cannibal schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 16:10:
Ik had mijn geld all ongeveer terug van de enchanting materialen (80%+ denk ik)
Dus verkopen gems was niet te slecht. Medium populated server dus misschien niet te veel concurrentie, maar de heb met 18 JC-tokens de hoogst verkopende (niet AH-recipes) gekocht en gewoon alles undercut en go. 3/4 verkocht, wat ik nog over had (had al winst) nogmaals op AH maar dan gewoon cheap (dus 10-15g lager dan alles en iedereen, toen ook die gems kwijt, vooral groen/paars was dat dacht ik).
Maar goed, als ik goed kan blijven verdienen schaf ik me wel wat betere recipes aan. Maar sovereign was bij ons ook inderdaad. 3.5/4k voor de recipe op AH.
En mijn andere versie (kopen van stacks of gems) vereist geen recipes voor je gems, alleen wat mazzel dat er andere JC's zijn die van hun groene zooi afwillen.
Met name Monarch Topaz en Twilight Opal verkoopt pas echt lekker als je de worlddrop recipe's hebt. Rood verkoopt altijd wel. Voor groen heb ik nu een paar redelijke recipe's (jagged, enduring), maar veel blijft het niet. Blauw is, op de +24 sta die voor een schijntje verkoopt, aan de straatstenen niet kwijt te raken

Geel is alleen hit/crit interessant, maar daar is nu zoveel concurrentie voor dat de prijs naar 30-40G gezakt is.
Ik begon pas echt wat te verdienen toen ik de purified TO, sovereign TO, etched MT en inscribed MT had gekocht (op aanraden van ImdamNed), maar dat heeft me wel ruim 6K gekost.
Vergeet ook niet de tijd die je erin investeert

Het AH'en, craften, dissen, etc kost gewoon tijd. Winst maken is dus niet alles, je moet kijken naar je winst/uur. Anders kun je net zo goed gaan farmen en 300G/uur verdienen.
En trouwens: Als je undercut, doe dat dan alsjeblieft niet voor 10-15G

Daar heb ik zo'n pokkehekel aan en je gooit je eigen glazen in, want de prijzen kelderen als je dat doet. HEt maakt ook niet uit, mensen kopen toch de goedkoopste, of die nu 1G goedkoper is of 15.
[
Voor 13% gewijzigd door
Bosmonster op 04-03-2009 16:29
]