper587 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 15:55:
[...]

Jij weet toch of het onzin is of niet. Bewijs het ons maar....
Ik reproduceer alleen de info die ik heb gekregen van een HTC europe developper. Je kan er mee doen wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
micheldenhaag schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 22:21:
[...]

Ik reproduceer alleen de info die ik heb gekregen van een HTC europe developper. Je kan er mee doen wat je wilt.
Ook al is het zeker dat je garantie verloopt met andere ROM's, zou ik toch nog een andere ROM er in pleuren. De originele is traag en standaard, dat mensen custom ROM's niet achterwege kunnen laten. Very big difference!
Volgens XDA (de profs) kan het geen kwaad. Zo lang ik mijn HD vriendelijk behandel en niet als een stuiterbal laat stuiteren kan het niet mis gaan.....toch? Dan hoef ik ook nooit beroep te doen op de garantie.

[ Voor 9% gewijzigd door Alper587 op 19-03-2009 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
Alper587 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 23:08:
[...]
De originele is zo traag en standaard, dat ik custom ROM's niet achterwege kan laten. Very big difference!
Ik heb er net de Davideuck_6.5_V-4, 21169/21159 + Topaz stuff-RELEASED[3/3/09] ROM opgezet.
Met Windows Mobile 6.5 en Manila 3 van de HTC Topaz (Diamond 2).
Standaard geheugengebruik is 55%
Werkt lekkerder als bijvoorbeeld de Laurentius V9.0 die op de HTC Rhodium is gebaseerd.
Al roteert Manila nu standaard niet meer, maar dit lukt misschien wel met flip-it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
Checkeys schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 23:21:
[...]

Ik heb er net de Davideuck_6.5_V-4, 21169/21159 + Topaz stuff-RELEASED[3/3/09] ROM opgezet.
Met Windows Mobile 6.5 en Manila 3 van de HTC Topaz (Diamond 2).
Standaard geheugengebruik is 55%
Werkt lekkerder als bijvoorbeeld de Laurentius V9.0 die op de HTC Rhodium is gebaseerd.
Al roteert Manila nu standaard niet meer, maar dit lukt misschien wel met flip-it
Goede tip, maar hoe komen ze aan WM 6.5? Komt deze niet pas in de zomer uit?

Tweak HD i.c.m Adv.Tools3.3 werkt heel goed. Geheugen gebruik: 50% stabiel. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Alper587 op 19-03-2009 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Alper587 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 23:08:
[...]

Ook al is het zeker dat je garantie verloopt met andere ROM's, zou ik toch nog een andere ROM er in pleuren. De originele is zo traag en standaard, dat ik custom ROM's niet achterwege kan laten. Very big difference! _/-\o_
Volgens XDA (de profs) kan het geen kwaad en op grond van deze mededeling heb ik met alle vertrouwen mijn HD geflasht. Zo lang ik mijn HD vriendelijk behandel en niet als een stuiterbal laat stuiteren kan het niet mis gaan.....toch? Dan hoef ik ook nooit beroep te doen op de garantie. Lang leve de custom ROMS. :p
Wat denk je dat de proeftuin van ontwikkelaars van HTC is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZeLe schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 17:13:
Voor de mensen die net als ik extern bureaublad mobiel niet aan de praat krijgen/kregen, heb ik een goed alternatief gevonden. Het programma heet Remote Touch Server en is zonder al te veel instelwerk makkelijk te gebruiken om met je stylus je pc te besturen.

Download:

http://t2remotetouch.blogspot.com/
Ik moet zeggen dat ik dit ook niet werkend krijg.
Ik heb die remote touch server file zelf naar startup directory gekopieerd aangezien dat dos bestandje het niet deed. Ik heb het .cab bestand op de HD geinstalleerd. Bij de setup staat gewoon 192.168.1.1 als ip en 3230 al port. wachtwoord zelfde als op de pc.
Ik weet alleen niet wat er bij download dir moet komen en wat ik eventueel nog meer verkeerd doe.
als iemand mij kan helpen . . graag

De HD was trouwens de hele tijd op de pc aangesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:32

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Volgens mij heb ik een bug of probleem ontdekt. Ik gebruik de HTC HD in m'n auto waarbij de radio als bluetooth headset fungeert (als je gebeld wordt gaat het geluid dus over de speakers enz). Dit werkte met mijn vorige telefoon (Sony Ericsson W810i) altijd vlekkeloos. Met de HTC heb ik enorm last van vervorming, kraken enz. Alleen als ik de telefoon vlak bij de radio hield was het geluid goed, op een meter afstand was het al amper nog te verstaan. Na wat experimenteren ben ik erachter gekomen dat het door de wifi komt. Zodra wifi aan staat is de bluetooth verbinding met de radio brak. Zet ik wifi uit, is de verbinding perfect. Kan de HTC zelfs in de kofferbak leggen, prima verbinding.
Ik heb wifi dus nu maar uitgezet als ik in de auto rij, en zet het thuis weer aan. Niet echt handig, maar het werkt.
Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd of dit verschijnsel bij meer gebruikers voorkomt en of er al een mogelijke oplossing voor is?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* Eerst zelf wat proberen in plaats van hier je vraag te dumpen. Het is hier geen helpdesk.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 19-03-2009 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:42
Microkid schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 07:14:
Volgens mij heb ik een bug of probleem ontdekt. Ik gebruik de HTC HD in m'n auto waarbij de radio als bluetooth headset fungeert (als je gebeld wordt gaat het geluid dus over de speakers enz). Dit werkte met mijn vorige telefoon (Sony Ericsson W810i) altijd vlekkeloos. Met de HTC heb ik enorm last van vervorming, kraken enz. Alleen als ik de telefoon vlak bij de radio hield was het geluid goed, op een meter afstand was het al amper nog te verstaan. Na wat experimenteren ben ik erachter gekomen dat het door de wifi komt. Zodra wifi aan staat is de bluetooth verbinding met de radio brak. Zet ik wifi uit, is de verbinding perfect. Kan de HTC zelfs in de kofferbak leggen, prima verbinding.
Ik heb wifi dus nu maar uitgezet als ik in de auto rij, en zet het thuis weer aan. Niet echt handig, maar het werkt.
Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd of dit verschijnsel bij meer gebruikers voorkomt en of er al een mogelijke oplossing voor is?
deze? http://www.htcwiki.com/thread/2264803/htc+touch+HD+bluetooth+%2F+wifi+problems?t=anon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

Alper587 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 23:35:
[...]

Goede tip, maar hoe komen ze aan WM 6.5? Komt deze niet pas in de zomer uit?

Tweak HD i.c.m Adv.Tools3.3 werkt heel goed. Geheugen gebruik: 50% stabiel. :P
Zelfde manier als de Topaz en Rhodium Rom's. Welke ook beide nog niet uit zijn.

In barcelona hebben ze al proef versies van wm6.5 gedraaid om te laten zien hoe het eruit gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alper587 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 13:43:
[...]

Het lijkt mij sterk dat er sporen op hardware achterblijven. Volgens mij is dit complete onzin. Je zet gewoon de originele SPL terug als je beroep wil doen op de garantie. Dit is toch geheel softwarematig....?

Ik vroeg me af wie Dutty 2.2V Extreme gebruikt en of deze beter is dan de L26_THDV9.0_WWE Ultimate. Ik gebruik nu Dutty 2.2V Extreme. Iemand ervaring met beide ROM's? Dutty's rom is wel heel stabiel en snel, maar enige nadeel is dat het Engels is. Ook vind ik de nieuwe Start menu zéér ongebruikelijk, ik had beter de oude klassieke stijl. Dit is wel te veranderen met een of andere fix, maar dan ben je weer een aantal andere snelkoppelingen kwijt....
Ook is er een .cab voor de nederlandse taal, maar dan is je ROM voor 35 - 40 % in NL taal en sommige dingen zijn niet of onjuist vertaald. Beter volledig 100% in Engelse taal dan fifty fifty.
Om het menu weer in orginele staat terug te zetten bij de L26 V9.0 rom kun je de volgende fix gebruiken:
http://forum.xda-develope...?p=3474364&postcount=1327

De rom werkt voor de rest aardig goed maar toch paar eigenaardige bugs (ligt misschien ook aan mijn geïnstalleerde programma's). Ga binnenkort ook maar eens de dutty rom proberen.

Mijn geheugen gebruik met Leo's V9.0 rom is rond de 50% erg netjes, hoop ook dat het Nederlandse taalpakket ook snel beschikbaar komt voor V9.0, het laatste Nederlandse taalpakket is voor V7.5

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2009 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
Microkid schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 07:14:
Lijkt me op zich ook wel logisch, aangezien Bluetooth, Magnetrons en WiFi allemaal op 2.4Ghz werken, waarbij de laatste twee over een veel groter zendvermogen beschikken. De nieuwe chips en software van Broadcom en Marvell gaan werken met één antenne voor WiFi en Bluetooth;Als je thuis altijd WiFi aan wilt hebben, dan kun je gebruik maken van onder andere G-Profile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Davidueck heef nu ook een nieuwe Rom uitgebracht (V3) waarover hij zegt dat alle bugs eruit zijn . . misschien ook het overwegen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:44:
Davidueck heef nu ook een nieuwe Rom uitgebracht (V3) waarover hij zegt dat alle bugs eruit zijn . . misschien ook het overwegen waard.
Ik ben geen bugs tegen gekomen, maar vond m minder fijn werken dan de 9.0 van Laurentius. Met name de snelheid vond ik tegenvallen. Ik laat de komende dagen de 9.0 er op staan en na het weekend de nieuwe maar eens proberen van laurentius (komt morgen of overmorgen?)

Als er mensen zijn die wm 6.5 eens willen testen dan raad ik die van miri aan, die is al een stuk sneller dan die van davideuck en slechts 32 mb aan geheugen (rhodium e.d. gebruiken meer dab 50mb) Jammer genoeg oude manila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:32
Gebruik mijn HD nu een week naar alle tevredenheid, leuk speelgoed (ook een voor mij te verantwoorden upgrade na mijn Touch Cruise ;) )
Alleen, één lullig dingetje...
Ik gebruik mijn HD icm een A2DP headset voor navigatie op de motor, dat werkt prima. Alleen zodra ik met de headset van kanaal wissel (Er zit bijv ook een lijningang op) dan komt direct Windows Media Player naar voren. Nu is dat natuurlijk vreselijk irritant omdat dan iGo of Tomtom naar de achtergrond verdwijnt. Weet iemand een manier om Windows Media Player uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdveen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-06 08:20

petervdveen

Waze coördinator Benelux

IceEyz schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 14:58:
[...]

Ja, heb een idee!

Mijn agenda is ook vanaf over 14-dagen aardig f****d-up. Dat komt door de naderende zomertijd. Heel veel mogelijke oorzaken, heel veel fixes beschikbaar, niets dat gegarandeerd werkt. Bij mij staan dus aankomende afspraken een uur te vroeg gepland op m'n mobiel, maar in Outlook staan ze goed. Met een beetje mazzel verandert dat vanzelf.

Controleer in ieder geval of de automatische tijdzone/zomertijd-aanpassingen ingeschakeld zijn op PC en HD, valt onder instelling "Telefoon".

Grotere afwijkingen zoals jij die meldt, heb ik geen idee van. Een harde reset, een andere Rom, synchronisaties opnieuw instellen, tijdzones controleren, Outlook / Exchange controleren..
Toch apart dat er nog niemand melding van heeft gemaakt of dat er een fix voor is ofzo.
Ik zal maar even afwachten hoe het gaat na de zomertijd verandering. Misschien dat dat een oplossing geeft, maar ik ben benieuwd.

Waze Nederland - peter@wazenederland.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
tdw schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 15:59:
[...]

Ik denk dat het komt omdat de versie die je hebt gedownload voor 240*400 pixels is, en de HD heeft er zegmaar een beetje 4 keer zoveel ;)
Kan iemand mij vertellen of er uberhaupt wel een iGO is voor de htc touch hd...
Ik heb nu 2 versies geprobeerd maar geeft steeds foutmeldingen aan..
Graag uw versie als u hem draaiend heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
bigpapa schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 13:52:
[...]

Kan iemand mij vertellen of er uberhaupt wel een iGO is voor de htc touch hd...
Ik heb nu 2 versies geprobeerd maar geeft steeds foutmeldingen aan..
Graag uw versie als u hem draaiend heeft...
Op mn HD draait 8.3.2.64873 zonder problemen. Zelfs schermoriëntatie kan ik in IGO 8 advanced menu aangeven... hoeft dus niet zoals velen in een txt bestand te rommelen om oriëntatie te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:48

GG85

.......

Ik heb een vraagje over de agenda functie. Op dit moment heb ik een Nokia N73 em Sybian OS en daar staat netje op het startscherm een overzicht van mijn taken uit de agenda.

Nu gebruik ik alleen zogenaamde memo's om dingen in mijn agenda te zetten zodat ze een paar dagen voor de deadine al op het scherm komen te staan. Mijn vraag is dus of dit ook met de HD kan. Dus bij dat een iets wat ik de 20 maart ga doen vanaf de 1e tot de 20e maart continue in beelkd blijft staan. Soort srfspraak van meerdere dagen dus of een 'niet vergeten lijstje'. Net hoe je het noemen wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

GG85 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 19:21:
Ik heb een vraagje over de agenda functie. Op dit moment heb ik een Nokia N73 em Sybian OS en daar staat netje op het startscherm een overzicht van mijn taken uit de agenda.

Nu gebruik ik alleen zogenaamde memo's om dingen in mijn agenda te zetten zodat ze een paar dagen voor de deadine al op het scherm komen te staan. Mijn vraag is dus of dit ook met de HD kan. Dus bij dat een iets wat ik de 20 maart ga doen vanaf de 1e tot de 20e maart continue in beelkd blijft staan. Soort srfspraak van meerdere dagen dus of een 'niet vergeten lijstje'. Net hoe je het noemen wil
Nee, de HD toont dit slechts 1 dag van tevoren. Welk kun je een 'reminder' instellen die je 20 dagen van tevoren doet, dan geeft die 20 dagen van tevoren een icoontje weer waar je op kunt drukken, en dan zie je het alsnog.

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:48

GG85

.......

Ja ok, dan krijg je dus meerde reminder icoontjes dus bij meerdere reminders of niet?

Maar ze blijven dus niet leesbaar in beeld staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
nope, je kan denk ik wel manila uitschakelen en een today plugin downloaden die dit doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:44:
Wifi is ook de grootste battery drainer die er maar is. 1 nachtje is winmo torrent aangezet over wifi, toen ik ging maffen was ie op 100%, ik denk dat red ie wel tot de volgende ochtend... niet dus, torrent klaar maar volledig lege batterij. (natuurlijk ben je dan wel continu aan het down / uploaden, maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 19:25
Ik heb een probleem. Elke keer wanneer ik een soft reset uitvoer dan valt mijn verbinding na een seconde of 10 weg, dit gebeurt met 2 verschillende simkaarten en ook na een hard reset. Heb dit forum en ook xda al doorgekeken, maar kan niks vinden. Weet iemand wat ik kan doen???

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben rechtsboven min accu icoon kwijt,
heb het metHDtweak geprobeerd, maar ik krijg hem niet terug.
wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 10:34
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 07:09:
ik ben rechtsboven min accu icoon kwijt,
heb het metHDtweak geprobeerd, maar ik krijg hem niet terug.
wie kan me helpen?
Staat er wel een tijd bovenaan? v.z.i.w. kan je namelijk alleen batterij óf tijd tonen (correct me if I'm wrong). Met HDTweak kan je in ieder geval toggelen tussen die 2. (Batterij enablen)

Ik heb eigenlijk geen idee waarom, er zou toch genoeg ruimte moeten zijn daarboven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Over het Flashen gesproken. Ik stop er voorlopig mee.

Ben telkens mee gegaan met de roms van Dutty. Hij brengt ongeveer elke week een nieuwe uit. Maar sinds v2.2 is het drama geworden. Ik weet dat dutty er veel tijd in steekt en goed werk levert. Maar de bugs zijn erg vervelend. En vooral het nieuwe start menu kan ik niet mee leven.

Ben nu weer terug naar V2.1 naar mijn idee de beste rom tot nu toe. T9 is daarin werkend te krijgen. En dat is voor mij wel het belangrijkste.

.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Meld indien nodig een overtreding middels een TR.

Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.