Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roedi06
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-06 23:29
Hoi Tweakers,

Heb een nieuwe pc met Win7 64, intel Postville 80 GB SSD, i7 920, 6GB ram, 5850 op een Asus p6t.
Ik ervaar in deze setup in Live Messenger enorme 'lag' als ik iets intyp of op iets klik, zo nu en dan moet ik geregeld zo'n 5 seconden wachten voor hetgeen ik intypte op het scherm verschijnt. Aan mijn systeem kan het toch moeilijk liggen, maar waar zou dit toch wel aan kunnen liggen??? Tijdens de 'lag' van messenger, ervaar ik dat tegelijkertijd niet in andere programma's.

Hebben jullie een idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

In MSN Live zit de handige functie om 'X zegt: ' uit te schakelen bij ieder bericht (dit komt dan alleen nog te staan bij iedere nieuwe minuut). Op mijn pc heb ik het zo ingesteld, dat ik het dus fatsoenlijk geordend krijg, maar het werkt niet.
Geen idee of dit verhaal over komt, maar het komt er dus op neer dat een instelling niet werkt. Ik draai W7 x64 en heb de msn+ plug-in geïnstalleerd. Ik heb MSN er al compleet afgegooid en opnieuw geïnstalleerd (incl. msn+).
Op een andere pc werkt het wel (ook met plug-in) en ik snap niet wat het probleem is. Ik vind het ook lastig om hierop te zoeken, omdat ik niet eens fatsoenlijk uit kan leggen wat het probleem is. Laat staan in een korte zin, om op te zoeken.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-06 16:06
Hier ook een probleem met de nieuwste versie van Windows Live Messenger op Windiws 7 x64 Ultimate.
Het programma crasht meerdere keren per dag, en ik kan de oorzaak maar niet vinden.

Wat gebeurt er? Feitelijk een memory leak. WLM neemt na verloop van tijd (soms een uurtje, soms pas een halve dag) ongeveer 1GB aan fysiek geheugen in beslag (virtueel nog meer). Daarna crasht het met de melding dat er een Runtime Error is opgetreden en dat het programma moet sluiten.
Ik kan op Google en bij Microsoft er niks over vinden, alleen met oudere versies. (8 en 8.5 uit 2006 e.d.).
Kan me niet voorstellen dat ik de eerste of enige ben.
Het maakt ook niet uit of ik chat of niet, ook bij een halve dag niks doen crasht het programma. Het is altijd op het moment dat er 985MB geheugen in gebruik is ongeveer. Virtueel is het dan al 1,5GB of meer.
In het logboek van Windows 7 (Applicatie, Systeem e.d.) wordt deze crash NIET vermeld!

Set-up:
WLM 2009 (14.0.8089.726) NL
Windows 7 Ultimate x64 NL
Geen plugins, addons e.d.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Ik heb precies dezelfde problemen zoals Soeski beschrijft. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-06 16:06
F4T4L_3RR0R schreef op maandag 07 december 2009 @ 08:22:
Ik heb precies dezelfde problemen zoals Soeski beschrijft. :(
Daar ben ik eh...gematigd blij mee. Ben ik niet de enige in ieder geval. Het gekke is dat het soms uren niet voorkomt (gister helemaal niet) en vandaag alweer 4x in 2 uur tijd.
Word er gek van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
windows live mail heeft geen autocorrectie. (tog?)
maar welke cliënt heeft wel een autocorrectie functie voor hoofdletters?
ik was gewend aan outlook maar die was tog te zwaar tov live mail met opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-07 23:34
Volgens mij komt autocorrectie voornamelijk voor in Office pakketten, dus bv Outlook ja. Ik weet dat Firefox een taalmodule heeft, dus waarschijnlijk Thunderbird ook. Maar volgens mij ontbreekt dan alsnog de autocorrectie.

Je kunt ook gewoon goed leren typen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 16:01
Ok, ik heb een vaag probleem. Eerst had ik Live Messenger 2009 installed, maar kreeg ik automatisch een foutmelding na het (succesvolle) aanmelden. Zolang ik de foutmelding niet wegklikte kon ik het programma gewoon normaal gebruiken; ik kon alleen mensen niet meer toevoegen en als ik toegevoegd werd kreeg ik geen melding hiervan (op andere pc kon ik opeens zien dat aantal mensen me hadden toegevoegd).

Toch maar gister geprobeerd het programma 100% werkend te krijgen. Alles eraf gegooid en met CC cleaner registry gefixed. Toen Live Messenger geinstalleerd en hij deed het perfect die dag.. geen foutmelding meer en ik kon gewoon mensen toevoegen etc. Nu start ik net m'n pc op en elke keer als ik aanmeld met messenger is ie 1 seconde online en dan disconnect hij automatisch.

Ik ben een beetje ten einde raad eerlijk gezegd.. op google vind ik een aantal mensen die hetzelfde probleem lijken te hebben, maar in geen enkel topic weet iemand hoe je dit kan fixen?

Ik gebruik geen firewall/virusscanner oid.. de oude msn, die in windows xp zit ingebakken, doet het overigens wel prima..

[ Voor 6% gewijzigd door RedruM op 22-12-2009 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 21:47

nlboy

Alles kitz?

Ik ken iemand die het probleem heeft wanneer zij zich aanmeld de volgende melding elke keer krijgt: "Contactpersonenlijst niet beschikbaar". Terwijl als ik me gewoon aanmeld doet MSN het wel gewoon. Als zij via eBuddy.com inlogt doet haar msn het wel gewoon. Ik heb MSN opnieuw geïnstalleerd, maar helaas weinig resultaat. Het speelt al een lange tijd. Hebben jullie misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tripel7
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-06 21:02
IK heb het volgende probleem: ik heb in WLM (de recentst aangekruist dat ik op meerdere locaties wil kunnen aanmelden, echter als ik me aanmeld met mijn HTC S740 ook met de meest recente versie van WLM word ik op de PC eraf gegooid, weet iemand wat hiervoor de oplossing is?
Gino

I9900K - RTX4070TI - 64GB DDR4 3200 Ghz RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-07 10:37
Daar is nog geen oplossing voor: Windows Live Mobile ondersteunt op meerdere plekken tegelijk ingelogd zijn nog niet, dus wordt de sessie op je pc beëindigd.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tripel7
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-06 21:02
Okay, weten we dat in ieder geval ook weer.
Gino

I9900K - RTX4070TI - 64GB DDR4 3200 Ghz RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312476

heb al een paar maand een probleem, elke keer als ik inlog verdwijnen mijn laatste 20 toegevoegde personen helemaal compleet van mijn lijst. zijn ook niet terug te vinden. moet ze elke keer bij het inloggen opnieuw toevoegen. elke dag.........

weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:29
ehm, wel even duidelijk je vraag/probleem stellen ajb.
Welke software van windows live heb je het over? Wat gebeurd er als je bijv. meer dan 20 contacten toevoegd? wat gebeurd er als je minder dan 20 contacten toevoegd?

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312476

ik heb windows live messenger met plus. beide laatste versies

heb dit probleem sinds oktober en elke contact persoon die daarna zijn bijgekomen (ongeveer 20)daar heb ik dit probleem mee. als ik in log missen dus die contacten, soms als ik ze weer toevoeg verdwijnen ze gelijk weer en komen dus niet eens in de lijst. als ik wlm weer opnieuw opstart kan ik ze wel weer toevoegen en blijven ze erin staat tot dat mijn laptop weer opnieuw opstart.

als ze tegen mij praten wanneer ze er niet in staan krijg ik bericht van wlm dat ik ze kan toevoegen aan mijn contactlijst, maar als ik er op klik gebeurt er niks.

heb het al opnieuw geïnstalleerd maar het helpt niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 09:48
Als je naar Hotmail gaat heb je normaal een knop "Doorgaan - dit bericht niet meer laten zien" maar die heb ik per ongeluk aangevinkt dus nu kom ik direct in de Postvak IN maar weet iemand hoe je die terug krijgt? Ik heb alle opties in Hotmail zelf doorlopen en in Messenger maar niks.

Afbeeldingslocatie: http://members.upc.nl/t.petrov/windows_live_doorgaan1.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door chim0 op 23-02-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
chim0 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 20:00:
Als je naar Hotmail gaat heb je normaal een knop "Doorgaan - dit bericht niet meer laten zien" maar die heb ik per ongeluk aangevinkt dus nu kom ik direct in de Postvak IN maar weet iemand hoe je die terug krijgt? Ik heb alle opties in Hotmail zelf doorlopen en in Messenger maar niks.
Opties > Hotmail aanpassen > Instellingen voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Barleone schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 20:09:
[...]

Opties > Hotmail aanpassen > Instellingen voor vandaag.
Ook al gekeken maar dat is het ook niet. Overigens heb ik beide opties geprobeerd en dat werkt ook niet, als ik "Vandaag" aanvink, ga ik alsnog naar Postvak IN.

Het is ook nergens te vinden op Google of Microsoft help. Ik weet het, het is een raar iets maar het moet toch wel te resetten zijn? IE geschiedenis en tijdelijke bestanden ook al verwijderd maar dat helpt ook niet.

• Barleone
Dan zul je Windows Live Support moeten mailen. Ik weet niet of dat ergens te vinden is op de site van MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220860

Ik heb zojuist de meest recente versie geïnstalleerd op mijn PC met WinXP SP3, aanmelden wil niet lukken.
Als ik mn username en password invoer en op aanmelden klik dan krijg ik 2 seconde 'Bezig met aanmelden' te zien. Vervolgens springt het terug naar het inlogscherm zonder een foutmelding in beeld te krijgen.

Op mijn laptop kan ik me verder wel gewoon aanmelden.
Opnieuw installeren en rebooten al geprobeerd.
Van google word ik ook niet wijzer.

Edit: Het is gelukt, lag aan Nvidia software
WLM 9.0 problemen

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 220860 op 28-02-2010 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74523

Is er al een manier om van de video feeds af te komen onderaan de contact list? Het irriteert me mateloos omdat het steeds veranderd

Mess Patch en A-patch krijgen het vooralsnog niet weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weetikveel!
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-07 22:41
Sinds een maand of 3 verdwijnen er steeds meer oude mails van mij spontaan. Eerst liep het terug tot 2007 en nu heb ik alleen nog mails van deze maand erop staan.

weet iemand hoe dit kan?

weetikveel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231912

Anoniem: 74523 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:16:
Is er al een manier om van de video feeds af te komen onderaan de contact list? Het irriteert me mateloos omdat het steeds veranderd

Mess Patch en A-patch krijgen het vooralsnog niet weg
tegenwoordig is het een optie in MSN zelf, ik heb niets onder aan m'n contact list

ik krijg links tegenwoordig in het zwart. weet iemand hoe dat mis gegaan kan zijn?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 231912 op 29-03-2010 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-07 21:31
weetikveel! schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:21:
Sinds een maand of 3 verdwijnen er steeds meer oude mails van mij spontaan. Eerst liep het terug tot 2007 en nu heb ik alleen nog mails van deze maand erop staan.

weet iemand hoe dit kan?
Wachtwoord eens veranderen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Ik heb mijn wachtwoord veranderd van mn live-account maar ik heb geen succes met het laten vergeten van dat wachtwoord door WLM. Alles uitgevinkt inclusief klikken op "forget me". Maar helaas, nadat ik me met dat bewuste account met ander wachtwoord heb aangemeldt, en dan te kiezen voor remember en auto-login, denkt ie weer vrolijk mijn oude wachtwoord te mogen gebruiken. Heb al in Windows rondgezocht naar mogelijke locaties waar hij dit bewaard, maar daar kan ik niets over Live vinden. Google is met keywords als "make messenger/msn/wlm forget me" alleen maar behulpzaam met het juist opvragen van het wachtwoord. Als in: "did you forget your password". Iemand nog andere tips?

Een herinstallatie van messenger gaat het denk ik niet oplossen omdat die accounts tegenwoordig toch al overal in verweven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
In Windows 7 heb je de Credential Manager in het control panel, hier staat als het goed is je wachtwoord gesaved. Hoe dat ding onder XP en Vista heet weet ik even niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Alex) schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:19:
In Windows 7 heb je de Credential Manager in het control panel, hier staat als het goed is je wachtwoord gesaved. Hoe dat ding onder XP en Vista heet weet ik even niet meer...
Sorry, dat bedoelde ik ook met "in Windows rondgezocht maar niets met Live kunnen vinden". In de credential manager staat hij niet meer in zodra ik in WLM op forget me klik.

Misschien moet ik dan maar eens met een ander account aanmelden, dat laten onthouden incl. automatisch aanmelden, en dat weer terug naar het oude.

Overigens, als ik opnieuw voor onthouden kies, komt hij weer in de credential manager. Maar blijkbaar toch weer met het oude wachtwoord.

Edit: Heb nu me maar aangemeld met een ander adres, dat laten onthouden...en daarna weer het oude. Zien we morgen bij opstarten van PC wel wat ie doet.

Edit 2: No juice, misschien eens aan Microsoft vragen.

[ Voor 22% gewijzigd door Ascathon op 06-04-2010 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Opgelost door ook maar eens de cache van IE (want dat is vast wat WLM gebruikt) en van Windows leeg te gooien. Lijkt te werken.Ook weer gelogen na herstart Windows.

[ Voor 14% gewijzigd door Ascathon op 11-04-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80466

Ik zag nog een tip om de Windows Live Skydrive (25GB gratis on line opslag) te benaderen via je Windows 7 verkenner.
Erg handig.
http://www.winsupersite.com/win7/totw/skydrive2.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:34
Sinds paar maanden heb ik dat ik uitnodigingsmails krijg met niet meer dan de tekst Hello, en de naam (die je doet denken aan een mooie Amerik. vrouw ofzo). Dit is f0kking spam, lekker dan.

Sinds gister is het erger, nu zie ik in WLM U hebt 1 uitnodiging, en als je erop klikt wordt je naar een profiel geleid waar niks staat, niet eens een foto, van uiteraard weer een vrouw. Volgens mij proberen ze gewoon naar je email te vissen.

Mooi balen dit, kan me net zo een gang van zaken nog herinneren van ICQ, nu gaan we het op Live en WLM krijgen?

* Sjah gaat eens ernstig naar Google Talk kijken.

[ Voor 14% gewijzigd door Sjah op 24-05-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artie16
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:08
Vorige week stuurde ik een mail naar een vriendin van mij, maar ipv dat mijn naam stond bij afzender stond mijn wachtwoord er... Heb andere dit ook al eens mee gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
artie16 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 13:59:
Vorige week stuurde ik een mail naar een vriendin van mij, maar ipv dat mijn naam stond bij afzender stond mijn wachtwoord er... Heb andere dit ook al eens mee gemaakt?
Dan heb je denk ik bij opties bij "naam afzender" je wachtwoord ingevuld. Iets anders is onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57899

Leuk dat live sync, maar mesh gaat er nou dus uit. Is er nog een andere manier nu om pc's over te nemen als je geen windows prof versies draait? Ik vond dat enorm handig dat ik over internet bij mijn pc kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
www.logmein.com werkt prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Vraagje maar hebben mee rmensen er last van dat ze soms bij de beta van WLM vaker opeens worden uitgelogd en wanneer je dan probeert opnieuw in te loggen dat zodra je ingelogd bent meteen weer wordt uitgelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-06 12:19
Mijn ervaring met de WLM Beta was dat deze in ieder geval inderdaad erg onstabiel was m.b.t. verbindingen en vooral het aankomen van jouw berichten bij anderen en andersom terwijl je wel gewoon aangemeld was. Ben dus ook weer teruggegaan naar Wave 3.

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Hoe ga je dan precies terug? Gewoon alles verwijderen en weer opnieuw installeren? Of is er ook een kortere weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-06 12:19
Nee, deinstallatie en dan weer reinstallatie van het oude Live Essentials pakket is de enige manier voor zover ik weet.

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-07 15:40
Kreeg vandaag een email binnen om de BETA te proberen van Windows Live Messenger:

http://explore.live.com/windows-live-messenger-beta

Meer mensen al gedownload en/of geprobeerd?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-06 09:18
Heb hem ook getest vandaag. Je kan geen zelf gemaakte msn naam meer invoeren voor zover ik het gezien heb. Hij gebruikt de naam van je Windows Live profiel.

Mensen die ingelogd zijn met een Gmail account of iets dergelijks worden de foto's niet van zichtbaar.

Inmiddels alweer systeemherstel uitgevoerd en terug naar de oude versie.

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
jdiezrequejo schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:19:
Kreeg vandaag een email binnen om de BETA te proberen van Windows Live Messenger:

http://explore.live.com/windows-live-messenger-beta

Meer mensen al gedownload en/of geprobeerd?
Ik heb hem geprobeerd maar vond het drie keer niks. Supertraag en schokkerig, alsof je processor 100% belast werd maar dat was niet zo. Totaal andere layout ook, contacten staat nu horizontaal achter elkaar wat het onoverzichtelijk maakt, alles staat maar door elkaar heen. Het lijkt wel een knip en plakboek van een kind van 6. :X
Roger_Rabbit schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 17:00:
Heb hem ook getest vandaag. Je kan geen zelf gemaakte msn naam meer invoeren voor zover ik het gezien heb. Hij gebruikt de naam van je Windows Live profiel.
Dat vond ik inderdaad een rare wijziging.
Inmiddels alweer systeemherstel uitgevvoerd en terug naar de oude versie.
Ik heb hem gewoon gedeinstalleerd en de originele weer gedownload en opnieuw geinstalleerd.

Ik heb dat ik de Winamp status kan zien in MSN, dit staat gewoon onder mijn naam. Bij de beta is het een icoon waar je je met je muis op moet staan, dan zie je het liedje wat je speelt, maar als je erop klikt gaat ie hem zoeken op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:14
Ik zie net dat ik de nieuwe Hotmail heb gekregen. Misschien ook leuk voor andere om dit te checken. Ga eens kijken wat er allemaal anders is geworden en of het beter/handiger/leuker/mooier is geworden.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
JKratos schreef op maandag 26 juli 2010 @ 23:27:
Ik zie net dat ik de nieuwe Hotmail heb gekregen. Misschien ook leuk voor andere om dit te checken. Ga eens kijken wat er allemaal anders is geworden en of het beter/handiger/leuker/mooier is geworden.
Bij mij is het nog steeds hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
De nieuwe Hotmail wordt in batches uitgerold over de clusters. Aangezien ze heel veel mailboxen hebben, kan het wel een tijdje duren voordat jouw cluster is geüpdate.

De nieuwe Messenger vind ik trouwens enorme bagger, ik heb het een maand geprobeerd (lang leve private beta ;) ) maar ik ben weer teruggegaan naar Wave 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Je bent niet de enige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Net even wave 4 beta geïnstalleerd.
125 megabyte voor een chat client.
Is dit een grapje ofzo? => Uninstall
Voor mij mogen al die gehele social network integratie steken waar de zon niet schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0wl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-01 17:22
SideShow schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:20:
Net even wave 4 beta geïnstalleerd.
125 megabyte voor een chat client.
Is dit een grapje ofzo? => Uninstall
Voor mij mogen al die gehele social network integratie steken waar de zon niet schijnt.
Was die 125mb niet voor alle live programma's? mail, messenger, movie shizzle.. ? + ik geloof dat de huidige beta builds debug code bevatten, wat het aantal mb's ook wel kan verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
OK, ik heb nu ook de nieuwe interface maar weet iemand hoe je dat driehoekje van "Details verbergen" altijd aan kan zetten? Want nu moet ik er elke keer op klikken om alles te zien. Kan het nergens vinden in de opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-07 11:30
Pyr0wl schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:16:
[...]

Was die 125mb niet voor alle live programma's? mail, messenger, movie shizzle.. ? + ik geloof dat de huidige beta builds debug code bevatten, wat het aantal mb's ook wel kan verklaren.
Mijn Windows Live/Messenger map is 25mb.
De Windows Live map zelf is ongeveer 170mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Het kwam je misschien niet te binnen, maar ik had het niet over schijfruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Leuk zo'n nieuwe Hotmail interface en ik ben dan zo'n iemand die meteen op knopjes gaat lopen drukken maar nu heb ik dat e-mails die vergelijkbaar zijn, gegroepeerd zijn, en ik weet mijn god niet hoe ik dat weer uit kan zetten. Heb overal zitten kijken maar kan het nergens vinden. Iemand anders hetzelfde? Je ziet zeg maar een e-mail en dan tussen haakjes erachter bijvoorbeeld (7). Als je dan erop klikt, zie je al die zeven e-mails die geantwoord hebben op de hoofd e-mail, om het zo maar uit te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Waarschijnlijk domme vraag maar hoe kun je in de nieuwe Hotmail layout bijlages van emails openen/opslaan?
Ik kan die optie/knop nergens vinden |:(
Sterker nog, emails waar bijlages bij zitten (te zien aan het paperclipje in de inbox), laten geen bijlages zien als ik de email daadwerkelijk open :?

[ Voor 34% gewijzigd door Raven op 11-08-2010 18:16 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:11
Ik krijg toch echt bovenaan de mail een hele balk van 120px hoog, waarbij ik enkele of alle bijlages in 1x kan downloaden. Al geprobeerd je cache te legen?

[ Voor 11% gewijzigd door Hmmbob op 11-08-2010 20:40 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jep. Heb ook een andere pc met schone XP installatie (waar hotmail nog nooit bezocht was vóór de nieuwe layout) geprobeerd. Daarnaast ook nog Kubuntu met IE6, FF en Chrome die beide nog nooit Hotmail geopend hadden. Dus cache kan het iig niet zijn....

Zou jij een screenshot willen plaatsen van hoe/waar het moet staan?

[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 11-08-2010 21:38 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
Heeft al iemand uitgevogeld hoe je in Hotmail Wave4 'view source' of 'bron weergeven' doet op je mailtjes?
Ik zocht een ip-adres dat ik wist te achterhalen via een ontvangen mailtje. Helaas bied Hotmail die bron-functie niet meer (zo makkelijk te vinden). :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Klik eens op het stipje (of wat het ook moet voorstellen) naast "beantwoorden" als je de email geopend hebt? ;)
edit: never mind, de bron van het bericht is alleen maar onleesbare stuff, geen IP of wat dan ook...

[ Voor 31% gewijzigd door Raven op 11-08-2010 22:22 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
Raven schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 22:21:
Klik eens op het stipje (of wat het ook moet voorstellen) naast "beantwoorden" als je de email geopend hebt? ;)
edit: never mind, de bron van het bericht is alleen maar onleesbare stuff, geen IP of wat dan ook...
Knopje voor berichtbron gevonden. Wat een zut krijg je dan zeg :o Bug op Hotmail blijkbaar. -O-
edit:
Hier meer info (incluis workaround): https://windowslivehelp.c...83-4f9b-85ba-6d83448d4f62

[ Voor 13% gewijzigd door Barleone op 01-09-2010 02:56 ]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Inderdaad....

Ik zie nu trouwens wél bijlages bij één email.
Dit zijn 3 JPG's, maar bij anderen waar maar 1 JPG (en soms 1 txt) bijzit niet :S
edit: emails met XLSjes als bijlage kan ik de bijlages wel weer van zien, na doorspitten oude emails zie ik er nog een paar waarvan ik de bijlages kan zien maar nog steeds niet bij alle :S :S

edit: ik ben niet de enige met problemen: http://windowslivehelp.co...-95e1-d12e68d60f2d&page=1 ...

[ Voor 56% gewijzigd door Raven op 12-08-2010 15:12 ]

Oscar Wilde

• MistrX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

Hallo allemaal,

Ik had hier een vraag gesteld:
Messenger in Live onkoppelen

Maar deze topic is daar misschien geschikter voor. Kunnen jullie mij hiermee helpen? Iemand dit probleem al eens eerder gehad? Misschien kan die andere draad wel gesloten worden. :)

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:09
Weet iemand waar je de paginanummering tevoorschijn kan toveren bij de nieuwe Hotmail/Windows Live Mail? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Aubergine schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:35:
Weet iemand waar je de paginanummering tevoorschijn kan toveren bij de nieuwe Hotmail/Windows Live Mail? 8)7
*schop*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kicken binnen 24u? Stuk ongeduld :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Raven schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:56:
Kicken binnen 24u? Stuk ongeduld :P
Kick na 24u nu speciaal voor jou O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-07 20:17
Ik had de beta ook even getest, en de nodige sociale netwerken gekoppeld. Alleen daar had ik al snel spijt van, vooral dat ik mijn Hyves gekoppeld had met mijn messenger. Telkens als ik mijn status update komt het dus op mijn WieWatWaar te staan. Dit wil ik dus niet meer hebben!

Ik heb dus de service ook ontkoppeld, en hyves staat er niet meer bij bij gekoppelde services, alleen het gekke is. Als ik mijn status in messenger update word het nog steeds doorgestuurd naar mijn Hyves?!

Heeft iemand een ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Aubergine schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:35:
Ze zijn finito? Niemand die zich er ook aan ergert? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
TZC-T1-FX schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:36:
Ik had de beta ook even getest, en de nodige sociale netwerken gekoppeld. Alleen daar had ik al snel spijt van, vooral dat ik mijn Hyves gekoppeld had met mijn messenger. Telkens als ik mijn status update komt het dus op mijn WieWatWaar te staan. Dit wil ik dus niet meer hebben!

Ik heb dus de service ook ontkoppeld, en hyves staat er niet meer bij bij gekoppelde services, alleen het gekke is. Als ik mijn status in messenger update word het nog steeds doorgestuurd naar mijn Hyves?!

Heeft iemand een ideetje?
Je zou eens kunnen kijken bij Hyves, of je daar de machtiging voor Windows Live kunt intrekken? Hyves - API-settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Aubergine schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 20:26:
[...]

Ze zijn finito? Niemand die zich er ook aan ergert? :'(
Plaats het hier? http://windowslivehelp.co...f3-4962-aac9-9e14c10332b2
Topic over issues met de nieuwe hotmail, mijn probleem staat er ook...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:22

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik zou graag een complete Messenger-conversatie opslaan, inclusief alle ontvangen plaatjes/smilies e.d.
Nu weet ik dat dit met Messenger Plus kan, maar daar hoorde ik de laatste tijd niet altijd zulke positieve meldingen over (warez, virus, o.i.d.)

Kan wat ik wil, ook zonder 3rd party add-on? Zo ja, hoe?
Zo nee, wat zijn jullie ervaringen met de verschillende addons?
Ik zit niet te wachten op veel flashy onzin, maar wil gewoon wat handige functies, zoals het bovengenoemde opslaan van gesprekken, liefst met de tijd van praten etc. erbij.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 07-07 17:07
Msplus is idd drama, maar probeer hem en let dan goed op dat je de sponsor sw niet installeeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Is het alleen de sponsor? Als ik die uit kan zetten, is het geen probleem.
Maar jij zegt dat het inderdaad drama is. Krijg ik nog meer rotzooi dan (ook wanneer ik de sponsor uitzet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Nee voor zover ik weet niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-06 12:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-07 20:17
Alex) schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 20:55:
[...]

Je zou eens kunnen kijken bij Hyves, of je daar de machtiging voor Windows Live kunt intrekken? Hyves - API-settings
Daar had ik al gekeken, maar kon niks Windows Live relateerd vinden :(

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bedankt voor je antwoord.

Nu heb ik voor de zekerheid nog wat reacties uit de meuktracker teruggelezen. Daar is een aantal mensen op z'n zachtst gezegd "niet enthousiast". Kan je die add-ons op een veilige manier draaien en voorkomen dat je rotzooi krijgt? Als het alleen die sponsor zou zijn, dan kan je die uitvinken. Echter, er wordt in sommige reacties gesteld dat er toch meer (rotzooi = warez, e.d.) bij komt kijken...

NB. Ik wil dit (in eerste instantie) alleen gebruiken om de gesprekken nog completer op te slaan. (Eventuele andere handige features zijn meegenomen.) Alternatieven zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

't bijlages probleem is nog steeds niet opgelost, er werd op het Live forum wel beweert dat ze er mee bezig zijn....

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
Workaround gevonden voor 'bron weergeven' in Hotmail: https://windowslivehelp.c...83-4f9b-85ba-6d83448d4f62

[ Voor 4% gewijzigd door Barleone op 01-09-2010 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Raven schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:21:
't bijlages probleem is nog steeds niet opgelost, er werd op het Live forum wel beweert dat ze er mee bezig zijn....
Windows Live Mail gebruiken, de ideale workaround :-)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat is geen oplossing ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Ik heb Outlook 2003 met m'n UPC mail en Windows Live mail (via Outlook Connector). Werkt allemaal perfect maar nu wil ik al mijn contactpersonen uit Live kopieren naar Outlook maar dit lukt niet. Tenminste het lukt wel, je gaat dan naar Contactpersonen en met de rechter muisknop kan je "Contactpersonen kopieren.." doen maar als ik dan een mailtje ga typen en ik vul een paar letters in bij adres, verschijnt er geen naam zoals je normaal gesproken hebt. Adressen staan ze wel in Contactpersonen map maar dan zie ik nog geen naam als ik bij adres iets invul. Iemand ervaring hiermee?

[ Voor 11% gewijzigd door chim0 op 05-09-2010 06:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
chim0 schreef op zondag 05 september 2010 @ 06:48:
Ik heb Outlook 2003 met m'n UPC mail en Windows Live mail (via Outlook Connector). Werkt allemaal perfect maar nu wil ik al mijn contactpersonen uit Live kopieren naar Outlook maar dit lukt niet. Tenminste het lukt wel, je gaat dan naar Contactpersonen en met de rechter muisknop kan je "Contactpersonen kopieren.." doen maar als ik dan een mailtje ga typen en ik vul een paar letters in bij adres, verschijnt er geen naam zoals je normaal gesproken hebt. Adressen staan ze wel in Contactpersonen map maar dan zie ik nog geen naam als ik bij adres iets invul. Iemand ervaring hiermee?
Je bedoelt een soort autofill in je adresbalk? Dat werkt op basis van een cache. En omdat je je contacten hebt verplaatst moet de cache opnieuw gevuld worden.
Stuur eens een mailtje naar wat mensen, en de volgende keer kun je ze als het goed is wel makkelijker invullen met enkel wat beginletters.
Overigens, dat is een Outlook probleem, en past eigenlijk niet in het Windows Live Topic.

[ Voor 4% gewijzigd door Barleone op 06-09-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Vraagje over hotmail/Windows live:
Hoe kan je de header van een email uitlezen? als ik reply, view message source. doe krijg ik iets als:

‹�������ÝYYsâ:þ+ªêª~jƒ&#141;Y+·¦Ŝ%,aKXC^ºd[`ƒm9¶X&#127;ýI&C:¹sg^&•ÂX::›¾óé(ù+É¿^•>‰"¼"Jƒ¸ÎŽ„ÇŸ? å4[«‡Þú±d½ö+ý‹ž'&#143;¥ÅD=Õþ>yQ÷•~õç&#143;¢ö&#127;h:ÿP.dzm$õùâ¡&ÅÆ&#157;†ò<ªÊùªo…d&#143;êt&#143;}Õ3ÄÎ*ãa3t\‡ÂúbþÁ`ŽÏHè–1©C¹+ÃÕ餭ŒH´u™Ô:ïyÖñ—TJ<µ&ºh–Êëv­ÍÙ´_9ýü‘çKàƒ:GJhÙ¨¸ÕyvëÝÙ¶òd½ðôRÙ–þÌõ¡9ëWuív*õê¤}Àaðž-¼ï^¶ ¡E;D-ÝkU³§¹Þïwûr*g#bH¾%}Z†ÔC‘Ç‚rN…8nf»q3GlSÊÆôäUXWÑrZ)£åøo._&#129;áµö€Œ#2ðQUJE&#141;P$æ"MÍ奰%Ò&#144;L­²…P£Ûé§Ü¹JÈ«²à»«ð&#141;8ô!;Êpܺ&#144;½‡}å9¤ ™¬Õf(ì–úŽG” #Q.0P§àšÏ”É1&#144;FÇ[cMLY Ìä`LJš Ü£2‘5?FdIBâ›DVðGéœ=æþ‘ð&`C¦°Hv­@ÅÛΪ¼nÑÁìýhF¥Æ[{–kd_wÙÁx“óN2µîûÒî™ËÒPËvQ/ÝÁ©•ªnƒ&#141;*•áFÛ¶óîóqµ1¬Ý›+t¼aÁ¡&#141;²eβbÍ|ØÔÖÙÒ

Lijkt me dat er een foutje met de codering/character set is, maar ik krijg het niet voor elkaar om het leesbaar te krijgen..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
Deze staat een stuk of 5 posts boven jouw. Voortaan even lezen heh. ;) (of in ieder geval de zoekfunctie gebruiken)

[ Voor 18% gewijzigd door Barleone op 05-03-2011 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Barleone schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 00:06:
[...]

Deze staat een stuk of 5 posts boven jouw. Voortaan even lezen heh. (of in ieder geval de zoekfunctie gebruiken)
Ik heb me suf gezocht, zowel in google als op Got, maar niks gevonden.. waarschijnlijk verkeerde zoektermen gebruikt...
Maar toch bedankt voor het aanwijzen wat onder mijn neus lag :)

btw zowel de workaround
1. On the garbled page click File->Save Page As - save as dialog opens
2. For the "Save as type" select "Web Page, HTML only"
3. Append .gz to the file name
4. click save

Als

* Firefox
1. open "about:config"
2. modify the "network.http.accept-encoding" pref - remove "gzip," leaving "deflate"

werkt :)

[ Voor 38% gewijzigd door ToolkiT op 14-09-2010 11:00 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Gelunox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-06 10:16

Gelunox

Hardware addicted

messenger beta ( build 15 ) sucks

ik mis de nickname die je altijd kon aanmaken.
en vind de veranderde emoticons al helemaal niks.

heeft iemand mischien uitgevonden hoe je wel nickname bij die versie kan instellen?

PC: R9 5950X | 32GB | VEGA 64 Liquid Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik merk sinds de afgelopen week toch iets vreemds....
Ik heb ineens problemen met het toevoegen van nieuwe contactpersonen?
Wanneer ik iemand mijn MSN adres geef en zei voegen me toe zie ik geen uitnodiging en andersom gebeurd dat bij hen ook niet.
Met veel pijn en moeite lukt het wanneer we beide onze MSN adressen toevoegen aan de lijst en soms wanneer ik dit doe bij nieuwe contactpersonen dan staan zij meteen geblokkeerd terwijl ik deze personen nog nooit in mijn lijst heb gehad.
Heb dit nog nooit meegemaakt. :?

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378977

Op Windows Live Messenger, heb ik een poppetje; :D
maar dat poppetje, met die grote bigsmile, is veranderd in een heel lichaam dat nu een ontiegelijke rotkop heeft.
het lijkt op een soort virus.
iemand stuurde mij die poppetje en ik vond het wel grappig en heb het maar toegevoegt. even later kwam ik erachter dat het opgeslagen was als: :D
maar nu kan ik dat niet verwijderen.
heeft iemand hetzelfde probleem en/of kan iemand mij daarbij helpen?
dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Menu "extra" -> "emoticons" al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-07 09:30
Da_maniaC schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:37:
Ik merk sinds de afgelopen week toch iets vreemds....
Ik heb ineens problemen met het toevoegen van nieuwe contactpersonen?
Wanneer ik iemand mijn MSN adres geef en zei voegen me toe zie ik geen uitnodiging en andersom gebeurd dat bij hen ook niet.
Met veel pijn en moeite lukt het wanneer we beide onze MSN adressen toevoegen aan de lijst en soms wanneer ik dit doe bij nieuwe contactpersonen dan staan zij meteen geblokkeerd terwijl ik deze personen nog nooit in mijn lijst heb gehad.
Heb dit nog nooit meegemaakt. :?

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?
Geen ervaring, wel zelfde probleem. In het Extra menu kun je ook zien of iemand je op de lijst heeft en deze mensen hebben me op de lijst staan, zien me online, maar ik zie in mijn account niet dat ze me hebben toegevoegd. Is echt vage issues dus.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:14
Is het, nog steeds, mogelijk om in de nieuwe Live Messenger aan te vinken om het muzieknummer dat je aan het luisteren te delen via je statusbar (of hoe heet dat ding :P)?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:05
JKratos schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 19:44:
Is het, nog steeds, mogelijk om in de nieuwe Live Messenger aan te vinken om het muzieknummer dat je aan het luisteren te delen via je statusbar (of hoe heet dat ding :P)?
Ja, sterker nog, ik zie geen manier om het uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120725

-Edwin- schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:28:
[...]

Ja, sterker nog, ik zie geen manier om het uit te zetten.
alt-knop -> tools ->options -> personal -> show information about the song I'm listening to.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Nou, ik kreeg vanochtend een Windows update voor Live Essentials 2011 dus ik heb alleen Messenger geinstalleerd maar wat is dat ding traag zeg, niet normaal. Het feit dat het er niet uitziet, vind ik niet eens zo erg, maar het is zo traag als dikke stront. Alsof je constant 100% processor belasting hebt. En ik moest ook steeds m'n PC opnieuw opstarten. Ik heb hem nu in compacte weergave gezet maar dan is alles horizontaal, ziet er ook niet uit, maarja het moet maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379966

Ik gebruik nu ook Windows Live Essentials 2011, het is echt heel anders. Ik heb Facebook eraan gekoppeld en nu zie ik al mijn facebook contacten erin, of het nou echt handig is weet ik niet.
Maar ik zit meer achter TweetDeck dan op Messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Mja, ik heb die update "gehide" want hij kwam steeds terug als ik 2011 installeerd en de oude Messenger geinstalleerd via de link die iemand al eerder gaf (dank daarvoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110734

wat is de link van de oude msn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
En een nederlandse versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27677

--

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 27677 op 23-10-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356920

Wat een bagger spul zeg, hadden ze bij MS een feestje gehad of zo, dit is zowat de ergste rommel van de laatste jaren.Wat mij betreft kunnen ze beter die afdeling slopen, en het personeel naar het leger sturen.
Bah
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste

Let op:
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Daarnaast hoef je niet te melden dat MSN plat ligt.