Ik denk persoonlijk dat het is om de wat fanatiekere raiders een leuke beloning to geven die purely cosmetic is, net als de Gladiator drakes, zeker omdat nu jan en alleman alles kunnen killen.blouweKip schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:30:
[...]
Ik zie de vergelijking met de za beer iig niet, het wordt na 3.1 niet ineens makkelijker de achievements te halen voor die drakes (op misschien dps fights zoals maly na), healing en tanking wordt generfd dus het zal (zeker in het begin) misschien wel moeilijker worden.
Ik hoef in principe alleen nog immortal, we hebben al meerdere raids gehad waar slechts 1 dead voorkwam, maar het grootste deel daarvan was dc-gerelateerd, en het is nu niet dat er na 3.1 minder dc's zullen zijn.
Maar ja, er is nog genoeg tijd als ik naar de ptr client kijk (al heeft blizzard de neiging nu om dingen te rushen)
En ja, The Immortal is gruwelijk irritant, zo hadden wij iemand die disconnecte tijdens Sapphiron en als resultaat dus gekilled werd door Frostblast. Of een healer die de ranged tanks op 4HM moet healen disconnect en er dan meteen een void zone onder hem spawned..., en zo kan ik je nog tal van voorvallen noemen. Gelukkig is het afgelopen zondag dan eindelijk gelukt en ik hoop dat we in Ulduar geen soortgelijke achievement krijgen, dat zou echt bullcrap zijn. Teveel RNG.