Toon posts:

Telfort Internet ervaringen topic - Deel 14 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 15 16 Laatste
Acties:
  • 89.265 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:53
kingfriko schreef op zondag 14 juni 2009 @ 20:02:
Niet het hele topic door kunnen lezen , maar is er iemand op de hoogte van prijsverlagingen en/of snelheidsverhogingen bij telfort internet in de nabije toekomst ?
Telfort zal toch ook wat moeten doen aangezien Ziggo en UPC ook prijsverlagingen hebben doorgevoerd .
Mocht dit niet het geval zijn zullen er toch veel mensen naar een andere provider overstappen denk ik .
Ik wacht het nog even af maar zou in ieder geval graag sneller internet willen .
(Hier helaas nog geen glasvezel :'( )
Reken er maar niet op.
Telfort heeft een 4 en een 20 Mbit abo, die laatste is full-open als je daar niet je gewenste snelheid mee haalt zul je over moeten naar kabel indien mogelijk.
Via ADSL zal een concurrent slechts marginaal sneller(maar ook langzamer) kunnen.

specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 304881

kingfriko schreef op zondag 14 juni 2009 @ 20:02:
Niet het hele topic door kunnen lezen , maar is er iemand op de hoogte van prijsverlagingen en/of snelheidsverhogingen bij telfort internet in de nabije toekomst ?
Telfort zal toch ook wat moeten doen aangezien Ziggo en UPC ook prijsverlagingen hebben doorgevoerd .
Mocht dit niet het geval zijn zullen er toch veel mensen naar een andere provider overstappen denk ik .
Ik wacht het nog even af maar zou in ieder geval graag sneller internet willen .
(Hier helaas nog geen glasvezel :'( )
geintje zeker?! Ze hebben immers net de prijzen verhoogd! :P

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Zie nieuw topic :+

* LuckY gaat op kamers en neemt daar een 20Mbit abbo.
Na contact met de HD kreeg ik binnen een hafluur de volgende antwoorden:
- De FUP ligt ongeveer op 250 GB
- Port 25 staat open
- Je mag eigen Servers draaien mits niet zakelijke
- Ze knijpen geen FTP of NNTP, Mits je niet aan je FUP zit.

Nu was mijn vraag eingelijk klopt dit wat men beweert, hebben jullie Known Issues met telfort?
Ik was van plan om de Zyxel in een bridgemodus te zetten en dan een aan VPN router te hangen.

Kunnen jullie hier jullie reflectie opgeven ?

Wat me het eerste opviel was een goede helpdesk die niet $random antwoorden gaf maar het nog ging bevestigen bij zijn collega, hij belde ook binnen een halfuur terug met de antwoorden d:)b Nu maar hopen dat het geen lokkertje is, zodra je een abonnement heb afgesloten dat je achterin de lijn aansluit :+

[Voor 22% gewijzigd door LuckY op 15-06-2009 10:34]

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-05 18:37
We gaan hier verder:
Telfort Internet ervaringen topic - Deel 15
LuckY ik raad je aan om je post even te copy-pasten naar het nieuwe topic.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

LuckyY schreef op maandag 15 juni 2009 @ 09:56:
- De FUP ligt ongeveer op 250 GB
- Port 25 staat open
- Je mag eigen Servers draaien mits niet zakelijke
- Ze knijpen geen FTP of NNTP, Mits je niet aan je FUP zit.
Dat van die FUP heb ik nooit van gehoord. Ik heb weleens meer dan 250GB gehaald en nooit wat van gehoord. Ik heb ook nog niemand in deze topics gehoord die ook maar iets over datagebruik gehoord heeft. Volgens mij is dat hele datagebruik met normale abonnementen in Nederland totaal geen issue meer.

Poort 25 open weet ik niet. Lijkt me eigenlijk wel gek, omdat alle ISP's die dichtzetten (ivm spammingproblemen, mag je een relayserver gebruiken).

[Voor 11% gewijzigd door JvS op 15-06-2009 10:07]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-06 07:32
Telfort Internet ervaringen topic - Deel 15

We gaan verder in een nieuw topic :)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1 ... 14 15 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zullen vanaf eind april duidelijk herkenbare gebruikers zijn van Telfort. Deze zullen duidelijk herkenbaar zijn aan: een gebruikersnaam die begint met Telfort en dan een naam (Bijvoorbeeld: Telfort Joris), logo & signature.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee