Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een maat van mij heeft een USB-ingang op zijn stereo thuis, als ik daar m'n X1 aan hang (in USB-mode) kan je dus prima de muziek van je X1 afspelen. Vond ik dus best wel een goeie zaak... Zal dan ook op de autoradio moeten lukken lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo daar ben ik weer.
Gisteren nieuwe update van SE erop gezet, zoals jullie hem noemen SEUS.
Active Sync lijkt niet meer automatisch aan te staan, dus waarschijnlijk gaat mijn batterij ook veel langer mee.
Andere problemen waar ik nu tegen aan loop
1) Opera staat nu als standaard browser ingesteld. Ik ben nog een leek, dus heb voor nu voorlopig even internet explorer. Vooral omdat Opera de sites niet laadt die ik wil hebben. Hoe en waar verander ik dit?
2) Ik kan een account voor mijn hotmail (windows live) niet instellen. laatste stap rond hij niet goed af. lijkt wel of hij geen verbinding kan maken. iemand enig idee?

Ik hoor graag van jullie, vooral omdat ik zo naar Canada vertrek voor een korte vakantie, dus zou fijn zijn als alles weer werkt zoals het moet werken. kan ik op schiphol nog ff lekker online

groetjes

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2009 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roelos schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 19:10:
Vandaag mijn X1 aangesloten op de USB ingang van mijn autoradio. Hij laat dan dus gewoon mooi op. Ik kan er verder niets mee (muziek afspelen) maar scheelt toch weer een autolader..
Spuit 11-modus: Misschien kan je je muziek wel afspelen als je de X1 instelt als diskdrive (Instellingen > Verbindingen > USB aan PC)?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2009 09:35 . Reden: shmirmail was me uren voor ... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 08:40:
1) Opera staat nu als standaard browser ingesteld. Ik ben nog een leek, dus heb voor nu voorlopig even internet explorer. Vooral omdat Opera de sites niet laadt die ik wil hebben. Hoe en waar verander ik dit?
2) Ik kan een account voor mijn hotmail (windows live) niet instellen. laatste stap rond hij niet goed af. lijkt wel of hij geen verbinding kan maken. iemand enig idee?
Je houd ons lekker bezig ..! ;)

Standaardbrowser kan je instellen met XperiaTweak: http://www.cliffords.nu/

Geen idee wat betreft punt 2. Was het geen tijdelijke storing in het Live netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

running man schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 18:09:
[...]

Bij mij is het gelukt!
Had nog niet eerder een kaart aangevraagd.
Nu lijk ik wel een hele erge noob, maar ik heb gezocht en kon het niet vinden.

Welke site kan je het geheugenkaarjte ook alweer bestellen?

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2009 @ 21:45:
[...]

Heb je nou serieus je telefoon ter reparatie opgestuurd om enkel deze reden? Dit is toch gewoon een register instelling die je met bijvoorbeeld Advanced config kunt aanpassen? Ik heb dit ook met deze tweak aangepast. Want volgens mij is dit gewoon software gerelateerd en niet hardware.
Met welke tweak op Advanced Config dan? Ik kan alleen de delay vinden als het gesprek beëindigd word....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:16
JamesB009 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 10:25:
[...]

Nu lijk ik wel een hele erge noob, maar ik heb gezocht en kon het niet vinden.

Welke site kan je het geheugenkaarjte ook alweer bestellen?
Ik moest ook even zoeken naar die site (vreemd genoeg :? )
Dit is de actie site voor de 8 Gb Micro-SD geheugenkaart + Hancock te bestellen
http://www.xperia-membership.nl/

(zo goed voor de search :+ )

[edit]
Het blijft een vreemde site je kan jezelf gewoon onbeperkt registreren dat ze niet eens controleren op imei nummer blijft vreemd

[ Voor 15% gewijzigd door Turismo op 01-04-2009 11:21 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turismo schreef op woensdag 01 april 2009 @ 11:16:
[...]

[edit]
Het blijft een vreemde site je kan jezelf gewoon onbeperkt registreren dat ze niet eens controleren op imei nummer blijft vreemd
Ik moest gewoon mijn IMEI nummer invoeren??
Ze hebben die site wel heel goed verstopt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 11:23:
[...]

Ik moest gewoon mijn IMEI nummer invoeren??
Ze hebben die site wel heel goed verstopt... :P
Ik bedoel je kan oneindig registreren met hetzelfde IMEI nummer, als ze een beetje handig/slim waren hadden ze hier wel een lock op gezet....achja dat krijg je wanneer je gaat outsourcen
vorige keer bij die 4gb actie heb ik er ook 3 binnengekregen daardoor 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Turismo op 01-04-2009 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke webbrowser raden jullie aan?

Internet Explorer of Opera

Weet namelijk niet welke rom beter is, met of zonder Opera cooked in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:06
Ik vind IE mobile echt de groote prut die er bestaat.

Opera is ook niet alles, maar het is gewoon voorkeur. Ik heb met opera wel vaak moeite om textboxes te slecteren.

Is er een mogelijkheid om tevoorkomen dat hij standaard het onscreen tobo laat zien? Ik heb die nl nog nooit gebruikt maar hij springt er wel telkens in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:46

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Turismo schreef op woensdag 01 april 2009 @ 11:42:
[...]

Ik bedoel je kan oneindig registreren met hetzelfde IMEI nummer, als ze een beetje handig/slim waren hadden ze hier wel een lock op gezet....achja dat krijg je wanneer je gaat outsourcen
vorige keer bij die 4gb actie heb ik er ook 3 binnengekregen daardoor 8)7
Goede tip, eens kijken of ik zo ook een 8Gb kaartje krijg... heb de 4Gb al een paar mnd in gebruik, maar wat extra ruimte is nooit weg natuurlijk.
Ik heb van de 4Gb ooit Hancock afgegooid, maar nou weet ik niet meer hoe ik die weer afspeelbaar kan maken. Ik weet dat ik SonyPictures.cab moet installeren en de film op dezefde SD-kaart moet zetten als waar ik hem op gekregen heb, maar waar moet hij dan precies staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
418O2 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 12:00:

Is er een mogelijkheid om tevoorkomen dat hij standaard het onscreen tobo laat zien? Ik heb die nl nog nooit gebruikt maar hij springt er wel telkens in.
Dit hangt voor een groot deel van de build af en voor welk model die oorspronkelijk voor is ontworpen

Lijkt me niet de bedoeling.

Hetzelfde geld voor de Opera 9.51b2, Gears-enabled technical preview

[ Voor 13% gewijzigd door DaannO op 01-04-2009 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 12:00:

Opera is ook niet alles, maar het is gewoon voorkeur. Ik heb met opera wel vaak moeite om textboxes te slecteren.

Toch heb ik het idee dat IE websites beter opvult dan bepaalde sites op Opera.
Ik vraag dit omdat bij itje v5.04 mijn echte toestenbord+optical mouse het niet doet en bij IE wel.
(is dit een algemeen probleem of heb ik iets verkeerds gedaan)

Dat zijn toch bepaalde features die onmisbaar zijn voor het Xperia belevenis.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de tweede keer dat ik een SE update probeer. Geheel volgens de regels toegepast. De X1 is nu via USB
kabel aangesloten en op het scherm staan de dwars gekleurde stroken. Verder geen enkele activiteit waar te nemen. Hoe lang mag dit allemaal duren??? Inmiddels ruim een uur aan de kabel. De eerste keer een hele nacht zonder melding dat er was ge-upate. Is dit normaal ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 13:24:
[...]

Toch heb ik het idee dat IE websites beter opvult dan bepaalde sites op Opera.
Ik vraag dit omdat bij itje v5.04 mijn echte toestenbord+optical mouse het niet doet en bij IE wel.
(is dit een algemeen probleem of heb ik iets verkeerds gedaan)

Dat zijn toch bepaalde features die onmisbaar zijn voor het Xperia belevenis.. :*)
Werkt hier wel goed ik heb dan wel It'je v5.05 dus dezelfde versie zonder opera. (installeer liever de opera zelf)
Ik heb de Opera geinstalleerd die hij zelf ook suggereerd ;) op xda, volgens mij dezelfde build als die in v5.04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 13:26:
Dit is de tweede keer dat ik een SE update probeer. Geheel volgens de regels toegepast. De X1 is nu via USB
kabel aangesloten en op het scherm staan de dwars gekleurde stroken. Verder geen enkele activiteit waar te nemen. Hoe lang mag dit allemaal duren??? Inmiddels ruim een uur aan de kabel. De eerste keer een hele nacht zonder melding dat er was ge-upate. Is dit normaal ?????
Nope dat is niet normaal gemiddeld duurt een ROM flashen dus naar Tri-color screen naar boot ongeveer 10 minuten.

Helaas is het proces van roms flashes bij Windows Mobile verre van perfect en krijg je dergelijke hangers, dan is t gewoon een kwestie van trial & error.

Een soft reset uitvoeren en gewoon opnieuw de handeling uitvoeren, de 2e keer gaat meestal wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Turismo schreef op woensdag 01 april 2009 @ 11:16:
[...]

[edit]
Bedankt! Heb geregistreerd en krijg hopelijk binnenkort de 8GB kaart. :)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 13:26:
Dit is niet normaal nee. Normaal gesproken hoort hij toch wel vrij snel over te gaan in het volgende scherm. Wat je zou kunnen proberen is een andere usb-poort of een andere usb-kabel. Als ik het met de kabel die bij mijn mp3 speler (waarmee ik wel kan laden en synchroniseren) lukt het updaten bij mij ook nooit. Als ik de originele SE kabel gebruik dan werkt het vrijwel meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had laatst ook storingen met SEUS, een mailtje naar de helpdesk van sony-e gaf mij het antwoord dat het door mijn pc met vista komt. Wat mij vreemd lijkt, daar nergens hierover gerept wordt bij Sony-E op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaosstorm
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 21:49
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 14:28:
Had laatst ook storingen met SEUS, een mailtje naar de helpdesk van sony-e gaf mij het antwoord dat het door mijn pc met vista komt. Wat mij vreemd lijkt, daar nergens hierover gerept wordt bij Sony-E op de site.
Wel grappig, bij werkt altijd alles wel gewoon op vista ultimate 64bit.. ( oke oke op visual studio na die mijn netwerk instellingen verstoren of zo.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Kan wel kloppen hoor. Op mijn laptop met vista werkt het ook niet, op mijn dualboot desktop peeceetje ging het als een speer.....in XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Weet iemand hoe je uitzendinggemist fullscreen op landscape kan krijgen? Voorheen dan drukte ik op het scherm en kreeg ik fullscreen. Nu als ik dat doe via 3G blijft het scherm op portrait wel in fullscreen. Maar hierdoor zijn de linker en rechter helft deels uit het beeld.

[ Voor 3% gewijzigd door BoyzNDaHood op 01-04-2009 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rolf
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08 09:41
Als het goed is krijg ik (over)morgen mijn xperia. Nu heb ik de mediaspeler gezien van de x1 maar dat is gewoon windows media player en daar heb ik het niet zo op. Werkt dit fijn en is de speler ook te gebruiken met de toetsen van je x1 zodat je de player zonder te kijken (in je jaszak) kunt bedienen? En is het ook te synchroniseren met iTunes? Of zijn er betere mediaspelers beschikbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Geen id of dat kan, maar de knoppen werken niet wanneer je het beeldscherm uit heb. En ik neem aan dat je dat ook graag uit heb als je telefoon in je broekzak zit. Dus nummers skippen á la walkman phones zit er volgens mij niet in voor jou.

Wel zijn er betere alternatieven dan WMP zoals S2P (lijkt beetje op ipod interface), vind ik persoonlijk wel té traag werken. Ik gebruik zelf gewoon WMP icm SPB mobile shell, maar de media xperiance panel werkt op zich wel goed?

[ Voor 32% gewijzigd door BoyzNDaHood op 01-04-2009 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigmouth
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 16:25
ppeterr schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 15:32:
[...]

OF zoals je dan te horen zult krijgen, morgen via de site
(morgen start de nwe aktie)

xperia-membership.nl
Hoe zit dat met het imeinr op de verpakking? Ik heb de verpakking nl niet meer maar als ik mijn imei intik kan ik de laatste 2 cijfers niet intikken op die site.

Liever geen bloemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Ik heb ook de 8GBkaart besteld maar dan krijg ik een mailtje met een verificatielink erin en die doet het niet.
Ook niet na plakken in zowel IE als FF.
Hebben meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
bigmouth schreef op woensdag 01 april 2009 @ 22:33:
[...]

Hoe zit dat met het imeinr op de verpakking? Ik heb de verpakking nl niet meer maar als ik mijn imei intik kan ik de laatste 2 cijfers niet intikken op die site.
intikken zonder de streepjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mirelia schreef op woensdag 01 april 2009 @ 22:51:
Ik heb ook de 8GBkaart besteld maar dan krijg ik een mailtje met een verificatielink erin en die doet het niet.
Ook niet na plakken in zowel IE als FF.
Hebben meer mensen dit probleem?
Na het klikken op de link in de mail kom ik op dezelfde registratiesite terecht en jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigmouth
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 16:25
ppeterr schreef op woensdag 01 april 2009 @ 23:17:
[...]

intikken zonder de streepjes :)
Ik tik helemaal geen streepjes in. Pak 't imeinr van m'n toestel met *#06# dat begint met 35, maar als ik het imeinr helemaal wil intikken kan in de laatste 2 cijfers niet kwijt

Liever geen bloemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 18:43

Snippertje

Light up your life

bigmouth schreef op donderdag 02 april 2009 @ 00:08:
[...]

Ik tik helemaal geen streepjes in. Pak 't imeinr van m'n toestel met *#06# dat begint met 35, maar als ik het imeinr helemaal wil intikken kan in de laatste 2 cijfers niet kwijt
Die hoeft volgens mij ook niet ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Mensen, kan het weer over de X1 gaan? Over de registratie op die site moet je bij de desbetreffende sitebeheerders danwel SE zelf zijn. :)

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 02-04-2009 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net itje v5.05 without Opera geflashed en alles goed en al, maar nu open ik in die tab internet en Opera start ineens op??

Ik wilde juist geen Opera want dan kan ik geen opticalmouse en toetsenbord gebruiken maar kan hem ook niet verwijderen.. Wil liever IE gebruiken, kan ik dat ergens wijzigen?? |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2009 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 02:19:
Ik heb net itje v5.05 without Opera geflashed en alles goed en al, maar nu open ik in die tab internet en Opera start ineens op??

Ik wilde juist geen Opera want dan kan ik geen opticalmouse en toetsenbord gebruiken maar kan hem ook niet verwijderen.. Wil liever IE gebruiken, kan ik dat ergens wijzigen?? |:(
Met Xperiatweak kun je je standaardbrowser instellen, ik denk dat dat ook is wat TF3D opstart.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:45

Licko

ZVDK

Lees nog eens wat hierboven in de modbreak staat.

[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 02-04-2009 11:58 ]

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb Itje's Touchit 5.04 Met Opera browser erop gezet. Moet zeggen dat het erg leuk is, maar me batterij is wel na een halve dag bijna leeg. :(

En als ik op mijn battery icon druk, dan gaat hij over naar me internetprovider. Beetje jammer, maar misschien valt het ergens te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemK
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-08 13:53
Wie kan me vertellen hoe ik foto's en video's automatisch op de geheugenkaart op kan slaan? Ik kan het nergens in de menu's, documentatie of op internet vinden :S

Gevonden, dat instellingenmenu werkt echt super onlogisch, maar je moet dus eerst op het sleuteltje klikken (in de camera modus), dan op naar beneden, en dan links weer op de foto camera en het stukje film, daar staat de optie "opslaan naar"

[ Voor 43% gewijzigd door JochemK op 02-04-2009 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo
Weet iemand of (en zo ja hoe) je eigen ringtones op je X1 kan instellen (voor bv. sms etc.)?
Dat was/is bij gewone SE's zo makkelijk, maar bij de X1 kom ik daar (nog) niet achter.

BVD
Grtzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 15:50:
Hallo
Weet iemand of (en zo ja hoe) je eigen ringtones op je X1 kan instellen (voor bv. sms etc.)?
Dat was/is bij gewone SE's zo makkelijk, maar bij de X1 kom ik daar (nog) niet achter.

BVD
Grtzz
Al gevonden 8)7
.....bijna net zo simpel als k810i...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij zeggen of ik dat threaded sms kan uitzetten?
vind het namelijk maar niks

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:03

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 17:29:

alvast bedankt
Ja, dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alvast bedankt
Programma Xperia Tweak installeren. Is een freeware programma, effe googelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ging mijn koffie........ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 14:47
Het enige juiste antwoord voor dit soort vragen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Laatst online: 08-06 01:16
Is het ook mogelijk om youtube videos te kijken en deze op te slaan op de telefoon ?
Zo ja hoe heet dat programma.

Kun je met het programma "nodata" nog wel van W-lan gebruikmaken?
en dat alle "kostende"data verbruik dus geblokkeerd is?

[ Voor 35% gewijzigd door gram501 op 02-04-2009 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Zijn er ook thema's in deze opstelling (beetje matrix achtig)

Ik kan nergens zoiets vinden

http://lh6.ggpht.com/_z4m...0phc/s1600-h/1%5B4%5D.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_z4mLZOngpRI/SYwsNGphndI/AAAAAAAAAOw/WstyUl_0phc/s1600-h/1%5B4%5D.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door gram501 op 02-04-2009 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ligt inderdaad aan Vista. Programma gewoon niet compatible. Ernstig van SE dat dit nergens vermeld staat. Op XP geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 14:47
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 21:57:
[...]

Het ligt inderdaad aan Vista. Programma gewoon niet compatible. Ernstig van SE dat dit nergens vermeld staat. Op XP geen probleem.
Geen probleem hier op Vista x64, draait als een zonnetje.

(Overigens moest ik wel eerst WMDC updaten via Windows Update)

[ Voor 9% gewijzigd door HendrikN op 02-04-2009 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hartstikke bedankt het is gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
gram501 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 19:44:
Zijn er ook thema's in deze opstelling (beetje matrix achtig)

Ik kan nergens zoiets vinden

http://lh6.ggpht.com/_z4m...0phc/s1600-h/1%5B4%5D.jpg

[afbeelding]
Jongens wat een vragen opeens, deze zijn simpel te vinden met een beetje zoeken
Maar here goes:

Dat screenshot is het Pip-Boy 3000 theme voor Throttlelauncher
gram501 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 19:17:
Is het ook mogelijk om youtube videos te kijken en deze op te slaan op de telefoon ?
Zo ja hoe heet dat programma.

Kun je met het programma "nodata" nog wel van W-lan gebruikmaken?
en dat alle "kostende"data verbruik dus geblokkeerd is?
Youtube videos downloaden Web Video Downloader

En ja W-Lan werkt gewoon Nodata schakelt gewoon je data account uit, w-lan blijft gewoon actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 16:24:
[...]

Al gevonden 8)7
.....bijna net zo simpel als k810i...
en hoe gaat dat dan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Turismo schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 10:11:
[...]

Jongens wat een vragen opeens, deze zijn simpel te vinden met een beetje zoeken
Maar here goes:

Dat screenshot is het Pip-Boy 3000 theme voor Throttlelauncher

[...]

Youtube videos downloaden Web Video Downloader

En ja W-Lan werkt gewoon Nodata schakelt gewoon je data account uit, w-lan blijft gewoon actief.
TOP!

ja, sorry maar ik kn het niet vinden en nu zijn mijn vragen wel zo'n beetje beantwoord!
nogmaals bedankt mede-tweaker!!

[ Voor 51% gewijzigd door gram501 op 03-04-2009 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Have mercy, dit staat letterlijk in dit topic hij bedankt toch als reactie op iemand anders. |:(
Ik zal een hint geven door het visueel te maken

Afbeeldingslocatie: http://www.sesmart.hu/e107_files/downloadimages/1229388866_1.jpg

'nuff said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor standaard internetbrowser zit er op de Xperia? Is dat een IE van WM of is het die browser van SE?

Om mijn C902 kun je daar niet de startpagina instellen (en de favorieten vind ik ook erg onhandig werken). Is dat bij de X1 anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaosstorm
  • Laatst online: 16-09 21:49
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 21:57:
[...]

Bij mij is toch echt alles van Sony Ericsson compatibel met Vista ultimate 64.
Dus het ligt niet aan Vista maar aan de gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 13:00:
Wat voor standaard internetbrowser zit er op de Xperia? Is dat een IE van WM of is het die browser van SE?

Om mijn C902 kun je daar niet de startpagina instellen (en de favorieten vind ik ook erg onhandig werken). Is dat bij de X1 anders?
IE is de standaardbrowser, maar zoals je in mijn screenshot in mijn vorige post ziet kan je dit makkelijk omzetten naar Opera.

Startpagina en favorieten werken gewoon prima in beide browsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super, dat is namelijk iets waar ik me @%#Y$* aan erger bij mijn C902. Verder, bevalt het toestel je Turismo? Heb je hiernaast nog een andere telefoon of heb je nog dingen waar 't beter in zou moeten zijn? Gebruik je het als navigatie?

Ik ben op zoek naar 'n veelzijdig toestel met een qwerty tobo. Het liefst moet het een todayscherm hebben, en dat heeft WM natuurlijk wel (i.t.t. de iPhone die ik had).

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 13:00:

Je hebt standaard opera 9.5 en IE.
Verder heb ik Opera Mini en skyfire beta geinstalleerd, Ben vooral te spreken over Skyfire, rendert pagina's tenminste goed.

Tevens ben ik afgestapt van Coreplayer, mp3's haperde alleen maar. en was niet gratis
Heb nu Mortplayer, doet het echt een stuk beter.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je er een grote geheugenkaart in? Wordt het toestel daar langzaam van? Volgende week maar gauw zo'n ding ophalen denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 13:58:
Super, dat is namelijk iets waar ik me @%#Y$* aan erger bij mijn C902. Verder, bevalt het toestel je Turismo? Heb je hiernaast nog een andere telefoon of heb je nog dingen waar 't beter in zou moeten zijn? Gebruik je het als navigatie?

Ik ben op zoek naar 'n veelzijdig toestel met een qwerty tobo. Het liefst moet het een todayscherm hebben, en dat heeft WM natuurlijk wel (i.t.t. de iPhone die ik had).
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:14:
Heb je er een grote geheugenkaart in? Wordt het toestel daar langzaam van? Volgende week maar gauw zo'n ding ophalen denk ik!
Ik ben tevreden met mijn toestel ja, zeker door de hogere resolutie die deze bied en uiteraard het qwerty toetsenbord.

Ik heb hiervoor meerdere toestellen gehad de meest recente in chronologische volgorde
  • Sony Ericsson W810i icm PDA (ipaq H2210)
  • Sony Ericsson K800i icm PDA (ipaq H2210)
  • HTC Touch
Ik gebruik het toestel dan met name voor zakelijk gebruik, hierin is dit dus een uitkomst voor mij.
Multimedia features zijn leuk (en werken goed), maar geen must have voor mij.
Hierin zit ook meteen het verschil als je de vergelijking maakt naar de iPhone, dat is gewoon 1 grote multimedia showcase met enkele zakelijke functies, bij de Xperia is dat precies andersom.

Navigatie gebruik ik niet, maar heb wel TomTom 3 t/m5 gebruikt op mijn vorige Windows Mobile toestellen, en dit werkte altijd goed, hier voorzie ik dan ook geen problemen in voor de Xperia.

Het toestel is voor mijn gebruik veelzijdig genoeg en kwa core features zou ik niet weten wat ik nog meer nodig zou hebben.

Het toestel word niet langzamer van een grotere geheugenkaart, alleen zodra er heel veel files in 1 folder zitten, zal het browsen door die files wel een stuk langzamer zijn.

Wat ik mis, of beter gezegd de "Nice to haves":
  • Multitouch screen zoals de iPhone
  • Led scherm zoals de Samsung Omia HD zal hebben
  • Betere camera met snellere autofocus + echte flitser
  • Een geoptimaleesder OS, Windows Mobile wil nog wel eens log aanvoelen (dit word wel steeds beter met elke ROM update)
  • Langere accuduur (niet echt valide, want dat verlangt iedereen wel van zijn toestel)

[ Voor 26% gewijzigd door Turismo op 03-04-2009 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turismo schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:42:
[...]

[...]

informatief verhaal
Thanks! Super bedankt. Hoe lang ga je ongeveer met een accu? Ik vind de iPhone zeer mooi hoor, maar ik wil juist een toestel die goed fungeert als zakelijk toestel. E-mailen, surfen, en eventueel 'n klein beetje office'en.

Muziek afspelen zou goed moeten kunnen maar heb hiervoor een iPod, dus geen pré.

Met TomTom wordt er geen gebruik gemaakt van je internet bundel, toch? Of wel? Ik denk even aan het buitenland waar dit niet geldig is... Dit staat vast elders in het topic, dit is meer een retorische vraag... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Turismo schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:42:
Ik gebruik het toestel dan met name voor zakelijk gebruik, hierin is dit dus een uitkomst voor mij.
Multimedia features zijn leuk (en werken goed), maar geen must have voor mij.
Hierin zit ook meteen het verschil als je de vergelijking maakt naar de iPhone, dat is gewoon 1 grote multimedia showcase met enkele zakelijke functies, bij de Xperia is dat precies andersom.
Welke zakelijke functies bied de X1 dan die de iPhone niet biedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:14:
[...]
Met TomTom wordt er geen gebruik gemaakt van je internet bundel, toch? Of wel? Ik denk even aan het buitenland waar dit niet geldig is... Dit staat vast elders in het topic, dit is meer een retorische vraag... O-)
Nope, wordt gebruik gemaakt van de interne GPS. Als je kan leven met het relatief kleine scherm ten opzichte van een "echte" TomTom, dan werkt het prima!

Moet zeggen dat ik ook echt happy ben met dit toestel. browsen, bellen, sms'en, mail lezen werkt allemaal perfect! Na verloop van tijd raak je echt gewend aan het toetsenbord van de X1 en kan je vliegensvlug mails tikken. Dit vind ik zo heerlijk ten opzichte van een T9 toestel...

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:22:
[...]

Welke zakelijke functies bied de X1 dan die de iPhone niet biedt?
Daar gaat het niet om, het gaat om waar het accent op ligt. Touch tobo, of volledig qwerty, fancy look of kracht boven eyecandy.

Dat ze theoretisch niet veel van elkaar verschillen qua functionaliteiten weet ik wel, maar het gaat om de manier waarop ze verschillen.

@ppaddo
Thanks! Ben denk ik wel overtuigd, wil 'n alles kunner, en heb 't wel eens in m'n hand gehad maar dat was erg vluchtig. Toen voelde het wel gigantisch degelijk aan, houd van een wat zwaardere telefoon...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2009 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:30:
[...]

Daar gaat het niet om, het gaat om waar het accent op ligt. Touch tobo, of volledig qwerty, fancy look of kracht boven eyecandy.

Dat ze theoretisch niet veel van elkaar verschillen qua functionaliteiten weet ik wel, maar het gaat om de manier waarop ze verschillen.

@ppaddo
Thanks! Ben denk ik wel overtuigd, wil 'n alles kunner, en heb 't wel eens in m'n hand gehad maar dat was erg vluchtig. Toen voelde het wel gigantisch degelijk aan, houd van een wat zwaardere telefoon...
Waar ik me nogal aan erger is het feit dat de iPhone ook echt bedoeld is als zakentoestel maar dat mensen het afschrijven als een multimedia apparaat alleen omdat dat toevallig OOK goed werkt bij de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Misschien een stomme vraag, maar hoe kan ik in godsnaam met windows media player meerdere files tegelijk afspelen ? Voor zover ik kan zien kan ik alleen maar via de bibliotheek en die wil ik juist niet gebruiken omdat ie in die menu's / map structuren alles door elkaar gooit...

Hoe kan ik met wmp door mappen bladeren, en deze indien nodig per map ofzo kunenn afspelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
@Neron, X1 is een prachtige telefoon vind ik zelf. Maar als ik em hier naast een touch HD neer leg moet ik zeggen dat het scherm wel iets groter kan. Misschien wachten op die nieuwe touch mét grote scherm én tobo?

Btw, heeft niemand problemen met uitzendinggemist icm full screen? (zie paar pagina's terug).

[ Voor 18% gewijzigd door BoyzNDaHood op 03-04-2009 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Nu online
Fatal Mind schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:56:
Misschien een stomme vraag, maar hoe kan ik in godsnaam met windows media player meerdere files tegelijk afspelen ?
Media Player 2 x (of vaker) opstarten?

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Yaksa schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 18:52:
[...]

Media Player 2 x (of vaker) opstarten?
Dit is uiteraard niet wat ik in gedachte had. In Vista / Xp ( geen mobile dus ) kan je gewoon meerdere files tegelijk in een playlist ofzo zetten, kan dit met wmp op de xperia ook ? anders ga ik daarvoor wel Coreplayer bijvoorbeeld voor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Fatal Mind schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 20:08:
[...]

Dit is uiteraard niet wat ik in gedachte had. In Vista / Xp ( geen mobile dus ) kan je gewoon meerdere files tegelijk in een playlist ofzo zetten, kan dit met wmp op de xperia ook ? anders ga ik daarvoor wel Coreplayer bijvoorbeeld voor gebruiken.
Library openen en meerdere files selecteren?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Zoals ik al eerder vermeld heb:
Voor zover ik kan zien kan ik alleen maar via de bibliotheek en die wil ik juist niet gebruiken omdat ie in die menu's / map structuren alles door elkaar gooit...
Ik wil dus gewoon via WMP door mijn mappen scrollen ( geheugenkaart > muziek > coldplay etc )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Nu online
[Ik wil dus gewoon via WMP door mijn mappen scrollen ( geheugenkaart > muziek > coldplay etc )
Google eens op "PocketMusic Player Bundle for Xperia"
Versie 5.2 schijnt te kunnen doen wat jij wilt; files toevoegen aan een playlist vanaf een willekeurige locatie.
Via de WMP zelf gaat dat niet lukken, die verwacht structuur in die mappen waar de files zouden moeten staan ;)

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je ringtones kopiëren naar je X1 en in \My Documents\Mijn Ringtonen zetten.
Heel eenvoudig eigenlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaosstorm schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 13:20:
[...]

Bij mij is toch echt alles van Sony Ericsson compatibel met Vista ultimate 64.
Dus het ligt niet aan Vista maar aan de gebruiker
Op vista gebeurt er niets met de update op xp geen enkel probleem. Daar komt geen gebruiker aan te pas. Vista ultimate 32. Ik heb inderdaad ergens gelezen dat het op Vista 64 geen probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Nu online
Aan alle nieuwe gebruikers van de SE Xperia (en vooral de nieuwe gebruikers van WM).
Lees de gebruiksaanwijzing van je toestel.
Leer de functies van WM te gebruiken, een goede plek om te starten is HIER .
Lees de FAQ over Windows Mobile die op dit forum te vinden is. Klik hier om naar de FAQ te gaan
Google je vraag. Kijk rond op internet of iemand anders al eens hetzelfde "probleeem" heeft gehad.
Met andere woorden, probeer eerst zelf het antwoord te zoeken en ga dan pas vragen stellen.
Dit is een technisch forum wat inhoudelijk ingaat op de SE Xperia. Vragen over WM horen hier gewoon niet thuis. Het is voor een gevorderde gebruiker bar vervelend wanneer dit forum gevuld wordt met vragen en antwoorden die hij hier niet verwacht en waar hij toch niks aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Yaksa schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 13:22:
Aan alle nieuwe gebruikers van de SE Xperia (en vooral de nieuwe gebruikers van WM).
Lees de gebruiksaanwijzing van je toestel.
Leer de functies van WM te gebruiken, een goede plek om te starten is HIER .
Lees de FAQ over Windows Mobile die op dit forum te vinden is. Klik hier om naar de FAQ te gaan
Google je vraag. Kijk rond op internet of iemand anders al eens hetzelfde "probleeem" heeft gehad.
Met andere woorden, probeer eerst zelf het antwoord te zoeken en ga dan pas vragen stellen.
Dit is een technisch forum wat inhoudelijk ingaat op de SE Xperia. Vragen over WM horen hier gewoon niet thuis. Het is voor een gevorderde gebruiker bar vervelend wanneer dit forum gevuld wordt met vragen en antwoorden die hij hier niet verwacht en waar hij toch niks aan heeft.
chapeau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij specificaties staat dat de X1 MP4 Video format kan afspelen. Nu heb ik een MP4tje erop gezet, maar die speelt hij hakkelend en stotterend af (ook het geluid).

Weet iemand hoe dat komt en hoe je dat kan verhelpen/voorkomen?

Bdw WMV.* gaat wèl goed.
Grtzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-09 11:15
Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 20:11:
Bij specificaties staat dat de X1 MP4 Video format kan afspelen. Nu heb ik een MP4tje erop gezet, maar die speelt hij hakkelend en stotterend af (ook het geluid).

Bdw WMV.* gaat wèl goed.
Grtzz
Ik weet het inderdaad ook niet, bij mijn Diamond heb ik dat ook... Hij zegt dat hij MP4, AVI, MOV en al die zooi af kan spelen, maar uiteindelijk lukt dat helemaal niet en kan ik alleen DivX Mobile formaat afspelen met de bijbehorende speler...

Een vriend van mij heeft een Xperia, ik vind het echt een mooi ding, maar ik hou het toch maar bij mijn Diamond.. Daar heb ik genoeg aan, toetsenbord mis ik ook helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 20:11:
Bdw WMV.* gaat wèl goed. Grtzz
Beste TAIKITIZI,

Hoe heb je jouw MP4 omgezet om ervoor te zorgen dat deze ook goed afgespeeld kan worden op jouw Xperia?
Gebruik gemaakt van een goede encoder? Bijvoorbeeld eentje zoals Hier
Wanneer je niet duidelijk vermeld hoe (welk formaat e.d.) je de MP4 erop gezet hebt dan kunnen we je eenvoudigweg niet helpen.
Een duidelijke vraag zal altijd een duidelijk antwoord opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Sorry als dit al eerder geroepen is, maar merk net dat de tijd op mijn SE Panel 1 & 2 een uur achterloopt. WM klok staat gewoon goed, Fish Panel doet het ook goed. Kan wel iedere keer tijdzone gaan aan passen, maar dat is ook zo wat.

Overigens kan je in WMP gewoon Menu - Bibliotheek, Menu - Bestand openen doen en zelf bladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Nu online
Tsunami schreef op zondag 05 april 2009 @ 00:47:
Sorry als dit al eerder geroepen is, maar merk net dat de tijd op mijn SE Panel 1 & 2 een uur achterloopt. WM klok staat gewoon goed, Fish Panel doet het ook goed. Kan wel iedere keer tijdzone gaan aan passen, maar dat is ook zo wat.

Overigens kan je in WMP gewoon Menu - Bibliotheek, Menu - Bestand openen doen en zelf bladeren.
Ik kan me vergissen maar volgens mij is dat niet meer dan een een kwestie van een vinkje bij zomertijd aan te zetten. En als er dan weer de vraag komt "Waar moet ik dat dan doen?" dan adviseer ik toch weer ten strengste om de gebruiksaanwijzing van je toestel een keer door te lezen (en te begrijpen, wat bij sommigen wat langer duurt).

Overigens, ben wel benieuwd naar gebruikerservanringen van Itjes Touch-IT v5 RC2, versie van 29 maart 2009.
Kheb zo'n gevoel dat alle vervelende bugs eruit zijn, maar ben toch nog wat huiverig om over te gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Yaksa op 05-04-2009 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat eind maart SE zelf kwam met de nieuwe rom. (v3)
Is daar wat over bekend, want natuurlijk houden ze bij SE zelf hun kaken op elkaar, en om nou elke dag de telefoon aan de kabel te hangen met het batterlijtje eruit, en in te loggen op SEUS....
Ze mogen bij SE wel eens iets aankondigen, desnoods duurt het nog een maandje ivm vertaling naar Nederlands voor mijn part.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 09:53:
Ik dacht dat eind maart SE zelf kwam met de nieuwe rom. (v3)
Is daar wat over bekend, want natuurlijk houden ze bij SE zelf hun kaken op elkaar, en om nou elke dag de telefoon aan de kabel te hangen met het batterlijtje eruit, en in te loggen op SEUS....
Ze mogen bij SE wel eens iets aankondigen, desnoods duurt het nog een maandje ivm vertaling naar Nederlands voor mijn part.
lol eerst was er de klacht toen ze de x1 aankondigde dat het wel heel vroeg was aangekondigt en nu wordt er gevraagt om wat aan te kondigen
ik ben van mening dat se beter niets vroeg kan aankondigen omdat ze het toch wel uitstellen 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op zondag 05 april 2009 @ 10:59:
[...]

lol eerst was er de klacht toen ze de x1 aankondigde dat het wel heel vroeg was aangekondigt en nu wordt er gevraagt om wat aan te kondigen
ik ben van mening dat se beter niets vroeg kan aankondigen omdat ze het toch wel uitstellen 8)7 8)7
Ik heb trouwens net de nieuwe rom erop gezet, dat lukte overigens alleen via XP en op mijn Vista computer gebeurde er helemaal niets. Maar wat merk je als consument nu van deze nieuwe ROM???? Ik in ieder geval helemaal niets. Kan dat kloppen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yaksa schreef op zondag 05 april 2009 @ 01:03:
[...]

Overigens, ben wel benieuwd naar gebruikerservanringen van Itjes Touch-IT v5 RC2, versie van 29 maart 2009.
Kheb zo'n gevoel dat alle vervelende bugs eruit zijn, maar ben toch nog wat huiverig om over te gaan.
Ik heb de RC2 draaien en ben er volledig tevreden over. Ik heb nog geen grote bugs kunnen ontdekken maar dit komt misschien ook wel door mijn gebruik. (gebruik zelden BT enz.) Het enige wat bij mij niet lekker werkt is het HW toetsenbord icm Opera. Ik heb de versie met Opera ingebakken dus ik zou adviseren om, als je je HW toetsenbord veel gebruikt met internetten, de versie zonder Opera te nemen en deze dan later handmatig te installeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2009 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 13:45:
[...]

Ik heb de RC2 draaien en ben er volledig tevreden over. Ik heb nog geen grote bugs kunnen ontdekken maar dit komt misschien ook wel door mijn gebruik. (gebruik zelden BT enz.) Het enige wat bij mij niet lekker werkt is het HW toetsenbord icm Opera. Ik heb de versie met Opera ingebakken dus ik zou adviseren om, als je je HW toetsenbord veel gebruikt met internetten, de versie zonder Opera te nemen en deze dan later handmatig te installeren.
Ik draai dezelfde en kan vermelden dat ik ook zeer tevreden ben en ik gebruik wel bluetooth. :+

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 13:45:
[...]

Datzelfde probleem had ik ook met 5.04 (degene met opera). Na 5.05 te hebben geinstalleerd en de losse opera te hebben geinstalleerd werkt alles perfect. En dat beperkt zich dus niet tot opera, echt alles gaat heel soepeltjes en ben nog 0 bugs tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:10
Mag schreef op zondag 05 april 2009 @ 15:02:
[...]

Datzelfde probleem had ik ook met 5.04 (degene met opera). Na 5.05 te hebben geinstalleerd en de losse opera te hebben geinstalleerd werkt alles perfect. En dat beperkt zich dus niet tot opera, echt alles gaat heel soepeltjes en ben nog 0 bugs tegengekomen.
Ik maak vaak gebruik van Opera mini, en met Itjes rom wordt Jblend als java standaard gebruikt. Jblend is voor mij echt een falend product. Connecties worden snel gedropt en het lijkt wel een andere resolutie te gebruiken dan normaal. Daarnaast vond ik 5.04 in het begin erg fijn, maar zoals vermeldt is het internetgebruik ermee niet naar mijn wens. Daarom ben ik nu overgegaan naar Jacks Medium 3.3 rom en die bevalt me vooralsnog. R3 voordelen zitten erin, Rhodium pack erin en de standaard Java. Ben dus zeer tevreden ermee :)

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 18:43

Snippertje

Light up your life

Weet iemand of er ook een applicatie is om op je PC te kunnen smsen? Zodat die het doorstuurt naar je telefoon? Ik weet dat dit met Nokia PC suite kon met Nokia telefoons, is er ook zoiets voor de X1?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
'k heb de xperia nu een week ongeveer, maar ik ben niet tevreden over de accuduur.

Ik neem dat dat ding mee naar m'n werk, leg hem in me kluisje en dan ligt ie in principe 8 uur '' idle ''
Enige wat er dan mee gebeurd is:
- Het programma '' batti '' draait om de accu status weer te geven
- De telefoon staat ingesteld om elke 30 min mijn mail op te halen ( indien uberhaupt aanwezig natuurlijk )
- Status van het weer door middel van SPB Weather

Voor de rest staat bluetooth, wifi gewoon uit.

Is dit een bekend probleem ( wat ik trouwens niet heb kunnen vinden op google ? ) of vreet er ergens iets stroom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:24

WTM

Hoelang gaat je phone met deze settings mee dan? Wellicht handig te vermelden. Als je je mail om de 30 min laat checken, dat vreet wel batterij. Ik laat 'm om het uur checken en webfeeds updaten. Ik kan ongeveer 2 dgn doen met m'n accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Doh, da's wel slim om te vermelden ja...

Na ongeveer 9 uur is ie nog 20% vol de accu, uur later is ie helemaal leeg.

Ik kan even instellingen om de mail per uur te checken ? kijken of dat verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal,

Ik ben sinds een week in bezit van een X1, echt een heerlijk toestel. Alleen ik krijg msn niet werkende.
Ik krijg de volgende foutmelding: Je kunt niet worden aangemeld bij messenger. Dit kan liggen aan de service of je telefoon heeft slechte ontvangst. probeer het later opnieuw.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen , heb het al op verschillende plekken geprobeerd ( vanwege het ontvangst wat ze zeggen), maar daar ligt het niet aan volgens mij want ik heb overal internet.
Ik zit trouwens bij vodafone.

Dus k hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
De vodafone proxy uitgezet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Laatst online: 02-02 10:24
Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 19:40:
hallo allemaal,

Ik ben sinds een week in bezit van een X1, echt een heerlijk toestel. Alleen ik krijg msn niet werkende.
Ik krijg de volgende foutmelding: Je kunt niet worden aangemeld bij messenger. Dit kan liggen aan de service of je telefoon heeft slechte ontvangst. probeer het later opnieuw.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen , heb het al op verschillende plekken geprobeerd ( vanwege het ontvangst wat ze zeggen), maar daar ligt het niet aan volgens mij want ik heb overal internet.
Ik zit trouwens bij vodafone.

Dus k hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Uitzetten van de proxy is een optie maar je kan ook het volgende toevoegen, werkt MSN ook gewoon met proxy aan:

Socks:
Server 127.0.0.1
Poort 1080
Type Socks4

Werkt bij mij perfect, kan msn'en, mail ophalen én op de site van vodafone komen (niet dat dat laatste zoveel meerwaarde heeft maar hoop dat mobile tv van vodafone snel gaat werken op de X1 :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yaksa schreef op zondag 05 april 2009 @ 00:45:
[...]

Beste TAIKITIZI,

Hoe heb je jouw MP4 omgezet om ervoor te zorgen dat deze ook goed afgespeeld kan worden op jouw Xperia?
Gebruik gemaakt van een goede encoder? Bijvoorbeeld eentje zoals Hier
Wanneer je niet duidelijk vermeld hoe (welk formaat e.d.) je de MP4 erop gezet hebt dan kunnen we je eenvoudigweg niet helpen.
Een duidelijke vraag zal altijd een duidelijk antwoord opleveren.
Beste Yaksa

Zal proberen nu wat duidelijk(er) te zijn, maar ik wist niet dat de decoder-keuze zoveel verschil zou maken.

Heb hiervoor AVS Video Converter gebruikt en div. MP4 profiles met div formaten (die enigzins in de buurt kwamen van de 30fps) uitgeprobeerd. In sommige gevallen kreeg ik niet eens beeld; ipv. daarvan kreeg ik alleen een MediaPlayer Visualisatie te zien (?)

Maar goed, suggestie geprobeerd via de link en nu werkt ie wèl.
Mijn dank is dus groot _/-\o_

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey bedankt voor de 2 snelle reactie's . Hij doet het nu perfect.

Ik heb de proxy uitgezet, maar wat is houdt dit nou precies in? Als er nadelen aan zijn wil ik het graag zoals Magicjjik het zegt :
Uitzetten van de proxy is een optie maar je kan ook het volgende toevoegen, werkt MSN ook gewoon met proxy aan:

Socks:
Server 127.0.0.1
Poort 1080
Type Socks4

Maar ik heb geen idee hoe je dit kan toevoegen moeten ;-)

en nog een klein vraagje, als ik hem effe niet gebruikt en zit wel in het menu gaat die in soort slaapstand, waardoor ik me toetsenbord weer effe open en dicht moet schuiven kan dit ook nog op een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een beetje een lastig probleem, en ik ben bang dat er geen kant en klare oplossing voor is, maar here goes:

(n.b: probleem is al gemeld bij de leverancier, met een beetje geluk krijg ik binnenkort een nieuwe x1.)
Mijn xperia snapt niet meer dat er geen headset in zit. Het headseticoontje staat altijd bovenaan het scherm, en als ik gebeld word moet ik de headset inpluggen om uberhaupt te kunnen bellen.

Waar ik naar op zoek ben is een softwarematige manier om windows mobile te vertellen dat hij de "spookheadset" moet negeren. In het begin werkte een beetje met de stylus in de audiojack poeren nog wel, maar inmiddels mag dit ook niet meer baten.

Uurtje googlen heeft niets opgeleverd, eeuwige roem voor degene die me op het juiste pad weet te wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Snippertje schreef op zondag 05 april 2009 @ 16:27:
Weet iemand of er ook een applicatie is om op je PC te kunnen smsen? Zodat die het doorstuurt naar je telefoon? Ik weet dat dit met Nokia PC suite kon met Nokia telefoons, is er ook zoiets voor de X1?
Dat is er! Moet je wel je phone op je pc aansluiten via bluetooth of usb.

Google maar eens op: Efficasoft Mobile Express
Pagina: 1 ... 10 ... 35 Laatste