Rare manier van zaken doen inderdaad! Als het hierbij om automatische incasso gaat zal ik even contact opnemen met je bank om het geld terug te laten storten, moet je eens opletten hoe snel ze aan de telefoon hangen! Ze leveren niet de afgesproken service dus is je contract niks waard, stoppen met betaling is dan nog een goede oplossing voor hun!
Heb vandaag een Fritz!Box 7270 aangesloten en daar ben ik tot nu toe tevreden over. Had redelijk vaak telefonie problemen, registratie die mislukt of 5 registraties in de log bijvoorbeeld. Ik kon ook niet in sommige menu's komen (Advanced LAN settings bijvoorbeeld) en mijn UpnP lag er regelmatig uit.
Nieuwe modem heeft mooie en snelle WiFi (-n standaard = theoretisch 300 mbps), ingebouwd DECT station (werkt niet lekker met Philips SE 445) en wat leuke extra's zoals een USB poort voor je printer of USB harde schijf. Nog niet zo lang in gebruik natuurlijk maar tot zover geen problemen.
Ik denk dat bij het probleem is dat er een aardige afstand gemaakt wordt tussen het ISRA punt en het modem (zowiezo 1 verdieping), dat zorgt er ook voor dat je modem wat warmer wordt dan normaal, iets waar de ZyXel denk ik niet goed mee overweg kan (uit ervaringen met eerdere ZyXel modems). Vervanging van je modem wil niet zeggen dat je probleem opgelost is, kan echter wel

Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 22:42:
Ik heb net mijn Zyxel modem ingesteld maar het bellen werkt niet.
Ik kan wel gebeld worden maar niet bellen. Ik krijg een toon die lijkt alsof het nummer niet bestaat. Ik heb de flash tijd van de telefoon ook al aangepast van kort naar lang maar dat heeft niet geholpen.
Klinkt bekend. Waarschijnlijk een storing op het telfort netwerk, dat was bij ons in het begin redelijk vaak namelijk. Probeer het morgen nog een keer en reset dan je modem en je basis station van je telefoon.
Als je internet het doet moet je mail ook werken, of heb je het over je telfort mail? Ik gebruik zowiezo geen provider mail omdat je bij elke provider switch je aan kan gaan geven dat je een nieuw mail adres hebt

daar zit ik niet op te wachten en al mijn contact personen ook niet. Oplossing is gmail of hotmail, zo goed als altijd beschikbaar en zal zeer waarschijnlijk altijd blijven bestaan

(in ieder geval langer dan je contract bij een provider)
[
Voor 26% gewijzigd door
Soepstengel op 13-03-2009 23:28
]