"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Denk aan:ErikRedbeard schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 02:20:
Wat ik zo heel mooi vind is dat iedereen die tanks zoekt altijd verwacht dat je een lading aan HP hebt, maar diegene die zoveel HP hebben zitten vaak al in full Heroic of Naxx gear, maar dat heb je niet als je der nergens inkomt.![]()
Heb nu al 4 dagen playtime op lvl 80, atm bijna 24k hp en voor heroics ben ik def capped, maar ze verwachten 27k HP, maar dat wil niet lukken zonder drops uit heroics.
Iemand enige tips hiervoor.
Amory link
Leatherworking patches of enchants voor chest hands wrists feet en legs. (hoofd schouder knie en teen ...
Aan de andere kant zijn er vast wel een paar guildies die je willen meenemen waardoor je met wat epic items ook aan flink meer health komt.
Hier kon uw advertentie staan
Stack jij dodge gear? Dat mijn rogue hoge dodge had, is van TBC geleden.Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 22:23:
extra damage aangezien een rogue sowieso een hoge dodge heeft
WTB 50% dodge
/wrist
Anders post je voortaan op een boeiendere manier... 25 of 10 man, wws, aantal healers etc? Niemand die het zo wat interesseert behalve dat je een paar keer "gz" naar je toegegooid krijgt.
Gister wij ook sarth25 3d weer down, denk dat met deze kill wel duidelijk is geworden dat de encounter eindelijk op farm is. We hadden 3 tries nodig, toen was ie neer. Vanaf de eerste poging ging het eigelijk al goed, maar de MT dood terwijl alleen drake 3 nog up was. En niet eens toen net drake 2 doodwas, nee, echt een hele tijd erna.
Was best jammer, anders gewoon een oneshot.
Daarna een paar "crappy" tries gehad waar addtank doodging, of mensen geraped werden door fireadds etc.
Bij dit hoort natuurlijk, jawel, een WWS!
http://wowwebstats.com/xv2oty6ku4nze
Ja ik weet het, mocht je zo slim zijn om te kijken wie er een fissure gegeten heeft, ik hoor er ook bij.. Ik zat op een ander te letten die er normaal altijd in bleef staan..

En helaas WEER geen cloak.. Inmiddels al zoveel dkp opgespaard dat ik hem zonder moeite kan krijgen als ie dropped..
Vanavond nax20, heb er zin in voor "the dedicated few", zal een wwsje maken Trollimmie.. Eens kijken of we immortal + dit kunnen combineren, met nax8 was dat perfect mogelijk.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Monarch topaz en twilight opal undercut ik rustig met respectievelijk 10/15 en 30g. Maar ik smijt er dan per verschillende monarch dan 5 op en sommige opals per 10. Ik moet die shit gewoon kwijt. heb 10 stacks twilight opals ><Bosmonster schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 16:24:
[...]
En trouwens: Als je undercut, doe dat dan alsjeblieft niet voor 10-15GDaar heb ik zo'n pokkehekel aan en je gooit je eigen glazen in, want de prijzen kelderen als je dat doet. HEt maakt ook niet uit, mensen kopen toch de goedkoopste, of die nu 1G goedkoper is of 15.
Owja, heb al een keer 100 forest emeralds gecut en gevendored (50% meer vendor waarde) had gewoon teveel van dat spul.
Wij zouden sart+3 gaan doen gisteren (zou op farm moeten zijn, vorige keer shorthanded gedaan op de 3e try) zijn we net bezig, drake 1 down, drake2 op 15% voordat drake3 land, alles koek en ei totdat de Sartharion tank durid (tevens raidleader) op vent in paniek schreeuwd: "OMG KITCHEN ON FIRE GTG" -> disconnectjarnotjuh schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 08:40:
[...]
Anders post je voortaan op een boeiendere manier... 25 of 10 man, wws, aantal healers etc? Niemand die het zo wat interesseert behalve dat je een paar keer "gz" naar je toegegooid krijgt.
Gister wij ook sarth25 3d weer down, denk dat met deze kill wel duidelijk is geworden dat de encounter eindelijk op farm is. We hadden 3 tries nodig, toen was ie neer. Vanaf de eerste poging ging het eigelijk al goed, maar de MT dood terwijl alleen drake 3 nog up was. En niet eens toen net drake 2 doodwas, nee, echt een hele tijd erna.
Was best jammer, anders gewoon een oneshot.
Daarna een paar "crappy" tries gehad waar addtank doodging, of mensen geraped werden door fireadds etc.
Bij dit hoort natuurlijk, jawel, een WWS!
http://wowwebstats.com/xv2oty6ku4nze
Ja ik weet het, mocht je zo slim zijn om te kijken wie er een fissure gegeten heeft, ik hoor er ook bij.. Ik zat op een ander te letten die er normaal altijd in bleef staan..![]()
![]()
En helaas WEER geen cloak.. Inmiddels al zoveel dkp opgespaard dat ik hem zonder moeite kan krijgen als ie dropped..
Vanavond nax20, heb er zin in voor "the dedicated few", zal een wwsje maken Trollimmie.. Eens kijken of we immortal + dit kunnen combineren, met nax8 was dat perfect mogelijk.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Kan zijn dat ik wat gemist heb maar das toch gewoon daily's blijven doen?Nitroglycerine schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 06:56:
Wordt zo snel mogelijk exhalted met Sons of Hodir
Nitroglycerine, kijk eens op wow-heroes
Zo af en toe kijk ik daar onder het motto welke enchant mis ik of had ik beter kunnen hebben op een nieuw item.
Verwijderd
De eerste 8 keer ofzo was het shitty positioning van de Voidwalker, de overige tries was het dat de DPS niet echt hoog genoeg was (we zaten op 500k hp van Tenebron toen Shadron net op de grond neerkwam), daarnaast liepen er gigantisch veel untanked adds rond. Moet ook eerlijk zeggen dat ik vind dat ik echt shit was, iets van 2.7k dps maar, normaal moet ik wel 3.2k kunnen halen, maar met al dat opletten op voids, movements, geen DS/Conse kunnen gebruiken omdat er dus teveel untanked adds rondlopen..
Vind deze nieuwe void kleur ook nog niet alles, maak ze maar roze ofzo.
Vanavond gaan we Nax25 doen, hopelijk kom ik dan eindelijk van die groene trinket af. xD (En wat andere upgrades zouden niet onverdienstelijk zijn)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2009 09:05 ]
Druid tank op sarthVerwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:04:
Welke strategie gebruikt iedereen hier dan voor Sarth3D? Wij hebben het gister 25 keer (I kid you not) geprobeerd met een VW tank.
De eerste 8 keer ofzo was het shitty positioning van de Voidwalker, de overige tries was het dat de DPS niet echt hoog genoeg was (we zaten op 500k hp van Tenebron toen Shadron net op de grond neerkwam), daarnaast liepen er gigantisch veel untanked adds rond. Moet ook eerlijk zeggen dat ik vind dat ik echt shit was, iets van 2.7k dps maar, normaal moet ik wel 3.2k kunnen halen, maar met al dat opletten op voids, movements, geen DS/Conse kunnen gebruiken omdat er dus teveel untanked adds rondlopen..
Vind deze nieuwe void kleur ook nog niet alles, maak ze maar roze ofzo.![]()
Vanavond gaan we Nax25 doen, hopelijk kom ik dan eindelijk van die groene trinket af. xD (En wat andere upgrades zouden niet onverdienstelijk zijn)
pally tank op drakes
warrior tank op adds
1 rogue op depoison duty
* burn tenebron
* na de 1e wave als shadron geland is bloodlust
* burn shadron
* Vesperon land, afhankelijk van hoeveel hp shadron nog heeft, burnen we hem door, of gaan we door de portal om vesp's add te killen
* rogues, warriors en dk's burnen de adds met hun aoe meuk
* burn Vesperon en steeds zijn add killen
daarna is het gewoon sarth killen
key is harde dps en individuele 'awareness' zeg maar
eerst maar eens een kleine introductie
Ik speel dus op Kul'tiras met de volgende Chars.
Dreathnor 68 DK
Kettingroker 72 Shadowpriest
Unho 70 Warrior
Kan helaas niet de armory's opzoeken in verband met de proxy op me werk
Klein Dagboekje,
Aangezien ik vanwege RL niet veel tijd heb voor WoW gaat het niet super hard.
gisteravond de start gemaakt in Nagrand op 66,5
Alle Safari questen zijn af (sorry weet ff niet correcte benaming
tevens de lvl 68 behaald om 1 uur 's nachts door middel van de Ring of Blood questen
Klein vraagje:
Zijn er nog tweakers die op Kul'tiras Horde side spelen?
Verwijderd
Wat een onzin. Ik speel een resto druid en zal nooit een def capped tank met 24k hp weigeren.ErikRedbeard schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 02:20:
Wat ik zo heel mooi vind is dat iedereen die tanks zoekt altijd verwacht dat je een lading aan HP hebt, maar diegene die zoveel HP hebben zitten vaak al in full Heroic of Naxx gear, maar dat heb je niet als je der nergens inkomt.![]()
Heb nu al 4 dagen playtime op lvl 80, atm bijna 24k hp en voor heroics ben ik def capped, maar ze verwachten 27k HP, maar dat wil niet lukken zonder drops uit heroics.
Amory link
Als ik jouw was, zou ik m´n armory tegen wowhead aanleggen en de 3 meest gunstige heroics uitzoeken qua drops. Jezelf vervolgens altijd op de lijst van die heroics zetten (en in je subscript 'tank' vermelden) en er komen vanzelf wel groepen aanzetten die je willen hebben. Immers, tanks zijn nog steeds schaars...
Verwijderd
We hadden nu zeg maar 1 warrior tank en 1 DK tank op adds en die konden het écht niet bijhouden, de VW tankte dus Sarth en een Druid tankte Tenebron en Shadron. Probleem was dat we er gewoon niet in slaagden Tenebron te burnen voordat Shadron kwam, en de untanked adds die ff hoi kwamen zeggen bij de healers. Beste try was Shadron op 75% ofzo. :-/Bokkie schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:11:
Druid tank op sarth
pally tank op drakes
warrior tank op adds
1 rogue op depoison duty
* burn tenebron
* na de 1e wave als shadron geland is bloodlust
* burn shadron
* Vesperon land, afhankelijk van hoeveel hp shadron nog heeft, burnen we hem door, of gaan we door de portal om vesp's add te killen
* rogues, warriors en dk's burnen de adds met hun aoe meuk
* burn Vesperon en steeds zijn add killen
daarna is het gewoon sarth killen
key is harde dps en individuele 'awareness' zeg maar
En dat was met Heroism(alliance he
Verwijderd
Denk dat wij 1 van de weinige guilds zijn die een warrior gebruiken als sarth tank.Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:04:
Welke strategie gebruikt iedereen hier dan voor Sarth3D? Wij hebben het gister 25 keer (I kid you not) geprobeerd met een VW tank.
warrior tank op sarth
warior tank op drakes
pally of dk op adds
* burn tenebron
* kill whelps en adds die er nog zijn
* heroism up en burn shadron
* adds opruimen net voordat vesperon land
* shadron gaat dood 20 to 30 seconden nadat vesperon erbij is
* Rustige dps verder op vesperon (dps moet opletten dat ze zichzelf niet dood maken door arcane debuff)
* 1 healer gaat helpen op mt healing omdat door de acolytes de spike damage redelijk hoog is.
* nadat vesperon dood is killen we de overgebleven blazes
* portal in.
* kill sarth
Ik ben meestal tank op sarth in de guild.
Voor een indicatie van hp ik zit met de 25% debuff op 32k hp
Toen ik gister na DWDD inlogde met mijn huntertje werd er net een dedicated few-10 raid opgezet door een guildie. Ik mocht wel mee op het huntertje. De groep bestond uit:
2 dk tanks (1 goed gegearde main – 1 alt met blues greens en wat epix), 2 healers (weer een alt en een main) en 4 dps (3 mains en ik op mijn altje). Ik moet zeggen dat was best grappig en ook best wennen. Helaas werd mijn dps flink beperkt door 0 mana regen vanuit de raid. Geen replenishment, geen BoW, geen shaman – helemaal niks.
Uiteindelijk deed ik gemiddeld tussen de 1800-2100 dps op bossfights, trash boeit niet zoveel... We hebben 3 wings gecleared en ik hoorde van de andere healer dat het voor de verandering best een uitdaging was. Meteen safety-dance gehaald en nog wat andere achievements, best prima dus! 4HM en Razuvious waren uiteindelijk het lastigst door relatief lage dps. 1HM neernuken was geen optie, de dps was veel te laag. Ook had de alt-healer het moeilijk op 4HM door de lange duur en de relatief grote incoming damage. Een leuk avondje, die we zaterdag gaan voortzetten, ik kan er waarschijnlijk niet bij zijn.
Ik heb nog een chestpiece geloot, een belt en bij 4HM ook nog eens de T7 chest-token. Vanavond maar even uitzoeken welke chest het beste is!
Ik moet vooral aan mijn hitrating gaan werken, misschien zelfs een respecje pakken om 3 puntjes in hit te stoppen... Die was ik in mijn haast vergeten.
Ook begonnen aan de quests in Icecrown, echt super. Ik vind dat Blizzard er goed aan heeft gedaan om de queststructuur aan te passen. Als je nu een quest doet kun je echt de gevolgen ervan ZIEN, zoals bij de Shadow Vault. Dat vind ik een enorme verbetering t.o.v. Vanilla WoW en TBC.
Goud is inmiddels echt geen probleem meer, binnen een vier dagen heb ik meer dan 600G weten op te bouwen zonder iets speciaals te doen. De Epic Flying Skill van 5000G lijkt plotseling niet meer zo dramatisch ver weg. Toch trekken de Beer die te koop is in Dalaran en de Mamoetten mij niet echt als mount. Bij groundmounts zit ik liever op een panter ofzo met mijn Mage, minder bulky in mijn ogen.
Ben ook nog 1 daily verwijderd van de achievement voor Savior of the Oracles.. Ik heb die daily in het verleden een keer gekregen maar kon die toen niet uitvoeren omdat ik geen cold weather flying had. Maar goed, ik wacht wel af. Eind deze week zal ik Revered zijn met de Alliance in Northrend en kan ik weer mooie itempjes kopen voor mijzelf te upgraden.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Gisteren helaas niet meegekunnen met de Naxx25 run met de guild, maar dat was maar goed ook achteraf
Had daarna met mn irl maatje besloten om dan maar Naxx10 te gaan puggen om zo toch wat te doen te hebben en misschien dat ik dan ooit kans had op Repelling Charge en/of Plague Impervious Boots.
Ging allemaal smooth, alleen helaas 2 wipes op Gluth aangezien de kiter een beetje problemen had met de zombies na een decimate. Maargoed, daar dan de T7 Shoulders gescoord en toch even kijken of ze beter zijn dan mn huidige shoulders. Ga dan wel de 4 set bonus halen, maargoed.. even rekenen
Maar daarna Thaddius.. erg smooth kill, geen mensen die failen met jumpen en/of de polarity en toen dropte eindelijk mijn Repelling Charge trinket. Damn, eindelijk dat kreng te pakken.. zit ik nu te twijfelen of ik hem uberhaupt nog kan/ga gebruiken
Later in de run natuurlijk ook Noth gedaan en die dropte natuurlijk mn Plague Impervious Boots!
Goede run geweest voor me, nu eindelijk klaar met Naxx10 qua drops.. op naar de HC versies!
Ps. de Naxx25 run had allemaal healer stuff en spellplate en amper tot geen tanking drops die ik nodig zou kunnen hebben
[ Voor 5% gewijzigd door RaseriaN op 05-03-2009 09:28 ]
Wel ben ik benieuwd hoe 3.1 gaat uitpakken voor onze dps aangezien we dan geboost gaan worden op critical bleed effects. Ook staat er voor de resto druid nogal verandering op het programma dus zal in dual spec ook dat maar eens speccen om te kijken hoe dat straks speelt.
We hebben een paladin tank, welke begonnen is al holy, en nu vaak tank, het is wel een hele erg kiddy maar goed, snap ook niet waarom ze hem lieten MT'en.
ik Mage,
2de poging ofzo, wij zijn nog met de eerste draak bezig, turned Sarth ineens naar mij toe boem weg.
wat blijkt nu in plaats van Divine Protection(pala shieldwall 50% dmg reduction) gebruikt hij Bubble... no wonder.
Tijdens de 2de draak nog weleens dood gegaan, zit ik eens weer naar diezelfde pala te kijken, lees terwijl hij Sarth tank, hijs holy light opzich zelf aan het spammen.
wat een ongeloofelijke *** ***** kan je zijn zeg... geen wonder dat hij telkens dood ging..
eerste draak hadden we vaak door zo een 30 ~ 40 seconde voordat nummer 2 landen, maar daar verloren we vaak wat mensen.
die buff waarbij jejezelf nuked is niet echt pretty, waardoor ik soms gewoon niks konden doen
uiteindelijk maar met +1D gekilled (1 healer moest weg)
toen nog even snel naxx in geweest 3 winges gecleared. en toen was het bedtijd.
It's so good to be back.
Verwijderd
Wacht maar tot je shadow bent, dan gaat het stukken sneller. Mijn SP is 78 en het killen gaat erg makkelijk.daroy schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:18:
Gisteravond weer een paar lvls kunnen pakken op mijn priest. Moet wel zeggen dat het totaal niet op schiet om een priest te lvlen als je een warlock of paladin gewent bent. Ik zit nu op lvl 18 en ben al best een tijdje langer bezig dan dat ik normaal zou doen. Vanavond weer wat uurtjes de tijd dus hij moet na vandaag minimaal lvl 20 zijn. De dps begint ook langzaam wat beter te worden dus het gaat wel steeds wat makkelijker. Op naar shadowform
Ambitie was er een beetje uit voor mij nadat ik me offspec ook al full valarous had....ja, je kan wel voor een epic healing set naxx25 gaan....maarja, das een beetje overkill. (heb tevens wel een epic healing offset...1x gebruikt
Wel kut dat je op een gegeven moment klaar bent met gear :*(
Ben wel blij dat het zo even mag, moet er niet aan denken om 2 maanden oid te raiden en geen 1 drop mee te pakken /yawn. Zou wel alweer top DKP zijn veruit voor ulduar hihi.
Main
Alt
PSN & XBL: Denkoyugo
Het ding ziet er niet echt uit, 't is een gigantische lolly of 'magic tennis racket', maar nu heb ik eindelijk twee fatsoenlijke zwaarden ('k heb ook nog dat offhand zwaard van Faerlina). Tot gisteren zat ik met een fist/sword combo en ik had een beetje schrik dat ik in 3.1 de pineut ging zijn aangezien dat soort specs ontmoedigd worden.
Nu nog 2000 gold neerleggen voor de berserking enchant

Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
Relic of Ulduar...TheNiker schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 08:59:
[...]
Kan zijn dat ik wat gemist heb maar das toch gewoon daily's blijven doen?
Gisteren met de guild een nieuwe, verse, fruitige Naxx25 gestart
Na de Spider en Plague wing zijn we doorgegaan met de Death Knight wing. Razuvious ging niet lekker door failende priests op de understudies. Hier zijn we iets van 3 keer gewiped. Op Gothik the Harvester hebben we 1 try gedaan die helaas in een wipe resulteerde. Op de een of andere manier blijven de 1e 2 bosses van de DK wing voor ons wat problematisch. Ik was ingedeeld in de undead side met een pala tank. De tactiek was om allemaal de tank te huggen op de middelste stapel bones. Aangezien ik daar al eerder aggro problemen heb gehad door SoC te gebruiken beperkte ik me tot het gebruik van Rain of Fire. Dit ging een tijdje goed totdat de riders kwamen. Op een gegeven moment werd ik uit het niets ge-1-shot. De druid had nog een battleres voor me. Ik even gewacht tot ik weer tot 100% gehealed was, 1 Life Tap voor een initiële voorraad mana (wat schaalt die Life Tap trouwens ongeloofelijk goed met gear zeg, als affli iig). Maar helaas, nog voor ik weer kon gaan DPS'en werd ik weer ge-1-shot. Blijkbaar gebeurde dit ook met andere DPS'ers, want niet lang daarna lag de hele undead groep de grond te kussen. Ik vraag me een beetje af of die hug tactiek nou wel zo handig is. In Naxx10 heb ik wel eens meegemaakt dat een pala tank op 1 van de bone piles in een hoek ging staan en alle ranged DPS daar weer achter, helemaal de hoek in. Hierdoor kon de tank de adds goed oppakken. Misschien ga ik die tactiek voor de volgende try maar eens voorstellen. Hoe doen jullie dat?
Na die ene try op Gothik was het 23.00, dus raid over. Grand Widow Fearlina dropte haar caster belt en ik had weer mazzel dat hij blijkbaar alleen voor mij interessant was, dus weer een kleine upgrade binnengehaald voor 10 DKP. Ze dropte ook een caster ring die qua spellpower op zich wel een upgrade was, maar qua hit rating een downgrade. Daar heb ik nog wel ff op geboden, maar op 20 DKP ben ik afgehaakt, ik spaar m'n DKP liever op voor The Turning Tide
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Ik zou lekker de dailies doen. Als ik me niet vergis zijn er 6 dailies ofzo op revered. Relics die je daaruit krijgt kun je inleveren of opsparen en verkopen als je geld tekort hebt.
Maar ja.. ik ben dan ook een goldwhore. Ik doe alles om maar zo weinig mogelijk uit te hoeven geven
Gisteren Naxx25 gedaan en ik was eindelijk eens eerste overall DPS met 4100 DPS over de gehele Naxx-run. Mijn gear kan nog wel een paar upgrades gebruiken, maar over het algemeen ben ik wel tevreden. De 0/41/30 Felguard build bevalt me wat domme DPS betreft erg goed, maar echt boeiend spelen is het niet.
[ Voor 42% gewijzigd door Bosmonster op 05-03-2009 10:33 ]
Het is beter inderdaad als je de encounter nog leert om eerst helemaal in de hoek te gaan staan, tank vooraan, geef em wat secondes, en wat meer mensen op undead dan living, tevens ook 2 tanks bij undead als het kan.MrHuge schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:24:
Blijkbaar gebeurde dit ook met andere DPS'ers, want niet lang daarna lag de hele undead groep de grond te kussen. Ik vraag me een beetje af of die hug tactiek nou wel zo handig is. In Naxx10 heb ik wel eens meegemaakt dat een pala tank op 1 van de bone piles in een hoek ging staan en alle ranged DPS daar weer achter, helemaal de hoek in. Hierdoor kon de tank de adds goed oppakken. Misschien ga ik die tactiek voor de volgende try maar eens voorstellen. Hoe doen jullie dat?
Verwijderd
Gister level 16.5 aangetikt yeah! en gelijk wat nieuwe skills geleerd oa morphen in een zeeleeuw YEAH! Alleen kan ik het 2e deel van de zwemskills quest niet vinden. ik moet een of ander dolphing steen vinden .zwemmen gaat nu een stukje sneller btw ^^ ik zit nog steeds in het door mij zo gehate darkshore. en merk dat ik door het snelle ? levelen vaak tegen mobs loop die minimaal 4 levels hoger zijn (dit geld ook voor de quests)
Het vervelende is dat de questhelper alleen de quest laat zien vanaf een bepaald level dus ik moet nu eerst 17 worden om andere quest te kunnen zien op de kaart. Waar raden jullie aan om verder te questen na darkshore?
Verder gister ook maar mining aangeleerd. En nu maar snel centjes verdienen zodat ik grote bags kan kopen ^^
mijn huidige setup. ik vind de gears voor dit level nog redelijk tegen vallen btw
http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Saurfang&n=Maigwa
btw erg leuke server die saurfang. lekker druk en veel mensen op het zelfde level
Goedkope Nederlander!Bosmonster schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:29:
[...]
Ik zou lekker de dailies doen. Als ik me niet vergis zijn er 6 dailies ofzo op revered. Relics die je daaruit krijgt kun je inleveren of opsparen en verkopen als je geld tekort hebt.
Maar ja.. ik ben dan ook een goldwhore. Ik doe alles om maar zo weinig mogelijk uit te hoeven geven
Gisteren Naxx25 gedaan en ik was eindelijk eens eerste overall DPS met 4100 DPS over de gehele Naxx-run. Mijn gear kan nog wel een paar upgrades gebruiken, maar over het algemeen ben ik wel tevreden. De 0/41/30 Felguard build bevalt me wat domme DPS betreft erg goed, maar echt boeiend spelen is het niet.
Netjes ik heb de laatste weken geen skilled lock gezien, als ze boven de 3k dps komen kijk ik er al van op. Sowieso een uitstervend ras... mogen wel weer eens een buff krijgen
Hoezo is gewoon tank fail kan de dps weinig aan doen als ze geoneshot worden door adds...Denko schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:35:
[...]
Het is beter inderdaad als je de encounter nog leert om eerst helemaal in de hoek te gaan staan, tank vooraan, geef em wat secondes, en wat meer mensen op undead dan living, tevens ook 2 tanks bij undead als het kan.
[ Voor 15% gewijzigd door porn* op 05-03-2009 10:50 ]
Bnet pindle#2913
Mja tis 1 button meer dan the good old sb spam. Ook maar weer fg/es gegaan inderdaad, borign as fuck, maar ja.Bosmonster schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:29:
[...]
Felguard op sarth3d is best te doen, je moet alleen veel micro'en op de timers van de waves letten voor recall en naast je eigen voidzones ook op die van de melee
Gisteren bij heigan ging me hun 2x dood

Verwijderd
Het zijn ook steeds dezelfde
Hoe dan ook wordt ik er een beetje moe van. Vooral als we dan 1 keer met een hand picked raid gaan met de beste dps etc.. en eigenlijk alleen KT niet plat hebben gekregen. Die is op 10 mans wat lastig met 5 melee. Zeker als de meesten hem voor het eerst doen.
haha Gothik, stond gister in de Undead side, hele gevecht heb ik staan dansen, in zo een moonlight straal. even naar het toillet geweest, en uiteindelijke toen Gothik zelf naar beneden kwam nog even wat pew pew gedaan.Bosmonster schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:29:
[...]
Je kunt in QH gewoon aangeven welke quests die laat zien, bijvoorbeeld de levelrange.Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:43:
Het vervelende is dat de questhelper alleen de quest laat zien vanaf een bepaald level dus ik moet nu eerst 17 worden om andere quest te kunnen zien op de kaart. Waar raden jullie aan om verder te questen na darkshore?
Ik vond 2/13/56 wel erg leuk spelen, simpelweg omdat je daar nog je CB/Conflag/Backdraft hebt om mee te stoeien, maar de DPS is wel iets lager.Bokkie schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:49:
[...]
Mja tis 1 button meer dan the good old sb spam. Ook maar weer fg/es gegaan inderdaad, borign as fuck, maar ja.
Felguard op sarth3d is best te doen, je moet alleen veel micro'en op de timers van de waves letten voor recall en naast je eigen voidzones ook op die van de melee
Gisteren bij heigan ging me hun 2x dood
Mn FG heeft ook een beetje een haat/liefde relatie met Heigan. Soms loopt ie goed mee en overleeft ie makkelijk, soms istie in notime dood. Gelukkig heb ik dan altijd nog mn insta-resummon, maar het gebrek aan buffs helpt dan ook niet echt meer. Dat kost me zo'n 100 SP uit DK en de FG is met een stuk minder HP ook weer sneller dood.
Magoed.. over het algemeen is die imba-DPS. Alleen op een paar fights istie wat minder.
Ben momenteel men alt BE Mage Gratz aan het levelen.
Metalguyver schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:13:
Nou na veel gelezen te hebben ga ik zelf ook maar eens wat typen![]()
Dreathnor 68 DK
Unho 70 Warrior
Kan helaas niet de armory's opzoeken in verband met de proxy op me werk
Klein Dagboekje,
Aangezien ik vanwege RL niet veel tijd heb voor WoW gaat het niet super hard.
gisteravond de start gemaakt in Nagrand op 66,5
Alle Safari questen zijn af (sorry weet ff niet correcte benaming) op de allerlaatste na.
tevens de lvl 68 behaald om 1 uur 's nachts door middel van de Ring of Blood questendus eindelijk me Axe
Klein vraagje:
Zijn er nog tweakers die op Kul'tiras Horde side spelen?
Verwijderd
WelkomMetalguyver schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:13:
Nou na veel gelezen te hebben ga ik zelf ook maar eens wat typen![]()
Dreathnor 68 DK
Unho 70 Warrior
Heb je toevallig eerder op Skullcrusher gezeten? Ik kende nog wel een shadowpriest (troll) die Kettingroker als nick had
hm, dus als de melee de mob pakt nog voor de tank er is, is het een tank fail? Wil ik bij jou gelukkig geen tank zijnporn* schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:43:
Hoezo is gewoon tank fail kan de dps weinig aan doen als ze geoneshot worden door adds...
wat vaak helpt tegen dat soort knakkers, 1x vriendelijk vragen, 2e keer streng, daarna elke keer de pijp uit laten gaan. Onze shadowpriest had het snel afgeleerd hoor hehe. "wacht ff, wacht ff, BOEM shadowpriest down, ok, taunt"
voor warriors helemaal kut daar, iedereen begint met dikke aoe, gasten krijgen geen rage, ja dan moet je niet bitchen maar gewoon zelf tanken.
Super advies...blouweKip schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 05:48:
[...]
Enchants/beltbuckle en een guild zoeken waar ze heroics doen (incl 10 mans) en wel doorhebben dat het met het huidige niveau van heroic instances niet zoveel uitmaakt dat je niet zo goed gegeared bent (op mn alt dk heb ik wel eens met 440 def in dps gear getanked in heroics en zelfs dat ging nog goed > vh heroic in mijn geval)

VH heeft geen bosses die echte crits kunnen maken, laat Ingvar the Plunderer je maar eens critten tijdens zoeen smash van hem.
Enchants helpen al aardig wat, verder kun je AN heroic groeps blijven zoeken en dan de Essence of Gossamar van de 2e boss krijgen (= 1280 hp).ErikRedbeard schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 02:20:
Amory link
Ik juist tegen overgesteldeBosmonster schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:29:
[...]
haha
Ja, niet puggen met noobs. Mensen die verwachten dat je als tank 27k hebt wil je toch niet mee spelen. Dat zijn vaak fail DPS spelers die de 1k DPS niet halen. Ik heal een tank met 22k+ DPS door instances, als deze crit-immune is.ErikRedbeard schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 02:20:
Amory link
Wij staan aan een kant van de room, bij de uitgang zegmaar, net iets achter de tanks. Wat wij altijd doen is dat er aan de living side niet geAoE-ed mag worden. Dus alleen single-target damage. Maakt het voor undead veel makkelijker om de undead te pakken en te killen.MrHuge schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:24:
Na de Spider en Plague wing zijn we doorgegaan met de Death Knight wing. Razuvious ging niet lekker door failende priests op de understudies. Hier zijn we iets van 3 keer gewiped. Op Gothik the Harvester hebben we 1 try gedaan die helaas in een wipe resulteerde. Op de een of andere manier blijven de 1e 2 bosses van de DK wing voor ons wat problematisch. Ik was ingedeeld in de undead side met een pala tank. De tactiek was om allemaal de tank te huggen op de middelste stapel bones. Aangezien ik daar al eerder aggro problemen heb gehad door SoC te gebruiken beperkte ik me tot het gebruik van Rain of Fire. Dit ging een tijdje goed totdat de riders kwamen. Op een gegeven moment werd ik uit het niets ge-1-shot. De druid had nog een battleres voor me. Ik even gewacht tot ik weer tot 100% gehealed was, 1 Life Tap voor een initiële voorraad mana (wat schaalt die Life Tap trouwens ongeloofelijk goed met gear zeg, als affli iig). Maar helaas, nog voor ik weer kon gaan DPS'en werd ik weer ge-1-shot. Blijkbaar gebeurde dit ook met andere DPS'ers, want niet lang daarna lag de hele undead groep de grond te kussen. Ik vraag me een beetje af of die hug tactiek nou wel zo handig is. In Naxx10 heb ik wel eens meegemaakt dat een pala tank op 1 van de bone piles in een hoek ging staan en alle ranged DPS daar weer achter, helemaal de hoek in. Hierdoor kon de tank de adds goed oppakken. Misschien ga ik die tactiek voor de volgende try maar eens voorstellen. Hoe doen jullie dat?
[ Voor 109% gewijzigd door Hydra op 05-03-2009 11:16 ]
https://niels.nu
Ja met 22k dps hoef je ook waarschijnlijk weinig te healenHydra schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:12:
[...]
Ja, niet puggen met noobs. Mensen die verwachten dat je als tank 27k hebt wil je toch niet mee spelen. Dat zijn vaak fail DPS spelers die de 1k DPS niet halen. Ik heal een tank met 22k+ DPS door instances, als deze crit-immune is.
Met een ring upgrade uit Naxx 25 pug heb ik 40 haste ingeleverd, beetje geregemmed om weer 16 terug te winnen en ik heb nu slechts 73 haste over. Gisteren bij Naxx 10 guild run ging het bij KT nogal fout waar ik vn de schuld van kreeg, als mensen iceblocked werden was ik vaak te laat met een flash heal. Bestre try was KT down op 9k health maar toch nog wipe, totaal iets van 6 tries totaal maar voor het eerst in maanden niet in een avond kunnen clearen (ik ben nu bij de guild pas voor de 3de keer mee, totaal KT iets van 5 keer gezien, raid uberhaupt pas een week of 6)
Ik heb het idee dat vooral de iets langere global cooldown me dwars zat omdat ik nogal vaak 'this spell isnt ready yet' heb mogen aanhoren. Baal er een beetje van. Nog geen WWS bij de hand heb er wel om gevraagd.
We spend our years as a tale that is told
Oops, 't is vroeg. 22k HP natuurlijkshoombak schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:14:
Ja met 22k dps hoef je ook waarschijnlijk weinig te healen
https://niels.nu
Verwijderd
Ik snap niet goed waarom jullie de pally laten tanken en dat zeg ik als prot pally. We zijn de meest ongeschikte tank voor Sarth. We hebben het minste hp van alle tanks en het kleinste aantal o-shit cooldowns. Het is beter om een druid of DK te laten tanken of een warrior als je niets anders hebt. Prot pallies doen het beter op de drakes of adds.Gohan-san schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 09:47:
Wij zijn gister bezig geweest met 25 Sartharion +2D
We hebben een paladin tank, welke begonnen is al holy, en nu vaak tank, het is wel een hele erg kiddy maar goed, snap ook niet waarom ze hem lieten MT'en.
Wij zelf hebben een druid op Sarth een warrior op de drakes en mij alleen of met een DK op de adds. Sarth2D is geen enkel probleem. Hopelijk gaan we deze week een keer Sath3D proberen om te zien hoe dat is.
Het is heel duidelijk dat deze persoon absoluut geen enkel idee heeft wat tanken is. Laat hem onmiddelijk stoppen en weer gaan healen.ik Mage,
2de poging ofzo, wij zijn nog met de eerste draak bezig, turned Sarth ineens naar mij toe boem weg.
wat blijkt nu in plaats van Divine Protection(pala shieldwall 50% dmg reduction) gebruikt hij Bubble... no wonder.
Tijdens de 2de draak nog weleens dood gegaan, zit ik eens weer naar diezelfde pala te kijken, lees terwijl hij Sarth tank, hijs holy light opzich zelf aan het spammen.
wat een ongeloofelijke *** ***** kan je zijn zeg... geen wonder dat hij telkens dood ging..
eerste draak hadden we vaak door zo een 30 ~ 40 seconde voordat nummer 2 landen, maar daar verloren we vaak wat mensen.
die buff waarbij jejezelf nuked is niet echt pretty, waardoor ik soms gewoon niks konden doen
uiteindelijk maar met +1D gekilled (1 healer moest weg)
toen nog even snel naxx in geweest 3 winges gecleared. en toen was het bedtijd.
En Ancient Aligned Girdle van Anub natuurlijkPaprika schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:09:
Enchants helpen al aardig wat, verder kun je AN heroic groeps blijven zoeken en dan de Essence of Gossamar van de 2e boss krijgen (= 1280 hp).
Enige advies wat voor beginnende tanks werkt : Haal craftables met mega veel defense erop en gem en enchant voor defense om direct de cap te halen. Ga daarna pas upgrades plannen en reken goed uit of je wel defcapped blijft.
En mensen opzadelen met een non-def-capped tank is gewoon misselijk voor de gehele groep

Ik ben echt een oppotter en zit op iedere centMektheb schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:10:
[...]
Ik juist tegen overgesteldeheb altijd iets van 3k opzak, maar geef echt zeker bijna elke cent uit aan mounts / rep dingen etc en dan doe je dagje questen daily's elke x en stroomd weer binnen en dan kom je weer iets tegen
![]()
haha
haha dat kloptVerwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:07:
[...]
Welkom
Heb je toevallig eerder op Skullcrusher gezeten? Ik kende nog wel een shadowpriest (troll) die Kettingroker als nick had
Ben onderlaatst naar Kul'tiras verhuist omdat daar me collega speelt en kende niet echt iemand meer op Skull..
Hoe gaat het nu op Skull eigenlijk?
Daar moet je ook voor betalen zover ik kan zien. Ik kan het op dit moment niet proberen omdat ik in oostenrijk zit en het een wonder is dat ik internet heb
-Te huur
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
http://www.wow-pro.com/ iest gratis ook met een plugin zoals zygor allleen staan in die plugin niet alle zones(de ene die tomtom gebruik is volgens mij wel volledig)Yagermeister schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:31:
[...]
Daar moet je ook voor betalen zover ik kan zien. Ik kan het op dit moment niet proberen omdat ik in oostenrijk zit en het een wonder is dat ik internet heb
Iseci
http://www.wowhead.com/?item=37836#currency-forAuredium schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:40:
Even een vraagje tussendoor. Je kunt 'Venture Coins' krijgen met bepaalde dailies. Alleen snap ik niet precies waar je deze voor kunt gebruiken. Ik neem aan dat er ergens een vendor staat ofzo?
simpel toch?
[ Voor 70% gewijzigd door Paprika op 05-03-2009 11:41 ]
Zoek en gij zult vinden!Auredium schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:40:
Even een vraagje tussendoor. Je kunt 'Venture Coins' krijgen met bepaalde dailies. Alleen snap ik niet precies waar je deze voor kunt gebruiken. Ik neem aan dat er ergens een vendor staat ofzo?
Alliance:
http://www.wowhead.com/?npc=27760
Horde:
http://www.wowhead.com/?npc=27730
yup er staat een vendor op het eilandje alleen is die vendor alleen zichtbaar als je de zone overwonnen heb(capture the flag)Auredium schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:40:
en ja zat daillie quests ervoor
Iseci
Lol denk je dat je als tank daar de tijd voor krijgt om er ff rustig heen te lopen... om eerlijk te zijn tank ik die spirits ofzo al nooit (die slappe elites) mag een melee mooi tanken, voor ik em getaunt heb is ie toch al dood. Verder heb je af en toe een knight en een paard, boeie, als je 2 mobs niet kan tanken fail je als tank ja, AL HELEMAAL als warrior met Vigilance taunt cd cheatDenko schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:07:
[...]
hm, dus als de melee de mob pakt nog voor de tank er is, is het een tank fail? Wil ik bij jou gelukkig geen tank zijn![]()
wat vaak helpt tegen dat soort knakkers, 1x vriendelijk vragen, 2e keer streng, daarna elke keer de pijp uit laten gaan. Onze shadowpriest had het snel afgeleerd hoor hehe. "wacht ff, wacht ff, BOEM shadowpriest down, ok, taunt"
voor warriors helemaal kut daar, iedereen begint met dikke aoe, gasten krijgen geen rage, ja dan moet je niet bitchen maar gewoon zelf tanken.
Rage moet je zelf gewoon behouden en niet als een dolle aap wegspammen op een mob met 20%, wanneer 1 taunt genoeg is om em op je te houden. En dikke AOE... als een warrior SW+TC doet en je trekt zo'n wussy mobje er meteen van af istie OF geen prot OF hij undergeared je flink
Heb sinds begin deze week mijn 3e glyph (Scourge Strike) vervangen door de +10% Rune strike crit glyph maar helaas nog niet voldoende kunnen testen. Vanavond weer raiden, ben benieuwd of het nu meer threat is dan een paar rotaties lang je diseases niet te hoeven refreshen. Ben er nog niet helemaal over uit.
[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 05-03-2009 11:47 ]
Bnet pindle#2913
-Te huur
hahaha nou ikke wel hoor heb bijna genoeg en dan koop ik emBosmonster schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:25:
[...]
Ik ben echt een oppotter en zit op iedere centHeb 30K+ maar kan het niet over mn hart verkrijgen de 16K mammoth te kopen
en dan daarna sparen voor me chopper
He Vriend!ImdaMned schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:34:
Zonder m'n huidige guild was ik allang gestopt en wat ik de typische huntard geweest.
Ik ben blij dat ik daar een steentje aan bij heb kunnen dragen.
btw, Ga je je tailoring alweer levellen?
79 O.oMektheb schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:50:
[...]
hahaha nou ikke wel hoor heb bijna genoeg en dan koop ik emspaar op me bank char wel gold
en dan daarna sparen voor me chopper, zit nu op 79mounts dus heb er nog wat te gaan
Ik wil wel zo'n spectral tiger ofzo.. daar was toch een site voor om die speciale cards te kopen?
Nou qua tanking, hebben we geen druid/DK op dit moment (in ieder geval niet het zelfde gear level) op dit momentVerwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:18:
[...]
Ik snap niet goed waarom jullie de pally laten tanken en dat zeg ik als prot pally. We zijn de meest ongeschikte tank voor Sarth. We hebben het minste hp van alle tanks en het kleinste aantal o-shit cooldowns. Het is beter om een druid of DK te laten tanken of een warrior als je niets anders hebt. Prot pallies doen het beter op de drakes of adds.
Wij zelf hebben een druid op Sarth een warrior op de drakes en mij alleen of met een DK op de adds. Sarth2D is geen enkel probleem. Hopelijk gaan we deze week een keer Sath3D proberen om te zien hoe dat is.
[...]
Het is heel duidelijk dat deze persoon absoluut geen enkel idee heeft wat tanken is. Laat hem onmiddelijk stoppen en weer gaan healen.
[...]
4paladins en 1 warrior.
Weet eigenlijk niet waarrom de warrior niet gewoon MT was, zoals altijd. aangezien hij zo een beetje het best gegeared is. maar ook de meeste skills heeft en daardoor beter op adds/draakjes kan staan.
de volgende keer tankt hij ook niet dat is 1ding wat zeker is
maar goed, later best wel goede tries gehad, en was meer het probleem dat de healers dood gingen en niet de nubadin. (nou ja ook wel een paar keer maar dat was omdat de healers omvielen)
Idd lootcard is dat heb die wel is op e-bay gezien voor 800 eurie...Bosmonster schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:57:
[...]
79 O.o
Ik wil wel zo'n spectral tiger ofzo.. daar was toch een site voor om die speciale cards te kopen?
Ben zelf nu hard opweg voor me Red Proto , en daarna met de guild UP farmen wanneer we kunnen voor die Blauwe en die krijg ik dan ook
Zelf al de Raptor / White Chicken van MGT / gefarmed en gehad
Ook nog bezig met de Baron
Heb wel alle faction mounts van Alliance , Skettis , Gryphons , Cenarion Exp, PvP Mounts , etc
Witte Polar Bear / Brown Bear / za Bear / Black Bear
dus ja zit aardig wat tijd en gold in maja vind wel leuk , met de raptor had ik geluk 1e x erheen ging om te farmen hij dropte.....maatje van me heeft in Shettek de Raven-Lord zitten Soloén alleen en gedropt naar 30x zoiets
Vind het idee van achievments en rep farmen titles etc wel leuk, maar kom niet in de buurt bij die gene die ooit is hier een SS plaatste dan ze 15+ titels ? 20+ titels ?
Edit: heb alleen de behoefte aan ze te halen titels maar gebruik ze niet...heb er nu 12 geloof ik
[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 05-03-2009 12:02 ]
Je op merkingen gaan niet echt op voor die guild, ik neem aan dat ze niet eens allemaal naxx10 man gear hebben aangezien ze wipen op naxxbosses. Dus niet alles gaat zo snel dood als bij jou. dus moet je gewoon tanken. het duurt wat langer. maar dan komt het in ieder geval wel goedporn* schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:44:
[...]
Lol denk je dat je als tank daar de tijd voor krijgt om er ff rustig heen te lopen... om eerlijk te zijn tank ik die spirits ofzo al nooit (die slappe elites) mag een melee mooi tanken, voor ik em getaunt heb is ie toch al dood. Verder heb je af en toe een knight en een paard, boeie, als je 2 mobs niet kan tanken fail je als tank ja, AL HELEMAAL als warrior met Vigilance taunt cd cheat
Rage moet je zelf gewoon behouden en niet als een dolle aap wegspammen op een mob met 20%, wanneer 1 taunt genoeg is om em op je te houden. En dikke AOE... als een warrior SW+TC doet en je trekt zo'n wussy mobje er meteen van af istie OF geen prot OF hij undergeared je flink
jarnotjuh schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 08:40:

sorry dat ik je aan het huilen maakte, hier een lolly en dan weer vriendjes he
maar goed S+3 25m en we waren met 6 healers.
WWS
Normaj dat ben ik. de DPS output valt me trouwens best tegen maar we hadden veel Void Zones.
wel grappig op de mount mochten we allemaal rollen ipv DKP.
roll ik 99 als eerste, rollt mijn CL als allerlaatste ook 99.
reroll dus en ik roll 15 en zij 16
This is the Way.
[ Voor 32% gewijzigd door Paprika op 05-03-2009 12:12 ]
Vind jullie verhaaltjes altijd wel leuk om te lezen hier, en jullie zijn nog goei ook qua progress, echt relaxed.
Goed te zien dat dat ook mogelijk is als nl-talige guild. Wij stoeien nog steeds op s1d

70 haste is inderdaad wel aan de lage kant, meer komt vanzelf wel als je wat epics begint te krijgen, daar zou ik me geen zorgen om maken als ik jou was. Ik zit nu zelf op 350 haste zonder ervoor te gemmen.
Gisteren ook eerste echte poging om Malygos in 6 min. te killen en gelijk de eerste pull klaar. Daarna even Vault of Archavon gedaan en de boss onder 2 minuten gekilled (5,7k DPS, gogo!).
Mochten hier nog zeer goede spelers bevinden kunnen ze altijd een application maken! Een van onze members is net Ensidia gejoined dus ja... , we hebben veel top spelers uit guilds as Cráb People, Windwalkers, In Excelsis, Nihilum etc. etc.

Wow, jij bent echt goed!Panicmonger schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:15:
Hai, na aardig wat uurtjes hier te hebben doorgebracht toch maar eens geregistreerd hier! Ik ben een Tauren Death Knight op Auchindoun, leading guild daar, blabla. Hebben alle server firsts tot nu toe, ook wat Ulduar gedaan op de PTR. We willen top 50 wereldwijde rank behalen met Ulduar dus dat wordt wel even flink aanpoten, momenteel iets van top 200 met een paar world top 50 achievements. Achievements slacken we wel flink mee. Sarth 3D Heroic 21 December gedaan, en 10 man op 17 januari (we hadden het nog nooit geprobeerd of geoefend vantevoren, we waren gewoon laat ermee.), van de eerste pull ooit tot de kill duurde 2 uurtjes, dus dat was redelijk bagger. Setup was 3 tanks, 3 healers en 4 DPS, melee DPS georienteerde group.
Gisteren ook eerste echte poging om Malygos in 6 min. te killen en gelijk de eerste pull klaar. Daarna even Vault of Archavon gedaan en de boss onder 2 minuten gekilled (5,7k DPS, gogo!).
Mochten hier nog zeer goede spelers bevinden kunnen ze altijd een application maken! Een van onze members is net Ensidia gejoined dus ja... , we hebben veel top spelers uit guilds as Cráb People, Windwalkers, In Excelsis, Nihilum etc. etc.

haha:)
Patch neer op 2min en 7sec is dat snel of niet
niet drukBetthen schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:14:
Denial en innercircle zitten toch allebei op trollbane en NL-talig? Hoe zit het voor de rest met die server, is die heel druk? Queues? Pvp server toch? Veel nederlandse guilds behalve deze 2? Healeroverschot op de server of valt dat nog wel mee?
geen queue
yesh pvp server
op horde side alleen TiC nl voor zover ik weet ja.
op ally side zou ik niet weten of er naast Denail nog een nl guild is
healeroverschot meh valt mee
Je zit in een hardcore guild, bent zwaar verslaafd aan wow stopt er dus redelijk wat tijd in. Maar vergeet om de moeilijkste encounter op het moment in de game te doen. Zeker te druk met holiday achievements
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Meer in de zin van mensen hadden niet veel zin om het te doen, opzich zijn achievements wel grappig maar ik vind het een slap excuus voor de lack of content. Hetzelfde geldt voor onze 6 min. Malygos kill, niemand had er echt zin in omdat het niks waard is zolang je The Immortal niet hebt. En wij gaan (voornamelijk) voor 1st kills, niet achievements.FreakR schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:25:
"we hadden het nog nooit geprobeerd of geoefend vantevoren, we waren gewoon laat ermee"
Je zit in een hardcore guild, bent zwaar verslaafd aan wow stopt er dus redelijk wat tijd in. Maar vergeet om de moeilijkste encounter op het moment in de game te doen. Zeker te druk met holiday achievements
Hehe ben ik wel met je eens, maar toch best een prestatie om 50% van je guild op een Black Proto te hebbenPanicmonger schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:31:
[...]
Meer in de zin van mensen hadden niet veel zin om het te doen, opzich zijn achievements wel grappig maar ik vind het een slap excuus voor de lack of content. Hetzelfde geldt voor onze 6 min. Malygos kill, niemand had er echt zin in omdat het niks waard is zolang je The Immortal niet hebt. En wij gaan (voornamelijk) voor 1st kills, niet achievements.
FreakR schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:25:
Je zit in een hardcore guild, bent zwaar verslaafd aan wow stopt er dus redelijk wat tijd in.
Availability (We raid Sunday-Thursday 19-24): I'm not available 1 night per week which is currently Tuesday.
the fact that you can't attend to one of our raiddays kind of blows.

[ Voor 33% gewijzigd door Paprika op 05-03-2009 12:34 ]
Hm, shield is misschien een goede om meteen neer te zetten, PoM is bij mij vaak in cooldown. (Na 3.1 is renew een goede als je die talented hebt) Gear gaat wat lastig worden aangezien ik al een hele zut epix heb en er zo goed als geen haste in zithulkie schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:14:
@ Dutchman!: De Iceblocks doen snel & veel damage. Om wat tijd te winnen kan je beter een shield casten met meteen er achteraan een PoM. Deze spells hebben de zelfde GCD/ casttijd als een flashheal maar komen direct aan in plaats van aan het einde van de cast. Dit scheelt je dus grofweg 1.5 seconden! En het geeft andere healers ook de tijd te reageren. Ik vind het trouwens onredelijk dat ze een iemand afrekenen op de iceblocks.
70 haste is inderdaad wel aan de lage kant, meer komt vanzelf wel als je wat epics begint te krijgen, daar zou ik me geen zorgen om maken als ik jou was. Ik zit nu zelf op 350 haste zonder ervoor te gemmen.
De andere healer ging 2 of 3 keer dood toen hij zelf geiceblocked werd en heeft toen de stekker er uit getrokken, daarna nog 2x geprobeerd met 3 healers totaal waarvan 2 er niet voor gespecced waren (werkt ook niet dus). Ben geen 18 meer, reacties midden in een werkweek om 00:00 zijn ook niet meer je van het
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Hehe grappig.. dacht al, zoveel mensen zijn er niet met Kettingroker als nickMetalguyver schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:25:
[...]
haha dat klopt
Ben onderlaatst naar Kul'tiras verhuist omdat daar me collega speelt en kende niet echt iemand meer op Skull..
Hoe gaat het nu op Skull eigenlijk?
Skull is best stabiel. Paar goede guilds, het UAE gehalte lijkt wat afgenomen te zijn en mijn PuG ervaringen worden iets beter. Wel is het overgrote deel van de server een Death Knight..
Ik zit nog steeds in Ravens, oudste guild samen met Power Overwhelming, die doen het ook nog steeds goed. Al met al prima naar m'n zin daar
Zou wel handig zijn als je ff je guild / site erbij zet als je mensen probeert te recruiten. Of is dit een verkapte "i r pr0" post? Heb toch even de guild opgezocht, nieuwsgierig dat ik ben:Panicmonger schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:15:
Hai, na aardig wat uurtjes hier te hebben doorgebracht toch maar eens geregistreerd hier! Ik ben een Tauren Death Knight op Auchindoun, leading guild daar, blabla. Hebben alle server firsts tot nu toe, ook wat Ulduar gedaan op de PTR. We willen top 50 wereldwijde rank behalen met Ulduar dus dat wordt wel even flink aanpoten, momenteel iets van top 200 met een paar world top 50 achievements.
Perfectly Sane, world rank: 518
Das geen 200 hoor.
[...]
Dan moet je er snel bij wezen want de productie van die kaarten zijn al gestopt.
Ik heb zelf wel zo'n Spectral Tiger, kom eens een keer langs op me server dan mag je hem aaien.
If you want something in life, reach out and grap it.
Ya, dat komt dus door die achievements. Als je beter zou hebben gekeken zie je dat we wel degelijk aardig wat world top 100 achievements hebben. Website is http://www.perfectlysane.eu, frontpage al lang niet ge-update maar we veranderen binnenkort van site. Je kunt wat ik zei opvatten als bragging maar ik zeg simpelweg wat ik doe en als mensen eventueel vragen hebben m.b.t. de encounters die ik al gedaan heb kan ik ze helpen.Thijs schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:49:
[...]
Zou wel handig zijn als je ff je guild / site erbij zet als je mensen probeert te recruiten. Of is dit een verkapte "i r pr0" post? Heb toch even de guild opgezocht, nieuwsgierig dat ik ben:
Das geen 200 hoor.Veel succes met het halen van de top 50 zou ik zeggen.
Maarja, to each his own.
hahah naja ik heb niks tegen mensen die e-peen showen hoorSMulTiE schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:47:
Kom op jongens, laat die jongen even lekker z'n e-peen showen
als je wat bereikt met je guild doordat je er veel tijd in steekt vind ik het mag...maar niet zo van
Wishper deze geloot
Wishper deze geloot
Wishper deze geloot
Wishper dit is echt makkelijk pfff easy koekiee nooobs slackers...
Wishper Zomg im in Guildname X IR IN CONTROL OF ZE GAME
Ach zo hebben wij iemand in de guild gekregen die komt van de beste van de server , bij ons voor fun etc omdat hij rustiger aan wil doen ( uhuhu) en die zit dan van ja nu moet je dit doen, nu moet je zus doen , "zucht" wie doet hier de raid leaden ik of jij ? , ja maar wat je wil kan niet ...o nee ???
Instructor zonder priest kan niet bla bla bla....heus wel 3 hunters in een driehoek laten taunten en afwisselen met de baas, die blijft int midden rangend kan ze nuken, melee kan een beetje rondrennen wat kut is maja als niet ff anders kan kan je die boss zo heel makkelijk doen...
En daarna als de boss down is , kon het niet ?..
heb er 2 in me guild die hem hebben dus zie het genoegAksharah schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:51:
[quote]Mektheb schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:01:
[...]
Dan moet je er snel bij wezen want de productie van die kaarten zijn al gestopt.
Ik heb zelf wel zo'n Spectral Tiger, kom eens een keer langs op me server dan mag je hem aaien.
Weet niet waar je dat opzoekt maar kan je al wel zeggen WoWjitsu voor geen kant kloptThijs schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:49:
[...]
Zou wel handig zijn als je ff je guild / site erbij zet als je mensen probeert te recruiten. Of is dit een verkapte "i r pr0" post? Heb toch even de guild opgezocht, nieuwsgierig dat ik ben:
Das geen 200 hoor.Veel succes met het halen van de top 50 zou ik zeggen.
[ Voor 32% gewijzigd door Mektheb op 05-03-2009 12:57 ]
Nee, dat is van www.wowprogress.com, gebaseerd op encounter. Op achievement base sta je iets van 484. En ik dacht dat je achievements niet zo boeiend vond en voor de 1st kills ging?Panicmonger schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:54:
[...]
Ya, dat komt dus door die achievements. Als je beter zou hebben gekeken zie je dat we wel degelijk aardig wat world top 100 achievements hebben. Website is http://www.perfectlysane.eu, frontpage al lang niet ge-update maar we veranderen binnenkort van site. Je kunt wat ik zei opvatten als bragging maar ik zeg simpelweg wat ik doe en als mensen eventueel vragen hebben m.b.t. de encounters die ik al gedaan heb kan ik ze helpen.
Maarja, to each his own.
Onze kills, met uitzondering van Malygos, zijn verre van top 500. Ik persoonlijk vindt achievements wel ok, maar we hebben daar als guild niet op gefocussed, dit gaat veranderen met Ulduar maar we zitten nog steeds vast in de pre-TBC/pre-WOTLK mentaliteit waar alles puur en alleen om kills draait.Thijs schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:58:
[...]
Nee, dat is van www.wowprogress.com, gebaseerd op encounter. Op achievement base sta je iets van 484. En ik dacht dat je achievements niet zo boeiend vond en voor de 1st kills ging?
Als we een beetje gepushed hadden waren we waarschijnlijk veel hoger geëindigt, maarja, Ulduar zal waarschijnlijk een piece of cake zijn, de bosses die we zover gedaan hebben zijn echt niks waard, hoewel er nog wel aan getuned zal worden betwijfel ik of ze daadwerkelijk challenging gaan worden, met uitzondering van 1 Hardmode boss maar die is optioneel, en de hardmode achievements die de meeste bosses dan weer wel hebben.
Verwijderd
Ik kan me voorstellen dat zijn eerste bericht arrogant over kan komen, maar we delen uiteindelijk dezelfde hobby toch?
die 484 is een alliance guild, zij staan daar 918. Ze hebben inderdaad wel de first kills meestalThijs schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:58:
[...]
Nee, dat is van www.wowprogress.com, gebaseerd op encounter. Op achievement base sta je iets van 484. En ik dacht dat je achievements niet zo boeiend vond en voor de 1st kills ging?
Overigens ook eens gechecked voor de guild waar ik in zit.. realm 8, world 463
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Je lult er mooi overheenPanicmonger schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:04:
[...]
Onze kills, met uitzondering van Malygos, zijn verre van top 500. Ik persoonlijk vindt achievements wel ok, maar we hebben daar als guild niet op gefocussed, dit gaat veranderen met Ulduar maar we zitten nog steeds vast in de pre-TBC/pre-WOTLK mentaliteit waar alles puur en alleen om kills draait.
Als we een beetje gepushed hadden waren we waarschijnlijk veel hoger geëindigt, maarja, Ulduar zal waarschijnlijk een piece of cake zijn, de bosses die we zover gedaan hebben zijn echt niks waard, hoewel er nog wel aan getuned zal worden betwijfel ik of ze daadwerkelijk challenging gaan worden, met uitzondering van 1 Hardmode boss maar die is optioneel, en de hardmode achievements die de meeste bosses dan weer wel hebben.
Wow, jij bent echt goed!Kees schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:08:
[...]
die 484 is een alliance guild, zij staan daar 918. Ze hebben inderdaad wel de first kills meestal
Overigens ook eens gechecked voor de guild waar ik in zit.. realm 8, world 463we zijn nogal aan het slacked met immortal, verder leggen we S3D elke reset om, en doen we Malygos in 6 minuten. I r pro!
(
jeetje bestaan Ravens en Power nog steedsVerwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:48:
[...]
Hehe grappig.. dacht al, zoveel mensen zijn er niet met Kettingroker als nickIk heb volgens mij (lang geleden) weleens met je gegrouped
Skull is best stabiel. Paar goede guilds, het UAE gehalte lijkt wat afgenomen te zijn en mijn PuG ervaringen worden iets beter. Wel is het overgrote deel van de server een Death Knight..
Ik zit nog steeds in Ravens, oudste guild samen met Power Overwhelming, die doen het ook nog steeds goed. Al met al prima naar m'n zin daar
Maar beter dat die UAE af is genomen irriteerde me daar zoooo dood aan...
Mja, tis sowieso lastig te zeggen, volgens die site is het ergens tussen 220-350 dat je bijv Sarth hebt gekilled gezien er 100+ guilds zijn die het op dezelfde dag hebben gedaan. Anyway, mijn punt is dat je de top 50 niet zo makkelijk haalt. Ik zie dat je KJ bijv ook pas 2 weken na nerf-patch haalt en dat is bijv echt wel voorbij de top 200.Panicmonger schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:04:
[...]
Onze kills, met uitzondering van Malygos, zijn verre van top 500. Ik persoonlijk vindt achievements wel ok, maar we hebben daar als guild niet op gefocussed, dit gaat veranderen met Ulduar maar we zitten nog steeds vast in de pre-TBC/pre-WOTLK mentaliteit waar alles puur en alleen om kills draait.
Onze guild is net zo met achievements trouwens, wat ik echt achterlijk vind gezien er toch geen drol te raiden valt op het moment. Ulduar lijkt inderdaad erg makkelijk tot nu toe, dus het kaf zal zich van het koren scheiden op de achievements, en ik hoop dat we daar dan ook vanaf dag 1 na de eerste clear op zullen focussen.
Verwijderd
Ik heb de leather (caster) shoulders op mijn Druid. Echt veel heb ik 'm nog niet geleveled, maar uiteindelijk zal het zeker verschil maken in experience. Maar het fijnste is nog dat de item meeschalen met je level. Ze zijn niet de beste voor elk level, maar je hoeft ze tenminste van level 1 tot 80 niet te vervangen! En dat is zeker wat waard...DaPierre schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:10:
Ik zit er over na te denken om een setje heirloom items aan te schaffen om een druid te levellen. Heeft iemand dat al eens gedaan. Werkt dat echt nu allemaal wat sneller e.d.
Daarnaast kun je ze enchanten met een enchant waar geen level-restrictie aan vastzit, zoals Crusader voor melee, of de oude MC-enchant 30spellpower voor caster weapons. Voor shoulders kun je een WG enchant erop zetten (stamina+resilience).
Hehe zeker.. still going strongMetalguyver schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:13:
[...]
jeetje bestaan Ravens en Power nog steedsmaar ken heel veel guilds van Skull speelde op skull vanaf het begin van WoW..
Maar beter dat die UAE af is genomen irriteerde me daar zoooo dood aan...
Dat UAE was echt verschrikkelijk irritant ja.. maar ik moet eerlijk zeggen, dat ik me niet meer kan herinneren de laatste tijd een "uaewarriorxxxuaekiller" gezien te hebben.
Daarentegen worden er nog wel grapjes over gemaakt
Zo had/heeft een Hunter in Ravens een pet genaamd: "Uaerougedk"
Andere oude guilds is misschien nog Hell, maar anderen zijn of gestopt, of misschien veranderd van naam...
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2009 13:20 ]
Meest pro guild ever op Trollbane. 17e worldwide Illidan/archimonde kill geloof ik. Rest van de guilds sucked daar hard mee : )SMulTiE schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:53:
Hhhm, Perfectly Sane, dezelfde als ooit op Trollbane zat?
Onze guild is pas gemaakt post-patch, hoewel de meerderheid minstens 5/6 pre-nerf heeft gedaan. Toen de guild gemaakt was werd SWP in 1 dag gecleared, post-patch, maar toch. En world top 50 is niet al te hard zolang je een goed, ervaren roster hebt. Een groot deel van onze members hebben al gespeeld met world top 50 guilds of beter. Dit keer gewoon voor Ulduar dagje of 2 iedereen zich laten ziek melden, alle bosses in easymode killen voor de title en volgende reset achievements doen. Maar bosses zoals Freya en The Flame Leviathan zijn echt een grote grap.Thijs schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:14:
[...]
Mja, tis sowieso lastig te zeggen, volgens die site is het ergens tussen 220-350 dat je bijv Sarth hebt gekilled gezien er 100+ guilds zijn die het op dezelfde dag hebben gedaan. Anyway, mijn punt is dat je de top 50 niet zo makkelijk haalt. Ik zie dat je KJ bijv ook pas 2 weken na nerf-patch haalt en dat is bijv echt wel voorbij de top 200.
Onze guild is net zo met achievements trouwens, wat ik echt achterlijk vind gezien er toch geen drol te raiden valt op het moment. Ulduar lijkt inderdaad erg makkelijk tot nu toe, dus het kaf zal zich van het koren scheiden op de achievements, en ik hoop dat we daar dan ook vanaf dag 1 na de eerste clear op zullen focussen.
En niet zo'n wijsneus zijn he Bertjeee
Verwijderd
Panicmonger schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:28:
Dit keer gewoon voor Ulduar dagje of 2 iedereen zich laten ziek melden

Neem dan gewoon vrij...
Of zitten jullie allemaal nog op school?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2009 13:34 ]
Doet me denken aan me oude GM, nee man werken is niks voor mij me ouders hebben geld zat , anders kan ik niet WoWe
[ Voor 73% gewijzigd door Mektheb op 05-03-2009 13:36 ]
Ach, hoort ook bij dit forum, niet alles te serieus nemen. Maar gezellig dat je meebabbeld hoor! Ik heb namelijk welgeteld 1 epic, en ik ben er nog blij mee ook.Panicmonger schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:28:
[...]
En niet zo'n wijsneus zijn he Bertjeee
Hmm, nou, de "tank fail" roepers zouden op zich best wel gelijk kunnen hebben. Als ik geoneshot wordt vlak na een battleres terwijl ik nog geen spell gecast heb en terwijl ik de tank hug, dan doet hij toch wel wat fout denk ik. Zo'n oneshot komt sowieso van zo'n rider lijkt me, want die spirits slaan niet heel hard. Als hij die sprits laat voor wat ze zijn en zich focust op de riders, dan komt het wel goed denk ik.Denko schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:02:
Je op merkingen gaan niet echt op voor die guild, ik neem aan dat ze niet eens allemaal naxx10 man gear hebben aangezien ze wipen op naxxbosses. Dus niet alles gaat zo snel dood als bij jou. dus moet je gewoon tanken. het duurt wat langer. maar dan komt het in ieder geval wel goed
Het wipen op naxx25bosses heeft in ons geval volgens mij niet met gear te maken, maar eerder met een gebrek aan focus en/of routine. Het feit dat we gisteren voor het eerst de Spider en Plague wings (okee okee, dat zijn wel de makkelijke wings) zonder wipes hebben gecleared geeft wel een beetje aan dat daar het verschil zit, zoveel beter zijn we sinds vorige week nu ook weer niet geworden, gear-wise. Eerder ging het nog wel eens mis op Maexxna (enrage op 30% -> healers letten ff niet op en offtank is traaag -> tank dood -> wipe), Noth (algeheel gepruts op de adds als hij geteleport is) of Heigan (teveel dance failers

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Dit topic is gesloten.