Enige apparaat wat hier niet upscaled is mijn goede oude dvd-speler van zeker vijf jaar oud. Maar vind het nog steeds echt een topapparaat!
Nou... ik heb hier maar een Magnat Motion sub staan van 80 Watt.
En het is zeker niet zo dat ik de microfoon op de subwoofer had staan ofzo.
Maar sub staat wel half open, ik ben wel type dat de bas wil voelen

Wellicht was het hier een fout in de software en is het weg na de reset.
Probeer het nog wel een keer als ik er tijd en zin voor heb om weer een tijd met de instellingen te gaan liggen kloten.
Ik heb opzich wel de hardware om HD beeld te coderen en HD audio door te sturen (Intel E8500 en ATI HD4870). Enige wat ik mis is een 5,25" Blu-ray drive. En voor een kleine meerprijs ga ik dan toch liever voor een stand-alone speler, want dan hoeft de pc niet altijd aan te staan.
En aangezien die spelers met de dag goedkoper worden gaat dat snel gebeuren denk ik

Dus over een paar weken een keer de Correct inlopen om daar wat rond te kijken.
Misschien kan ik een leuke deal maken als ik er ook een nieuwe speaker-set bij koop. Want die Magnat Motion 990's wil ik wel een keer inruilen tegen een leuke KEF of Klipsch.
Is alleen één reden dat ik aan de andere kant wil wachten met een stand-alone speler en die nieuwe speakers... En dat is dat ik eigenlijk ook wel een motor wil kopen.
En budget is niet groot genoeg om nieuwe speakers te kopen én een Aprilia RSV Mille
Plus dat er ook nog dikke PS3 games aankomen en dat ik die Terminator 2 Special Edition op Blu-ray
moet hebben. Al is het alleen al voor die Endo-skull.
M3rcury schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 00:36:
[...]Dat is het verschil tussen de hogere en lagere modellen, volgens mij kan de denon vanaf de 2809 upscalen over hdmi, daaronder doet hij er niks mee.
Vandaag ook eindelijk mijn kabels binnen gekregen en er een beetje mee kunnen spelen. Nu nog even een mooi speaker setje samenstellen, en ik kan er lekker van genieten

Ik zie jou ook echt overal he...
Op Tweakers in het audio-forum, maar ook in het motorrijders gedeelte.
Check ik Motor-Forum.nl weer eens en wie heeft daar ook een berg post...
Ik neem aan dat mijn Denon 2809 wel kan upscalen.
Want het prijsverschil ten opzichte van een 2309 zou anders wel heel veel zijn.
Meer dan €200,- voor alleen een andere afstandsbediening, coaxial ingang meer en wat meer vermogen...
Maar heb je al een speaker setje in het hoofd op moet je je nog gaan oriënteren?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.