Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:37

Valkyre

Kitesurf FTW!

ImdaMned schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 12:26:
[...]

Dat hij het heeft over "bij MGT was het soms wel handig" laat duidelijk zien dat hij pas na de nerfs heroics heeft gedaan.
Volgens mij was ik redelijk vlot heroic ready in TBC. ik hou niet exact bij wanneer welke instances generfed werd.
Maar misschien was mijn beeld een beetje verkloot door de laatste maanden van TBC.

@wootlock ik had het alleen over heroics SSC/TK enz. heb je inderdaad gelijk, nooit echt serieus verder gekomen dan een aantal keren wipen in TK destijds :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ally geloof ik :$
Level 16 Male Blood Elf Warlock
Zegt dat iets? |:(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
DennusB schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:18:
[...]

[...]

dat is horde :). the barrens zijn wel een leuke plek om heen te gaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

[...]

[...]

Lees de startpost eens. Een Blood elf is horde.

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:34
[...]

[...]

Dat is dus Horde. :)

Onder Alliance vallen Humans, Dwarves, Gnomes, Night Elves en Draenei. Horde heeft Orcs, Taurens, Undead, Blood Elves en Trolls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 12:55:
[...]

Ik heb ik TBC alle herioc dungeons aoe getanked met mijn prot pally. Ook in SSC, TK en BT zijn er ook waar CC'en gewoon niet nodig is. En om nu te stellen dat geen CC meteen een wipe was, is wel erg overdreven. Als het mis ging moest je meestal was mensen ressen, maar wipe, nee.
Nou ja in SSC op de trash met die aoe mobs was cc wel flink nodig. Ook TK was CC zeker geen overbodige luxe bij bepaalde trash. Daarbij was shattered halls ook erg moeilijk in het begin en als warrior moest ik alles op alles zetten om hem goed af te halen.

Dit was wel in het begin inderdaad want een tijdje later kon iedereen met 2 vingers in zijn neus door shattered halls rennen zelfs ssc en tk werd gepugged en ge aoed. Bij de meeste is het beeld wel vertekend idd door de laatste paar maanden. Bij mij ook wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 23:28
Bosmonster schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:11:
[...]

Je hebt het over glyphs, die zijn geloof ik pas een jaar ofzo na de introductie van TBC toegevoegd, blijkbaar nadat heroics zijn generfed en iedereen dik raid-geared was?

Tuurlijk was het toen anders dan unnerfed heroics met mensen in blues en karazhan epics ;) Dat is namelijk de tijd waarover ik het heb.
Dat zij ik ;) Ik bedoelde te zeggen dat warriors voor 3.0.2 (bijna) niet konden aoe tanken. (3.0.2 is gereleased ca. 18 maanden na de release van TBC)

paladins konden altijd wel aoe tanken, en het was afhankelijk van zijn gear, de gear van de healer en de instance in hoeverre het daadwerkelijk haalbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:16

Seraphin

Meep?

2.4 was voor mij het moment waarop TBC heroics echt makkelijk werden. Los van de (voorgaande) nerfs op de instances zelf, waren de groups tegen die tijd zodanig overgeared dat CC zeker geen noodzaak was.

Dat gezegd hebbende was er een periode (Denk aan groups met dungeon blues een paar epics.) dat heroic runs in Shadow Labs, Shattered Halls en The Arcatraz echt niet zonder CC lukten.

Heck, in de eerste kara runs die ik deed moesten we nog goed oppassen niet een paard te veel te pullen voor atumen, anders wipe. Die skellie guards voor opera konden ook voor wipes zorgen. Dat je (veel) later terug komt en alles aan gort mept is bijna zoiets als zeggen dat je nu wel WC kan solo-en en vroeger niet ;-)

Tegenwoordig is het helemaal makkelijk.... ik vind het stiekem eigenlijk jammer dat heroic trash niet meer in staat is een dps-er of healer te oneshotten.... maakte het tanken altijd wat spannender :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Seraphin schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:33:
Tegenwoordig is het helemaal makkelijk.... ik vind het stiekem eigenlijk jammer dat heroic trash niet meer in staat is een dps-er of healer te oneshotten.... maakte het tanken altijd wat spannender :P
precis dat laatste zo hoort het ook...

Laatst op mijn paladin bedacht om te kijken of attunmen kon soloen, het trash daarvoor ook nog wel, toen 2x gewiped op attunmen, en toen had ik respawns. ik denk dat het uiteindelijk wel gelukt was. maar lastig was het wel..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 23:28
Betthen schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:10:
ik zie hier mensen praten over sarth2d, 1d, 3d met minder als 20man... hoe doe je dit?? Ik bedoel, gisteren hebben we de 2de avond op sarth1d, en eigenlijk vond ik het best goed gaan qua rennen....

Sarth op 50%, draakje komt erbij.... beetje lopen voor die firewalls, en x-aantal mensen die portal in om die add te killen, eruit... rinse en repeat... dit lukte een keer of ... 3-4 op rij! (8mins fight waren we op dat moment), en dan zou het draakje neer moeten gaan en dan sarth....

We hebben dat extra draakje op 4% gekregen dus hij gaat wel down, maar als ik hoor dat mensen hem op 18m doen dan vraag ik me af of wij als guild niet iets fout doen .... (we doen naxx25m in 4uur, malygos ook down, dus we kunnen wel iets)
Wij zijn 3D aan het proberen (so close &^*%$^*%#**) Dan is 2D echt een eitje. Na 2 avonden met 25 man wipen op 3D, hebben we heb de 3e avond ge-one-shot met 18 op 2D.
Het belangrijkste is om de drakes z.s.m. te killen. De add van Tenebron in de portal kan je gewoon negeren, en die van shadron ook als je genoeg dps hebt. Dus zodra de Drake add land gelijk alle dps hier vol op. DPS op Sarth is op dat moment niet belangrijk.
Let wel dat je op 3D ca. 3.5-4k dps nodig hebt per dps-er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Nivado schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:37:
[...]

Let wel dat je op 3D ca. 3.5-4k dps nodig hebt per dps-er.
Dat is een van de issues die ik heb op 3D. Ik kan bijna mn pet niet gebruiken (warlock), wat een behoorlijke aanslag is op mn DPS.

Hoe doen andere locks dat? Ben 0/41/30 FG specced.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 03-03-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:18
Bosmonster schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:42:
[...]

Dat is een van de issues die ik heb op 3D. Ik kan bijna mn pet niet gebruiken (warlock), wat een behoorlijke aanslag is op mn DPS.

Voidwalker spec nemen en tanken : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heroics in het begin van TBC – heerlijk! Toen TBC uitkwam had ik nog wel veel tijd om te spelen. Ik ging aan de alliance kant als een van de eersten heroics in met een vaste groep. De underbog giants one-shotte de tank vrijwel altijd met die special attack, good fun! Minimaal 2 crowd control was echt een must. Black Morass was ontzettend lastig, de 2de baas met die debuff was bijna niet te doen... In Shattered Halls was die Ogre baas toen nog bugged. Hij bleef in zijn enrage hangen en was dus bijna niet te verslaan. Invulnerability potions en een flink dosis geluk en je haalde het.

Kortom, spannend en frustrerend! Ik hoop dat er nog wat hardcore 5mans instances komen, ik hou wel van kleine hechte groepen waarbij je tot het uiterste moet gaan om de content te verslaan!

Anyway, ik vroeg een paar pagina’s terug hoe het zit met de progress van Denial. Mijn guild zit op ongeveer hetzelfde dps niveau als ik op WWS af ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:46:
[...]

Voidwalker spec nemen en tanken : P
Dat wil ik ook wel eens voorstellen ja :)

En nu serieus? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

Volgens trek je dat alleen als affliction. met mijn 2/13/56 spec trek ik gemiddeld ongeveer 2.5k omdat ik dan ook imp en CoE bitch ben (imp op passive en in phaseshift)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3.5k minimaal per dpser? en je neemt er een stuk of 16 mee neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
hulkie schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:50:
Anyway, ik vroeg een paar pagina’s terug hoe het zit met de progress van Denial. Mijn guild zit op ongeveer hetzelfde dps niveau als ik op WWS af ga.
Sarth 3d nu 2x neergehaald, maar we wipen nogsteeds kansloos(sorry Denial :P) door mensen die lavawalls van dichtbij willen bekijken of fissures willen koppen.
Als je aan sarth 3d begint, oefen eerst met 2 drakes(1 heeft geen enkele zin). Als je hierin easymode wil kill je shadron, dan heb je 1.5 min om tenebron te doden.

Het kan met 5 healers, met 6, of met 7. Ligt een beetje aan het kunnen van je dps/healing.
Wij hebben het altijd met 7 gedaan geloof ik, maar met minder kan vast ook wel, als je goeie healing hebt, en steengoeie dps. Hoe hoger je dps is des te minder healing je nodig hebt, omdat de adds veel sneller down zijn. Maarja, tanks zitten al niet zo ruim qua healing daar.

Als je sarth 2d foutloos kan(geen doden in fissures) dan kan je eens aan sarth 3d beginnen, het is echt een heel stuk moelijker(voor sommigen :P)..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bokkie schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:56:
[...]

Volgens trek je dat alleen als affliction. met mijn 2/13/56 spec trek ik gemiddeld ongeveer 2.5k omdat ik dan ook imp en CoE bitch ben (imp op passive en in phaseshift)
CoE hebben we in principe niet nodig (Holy DK/Boomkin), maar als we die wel nodig hadden mag uiteraard de affliction lock dit doen voor 13% ipv 10%.

Ik haal wel rond de 3-3.2K, maar dat is voor 3D nog te weinig en moet eigenlijk wel 3.5K+ halen.. maar zonder active pet gaat me dat dus niet lukken..

Daarom de vraag hoe mensen die wel die 3.5K+ halen dit doen met hun pet.

edit: 2/13/56 heb ik helaas gedag moeten zeggen al, ondanks dat ik het een superleuke build vond. De DPS is simpelweg inferieur aan die van 0/41/30, dus dat heb ik nu weer.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 03-03-2009 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 14:39:
[...]

Sarth 3d nu 2x neergehaald, maar we wipen nogsteeds kansloos(sorry Denial :P) door mensen die lavawalls van dichtbij willen bekijken of fissures willen koppen.
Niet generaliseren he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Goh de maintank vangt geen fissures en lavawalls...... /golfclap

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Paprika schreef op maandag 02 maart 2009 @ 18:14:
[...]

Ik hoop dat dat op je minst je 50e kill is... Zo ja: Grats.
Anders: Shoo! ;)

Toen ik hem zelf farmde kreeg een guildy van me hem op zijn 1e kill (Stratholme Achievement erbij), zelf kreeg ik hem op: Baron Rivendare kills (Stratholme) 58, valt dus nog best mee, vooral gezien hoe vaak ik hem gekilled heb voor de 1% nerf.
Ik ben eerst een Tiny Emerald Whelpling aan het grinden. Daarna ga ik weer werken aan m'n Deathcharger werken. Ik ben de tel kwijt van het aantal runs. Tussen de 50 en de 100 waarschijnlijk. Gebruiken jullie een addon hiervoor ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Slogra schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 15:03:
[...]

Ik ben eerst een Tiny Emerald Whelpling aan het grinden. Daarna ga ik weer werken aan m'n Deathcharger werken. Ik ben de tel kwijt van het aantal runs. Tussen de 50 en de 100 waarschijnlijk. Gebruiken jullie een addon hiervoor ofzo?
mja, sinds achievement systeem kun je 't gewoon zien @ je statistics :P (wel alleen het aantal kills sinds de invoering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:20
Slogra schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 15:03:
[...]

Achievement Window -> Statistics -> Dungeon & Raids -> Classic -> Baron Rivendare kills (Stratholme)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Het lonkt mij al een tijdje om met mijn DK dualwield te gaan proberen, just for fun.
Echter heb ik op dit moment geen 1H wapens, en ga ik niet op korte termijn Naxx in om ze er uit te vissen.

Iemand advies wat ik op kan pikken om mee te beginnen? Heb 3 van de 4 WotLK reputations op exalted, Kirin Tor bijna.

Mijn eerste gevoel zegt me om 2x Reaper of Dark Souls te nemen of Stalactite Chopper, iemand met een (DW) DK die hier meer input op kan geven?

[ Voor 9% gewijzigd door Blamm op 03-03-2009 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Paprika schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 15:07:
[...]

Achievement Window -> Statistics -> Dungeon & Raids -> Classic -> Baron Rivendare kills (Stratholme)
Ok thanks, dat wist ik nog niet. Maar mijn meeste kills heb ik idd gemaakt voor de Achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Razorfist schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 15:09:
Het lonkt mij al een tijdje om met mijn DK dualwield te gaan proberen, just for fun.
Echter heb ik op dit moment geen 1H wapens, en ga ik niet op korte termijn Naxx in om ze er uit te vissen.

Iemand advies wat ik op kan pikken om mee te beginnen? Heb 3 van de 4 WotLK reputations op exalted, Kirin Tor bijna.

Mijn eerste gevoel zegt me om 2x Reaper of Dark Souls te nemen of Stalactite Chopper, iemand met een (DW) DK die hier meer input op kan geven?
Voorzover ik weet werkt een snelle MH en een langzame OH het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedankt voor het antwoord! We hebben 2D nu drie keer gedaan. De laatste keer met twee doden - waarvan een healer al na 30 seconden de grond bekeek en we het dus voor elkaar boksten met 5 healers. Ik ben al een paar weken disc en doe solo de maintank (DK) healing. Ik ga ervan uit at het gevecht gespeeld is als de 3 adds dood zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
shoombak schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 15:33:
[...]
Voorzover ik weet werkt een snelle MH en een langzame OH het best.
Hoezo zou je dat doen? Killing machine procced al supervaak met een langzame 2H en Frost Strike, Blood Strike, Plague Strike & Obliterate ( bv na een Rime proc ) gebruiken % weapondamage. Ik zou net een langzame MH en snelle OH pakken met Fallen Crusader op de MH en Razorice op de OH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
hulkie schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 15:38:
Bedankt voor het antwoord! We hebben 2D nu drie keer gedaan. De laatste keer met twee doden - waarvan een healer al na 30 seconden de grond bekeek en we het dus voor elkaar boksten met 5 healers. Ik ben al een paar weken disc en doe solo de maintank (DK) healing. Ik ga ervan uit at het gevecht gespeeld is als de 3 adds dood zijn?
Ja en Nee... Sartharion hit dan wel voor 175% dus niet meteen denken dat je klaar bent. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Druk vandaag, dus een verlaat dagboekje:

Gisteren niet veel gespeeld. Ik logde om 8uur in om te zien of de raid naar Naxx10 doorging, maar dat ging ie niet. We kwamen een paar mensen te kort, helaas. Ik ben maar even relaxt wezen herben om m'n Alchemy nog naar de 435 te kunnen halen, om dan m'n eigen flasks te kunnen maken.
In de guild werd er gevraagd naar wat DPS voor een normal Utgarde Keep run. Ik heb nog 2 alts die beide level 71 zijn. Dus eerst m'n Hunter gepakt. Een tegenvallende 800 DPS was het gevolg, maar ik was niet echt geconcentreerd bezig (halve instance wezen bellen) dus er had meer ingezeten.
Daarna wilden ze er nog 1 doen: Nexus. Ook al had ik nog 3 quests voor deze instance op m'n Hunter, ik had er niet zo'n zin meer in. Dus pakte ik m'n Fury Warrior, en dat ging een stuk beter. Ik kon lekker doorhakken, en kwam nu tot 950 DPS in m'n slechte Fury gear (zie Caden voor Armory link). Wel grappig spelen in een instance, en Whirlwind is echt fun!!

Hierna weer gestopt en wat TV gekeken met vrouwlief.
Vanavond is dat ook het plan, en morgen ga ik Undying proberen in Naxx10 met een mooie groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
[...]

Ik heb de felguard.. euh dat terugroepen en insturen aan me duimknop op me muis gebind. dus als ik een fissure bij melee zie roep ik hem makkelijk terug. Ook roep ik hem altijd terug bij een lava wave.
Toch gaat ie vaak nog dood maar daarvoor heb ik een macro zodat ie in combat snel gesummoned wordt met fel domination.

trouwens affliction is ook poep met 3d, je moet zovaak rennen dat je dot uptime ook naar de klote gaat (of ik heb gewoon botte pech dat ik achterna wordt gezeten door fissure's).

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Als hunter heb je meestal maar 2 opties bij Sarth, of je laat hem doodgaan wat je onge4veer 1k dps scheelt, of je houd hem naast je en laat hem sporadisch eens wat dmg doen.

Vaak zat ben je gewoon te laat met het recallen van je pet als er een flamewall komt, en een niet BM pet overleeft dat niet als je niet een alerte healer heb die er even een heal op gooit.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Yeah dat probleem heb ik dus met de FG.. Als de FG dood is mis ik EN 20%+ van mn DPS wat de FG zelf doet EN al mn MD/DK buffs. Daarom kies ik de laatste tijd dus maar voor de phase shifted imp, zodat ik in ieder geval die buffs heb..

Maar ja.. zo mis ik DPS voor 3D eigenlijk, dus zocht naar slimme trucs/macro's om FG in leven te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

pyrofielo schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 15:57:
[...]

Ik heb de felguard.. euh dat terugroepen en insturen aan me duimknop op me muis gebind. dus als ik een fissure bij melee zie roep ik hem makkelijk terug. Ook roep ik hem altijd terug bij een lava wave.
Toch gaat ie vaak nog dood maar daarvoor heb ik een macro zodat ie in combat snel gesummoned wordt met fel domination.

trouwens affliction is ook poep met 3d, je moet zovaak rennen dat je dot uptime ook naar de klote gaat (of ik heb gewoon botte pech dat ik achterna wordt gezeten door fissure's).
Hangt er een beetje vanaf hoe je je positioneerd, ik sta meestal rechts in het midden op het eiland voor firewalls hoef ik maar een stukje naar voren of naar achteren, void zones moet ik wel voor springen.
Lock/mage staan meestal naast me zo krijgen we ook meeste/hoge dps en hoeven minimaal te lopen.

Enige nadeel hiervan is wel dat de (3de?) drake achter/op me land, en indien niet snel genoeg gemd'ed wordt ik een breath in me nek kan krijgen is maar 3 keer gebeurd en overleef het wel maar toch.

bij 3de drake heal en dps ik meestal om zo de healers te ontlasten, CH ftw :P

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
prutser001 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 18:33:
[...]

Hangt er een beetje vanaf hoe je je positioneerd, ik sta meestal rechts in het midden op het eiland voor firewalls hoef ik maar een stukje naar voren of naar achteren, void zones moet ik wel voor springen.
Lock/mage staan meestal naast me zo krijgen we ook meeste/hoge dps en hoeven minimaal te lopen.

Enige nadeel hiervan is wel dat de (3de?) drake achter/op me land, en indien niet snel genoeg gemd'ed wordt ik een breath in me nek kan krijgen is maar 3 keer gebeurd en overleef het wel maar toch.

bij 3de drake heal en dps ik meestal om zo de healers te ontlasten, CH ftw :P
Zonder pet is het kaasie :) Daar gaat het natuurlijk niet om :P

En movement is gewoon funest voor Affliction DPS, dat heeft weinig te maken met hoe je je positioneert.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 03-03-2009 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dit hoort niet op GoT thuis. Zie ook http://www.worldofwarcraft.com/legal/termsofuse.html.

[ Voor 80% gewijzigd door PromoX op 03-03-2009 18:54 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Even een vraag over de trial van WotlK, Ik zou deze graag proberen, maar ik ben even benieuwd of je indien je akkoord gaat met de trial of je dan ook nog gewoon de oude content gratis kan spelen, want ik wil een nieuw character beginnen en eventueel Northrend bekijken. Anders koop ik gewoon weer een prepaid card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Trail is trail, alleen volgens mij stop de mogelijkheid om verder in game te komen/level bij 20 met een trail account

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Paprika schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 15:40:
[...]

Hoezo zou je dat doen? Killing machine procced al supervaak met een langzame 2H en Frost Strike, Blood Strike, Plague Strike & Obliterate ( bv na een Rime proc ) gebruiken % weapondamage. Ik zou net een langzame MH en snelle OH pakken met Fallen Crusader op de MH en Razorice op de OH.
Ok dus wellicht een Fang of Truth als offhand, of een Grasscutter als ik weer wat badges heb verzameld :)
Ik ga het gewoon eens proberen met een 32/39 build (nu het nog kan voor 3.1 :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 20:02
Zojuist een aantal keer gewiped op Prince Taldaram HC (ANK) en uiteindelijk gecalled.
Ik als healer werd constant gesucked en direct erna gedood :{
Nog niet eerder op deze boss gewiped.
Iemand anders veranderingen gemerkt in deze boss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Hij moet gewoon op tijd dood, is verder niet veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Shodan schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 19:40:
Even een vraag over de trial van WotlK, Ik zou deze graag proberen, maar ik ben even benieuwd of je indien je akkoord gaat met de trial of je dan ook nog gewoon de oude content gratis kan spelen, want ik wil een nieuw character beginnen en eventueel Northrend bekijken. Anders koop ik gewoon weer een prepaid card
Je kunt voor zover ik weet zelfs _alleen maar_ oude content spelen. Max level is 20 als ik me niet vergis, dus TBC of WotLK content zul je met een trial niet gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
De WOTLK trial is gewoon 10 dagen playtime en je kan een DK maken. Dat is iets anders als de normale 10 day trial. Deze kun je namelijk ook alleen met een TBC account nemen.

[ Voor 20% gewijzigd door Paprika op 03-03-2009 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:06

BrZ

Zo, net eindelijk Sartharion 3D verslagen met 10 man, dus ik heb er weer een leuke titel bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Paprika schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 22:21:
De WOTLK trial is gewoon 10 dagen playtime en je kan een DK maken. Dat is iets anders als de normale 10 day trial. Deze kun je namelijk ook alleen met een TBC account nemen.
Zo was het wel bij de TBC trial ja. Ook kun je niet verder dan level 70,99999.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
STING schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 21:11:
Zojuist een aantal keer gewiped op Prince Taldaram HC (ANK) en uiteindelijk gecalled.
Ik als healer werd constant gesucked en direct erna gedood :{
Nog niet eerder op deze boss gewiped.
Iemand anders veranderingen gemerkt in deze boss?
Eigenlijk is de healer de beste om gepakt te worden, je kunt namelijk toch niet healen tijdens die drain en zo kan de dps het shield er sneller afbeuken. Ziet er zo naar uit dat je gewoon niet genoeg dps had.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Zo, ondertussen ben ik level 32 en ik heb nog steeds zin! (waauw!)
Mijn lvlingguild is erg gezellig en ik verheug me dagelijks weer te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goeiemorgend,

Gisteren een paar uurtjes wezen minen , jewelcrafting weeral een stuk omhoog , mining een stuk omhoog en al bij al de rest van de mats simpelweg op AH gezet.

Gisteren ook nog Naxx 10 mee getanked, beetje boring maar toch nog leuk voor de badges en gear :)
Heb een leuk zwaardje mogen looten omdat toch niemand hem wou hebben. Hatestrike

op zich geen slecht zwaardje om mee in de bank te steken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Nieuwe PTR build en enkele undocumented changes, waaronder:

Racial
* Gift of the Naaru now also removes 2 harmful magic effects from the friendly target.

echt ..... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Dagboekje,

Het was gisterenavond de bedoeling om met de guild Naxx25 in te gaan. Aangezien dinsdag voor onze guild geen officiële raid dag is, waren de signups hiervoor ook aan de magere kant waardoor we geen goede groep samen konden stellen. Na wat heen en weer geklets hebben we besloten om met 20 man de [Heroic: Less is More] (OS25 met minder dan 21 personen) achievement te gaan doen. Aangezien OS25 met een groep crap DPS'ers al te doen is, was dit natuurlijk een eitje. Ik heb PuG's van 25 man meegemaakt die het minder snel deden dan wij met 20. Ik had liever wat pogingen op Sarth1D (10 mans) willen doen, maar 'men' dacht dat dat te moeilijk zou worden.

Daarna ben ik een PuG naar Naxx10 gejoined die alleen KT nog hoefden neer te leggen en een DPS nodig hadden. De 3e poging ging hij neer. Het ging langzaam omdat de DPS van de groep niet bijzonder hoog was. Ik stond op de laatste try met 2800 dps bovenaan, de nummer 2 had 1800 DPS, de tank zat op 1100 DPS en er waren nog 2 DPS'ers die daar nog onder zaten, de laagste zat op iets van 800 ofzo. Iedereen voerde zijn taak echter goed uit, dus ik had er ondanks de lage DPS na de 1e try wel vertrouwen in dat het ging lukken. Ik ging mee omdat ik hoopte dat de caster dagger zou droppen wat helaas niet het geval was.

Hoe zit het met de moeilijkheidsgraad van Sarth1D op 10-man? Waar moet ik dit mee vergelijken?

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 21:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Liefdagboek gister eigenlijk niks gedaan , en even het raid schema door genomen a.s. Naxx25 run afronden ( start vandaag) en dan richting Maly of Sath toss flip waar we zin in hebben.

Vanavond zal er ook niks van komen aangezien de accountant komt om de belasting en dergelijke te doen :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrHuge schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 08:33:
Dagboekje,

Het was gisterenavond de bedoeling om met de guild Naxx25 in te gaan. Aangezien dinsdag voor onze guild geen officiële raid dag is, waren de signups hiervoor ook aan de magere kant waardoor we geen goede groep samen konden stellen. Na wat heen en weer geklets hebben we besloten om met 20 man de [Heroic: Less is More] (OS25 met minder dan 21 personen) achievement te gaan doen. Aangezien OS25 met een groep crap DPS'ers al te doen is, was dit natuurlijk een eitje. Ik heb PuG's van 25 man meegemaakt die het minder snel deden dan wij met 20. Ik had liever wat pogingen op Sarth1D (10 mans) willen doen, maar 'men' dacht dat dat te moeilijk zou worden.

Hoe zit het met de moeilijkheidsgraad van Sarth1D op 10-man? Waar moet ik dit mee vergelijken?
1Drake up is een iets langer gevecht dan de normale Sart(+0) maar zeker niet moeilijk. Ik dacht dat je tenebron in leven laat als ik me goed voorheb. Ik weet niet hoever je staat in Sarth normaal maar ik zou het gewoon skippen en naar 1D gaan. 2D daar in tegen is een pain :p en 3D wil ik niet aan denken tot we 2D op farm hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Bokkie schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 08:25:
Nieuwe PTR build en enkele undocumented changes, waaronder:

Racial
* Gift of the Naaru now also removes 2 harmful magic effects from the friendly target.

echt ..... :')
lol zou mn DK wel leuk vinden :+

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 08:59:
[...]

1Drake up is een iets langer gevecht dan de normale Sart(+0) maar zeker niet moeilijk. Ik dacht dat je tenebron in leven laat als ik me goed voorheb. Ik weet niet hoever je staat in Sarth normaal maar ik zou het gewoon skippen en naar 1D gaan. 2D daar in tegen is een pain :p en 3D wil ik niet aan denken tot we 2D op farm hebben :)
2d is op zowel op normal als op heroic heel goed te doen als je niemand hebt die door fissures doodgaat, en ze gewoon de dps moeten doen op de drakes die ze normaal ook doen op een boss.

Er veranderd gewoon *niks*, nouja, behalve dat je uit fissures moet lopen. Maar dat oefen je al vanaf molten core dat je uit ability x moet lopen. En yet they seem to fail...

Gister Malygos 6 min gedaan voor de glory of the raider achievement, eigelijk best heel erg simpel.
Als gewoon netjes sparks stacked heb je voldoende dps om phase1 snel door te komen. Phase 2 is gewoon goede volgorde van adds doen, en maar hopen dat je lucky bent met de bubbles, wij gister wel iig.
Phase 3 is dan geen kunst meer als je 2 min over hebt. We hadden nog 10-15 sec over voor de achievement met in het begin van phase 3 meteen een dode. Als die er bij was gebleven hadden we makkelijk 20-25 sec overgehouden.

Uiteraard mag deze niet ontbreken.. :D
http://wowwebstats.com/gbetwiwkn6uk5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:01

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gister niets stuitends gedaan. Ik ben Revered geworden met the Oracles zoals ik al had gezegt dat ik zou worden. Voor de rest alleen maar dialies gedaan voor Wyvrnguard en Alliance Expedition. Vanaaf weer dailies en misschien wat farmen voor AH.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Lief dagboek,

Gisteren eindelijk besloten om de guild uit te gaan en een andere guild te joinen. Was nog sneller gegaan als ik had gedacht, want een vriend van me was trade aan het spammen dat een package deal (Resto Druid en Frost Tank DK) opzoek waren naar een Naxx25 guild. Gelijk ondervraagd qua stats en ervaring en daarna een invite in een guild die Naxx25 en Sarth3D in 2 dagen even leegruimt.. very nice, zoals Boris zegt :Y)

Daarna nog even gold in Inscription gestampt om eindelijk 400 te halen en zo +52 dodge en 15 Def Rating op mn shoulders te kunnen plempen! Heb nu een comfortabele 550 Def dus eindelijk wat meer ruimte om het laatste blauwe stuk te gaan vervangen! :P

@jarnotjuh
You suck, period. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:21:
[...]

2d is op zowel op normal als op heroic heel goed te doen als je niemand hebt die door fissures doodgaat, en ze gewoon de dps moeten doen op de drakes die ze normaal ook doen op een boss.

Er veranderd gewoon *niks*, nouja, behalve dat je uit fissures moet lopen. Maar dat oefen je al vanaf molten core dat je uit ability x moet lopen. En yet they seem to fail...
Inderdaad ik denk dat de shinies van de fissure mensen aantrekt voor er in te gaan staan :) Ze gaan toch al niet meer in de lavawalls staan dat is vooruitgang :) Ik ben meestal de laatste die sterft als ik tank ben of de laatste dps die neervalt :) en toch krijg ik die kut achievement niet :) zo hard oppassen met die lavawalls en geen meteoor koppen en toch die achievement niet krijgen |:(

Ach ja blijven proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Gisteren mount farming avond! ik ben met een groepje naar heroic MGT, Zul Gurub (Tiger + Raptor) en karazhan gegaan en heb meteen de bijbehorende achievements gehaald .M.U.V. kara, die had ik al ;)

Daarna Solo Stratholme gedaan voor de eerste keer. Helaas geen mount :(

Daarna m'n enh shammy gepakt en een paar quests gedaan in Honor Hold. Ik zit dicht tegen 62 aan en moet zeggen dat het levelen extreem easy is. Je gaat op je mount zitten, loopt langs 6 yellow mobs verzamelt ze. Popped spirit wolves en dropt totems en je begint om je heen te meppen. Maelstrom Chain Lightning en na een kleine 30 seconden zijn ze allemaal dood.

Morgenavond maar eens proberen lvl 63 te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Lief, mwah, dagboek.

Gisteren een raar dagje.

De hele dag geprobeerd om mijn lvl 68 holy paladin een instance in te krijgen en ik kon maar geen complete groep vinden. Uiteindelijk toen ik op het punt stond om het maar op te geven hadden we eindelijk en party en wat doet een huntard -> leave party.

Ik netjes verteld in party dat ik ging stoppen komt eropeens een lvl 80 DK bij de parth waarmee we retesnel door mana tombs zijn heen gerend. Daarna zouden we nog een instance doen maar we kregen de fantastische can not create additional instances fout. Daarna ben ik nog even een battleground in gespronen en meteen de 300.000 healing achievent gehaald. Eindelijk.

Ik ben nu trouwens ook begonnen om de eerste WOTLK quests te doen en meteen een paar imbalanced wapens en trinkets kunnen looten. Waarschijnlijk ga ik vanaf lvl 69 gewoon WOTL content doornemen en zoveel mogelijk instances runnen en op lvl 80 nog een keer 80% van de TBC quests doen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:39:
[...]

Inderdaad ik denk dat de shinies van de fissure mensen aantrekt voor er in te gaan staan :)
Shinies cant be bad! must stand in shinies!

*wacht op reply van een bepaalde troll mage*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lief dagboek,

Gisteren een frost mage tegengekomen die op zoek was naar een rogue of frost mage voor 2vs2. Laat ik nu een frost mage zijn en ook hard op zoek zijn naar een partner :) Beiden hebben we nooit als mage in de arena gespeeld, maar op zijn warrior heeft hij lange tijd rond de 2k rating gespeeld. Mooi!!

Hij heeft 400 resilience, ik 480 en hij bleek toevallig nog Nederlands ook! Even 2 potjes skirmish geprobeerd en natuurlijk beide potjes verloren (damn rogues). Het zal wel wat tijd kosten om aan elkaar te wennen :P Daarna maar meteen een team aangemaakt en één potje gespeeld; helaas ook verloren. Damn rogues again!!! Hard to beat!

Jammer genoeg disconnecte hij vlak na de match en kwam niet meer terug... Maar kreeg niet het idee dat dat opzettelijk ging.

Wat denken de mensen hier van 2 x frost mage voor 2vs2? Ik heb het idee dat hier nog wel wat kansen liggen. Zeker wanneer we de shatter combos goed weten uit te buiten.

<battle starts>
-> cast water elemental
-> gebruik zijn frost nova
-> deep freeze
-> beide mages doen shatter combo
-> 2 vs. 1
-> win

klinkt makkelijk(er dan het is)

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik zou ze gewoon beide sheepen, dan hebben ze in ieder geval hun trinket gebruikt :P hehe

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Savageone schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:44:
[...]

Shinies cant be bad! must stand in shinies!

*wacht op reply van een bepaalde troll mage*
Hoi

@ diddle, gief naxx 25 mans wws logs plx : )

*gevond*

Ik loerde de hele tijd naar malygos / sarth spul.

[ Voor 10% gewijzigd door ImdaMned op 04-03-2009 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
ImdaMned schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:59:
[...]
Heb je die nou nog niet bekeken slacker?
Ik dacht dat je dat onderhand wel gedaan had(gisteravond bijv). Vanavond gaan we weer EoE + sarth 3d doen, donderdag nax20.
Moet je die van vorige week en die week daarvoor van nax nog hebben?
RaseriaN schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:37:
Lief dagboek,
@jarnotjuh
You suck, period. :>
Bij de kill stond ik wel eerste.. :P En het maakt echt weinig verschil hoor. Het is dat mijn dps 1k hoger ligt dan gemiddeld in die raid. Burst als arcane.. <3
Probeer jij eerst zoveel maar eens op je dk te halen, of je rogue. Die is nogsteeds 70 of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:59:
[...]

Hoi

Daar zul je nog even op moeten wachten, morgen doen we een 20 man naxx ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagboek,

Weer weinig gespeeld gisteren. Even op de andere computer gelogd om een beetje te herben. Deze computer heeft een klein scherm en al m'n standaard addons overlappen elkaar enzo, dus doe ik eigenlijk nooit instances of raids op deze.
Maar ik zag dat Violet Hold de daily heroic was, en dat wilde ik toch wel proberen. De guild deed OS25, dus ik moest een PuG zoeken. Uiteindelijk gelukt en het was een groep met een nette tank en healer. De DPS bestond verder uit een DK en een kitty Druid.
De Druid zat constant om DPS meters te vragen, en had het over z'n geweldige 6k crits!!
De instance ging echter vlot en makkelijk, en aan het einde van de run lieten we DPS meters zien: Ik 2k DPS (met m'n f*cked up UI), DK 1700 DPS, Druid en tank 1200 DPS. Typisch.... :D

Daarna nog even m'n Herbalism naar 430 gezet, om vanavond nog 5 diamonds te maken tot 435 en dan kan ik flasks maken!
Mooi op tijd voor de Undying run in Naxx van vanavond. Signs zien er goed uit, veelal nette spelers en prima balance. Ik heb er zin en vertrouwen in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:09:
Bij de kill stond ik wel eerste.. :P En het maakt echt weinig verschil hoor. Het is dat mijn dps 1k hoger ligt dan gemiddeld in die raid. Burst als arcane.. <3
Probeer jij eerst zoveel maar eens op je dk te halen, of je rogue. Die is nogsteeds 70 of wat?
Mijn Rogue/Warrior op Frostmane zijn allebei inderdaad nog op LvL70 ;)
Ben nu gewoon druk bezig met mijn DK om daar alles glad te strijken (ie. enchants, gear etc) en op mn Shaman om die naar 80 te halen. Ben ook niet meer zo van de DPS hoor.. heb je vroeger al genoeg geowned ;)

Zit je maar te stangen, niet happen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:12

Osxy

Holy crap on a cracker

Langzamer hand begint de gear van mijn shaman toch wel erg leuk te worden :) Omdat ik geen zin heb in de verplichtingen van een raiding guild (heb in TBC van 02-2007 t/m 05-2008 hardcore geraid toen gererolled) ben ik zeer casual bezig.
Toch doe ik wekelijks (met PuG's welliswaar) bijna alle instances.
Op dit moment clear ik wekelijks samen met me vriendin: OS (10+HC), VoA (10+HC), Naxx (10 of HC).

Met deze speelstijl toch op een 4k dps (op dummy's) aanbeland, iets waar ik erg trots op ben :) Op be.imba.hu heb ik nu een score van 470 en me vriendin 450.

Ik ben erg blij met WoTLK, bevalt me beter dan TBC en kijk dan ook uit naar Ulduar :)

Owja, dit weekend voor het eerst een full clear HC naxx met een pug gedaan :) Heleboel leuke drops binnen geharkt (hoewel me vriendin wel de lootwhore van de avond was met 5 of 6 items)

http://eu.wowarmory.com/c...r-sheet.xml?r=Draenor&n=Léwis
http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Draenor&n=Lauraa

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
En de Gift of The Naaru is alweer hotfixed :P
In the current version of the data the racial changes are slightly different. Stoneform has a 2 min cooldown (down from 3), but otherwise keeps the break instead of the immunity. Gift of the Naaru is not a dispel, but an instant heal of the magnitude it had before.
Vond het al raar

Oh en die rogue en warrior blijven toch wel 70 he ras, nu je het licht gezien hebt en Horde bent gerolled :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Gister me lock vrijwel neit aangeraakt en alleen heroics gedaan op me tankbeer.
Eerst stond VH op het programma, inmiddels 2 runs gedaan en geen staf :'( en 3 keer raden wat er dropt: juist een staf :D dus ik was een happy bear ^^.
Daarna kreeg ik een whisp of ik nexus wilde tanken voor een resto shaman, om de mace te halen. valt me op hoe easy mode die eigenlijk is als tank; geen wipe, snelle run (25 min) en helaas geen mace.
Daarna gingen we met dezelfde groep gundrak in, daar droppen moeie leggings :+ maar ook die dropte niet. wel de achievement [What the eck!] gehaald en mooie schoentjes geloot.
Toen nog ff de daily heroic gedaan: Drak theron keep, ook een eitje en na een half uurtje stond ik buiten, helaas geen loot maar wel badges.

Toen zag ik iemand in Dalaran shouten dat ze een OT nodig hadden voor een 8 man Sarth run, dus ik had zoiets van wth, ik ga die gast whispen. de standaard conversatie volgt: Def capped en how much armor/HP.
Waarop ik de reactie gaf: I'am a druid. en toen krijg ik de invite.
Wat bleek nu: de DK MT wilde dat ik MT werdt omdat ik schijnbaar meer avoidance had als hem.
Ok sure, ik wil best maintanken (had het gevecht al vaak zat gezien tijdens guildruns met me lockje) dus ff alle draakjes doden en daar stond de grote bastard.
na hem goed gepositioneerd te hebben kon het treath boven beginnen, wat me opviel dat ik op sarth nogal veel misses had (21 hit, 178 expertise :x) dus dat wordt hit stacken :+, anyway de DK tank pickte netjes de adds op en die werden goed gedood. ook geen doden door een vuurmuur (duidelijk ervaren puggers).
Baasje ging snel dood door een one shot en ik was 2 heel erg mooie achievements rijker: [Less is more] en [Beasting the Dragonblight]. en offcourse droppte hij T7.10 hands voor een druid :D aanvankelijk was ik de enige needer totdat de DK ook rollde, maar die was makkelijk te verslaan door me 90 roll ^^ en dus was ik T7 gloves rijker, en dat na 2 dagen 80 gedingt te zijn.

Mijn stats in beer vorm unbuffed

26k HP
29K armor
32% dodge ( 40 met moroes trinket popped)

Zit alleen met een probleem kwa gems, wat is het beste om te gemmen voor een tankbeer ?
Toch agi of een combi van dodge/agi/stam ?

[ Voor 0% gewijzigd door Wootlock op 04-03-2009 10:54 . Reden: T7 ipv 8, ook een goede morgen :D ]

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bokkie schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:23:
Oh en die rogue en warrior blijven toch wel 70 he ras, nu je het licht gezien hebt en Horde bent gerolled :P
Zeker wel! For the Horde! :Y)

Bevalt me ook een stukje beter.. zie het verschil vooral in de PuGs die ik doe en dat de mensen veel minder zeuren en zeiken als iets niet goed gaat. Het lijkt wel.. een stuk volwassener dan de kiddy Alliance :o

* RaseriaN casts Anti-Magic Shell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:24:
...en dus was ik T8 gloves rijker, en dat na 2 dagen 80 gedingt te zijn..
Dat is wel heel snel T8 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Tja, heb er hard voor moeten werken die avond, 3-5k TPS das toch niet heel erg slecht ? aangezien de DK niet hoger kwam dan 2.5k met heel af en toe een uitschieter naar de 3k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Wootlock schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:32:
[...]

Tja, heb er hard voor moeten werken die avond, 3-5k TPS das toch niet heel erg slecht ? aangezien de DK niet hoger kwam dan 2.5k met heel af en toe een uitschieter naar de 3k.
Kerel, T8 is er nog niet eens. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
Wootlock schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:24:

en offcourse droppte hij T8.10 hands voor een druid :D
je bedoelt T7 neem ik aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:32:
[...]

Hehe ik doelde meer op dat je T7 bedoelde ;)
T8 is waarschijnlijk Ulduar :)

Maar toch netjes. Je hit zal wel hoger moeten ja, en tegelijkertijd zullen je andere stats ook omhoog gaan, en ik geloof dat Agi een mooie stat is voor beertjes, maar pin me er niet op vast.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2009 10:37 . Reden: T8 in Ulduar, is dat confirmed? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Paprika schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:35:
[...]

Kerel, T8 is er nog niet eens. :')
LOL dat was precies mijn gedachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
RaseriaN schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:31:
[...]

Zeker wel! For the Horde! :Y)

Bevalt me ook een stukje beter.. zie het verschil vooral in de PuGs die ik doe en dat de mensen veel minder zeuren en zeiken als iets niet goed gaat. Het lijkt wel.. een stuk volwassener dan de kiddy Alliance :o

* RaseriaN casts Anti-Magic Shell
Dat vertellen Hordies al jaren, maar Alliancies geloven dat nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen!

Omdat alle 25mans content al dood is gingen we gister op onze 3de raidavond van de week over op 10 mans runs. Er werden 2 verschillende groepen opgezet voor Naxx10, een beetje 50/50 met alts/mains. Ik ben reserve gegaan omdat mijn priest er niks te zoeken heeft en mijn huntertje zich ook prima kan vermaken in heroics. Ik moest nog 10 Emblems voor de trinket dus dat werd het doel van de avond. Een rogue guildie wilde wel mee, net als de grootste nub dps warrior in de guild. Hij kende nog wel een pug tank en een andere guildie wilde zijn druid alt wel loggen om te healen. VH was echt een eitje, de tank was flink gegeared en erg goed met threat. Op baasjes zat ik weer op mijn standaard 2k dps.

Nexus was daarna aan de beurt – de tank sleurde ons er in hoog tempo doorheen, prima dus! De groep wilde graag nog Azjol Nerub in, de rogue (3k dps) stopte ermee en werd ingeruild voor de slechtste DK die we hebben... Oh joy! We wilden de achievement halen op die grote spin. De eerste keer was de dps te laag dus lukte het net niet. Ik zat op 2.4k dps, de DK op 1.4k en de warrior op 1.3k - jammerrrr! De tweede keer lukte het wel, dus meteen door naar de laatste baas. Dit was echt een drama, de alt-healer begon duidelijk moe te worden, de DK en warrior gingen elke keer dood, na 3 wipes hebben we het maar opgegeven, best triest eigenlijk... Dit was voor mij de eerste keer dat ik een heroic niet afrond. Achja, ik heb in ieder geval 40 Emblems, daarmee ga ik vanavond de trinket aanschaffen. Als ik deze week een beetje tijd kan vinden moet het huntertje Naxx ook maar eens van binnen bekijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
pfft edit, laat maar hangen ook

[ Voor 96% gewijzigd door Betthen op 04-03-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Savageone schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:36:
[...]
je bedoelt T7 neem ik aan :P
Dacht ik ook.
De T7 is toch de 'Heroes .... etc' en die dropt in 10 mans instances (tokens, en een enkele kun je met emblems kopen)
De T7.5 is de 'Valorous' versie ervan -> 25 mans instances.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bosmonster schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:38:
Je hebt bij de Horde ook gruwelijke kinderen en zeikerds hoor.. maar de rest is gewoon net een tandje ouder of wat volwassener en is daarom ook niet zo snel op zn tenen getrapt. Imho :Y)
Betthen schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:53:
even een vraagje tussendoor... over een dkp situatie (dkp .. pfft )
Is geen oneerlijk systeem, maar het is wel oneerlijk om de huidige DKP stack daarvoor te gebruiken.
Gewoon vaste prijzen voor Wapens, Tier items en evt. losse items en fixed prices voor Bosses.
DKP schoonvegen en daarna op je gemak opnieuw beginnen met sparen voor items. :)

[ Voor 28% gewijzigd door RaseriaN op 04-03-2009 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:53
Lief dagboek:

1 ding!

IK HEB MIJN EPIC FLIGHTFORM BACK O+ O+ O+

(ding 77... en iets van 1077g op hem persoonlijk, in Bassin ook de skill gekocht)

Eindelijk normaal herben weer (en dan vooral in bassin, Icecrown en Stormpeaks)

[ Voor 54% gewijzigd door cannibal op 04-03-2009 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Bosmonster schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:38:
[...]

In vanilla was het altijd andersom, Kiddies vonden het "stoer" om de "dark side" te kiezen.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Waar is het volgens de kenners de beste plaats om cobalt ore te gaan minen ?

Ik had gehoopt met saronite groene BoE-spullen te kunnen maken om het te disenchanten, echter blijkt dat saronite allemaal bauwe items opleverd wat geen infinite dust geeft bij disenchanten. Ben nu dus op zoek naar een are waar ik in een uur 12-16 stacks cobalt ore bij elkaar kan farmen (net zoals icecrown is voor saronite)

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

cannibal schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:59:
Eindelijk normaal herben weer (en dan vooral in bassin, Icecrown en Stormpeaks)
Ik zal wel happen normaal herben is dat je uit flightform komt en dus niet zoals onze lieftallige druids kunnen in flightform blijven ;)

Dus je bedoelt eigenlijk Yuh weer lekker herben in flightform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
sabriel schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:02:
Waar is het volgens de kenners de beste plaats om cobalt ore te gaan minen ?

Ik had gehoopt met saronite groene BoE-spullen te kunnen maken om het te disenchanten, echter blijkt dat saronite allemaal bauwe items opleverd wat geen infinite dust geeft bij disenchanten. Ben nu dus op zoek naar een are waar ik in een uur 12-16 stacks cobalt ore bij elkaar kan farmen (net zoals icecrown is voor saronite)
Weet niet of dit tegenwoordig nog echt interresant is.
Geloof dat alle recipes wel "gefixed" zijn, welke meer dust opleverden dan dat de Ore/Bars waard waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
ShadowBumble schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:02:
[...]
Dus je bedoelt eigenlijk Yuh weer lekker herben in flightform.
Idd, herben zonder aggro (en anders up up and away ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:39

Denko

|{ing Øf ßlitz

zucht....ben klaar met me gear....geen upgrades meer ingame die het waard zijn, alleen sidegrades.....SAAI.

naja, kijken of ik me warrior meekrijg in raids

(gister girdle of raz mogen looten in een pug, woot :P )

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Roeligan schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:01:
[...]

In vanilla was het altijd andersom, Kiddies vonden het "stoer" om de "dark side" te kiezen.
Dat is nooit andersom geweest.

Onervaren spelers hebben eerder de neiging voor de standaard human of nightelf te gaan. Het hele faction verhaal speelt daarbij eigenlijk geen rol.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 04-03-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Roeligan schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:01:
[...]

Nope, hopen newbies zijn alliance begonnen ivm de herkenbare humans, fluffy gnomes, irish dwarfs en en geile lapdancende female nelfs. Met de introductie van de belfs zijn er een aantal naar horde gegaan voor belf cuteness en een aantal voor de PvP racials. Dit heeft overigens niets te maken met eventuele "newbieness" in het huidige WoW. Horde en Alliance zijn beiden even goed.

Servers hadden in het begin niet voor niets bijna allemaal meer alliance dan horde : )

[ Voor 6% gewijzigd door ImdaMned op 04-03-2009 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:10:
[...]

Dat is nooit andersom geweest.

Onervaren spelers hebben eerder de neiging voor de standaard human of nightelf te gaan. Het hele faction verhaal speelt daarbij eigenlijk geen rol.
ik ga hem gelijk moeten geven , heb heel de rit vanaf vanilla wow horde gespeeld en wat altjes op alliance maar dat heb ik snel afgeleerd. De meerdere volwassen spelers zitten aan horde kant. Terwijl onervaren spelers een night elf best wel mooi vinden en daar dan mee blijven spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:14:
Nope, hopen newbies zijn alliance begonnen ivm de herkenbare humans, fluffy gnomes, irish dwarfs en en geile lapdancende female nelfs. Met de introductie van de belfs zijn er een aantal naar horde gegaan voor belf cuteness en een aantal voor de PvP racials. Dit heeft overigens niets te maken met eventuele "newbieness" in het huidige WoW. Horde en Alliance zijn beiden even goed.
Had jij niet eerst een Dwarf Hunter? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
De meeste top PvE guilds zijn horde. Tja, de gnomes verpesten het op alliance side. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Paprika schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:22:
De meeste top PvE guilds zijn horde. Tja, de gnomes verpesten het op alliance side. ;)
Maarja, je hebt ze wel nodig om Hogger plat te kunnen leggen in de verschillende phases! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Paprika schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:22:
Mjah, als ik dan al alliance zou rollen (yuck), dan is de gnome het enige ras dat nog een beetje interessant is.

Geef mij maar de variatie van undead, orcs, trolls en koeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:14:
[...]

ik ga hem gelijk moeten geven , heb heel de rit vanaf vanilla wow horde gespeeld en wat altjes op alliance maar dat heb ik snel afgeleerd. De meerdere volwassen spelers zitten aan horde kant. Terwijl onervaren spelers een night elf best wel mooi vinden en daar dan mee blijven spelen :)
Mijn eerste char was een Tauren (hou wel van lompe grote harige wezens LOL) ook even wat alliance geprobeerd, maar kon toch echt niet wennen aan de chars, alleen een Nelf Druid ging nog ok, die heb ik op level 30 gekregen. Uiteindelijk weer begonnen met Horde en een aantal geprobeerd. De Belf was ok, maar geniet nu echt heel erg van mijn Orc :) En kwa volwassenheid denk ik dat het niet aan de horde of alliance ligt, maar ook aan welke server. Bij ons heb je genoeg kiddie gasten die horde spelen en onvolwassen reageren. Vooral de "doe dit of dat" factor is irritant. Gelukkig is ons Guild er een van volwassen spelers. De leeftijd is gemiddeld toch in de 30 dus dat scheelt een slok op een borrel.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:52

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Schitterend altijd hoe horde spelers het gevoel hebben dat ze volwassener zijn dan allies (want daar komen dat soort uitspraken toch op neer) terwijl ze over precies dezelfde dingen klagen: dezelfde slechte pugs, dezelfde guild drama's etc. Ik heb een tijdje een horde toon gespeeld en toen werd me duidelijk dat hordies precies even infantiel kunnen zijn (dirge en anal spam in trade, aan beide kanten). Horde kan me eenvoudig niet meer boeien. Volwassener? Dream on. Na een uur of 10 's avonds heb je aan beide kanten voldoende volwassen denkende spelers om een pug een goede kans van slagen te geven, eerder op de avond is dat aan beide kanten een even groot probleem.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Denko schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:06:
zucht....ben klaar met me gear....geen upgrades meer ingame die het waard zijn, alleen sidegrades.....SAAI.

naja, kijken of ik me warrior meekrijg in raids

(gister girdle of raz mogen looten in een pug, woot :P )
Hehe gz :)

En dat T8 gebeuren, sorry daarvoor was voor de koffiepauze begonnen met typen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SnoeiKoei schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:28:
Schitterend altijd hoe horde spelers het gevoel hebben dat ze volwassener zijn dan allies (want daar komen dat soort uitspraken toch op neer) terwijl ze over precies dezelfde dingen klagen: dezelfde slechte pugs, dezelfde guild drama's etc. Ik heb een tijdje een horde toon gespeeld en toen werd me duidelijk dat hordies precies even infantiel kunnen zijn (dirge en anal spam in trade, aan beide kanten). Horde kan me eenvoudig niet meer boeien. Volwassener? Dream on. Na een uur of 10 's avonds heb je aan beide kanten voldoende volwassen denkende spelers om een pug een goede kans van slagen te geven, eerder op de avond is dat aan beide kanten een even groot probleem.
Heb al meerdere malen op Turalyon ( mijn oude server ) voorbij zien komen in /2, " And finally bedtime has come sleep well kids " en je zag ook dat na 10pm de hoeveelheid pug /raids en bg's aanzienelijk aantrok kwa kaliteit. Kan me dan ook niet voorstellen dat dit over het algemeen niet zo zal zijn aan de horde side. Misschien als je op Magteridon zit waar ongeveer alleen maar horde zit je dezelfde dingen mee maakt maar over het algemeen is de Horde community kleiner op servers dan de alliance en zal hier dus ook " minder " last van hebben terwijl het verhoudingswijs hetzelfde zal zijn.

oftewel the power of perception

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.