Ik heb er eerder geen tijd voor gehad, maar graag zou ik dit probleem vanavond gaan oplossen.
Mijn kennis wat betreft Python is niet zo groot, dus kun je misschien iets meer uitwijden?
Van Cheetah had ik al de laatste versie (laatste stable is al vrij oud geloof ik). Van Python heb ik ook een nieuwere versie (Python 2.7.2 Mac OS X 64-bit/32-bit x86-64/i386 ) geinstalleerd, maar is dit niet de app om in te programmeren?
Dank voor je hulp!
EDIT: Heb hem aan de praat. Eerst heb ik bovenstaande python versie opnieuw geïnstalleerd, vervolgens Cheetah (met root-rechten) en tot slot de bewuste fork van Sickbeard. Zowel Engelse als Nederlandse ondertitels worden nu keurig gedownload en in de goede map gezet.
Maxtz0r, bedankt voor je adviezen!
EDIT2: En misschien ook niet: na een reboot ben ik terug bij af, met weer dezelfde foutmelding:
[code]FINDSUBTITLES :: Exception generated in thread FINDSUBTITLES: zero length field name in format[/code]
EDIT3: Na het uitvoeren van het 'Update Shell Profile' script uit de Python map draait alles als een zonnetje. Inderdaad een Python error dus
[
Voor 48% gewijzigd door
Beeksma op 25-11-2011 23:03
]