Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 3 email-accounts. Ploseling kan ik van 2 accounts geen mailmeer verZENDen. Ontvangen gaat prima.

Watr is dit? Heb bugfix van microsoft al gedownload...geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 00:09

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Weet iemand een buienradar app te vinden? ik zie er alleen 1 voor de Iphone op buienradar.nl

Be fast .... Be furious....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de foto flitser ook instellen dat ie automatisch aangaat?
Mij lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Bl4ckviper schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:02:
Weet iemand een buienradar app te vinden? ik zie er alleen 1 voor de Iphone op buienradar.nl
Chopinfreak in "Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 8"

Effe zoeken op 'buienradar' in dit topic had ook gekund ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Wicked_Wy op 11-08-2009 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Dat is een panel geen losse applicatie..

Dat betekend dat ik een ander panel moet runnen ;) En ik wil graag een losse applicatie net als google maps, 9292 enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:09

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:23:
Is de foto flitser ook instellen dat ie automatisch aangaat?
Mij lukt het niet.
Ja dit kan, maar daarvoor moet je even aparte applicatie vinden die op XDA-Dev staat. Echter moet je wel precies doen wat daar staat want anders haal je alles overhoop. Maar bij mij werkt het in ieder geval. Zijn echter ook mensen hier waarbij het niet goed werkte.. Dus op eigen risico.
Bl4ckviper schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:02:
Je kan gewoon naar http://pda.buienradar.nl/ gaan toch?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DjWannaB2002 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 02:51:
[...]

Ja dit kan, maar daarvoor moet je even aparte applicatie vinden die op XDA-Dev staat. Echter moet je wel precies doen wat daar staat want anders haal je alles overhoop. Maar bij mij werkt het in ieder geval. Zijn echter ook mensen hier waarbij het niet goed werkte.. Dus op eigen risico.
[...]

Je kan gewoon naar http://pda.buienradar.nl/ gaan toch?
of http://buienradar.mobi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gram501 schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 07:40:
Het SPB mobile shell 3 als panel??

[afbeelding]

Om de panel in het Engels te krijgen moet je de file SpbMobileShell.txt in het instataliemapje (my device/program files/spb mobile shell) verwijderen

http://www.sonyericsson.com/kr/xperia/
Thnx, maar ik kan 't niet downloaden. Ik moet dan inloggen ofzo. Moet je dan eerst gaan registreren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Die gebruik ik nu ook.. Maar ik vond dat appje wat ze hebben voor de iphone wel erg mooi..

Dacht wellicht is er ook zoiets voor windows mobile..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Nou mijn Xperia is ook rijp voor garantie... Ik dacht eerst dat het aan de rom lag maar met de originele t-mobile rom werkt mijn touchscreen ook niet als ik hem opschuif... Hij reageert wel op me vinger als ik hem aanraak want dan springt het blacklight weer aan. Meer dan dat doet hij echter niet meer... Mijn bereik is ook opeens van 70% (vond hem altijd al bagger) naar 20% gegaan... soms minuten lang geen bereik, smsjes die pas na 30 min binnenkomen op mijn toestel etc etc. Heel vervelend dus.

Afijn die originele t-mobile rom staat er nu weer op maar nu las ik iets over SPL ofzo wat ik er ook opmoest zetten. Nu kwam ik HARD spl tegen en SOFT spl. Welke van de 2 moet erop ? Of beide ?
Als iemand mij kan helpen graag want wil hem vanmiddag naar de shop brengen.

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 09:18:
[...]

Thnx, maar ik kan 't niet downloaden. Ik moet dan inloggen ofzo. Moet je dan eerst gaan registreren ofzo?
Ik heb exact hetzelfde, ik kan wel op download klikken maar de pagina word dan opnieuw geladen...
Dit gebeurd dus in Firefox 3.5.
In ie 8 krijg ik een inlogscherm.

[ Voor 9% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 12-08-2009 15:46 ]

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Firecow schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 14:10:
Nou mijn Xperia is ook rijp voor garantie... Ik dacht eerst dat het aan de rom lag maar met de originele t-mobile rom werkt mijn touchscreen ook niet als ik hem opschuif... Hij reageert wel op me vinger als ik hem aanraak want dan springt het blacklight weer aan. Meer dan dat doet hij echter niet meer... Mijn bereik is ook opeens van 70% (vond hem altijd al bagger) naar 20% gegaan... soms minuten lang geen bereik, smsjes die pas na 30 min binnenkomen op mijn toestel etc etc. Heel vervelend dus.

Afijn die originele t-mobile rom staat er nu weer op maar nu las ik iets over SPL ofzo wat ik er ook opmoest zetten. Nu kwam ik HARD spl tegen en SOFT spl. Welke van de 2 moet erop ? Of beide ?
Als iemand mij kan helpen graag want wil hem vanmiddag naar de shop brengen.
Voor het flashen van custom roms moet je hard-spl doen. Die verandert de bootloader zo, dat hij niet gaat zeuren bij custom roms. HardSPL wil zeggen dat hij de bootloader echt vervangt, en dat die dus zo blijft tenzij je er wat aan doet. SoftSPL omzeilt de rom-check 1x, maar verandert de bootloader niet echt. Die heb ik alleen nog niet echt gezien voor de Xperia; alleen HardSPL volgens mij.
Als je hem voor garantie terugbrengt, is het handig om de stock spl terug te zetten. Het flashen daarvan gaat op dezelfde manier als HardSPL, en is in hetzelfde topic weer te vinden. Je kan merken dat het gelukt is door naar de bootloader te gaan; je zou dan 0.72.00000 oid moeten zien staan (een stuk of wat nullen ipv iets anders na 0.72 of 0.52)
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 09:18:
[...]

Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 15:45:
[...]

Ik heb exact hetzelfde, ik kan wel op download klikken maar de pagina word dan opnieuw geladen...
Dit gebeurd dus in Firefox 3.5.
In ie 8 krijg ik een inlogscherm.
Aangezien het een officiele SonyEricsson cab is neem ik aan dat ik er wel naar mag linken (hoewel googlen ook wonderen doet). Eerste hit in google geeft deze site, waar ook de download van de cab te vinden is.
Om hem Engelstalig te krijgen moet je SPBMobileShell.txt verwijderen zoals gram501 hier al zegt.

[ Voor 26% gewijzigd door gwystyl op 12-08-2009 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

gwystyl schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 18:09:
[...]

Voor het flashen van custom roms moet je hard-spl doen. Die verandert de bootloader zo, dat hij niet gaat zeuren bij custom roms. HardSPL wil zeggen dat hij de bootloader echt vervangt, en dat die dus zo blijft tenzij je er wat aan doet. SoftSPL omzeilt de rom-check 1x, maar verandert de bootloader niet echt. Die heb ik alleen nog niet echt gezien voor de Xperia; alleen HardSPL volgens mij.
Als je hem voor garantie terugbrengt, is het handig om de stock spl terug te zetten. Het flashen daarvan gaat op dezelfde manier als HardSPL, en is in hetzelfde topic weer te vinden. Je kan merken dat het gelukt is door naar de bootloader te gaan; je zou dan 0.72.00000 oid moeten zien staan (een stuk of wat nullen ipv iets anders na 0.72 of 0.52)
[...]

[...]

Aangezien het een officiele SonyEricsson cab is neem ik aan dat ik er wel naar mag linken (hoewel googlen ook wonderen doet). Eerste hit in google geeft deze site, waar ook de download van de cab te vinden is.
Om hem Engelstalig te krijgen moet je SPBMobileShell.txt verwijderen zoals gram501 hier al zegt.
Het is me inderdaad gelukt met die instructiefilmpjes op xda... er staat nu zoals jij hier boven al aangeeft 0.72.0000

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:31:
[...]

Of gewoon geduld hebben. Als je hem helemaal leeg hebt getrokken kan het even duren voor hij doorheeft dat hij weer aan moet als hij aan de lading ligt. In het ergste geval kan dit >15 min duren. Gewoon aan de lader leggen en wat anders gaan doen dus. Als dat niet helpt is je batterij misschien brak?
Ok... even ter informatie.

Het schijnt een net zo vaak voorkomend voor te komen als de scheurtjes. Als je goed googled vind je veel fora hierover.

De SE batterijen kunnen als ze echt leeg zijn onder de 3.7 volt komen. Zodra dat gebeurd dan zegt de Xperia dat hij niet mag opstarten en niet deze batterij kan bijladen.

Dit doet hij door onder de aan uit knop een rood lampje te laten branden als je hem in de lader steekt.

Om te illustreren dat dit echt super vaak voorkomt....

Vodafone gebeld hierover. Toestel is via hun aangekocht en pas 2 maanden oud. Vodafone verteld dat de batterij niet onder garantie valt. MAAR ze willen wel dat ik een nieuwe batterij koop en dan het aankoop bewijs doorfax aan ze. Dat crediteren ze dan op mijn telefoon rekenen. Wat natuurlijk goede service is. (maar ook een teken dat dit echt belachelijk vaak voorkomt bij de Xperia).

Ik een nieuwe batterij gekocht. Ding eerst helemaal opgeladen. (Via het toestel) Toen opgestart... geen probleem. Alles werkt. Ik de batterij 1 maal leeg laten lopen, vannacht en dus vandaag over (tot 16:00 uur).

Batterij laag icoontje kreeg ik na een belletje. Ik telefoon uitgezet en in de lader gelegd. Lampjes lichten netjes op aan de zijkant.. Dus laad netjes dacht ik zo...

Wil ik opstarten 2 uur later... weer rood onder de opstart knop....

En nu dus een 2e batterij kapot.

Of te wel. Laat NOOIT je batterij leeglopen en mocht ie bijna op zijn, dan altijd met telefoon aan laden.

Ik ga nu maar een na-maak batterij kopen. Hopelijk zijn die van betere kwaliteit dan de SE batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieSign
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-05 10:35
gwystyl schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 18:09:
Bijna goed, softSPL is stock SPL. Dit heet softSPL omdat deze bij elke flash met een officiele ROM opnieuw geflashed word (evenals het OS en de radio).
Firecow schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 18:54:Het is me inderdaad gelukt met die instructiefilmpjes op xda... er staat nu zoals jij hier boven al aangeeft 0.72.0000
En als je dan nu via SEUS de laatste versie van je officiele ROM flashed dan komt er 0.78.0000 te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoel dus onder de 3.4 ipv 3.6
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 21:01:
[...]

Het schijnt een net zo vaak voorkomend voor te komen als de scheurtjes. Als je goed googled vind je veel fora hierover.

De SE batterijen kunnen als ze echt leeg zijn onder de 3.7 volt komen. Zodra dat gebeurd dan zegt de Xperia dat hij niet mag opstarten en niet deze batterij kan bijladen.

Dit doet hij door onder de aan uit knop een rood lampje te laten branden als je hem in de lader steekt.

Vodafone gebeld hierover. Toestel is via hun aangekocht en pas 2 maanden oud. Vodafone verteld dat de batterij niet onder garantie valt. MAAR ze willen wel dat ik een nieuwe batterij koop en dan het aankoop bewijs doorfax aan ze. Dat crediteren ze dan op mijn telefoon rekenen. Wat natuurlijk goede service is. (maar ook een teken dat dit echt belachelijk vaak voorkomt bij de Xperia).

Ik een nieuwe batterij gekocht. Ding eerst helemaal opgeladen. (Via het toestel) Toen opgestart... geen probleem. Alles werkt. Ik de batterij 1 maal leeg laten lopen, vannacht en dus vandaag over (tot 16:00 uur).

Batterij laag icoontje kreeg ik na een belletje. Ik telefoon uitgezet en in de lader gelegd. Lampjes lichten netjes op aan de zijkant.. Dus laad netjes dacht ik zo...

Of te wel. Laat NOOIT je batterij leeglopen en mocht ie bijna op zijn, dan altijd met telefoon aan laden.

Ik ga nu maar een na-maak batterij kopen. Hopelijk zijn die van betere kwaliteit dan de SE batterijen.

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Zo ik heb dus gratis spb3 erop gezet, en moet zeggen dat het er erg gelikt uit ziet.
en gaat nog rap ook.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• 13art

13art

Moderator Mobile
Je bent me net even voor.
Ook ik heb vanochtend de nieuwe SPB 3.0.1 erop gezet. Damn dat blaast echt nieuw leven in je X1!!!
Ziet er super uit. Vinger gebruiksvriendelijk.
Mooi is ook die widgets die je erin kan zetten. Zou alleen mooi zijn als er nog speciale widgets uitkomen zoals op de iPhone.

Voor diegene die het ook willen, hier kan je hem downloaden. Het is gewoon legaal want hij is gratis te downloaden op de Koreaanse site van de X1.
Hij is wel alleen in het Koreaans en Engels. Wil je hem in het engels dan moet je even de SpbMobileShell.txt verwijderen in "program files/spb mobile shell" (of programmabestanden als je X1 toestel een Nederlandse Rom erop heeft).

Verder moet je nog even een fix.zip downloaden en installeren die je hier kan vinden.
Gewoon de zip uitpakken. De originele MobileSHell.exe vervangen voor diegene in de "program files/spb mobile shell" map (of programmabestanden als je X1 toestel een Nederlandse Rom erop heeft). En dan nog de .reg file importeren in je registry editor, bijv Resco Registry. Klaar ben je. Nu heb je alles goed werkend.

De eerst keer dat je het start kan het zijn dat de carousel even lang moet laden, maar dat is eenmalig daarna werkt het super. Vele malen beter dan de SPB 2.0!!!

Enjoy!!!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Het rode lampje onder de opstartknop heb ik ook een aantal keer gehad. Je kunt het meestal oplossen door de telefoon lang (24 uur) aan de lader te hangen. Daarna geeft hij vaak weer een teken van leven. Een nieuwe batterij kopen heb ik nog nooit hoeven doen.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Oke ik heb verschillende roms geprobeerd op mijn xperia (oa. wm6.5 christian en touch-it ofzo) maar nu wil ik de originele rom er weer op zetten... echter is dit alleen een .image file. Iemand die weet hoe ik die op mijn xperia krijg :) ?

Verwijderd

@o rey, waarom wil je weer terug naar de originele rom? Wat zijn je ervaringen met custom roms?

• o rey
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:48:
@o rey, waarom wil je weer terug naar de originele rom? Wat zijn je ervaringen met custom roms?
Windows mobile 6.5 werkt in principe veel beter maar is nog redelijk instabiel en traag. En de touch-it rom werkt gewoon helemaal voor geen meter (misschien had ik een oude versie ofzo?). Trage menu's etc.

De hele xperia bevalt mij gewoon niet.. heb ook een scheur in mijn behuizing, maar heb er geen vertrouwen in dat een reparatie het probleem voorgoed oplost (iemand interesse in mijn xperia ?)

ohja heb op xda een oplossing gevonden voor mijn image probleem... gewoon renamen :+

Verwijderd

Duidelijk. Ik heb inderdaad gelezen dat 6.5 nog instabiel is. En over touch-it rom, ik had ergens gelezen dat 10.1 erg stabiel en vloeiend is. Daar zou ik wel meer over willen weten. Ik heb echter liever een Nederlandse rom. En over de scheuren wil ik het liever niet over hebben. Ik heb het namelijk voor de vierde keer gestuurd voor reparatie en ik lees net vanuit track & trace dat die WEER wordt gerepareed ipv dat ik een nieuwe krijg...grrr...

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:12
Ik ben ook (vanwege trage, instabiele 6.5 roms en geen behoefte aan TF3D etc) terug gegaan naar de R3A rom, maar dan nu met het SPB mobile shell 3 panel. Geen spijt van!

Misschien dat ik 6.5 weer ga proberen als er een officiele release van is, maar voorlopig ben ik weer een stuk blijer (geen rare sms vertragingen, ringtones die niet af gaan, schermen die blijven hangen etc) :)

• Bl4ckviper

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Weet iemand of er een mediaplayer beschikbaar is die kan openen van netwerk schijven?

Dus via verkenner naar \\<lan schijf>\files\filmpje.avi kunnen openen..

Via de windows media player is het ook niet mogelijk te bladeren naar lan schijven..

Verwijderd

welk contact proggie gebruiken jullie? bij mij moet elk nummer aparte naam hebben...dus alle personen staan er dubbel in?

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Bl4ckviper schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 17:13:
Weet iemand of er een mediaplayer beschikbaar is die kan openen van netwerk schijven?

Dus via verkenner naar \\<lan schijf>\files\filmpje.avi kunnen openen..

Via de windows media player is het ook niet mogelijk te bladeren naar lan schijven..
Ik weet wel dat total commander remote bestanden kan benaderen. Misschien dat dit werkt als je vanuit daar de bestanden opent. Kan atm niet testen voor je :/

• Bl4ckviper

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Bedoel je total commander? Maar dat is toch gewoon ook een verkenner..

Probleem is dat dubbelklikken ofzo in verkenner niet werkt..
En ook bladeren via Windows mediaplayer niet. Dit kan alleen naar lokale mappen

• DieSign
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 15:26:
Duidelijk. Ik heb inderdaad gelezen dat 6.5 nog instabiel is. En over touch-it rom, ik had ergens gelezen dat 10.1 erg stabiel en vloeiend is. Daar zou ik wel meer over willen weten. Ik heb echter liever een Nederlandse rom. En over de scheuren wil ik het liever niet over hebben. Ik heb het namelijk voor de vierde keer gestuurd voor reparatie en ik lees net vanuit track & trace dat die WEER wordt gerepareed ipv dat ik een nieuwe krijg...grrr...
Touch IT v10 (laatste versies zijn 10.31 en 10.4) is wm6.1. Als je de laatste Touch IT met wm 6.5 wil proberen moet je hier kijken naar Touch IT v13 en Touch IT Leo:
http://htcpedia.com/forum/forumdisplay.php?f=120
Ste7en schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 19:28:
[...]

Ik weet wel dat total commander remote bestanden kan benaderen. Misschien dat dit werkt als je vanuit daar de bestanden opent. Kan atm niet testen voor je :/
Je kunt inderdaad vanuit Total Commander netwerk locaties benaderen en muziek en/of video bestanden openen. Windows Media Player wordt ook opgestart, maar geeft als error dat het bestand niet afgespeeld kan worden.

Verwijderd

Voor de mensen die SPB Mobile Shell 3.01 en Galarm (0.6.4.) gebruiken, even het volgende!!
Na verloop van tijd heb je geen ringtone geluid meer als je gebeld wordt, kennelijk bijt dit elkaar.
Ik heb dit op SEX 1 en op de HTC Diamond mogen ervaren. Meerdere keren verwijderd en weer geinstalleerd, maar dit euvel kwam steeds terug :?

Het is dat ik per ongeluk een latere versie van galarm heb verwijderd, anders had ik spb 3.01 weer draaien, want die is echt mooi. En voor galarm moet je tegenwoordig betalen en ik blijf een hollander.
Of heeft iemand nog versie 0.8.4 ergens online staan?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2009 21:31 ]

• Bl4ckviper

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Aaah dat werkt ;) met total commander..

Alleen is er ook een player om xvid te spelen?

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bl4ckviper schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 21:35:
Aaah dat werkt ;) met total commander..

Alleen is er ook een player om xvid te spelen?
TCPMPlayer 0.81 voor Touch HD speelt een heleboel af bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper

Bl4ckviper

BlaBlaBla

gwystyl schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 22:30:
[...]

TCPMPlayer 0.81 voor Touch HD speelt een heleboel af bij mij.
Daar kan ik hem niet downloaden ook niet als ik registreer verder niet echt te vinden.

zou jij hem naar mij toe willen sturen? of weet je wellicht andere link..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ik kan hem inderdaad ook niet downloaden na registratie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Thnx!

Hmmm na installatie crasht het programma steeds bij mij :(

[ Voor 86% gewijzigd door 13art op 14-08-2009 05:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een korte vraag die ik niet even terug kan vinden in dit lange topic.

Zelf heb ik een HTC Touch Pro 2 (ook window mobile 6.1) die ik regelmatig als modem gebruik vvoor mijn laptop.
Als ik mijn mobiel koppel met USB aan laptop krijg ik 3 opties: active sync, diskdrive en gedeeld internet.

Is dit hetzelfde bij de Experia?

Ofwel, kan ik de Experia als modem gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:53:
Ik heb een korte vraag die ik niet even terug kan vinden in dit lange topic.

Zelf heb ik een HTC Touch Pro 2 (ook window mobile 6.1) die ik regelmatig als modem gebruik vvoor mijn laptop.
Als ik mijn mobiel koppel met USB aan laptop krijg ik 3 opties: active sync, diskdrive en gedeeld internet.

Is dit hetzelfde bij de Experia?

Ofwel, kan ik de Experia als modem gebruiken?
Ja dat werkt precies hetzelfde bij de xperia :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o rey schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:15:
[...]

Ja dat werkt precies hetzelfde bij de xperia :9
super!! :+
Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

En als je die optie niet krijgt, moet je bij instellingen - verbindingen - USB to PC de gewenste optie aanklikken (en/of het vinkje bij 'niet meer vragen bij aansluiten' uitzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 22:11
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 21:30:
Voor de mensen die SPB Mobile Shell 3.01 en Galarm (0.6.4.) gebruiken, even het volgende!!
Na verloop van tijd heb je geen ringtone geluid meer als je gebeld wordt, kennelijk bijt dit elkaar.
Ik heb dit op SEX 1 en op de HTC Diamond mogen ervaren. Meerdere keren verwijderd en weer geinstalleerd, maar dit euvel kwam steeds terug :?

Het is dat ik per ongeluk een latere versie van galarm heb verwijderd, anders had ik spb 3.01 weer draaien, want die is echt mooi. En voor galarm moet je tegenwoordig betalen en ik blijf een hollander.
Of heeft iemand nog versie 0.8.4 ergens online staan?
Google ff op G-alaram 1.46 of 1.5.1. Daar zijn nog steeds downloadlinkjes voor te vinden en dit zijn volgens mij de laatste versies die nog gratis zijn. functioneert bij mij prima icm SPB mobile shell 3.01.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Nou weet niet, maar bij mijn Xperia met een Generic UK rom zit die optie er niet bij.
Nog nooit die keuze gehad trouwens.
Bij USB to PC staat het volgende:

Select the type of USB Connection to your PC.
- ActiveSync (Sync with Outlook)
+ Enable advancenetwork functionality
(Clear this check box if ActiveSync does not recognize the device)
- DiskDrive (Faster file transfer)

Meer staat er op mijn Xperia niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 11:22

E-Rick

I love it :7

In het nederlands staat wat je zoekt onder programma's > Tools > gedeelde internetverbinding

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcieking schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 11:52:
Het rode lampje onder de opstartknop heb ik ook een aantal keer gehad. Je kunt het meestal oplossen door de telefoon lang (24 uur) aan de lader te hangen. Daarna geeft hij vaak weer een teken van leven. Een nieuwe batterij kopen heb ik nog nooit hoeven doen.
Helaas heeft dit nog nooit bij mij geholpen.
Bij de gsm winkel hebben ze het over de batterij een schokgeven. (volgens mij gooien ze met een laag voltage, er dan veel amperes doorheen)
Heb nu dus hier al 2 kapotte accu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:22:
Nou weet niet, maar bij mijn Xperia met een Generic UK rom zit die optie er niet bij.
Nog nooit die keuze gehad trouwens.
Bij USB to PC staat het volgende:

Select the type of USB Connection to your PC.
- ActiveSync (Sync with Outlook)
+ Enable advancenetwork functionality
(Clear this check box if ActiveSync does not recognize the device)
- DiskDrive (Faster file transfer)

Meer staat er op mijn Xperia niet bij.
Als het niet bij USB to PC staat, kan het een apart programmaatje zijn genaamd Internet Connection Sharing of Gedeeld Internet (of iets van die strekking).Het icoontje is een wereldbol met twee gele pijlen eromheen.
ApoC schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:22:
[...]

Google ff op G-alaram 1.46 of 1.5.1. Daar zijn nog steeds downloadlinkjes voor te vinden en dit zijn volgens mij de laatste versies die nog gratis zijn. functioneert bij mij prima icm SPB mobile shell 3.01.
Ik had hem hier vandaan, maar hij werkt niet goed samen met mijn rom (Touch-IT Leo III)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApoC schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:22:
[...]

Ik had als laatste versie 0.8.4, en die was nog gratis.
En welke de laatste gratis versie was, weet ik niet.
Maar ik wil graag 0.8.4. of hoger,zolang het maar gratis is, en met google niets downloadbaar kunnen vinden.

Behalve site's waar je verplicht moet registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper

Bl4ckviper

BlaBlaBla

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 05:09:
Thnx!

Hmmm na installatie crasht het programma steeds bij mij :(
LoL

Unexpected program failure. please sen crash.txt to the developers. program will now exit.

Werkt lekker dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gommers
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-09 20:58
Is er een manieerrr om de interne gps zender aan te laten wanneer de telefoon in slaapstand zit. Ik wil namelijk de instructies via mijn headset horen, maar zodra ik de boel vergrendel met de power knop valt het gps signaal bij tomtom blijkbaar weg, en weg is je gps. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:31:
[...]

Ik had hem hier vandaan, maar hij werkt niet goed samen met mijn rom (Touch-IT Leo III)
Ik heb hem ff binnen gehaald en geinstaleerd, kan alleen de sluimer functie niet vinden.
Iemand enig idee waar die zit in versie Galarm 1.5.1.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Gommers schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:12:
Is er een manieerrr om de interne gps zender aan te laten wanneer de telefoon in slaapstand zit. Ik wil namelijk de instructies via mijn headset horen, maar zodra ik de boel vergrendel met de power knop valt het gps signaal bij tomtom blijkbaar weg, en weg is je gps. Iemand een oplossing?
Ik heb de mijne altijd aan staan maar wil ook wel via mijn bleutooth oording de instructies horen.. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieSign
KITCHEN UPDATE | dmX1 NL 23028

Ik heb een nieuwe versie van mijn Nederlandse Windows Mobile 6.5 kichen online gezet, zie hiervoor ROM topic @ xda-devs.

release notes 20090814
* build 23028
* GoogleMaps 3.2.0
* new Visualkitchen 1.8.1
* camera van R3A beta (met geotagging)

hf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:22:
[...]

Ik heb hem ff binnen gehaald en geinstaleerd, kan alleen de sluimer functie niet vinden.
Iemand enig idee waar die zit in versie Galarm 1.5.1.?
Bij algemene instellingen van alarmen volgens mij, maar het kan zijn dat je het per alarm kan instellen. Je kan in ieder geval kiezen voor een bepaalde tijd, een aantal herhalingen, of je een puzzel moet oplossen voor je het alarm af kan zetten enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:00:
[...]

Bij algemene instellingen van alarmen volgens mij, maar het kan zijn dat je het per alarm kan instellen. Je kan in ieder geval kiezen voor een bepaalde tijd, een aantal herhalingen, of je een puzzel moet oplossen voor je het alarm af kan zetten enz.
Bedankt voor de info, maar in versie 1.4.6 en 1.5.1. kan dit niet meer omdat de SEX1 geen kantel sensor heeft, en de sluimer functie heeft dit nodig. Blijkbaar zijn de hogere versie voor de HTC geschreven |:( Al zoekende heb ik versie 0.9.5. gevonden en daar kan het nog wel bij.

Dus ik heb nu versie 0.9.5 van Galarm draaien samen met SPB Mobile Shell 3.01, en ik zal eens kijken of de problemen tussen beide programma's voorbij zijn, zo niet zal ik het hier melden.
Allen bedankt voor het meedenken _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2009 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Heb me toch een vreemd probleempje.......
Volgens mij is het gekomen na installeren van SPB 3.
Elke keer als ik ga sms-en en dan sms venster afsluit is Resco Explorer opgestart... Echt vreemd.
Als ik alleen sms lees is het niet. Het lijkt gekoppeld te zijn aan het uitschuiven van het toetsenbord... Hij doet het ook alleen bij sms of email niet bij andere programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:33
Is er voor de xperia ook een sms teller zodat je kan zien hoeveel smsjes je verstuurd en ontvangt?

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gommers
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-09 20:58
Bl4ckviper schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:59:
[...]

Ik heb de mijne altijd aan staan maar wil ook wel via mijn bleutooth oording de instructies horen.. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Horen via de headset kan zoizo wel, maar idd als je hem vergrendeld valt tomtom's intern gps signaal weg. Hoe dat met bluetooth eventueel zit weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 20:27
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 21:01:
[...]

Ik heb dit dus meerdere keren gehad op vakantie in Italie en Zwitserland. Dit terwijl ik eigenlijk voor navigatie eigenlijk wel afhankelijk was van de X1. Heb diverse keren een rood lampje gehad op mijn aan/uit knop.

Ik schrik me de tering en kreeg het toestel dus niet meer aan. Pas na 48 uur aan de lading begon hij weer bij te laden. Scheelde me inderdaad weer frustratie tijdens de vakantie maar goed.

Bij laatste streepje ding aan de lading. Anders rood lampje onder de aan/uit knop en helpt alleen laden voor minimaal 24 a 48 uur. Ik heb er niet echt van geleerd en het gebeurde mij dus 4 keer :-S Maar nog steeds is hij weer tot leven te krijgen (b.t.w. niet aan te raden voor de levensduur v/d accu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24
Qosmic schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:50:
Is er voor de xperia ook een sms teller zodat je kan zien hoeveel smsjes je verstuurd en ontvangt?
Dat heb ik gevonden in het programma BatteryStatus 0.05.126. Het is alleen wel een today-plugin en het is ook alleen zichtbaar op het today screen. Er zijn ook wel latere versie van BatteryStatus maar daar heb ik nooit aan kunnen wennen. Misschien wel de moeite waard om te proberen, anders werkt deze versie geweldig. Inkomende en/of uitgaande smsjes, telefoontjes en dataverkeer kan er mee bijhouden...
Na installatie wel even instellen want standaard is het programma bedoelt voor het bijhouden van je batterij, onder de optie CallTimes is dit in te stellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hier geen last van een 'dode' batterij. Één keer per ongeluk helemaal leeg laten lopen kon hem daarna de volgende ochtend gewoon weer aan de lader hangen. Geen problemen niks.Ging gewoon opladen zoals die moest doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Net helemaal leeg gelopen op decibel.. hangt nu in de lader en ging net zonder problemen aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Gommers schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:07:
[...]

Horen via de headset kan zoizo wel, maar idd als je hem vergrendeld valt tomtom's intern gps signaal weg. Hoe dat met bluetooth eventueel zit weet ik niet.
Mij nog niet gelukt.. dus ben wel nieuwsgierig hoe dat in te stellen is.. vond ook niet echt iets in het optie scherm van tomtom..
Heb tom tom 7 btw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendier2710
  • Laatst online: 18:17
Heeft iemand net als ik nog steeds problemen met bluetooth? Heel erg vervelend als ik in de auto zit, gebeld wordt, ik met de headset opneem en dat bluetooth direct uitgezet wordt. Ik heb de laatste firmware al geinstalleerd. Het is iets beter geworden, maar helemaal weg is het probleem nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DieSign schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 20:44:
[...]

Touch IT v10 (laatste versies zijn 10.31 en 10.4) is wm6.1. Als je de laatste Touch IT met wm 6.5 wil proberen moet je hier kijken naar Touch IT v13 en Touch IT Leo:
http://htcpedia.com/forum/forumdisplay.php?f=120
Bedankt voor je reactie. Wat is jouw advies bij deze rom? Welke vind je snel/stabiel? En bestaat er de mogelijkheid om die Touch IT v13 naar Nederlands te vertalen? Want ik weet dat itje dit niet wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 18:24:
[...]

Bedankt voor je reactie. Wat is jouw advies bij deze rom? Welke vind je snel/stabiel? En bestaat er de mogelijkheid om die Touch IT v13 naar Nederlands te vertalen? Want ik weet dat itje dit niet wil doen.
Het lijkt me makkelijker om de NL WM6.5 rom te voorzien van Manila, of dat te vragen aan de ontwikkelaar (Lokatho op XDA, DieSign hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reden waarom ik dat vraag is, omdat veel mensen zeggen dat de rom van Itje snel en stabiel is. Daarom zou ik graag die rom willen installeren...maar dan in het Nederlands :D Ik heb er geen ervaring mee en weet ook niet hoeveel moeite het kost om de rom te vertalen. Vandaar dat ik het vraag. Dat de rom Nederlands is weegt veel bij mij. Daarnaast vind ik het belangrijk dat de rom stabiel is. Dit is ook de reden waarom ik tot nu toe geen custom rom heb uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 00:31:
De reden waarom ik dat vraag is, omdat veel mensen zeggen dat de rom van Itje snel en stabiel is. Daarom zou ik graag die rom willen installeren...maar dan in het Nederlands :D Ik heb er geen ervaring mee en weet ook niet hoeveel moeite het kost om de rom te vertalen. Vandaar dat ik het vraag. Dat de rom Nederlands is weegt veel bij mij. Daarnaast vind ik het belangrijk dat de rom stabiel is. Dit is ook de reden waarom ik tot nu toe geen custom rom heb uitgeprobeerd.
Het vertalen is volgens mij niet letterlijk vertalen van pakketjes/teksten, maar vervangen van engelstalige windows-bestanden door nederlandstalige. Daarmee kan je ook weer extra/andere samenwerkingsproblemen krijgen tussen bestanden/versies, dus het moet iig grondig getest worden voor het goed werkt. Vandaar dat bijv Itje niet zo happig is op het maken van multilanguage roms.
Er zijn nu volgens mij twee NL WM6.5 roms, van Killer8nl en Lokatho; ik weet niet hoe snel en stabiel die zijn, maar er is in ieder geval van beide een thread met ervaringen. Kijk daar maar eens in en probeer ze voor de gein. Als het niet bevalt kan je altijd nog terug naar je stock rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:55

bakvis

Tweakers.Nerd

Heeft iemand misschien een idee of de nieuwste TouchFlo (welke ook in itje's rom wordt gebruikt) al als losse CAB beschikbaar is? Ik ben al een 2-tal dagen aan het zoeken maar ik kan hem nog niet vinden. Alles wat ik vind zijn cab's die niet installeren omdat ze geen geldige handtekening hebben.

Is er dus ergens een CAB beschikbaar, of is deze nog in ontwikkeling?

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Je moet even zoeken op TF3D panel dan moet je hem wel vinden.
Ik had hem ook maar vond het maar niks, ben veel meer tevreden met SPB 3
Heeft alles wat ik nodig heb, is lekker snel, werkt soepel. Dus misschien is het ook voor jou een optie?

Hier wat screenies om indruk te geven.
Afbeeldingslocatie: http://xs842.xs.to/xs842/09341/capture001436.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs842.xs.to/xs842/09341/capture002330.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs842.xs.to/xs842/09341/capture003590.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs842.xs.to/xs842/09341/capture004169.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door 13art op 18-08-2009 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

bakvis schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 21:18:
Heeft iemand misschien een idee of de nieuwste TouchFlo (welke ook in itje's rom wordt gebruikt) al als losse CAB beschikbaar is? Ik ben al een 2-tal dagen aan het zoeken maar ik kan hem nog niet vinden. Alles wat ik vind zijn cab's die niet installeren omdat ze geen geldige handtekening hebben.

Is er dus ergens een CAB beschikbaar, of is deze nog in ontwikkeling?
Dat zijn pakketjes van de HTC Leo die nog uit moet komen over een paar maanden. Als je graag wilt kan je zelf een rom bouwen met de kitchen die beschikbaar is en de Leo-pakketjes gebruiken als OEM, maar hij is (nog) niet beschikbaar als cab volgens mij. De Manila cabs die op het net zwerven zijn volgens mij nog versie 1, die eind 2008 naar de X1 geport zijn. Een beperking van Manila 2.5 is dat het alleen werkt met Windows 6.5 voor zover ik weet, dus als je het wil gebruiken met WM6.1 heb je sowieso een probleem.

Maar verder ben ik met DJWannaB2002: manila 2.5 begint na een tijdje (kleine twee weken?) trager aan te voelen, en ik kreeg zelfs out of memory meldingen. Ik heb TouchFLO op het moment dus uitgezet en ben ook weer terug bij SPB Mobile Shell 3. ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Laatst online: 06-09 09:30
Hebben meer mensen het idee dat met de nieuwe SPB 3 panel je batterij sneller leeg loopt? Ik vind dit echt een geweldig panel en wil het ook blijven gebruiken maar het verschil is nu 3 dagen met mijn standaard panel en 1 dag met SPB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Zou het eigenlijk niet weten.
Toen ik vannacht naar bed ging zat de accu nog op 90% en nu weer. Als ik straks weer in de auto stap naar het werk hang ik hem weer aan de lader. Dus bij mij is die nooit leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schimanski schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:26:
Hebben meer mensen het idee dat met de nieuwe SPB 3 panel je batterij sneller leeg loopt? Ik vind dit echt een geweldig panel en wil het ook blijven gebruiken maar het verschil is nu 3 dagen met mijn standaard panel en 1 dag met SPB.
Nee helemaal niet, maar heb je niet een andere accu vreter aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amok
  • Laatst online: 17-09 22:44
SPB3 net installed op me X1, ziet er goed uit!! en door het menu navigeren gaat smoothhh...
bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Enjoy, als je er nog vragen over hebt vraag gerust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr paaj
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:47
Ik heb laatst de Itje's Rom met WM6.5 geprobeerd TFD werkte wel sneller dan in de 10.4, maar dit heb ik 10 minuten volgehouden, de looks van WM 6.5 is zo afgrijselijk, dat ik weer ben terug gegaan naar zijn 10.4, maar TFD vind ik traag en niet te doen. WM 6.5 is niet echt vooruit gegaan op de vinger vriendelijkheid zoals SPB dit heeft.

Ik heb SPB aangekocht omdat ik het echt een toegevoegde waarde vond ipv als panel te gebruiken. Dus nu heb ik Itje's Rom 10.4 met SPB 3. Snel en SPB is bij mij ook in het NL :)

De T-Mobile theme vind ik zeer sober en strak, ik kan niet kijken naar de standaard themes om SPB heen van WM. Alsof we weer terug zijn bij Windows 3.1...

SPB is echt geen accu vreter, anders zou ik er niet mee kunnen werken(3 dagen bij redelijk mail/bellen en af en toe sms)

[ Voor 8% gewijzigd door dr paaj op 19-08-2009 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Jammer dat je SPB gekocht hebt, of je moet hem percee in het Nederlands willen hebben, want hij was ook gewoon legaal te downloaden alleen dan heb je hem wel in het Japans of Engels (of was het nou Chinees???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb SPB aangekocht omdat ik het echt een toegevoegde waarde vond ipv als panel te gebruiken. Dus nu heb ik Itje's Rom 10.4 met SPB 3. Snel en SPB is bij mij ook in het NL :)
Maar ik neem aan dat je nu dan niet de mooi geïntegreerde panel-versie hebt? Want ik heb begrepen dat die er in het nederlands niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 14:45:
[...]

Maar ik neem aan dat je nu dan niet de mooi geïntegreerde panel-versie hebt? Want ik heb begrepen dat die er in het nederlands niet is.
Ik heb ze beide, maar niet allebei geïnstalleerd. Ik ga nog een keer proberen of dat zin heeft (of het één functies toevoegt aan de ander) in beide mogelijke volgorden: eerst panel, dan programma, of andersom.
Gewone mist de panel functie (wel erg handig), de totale kan het start menu overnemen (ook erg handig). Weet iemand of er een overzichtje is met welke functies beide dingen wel of niet hebben? Ik neem aan dat het verschil van 4 of 7 mb uit wat meer verschillen bestaat dan alleen de extra talen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:20:
[...]

Dus ik heb nu versie 0.9.5 van Galarm draaien samen met SPB Mobile Shell 3.01, en ik zal eens kijken of de problemen tussen beide programma's voorbij zijn, zo niet zal ik het hier melden.
Allen bedankt voor het meedenken _/-\o_
Versie 0.9.5 van Galarm verwijderd, liep een paar keer vast bij het afgaan |:( en dat kan ik niet hebben.
Voorlopig maar ff de standaard wekker gebruiken 8)7
Of heeft iemand anders nog een goede wekker, met sluimer functie en waarbij je alle dagen van de week kunt selecteren?

• Nixweerd
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 21:12
http://rapidshare.com/files/269347115/galarm_1.5.1.cab

Dit is versie 1.5.1, die was nog gratis en werkt heel prettig, heb er voor zover geen problemen mee gehad

[ Voor 3% gewijzigd door Nixweerd op 20-08-2009 05:44 ]

Verwijderd

Nixweerd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 05:41:
http://rapidshare.com/files/269347115/galarm_1.5.1.cab

Dit is versie 1.5.1, die was nog gratis en werkt heel prettig, heb er voor zover geen problemen mee gehad
Hierbij werkt de sluimer functie niet, omdat de SEX1 geen kantelsensor heeft,toch?

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 07:29:
[...]

Hierbij werkt de sluimer functie niet, omdat de SEX1 geen kantelsensor heeft,toch?
Sluimeren werkt dan wel, alleen die manier van uitzetten is uitgeschakeld. Je kan nog steeds kiezen voor STOP of SLUIMER volgens mij.

• dr paaj
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:47
DjWannaB2002 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 10:10:
Jammer dat je SPB gekocht hebt, of je moet hem percee in het Nederlands willen hebben, want hij was ook gewoon legaal te downloaden alleen dan heb je hem wel in het Japans of Engels (of was het nou Chinees???)
Vind ik niet... De panels ben ik niet van overtuigd... Dat ik moet wisselen van panel om muziek te luisteren en dan mijn mail niet te kunnen openen vind ik omslachtig.

Snellere updates van de software dan de panelversie, deze is pas een 2 weken naar versie 3 gezet ik werk er al 3 maanden mee.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hoezo mail niet lezen? Heb hier geen problemen mee, maar moest wel inderdaad even een fix installeren.
Maar inderdaad software updates kan handig zijn, al ben ik nog niet ergens tegenaan gelopen waarvan ik denk dat er een fix nodig zou zijn.

Ow wacht je hebt het over muziek luisteren en dan je mail niet kunnen openen. Hmmm nou ter plekke even geprobeerd maar ik kan gewoon muziek luisteren en tegelijk ook mijn mail/sms openen. Kwestie van de muziek widget een muzieklijst zetten, terug naar je today scherm. Muziek gaat gewoon door en dan kan je gewoon naar je mail. Zonder dat ik daarvoor naar een andere panel oid hoef :)

Maar goed zo tevreden als ik ben met de gratis versie ben jij met de betaalde :)

• exabart
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-04 16:54
gwystyl schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 08:57:
[...]

Sluimeren werkt dan wel, alleen die manier van uitzetten is uitgeschakeld. Je kan nog steeds kiezen voor STOP of SLUIMER volgens mij.
Sluimeren werkt gewoon met 1.5.1 op de X1. Gewoon zelf even een alarm instellen via de wizard en aangeven hoe je wilt sluimeren, de optie kantelsensor is automatisch uitgeschakeld omdat de X1 deze (helaas) niet heeft.

Verwijderd

exabart schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 12:54:
[...]

Sluimeren werkt gewoon met 1.5.1 op de X1. Gewoon zelf even een alarm instellen via de wizard en aangeven hoe je wilt sluimeren, de optie kantelsensor is automatisch uitgeschakeld omdat de X1 deze (helaas) niet heeft.
Ga ik dat nog ff uitproberen, thanks voor de info.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 22:57:
[...]

Versie 0.9.5 van Galarm verwijderd, liep een paar keer vast bij het afgaan |:( en dat kan ik niet hebben.
Voorlopig maar ff de standaard wekker gebruiken 8)7
Of heeft iemand anders nog een goede wekker, met sluimer functie en waarbij je alle dagen van de week kunt selecteren?
Ik heb in het begin ook veel last gehad van vastlopers bij Galarm. Bij mij leek ie vooral vaak vast te lopen op het automatisch uitschakelen van het scherm op het moment dat je op de snooze knop drukt. Die optie heb ik dus uitgezet en sindsdien is ie nooit meer vastgelopen :)

PSN id: NL_SToRM

Verwijderd

SToRM666 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 19:49:
[...]

Ik heb in het begin ook veel last gehad van vastlopers bij Galarm. Bij mij leek ie vooral vaak vast te lopen op het automatisch uitschakelen van het scherm op het moment dat je op de snooze knop drukt. Die optie heb ik dus uitgezet en sindsdien is ie nooit meer vastgelopen :)
En snooze is nou de meeste belangrijke optie van een wekker (vindt ik), dus dit gaat hem dus ook niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 23:34:
[...]

En snooze is nou de meeste belangrijke optie van een wekker (vindt ik), dus dit gaat hem dus ook niet worden.
Op mijn Valkyrie ROM stond een (als t goed is gratis) programmetje op genaamd Klaxon -> een soort van gratis versie van G-Alarm...

Enige minpunt eraan is dat er geen doolhof/rekensom lock is om het alarm uit te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Freshnezz schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:47:
[...]

Op mijn Valkyrie ROM stond een (als t goed is gratis) programmetje op genaamd Klaxon -> een soort van gratis versie van G-Alarm...

Enige minpunt eraan is dat er geen doolhof/rekensom lock is om het alarm uit te zetten...
Dat vind ik dan weer geen nadeel :). Als ik ook nog moet gaan nadenken wanneer ik wakker word..... ik kom er ook wel uit als ik dat niet hoef te doen. Ik ga hem iig proberen, hij is hier te vinden en idd freeware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
Door mijn te lange vakantie ben ik een beetje achter komen te lopen met wat de goede roms en cooks zijn op op het xda forum. Ik gebruik nu 10.1 van Smaberg sinds hij uit is. Beste rom tot nu toe, maar als een flash addict wil ik graag weer een verse rom pakken. 6.5 roms zijn nu de standaard geworden met TF3D manila 2.x.
Nu zoek ik een stabiele bug "vrije" rom met landscape support. Welke zijn aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Taarmen schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 23:41:
Door mijn te lange vakantie ben ik een beetje achter komen te lopen met wat de goede roms en cooks zijn op op het xda forum. Ik gebruik nu 10.1 van Smaberg sinds hij uit is. Beste rom tot nu toe, maar als een flash addict wil ik graag weer een verse rom pakken. 6.5 roms zijn nu de standaard geworden met TF3D manila 2.x.
Nu zoek ik een stabiele bug "vrije" rom met landscape support. Welke zijn aan te raden?
Die 10.1 van Smaberg schijnt erg goed te zijn he, op XDA zijn ze lyrisch over die ROM...!!

Ik draai nu zelf de Valkyrie 2.8 LEO ROM met WM 6.5 en TF3D 2.5.... TouchFlo 3D 2.5 ziet er erg goed uit vind ik zelf en is nog meer geintegreed met WinMob... helaas is het nog niet bug vrij (SMSjes zijn bijvoorbeeld niet meer te importeren via PIM) en Landscape wordt ook nog niet ondersteund... TF3D 2.6 (met de meer HTC Hero look) komt er ook aan, maar goed het zal nog wel even duren voordat deze ook bugloos is....

Ben dus op het moment aan het zoeken welke 6.5 ROM met TF3D 2.1 het lekkerst loopt... Touch-IT Xperience 13 en Valkyrie Firestorm 3.0 lijken mij de beste dus die zal ik maar even onder de loep nemen...

maar eerst even een paar dagen die 10.1 van Smaberg uitproberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieSign
Freshnezz schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 02:13:
[...]

Die 10.1 van Smaberg schijnt erg goed te zijn he, op XDA zijn ze lyrisch over die ROM...!!

Ik draai nu zelf de Valkyrie 2.8 LEO ROM met WM 6.5 en TF3D 2.5.... TouchFlo 3D 2.5 ziet er erg goed uit vind ik zelf en is nog meer geintegreed met WinMob... helaas is het nog niet bug vrij (SMSjes zijn bijvoorbeeld niet meer te importeren via PIM) en Landscape wordt ook nog niet ondersteund... TF3D 2.6 (met de meer HTC Hero look) komt er ook aan, maar goed het zal nog wel even duren voordat deze ook bugloos is....

Ben dus op het moment aan het zoeken welke 6.5 ROM met TF3D 2.1 het lekkerst loopt... Touch-IT Xperience 13 en Valkyrie Firestorm 3.0 lijken mij de beste dus die zal ik maar even onder de loep nemen...

EnergyROM 20090814 Standard (niet 2.5) is ook zeker het proberen waard!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 08:27:
Gister ook nog even Sygic Mobile 2009 getest. Wat een verademing is zo'n groot scherm ten opzichte van de Nokia E71. Sygic is alleen nog een beetje traag in de bochten, maar misschien kwam dit doordat ik in de stad bleef en de GPS geen volle ontvangst had.

Ik ben voor het eerst een tevreden WM gebruiker :$ _O-
Ik krijg Sygic 2009 niet aan de praat.
Heb jij tips hoe ik hem aan de praat zou kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Freshnezz schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 02:13:
[...]

Heb de Touch-IT Xperience 13. Touchflo werkt soepel, en snel, rom is vrijwel bugloos (ben ze nog niet tegengekomen). Persoonlijk heb ik touchflo uitgeschakeld en heb WM 6.5 als today-screen. Vind het fijner en sneller werken, en heb het idee dat het minder resources kost (=langere batt.duur) heb daar alleen geen harde cijfers van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 23:34:
[...]

De snooze werkt nog gewoon hoor. Alleen blijft bij mij het scherm nu wat langer branden na het drukken op de snooze knop. Ik zit trouwens met versie 0.9.8.3 en die werkt perfect.

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 24-08-2009 00:16 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

shadownetwork schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 21:15:
[...]

Heb de Touch-IT Xperience 13. Touchflo werkt soepel, en snel, rom is vrijwel bugloos (ben ze nog niet tegengekomen). Persoonlijk heb ik touchflo uitgeschakeld en heb WM 6.5 als today-screen. Vind het fijner en sneller werken, en heb het idee dat het minder resources kost (=langere batt.duur) heb daar alleen geen harde cijfers van.
Ik zal die nog weleens uittesten dan, ik heb nu ook liever een WM 6.5 ROM want die is bij bepaalde schermen toch echt finger-friendlier dan 6.1....

De Smaberg 10.1 ROM werkt als een tierelier trouwens... tot nu toen op zekers wel een van de beste WM 6.1 ROMs die ik heb gehad...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
Freshnezz schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 01:13:
[...]
De Smaberg 10.1 ROM werkt als een tierelier trouwens... tot nu toen op zekers wel een van de beste WM 6.1 ROMs die ik heb gehad...!
De 10.1 van Smaberg is duidelijk de beste custom rom die ik ooit gehad heb voor mijn X1, geen bugs, langste accu, amper merkbare wachttijden.

Draai nu de nieuwe NRGY standard. Werkt goed, wel het gevoel dat het accu vreet ten opzichte van de Smaberg 10.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je de X1 als modem voor je laptop gebruiken?

en zo ja...hoe? (ja, heb al geprobeerd..no luck so far)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 17:42
Kijk eens naar de applicatie internet sharing, kan via usb of bluetooth.
Pagina: 1 ... 24 ... 35 Laatste