Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magicjjk schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 12:35:
[...]

Of er problemen zijn met Opera weet ik niet, daarvoor gebruik ik het programma te weinig.

Wat me wel opvalt, misschien dat ik de enigste ben, is dat de panelmanager niet meer goed werkt. Heb gisteravond mn xperia geupdate en vanaf dat moment heb ik al zeker 6 foutrapporten voorbij zien komen over de panelmanager, daarnaast merk ik ook dat als ik een programma in een panel sluit/minimaliseer (denk hierbij bv aan de windows live panel en dat je messenger minimaliseert) dat ik dan weer terug ben op de today-screen. Wordt dus zeg maar de panel uitgegooid. Dan moet ik ook zeker 3x op de panel-knop drukken en dan pas komen de panels weer te voorschijn, kan ik weer naar een panel toegaan maar hij blijft dezelfde fout houden...

Zijn er meerdere die dit ervaren.

Verder heb ik geen toevoegingen gezien in de update, eigenlijk spijt dat ik hem uitgevoerd heb. Kost toch weer tijd om je hele telefoon in te stellen zoals hij was en heb bovenstaande erbij gekregen...
Wat is er gebeurt met de geruchten dat er bv een nieuwe game toegevoegd zou worden of een nieuwe toetsenbord??
Hmm raar panelmanager werkt hier naar behoren gaat ook best snel een ander panel er op.
En inderdaad het gerucht van de toetsenbord ben ik ook wel benieuwd naar tot op heden daar niks van kunnen ontdekken.
Het spelletje maakt me niet uit die gooi ik er allemaal toch af gebruik ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kicknoize
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
kicknoize schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 12:58:
Ik ben geen echte kenner op dit gebied, dus misschien een vreemde vraag van mijn kant:

zit er op mijn X1 standaard een Flash PLayer o.i.d. (volgens mij niet) en zo ja, hoe kan ik controleren welke versie dat is?
En zo nee, wat kan ik dan het beste er op zetten om bijvoorbeeld flash games te spelen en flash sites te bekijken (bijv. de webversie van Youtube, zonder speciale applicaties/panels)?

Ik kom namelijk allerlei dingen tegen, zoals Flashlite, Flash Player 7 for PPC etc. en heb geen idee wat ik nu het beste kan gebruiken.
Is er nou niemand die mij hier een antwoord op kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 12:04:
[...]

Nou hier heeft wlan de 1e keus boven de gprs hspa verbinding.
Dus stat wlan aan dan doet de mijne het daar mee staat hijuit dan is het natuurlijk gewoon gprs hspa.
Is gewoon ingesteld hier heb er zelf niks aan gedaan cq veranderd.
nou hier gaat het wss over hsdpa, aangezien de snelheid nog altijd trager is dan mijn normaal inet..

enig idee waar ik de voorkeuren kan instellen

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaosstorm
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:45
kicknoize schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 13:10:
[...]

Is er nou niemand die mij hier een antwoord op kan geven?
Uhm.. het licht eraan welke Opera versie je moet hebben Download gewoon flash lite 3.1 en probeer een paar verschillende opera builds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 10-05-2009 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 13:08:
[...]

Hmm raar panelmanager werkt hier naar behoren gaat ook best snel een ander panel er op.
En inderdaad het gerucht van de toetsenbord ben ik ook wel benieuwd naar tot op heden daar niks van kunnen ontdekken.
Het spelletje maakt me niet uit die gooi ik er allemaal toch af gebruik ik dus niet.
Nou mooi dat panelmanager goed werkt want dan zit de fout waarschijnlijk niet in de update. Nou zal zodra ik weer een x tijd heb m'n xperia maar nog een x een hardreset geven, hopelijk lost dat het probleem op...
Dat het spelletje er niet bij zit maakt me ook niet zo gek veel uit..ik noem hem omdat het in 1 adem geroepen werd met het toetsenbord en de growingpanel. Helaas geen van 3en in de update waarvan het toetsenbord het grootste gemis is :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Taarmen schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 11:25:
[...]

Naar je java app. daar gewoon uninstal zoeken.
Somehow, als ik in Java ben en ik klik op een van die java games, is uninstall niet kiesbaar. Ook als je 'verwijder alles' (oid) gebruikt, verwijderd het alles behalve die games. Vandaar dat ik niet weet hoe je het eraf kan gooien.

[ Voor 7% gewijzigd door BoyzNDaHood op 09-05-2009 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Magicjjk schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 17:43:
[...]
Nou mooi dat panelmanager goed werkt want dan zit de fout waarschijnlijk niet in de update.
..
Helaas geen van 3en in de update waarvan het toetsenbord het grootste gemis is :-(
Ik heb de update meteen nadat die beschikbaar was geïnstalleerd en helemaal geen problemen ;)

Maar als je dat toetsenbord dan zo mist, waarom installeer je dan TouchPal niet |:(

Die heb ik er al op staan sinds ik de SEX1 heb. En pas nog ge-updated naar versie 3.5.
Werkt echt fantastisch met vinger vriendelijke grote toetsen.
Je kan er drie talen tegelijk/door elkaar heen mee typen met spelling controle en woord suggestie :+
Denk hierbij aan het Duits en Frans met de speciale letters en tekens op de letters.
Er is ook een 'pagina' met smilies, daar kan je alleen van dromen bij de standaard sw.

En als je er na korte tijd aan gewend bent gebruik je het hardware tb niet meer omdat je alle tekens die je nodig hebt meteen kan intoetsen zonder eerst een paar munu's dieper te moeten zoeken :(

Probeer bijvoorbeeld maar eens zonder extra menu's te moeten gebruiken om het '+' en slash '/ ' -teken in te toetsen.
Dat zijn tekens die je toch regelmatig gebruikt. Echt waardeloos dat toetsenbord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
catt4u schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 19:37:
[...]

Ik heb de update meteen nadat die beschikbaar was geïnstalleerd en helemaal geen problemen ;)

Maar als je dat toetsenbord dan zo mist, waarom installeer je dan TouchPal niet |:(

Die heb ik er al op staan sinds ik de SEX1 heb. En pas nog ge-updated naar versie 3.5.
Werkt echt fantastisch met vinger vriendelijke grote toetsen.
Je kan er drie talen tegelijk/door elkaar heen mee typen met spelling controle en woord suggestie :+
Denk hierbij aan het Duits en Frans met de speciale letters en tekens op de letters.
Er is ook een 'pagina' met smilies, daar kan je alleen van dromen bij de standaard sw.

En als je er na korte tijd aan gewend bent gebruik je het hardware tb niet meer omdat je alle tekens die je nodig hebt meteen kan intoetsen zonder eerst een paar munu's dieper te moeten zoeken :(

Probeer bijvoorbeeld maar eens zonder extra menu's te moeten gebruiken om het '+' en slash '/ ' -teken in te toetsen.
Dat zijn tekens die je toch regelmatig gebruikt. Echt waardeloos dat toetsenbord :(
Touchpal heb ik nog niet geprobeerd maar mijn probleem met extra toetsenbord software is dat het een aantal dingen verpest op mijn telefoon.
Zo werkt woord-aanvulling niet meer, en dat geld ook voor de geadresseerde..normaal zie je als je het begin typt de naam te voorschijn komen, die kan je selecteren en je sms/mail kan verzonden worden. Dit werkt bij mij niet meer na het installeren van dergelijk software, hardreset is dan nog de enigste oplossing.
Heb dit probleem al gehad op mijn TyTN II icm toetsenbord software van de Diamond, maar ook al op de Xperia icm XT9.
Vandaar dat ik niet sta te springen om extra toestenborden te installeren, dit probleem heb ik trouwens niet na het activeren van handschriftherkenning, dit waarschijnlijk omdat het al standaard in windows zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agadir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-07 20:27
Mopperman schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 09:13:
heb sinds kort ook een Xperia X1, toppie toestel...

alleen heb ik het gevoel dat hij met wireless aan dus toch over gprs/umts gaat internetten... iemand enig idee hoe dit aan te passen?

verder krijg ik mijn achtergrond niet goed... nouja... de achtergrond blijft meedraaien terwijl ik dat niet wil, is dat ook uit te zetten?
Ja klopt, je had gelijk bedankt !

Nu heb ik nog een probleem, de update service geeft een fout melding namelijk :
Het product kan niet worden geidentificeerd.
Sluit het af en probeer het nogmaals.

Wie weet hoe dit kan worden verholpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galileo84
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 00:59
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 17:21:
Ik heb dit topic wat doorgespit en en er zijn veel vragen over de xperia spellen, die erg moeilijk te vinden zijn. Ik heb een bestand gemaakt met 52 Xperia Spellen.
Te downloaden op dit forum *weg*
Top! Ben benieuwd. Kun je hem misschien ook ergens posten waar je niet eerst moet registreren?

[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 10-05-2009 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Laatst online: 08-06 01:16
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 17:21:
Ik heb dit topic wat doorgespit en en er zijn veel vragen over de xperia spellen, die erg moeilijk te vinden zijn. Ik heb een bestand gemaakt met 52 Xperia Spellen.
Te downloaden op dit forum *weg*
Mooie site!! >:) :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Ginz op 10-05-2009 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Nu online

Licko

ZVDK

zijn er hier mensen die ervaring hebben met zowel de rom van itje (final v7) en die van smaberg (Touch X ULTIMATE)?
hebben jullie een bepaalde voorkeur? gebruik momenteel die van itje, maar die andere spreek me ook wel aan :D

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-09 21:14
Ik lees dat velen de keyboard missen die in de R3 update zou zitten. Deze kan je ook los downloaden en installeren (even googlen).

Een ander goed alternatief is FingerKeyboard. Deze heb ik geinstalleerd gehad naast de SE keyboard en beiden hebben zo hun voor en nadelen...

Ik wilde hier gewoon even een goed alternatief noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Magicjjk schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 20:57:
[...]

Touchpal heb ik nog niet geprobeerd maar mijn probleem met extra toetsenbord software is dat het een aantal dingen verpest op mijn telefoon.
Zo werkt woord-aanvulling niet meer, en dat geld ook voor de geadresseerde..normaal zie je als je het begin typt de naam te voorschijn komen, die kan je selecteren en je sms/mail kan verzonden worden. Dit werkt bij mij niet meer na het installeren van dergelijk software, hardreset is dan nog de enigste oplossing.
Heb dit probleem al gehad op mijn TyTN II icm toetsenbord software van de Diamond, maar ook al op de Xperia icm XT9.
Vandaar dat ik niet sta te springen om extra toestenborden te installeren, dit probleem heb ik trouwens niet na het activeren van handschriftherkenning, dit waarschijnlijk omdat het al standaard in windows zit.
Probeer eens FingerKeyboard 2.1, die geeft geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:34

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Licko schreef op maandag 11 mei 2009 @ 10:12:
zijn er hier mensen die ervaring hebben met zowel de rom van itje (final v7) en die van smaberg (Touch X ULTIMATE)?
hebben jullie een bepaalde voorkeur? gebruik momenteel die van itje, maar die andere spreek me ook wel aan :D
Ik heb Itje v7 geprobeerd, en die werkt op zich prima. Ik vind de kleurstelling die hij gebruikt erg mooi (een beetje blauw-paarse highlights overal), waar smaberg (6.1.2 is net uit) groene highlights heeft. Buiten dat zijn ze praktisch hetzelfde volgens mij. Erg stabiel, bevatten ppcpimbackup en total commander.
Ik heb nu smaberg 6.1.2 geflasht en ga die even proberen met SPB Mobile Shell 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Als ik de Xperia bestel bij Vodafone, is deze dan gebrand en gesimlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Ik gebruik spb mobile shell 3 i.c.m de standaard rom.

merk je verschil als het op een custom rom draait (snelheid van landscape>portrait wisselen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

barzi schreef op maandag 11 mei 2009 @ 22:31:
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
barzi schreef op maandag 11 mei 2009 @ 22:31:
Inderdaad, maar of het heel erg is moet je zelf bepalen. Op het achterklepje is er linksonder in het rechthoekje het Vodafone-logo en Vodafone geprint. Verder heb je een 'vaste' Vodafone panel, die je dan wel op een manier kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agadir

niemand ?

[ Voor 71% gewijzigd door Agadir op 12-05-2009 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Nu online

Licko

ZVDK

gwystyl schreef op maandag 11 mei 2009 @ 15:44:
[...]

Ik heb Itje v7 geprobeerd, en die werkt op zich prima. Ik vind de kleurstelling die hij gebruikt erg mooi (een beetje blauw-paarse highlights overal), waar smaberg (6.1.2 is net uit) groene highlights heeft. Buiten dat zijn ze praktisch hetzelfde volgens mij. Erg stabiel, bevatten ppcpimbackup en total commander.
Ik heb nu smaberg 6.1.2 geflasht en ga die even proberen met SPB Mobile Shell 3.
had itje v7 erop staan, ben toen even naar 6.1.2 van smaberg gegaan, maar zit nu toch weer trug bij die van itje :D
vond die van smaberg een beetje traag aanvoelen, wat ook logisch is door zijn ingebakken powersaving tweaks...maar heb liever een betere performance en iets mindere batterij :)

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
Net me mobiel van reparatie gekregen van tmobile. Nu staat de R3a007 rom erop. Maar er is niks verandert ??? Raar toch?? en het is geen tmobile rom maar de generic. Gekke huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Weet iemand een goed werkende voice call recorder dus om je gesprekken op te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Iets klopt niet met de nieuwe update. Ik download cnn panel want deze zou alleen werken op de nieuwe versie. Maar deze valt niet eens te selecteren na het installeren. ?? SE verkeerde update online ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:34

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Licko schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 11:52:
[...]

had itje v7 erop staan, ben toen even naar 6.1.2 van smaberg gegaan, maar zit nu toch weer trug bij die van itje :D
vond die van smaberg een beetje traag aanvoelen, wat ook logisch is door zijn ingebakken powersaving tweaks...maar heb liever een betere performance en iets mindere batterij :)
Ik vind 6.1.2 ook een beetje traag aanvoelen. Ik ga vanavond nog ff 6.1.2b proberen (handig man al die updates de hele tijd), anders ga ik ook terug naar Itje v7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het gevoel alsof er wat mis is gegaan bij de nieuwe update bij sony. Heb de nieuwe R3AA erop gezet maar er is niets veranderd en ook is er geen enekele nieuwe feature toegevoegd. Het toetsenbord, growingpanel, autoflits, spelletje zijn allemaal niet aanwezig en volgens mij is er ook niets veranderd aan de panelmanager. Heb er drie uur over gedaan om hem up te daten maar dit is gewoon een grote grap. Er is werkelijk niets veranderd in mijn gevoel. Lekker zonde van mij tijd. Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 16:00:
Ik heb het gevoel alsof er wat mis is gegaan bij de nieuwe update bij sony. Heb de nieuwe R3AA erop gezet maar er is niets veranderd en ook is er geen enekele nieuwe feature toegevoegd. Het toetsenbord, growingpanel, autoflits, spelletje zijn allemaal niet aanwezig en volgens mij is er ook niets veranderd aan de panelmanager. Heb er drie uur over gedaan om hem up te daten maar dit is gewoon een grote grap. Er is werkelijk niets veranderd in mijn gevoel. Lekker zonde van mij tijd. Weet iemand hier meer over?
Net de Sony lijn gebeld en die meld dat de update klopt en dat er inderdaad niets noemenswaardig is verandert. Helaas maar misschien de next update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 18:20
Heb je je telefoon ge-Hard-SPL't ? Zo ja, dan werkt de Update Service niet meer..

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kev!n schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 16:26:
[...]

Net de Sony lijn gebeld en die meld dat de update klopt en dat er inderdaad niets noemenswaardig is verandert. Helaas maar misschien de next update.
Dat is mooi dan. Zou volgende keer wel een lijstje willen hebben met wat er allemaal in de update zit zodat ik kan bepalen of ik het de moeite vindt. Nu worden we allemaal lekker gemaakt met zogenaamde updates die dus waarschijnlijk pas in de R4AA komen......
Heb ik weer drie uur werk. Man man wat een pech, en dan klagen ze dat iedereen er een custom ROM op zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agadir
Agadir schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 23:21:
[...]

Jassy schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 17:35:
[...]

Heb je je telefoon ge-Hard-SPL't ? Zo ja, dan werkt de Update Service niet meer..
Ik weet niet eens wat dat betekent, maar ik denk van niet de telefoon is in zijn originele staat.....
Kan ik hem op de ene of andere manier resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Agadir schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 18:21:
[...]

[...]

Ik weet niet eens wat dat betekent, maar ik denk van niet de telefoon is in zijn originele staat.....
kan ik hem op de ene of andere maniere resetten?
Begin eens met de handleiding door te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agadir
RoD schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 18:22:
[...]

Begin eens met de handleiding door te nemen.
Als je bedoelt hoe ik moet resetten vinden in de handleiding, dat is geen probleem.

Ik vroeg me eerder af waarom dit zo is en helpt een reset? en vandaar verder ;) .

Laat maar !
Na intensief zoeken kom ik er achter dan mijn Vista versie niet word ondersteund!
Met XP werkt hij heel wel!

[ Voor 16% gewijzigd door Agadir op 13-05-2009 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij kunnen vertellen wat de standaardwaarden zijn voor de linker- en rechtertoets onder Instellingen > Persoonlijk > Knoppen (dus voordat Spb Mobile Shell 3 er mee aan de haal gaat ...)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Agadir schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 18:27:
[...]

Als je bedoelt hoe ik moet resetten vinden in de handleiding, dat is geen probleem.

Ik vroeg me eerder af waarom dit zo is en helpt een reset? en vandaar verder ;) .

Laat maar !
Na intensief zoeken kom ik er achter dan mijn Vista versie niet word ondersteund!
Met XP werkt hij heel wel!
Bij mij werkte het eerst ook niet met Vista maar met de nieuwe versie van SEUS werkt het nu wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 08:40:
Zou iemand mij kunnen vertellen wat de standaardwaarden zijn voor de linker- en rechtertoets onder Instellingen > Persoonlijk > Knoppen (dus voordat Spb Mobile Shell 3 er mee aan de haal gaat ...)?
Linkertoets toewijzing: <schermtoets links>
rechtstoets toewijzing: <schermtoets rechts>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agadir
running man schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 08:45:
[...]

Bij mij werkte het eerst ook niet met Vista maar met de nieuwe versie van SEUS werkt het nu wel!
ik had volgens mij ook de nieuwste versie van de update service, maar het ligt volgens mij aan de 32X vista en de 64X vista een van deze ondersteund hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 08:47:
[...]

Linkertoets toewijzing: <schermtoets links>
rechtstoets toewijzing: <schermtoets rechts>
Ik ben een gelukkig man!

Nou nog uitvogelen hoe ik in het klassieke 'Today' scherm van de linkerknop 'Contacten' maak i.p.v. 'Agenda' en alles is weer zoals het zijn moet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets over bekend of je nou wel of niet mag skypen via je internet verbinding van je x1?
Aangezien kort geleden Sony een panel heeft uitgebracht met skype integratie en op die manier altijd gebeld kan worden via skype.

Een aantal klanten van mij gaan over op skype bellen naar hun leveranciers en ik zou het makkelijker vinden om ook skype op mijn telefoon te krijgen i.p.v. een laptop met dongle mee te zeulen.

Daarnaast hoor ik wilde verhalen van een stukje bij Kassa etc. Maar kan niks op hun site terugvinden daarover 8)7

Iemand er mee bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-09 22:42
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 11:07:
Is er al iets over bekend of je nou wel of niet mag skypen via je internet verbinding van je x1?
Waarom zou dit telefoon-afhankelijk zijn, in plaats van providerafhankelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:56

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Van providers in NL mag het niet,maar ik heb ze er nog niet over gehoord ;) al bel ik niet zo heel vaak via skype op mijn X1

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
T-Mobile gedoogd het, meen ik ooit op T.net gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKN
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 09:08

PKN

Powered by cosmic energy

Itje V7 is traag in vergelijking met v4.5, die heb ik meteen teruggezet nadat ik rom v7 een dag geprobeerd had.

Dost thou even hoist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Heb sinds kort de SE Xperia, had hiervoor de SE P1i.
Vandaag wilde ik een concept sms verwijderen, helaas ging dat niet op de goede manier.

Namelijk: Menu - Extra - SMS \ MMS verwijderen

Nu zijn al mijn berichten weg :( :( , ze staan zelfs niet bij de verwijderde items.

Is er nog een mogelijkheid/programma om ze terug te halen? Heb gezocht maar niets gevonden

Voor smilies heb ik het programma "SmileySMS" geïnstalleerd, voor ontvangen berichten werkt dit goed maar als ik zelf een bericht aan het typen ben en ik klik het programma (icoontje rechtsonderin bericht) aan krijg ik super kleine smilies die bijna niet af te lezen zijn.
Weet iemand een beter alternatief om smilies in een bericht in te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Mobile's Web en Walk is de enige die Skype toelaat (zelf ook getest) volgens RADAR. Andere providers blokken het of je racet met een noodgang over je data-bundel heen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:01

aKra

Intentionally left blank.

Met Vodafone werkt Skype ook gewoon hoor :?

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
aKra schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 21:57:
Met Vodafone werkt Skype ook gewoon hoor :?
Wordt er ergens gemeld dat het niet zou werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jamaar heeft vodafone niet een limiet op hun abbo's? en dat je uiteindelijk per mb moet gaa betalen als je over dat limiet heengaat? Zodat je met een peperduur abbo plus bijbetaling vle malen duurder uitbent dan gewoon bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
arjan bregman2 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 17:07:
Heb sinds kort de SE Xperia, had hiervoor de SE P1i.
Vandaag wilde ik een concept sms verwijderen, helaas ging dat niet op de goede manier.

Namelijk: Menu - Extra - SMS \ MMS verwijderen

Nu zijn al mijn berichten weg :( :( , ze staan zelfs niet bij de verwijderde items.

Is er nog een mogelijkheid/programma om ze terug te halen? Heb gezocht maar niets gevonden

Voor smilies heb ik het programma "SmileySMS" geïnstalleerd, voor ontvangen berichten werkt dit goed maar als ik zelf een bericht aan het typen ben en ik klik het programma (icoontje rechtsonderin bericht) aan krijg ik super kleine smilies die bijna niet af te lezen zijn.
Weet iemand een beter alternatief om smilies in een bericht in te voegen?
Een enkele sms verwijderen doe je door je stylus ingedrukt te houden...er zitten sowieso veel opties verborgen onder deze soort "rechtermuismenu".

Die kleine smileys komt omdat dat progamma niet is geschreven voor vga-schermen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 21:02
Iemand idee wanner we R3 ROM kunnen verwachten in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
DingieM schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:18:
Iemand idee wanner we R3 ROM kunnen verwachten in Nederland?
Die is al uit en kan je via SEUS binnen halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al iemand gelukt om zijn X1i up te daten via SEUS met Windows Vista? Ik krijg het maar niet voor elkaar...

Iedere keer wanneer ik het probeer blijft het programma hangen bij het inschakelen van de telefoon met die knoppen zodat je in het speciale opstart modus komt op het toestel. Heb zo 1-2-3 geen XP machine in de buurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agadir
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:19:
Is het al iemand gelukt om zijn X1i up te daten via SEUS met Windows Vista? Ik krijg het maar niet voor elkaar...

Iedere keer wanneer ik het probeer blijft het programma hangen bij het inschakelen van de telefoon met die knoppen zodat je in het speciale opstart modus komt op het toestel. Heb zo 1-2-3 geen XP machine in de buurt...
nope niet gelukt ik hem ook xp moeten gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Ja, is mij gelukt met de nieuwe versie van SEUS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij is het zelfs gelukt met windows 7. Maar het duurde bij mij ook even voordat ie doorging naar het volgende scherm. Heb hem op een gegeven moment laten zoeken naar nieuwe stuurprogramma's terwijl de tel in bootlader was. Daarna afgekoppeld en opnieuw aangesloten. toen lukte het. Je doet waarschijnlijk niets fout maar je moet het gewoon een aantal keer proberen. Opstarten van computer helpt misschien ook.

Verder zou ik, als je veel opnieuw moet installeren enzo twee keer nadenken voordat je het installeerd want alle veranderingen die gesuggereerd werden zijn niet aanwezig. Er zijn niet echt noemenswaardige wijzigingen. Heb wel de indruk dat landscape modus iets sneller gaat bij SPB 3 en het batterij vermogen weer met 5% is verbetererd;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2009 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
[quote

-heel verhaal- Heb wel de indruk dat landscape modus iets sneller gaat bij SPB 3 en het batterij vermogen weer met 5% is verbetererd;)
[/quote]

Dat zal goed nieuws zijn maar om hem daarvoor te gaan updaten.... verder geen noemenswaardig verbeteringen/ (denk aan automatisch flitsen etc.)
Dan laat ik hem zo i.p.v. alles weer opnieuw te moeten installeren....
vind dit sowiezo al traag i.v.m. Nokia N82 met Xenon flits maar dat terzijde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gram501 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 18:51:
[quote

-heel verhaal- Heb wel de indruk dat landscape modus iets sneller gaat bij SPB 3 en het batterij vermogen weer met 5% is verbetererd;)
[/quote]

Dat zal goed nieuws zijn maar om hem daarvoor te gaan updaten.... verder geen noemenswaardig verbeteringen/ (denk aan automatisch flitsen etc.)
Dan laat ik hem zo i.p.v. alles weer opnieuw te moeten installeren....
vind dit sowiezo al traag i.v.m. Nokia N82 met Xenon flits maar dat terzijde
Ik heb wel geupdate, maar had -gezien de tijd die alles herinstalleren heeft gekost- liever gewacht tot R4.
Niks mis met deze update, maar ook niks bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 08:56
Ik had net mijn X1 geupgrade, voor de eerste keer. Backup gemaakt met SPB.

Start hij na de update voor de eerste keer op, allemaal artifacts en strepen.
Ik meteen al in paniek :P Even softreset gedaan en nou is hij alle meuk het installeren.

*fingers crossed*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn goede internet browers om te gebruiken?

Ik heb bij Opera vaak last van 'zwarte balken' wanneer ik ingezoomd pagina's bekijk. Is hier iets aan te doen en wat is anders een goed alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:25:
Wat zijn goede internet browers om te gebruiken?

Ik heb bij Opera vaak last van 'zwarte balken' wanneer ik ingezoomd pagina's bekijk. Is hier iets aan te doen en wat is anders een goed alternatief?
Ik gebruik skyfire
kan je ook uitzending gemist enzo kijken

Ga met je mobiel naar:
http://get.skyfire.com

-edit-
____________/\__________
zie dat dit ook via de pc kan

[ Voor 7% gewijzigd door gram501 op 14-05-2009 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij geldt die nieuwe software via seus niet voor Vodafone branded telefoons, want bij mij staat er dat ik al de laatste versie heb en dat is de R2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turismo schreef op maandag 04 mei 2009 @ 16:47:
[...]

Vooruit, ik help je wel op weg ;)
Dat van die klok is een veelvoorkomend probleem met WM6, dat is een tijdzone probleem.
Download daar onderstaande update voor, hotmail/outlook probleem is daaraan gerelateerd.
http://www.microsoft.com/...light-savings-update.mspx

p.s. je hoeft geen hallo en groeten te doen, zie ook de faq
Ik heb die update zojuist geïnstalleerd op mijn X1 en die heeft maar liefst 0,0 gedaan.

Ik zit (inmiddels zat) dus met hetzelfde; hij verandert mijn klokinstellingen sinds de zomertijd steeds terug naar GMT Windhoek + 2 (:S) op het bureaublad, maar hij loopt een uur achter. In mijn werkbalk staat de tijd wel goed. Wat ik ook doe; hij springt altijd terug op mijn bureaublad. Doet hij het niet meteen, dan wel na 10 minuten.

Geen idee hoe ik het moet fixen. Toen ik Vodafone om hulp vroeg, zeiden ze doodleuk; opsturen naar Sony, maar ik heb geen zin om mijn telefoon 6 weken in te moeten leveren...

EDIT: Ik heb de absoluut juiste en enige goede oplossing gevonden!

Je moet naar "Opties" gaan vanuit je bureaublad. Dan krijg je de instellingen van je Kleur, Klok & Kalender, Plaats 1, Plaats 2, etc. Bij Plaats 1 staat de stad waar je je in bevindt (bij mij heb ik dat in ieder geval zo ingevuld). Als je daar op klikt kom je in de opties van je stad. Hier zie je een vakje "Zomertijd". Als je dit vakje aanvinkt, dan komt er bij je hoofdklok een zonnetje te staan en is de tijd gefixt!

Ideaal _/-\o_ !

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2009 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:01
Jassy schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 17:35:
[...]

Of je het toestel wel of niet hebt ge-hard-SPL't maakt voor de werking van SEUS niet uit.
Wat wel verschil maakt is je OS op je PC/laptop.
Ik heb zelf veel moeite om met Vista een update via SEUS erop te zetten, maar via XP gaat het prima, en ja mijn X1 is ge-Hard-SPL't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Overigens heb ik gister de laatste update van SE gedownload voor de X1. Hierna weinig verschil gezien, alleen opera als browser die had ik hiervoor niet volgens mij.

Wel werkt de X1 weer goed met mijn B&M in mijn Bravo. Hiervoor kon ik hem wel registreren maar het telefoonboek overzetten ging niet, dat werkt nu weer wel.

Toen ik me telefoon gekocht heb had ik hem geregistreerd op membership xperia voor de 4gb sd kaart en Hancock. Deze heb ik nooit ontvangen. Nu heb ik hem gisteren opnieuw geregistreerd met hetzelfde IMEI nr, met geluk krijg ik nu de 8 gb sd. Nu had ik al een 8 gb sd gekocht maar dan kan die mooi in mijn Panasonic camera :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny1909
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:57
*weg* reageer inhoudelijk of reageer niet

[ Voor 93% gewijzigd door pven op 16-05-2009 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 21:02
Magicjjk schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 11:58:
[...]

Die is al uit en kan je via SEUS binnen halen...
SEUS zegt van niet en heb de laatste versie: 2.9.5.16.
Krijg de melding dat de nieuwste versie R2AA011 er al op zit.

Waar is die R3 ROM dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
DingieM schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 12:07:
[...]

SEUS zegt van niet en heb de laatste versie: 2.9.5.16.
Krijg de melding dat de nieuwste versie R2AA011 er al op zit.

Waar is die R3 ROM dan???
Heb je toevallig een branded toestel (vodafone ofzo)? Dat zou kunnen verklaren dat er nog geen update voor je beschikbaar is. Ik heb de mijne begin deze week geupdate en ben van de R2AA naar de R3AA007 gegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf een vreemd probleem houden met mijn xperia.

Ik maak gebruik van een pop mail account, en het wil maar niet lukken om meer dan 1 keer mijn mail binnen te halen...

Het is een account waar mijn zakelijke mail op binnenkomt. Het probleem is bij de eerste keer de account instellen, hij alle oude mailtjes ophaalt.. dit zijn er dik 16.000 ( webwinkel ).

De eerste keer ophalen gaat het goed.. ( na 3 uur downloaden ).. alleen de tweede keer gaat hij al raar lopen doen. Zo blijft de xperia hangen bij looking for changes, en 9 / 10 keer crasht de mail gewoon met een foutmelding a;s "tmail.exe crashed" o.i.d.

Nu heb ik een andere account in weten te stellen ( ook pop 3 ), maar dan een account dat maar 100 mailtjes op de server heeft staan. Deze blijft het gewoon perfect doen..

Ik heb alle upgrades al een kans gegeven, inclusief de nieuwste R3 NL rom

Heeft iemand een suggestie ? Beetje irri dit.. heb de phone gekocht, voornamelijk voor het lezen van mijn mail..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Misschien de phone instellen dat ie alleen van de laatste zeg, 3 dagen download ipv alles ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Wat raden jullie nou aan. upgraden naar R3 of niet.
Ik heb geen verbeteringen gemerkt met R2 namelijk. Hij loopt eerder vaker vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigmouth
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 16:25
mirelia schreef op zondag 17 mei 2009 @ 14:03:
Wat raden jullie nou aan. upgraden naar R3 of niet.
Ik heb geen verbeteringen gemerkt met R2 namelijk. Hij loopt eerder vaker vast.
Ik raad de custom ROMs aan. Die van itje of Smaberg. Zonder die custom ROMs vind ik de Xperia eigenlijk maar een hele saaie telefoon. Als ik dan lees dat in R3 nog niet eens growing panel, camera met zoom op 3 MP en automatische flash zit dan vraag ik me echt af wat ze bij SE aan 't doen zijn. Je loopt als ,je het officieel wil houden eigenlijk gewoon een half jaar achter...

Liever geen bloemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie mij met aantal irritante (standaard)problemen helpen?
Als ik headset aansluit, dan komt de ringtone niet alleen uit de headset, maar ook uit de telefoon zelf. Is het mogelijk om de ringtone alleen uit de headset af te laten spelen? Ik heb 2x hardreset uitgevoerd en 1x software opnieuw geinstalleerd via seus, maar helaas hebben deze handelingen niet geholpen.

Daarnaast zijn er aantal geluiden waarvan ik niet begrijp waarom het uit de speaker van de telefoon uitkomt.
Zoals calldrop; als er wordt opgehanden worden de tonen uit de speaker afgespeeld. Dit heb ik via register aangepast zodat er maar een toon wordt afgespeeld, maar ik vraag mij af of dit ook zo ingesteld kan worden dat het geluid niet uit de hoofdspeaker komt maar uit de oorspeaker. Hetzelfde geldt voor busytone. Dus wanneer iemand in gesprek is.

En asjeblieft niet reager als je vindt dat ik de zoekfunctie moet gebruiken, want dat heb ik al tig keer gebruikt, maar ik heb geen antwoord kunnen vinden op deze vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft ook al iemand enig idee wat het berichten probleem nou precies inhoudt? Ik kan vaak niet meer in mijn berichten map komen (en krijg dan ook geen melding meer van een nieuwe sms) Moet soms wel 4 x opnieuw opstarten wil het weer werken en vaak gebeurt het 5 minuten later weer.
Ik heb mijn X1 nu vanaf november en nog nooit geupdate of een hard-reset gedaan, iemand enig idee of dit het probleem kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merkt iemand anders ook dat wanneer je 'vergrendeling' instelt via instellingen->persoonlijk, het eventjes duurt voordat je je home screen terugkrijgt als je het beeldscherm aanzet?

Wat ik hiermee bedoel is dit: Zonder vergrendeling: Ik zet het scherm aan met de aan/uit knop, en kan gelijk met het scherm aan de slag. Met vergrendeling zet ik het scherm aan, home scherm is te zien, gaat even op zwart (afhankelijk van panel hoe lang, spb mobile shell 3 doet er een seconde of 2 over) en komt dan weer terug.

Is niet onoverkomelijk, maar echt fijn is het allerminst. Is hier iets op te verzinnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 23:07:
Misschien de phone instellen dat ie alleen van de laatste zeg, 3 dagen download ipv alles ?
Ik heb em zelfs ingesteld op alleen vandaag downloaden, en dan headers only. Alsnog krijg ik de gehele inhoud van mijn mailserver binnen. Opzich gaat dát wel goed. Alleen als hij daar dan mee klaar is, looptie in het vervolg gewoon vast bij Looking for Changes, of Wijzigingen zoeken.. vervolgens crasht de tmail.exe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 09:06:
[...]

Ik heb em zelfs ingesteld op alleen vandaag downloaden, en dan headers only. Alsnog krijg ik de gehele inhoud van mijn mailserver binnen. Opzich gaat dát wel goed. Alleen als hij daar dan mee klaar is, looptie in het vervolg gewoon vast bij Looking for Changes, of Wijzigingen zoeken.. vervolgens crasht de tmail.exe...
Ik denk dat het er mee te maken hebt dat je gewoon te veel mail op je telefoon hebt staan. Als je telefoon naar wijzigingen gaat zoeken loopt hij wel al je mails langs(als ik het goed heb)..dus alle 16.000 mailtjes worden gecontroleerd. Ja ik weet niet of windows mobile daarop berekend is... Je gaf zelf al aan dat het met je andere mailbox (100mailtjes) geen probleem oplevert dus je ik zou zeggen dat daar het probleem inzit...

Verbeter me als ik het mis heb, maar dit lijkt me gewoon een logische redenering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt denk ik ook wel ja.. het probleem is alleen dat ik die mailbox graag wil ontvangen.. en die mailtjes niet van de server wil verwijderen in verband met de zaak..

Er is toch een andere optie om te zorgen dat alle mailtjes die vanaf vandaag naar dát mail adres gezonden worden, alsnog ontvangen kunnen worden ? via een catch-all ofzo ? Of zit ik dan aan iets anders te denken.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 16:19:
Klopt denk ik ook wel ja.. het probleem is alleen dat ik die mailbox graag wil ontvangen.. en die mailtjes niet van de server wil verwijderen in verband met de zaak..

Er is toch een andere optie om te zorgen dat alle mailtjes die vanaf vandaag naar dát mail adres gezonden worden, alsnog ontvangen kunnen worden ? via een catch-all ofzo ? Of zit ik dan aan iets anders te denken.. ;)
Ik weet niet of er een directe oplossing voor is...maar ik werk ook met exchange waar ook aardig wat mailtjes inzitten.
Ik heb het opgelost door de mailtjes in mappen te verdelen.
Heel veel oude mailtjes moet ik wel bewaren maar heb ik eigenlijk nooit direct nodig..Deze heb ik in een map geplaats en deze map wordt niet gesynchroniseerd met mijn foon. De mail die ik vaak nodig heb plaats ik in een andere map die wel gesynchroniseerd wordt met mijn foon. Natuurlijk werk ik wel met submappen anders is het een onoverzichtelijk zooitje...dus die moeten ook aangevinkt worden om te synchroniseren
Daarnaast wordt natuurlijk "postvak in" gesynchroniseerd.

Ik weet niet of je al je mail toegankelijk moet hebben, maar als dat niet zo is misschien is dit een oplossing voor je probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magicjjk schreef op maandag 18 mei 2009 @ 18:04:
[...]

Ik weet niet of er een directe oplossing voor is...maar ik werk ook met exchange waar ook aardig wat mailtjes inzitten.
Ik heb het opgelost door de mailtjes in mappen te verdelen.
Heel veel oude mailtjes moet ik wel bewaren maar heb ik eigenlijk nooit direct nodig..Deze heb ik in een map geplaats en deze map wordt niet gesynchroniseerd met mijn foon. De mail die ik vaak nodig heb plaats ik in een andere map die wel gesynchroniseerd wordt met mijn foon. Natuurlijk werk ik wel met submappen anders is het een onoverzichtelijk zooitje...dus die moeten ook aangevinkt worden om te synchroniseren
Daarnaast wordt natuurlijk "postvak in" gesynchroniseerd.

Ik weet niet of je al je mail toegankelijk moet hebben, maar als dat niet zo is misschien is dit een oplossing voor je probleem...
Ga ik zeker proberen, mocht het werken laat ik het uiteraard ffies weten.. thx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien zoek ik verkeerd, maar is er een tool om versluetelde bestanden over te zetten naar je pc? Is er uberhupt een manier of moet ik ze nu via bluethoot overzetten? Ik heb geen bleuthoot op me pc. Heb enkel een USB verbinding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 04:14:
Misschien zoek ik verkeerd, maar is er een tool om versluetelde bestanden over te zetten naar je pc? Is er uberhupt een manier of moet ik ze nu via bluethoot overzetten? Ik heb geen bleuthoot op me pc. Heb enkel een USB verbinding...
Versleutelde bestanden? Als dit losse bestanden zijn die encrypted zijn zie ik niet in waarom dit niet zou willen via active sync. En wanneer dit niet via usb wil, waarom wel via bluetooth? Of bedoel je plain old bluetooth file transfer?

Begrijp het probleem niet echt...

* Ste7en moet maar eens slapen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik mis in Spb Mobile Shell 3 uit eerdere versies is de mogelijkheid het kleurenschema van Windows Mobile te wijzigen. Ik heb al wat zitten rommelen met de BaseHue-waarden, maar daarmee verander je alleen de kleur van de toolbars (boven en onder), niet van het Today-scherm.

Iemand enig idee hoe dat te doen zonder direct een theme te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 21:29:
Heeft ook al iemand enig idee wat het berichten probleem nou precies inhoudt? Ik kan vaak niet meer in mijn berichten map komen (en krijg dan ook geen melding meer van een nieuwe sms) Moet soms wel 4 x opnieuw opstarten wil het weer werken en vaak gebeurt het 5 minuten later weer.
Ik heb mijn X1 nu vanaf november en nog nooit geupdate of een hard-reset gedaan, iemand enig idee of dit het probleem kan zijn?
Wat het probleem inhoudt... geen idee, ik ken het niet en heb het ook nog nooit meegemaakt. Maar ik verwacht wel dat een hard-reset ze moet oplossen.

Zelf had ik namelijk het probleem dat als ik een bestand toevoegde of verwijderde dat mijn verkenner niet refreshte waardoor ik altijd directories omhoog en terug moest browsen. Na een hard reset was ook dat probleem opgelost.

Wat betreft de update, als je hem van November hebt, dan heb je waarschijnlijk ook nog R1, die zou ik zowiezo updaten (bij jou naar R3 want je hebt een Hi unbranded toestel?) want de nieuwe firmwares zijn een stuk energiezuiniger en sneller en stabieler in vergelijk met de hele oude. En dat stabielere denk ik dat jij wel kunt gebruiken met alle fouten die jij tegenkomt ;)

Edit: Om te controleren of je nog op R1 zit zonder hem aan SEUS te koppelen... ga eens met Opera naar www.google.nl en search.live.com... op R1 zit nog een versie van opera die " " weergeeft ipv een spatie. Als je R2 hebt dan zie je gewoon een spatie zonder die " ". Als het zo is dat je R1 hebt dan 'moet' je echt updaten!

[ Voor 11% gewijzigd door F-Tim op 19-05-2009 10:47 . Reden: R1 Check ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agadir
Op dit moment heb ik pocketmusic geinstalleerd, goed programma!, het enige nadeel is dat hij vaak vastloopt!

Wie kent een andere overzichtelijke 'lichte' muziekspeler ?

[ Voor 3% gewijzigd door Agadir op 19-05-2009 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ste7en schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 05:28:
[...]

Versleutelde bestanden? Als dit losse bestanden zijn die encrypted zijn zie ik niet in waarom dit niet zou willen via active sync. En wanneer dit niet via usb wil, waarom wel via bluetooth? Of bedoel je plain old bluetooth file transfer?

Begrijp het probleem niet echt...

* Ste7en moet maar eens slapen :O
Als ik mijn xperia aan mijn pc hang zie ik mijn bestandjes. Sommige bestanden zijn versleuteld en hebben een "MESC" als bestandsnaam. De foto's en video wil ik wel graag overzetten, maar krijg ze niet geopend of terugversleuteld naar jpg of video extentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
F-Tim schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:35:
[...]

Edit: Om te controleren of je nog op R1 zit zonder hem aan SEUS te koppelen... ga eens met Opera naar www.google.nl en search.live.com... op R1 zit nog een versie van opera die " " weergeeft ipv een spatie. Als je R2 hebt dan zie je gewoon een spatie zonder die " ". Als het zo is dat je R1 hebt dan 'moet' je echt updaten!
Of je gaat gewoon naar instellingen/systeem en daar tik je op apparaatinformatie. Daar staat in tabblad klanteninfo precies welke rom je op dit moment hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Magicjjk schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:58:
[...]

Of je gaat gewoon naar instellingen/systeem en daar tik je op apparaatinformatie. Daar staat in tabblad klanteninfo precies welke rom je op dit moment hebt.
Silly me... |:( Ik wist dat het ergens was, kon het alleen zo snel niet meer vinden, en dit wist ik me nog te herinneren van de update....

Overigens, ik zit nu op R3A007 en écht veel verschil merk ik niet hoor.... Vind hem voorlopig gewoon vergelijkbaar met R2.... Zowel kwa snelheid als kwa stabiliteit. En als je de R3A goodies los installeert op R2A ben je net zover als mensen met R3A mijns insziens. Het is een kwestie van wachten tot juni tot de R3 firmware officieel uit komt.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok een system update is toch hetzelfde als een harde reset? ff voor de zekerheid de belangrijkste telnummers overnemen. zie nog niet in dat dat gaat helpen. de bestanden staan op mijn opslagkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Agadir schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:19:
Op dit moment heb ik pocketmusic geinstalleerd, goed programma!, het enige nadeel is dat hij vaak vastloopt!

Wie kent een andere overzichtelijke 'lichte' muziekspeler ?
Ik ben ook tijden aan't stoeien geweest om een fijne speler te zoeken 8)7
Ik gebruik nu S2P "namaak van iphone" en die vind ik erg fijn.
Even wennen hoe het werk maar daarna perfect!!
Nooit hangen of iets.

Enige nadeel is dat de animaties denk aan coverflow (tussen albums bladeren) niet erg soepel werkt.
Gebruik je alleen play, next pauze prev. etc. etc. dan is dit een ideale player met album art!!

Je kan nummers hehalen, albums herhalen en totale playlist herhalen.
Er zit ook een random op kortom "ALL YOU NEED"
De persoon die die dit gratis aanbied en ook zelf programmeerd kan wel een donatie gebruiken om zijn werk te stimuleren en het uiteindelijk extreem soepel te laten lopen!!! _/-\o_

De link waar alle info en het programma van de goede vriend staat:

-KLIK-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Nitrogen werkt beter dan S2P. S2P is af en toe heeeeeeeel traag. Nitrogen werkt bijna altijd snel, heeft alle functies ook en je kan het ook customizen met skins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Als we het toch over goede freeware software hebben: er is een nieuwe versie (v2) van G-Alarm.

linkje

[ Voor 27% gewijzigd door HendrikN op 20-05-2009 12:22 . Reden: Hmm, woops. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
BoyzNDaHood schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 23:33:
Nitrogen werkt beter dan S2P. S2P is af en toe heeeeeeeel traag. Nitrogen werkt bijna altijd snel, heeft alle functies ook en je kan het ook customizen met skins.
Ik vond juist dat deze af en toe vast liep...
Had naar mijn idee de laatste versie maar als jij een goede stabiel weet dan graag want die heeft net IETS grotere knoppen NEXT PREV etc. en dat is handig in de auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
HendrikN schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 00:36:
Als we het toch over goede freeware software hebben: er is een nieuwe versie (v2) van G-Alarm.

linkje
Jammer dan... G-Alarm is sinds V2 payware geworden ipv freeware :) Wel maar 5€ maar toch.
Het enige wat nog niet werkt is een manier om te betalen, vandaar dat het ook nog niet duidelijk op de site vermeld staat. Om die reden is de trial dan ook verlengd tot 7 juni a.s.

De V1.5.1 blijft wel gewoon gratis... dus ik zou die dan ook gebruiken.

En ja, er zitten wel een aantal héle fijne opties in V2 (zoals het swappen van de snooze/stop knop en een mooiere picture/sound browser) die het in principe wel waard maken om deze tool te kopen voor zo'n klein bedrag.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
F-Tim schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 11:23:
[...]

Jammer dan... G-Alarm is sinds V2 payware geworden ipv freeware :) Wel maar 5€ maar toch.
Het enige wat nog niet werkt is een manier om te betalen, vandaar dat het ook nog niet duidelijk op de site vermeld staat. Om die reden is de trial dan ook verlengd tot 7 juni a.s.

De V1.5.1 blijft wel gewoon gratis... dus ik zou die dan ook gebruiken.

En ja, er zitten wel een aantal héle fijne opties in V2 (zoals het swappen van de snooze/stop knop en een mooiere picture/sound browser) die het in principe wel waard maken om deze tool te kopen voor zo'n klein bedrag.
Kweenie hoor... ik kan G-Alarm gewoon gratis downloaden daar... :?

Nevermind... is idd een trial download :S

[ Voor 3% gewijzigd door Wicked_Wy op 20-05-2009 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
gram501 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 07:11:
[...]

Ik vond juist dat deze af en toe vast liep...
Had naar mijn idee de laatste versie maar als jij een goede stabiel weet dan graag want die heeft net IETS grotere knoppen NEXT PREV etc. en dat is handig in de auto :)
Ik heb volgens mij gewoon de nieuwste versie. En dat vastlopen, misschien komt het door het volgende:
:: Why does the song stop (or become glitchy) if I minimize the player and do other things with my device?
:: :: That's because the default setting of the decoder is to be a low-priority thread. I've made this default because I didn't want my phone to become slower with the playback, even because the song usually stops only when something is loading or wasting too much CPU. If you want, change the "Thread priority" to "Normal" in the Settings dialog to prevent this effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 21:29:
Ik heb hier ook last van en wordt er echt heel geirriteerd van. Vond de X1 sinds ik hem heb al een steeds waardelozer toestel worden en met dit probleem erbij ben ik op het punt om het ding in de container te flikkeren en gewoon een Nokia E71 of een BB Bold te halen. Windows Mobile en de bouwkwaliteit van het toestel en de roms hebben voor mij afgedaan. Daarnaast vind ik het leuk dat er door ontwikkeld wordt aan de software, maar ik heb niet de tijd en zin om bijv iedere maand een keer de hele handel te herinstalleren. Doe mij maar gewoon een product wat het doet...

Helaas loopt m'n abbo nog even en is de E71 los nog wat prijzig. Toch nog maar even uitzingen en morgen maar weer een poging voor een hard reset of firmware flash doen. Ik vind Windows mobile hoe langer ik het gebruik steeds waardelozer worden. Het blijft een Microsnot product waarvan de betrouwbaarheid ver te zoeken is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scoobman
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-08 20:40
Heb mijn Xperia nu nog geen week en begin er nu al moe van te worden.... Begon al met een repllog.exe fout ( om de haverklap ) dus harde reset gedaan... Dat probleem is nu verholpen maar....

Accu is na 26 uur matig gebruik ( waarvan 9 uur fulltime op standby... ) echt helemaal leeg ( niet normaal toch? ) terwijl zaken als Bluetooth en WiFi uit staan

SEUS doet niks met het toestel.... Keurig accu uit en in, knopjes ingedrukt, gekleurde balkjes op Xperia scherm etc maar SEUS ziet en doet niks ( blijft hangen op scherm 'controleren software' )

Kort gezegd/gevraagd: wat zijn jullie bevindingen van mijn accucapaciteit en iemand een idee hoe ik SEUS wél werkend kan krijgen? Harde reset heeft hij inmiddels al 4x gehad...

Greetz Scoobman

Just an average guy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort ben ik overgestapt van Vodafone nar Hi.
Maar het probleem is dat mijn bereik heel slecht is geworden.
Smsjes verstuurd hij veel later, en soms wel 3 x achter elkaar.
Ik ben ermee naar de winkel gegaan, maar konden mij alleen adviseren om de Xperia te updaten met het Sony Ericsson programma.
Dit heb ik inmiddels al gedaan, maar het probleem blijft nog steeds.

Een bekend probleem bij iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
scoobman schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 00:20:
Heb mijn Xperia nu nog geen week en begin er nu al moe van te worden.... Begon al met een repllog.exe fout ( om de haverklap ) dus harde reset gedaan... Dat probleem is nu verholpen maar....

Accu is na 26 uur matig gebruik ( waarvan 9 uur fulltime op standby... ) echt helemaal leeg ( niet normaal toch? ) terwijl zaken als Bluetooth en WiFi uit staan
De xperia is geen telefoon waarvan je extreem lang accu duur van mag verwachten, ik had eerst precies het zelfde probleem als wat jij had, ben uiteindelijk maar naar een vodafone winkel gegaan, en het probleem uitgelegd, toen hebben ze er geupdate software vanuit Sony erricson opgezet en sinds die tijd kan ik normaal de telefoon gebruiken gaat ie zo'n 2 a 3 dagen mee minimaal. Het belangrijkste is gewoon dat je je energie settings goed zet, bv:
Energie:
Bij accustroom: Verlichting uit als app niet gebruikt wordt: 10 sec
App uitschakelen indien niet gebruikt gedurende: 40 sec

De andere 2 fucties boeien niet echt naar me idee aangezien die dan toch aan een snoer hangt.

Ook moet je zorgen dat je geen onnodige dingen draait, de winkel raad mij aan om elke dag even een soft reset uit te voeren zodat het geheugen weer netjes leeg is, en je geen onnodige applicaties draait ( beetje overkill, maar tis iets wta je kan proberen ) Ook moet je zorgen dat je niet onnodig je bluetooth en dergelijke aan heb staan, dit vreet gigantisch veel energie.
SEUS doet niks met het toestel.... Keurig accu uit en in, knopjes ingedrukt, gekleurde balkjes op Xperia scherm etc maar SEUS ziet en doet niks ( blijft hangen op scherm 'controleren software' )
Even deze gehele topic doorlezen, daar is volgens mij meerdere keren wat over gezegd, en als het uiteindelijk toch niet wil lukkken, ga gewoon naar een winkel van je provider, en laat hun het lekker updaten.

[ Voor 5% gewijzigd door Fatal Mind op 21-05-2009 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
HendrikN schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 00:36:

linkje
Hoewel ik een vrij oude versie heb, ga ik G-Alarm niet updaten. De versie die ik heb loopt nooit vast en er zit alles in wat ik nodig heb. Het is wel een echte aanrader!

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 21-05-2009 12:49 ]

PSN id: NL_SToRM

Pagina: 1 ... 16 ... 35 Laatste