Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286097

Topicstarter
hallo, ik heb een vraag,
wat zou het probleem kunnen zijn met mijn computer, ik kan mijzelf namelijk niet meer aanmelden bij WLM 9.0
ik moest een paar dagen geleden verplicht upgraden naar 9.0 en als ik nu op aanmelden klik gaat dat poppetje even draaien en dan kom ik weer gewoon automatisch op het inlogscherm terug , ik krijg dus geen foutmelding of iets dergelijks
ik heb al heel windows opnieuw geinstalleert en het werkt nogsteeds niet ..
(ik heb XP SP3)

alvast bedankt

Edit:
als ik me aanmeld voor de eerste keer bij opnieuw opstarten krijg ik nu deze fout:
In Windows Live Communications Platform is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

Handtekening van fout:
AppName: wlcomm.exe AppVer: 14.0.8098.930 ModName: ntdll.dll
ModVer: 5.1.2600.5512 Offset: 00036eca

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 286097 op 08-11-2009 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162386

Ik kamp met exact hetzelfde probleem.

Geen idee hoe ik het op kan lossen, op internet kan ik er ook weinig over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93798

ik heb al heel windows opnieuw geinstalleert en het werkt nogsteeds niet ..
Dat is wel een heel ingrijpende oplossing alleen maar omdat je niet kan aanmelden op MSN :P

Nu heb je al een keer gekeken op Google? windows live communications platform error

Er zijn behoorlijk wat topics te vinden van mensen met hetzelfde probleem, hier & daar lees je dat het te maken kan hebben met Windows Blinds of de Nvidia Firewall die meegeleverd wordt met de drivers van sommige moederborden ...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 93798 op 08-11-2009 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 93798 schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:25:
[...]

Dat is wel een heel ingrijpende oplossing alleen maar omdat je niet kan aanmelden op MSN :P

Nu heb je al een keer gekeken op Google? windows live communications platform error

Er zijn behoorlijk wat topics te vinden van mensen met hetzelfde probleem, hier & daar lees je dat het te maken kan hebben met Windows Blinds of de Nvidia Firewall die meegeleverd wordt met de drivers van sommige moederborden ...
is idd een ingrijpende oplossing :P , ondanks dat het dus geen oplossing was ..
ik zie Nvidia firewall staan.. laat ik die nou net hebben :) ik ga eens kijken of ik daar wat in kan doen..
bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zo ik ben ook weer blij :)
het probleem is opgelost..
heb de nvidia firewall compleet moeten verwijderen..

bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a_rated
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-07 11:41
Mooi dat er een topic voor is. Heb hetzelfde probleem. Het grappige is, is dat ik niet meer kan inloggen nadat ik windows 7 heb geïnstalleerd en de laatste versie van WLM gebruik. (Ik kan wel inloggen op mijn XP'd netbook.)

Ik krijg foutcode 81000306. Iets te maken met firewall... denk ik.
Ik heb vanalles geprobeerd. Heb geen (extra) firewall geinstalleerd. In de windows settings voor firewall wordt WLM toegelaten. Desondanks heb ik het gewoon geprobeerd door de hele firewall uit te schakelen. Geen succes. Zelfs met port forwarden van mijn router en DMZ gebruik lukte het niet.............

Iemand een idee? Wordt hier helemaal gek! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93798

a_rated schreef op maandag 09 november 2009 @ 20:25:
Ik krijg foutcode 81000306. Iets te maken met firewall... denk ik.
Al eens een kijkje genomen hier op GoT? Nano2009 in "[MSN Live] Error 81000306"

Verder zijn er inderdaad veel topics te vinden op internet die verwijzen naar de Firewall, hier & daar staat ook dat het te maken heeft met het al dan niet in / uitschakelen van UPnP.

Uit eigen ervaring, blijven zoeken, elke draadje afgaan van A tot Z dat je kan vinden via Google ;) Vroeg of laat vind je wel ergens de correcte oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a_rated
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-07 11:41
Anoniem: 93798 schreef op maandag 09 november 2009 @ 20:58:
[...]

Al eens een kijkje genomen hier op GoT? Nano2009 in "[MSN Live] Error 81000306"

Verder zijn er inderdaad veel topics te vinden op internet die verwijzen naar de Firewall, hier & daar staat ook dat het te maken heeft met het al dan niet in / uitschakelen van UPnP.

Uit eigen ervaring, blijven zoeken, elke draadje afgaan van A tot Z dat je kan vinden via Google ;) Vroeg of laat vind je wel ergens de correcte oplossing
THANKS MAN!
Het werkt ook nog! Dat had ik niet verwacht na al die moeite :P
En tja ik kon dus beter zoeken op deze forum dan googlen...!
Pagina: 1