Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:39
RaseriaN schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:19:
[...]

Had jij niet eerst een Dwarf Hunter? :P
FEMALE darf hunter ja !

Newbie is niet per definitie slecht. Betekend alleen dat je nieuw in het spel bent. (mompelt iets over een lvl 54 hunter + pet die rank 1 claw heeft...) Pet abilities, woddafok? Owja, die hunter moet ook nog korrak killen in AV : D

Wanneer je dit gedrag daarentegen op lvl 80 vertoond, dan ben je een n00b, noob, nub etc. En dat is WEL slecht : P. In een decent guild terechtkomen helpt hier btw wel erg bij. Zonder m'n huidige guild was ik allang gestopt en wat ik de typische huntard geweest.
Paprika schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:22:
De meeste top PvE guilds zijn horde. Tja, de gnomes verpesten het op alliance side. ;)
1e guild die alles gekilled had was ensidia (horde)
De 8 guilds daarna waren alliance.

retard factor bij alliance valt dus wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Earthen Ring is horde in de minderheid en van de top 5 van guilds zijn er toch 3 horde. Het is inderdaad wel zo dat de gemiddelde leeftijd in onze guild 25+ is en dan wordt er ook verondersteld dat je je volwassen gedraagd. Plus het is een RP server dat staat ( niet altijd ) gegarandeerd voor al iets oudere spelers. Iedereen is altijd welkom bij ons en gedraag je je niet dan ga je eruit en als ik me niet vergis gaat dat zo bij elke guild zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:33:
[...]

En dat T8 gebeuren, sorry daarvoor was voor de koffiepauze begonnen met typen ;)
Het is je vergeven, maar...

Always start the day with...coffee!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:34:
[...]
Zonder m'n huidige guild was ik allang gestopt en wat ik de typische huntard geweest.
[...]
Jammer.
Om het niet helemaal een useless post te laten, maak ik maar gelijk reclame :P
We hebben nederlands Horde nodig op Trollbane.
Omdat TiC met het uitkomen van Ulduar redelijk fanatiek de nieuwe PvE content in gaat duiken, met hopelijk 4/5 raidavonden in de week, willen we onze raidersgroep uitbreiden. We zijn op zoek naar getalenteerde en fanatieke** Nederlandstalige spelers die interesse in 1 van de onderstaande openstaande raidersspot.

1 Warlock
1 Shadowpriest
1 Oomkin
1 Elemental shaman
1 Enhancement shaman
1 Resto shaman
1 Holy Paladin
1 Warrior (dps)
1 Deathknight (dps)

Het werkt het beste als je eerst ingame contact opneemt met Paling (bij voorkeur) of Laeh voordat je een apply maakt op het forum. Ook kan je contact zoeken via een PM op dit forum.

** Als je in T7.5 gear niet meer dan 2k dps eruit weet te persen op Patchwerk: doe geen moeite.
** Stel je bent "DPS" en je weet niet wat je hitcap is op PvE raidbosses: doe geen moeite.
** Heb je je gear niet fatsoenlijk enchant, gebruik je verkeerde gems, heb je een PvP spec: doe geen moeite.
** Hunters en deathknights die in VOA25 uitkomen op 1200 dps (en ik kan hier zat namen noemen): doe geen moeite.
SMulTiE schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:49:
[...]

Wat, je voelt je schuldig dat je (in)direct verantwoordelijk bent voor het feit dat Troll nog speelt?
Ik zal er mee moeten leren leven.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2009 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat, je voelt je schuldig dat je (in)direct verantwoordelijk bent voor het feit dat Troll nog speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:20
ImdaMned schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:34:
[...]
1e guild die alles gekilled had was ensidia (horde)
De 8 guilds daarna waren alliance.
WOTLK tel ik niet mee. Ik zat eigenlijk aan classic te denken (vooral Naxxramas, toen al als 1e gecleared door Nihilum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 21:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Paprika schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:53:
[...]

WOTLK tel ik niet mee. Ik zat eigenlijk aan classic te denken (vooral Naxxramas, toen al als 1e gecleared door Nihilum).
Nihilium = WoW Vanilla
Nihilium & SK Gaming = TBC
Ensidia = Wotlk

Enside is merge van nihilium en Sk Gaming.

Misschien dat ik het mis heb maar het feit dat er daarna tig alliance guilds waren die na hun de boel clearde zou dit geen probleem mogen zijn vind ik

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
ShadowBumble schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:56:
[...]
Nihilium = WoW Vanilla
Nihilium & SK Gaming = TBC
Ensidia = Wotlk
Waar ik op doelde is dat ze er al zo lang met veel world-firsts zijn. Meh :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ach, zie het als toeval dat de beste PvE spelers horde zijn ge(re)rolled.....

[ Voor 6% gewijzigd door Smultie op 04-03-2009 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:46:
[...]

Jammer.
Omdat TiC met het uitkomen van Ulduar redelijk fanatiek de nieuwe PvE content in gaat duiken, met hopelijk 4/5 raidavonden in de week, willen we onze raidersgroep uitbreiden. We zijn op zoek naar getalenteerde en fanatieke** Nederlandstalige spelers die interesse in 1 van de onderstaande openstaande raidersspot.

1 Warlock
1 Shadowpriest
1 Oomkin
1 Elemental shaman
1 Enhancement shaman
1 Resto shaman
1 Holy Paladin
1 Warrior (dps)
1 Deathknight (dps)

Het werkt het beste als je eerst ingame contact opneemt met Paling (bij voorkeur) of Laeh voordat je een apply maakt op het forum. Ook kan je contact zoeken via een PM op dit forum.

** Als je in T7.5 gear niet meer dan 2k dps eruit weet te persen op Patchwerk: doe geen moeite.
** Stel je bent "DPS" en je weet niet wat je hitcap is op PvE raidbosses: doe geen moeite.
** Heb je je gear niet fatsoenlijk enchant, gebruik je verkeerde gems, heb je een PvP spec: doe geen moeite.
** Hunters en deathknights die in VOA25 uitkomen op 1200 dps (en ik kan hier zat namen noemen): doe geen moeite.
Krijg er gelijk zin in :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
wut 2 dps dk's die altijd aanwezig zijn niet genoeg? :P
of wil je gewoon alle 3 de buffs :P

SHOO OUR LEWTS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Roeligan schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:01:
[...]

In vanilla was het altijd andersom, Kiddies vonden het "stoer" om de "dark side" te kiezen.
Heb je kiddo's ooit wel eens op een orc female zien fappen? Of een undead female? Of een tauren female? :+

Sinds de blood elves zijn geintroduceerd is 't kido gehalte helaas wel omhoog gegaan :(

Edit: Spuit elf zie ik al :+
ShadowBumble schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:33:
[...]

Misschien als je op Magteridon zit waar ongeveer alleen maar horde zit je dezelfde dingen mee maakt maar over het algemeen is de Horde community kleiner op servers dan de alliance en zal hier dus ook " minder " last van hebben terwijl het verhoudingswijs hetzelfde zal zijn.
Als je op Magtheridon - Horde zit dan zit je daar waarschijnlijk omdat je á la de Heineken reclame gillend achter je PCtje zit als Kungen voorbij rent :P

[ Voor 41% gewijzigd door Snappie88 op 04-03-2009 12:06 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaseriaN schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:57:
[...]

Je hebt bij de Horde ook gruwelijke kinderen en zeikerds hoor.. maar de rest is gewoon net een tandje ouder of wat volwassener en is daarom ook niet zo snel op zn tenen getrapt. Imho Fact :Y)
n en daarna op je gemak opnieuw beginnen met sparen voor items. :)
Heb 't ff voor je gefixed ;)

Heb een lvl 60 human warrior waarmee ik een tijdje gespeeld heb, realm Darksorrow, geen idee of het nou de realm was maar heb ervaring met Horde op 4 realms, en toch waren die mensen altijd net wat relaxter. Wat Ras zegt rotte appels heb je overal, maar als Horde had ik er overall toch minder last van.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Horde – Alliance discussie zal altijd blijven. Ik speel zelf alliance en heb eigenlijk bijna alleen maar goede ervaringen met pugs. Ik ben ooit begonnen als horde en dat beviel iets minder... Ik ken ook zat mensen die alliance zijn gerolled omdat ze de kinderachtige horde spelers zat waren. Hetzelfde geldt natuurlijk ook andersom, het is maar net wie je tegenkomt. Ik ken mensen die mijn server zijn verlaten om naar een betere server te gaan, ik ken ook mensen die hier zijn gekomen omdat ze een betere server zochten ;)

Ik heb nog ergens een horde orc warrior en een koe druid. Mis mn maatjes te veel als ik daarop speel, uiteindelijk is dat voor mij (en voor veel anderen) de reden dat ik nog steeds speel: sociale aspect > al het andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
demotivatie: Je speeld dan met trol in de guild :P
Savageone schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:00:
[...]

wut 2 dps dk's die altijd aanwezig zijn niet genoeg? :P
of wil je gewoon alle 3 de buffs :P

SHOO OUR LEWTS :P
waarschijlijk replacement voor een ex-hunter }>

DK is trouwens echt te makkelijk, blijf me verbazen over hoe ik overal doorheen race, quests, elites, alliance (tenzij het pala's of hogere level dk's zijn)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Net even op een 2e account met een vriend 2 DKs levelen, dan verwacht je dat men nu toch wel kapt met die macros:
[12:13:59] [Y] [56:Misstizzydk]: Get over here now fatty!
/facepalm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:34
Gisteren voor het eerst Utgarde Pinnacle gedaan; gelijk heroic versie gedaan met een PuG. Ondanks een wipe op die boss met draak door whirlwind, toch de instance vrij vlotjes afgerond. Al met al best een leuke instance, niet te moeilijk. Echte uitdaging is eigenlijk alleen die boss met draak.

Daarna de gok maar eens gewaagd voor een eerste Naxx ervaring. :) Aangemeld voor een 25 mans PuG, met het idee dat een newbie DPS wat minder opvalt op zo'n grote groep i.p.v. slechts 10 man. Na lang wachten gingen we er toch aan beginnen: het werd de Plague Quarter. Aangezien het m'n eerste raidervaring was heb ik maar een beetje achter de groep aangehobbeld. Trash ging allemaal prima, eerste boss was een of andere mage met veel trash. Uiteindelijk zelf doodgegaan omdat er een offtank stierf, maar boss wel down. Heigan ook neer, alleen faalde ik hopeloos bij het dansen. Eerste keer, dus had slechts wat vage uitleg gekregen en viel dus bij de eerste dans dood neer. :P Ten slotte nog Loatheb gedaan, die was lekker simpel. Beetje pewpew en dood was ie. Uiteindelijk maar op een item kunnen rollen (rest allemaal shammy meuk) en verloren. Terecht ook, was een beetje de faalhaas van de groep (naja, niet de enige :P), maargoed wel veel lol gehad. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bokkie schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:14:
[...]

demotivatie: Je speeld dan met trol in de guild :P
Mjah, zit nu in een leuke guild en geen zin om te realm-transferen.

Wat mag je tegenwoordig meenemen trouwens met een realm-transfer? Alleen main bankslot en 5K per char ofzo? Dat zou sowieso een dure grap worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Bosmonster schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:21:
[...]
Wat mag je tegenwoordig meenemen trouwens met een realm-transfer? Alleen main bankslot en 5K per char ofzo? Dat zou sowieso een dure grap worden :P
20.000 gold (de reden waarom ik op mijn server vast zit... ik laat echt niet 85% op mijn oude server :().

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Proest _O-

Das een mooie lijstje met eisen :P

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Paprika schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:25:
[...]

20.000 gold (de reden waarom ik op mijn server vast zit... ik laat echt niet 85% op mijn oude server :().
Jij hebt meer dan 150K? Stoer man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
waarschijlijk replacement voor een ex-hunter }>
1st: DAMN YOU!
DK is trouwens echt te makkelijk, blijf me verbazen over hoe ik overal doorheen race, quests, elites, alliance (tenzij het pala's of hogere level dk's zijn)
2nd: binnen 3.5 dag op 80 zitten kan makkelijk (mijn dk is daar bewijs van, jaja no-life blabla etc :P), het kan waarschijnlijk sneller aangezien ik door alle allie's die ik tegen kwam in northend werd gekilled voor een achievement ( eerste dk in northend zijn was niet leuk ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootlock schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:25:
[...]

Proest _O-

Ik had laatst 1300 dps in Voa op m'n DK is dat dan wel genoeg? :+

Lijkt me hardstikke gezellig jammer alleen dat ik nu al 2 jaar in een heel relaxed guild zit zonder al teveel e-drama *afkloppen*

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Bosmonster schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:26:
[...]
Jij hebt meer dan 150K? Stoer man :D
http://www.gamersnet.nl/n...ikt_in_world_of_warcraft/
Daarom dus. :$

[ Voor 4% gewijzigd door Paprika op 04-03-2009 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Wootlock schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:25:
[...]

Proest _O-

Maar echt :P Lijkt mij eigenlijk vrij logisch als je hardcore gaat raiden dat je dat soort standaard dingen wel weet. Dat je dat nog erbij moet zetten tegenwoordig :P

Ik heb zin in 8-man Naxx vanavond, die Heroic Glory of the Raider kan ik wel vergeten, maar de normale moet wel te doen zijn. Alleen Sarth3D gaat lastig worden, gisteravond weer de hele avond gewhiped. Iemand die ons pijlers wil geven? We gaan continue dood bij de tweede draak... Setup drie tanks (2x Pala, 1x War), twee healers (Shammy + Priest / Pala / Druid) en rest DPS. DPS inwisselen voor een extra healer heeft men over nagedacht.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Snappie88 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:31:
[...]
We gaan continue dood bij de tweede draak...
Wie gaat er hier (meestal) dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Paprika schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:32:
[...]

Wie gaat er hier (meestal) dood?
Tank, of de DPS / tank die de portal in gaat (DPS War/DK/Pala bij ons meestal). Lijkt wel of de healers 't niet trekken, maar ik vrees dat als we dus een extra Healer meenemen we te weinig DPS hebben.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:37:
Lief dagboek,

......... very nice, zoals Boris zegt :Y)
eerste 3 letters had je goed.... B o r a t ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Snappie88 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:36:
[...]

Tank, of de DPS / tank die de portal in gaat (DPS War/DK/Pala bij ons meestal). Lijkt wel of de healers 't niet trekken, maar ik vrees dat als we dus een extra Healer meenemen we te weinig DPS hebben.
Ik zou zowieso pas in de portal gaan als de Acolyte van Vesperon er is. Tevens zou de healer die mee gaat in de portal toch geen problemen mogen hebben(?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Paprika schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:38:
[...]

Ik zou zowieso pas in de portal gaan als de Acolyte van Vesperon er is. Tevens zou de healer die mee gaat in de portal toch geen problemen mogen hebben(?).
We hebben maar twee healers hé ;) Dus die blijven allebei buiten, meestal gaat een Enh. Shammy or Ret Pally mee de portal in.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:37:
eerste 3 letters had je goed.... B o r a t ..
Het was vroeg en ik zit bij een klant, mijn excuses meneer :Y)

Ik was gewoon blij dat ik eindelijk Inscription op 400 had staan en die enchant kon maken. Verder blijft het een crap profession hoor.. enige wat eventueel leuk is op het moment zijn de Vellums. Misschien maar eens de markt proberen te gaan domineren door op te kopen en te resellen.

Zal goed in elkaar gaan zakken, die Glyph markt, zodra Dual Spec komt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Mmmm tja, bij ons is het een caster setup waarbij 1 elemental shaman een resto shaman in elemental spec is met resto gear, dus hij is onze extra healer voor portals/twilight debuff phase.

Tevens was mij dit de 1e x niet opgevallen omdat ik me toen te erg naar lvl 80 haaste:
Afbeeldingslocatie: http://f.imagehost.org/0014/noth.png

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:15:
Net even op een 2e account met een vriend 2 DKs levelen, dan verwacht je dat men nu toch wel kapt met die macros:
[12:13:59] [Y] [56:Misstizzydk]: Get over here now fatty!
/facepalm
Argh!!! /wrist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben er 3 dagen op zitten wipen, de controle was er vrij snel, alleen mag er niets fout gaan.
Sarth 3.10 setup
DK tank (is eigenlijk een must, veel eigen cooldowns, schijnt ook te kunnen met een Voidwalker, mits je juist gegearde locks hebt)
2 tanks (wij hadden 1 druid voor draken, pala voor adds)
2 healers (toevallig 2 keer priest)
0.5 shaman healer (die gaat healen als 1ste draak dood is)
1 Sp
1 Mage
1 Lock
0,5 elemental shaman
1 dps warrior

hier de wwslogs:
http://wowwebstats.com/hcw4seschyysi

onze "tactiek"
Nuke tenebron (zit rond 10 tot 20 %, als Shardon land)
Tenebron dood, vraag of je adds/whelps kan Aoe-en
Nuke Shardon
Vesperon land (shardon zit orn 50 % ofzo ??)
Shardon dood, dps warrior, dps en elemental shaman killen acolytes zodat de breaths minder hard aan komen)
Nuke Vesperon
Kill acolyte
Nuke Sarth

Jammergenoeg kan het op ieder punt verkeerd gaan als je niet oplet, enraged adds, flame wave, aoe taunt :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
Snappie88 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:31:
[...]

Maar echt :P Lijkt mij eigenlijk vrij logisch als je hardcore gaat raiden dat je dat soort standaard dingen wel weet. Dat je dat nog erbij moet zetten tegenwoordig :P

Ik heb zin in 8-man Naxx vanavond, die Heroic Glory of the Raider kan ik wel vergeten, maar de normale moet wel te doen zijn. Alleen Sarth3D gaat lastig worden, gisteravond weer de hele avond gewhiped. Iemand die ons pijlers wil geven? We gaan continue dood bij de tweede draak... Setup drie tanks (2x Pala, 1x War), twee healers (Shammy + Priest / Pala / Druid) en rest DPS. DPS inwisselen voor een extra healer heeft men over nagedacht.
neem een derde healing class mee die met hybrid spec ook goed kan healen(shammy ofzo), laat hem mee dps'en op de eerste draak en daarna ook op andere draken dps'en en zodra nodig is hem ook laten healen.
En als het kan een goed gegearde DK tank(unholy spec) meenemen die sarth tanked aangezien die heel veel van de breaths met z'n eigen skills kan tegengaan.

en neem een dps group mee die elkaar ondersteunen/buffen(dus of alleen melee of alleen ranged).

dit zou moeten helpen om hem neer te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

[...]
Jammer.

1 Warlock ...... etc
1 Deathknight (dps)

** Deathknights die in VOA25 uitkomen op 1200 dps (en ik kan hier zat namen noemen): doe geen moeite.
Pff... en ik maar denken dat ik het DK noob-niveau niet ontsteeg met mn 1500dps op dummies en 2500 op Patchwerk :)
Nog geen T7.5 gear, weet wel wat mn hitcap is, nog niet voldoende fatsoenlijke gems (heb teveel alts, dus moet kiezen welke resources ik waar in stop), speel alleen pve. Dus check / niet check etc.
Alleen heb ik een alliance char dus viel ik alleen al daarom af.

Goede nieuws is dat ik met jullie tips van 1.5k naar 2.2 - 2.8k dps gekomen ben. Dank!

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

@ 4fun en Savageone - Thanks voor de tips! Zal ze meenemen naar 't guildforum, ben immers al een flinke whinepost op aan het stellen :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 08:59:
1Drake up is een iets langer gevecht dan de normale Sart(+0) maar zeker niet moeilijk. Ik dacht dat je tenebron in leven laat als ik me goed voorheb. Ik weet niet hoever je staat in Sarth normaal maar ik zou het gewoon skippen en naar 1D gaan. 2D daar in tegen is een pain :p en 3D wil ik niet aan denken tot we 2D op farm hebben :)
1 Drake is inderdaad relatief simpel. We hebben 'em vorige week voor 't eerst gedaan, en het is de 1e try gelukt. Wel met iets van 15 doden ofzo, was een beetje een teringzooi :) Morgenavond gaan we 2D voor 't eerst proberen. Hopen dat deze keer iets minder mensen fuckups maken. Vorige keer gingen er echt te veel mensen dood door de flamewalls en fissures.
SnoeiKoei schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:28:
Schitterend altijd hoe horde spelers het gevoel hebben dat ze volwassener zijn dan allies (want daar komen dat soort uitspraken toch op neer) terwijl ze over precies dezelfde dingen klagen: dezelfde slechte pugs, dezelfde guild drama's etc.
Ik heb eerst een hele tijd alliance gespeeld, en ben daarna naar de horde kant gegaan op dezelfde server (in eerste instantie voor een PvP alt, maar daarna vond ik Horde leuker) en ik ben inderdaad van mening dat aan de horde kant een stuk minder kinderen rondliep. Komt voor een deel omdat Horde vooral in die tijd gewoon de underdog faction was. Nu is het verschil minder (belfs, buh), maar ik ben niet van mening dat het iets is wat gewoon verzonnen is.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens, nu we het hebben over gear etc:

Ik heb een lvl 80 NE rogue op Dunemaul, die m'n main is, en bezig is met gearen. Ik moet vanwege een slapende guild alles Puggen op het moment. Ik heb nu 8 epics (allemaal armor, waarvan 1 T7.5), en ben combat sword spec. HIermee doe ik nu rond de 2000 DPS raid buffed

Uiteraard is m'n prioriteit nu om betere wapens te krijgen (loop nog met de rep rewards van Ebon Knights (fang of truth) en Wyrmrest (reaper of dark souls), waarbij ik bezig ben om grasscutter te verkrijgen (als iemand nog een suggestie heeft voor een goede, makkelijk te krijgen mainhand met meer dan 120 DPS en goede stats, aarzel niet)

M'n armory is als volgt http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Dunemaul&n=Hakstral

en ja, ik weet dat ik nog een enchant moet op m'n gloves, maar welke is het best eig?
en als iemand nog ff naar m'n punten verdeling kan kijken, ik denk dat er nog wel wat mee te winnen valt namelijk (alweer een tijd geleden dat ik gerespecced ben, en het is enigszins een levelling build)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:06

BrZ

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:46:
Wij hebben er 3 dagen op zitten wipen, de controle was er vrij snel, alleen mag er niets fout gaan.
Sarth 3.10 setup
DK tank (is eigenlijk een must, veel eigen cooldowns, schijnt ook te kunnen met een Voidwalker, mits je juist gegearde locks hebt)
2 tanks (wij hadden 1 druid voor draken, pala voor adds)
2 healers (toevallig 2 keer priest)
0.5 shaman healer (die gaat healen als 1ste draak dood is)
1 Sp
1 Mage
1 Lock
0,5 elemental shaman
1 dps warrior

hier de wwslogs:
http://wowwebstats.com/hcw4seschyysi

onze "tactiek"
Nuke tenebron (zit rond 10 tot 20 %, als Shardon land)
Tenebron dood, vraag of je adds/whelps kan Aoe-en
Nuke Shardon
Vesperon land (shardon zit orn 50 % ofzo ??)
Shardon dood, dps warrior, dps en elemental shaman killen acolytes zodat de breaths minder hard aan komen)
Nuke Vesperon
Kill acolyte
Nuke Sarth

Jammergenoeg kan het op ieder punt verkeerd gaan als je niet oplet, enraged adds, flame wave, aoe taunt :P )
Hehe, heel anders dan wij het hebben gedaan.

2 tanks: druid op sarth, warrior (ik) op drakes + adds.
3 healers: priest (discipline), paladin en shaman
5 dps: 2x warrior (arms/fury), rogue, DK en paladin

Tactiek was simpel:
Nuke Tenebron
Nuke Shadron
Nuke Vesperon
Kill 2x acolyte met alle dps + shaman als healer
Kill Sartharion

Whelps + adds gingen vanzelf dood door de AoE abilities van iederen (cleave, whirlwind, divine storm, enz.) De DK ging redelijk vroeg al dood, maar dat bleek geen probleem te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Jullie laten liever de adds in de Portals leven, en dus outside dealt met de extra dmg 2.8k (Twilight Torment) dmg van de Vesprone bv. ?

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Amras schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 12:20:
Gisteren voor het eerst Utgarde Pinnacle gedaan; gelijk heroic versie gedaan met een PuG. Ondanks een wipe op die boss met draak door whirlwind, toch de instance vrij vlotjes afgerond. Al met al best een leuke instance, niet te moeilijk. Echte uitdaging is eigenlijk alleen die boss met draak.

Daarna de gok maar eens gewaagd voor een eerste Naxx ervaring. :) Aangemeld voor een 25 mans PuG, met het idee dat een newbie DPS wat minder opvalt op zo'n grote groep i.p.v. slechts 10 man. Na lang wachten gingen we er toch aan beginnen: het werd de Plague Quarter. Aangezien het m'n eerste raidervaring was heb ik maar een beetje achter de groep aangehobbeld. Trash ging allemaal prima, eerste boss was een of andere mage met veel trash. Uiteindelijk zelf doodgegaan omdat er een offtank stierf, maar boss wel down. Heigan ook neer, alleen faalde ik hopeloos bij het dansen. Eerste keer, dus had slechts wat vage uitleg gekregen en viel dus bij de eerste dans dood neer. :P Ten slotte nog Loatheb gedaan, die was lekker simpel. Beetje pewpew en dood was ie. Uiteindelijk maar op een item kunnen rollen (rest allemaal shammy meuk) en verloren. Terecht ook, was een beetje de faalhaas van de groep (naja, niet de enige :P), maargoed wel veel lol gehad. :*)
En jij vraagt je af waarom mensen zo'n hekel aan pugs hebben?

Undergearde mensen die niet eens de moeite nemen om tactics te lezen en/of video's te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrZ schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:11:
[...]

Hehe, heel anders dan wij het hebben gedaan.

2 tanks: druid op sarth, warrior (ik) op drakes + adds.
3 healers: priest (discipline), paladin en shaman
5 dps: 2x warrior (arms/fury), rogue, DK en paladin

Tactiek was simpel:
Nuke Tenebron
Nuke Shadron
Nuke Vesperon
Kill 2x acolyte met alle dps + shaman als healer
Kill Sartharion

Whelps + adds gingen vanzelf dood door de AoE abilities van iederen (cleave, whirlwind, divine storm, enz.) De DK ging redelijk vroeg al dood, maar dat bleek geen probleem te zijn :)
Wel een vreemde tactiek,je killt de acolytes als laatste ?
Je hebt 3 cooldowns zo te zien, hoe ga je die breaths overleven ?
En wel stoer dat jij 2 draken tankt terwijl je alle loslopende adds oppakt en op tijd heen en weer loopt voor flame waves.
Heb je WWS van de kill ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2009 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Zodra de 2e drake dood is doen de breaths nog maar ~20k damage, goed te overleven.

En in principe hadden we 5 cooldowns: survival instincts, barkskin, 2x hand of sacrifice en pain surpression.

WWS report trouwens: http://wowwebstats.com/w2nsnpdamqtnu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

:w boekje,

Zo gisteren na een lange avond zitten vergaderen over het opzetten van een 60-70er jaren avond, ging ik ff op WoW om wat te babbelen en andere dingen te bekijken (AH, guildbank).

Ik zag ineens een rogue met Hailfire lopen, tof ding, en we raakte aan de praat. Hij zocht nog wat mensen voor een simpel 5vs5 Arena team. Dus hij wat guildies en vrienden ge-invite. Liep al tegen 12 uur aan ofzo, en we konden aan de slag. Eerste groep die we bij ons hadden was, 2 rogue's, ikke feral druid, een lock, en retri paladin. Ja lol 5 dps dus... :)

Eerste 5 potjes dik verloren, kwamen ook steeds het zelfde team tegen die 2 healers bij zich had. Toen moest de paladin weg en hebben we voor de overige 5 potjes nog een feral druid geinvite. Dat ging op zich een stuk beter, ik was inmiddels ook geswitch van dps gear naar tank gear en bearform. Onze eerste winst kwam toen ook tegen een ander team, en die gingen heel snel neer. Het was inmiddels al bijna 1 uur woendagmorgen, en het stond dus 1 gewonnen 8 verloren. Op naar het laatste potje. En ja hoor weer dat 2 healer, 3 dps team die ons al 8 keer verslagen had. Maar nu concentreerde we ons op de shaman healer eerst, en ja hoor die ging snel plat, priest healer ging ook rap neer en yourtrully had plots 3 killing blows op z'n naam staan. 2de potje gewonnen van de 10.

En nu komt ie... het was 0:55. Een van de rogue's riep plots "wtf.. 1 win this week?!" toen ie op de Arena sheet keek. Bleek nu dat de week zich reset had, aargh.. dus volgens de scheet hadden we 9 potjes gedaan vorige week en 1tje deze week. Grrr... :(

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 10:51

chromeeh

the Gnome

Gisteren de Northrend Dungeon Master achievement gehaald :)

Daarna nog door Shattered Halls gerend, wat simpel.
Een lvl 72 shadow priest zocht mensen voor Shat Halls, ik had die achievement nog niet dus ach.
Hem gevraagt of hij een beetje kon healen indien nodig, uit eindelijk 8K ~ 9K healing ontvangen, meer was gewoon niet nodig :+

Vanochtend nog Dire East & Dire North gedaan, vanavond nog eens Dire West doen dan heb ik die achievement ook te pakken :)
Heerlijk om die oude instances weer eens te doen :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:10:
trouwens, nu we het hebben over gear etc:

Ik heb een lvl 80 NE rogue op Dunemaul, die m'n main is, en bezig is met gearen.

Uiteraard is m'n prioriteit nu om betere wapens te krijgen (loop nog met de rep rewards van Ebon Knights (fang of truth) en Wyrmrest (reaper of dark souls), waarbij ik bezig ben om grasscutter te verkrijgen (als iemand nog een suggestie heeft voor een goede, makkelijk te krijgen mainhand met meer dan 120 DPS en goede stats, aarzel niet)

en ja, ik weet dat ik nog een enchant moet op m'n gloves, maar welke is het best eig?
en als iemand nog ff naar m'n punten verdeling kan kijken, ik denk dat er nog wel wat mee te winnen valt namelijk (alweer een tijd geleden dat ik gerespecced ben, en het is enigszins een levelling build)
Ik weet niet of je m snel krijgt (droprate is mij niet bekend, maar een guildie had hem in 3 runs), maar
Greed (http://wow.allakhazam.com...l?witem=37693;source=live) lijkt me aardig.
Culling of Stratholme heroic runs.
Andere keuze hierbij kan dan Pride (http://wow.allakhazam.com...l?witem=40704;source=live) zijn, als je dan voor fistwapens all the way wil gaan tenminste :)
(Moet je wel sword specialization veranderen.)

N.B. Waarom in een levelling build voor riposte gekozen? Volgens mij doet dat - zeker bij wapens op lagere levels - amper damage?

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:34
shoombak schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:16:
[...]

En jij vraagt je af waarom mensen zo'n hekel aan pugs hebben?
Nee
Undergearde mensen die niet eens de moeite nemen om tactics te lezen en/of video's te kijken.
Undergeard valt wel mee geloof ik. Enige keer dat ik doodging door eigen schuld was bij Heigan, wist wat de bedoeling was alleen was ik net te laat met achter gemarkeerde raidmember aanlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 14-09 13:14
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:21:
[...]

Wel een vreemde tactiek,je killt de acolytes als laatste ?
Je hebt 3 cooldowns zo te zien, hoe ga je die breaths overleven ?
En wel stoer dat jij 2 draken tankt terwijl je alle loslopende adds oppakt en op tijd heen en weer loopt voor flame waves.
Heb je WWS van de kill ?
Wij hebben het ook op die manier gedaan. Door constant de portal in en uit te lopen verlies je veel dps en krijg je niet zoveel tijd op Shadron zelf. Onze ele shammy hielp gewoon mee met healen tijdens Shadron kill (dps moet wel oppassen dat ze zichzelf niet dood dpsen). Wat ook hielp was tijdens deze fase in het gevecht heroism te gebruiken ipv op de eerste drake (moet je wel genoeg dps hebben dat je 1e drake kan killen zonder 2e wave aan whelps). Nadat we op deze tactiek waren geswitched was ie binnen enkele tries dood.

Wij gebruikten dus ook 2.5 healer (ele/resto shammy) en 2.5 tank (DK die adds tankt, met name de whelps, maar rest v/d tijd gewoon mee dpst).

Edit: btw, volgens mij is het Vesperon's acolyte die imba breaths veroorzaakt, niet Shadron's. De breaths worden minder als Shadron doodgaat omdat zijn aura weggaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Thijs op 04-03-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Heroism was nog op cooldown van de vorige attempt, uiteindelijk hebben we het maar gebruikt toen Sarth op 20% was :+
Thijs schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:38:
Edit: btw, volgens mij is het Vesperon's acolyte die imba breaths veroorzaakt, niet Shadron's. De breaths worden minder als Shadron doodgaat omdat zijn aura weggaat.
Shadrons aura geeft 100% increased damage from fire, Shadrons acolyte geeft 50% increased damage from fire and shadow en Vesperons acolyte geeft 75% increased damage from shadow.

[ Voor 70% gewijzigd door BrZ op 04-03-2009 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Thijs schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:38:
[...]
Afbeeldingslocatie: http://raid.shadowstorm.nl/V/icon_giftoftwilight.png Gift of Twilight (Shadron Acolyte) - Increases Sartharions Fire damage by 50% and reduces damage taken by 100%.

Afbeeldingslocatie: http://raid.shadowstorm.nl/V/icon_twilighttorment.png Twilight Torment (Vesperon Acolyte) - This is applied to everyone in the raid. It increases all fire damage taken by 75%. It also causes everyone to take 2-3k damage anytime they attack or cast an offensive spell.

Beiden doen veel, maar de Acolyte van Vesperon is het "ergste".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

First there are the three auras. These are present from the start and disappear when the drakes die.

Power of Tenebron: +100% shadow damage taken
Power of Shadron: +100% fire damage taken
Power of Vesperon: -25% health
Note that the video is incorrect: the mobs do not gain 25% overall HP from Vesperon, it's an effect from Will of Sartharion.

There are also disciples spawned, one each for Shadron and Vesperon. While they are up, they have specific effects as well:

Disciple of Shadron: +50% fire damage
Disciple of Vesperon: Twilight Torment: 2-3k damage taken when you deal damage; +75% damage from Sartharion's breath

As you kill drakes, you reduce the damage the raid, and most importantly your tank, is taking.

Tenebron is the least dangerous, but he's also the one who lands first, so there's no point in not killing him. It's important that you kill him before the second round of whelps, because if you don't, you'll likely get overwhelmed.

The pressure of the fight comes when Shadron and Vesperon are both alive due to how the abilities multiple Sartharion's Flame Breath on your tank, combined with the fact that your tank has 25% less health until Vesperon dies:

Base damage: 11k-14k
Power of Shadron: 22k-28k
Acolyte of Shadron: 33k-42k
Twilight Torment: 57k-74k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tao schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:33:
[...]

Ik weet niet of je m snel krijgt (droprate is mij niet bekend, maar een guildie had hem in 3 runs), maar
Greed (http://wow.allakhazam.com...l?witem=37693;source=live) lijkt me aardig.
Culling of Stratholme heroic runs.
Andere keuze hierbij kan dan Pride (http://wow.allakhazam.com...l?witem=40704;source=live) zijn, als je dan voor fistwapens all the way wil gaan tenminste :)
(Moet je wel sword specialization veranderen.)

N.B. Waarom in een levelling build voor riposte gekozen? Volgens mij doet dat - zeker bij wapens op lagere levels - amper damage?
ging ook niet om de damage, maar om de survivability, en is nog van de tijd dat het diegene disarmde

Overigens ben ik swords ook wel een beetje om de estethiek. ;) Gigantische zwaarden, op zo'n fragiel rogue (had in TBC Blinkstrike, en gladiator's quicksword)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 14-09 13:14
Ah ja, ik dacht altijd dat het alleen Vesperon's add was omdat het altijd pas gebeurt als Vesperon down is, maar het duurt natuurlijk wel ff voordat die acolyte binnenin spawnt. Anyway, beste is dus om gewoon asap Shadron te downen ipv veel tijd te verspillen op die acolytes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Hmm, apart... op wowhead zijn 2 verschillende twilight torments te vinden:
http://www.wowhead.com/?spell=58835
http://www.wowhead.com/?spell=57935

De 1e is fire en shadow, de 2e alleen shadow.
Op wowwiki staan het ook 2x verschillend genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Jammer.

1 Warlock
1 Shadowpriest
1 Oomkin
1 Elemental shaman
1 Enhancement shaman
1 Resto shaman
1 Holy Paladin
1 Warrior (dps)
1 Deathknight (dps)

[...]

Ik zal er mee moeten leren leven.
klinkt gaaf, zit alleen nog op lvl 76 (1800dps) en andere realm en guildleader met ron van het forum hier ...

btw mensen nog op chamber of aspects die op horde spelen en 70+ zijn? join our guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig dat de discussie er nog steeds is over Horde vs Alliance
Ik heb zelf erg lang Horde gespeeld en een klein jaartje geleden geswitched naar Alliance.
Aan aan allebei de kanten heb je dezelfde figuren die er niks van snappen etc. en net zoveel dps doen als jezelf in groene items

Maar nu zit ik al een tijdje met veel plezier op Trollbane, en zo te zien zitten hier meer mensen op Trollbane :)
Alleen jammer dat de verhouding tussen horde en alliance zo ongelijk is.
Ik heb het maar te doen met die horde's die altijd maar geganked worden voor instance portals :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 14:44:

Ik heb het maar te doen met die horde's die altijd maar geganked worden voor instance portals :)
En al die ali's hier maar volhouden dat de alliance zo volwassen is... ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Mijn ervaring is dus idd op mijn (oude, in de tussentijd 2x getransferred) realm: Bronzebeard.

Op Nordrassil heb ik er egenlijk niet zo op gelet, en nu op Eonar speel ik geen Horde.

Ben mn fishing aan het lvlen... wat een kut karwei is dat zeg.... mn cooking op 400 en dan erachter komen dat de mats voor een fish feast wel errug duur zijn :+ Ach, gelijk maar paar achievements erbij pakken :)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Roeligan schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 14:57:
Mijn ervaring is dus idd op mijn (oude, in de tussentijd 2x getransferred) realm: Bronzebeard.

Op Nordrassil heb ik er egenlijk niet zo op gelet, en nu op Eonar speel ik geen Horde.

Ben mn fishing aan het lvlen... wat een kut karwei is dat zeg.... mn cooking op 400 en dan erachter komen dat de mats voor een fish feast wel errug duur zijn :+ Ach, gelijk maar paar achievements erbij pakken :)
mats voor fish feast duur :? De vis vang je zelf, de spices krijg je uit de cooking daily (heb er nog 200+ van liggen :P)

Trouwens, maak je niet druk om de mats van de fishfeast, die kun je pas maken op 450 cooking. Je hebt nog VEEEL meer northern spices nodig om daar uberhaupt te komen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 04-03-2009 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Dat is dus het probleem, die vis kan ik nog niet vangen... en er zijn nog een paar receptjes die me kunnen upskillen met vis, daarom dus aan het vissen :P

elke dag maar 1-2 uurtjes gespeeld en dan daily fishing en cooking doen en daarna alleen maar vissen, ben nu 330 (was vrijdag 112 of 115) maar gaat best langzaam met 10 catches voor een skill-up.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Roeligan schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:07:
Dat is dus het probleem, die vis kan ik nog niet vangen... en er zijn nog een paar receptjes die me kunnen upskillen met vis, daarom dus aan het vissen :P

elke dag maar 1-2 uurtjes gespeeld en dan daily fishing en cooking doen en daarna alleen maar vissen, ben nu 330 (was vrijdag 112 of 115) maar gaat best langzaam met 10 catches voor een skill-up.
Northern spices heb je niet nodig tot 415 cooking. Tot daar kun je levelen zonder. Spices verspillen < 415 is gewoon dom.

Tot die tijd kun je dagelijks de cooking daily doen en spices verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 14:06:
[...]

klinkt gaaf, zit alleen nog op lvl 76 (1800dps) en andere realm en guildleader met ron van het forum hier ...

btw mensen nog op chamber of aspects die op horde spelen en 70+ zijn? join our guild!
Om nog maar even reclame te maken dan :P whisper me ingame (kylan) of pim (xeo) als je intresse hebt om te joinen.

En om me ook maar even in te mengen met de discussie horde vs alliance....ik heb zelf jaren alliance gespeeld en speel nu voor het eerst horde...en mijn ervaring is toch wel dat er wat meer volwassen volk rondloopt maar ik denk toch dat dit erg verschilt per realm. Dit is een vrij nieuwe realm dus kan zijn dat dat iets verklaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Kungaloosh en Great Feast zijn de laatste recipe's die je zonder northern spices kunt maken, kost me teveel mats om die tot 415 te doen (feast wordt groen bij 400, Kungaloosh is al grijs bij 400)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
cannibal schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:04:
[...]
Weet niet of dit tegenwoordig nog echt interresant is.
Geloof dat alle recipes wel "gefixed" zijn, welke meer dust opleverden dan dat de Ore/Bars waard waren.
Ik ben bezig om tailoring te levelen voor mijn priest en warlock, nu heb ik de keuze om overpriced infinite dust te gaan kopen >100G per stack of relax een beetje rondvliegen voor de ore en tevens wat eternals bij elkaar te farmen die ik weer kan gebruiken voor mijn JC.

Misschien geeft een item geen 5 dust per keer maar in plaats daarvan 3 dust, dan nog ben ik tevreden.
Ik speel voor het plezier en niet om rijk te worden of om andere mensen rijk te maken omdat ze dingen overpriced op de AH zetten.

Voordeel van casual, ik hoef niet per direct iets te hebben en kan het gewoon rustig zelf bij elkaar sprokkelen. Mijn vriendin hoeft alleen nog maar haar enscription op 450 te krijgen en dan zijn we van elke professions voorzien (self-supporting ftw). Herbs hebben we er al voor, alleen het benodigde level nog niet.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:37

Valkyre

Kitesurf FTW!

hmmja tailloring, ik zit al een tijdje op 438 skill geloof, blijf maar gewoon bags maken, want die kan je altijd wel gebruiken en zijn het goedkoopst volgens mij.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:53
sabriel schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:20:
[...]
Ik ben bezig om tailoring te levelen voor mijn priest en warlock, nu heb ik de keuze om overpriced infinite dust te gaan kopen >100G per stack of relax een beetje rondvliegen voor de ore en tevens wat eternals bij elkaar te farmen die ik weer kan gebruiken voor mijn JC.

Misschien geeft een item geen 5 dust per keer maar in plaats daarvan 3 dust, dan nog ben ik tevreden.
Ik speel voor het plezier en niet om rijk te worden of om andere mensen rijk te maken omdat ze dingen overpriced op de AH zetten.

Voordeel van casual, ik hoef niet per direct iets te hebben en kan het gewoon rustig zelf bij elkaar sprokkelen. Mijn vriendin hoeft alleen nog maar haar enscription op 450 te krijgen en dan zijn we van elke professions voorzien (self-supporting ftw). Herbs hebben we er al voor, alleen het benodigde level nog niet.
Je mag gerust relaxed rondvliegen ;)
Ik bedoel, je kan dan beter je gefarmde eternals / bars op de AH zetten, verkopen en met meer Dust thuis komen dan dat je heel fijn gaat lopen craften en DE'en en veel minder hebt.
Mocht je het nog doen voor wat skillpoints in BS dan is het nog wat anders.
En let er op dat je van DE'en dan ook nog regelmatig lesser essences en small shards krijgt.

Soms is "casual" geld farmen (op welke wijze dan ook) en dan spul kopen, gewoon beter dan zelf een heel pad afwerken, hoe "lelijk" kopen ook kan lijken.

Mocht je nog ergens een JC hebben rondlopen, daar is nog steeds wel wat geld (veel via inf. dust) mee te winnen, zie Imdamneds werkwijze.
Voor de lol even uitgeprobeerd dit weekend en hield geld over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:37

Valkyre

Kitesurf FTW!

cannibal schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:29:
[...]
Mocht je nog ergens een JC hebben rondlopen, daar is nog steeds wel wat geld mee te winnen, zie Imdamneds werkwijze.
Voor de lol even uitgeprobeerd dit weekend en hield geld over ;)
hebben we nog ergens een linkje naar deze guide? ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Gohan-san schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:31:
[...]
hebben we nog ergens een linkje naar deze guide? ;)
* Buy / Get saronite ore.
* Prospect
* Cut blue gems en sell
* Make lots of rings and necks (JC) (green gems + crystallized earth)
* DE your heart out!
* Sell / Use dust/essences/shards.

Gebruikte ook nog een shortcut (1e keer)

* Goedkoop stacks green lvl gems gekocht
* Goedkoop (tot 7g ofzo) eternal earth gekocht.
* Rings/necks gemaakt.
* DE (cost 3g -> DE 9g per ring/neck).

[ Voor 26% gewijzigd door cannibal op 04-03-2009 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Huntervraagje van mijn kant.
Lees zo nu en dan hier over DPS etc.
Nu is dit mijn build en gear.

http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Aszune&n=Blackmamba

Als ik hier lees en her en der elder op het net dan ben ik niet echt te spreken over mijn DPS.
Op dit moment is mijn rotatie :

/cast !auto shot
/cast Kill Shot
Steady Shot, Explosive Shot, Multi-Shot

In mijn ogen moet ik veel meer DPS halen dan ik op het moment doe in Naxx. Heb zo 1 2 3 ff geen WWS voorhanden.
Ligt het nou aan mijn rotatie of is de build (naar mijn weten raidspec?!) niet in orde?
Ben er na 2.8 niet meer mee bezig geweest namelijk en ben erg geïnteresseerd in de tips hier. :o

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
cannibal schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:34:
[...]

* Buy / Get saronite ore.
* Prospect
* Cut blue gems en sell
* Make lots of rings and necks (JC) (green gems + crystallized earth)
* DE your heart out!
* Sell / Use dust/essences/shards.

Gebruikte ook nog een shortcut (1e keer)

* Goedkoop stacks green lvl gems gekocht
* Goedkoop (tot 7g ofzo) eternal earth gekocht.
* Rings/necks gemaakt.
* DE (cost 3g -> DE 9g per ring/neck).
Werkt goed inderdaad, maar je moet wel bovenop de markt zitten. Met 1x in de 2 dagen de AH checken kom je er meestal niet.

Check/undercut nu gemiddeld 3x per dag en de concurrentie begint zich al te irriteren :P

En wees bereid in het begin veel geld te investeren in world-drop recipe's, die soms wel 2-2.5K kosten. Dat verdient zich wel weer terug, maar je zult dus wat geld moeten hebben om te beginnen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 04-03-2009 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Ik had mijn geld all ongeveer terug van de enchanting materialen (80%+ denk ik)
Dus verkopen gems was niet te slecht. Medium populated server dus misschien niet te veel concurrentie, maar de heb met 18 JC-tokens de hoogst verkopende (niet AH-recipes) gekocht en gewoon alles undercut en go. 3/4 verkocht, wat ik nog over had (had al winst) nogmaals op AH maar dan gewoon cheap (dus 10-15g lager dan alles en iedereen, toen ook die gems kwijt, vooral groen/paars was dat dacht ik).

Maar goed, als ik goed kan blijven verdienen schaf ik me wel wat betere recipes aan. Maar sovereign was bij ons ook inderdaad. 3.5/4k voor de recipe op AH.

En mijn andere versie (kopen van stacks of gems) vereist geen recipes voor je gems, alleen wat mazzel dat er andere JC's zijn die van hun groene zooi afwillen.

[ Voor 11% gewijzigd door cannibal op 04-03-2009 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Ik had even een paladin vraagje.

Ik ben nu lvl73 en ben retri specced. Op onze realm is er aan DPS genoeg omdat er ook overal DK's rondlopen maar er zijn erg weinig tanks te vinden...vooral ook wanneer je gaat zoeken voor een group.
Nu wil ik prot spec gaan en heb ook al het nodige gegoogled en gelezen op verschillende fora's van MMO ect...alleen lees ik nergens iets over wat voor DPS een prot paladin doet. Is dit een beetje goed? En hoe is het met solo questen en dergelijke....ik denk namelijk dat ik er verstandiger er aan doen om nu te respeccen en alvast ervaring opdoen met tanken dan wanneer ik dat op 80 doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Frodo19 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 16:14:

Ik ben nu lvl73 en ben retri specced. Op onze realm is er aan DPS genoeg omdat er ook overal DK's rondlopen maar er zijn erg weinig tanks te vinden...vooral ook wanneer je gaat zoeken voor een group.
Nu wil ik prot spec gaan en heb ook al het nodige gegoogled en gelezen op verschillende fora's van MMO ect...alleen lees ik nergens iets over wat voor DPS een prot paladin doet. Is dit een beetje goed? En hoe is het met solo questen en dergelijke....ik denk namelijk dat ik er verstandiger er aan doen om nu te respeccen en alvast ervaring opdoen met tanken dan wanneer ik dat op 80 doe.
Je kan als protection paladin heeeerlijk levellen maar wel vooral op wat grotere groepen. Single target doe je ook aardige dmg maar dan gaat je mana aardig hard (divine plea helpt wel).
Tis goed als je nu al even oefent. Als je de quest "the delicate sound of thunder" nog niet gedaan hebt kan je doordat die bugged is heerlijk levellen op die spawns (30 mobs die blijven respawnen) (quest nooit inleveren).
Maar goed dan krijg je ofc geen rewards of rep maar gaat wel hard.
Op mn pala kon ik bv die "ring of blood" quest alleen dan in zul drak op lvl 76 de eerste 3 bosses solo wat de meeste andere chars niet lukt.

[ Voor 5% gewijzigd door MantaMania op 04-03-2009 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Laatst online: 23:45

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Gisteravond kwam ik, na een lange werkdag en aansluiting cursus, nog even online om wat met mijn lockje te doen (lvl 36 destijds). Na een paar keer in LFG gevraagd om een groepje voor RFD (classic instances worden erg spaarzaam bezocht), ben ik ingegaan op een vrij wanhopige roep om een tank voor VH heroic (voor mijn warrior tank). Na de switch direct begonnen, al bleek dat er 2 waren die VH nog niet kende (in epic lvl 80 spullen zitten en nog nooit VH hebben gedaan :?). Kort even aangegeven wat ik wilde doen - zeker handig met dat squad wat uit de 2e portal van links komen, die gaan nu in 2 delen richting de poort, en toen de instance opgestart. Bij de eerste portal was het al raak: de DPS leek nergens op. Ok, ik kon makkelijk aggro houden, iedereen die erdoor kwam pakte ik op, maar een portal met 3 extra dragonkins is gewoon droevig. De 2e portal was direct een squad, welke op zich goed neer gingen, de DPS werd al wat beter. Zo gingen we door tot de 2e baas, die waterbubbel (kan hier op mijn werk de naam even niet opzoeken). Daar gingen de 2 paladins dood na de laatste hereniging van de mini's. De healer had een oh shit moment, ook omdat hij mijn health naar beneden zag lopen en al aardig door zijn mana zat. Toen ramde ik op mijn panic button om alles te activeren: beide trinkets, herb boost, last stand, enraged health regenation, en hop ik stond weer op de 30k. De baas ging neer, waarbij ik voornamelijk stond te slaan, de DPS die erbij was (mage) deed weinig, zag niet veel langs vliegen in ieder geval.

Na de ress was er te weinig tijd om recount te bekijken, de portal was al bijna open, dus dat bewaarde ik tot na de laatste baas. Tijdens de laatste 6 portals ging er nog 1x iemand dood (door een magier dragonkin) en op naar de laatste baas. Die ging uiteindelijk neer (ruim 3 minuten) en tijdens het verdelen van de buit pakte ik recount er maar even bij. Overall zat ik als tank op 1300 dps, niet slecht voor een bijna volledig T7 prot warrior lijkt me zo. Op de laatste baas zat ik zelfs op 1650 dps. Maar de rest..... och arme. Tijdens de laatste baas zat iedereen onder de 1400 DPS, en overall zat er 1 op 1350, en de rest onder mij. Zo zout heb ik het in tijden niet gegeten.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
cannibal schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 16:10:
Ik had mijn geld all ongeveer terug van de enchanting materialen (80%+ denk ik)
Dus verkopen gems was niet te slecht. Medium populated server dus misschien niet te veel concurrentie, maar de heb met 18 JC-tokens de hoogst verkopende (niet AH-recipes) gekocht en gewoon alles undercut en go. 3/4 verkocht, wat ik nog over had (had al winst) nogmaals op AH maar dan gewoon cheap (dus 10-15g lager dan alles en iedereen, toen ook die gems kwijt, vooral groen/paars was dat dacht ik).

Maar goed, als ik goed kan blijven verdienen schaf ik me wel wat betere recipes aan. Maar sovereign was bij ons ook inderdaad. 3.5/4k voor de recipe op AH.

En mijn andere versie (kopen van stacks of gems) vereist geen recipes voor je gems, alleen wat mazzel dat er andere JC's zijn die van hun groene zooi afwillen.
Met name Monarch Topaz en Twilight Opal verkoopt pas echt lekker als je de worlddrop recipe's hebt. Rood verkoopt altijd wel. Voor groen heb ik nu een paar redelijke recipe's (jagged, enduring), maar veel blijft het niet. Blauw is, op de +24 sta die voor een schijntje verkoopt, aan de straatstenen niet kwijt te raken :P Geel is alleen hit/crit interessant, maar daar is nu zoveel concurrentie voor dat de prijs naar 30-40G gezakt is.

Ik begon pas echt wat te verdienen toen ik de purified TO, sovereign TO, etched MT en inscribed MT had gekocht (op aanraden van ImdamNed), maar dat heeft me wel ruim 6K gekost.

Vergeet ook niet de tijd die je erin investeert :) Het AH'en, craften, dissen, etc kost gewoon tijd. Winst maken is dus niet alles, je moet kijken naar je winst/uur. Anders kun je net zo goed gaan farmen en 300G/uur verdienen.

En trouwens: Als je undercut, doe dat dan alsjeblieft niet voor 10-15G :X Daar heb ik zo'n pokkehekel aan en je gooit je eigen glazen in, want de prijzen kelderen als je dat doet. HEt maakt ook niet uit, mensen kopen toch de goedkoopste, of die nu 1G goedkoper is of 15.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 04-03-2009 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Bosmonster schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 16:24:
[...]

Met name Monarch Topaz en Twilight Opal verkoopt pas echt lekker als je de worlddrop recipe's hebt. Rood verkoopt altijd wel. Voor groen heb ik nu een paar redelijke recipe's (jagged, enduring), maar veel blijft het niet. Blauw is, op de +24 sta die voor een schijntje verkoopt, aan de straatstenen niet kwijt te raken :P Geel is alleen hit/crit interessant, maar daar is nu zoveel concurrentie voor dat de prijs naar 30-40G gezakt is.

Ik begon pas echt wat te verdienen toen ik de purified TO, sovereign TO, etched MT en inscribed MT had gekocht, maar dat heeft me wel ruim 6K gekost.
Ja, dat zal zeker grotere winsten opleveren :D
Maar ik wil eerst nog wat meer verdienen (als het zo nog wat vaker lukt) en dan die van de AH proberen te snaaien voor een redelijk bedrag (maar goed, onder 2k zal wel niet lukken). Maar mijn huidige centen (zo'n 13k nu) is voor nog minstens 2x een epic flyer (Priest verdiend er eigenlijk wel 1 en op mijn pally zou een epic ook leuk zijn met +20) en een paar K om iig Saronite/Eternal earth en/of gems te kopen.

Voor groen schijnt die van de Frenzy Heart het ook nog wel aardig te doen, maar ja, aan rep-recipes hoef ik voorlopig nog niet te denken met mijn lvl68 shaman JC :o

Edit:

Ik ondercutte zo heftig omdat ze niet wilde verkopen (was de laagste), niet juiste type waarschijnlijk? en aangezien het investering was wilde ik er gewoon geld voor, prijs naar beneden gegooid en toen verkochten ze wel! Normaal undercut ik ook gewoon 0-2g, maar als ik het kwijt wil dan gewoon wat meer.

[ Voor 19% gewijzigd door cannibal op 04-03-2009 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 12-09 21:26
In behoorlijk goede endgame gear zit ik rond 1.8k tot 2.4k (Cons + libram) dps solo.
Seal of Wisdom + Jugdement of Wisdom + Sanc, absoluut nooit mana issues, al zou ik aan raden bij meerdere mobs on Seal of light te gebruiken.

Verder Krijg je op level 75 Shield of Rightesnous, deze spel maakt het soloen wel zeer aangenaam
(als je in prot verder gaat moet je deze spel asap gaan leren zodra je level 75 dinged)
Met de juiste gear is crit al gouw rond 12k
maar gemiddelde gear is dit rond de 2 to 3k normal.

Qua leveling speed kun je niet pure dps verslaan, maar daarvoor terug krijg je wel dat je zelf heel veel elite makkelijk kan soloen (even van uit gaan dat je beetje gear hebt).
Enige nadeel is dat de tank gear pas in Zul'drak en verder in elite quest valt te behalen, rest zal 9/10 dps of heal zijn

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
cannibal schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 16:28:
[...]
Ik ondercutte zo heftig omdat ze niet wilde verkopen (was de laagste), niet juiste type waarschijnlijk? en aangezien het investering was wilde ik er gewoon geld voor, prijs naar beneden gegooid en toen verkochten ze wel! Normaal undercut ik ook gewoon 0-2g, maar als ik het kwijt wil dan gewoon wat meer.
Mjah dat maakt dus niet uit. Waarschijnlijk ben je voor die gems gewoon undercut en verkochten ze daarom niet. Je kunt ook niet echt na 1 dag al bepalen of gems verkopen of niet.

Gems verkopen wel of niet, de prijs maakt eigenlijk nauwelijks uit. Ze gaan niet ineens een andere gem nemen omdat die een paar G goedkoper is :P

Wat ikzelf nog wel doe als ik gems zie die zo belachelijk undercut worden, is ze gewoon zelf kopen, want voor je het weet komt de volgende met auctioneer en auto-undercut en gaat gewoon daar weer onderzitten. En het kan wel even duren voordat zo'n price-drop weer hersteld is.

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 04-03-2009 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Bosmonster schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 16:34:
[...]
Gems verkopen wel of niet, de prijs maakt eigenlijk nauwelijks uit. Ze gaan niet ineens een andere gem nemen omdat die een paar G goedkoper is :P
Moet jij sommige mensen eens zien gemmen ;) Die gemmen volgens mij op prijs per socketbonus of zo!

Maar goed, ik verkocht ze wel en aangezien op die gems toch een aardige deposit zit, ben je met 3-4x proberen bijna net zoveel kwijt als het wat verder naar beneden gooien, was iig op dat moment mijn redenering.

Maar mocht ik een gewildere recipe vinden (nu was het Regal Twilight Opal dacht ik, van cartier), dan zal ik zeker weer proberen meer te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
cannibal schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 16:39:
[...]

Moet jij sommige mensen eens zien gemmen ;) Die gemmen volgens mij op prijs per socketbonus of zo!

Maar goed, ik verkocht ze wel en aangezien op die gems toch een aardige deposit zit, ben je met 3-4x proberen bijna net zoveel kwijt als het wat verder naar beneden gooien, was iig op dat moment mijn redenering.

Maar mocht ik een gewildere recipe vinden (nu was het Regal Twilight Opal dacht ik, van cartier), dan zal ik zeker weer proberen meer te krijgen ;)
Nog een tip dan: Zet je gems niet langer dan 12 uur op de AH. Dan gooi je geen 2G weg per gem als je undercut wordt (wat geheid gebeurt, soms wel 5 minuten later).

Komt regelmatig voor dat ik savonds mn gems op de AH zet en een half uur alter erachter kom dat ik grotendeels undercut ben. Dan cancel ik gewoon alles en zet ik ze er nog een keer op. Bullying > all :P

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 04-03-2009 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Dat had ik zelf ook al bedacht en doe ik nu dus ook ;)

1e maal wel 48h gebruikt, maar meer afkomstig van het feit dat ik voor het verkopen van sommig spul (vooral DE mats) te lui ben om het heel vaak te listen en daar tellen de deposits niet.

Maar ander punt, wie handelt er nog beetje in epic-gear op AH?
Soms zie ik wel eens wat goedkoop spul, maar met de enorme deposits en het voor dat spul toch is wat de gek er voor geeft, vindt ik het altijd maar gevaarlijk om er flink wat geld in te investeren en te proberen er op te verdienen. Ook al ben ik zeker niet platzak, ben dan weer nederlander genoeg om 4-5x 6-12g (weet zo even niet) deposit kosten te betalen en dan na weken "misschien" winst te hebben gemaakt, maar misschien ook niet.

[ Voor 86% gewijzigd door cannibal op 04-03-2009 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Als ik tank dan pak ik m'n huidige gear er op single target een 1K ~ 1.5K DPS
Met AoE ligt het logischerwijs hoger.
Mee gaan als dps in bijv. is er niet zo snel bij buiten guild runs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Heb mijn protpally inmiddels op lvl 78 (ben prot vanaf lvl 10). Doe ook ongeveer 1 tot 1.5k dps en ongeveer 2 - 2.5k tps. Zit nog niet in epics (behalve een enkele Kara van lvl 70); vnl. tempered steel stuff.
Levellen gaat traag als je single target speelt (vaak gebruikte tactiek van spelers). Attack meerdere mobs.
Meestal maak ik een rondje en verzamel 6 tot 10 mobs van hetzelfde level als ik. Gebruik je aoe spells, dan gaat levellen veel sneller. Bij single targets ben je verhoudingsgewijs sneller door je mana heen.
Heb het al eerder gezegd, maar ben niet zo 'kapot' van het aantal prot-minded quest rewards.
Je bent beter bediend door drops, crafted items, en instancedrops.
Goede instances op jouw niveau om te tanken zijn de Nexus en Utgard Keep. Eventueel Draktharon (die deed ik op 73, maar mijn toen-Kara/badge gear zal waarschijnlijk iets beter zijn dan wat je nu zelf hebt??).

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit er dus ook aan te denken mijn paladin rustig aan te levellen. Ik kan eigenlijk in alle rollen naar de 80. Tanken is het meest aantrekkelijk, ik heb al een 80 healer en 80 dps... Dit is in ieder geval wel de rol die ik op level 80 (als ik daar ooit kom) ga aannemen. Aan de andere kant is het ook zo dat ik het liefst zo snel mogelijk level. Ik kan natuurlijk prima casual instances tanken als er vrienden zijn die een tank nodig hebben of AoE grinden, ben toch volledig rested. Maarja... wat is wijsheid?

Ik heb vrijwel full s4 retri gear aangevuld met PvE epix, tankgear van niveau T5-T6, en healing gear van ZA kwaliteit. Ik kan dus alle kanten op.

@ Hunters: wat zijn de items die ECHT de moeite waard zijn om van badges te kopen. Ik heb voorlopig alleen toegang tot Naxx10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Tao schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 17:06:
[...]

Heb mijn protpally inmiddels op lvl 78 (ben prot vanaf lvl 10). Doe ook ongeveer 1 tot 1.5k dps en ongeveer 2 - 2.5k tps. Zit nog niet in epics (behalve een enkele Kara van lvl 70); vnl. tempered steel stuff.
Levellen gaat traag als je single target speelt (vaak gebruikte tactiek van spelers). Attack meerdere mobs.
Meestal maak ik een rondje en verzamel 6 tot 10 mobs van hetzelfde level als ik. Gebruik je aoe spells, dan gaat levellen veel sneller. Bij single targets ben je verhoudingsgewijs sneller door je mana heen.
Heb het al eerder gezegd, maar ben niet zo 'kapot' van het aantal prot-minded quest rewards.
Je bent beter bediend door drops, crafted items, en instancedrops.
Goede instances op jouw niveau om te tanken zijn de Nexus en Utgard Keep. Eventueel Draktharon (die deed ik op 73, maar mijn toen-Kara/badge gear zal waarschijnlijk iets beter zijn dan wat je nu zelf hebt??).
Als ik lekker aan het tanken ben dan staat de TPS <> DPS verhouding echt scheef maar dat komt mede door talents / spells.
Ik ben echt gek op m'n tankadin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cannibal schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 16:41:

Maar ander punt, wie handelt er nog beetje in epic-gear op AH?
Soms zie ik wel eens wat goedkoop spul, maar met de enorme deposits en het voor dat spul toch is wat de gek er voor geeft, vindt ik het altijd maar gevaarlijk om er flink wat geld in te investeren en te proberen er op te verdienen. Ook al ben ik zeker niet platzak, ben dan weer nederlander genoeg om 4-5x 6-12g (weet zo even niet) deposit kosten te betalen en dan na weken "misschien" winst te hebben gemaakt, maar misschien ook niet.
Kzou er zelf niet snel aan beginnen, heb er een stuk of 5 proberen te verkopen en op 1tje na heb ik ze er allemaal minstens 2x op moeten zetten, steeds lager. Sommige wel 5x opnieuw. Naxx is te easy en de BoE's te common, je wordt te hard undercut. Te risicovol imo, maar ja als je tijd hebt, kun je overal geld aan verdienen, zo ook aan deze crap ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 01:12

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 13:51:
[...]

ging ook niet om de damage, maar om de survivability, en is nog van de tijd dat het diegene disarmde

Overigens ben ik swords ook wel een beetje om de estethiek. ;) Gigantische zwaarden, op zo'n fragiel rogue (had in TBC Blinkstrike, en gladiator's quicksword)
Op de 1e pagina had ik al een spec gepost voor combat swords omdat je daar naar vroeg in het vorige topic. (zie pag 1 dus).

Overigens heb je meer aan Greed als MH en dan Librarians Paper Cutter als OH met deze spec.

Voor upgrades qua gear en enchants zie shadowpanther

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dol_Fijn schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 17:27:
[...]

Op de 1e pagina had ik al een spec gepost voor combat swords omdat je daar naar vroeg in het vorige topic. (zie pag 1 dus).

Overigens heb je meer aan Greed als MH en dan Librarians Paper Cutter als OH met deze spec.

Voor upgrades qua gear en enchants zie shadowpanther
sorry, had je niet zien staan, en aangezien het een nieuw topic was maar ff opnieuw geprobeerd ;)

Maar goed, even over de build. Ik snap die 5 punten in lethality niet echt, net als in die 2 in improved sprint. Volgens mij zijn er niet zoveel movement impairing effects in PvE waarbij het van groot belang is deze te doorbreken (kan er naast zitten uiteraard). En lethality snap ik niet omdat mijn rotation 5combo SnD is, 5combo rupture, en als beide niet afgelopen zijn een enkele keer een eviscerate.

Magoed, zou ook niet weten waar ik die punten anders in zou stoppen

Edit:
ik zie net dat lethality geld voor combo moves, niet voor finishers, dus ook voor SS. Dan is het idd wel een goede talent

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2009 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Laatst online: 09-08 01:12

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 18:43:
[...]

sorry, had je niet zien staan, en aangezien het een nieuw topic was maar ff opnieuw geprobeerd ;)

Maar goed, even over de build. Ik snap die 5 punten in lethality niet echt, net als in die 2 in improved sprint. Volgens mij zijn er niet zoveel movement impairing effects in PvE waarbij het van groot belang is deze te doorbreken (kan er naast zitten uiteraard). En lethality snap ik niet omdat mijn rotation 5combo SnD is, 5combo rupture, en als beide niet afgelopen zijn een enkele keer een eviscerate.

Magoed, zou ook niet weten waar ik die punten anders in zou stoppen

Edit:
ik zie net dat lethality geld voor combo moves, niet voor finishers, dus ook voor SS. Dan is het idd wel een goede talent
Idd Lethality is niet voor finishers maar voor oa sinister strike.

Die 2 punten in imp sprint laten zich ook makkelijk uitleggen...zie. Je komt niet verder naar beneden na surprise attacks omdat je maar 43 in combat hebt en je er 45 nodig hebt om naar prey on the weak > killing spree te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 12-09 08:29
Dit zal wel de grootste noob vraag ooit zijn, maar ik wil me aanmelden voor de 10 dagen trial, maar dan nog heb je een key nodig.

Waar haal ik die dan weer vandaan?

Ik dacht dat het echt 10 dagen gratis was.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrr, afgelopen zaterdag sarth3d 10man plat gekregen dus deze week laatste 10man achievements proberen te doen. 3 te gaan aan t begin van de avond; Gonna Go When The Volcano Blows met n suicide, 0 drakes up, done. Denying' the Scion op n failed 6min kill en wat hulp van dps, done. Na n paar misses op sparks of whatever wat niet lekker ging op You Dont Have An Eternity n hele fijne try, leek krap maar goed te gaan en net toen de timer van de achievement tracker 0 wegtikte Malygos plat.... |:( |:( En dus geen achievement... Vorige week iets van 6m3sec, deze week zal iets van 6m1sec zijn geweest... WTB reset Malygos10! >:)

Iemand nog wat tips voor deze achievement? P1 deden we met mij solo healing, alleen assist van n shaman net na vortex landing. P2 alle ranged op flying disks natuurlijk, melee op ground disks, elke 2e bubble pakken voor minder traveling time. P3 1 healer, 9 DPS. t Enige waar we volgens mij (flink) tijd moeten kunnen winnen is P1, 2e vortex kunnen we net! niet voorblijven en dat kost teveel tijd imo, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dol_Fijn schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 19:15:
[...]

Idd Lethality is niet voor finishers maar voor oa sinister strike.

Die 2 punten in imp sprint laten zich ook makkelijk uitleggen...zie. Je komt niet verder naar beneden na surprise attacks omdat je maar 43 in combat hebt en je er 45 nodig hebt om naar prey on the weak > killing spree te gaan.
hm.. die had ik waarschijnlijk in unfair advantage gestopt. Misschien niet handig in Raids, maar wel als je solo quest. (extra damage aangezien een rogue sowieso een hoge dodge heeft). Jammergenoeg is ie bugged, en is het lastig als je erg lage levels gaat questen (voor rep van grote steden als SW of IF), aangezien unfair advantage de mob dan in 1 keer sloopt, en hij niet getagged raakt, en dus geen credit voor die kill krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hmm, 6 weken geleden kwam het mij even 'financieel' niet uit om mijn wow account te verlengen, dus ik dacht, dan maar even een maandje niet. Kreeg week erna ofzo een mailtje van blizzard dat mijn wachtwoord was gereset en dat ze mijn account verwachten van een mogelijke hack aanval.
Ik dacht: whatever, zal wel, heb niet eens speeltijd er op!

Wou ik vorige week mijn account gaan betalen, krijg ik de melding dat het betalen is geblokkeerd vanwege die verdenking. Dus ik gemaild met blizzard; gisteren hebben ze mijn wachtwoord (opnieuw) gereset, en ik kon weer betalen.

Log ik in op mijn main, val ik gelijk van mijn mount af, dood op de grond. Was vrij zeker dat ik uitlogde voor het laatst in een inn.

En ja hoor, mijn bags zaten vol met rare ore's die ik nog nooit heb gehad (29 stacks in totaal), en het was zelfs zo gek dat mijn mining op 447 zat. Dat was dus duidelijk een gevalletje 'gehacked'.

Schade valt uiteindelijk mee. Ik speel nog niet zo lang WoW, en mijn main was dus een DK van lvl 72. Verder dus geen uber equipment of items kwijt. Enigste is dat mijn lvl 67 Warlock al zijn equipment kwijt was (wat levert het disenchanten van groene items nog op?)

Wat ik er dus mee ben opgeschoten: Heb mijn mining van 0 tot 447 zonder daar zelf enige moeite voor te hoeven doen, en ben 500g rijker.
Ben alleen nu wel van plan om maar even zon 'authenticator' aan te schaffen!... en ik maar denken dat ik wel veilig zat op OSX..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
henkyyyyyyy schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 21:37:
Dit zal wel de grootste noob vraag ooit zijn, maar ik wil me aanmelden voor de 10 dagen trial, maar dan nog heb je een key nodig.

Waar haal ik die dan weer vandaan?

Ik dacht dat het echt 10 dagen gratis was.
http://www.trywarcraft.com/index_nl.html
volg die link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 12-09 08:29
Thanks!

Wel raar ik deed volgens mij precies hetzelfde, maar toen moest ik een key invullen.
Ik ga het maar eens proberen voor de zoveelste keer.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

S+3 down :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
rob1n schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 22:24:
Hmm, 6 weken geleden kwam het mij even 'financieel' niet uit om mijn wow account te verlengen, dus ik dacht, dan maar even een maandje niet. Kreeg week erna ofzo een mailtje van blizzard dat mijn wachtwoord was gereset en dat ze mijn account verwachten van een mogelijke hack aanval.
Ik dacht: whatever, zal wel, heb niet eens speeltijd er op!

Wou ik vorige week mijn account gaan betalen, krijg ik de melding dat het betalen is geblokkeerd vanwege die verdenking. Dus ik gemaild met blizzard; gisteren hebben ze mijn wachtwoord (opnieuw) gereset, en ik kon weer betalen.

Log ik in op mijn main, val ik gelijk van mijn mount af, dood op de grond. Was vrij zeker dat ik uitlogde voor het laatst in een inn.

En ja hoor, mijn bags zaten vol met rare ore's die ik nog nooit heb gehad (29 stacks in totaal), en het was zelfs zo gek dat mijn mining op 447 zat. Dat was dus duidelijk een gevalletje 'gehacked'.

Schade valt uiteindelijk mee. Ik speel nog niet zo lang WoW, en mijn main was dus een DK van lvl 72. Verder dus geen uber equipment of items kwijt. Enigste is dat mijn lvl 67 Warlock al zijn equipment kwijt was (wat levert het disenchanten van groene items nog op?)

Wat ik er dus mee ben opgeschoten: Heb mijn mining van 0 tot 447 zonder daar zelf enige moeite voor te hoeven doen, en ben 500g rijker.
Ben alleen nu wel van plan om maar even zon 'authenticator' aan te schaffen!... en ik maar denken dat ik wel veilig zat op OSX..
Haha, mooi verhaal :) Weer eens wat anders, gehacked worden en met bijna maxed skill en een zak vol ore eindigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
rob1n schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 22:24:

de arcane dust (en andere lvl 61-70 enchant mats)worden door veel mensen gebruikt voor de mongoose weapon enchant deze gaat op een gemiddelde server nogsteeds voor 300g op de ah dus als hij all jouw gear disenchant en er 2 mongoose weet uit te halen heeft ie 600g in 3 minuten verdiend :D

[ Voor 9% gewijzigd door Mili op 05-03-2009 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Wat ik zo heel mooi vind is dat iedereen die tanks zoekt altijd verwacht dat je een lading aan HP hebt, maar diegene die zoveel HP hebben zitten vaak al in full Heroic of Naxx gear, maar dat heb je niet als je der nergens inkomt. ;(
Heb nu al 4 dagen playtime op lvl 80, atm bijna 24k hp en voor heroics ben ik def capped, maar ze verwachten 27k HP, maar dat wil niet lukken zonder drops uit heroics.

Iemand enige tips hiervoor.

Amory link
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.