Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 07:48
Voelde me even kut, dus dacht ga wat geld uitgeven...

Travelers Tundra Mammoth - 16.000G
Hyacinth Macaw - 2500G
Je weer iets beter voelen - priceless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:16
Whaaaaaaaat?!
GIEF!

Buiten dat ik die nog niet op mijn server heb gezien, is dat gezien de drop % ook nog eens goedkoop (al blijft 2500g voor een non-combat pet nog altijd een leuk bedrag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:26
Iemand hier iets meer info over, lijkt erop dat mijn post van vanmorgen een beetje is ondergesneeuwd :)
Bosmonster schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 09:48:
[...]

* DPS spellcasters should have 12% to hit on the normal 10-man version "

Dit is compleet afhankelijk van faction, raid-setup en talents. 12% is echt duimzuigerij. Sterker nog, 12% lijkt me in veel gevallen veelste weinig op 10man, aangezien de kans op een Shadow Priest/Boomkin veel kleiner is. Zelfs met een draenei + 3% talents (wilde gok), zou je dan nog 13% moeten hebben ipv 12%.
Ik weet het zo net nog niet.
Uiteraard is hit belangrijk voor steady dps en het niet verneuken van rotations, maar het lijkt wel of hit minder belangrijk is dat het was in TBC.

Ik werd laatst bijv gesummond naar een Naxx 10 alt run geroepen werd om te helpen in mijn heroic/farm gear SP/Crit/Haste set(8-9% hit, lager kom ik gewoon niet) en heb schijnbaar de hele run gedaan zonder naar mijn pve raid SP/hit/crit/haste set te wisselen.

Heel de run bijna geen verschil op DPS gemerkt, lijkt er toch op dat Crit/Haste vs Hit (1 op 1 in procenten) bijna gelijk zijn qua overall dps increase. Mischien dat het theoretisch een redelijk verschil is, maar praktisch viel het me toch tegen na die run. Misschien dat ik dit een vaker ga testen met WWS ernaast. Op sommige bosses had ik zelfs het gevoel dat mijn dps een stuk hoger was (zal natuurlijk gewoon een gevoel geweest zijn). Kwam er pas achter toen bij een van de laatste bosses een drop viel die misschien een upgrade was voor me, dus ik ging even mijn gear vergelijken.

Tevens gister EINDELIJK van mijn laatste lvl 70 gear af. Na 3+ maand was Malygos eindelijk zo lief om Hood of Rationality te droppen. Guild teller nu: 2x Hood en 0x Gothik Cowl, Crap T7.(25) tel ik maar even niet mee, waardeloze helm. Toch een leuke upgrade van Hood of the Malefic naar Hood of rationality 80 ilvl's ftw

Mijn gear begint nu eindelijk weer een beetje serieus te worden:

http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Agamaggan&n=Chronia

Zit nog wel te twijfelen over mijn spec. Het is een leuke spec om te spelen met zeker lekkere dps, echter in fights als Sarth3d merk ik wel dat Firewalls e.d. de rotatie redelijk om zeep kan helpen (backdrafts voor de helft verspelen, maar 1x conflag per immo in plaats van 2 e.t.c.

Zijn er hier locks die 0/4x/3x of 0/28-3x/4x spelen, die er misschien een lichtje op kunnen werpen of die spec's icm met mijn gear misschien een betere DPS zouden kunnen opleveren. Graag ook even de gebruikte spec linken daar er zoveel varianten zijn op deze specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Je moet wel in 't hoofd houden dat alles random getalletjes is in WoW, dus stel je attacked een boss en je zou 15% miss chance hebben, dan is de kans op iedere attack dat je missed veel groter dan dat je 7.5% miss chance hebt, omdat je vorige aanval geen invloed heeft op de volgende, daardoor is de winst in dps, hoe korter je bij de hit cap komt, door het minder-missen veel lager dan je in % meer hit (tenzei je net dat pech geval bent die iedere x die paar "miss" punten uit de attack-table krijgt).

[ Voor 28% gewijzigd door Paprika op 10-03-2009 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hit blijft de dikke nummer 1 DPS stat.

Als je 9% hebt en een boomkin/shadowpriest in de groep en je hebt de talent en misschien ook nog wel een draenei, dan heb je alsnog maar 1% chance to miss.

Dit is echter nog steeds een flink DPS verlies, ook al zul je dat zo in het eerste opzicht niet merken. Maar goed. Alsof je 2% haste of 2% crit wel direct gaat merken ;)

Het blijven allemaal maar getalletjes, het beste dat je kunt doen is de theorie volgen, want dat is de enige juiste leidraad.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 10-03-2009 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-08 21:03
Heerlijk net.
met een pug vlak voor de 1e boss in een instance met mn DK.
komt de 15 minute warning dat de server down gaat.

en met 30 seconden op de klok de laatste boss down :D

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:26

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bosmonster schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 23:37:
Dit is echter nog steeds een flink DPS verlies, ook al zul je dat zo in het eerste opzicht niet merken. Maar goed. Alsof je 2% haste of 2% crit wel direct gaat merken ;)
2% haste of crit zal een affliction lock (bijvoorbeeld) veel minder merken dan een FFB-mage. Het hangt maar net van de class die je speelt af. Neemt niet weg dat de hit cap altijd je eerste doel moet zijn, maar zeggen dat je 2% extra haste niet echt merkt is ook wat overdreven, zeker nu haste de GCD ook beïnvloedt.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raserian, bedankt. Door jouw post over lopen rommelen in naxx ben ik eens na gaan denken. Vooral omdat ik erg gefrustreerd begin te raken van dat aanrommelen in Naxx.

Ik loop dus het grootste deel van de maand kansloos in naxx in de hoop dat er een keer wel een groep in de guild komt die een kans maakt. Ondertussen zie ik bekenden van 'vroeger' de dingen doen die ik eigenlijk wil doen.

In die eerdere post al aangegeven waarom een raid guild niet kan, ik heb dus mijn subscription stop gezet. Ik heb nog tot 24 april gametime, maar ik betwijfel of ik die vol maak. Erg jammer, maar ik kan wel blijven hopen dat het een keer veranderd of dat sommige mensen in mijn guild spontaan leren hoe ze meer dan 1300dps moeten doen met een naxx25 (pugs bleh) geared rogue etc.. maar ondertussen is het pure frustratie en het zal toch niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 07:43:
Raserian, bedankt. Door jouw post over lopen rommelen in naxx ben ik eens na gaan denken. Vooral omdat ik erg gefrustreerd begin te raken van dat aanrommelen in Naxx.

Ik loop dus het grootste deel van de maand kansloos in naxx in de hoop dat er een keer wel een groep in de guild komt die een kans maakt. Ondertussen zie ik bekenden van 'vroeger' de dingen doen die ik eigenlijk wil doen.

In die eerdere post al aangegeven waarom een raid guild niet kan, ik heb dus mijn subscription stop gezet. Ik heb nog tot 24 april gametime, maar ik betwijfel of ik die vol maak. Erg jammer, maar ik kan wel blijven hopen dat het een keer veranderd of dat sommige mensen in mijn guild spontaan leren hoe ze meer dan 1300dps moeten doen met een naxx25 (pugs bleh) geared rogue etc.. maar ondertussen is het pure frustratie en het zal toch niet gebeuren.
hmm ik weet niet hoe bekend je bent met de betere guilds op de server. Maar wat ik zelf een tijd heb gedaan is gewoon alt runs joinen e.d. Ik heb nu weer wat meer tijd om te raiden en heb een redelijk relaxte guild gejoined. Maar met me warrior join ik nog altijd de alt runs.

PUG's wordt ik echt helemaal ziek van.

[ Voor 14% gewijzigd door pyrofielo op 11-03-2009 08:14 ]

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hit cap is gewoon uber omdat deze niet meer op 99% ligt, maar op 100%
Als je capped bent mis je nooit je hebt dan alleen nog maar te maken met (partial) resists, dat en het feit dat hit gewoon so fucking cheap is qua statcost is het gewoon dom om niet te cappen :)

Klote dying curse wil maar niet droppen voor mij en Mark of the war prisoner schijnt er ook geen zin in te hebben :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
NMe schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 02:26:
[...]

2% haste of crit zal een affliction lock (bijvoorbeeld) veel minder merken dan een FFB-mage. Het hangt maar net van de class die je speelt af. Neemt niet weg dat de hit cap altijd je eerste doel moet zijn, maar zeggen dat je 2% extra haste niet echt merkt is ook wat overdreven, zeker nu haste de GCD ook beïnvloedt.
Tis wel knap als je 2% werkelijk merkt :P Misschien achteraf in je WWS, maar tijdens het casten kan ik me niet voorstellen dat je denkt.. goh, dit gaat ineens veel sneller (het komt neer op 0,05 seconde ofzo voor een beetje cast) :+

Zelfde geldt voor crit. Dat bedoel ik met 'merken', aangezien de poster het ook had over dat ie zn paar % hit-gemis niet direct merkte.

Dat je het uiteindelijk in je DPS gaat terugzien is een feit natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Bosmonster schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 23:37:
Hit blijft de dikke nummer 1 DPS stat.

Als je 9% hebt en een boomkin/shadowpriest in de groep en je hebt de talent en misschien ook nog wel een draenei, dan heb je alsnog maar 1% chance to miss.

Het blijven allemaal maar getalletjes, het beste dat je kunt doen is de theorie volgen, want dat is de enige juiste leidraad.
Uiteraard, dat ga ik ook zeker niet ontkennen, hit een goedkope stat was bokkie ook al roept dus niet gecapped rondlopen is niet slim. In de run waar ik het overheb zal trouwens geen boomkin/SP dus daar kan ik de hit niet vandaan gekregen hebben, ws wel een resto shammy in de grp voor 1% hit en uiteraard de talent. wat me op ~12-13% hit gebracht zou hebben.

Zoals gezegt hitcapped hoor je te zijn, echter ik heb gewoon niet het gevoel dat het zo dramatisch is als dat het in TBC was wanneer je een paar 5 miste. ik had verwacht dat ik een paar honder dps zou missen, terwijl daar in vergelijking met een wws van een run ervoor in vergelijking met recount niets van bleek hooguit 1-2% beide kanten op. Ben nu ook iets ondercapped door mijn helmwisseling. 252 ipv 263 geloof ik. Ik probeer mijn hit nu altijd tussen de 263 en de 289 te houden, daar we altijd wel een SP hebben maar niet altijd een shammy. Heb er echter een hekel aan overcapped te zijn, aangezien dat gewoon weggegooide statpoints zijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panicmonger
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11-2024
RaseriaN schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:34:
[...]
Maargoed, voordat je weer post : je hebt gelijk en je zal inderdaad beter zijn :)
Ik heb nooit gezegd dat ik beter ben dan wie dan ook. Ik geef mijn mening net als alle anderen mensen hier. Ik hoef niet aardig te worden gevonden maar meningen verschillen, live with it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 22:09

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Liefdagboek,

Gister eigenlijk bar weinig gedaan geprobeerd de Daily herioc te puggen ( Occules ) maar dit was echt hopeloos, mensen die niet weten van de sentinals AoE enz enz we zijn tot de laatste boss gekomen en na 5 tries heb ik het maar opgegeven, ze vlogen namelijk alle kanten op.

Ik kwam nog 5 badges tekort voor mijn [Heroes' Dreadnaught Handguards] en heb dus maar 5 Valors ingeleverd voor Heroism zodat ik de Gloves kon halen.

Gelijk gemmed met

[Resolute Monarch Topaz] & [Guardian's Twilight Opal] laatste natuurlijk met Blacksmithing - Socket Gloves :D

enchant erop : [Enchant Gloves - Armsman]

Hierdoor verloor ik wel wat defense dus zit nu precies op 540 def. Aangezien mijn oude gloves Daunting Handguards best wel een verschil hadden van 33 def.

Vanavond weer Naxx25 doen dus hopelijk wat mooie upgrades wederom, en een stapeltje badges.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Bosmonster schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 21:56:
Voelde me even kut, dus dacht ga wat geld uitgeven...

Travelers Tundra Mammoth - 16.000G
Hyacinth Macaw - 2500G
Je weer iets beter voelen - priceless
Je bent net een wijf man :D M'n vriendin doet dat ook altijd, die gaat jurkjes kopen als ze ergens de pest om in heeft :P

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:59
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:02:
[...]

NU nog upgraden naar heroism!
Dat kleurpatroon van heroism is lelijk imho, de standaard geel/grijze versie van Valor is veel mooier.
But then again ik ben kleurenblind dus misschien is dat voor 'normale' mensen anders :)

Ik ben trouwens ook Drakki aan' t farmen voor de rogue chest, laatste stuk van de set dat ik nog moet.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-08 14:21

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dennism schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 09:07:
[...]

Uiteraard, dat ga ik ook zeker niet ontkennen, hit een goedkope stat was bokkie ook al roept dus niet gecapped rondlopen is niet slim. In de run waar ik het overheb zal trouwens geen boomkin/SP dus daar kan ik de hit niet vandaan gekregen hebben, ws wel een resto shammy in de grp voor 1% hit en uiteraard de talent. wat me op ~12-13% hit gebracht zou hebben.

Zoals gezegt hitcapped hoor je te zijn, echter ik heb gewoon niet het gevoel dat het zo dramatisch is als dat het in TBC was wanneer je een paar 5 miste. ik had verwacht dat ik een paar honder dps zou missen, terwijl daar in vergelijking met een wws van een run ervoor in vergelijking met recount niets van bleek hooguit 1-2% beide kanten op. Ben nu ook iets ondercapped door mijn helmwisseling. 252 ipv 263 geloof ik. Ik probeer mijn hit nu altijd tussen de 263 en de 289 te houden, daar we altijd wel een SP hebben maar niet altijd een shammy. Heb er echter een hekel aan overcapped te zijn, aangezien dat gewoon weggegooide statpoints zijn zijn.
10 punten hit rating (ongeveer 0,4%) staat gelijk aan iets van 14 DPS als ik me niet vergis. De 4-5% die je miste zal je dus ongeveer 150 DPS gekost hebben.

Ter vergelijking:

10 spellpower: 12 DPS
10 haste rating : 11 DPS
10 crit rating: 7 DPS
10 spirit: 4 DPS (met imp DA)

Getallen zullen wel niet precies kloppen, maar de verhouding lag ongeveer zo (geen zin om het op te zoeken :P). Hier komt ook de prioriteit in gear vandaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 11-03-2009 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-08 15:22

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren niet heel erg veel gedaan.

Niet de drake van de Oracles gekregen. Wel een enorme leuke battle bij WG gehad, alleen niet gewonnen. :P
Wij van de Alliance hadden ruim 160+ mensen in ons leger. De Horde had ook veel maar lang neit zoveel als ons dus Tenacity. Echt een enorm gevecht waarbij ik alle quest heb kunnen halen. Alleen helaas niet kunen inleveren omdat WG dus in Horde handen bleef. Maar geen nood, het zal binnenkort wel weer terug in Alliance handen zijn. Het belangrijkste is dat ik er veel plezier in had. :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:55

chromeeh

the Gnome

Gisteren een heeeeeeel erg krappe CoS timed :+
Het liep op seconden....

We hadden een whining hunter mee, die zat echt constant te drammen van hurry, go go go, etc.
Hadden we net Meathook neergelegd, begon hij al te drammen van "tank go pick next group" :?
Meathook gooide een contricting chain op de hunter, direct weer jank jank van "Tank him! Tank him!" :')

De healer (maat van me) was de hunter ook al helemaal zat :+
Uiteindelijk heb ik de Reins of the Bronze Drake gewonnen, als m'n maat 'm gewonnen had was het ook goed geweest.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 22:09

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Savageone schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 10:19:
[...]

that apply made me lol :P, btw TiC heeft bob gestolen alu! :P
Idd moest er ook lachen hehe

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-08 18:15
Savageone schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 10:19:
[...]

that apply made me lol :P, btw TiC heeft bob gestolen alu! :P
lol @ alu ;)

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 09:37:
[...]

Je bent net een wijf man :D M'n vriendin doet dat ook altijd, die gaat jurkjes kopen als ze ergens de pest om in heeft :P
:+

Ik had er goed de pest in gisteren :P

Onze raid-dagen zijn zo/ma/wo/do. Maandagavond hadden we Sar3D tries en om 23:00 moest er helaas iemand weg (was van te voren aangekondigd). Gezien de komende reset stelde ik voor om hem dan maar met 2 drakes te killen, maar daar waren een aantal het niet mee eens. Die wilde op dinsdag nog een poging wagen en vonden het principieel niet goed en vonden het maar loot-whorederig om hem met 2D te killen alleen voor de loot... bla bla

Ik kan niet op dinsdag, want dan ga ik sporten, maar heb me gehaast en was uiteindeljik 20:30 online (we beginnen om 20:00 met raiden). En tot mijn verbazing zijn er 20 man bezig om hem te killen voor de achievement O.o

Toen was ik dus aardig pissed.. en heb ik maar wat geld uitgegeven uit frustratie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:09
Oooh bosmonster, zat jij niet in een volwassen guild die elkaar wat gunde?

sorry, moest eruit })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 09:13
Seraphin schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:12:
[...]

Ik zie het probleem niet? Ik vlieg altijd zonder mount ;)
Die had ik al aan zien komen :+
Die k*t dr00ds uitgezonderd dan :P
Kunnen druids btw uit een Hex shapeshiften?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:00:
Oooh bosmonster, zat jij niet in een volwassen guild die elkaar wat gunde?

sorry, moest eruit })
Yeah, maar ook daar zijn wel eens conflicten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Prrrt, gooi even een holy priest uit je kut guild en invite me ff.
Beetje jammer van TiC ja. Nog meer jammer van Bob. Maar goed, ik denk dat hij net als Karath, Vladd en Zala de title "Traitor of the Horde" wilde.

Mensen die guild hoppen zijn te triest. Maak dan iig een kleine post op het forum van je oude guild...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Bosmonster schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 09:59:
[...]

10 punten hit rating (ongeveer 0,4%) staat gelijk aan iets van 14 DPS als ik me niet vergis. De 4-5% die je miste zal je dus ongeveer 150 DPS gekost hebben.

Ter vergelijking:

10 spellpower: 12 DPS
10 haste rating : 11 DPS
10 crit rating: 7 DPS
10 spirit: 4 DPS (met imp DA)

Getallen zullen wel niet precies kloppen, maar de verhouding lag ongeveer zo (geen zin om het op te zoeken :P). Hier komt ook de prioriteit in gear vandaan.
Dan zal mijn ervaring wel kloppen ja, met de stats die ik erbij krijg in die set aan SP/Haste en Crit kom ik uit op zo'n 15-20 dps loss theoretish, was natuurlijk in een praktische rng wereld best kan vertalen naar een kleine dps loss/gain (bijv als je persongeluk op een boss meer crit dan je eigenlijk theoretisch zou moeten doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Afbeeldingslocatie: http://worldofwarcraft.mmocluster.de/cache/achievements/aad9e54f4c3c7a524fef0f22b32dba3d.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Bosmonster schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 10:57:
[...]

:+

Ik had er goed de pest in gisteren :P

Onze raid-dagen zijn zo/ma/wo/do. Maandagavond hadden we Sar3D tries en om 23:00 moest er helaas iemand weg (was van te voren aangekondigd). Gezien de komende reset stelde ik voor om hem dan maar met 2 drakes te killen, maar daar waren een aantal het niet mee eens. Die wilde op dinsdag nog een poging wagen en vonden het principieel niet goed en vonden het maar loot-whorederig om hem met 2D te killen alleen voor de loot... bla bla

Ik kan niet op dinsdag, want dan ga ik sporten, maar heb me gehaast en was uiteindeljik 20:30 online (we beginnen om 20:00 met raiden). En tot mijn verbazing zijn er 20 man bezig om hem te killen voor de achievement O.o

Toen was ik dus aardig pissed.. en heb ik maar wat geld uitgegeven uit frustratie :P
Dit deden wij 2 weken terug ofzo ook, maandag iedereen zeiken of we geen 2d konden doen om 23.00 omdat voor dinsdag de sign-ups nog niet goed waren, RL zegt nee, sign maar voor morgen dan doen we 2d dan wel als we 3d niet neerkrijgen.

Dinsdag niet genoeg online voor 3d qua aantallen, juiste spelers e.d. built lui zeiken om 1d,2d omdat die toch farm zijn, zegt RL ineens, nee we gaan met de mensen die wel online waren voor alle 3d tries deze week voor een <21 kill :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Er is maar 1 "traitor of the horde" en da's caesar omdat hij rerollde naar Alliance : P

Oh, en ook apart: In TBC werden er pas applications gemaakt bij TiC wanneer er attendancy problemen waren en er een guild op klappen stond. Op dat moment namen wij die altijd graag over : D

[ Voor 23% gewijzigd door ImdaMned op 11-03-2009 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mja als je naar een andere guild gaat is het wel zo netjes om even afscheid te nemen, tenzij er al conflicten waren natuurlijk :P
ImdaMned schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:25:
[...]

Er is maar 1 "traitor of the horde" en da's caesar omdat hij rerollde naar Alliance : P
Maar dies ook wel gestraft he, hij's later nog wel eens gescammed geweest, heeft ook nog een drama thread opgeleverd op de realm forums :P

[ Voor 57% gewijzigd door Bokkie op 11-03-2009 11:29 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

True... true... maar het blijft triest om zonder een forum post zomaar de guild te leaven. Vooral nu alle content gewoon clear is. Loothoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Hey dagboek,

Daar zijn we weer eens voor een keer :D

Gisteren Maly 25 nog even ge 4 shot :+ weer wat lui die dood moesten gaan in phase 2 (doh!). (Maly, melee hits for 22k.... (ik was op een disc ranged dpsing)

Ik heb zelf nog Leggings of the Wanton Spellcaster mogen looten... slechts 24 dkp (ter vervanging van me valor ff pants), iets wat bij ons weinig is daar de meeste op zo'n 80+ zitten en ik slechts 24 over had. Mijn inziens toch één van de betere pants voor een mage maar goed ik klaag niet ben er erg blij mee :P

En ook lijkt het alsof we telkens maar niet aan de s3d 10 man toekomen (ok, 25 man moeten we ook nog doen, maar met de hoeveelheid retards die we met ons mee hebben af en toe is het makkelijker om 10 man tries te doen :') ) mensen willen nu alt runs gaan doen omdat er "niks" meer te behalen valt.

Zelf begin ik ook langzamerhand een social life te krijgen, me subscription loopt 27 maart af. En zoals het er nu naar uit ziet... denk ik maar dat ik het erbij laat, tenzij ulduar zo "leuk" gaat worden. (Zal vast ook wel) maar tis denk ik beter om na 2 Jaar stop te zeggen :)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
MrVegeta schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:30:
True... true... maar het blijft triest om zonder een forum post zomaar de guild te leaven. Vooral nu alle content gewoon clear is. Loothoeren.
Dat ligt eraan vind ik.. ik ga echt niet bij elke retard guild die ik weer moet leaven een berichtje achter laten van.. Sorry jullie zijn toch te retarded om in de guild te blijven.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-08 21:57
(jarig!)
Sinds een week ook maar begonnen met wow.

Speel op Emerald Dream
op het moment
level 27 Night Elf Druid.

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Snyder schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:02:
Sinds een week ook maar begonnen met wow.

Speel op Emerald Dream
op het moment
level 27 Night Elf Druid.
Welcome to the World (of Warcraft) :D

Ik moet toch eens flink gaan minen om m'n epic flying te halen...
Heb nu een draak maar kan er niet op vliegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Als deze echt ingame komt (nu alleen PTR met code 1111) dan ga ik toch even kijken hoe ik daaraan kan komen :P
Sandbox Tiger
Afbeeldingslocatie: http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2009/march/sandboxtiger_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

SpoTs schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 11:43:
[...]

Dat ligt eraan vind ik.. ik ga echt niet bij elke retard guild die ik weer moet leaven een berichtje achter laten van.. Sorry jullie zijn toch te retarded om in de guild te blijven.
En als je maanden samen speelt en alle content hebt gecleared?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Capa schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:06:
Als deze echt ingame komt (nu alleen PTR met code 1111) dan ga ik toch even kijken hoe ik daaraan kan komen :P
Sandbox Tiger
[afbeelding]
Dat wordt de nieuwe super-common, dus die kun je overal oppikken voor $10 ofzo dalijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MrVegeta schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:07:
[...]

En als je maanden samen speelt en alle content hebt gecleared?
Dat is inderdaad een ander verhaal :) maar goed, je verlaat een guild niet zomaar.. daar zit vast wel een reden achter?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
(jarig!)
mensen nog tips voor een ui die ik kan gebruiken?

gebruik nu nUI maar kan er niet aan wennen

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Snyder schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:27:
mensen nog tips voor een ui die ik kan gebruiken?

gebruik nu nUI maar kan er niet aan wennen
Niet meteen een UI gebruiken. Zeker in de beginlevels zelf wat proberen.

Leuke addons zijn: Bartender, ag-Unitframes, Questguru, Questhelper, Scrolling Combat text.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

SpoTs schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:26:
[...]

Dat is inderdaad een ander verhaal :) maar goed, je verlaat een guild niet zomaar.. daar zit vast wel een reden achter?
Ja maar dat is vrij kort. Blizzard faalt met nieuwe content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MrVegeta schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:45:
Ja maar dat is vrij kort. Blizzard faalt met nieuwe content.
Zeg dan lekker je sub op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nog voor ik heb ingelogd op wow, daar is de eerste ./facepalm alweer.
Prima reactie kerel. Dat jij de content van WoW vanilla nog leuk vind is mooi, dat ik daar onderhand ziek van ben is niet zo mooi.

90% van alle spelers hier vind ook dat Blizzard Uldar veel te lang laat wachten. Ze hadden beter WoTLK nog 2/3 maanden kunnen laten liggen en Uldar gewoon dan uit brengen dan deze onzin.

Maar goed, tegen een reactie als "zeg je je sub op" kan ik niets in brengen. Geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:29

Wootlock

Evilution

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Gisteren een paar tries (van 19.30 tot 23.00) op Malygos. Eerste keer voor de guild dus het was vrij lastig voor iedereen.

Phase 1: Positioneren van de sparks was vrij lastig. We probeerden malygos iedere 2 sparks zo te positioneren dat na de vortex malygos aan het andere uiteinde van de inkomende spark was. Wij dps killden de spark en we kregen bonus damage. De tweede spark in de eerste spark krijgen lukte bijna nooit. Heeft iemand daar tips voor?

Phase 2: de ranged adds bleven altijd als laatst over. klopt dat? Tips om deze zo snel mogelijk neer te krijgen?

Phase 3: Vaak begonnen we hier aan als er nog 3 minuten ongeveer over waren voordat hij enragede. Dat lijkt me iets te langzaam. Klopt dat?

Wij gebruiken 3 assigned healing drakes die de volgende rotatie hebben. 3-3-3-3-3-4
de overige 7 dps draken healen zichzelf niet en shielden zichzelf ook niet bij de Surge of Power. Daar healen we doorheen. Hun rotatie is 1-1-2.

We kregen Malygos uiteindelijk niet down. Zijn twee tries op 1% en 4% blijven steken. :'( Tips are very very welcome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MrVegeta schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:52:
Prima reactie kerel. Dat jij de content van WoW vanilla nog leuk vind is mooi, dat ik daar onderhand ziek van ben is niet zo mooi.

90% van alle spelers hier vind ook dat Blizzard Uldar veel te lang laat wachten. Ze hadden beter WoTLK nog 2/3 maanden kunnen laten liggen en Uldar gewoon dan uit brengen dan deze onzin.

Maar goed, tegen een reactie als "zeg je je sub op" kan ik niets in brengen. Geniaal.
In principe blijft de content altijd hetzelfde, kill boss voor nieuwe tier e.d. Dit is al vanaf het begin.. hetzelfde bij vanilla in principe. Ben daar vreemd genoeg laatst aan gaan denken toen iemand hier iets over opperde.. Het spel blijft in principe altijd hetzelfde alleen kan je nu weer 10 lvls vooruit.

Het enige wat veranderd is in de tijd van Classic naar nu.. is dat Epics nu de rares van vroeger zijn.. en dit haalt het hele " epic " idee weg :) (me droomt nog steeds van Classic)

Hoop dat er gewoon binnenkort iets veranderd ipv alleen de kleur van items en lvls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Bosmonster schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:13:
[...]

Dat wordt de nieuwe super-common, dus die kun je overal oppikken voor $10 ofzo dalijk :)
Heb het even gelezen, het is een consumable: je krijgt 50 van die dingen met 1 zo'n kaartje. Beetje zonde van het geld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SpoTs schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 13:13:
[...]

In principe blijft de content altijd hetzelfde, kill boss voor nieuwe tier e.d. Dit is al vanaf het begin.. hetzelfde bij vanilla in principe. Ben daar vreemd genoeg laatst aan gaan denken toen iemand hier iets over opperde.. Het spel blijft in principe altijd hetzelfde alleen kan je nu weer 10 lvls vooruit.

Het enige wat veranderd is in de tijd van Classic naar nu.. is dat Epics nu de rares van vroeger zijn.. en dit haalt het hele " epic " idee weg :) (me droomt nog steeds van Classic)

Hoop dat er gewoon binnenkort iets veranderd ipv alleen de kleur van items en lvls.
Dit is een mechanic, geen content : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nou dat is niet echt waar he. Boss encounters zijn vaak verschillende. Verschillende phases, tactieken etc. Daar is Blizzard goed in. Bijvoorbeeld Uldar zal je qua content niet kunnen vergelijken met Naxx. Naxx = Undead / Uldar = Dwarf. Alleen het verschil qua sfeer is al meer dan genoeg om het als nieuwe content te tellen.

Dan heb je ook nog 14 nieuwe bosses waarvan ik zeker weet dat er een paar zijn die een hele andere aanpak nodig hebben dan de encounters die we tot nu toe kennen.

Het principe is natuurlijk nog wel hetzelfde, boss killen voor loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:29

Wootlock

Evilution

Carnagy schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 13:11:
Gisteren een paar tries (van 19.30 tot 23.00) op Malygos. Eerste keer voor de guild dus het was vrij lastig voor iedereen.

Phase 1: Positioneren van de sparks was vrij lastig. We probeerden malygos iedere 2 sparks zo te positioneren dat na de vortex malygos aan het andere uiteinde van de inkomende spark was. Wij dps killden de spark en we kregen bonus damage. De tweede spark in de eerste spark krijgen lukte bijna nooit. Heeft iemand daar tips voor?

Phase 2: de ranged adds bleven altijd als laatst over. klopt dat? Tips om deze zo snel mogelijk neer te krijgen?

Phase 3: Vaak begonnen we hier aan als er nog 3 minuten ongeveer over waren voordat hij enragede. Dat lijkt me iets te langzaam. Klopt dat?

Wij gebruiken 3 assigned healing drakes die de volgende rotatie hebben. 3-3-3-3-3-4
de overige 7 dps draken healen zichzelf niet en shielden zichzelf ook niet bij de Surge of Power. Daar healen we doorheen. Hun rotatie is 1-1-2.

We kregen Malygos uiteindelijk niet down. Zijn twee tries op 1% en 4% blijven steken. :'( Tips are very very welcome.
Wij hebben hem maandag ook voor het eerst omgelegt:

P1) 1 ranged spark, na de vortex een spark naar de melee groep.
P2) 1 add marken (add op de grond) focus dps op de add, volgende add (melee alvast op de discs laten kruipen, mochten er discs overblijven stuur dan wat ranged naar boven) daarna gewoon dotten/dpsen wat in range is.
P3) Wij hadden hier ~ 4.30m, healing rotatie klopt, DPS ook zorg wel dat je 85 energy hebt mocht maly je targetten, wat we hier ook doen is, na elke 1-1-2 rotatie een stukje naar links met heel de groep ( ivm de thunderclouds)

Uiteindelijk killde we hem diep in de enrage timer (hij was al 20 sec enraged) door wat dots die er nog opzaten :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MrVegeta schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:52:
Blizzard heeft de eerste tier raid content makkelijk gemaakt omdat ze die tier voor iedereen toegankelijk willen maken. Dat een hoop hardcore raiders snel 'klaar' zijn met die content betekent niet dat Blizzard 'faalt'. De huidige situatie is in ieder geval beter dan Vanilla wow waar maar een paar procent uberhaupt de end-tier zag. Nog ff een paar weken wachten en je kunt je uitleven op Ulduar. Melden dat Blizzard 'faalt' is gewoon dom. LMD dat dat niet het geval is.
SpoTs schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 13:13:
Pff. De stap van dungeons naar raids was in die tijd gewoon moeilijk omdat de itemization kut was. Maar verder had voor TBC gereleased werd iedereen wel in ieder geval tier 1 hoor. Snap die nostalgie niet zo, MC bijvoorbeeld was boring as hell. En na 10 BWL runs had je die instance ook wel gezien. AQ40 was IMHO een kutinstance.

[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 11-03-2009 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 13:18:
[...]

Blizzard heeft de eerste tier raid content makkelijk gemaakt omdat ze die tier voor iedereen toegankelijk willen maken. Dat een hoop hardcore raiders snel 'klaar' zijn met die content betekent niet dat Blizzard 'faalt'. De huidige situatie is in ieder geval beter dan Vanilla wow waar maar een paar procent uberhaupt de end-tier zag. Nog ff een paar weken wachten en je kunt je uitleven op Ulduar. Melden dat Blizzard 'faalt' is gewoon dom. LMD dat dat niet het geval is.

[...]

Pff. De stap van dungeons naar raids was in die tijd gewoon moeilijk omdat de itemization kut was. Maar verder had voor TBC gereleased werd iedereen wel in ieder geval tier 1 hoor. Snap die nostalgie niet zo, MC bijvoorbeeld was boring as hell. En na 10 BWL runs had je die instance ook wel gezien. AQ40 was IMHO een kutinstance.
Ik heb in die periode niet veel tot niet geraid, was mee bezig met pvp :) de problemen met items was inderdaad zo.. maar daarentegen warriors met Valor en Arcanite reaper <3.

Denk dat de nieuwigheid gewoon een beetje van het spel af is en dat het nu gewoon steeds hetzelfde terug komt en zich blijft herhalen. een herhaling van de content is het misschien idd niet.. maar om nou te zeggen dat ik bij alles wat ik zie het " WoW " effect heb.. nee.. dat is eigenlijk gedoofd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism

wat wij doen:

raid setup 1 tank, 2-3 healers (2 wanneer geared genoeg) 6-7 dps (alle smaken, tenzij je 6 min wil halen en nog niet iedereen best in slot is, dan wil je zo min mogelijk melee en zoweel mogelijk ranged, Echter altijd 1 DK!)

tank: tankt malygos, volle threat gen en draait hem een kwartslag wanneer nodig.
Healer: Heal, raid up houden.
Dps: Dps Maly, wanneer er een spark is de spark op de uiste positie. Eerste spark zo dicht mogelijk bij Malygos killen, zodat zowel melee als ranged profijt hebben. DK pulled altijd de 2de spark op de eerste, wanneer nodig met een root.

Vortex: Na de vortex tank altijd north, DPS/Healers altijd south, of east/west wat je leuk vind. Een vaste positie voorkomt echter dat er mensen per ongeluk gebreath worden na de vortex.

P1.5 Op 50% gaat malygos vliegen, zorg dat je een spark hebt (liefst een 2 stack) pop je Hero/BL en nuke dat het een lieve lust is, zorg er echter wel voor dat de laatst actieve spark op de huidige terecht komt en gekilled wordt. Afhankelijk van je dps gear lvl en het aantal ranged melee zal je malygos nu tussen de 35 en 45% hebben. En hopelijk nog steeds een 2 stack of een 1 stack spark.

P2 Tank grabbed beide adds, Ranged sta in de spark(s) en nuke de vliegende adds. Melee op de grond adds. Afhankelijk van het aantal stacks wat je nog had kun je binnen een aantal seconden redelijk wat schade doen op de flying adds. Zodra de spark weg is onder de bubbles gaan staan, de healers zullen de extra dmg van het niet in een bubble staan niet erg lang aankunnen. terwijl van bubble tot bubble gaat zal de melee minimaal 1 van beide adds soms zelfs beide wel killen voordat de ranged de vliegende dood heeft. Finish de adds, en P3 komt

2-3 healen (weet niet wat de rotatie is gewoon zorgen dat niemand doodgaat, je wil in P3 echt geen mensen verliezen, dit zorgt vaak voor ketting reacties waar er nog een paar doodgaan.)

Dps doet gewoon 1-1, 85 energy 2 rotatie. Pop shield wanneer je denkt dood te kunnen gaan. Dood is nl geen dps, dus beter je stack mogelijk verliezen maar in leven blijven dan je stack uphouden voor 10 extra seconden en doodgaan.

Tada, een dode malygos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hydra schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 13:18:
Je bedoelt, Blizzard heeft oude content gerecycled en makkelijker gemaakt waardoor veel speler al zijn het clearen van BT/SWP nog geen nieuwe encounters hebben gezien (op 2 draakjes na). Dat is imo een vrij harde faal. Trouwens een maand geleden was het nog een paar weken wachten...
MC boring as hell? Hoezo dat, MC was een mooie instance waar de bazen vaak ook nog wat met elkaar te maken hadden enzo. BWL was ook leuk met nieuwe encounters en AQ40 heb ik nooit gerunned maar het lijkt mij een erg leuke change of scenery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
"Vroegah was alles beter" ;) :P is natuurlijk niet zo... er zijn een hele hoop zaken veel beter geworden, maar wat betreft de raids had 't van mij wel iets uitdagender gemogen... Nu werd naxx25 na een paar weken al volledig gecleared door pugs etc. Eerste keer dat ik KT killde @ naxx (1-shot) kreeg ik toch een nare smaak in m'n mond, zo van: 'Is dit 't nou?'

Ik snap best dat Blizzard meer mensen een kijkje wil laten nemen in raidinstances, maar ik mis toch de uitdaging van dagen wipen @ een boss (klinkt vreemd, maar ik vind dat leuk: steeds net een beetje dichterbij dat einddoel (een dode boss) komen, verschillende tactics uitproberen etc.) Nu is het gewoon faceroll, loot, rest van de week vrij...

Opzich leuk dat we nu alles rustig kunnen clearen, maar ik heb er geen moeite mee wanneer we als guild een instance niet compleet clearen omdat we gewoon niet goed genoeg waren (heb pre-nerf t/m BT gecleared + 1e boss @ SWP, brutallus pas na nerf neergekregen vanwege dire healers ;( :P en daarna gestopt met raiden omdat de uitdaging weg was). Enige keer dat ik oprecht blij was, was toen we sarth3d @ 10 man neerkregen... ondanks dat ik nogsteeds vind dat hardmodes een 'goedkope' oplossing zijn, heb liever 'standaard hardmode' @ sommige bosses...
MrVegeta schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 13:34:
[...]

MC boring as hell? Hoezo dat, MC was een mooie instance waar de bazen vaak ook nog wat met elkaar te maken hadden enzo. BWL was ook leuk met nieuwe encounters en AQ40 heb ik nooit gerunned maar het lijkt mij een erg leuke change of scenery.
Mja, MC was echt dramatisch saai na 1e paar clears... al blijft ragnaros gewoon een geweldige baas qua encounter :)

[ Voor 16% gewijzigd door Viggen op 11-03-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tips? Don't bother. Zet een DK, een balance druid en een hunter op fulltime spark hunting duty. Kill de eerste waar dan ook, liefst in range voor melee. Probeer de tweede erop te pullen met de DK en vervolgens te laten rooten door de druid terwijl de drie hem neer DPSen. Als ze niet op elkaar liggen, tough luck. Sparks zijn overrated op die fight.

Soms als ze niet op elkaar liggen kun je toch nog beide buffs krijgen door in het midden te staan, trouwens.
Logisch, ranged heb je er meer van. Wat veel guilds doen is alle ranged DPS op de ranged adds zetten terwijl tanks en melee de grond-adds killen. Je top-melee neemt de eerste disc, enz. Uiteindelijk heb je alleen nog tanks op je grond-adds staan meppen. Wat onze guild doet is eerst alles op de grond nuken en vervolgens melee de lucht in sturen en ranged ook de vliegende adds laten killen. Beiden werken, al zal de eerste methode de damage die je als raid krijgt wat verminderen.
Wij hadden normaal iets van 4 minuten over als we op de drakes landen (pas 10 sec later kun je DPS'en). Op onze eerste kill en de twee weken daarna overigens, nu gaat het wat beter. :P
Je kan jezelf best shielden en intussen tóch je rotatie up houden. Een dooie drake DPS't niet.

Overigens heb ik het over de 25-man versie, maar 10-man is bijna niet anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MrVegeta schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 13:34:
Naxx is voor 90% van de mensen nieuwe content. Voor jou ook, want je hebt AQ40 nooit gedaan kennelijk.

En MC leuk? Speel je hetzelfde spel?

De huidige content houdt de meeste guilds nodig bezig. Zie ook andere posts van mensen die net aan Malygos beginnen. Als je een hardcore raidguild bent die 5 dagen per week raid, tja, dan ben je nu wel door de content heen. Maar ik heb 100 keer liever de huidige situatie dan dat Blizzard zooi rushed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hydra schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:01:
[...]

Naxx is voor 90% van de mensen nieuwe content. Voor jou ook, want je hebt AQ40 nooit gedaan kennelijk.

De huidige content houdt de meeste guilds nodig bezig. Zie ook andere posts van mensen die net aan Malygos beginnen. Als je een hardcore raidguild bent die 5 dagen per week raid, tja, dan ben je nu wel door de content heen. Maar ik heb 100 keer liever de huidige situatie dan dat Blizzard zooi rushed.
Ik heb AQ overgeslagen toen speelde ik een poosje niet. Naxx heb ik ook niet gecleared dus ik vond het zeker wel leuk om KT te killen maar net zoals hier boven ging het veel te snel en makkelijk.

MC is/blijft leuk omdat het de 1e raid instance is met 40m ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksharah
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-08 20:07
Viggen schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 13:45:
"Vroegah was alles beter" ;) :P is natuurlijk niet zo... er zijn een hele hoop zaken veel beter geworden, maar wat betreft de raids had 't van mij wel iets uitdagender gemogen... Nu werd naxx25 na een paar weken al volledig gecleared door pugs etc. Eerste keer dat ik KT killde @ naxx (1-shot) kreeg ik toch een nare smaak in m'n mond, zo van: 'Is dit 't nou?'

Ik snap best dat Blizzard meer mensen een kijkje wil laten nemen in raidinstances, maar ik mis toch de uitdaging van dagen wipen @ een boss (klinkt vreemd, maar ik vind dat leuk: steeds net een beetje dichterbij dat einddoel (een dode boss) komen, verschillende tactics uitproberen etc.) Nu is het gewoon faceroll, loot, rest van de week vrij...

Opzich leuk dat we nu alles rustig kunnen clearen, maar ik heb er geen moeite mee wanneer we als guild een instance niet compleet clearen omdat we gewoon niet goed genoeg waren (heb pre-nerf t/m BT gecleared + 1e boss @ SWP, brutallus pas na nerf neergekregen vanwege dire healers ;( :P en daarna gestopt met raiden omdat de uitdaging weg was). Enige keer dat ik oprecht blij was, was toen we sarth3d @ 10 man neerkregen... ondanks dat ik nogsteeds vind dat hardmodes een 'goedkope' oplossing zijn, heb liever 'standaard hardmode' @ sommige bosses...

[...]

Mja, MC was echt dramatisch saai na 1e paar clears... al blijft ragnaros gewoon een geweldige baas qua encounter :)
Denk dat het met elke game zo is, in het begin is alles leuk en geweldig allemaal maar zodra je het 3x a 4x per week raid dan is de lol er snel van af.
In het begin was een epic een EPIC ! maar op den duur is dat ook niet geweldig meer.
En casuals de kans niet geven om een epic te bemachtigen is ook niet blizzard zijn bedoeling.

WOTLK is wel naar beneden gegaan kwa content en kwaliteit alleen mensen met banen en school kunnen nu ook fatsoenlijk alle content zien en hoeven niet te nolifen.

If you want something in life, reach out and grap it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
[...]

Ik ben inderdaad nog bezig met Malygos. Moet Sarth +2 en Sarth +3 ook nog doen. Het is misschien makkelijk voor mensen die een stabiele guild hebben, maar in mijn guild is er nogal wat gebeurd na de release van WOTLK. Daarbij is het recruiten superkut op ons realm. Ik ben blij dat Ulduar er nog niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

En de grootste retards kunnen nu in 5/5 T7 lopen.
Good game.
Good game.

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
MrVegeta schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:09:
Good game.
Good game.

wel grappig, top-guild @ onze realm heet Good Game ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Good game.
Good game.

De grootste retards liepen vroeger in T2 rond. D'r worden altijd mensen gecarried. Je punt?
Carnagy schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:09:
Ik ben inderdaad nog bezig met Malygos. Moet Sarth +2 en Sarth +3 ook nog doen. Het is misschien makkelijk voor mensen die een stabiele guild hebben, maar in mijn guild is er nogal wat gebeurd na de release van WOTLK. Daarbij is het recruiten superkut op ons realm. Ik ben blij dat Ulduar er nog niet is.
Wij hebben alles behalve Sarth 2d en 3d down. We komen d'r wel, maar ik vind het geen ramp dat we nog een paar weken de tijd hebben. Ben benieuwd hoe de tries op Sarth 2d vanavond gaan, hoop dat ze het gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:14:
[...]

Wij hebben alles behalve Sarth 2d en 3d down. We komen d'r wel, maar ik vind het geen ramp dat we nog een paar weken de tijd hebben. Ben benieuwd hoe de tries op Sarth 2d vanavond gaan, hoop dat ze het gaat lukken.
Mja, als je de 1e en 3e drake pakt (tenebron en vesperon) is het eigenlijk net zo eenvoudig als 1 drake... Kun je de 1e drake ruim op tijd killen voordat de 3e er is... Alleen ff uitkijken bij vesperon met z'n shadow dmg aura

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aksharah schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:07:
[...]WOTLK is wel naar beneden gegaan kwa content en kwaliteit alleen mensen met banen en school kunnen nu ook fatsoenlijk alle content zien en hoeven niet te nolifen.
Wish it were true. Maar in aanvulling op mijn eerdere post. Na op het guild forum mijn vertrek van WoW aan te kondigen bleek ik in ieder geval niet de enige te zijn die het gekluns zat was. We zijn nu bezig met geselecteerde guild members en eventueel aanvulling van buitenaf een kleiner groepje voor 10 mans te vormen. Hier komen de mensen die onder de maat presteren er niet in. Ziet er naar uit dat we twee keer per week een groep kunnen vormen mits we nog ergens twee ranged dps vandaan kunnen halen.

Toch maar even aankijken tot mijn speeltijd op is (24 april) Als dit lukt blijf ik natuurlijk wel spelen. Doel van de groep wordt hard modes in Ulduar 10 straks, dus selectie aan de poort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksharah
Good game.
Good game.

True True

Ben zelf zwaar geminderd met het spelen van wow maar kan er ook niet mee stoppen :P
Ben zelf bezig met een vriend van me op dit moment met een nederlandse community die zich eerst gewoon gaat richten op 10 man content, zonder retards en kinderen.
Ben laatste weken bezig met een website en een forumpje en hoop zo een gezellige nederlanse community op te richten die gewoon casual 2x (3x) in de week gaat raiden om zo wat content te zien.
Enigste probleem is dat op de server waar we nu op zitten, vol zit met kinderen, 1337 volk, hiter fans etc
dus we zouden moeten verhuizen naar andere (pvp) server.
Als mensen geintreseerd zijn laat dan maar wat van je horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-07 14:58

avotar

P0werd by Black Coffee

[...]

WOTLK is wel naar beneden gegaan kwa content en kwaliteit alleen mensen met banen en school kunnen nu ook fatsoenlijk alle content zien en hoeven niet te nolifen.
Precies.. ook mensen die een paar uurtjes tussendoor tijd hebben kunnen nu ook veel meer content mee maken. Ik ben er blij mee.

Hallo trouwens..

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Als ik eerlijk ben hebben mensen wel een verknip beeld van warcraft.
Bazen in warcraft zijn niet moeilijk, ze vereisen alleen een apart tactic per baas. Naxx was al 2 jaar uit dus ja, die bazen zijn gemakkelijk nu, want iedereen weet wat de tactic is, of zoekt die tactics op in filmpjes/forums, en je kan baasjes killen.

Het is niet meer als een trucje leren. Naxx was uit, dus iedereen kende de trucjes. Straks komt ulduar, en is het een nieuw trucje leren en het is weer gemakkelijk. Hardcore guilds zijn niet beter in warcraft, de mensen in zo''n guild spelen gewoon meer. Ze besteden meer tijd om een trucje te leren, filmpjes te kijken en forums te lezen over hoe het trucje gaat.

Er is maar 1 guild, die top is, en dat is die nieuwe nihilium guild. Hun killen alles als eerste, en leveren de tactics (leggen het trucje uit) aan de rest . Voor de rest is iedereen net zo skilled, unskilled, en ligt het gewoon aan hoeveel tijd je besteed aan het spel, en hoe serieus je het neemt.

edit: Als je vind dat alles te makkelijk is, moet je als guild afspreken om nergens tactics van te halen , en met 0 te beginnen aan elke baas, dan ben je hardcore. Als je gewoon tactics overneemt van andere, ja... das niet moelijk....

[ Voor 10% gewijzigd door Betthen op 11-03-2009 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

MC: Ragnararos: meeste "OMG, HUGE BOSS" en gewoon tof. Dat gevoel krijg je bij geen enkele boss meer. Rest van MC was mwah.
BWL: Redelijk aantal leuke bosses waaronder guildkiller vael
AQ40: Twins was pro, rest was crap (twins maar 1 x gekilled dus geen c'thun tries :( )
Naxx: Hoop stoer spul waarbij je echt door vanalles dood ging. Spinnetjes met poison waves van 2500 dmg? Leuk met 4k hp unbuffed : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksharah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Viggen schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:19:
Mja, als je de 1e en 3e drake pakt (tenebron en vesperon) is het eigenlijk net zo eenvoudig als 1 drake... Kun je de 1e drake ruim op tijd killen voordat de 3e er is... Alleen ff uitkijken bij vesperon met z'n shadow dmg aura
Die aura's maken al een aardig verschil hoor, 2D is een stuk lastiger dan 1D (dat is nauwelijks moeilijker dan Sarth zonder drakes). In ieder geval in onze ervaring. Helaas maak ik me er zelf ook schuldig aan dat ik te vaak een void zone pak.
Sorry hoor, maar ik snap dit echt niet. Kwaliteit content omlaag gegaan? Complete onzin.
ImdaMned schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:23:
MC: Ragnararos: meeste "OMG, HUGE BOSS" en gewoon tof. Dat gevoel krijg je bij geen enkele boss meer. Rest van MC was mwah.
BWL: Redelijk aantal leuke bosses waaronder guildkiller vael
AQ40: Twins was pro, rest was crap (twins maar 1 x gekilled dus geen c'thun tries :( )
Naxx: Hoop stoer spul waarbij je echt door vanalles dood ging. Spinnetjes met poison waves van 2500 dmg? Leuk met 4k hp unbuffed : )
MC was alleen Raggy leuk omdat het gewoon een enorme en unieke boss is. De rest van de bosses hadden gewoon gerecyclede models. "TOO SOON" bleef leuk, maar na de eerste kill heb je het truukje wel door.

BWL vond ik leuk, in verhouding veel bosses (trash killen zuigt).

AQ40 was voor mij het begin van het eind, we hadden duidelijk te veel slackers in de guild zitten die gewoon niet gefocussed waren. En als healer leverde dat mij een hoop frustraties op. Verder vind ik het gewoon een grote kutinstance. Heb gewoon niks met insecten. maa rik vond de setting van Silithus zelf al enorm boring. Twins nog wel meegevochten (de trash op weg daarnaartoe was een PITA), maar geen kill gezien meer.

Naxx was een redelijke opleving, maar kwam uit net op het moment dat ik het voor gezien hield. Alleen Raz dood gezien. Toen ben ik horde gererolled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Betthen schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:23:
Bazen in warcraft zijn niet moeilijk, ze vereisen alleen een apart tactic per baas. Naxx was al 2 jaar uit dus ja, die bazen zijn gemakkelijk nu, want iedereen weet wat de tactic is, of zoekt die tactics op in filmpjes/forums, en je kan baasjes killen.

Het is niet meer als een trucje leren. Naxx was uit, dus iedereen kende de trucjes. Straks komt ulduar, en is het een nieuw trucje leren en het is weer gemakkelijk. Hardcore guilds zijn niet beter in warcraft, de mensen in zo''n guild spelen gewoon meer. Ze besteden meer tijd om een trucje te leren, filmpjes te kijken en forums te lezen over hoe het trucje gaat.

Er is maar 1 guild, die top is, en dat is die nieuwe nihilium guild. Hun killen alles als eerste, en leveren de tactics (leggen het trucje uit) aan de rest . Voor de rest is iedereen net zo skilled, unskilled, en ligt het gewoon aan hoeveel tijd je besteed aan het spel, en hoe serieus je het neemt.

edit: Als je vind dat alles te makkelijk is, moet je als guild afspreken om nergens tactics van te halen , en met 0 te beginnen aan elke baas, dan ben je hardcore. Als je gewoon tactics overneemt van andere, ja... das niet moelijk....
Ik heb maar niet verder gelezen, retards komen niet in (goede) HC guilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Viggen schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:19:
[...]
Afbeeldingslocatie: http://raid.shadowstorm.nl/V/icon_poweroftenebron.pngPower of Tenebron (First Drake) - As long as Tenebron is alive all shadow damage taken is increased by 100%.
Afbeeldingslocatie: http://raid.shadowstorm.nl/V/icon_powerofshadron.pngPower of Shadron (Second Drake) - As long as Shadron is alive all fire damage taken is increased by 100%.
Afbeeldingslocatie: http://raid.shadowstorm.nl/V/icon_powerofvesperon.pngPower of Vesperon (Third Drake) - As long as Vesperon is alive the health of everyone in the raid is reduced by 25%.

Afbeeldingslocatie: http://raid.shadowstorm.nl/V/icon_giftoftwilight.pngGift of Twilight (Shadron Acolyte) - Increases Sartharions Fire damage by 50% and reduces damage taken by 100%.
Twilight Torment (Vesperon Acolyte) - This is applied to everyone in the raid. It increases all fire damage Afbeeldingslocatie: http://raid.shadowstorm.nl/V/icon_twilighttorment.pngtaken by 75%. It also causes everyone to take 2-3k damage anytime they attack or cast an offensive spell.

Ergens maak je hier een foutje, of je haalt Tenebron en Vesperon door elkaar, of je haalt ze allemaal door elkaar :p... want zelfs de Acolyte van Vesperon doet niets voor shadow. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Paprika op 11-03-2009 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
(jarig!)
Carnagy schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 12:42:
[...]

Niet meteen een UI gebruiken. Zeker in de beginlevels zelf wat proberen.

Leuke addons zijn: Bartender, ag-Unitframes, Questguru, Questhelper, Scrolling Combat text.
ik gebruik de zygor-guide. dus questhelper valt dan denk ik al weg...

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Paprika schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:37:
[...]

[afbeelding]Power of Tenebron (First Drake) - As long as Tenebron is alive all shadow damage taken is increased by 100%.
[afbeelding]Power of Shadron (Second Drake) - As long as Shadron is alive all fire damage taken is increased by 100%.
[afbeelding]Power of Vesperon (Third Drake) - As long as Vesperon is alive the health of everyone in the raid is reduced by 25%.

[afbeelding]Gift of Twilight (Shadron Acolyte) - Increases Sartharions Fire damage by 50% and reduces damage taken by 100%.
Twilight Torment (Vesperon Acolyte) - This is applied to everyone in the raid. It increases all fire damage [afbeelding]taken by 75%. It also causes everyone to take 2-3k damage anytime they attack or cast an offensive spell.

Ergens maak je hier een foutje, of je haalt Tenebron en Vesperon door elkaar, of je haalt ze allemaal door elkaar :p... want zelfs de Acolyte van Vesperon doet niets voor shadow. ;)
ik bedoel dus de twilight torment (is shadow dmg)... (en da's wanneer vesperon active wordt ;P)

En het echte gevaar bij 3drakes zit em in de combinatie van shadron met fire dmg increase aura + twilight torment van vesperon @ sarth's flame breath

[ Voor 4% gewijzigd door Viggen op 11-03-2009 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Er is maar 1 guild, die top is, en dat is die nieuwe nihilium guild. Hun killen alles krijg beta / test access als eerste, en trainen op beta / test leveren de tactics (leggen het trucje uit) aan de rest . Voor de rest is iedereen net zo skilled, unskilled, en ligt het gewoon aan hoeveel tijd je besteed aan het spel, en hoe serieus je het neemt.
Zo is het beter ;)

Als mensen in een vroeg stadium encounters met een raid group / guild breed kunnen oefenen maakt dat wel degelijk uit als het live gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Viggen schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:43:
[...]
ik bedoel dus de twilight torment (is shadow dmg)... (en da's wanneer vesperon active wordt ;P (ahum zijn Acolyte))

En het echte gevaar bij 3drakes zit em in shadron met fire dmg increase @ sarth's flame breath
Nu snap ik je eerdere post ook. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Paprika schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:50:
[...]

Nu snap ik je eerdere post ook. d:)b
;) :P

Mja, geen vesperon --> geen acolyte ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Aksharah schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:22:
[...]

True True

Ben zelf zwaar geminderd met het spelen van wow maar kan er ook niet mee stoppen :P
Ben zelf bezig met een vriend van me op dit moment met een nederlandse community die zich eerst gewoon gaat richten op 10 man content, zonder retards en kinderen.
Ben laatste weken bezig met een website en een forumpje en hoop zo een gezellige nederlanse community op te richten die gewoon casual 2x (3x) in de week gaat raiden om zo wat content te zien.
Enigste probleem is dat op de server waar we nu op zitten, vol zit met kinderen, 1337 volk, hiter fans etc
dus we zouden moeten verhuizen naar andere (pvp) server.
Als mensen geintreseerd zijn laat dan maar wat van je horen :)
Klinkt op zich als een goed plan. Ik zit met wat vrienden op Deathwing ( PvP realm ).
Op elke server zitten natuurlijk kinderen maar hier valt het wel aardig mee. En het is wel gezellig op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MrVegeta schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:34:
[...]

Ik heb maar niet verder gelezen, retards komen niet in (goede) HC guilds.
Misschien niet, maar voor een deel klopt het natuurlijk wel wat 'ie zegt. Retards komen niet in HC guilds maar uiteindelijk is het wel zo dat zij voornamelijk spul eerder killen omdat ze er domweg meer tijd op spenderen. Dat verder iedere andere guild net zo goed is is natuurlijk wel onzin. :)

Onze guild spendeert traditioneel niet al teveel tijd aan guides. We lezen door welke abilities er zijn en hoe dat effect heeft op de raid. Tactieken verzinnen we zelf wel. Doorgaans betekent dat dat we met een minimaal aantal raiding uren per week (slechts 18 tegenover 27 voor de top guilds op de server) toch relatief snel progress boeken, domweg omdat we niet blind uitgaan van een tactiek maar een tactiek kiezen die het beste past bij onze guild en raid setups. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:29

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC

Nou nee.. Ensidia leveren geen tactics an-sich, die komen in het algemeen rechtstreeks van mensen die streams van de ptr gebruiken, en/of mensen die ptr encounters bediscusieren. Verder is Ensidia zeker een top-guild, maar dan doe je andere guilds nogal tekort; guilds alla Inner Sanctum, Method, Vodka, For the Horde, Premonition e.d. zijn absoluut niet slecht te noemen. En Ensidia heeft echt niet alle world firsts op de hard-mode achievements; geen Immortal, geen Sart-3D en geen Malygos-6m.

En nergens tactics lezen, dan moet je op de PTR testen, en als een van de eerste bij de te testen boss zijn, want alleen dan heb je geen tactics. Als er ook maar iemand /1 leest, of een site alla mmo-champion.com bezoekt, dan kan hij al tactics lezen, en dat beinvloed je raid in grote mate. Dus om vanaf 0 naar een boss te gaan is mogelijk, alleen moet je geen mensen meenemen die veel met wow bezig zijn en fansites e.d. lezen, op de ptr zijn geweest, en geen vrienden hebben die de boss al neergelegt hebben (dan krijg je weer 'hey, hoe doen jullie dat?' vragen, waardoor je weer tactics van anderen krijgt).

Dus tja, om als 'hardcore' gezien te willen worden, of als je realm firsts wil halen, dan zul je tactics moeten lezen, op de ptr bezig moeten zijn, en je van te voren inlezen op de boss abilities, als je dat niet doet, dan killed een guild die dat allemaal wel doet een boss lang voor jij het hebt uitgevogelt.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:07
De huidige situatie is in ieder geval beter dan Vanilla wow waar maar een paar procent uberhaupt de end-tier zag.
En ook maar een paar procent uberhaupt end-game probeerde, maw: het grootste deel van de mensen die wilde raiden zag de meeste content, nu raid iedereen, ook de mensen die daarvoor geen interesse hadden omdat het praktische gratis epics oplevert, niet echt een verbetering (alleen voor degene die primair voor ger spelen).

Blizzard has wat mij betreft gewoon een gear vendor op kunnen zetten en de content interessant kunnen laten, dan had iedereen er tenminste wat aan gehad, nu voelt het alsof het spel zich alleen nog maar richt op mensen die met de minimale hoeveelheid inzit gear willen verzamelen waar ze niet eens wat aan hebben (het stomme is dat daardoor de gear devaluatie zo groot is dat iedereen met die gear rondloopt, waardoor de gear fetisjisten nog niets hebben aan hun nieuwe paarse pixeltjes)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:55:
[...]
Klinkt op zich als een goed plan. Ik zit met wat vrienden op Deathwing ( PvP realm ).
Op elke server zitten natuurlijk kinderen maar hier valt het wel aardig mee. En het is wel gezellig op zich.
Mjah ik zit al sinds de opening op Deathwing (nog steeds in hetzelfde gilde) en heb toch al een hoop idioten voorbij zien komen hier.

Gisteren nog uit een pug groep gekickt omdat ik een lock met een grote bek weigerde te healen. Na iedere groep tapte hij naar 0 health en dan schreeuwen om healing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksharah
Hydra schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 14:34:
Sorry hoor, maar ik snap dit echt niet. Kwaliteit content omlaag gegaan? Complete onzin.
Vanila wow die kwaliteit was veel beter vond ik, niet op grafisch gebied natuurlijk maar vond het wel beter dan TBC of Wotlk.
Ook de content (raids, pvp) was veel leuker om te doen dan in TBC.

Voorbeeld:
Vroeger moeste je diehard wezen om grand marshal of high warlord te worden, in TBC kon elke retard 10 potjes arena's doen per week en nog leuk spul krijgen.
Pvp sets waren ook verschillend tussen horde en alliance, die arena gear was gewoon pve spul met een nieuwe kleurtje. Das 5 min voor een designer.

Persoonlijk is er lekker veel tijd gestopt in het designen van northrend zelf en de questen in wotlk maar ik mis iets.
Alle gear lijkt op elkaar, ik heb tijdens het levelen wel 10 verschillende shoulders en dergelijk wat op elkaar lijkt. Vind dat daar gewoon geen tijd aan is besteed en dat had je in vanila wel wat meer.
Maarja dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panicmonger

Dit klopt dus helemaal niet. Ten eerste kan niet iedereen bijvoorbeeld Naxxramas (pre-TBC) of SWP clearen, hoe lang ze er ook over doen. Sommige mensen snappen bepaalde dingen gewoon niet of zijn gewoon plain bad. En dat Ensidia de enige top guild is is bull. Ze publiceren tactics niet meteen na boss kills en guilds als Method en Last Resort gebruiken hun eigen tactics en killen bosses voor tactics uit zijn.

En ik zie Ensidia helemaal niet meer als een guild, het is tegenwoordig gewoon een "sponsored entity" en dat is zonde. Ik vind hun kills niet eens meetellen in de world rankings. Gelukkig zijn er ook nog guilds die op een hoog level raiden en het niet alleen voor de $ doen.

Ook zou ik graag weten wat jullie vinden van het feit dat de Black en Plagued Proto-drakes uit het spel worden gehaald in 3.1, terecht/onterecht en waarom.

[ Voor 0% gewijzigd door Panicmonger op 11-03-2009 15:22 . Reden: Typo! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Panicmonger schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:13:
[...]

Ook zou ik graag weten wat jullie vinden van het feit dat de Black en Plagued Proto-drakes uit het spel worden gehaald in 3.1, terecht/onterecht en waarom.
Uhm, opzich terecht natuurlijk... die achievements zijn gemaakt voor een bepaald 'lvl' gear/talents... En het zijn natuurlijk 310% drakes, dus vind niet dat je die straks 'gemakkelijk ff kunt halen' met ulduar geared raids... Heb zelf niks met achievements en dat ze wat sneller zijn dan de meeste mounts zal me ook aan m'n reet roesten... Dus mij boeit 't me niet zoveel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Terecht, is imo een beloning voor "skill"
Niet dat de mount me veel boeit though

Hoe je skill definieert is punt 2

[ Voor 5% gewijzigd door ImdaMned op 11-03-2009 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:07
Ik zie de vergelijking met de za beer iig niet, het wordt na 3.1 niet ineens makkelijker de achievements te halen voor die drakes (op misschien dps fights zoals maly na), healing en tanking wordt generfd dus het zal (zeker in het begin) misschien wel moeilijker worden.

Ik hoef in principe alleen nog immortal, we hebben al meerdere raids gehad waar slechts 1 dead voorkwam, maar het grootste deel daarvan was dc-gerelateerd, en het is nu niet dat er na 3.1 minder dc's zullen zijn, maar het is en blijft een achievement waar geluk ook een rol speelt en dus niet triviaal.

Maar ja, er is nog genoeg tijd als ik naar de ptr client kijk (al heeft blizzard de neiging nu om dingen te rushen)

[ Voor 5% gewijzigd door blouweKip op 11-03-2009 15:33 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

blouweKip schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:30:
[...]

Ik zie de vergelijking met de za beer iig niet, het wordt na 3.1 niet ineens makkelijker de achievements te halen voor die drakes (op misschien dps fights zoals maly na), healing en tanking wordt generfd dus het zal (zeker in het begin) misschien wel moeilijker worden.

Ik hoef in principe alleen nog immortal, we hebben al meerdere raids gehad waar slechts 1 dead voorkwam, maar het grootste deel daarvan was dc-gerelateerd, en het is nu niet dat er na 3.1 minder dc's zullen zijn.

Maar ja, er is nog genoeg tijd als ik naar de ptr client kijk (al heeft blizzard de neiging nu om dingen te rushen)
Hoe kom je daar nou bij, Blizzard is één van de weinige developers die iets pas uitbrengen na 1000 checks (of bedoel je patches voor WoW, ook dan vind ik het een rare uitspraak hoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:05
[...]
Deze drakes gaan er uit, maar voorzover ik weet komen er nieuwe terug voor andere hard-mode achievements. Dus vindt het wel terecht, die drakes zijn voor de "elite" raiders, niet voor de groep die met nieuwe gear uit Ulduar alsnog die draakjes gaat halen.
When 3.1 goes live, the rewards for “Glory of the Raider” and “Heroic: Glory of the Raider” are being removed. These achievements will still be active, however, players will no longer receive the Plagued Proto-Drake or Black Proto-Drake for completing them. Similar to our decision to remove the Amani War Bear from Zul’Aman, the goal is to ensure that such mounts retain a degree of rarity in the game; and with raids progressing into Ulduar in patch 3.1, we feel obtaining the rewards for “Glory of the Raider” and “Heroic: Glory of the Raider” would be somewhat trivialized. For this reason we will be offering new fast mounts (310 speed) as rewards for completing select achievements associated with 10 and 25-player Ulduar.
... Net zoals ik pas samen met een vriend die mount uit heroic sethek ben wezen halen... ;)

[ Voor 38% gewijzigd door cannibal op 11-03-2009 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panicmonger
blouweKip schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:30:
[...]

Ik hoef in principe alleen nog immortal, we hebben al meerdere raids gehad waar slechts 1 dead voorkwam, maar het grootste deel daarvan was dc-gerelateerd, en het is nu niet dat er na 3.1 minder dc's zullen zijn.

Ik denk persoonlijk dat het is om de wat fanatiekere raiders een leuke beloning to geven die purely cosmetic is, net als de Gladiator drakes, zeker omdat nu jan en alleman alles kunnen killen.

En ja, The Immortal is gruwelijk irritant, zo hadden wij iemand die disconnecte tijdens Sapphiron en als resultaat dus gekilled werd door Frostblast. Of een healer die de ranged tanks op 4HM moet healen disconnect en er dan meteen een void zone onder hem spawned..., en zo kan ik je nog tal van voorvallen noemen. Gelukkig is het afgelopen zondag dan eindelijk gelukt en ik hoop dat we in Ulduar geen soortgelijke achievement krijgen, dat zou echt bullcrap zijn. Teveel RNG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
MrVegeta schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:33:
[...]

Hoe kom je daar nou bij, Blizzard is één van de weinige developers die iets pas uitbrengen na 1000 checks (of bedoel je patches voor WoW, ook dan vind ik het een rare uitspraak hoor).
Patch 3.0.8 was anders toch wel een van de slechtste patches die ze ooit hebben uitgebracht. Voor Blizzards doen veel hotfixes en een snelle 3.0.9 patch er achteraan kom dingen te corrigeren.

Om maar een ding te noemen: Wintergrasp dat op alle (??) realms zorgde voor een servercrash. En dan kwam dat niet door lag ofzo zoals nu wel veel het geval is op drukke servers :)
Panicmonger schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:38:
[...]

Ik denk persoonlijk dat het is om de wat fanatiekere raiders een leuke beloning to geven die purely cosmetic is, net als de Gladiator drakes, zeker omdat nu jan en alleman alles kunnen killen.

En ja, The Immortal is gruwelijk irritant, zo hadden wij iemand die disconnecte tijdens Sapphiron en als resultaat dus gekilled werd door Frostblast. Of een healer die de ranged tanks op 4HM moet healen disconnect en er dan meteen een void zone onder hem spawned..., en zo kan ik je nog tal van voorvallen noemen. Gelukkig is het afgelopen zondag dan eindelijk gelukt en ik hoop dat we in Ulduar geen soortgelijke achievement krijgen, dat zou echt bullcrap zijn. Teveel RNG.
Disconnects hebben echt helemaal niks met RNG te maken :) Maar je hebt wel gelijk dat sommige achievements teveel op de RNG leunen. Disconnects zijn gewoon domme pech imo. Dat er dan toevallig een voidzone onder iemand terecht komt ofzo ... gevolg van de domme pech. Kan je weinig aan doen zelf, hooguit iemand meenemen waarvan je weet dat ie niet (vaak) disconnect :)

[ Voor 46% gewijzigd door redfoxert op 11-03-2009 15:43 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panicmonger
redfoxert schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:40:
[...]

Disconnects hebben echt helemaal niks met RNG te maken :) Maar je hebt wel gelijk dat sommige achievements teveel op de RNG leunen. Disconnects zijn gewoon domme pech imo. Dat er dan toevallig een voidzone onder iemand terecht komt ofzo ... gevolg van de domme pech. Kan je weinig aan doen zelf, hooguit iemand meenemen waarvan je weet dat ie niet (vaak) disconnect :)
Nouja, disconnects zijn niet altijd client side, dus het kan wel redelijk RNG based zijn. Ik disconnect bijvoorbeeld nooit maar werd tijdens de raid waar we The Immortal kregen ook van de server gegooid, terwijl VT gewoon bleef werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Aksharah schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:13:
[...]
Alle gear lijkt op elkaar, ik heb tijdens het levelen wel 10 verschillende shoulders en dergelijk wat op elkaar lijkt. Vind dat daar gewoon geen tijd aan is besteed en dat had je in vanila wel wat meer.
Maarja dat is mijn mening.
Ik ben erg blij dat ze geen weken tijd hebben gestopt in het designen van lowbie gear die niemand gebruikt. Van mij mogen ze voor die level-gear best bestaande designs hergebruiken. Dan kunnen ze, zoals je zelf ook al zegt, veel meer tijd besteden aan het ontwerpen van de wereld en quests, wat veel belangrijker is.

Dat ze qua raids een steekje hebben laten vallen.. tja, daar is iedereen het wel over eens.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 11-03-2009 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lTw368I6G1lIQdb53zdPcN0h/full.gif

Daar gaan we weer :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.