Hmm raar panelmanager werkt hier naar behoren gaat ook best snel een ander panel er op.Magicjjk schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 12:35:
[...]
Of er problemen zijn met Opera weet ik niet, daarvoor gebruik ik het programma te weinig.
Wat me wel opvalt, misschien dat ik de enigste ben, is dat de panelmanager niet meer goed werkt. Heb gisteravond mn xperia geupdate en vanaf dat moment heb ik al zeker 6 foutrapporten voorbij zien komen over de panelmanager, daarnaast merk ik ook dat als ik een programma in een panel sluit/minimaliseer (denk hierbij bv aan de windows live panel en dat je messenger minimaliseert) dat ik dan weer terug ben op de today-screen. Wordt dus zeg maar de panel uitgegooid. Dan moet ik ook zeker 3x op de panel-knop drukken en dan pas komen de panels weer te voorschijn, kan ik weer naar een panel toegaan maar hij blijft dezelfde fout houden...
Zijn er meerdere die dit ervaren.
Verder heb ik geen toevoegingen gezien in de update, eigenlijk spijt dat ik hem uitgevoerd heb. Kost toch weer tijd om je hele telefoon in te stellen zoals hij was en heb bovenstaande erbij gekregen...
Wat is er gebeurt met de geruchten dat er bv een nieuwe game toegevoegd zou worden of een nieuwe toetsenbord??
En inderdaad het gerucht van de toetsenbord ben ik ook wel benieuwd naar tot op heden daar niks van kunnen ontdekken.
Het spelletje maakt me niet uit die gooi ik er allemaal toch af gebruik ik dus niet.