Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panicmonger
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11-2024
blouweKip schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:30:
[...]

Ik zie de vergelijking met de za beer iig niet, het wordt na 3.1 niet ineens makkelijker de achievements te halen voor die drakes (op misschien dps fights zoals maly na), healing en tanking wordt generfd dus het zal (zeker in het begin) misschien wel moeilijker worden.

Ik hoef in principe alleen nog immortal, we hebben al meerdere raids gehad waar slechts 1 dead voorkwam, maar het grootste deel daarvan was dc-gerelateerd, en het is nu niet dat er na 3.1 minder dc's zullen zijn.

Maar ja, er is nog genoeg tijd als ik naar de ptr client kijk (al heeft blizzard de neiging nu om dingen te rushen)
Ik denk persoonlijk dat het is om de wat fanatiekere raiders een leuke beloning to geven die purely cosmetic is, net als de Gladiator drakes, zeker omdat nu jan en alleman alles kunnen killen.

En ja, The Immortal is gruwelijk irritant, zo hadden wij iemand die disconnecte tijdens Sapphiron en als resultaat dus gekilled werd door Frostblast. Of een healer die de ranged tanks op 4HM moet healen disconnect en er dan meteen een void zone onder hem spawned..., en zo kan ik je nog tal van voorvallen noemen. Gelukkig is het afgelopen zondag dan eindelijk gelukt en ik hoop dat we in Ulduar geen soortgelijke achievement krijgen, dat zou echt bullcrap zijn. Teveel RNG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
MrVegeta schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:33:
[...]

Hoe kom je daar nou bij, Blizzard is één van de weinige developers die iets pas uitbrengen na 1000 checks (of bedoel je patches voor WoW, ook dan vind ik het een rare uitspraak hoor).
Patch 3.0.8 was anders toch wel een van de slechtste patches die ze ooit hebben uitgebracht. Voor Blizzards doen veel hotfixes en een snelle 3.0.9 patch er achteraan kom dingen te corrigeren.

Om maar een ding te noemen: Wintergrasp dat op alle (??) realms zorgde voor een servercrash. En dan kwam dat niet door lag ofzo zoals nu wel veel het geval is op drukke servers :)
Panicmonger schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:38:
[...]

Ik denk persoonlijk dat het is om de wat fanatiekere raiders een leuke beloning to geven die purely cosmetic is, net als de Gladiator drakes, zeker omdat nu jan en alleman alles kunnen killen.

En ja, The Immortal is gruwelijk irritant, zo hadden wij iemand die disconnecte tijdens Sapphiron en als resultaat dus gekilled werd door Frostblast. Of een healer die de ranged tanks op 4HM moet healen disconnect en er dan meteen een void zone onder hem spawned..., en zo kan ik je nog tal van voorvallen noemen. Gelukkig is het afgelopen zondag dan eindelijk gelukt en ik hoop dat we in Ulduar geen soortgelijke achievement krijgen, dat zou echt bullcrap zijn. Teveel RNG.
Disconnects hebben echt helemaal niks met RNG te maken :) Maar je hebt wel gelijk dat sommige achievements teveel op de RNG leunen. Disconnects zijn gewoon domme pech imo. Dat er dan toevallig een voidzone onder iemand terecht komt ofzo ... gevolg van de domme pech. Kan je weinig aan doen zelf, hooguit iemand meenemen waarvan je weet dat ie niet (vaak) disconnect :)

[ Voor 46% gewijzigd door redfoxert op 11-03-2009 15:43 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panicmonger
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11-2024
redfoxert schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:40:
[...]

Disconnects hebben echt helemaal niks met RNG te maken :) Maar je hebt wel gelijk dat sommige achievements teveel op de RNG leunen. Disconnects zijn gewoon domme pech imo. Dat er dan toevallig een voidzone onder iemand terecht komt ofzo ... gevolg van de domme pech. Kan je weinig aan doen zelf, hooguit iemand meenemen waarvan je weet dat ie niet (vaak) disconnect :)
Nouja, disconnects zijn niet altijd client side, dus het kan wel redelijk RNG based zijn. Ik disconnect bijvoorbeeld nooit maar werd tijdens de raid waar we The Immortal kregen ook van de server gegooid, terwijl VT gewoon bleef werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:56
Aksharah schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:13:
[...]
Alle gear lijkt op elkaar, ik heb tijdens het levelen wel 10 verschillende shoulders en dergelijk wat op elkaar lijkt. Vind dat daar gewoon geen tijd aan is besteed en dat had je in vanila wel wat meer.
Maarja dat is mijn mening.
Ik ben erg blij dat ze geen weken tijd hebben gestopt in het designen van lowbie gear die niemand gebruikt. Van mij mogen ze voor die level-gear best bestaande designs hergebruiken. Dan kunnen ze, zoals je zelf ook al zegt, veel meer tijd besteden aan het ontwerpen van de wereld en quests, wat veel belangrijker is.

Dat ze qua raids een steekje hebben laten vallen.. tja, daar is iedereen het wel over eens.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 11-03-2009 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lTw368I6G1lIQdb53zdPcN0h/full.gif

Daar gaan we weer :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.