Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 10:30:
[...]

Nope maakt niet uit waar ik druk, zelfde resultaat hij gaat trillen en zoomt vervolgens niet uit
http://video.google.nl/vi..._group&resnum=4&ct=title#

Kijk naar deze video @ minuut 2.30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bever schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 14:30:
[...]

GPS loopt enkele meters achter ja, maar niet erg storend vind ik. In het vorige topic (dacht ik) stond een reactie van iemand die de HD met TomTom vergeleken had met een TomTom One en dat maakte geen of nauwelijks verschil.
Dat was ik.
Zie http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/31340777

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Checkeys schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 07:37:
[...]

Onder start -> Instellingen -> Vergrendeling

Een beetje zoeken op je telefoon zou misschien wel aan te raden zijn.

De meest recente versie (v1.52) van Slide 2 Unlock (S2U2) vind je op hun eigen pagina:
http://www.ac-s2.com/
Denk je nou echt dat ik niet heb gezocht? Ook onder "lock"(heb WWE) heb ik gekeken, maar kreeg ik niet het scherm te zien om het password te wijzigen. Nu wel, dank iig daarvoor.
Ik had een andere slide 2 unlock, ik ga de S2U2 nu proberen.

S2U2 werkt prima. Thx voor de tip!

[ Voor 8% gewijzigd door harmageddon op 13-03-2009 11:43 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 16:35
Mijn stylus is kapot, weet iemand waar ik deze kan kopen (goedkoop) en welke stylus/ styli goed zijn?

Ik heb dit gevonden: http://www.pdashop.nl/pro...uch-hd-stylus-3-in-1.html

25 euro is een hoop geld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik zou nog even verder zoeken voor wat plastic wat op maat is gemaakt, weet niet of je je reserve ook al uitgeleefd hebt maar rond de 7 euro is beter. Heb ze vaak genoeg gezien, maar als je iets zoekt wordt het altijd lastiger. De vraag is of je er meteen drie wilt, misschien 2e hands wel iemand die ze los verkoopt a een paar euro per stuk.

Tip van de Dag: Zoek altijd bij de leverancier naar een oplossing, je hebt inmiddels een HTC product dus waarom niet naar HTC.

http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=173044 ( 14,99 )

[ Voor 42% gewijzigd door NeoMe op 13-03-2009 11:28 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm kan er niet veel van maken, mss ligt het eraan dat mijn hd nog compleet standaard is? Ook al kan ik mij dat niet voorstellen, kan jij misschien een ROM aanraden die er op MOET komen ?

Ook vindt ik het laden van een Youtube vid redelijk langzaam, en ook tijdens het kijken van een video moet hij regelmatig laden en dat stoort nog wel als je een filmpje aan iemand wilt laten zien. Ligt dat aan T-mobile of aan de instellingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guustaaff
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-12-2024
NeoMe schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:24:
Ik zou nog even verder zoeken voor wat plastic wat op maat is gemaakt, weet niet of je je reserve ook al uitgeleefd hebt maar rond de 7 euro is beter. Heb ze vaak genoeg gezien, maar als je iets zoekt wordt het altijd lastiger. De vraag is of je er meteen drie wilt, misschien 2e hands wel iemand die ze los verkoopt a een paar euro per stuk.

Tip van de Dag: Zoek altijd bij de leverancier naar een oplossing, je hebt inmiddels een HTC product dus waarom niet naar HTC.

http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=173044 ( 14,99 )
http://cgi.ebay.nl/NEW-EC....c0.m14&_trkparms=72:1399|66:2|65:12|39:1|240:1308

Niet origineel maar wel goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Origineel en 3 stuks voor 11 euro:

http://www.bol.com/nl/p/m...05000006529656/index.html

[ Voor 21% gewijzigd door zandpaddo op 13-03-2009 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdveen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-06 08:20

petervdveen

Waze coördinator Benelux

Ik heb een vraagje..
Ik synchroniseer nu mijn outlook (2007) agenda met mijn htc via active sync, maar dat gaat niet echt zoals het moet. Bijna alles gaat goed, alleen 1 afspraak die ik heb ingesteld als terugkerende afspraak neem hij niet mee en 1 afspraak die ik er meerdere keren heb instaan doet hij soms wel en soms niet. Ook zijn er enkele afspraken die er een uur te vroeg instaan. Het gekke is dat het overgrote deel van de afspraken wel gewoon goed gaan. Er is geen verschil tussen bluetooth sync en usb sync.

Waze Nederland - peter@wazenederland.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:33:
[...]

Hmm kan er niet veel van maken, mss ligt het eraan dat mijn hd nog compleet standaard is? Ook al kan ik mij dat niet voorstellen, kan jij misschien een ROM aanraden die er op MOET komen ?

Ook vindt ik het laden van een Youtube vid redelijk langzaam, en ook tijdens het kijken van een video moet hij regelmatig laden en dat stoort nog wel als je een filmpje aan iemand wilt laten zien. Ligt dat aan T-mobile of aan de instellingen ?
Dat het traag is komt omdat het een ander toestel is, niet de HD. Je weet ook niet hoe zwaar de gebruiker zijn OS belast heeft met extra programmatuur of de verbinding snelheid waarmee hij de webpagina's laad.

Je hebt geen custom rom nodig om dit met opera werkend te krijgen, de standaard rom voldoet hierin. Je zou het toestel een hard reset kunnen geven om te kijken of dat het probleem oplost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n HD nu een week en ben een complete noob met WM toestellen. Nu zat ik net te snuffelen, want ik wil m'n icoontjes aanpassen. Ik wil bij jullie even checken of ik het goed begrepen heb, voordat ik m'n toestel compleet in de prak draai.

De volgorde zou moeten zijn:
1) het bestand sdkcerts.cab installeren op je foon
2) installeer het .cab bestand waar de aangepaste icoontjes in staan
3) dan nuepowerdriver.cab installeren

En dan zou het moeten werken...
Als ik terug wil naar de originele icoontjes, hoe verwijder ik dan de cab bestanden?? Of kan ik ze overschrijven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bij KPN de Touch HD besteld! *O*

Wou hem dus vorige week bij Belcompany halen met een KPN abo, maar werd toen geweigerd. Hoogstwaarschijnlijk doordat ik 18 ben en al een abo heb lopen bij KPN, maar dat toestel daarvan is kapot, dus moet ik een nieuwe hebben. Maar belde dus vandaag even naar KPN, legde het allemaal uit. Zonder op te kijken bestellen ze alles en zodoende is er meteen een afspraak gemaakt voor de levering op a.s. woensdag.

Beetje raar, maar toch mooi. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm nou ja,

Dit is al de derde keer dat ik geen service kan krijgen, alle verbindingen staan open en eerder op de dag had ik wel verbinding de hele tijd.
Denk dat ik even de helpdesk van T-mobile ga bellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Ik zit te twijfelen welke autohouder ik ga bestellen. T wordt zo ie zo een brodit, maar twijfel nog tussen een actieve die je direct op de accu aansluit of een passieve icm los laadkabeltje.

Voldoen die standaard laad-kabeltjes met mini-usb stekkertje die je overal kunt kopen, of moet je perse de HTC touch exemplaar hebben. Ik las namelijk iets over dat de standaard kabeltjes een te laag amperage gaven? Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 17:51:
Hmm nou ja,

Dit is al de derde keer dat ik geen service kan krijgen, alle verbindingen staan open en eerder op de dag had ik wel verbinding de hele tijd.
Denk dat ik even de helpdesk van T-mobile ga bellen ?
Als ie kuren heeft zou ik zo snel mogelijk teruggaan naar de winkel, want dan is de kans nog aanwezig dat je een nieuwe als vervanging krijgt ipv een gerefurbished exemplaar mocht ie echt defect zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Laatst online: 10-09 19:29

martjah

Appel

zandpaddo schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 18:02:
Ik zit te twijfelen welke autohouder ik ga bestellen. T wordt zo ie zo een brodit, maar twijfel nog tussen een actieve die je direct op de accu aansluit of een passieve icm los laadkabeltje.

Voldoen die standaard laad-kabeltjes met mini-usb stekkertje die je overal kunt kopen, of moet je perse de HTC touch exemplaar hebben. Ik las namelijk iets over dat de standaard kabeltjes een te laag amperage gaven? Klopt dat?
je moet erop letten dat je lader voldoende amperes levert =)
ik had eerst een 500mah maar die voldeed net neit als ik tomtom had draaien. heb nu een 1A ladertje met standaard usb kabeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney

Ik gebruik momenteel deze met de Touch HD en dat gaat perfect!

http://www.pdaplus.nl/cat...der-1224-volt-p-1723.html

Je kunt ook de originele van HTC kopen bij deze shop;
http://www.pdaplus.nl/cat...adsnoer-1224v-p-3283.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zandpaddo schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 18:04:
[...]

Als ie kuren heeft zou ik zo snel mogelijk teruggaan naar de winkel, want dan is de kans nog aanwezig dat je een nieuwe als vervanging krijgt ipv een gerefurbished exemplaar mocht ie echt defect zijn!
Ja inderdaad, ik heb zo snel mogelijk een mailtje naar Studentmobiel.nl verstuurd en ga morgen naar de Phonehouse, als die er niks op kunnen vinden stuur ik hem terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Niet twijfelen, gewoon de active versie kopen. Laadt ie altijd op in de auto, ook handig als je aan het TomTommen bent.

En nee, een standaard laad kabeltje voldoet niet, omdat de HTC geen standaard mini usb stekkertje heeft (er is 1 kantje afgeplat, zeg maar)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:50
En nee, een standaard laad kabeltje voldoet niet, omdat de HTC geen standaard mini usb stekkertje heeft (er is 1 kantje afgeplat, zeg maar)
Standaard kabeltje voldoet wél, past er gewoon in hoor en laadt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Microkid schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 18:30:
[...]

Niet twijfelen, gewoon de active versie kopen. Laadt ie altijd op in de auto, ook handig als je aan het TomTommen bent.

Heb je de actieve met sigarettenaansteker, of voor direct op de accu? Als je die laatste hebt, is dat eenvoudig aan te sluiten (pak je dan stroom van de radio ofzo?)?

dus deze (met sigarettenaansteker):

http://www.pdashop.nl/pro...-holder-htc-touch-hd.html

of deze met 3-in-1 adapter:

http://www.pdashop.nl/pro...-with-3-in-1-adapter.html

[ Voor 17% gewijzigd door zandpaddo op 13-03-2009 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

zandpaddo schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 18:54:
[...]
Heb je de actieve met sigarettenaansteker, of voor direct op de accu? Als je die laatste hebt, is dat eenvoudig aan te sluiten (pak je dan stroom van de radio ofzo?)?

dus deze (met sigarettenaansteker):

http://www.pdashop.nl/pro...-holder-htc-touch-hd.html
Die dus. Hij zit aangesloten op een extra sigarettenaansteker die onder de middenconsole is weggewerkt, kabel loopt achter de radio langs naar de Brodit, geheel weggewerkt.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

bob-nwk schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 18:43:
[...]
Standaard kabeltje voldoet wél, past er gewoon in hoor en laadt prima!
Weet je het zeker? Ik had de indruk dat het door de afwijkende vorm niet zou passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds vandaag ook strotse eigenaar van de Touch HD :*)

Momenteel even alle tooltjes aan het installeren die in het topic staan, nu vraag ik me af is notdata ook nodig?
Dit omdat in de connection manager de dataverbinding toch al uigezet kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microkid schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 19:47:
[...]

Weet je het zeker? Ik had de indruk dat het door de afwijkende vorm niet zou passen.
Heel zeker. Ennuh...... gewoon ff zelf proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microkid schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 19:47:
[...]

Een orginele HTC lader/kabel past niet op een ander apparaat met mini USB aansluiting. Andersom dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick75name
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-12-2024
hoi,

Ik HD tweak op mijn hd geinstaleerd, hij lijkt dan juist geinstaleerd maar hij functioneerd niet.
Hij geeft de volgende melding
In
'file:///Programmabest

Kan dan alleen ok of cancel indrukken, maar bij beide doet hij het niet.
De HD soft reset werkt overigens wel.

Iemand een idee?

Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen met een carkit, bellen jullie via de radio/cd-speler door middel van bluetooth? Of kan je gewoon bellen als je de HD op speaker zet.

Anders moet ik dus een carkit hebben waarmee ik ook kan bellen, of nog apart zo'n bluetooth speaker setje om mee te telefoneren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Microkid schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 19:44:
[...]

Die dus. Hij zit aangesloten op een extra sigarettenaansteker die onder de middenconsole is weggewerkt, kabel loopt achter de radio langs naar de Brodit, geheel weggewerkt.
Heb die ook besteld, kijk daarna nog wel hoe ik de draad wegwerk. Jammer dat die draad in een spiraal loopt, dat bemoeilijkt het wel. Ik wilde eigenlijk de 3-in-1 bestellen met molex en die dan wegwerken, maar die is nauwelijks leverbaar of flink duurder.

Uit estetisch oogpunt: is de usb stekker eigenlijk verwijderbaar van de brodit actieve houder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
nick75name schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 22:08:
hoi,

Ik HD tweak op mijn hd geinstaleerd, hij lijkt dan juist geinstaleerd maar hij functioneerd niet.
Hij geeft de volgende melding
In
'file:///Programmabest

Kan dan alleen ok of cancel indrukken, maar bij beide doet hij het niet.
De HD soft reset werkt overigens wel.

Iemand een idee?

Nick
Neem de Engelse versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick75name
  • Laatst online: 10-12-2024
Hij doet het, super
bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CSB schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:23:
Pff het XDA forum barst bijna van de custom roms nu... Erg populair apparaatje de HD. :P
Zou alleen graag Footprints willen hebben werken net als met manila2D. Leuk voor als ik op vakantie ga over 2 maandjes. ;)
Ik zie ook een beetje door de bomen het bos niet meer..
Iemand die mij advies kan geven welke roms op dit moment het beste zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 09:44:
[...]

Ik zie ook een beetje door de bomen het bos niet meer..
Iemand die mij advies kan geven welke roms op dit moment het beste zijn?
Dit is een zelfde vraag als "welke auto moet ik nemen?".
Kwestie van lezen, testen en taal keuze maken.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 22:28:
Voor iedereen met een carkit, bellen jullie via de radio/cd-speler door middel van bluetooth? Of kan je gewoon bellen als je de HD op speaker zet.
Ik heb een pioneer radio met ingebouwde bluetooth carkit, maar dit werkt niet goed met HTC toestellen. Bij inkomende gesprekken gaat het gesprek niet over de speaker. Bij mijn vorige HTC (cruise) was dit ook al zo.
Een HTC medewerker heeft mij eens verteld dat alleen Parrot carkits goed werken met HTC.

Bellen over de telefoonspeaker kan wel, maar als je op de snelweg zit ben je niet goed verstaanbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 12:01:
[...]

Ik heb een pioneer radio met ingebouwde bluetooth carkit, maar dit werkt niet goed met HTC toestellen. Bij inkomende gesprekken gaat het gesprek niet over de speaker. Bij mijn vorige HTC (cruise) was dit ook al zo.
Een HTC medewerker heeft mij eens verteld dat alleen Parrot carkits goed werken met HTC.

Bellen over de telefoonspeaker kan wel, maar als je op de snelweg zit ben je niet goed verstaanbaar.
Overweeg de Alpine CDE-103BT of CDE-104BTi, die hebben ingebouwde parrot carkits en schijnen er goed te werken. Beter dan andere radio's in die prijsklasse van JVC/Pioneer/Etc. Ik heb deze zelf nog niet, maar die ga ik binnenkort wel aanschaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:19
Een tip, koop gewoon een losse parrot carkit. Geen combinatiespul, dat is altijd minder makkelijk te updaten. Parrot komt regelmatig met updates voor nieuwe telefoons, m'n HTC HD werkt perfect i.c.m. een parrot mk 6000 van februari 2007 !!!!

In m'n andere auto zit een multimedia systeem van Kenwood met ingebouwde parrot carkit en hier werkt de HD niet naar volle tevredenheid mee samen.... los spul is beter!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hummz nou heb ik danwel de rom van dutty, maar ik weet niet of het hieraan ligt,

Hoe snel is de pagina http://big12sports.com geladen bij jullie?
Op de palm pre is het 8 seconden. Bij mij is het 54 seconden.

Ik vind 54 seconden wel HEEL erg traag....

Ik vraag me zomaar af of dit aan dutty ligt of aan de touch hd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zandpaddo schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 23:15:
[...]

Uit estetisch oogpunt: is de usb stekker eigenlijk verwijderbaar van de brodit actieve houder?
Nee dus.
Ik heb de actieve Brodit en ik vind het een super houder. Zijn geld waard. Maar als je de usb stekker niet wilt gebruiken, waarom neem je dan niet de passieve versie van Brodit?
En stop er een standaard USB kabeltje in, met aan de andere kant een lader 12v -> 5V USB. Kost echt bijna niks, even goed zoeken op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41

Ik heb vandaag een houder bij de Action gekocht voor €1,95, de HD past er goed in. Je kunt hem zowel met een zuignap aan de ruit monteren als wel aan je dashboard en ook aan je ventilatie rooster.
Zelf heb ik ook bij de Action de usb auto-oplader gekocht (€1,99), op de verpakking staat dat hij maar 400mAh levert, maar bij mij werkt deze perfect, zelfs als tomtom draait. Je moet er dan wel zelf een usb kabeltje op aansluiten.

Ik zou zeggen probeer het eens, voor het geld hoef je het niet te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

zandpaddo schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 23:15:
[...]
Heb die ook besteld, kijk daarna nog wel hoe ik de draad wegwerk. Jammer dat die draad in een spiraal loopt, dat bemoeilijkt het wel.
Nee hoor, gewoon even flink trekken en de spiraal is er uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 22:39
Wie heeft de oplossing.
Ik heb het proggie NODATA geinstalleerd maar als ik het aan zet krijg ik geen verbinding meer met internet.
Nu heb ik het verwijderd maar nog steeds geen internet.
Ik zit bij t mobile wie weet wat ik moet doen om weer internet te krijgen.

En weet iemand ook hoe ik die ruitenwisser krijgt als het regent bij het weer..
Ik hoop dat je weet wat ik bedoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het proggie NODATA geinstalleerd maar als ik het aan zet krijg ik geen verbinding meer met internet. Nu heb ik het verwijderd maar nog steeds geen internet. Ik zit bij t mobile wie weet wat ik moet doen om weer internet te krijgen.
Dat is toch de bedoeling van NODATA? Je zet het aan zodat je geen internet verbinding hebt voor als je naar het buitenland gaat bijv. Anyway, je zal het wel verwijderd hebben terwijl ie aanstond en je dus geen internet had..en daardoor heeft ie die instellingen in je telefoon laten staan. Ik zou het opnieuw installeren, vervolgens uitzetten zodat je weer internet hebt en dan evt weer verwijderen.
En weet iemand ook hoe ik die ruitenwisser krijgt als het regent bij het weer..Ik hoop dat je weet wat ik bedoel...
Dat gaat automatisch, als het regent, dan krijg je die ruitenwisser animatie. Er is ook een manier om alle animaties te laten zien, je gaat naar de Weather tab en dan doe je het volgende:
- Onder de startbalk staat een balk met "Weather" (of in het nederlands, "Weer").
- Druk eerst uiterst links op die balk en daarna snel uiterst rechts op die balk. Snel achter elkaar doen, anders werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

^^^^^^^^^
dat dus
bigpapa schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 16:34:
Wie heeft de oplossing.
Ik heb het proggie NODATA geinstalleerd maar als ik het aan zet krijg ik geen verbinding meer met internet.
Nu heb ik het verwijderd maar nog steeds geen internet.
Ik zit bij t mobile wie weet wat ik moet doen om weer internet te krijgen.

En weet iemand ook hoe ik die ruitenwisser krijgt als het regent bij het weer..
Ik hoop dat je weet wat ik bedoel...
Die ruitenwisser gaat vanzelf. Wat betreft internet, denk ik dat je NoData weer moet installeren en vervolgens de connecties weer aan moet zetten, of 'allowen', of wat ook :) Succes

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 16:46:
[...]

Dat is toch de bedoeling van NODATA? Je zet het aan zodat je geen internet verbinding hebt voor als je naar het buitenland gaat bijv. Anyway, je zal het wel verwijderd hebben terwijl ie aanstond en je dus geen internet had..en daardoor heeft ie die instellingen in je telefoon laten staan. Ik zou het opnieuw installeren, vervolgens uitzetten zodat je weer internet hebt en dan evt weer verwijderen.

[...]
Ik had hem dus aan of uit gezet maar geen internet verkeer bij enable had ik niets en bij disable ook niets.
Geloof dat ik maar ff een h reset doe want kom er niet meer uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
Gevonden na ff zoeken.
Als je boven in druk op de krijsjes dan krijg je connectiviteit, daar zie je comm Manager staan.
Daar druk je op en dan zie je dat telefoon (mobiele zender uitschakelen) op uit staat.
Als je die op aan zet is alles weer goed.
Dus dat programmatje doet niets anders dan je mobiele zender uitschakelen.
Dus daar heb je geen proggie voor nodig.. Doe ik voortaan wel handmatig.
Dus kort samengevoegd, als je naar buitenland gaat doe je deze handelingen en dan is het save....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheapSheep
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-06-2024
Hey,

Ik ben ook een trotse bezitter van een Touch HD. Ik heb alleen een probleempje met het toetsenbord. Misschien kan iemand mij verder helpen.

Ik heb onder de opties van het toetsenbord onder het tabblad Woordaanvulling de optie "Spatie na woord" aan staan. Echter wanneer ik mijn toetsenbord gebruik (volledige QWERTY) en op een gesuggereerd woord tik, krijg ik geen spatie na dat woord.

Ik heb hiervoor een Touch Cruise (polaris) gehad, die deed dat echter wel. Ik heb al een keer een soft en hardreset uitgevoerd, maar echter zonder resultaat.

Ondervinden jullie dit probleem ook? Heeft hier iemand een goede oplossingssuggestie voor?

Ik hoor het graag.

Gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:46
bigpapa schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 17:07:
Gevonden na ff zoeken.
Als je boven in druk op de krijsjes dan krijg je connectiviteit, daar zie je comm Manager staan.
Daar druk je op en dan zie je dat telefoon (mobiele zender uitschakelen) op uit staat.
Als je die op aan zet is alles weer goed.
Dus dat programmatje doet niets anders dan je mobiele zender uitschakelen.
Dus daar heb je geen proggie voor nodig.. Doe ik voortaan wel handmatig.
Dus kort samengevoegd, als je naar buitenland gaat doe je deze handelingen en dan is het save....
Als die uit is kan je niet meer bellen of smsen...NoData doet echt wel wat anders hoor ;)

[ Voor 77% gewijzigd door Dannisi op 14-03-2009 17:17 ]

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

CheapSheep schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 17:15:
Hey,

Ik ben ook een trotse bezitter van een Touch HD. Ik heb alleen een probleempje met het toetsenbord. Misschien kan iemand mij verder helpen.

Ik heb onder de opties van het toetsenbord onder het tabblad Woordaanvulling de optie "Spatie na woord" aan staan. Echter wanneer ik mijn toetsenbord gebruik (volledige QWERTY) en op een gesuggereerd woord tik, krijg ik geen spatie na dat woord.

Ik heb hiervoor een Touch Cruise (polaris) gehad, die deed dat echter wel. Ik heb al een keer een soft en hardreset uitgevoerd, maar echter zonder resultaat.

Ondervinden jullie dit probleem ook? Heeft hier iemand een goede oplossingssuggestie voor?

Ik hoor het graag.

Gr,
Mijn HD met stock rom doet dat ook niet, maar ik erger me er niet aan :P Vind het wel prettig, kan ik een punt achter een zin zetten :)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheapSheep
  • Laatst online: 24-06-2024
tdw schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 17:22:
[...]

Mijn HD met stock rom doet dat ook niet, maar ik erger me er niet aan :P Vind het wel prettig, kan ik een punt achter een zin zetten :)
Bij jou werkt het dus ook niet, alleen je hebt er geen last van. Ik gebruik ook regelmatig het toetenblok, waarbij ik het een erg handige functie vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
DP Kunst schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 14:28:
Ik heb hem net opgehaald en ff getest. De Touch HD herkent de ingebouwde microfoon en het opneem knopje wat er op zit. Prima vervanger voor de originele headset dus. Geluidskwaliteit kan ik nog niet veel over zeggen, ding moet eerst even btj inspelen....
....en de geluidskwaliteit is ook meer dan prima. Oordopjes zitten goed. Enige wat ik wel mis is een clipje om het draadje ergens aan vast te maken. Zeker met zo'n microfoontje eraan wil hij nog wel eens uit je linker oor floepen.

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patje040175
  • Laatst online: 10-09 08:11

Patje040175

Zwarte koffie !!!

Ik baal er trouwens wel van dat je de E100 van htc niet kunt gebruiken, dat was wel handiger geweest :(

Goedzo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

DP Kunst schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 17:47:
[...]

....en de geluidskwaliteit is ook meer dan prima. Oordopjes zitten goed. Enige wat ik wel mis is een clipje om het draadje ergens aan vast te maken. Zeker met zo'n microfoontje eraan wil hij nog wel eens uit je linker oor floepen.
Over headsets gesproken: welke orang-oetang heeft die standaard dingen ontworpen? Die dingen passen niet eens in de oren van een labrador 8)7 Helaas had ik net al speciaal voor de HD een earphone-set besteld van 20 euro (JVC HA-FX34), anders had ik ze wel met microfoon genomen waarschijnlijk. Nouja, als deze stuk zijn dan maar :P

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tdw schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 19:46:
[...]

Over headsets gesproken: welke orang-oetang heeft die standaard dingen ontworpen? Die dingen passen niet eens in de oren van een labrador 8)7
Ben ik niet de enige waarbij ze niet in de oren passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:19
DP Kunst schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 17:47:
[...]

Los van de oordopjes moet ik toch wel even zeggen dat de luidspreker van de Touch HD erg slecht is. Vergeleken met mijn andere toestel nokia 5800 heeft de Touch HD zeer slechte geluidskwaliteit. Wat een verschil....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 15:08:
[...]
Nee dus.
Ik heb de actieve Brodit en ik vind het een super houder. Zijn geld waard. Maar als je de usb stekker niet wilt gebruiken, waarom neem je dan niet de passieve versie van Brodit?
En stop er een standaard USB kabeltje in, met aan de andere kant een lader 12v -> 5V USB. Kost echt bijna niks, even goed zoeken op internet. . Erg degelijk ding, duur maar goed.
Wil de stekker wel gebruiken, maar was meer voor als ik de navigatie niet gebruik of ik het lelijke snoer dan tijdelijk kan verwijderen. Maar heb de actieve houder nu zelf + 2e handse proclip. Nu hopen dat ik dinsdag mijn HTC krijg van GSMweb, helaas bezorgd te TNT geen rembours op zaterdag en maandag.

ruud2all schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 14:16:

Een tip, koop gewoon een losse parrot carkit. Geen combinatiespul, dat is altijd minder makkelijk te updaten. Parrot komt regelmatig met updates voor nieuwe telefoons, m'n HTC HD werkt perfect i.c.m. een parrot mk 6000 van februari 2007 !!!!

In m'n andere auto zit een multimedia systeem van Kenwood met ingebouwde parrot carkit en hier werkt de HD niet naar volle tevredenheid mee samen.... los spul is beter!!!
Heb vandaag dus toch die 103BT gehaald van alpine, mooi apparaatje met goed geluid! Werking met HTC touch hd nog onbekend, maar heb er alle vertrouwen in aangezien het model 2009 is. Compatibiliteit volgt nog. Firmware is ook up te daten overigens, maar die moet dan wel gemaakt worden. Vind dit toch mooier dan nog een losse display en voor de prijs hoef je het niet te laten als je toch ipod ondersteuning wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer96
  • Laatst online: 05-06-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 12:01:
[...]

Ik heb zelf ook een pioneer BT autoradio (DEH-P55BT) en bij mij werkt deze perfect icm de HD. Had hier voor 4 jaar lang de Qtek S100 B-) , die soms niet automatisch verbinding maakte. Moest deze dan soms zelf even aanmelden, maar verder werkte deze ook goed.
Met de HD gaat alles echter zoals het bedoeld is. Ik stap de auto in en hij maakt zelf verbinding.
Heb wel ergens gelezen dat gek genoeg de opvolger (DEH-P65BT) meer problemen had met de S100. Hoe dit met de HD is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
CheapSheep schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 17:15:
Hey,

Ik hoor het graag.

Gr,
Bij mij werkt het ook niet en vind het ook irri. weet ook geen oplossing.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:45
Alper587 schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 23:32:
[...]

Los van de oordopjes moet ik toch wel even zeggen dat de luidspreker van de Touch HD erg slecht is. Vergeleken met mijn andere toestel nokia 5800 heeft de Touch HD zeer slechte geluidskwaliteit. Wat een verschil....
Die vergelijking moet je dus ook niet maken. We hebben ook beide toestellen in huis. De 5800 is niet voor niets ' XpressMusic' en gebouwd als muziektoestel, met surround stereo. De HD wordt als zakelijk toestel op de markt gebracht en dan is geluidskwaliteit van ondergeschikt belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:38

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik heb zojuist een leuk programmaatje gevonden om de HD op je pc te bedienen, je ziet dan ook het beeld wat je op de hd ziet, op je pc.

Misschien is het ook wel wat voor de topicstart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 15:08:
Ik heb m'n HD nu een week en ben een complete noob met WM toestellen. Nu zat ik net te snuffelen, want ik wil m'n icoontjes aanpassen. Ik wil bij jullie even checken of ik het goed begrepen heb, voordat ik m'n toestel compleet in de prak draai.

De volgorde zou moeten zijn:
1) het bestand sdkcerts.cab installeren op je foon
2) installeer het .cab bestand waar de aangepaste icoontjes in staan
3) dan nuepowerdriver.cab installeren

En dan zou het moeten werken...
Als ik terug wil naar de originele icoontjes, hoe verwijder ik dan de cab bestanden?? Of kan ik ze overschrijven??
Iemand een antwoord op mijn vraag??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor m'n Touch HD al allerlei software geprobeerd om het scherm te 'locken' zodat je niet per ongeluk op allerlei knoppen drukt, oa S2U2, pocketshield etc.

Bij geen van de programma's kun je instellen dat het scherm lockt als je bijvoorbeeld 3 minuten je HD niet gebruikt. Voor het ontgrendelen zijn er allemaal mooie opties, maar deze eenvoudige optie voor het vergrendelen zie ik nergens.

Wie weet er nog software waarmee dit wel eenvoudig instelbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels_90
  • Laatst online: 09-08 13:48
Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 13:29:
[...]

Iemand een antwoord op mijn vraag??
Ik heb ook eerst sdkcerts.cab geinstalleerd, en daarna een .cab bestand met de icoontjes. Na de installatie moet je soft reset doen en dan veranderen je icoontjes. Als je het niks vindt kun je bij Instellingen - Programma's verwijderen de installatie ongedaan maken en na de soft reset is alles weer zoals het was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Heb een Touch HD gebruiker vandaag gespot bij Jan Koster in Delft. Iemand van hier? :P

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 13:46:
Ik heb voor m'n Touch HD al allerlei software geprobeerd om het scherm te 'locken' zodat je niet per ongeluk op allerlei knoppen drukt, oa S2U2, pocketshield etc.

Bij geen van de programma's kun je instellen dat het scherm lockt als je bijvoorbeeld 3 minuten je HD niet gebruikt. Voor het ontgrendelen zijn er allemaal mooie opties, maar deze eenvoudige optie voor het vergrendelen zie ik nergens.

Wie weet er nog software waarmee dit wel eenvoudig instelbaar is?
Dat kun je toch met de standaard beveiliging instellen (dus met een beveiligingscode) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 22:11:
[...]

Ben ik niet de enige waarbij ze niet in de oren passen :)
Nou bij mij passen ze ook niet.
Altijd sony ericsson gehad maar die dopjes zijn echt top.
Gaan in je oren. Maar heeft iemand al zulke dopjes gekocht met microfoon.
Ik zag wel op ebay wat staan met bleutooth maar dat wil ik niet.
Dan gaat de accu nog sneller leeg.
Los van de oordopjes moet ik toch wel even zeggen dat de luidspreker van de Touch HD erg slecht is
Wat verwacht je van een telefoon dat daar een bose baspijp in verstopt zit.
Ik heb wel telefoontjes gezien wat beter was kwa geluid, maar dan heb je het over een soort walk phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:26
Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 15:34:
[...]

Dat kun je toch met de standaard beveiliging instellen (dus met een beveiligingscode) ?
Of anders Settings > Power > tabblad 'Advanced' en dan 'Turn off device if not used for ...'. Dan gaat ie gewoon op 'zwart' en als je hem weer aanzet krijg je dus netjes je S2U2 of wat je ook hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google. Het is machtig mooi, maar je moet wel de juiste zoektermen weten. Hopelijk kunnen jullie mij een eindje op weg helpen. Ik wil graag de standaard touch knoppen in het begin venster veranderen. Is dit mogelijk? Ik heb het hier dus over de knoppen (tabs?) "telefoon" en "programma's". Ik zou bijvoorbeeld graag hier "contacts" zien staan in plaats van "telefoon".

Ik heb al gekeken met enkele tweak programma's zoals Advanched Config en HD Tweak, maar helaas ondersteunen deze programma's dit niet. Hebben jullie enig idee?

Edit: Weer eens veel te snel gevraagd. Excuus.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2009 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspervd
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09-2023
Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 13:46:
Ik heb voor m'n Touch HD al allerlei software geprobeerd om het scherm te 'locken' zodat je niet per ongeluk op
Je kan toch ook gewoon een keer op het knopje bovenop je hd klikken? Bij mij locked hij mijn hd dan zodat je dingen als s2u2 niet nodig hebt.

ik heb trouwens net skyfire (http://www.skyfire.com/) geinstalleerd, gratis browser die ook flash ondersteunt en ik moet zeggen het werkt nog prima ook (southparkstudios, youtube en dumpert werken prima). Voor het normale surfen werkt opera toch beter maar skyfire is nog in beta dus ben benieuwd wat de toekomst bied.

Heeft iemand ervaring met flash in opera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even zitten zoeken in de search, heb het niet gevonden maar het is zo'n grote berg info dat ik me bijna niet kan voorstellen dat het er nog niet in staat. Als ik mijn hotmail wil synchroniseren thuis via mijn wlan gaat hij altijd op zoek naar een 3g verbinding. Ik heb geen data-abonnement dus ik wil gewoon dat hij via WLAN zoekt. Dit kan nu alleen als ik me eerst aanmeld op windows live, en dan naar het mailtabblad ga. Dan synchroniseert hij vreemd genoeg wel via WLAN. Ik heb de instellingen al 3x doorgeploegd maar ik kan het niet vinden. Weet iemand de oplossing :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabianNL schreef op zondag 15 maart 2009 @ 18:38:
[...]

Of anders Settings > Power > tabblad 'Advanced' en dan 'Turn off device if not used for ...'. Dan gaat ie gewoon op 'zwart' en als je hem weer aanzet krijg je dus netjes je S2U2 of wat je ook hebt.
Dit heb ik al geprobeerd, maar dan gaat inderdaad je scherm op zwart. Ik zoek iets waarbij:
1- het systeem lock na een bepaalde 'idle' tijd
2- het scherm niet op zwart gaat
3- je kunt unlocken zonder een code te hoeven in te typen.

Met name de combinatie kom ik nergens tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 20:41:
[...]

Dit heb ik al geprobeerd, maar dan gaat inderdaad je scherm op zwart. Ik zoek iets waarbij:
1- het systeem lock na een bepaalde 'idle' tijd
2- het scherm niet op zwart gaat
3- je kunt unlocken zonder een code te hoeven in te typen.

Met name de combinatie kom ik nergens tegen.
Het scherm niet op zwart? Dat kost echt ontiegelijk veel stroom hoor.. :o

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideonnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-07 23:44
Speedy_Gonzalez schreef op zondag 15 maart 2009 @ 12:21:
Ik heb zojuist een leuk programmaatje gevonden om de HD op je pc te bedienen, je ziet dan ook het beeld wat je op de hd ziet, op je pc.

Misschien is het ook wel wat voor de topicstart ?
Ik zocht net een programma om mee te smsen vanaf je pc!
Alleen jammer dat het zo traag gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Ik gebruik gewoon de windows toetsenvergrendeling, deze springt er bij mij automatisch op als het scherm uit gaat. ideaal vind ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan toch ook gewoon een keer op het knopje bovenop je hd klikken? Bij mij locked hij mijn hd dan zodat je dingen als s2u2 niet nodig hebt.
Ik gebruik gewoon de windows toetsenvergrendeling, deze springt er bij mij automatisch op als het scherm uit gaat. ideaal vind ik het
Die dingen helpen dus niet. Die windows toetsenvergrendeling slaat nergens op. Als je je telefoon in je broekzak hebt zitten en je wordt gebeld, dan wordt het hele scherm actief incl de buttons..waardoor je gesprekken kan weigeren/aannemen zonder dat je het weet, programma's op kan starten etc :P

Zonder het installeren van een lockprogramma ga je echt nog wel een keer merken dat je per ongeluk iemand gebeld hebt oid. 'k heb al verschillende programma's geprobeerd. LockMeLite is op de goede weg en vind ik tot nu toe de beste optie..ben benieuwd naar de nieuwe release die binnenkort uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:51
als je gebeld word krijg je een slider toch? kan je echt niet zomaar een gesprek mee aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ben ik er achtergekomen dat je met de HD Tweak de home buttons "telefoon" en "programma's" kunt wijzigen naar enkele voorgeprogrammeerde applicaties. Heel erg leuk, maar ik wil nu graag een ander programma toewijzen. Deze staat er alleen niet tussen. Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat ik toch dit programma in plaats van "telefoon" zie staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand een programma om je foto's automatisch te voorzien van een geotag? Dus als je een foto trekt, worden de gsp coördinaten automatisch toegevoegd aan die foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 09:35:
Weet er iemand een programma om je foto's automatisch te voorzien van een geotag? Dus als je een foto trekt, worden de gsp coördinaten automatisch toegevoegd aan die foto.
in de startpost staat een reg-tweak daarvoor
Snuurtje schreef op maandag 16 maart 2009 @ 01:07:
als je gebeld word krijg je een slider toch? kan je echt niet zomaar een gesprek mee aannemen.
Ja, maar de 'touchbuttons' onder op het toetsel worden ook actief - die 'druk je écht heel snel in' als die in je broekzak zitten en je beweegt ;)

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niels_90 schreef op zondag 15 maart 2009 @ 13:50:
[...]
Ik heb ook eerst sdkcerts.cab geinstalleerd, en daarna een .cab bestand met de icoontjes. Na de installatie moet je soft reset doen en dan veranderen je icoontjes. Als je het niks vindt kun je bij Instellingen - Programma's verwijderen de installatie ongedaan maken en na de soft reset is alles weer zoals het was :)
Bedankt voor je antwoord, ik ga het toch maar wagen en knutselen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 10:34
Qiro schreef op zondag 15 maart 2009 @ 23:23:
[...]

Ik zocht net een programma om mee te smsen vanaf je pc!
Alleen jammer dat het zo traag gaat..
http://www.microsoft.com/...f2be63508b&displaylang=en

Zoiets bedoel je? Heb het zelf niet geprobeerd maar volgens mij moet dat gewoon goed werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
Snuurtje schreef op maandag 16 maart 2009 @ 01:07:
Ja, maar de 'touchbuttons' onder op het toetsel worden ook actief - die 'druk je écht heel snel in' als die in je broekzak zitten en je beweegt
Precies. Een lock programma is echt nodig, tenzij je je telefoon nooit in je broekzak doet en altijd naast je op je bureau laat liggen oid :P

Van de Touch Lock Pro website:

But Windows Mobile has an OEM screen locker!
Yes, Windows Mobile locks the screen, but unlocks the Answer and Ignore buttons as soon as a call rings, so it is useless. The same happens when any notification pops up, the Snooze and Dismiss buttons are enabled even when screen is locked, leaving them vulnerable to any accidental touch.

Yes, but the newer ROM's (e.g. official HTC ROM 2.0.3) have already an "Slide to Answer" window in front when there is an incoming call?
That does help somewhat, but the hardware keys are not locked, so when taking out the phone out of your pocket/pouch, you can still accidently press the reject key. Also when there is another event which does wake-up the phone (SMS, email, accidently pressing power button, etc), the "Slide to Answer" window will not pop-up, leaving the TouchPanel and hardware keys vulnerable for presses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 00:48:

LockMeLite is op de goede weg en vind ik tot nu toe de beste optie..ben benieuwd naar de nieuwe release die binnenkort uit komt.
Deze heb ik ook gedownload en geinstalleerd maar ben ook nog is op de site geweest, (ben heel slecht in engels) maar kan jij in NL vertellen hoe unlocked en locked.Graag in NL..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

achjeh, ik ben tevreden met de windows lock. ik grijp niet de complete telefoon vast als ik gebeld wordt en hij neemt bij mij ook niet automatisch op als ik nog loop of fiets of autorij ofzo. ook nog nooit iemand perongeluk gebeld. ik pak hem altijd aan de zijkant + achterkant vast als ik hem uit mijn broekzak haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 09:15:
Gisteren ben ik er achtergekomen dat je met de HD Tweak de home buttons "telefoon" en "programma's" kunt wijzigen naar enkele voorgeprogrammeerde applicaties. Heel erg leuk, maar ik wil nu graag een ander programma toewijzen. Deze staat er alleen niet tussen. Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat ik toch dit programma in plaats van "telefoon" zie staan?
Mocht iemand ook met dit probleem zitten: Ik heb een oplossing gevonden. Pas gewoon even het XML bestand van de Tweak HD aan. Dan kun jezelf je eigen applicaties toevoegen. Heel simpel het XML bestand openen in Kladblok. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze heb ik ook gedownload en geinstalleerd maar ben ook nog is op de site geweest, (ben heel slecht in engels) maar kan jij in NL vertellen hoe unlocked en locked.Graag in NL..
Er is geen .cab van versie 1.2 voor zover ik weet, dus je moet het handmatig installeren. Je maakt een map aan in je Program Files folder (niet op je SD kaart, maar op je device zelf), bijv "LockMeLite". Daar zet je de 2 bestanden in.

LockMeLite start je vervolgens 1x op. Daarmee zorg je ervoor dat het scherm gelocked is als je je scherm aanzet, of als het automatisch aangaat. Als je het lock scherm ziet, druk je met je vinger ergens bovenin het scherm en terwijl je 'm ingedrukt houdt, ga je naar beneden. Als het goed is zie je dan het percentage oplopen. Bij 45% of meer kan je je vinger loslaten en dan unlock je het scherm.

Bij een soft-reset moet je LockMeLite eerst weer 1x opstarten..maar dat kan je automatisch laten doen door een shortcut in je Windows>StartUp directory te zetten.

Je kan evt ook een eigen achtergrond gebruiken voor het lock scherm. Momenteel is het zo dat als je gebeld wordt, dat je dan eerst het scherm moet unlocken en dan vervolgens pas het scherm kan gebruiken om een telefoon gesprek te beantwoorden of weigeren. Bij de volgende versie die binnenkort uitkomt, unlocked ie automatisch terwijl ie dan wel gewoon de hardware buttons gelocked houdt..precies zoals ik wil, zodat je dan alleen gebruik kan maken van de slider. Maar daar moeten we nog even op wachten.

Er zullen er genoeg zijn die bijvoorbeeld S2U2 beter vinden of gewoon de windows lock voldoende vinden, maarja, ieder z'n voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-08 23:12
bigpapa schreef op zondag 15 maart 2009 @ 16:13:
[...]

Nou bij mij passen ze ook niet.
Altijd sony ericsson gehad maar die dopjes zijn echt top.
Gaan in je oren. Maar heeft iemand al zulke dopjes gekocht met microfoon.
Ik zag wel op ebay wat staan met bleutooth maar dat wil ik niet.
Dan gaat de accu nog sneller leeg.

[...]

Wat verwacht je van een telefoon dat daar een bose baspijp in verstopt zit.
Ik heb wel telefoontjes gezien wat beter was kwa geluid, maar dan heb je het over een soort walk phone.
Ultimate Ears en dan met name alle Vi's hebben een microfoontje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:36:
[...]

Er is geen .cab van versie 1.2 voor zover ik weet, dus je moet het handmatig installeren. Je maakt een map aan in je Program Files folder (niet op je SD kaart, maar op je device zelf), bijv "LockMeLite". Daar zet je de 2 bestanden in.

LockMeLite start je vervolgens 1x op. Daarmee zorg je ervoor dat het scherm gelocked is als je je scherm aanzet, of als het automatisch aangaat. Als je het lock scherm ziet, druk je met je vinger ergens bovenin het scherm en terwijl je 'm ingedrukt houdt, ga je naar beneden. Als het goed is zie je dan het percentage oplopen. Bij 45% of meer kan je je vinger loslaten en dan unlock je het scherm.

Bij een soft-reset moet je LockMeLite eerst weer 1x opstarten..maar dat kan je automatisch laten doen door een shortcut in je Windows>StartUp directory te zetten.

Je kan evt ook een eigen achtergrond gebruiken voor het lock scherm. Momenteel is het zo dat als je gebeld wordt, dat je dan eerst het scherm moet unlocken en dan vervolgens pas het scherm kan gebruiken om een telefoon gesprek te beantwoorden of weigeren. Bij de volgende versie die binnenkort uitkomt, unlocked ie automatisch terwijl ie dan wel gewoon de hardware buttons gelocked houdt..precies zoals ik wil, zodat je dan alleen gebruik kan maken van de slider. Maar daar moeten we nog even op wachten.

Er zullen er genoeg zijn die bijvoorbeeld S2U2 beter vinden of gewoon de windows lock voldoende vinden, maarja, ieder z'n voorkeur.
Thanks ,
Ik had het mapje LockMeLite in program files gezet. Daar staan nu 2 bestanden LockmeLite en CloseLmL.
Met jouw uitleg doet ie het perfect. Bedankt !!!!!
FF nog een vraag .Waar dient de file CloselmL voor...

[ Voor 4% gewijzigd door bigpapa op 16-03-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
PJzzz schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:48:
[...]

Ultimate Ears en dan met name alle Vi's hebben een microfoontje
Ja dat zijn wel hele mooie , heb jij er zelf ook èèn.
Ik zag ie 220 vi wel zitten voor € 70,--

[ Voor 19% gewijzigd door bigpapa op 16-03-2009 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF nog een vraag .Waar dient de file CloselmL voor
Zoals alle locking programma's blijft het in de achtergrond draaien zodat het geactiveerd kan worden als je scherm aangaat. Als je CloseLmL uitvoert wordt het programma gesloten, dus uit je geheugen gehaald..en dan heb je dus geen lock meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-08 23:12
bigpapa schreef op maandag 16 maart 2009 @ 13:53:
[...]

Ja dat zijn wel hele mooie , heb jij er zelf ook èèn.
Ik zag ie 220 vi wel zitten voor € 70,--
Via m'n werk een setje TripleFi 10vi, werkt perfect. En klinkt uitmuntend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu als standaard e-mail account een gmail adres. Nu probeer ik een hotmail adres toe te voegen maar dit lukt niet. Weten jullie waar dit aan kan liggen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 15:46:
Ik heb nu als standaard e-mail account een gmail adres. Nu probeer ik een hotmail adres toe te voegen maar dit lukt niet. Weten jullie waar dit aan kan liggen?

Alvast bedankt
Je moet de pop3 instellingen van hotmail even invoeren. Imap van Gmail wordt automatisch herkend. Pop3 van Hotmail misschien niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:45:
[...]

Je moet de pop3 instellingen van hotmail even invoeren. Imap van Gmail wordt automatisch herkend. Pop3 van Hotmail misschien niet.
Thnx man. Kga t gelijk ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gelukt, ik heb m'n taskbaricoontjes aangepast.
Op deze site staan veel leuke verschillende http://forum.ppcgeeks.com/showthread.php?t=54514
Heb zelf taskbar 4 :*)

Nu nog zoeken waaaaar ik ook alweer gezien heb dat je ook de onderste iconen kan aanpassen 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2009 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:50:
[...]

Thnx man. Kga t gelijk ff proberen
Heey,
Dit lukt ook niet. Als ik het wil instellen, opent de telefoon gelijk de internetbrowser en gaat naar de website.
Dit moet toch ook anders kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Ondanks dat ik het een hele fijne telefoon vind, zit ik toch nog wel met de GPS lag in m'n maag. Ik had hiervoor een iPaq 2210 met externe GPS en die was super nauwkeurig. Wanneer ik over een viaduct reed zag ik dat op TomTom ook. Met de HTC HD ligt het toch wat anders. De lag was eerst best wel merkbaar. Na een flash naar Dutty 1.6 was het al beter, maar nog niet optimaal. Daarna heb ik de truuk uit de topic start toegepast en in TT gekozen voor een NMEA gps i.p.v. de ingebouwde GPS. Het verschil is wederom wat beter, maar nog steeds niet goed. Als ik nu over een viaduct rij op de snelweg geeft TT de positie toch zeker 20-50 meter ervoor aan. Best hinderlijk, vooral in de steden. Daar loopt TT ook net iets te veel achter naar mijn zin.
Zijn er al andere manieren of truuks om dit beter te krijgen? In het topic lees je er niet erg veel over helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Laatst online: 12:48
Hallo,

Het is ergens voorbij gekomen, maar ik weet niet meer waar het staat. Hoe bestuur je je computer op afstand vanaf de HTC Touch HD? Ik vond het bij mijn oude telefoon, de SE W810I zo fijn dat je via Bluetooth de muis van de computer kon besturen, maar tot op heden heb ik deze functie bij de HTC Touch HD nog niet gevonden. Daarom dacht ik dat computer op afstand besturen dat mss wel kon?

Bedankt,

Marc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Laatst online: 12:48
Microkid schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:10:
Ondanks dat ik het een hele fijne telefoon vind, zit ik toch nog wel met de GPS lag in m'n maag. Ik had hiervoor een iPaq 2210 met externe GPS en die was super nauwkeurig. Wanneer ik over een viaduct reed zag ik dat op TomTom ook. Met de HTC HD ligt het toch wat anders. De lag was eerst best wel merkbaar. Na een flash naar Dutty 1.6 was het al beter, maar nog niet optimaal. Daarna heb ik de truuk uit de topic start toegepast en in TT gekozen voor een NMEA gps i.p.v. de ingebouwde GPS. Het verschil is wederom wat beter, maar nog steeds niet goed. Als ik nu over een viaduct rij op de snelweg geeft TT de positie toch zeker 20-50 meter ervoor aan. Best hinderlijk, vooral in de steden. Daar loopt TT ook net iets te veel achter naar mijn zin.
Zijn er al andere manieren of truuks om dit beter te krijgen? In het topic lees je er niet erg veel over helaas..
Volgens mij ligt het ook aan het toestel, maar dat geeft natuurlijk geen oplossing voor uw probleem. Wat bij mij veel scheelde was het installeren van RADIO 1.12.25.16 / 52.60.25.33 (van het bekende forum). Dit loste voor mij het verschil op tussen mijn 'originele' TT en de TT op mijn HD. Het verschil was soms 50 meter, na de update was mijn HTC soms zelfs sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils_vdg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-09 08:56
Ik heb afgelopen donderdag mijn t-mobile abbo verlengt en hier een Touch HD bij genomen. Hiervoor had ik een Touch Duo. Sinds de nieuwe telefoon gaat het internetten langzamer, onstabieler of zelfs niet.

Op plekken waar ik voorheen zonder problemen kon internetten via hsdpa weigerd de telefoon nu 9 van de 10 keer een verbinding te maken. En als ik dan een verbinding heb is deze meestal zeer sloom. De HD is verder helamaal standaard. GSM bereik is sowieso minder als van de Touch Duo maar meestal wel gewoon goed.

Is dit een bekend probleem? Kon zo 1 2 3 geen oplossing vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:40
Iemand hier de nieuwste Java al geprobeerd ? Ik heb net versie 20081203.2.1 geinstalleerd. Scrollen en zoomen in opera gaat veeeeel soepeler en sneller. Echt een groot verschil.

Linkje:
http://forum.xda-develope...mentid=98898&d=1215910173

[ Voor 11% gewijzigd door Pred87 op 16-03-2009 19:30 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik voortaan eerst de search van GoT/Google voordat je een vraag in dit topic neer gooit! Veel vragen zijn vaak al beantwoord in dit topic, de topicstart of voorgaande topics. Mocht je het echt niet zelf kunnen vinden dan kun je hier alsnog onderbouwd je vraag stellen. Meld indien nodig een overtreding middels een TR.

Berichten mbt levertijden en abonnementen mogen in
[ABO] Het HTC Touch HD levertijden en abonnementen topic.