Sinds gisteren het probleem dat wlm bij het aanmelden zegt dat de service tijdelijk niet beschikbaar is.
Even gezocht en uitgevonden dat je dan de Windows Live Contacts map in C:\<username>appdata\local\microsoft moet verwijderen.
Dit heb ik gedaan, geen succes.
Toen eraf gehaald en schone install gedaan, faalde 1 keer, de 2e keer lukte het wel alleen weer dezelfde error.
Weer eraf gehaald, alle mappen afgezocht naar iets met messenger msn of Windows Live, in appdata, program files overal. Voor de zekerheid hetzelfde met mijn register gedaan.
Gereboot en weer opnieuw erop gezet, gelukt maar weer zelfde bij aanmelden fout.
Dit nog een keer geprobeerd maar ook nog het progamma zapmessenger gedraaid en een Windows update gedaan, maar nu installeert ie niet meer (foutmelding met een dll bestand, google op de error levert ook niet veel op).
Dus ik ben een beetje ten einde raad

Weet iemand hier iets om het te verhelpen?
Want een hele nieuwe Windows installatie zie ik nou ook niet echt zitten voor alleen msn en ik wil eigenlijk ook geen andere clients gebruiken.
Nog even wat info:
Geprobeerde versie de 2009 versie, 2011 ziet er niet uit en wil ik dus ook niet (of in het uiterste geval)
EDIT: 2011 Installeert ook niet, zelfde fout melding

OS is Windows 7 Ultimate 64, alles up to date.
Geen firewall oid dat de boel blokkeert.