http://video.google.nl/vi..._group&resnum=4&ct=title#Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 10:30:
[...]
Nope maakt niet uit waar ik druk, zelfde resultaat hij gaat trillen en zoomt vervolgens niet uit
Kijk naar deze video @ minuut 2.30
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
http://video.google.nl/vi..._group&resnum=4&ct=title#Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 10:30:
[...]
Nope maakt niet uit waar ik druk, zelfde resultaat hij gaat trillen en zoomt vervolgens niet uit
Verwijderd
Dat was ik.Bever schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 14:30:
[...]
GPS loopt enkele meters achter ja, maar niet erg storend vind ik. In het vorige topic (dacht ik) stond een reactie van iemand die de HD met TomTom vergeleken had met een TomTom One en dat maakte geen of nauwelijks verschil.
Denk je nou echt dat ik niet heb gezocht? Ook onder "lock"(heb WWE) heb ik gekeken, maar kreeg ik niet het scherm te zien om het password te wijzigen. Nu wel, dank iig daarvoor.Checkeys schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 07:37:
[...]
Onder start -> Instellingen -> Vergrendeling
Een beetje zoeken op je telefoon zou misschien wel aan te raden zijn.
De meest recente versie (v1.52) van Slide 2 Unlock (S2U2) vind je op hun eigen pagina:
http://www.ac-s2.com/
[ Voor 8% gewijzigd door harmageddon op 13-03-2009 11:43 ]
Aap!
[ Voor 42% gewijzigd door NeoMe op 13-03-2009 11:28 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
Hmm kan er niet veel van maken, mss ligt het eraan dat mijn hd nog compleet standaard is? Ook al kan ik mij dat niet voorstellen, kan jij misschien een ROM aanraden die er op MOET komen ?Chutney schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 10:53:
[...]
http://video.google.nl/vi..._group&resnum=4&ct=title#
Kijk naar deze video @ minuut 2.30
http://cgi.ebay.nl/NEW-EC....c0.m14&_trkparms=72:1399|66:2|65:12|39:1|240:1308NeoMe schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:24:
Ik zou nog even verder zoeken voor wat plastic wat op maat is gemaakt, weet niet of je je reserve ook al uitgeleefd hebt maar rond de 7 euro is beter. Heb ze vaak genoeg gezien, maar als je iets zoekt wordt het altijd lastiger. De vraag is of je er meteen drie wilt, misschien 2e hands wel iemand die ze los verkoopt a een paar euro per stuk.
Tip van de Dag: Zoek altijd bij de leverancier naar een oplossing, je hebt inmiddels een HTC product dus waarom niet naar HTC.
http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=173044 ( 14,99 )
Origineel en 3 stuks voor 11 euro:Guustaaff schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 12:27:
[...]
http://cgi.ebay.nl/NEW-EC....c0.m14&_trkparms=72:1399|66:2|65:12|39:1|240:1308
Niet origineel maar wel goedkoop!
[ Voor 21% gewijzigd door zandpaddo op 13-03-2009 12:40 ]
Waze Nederland - peter@wazenederland.nl
Dat het traag is komt omdat het een ander toestel is, niet de HD. Je weet ook niet hoe zwaar de gebruiker zijn OS belast heeft met extra programmatuur of de verbinding snelheid waarmee hij de webpagina's laad.Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:33:
[...]
Hmm kan er niet veel van maken, mss ligt het eraan dat mijn hd nog compleet standaard is? Ook al kan ik mij dat niet voorstellen, kan jij misschien een ROM aanraden die er op MOET komen ?
Ook vindt ik het laden van een Youtube vid redelijk langzaam, en ook tijdens het kijken van een video moet hij regelmatig laden en dat stoort nog wel als je een filmpje aan iemand wilt laten zien. Ligt dat aan T-mobile of aan de instellingen ?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Als ie kuren heeft zou ik zo snel mogelijk teruggaan naar de winkel, want dan is de kans nog aanwezig dat je een nieuwe als vervanging krijgt ipv een gerefurbished exemplaar mocht ie echt defect zijn!Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 17:51:
Hmm nou ja,
Dit is al de derde keer dat ik geen service kan krijgen, alle verbindingen staan open en eerder op de dag had ik wel verbinding de hele tijd.
Denk dat ik even de helpdesk van T-mobile ga bellen ?
je moet erop letten dat je lader voldoende amperes levert =)zandpaddo schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 18:02:
Ik zit te twijfelen welke autohouder ik ga bestellen. T wordt zo ie zo een brodit, maar twijfel nog tussen een actieve die je direct op de accu aansluit of een passieve icm los laadkabeltje.
Voldoen die standaard laad-kabeltjes met mini-usb stekkertje die je overal kunt kopen, of moet je perse de HTC touch exemplaar hebben. Ik las namelijk iets over dat de standaard kabeltjes een te laag amperage gaven? Klopt dat?
Ik gebruik momenteel deze met de Touch HD en dat gaat perfect!zandpaddo schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 18:02:
Ik zit te twijfelen welke autohouder ik ga bestellen. T wordt zo ie zo een brodit, maar twijfel nog tussen een actieve die je direct op de accu aansluit of een passieve icm los laadkabeltje.
Voldoen die standaard laad-kabeltjes met mini-usb stekkertje die je overal kunt kopen, of moet je perse de HTC touch exemplaar hebben. Ik las namelijk iets over dat de standaard kabeltjes een te laag amperage gaven? Klopt dat?
Verwijderd
Ja inderdaad, ik heb zo snel mogelijk een mailtje naar Studentmobiel.nl verstuurd en ga morgen naar de Phonehouse, als die er niks op kunnen vinden stuur ik hem terug.zandpaddo schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 18:04:
[...]
Als ie kuren heeft zou ik zo snel mogelijk teruggaan naar de winkel, want dan is de kans nog aanwezig dat je een nieuwe als vervanging krijgt ipv een gerefurbished exemplaar mocht ie echt defect zijn!
Niet twijfelen, gewoon de active versie kopen. Laadt ie altijd op in de auto, ook handig als je aan het TomTommen bent.zandpaddo schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 18:02:
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Standaard kabeltje voldoet wél, past er gewoon in hoor en laadt prima!En nee, een standaard laad kabeltje voldoet niet, omdat de HTC geen standaard mini usb stekkertje heeft (er is 1 kantje afgeplat, zeg maar)
Heb je de actieve met sigarettenaansteker, of voor direct op de accu? Als je die laatste hebt, is dat eenvoudig aan te sluiten (pak je dan stroom van de radio ofzo?)?Microkid schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 18:30:
[...]
Niet twijfelen, gewoon de active versie kopen. Laadt ie altijd op in de auto, ook handig als je aan het TomTommen bent.
En nee, een standaard laad kabeltje voldoet niet, omdat de HTC geen standaard mini usb stekkertje heeft (er is 1 kantje afgeplat, zeg maar)
[ Voor 17% gewijzigd door zandpaddo op 13-03-2009 18:58 ]
Die dus. Hij zit aangesloten op een extra sigarettenaansteker die onder de middenconsole is weggewerkt, kabel loopt achter de radio langs naar de Brodit, geheel weggewerkt.zandpaddo schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 18:54:
[...]
Heb je de actieve met sigarettenaansteker, of voor direct op de accu? Als je die laatste hebt, is dat eenvoudig aan te sluiten (pak je dan stroom van de radio ofzo?)?
dus deze (met sigarettenaansteker):
http://www.pdashop.nl/pro...-holder-htc-touch-hd.html
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Weet je het zeker? Ik had de indruk dat het door de afwijkende vorm niet zou passen.bob-nwk schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 18:43:
[...]
Standaard kabeltje voldoet wél, past er gewoon in hoor en laadt prima!
Verwijderd
Verwijderd
Heel zeker. Ennuh...... gewoon ff zelf proberenMicrokid schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 19:47:
[...]
Weet je het zeker? Ik had de indruk dat het door de afwijkende vorm niet zou passen.
Verwijderd
Een orginele HTC lader/kabel past niet op een ander apparaat met mini USB aansluiting. Andersom dus wel.Microkid schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 19:47:
[...]
Weet je het zeker? Ik had de indruk dat het door de afwijkende vorm niet zou passen.
Verwijderd
Heb die ook besteld, kijk daarna nog wel hoe ik de draad wegwerk. Jammer dat die draad in een spiraal loopt, dat bemoeilijkt het wel. Ik wilde eigenlijk de 3-in-1 bestellen met molex en die dan wegwerken, maar die is nauwelijks leverbaar of flink duurder.Microkid schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 19:44:
[...]
Die dus. Hij zit aangesloten op een extra sigarettenaansteker die onder de middenconsole is weggewerkt, kabel loopt achter de radio langs naar de Brodit, geheel weggewerkt.
Neem de Engelse versienick75name schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 22:08:
hoi,
Ik HD tweak op mijn hd geinstaleerd, hij lijkt dan juist geinstaleerd maar hij functioneerd niet.
Hij geeft de volgende melding
In
'file:///Programmabest
Kan dan alleen ok of cancel indrukken, maar bij beide doet hij het niet.
De HD soft reset werkt overigens wel.
Iemand een idee?
Nick
Verwijderd
Ik zie ook een beetje door de bomen het bos niet meer..CSB schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:23:
Pff het XDA forum barst bijna van de custom roms nu... Erg populair apparaatje de HD.
Zou alleen graag Footprints willen hebben werken net als met manila2D. Leuk voor als ik op vakantie ga over 2 maandjes.
Dit is een zelfde vraag als "welke auto moet ik nemen?".Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 09:44:
[...]
Ik zie ook een beetje door de bomen het bos niet meer..
Iemand die mij advies kan geven welke roms op dit moment het beste zijn?
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Verwijderd
Ik heb een pioneer radio met ingebouwde bluetooth carkit, maar dit werkt niet goed met HTC toestellen. Bij inkomende gesprekken gaat het gesprek niet over de speaker. Bij mijn vorige HTC (cruise) was dit ook al zo.Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 22:28:
Voor iedereen met een carkit, bellen jullie via de radio/cd-speler door middel van bluetooth? Of kan je gewoon bellen als je de HD op speaker zet.
Overweeg de Alpine CDE-103BT of CDE-104BTi, die hebben ingebouwde parrot carkits en schijnen er goed te werken. Beter dan andere radio's in die prijsklasse van JVC/Pioneer/Etc. Ik heb deze zelf nog niet, maar die ga ik binnenkort wel aanschaffen!Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 12:01:
[...]
Ik heb een pioneer radio met ingebouwde bluetooth carkit, maar dit werkt niet goed met HTC toestellen. Bij inkomende gesprekken gaat het gesprek niet over de speaker. Bij mijn vorige HTC (cruise) was dit ook al zo.
Een HTC medewerker heeft mij eens verteld dat alleen Parrot carkits goed werken met HTC.
Bellen over de telefoonspeaker kan wel, maar als je op de snelweg zit ben je niet goed verstaanbaar.
Verwijderd
Verwijderd
Nee dus.zandpaddo schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 23:15:
[...]
Uit estetisch oogpunt: is de usb stekker eigenlijk verwijderbaar van de brodit actieve houder?
Ik heb vandaag een houder bij de Action gekocht voor €1,95, de HD past er goed in. Je kunt hem zowel met een zuignap aan de ruit monteren als wel aan je dashboard en ook aan je ventilatie rooster.zandpaddo schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 18:02:
Nee hoor, gewoon even flink trekken en de spiraal is er uitzandpaddo schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 23:15:
[...]
Heb die ook besteld, kijk daarna nog wel hoe ik de draad wegwerk. Jammer dat die draad in een spiraal loopt, dat bemoeilijkt het wel.
Verwijderd
Dat is toch de bedoeling van NODATA? Je zet het aan zodat je geen internet verbinding hebt voor als je naar het buitenland gaat bijv. Anyway, je zal het wel verwijderd hebben terwijl ie aanstond en je dus geen internet had..en daardoor heeft ie die instellingen in je telefoon laten staan. Ik zou het opnieuw installeren, vervolgens uitzetten zodat je weer internet hebt en dan evt weer verwijderen.Ik heb het proggie NODATA geinstalleerd maar als ik het aan zet krijg ik geen verbinding meer met internet. Nu heb ik het verwijderd maar nog steeds geen internet. Ik zit bij t mobile wie weet wat ik moet doen om weer internet te krijgen.
Dat gaat automatisch, als het regent, dan krijg je die ruitenwisser animatie. Er is ook een manier om alle animaties te laten zien, je gaat naar de Weather tab en dan doe je het volgende:En weet iemand ook hoe ik die ruitenwisser krijgt als het regent bij het weer..Ik hoop dat je weet wat ik bedoel...
Die ruitenwisser gaat vanzelf. Wat betreft internet, denk ik dat je NoData weer moet installeren en vervolgens de connecties weer aan moet zetten, of 'allowen', of wat ookbigpapa schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 16:34:
Wie heeft de oplossing.
Ik heb het proggie NODATA geinstalleerd maar als ik het aan zet krijg ik geen verbinding meer met internet.
Nu heb ik het verwijderd maar nog steeds geen internet.
Ik zit bij t mobile wie weet wat ik moet doen om weer internet te krijgen.
En weet iemand ook hoe ik die ruitenwisser krijgt als het regent bij het weer..
Ik hoop dat je weet wat ik bedoel...
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Ik had hem dus aan of uit gezet maar geen internet verkeer bij enable had ik niets en bij disable ook niets.Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 16:46:
[...]
Dat is toch de bedoeling van NODATA? Je zet het aan zodat je geen internet verbinding hebt voor als je naar het buitenland gaat bijv. Anyway, je zal het wel verwijderd hebben terwijl ie aanstond en je dus geen internet had..en daardoor heeft ie die instellingen in je telefoon laten staan. Ik zou het opnieuw installeren, vervolgens uitzetten zodat je weer internet hebt en dan evt weer verwijderen.
[...]
Als die uit is kan je niet meer bellen of smsen...NoData doet echt wel wat anders hoorbigpapa schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 17:07:
Gevonden na ff zoeken.
Als je boven in druk op de krijsjes dan krijg je connectiviteit, daar zie je comm Manager staan.
Daar druk je op en dan zie je dat telefoon (mobiele zender uitschakelen) op uit staat.
Als je die op aan zet is alles weer goed.
Dus dat programmatje doet niets anders dan je mobiele zender uitschakelen.
Dus daar heb je geen proggie voor nodig.. Doe ik voortaan wel handmatig.
Dus kort samengevoegd, als je naar buitenland gaat doe je deze handelingen en dan is het save....
[ Voor 77% gewijzigd door Dannisi op 14-03-2009 17:17 ]
There is no place like 127.0.0.1
Mijn HD met stock rom doet dat ook niet, maar ik erger me er niet aanCheapSheep schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 17:15:
Hey,
Ik ben ook een trotse bezitter van een Touch HD. Ik heb alleen een probleempje met het toetsenbord. Misschien kan iemand mij verder helpen.
Ik heb onder de opties van het toetsenbord onder het tabblad Woordaanvulling de optie "Spatie na woord" aan staan. Echter wanneer ik mijn toetsenbord gebruik (volledige QWERTY) en op een gesuggereerd woord tik, krijg ik geen spatie na dat woord.
Ik heb hiervoor een Touch Cruise (polaris) gehad, die deed dat echter wel. Ik heb al een keer een soft en hardreset uitgevoerd, maar echter zonder resultaat.
Ondervinden jullie dit probleem ook? Heeft hier iemand een goede oplossingssuggestie voor?
Ik hoor het graag.
Gr,
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Bij jou werkt het dus ook niet, alleen je hebt er geen last van. Ik gebruik ook regelmatig het toetenblok, waarbij ik het een erg handige functie vind.tdw schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 17:22:
[...]
Mijn HD met stock rom doet dat ook niet, maar ik erger me er niet aanVind het wel prettig, kan ik een punt achter een zin zetten
....en de geluidskwaliteit is ook meer dan prima. Oordopjes zitten goed. Enige wat ik wel mis is een clipje om het draadje ergens aan vast te maken. Zeker met zo'n microfoontje eraan wil hij nog wel eens uit je linker oor floepen.DP Kunst schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 14:28:
Ik heb hem net opgehaald en ff getest. De Touch HD herkent de ingebouwde microfoon en het opneem knopje wat er op zit. Prima vervanger voor de originele headset dus. Geluidskwaliteit kan ik nog niet veel over zeggen, ding moet eerst even btj inspelen....
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Goedzo !
Over headsets gesproken: welke orang-oetang heeft die standaard dingen ontworpen? Die dingen passen niet eens in de oren van een labradorDP Kunst schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 17:47:
[...]
....en de geluidskwaliteit is ook meer dan prima. Oordopjes zitten goed. Enige wat ik wel mis is een clipje om het draadje ergens aan vast te maken. Zeker met zo'n microfoontje eraan wil hij nog wel eens uit je linker oor floepen.
~ James May
Verwijderd
Ben ik niet de enige waarbij ze niet in de oren passentdw schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 19:46:
[...]
Over headsets gesproken: welke orang-oetang heeft die standaard dingen ontworpen? Die dingen passen niet eens in de oren van een labrador
Los van de oordopjes moet ik toch wel even zeggen dat de luidspreker van de Touch HD erg slecht is. Vergeleken met mijn andere toestel nokia 5800 heeft de Touch HD zeer slechte geluidskwaliteit. Wat een verschil....DP Kunst schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 17:47:
[...]
....en de geluidskwaliteit is ook meer dan prima. Oordopjes zitten goed. Enige wat ik wel mis is een clipje om het draadje ergens aan vast te maken. Zeker met zo'n microfoontje eraan wil hij nog wel eens uit je linker oor floepen.
Wil de stekker wel gebruiken, maar was meer voor als ik de navigatie niet gebruik of ik het lelijke snoer dan tijdelijk kan verwijderen. Maar heb de actieve houder nu zelf + 2e handse proclip. Nu hopen dat ik dinsdag mijn HTC krijg van GSMweb, helaas bezorgd te TNT geen rembours op zaterdag en maandag.Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 15:08:
[...]
Nee dus.
Ik heb de actieve Brodit en ik vind het een super houder. Zijn geld waard. Maar als je de usb stekker niet wilt gebruiken, waarom neem je dan niet de passieve versie van Brodit?
En stop er een standaard USB kabeltje in, met aan de andere kant een lader 12v -> 5V USB. Kost echt bijna niks, even goed zoeken op internet. . Erg degelijk ding, duur maar goed.
Heb vandaag dus toch die 103BT gehaald van alpine, mooi apparaatje met goed geluid! Werking met HTC touch hd nog onbekend, maar heb er alle vertrouwen in aangezien het model 2009 is. Compatibiliteit volgt nog. Firmware is ook up te daten overigens, maar die moet dan wel gemaakt worden. Vind dit toch mooier dan nog een losse display en voor de prijs hoef je het niet te laten als je toch ipod ondersteuning wilt.
ruud2all schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 14:16:
Een tip, koop gewoon een losse parrot carkit. Geen combinatiespul, dat is altijd minder makkelijk te updaten. Parrot komt regelmatig met updates voor nieuwe telefoons, m'n HTC HD werkt perfect i.c.m. een parrot mk 6000 van februari 2007 !!!!
In m'n andere auto zit een multimedia systeem van Kenwood met ingebouwde parrot carkit en hier werkt de HD niet naar volle tevredenheid mee samen.... los spul is beter!!!
Ik heb zelf ook een pioneer BT autoradio (DEH-P55BT) en bij mij werkt deze perfect icm de HD. Had hier voor 4 jaar lang de Qtek S100Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 12:01:
[...]
Ik heb een pioneer radio met ingebouwde bluetooth carkit, maar dit werkt niet goed met HTC toestellen. Bij inkomende gesprekken gaat het gesprek niet over de speaker. Bij mijn vorige HTC (cruise) was dit ook al zo.
Een HTC medewerker heeft mij eens verteld dat alleen Parrot carkits goed werken met HTC.
Bellen over de telefoonspeaker kan wel, maar als je op de snelweg zit ben je niet goed verstaanbaar.
Bij mij werkt het ook niet en vind het ook irri. weet ook geen oplossing.CheapSheep schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 17:15:
Hey,
Ik ben ook een trotse bezitter van een Touch HD. Ik heb alleen een probleempje met het toetsenbord. Misschien kan iemand mij verder helpen.
Ik heb onder de opties van het toetsenbord onder het tabblad Woordaanvulling de optie "Spatie na woord" aan staan. Echter wanneer ik mijn toetsenbord gebruik (volledige QWERTY) en op een gesuggereerd woord tik, krijg ik geen spatie na dat woord.
Ik heb hiervoor een Touch Cruise (polaris) gehad, die deed dat echter wel. Ik heb al een keer een soft en hardreset uitgevoerd, maar echter zonder resultaat.
Ondervinden jullie dit probleem ook? Heeft hier iemand een goede oplossingssuggestie voor?
Ik hoor het graag.
Gr,
Lidy
Die vergelijking moet je dus ook niet maken. We hebben ook beide toestellen in huis. De 5800 is niet voor niets ' XpressMusic' en gebouwd als muziektoestel, met surround stereo. De HD wordt als zakelijk toestel op de markt gebracht en dan is geluidskwaliteit van ondergeschikt belang.Alper587 schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 23:32:
[...]
Los van de oordopjes moet ik toch wel even zeggen dat de luidspreker van de Touch HD erg slecht is. Vergeleken met mijn andere toestel nokia 5800 heeft de Touch HD zeer slechte geluidskwaliteit. Wat een verschil....
Verwijderd
Iemand een antwoord op mijn vraag??Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 15:08:
Ik heb m'n HD nu een week en ben een complete noob met WM toestellen. Nu zat ik net te snuffelen, want ik wil m'n icoontjes aanpassen. Ik wil bij jullie even checken of ik het goed begrepen heb, voordat ik m'n toestel compleet in de prak draai.
De volgorde zou moeten zijn:
1) het bestand sdkcerts.cab installeren op je foon
2) installeer het .cab bestand waar de aangepaste icoontjes in staan
3) dan nuepowerdriver.cab installeren
En dan zou het moeten werken...
Als ik terug wil naar de originele icoontjes, hoe verwijder ik dan de cab bestanden?? Of kan ik ze overschrijven??
Verwijderd
Ik heb ook eerst sdkcerts.cab geinstalleerd, en daarna een .cab bestand met de icoontjes. Na de installatie moet je soft reset doen en dan veranderen je icoontjes. Als je het niks vindt kun je bij Instellingen - Programma's verwijderen de installatie ongedaan maken en na de soft reset is alles weer zoals het was
Android fanboy
Verwijderd
Dat kun je toch met de standaard beveiliging instellen (dus met een beveiligingscode) ?Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 13:46:
Ik heb voor m'n Touch HD al allerlei software geprobeerd om het scherm te 'locken' zodat je niet per ongeluk op allerlei knoppen drukt, oa S2U2, pocketshield etc.
Bij geen van de programma's kun je instellen dat het scherm lockt als je bijvoorbeeld 3 minuten je HD niet gebruikt. Voor het ontgrendelen zijn er allemaal mooie opties, maar deze eenvoudige optie voor het vergrendelen zie ik nergens.
Wie weet er nog software waarmee dit wel eenvoudig instelbaar is?
Nou bij mij passen ze ook niet.Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 22:11:
[...]
Ben ik niet de enige waarbij ze niet in de oren passen
Wat verwacht je van een telefoon dat daar een bose baspijp in verstopt zit.Los van de oordopjes moet ik toch wel even zeggen dat de luidspreker van de Touch HD erg slecht is
Of anders Settings > Power > tabblad 'Advanced' en dan 'Turn off device if not used for ...'. Dan gaat ie gewoon op 'zwart' en als je hem weer aanzet krijg je dus netjes je S2U2 of wat je ook hebt.Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 15:34:
[...]
Dat kun je toch met de standaard beveiliging instellen (dus met een beveiligingscode) ?
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2009 19:34 ]
Je kan toch ook gewoon een keer op het knopje bovenop je hd klikken? Bij mij locked hij mijn hd dan zodat je dingen als s2u2 niet nodig hebt.Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 13:46:
Ik heb voor m'n Touch HD al allerlei software geprobeerd om het scherm te 'locken' zodat je niet per ongeluk op
Verwijderd
Verwijderd
Dit heb ik al geprobeerd, maar dan gaat inderdaad je scherm op zwart. Ik zoek iets waarbij:FabianNL schreef op zondag 15 maart 2009 @ 18:38:
[...]
Of anders Settings > Power > tabblad 'Advanced' en dan 'Turn off device if not used for ...'. Dan gaat ie gewoon op 'zwart' en als je hem weer aanzet krijg je dus netjes je S2U2 of wat je ook hebt.
Het scherm niet op zwart? Dat kost echt ontiegelijk veel stroom hoor..Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 20:41:
[...]
Dit heb ik al geprobeerd, maar dan gaat inderdaad je scherm op zwart. Ik zoek iets waarbij:
1- het systeem lock na een bepaalde 'idle' tijd
2- het scherm niet op zwart gaat
3- je kunt unlocken zonder een code te hoeven in te typen.
Met name de combinatie kom ik nergens tegen.
~ James May
Ik zocht net een programma om mee te smsen vanaf je pc!Speedy_Gonzalez schreef op zondag 15 maart 2009 @ 12:21:
Ik heb zojuist een leuk programmaatje gevonden om de HD op je pc te bedienen, je ziet dan ook het beeld wat je op de hd ziet, op je pc.
Misschien is het ook wel wat voor de topicstart ?
Verwijderd
Je kan toch ook gewoon een keer op het knopje bovenop je hd klikken? Bij mij locked hij mijn hd dan zodat je dingen als s2u2 niet nodig hebt.
Die dingen helpen dus niet. Die windows toetsenvergrendeling slaat nergens op. Als je je telefoon in je broekzak hebt zitten en je wordt gebeld, dan wordt het hele scherm actief incl de buttons..waardoor je gesprekken kan weigeren/aannemen zonder dat je het weet, programma's op kan starten etcIk gebruik gewoon de windows toetsenvergrendeling, deze springt er bij mij automatisch op als het scherm uit gaat. ideaal vind ik het
Verwijderd
Verwijderd
in de startpost staat een reg-tweak daarvoorVerwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 09:35:
Weet er iemand een programma om je foto's automatisch te voorzien van een geotag? Dus als je een foto trekt, worden de gsp coördinaten automatisch toegevoegd aan die foto.
Ja, maar de 'touchbuttons' onder op het toetsel worden ook actief - die 'druk je écht heel snel in' als die in je broekzak zitten en je beweegtSnuurtje schreef op maandag 16 maart 2009 @ 01:07:
als je gebeld word krijg je een slider toch? kan je echt niet zomaar een gesprek mee aannemen.
~ James May
Verwijderd
Bedankt voor je antwoord, ik ga het toch maar wagen en knutselenniels_90 schreef op zondag 15 maart 2009 @ 13:50:
[...]
Ik heb ook eerst sdkcerts.cab geinstalleerd, en daarna een .cab bestand met de icoontjes. Na de installatie moet je soft reset doen en dan veranderen je icoontjes. Als je het niks vindt kun je bij Instellingen - Programma's verwijderen de installatie ongedaan maken en na de soft reset is alles weer zoals het was
http://www.microsoft.com/...f2be63508b&displaylang=enQiro schreef op zondag 15 maart 2009 @ 23:23:
[...]
Ik zocht net een programma om mee te smsen vanaf je pc!
Alleen jammer dat het zo traag gaat..
Verwijderd
quote:
Snuurtje schreef op maandag 16 maart 2009 @ 01:07:
als je gebeld word krijg je een slider toch? kan je echt niet zomaar een gesprek mee aannemen.
Precies. Een lock programma is echt nodig, tenzij je je telefoon nooit in je broekzak doet en altijd naast je op je bureau laat liggen oidJa, maar de 'touchbuttons' onder op het toetsel worden ook actief - die 'druk je écht heel snel in' als die in je broekzak zitten en je beweegt
Deze heb ik ook gedownload en geinstalleerd maar ben ook nog is op de site geweest, (ben heel slecht in engels) maar kan jij in NL vertellen hoe unlocked en locked.Graag in NL..Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 00:48:
LockMeLite is op de goede weg en vind ik tot nu toe de beste optie..ben benieuwd naar de nieuwe release die binnenkort uit komt.
Verwijderd
Mocht iemand ook met dit probleem zitten: Ik heb een oplossing gevonden. Pas gewoon even het XML bestand van de Tweak HD aan. Dan kun jezelf je eigen applicaties toevoegen. Heel simpel het XML bestand openen in Kladblok. Succes!Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 09:15:
Gisteren ben ik er achtergekomen dat je met de HD Tweak de home buttons "telefoon" en "programma's" kunt wijzigen naar enkele voorgeprogrammeerde applicaties. Heel erg leuk, maar ik wil nu graag een ander programma toewijzen. Deze staat er alleen niet tussen. Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat ik toch dit programma in plaats van "telefoon" zie staan?
Verwijderd
Er is geen .cab van versie 1.2 voor zover ik weet, dus je moet het handmatig installeren. Je maakt een map aan in je Program Files folder (niet op je SD kaart, maar op je device zelf), bijv "LockMeLite". Daar zet je de 2 bestanden in.Deze heb ik ook gedownload en geinstalleerd maar ben ook nog is op de site geweest, (ben heel slecht in engels) maar kan jij in NL vertellen hoe unlocked en locked.Graag in NL..
Ultimate Ears en dan met name alle Vi's hebben een microfoontjebigpapa schreef op zondag 15 maart 2009 @ 16:13:
[...]
Nou bij mij passen ze ook niet.
Altijd sony ericsson gehad maar die dopjes zijn echt top.
Gaan in je oren. Maar heeft iemand al zulke dopjes gekocht met microfoon.
Ik zag wel op ebay wat staan met bleutooth maar dat wil ik niet.
Dan gaat de accu nog sneller leeg.
[...]
Wat verwacht je van een telefoon dat daar een bose baspijp in verstopt zit.
Ik heb wel telefoontjes gezien wat beter was kwa geluid, maar dan heb je het over een soort walk phone.
Thanks ,Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:36:
[...]
Er is geen .cab van versie 1.2 voor zover ik weet, dus je moet het handmatig installeren. Je maakt een map aan in je Program Files folder (niet op je SD kaart, maar op je device zelf), bijv "LockMeLite". Daar zet je de 2 bestanden in.
LockMeLite start je vervolgens 1x op. Daarmee zorg je ervoor dat het scherm gelocked is als je je scherm aanzet, of als het automatisch aangaat. Als je het lock scherm ziet, druk je met je vinger ergens bovenin het scherm en terwijl je 'm ingedrukt houdt, ga je naar beneden. Als het goed is zie je dan het percentage oplopen. Bij 45% of meer kan je je vinger loslaten en dan unlock je het scherm.
Bij een soft-reset moet je LockMeLite eerst weer 1x opstarten..maar dat kan je automatisch laten doen door een shortcut in je Windows>StartUp directory te zetten.
Je kan evt ook een eigen achtergrond gebruiken voor het lock scherm. Momenteel is het zo dat als je gebeld wordt, dat je dan eerst het scherm moet unlocken en dan vervolgens pas het scherm kan gebruiken om een telefoon gesprek te beantwoorden of weigeren. Bij de volgende versie die binnenkort uitkomt, unlocked ie automatisch terwijl ie dan wel gewoon de hardware buttons gelocked houdt..precies zoals ik wil, zodat je dan alleen gebruik kan maken van de slider. Maar daar moeten we nog even op wachten.
Er zullen er genoeg zijn die bijvoorbeeld S2U2 beter vinden of gewoon de windows lock voldoende vinden, maarja, ieder z'n voorkeur.
[ Voor 4% gewijzigd door bigpapa op 16-03-2009 13:44 ]
Ja dat zijn wel hele mooie , heb jij er zelf ook èèn.PJzzz schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:48:
[...]
Ultimate Ears en dan met name alle Vi's hebben een microfoontje
[ Voor 19% gewijzigd door bigpapa op 16-03-2009 13:56 ]
Verwijderd
Zoals alle locking programma's blijft het in de achtergrond draaien zodat het geactiveerd kan worden als je scherm aangaat. Als je CloseLmL uitvoert wordt het programma gesloten, dus uit je geheugen gehaald..en dan heb je dus geen lock meerFF nog een vraag .Waar dient de file CloselmL voor
Via m'n werk een setje TripleFi 10vi, werkt perfect. En klinkt uitmuntend.bigpapa schreef op maandag 16 maart 2009 @ 13:53:
[...]
Ja dat zijn wel hele mooie , heb jij er zelf ook èèn.
Ik zag ie 220 vi wel zitten voor € 70,--
Verwijderd
Verwijderd
Je moet de pop3 instellingen van hotmail even invoeren. Imap van Gmail wordt automatisch herkend. Pop3 van Hotmail misschien niet.Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 15:46:
Ik heb nu als standaard e-mail account een gmail adres. Nu probeer ik een hotmail adres toe te voegen maar dit lukt niet. Weten jullie waar dit aan kan liggen?
Alvast bedankt
Verwijderd
Thnx man. Kga t gelijk ff proberenVerwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:45:
[...]
Je moet de pop3 instellingen van hotmail even invoeren. Imap van Gmail wordt automatisch herkend. Pop3 van Hotmail misschien niet.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2009 17:05 ]
Verwijderd
Heey,
Volgens mij ligt het ook aan het toestel, maar dat geeft natuurlijk geen oplossing voor uw probleem. Wat bij mij veel scheelde was het installeren van RADIO 1.12.25.16 / 52.60.25.33 (van het bekende forum). Dit loste voor mij het verschil op tussen mijn 'originele' TT en de TT op mijn HD. Het verschil was soms 50 meter, na de update was mijn HTC soms zelfs sneller.Microkid schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:10:
Ondanks dat ik het een hele fijne telefoon vind, zit ik toch nog wel met de GPS lag in m'n maag. Ik had hiervoor een iPaq 2210 met externe GPS en die was super nauwkeurig. Wanneer ik over een viaduct reed zag ik dat op TomTom ook. Met de HTC HD ligt het toch wat anders. De lag was eerst best wel merkbaar. Na een flash naar Dutty 1.6 was het al beter, maar nog niet optimaal. Daarna heb ik de truuk uit de topic start toegepast en in TT gekozen voor een NMEA gps i.p.v. de ingebouwde GPS. Het verschil is wederom wat beter, maar nog steeds niet goed. Als ik nu over een viaduct rij op de snelweg geeft TT de positie toch zeker 20-50 meter ervoor aan. Best hinderlijk, vooral in de steden. Daar loopt TT ook net iets te veel achter naar mijn zin.
Zijn er al andere manieren of truuks om dit beter te krijgen? In het topic lees je er niet erg veel over helaas..
[ Voor 11% gewijzigd door Pred87 op 16-03-2009 19:30 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq