Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Yohost! schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:37:
[...]

Gisteren ook een zelfde probleem.
Kon niet meer in de mail komen.

Lijkt dus gewoon aan SPB Mobile 3 te liggen denk ik.
Ik heb het probleem gehad dat de teller met nieuwe berichten op 0 bleef staan en niet meer wilde updaten. Na een hard reset en versie installatie van MS3 is dat probleem weer opgelost. Op het forum van SPB staat ook een topic over hoe je dat kunt oplossen d.m.v. een registry aanpassing.

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:04
Iemand al wel eens een torrentclient geinstalleerd op de X1? Ben benieuwd of dat een beetje werkt, iemand tips welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohost! schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:37:
[...]

Gisteren ook een zelfde probleem.
Kon niet meer in de mail komen.

Lijkt dus gewoon aan SPB Mobile 3 te liggen denk ik.
Jep ik heb het zelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Licko schreef op woensdag 29 april 2009 @ 09:20:
is er iets te downloaden wat er voor zorgt dat je via de normale hyves site berichten kunt lezen? (flash oid?) of een WM hyves applicatie :D
Ja hoor er is een appilcatie van hyves ga met je x1 naar hyves toe Wel even explorer gebruiken ipv opera.
dan staat er ergens download hyves voor je telefoon instaleer dit en je hebt hyves op je x1.
Is java en werkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleem met schermverlichting opgelost, bleek dat er ergens een andere instelling was aangegaan (zonder mijn weten) dat het scherm in de accu stand moest dimmen na 10 seconden), agenda sync probleem denk ik ook opgelost, alleen displayed de X1 de afspraken niet op het home-scherm (hij zegt dat er GEEN afspraken zijn).

ps, heb een beetje olie op de [.] toets gedruppeld, bedankt voor de tip! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geruchten komen van steeds meer kanten dat er opvolger van de X1 op stapel staat en wel al op 28 mei (wel heel erg snel imo): http://mobile.pocketinfo.nl/artikel/12364

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2009 @ 20:24:
geruchten komen van steeds meer kanten dat er opvolger van de X1 op stapel staat en wel al op 28 mei (wel heel erg snel imo): http://mobile.pocketinfo.nl/artikel/12364
Kans lijkt mij erg klein, aangezien ze X2 op WM6.5 willen laten draaien en deze pas na de zomer uitkomt. Ook zal het teveel concurreren met de HTC Touch Pro 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:35
waarschijnlijk is het gewoon de TP2 kloon, tenzij ze ECHT niet meer door HTC willen laten produceren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:33
418O2 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 13:19:
waarschijnlijk is het gewoon de TP2 kloon, tenzij ze ECHT niet meer door HTC willen laten produceren
Ik hoop het niet voor SE, de hardware is dan exact hetzelfde, afgezien van een groter scherm. Maar daarmee zouden ze geen grenzen verleggen zoals ze zelf zeggen. Ik ben benieuwd, en hoop dat de X2 een betere bouwkwaliteit is dan de X1. Ik ben er erg tevreden mee, maar dit is de eerste telefoon die ik heb die scheuren heeft.

Voor mij zal er geen X2 komen aangezien me contract nog vrij lang loopt. Ik hoop zeker wel dat het een succes wordt, want dan is de kans op een X3 ook aanzienlijk die ik wel kan nemen :) We blijven hopen!

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2009 @ 20:24:
Dit lijkt mij echt heel onwaarschijnlijk. Als je kijkt naar de geschiedenis van SE mbt het releasen van nieuwe toestellen past dit niet echt in hun straatje. Nou kan ik me best voorstellen dat ze dit in de toekomst anders willen aanpakken maar lijkt het me marketing technisch niet handig om een high end model als de X2 (er vanuit gaande dat het dat wordt) zo onbekend in de markt te zetten.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2009 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook niet wat snel, nog net geen 6 maanden na de X1, die nu als een trein loopt?
Bovendien werd de X1 bijna een jaar voor de release aangekondigd, waren er maaaaanden voor de release overal op het web filmpjes te zien... en nu zou er eentje binnen 28 daagjes op de markt komen ZONDER ook maar 1 bevestigd bericht of juiste foto's?
geloof er geen snars van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 14:44:
Is het ook niet wat snel, nog net geen 6 maanden na de X1, die nu als een trein loopt?
Bovendien werd de X1 bijna een jaar voor de release aangekondigd, waren er maaaaanden voor de release overal op het web filmpjes te zien... en nu zou er eentje binnen 28 daagjes op de markt komen ZONDER ook maar 1 bevestigd bericht of juiste foto's?
geloof er geen snars van
ik zelf ook niet, maar je komt het op steeds meer sites tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog iemand met dit probleem of een oplossing?

Zodra ik mijn Xperia op zwart scherm heb gezet (met de powerknop aan de bovenkant) en ik druk deze toests hierna weer in om mijn telefoon te gaan gebruiken, begint deze meteen te bellen.
Dit is echt mega vervelend, want ik heb nu zo ongeveer mijn halve lijst contacten een uur gebelt zonder dat ik dit wist of dat het de bedoeling was.
Heb al een soft reset gedaan dit werkte niet dus toen een hard reset gedaan, maar ook dit had geen enkel effect.

En nu sinds een uurtje ongeveer gaat mn telefoon ook naar de contactenlijst als ik een youtube filmpje aan het kijken ben, een smsje aan het sturen ben, op internet aan het kijken ben en zelfs als de telefoon gewoon op tafel ligt gaat deze uit zichzelf naar de contacten lijst.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2009 18:22 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhold
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-03 13:47
Ik ben eigenlijk op zoek naar en prog waarbij als ik gebeld word grotere foto en knoppen op mijn scherm krijg. Ik bedoel zoiets als een fullscreencaller maar een prog die niet het hele systeem veranderd en het moet simpel zijn. ik ben de hele tijd al aan het zoeken en misschien heeft iemand hier iets voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
wm6.5 derop geknalt, werkt goed. Itje 7.1 had last van een vaak restartende touchflo die vervolgens vaak niet meer wou booten (unable to start touchflo, touch here to retry oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 08:56
reinhold schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 19:58:
Ik ben eigenlijk op zoek naar en prog waarbij als ik gebeld word grotere foto en knoppen op mijn scherm krijg. Ik bedoel zoiets als een fullscreencaller maar een prog die niet het hele systeem veranderd en het moet simpel zijn. ik ben de hele tijd al aan het zoeken en misschien heeft iemand hier iets voor.
Zelf gebruik ik PhonEx van Iconsoft: http://www.iconsoft.com/?...=en&menu=62e094db10fc83b1

Werkt prima, en is idd wat jij zoekt.. denk ik

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taarmen schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 12:01:
[...]

Kans lijkt mij erg klein, aangezien ze X2 op WM6.5 willen laten draaien en deze pas na de zomer uitkomt. Ook zal het teveel concurreren met de HTC Touch Pro 2.
Je kunt ook gewoon je X1 op WM 6.5 laten draaien, ben het op dit moment aan het testen, maar ziet er tot nu toe erg fijntjes uit, even wennen dat wel, maar daar kom je wel overheen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny1909
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-09 14:24
Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 14:19:
[...]

Je kunt ook gewoon je X1 op WM 6.5 laten draaien, ben het op dit moment aan het testen, maar ziet er tot nu toe erg fijntjes uit, even wennen dat wel, maar daar kom je wel overheen ;)
Is de NL versie al uit? En waar kan ik hem vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij misschien de originele sms geluiden aanleveren? Ik heb windows mobile 6.5 erop gezet maar die heeft geen geluiden. Als iemand die van z'n X1 af kan trekken en ze hier kan posten ben ik weer helemaal blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-09 22:44
Klopt het dat er veel problemen zijn met de Audio Jack van de X1? Dat is een van mijn grootste vraagtekens bij dit toestel, aangezien in heel veel muziek luister. Ik zal dus ook vaak mijn headset erin-en-eruit doen. Misschien is het handiger dat, als het bestaat, ik een verloop kabeltje gebruik? Als die jack dan stuk gaat, kan ik een nieuw verloopje kopen en is het probleem opgelost. Zit je niet met die garantie en kosten achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Of je neemt een bluetooth headset, dan heb je dat probleem ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Fatal Mind schreef op zondag 03 mei 2009 @ 09:44:
Of je neemt een bluetooth headset, dan heb je dat probleem ook niet.
Your'e reading my mind :) Laatste vraagje, is SRS WoW hier compatible mee?

Edit: Ik las net dat de equalizer niet meegestuurd word naar de bluetooth headset. Dat is erg jammer sinds ik een basist ben. Enig idee hoe je dat op kunt lossen?

[ Voor 34% gewijzigd door Joseph op 03-05-2009 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet de oplossing voor het volgende issue:
Vanmorgen pakte ik mijn X1, die was vanzelf uitgegaan vannacht (vreemd, want gisteravond stond de batterij nog op 80%). Ding hing nog wel aan de uitgeschakelde pc, vergeten af te koppelen gisteravond (mag toch geen probleem zijn lijkt mij?!).
Echter reageerd het toestel niet meer op de powerbutton. Er gaat een rood ledje branden.
Ook opladen lijkt niet te helpen, de leds gaan niet branden als ik em aan de lader of de pc hang (al sinds 9 uur hangt ie er aan).
Batterij heb ik er ook al uit gehad en er opnieuw ingedaan.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:49
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 11:38:
Vanmorgen pakte ik mijn X1, die was vanzelf uitgegaan vannacht (vreemd, want gisteravond stond de batterij nog op 80%). Ding hing nog wel aan de uitgeschakelde pc, vergeten af te koppelen gisteravond (mag toch geen probleem zijn lijkt mij?!).
Echter reageerd het toestel niet meer op de powerbutton. Er gaat een rood ledje branden.
Ook opladen lijkt niet te helpen, de leds gaan niet branden als ik em aan de lader of de pc hang (al sinds 9 uur hangt ie er aan).

Iemand enig idee?
Softreset, in laatste geval een hardreset geprobeerd?

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 13:41

Iemand enig idee?
Dat rode lampje betekend dat je accu echt helemaal leeg is getrokken door iets? (waarschijnlijk de pc dus). Opladen kan wel een tijdje duren.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danny1909 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 22:05:
[...]

Is de NL versie al uit? En waar kan ik hem vinden?
Ik heb nog geen NL versie gevonden, ik heb momenteel WM 6.5 Pro erop draaien engelstalig. Ik zal vanmiddag eens kijken of ik een NL versie kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee?
Had het zelfde probleem, batterij helemaal leeg en het duurde 20 á 30 min. voor het toestel weer tot leven te wekken was, maar niks aan de hand hoor, gewoon even geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turismo schreef op zondag 03 mei 2009 @ 11:44:
[...]

Softreset, in laatste geval een hardreset geprobeerd?
Softreset (dat gat indrukken naast de batterij, geen effect).
Hardreset, geen optie, staan nog gegevens op die ik nog uit het toestel moet hebben voordat ik em reset.
Hardreset kan je toch alleen maar doen als het toestel uberhaupt aangaat?
Mcdeath schreef op zondag 03 mei 2009 @ 12:04:
[...]

Dat rode lampje betekend dat je accu echt helemaal leeg is getrokken door iets? (waarschijnlijk de pc dus). Opladen kan wel een tijdje duren.
Raar dat een pc dat dan kan doen, zoiets geeft toch alleen maar stroom?
De lampjes voor het opladen branden helemaal niet, normaal zie je toch 4 LED's oplichten aan de zijkant van het toestel, gebeurd nu ook niet. Laad het toestel dan wel op?!
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 12:09:
[...]

Had het zelfde probleem, batterij helemaal leeg en het duurde 20 á 30 min. voor het toestel weer tot leven te wekken was, maar niks aan de hand hoor, gewoon even geduld ;)
Geduld heb ik wel, maar een hele ochtend?! Dat hoort toch niet. Het toestel had nu toch al wel aan kunnen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allemaal,

Ik ben weer terug uit Canada en gelukkig hebben jullie tips mbt de batterijduur geholpen.
Sinds Canada heb ik een nieuw probleem, waar ik tot nu toe nog niets via Google over heb kunnen vinden.
Zo uit het niets past mijn telefoon automatisch de tijd (de klok) aan naar een tijd die totaal niet klopt.
Ik laat hem snachts aanstaan en zo werd ik vanochtend wakker en was de klok bijna twee uur eerder teruggezet op de een of andere manier. Dit heb ik de laatste tijd wel vaker, met als gevolg dat ik te laat op mn werk kom :-s ggrrrr
Net wou ik mijn hotmail synchroniseren nadat ik de klok weer goed heb gezet en dan zegt hij dat dat niet kan omdat de klok instellingen niet kloppen.
Iemand met dit probleem bekend? Of wetend waar de oplossingen staan?

Many tnx

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 12:35:

Raar dat een pc dat dan kan doen, zoiets geeft toch alleen maar stroom?
De lampjes voor het opladen branden helemaal niet, normaal zie je toch 4 LED's oplichten aan de zijkant van het toestel, gebeurd nu ook niet. Laad het toestel dan wel op?!
Hij is zo leeg, dat er zelfs geen stroom is voor die vier led's, daarom gaat er een rood ledje branden achter de powerknop.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mcdeath schreef op zondag 03 mei 2009 @ 12:48:
[...]

Hij is zo leeg, dat er zelfs geen stroom is voor die vier led's, daarom gaat er een rood ledje branden achter de powerknop.
Dat lampje is nu uit, wanneer ik de button indruk, gaat er aan de zijkant een ledje knipperen.
Hoort dat er ook bij? Of is ie toch echt overleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Laatst online: 22:47
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 13:24:
[...]
Dat lampje is nu uit, wanneer ik de button indruk, gaat er aan de zijkant een ledje knipperen.
Hoort dat er ook bij? Of is ie toch echt overleden?
Je hebt het toestel nu toch wel aan de 220v lader hangen? Via USB duurt het laden namelijk nog veel langer.
En zoals de vorige postings ook al aangaven, geduld is een schone zaak. Elke keer wanneer jij probeert je toestel op te starten (voordat er weer wat prik in zit) kost natuurlijk ook energie.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, hangt gewoon aan de USB lader in een 220V stopcontact.
Heb het toestel de hele ochtend al met rust gelaten, maar na een ochtend wil ik toch wel m'n phone kunnen gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinhold
  • Laatst online: 02-03 13:47
NeoFoX schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 21:52:
[...]

Zelf gebruik ik PhonEx van Iconsoft: http://www.iconsoft.com/?...=en&menu=62e094db10fc83b1

Werkt prima, en is idd wat jij zoekt.. denk ik
Ik heb de site bekeken en dis is wat ik zoek maar ik heb van alles van de site gedownload den trial versie zodat ik kan kijken of dit daad werkelijk iets is, maar ik krijg het niet op mijn telefoon geïnstalleerd.

Ik heb phonex 1.3.5 setup gedownload krijg deze niet uitgepakt paar keer geprobeerd en heb ook de cab bestanden gedownload maar lukt ook niet. heb jij nog iedeeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
reinhold schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 19:58:
Slide 2 unlock kan dit en is eem erg leuk programma... en!!! GRATIS >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 14:00:
Ja, hangt gewoon aan de USB lader in een 220V stopcontact.
Heb het toestel de hele ochtend al met rust gelaten, maar na een ochtend wil ik toch wel m'n phone kunnen gebruiken...
En, doet ie het nu? Al getest? Ga anders even naar een service point toe en laat hem doormeten, kunnen die gasten wel, dan weet je zeker of ie overleden is of niet ;) Check desnoods een andere batterij van iemand die ook een SEX1 heeft.

Anyway succes! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 22:24:
Kan iemand mij misschien de originele sms geluiden aanleveren? Ik heb windows mobile 6.5 erop gezet maar die heeft geen geluiden. Als iemand die van z'n X1 af kan trekken en ze hier kan posten ben ik weer helemaal blij.
Hoe heb je 6.5 erop gezet? Is er wat misgegaan met het flashen misschien? Ik zal eens kijken of ik de geluidjes kan leveren.

PS. kan je ze niet vanuit je back up terug zetten? qua geluiden maakt het weinig uit denk ik of je 6.1 OS hebt of 6.5 OS hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 16:55:
[...]

Hoe heb je 6.5 erop gezet? Is er wat misgegaan met het flashen misschien? Ik zal eens kijken of ik de geluidjes kan leveren.

PS. kan je ze niet vanuit je back up terug zetten? qua geluiden maakt het weinig uit denk ik of je 6.1 OS hebt of 6.5 OS hebt ;)
Ik heb 6.5 er met de ROM update utility opgezet. Dat lijkt verder goed te zijn gegaan. Punt is dat ik geen geluiden kan kiezen als ik een sms toon wil instellen. Een backup van mijn eigen 6.1 rom heb ik niet, alleen de contacts etc.

ik heb er overigens de extravagant rom van Kid DC opgezet. misschien ligt het daaraan...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2009 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 16:52:
[...]

En, doet ie het nu? Al getest? Ga anders even naar een service point toe en laat hem doormeten, kunnen die gasten wel, dan weet je zeker of ie overleden is of niet ;) Check desnoods een andere batterij van iemand die ook een SEX1 heeft.

Anyway succes! ;)
Nog steeds geen verandering.
Morgen idd maar ff naar een Servicepoint (VF).
Ken wel anderen met een X1, maar die wonen niet in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 19:15:
[...]

Nog steeds geen verandering.
Morgen idd maar ff naar een Servicepoint (VF).
Ken wel anderen met een X1, maar die wonen niet in de buurt.
nog heel even een opmerking, gebruik je het orginele usb snoer? (sommige snoeren schijnen niet goed te werken).

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan m'n pc zit ie normaliter gesproken met een ander snoertje (nooit problemen mee gehad).
Toestel hangt al de hele dag aan de originele adapter + origineel snoer.
Zal voor de test nog even een andere adapter & kabel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derice, haal de accu even minimaal een uur uit je telefoon en probeer het dan nog eens. Klinkt als een defect aan accu en/of telefoon trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Sef24 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 10:52:
[...]

Your'e reading my mind :) Laatste vraagje, is SRS WoW hier compatible mee?

Edit: Ik las net dat de equalizer niet meegestuurd word naar de bluetooth headset. Dat is erg jammer sinds ik een basist ben. Enig idee hoe je dat op kunt lossen?
Had iemand nog de oplossing of niet? Ik heb gelezen dat Pocket Player en Core Player de Equalizer wel mee zouden sturen. Wat is hiervan waar? En is er een truuc dat het Media Expirience Panel de equalizer ook in A2DP meestuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
@Derice

Ik had meteen vanaf het begin al een kapotte usb kabel.
Kijk eerst even of het met een andere kabel wel lukt voordat je je telefoon sloopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb mijn X1 laten vallen vandaag, op de klinkers. Nu is dat randje onder het tobo beschadigd, dat is zeker niet te vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen, ik heb gezocht, maar kan het antwoord op deze vraag niet vinden in de topics:

Als ik mijn email op mijn telefoon binnenkrijg, sorteert hij het op het tijdstip dat de email op mijn telefoon binnenkwam, en niet op het tijdstip waarop de email verzonden is. Aangezien ik niet de hele tijd mijn telefoon wil laten zoeken naar mail, is het resultaat dat ik de hele tijd "kluitjes" email heb.
Enig idee hoe ik dus op "send-date" kan sorteren, en niet "received-date"?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 11:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 10:58:
Beste mensen, ik heb gezocht, maar kan het antwoord op deze vraag niet vinden in de topics:

Als ik mijn email op mijn telefoon binnenkrijg, sorteert hij het op het tijdstip dat de email op mijn telefoon binnenkwam, en niet op het tijdstip waarop de email verzonden is. Aangezien ik niet de hele tijd mijn telefoon wil laten zoeken naar mail, is het resultaat dat ik de hele tijd "kluitjes" email heb.
Enig idee hoe ik dus op "send-date" kan sorteren, en niet "received-date"?

Alvast bedankt!
Normaalgesproken moet daar niet zoveel verschil tussen zitten, omdat die 'received-date' volgens mij op jouw mail-server tijd staat, en niet zozeer op de tijd dat jij drukt op send/receive (correct me if I'm wrong).
De windows mobile mailclient is zeer beperkt; dikke kans dat het daar überhaupt niet mogelijk is om dat onderscheid te maken; je kan proberen met een andere mailclient of het daar wel in te stellen is. De enige fatsoenlijke die ik zo kan bedenken is flexmail, maar er zijn er vast meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 10:54:
Ik heb mijn X1 laten vallen vandaag, op de klinkers. Nu is dat randje onder het tobo beschadigd, dat is zeker niet te vervangen?
Je kunt naar een service point gaan, hier is meer over te lezen in het onderstaande topic.

Het Sony Ericsson Xperia X1 Scheuren / Problemen topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 18:16:
[...]

Ik heb 6.5 er met de ROM update utility opgezet. Dat lijkt verder goed te zijn gegaan. Punt is dat ik geen geluiden kan kiezen als ik een sms toon wil instellen. Een backup van mijn eigen 6.1 rom heb ik niet, alleen de contacts etc.

ik heb er overigens de extravagant rom van Kid DC opgezet. misschien ligt het daaraan...
Probeer de ROM van OniLex anders... die werkt bij mij vlekkeloos O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 10:28
Heb gisteren de 6.5 ROM van gtrab erop gezet (W4X.23); moet zeggen dat alles naar behoren werkt!

Heb wel een aantal dingetjes anders ingescteld met advanced config tool, maar dat is persoonlijk. Verder uiteraard Titanium Weather erop, Fave People en met de Editor een aantal "panels" van het today scherm gehaald.

Ziet er nu strak en overzichtelijk uit, denk dat ik dit wel fijn vind werken zo. (vooralsnog geen reden om terug te gaan naar een TF3D ROM iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schimanski schreef op maandag 04 mei 2009 @ 10:38:
@Derice

Ik had meteen vanaf het begin al een kapotte usb kabel.
Kijk eerst even of het met een andere kabel wel lukt voordat je je telefoon sloopt :)
Had een hele andere USB adapter ook nog geprobeerd, geen succes.
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 19:54:
Derice, haal de accu even minimaal een uur uit je telefoon en probeer het dan nog eens. Klinkt als een defect aan accu en/of telefoon trouwens.
Niet geprobeerd, waarom zou dit moeten werken?

Met een andere batterij nog wat gegevens eraf gehaald en toestel geheel gereset en daarna naar de VF geweest die hebben het toestel ingenomen en opgestuurd. Krijg em over 14 werkdagen waarschijnlijk terug.
Viel allemaal onder de garantie zeiden ze.
(Klachten: Scheurtje in de behuizing, afbladdering coating, batterij defect?, GPS fix valt weg (ook midden in weiland), toestel hangt af en toe en is traag). Kortom, alles maar in 1x dan.
Hopelijk krijg ik em weer helemaal in orde terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:49
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 12:40:
Dag allemaal,

Ik ben weer terug uit Canada en gelukkig hebben jullie tips mbt de batterijduur geholpen.
Sinds Canada heb ik een nieuw probleem, waar ik tot nu toe nog niets via Google over heb kunnen vinden.
Zo uit het niets past mijn telefoon automatisch de tijd (de klok) aan naar een tijd die totaal niet klopt.
Ik laat hem snachts aanstaan en zo werd ik vanochtend wakker en was de klok bijna twee uur eerder teruggezet op de een of andere manier. Dit heb ik de laatste tijd wel vaker, met als gevolg dat ik te laat op mn werk kom :-s ggrrrr
Net wou ik mijn hotmail synchroniseren nadat ik de klok weer goed heb gezet en dan zegt hij dat dat niet kan omdat de klok instellingen niet kloppen.
Iemand met dit probleem bekend? Of wetend waar de oplossingen staan?

Many tnx

groetjes
Vooruit, ik help je wel op weg ;)
Dat van die klok is een veelvoorkomend probleem met WM6, dat is een tijdzone probleem.
Download daar onderstaande update voor, hotmail/outlook probleem is daaraan gerelateerd.
http://www.microsoft.com/...light-savings-update.mspx

p.s. je hoeft geen hallo en groeten te doen, zie ook de faq

[ Voor 5% gewijzigd door Turismo op 04-05-2009 16:51 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds kort merkte ik dat als ik mijn oordopjes ingeplugged heb en dan een sms ontvang of als ik gebeld word er nog altijd een geluid via de speaker afgespeeld wordt.
weet iemand of dit uit te zetten is?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Wees iets duidelijker in je uitleg. Gebeurde dit als je muziek aan het luisteren was?

Stond het koptelefoon pictogram bovenin? Indien niet, heb je waarschijnlijk een kapotte audio jack ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:04

St@m

@ Your Service

Net maar even v7 geflashed, werd toch een beetje flauw van de bugs in 5.04
Morgen de hele dag testen, ik ben benieuwd

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik was muziek aan het luisteren (dit gebeurt ook als er geen muziek speelt maar de oordopjes toch in geplugged zijn), en ja er stond ook een pictogram in beeld.
Hij speelt het geluid zowel door de oordopjes als door de speaker af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 21:09:
Ja ik was muziek aan het luisteren (dit gebeurt ook als er geen muziek speelt maar de oordopjes toch in geplugged zijn), en ja er stond ook een pictogram in beeld.
Hij speelt het geluid zowel door de oordopjes als door de speaker af.
Hmm, kan niet veel vinden, vreemd? Je bent in ieder geval niet de enige ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm..
er moet toch wel iets aan te doen zijn?
bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

St@m schreef op maandag 04 mei 2009 @ 21:06:
Net maar even v7 geflashed, werd toch een beetje flauw van de bugs in 5.04
Morgen de hele dag testen, ik ben benieuwd
Ik heb gisteren ook Touch IT 7.1 van Itje geflashed even kijken hoe die is...ik had hiervoor 5.04 maar na een paar dagen gebruik merkte ik dat mn geheugen op meer dan 70% stond terwijl er niks open stond :S

wel wennen aan het nieuwe startmenu trouwens, als je nu op het windows logotje linksboven klikt krijg je het programma tabje van touchflo :S weet iemand hoe je hiernaast ook het normale startmenu kan krijgen? (behalve op de hardware matige windows knopje?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Freshnezz schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 09:30:
[...]

Ik heb gisteren ook Touch IT 7.1 van Itje geflashed even kijken hoe die is...ik had hiervoor 5.04 maar na een paar dagen gebruik merkte ik dat mn geheugen op meer dan 70% stond terwijl er niks open stond :S

wel wennen aan het nieuwe startmenu trouwens, als je nu op het windows logotje linksboven klikt krijg je het programma tabje van touchflo :S weet iemand hoe je hiernaast ook het normale startmenu kan krijgen? (behalve op de hardware matige windows knopje?)
Dat was inderdaad even wennen, ben er nu wel weer aan gewend eigenlijk. De tijd blijft iig goed staan en ook mijn smsjes komen binnen met de juiste tijdstamp. Ik denk echter niet dat je het gewone startmenu kan terugkrijgen aangezien ik vermoed dat dit ingebakken is (al heb ik helemaal geen verstand van cooken).

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-11-2023
St@m schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:17:
[...]

Dat was inderdaad even wennen, ben er nu wel weer aan gewend eigenlijk. De tijd blijft iig goed staan en ook mijn smsjes komen binnen met de juiste tijdstamp. Ik denk echter niet dat je het gewone startmenu kan terugkrijgen aangezien ik vermoed dat dit ingebakken is (al heb ik helemaal geen verstand van cooken).
Volgens mij staat ergens op xda bij het Touch it 7 forum een manier om het oude startmenu terug te krijgen. Als je een van de hardware buttons aan <startmenu> linked krijg je toruwens ook gewoon het oude startmenu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Kuber schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:12:
[...]

Volgens mij staat ergens op xda bij het Touch it 7 forum een manier om het oude startmenu terug te krijgen. Als je een van de hardware buttons aan <startmenu> linked krijg je toruwens ook gewoon het oude startmenu..
Das ook een mogelijkheid idd!

Maar goed ik ben er gelukkig achter gekomen hoe je weer in de Settings kan komen zonder het Startmenu (via de linker softwareknop in Settings tabje) dus het is wel relaxed eigenlijk...

Wat ik raar vind is de bug dat de Contacten niet meer individueel te connecten zijn met de Facebook contacten in de 7.1 ROM, terwijl dit in 5.04 wel gewoon werkte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb nu eindelijk een fatsoenlijk onscreen toetsenbord gevonden (HTC phone keyboard) maarrrr de T9 is alleen in engels, duits, italiaans etc. geen nederlands... iemand de nederlandse T9 versie :> ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
Die weet ik niet. Ik weet wel dat TouchPal heel plezierig is, en Nederlands heeft. En als je geen gebruik maakt van het hardware matige keyboard, waarom neem je dan geen Touch HD? Groter scherm, en dat typt ook plezieriger onscreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds vorige week ook deze telefoon en bevalt me goed. :D

Het lijkt mij trouwens verstandig om er een screenprotector op te plakken? Ik heb op screenprotector.nl gekeken en daar hebben ze Brando screenprotectors, is die webshop aangeraden en iemand ervaring met die screenprotectors?

Zoek ook nog een een houdert voor in de auto zodat ik mn scherm zie als ik navigatie aan heb staan, zijn die er ook voor de X1 of moet ik een universele zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Sef24 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 20:40:
Die weet ik niet. Ik weet wel dat TouchPal heel plezierig is, en Nederlands heeft. En als je geen gebruik maakt van het hardware matige keyboard, waarom neem je dan geen Touch HD? Groter scherm, en dat typt ook plezieriger onscreen?
Ik zal eens kijken naar dat touchpal!

Ik gebruik uiteraard wel gewoon het hardwarematige keyboard, maar als ik in de kroeg sta met in de ene hand een biertje en de andere hand mijn telefoon, gaat smsen zo lastig :P . Dus ik zoek iets waarmee ik af en toe toch nog fatsoenlijk met 1 hand kan smsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
o rey schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 18:25:
Ik heb nu eindelijk een fatsoenlijk onscreen toetsenbord gevonden (HTC phone keyboard) maarrrr de T9 is alleen in engels, duits, italiaans etc. geen nederlands... iemand de nederlandse T9 versie :> ?
Zoals Sef24 ook schrijft heeft TouchPal wel Nederlands en T9.
Moet je wel ff het Nederlandse taal pakket downloaden en installeren.
En o.a. ook Duits en Frans met de bijbehorende vreemde tekens en letters kan je samen gebruiken :)

Ik gebruik het ook en het werkt heel prettig en de funkties zijn heeeel handig!
Snel wisselen tussen Ned/Dui/Fr en je kan smilies snel invoeren ;)
Werkt veel beter dan het hardware tb als je bepaalde tekens in moet voeren en eerst een paar menu's dieper moet zoeken om die te kunnen gebruiken :(

Je kan het eerst proberen en na de testperiode vervallen er een aantal funkties (waaronder typ-correctie) en dat mis je dan meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newtequser
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 16:40
Op het moment dat ik de power knop indruk om in slaapstand te gaan tijdens een verbinding met WLAN, gaat de WLAN verbinding weg. Dus elke keer dat ik uit de slaapstand kom, moet WLAN opnieuw verbinding maken. Waar kan je instellen dat de WLAN verbinding aan moet blijven ook al gaat de telefoon in de slaapstand? Kan daar namelijks niets over terugvinden hier of in de handleiding. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Newtequser schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 04:30:
Op het moment dat ik de power knop indruk om in slaapstand te gaan tijdens een verbinding met WLAN, gaat de WLAN verbinding weg. Dus elke keer dat ik uit de slaapstand kom, moet WLAN opnieuw verbinding maken. Waar kan je instellen dat de WLAN verbinding aan moet blijven ook al gaat de telefoon in de slaapstand? Kan daar namelijks niets over terugvinden hier of in de handleiding. Alvast bedankt!
De reden dat dat gebeurt is omdat WLAN energie vreet. Bedenk je dus goed dat als je WLAN aan laat staan als je telefoon in de slaapstand gaat, hij waarschijnlijk minder dan een dag met zijn batterij doet...

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toetsblok gebruiken i.p.v. de slaapstand in dit geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 21:33:

Het lijkt mij trouwens verstandig om er een screenprotector op te plakken? Ik heb op screenprotector.nl gekeken en daar hebben ze Brando screenprotectors, is die webshop aangeraden en iemand ervaring met die screenprotectors?

Zoek ook nog een een houdert voor in de auto zodat ik mn scherm zie als ik navigatie aan heb staan, zijn die er ook voor de X1 of moet ik een universele zoeken?
Hoi Kraay,

even belcompany inlopen 8 euro neerleggen, krijg je 2 velltjes screenprotectors + (kleine) doekjes ff instructies opvolgen en je hebt een heerlijke screenprotector.

Werk er nu 1,5 week mee, ben er erg tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24
Je kan even kijken naar het programma Advanced Config. Met dit programma kan je gemakkelijk instellingen in het register aanpassen zonder helemaal het register in te duiken. Via dit programma kan je instellen dat je WI-FI aan moet blijven staan als je telefoon in standby gaat. Om het programma te gebruiken heb je wel microsoft .net CF 3.5 nodig. Beide zijn via Google te vinden.

Als je het programma geinstalleerd hebt kan je via menu/more settings/Connections instellen dat WI-FI aan moet blijven in standby mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word het wachten op die R3AA update nu wel een beetje beu :P khad zo'n maand geleden een 8GB kaartje besteld, maar met het oog op de update die ook eind maart ging uitkomen wachtte ik nog even met het in gebruik nemen ervan, maar nu begint het wel een beetje lang te duren.

Heeft iemand er al wat meer info over? Waarschijnlijk niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand op de XDA developers site had het over eind juni. Maar of dat waar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !ceman7
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:55
Een paar Duitsers op XDA melden dat R3A nu beschikbaar is in Duitsland.

edit: ziet er naar uit dat het vals alarm is, wellicht een foutje in de naamgeving van de (Duitse) firmware

[ Voor 43% gewijzigd door !ceman7 op 06-05-2009 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 21:33:

Ik heb goede ervaringen met zowel Brando screenprotectors als met screenprotector.nl.
Car holders zijn voor een prikkie via eBay te krijgen, met swivel-functie en al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kicknoize
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik ben geen echte kenner op dit gebied, dus misschien een vreemde vraag van mijn kant:

zit er op mijn X1 standaard een Flash PLayer o.i.d. (volgens mij niet) en zo ja, hoe kan ik controleren welke versie dat is?
En zo nee, wat kan ik dan het beste er op zetten om bijvoorbeeld flash games te spelen en flash sites te bekijken (bijv. de webversie van Youtube, zonder speciale applicaties/panels)?

Ik kom namelijk allerlei dingen tegen, zoals Flashlite, Flash Player 7 for PPC etc. en heb geen idee wat ik nu het beste kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakmatsky
  • Laatst online: 08-09 17:45
Ik heb laatst mijn Nokia N95 Geruild tegen de X1 en ben er wel tevreden mee, alleen er staan nog veel instellingen wachtwoorden en pincodes in van de vorige gebruiker.

Dus ik wou graag dus met een nieuwe installatie beginnen, maar kon niks vinden in de handleiding (of ik ben blind). Hoe kun je er voor zorgen dat Windows Mobile een nieuwe installatie doet

Guy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Start--->instellingen--->opslag wissen.

Et voila, u heeft weer een uberfrisse X1

Vergeet niet je persoonlijke data (contacten, foto's enz) te backuppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agadir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-07 20:27
Goedenavond!

Ik heb nu een weekje mijn Xperia en ik begin er steeds meer van te snappen, 1 ding krijg ik maar niet opgelost.
Als ik op het begin scherm rechts onder in contacten selecteer dan zie ik emailadressen en telefoonnummers door elkaar.

Mijn vraag is dus hoe kan ik er voor zorgen dat ik alleen de telefoonnummers zie?

BVB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agadir schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 21:32:
Goedenavond!

Ik heb nu een weekje mijn Xperia en ik begin er steeds meer van te snappen, 1 ding krijg ik maar niet opgelost.
Als ik op het begin scherm rechts onder in contacten selecteer dan zie ik emailadressen en telefoonnummers door elkaar.

Mijn vraag is dus hoe kan ik er voor zorgen dat ik alleen de telefoonnummers zie?

BVB
Gokje: je hebt op je oude telefoon alles naar SIM geexporteerd en nu heb je dubbele contacten ipv alles onder 1 contactpersoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agadir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-07 20:27
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:10:
[...]

Gokje: je hebt op je oude telefoon alles naar SIM geexporteerd en nu heb je dubbele contacten ipv alles onder 1 contactpersoon?
Dat is geen probleem maar wat wel een probleem is dat in mijn contactenlijst verdomd veel emailadressen tussen staan, ik vind dat rommelig.

Ik wil gewoon als ik contacten selecteer dan alleen telefoonnummers zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-11-2023
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:10:
[...]

Heb je Windows Live gebruikt en het vakje hotmail contacten oid invoegen niet uitgezet? Als dat zo is vrees ik dat je ze allemaal met de hand moet verwijderen, maar dat weet ik niet zeker..je kunt wel kijken of je al je contacten naar je sim kan kopieren, dan alles van je telefoon verwijderen en daarna weer terug kopieren vanaf je simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
heb sinds kort ook een Xperia X1, toppie toestel...

alleen heb ik het gevoel dat hij met wireless aan dus toch over gprs/umts gaat internetten... iemand enig idee hoe dit aan te passen?

verder krijg ik mijn achtergrond niet goed... nouja... de achtergrond blijft meedraaien terwijl ik dat niet wil, is dat ook uit te zetten?

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 21:40
Zo, gisteren mijn 1800mAh replacement batterij binnen gekregen uit Honk Kong :)

Ik merk gelijk dat bij het laden hij nauwelijks nog warm wordt.
Een hele verbetering dus!

Nu kan ik weer zorgeloos gebruik maken van GPS + Lader in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kicknoize
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
kicknoize schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 12:58:
Ik ben geen echte kenner op dit gebied, dus misschien een vreemde vraag van mijn kant:

zit er op mijn X1 standaard een Flash PLayer o.i.d. (volgens mij niet) en zo ja, hoe kan ik controleren welke versie dat is?
En zo nee, wat kan ik dan het beste er op zetten om bijvoorbeeld flash games te spelen en flash sites te bekijken (bijv. de webversie van Youtube, zonder speciale applicaties/panels)?

Ik kom namelijk allerlei dingen tegen, zoals Flashlite, Flash Player 7 for PPC etc. en heb geen idee wat ik nu het beste kan gebruiken.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht hem mooi vandaag even te updaten. Zit nu met flinke problemen. Als ik het scherm programma's open via start flikkeren enkele icoontje van programma's daarnaast als ik het scherm van instellingen open dan kan ik niks meer. Scherm reageert wel op aanraking dat het licht weer aan gaat maar voor de rest niets, knoppen overigens ook niet uit gaat alleen met een soft reset. Iemand een idee hoe dit kan??
Heb hem alleen geupdate en daarna SPB backup er terug opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Harde reset? Opnieuw updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antal72
  • Laatst online: 17-09 07:51
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:32:
Dacht hem mooi vandaag even te updaten. Zit nu met flinke problemen. Als ik het scherm programma's open via start flikkeren enkele icoontje van programma's daarnaast als ik het scherm van instellingen open dan kan ik niks meer. Scherm reageert wel op aanraking dat het licht weer aan gaat maar voor de rest niets, knoppen overigens ook niet uit gaat alleen met een soft reset. Iemand een idee hoe dit kan??
Heb hem alleen geupdate en daarna SPB backup er terug opgezet.
Altijd na updaten/flashen de customisation laten lopen en na de eerste opstart gelijk weer hard resetten. Dan voorkom je een hoop (meestal vage) problemen.

Met SPB backup misschien een backup gemaakt van de ene versie van windows naar de andere? (6.1 naar 6.5 bijvoorbeeld?) Dat is vaak vragen om moeilijkheden.... Backup software is geweldig als je een normale harde reset uitvoert, maar als je upgrade of update kan t ook misgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3nzym3
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-08 20:12
Ik heb sinds kort een (inmiddels) irritante bug op de Xperia.

Mijn probleem is dat ik bij het ontvangen van een nieuwe sms geen weergave krijg hiervan in verschillende panels.

Wat ik bedoel is dat ik bijv. op het SPB panel geen oplichtend icoontje krijg wat aangeeft dat er een nieuw bericht is.
Tevens in de grow panel bijv. wordt de gele bloem niet groter.

Enige manier hoe ik kan zien dat ik een nieuwe sms heb,is helemaal bovenaan in het scherm een icoontje van een envelopje.
Best vervelend :X

Soft reset helpt niet... panels uninstallen en opnieuw installeren helpt ook niet. zie ik een sms instelling over het hoofd? Heb echter geen instellingen veranderd.

Heb al even gezocht in dit topic, echter ik kom alleen het omgekeerde probleem tegen.(dat er constant staat dat je 1 nieuwe sms hebt.).

Iemand een tip cq oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07-2022
De nieuwe firmware is te downloaden via SEUS! heb hem sinds vanmiddag eropstaan maar heb zo op het eerste gezicht geen veranderingen opgemerkt. Het is de R3 firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Laatst online: 23:57

WTM

Ik ben 'm nu aan installen, ben benieuwd. Hoop echt dat ie wat sneller is dan de vorige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Iemand een idee hoe je de voorgeïnstalleerde java games zoals Block Breaker en Tetris Mania eraf kan halen???? Kan geen manier vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07-2022
Ik ben nu heel de dag de nieuwe firmware aan het testen en nu merk ik bij Opera dat deze trager is dan de vorige firmware. ook versprinkt het beeld soms. Eerst kon ik gewoon met de optische joystick scrollen en dan volgde opera automatisch de tekst net zoals op dit forum, nu gaat dit niet altijd goed. en qua snelheid is Opera nu stuk minder zelfs als Wireless LAN aan staat.

zijn er meer die dit opmerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 21:40
ik heb de nieuwe firmware ook ff geinstalleerd maar nog geen nieuwe of verbeterde dingen tegengekomen.
Zal opera ook even goed testen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook de nieuwe firmware.
Maar geen probleem met Opera is zeker net zo snel als de vorige ook met WLAN.
Vind het helemaal sneller reageren bij de vorige moest die van mij nog wel eens even nadenken zeg maar.
Tot op heden dat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
Mopperman schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 09:13:
heb sinds kort ook een Xperia X1, toppie toestel...

alleen heb ik het gevoel dat hij met wireless aan dus toch over gprs/umts gaat internetten... iemand enig idee hoe dit aan te passen?

verder krijg ik mijn achtergrond niet goed... nouja... de achtergrond blijft meedraaien terwijl ik dat niet wil, is dat ook uit te zetten?
iemand?

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
BoyzNDaHood schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 21:34:
Iemand een idee hoe je de voorgeïnstalleerde java games zoals Block Breaker en Tetris Mania eraf kan halen???? Kan geen manier vinden?
Naar je java app. daar gewoon uninstal zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hier heeft wlan de 1e keus boven de gprs hspa verbinding.
Dus stat wlan aan dan doet de mijne het daar mee staat hijuit dan is het natuurlijk gewoon gprs hspa.
Is gewoon ingesteld hier heb er zelf niks aan gedaan cq veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 09:20:
Hier ook de nieuwe firmware.
Maar geen probleem met Opera is zeker net zo snel als de vorige ook met WLAN.
Vind het helemaal sneller reageren bij de vorige moest die van mij nog wel eens even nadenken zeg maar.
Tot op heden dat niet meer.
Of er problemen zijn met Opera weet ik niet, daarvoor gebruik ik het programma te weinig.

Wat me wel opvalt, misschien dat ik de enigste ben, is dat de panelmanager niet meer goed werkt. Heb gisteravond mn xperia geupdate en vanaf dat moment heb ik al zeker 6 foutrapporten voorbij zien komen over de panelmanager, daarnaast merk ik ook dat als ik een programma in een panel sluit/minimaliseer (denk hierbij bv aan de windows live panel en dat je messenger minimaliseert) dat ik dan weer terug ben op de today-screen. Wordt dus zeg maar de panel uitgegooid. Dan moet ik ook zeker 3x op de panel-knop drukken en dan pas komen de panels weer te voorschijn, kan ik weer naar een panel toegaan maar hij blijft dezelfde fout houden...

Zijn er meerdere die dit ervaren.

Verder heb ik geen toevoegingen gezien in de update, eigenlijk spijt dat ik hem uitgevoerd heb. Kost toch weer tijd om je hele telefoon in te stellen zoals hij was en heb bovenstaande erbij gekregen...
Wat is er gebeurt met de geruchten dat er bv een nieuwe game toegevoegd zou worden of een nieuwe toetsenbord??
Pagina: 1 ... 15 ... 35 Laatste