hallo, ik heb een vraag,
wat zou het probleem kunnen zijn met mijn computer, ik kan mijzelf namelijk niet meer aanmelden bij WLM 9.0
ik moest een paar dagen geleden verplicht upgraden naar 9.0 en als ik nu op aanmelden klik gaat dat poppetje even draaien en dan kom ik weer gewoon automatisch op het inlogscherm terug , ik krijg dus geen foutmelding of iets dergelijks
ik heb al heel windows opnieuw geinstalleert en het werkt nogsteeds niet ..
(ik heb XP SP3)
alvast bedankt
Edit:
als ik me aanmeld voor de eerste keer bij opnieuw opstarten krijg ik nu deze fout:
In Windows Live Communications Platform is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
Handtekening van fout:
AppName: wlcomm.exe AppVer: 14.0.8098.930 ModName: ntdll.dll
ModVer: 5.1.2600.5512 Offset: 00036eca
wat zou het probleem kunnen zijn met mijn computer, ik kan mijzelf namelijk niet meer aanmelden bij WLM 9.0
ik moest een paar dagen geleden verplicht upgraden naar 9.0 en als ik nu op aanmelden klik gaat dat poppetje even draaien en dan kom ik weer gewoon automatisch op het inlogscherm terug , ik krijg dus geen foutmelding of iets dergelijks
ik heb al heel windows opnieuw geinstalleert en het werkt nogsteeds niet ..
(ik heb XP SP3)
alvast bedankt
Edit:
als ik me aanmeld voor de eerste keer bij opnieuw opstarten krijg ik nu deze fout:
In Windows Live Communications Platform is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
Handtekening van fout:
AppName: wlcomm.exe AppVer: 14.0.8098.930 ModName: ntdll.dll
ModVer: 5.1.2600.5512 Offset: 00036eca
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 286097 op 08-11-2009 13:23 ]