Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:19
joedy87: is een bekent probleem en ook al vaker langsgekomen in dit topic. Probeer een headset aan te sluiten en er weer uit te halen. Het gaat hier hoogstwaarschijnlijk om een palletje dat niet helemaal lekker terug is geschoten binnenin.
Mocht bovenstaande niet werken: herhalen en wellicht met ietwat meer geweld / snelheid de plug erin / uit trekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als dat niet werkt dan moet je je stekker ronddraaien terwijl je deze eruit trekt.. Dat was de manier hoe het verholpen werd bij mij, ongeveer 10 minuten geleden. Enige minpunt van mijn X1.
SoaDmaggot schreef op woensdag 22 april 2009 @ 08:42:
joedy87: is een bekent probleem en ook al vaker langsgekomen in dit topic. Probeer een headset aan te sluiten en er weer uit te halen. Het gaat hier hoogstwaarschijnlijk om een palletje dat niet helemaal lekker terug is geschoten binnenin.
Mocht bovenstaande niet werken: herhalen en wellicht met ietwat meer geweld / snelheid de plug erin / uit trekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
kbloem schreef op maandag 20 april 2009 @ 07:37:
In de opties van de telefoon kun je instellen of je het beeld staand of liggend wil gebruiken. Als je deze dan op liggend zet (landscape) dan ziet dat er voor mij allemaal prima uit. Maar op het moment dat ik dan het toetsenbord open en dicht klap dan springt hij weer naar staand. Iemand?
Echt helemaal niemand? Zou iemand dan eens willen kijken of dat bij hem/haar ook gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
kbloem schreef op woensdag 22 april 2009 @ 09:49:
[...]

Echt helemaal niemand? Zou iemand dan eens willen kijken of dat bij hem/haar ook gebeurd?
Is hier ook. Kwestie van even binnen je knop-instellingen één van de softwareknoppen mappen op 'scherm draaien'. Wellicht een omweg om telkens die knop weer in te moeten drukken na het inklappen van je toestel maar dat is niet anders ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ok, in elk geval bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-07 10:05
Beste mede Tweakers,

Ik draai WM6.5 op mijn X1 en vind het geweldig (draait snel en goed!)

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/o5z1g0.jpg

alleen nu is het zo dat ik Favepeople en TitaniumWeather heb geinstalleerd.
TitaniumWeather werkt perfect en Favepeople ook eerst, maar na een soft-reset werkt Favepeople niet meer.
hij kopieert de oude selectie over de favepeople heen (zie screen)

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2r3kwic.jpg

meer mensen met deze ervaring? en is er eventueel een oplossing? opnieuw installen hielp niet iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik zat gisteren toevallig in onderstaand topic te neuzen. Mischien heb je er iets aan....

*Click*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-07 10:05
kbloem schreef op woensdag 22 april 2009 @ 13:08:
Ik zat gisteren toevallig in onderstaand topic te neuzen. Mischien heb je er iets aan....

*Click*
thnx,

het programma'tje daar is sowieso handig om te hebben, ik ga ff uitproberen of ik het aan de praat krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 03:12

aKra

Intentionally left blank.

Weet iemand of het mogelijk is om de ringtone aan te passen die via je Bluetooth headset/carkit komt? Gezien dit een antieke ringtone is die zo hard is dat als ik lekker aan het rondrijden ben en dan de telefoon overgaat gewoon zowaar een gevaar voor de omgeving wordt omdat ik bijna een gat in het dak spring... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop steeds tegen het volgende probleem op. Als ik lang bel dan wordt de wifi van de xperia ingeschakeld. Als ik het gesprek beeindig blijft wifi aan staan. Ik gebruik spb mobile shell en spb phone suite maar kan daar geen instelling vinden om dit tegen te gaan. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JamesB009 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 13:47:
[...]

Bedankt! Heb geregistreerd en krijg hopelijk binnenkort de 8GB kaart. :)
Helaas, ik had het ook weer geprobeerd maar kreeg netjes een brief van Sony Ericsson dat mijn nummer al was geregistreert en dus geen 8GB kaartje krijg.
:(

Cya,
6772Chevy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 16:39:
[...]

Helaas, ik had het ook weer geprobeerd maar kreeg netjes een brief van Sony Ericsson dat mijn nummer al was geregistreert en dus geen 8GB kaartje krijg.

Cya,
6772Chevy
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je hem in de bus hebt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Laatst online: 06:00
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 23:15:
Hoi
Als ik zelf een afbeelding kies als achtergrond (in het menu 'aan de slag' bij achtergrond kiezen) lukt het wel om de juiste foto te kiezen maar deze wordt altijd helemaal vaag weergegeven als achtergrond. Weet iemand of dit veranderbaar is zodat ik gewoon de felle kleuren op mn achtergrond krijg?
Hier heb ik helaas ook last. Heb al geprobeerd de items die worden weergegeven weg te halen. Maar zelfs met een compleet lege achtergrond (dus enkel het plaatje) blijven de kleuren vaag. Het leek mij namelijk logisch dat de x1 automatisch de achtergrond 'vaag' maakt zodat je de items nog kunt zien.

Wellicht dat het aan de custom ROM ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 16:39:
[...]

Cya,
6772Chevy
Die brief had ik ook net in de bus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

gram501 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 16:50:
[...]

Iemand hem eigenlijk al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaosstorm
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:14
En ik heb vandaag een brief gekregen met het bericht dat ik gebruik gemaakt heb van een "Niet-Geauthoriseerde IMEI-Code" (en ja ik heb heb inderdaad verkeert getypt kwam ik net achter...)
Maar gelukkig mag ik gewoon opnieuw registreren.
Nu maar hopen dat ik over 1/2 weken wel die 8gb sd heb ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Das niet zo'n handige brief, zeker als je al geregistreerd hebt voor de 4gb kaart en nooit ontvangen hebt.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm..... ik dacht dat er hier niet over geheugenkaartjes gezeurd zou worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaosstorm
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 20:44:
Ehm..... ik dacht dat er hier niet over geheugenkaartjes gezeurd zou worden?
Dit gaat ook niet over de geheugen kaartjes maar over een brief van de geheugenkaartjes.

trouwens.. iemand al zijn xperia ge-underclocked? bij mij staat clock control tool standaart op 19.8mhz.. en doet de mobiel dan "bijna" niks meer waardoor ik hem bijvoorbeeld niet naar 300mhz kan clocken.. iemand een idee?

gebrukte het verkeerde programma.. die dynamic clock control werkt erg goed. heb mijn xperia nu op 256mhz en loopt nog soepel eens kijken of de battery nu 3 dagen mee kan inplaats van 1.

[ Voor 16% gewijzigd door Chaosstorm op 22-04-2009 23:13 . Reden: foutje.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is hier nu precies verbeterd aan Touch-It 5.061?? Ik kan het verschil nergens vinden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaosstorm
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 22:15:
[...]

Wat is hier nu precies verbeterd aan Touch-It 5.061?? Ik kan het verschil nergens vinden???
Deze rom gebruikt 5% minder ram :P
en verder een aantal fixes zijn inbegrepen die je bij 5.061 los moest installeren. (verder weet ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mn zwarte touch knopje reageert ineens niet meer :s alsk hem induw wel maar hij reageert niet meer op aanrakingen? echt iedere dag is er wel iets, scheure, vastlopers, nu dit weer.Word er een beetje moe van. Heeft iemand een idee of hij na een hard reset wel weer naar behoren zal functioneren (dus ook dat dat knopje het weer doet) een soft reset hielp niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:05:
Mn zwarte touch knopje reageert ineens niet meer :s alsk hem induw wel maar hij reageert niet meer op aanrakingen? echt iedere dag is er wel iets, scheure, vastlopers, nu dit weer.Word er een beetje moe van. Heeft iemand een idee of hij na een hard reset wel weer naar behoren zal functioneren (dus ook dat dat knopje het weer doet) een soft reset hielp niet....
In de instellingen staat deze functionaliteit van dit knopje nog wel aangevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Chaosstorm schreef op woensdag 22 april 2009 @ 21:33:
[...]

Dit gaat ook niet over de geheugen kaartjes maar over een brief van de geheugenkaartjes.

trouwens.. iemand al zijn xperia ge-underclocked? bij mij staat clock control tool standaart op 19.8mhz.. en doet de mobiel dan "bijna" niks meer waardoor ik hem bijvoorbeeld niet naar 300mhz kan clocken.. iemand een idee?

gebrukte het verkeerde programma.. die dynamic clock control werkt erg goed. heb mijn xperia nu op 256mhz en loopt nog soepel eens kijken of de battery nu 3 dagen mee kan inplaats van 1.
Ik ben benieuwd naar je bevindingen...

Brief overigens ook gehad, even vanochtend gebelt en opnieuw geregistreerd.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Laatst online: 19-12-2022
Ik krijg die pokke voorgeïnstalleerde java games niet verwijderd? Iemand idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Net SPB mobile shell 3.0 geinstalleerd, maar is die ook gewoon als een panel te installen ipv dat ie windows '' overneemt '' wil de standaard ook gewoon behouden namelijk, zit dit in de instellingen ? of doe ik iets fout ? heb tijdens installatie geen keuzes gekregen ofzo.

Als ik in mijn panel schermpje kijk dan zie ik gewoon m'n standaard windows panel, maar als ik er op klik krijg ik die van SPB, ik wil ze dus alle 2 hebben ( zoals dat wel kon met spb mobile shell 2.x )

[ Voor 27% gewijzigd door Fatal Mind op 23-04-2009 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is SPB 3.0 (nog) geen panel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

heb je de koptelefoon er wel goed ingeduwd?bij mij wil het laatste stukje (5mm ofzo) nogwel eens lastig gaan :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaosstorm
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 22:05:
Weliswaar bleek die problemen te geven in dit toestel, als ik de hoofdtelefoon inplug en er niets gebeurt. 8)7
Alleen na heel lang duwen en geforceerd draaien wil de hoofdtelefoon nog geluid geven. ;( :'(
Alle hoofdtelefoontjes uit de kast getrokken met hetzelfde droevige resultaat.
Bagger kwaliteit chassisdeel dus,
Heb je toevallig niet SRSWOW sound ( of iets met srs dinges weet niet meer precies hoe het heette)
geinstalleerd? had ik ook en de volgende dag hoorde ik geen geluid meer uit audio jack na een tijd priegelen en prutjesen ff SRSWOW geuninstalled, reset en het geluid werkte weer!

en als dat niet het geval is mischien een hardreset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op donderdag 23 april 2009 @ 19:27:
Net SPB mobile shell 3.0 geinstalleerd, maar is die ook gewoon als een panel te installen ipv dat ie windows '' overneemt '' wil de standaard ook gewoon behouden namelijk, zit dit in de instellingen ? of doe ik iets fout ? heb tijdens installatie geen keuzes gekregen ofzo.

Als ik in mijn panel schermpje kijk dan zie ik gewoon m'n standaard windows panel, maar als ik er op klik krijg ik die van SPB, ik wil ze dus alle 2 hebben ( zoals dat wel kon met spb mobile shell 2.x )
Deze versie haalt het vandaag panel weg?? Toch?? Daardoor zijn ook andere spb progs niet of nauwelijks meer aanklikbaar. Zoals spb weather en pocket plus en phone suite en back-up. Die stonden gewoon aanklikbaar op het vandaag panel. ipv daarvan krijg je nu meteen de spb mobile shell. Dat kan toch niet de bedoeling zijn??? Die ik iets verkeerd????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op donderdag 23 april 2009 @ 19:27:

als je naar het spb scherm kijkt klik je op het meest rechtse ikoontje. Daarna zie je Toon Vandaag, daarna kom je in het Vandaag scherm, ontdek ik net...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 23:08:
[...]

als je naar het spb scherm kijkt klik je op het meest rechtse ikoontje. Daarna zie je Toon Vandaag, daarna kom je in het Vandaag scherm, ontdek ik net...
een andere manier is het programma secondtoday te installeren. Daarmee kan je meerdere programma's die je 'vandaag' scherm overnemen installeren en volgens mij krijg je dan meerdere vandaag panels. Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar het werkte in ieder geval bij de eerste manila cabs die uitkwamen.
SPB weather moet je wel apart als panel in kunnen stellen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 23:07:
[...]

Het male jack stekkertje gaat er zeker verdacht moeizaam in. :X
Vooral het laatste deel.
Met een chassisdeel van mogelijk bedenkelijke kwaliteit van 0,00001cent/part, is het niet de vraag of zoiets het begeeft, maar wanneer. O-)
Met veel duwen, draaien en scheef pushen, plopt het geluid er soms nog in, maar het is duidelijk dat het chassisdeel gewoon gaar is. :N :'(
Volet inderdaad niet zo deugedelijk aan en bij mij moet ik heb ook hard er in duwen en hard!!
om die laatste 5 mm er in te krijgen en anders doet hij het ook niet.
maar... als die er in zit geeft ie veel beter geluid als mijn Nokia n82 die ik hiervoor had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
gram501 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 08:28:
[...]

Volet inderdaad niet zo deugedelijk aan en bij mij moet ik heb ook hard er in duwen en hard!!
Wat is daar exact niet deugdelijk aan? Imo voelt dat juist net dat beetje steviger aan, de jack zal er niet zomaar uitspringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

gram501 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 08:28:
[...]

om die laatste 5 mm er in te krijgen en anders doet hij het ook niet.
maar... als die er in zit geeft ie veel beter geluid als mijn Nokia n82 die ik hiervoor had.
Volgens mij moet je hem er ook net wat verder induwen dan je bij een gewone koptelefoon gewend bent, omdat dit een plugje is die uit 3 delen bestaat. Links, Rechts en Microfoon ipv alleen L en R. Dat laatste stukje goed aanduwen zorgt ervoor dat alles op de goede plek zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
gwystyl schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 09:25:
[...]

Volgens mij moet je hem er ook net wat verder induwen dan je bij een gewone koptelefoon gewend bent, omdat dit een plugje is die uit 3 delen bestaat. Links, Rechts en Microfoon ipv alleen L en R. Dat laatste stukje goed aanduwen zorgt ervoor dat alles op de goede plek zit.
Het enige waar ik hem voorgebruik, is om aan de autoradio te koppelen en dat gaat erg stroef!
Misschien wordt het naar verloop van tijd soepeler?
Trek hem altijd draaiend heen en weer eruit en heb het toestel ook pas 2 weken hihi!
Erg fijn apparaat en veel toepassingen voor te vinden,
Alleen brijf ik het lastig vinden om even van de ene naar de andere applicatie te gaan iemand een idee??
Bij mijn Nokia kon ik de menu-toets lang indrukken om een soort taskmanager op te roepen, maar als ik het SPB-panel gebruik is die standaard-taskmanager niet zichtbaar? Iemand? :?

[ Voor 3% gewijzigd door gram501 op 24-04-2009 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee hoelang het duurt voordat je het geheugen kaartje van 8gb ontvangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
gwystyl schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 08:08:
[...]

een andere manier is het programma secondtoday te installeren. Daarmee kan je meerdere programma's die je 'vandaag' scherm overnemen installeren en volgens mij krijg je dan meerdere vandaag panels. Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar het werkte in ieder geval bij de eerste manila cabs die uitkwamen.
SPB weather moet je wel apart als panel in kunnen stellen trouwens.
Bedankt voor je reply!

Vind het niet zo dringend om er weer progjes voor te installen, ik kijk wel even hoe de spullen zich ontwikkelen, misschien dat er alsnog een fuctie / versie komt met panel versie als het ware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
Ik heb ITJES V5 rom er opstaan, maar kan nergens vinden hoe je de kleurstellingen c.q. themes van TF3d kan aanpassen. Weet iemand waar deze optie zit. Tevens kan ik op XDA die smabergclock nergens meer vinden :s Weet iemand nog welke thread deze instond? het lijkt wel of die cab gewoon verdwenen is :/

[ Voor 11% gewijzigd door Dennism op 25-04-2009 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klein probleempje met een functie die sommigen nogal vervelend vinden, maar ik altijd wel fijn vond: Mijn scherm gaat niet uit zodra ik iemand bel/gebeld wordt en contact heb. Uiteindelijk gaat hij pas uit na 30 seconden, zoals ik heb ingesteld bij energieinstellingen.

Het is toch zo dat deze in de standaardsituatie eigenlijk direct uit zou moeten gaan? Xperiatweak e.d. nagekeken, hier staat die functie gewoon aan (oftewel disable uit). Ook in het register staat de betreffende waarde op 1.

Na een harde reset blijft het probleem, gaat om een vodafone branded toestel met de laatste firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
De laatste versie van Spb Mobile Shell v3.0.0 Build 6411 werkt perfect op de X1 geen vertragingen meer tijdens/ na de carrousel...
Het duurt nog wel een 10 seconden om te switchen tussen portrait en landscape... helaas!
Ow ja en 't is ook niet als panel in te stellen dit is een today plugin, dus je panel linksboven.
Heerlijk progje en erg fijn die dubbele feature van lifestyle en proffesional layout.
Voor de mensen die werkelijk geen idee hebben waar ik het over heb:...

Klik hier

Thanks SPB!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check je mail

[ Voor 92% gewijzigd door DaannO op 25-04-2009 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Nu online
Dennism schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 19:07:
Tevens kan ik op XDA die smabergclock nergens meer vinden :s Weet iemand nog welke thread deze instond? het lijkt wel of die cab gewoon verdwenen is :/
Check http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=482356, stukkie naar beneden scrollen, onder ADDONS
BTW, me google "XDA smaberg clock" --> 1st hit.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeerde net mijn X1 up te daten met SEUS,
maar ik doorloop alle stappen en vervolgens blijft ie staan op het scherm met de aanwijzingen?

Hij bleek niet helemaal opgeladen! :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2009 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit hier besproken mag worden maarrrr:
Ik heb in Nederland een X1 t-mobile branded weten te bemachtigen.
Nu ben ik voor werk verhuisd naar Curacao en hier hebben we UTS 3G
Echter kan ik dit niet gebruiken omdat de data verbindingen voor geconfigd zijn op T-molbile.

Even voor de duidelijkheid: Gebruik een sim van UTS.
Wat kan ik doen? Flashen oid?

HO!!! Volgens mij heb ik wat gevonden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=475482

Maar er zijn zoveel versies welke raden jullie aan?
X1i_GENERIC_NL_CDF1215-3311_R1AA017?
X1i_GENERIC_NL_CDF1215-3311_R2AA006?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2009 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Verwijderd schreef op zondag 26 april 2009 @ 19:35:
Ik weet niet of dit hier besproken mag worden maarrrr:
Ik heb in Nederland een X1 t-mobile branded weten te bemachtigen.
Nu ben ik voor werk verhuisd naar Curacao en hier hebben we UTS 3G
Echter kan ik dit niet gebruiken omdat de data verbindingen voor geconfigd zijn op T-molbile.

Even voor de duidelijkheid: Gebruik een sim van UTS.
Wat kan ik doen? Flashen oid?

HO!!! Volgens mij heb ik wat gevonden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=475482

Maar er zijn zoveel versies welke raden jullie aan?
X1i_GENERIC_NL_CDF1215-3311_R1AA017?
X1i_GENERIC_NL_CDF1215-3311_R2AA006?
Een hard reset...

Let wel op je bent dan alle opgeslagen dingen op je telefoongeheugen kwijt berichten contecaten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Gram501

Hoe bedoel je hardreset? hoef ik hem niet te flashen om hem te debranden?
Ik snap dat ik alles kwijt ben maar wil graag 3g-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zondag 26 april 2009 @ 19:59:
@Gram501

Hoe bedoel je hardreset? hoef ik hem niet te flashen om hem te debranden?
Ik snap dat ik alles kwijt ben maar wil graag 3g-en
Dat is niet nodig; volgens mij hoef je hem niet te debranden (één van die generic NL roms te flashen) om je internetinstellingen te veranderen. Je moet alleen de configuratie manager opnieuw doen. Ik weet niet of die standaard in de rom zit, maar anders is hij vast te vinden op xda-developers.com. Daarmee kan je je verbindingen instellen naar een andere provider.
Een andere manier is om de instellingen voor internet van jouw provider op te zoeken op hun homepage en met die gegevens een handmatig een nieuwe verbinding te maken bij start - instellingen - verbindingen - verbindingen (uit mijn hoofd, kan er iets naast zitten).
Als je wel één van die generic roms wilt flashen zou ik RA2 pakken, die is nieuwer. Voor je dat doet moet je wel zorgen dat je unbranded roms kan flashen. Hoe dat werkt is makkelijk te vinden. Lees je wel even in; als je het niet goed doet kan je je telefoon slopen.

[ Voor 21% gewijzigd door gwystyl op 26-04-2009 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:04
Ik gebruik Itjes 7.0 rom en heb bij het sms'en het probleem dat hij het woord 'wel' in 'we'll' veranderd. Meer mensen hier last van, en wat is er in godsnaam aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:31
bij je settings > input en dan het meest rechte tabblad autocorrection uitvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
@ iedereen die een goede mp3 speler zoekt!!

ik gebruik nu de gratis Nitrogen
dit is een freeware applicatie en is erg actief op XDA forum m.b.t. skins (je kan je eigen skin maken ook)
zie de link
Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=159229&d=1235156554

Als je een leuke skin hebt laat hem hier dan ff zien aan je mede gebruikers.

ik gebruik nu de originele maar als de mijne klaar is deel ik het met jullie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:04
418O2 schreef op maandag 27 april 2009 @ 11:40:
bij je settings > input en dan het meest rechte tabblad autocorrection uitvinken
d:)b tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort activeert elk van mijn toetsen(onder het scherm en mijn toetsenbord) als volumeknoppen. Enkel mijn volumeknoppen werken niet meer.

Iemand die dit probleem herkent? Hardwarematig of toch softwarematig? Voor de volledigheid. Ik gebruikte gaan Originele rom maar heb er ondertussen al enkele geflasht, ook de originele en het lijkt maar niet goed te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 13:04:
Sinds kort activeert elk van mijn toetsen(onder het scherm en mijn toetsenbord) als volumeknoppen. Enkel mijn volumeknoppen werken niet meer.

Iemand die dit probleem herkent? Hardwarematig of toch softwarematig? Voor de volledigheid. Ik gebruikte gaan Originele rom maar heb er ondertussen al enkele geflasht, ook de originele en het lijkt maar niet goed te komen.
Ik herken het probleem niet, maar als het bij verschillende roms optreedt kan je softwarematige problemen wel vrij zeker uitsluiten. Ik verwacht dus dat het een hardwarematig probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aub eerst zelf even je best doen om het antwoord te vinden. GoT is geen helpdesk. Zie Het algemeen beleid

[ Voor 68% gewijzigd door RoD op 27-04-2009 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:13
Sinds vandaag heb ik ook een zwarte xperia maar kom ergens niet uit,

Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik Wlan kan gebruiken op de xperia?

Wlan staat standaard uit, en wanneer ik deze via de com-manager aan wil zetten is ie even bezig en dan gaat ie heel even aan (1sec ofzo) en daarna gelijk weer uit.

Kan dus ook niet hier thuis op mn wireless netwerk inloggen.

Wat doe ik verkeerd?

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op maandag 27 april 2009 @ 13:56:
[...]

Ik herken het probleem niet, maar als het bij verschillende roms optreedt kan je softwarematige problemen wel vrij zeker uitsluiten. Ik verwacht dus dat het een hardwarematig probleem is.
Het eigenaardige is dat het probleem zich plots manifesteerde, ik liet hem niet vallen of iets dergelijks. Lijkt me ook zo raar dat plots al mijn toetsen reageren als één en dezelfde toets. Verdomd irritant, vooral omdat ik nu al m'n volledige bureau heb afgezocht naar de rekening en die maar niet weet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
Qosmic schreef op maandag 27 april 2009 @ 21:27:

Wlan staat standaard uit, en wanneer ik deze via de com-manager aan wil zetten is ie even bezig en dan gaat ie heel even aan (1sec ofzo) en daarna gelijk weer uit.

Wat doe ik verkeerd?
waarschijnlijk moet je je ssid code invoeren van je wireless router werkt net zo als met een laptop op je netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:08

MsG

Forumzwerver

Qosmic schreef op maandag 27 april 2009 @ 21:27:

Wat doe ik verkeerd?
Heb je hem toevallig op het moment van proberen aangeplugd op de PC? Het schijnt een feature te zijn dat wifi niet werkt als je activesync verbonden bent.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Hij is niet ingeplugd op mn pc en een ssid hoef ik ook niet in te voeren.

Dacht trouwens dat ie even aan ging en daarna weer uit, maar als ik via comm manager wlan wil inschakelen zie ik dat windows icoontje en vervolgens gaat dat weg en staat ie nog steeds op uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Krijg met geen mogelijkheid Wlan aan.

Als ik via comm manager bleutooth aanzet gaat die zo aan, maar zodra ik wlan inschakel, dan gaat ie t wel proberen, zie ik t windows logo maar hij blijft uit staan :?

Zou het kunnen dat de wifi adapter stuk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
Qosmic schreef op maandag 27 april 2009 @ 23:02:
Krijg met geen mogelijkheid Wlan aan.

Als ik via comm manager bleutooth aanzet gaat die zo aan, maar zodra ik wlan inschakel, dan gaat ie t wel proberen, zie ik t windows logo maar hij blijft uit staan :?

Zou het kunnen dat de wifi adapter stuk is?
2 berichtjes achter elkaar achter laten is zinloos en er zit een edit knop.

Heb je al een soft reset geprobeerd? En via settings naar wlan/wifi geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
soft reset is gewoon een reboot? heb al wel opnieuw opgestart.

en ook via settings naar wlan - wifi gegaan, maar kan niks vinden.
als ik naar draadloos lan ga staat er: Draadloze LAN staat UIT. Zet WLAN aan Als ik daar vervoglens op klik gebeurd er niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:30
gram501 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 16:50:
[...]

Ik heb hem zojuist ontvangen - en het heeft dus 28 dagen geduurd
8 gig sd in een adaptortje

keurige service toch van SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Qosmic schreef op maandag 27 april 2009 @ 23:10:
soft reset is gewoon een reboot? heb al wel opnieuw opgestart.

en ook via settings naar wlan - wifi gegaan, maar kan niks vinden.
als ik naar draadloos lan ga staat er: Draadloze LAN staat UIT. Zet WLAN aan Als ik daar vervoglens op klik gebeurd er niks
soft en/of hard reset proberen ( edit en ja opnieuw opstarten is soft reset)
en kijken of je settings goed staan wifi netwerk toevoegen ssid invoeren als dat nodig is
als je dan verbonden bent met netwerk zou hij aan moeten blijven
misschien op beste prestaties zetten ipv energie besparende modus
er zijn 2 menutjes waar je instellingen kunt wijzigen niet alleen het wlan gedeelte ook de wifi oet je even bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Ik zie nergens een officiele aankondiging, daarbij wordt hij daar op de site ook onder categorie 'geruchten' geplaatst.

Tevens zie ik overigens ook nergens bronvermelding staan. Niet bepaald betrouwbaar dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
SoaDmaggot schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:42:
Ik zie nergens een officiele aankondiging, daarbij wordt hij daar op de site ook onder categorie 'geruchten' geplaatst.

Tevens zie ik overigens ook nergens bronvermelding staan. Niet bepaald betrouwbaar dus. :)
de artist impression is ook zo slecht ik hoop toch echt dat het toestel een groot scherm houdt en qwerty toestenbord deze artist heeft niet even gekeken hoe het vorige toestel er nu eigenlijk uitziet en of werkt
aangezien hij toetsen onder het scherm tekend

ik hoorde ook dat de x2 met lijm geleverd wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
hoe hij er uit zou kunnen zien... mijn god..

ennuh @the boiler: beetje flauwe flame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaosstorm
the boiler schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:29:
[...]
ik hoorde ook dat de x2 met lijm geleverd wordt :D
Als het goed is wordt deze niet door htc gemaakt :P
Al vraag ik mij wel af wat voor hardware de x2 krijgt. Cortex A8 cpu?

Ik heb vandaag ook mijn 8gb kaartje ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
Vandaag mijn 8GB kaartje ook mogen ontvangen. Helaas schijnt hij niet te werken in een usb adapter. Het kaartje wordt dan niet gevonden door windows. Ik heb een 2e 8GB kaartje die het wel perfect doet. Kaartje kapot of heb ik iets verkeerd gedaan?

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Tja, naar mijn idee kan je niet veel fout doen aan het inpluggen van een microsd kaartje in een adapter, doet hij het wel in de phone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaosstorm
BvK P4 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:57:
Vandaag mijn 8GB kaartje ook mogen ontvangen. Helaas schijnt hij niet te werken in een usb adapter. Het kaartje wordt dan niet gevonden door windows. Ik heb een 2e 8GB kaartje die het wel perfect doet. Kaartje kapot of heb ik iets verkeerd gedaan?
Misschien ff in de mobiel formatteren, ik had laatst dat mijn 8gb kaart op de computer gezien werd als 4gb kaart.. in de mobiel geformateerd en toen was het ineens wel weer 8gb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit topic is om de X1 te bespreken, niet eventueel bijgeleverde geheugenkaartjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
418O2 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:34:
hoe hij er uit zou kunnen zien... mijn god..

ennuh @the boiler: beetje flauwe flame
ach klein grapje moet kunne of niet maar de artist impressie is voor mijn gevoel een beetje ondoordacht want het type toestel wat de x1 is is toch geen standaard mobiel dat was meer mijn bedoeling dat toestel wat ze daar getekend hebben is gewoon een mobiel met standaard knoppen
niet het 480*800 res toestel met qwerty toetsenbord en alle gemakken wat hij heeft :P en nukken

maar ja ik hoop dat de kwaliteit wel beter wordt als dat het toestel nu heeft vandaar het kleine grapje
aangezien mijn ervaring met de kwaliteit van de x1 toch echt wel mijn mening over SE heeft veranderd
en dat zullen meerdere x1 bezitters waarschijnlijk met mij delen
maar ik ben nog steeds vol lof over het gebruiksgemak van het toestel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
the boiler schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:02:
[...]

soft en/of hard reset proberen ( edit en ja opnieuw opstarten is soft reset)
en kijken of je settings goed staan wifi netwerk toevoegen ssid invoeren als dat nodig is
als je dan verbonden bent met netwerk zou hij aan moeten blijven
misschien op beste prestaties zetten ipv energie besparende modus
er zijn 2 menutjes waar je instellingen kunt wijzigen niet alleen het wlan gedeelte ook de wifi oet je even bekijken
als ik een wifi netwerk wil toevoegen moet wel eerst wlan aan, en daar zit em de crux, ik krijg wlan niet aan via comm manager of welke manier dan ook.
hij wil em aanzetten, ik zie dat windows logo en als dat weg is, staat ie nog steeds uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na vandaag het geheugen kaartje te hebben ontvangen, gelijk tomtom navigator 7 erop gezet.
Alleen werken mijn Benelux mappen niet, hij geeft aan dat de activatie code onjuist is terwijl ik niet eens de gelegenheid kreeg om deze in te vullen!
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 18:08:
na vandaag het geheugen kaartje te hebben ontvangen, gelijk tomtom navigator 7 erop gezet.
Alleen werken mijn Benelux mappen niet, hij geeft aan dat de activatie code onjuist is terwijl ik niet eens de gelegenheid kreeg om deze in te vullen!
Iemand?
misschien legaal in winkel kopen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij vele werkt die gewoon en is die ook niet in de winkel gekocht;)

Dat zal best, maar hulp bij warez doen we hier niet.

[ Voor 32% gewijzigd door RoD op 28-04-2009 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien al 10x gevraagd, maar ik kon het niet zo snel vinden. Hoe kun je ervoor zorgen dat opera gewoon de normale sites opent en niet automatisch mobiele sites opent? Voorheen deed ie dat bij mij namelijk wel, maar sinds ik Itje 5.05 heb, krijg ik het niet meer voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Laatst online: 14-09 12:03
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 20:27:
Misschien al 10x gevraagd, maar ik kon het niet zo snel vinden. Hoe kun je ervoor zorgen dat opera gewoon de normale sites opent en niet automatisch mobiele sites opent? Voorheen deed ie dat bij mij namelijk wel, maar sinds ik Itje 5.05 heb, krijg ik het niet meer voor elkaar.
Browse naar "about:config" en zoek daar naar User Agent, deze staat op 1, zet deze op 2 en het probleem is opgelost :)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exabart
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-04 16:54
Weet iemand misschien dit?

Ik wil tijdens een gesprek het gesprek doorschakelen mijn Bluetooth headset. Op dat moment staat Bluetooth dan (dus) uit.

Dat komt voor bijvoorbeeld als:
  • ik in mijn auto stap
  • ik handsfree mijn computer wil bedienen, terwijl ik aan de telefoon ben (pa en ma helpen bijv. via control)
Op mijn oude W810i kon ik "Doorschakelen naar..." kiezen. Op mijn Xperia kan ik het niet vinden (ook niet in dit Forum en via Google).

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolver1ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-01 07:07
RIP mijn X1. Vorige week in water terecht gekomen, bootje kapseisde. ;) Na paar dagen drogen staart wel op, touchscreen werkt ook, maar de buttons niet. Scherm heeft geen plekken, wel kun je zien dat er bepaalde kleuren niet meer correct worden weergegeven. Ga van de week kijken hoeveel het gaat kosten om hem te laten repareren. Mocht het te veel zijn, dan laat ik hem lekker dood gaan. Wel jammer, had hem nog maar 4 a 5 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 03:12

aKra

exabart schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 22:10:

Ik wil tijdens een gesprek het gesprek doorschakelen mijn Bluetooth headset. Op dat moment staat Bluetooth dan (dus) uit.

• ik in mijn auto stap
  • ik handsfree mijn computer wil bedienen, terwijl ik aan de telefoon ben (pa en ma helpen bijv. via control)
Op mijn oude W810i kon ik "Doorschakelen naar..." kiezen. Op mijn Xperia kan ik het niet vinden (ook niet in dit Forum en via Google).

Iemand een idee?
Ik zet m'n bluetooth aan, klik op m'n bluetooth knopje van m'n Nokia carkit en voila ik heb de stem over m'n boxen heen... :X

Er weer uitschakelen terwijl de auto aanstaan kan met het menu inside de belstructuur dinges :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ik heb iets BRUUT irritants

als ik in landscape mode in opera zit en ik wil een veld invoeren, dan springt de onscreen kb op en als ik dan typ met het hw kb, dan komt er 1 teken over en is de focus weg van het textveld. ik kan wel gewoon typen op het onscreen kb, maar dat is natuurlijk onhandig.

Wie weet de oplossing? FW is itje 7, maar het speelde ook op met itje 4b2 (oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Sinds ik SPB Mobile 3 gebruik is het probleem met mijn e-mail op de X1 verergerd. Eerst haalde hij gewoon niet volgens het schema de mail op, heel irritant, maar nog wel mee te leven. Hij begon dan pas wat te doen op moment dat ik het toestel ging gebruiken.

Nu is het zo dat hij dit nog steeds doet, maar daarnaast "crashed" de mail/sms applicatie heel regelmatig waardoor hij op geen enkele manier meer te bereiken is, niet via SPB, niet via het start menu. Enige oplossing is een soft-reset. Heb getest op een HTC Touch Pro en daar had ik deze problemen niet. Lijkt me dus echt aan de SE rom te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook SPB3 geïnstalleerd.... heeft wel wat... ben alleen om een of andere reden nagenoeg alle agenda-afspraken nu kwijt.... heb gelukkig een recente sync-file op de desktop, maar de X1 neemt ze niet meer over... Zowel niet in SPB3, als in mijn standaard Xperia agenda....Ik gaat er wel wat op vinden...
Andere vraag; sinds een week is er iets raars met mijn schermverlichting (en ja, ik heb in deze en voorgaande hoofdstukken gezocht op dit probleem). Mijn schermverlichting dimt na 3 seconden naar 'amper leesbaar'. Vanzelfsprekend heb ik in mijn instellingen zitten spitten, maar helaas geen resultaat... wat ik ook instel, het euvel blijft (op de accu stand).
Dus als iemand mij nog een suggestie kan doen toekomen; laatste alternatief is een hard reset, maar dat is dus wel het allerlaatste alternatief.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 09:16:
Heb ook SPB3 geïnstalleerd.... heeft wel wat... ben alleen om een of andere reden nagenoeg alle agenda-afspraken nu kwijt.... heb gelukkig een recente sync-file op de desktop, maar de X1 neemt ze niet meer over... Zowel niet in SPB3, als in mijn standaard Xperia agenda....Ik gaat er wel wat op vinden...
Andere vraag; sinds een week is er iets raars met mijn schermverlichting (en ja, ik heb in deze en voorgaande hoofdstukken gezocht op dit probleem). Mijn schermverlichting dimt na 3 seconden naar 'amper leesbaar'. Vanzelfsprekend heb ik in mijn instellingen zitten spitten, maar helaas geen resultaat... wat ik ook instel, het euvel blijft (op de accu stand).
Dus als iemand mij nog een suggestie kan doen toekomen; laatste alternatief is een hard reset, maar dat is dus wel het allerlaatste alternatief.....
Volgens mij is je . toets kapot, hij blijft hangen.

Verder, als je afspraken niet terugkomen zou ik even je tijdzone en tijdsinstellingen op zowel PC als X1 checken. Ook even checken wat er gebeurd als je bijv een nieuwe afspraak in de de X1 maakt en dan synced. Kan ook activesync configuratie zijn namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Licko

ZVDK

is er iets te downloaden wat er voor zorgt dat je via de normale hyves site berichten kunt lezen? (flash oid?) of een WM hyves applicatie :D

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

sander- schreef op woensdag 29 april 2009 @ 08:41:
Sinds ik SPB Mobile 3 gebruik is het probleem met mijn e-mail op de X1 verergerd. Eerst haalde hij gewoon niet volgens het schema de mail op, heel irritant, maar nog wel mee te leven. Hij begon dan pas wat te doen op moment dat ik het toestel ging gebruiken.

Nu is het zo dat hij dit nog steeds doet, maar daarnaast "crashed" de mail/sms applicatie heel regelmatig waardoor hij op geen enkele manier meer te bereiken is, niet via SPB, niet via het start menu. Enige oplossing is een soft-reset. Heb getest op een HTC Touch Pro en daar had ik deze problemen niet. Lijkt me dus echt aan de SE rom te liggen.
Heb je de laatste ROM op de X1 staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Laatst online: 14-09 12:03
exabart schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 22:10:

• ik in mijn auto stap

Iemand een idee?
Tijdens het gesprek, rechter softkey indrukken (Menu) en dan selecteer je "Handsfree bellen aanzetten." 8)7

Als je bluetooth device gepaired is is die optie gewoon selecteerbaar, is je bluetooth device niet gepaired dan is die optie gewoon grijs. Je hoeft je dus nooit druk te maken dat je je BT device nog moet zoeken in het lijstje, dat regelt WM voor je. In tegenstelling tot bij de W810 die je had. Uiteraard moet je wél je device aanzetten alvorens je dus kunt drukken ;-)

[ Voor 3% gewijzigd door F-Tim op 29-04-2009 10:44 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exabart
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-04 16:54
F-Tim schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:42:
[...]

Tijdens het gesprek, rechter softkey indrukken (Menu) en dan selecteer je "Handsfree bellen aanzetten." 8)7

Als je bluetooth device gepaired is is die optie gewoon selecteerbaar, is je bluetooth device niet gepaired dan is die optie gewoon grijs. Je hoeft je dus nooit druk te maken dat je je BT device nog moet zoeken in het lijstje, dat regelt WM voor je. In tegenstelling tot bij de W810 die je had. Uiteraard moet je wél je device aanzetten alvorens je dus kunt drukken ;-)
Dank je voor je reactie, maar ik krijg het hier niet werkend. Even voor de duidelijkheid:

Bluetooth staat uit.
Headset staat aan.
Ik word gebeld.
Nu wil ik tijdens het gesprek overschakelen naar mijn headset.

Ook als ik tijdens het gesprek Bluetooth aanzet - omslachtig overigens, maar goed - , blijft de optie "Handsfree bellen aanzetten" grijs en kan ik deze niet aanklikken (doet niets).

Bellen via de headset werkt bij mij alleen als ik VOOR het gesprek al verbonden ben met de headset. Als ik het gesprek dan in mijn telefoon opneem, dan kan ik overschakelen naar de headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Gister eindelijk ook de 8 gb kaart onvangen 9 April bestel via registratie site en gister dus de kaart binnen.
'T is een TakeMS microsd kaart me sd adapter het is een SDHC kaart maar dat merk je echt!! veel sneller als mijn "gewone" microsd kaart van Transcend.

Heerlijk al die ruimte op je kaartje hihi ben helemaal blij!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 21:40
sander- schreef op woensdag 29 april 2009 @ 08:41:

Gisteren ook een zelfde probleem.
Kon niet meer in de mail komen.

Lijkt dus gewoon aan SPB Mobile 3 te liggen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Yohost! schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:37:
[...]

Gisteren ook een zelfde probleem.
Kon niet meer in de mail komen.

Lijkt dus gewoon aan SPB Mobile 3 te liggen denk ik.
Denk het niet. Ik kan gewoon overal bij. Geen problemen ondervonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-11-2023
418O2 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 23:44:
ik heb iets BRUUT irritants

als ik in landscape mode in opera zit en ik wil een veld invoeren, dan springt de onscreen kb op en als ik dan typ met het hw kb, dan komt er 1 teken over en is de focus weg van het textveld. ik kan wel gewoon typen op het onscreen kb, maar dat is natuurlijk onhandig.

Wie weet de oplossing? FW is itje 7, maar het speelde ook op met itje 4b2 (oid)
Oplossing is lezen wat Itje op de eerste pagina van zijn rom schrijft:

"More Info on v7.0:
-Opera that is cooked in is not supporting HW keyboard, install Opera from X1. But note that this will disable other functions like in.ex push internet.
"

En die opera van X1 vind je op dezelfde pagina.
Pagina: 1 ... 14 ... 35 Laatste