Gister me lock vrijwel neit aangeraakt en alleen heroics gedaan op me tankbeer.
Eerst stond VH op het programma, inmiddels 2 runs gedaan en geen staf

en 3 keer raden wat er dropt: juist een staf

dus ik was een happy bear ^^.
Daarna kreeg ik een whisp of ik nexus wilde tanken voor een resto shaman, om de mace te halen. valt me op hoe easy mode die eigenlijk is als tank; geen wipe, snelle run (25 min) en helaas geen mace.
Daarna gingen we met dezelfde groep gundrak in, daar droppen moeie leggings

maar ook die dropte niet. wel de achievement [What the eck!] gehaald en mooie schoentjes geloot.
Toen nog ff de daily heroic gedaan: Drak theron keep, ook een eitje en na een half uurtje stond ik buiten, helaas geen loot maar wel badges.
Toen zag ik iemand in Dalaran shouten dat ze een OT nodig hadden voor een 8 man Sarth run, dus ik had zoiets van wth, ik ga die gast whispen. de standaard conversatie volgt: Def capped en how much armor/HP.
Waarop ik de reactie gaf: I'am a druid. en toen krijg ik de invite.
Wat bleek nu: de DK MT wilde dat ik MT werdt omdat ik schijnbaar meer avoidance had als hem.
Ok sure, ik wil best maintanken (had het gevecht al vaak zat gezien tijdens guildruns met me lockje) dus ff alle draakjes doden en daar stond de grote bastard.
na hem goed gepositioneerd te hebben kon het treath boven beginnen, wat me opviel dat ik op sarth nogal veel misses had (21 hit, 178 expertise :x) dus dat wordt hit stacken

, anyway de DK tank pickte netjes de adds op en die werden goed gedood. ook geen doden door een vuurmuur (duidelijk ervaren puggers).
Baasje ging snel dood door een one shot en ik was 2 heel erg mooie achievements rijker: [Less is more] en [Beasting the Dragonblight]. en offcourse droppte hij T7.10 hands voor een druid

aanvankelijk was ik de enige needer totdat de DK ook rollde, maar die was makkelijk te verslaan door me 90 roll ^^ en dus was ik T7 gloves rijker, en dat na 2 dagen 80 gedingt te zijn.
Mijn stats in beer vorm unbuffed
26k HP
29K armor
32% dodge ( 40 met moroes trinket popped)
Zit alleen met een probleem kwa gems, wat is het beste om te gemmen voor een tankbeer ?
Toch agi of een combi van dodge/agi/stam ?
[
Voor 0% gewijzigd door
Wootlock op 04-03-2009 10:54
. Reden: T7 ipv 8, ook een goede morgen :D ]