Nou ja, top 50 halen is niet echt onmogelijk, maar je wilt niet weten hoe vaak ik guilds zie "aiming for the top" en uiteindelijk ergens op nummer 800 belanden.Panicmonger schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:28:
[...]
Onze guild is pas gemaakt post-patch, hoewel de meerderheid minstens 5/6 pre-nerf heeft gedaan. Toen de guild gemaakt was werd SWP in 1 dag gecleared, post-patch, maar toch. En world top 50 is niet al te hard zolang je een goed, ervaren roster hebt. Een groot deel van onze members hebben al gespeeld met world top 50 guilds of beter. Dit keer gewoon voor Ulduar dagje of 2 iedereen zich laten ziek melden, alle bosses in easymode killen voor de title en volgende reset achievements doen. Maar bosses zoals Freya en The Flame Leviathan zijn echt een grote grap.
En niet zo'n wijsneus zijn he Bertjeee
5/7 raiden van 19:00 - 24:00.. daar kun je geen fatsoenlijke baan naast houden, dus sowieso voornamelijk studenten/scholieren dunkt me. Of mensen met minder verantwoordelijke banen.Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:33:
[...]
![]()
Neem dan gewoon vrij...
Of zitten jullie allemaal nog op school?
Over sociaal leven dan nog maar even niet gesproken
[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 05-03-2009 13:41 ]
Oh enneeeh, call me n00b, maareeh, UACE? Ammewattes?
[ Voor 6% gewijzigd door Dricus op 05-03-2009 13:42 . Reden: foutjuuh ]
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Ja, idd, daarom vroeg ik 't ookImdaMned schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:24:
[...]
Meest pro guild ever op Trollbane. 17e worldwide Illidan/archimonde kill geloof ik. Rest van de guilds sucked daar hard mee : )
Ach, epic betekent toch niks meer tegenwoordig. Al sinds TBC (imo), pre-TBC moest je moeite doen om full blue gear op level 60 te krijgen, laat staan full epic. Maarja, laat ik daar maar niet over beginnen, daar kan ik uren over doorzeuren.bertjeee schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:34:
[...]
Ach, hoort ook bij dit forum, niet alles te serieus nemen. Maar gezellig dat je meebabbeld hoor! Ik heb namelijk welgeteld 1 epic, en ik ben er nog blij mee ook.
En @ Salena, hangt ervan af of ze nog vrije dagen kunnen opnemen of die elders willen spenderen. Maar we hebben ook nog een aantal schoolgangers.
Oeh oeh oeh oeh oeh!Mektheb schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:55:
[...]
Ach zo hebben wij iemand in de guild gekregen die komt van de beste van de server , bij ons voor fun etc omdat hij rustiger aan wil doen ( uhuhu) en die zit dan van ja nu moet je dit doen, nu moet je zus doen , "zucht" wie doet hier de raid leaden ik of jij ? , ja maar wat je wil kan niet ...o nee ???
Zo één hadden wij er ook, gingen na de laatste patch van TBC Sunwell in om toch even daar wat baasjes te downen. Vriend van me gooit de groep tegen de eerste baas, en na wat wipes beginnen we 't gevecht onder controle te krijgen. Maar dus inderdaad één persoon die op alles, maar dan ook alles wel commentaar loopt te leveren. Ik kreeg zo'n wurgmomentje op dat moment, maar m'n mondje maar dichtgehouden omdat ik relatief nieuw was in de guild.

@ Bosmonster - 00/41/20 doet meer DPS dan 02/14/55 (ofzo

Surfin' paradise!
En nee, dat is stom toeval. Toen onze guild werdt gemaakt bestond die op Trollbane al niet meer dus dachten we origineel te zijn. Recentelijk zijn er ook nog wat members uit die Perfectly Sane vragen komen stellen, en het bleek dat hun domein ook perfectlysane.eu was. D'oh!
ben ranged en dat huggen van de tank heb ik daar nog nooit gedaan,(was er gister zelfs afkMrHuge schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:38:
[...]
Hmm, nou, de "tank fail" roepers zouden op zich best wel gelijk kunnen hebben. Als ik geoneshot wordt vlak na een battleres terwijl ik nog geen spell gecast heb en terwijl ik de tank hug, dan doet hij toch wel wat fout denk ik. Zo'n oneshot komt sowieso van zo'n rider lijkt me, want die spirits slaan niet heel hard. Als hij die sprits laat voor wat ze zijn en zich focust op de riders, dan komt het wel goed denk ik.
Dit is nou weer een van die oerstomme statements waar ik eigenlijk niet eens op zou moeten reageren, maar ik doe het toch maar even. Hoeveel guilds meen jij dat er zijn die 5 dagen van 19-24 raiden? Enorm veel, en het zijn vaak niet je A-typische 18 jarige knulletjes die op zolder bij pappie en mammie wonen. En ik weet ook niet hoe vaak jij midden in de week uitgaat maar een sociaal level is nog redelijk makkelijk te handhaven zonder 7 dagen per week te gaan stappenBosmonster schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:40:
[...]
5/7 raiden van 19:00 - 24:00.. daar kun je geen fatsoenlijke baan naast houden, dus sowieso voornamelijk studenten/scholieren dunkt me. Of mensen met minder verantwoordelijke banen.
Over sociaal leven dan nog maar even niet gesproken
Theoretisch gezien is 0/41/30 idd iets beter dan 2/13/56. Groot voordeel van de eerste is echter ook dat je je rotatie bijna niet kunt verneuken, terwijl je bij de laatste nog wel eens een steekje kunt laten vallen, waardoor je praktische DPS een stukje lager uitvalt.Snappie88 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:47:
[...]
@ Bosmonster - 00/41/20 doet meer DPS dan 02/14/55 (ofzo) bij jou? Ik heb die spec nooit geprobeerd maar wel aan m'n lieve retarded guildleader uitgelegd dat hij die 't beste kan nemen. Maar als 't meer DPS doet dan deep destro ga ik 't ook maar proberen
Voornaamste voordeel van de Felguard zijn talents als DK/MD en natuurlijk de Imba dps van de FG zelf, die ook lekker meeschaalt met alle melee-raid-buffs.
beetje redelijke guild doet er in wotlk 1.5 dag over om alles te clearenPanicmonger schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:58:
[...]
Hoeveel guilds meen jij dat er zijn die 5 dagen van 19-24 raiden?
dus als een guild nu nog 5 dagen van 19-24(met deze tijden kan je zelfs alles op 1 avond clearen) raid, is het een beetje een fail guild als je het mij vraagt

[ Voor 7% gewijzigd door Savageone op 05-03-2009 14:08 ]
Ik zou dat sowieso niet A-typisch noemen.. Vind 't vrij typerend. Daarnaast hoort stappen toch juist bij je sociale leven? I'm lost!Panicmonger schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:58:
[...]
Dit is nou weer een van die oerstomme statements waar ik eigenlijk niet eens op zou moeten reageren, maar ik doe het toch maar even. Hoeveel guilds meen jij dat er zijn die 5 dagen van 19-24 raiden? Enorm veel, en het zijn vaak niet je A-typische 18 jarige knulletjes die op zolder bij pappie en mammie wonen. En ik weet ook niet hoe vaak jij midden in de week uitgaat maar een sociaal level is nog redelijk makkelijk te handhaven zonder 7 dagen per week te gaan stappen
in jouw mening maybe ja, ik vind stappen basicly a waste of time and moneybertjeee schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:07:
[...]
Daarnaast hoort stappen toch juist bij je sociale leven? I'm lost!
Je maakt een aantal denkfouten:Panicmonger schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:58:
[...]
Dit is nou weer een van die oerstomme statements waar ik eigenlijk niet eens op zou moeten reageren, maar ik doe het toch maar even. Hoeveel guilds meen jij dat er zijn die 5 dagen van 19-24 raiden? Enorm veel, en het zijn vaak niet je A-typische 18 jarige knulletjes die op zolder bij pappie en mammie wonen. En ik weet ook niet hoe vaak jij midden in de week uitgaat maar een sociaal level is nog redelijk makkelijk te handhaven zonder 7 dagen per week te gaan stappen
1. sociaal leven is niet per definitie stappen, maar ook simpelweg tijd doorbrengen met je partner, vrienden, familie
2. als je een normale baan hebt is om 19:00 beginnen al bijna een onmogelijkheid, laat staan tot 24:00 doorspelen als je de volgende dag weer vroeg op moet. Nu maakt het niet uit als je bij de MacDonalds werkt dat je met een verlepte kop op je werk komt, maar bij een 'normale' baan kan dit niet.
3. Ik heb het niet alleen over '18-jarige knulletjes die bij papa en mama wonen', maar over het algemeen mensen die die tijd WEL op kunnen brengen. In mijn studententijd had ik ook tijd zat om mmorpg's te spelen. En een verantwoordelijke baan waar iedere dag het uiterste van je gevraagd wordt, is daar simpelweg niet mee te combineren.
Nou, ik zie niet hoe je als persoon 5 dagen in de week van 19-24 kunt raiden en dan nog een sociaal leven kunt hebben. Maargoed.
Edit: /agree met Bosmonster. Ik haal 19:00 niet, 20:00 net, en soms zit ik tot 20:30 aan 't eten met m'n vriendin die ook regelmatig overwerkt. Die gaat het echt niet trekken als ik 5 dagen in de week van 19-24 uur zit te gamen. Ik kan me sowieso niet voorstellen dat je in een relatie zoveel tijd spendeert aan gamen, dan heb je volgens mij ook de verkeerde prioriteiten.
Edit: /agree met Bosmonster. Ik haal 19:00 niet, 20:00 net, en soms zit ik tot 20:30 aan 't eten met m'n vriendin die ook regelmatig overwerkt. Die gaat het echt niet trekken als ik 5 dagen in de week van 19-24 uur zit te gamen. Ik kan me sowieso niet voorstellen dat je in een relatie zoveel tijd spendeert aan gamen, dan heb je volgens mij ook de verkeerde prioriteiten.
Je hoeft niet perse naar een kroeg te gaan, je kunt toch ook bij vrienden thuis gaan zitten? Ik vind met vrienden iets doen over het algemeen leuker dan WoW-en. Die raid bosses heb je na een 2-tal runs ook wel gezien.Savageone schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:10:
in jouw mening maybe ja, ik vind stappen basicly a waste of time and money
[ Voor 88% gewijzigd door Hydra op 05-03-2009 14:14 ]
https://niels.nu
HehePanicmonger schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:58:
[...]
Alleen nemen we het met een grotere korel zout waarschijnlijk, het blacktemple + mh farmen zoals voor de nerf patch in 1 avond heb ik wel gehad...
Maar goed wat is hardcore als je gewoon een beetje skill heb kan je in de lichking naxx zeker op 25man in 1 avond clearen daar hoef je echt niet hardcore voor te zijn, toch ? "kijkt om zichheen"
You can go outside and toss a ball allday or you can sit behind your computer and do something that mattersSavageone schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:10:
[...]
" schud je de hand "
[ Voor 14% gewijzigd door Mektheb op 05-03-2009 14:13 ]
Verwijderd
UAE = United Arab Emirates. Een land in het Midden-OostenMrHuge schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:42:
Oh enneeeh, call me n00b, maareeh, UACE? Ammewattes?
Er zaten (of zitten) heel veel mensen uit dit land op de Skullcrusher realm. Op zich niet zo erg, zijnde het niet dat die mensen totaal geen variatie hadden in hun nicks. Ik noem er een paar: uaerouge, warrioruae, huaenter, xxuaexx, etc.
Daarnaast waren ze niet in staat normaal te communiceren met hun geen of gebrekkige Engels.
In mindere mate waren er mensen uit Denemarken die hetzelfde deden met hun nicks; "dk" voor of achter hun nick. Jammer genoeg leef ik nu tussen die mensen
Maar in het echt zijn ze best lief hoor!
Ik vind het gewoon 'not-done' om je ziek te melden voor zoiets. Als je zo graag dat wilt doen, zorg dan dat je vrije dagen hebt. Als schoolganger heb je gewoon geen excuus imo, en ik denk dat die mening door vele gedeeld wordt.Panicmonger schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:46:
[...]
En @ Salena, hangt ervan af of ze nog vrije dagen kunnen opnemen of die elders willen spenderen. Maar we hebben ook nog een aantal schoolgangers.
Ik ben geen heilig boontje, maar zie wel in dat het het niet waard is...
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2009 14:19 ]
Stappen in de bredere zin van het woord is ook prima hoor. Concertje pakken, keertje karten, bowlen? Ik bedoel ook niet persé keihard kaal gaan in de kroeg, hoewel dat een uitstekende optie is natuurlijk.Savageone schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:10:
[...]
Ik zou dit mijn werkgever niet aan willen doen. Werk bij een relatief klein bureau waar de afwezigheid van een werknemer een direct gevolg heeft voor de planning van projecten.Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:12:
[...]
Ik vind het gewoon 'not-done' om je ziek te melden voor zoiets. Als je zo graag dat wilt doen, zorg dan dat je vrije dagen hebt. Als schoolganger heb je gewoon geen excuus imo, en ik denk dat die mening door vele gedeeld wordt.
Beste naam voor een deense deathknight is toch wel DKofDK.Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:12:
[...]
UAE = United Arab Emirates. Een land in het Midden-Oosten
Er zaten (of zitten) heel veel mensen uit dit land op de Skullcrusher realm. Op zich niet zo erg, zijnde dat die mensen totaal geen variatie hadden in hun nicks. Ik noem er een paar: uaerouge, warrioruae, huaenter, xxuaexx, etc.
Daarnaast waren ze niet in staat normaal te communiceren met hun geen of gebrekkige Engels.
In mindere mate waren er mensen uit Denemarken die hetzelfde deden met hun nicks; "dk" voor of achter hun nick. Jammer genoeg leef ik nu tussen die mensen
Maar in het echt zijn ze best lief hoor!
[...]
Ik vind het gewoon 'not-done' om je ziek te melden voor zoiets. Als je zo graag dat wilt doen, zorg dan dat je vrije dagen hebt. Als schoolganger heb je gewoon geen excuus imo, en ik denk dat die mening door vele gedeeld wordt.
En idd je ziek melden om een server first te scoren is gewoon
"Don't let your dreams be memes"
Verwijderd
Same here... ik zit in een team van 5 mensen, inclusief baas.Bosmonster schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:17:
[...]
Ik zou dit mijn werkgever niet aan willen doen. Werk bij een relatief klein bureau waar de afwezigheid van een werknemer een direct gevolg heeft voor de planning van projecten.
Maar zelfs al zou het niet zo'n probleem zijn. Spelletje graag willen spelen, prima, neem een dag vrij, maar ga je niet vals ziek melden.
Hahaha ja.. gelukkig heb ik er nog niet zoeen gezien, dan had ik 'm meteen in het Deens even voor gek uitgemaaktWootlock schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:19:
[...]
Beste naam voor een deense deathknight is toch wel DKofDK.
Wel zie je dan mensen met: Superknight, Deafknight, Déathknight, Deathnight, etc.........
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2009 14:23 ]
Ik snap niet dat mensen WoW boven het stappen verkiezen... ik ben een casual speler en ben level 80 enzo maarja ik ga niet voor WoW thuis blijven om naar een raid te gaan... raids lopen niet weg, je vrienden wel als je niet uitkijkt maarja ieder z'n eigen wereldje
Wij raiden momenteel natuurlijk geen 5 dagen, 2 dagen en die spreiden we uit over de week zodat we niet de hele week niksen.
Stappen is ook niet per definitie sociaal zijn, maar het is meer een voorbeeld, in het weekend en op werk ga ik meer dan genoeg om met vrienden, die paar uurtjes per avond kunnen ze me wel missen. En uiteraard kan niet iedereen in onze guild het zich veroorloven om vrije dagen te pakken, hoewel de meerderheid bij ons toch wel in de ICT brance werkt en een normale baan hebben (nee, geen minimumloon hersendood werk), het is een kwestie van prioriteiten stellen, en als zij het ervoor over hebben vindt ik dat prima.
Stappen is ook niet per definitie sociaal zijn, maar het is meer een voorbeeld, in het weekend en op werk ga ik meer dan genoeg om met vrienden, die paar uurtjes per avond kunnen ze me wel missen. En uiteraard kan niet iedereen in onze guild het zich veroorloven om vrije dagen te pakken, hoewel de meerderheid bij ons toch wel in de ICT brance werkt en een normale baan hebben (nee, geen minimumloon hersendood werk), het is een kwestie van prioriteiten stellen, en als zij het ervoor over hebben vindt ik dat prima.
[ Voor 0% gewijzigd door Panicmonger op 05-03-2009 15:38 . Reden: Typoooo's ]
Woon 4 a 5 km van m'n werk af. Voor 17.00 zit ik al thuis. Bij wijze van spreken is 17.45 al "goed" te doen. Maar ik ben erg blij dat ik pas om 19.49 online hoef te komen. Anders krijg je weer een /w trollimmie SLACKER naar je kop : PBosmonster schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:10:
[...]
2. als je een normale baan hebt is om 19:00 beginnen al bijna een onmogelijkheid, laat staan tot 24:00 doorspelen als je de volgende dag weer vroeg op moet. Nu maakt het niet uit als je bij de MacDonalds werkt dat je met een verlepte kop op je werk komt, maar bij een 'normale' baan kan dit niet.
19.50 worden bij ons de reserves geïnvite.
Niet iedereen kent zijn vrienden via de kroegDonDjo schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:24:
Ik snap niet dat mensen WoW boven het stappen verkiezen... ik ben een casual speler en ben level 80 enzo maarja ik ga niet voor WoW thuis blijven om naar een raid te gaan... raids lopen niet weg, je vrienden wel als je niet uitkijkt maarja ieder z'n eigen wereldje
[ Voor 8% gewijzigd door ImdaMned op 05-03-2009 14:31 ]
En zoals ik eerder al zei, ga jij doordeweeks stappen? Ik doe dat vrijdag en/of zaterdag, dat zijn meteen ook onze vrije dagen in de guild dus dat levert geen enkel probleem op.DonDjo schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:24:
ach heb ik geluk all me 8 me vaste maatjes allemaal in de zelfde guild zitten en we dan met de laptops bij elkaar thuis zitten met bier tijdens de raidDonDjo schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:24:
heb ik de vrijdag/zaterdag voor rest van de week is het niet nuttig en gelukkig denken mijn vrienden er hetzelfde als mij over, maar dat vind ik toch echt niet onder stappen vallenHydra schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:11:
je kunt toch ook bij vrienden thuis gaan zitten? Ik vind met vrienden iets doen over het algemeen leuker dan WoW-en. Die raid bosses heb je na een 2-tal runs ook wel gezien.
[ Voor 14% gewijzigd door Savageone op 05-03-2009 14:37 ]
Ik werk gemiddeld van 9:00 tot 18:30. 17:00 thuis.. wat een luxe!ImdaMned schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:29:
[...]
Woon 4 a 5 km van m'n werk af. Voor 17.00 zit ik al thuis. Bij wijze van spreken is 17.45 al "goed" te doen. Maar ik ben erg blij dat ik pas om 19.49 online hoef te komen. Anders krijg je weer een /w trollimmie SLACKER naar je kop : P
19.50 worden bij ons de reserves geïnvite.
Helaas voor mij ook van 09:30 tot 18:30 en 20:00 online tot 24:00 en dan nog uurtje zappen en slapen 
en over stappen denk dat verschillend is maar als er iets is ik wel na 15min gezien heb is het wel ergens in een kroeg wat zuipen, dan zuip ik liever met me vrienden en vriendinnen bij iemand thuis de hele toko leeg dan dati k in zo'n balletent rondloop met van die "figuren" die ik heel niet wil zien maar dan toch zie en verplicht moet voelen "gezellig te doen"
en over stappen denk dat verschillend is maar als er iets is ik wel na 15min gezien heb is het wel ergens in een kroeg wat zuipen, dan zuip ik liever met me vrienden en vriendinnen bij iemand thuis de hele toko leeg dan dati k in zo'n balletent rondloop met van die "figuren" die ik heel niet wil zien maar dan toch zie en verplicht moet voelen "gezellig te doen"
[ Voor 64% gewijzigd door Mektheb op 05-03-2009 14:36 ]
Verwijderd
Ik woon nu in het buitenland, en heb het meeste contact met een paar vrienden via WoWImdaMned schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:29:
[...]
Niet iedereen kent zijn vrienden via de kroeg
Andere vrienden via msn/telefoon.
Familie telefoon.
Gezinnetje thuis.
Daarnaast is inderdaad niet iedereen een stap/kroegtype. Ik ben er zoeen. Zit liever thuis of bij iemand anders op de bank met wat lekkers te happen en te drinken. Pokeravondjes bij vrienden deden het ook altijd goed.
Dus het zal per persoon verschillen. Het 'sociale' stappen in de kroeg lijkt een algemene term te zijn als tegenhanger van WoW, maar de tegenhanger kan per persoon nogal eens verschillen!
De kern van mn verhaal was dat als je decapped bent je al helemaal geen problemen hebt om welke heroic dan ook te tanken omdat "heroic" tegenwoordig een beetje misleidend is en dat het daarom ook verstandig is om op zoek te gaan naar een guild of een groep mensen die dat ook beseft (en het kan natuurlijk handig zijn om jezelf eerst volledig te enchanten/gemmen als tank)quote:
"blouweKip schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 05:48:
[...]
Enchants/beltbuckle en een guild zoeken waar ze heroics doen (incl 10 mans) en wel doorhebben dat het met het huidige niveau van heroic instances niet zoveel uitmaakt dat je niet zo goed gegeared bent (op mn alt dk heb ik wel eens met 440 def in dps gear getanked in heroics en zelfs dat ging nog goed > vh heroic in mijn geval)
"
Super advies...
VH heeft geen bosses die echte crits kunnen maken, laat Ingvar the Plunderer je maar eens critten tijdens zoeen smash van hem.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Mja niet stappen, donderdagavond is de voetbalkantine open na de training dus dan is het inderdaad nog even wat drinken tot een uur of 12 en dan slapen en soms met m'n vrienden een potje poker spelenPanicmonger schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:30:
[...]
En zoals ik eerder al zei, ga jij doordeweeks stappen? Ik doe dat vrijdag en/of zaterdag, dat zijn meteen ook onze vrije dagen in de guild dus dat levert geen enkel probleem op.
[14:39:35] [P] [80:Dirgee]: Recount - Damage Done for Overall Data
[14:39:35] [P] [80:Dirgee]: 1. Vethek 2635552 (2539.6, 41.1%) [DK Tank]
[14:39:35] [P] [80:Dirgee]: 2. Dirgee 2497838 (2284.8, 38.9%) [DK DPS]
[14:39:35] [P] [80:Dirgee]: 3. Roxxas 918024 (929.2, 14.3%) [Rogue DPS]
[14:39:35] [P] [80:Dirgee]: 4. Solargravity 319993 (594.3, 4.9%)[DK DPS]
[14:39:35] [P] [80:Dirgee]: 5. Killertrollx 40432 (48.7, 0.6%) [Priest Healer]
CoT Heroic... Ik ben Vethek/de tank.... Triest gewoon o.O
En ook nog zeker 10x op 1000-3000 hp;
Recount - Incoming Melee Damage Report for Vethek
Damage: 485513
Absorbed: 50358
Hit: 315x 26.3%
Miss: 178x 16.1%
Dodge: 313x 28.2%
Parry: 275x 24.8%
(tevens snap ik niet waarom die 4 samen niet 100% zijn) Als je toch net heroics begint te doen ben je in dit soort groeps (als tank) best... owned.
En ook nog zeker 10x op 1000-3000 hp;
Recount - Incoming Melee Damage Report for Vethek
Damage: 485513
Absorbed: 50358
Hit: 315x 26.3%
Miss: 178x 16.1%
Dodge: 313x 28.2%
Parry: 275x 24.8%
(tevens snap ik niet waarom die 4 samen niet 100% zijn) Als je toch net heroics begint te doen ben je in dit soort groeps (als tank) best... owned.
Thanks! Zelfde prio betreffende spellpower, haste en crit neem ik aan (Spellpower > Haste > Crit)? Welke glyps gebruik je? Felguard, en?Bosmonster schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:06:
[...]
Theoretisch gezien is 0/41/30 idd iets beter dan 2/13/56. Groot voordeel van de eerste is echter ook dat je je rotatie bijna niet kunt verneuken, terwijl je bij de laatste nog wel eens een steekje kunt laten vallen, waardoor je praktische DPS een stukje lager uitvalt.
Voornaamste voordeel van de Felguard zijn talents als DK/MD en natuurlijk de Imba dps van de FG zelf, die ook lekker meeschaalt met alle melee-raid-buffs.
Surfin' paradise!
mooi omschreven.Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:35:
[...]
Ik woon nu in het buitenland, en heb het meeste contact met een paar vrienden via WoW
Andere vrienden via msn/telefoon.
Familie telefoon.
Gezinnetje thuis.
Daarnaast is inderdaad niet iedereen een stap/kroegtype. Ik ben er zoeen. Zit liever thuis of bij iemand anders op de bank met wat lekkers te happen en te drinken. Pokeravondjes bij vrienden deden het ook altijd goed.
Dus het zal per persoon verschillen. Het 'sociale' stappen in de kroeg lijkt een algemene term te zijn als tegenhanger van WoW, maar de tegenhanger kan per persoon nogal eens verschillen!
Maar nogmaals, iedereen is vrij om te doen en laten in zijn/haar vrije tijd wat ze doen. Maar als ik stappen boven wow verkies, oftewel kansloos biertjes hakken in de kroeg, dan mag dat toch ook? (even mezelf positioneren als persoon die men niet tegen wil komen als ze gaan stappen)
Als het van je moeder mag, mag het van mij ookbertjeee schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:48:
Maar als ik stappen boven wow verkies, oftewel kansloos biertjes hakken in de kroeg, dan mag dat toch ook?
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Ben ik trouwens hier de enige die drie avonden per week uitgaat, fulltime werkt en twee á drie keer per week raid?
Lekker meiden in de kroeg versieren door te patsen met damagemeters
Surfin' paradise!
Nou zo bedoelde ik het niet hoorbertjeee schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:48:
[...]
mooi omschreven.
Maar nogmaals, iedereen is vrij om te doen en laten in zijn/haar vrije tijd wat ze doen. Maar als ik stappen boven wow verkies, oftewel kansloos biertjes hakken in de kroeg, dan mag dat toch ook? (even mezelf positioneren als persoon die men niet tegen wil komen als ze gaan stappen)
Ik bedoel mensen uit het verleden waar je een verleden mee hebt, Exen en uhm van die mensen waar je zogenaamd aardig tegen moet doen terwijl je ze liever niet moet , maar omdat het een vriend is van een vriend van je moet je wel inplaats van hem de huid vol te schelde
Dat is wat ik bedoel met personen ik geen zin in heb.....
En ik vind de muziek vaak niks aan behalve als het een groot feest is dan wel
Heb me vrouwtje alSnappie88 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:51:
Ben ik trouwens hier de enige die drie avonden per week uitgaat, fulltime werkt en twee á drie keer per week raid?
[ Voor 19% gewijzigd door Mektheb op 05-03-2009 14:53 ]
Ja wij zijn met z'n 3'en die het spelen de rest heeft daar totaal geen interesse in dus eens per 2 maanden gaan we keer samen zitten (zoals morgen) en daarna de stad in en de kroeg opzoeken met de rest van onze vriendengroep...Mektheb schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:33:
[...]
ach heb ik geluk all me 8 me vaste maatjes allemaal in de zelfde guild zitten en we dan met de laptops bij elkaar thuis zitten met bier tijdens de raid
met z'n allen samen gamen is zeker lache
pfff had ik dat maar. Ik ben iedere ochtend om 5 uur op, 7 uur op mijn werk. 16 uur klaar met werken en dan om +/- 18 uur thuis, eten koken, eten etc, dan hopelijk om 19.30 online, anders pas om 20.00 uur en dan uiterlijk om 22.30 in bed.Mektheb schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:35:
Helaas voor mij ook van 09:30 tot 18:30 en 20:00 online tot 24:00 en dan nog uurtje zappen en slapen
Ik krijgt trouwens ook een zooi vrienden in april op bezoek (lol, elf man in mijn tweekamer appartement hok), maar daar geldt een WoW-verbod. Vooral omdat wij dat dus al vaak doen en elkaar dan spreken via Teamspeak, en dan gewoon lekker wat andere spelletjes gaan doen. Supcom, CoD4, Dawn of War, Anno, noem maar op

Surfin' paradise!
Dat hebben we vorig jaar gedaan met de guild een guild meeting in London, waar mensen uit Denemarken / Zweden / Schotland /Engeland / Nederland kwamen, hotel geboekt met ze alle kregen we een toer van een paar Engelse en dan zie je eindelijk de mensen waar je nu al 3 jaar mee praat spreekt lacht ouwehoertSnappie88 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:55:
Ik krijgt trouwens ook een zooi vrienden in april op bezoek (lol, elf man in mijn tweekamer appartement hok), maar daar geldt een WoW-verbod. Vooral omdat wij dat dus al vaak doen en elkaar dan spreken via Teamspeak, en dan gewoon lekker wat andere spelletjes gaan doen. Supcom, CoD4, Dawn of War, Anno, noem maar op
Best gek
Die prio is voor alle builds eigenlijk gelijk. Hit > SP > Haste > CritSnappie88 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:47:
[...]
Thanks! Zelfde prio betreffende spellpower, haste en crit neem ik aan (Spellpower > Haste > Crit)? Welke glyps gebruik je? Felguard, en?
Glyphs die ik gebruik zijn CoA/Immolate/Felguard
Rotatie is ubersimpel. CoA/Corr/Immo uphouden en Incinerate als filler. Demonic Empowerment gebruiken wanneer up uiteraard.
[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 05-03-2009 14:59 ]
Tja eigen schuld, moet je maar niet zo ver van je werk gaan wonenThorval schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:53:
[...]
pfff had ik dat maar. Ik ben iedere ochtend om 5 uur op, 7 uur op mijn werk. 16 uur klaar met werken en dan om +/- 18 uur thuis, eten koken, eten etc, dan hopelijk om 19.30 online, anders pas om 20.00 uur en dan uiterlijk om 22.30 in bed.
Heheh 14 min met de trein , 2 min van stationBosmonster schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:01:
[...]
Tja eigen schuld, moet je maar niet zo ver van je werk gaan wonen(of niet zover van je huis gaan werken
).
Hmja dat hebben wat vrienden ook gedaan laatst. We spelen met z'n vieren WoW en allemaal in dezelfde guild, was dus een guildmeeting in Londen ergens in februari. Maargoed, niemand wou vrij nemen en men wou dus zaterdagochtend vertrekken en zondagmiddag terug. Met andere woorden, 300 eu voor anderhalve dag. Ik ben dus dat weekend van donderdagochtend tot zondagavond naar Berlijn geweest, heb tien keer zoveel lol gehad en heb evenveel geld uitgegeven! En wat hadden ze in Londen gedaan? Pisdronken worden en alles onderkotsenMektheb schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:57:
[...]
Dat hebben we vorig jaar gedaan met de guild een guild meeting in London, waar mensen uit Denemarken / Zweden / Schotland /Engeland / Nederland kwamen, hotel geboekt met ze alle kregen we een toer van een paar Engelse en dan zie je eindelijk de mensen waar je nu al 3 jaar mee praat spreekt lacht ouwehoert
Best gekdoor een spelletje en dan noemen ze WoW niet sociaal
Hmja, dacht ik alBosmonster schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:57:
[...]
Die prio is voor alle builds eigenlijk gelijk. Hit > SP > Haste > Crit
Glyphs die ik gebruik zijn CoA/Immolate/Felguard
Rotatie is ubersimpel. CoA/Corr/Immo uphouden en Incinerate als filler. Demonic Empowerment gebruiken wanneer up uiteraard.

Twee uur is wel erg extreem. Dacht dat ik 't al erg had met 45 minuten rijden (ex filesBosmonster schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:01:
[...]
Tja eigen schuld, moet je maar niet zo ver van je werk gaan wonen(of niet zover van je huis gaan werken
).

Bos, ik kwam op dit uit, echter was 't ook niet slim op Corruption te casten. De 2-setsbonus van tier7 en Molten Core maakten dat deze ook handig was om te casten bij deep destro (vooral bij movement fights), ik ga ervan uit dat het nu ook het geval is?
[ Voor 34% gewijzigd door Snappie88 op 05-03-2009 15:13 ]
Surfin' paradise!
Tja.. zo simpel, dus je kunt bijna geen steken laten vallenSnappie88 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:03:
[...]
Hmja, dacht ik alBest saai maar denk dat ik 't maar een keertje probeer, vanavond toch 25man Naxx.
AOE'en is wel erg lekker met deze build. Hoge SP/crit, dus je RoF doet zieke damage. Als je FG er dan ook nog in sjeest en cleave'd vliegen de nummers je helemaal om de oren
Zorg uiteraard wel dat je FG altijd volledig gebuffed is. Alleen Fortitude geeft je al iets van 60 SP. Dus het eerste dat ik doe na een death/wipe is mn FG summonen, zodat ik zeker weet dat ie geen buffs gaat missen
Ja Corr is het DPS-wise zeker waard. Voor de extra MC uptime en 2T7 proc. Maar daarnaast is de DPCT van Corruption zelf ook niet al te belabberd.Snappie88 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:03:
Bos, ik kwam op dit uit, echter was 't ook niet slim op Corruption te casten. De 2-setsbonus van tier7 en Molten Core maakten dat deze ook handig was om te casten bij deep destro (vooral bij movement fights), ik ga ervan uit dat het nu ook het geval is?
Ik heb bijna dezelfde build. Alleen heb ik 2 puntjes uit Fel stamina in de imp Healthstone zitten. Daar heeft de raid toch meer aan
[ Voor 42% gewijzigd door Bosmonster op 05-03-2009 15:22 ]
Dat ben ik wel gewend met m'n Imp, die wil ook altijd wel Kings & Wisdom enzo, alleen moet je er daar nog op letten dat je niet die autocast shift into other demention dinges aan hebt staan.Bosmonster schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:14:
[...]
Zorg uiteraard wel dat je FG altijd volledig gebuffed is. Alleen Fortitude geeft je al iets van 60 SP. Dus het eerste dat ik doe na een death/wipe is mn FG summonen, zodat ik zeker weet dat ie geen buffs gaat missen
Surfin' paradise!
Helaas is dat niet mijn keuze geweest, ze zijn naar een ander eind van NL verhuisd en in deze tijden is werk niet zo makkelijk te vinden. Wel zoekende hoor, hoop ook snel weer 's 20 minuten op de fiets van mijn werk af te zittenBosmonster schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:01:
[...]
).
Vanochtend LBRS & UBRS gedaan...
LBRS = appel eitje
UBRS = eitje, trash stelt niets voor, alleen The Beast was een beetje aanpoten. Drakkisath is vrij gemeen aangezien hij Pierce Armor doet.
Bubble heal ftw
Ben in ieder geval nu ook Classic Dungeon master
LBRS = appel eitje
UBRS = eitje, trash stelt niets voor, alleen The Beast was een beetje aanpoten. Drakkisath is vrij gemeen aangezien hij Pierce Armor doet.
Bubble heal ftw
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
Ik ben gisteren trouwens nog Naxx10 in geweest, met de groep die geen Undying ging doen, maar gewoon alts ging gearen.
Uiteindelijk hebben we de 4 wings in 3uur gecleared, niet slecht met 2 tank, 3 healers en 5 dps, waarvan het grootste gedeelte een alt was. Er dropte wel wat cloth/caster spul, maar de holy priest die mee was (iemand die ik lang lang geleden aangeraden had voor de guild) kon ze meer gebruiken. Er zat dan ook Spirit op al die stukken en geen hit. Dus alles gepasst, en op de T7 chest werd ik outrolled door 1 van de 2 DK's helaas.
Dus qua loot niks aan overgehouden. Dat is weer eens wat anders hehe.. maar zo gaat dat.
Waarschijnlijk maken we maandag de 2 laatste bazen af, en die hebben meer kans op het droppen voor wat spul voor me. Maar daar gaat het niet primair om, en we hebben lol gehad gisteren... dat was het belangrijkste.
Vanavond weinig WoW, en het hele weekend heb ik bezoek, dus dat wordt weinig gamen de komende dagen
Ik doe btw altijd 30minuten woon-werk en werk-woon. In één jaar tijd (zo lang woon ik hier nu) 2x file gehad! Eenmaal door gewone drukte, tweede keer (afgelopen dinsdag) door de wedstrijd Brøndby-FC Kopenhagen die die avond gespeeld werd. Ik rijd over de snelweg langs het Brøndby stadion naar huis, en die wedstrijd is vergelijkbaar met Feyenoord-Ajax
Heerlijk... half 9 van huis, half 6 weer thuis!
denk dat ik het ook maar eens ga proberen op m'n DK
Uiteindelijk hebben we de 4 wings in 3uur gecleared, niet slecht met 2 tank, 3 healers en 5 dps, waarvan het grootste gedeelte een alt was. Er dropte wel wat cloth/caster spul, maar de holy priest die mee was (iemand die ik lang lang geleden aangeraden had voor de guild) kon ze meer gebruiken. Er zat dan ook Spirit op al die stukken en geen hit. Dus alles gepasst, en op de T7 chest werd ik outrolled door 1 van de 2 DK's helaas.
Dus qua loot niks aan overgehouden. Dat is weer eens wat anders hehe.. maar zo gaat dat.
Waarschijnlijk maken we maandag de 2 laatste bazen af, en die hebben meer kans op het droppen voor wat spul voor me. Maar daar gaat het niet primair om, en we hebben lol gehad gisteren... dat was het belangrijkste.
Vanavond weinig WoW, en het hele weekend heb ik bezoek, dus dat wordt weinig gamen de komende dagen
Ik doe btw altijd 30minuten woon-werk en werk-woon. In één jaar tijd (zo lang woon ik hier nu) 2x file gehad! Eenmaal door gewone drukte, tweede keer (afgelopen dinsdag) door de wedstrijd Brøndby-FC Kopenhagen die die avond gespeeld werd. Ik rijd over de snelweg langs het Brøndby stadion naar huis, en die wedstrijd is vergelijkbaar met Feyenoord-Ajax
Nicechromeeh schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:41:
Vanochtend LBRS & UBRS gedaan...
LBRS = appel eitje
Bubble heal ftw
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2009 15:47 ]
Mwoa, ik zit er zelf een beetje mee dat de meeste van m'n vrienden laffe harries zijn geworden, maar 2 en soms 3 keer per week lukt meestal wel. En ik werk fulltime, en heb een vriendinSnappie88 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:51:
Ik moet nog steeds een keer de moed verzamelen om op een meid af te stappen en een super enthousiast verhaal over WoW op te gaan hangen, gewoon om te kijken hoe ze reageertLekker meiden in de kroeg versieren door te patsen met damagemeters
Mwa. Ik heb erg weinig behoefte om die mensen te gaan ontmoeten. Heel vroeger wel eens naar een forummeet geweest, en dat ging me er te nerderig aan toe. En ik heb geen zin om over WoW te gaan praten.Mektheb schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:57:
[ Voor 21% gewijzigd door Hydra op 05-03-2009 16:00 ]
Niet zo vreemd hoor, deze cijfers doe ik ook als unholy tank in andere instances. Vooral COT hc, daar ga je als aoe tank meestal als eerste damage doen, als de rest bijvalt is alles al bijna dood. Stond laatst bij OS heroic als 5e in dpsPaprika schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:47:
....... niet 100% zijn) Als je toch net heroics begint te doen ben je in dit soort groeps (als tank) best... owned.
2500dps lijkt me heel normaal en veel meer dan genoeg voor een dps in een heroic. Voor een tank is het belachelijk veel. Waarschijnlijk is er niet veel gear te vinden in heroics voor jou.Paprika schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:47:
Op CoT heroic moet je als DPS'er toch makkelijk 3K+ kunnen halen hoor.defiler1974 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 16:00:
[...]
Niet zo vreemd hoor, deze cijfers doe ik ook als unholy tank in andere instances. Vooral COT hc, daar ga je als aoe tank meestal als eerste damage doen, als de rest bijvalt is alles al bijna dood. Stond laatst bij OS heroic als 5e in dpsals aoe tank. Daarna dps gear aangetrokken (hc gear+nax10 en in mijn tank spec) en dan nog als 2e op dps komen bij hc VOA.......
edit: misschien ben ik wat te optimistisch voor blue-geared dps
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 05-03-2009 16:06 ]
Ik kreeg al een tip van een collega dat als ik wordt benaderd door een headhunter vooral niet moet zeggen dat ik WoW speel. Dit staat voor niet gemotiveerd, slackende toekomstige medewerkers omdat ze standaard tot 2:00 raiden.Mektheb schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:57:
[...]
Ik heb met WoW en hiervoor ET genoeg RL-meetings meegemaakt en heb me altijd perfect vermaakt. En je gaat om met mensen die je misschien normaal gesproken zou negeren omdat ze er iets anders uitzien dan jij (vooroordelen). En heb mijn vriendin via WoW leren kennen waar ik al weer bijna 2 jaar mee samen ben.
Volgens mij beter dan kansloos in de kroeg hangen, en scheelt nog veel geld ook.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Daar doet een Frost dpser toch zeker ook minimaal 2K (zie die Dirgee, zijn gear stinkt maar dps is ok). Ik doe op de bosses daar ook 2K+ dps hoor. En 500 bijna 600! dps.... Dat doe je met auto-attack nog, daar ging het mij om.defiler1974 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 16:00:
[...]
Niet zo vreemd hoor, deze cijfers doe ik ook als unholy tank in andere instances. Vooral COT hc, daar ga je als aoe tank meestal als eerste damage doen, als de rest bijvalt is alles al bijna dood. Stond laatst bij OS heroic als 5e in dpsals aoe tank. Daarna dps gear aangetrokken (hc gear+nax10 en in mijn tank spec) en dan nog als 2e op dps komen bij hc VOA.......
Tevens blijft je DPS staan als je geen damage doet, damage done in % is laag, maar DPS blijft 't zelfde. Dus de tijden dat ie wat deed, deed ie minder dan 600 dps...
[ Voor 13% gewijzigd door Paprika op 05-03-2009 16:27 ]
Beetje offtopic, maar hoe ben je in Denemarken terrecht gekomen met je werk? Ik ben vorig jaar naar Scandinavie geweest (Denemarken, Noorwegen en Zweden), en vooral Noorwegen en Zweden spreken mij erg aan, en zit sindsdien met 't idee om die kant op te trekken en werk te zoeken daarVerwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:45:
M'n ex reageerde vrij goed. Maar ja, die speelde bij stom toeval dus ook WoW (bij God ik zweer dat ik 't niet wistHydra schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:59:
[...]
Ik moet nog steeds een keer de moed verzamelen om op een meid af te stappen en een super enthousiast verhaal over WoW op te gaan hangen, gewoon om te kijken hoe ze reageert
Hmja ach, ik ga liever voor 'kansloos' in de kroeg hangen, of lekker stukje rijden met wat maten, of lekker bij iemand thuis rondhangen dan WoWen, mits het een beetje goed verdeeldsabriel schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 16:09:
[...]
Volgens mij beter dan kansloos in de kroeg hangen, en scheelt nog veel geld ook.
[ Voor 13% gewijzigd door Snappie88 op 05-03-2009 16:31 ]
Surfin' paradise!
In het kort:Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:45:
[...]
Nicedenk dat ik het ook maar eens ga proberen op m'n DK
Emberseer:
Gewoon lekker plat dps'en
Gyth & Rend Blackhand (event):
AoE de trash washes en gewoon lekker meppen op de bosses
The Beast
Ga met je rug tegen de muur aanstaan, de fall dmg van de knockback doet meer dmg dan the Beast zelf.
Hij feared af en toe, gewoon uitzitten rug tegen de muur, rinse repeat
General Drakkisath
Dit was even wat kunst & vliegwerk.
Ik heb me alleen gefocussed op de General niet op de adds.
Gewoon AoE'en om ze down te krijgen.
De fear uitzitten, alleen de armor reduction kan je hard nekken. Een pot / healthstone / emergency button is niet verkeerd dan
Hahah mijn vriendin snapte het niet helemaal wat er zo leuk aan is met zo'n spel....toen heb ik er het filmpje van onze KJ kill met music en zo maar laten zien en het tekeer gaan op TS en zo daarna snapte ze het welSnappie88 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 16:26:
[...]
Beetje offtopic, maar hoe ben je in Denemarken terrecht gekomen met je werk? Ik ben vorig jaar naar Scandinavie geweest (Denemarken, Noorwegen en Zweden), en vooral Noorwegen en Zweden spreken mij erg aan, en zit sindsdien met 't idee om die kant op te trekken en werk te zoeken daar
[...]
M'n ex reageerde vrij goed. Maar ja, die speelde bij stom toeval dus ook WoW (bij God ik zweer dat ik 't niet wist)
[...]
Hmja ach, ik ga liever voor 'kansloos' in de kroeg hangen, of lekker stukje rijden met wat maten, of lekker bij iemand thuis rondhangen dan WoWen, mits het een beetje goed verdeeld
Verder ieder ze ding toch
Ze heeft trouwens wel een Nachshirtje met erop I R 1337 ^^
[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 05-03-2009 16:43 ]
Dit deed je op een 80 pally toch? tbh snap ik het probleem niet zo.chromeeh schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 16:26:
[...]
In het kort:
General Drakkisath
De fear uitzitten, alleen de armor reduction kan je hard nekken. Een pot / healthstone / emergency button is niet verkeerd dan
Heb drakki recent een paar keer gedaan in de hoop op wildheart chest, was echt een piece of cake.
80 Feral druid (tank), gear voornamelijk LW-craftables (trollwoven + eviscerator meuk), wat heroic gear en hier en daar nog een blue quest reward.
Ik mep juist de adds als eerste neer (berserk = mangle op 3 targets tegelijk, dikke prima). Conflags uitzitten en verder gewoon button bashen..... ik gebruik niet eens m'n frenzied regeneration.
[ Voor 15% gewijzigd door Seraphin op 05-03-2009 16:53 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd
Ik doe hier hetzelfde werk als ik in Nederland deed. Via één of andere directeur, die in Denemarken voor zaken was geweest, had ik te weten gekregen (info gaf ze natuurlijk met tegenzin, ik ben gewoon een beetje 'brutaal' geweestSnappie88 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 16:26:
[...]
Beetje offtopic, maar hoe ben je in Denemarken terrecht gekomen met je werk? Ik ben vorig jaar naar Scandinavie geweest (Denemarken, Noorwegen en Zweden), en vooral Noorwegen en Zweden spreken mij erg aan, en zit sindsdien met 't idee om die kant op te trekken en werk te zoeken daar
De 3 die eruit kwamen heb ik gewoon direct aangeschreven met een open sollicitatie. Twee daarvan gaven een reactie... bij de eerste 2x op bezoek geweest, werd niks, maar bij de 2e was één gesprek genoeg! En dat zonder de taal te kunnen (wel goed Engels natuurlijk).
Ik weet niet wat voor werk je doet, maar het specialisme-werk is in Zweden erg gewild, zoals technicus etc. Maar als je dat niet doet, wilt het niet zeggen dat andere vakgebieden niet gewild zijn
Op het Fok! Forum (sorry, foute reclame) is er een gedeelte voor "Kaaskoppen in het buitenland", waar ik ook af en toe meepraat, en daar zitten ook één of meer Nederlanders die in Zweden of Noorwegen wonen.
Als je meer wilt weten over Denemarken kan ik je wel helpen in DM
we gaan toch niet alweer die discussie krijgen van wie waarin zijn tijd spendeert. dacht dat we die nu wel achter de rug hadden.
om dan over oude koeien in de sloot duwen te hebben.
\o/ lock speccs \o/
ik hoor veel goede dingen over de 0 / 5x / 1x specc
dus Fel Guard er op; Immo, Corr en CoA en nuken met SB
welke glyphs heb je dan nodig?
Fel Guard / Immo / CoA
het lijkt me wel leuk om met die reus te raiden.
speelt iemand dit en hoe is de DPS?
ik speel nu 0 / 31 / 40 specc, en haalde gisteren op Patch, Grob, Gluth, Thad, Rav en Gothik - 4K1 DPS
natuurlijk een beetje valsspelen want Thaddius geeft zo'n ongeloofelijk veel extra DPS.
maar ik weet niet zo goed hoe ik bazen eruit moet filteren bij WWS...
* NoTimeRemains is noob
om dan over oude koeien in de sloot duwen te hebben.
\o/ lock speccs \o/
ik hoor veel goede dingen over de 0 / 5x / 1x specc
dus Fel Guard er op; Immo, Corr en CoA en nuken met SB
welke glyphs heb je dan nodig?
Fel Guard / Immo / CoA
het lijkt me wel leuk om met die reus te raiden.
speelt iemand dit en hoe is de DPS?
ik speel nu 0 / 31 / 40 specc, en haalde gisteren op Patch, Grob, Gluth, Thad, Rav en Gothik - 4K1 DPS
natuurlijk een beetje valsspelen want Thaddius geeft zo'n ongeloofelijk veel extra DPS.
maar ik weet niet zo goed hoe ik bazen eruit moet filteren bij WWS...
* NoTimeRemains is noob
[ Voor 9% gewijzigd door NoTimeRemains op 05-03-2009 17:02 ]
This is the Way.
Verwijderd
Super, thankschromeeh schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 16:26:
[...]
In het kort:
Emberseer:
Gewoon lekker plat dps'en
Gyth & Rend Blackhand (event):
AoE de trash washes en gewoon lekker meppen op de bosses
The Beast
Ga met je rug tegen de muur aanstaan, de fall dmg van de knockback doet meer dmg dan the Beast zelf.
Hij feared af en toe, gewoon uitzitten rug tegen de muur, rinse repeat
General Drakkisath
Kan me herinneren van Drakkisath dat ie die disorient deed op tanks. Maar in tankspec/gear en frost presence zal dat allemaal wel meevallen hoop ik
Maar eerst LBRS voor de key!
Ik snap het probleem welSeraphin schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 16:48:
[...]
Dit deed je op een 80 pally toch? tbh snap ik het probleem niet zo.
Ik was nogal aan het slacken
Maar goed, vanavond weer lekker verder in Outland
Je kunt gewoon doorlopen
Iets met haal alles maar gewoon weg kwa attunements
Hoewel je voor BWL nog steeds de quest moet; kill quartermaster & orb achter Drakki aanraken.
[ Voor 35% gewijzigd door chromeeh op 05-03-2009 17:05 ]
Verwijderd
Is dat zo? Maandje terug ben ik er nog heen gesummoned, omdat ze voor een dichte deur stonden. Onyxia is weg en die summon kan nu alleen, maar de deur zit bij mijn weten nog steeds op slot.chromeeh schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 17:02:
[...]
Ik snap het probleem wel
Ik was nogal aan het slacken![]()
Maar goed, vanavond weer lekker verder in Outland
[...]
Je kunt gewoon doorlopen
Iets met haal alles maar gewoon weg kwa attunements
Hoewel je voor BWL nog steeds de quest moet; kill quartermaster & orb achter Drakki aanraken.
Ik heb op m'n paladin nog nooit die quest gedaan in LBRS voor die seal.
Toen ik vanochtend naar binnen liep stond de deur open en de schaaltjes branden allemaal
Je moet voor BWL nog wel de attunement quest doen blijkbaar, want ik heb het geprobeerd met de Orb naar BWL te gaan.
"A large humanoid hand print is embedded on the surface of the orb. Despite what appears to be constant manipulation and handling, the orb remains unmarred."
En nadat ik de attunement gedaan had: "Lay your hand on the orb" gevolgt door: You must be in a raid party
Toen ik vanochtend naar binnen liep stond de deur open en de schaaltjes branden allemaal
Je moet voor BWL nog wel de attunement quest doen blijkbaar, want ik heb het geprobeerd met de Orb naar BWL te gaan.
"A large humanoid hand print is embedded on the surface of the orb. Despite what appears to be constant manipulation and handling, the orb remains unmarred."
En nadat ik de attunement gedaan had: "Lay your hand on the orb" gevolgt door: You must be in a raid party
Je hoeft de quest niet te doen, want je kan ook prima door UBRS naar binnen gaan, zonder enige quest. Voor de shortcut (de orb) moet je wel attuned zijn.chromeeh schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 18:57:
Ik heb op m'n paladin nog nooit die quest gedaan in LBRS voor die seal.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Jij gaat MC ook binnen via BRD?Kees schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 19:39:
[...]
Je hoeft de quest niet te doen, want je kan ook prima door UBRS naar binnen gaan, zonder enige quest. Voor de shortcut (de orb) moet je wel attuned zijn.
Wil je bij de BWL entrance komen via UBRS moet je eerst de eerste rooms clearen om de deur open te krijgen, Emberseer killen etc etc.
Dan is de attunement iets makkelijker
Oke jongens, gisteren begonnen met WoW en ik wil hier niemand tegen de borst stoten, maar vind er tot nu toe weinig aan.
Ga van punt A naar punt B of anders maak van Beest A er zoveel dood en van Beest B er zoveel dood.
Wordt het nog leuker of komt dat echt pas na level 60 ofzo?
Enige MMORPG die ik hiervoor heb gespeeld was lineage 2, maar dat was helemaal hersenloos grinden. Pas na lvl 70 telde je daar mee.
Misschien dat het ook komt door dat niemand in mijn omgeving WoW speelt en mij dus weinig tips kan geven of ik wel de juiste quest doet en er verder niet over kan praten.
Ik ben pas lvl 6 maar ik kan nu al mijn aandacht er niet bij houden.
Ga van punt A naar punt B of anders maak van Beest A er zoveel dood en van Beest B er zoveel dood.
Enige MMORPG die ik hiervoor heb gespeeld was lineage 2, maar dat was helemaal hersenloos grinden. Pas na lvl 70 telde je daar mee.
Misschien dat het ook komt door dat niemand in mijn omgeving WoW speelt en mij dus weinig tips kan geven of ik wel de juiste quest doet en er verder niet over kan praten.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Lees je de verhaaltjes? Als je die leest zul je zien dat je niet zo hersenloos aan het grinden bent, maar dat je voor een groter geheel je taak aan het doen benthenkyyyyyyy schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 21:20:
Oke jongens, gisteren begonnen met WoW en ik wil hier niemand tegen de borst stoten, maar vind er tot nu toe weinig aan.
En ja, ik vond het levelen in mijn eentje ook een ramp. Kijk of je iemand kan vinden die omstreeks dezelfde tijden speelt, zodat je samen quests kan doen, beetje chatten in de tussentijd.
Muah ik heb levelen an sich ook nooit boeiend geworden. Ten eerste ga op zoek naar een guild. Ten tweede de eerste ~20 levels (ik weet niet welke class je speelt) zijn over het algemeen vrij saai, omdat je dan nog geen leuke skills hebt. Maar als je het nu al echt niet leuk vind, is de kans klein dat je voor level 80 het wel leuk gaat vinden.henkyyyyyyy schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 21:20:
Je telt pas echt mee als 80, je kunt wel instances vanaf 15+ doen.henkyyyyyyy schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 21:20:
Even een vraagje, ik ben nu lvl 32 feral druid, maar ik wil later (als ik 80 ben) graag ook (solo) instances doen zoals BRD en natuurlijk raiden, vooral solo-play en ook wat pvp. Ik wil graag veranderen van spec bij 80 (feral -> balance omdat balance me leuker lijkt), maar is balance een goede keuze voor solo-play? Of misschien toch resto?
graag advies
alvast bedankt
graag advies
alvast bedankt
Einzel-gangers houden het niet echt lang vol.
Probeer gewoon veel instances te pakken, dat betekend dus teamplay om ervaring op te doen om samen te spelen. Hierdoor leer je beter je character kennen en wordt je niet de 13 in een dozijn die wel lvl80 zijn maar niet weten hoe ze hun class moeten spelen.
Zoals vroeger de hunters en heden ten dage 70% van de Deathknights als je de verhalen moet geloven.
Probeer gewoon veel instances te pakken, dat betekend dus teamplay om ervaring op te doen om samen te spelen. Hierdoor leer je beter je character kennen en wordt je niet de 13 in een dozijn die wel lvl80 zijn maar niet weten hoe ze hun class moeten spelen.
Zoals vroeger de hunters en heden ten dage 70% van de Deathknights als je de verhalen moet geloven.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Als je het nu de eerste uurtjes al niks vindt vrees ik dat het gewoon geen genre voor jou is. Want juist mn eerste char en de eerste quests-stapjes in WoW vond ik het leukste van de hele game.henkyyyyyyy schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 21:20:
yay 

2^31 = 214748,36,48
Ik snap alleen niet waar de laatste 1-2 (google calculator) copper is.
zie ook:

2^31 = 214748,36,48
zie ook:

http://www.sk-gaming.com/...Limit_Reached_by_a_Player"Why is this random figure the gold cap? Because they most likely store the data in a 32 bit signed integer, which has a maximum size of 2147483647. So the actual cap could potentially be 214748 gold, 36 silver and 47 copper, or they use that last byte for something else."
[ Voor 16% gewijzigd door Paprika op 06-03-2009 02:41 ]
ik heb anders een hekel aan levelen, maar endgame vermaak ik me bestBosmonster schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 23:31:
[...]
Als je het nu de eerste uurtjes al niks vindt vrees ik dat het gewoon geen genre voor jou is. Want juist mn eerste char en de eerste quests-stapjes in WoW vond ik het leukste van de hele game.
lv80 boomkin/resto druid, alle wotlk content cleared, ook sarth10 +3d
het is dan ook mn enige char op level 80.
Vanwege de 3.1 veranderingen toch nog even aan te proberen of we wat black proto-drakes kunnen scoren, immortal al een paar keer bijna gehaald (dc's ftl, dat wordt dus helaas aan de kant staan voor mensen met een instabiele verbinding) en net vandaag malygos 6 min gedaan (4 healers en teveel melee maar uiteindelijk ging ie wel plat met iets van 10-15 sec over, ondanks een 2e vortex)
Ik ben nog steeds niet zo fan van achievements, de enige reden dat we ze nu doen is de verveling en de mount, gezien de deplorabele staat van de ptr client duurt 3.1 nog wel even gelukkig (al weet je het nooit met blizzard)
Ik ben nog steeds niet zo fan van achievements, de enige reden dat we ze nu doen is de verveling en de mount, gezien de deplorabele staat van de ptr client duurt 3.1 nog wel even gelukkig (al weet je het nooit met blizzard)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Ik ben zelf ook geen fan van achievements, en ja ik zou ook wel een proto drake willen.blouweKip schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 04:06:
Vanwege de 3.1 veranderingen toch nog even aan te proberen of we wat black proto-drakes kunnen scoren, immortal al een paar keer bijna gehaald (dc's ftl, dat wordt dus helaas aan de kant staan voor mensen met een instabiele verbinding) en net vandaag malygos 6 min gedaan (4 healers en teveel melee maar uiteindelijk ging ie wel plat met iets van 10-15 sec over, ondanks een 2e vortex)
Nu al 2 keer meegedaan voor undying title, 2 keer tot kel gehaald zonder ook maar 1 dood.. en tot 2 keer toe iemand die in Void Fissure bleef staan... The immortal is nog niet gelukt door offtank DC bij 4 horseman...
Eigenlijk doen we achievements erbij om zo toch nog wat te doen, we doen alleen nog maar naxx25 voor die laatste stukkies gear die nog intressant zijn, ik wacht b.v. nogsteeds op Totem of Hex.. ik heb al wel de resto totem, enhancement totem... maar nog niet de elemental totem.. deze is nog niet 1 keer gedropt.
Ik heb b.v. weer wel bijna een complete offspec t7.5 set voor enhancement en 3 stukkies voor resto..
Op dit moment wordt bijna 90% van de drops gedissed... en wordt er door iedereen op BoE items gerolled voor offspec waar het uiteraard kan (warrior die op BoE cloths bied nee...). Van mij mag Ulduar er al komen, zeker nu de ene helft van het guild alts leveled, en het andere deel op de PTR zit.
Gisteravond 'even' op mijn lvl 70 rogue Nexus gedaan, duurde even voordat er een healer te vinden was en toch maar begonnen, aangezien het een hele tijd geleden is geweest dat ik op mijn rogue gespeelt heb ging ik er vanuit dat mijn dps diep triest zou zijn. Eerst even BoA shoulders/dagger x 2 gehaald op mijn shammy en respec naar Combat gedaan, begon met ~500 dps en halverwege zat ik op 700 op trash. Op bosses gemiddeld 850 wat me tegenviel als ik het vergelijk met b.v. BT/MH en ZA waar ik toch op de 1200-1400 kwam (raid buffed dan wel).
Nou alleen hopen dat ik het volhoudt tot lvl 80 op mijn rogue, het eerste level valt me wel een beetje tegen ondanks dat ik rested+BoA shoulder heb en getallen als 3200-6600xp op trash tot 13000xp voor bosses zie in Nexus. Hopelijk kan ik een 'level maatje' vinden als ik serieus ga questen.
http://eu.wowarmory.com/c...Dragonflight&n=Asusashinu
Gaat om dit character. Weet wel dat enchants niet super zijn enzo maar met de gear upgrades denk ik niet dat ik daar nog wat aan doe, ook heb ik op mijn Shaman LW dus ik zou daar nog het een en ander kunnen maken.
Ik kan nog kijken naar dagger enchants/shoulder enchants maar ik weet niet of dat nut heeft.
[ Voor 41% gewijzigd door prutser001 op 06-03-2009 08:02 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Je moest eens weten hoeveel aanbiedingen ik al uit Zweden heb gehad om daarheen te gaan ( Ik ben VPN MPLS Engineer ). Alleen lijkt het mij niks dus ga ik der niet op in.Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 16:59:
Ik weet niet wat voor werk je doet, maar het specialisme-werk is in Zweden erg gewild, zoals technicus etc. Maar als je dat niet doet, wilt het niet zeggen dat andere vakgebieden niet gewild zijnvan deze weet ik het toevallig.
Op het Fok! Forum (sorry, foute reclame) is er een gedeelte voor "Kaaskoppen in het buitenland", waar ik ook af en toe meepraat, en daar zitten ook één of meer Nederlanders die in Zweden of Noorwegen wonen.
Als je meer wilt weten over Denemarken kan ik je wel helpen in DM
Lief Dagboek Item,
Gister weer lekker geraid we waren zeer vroeg klaar in Naxx25 stonden alleen Sapphiron en KT nog up, he das mooi kan ik gelijk me Achievements ff halen
Heroic: Sapphiron's Demise
Heroic: Kel'Thuzad's Defeat
Heroic: The Fall of Naxxramas
Dan hebben we die ook weer gehad op naar malygos ( leuk fight trouwens ) Phase 1 en 2 zijn eitjes met een beetje co-ordinatie en dan de beroemde phase 3, helaas hadden we hier wel wat tries voor nodig aangezien blijkbaar niet iedereen wist wat ie moest doen ( waren redelijk wat nieuwelingen bij voor dit gevecht inclusief mijzelf ) maar ik had eerder op de dag zooitje maly filmpjes bekeken en de tactics en tips voor phase 3.
Na een kleine 35 minuten had ik dus mijn volgende achievement binnen.
Heroic: The Spellweaver's Downfall
Nu de 10-man achievements nog binnen halen en OS25 ( 1/2/3d ) zeker naar OS10/25 ben ik er benieuwt , dus die staan als volgende op mijn lijstje , Ach en aangezien de raid toch rond 21:45 afgelopen was ( normaal tot 23:00 ) nog ff daillies gedaan bijna exalted bij SoH rest op kirn'tor na is alles revered. Dus daillies farmen
Hopelijk dat ik de 10mans en OS25 nog kan clearen voor de patch want zodra Ulduar hits zullen die zeer weinig gelopen worden aangezien we weer voor Server firsts gaan en dan keihard aan het voorbereiden zijn.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
GefeliciteerdPaprika schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 02:18:
yay
2^31 = 214748,36,48
Zit even met een vraag met betrekking tot mijn gear.. Abomination Shoulders of Heroes' Scourgeborn Shoulders? Met de T7 krijg ik wel mn 4 set bonus maarja, volgens mij is Abomination een beter item.
En nu zit ook weer met mn trinkets.. Essence of the Gossamer, Repelling Charge of Medal of the Old War.
Zit nu wel eindelijk goed in de defense.. geen gedoe meer met trinkets/gems
Repelling Charge is mooi voor je frost set maar je zou deze NIET nodig moeten hebben om je defcap te halen heb je dat wel dan gem/enchant je verkeerd.RaseriaN schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 08:40:
[...]
GefeliciteerdFlinke berg gold... damn!
Zit even met een vraag met betrekking tot mijn gear.. Abomination Shoulders of Heroes' Scourgeborn Shoulders? Met de T7 krijg ik wel mn 4 set bonus maarja, volgens mij is Abomination een beter item.
En nu zit ook weer met mn trinkets.. Essence of the Gossamer, Repelling Charge of Medal of the Old War.
Essence of Gossamer is ideal voor High Stamina fights zoals bevoorbeeld Sath3D waar je alle beetje stamina nodig heb die je kan vinden.
Medal of the first War geweldige dodge trinket gebruik ik ook vaak puur omdat hij ideal is als " panic cobo "
Last Stand
+300 dodge
Shield Wall
en hopen dat je healers de message lezen
Persoonlijk wil ik beide andere trinkets nog hebben Repelling Charge / Essence maar ze willen maar niet droppen voor me Thane's Tainted helm is ook een geweldig helm voor mij oh so much possible upgrades so much choices
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Lief dagboek,
Gisteravond weer de laatste wing van Naxx (plague) en Saph en KT gecleared. We hebben de instance nu duidelijk op farm, hoewel KT nog wat chaotisch is af en toe. Daarna een avondje zitten wipen op Sarth + 2D. Damn, dat is echt een flinke step up vanaf +1D zeg. Pure chaos. De eerste tries gingen steeds beter, maar vanaf de 4e try kwam de klad erin. Heb het zelf ook voor mekaar gekregen 2 keer achter mekaar (combat ress) door een void zone dood te gaan. Met al die damage die rondvliegt heb je als healer weinig tijd om op die meuk op de grond te letten
Wel erg leuk, eindelijk weer een echte challenge, maar uiteindelijk hebben we Vesperon toch afzonderlijk gekilled om in ieder geval de boss neer te kunnen halen.
Edit: En we hebben de achievements op Saph en KT gehaald
Gisteravond weer de laatste wing van Naxx (plague) en Saph en KT gecleared. We hebben de instance nu duidelijk op farm, hoewel KT nog wat chaotisch is af en toe. Daarna een avondje zitten wipen op Sarth + 2D. Damn, dat is echt een flinke step up vanaf +1D zeg. Pure chaos. De eerste tries gingen steeds beter, maar vanaf de 4e try kwam de klad erin. Heb het zelf ook voor mekaar gekregen 2 keer achter mekaar (combat ress) door een void zone dood te gaan. Met al die damage die rondvliegt heb je als healer weinig tijd om op die meuk op de grond te letten
Edit: En we hebben de achievements op Saph en KT gehaald

[ Voor 4% gewijzigd door Hydra op 06-03-2009 09:05 ]
Verwijderd
Ik heb zelf woensdag ook de abomination shoulders mogen looten na mijn eerste run als OT in Naxx, ik heb het er over gehad met mijn mede tanks en die geven eigenlijk allemaal aan dat de abom shoulders beter zijn dan de t7 shoulders.RaseriaN schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 08:40:
[...]
GefeliciteerdFlinke berg gold... damn!
Gisteravond 2 hc's gedaan VH en AN en daar heb ik en de legs en de belt mogen looten
Ik heb met mijn nieuwe gear:
546 defense
24600 armor <-met devotion aura
25k hp unbuffed
En voor mijn gevoel zijn dodge parry en block ook redelijk op pijl.
Ik zal vanavond even een link posten naar de armory (
Ik speel pas sinds eind december en bij mij hing het speelplezier erg af van de class en de zone waarin ik startte. Begon als human warrior, maar zowel de class als de zone waar je start (Elwynn Forest als human) lagen mij helemaal niet. Ben na 15 levels gestopt en heb een dwarf paladin aangemaakt. Deze class ligt me beter en de eerste paar zones waar je heen wordt gestuurd vond ik ook leuker (voor mijn gevoel minder delivery quests).henkyyyyyyy schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 21:20:
Wat een grote ergernis voor mij was was het vele lopen (vooral in Wetlands heb ik wat kilometers gemaakt), maar dat wordt beter als je op level 30 een mount krijgt.
Wat mis je in het spel? Multiplayer? Dan moet je inderdaad instances gaan doen en een guild zoeken. Verhaal? Dan moet je de quest verhaaltjes lezen en niet klakkeloos alle quests accepteren.
Heb ook een kleine Yay:
gister de laatste profession naar 390+ getild en kan deze de komende dagen dus richting 420-440 gooien, afhankelijk van wat ik er nu van nodig heb. Gister eindelijk mijn hunter lvl65 ding
gister de laatste profession naar 390+ getild en kan deze de komende dagen dus richting 420-440 gooien, afhankelijk van wat ik er nu van nodig heb. Gister eindelijk mijn hunter lvl65 ding
Gister eindelijk Glory of the raider voltooid.
plagued proto drake ftw (310% mount)
plagued proto drake ftw (310% mount)
Wederom een kleine update van me priest.
Gisteren toen ik wou beginnen met questen kreeg ik meteen van een guilde de uitnodiging om ff snel mee Stockades in te gaan. Ik ben nog te laag lvl maar kon makkelijk achter hem aan rennen. Leuke xp erbij gekregen met een half uurtje niks doen.
Vervolgens terug gevlogen naar Loch Modan waar ik verder wou questen en toen kreeg ik een /w van een paladin, of ik Deadmines wou healen. Ok mooi, de vuurdoop als healer
Ik had een groep van 2 paladins, een warlock en een hunter. De groep lag goed in balans en ik heb eigenlijk alleen maar de paladin tank moeten healen. Bij wat lompe pulls moest er soms nog een kleine heal op een andere speler bij komen. Helaas is de tank 1x overleden omdat hij niet gezien had ik dat ik nog aan het drinken was toen hij een groep pullde.
Het healen verliep eigenlijk dus prima, alleen moet ik er nog wel ff aan wennen dat ik alle 4 de spelers in de gaten moet houden kwa health, dit is best lastig met de default UI. Verder nog een leuke robe aan de run overgehouden dus ik ben wel tevreden. Op naar de volgende instance.
Daarna nog even gequest en 1 bar voor 20 gestopt. Vanmiddag nog ff verder en vanavond geen tijd want er is weer eens een feestje
Gisteren toen ik wou beginnen met questen kreeg ik meteen van een guilde de uitnodiging om ff snel mee Stockades in te gaan. Ik ben nog te laag lvl maar kon makkelijk achter hem aan rennen. Leuke xp erbij gekregen met een half uurtje niks doen.
Vervolgens terug gevlogen naar Loch Modan waar ik verder wou questen en toen kreeg ik een /w van een paladin, of ik Deadmines wou healen. Ok mooi, de vuurdoop als healer
Het healen verliep eigenlijk dus prima, alleen moet ik er nog wel ff aan wennen dat ik alle 4 de spelers in de gaten moet houden kwa health, dit is best lastig met de default UI. Verder nog een leuke robe aan de run overgehouden dus ik ben wel tevreden. Op naar de volgende instance.
Daarna nog even gequest en 1 bar voor 20 gestopt. Vanmiddag nog ff verder en vanavond geen tijd want er is weer eens een feestje
Gisteren niks gedaan en de eerste week zit er ook niks leuks aan te komen. Heb m'n macbookje bij de winkel moeten inleveren omdat ie stuk is
. Nu dus een weekje op het werk lurken hier op het forum
.
Had eergisteren nog wel opgemerkt dat onze guild alweer helemaal uit elkaar ligt, op zoek naar een nieuwe guild dus alweer
.
Had eergisteren nog wel opgemerkt dat onze guild alweer helemaal uit elkaar ligt, op zoek naar een nieuwe guild dus alweer
Vanmorgen nog even ingelogd voor mn gem-handeltje. En wat zie ik daar? [Design: Etched Monarch Topaz] voor..... 9G buyout 
Dus die staat er nu op voor 1.5-2k
Laatst ook al design gekocht van iemand voor 500G en paar uur later verkocht voor 1500G. Sommige mensen weten echt niet wat dingen waard zijn
Dus die staat er nu op voor 1.5-2k
Laatst ook al design gekocht van iemand voor 500G en paar uur later verkocht voor 1500G. Sommige mensen weten echt niet wat dingen waard zijn
Mijn ontbijt (opstaan) ritueel is meestal te kort om nog veel in te loggen (niet dat ik het nooit doe).
Maar meestal is het 7:30 wekker, 7:45 daadwerkelijk douchen, 8:05 boterham smeren/eten, 8:15 in de auto. (probeer rond 8;30 op het werk te zijn).
Dus 1/2 uurtje maar, meestal te kort om nog even snel nuttige dingen te doen, anders dan checken of je mailbox nog wat geld binnenbrengt
Maar had gister nog wel wat goedkope Sun Crystals gevonden, stacks voor 22g BO. Dus maar snel (had nog flink wat Earth liggen) weer Dust en Essences van gemaakt
Alleen niet kunnen verkopen, Frostweave bags van gemaakt. (Alleen nog zoeken welke toon ze het beste kan gebruiken). Nu ook dus 420 tailoring.
Maar meestal is het 7:30 wekker, 7:45 daadwerkelijk douchen, 8:05 boterham smeren/eten, 8:15 in de auto. (probeer rond 8;30 op het werk te zijn).
Dus 1/2 uurtje maar, meestal te kort om nog even snel nuttige dingen te doen, anders dan checken of je mailbox nog wat geld binnenbrengt
Maar had gister nog wel wat goedkope Sun Crystals gevonden, stacks voor 22g BO. Dus maar snel (had nog flink wat Earth liggen) weer Dust en Essences van gemaakt
[ Voor 28% gewijzigd door cannibal op 06-03-2009 09:57 ]
Verwijderd
Yeah dit weekend eens kijken hoever ik mijn level 16 nelf druid kan pushen dit weekend. ik hoop de lvl25 aan te tikken met wat bikkelen ^^
zin an!
zin an!
*kuch* ik sta er speciaal een kwartiertje vroeger voor op *kuch*cannibal schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 09:54:
Mijn ontbijt (opstaan) ritueel is meestal te kort om nog veel in te loggen (niet dat ik het nooit doe).
Dan wordt ik thuis uitgelachen denk ik 
Maar goed, heb meestal mijn slaap wel nodig, speel meestal vanaf uurtje of 2100/2200 's avonds, als vriendin zo ongeveer naar bed gaat tot vaak tegen 1-2 uur. Dus vroeger opstaan voel ik dan meestal niet meer veel voor
Maar goed, heb meestal mijn slaap wel nodig, speel meestal vanaf uurtje of 2100/2200 's avonds, als vriendin zo ongeveer naar bed gaat tot vaak tegen 1-2 uur. Dus vroeger opstaan voel ik dan meestal niet meer veel voor
Gister in een nax20 raid:
Shocking, the dedicated few, 100 club en substraction gehaald. Run ging niet helemaal soepeltjes(patchwerk, thaddius) maar toch.
Bij patch wilden we met 2 tanks proberen, meh, alle melee werd al lekker snel geraped, toen maar weer met 3 gedaan.
Thaddius wilde we perse shocking halen, hebben we 2x voor gewhiped omdat er telkens 1 persoon(hoi smultie, hoi routed) te laat waren met lopen.
WWS:
http://wowwebstats.com/nipzgvavkukv1
Note to self: Te dicht bij de trap van faerlina staan en proberen te AoE'en lukt niet. Ook de trap oplopen en dan AoE'en is niet handig, klote silence.. Best wel heel veel dmg op in moeten leveren..
Voor de rest ging het wel aardig.
Edit, toch bij "All bosses" nog eerste, zelfs met fuckup van Faerlina, I like.
Shocking, the dedicated few, 100 club en substraction gehaald. Run ging niet helemaal soepeltjes(patchwerk, thaddius) maar toch.
Bij patch wilden we met 2 tanks proberen, meh, alle melee werd al lekker snel geraped, toen maar weer met 3 gedaan.
Thaddius wilde we perse shocking halen, hebben we 2x voor gewhiped omdat er telkens 1 persoon(hoi smultie, hoi routed) te laat waren met lopen.
WWS:
http://wowwebstats.com/nipzgvavkukv1
Note to self: Te dicht bij de trap van faerlina staan en proberen te AoE'en lukt niet. Ook de trap oplopen en dan AoE'en is niet handig, klote silence.. Best wel heel veel dmg op in moeten leveren..
Voor de rest ging het wel aardig.
Edit, toch bij "All bosses" nog eerste, zelfs met fuckup van Faerlina, I like.
[ Voor 5% gewijzigd door enira op 06-03-2009 10:09 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Enkele weken terug stond in de krant dat mensen die WoW spelen juist wel gewild zijn, zeker als ze raidleader zijn. Het is maar net wie je spreekt.sabriel schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 16:09:
[...]
Ik kreeg al een tip van een collega dat als ik wordt benaderd door een headhunter vooral niet moet zeggen dat ik WoW speel. Dit staat voor niet gemotiveerd, slackende toekomstige medewerkers omdat ze standaard tot 2:00 raiden.
Ik heb met WoW en hiervoor ET genoeg RL-meetings meegemaakt en heb me altijd perfect vermaakt. En je gaat om met mensen die je misschien normaal gesproken zou negeren omdat ze er iets anders uitzien dan jij (vooroordelen). En heb mijn vriendin via WoW leren kennen waar ik al weer bijna 2 jaar mee samen ben.
Yeah en juist dat bericht werd weer tegengesproken 2 dagen later, doordat headhunters de opdracht hadden gekregen WoW-spelers te ontwijken.Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 10:28:
[...]
Enkele weken terug stond in de krant dat mensen die WoW spelen juist wel gewild zijn, zeker als ze raidleader zijn. Het is maar net wie je spreekt.
Maar het verschilt inderdaad per werkgever/speler.
Verwijderd
Mijn druid is nu pas lvl 30 maar zover ik weet doe je als feral het meeste damage, voor het solo doen van instances en pvp lijkt me dit dan ook het beste. Wil je ook raids doen zou je resto via de aanstaande dual-spec erbij kunnen pakken als jouw guild dat nodig vind. Balance is meer een caster en is voor solo en pvp ook prima te doen.devos50 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 22:12:
Even een vraagje, ik ben nu lvl 32 feral druid, maar ik wil later (als ik 80 ben) graag ook (solo) instances doen zoals BRD en natuurlijk raiden, vooral solo-play en ook wat pvp. Ik wil graag veranderen van spec bij 80 (feral -> balance omdat balance me leuker lijkt), maar is balance een goede keuze voor solo-play? Of misschien toch resto?
graag advies![]()
alvast bedankt
Verwijderd
Volgens mij ging dat artikel waar het in stond juist over headhunters. Mij persoonlijk zou het niets uitmaken. Mijn baas heeft geen last van het feit dat ik WoW speel maar wel last van het feit dat een collega aan de drank is en daardoor regelmatig ziek is. Weet niet waar je beter mee bent.....Bosmonster schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 10:31:
[...]
Yeah en juist dat bericht werd weer tegengesproken 2 dagen later, doordat headhunters de opdracht hadden gekregen WoW-spelers te ontwijken.
Maar het verschilt inderdaad per werkgever/speler.
Dit topic is gesloten.