Het Windows Live Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:55
cazzie schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 21:20:
OS: windows 7 ultimate + SP1 + windows live mail 2011 agenda

There was an error when attempting to connect to the Windows Live Calendar service. If the error persists,
check to see if there's an upgrade of Windows Live Mail available or contact a service representative.
probleempje is nu opgelost:
met de live id ingelogd op de web live agenda
daar alle oude ics agenda's gedelete
en hierna de ics agenda's terug geimporteerd

hierna windows live mail 2011 opgestart en hier uit/in-loggen en alles doet het weer zoals vanouds.

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-08 22:06
Majesty schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 00:13:
[...]

AARGGH *plaats woorden die beter niet gezien worden hier*
Het is weer zover bij mij.. Mensen kunnen of niks tegen me zeggen, of ik sta offline voor iedereen terwijl ik dat niet sta. Hopeloos dit.
Ik heb het ook weer :P
Soms wel, dan weer geen problemen. Ik kijk er niet eens meer naar om. Weet bijna zeker dat het aan Microsoft ligt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-08 22:58

n00bs

Het is weer Zomer!

Heeft iemand trouwens een verklaring voor de lijst van mensen die jou toegevoegd heeft, al een tijd niet meer klopt. Zo hebben mensen mij toegevoegd en ik hen, die niet in de lijst voorkomen van mensen die mij toegevoegd hebben.

(ik bedoel dus dat ze bij mij wel in mn contacts zichtbaar staan, maar niet via tools->options->privacy->view

[ Voor 21% gewijzigd door n00bs op 05-03-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
-Edwin- schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 22:18:
[...]

Ik heb het ook weer :P
Soms wel, dan weer geen problemen. Ik kijk er niet eens meer naar om. Weet bijna zeker dat het aan Microsoft ligt :(
Ik denk dat het ook gezamenlijk is, als jij het hebt, heb ik het namelijk ook altijd.
Het is echt super irritant, dat ik offline sta in plaats van afwezig vind ik dan nog niet zo erg, maar als ik wel online sta en mensen kunnen niks tegen me zeggen, dat vind ik veel vervelender.
En inderdaad, Microsoft.. Bahbah. Het komt bij een beperkt aantal accounts voor lijkt het.. Waarom wij!! :(
n00bs schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:11:
Heeft iemand trouwens een verklaring voor de lijst van mensen die jou toegevoegd heeft al een tijd niet klopt. Zo hebben mensen mij toegevoegd en ik hen, die niet in de lijst voorkomen van mensen die mij toegevoegd hebben.
Nu je het zegt, ik had dit ook. Opeens stond er een meisje uit Mexico in m'n lijst.. Ik had haar niet toegevoegd, en zij mij ook niet. Typisch :P.

[ Voor 26% gewijzigd door Majesty op 04-03-2011 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Dubbelpost.

[ Voor 96% gewijzigd door Majesty op 04-03-2011 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik word echt schijtziek van deze rotprogramma en Microsoft. Ik kan de laatste 3 dagen niet meer 5 minuten aangemeld blijven. Steeds ga ik weer op offline, of verbreekt de verbinding helemaal. Mensen kunnen niet praten, ik kan niet praten. Is het voor zo een enorm bedrijf, nou zo moeilijk om een normaal werkend product te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Ik ben eigenlijk bang dat het account gerelateerd is.. No way dat ik een nieuwe account ga maken en gebruiken in plaats van deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveknoop
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:38
Ik heb sinds een dag of 2 het probleem dat ik via WLM 2009 dat mijn berichten niet aankomen ("Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:") bij de andere terwijl met de messenger die binnen hotmail zit het wel gewoon werkt, Ook de WLM voor windows mobile werkt gewoon... Kent iemand dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Edwin en ik kennen het probleem :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

daveknoop schreef op zondag 13 maart 2011 @ 19:13:
Ik heb sinds een dag of 2 het probleem dat ik via WLM 2009 dat mijn berichten niet aankomen ("Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:") bij de andere terwijl met de messenger die binnen hotmail zit het wel gewoon werkt, Ook de WLM voor windows mobile werkt gewoon... Kent iemand dit probleem ook?
Ik merk het ook al. Laatste paar dagen zien mensen mij niet of ik hen niet online staan. Berichten komen 2 kanten op vaak niet aan (bedraad netwerk). en aanmelden op Live Messenger lukt vaak niet of enorm traag!
Staat zojuist ivm problemen met mn pc een nieuwe Windows 7 installatie erop, dus daar ligt het sowieso niet aan. Inloggen op hotmail lukt wel in 1x.

Ik vermoed dat MS weer dezelfde kant op gaat als met de voorgaande Messengers. Mensen steeds vaker irriteren, dan de schuld leggen bij de verouderde versie. Vervolgens zit je met bloatware (messenger 2011).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Maar het probleem is dat ik al Messenger 2011. Dus hoe ik een nog nieuwere versie moet gebruiken weet ik niet :P Het lijkt vandaag wel wat beter te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Inderdaad, in WLM 2011 komt het ook gewoon voor. Heeft waarschijnlijk toch ook met de communicatie te maken tussen beide versiers.. Maar goed. Vandaag lijkt het inderdaad beter te gaan, er zijn mensen die tegen me kunnen praten :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Beste,
Helaas wordt ik door 1 jongen gehackt, hoe hij mij kan hacken? ik weet het niet!
Ik heb alles veranderd, en het is gewoon onmogelijk voor hem om erop te komen. Maar toch lukt het hem!
Weet iemand of het kan zijn dat hij softwere gebruikt om mij te hacken? :(

Groetjes

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Stef602 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 15:43:
Beste,
Helaas wordt ik door 1 jongen gehackt, hoe hij mij kan hacken? ik weet het niet!
Ik heb alles veranderd, en het is gewoon onmogelijk voor hem om erop te komen. Maar toch lukt het hem!
Weet iemand of het kan zijn dat hij softwere gebruikt om mij te hacken? :(

Groetjes
Uhm als jezelf een nieuw wachtwoord aanmaakt EN jouw geheime vraag en antwoord aanpast (iets niet voorspelbaars) dan is het simpelweg onmogelijk!!! tenzij je constant via onbeveilig draadloos netwerk werkt :D

Ook advies om je WiFi als je dat gebruikt instellingen te controleren (WPA2+AES) en zo nu en dan het wachtwoord aanpassen en indien mogelijk je netwerk apparatuur niet onnodig aan laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-05 10:48
Ik begrijp er niets van.. alle vorige contacten op messenger 2011 gezet.. en er komt helemaal niemand online.

Hebben jullie ook last van contact personen die alleen maar offline lijken te zijn?
Ook jammer dat ik nu niet kan zien of ik wel op hun lijst sta.. en met de oude msn kan je nu ook niet meer zien of je op hun lijst bent gezet..

Jammer Microsoft.. 2011 is me erg wennen.

Misschien moet ik wel heel windows live pakket er op zetten|? en heb ik niet alle onderdelen?

Hoe dan ook al 2 dagen alle contacten op offline.. hmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Bij mij werkt het nu weer perfect allemaal. Ik toch dat er soms iets mis gaat bij de servers van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Blijf problemen met 2009 versie hebben met inloggen. Als ik alle MS Live messenger folders en reg keys verwijder, dan werkt alles goed. Volgende keer opnieuw booten en kan me weer niet aanmelden. Soms na 10x proberen lukt het eens.

Standaard melding: http://windowslivehelp.co...39-4655-abcd-f955d47e5e11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartn
Echt ongelovelijk eigenlijk maar ik stop er mee.

Niemand is online op mijn lijst
Niemand krijgt een aanmelding (waarom doet MS nu zoiets idioots! 2009 kreeg men een popup en nu? ergens heel moeilijk vindbaar een (!) teken.

Stel idioten.. sorry hoor mensen maar door hun zogenaamde 'upgrade' kan ik niet meer normaal msen-en

bedankt msn (Y)

*zucht*

Toch maar weer hyves aanmaken dan.. al ben ik geen 18 meer maar vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Sinds gisteren het probleem dat wlm bij het aanmelden zegt dat de service tijdelijk niet beschikbaar is.
Even gezocht en uitgevonden dat je dan de Windows Live Contacts map in C:\<username>appdata\local\microsoft moet verwijderen.
Dit heb ik gedaan, geen succes.
Toen eraf gehaald en schone install gedaan, faalde 1 keer, de 2e keer lukte het wel alleen weer dezelfde error.
Weer eraf gehaald, alle mappen afgezocht naar iets met messenger msn of Windows Live, in appdata, program files overal. Voor de zekerheid hetzelfde met mijn register gedaan.
Gereboot en weer opnieuw erop gezet, gelukt maar weer zelfde bij aanmelden fout.
Dit nog een keer geprobeerd maar ook nog het progamma zapmessenger gedraaid en een Windows update gedaan, maar nu installeert ie niet meer (foutmelding met een dll bestand, google op de error levert ook niet veel op).
Dus ik ben een beetje ten einde raad :S
Weet iemand hier iets om het te verhelpen? :)
Want een hele nieuwe Windows installatie zie ik nou ook niet echt zitten voor alleen msn en ik wil eigenlijk ook geen andere clients gebruiken.

Nog even wat info:

Geprobeerde versie de 2009 versie, 2011 ziet er niet uit en wil ik dus ook niet (of in het uiterste geval)
EDIT: 2011 Installeert ook niet, zelfde fout melding :(
OS is Windows 7 Ultimate 64, alles up to date.
Geen firewall oid dat de boel blokkeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

AktiveHate schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:52:
Sinds gisteren het probleem dat wlm bij het aanmelden zegt dat de service tijdelijk niet beschikbaar is.
Even gezocht en uitgevonden dat je dan de Windows Live Contacts map in C:\<username>appdata\local\microsoft moet verwijderen.
Dit heb ik gedaan, geen succes.
Toen eraf gehaald en schone install gedaan, faalde 1 keer, de 2e keer lukte het wel alleen weer dezelfde error.
Weer eraf gehaald, alle mappen afgezocht naar iets met messenger msn of Windows Live, in appdata, program files overal. Voor de zekerheid hetzelfde met mijn register gedaan.
Gereboot en weer opnieuw erop gezet, gelukt maar weer zelfde bij aanmelden fout.
Dit nog een keer geprobeerd maar ook nog het progamma zapmessenger gedraaid en een Windows update gedaan, maar nu installeert ie niet meer (foutmelding met een dll bestand, google op de error levert ook niet veel op).
Dus ik ben een beetje ten einde raad :S
Weet iemand hier iets om het te verhelpen? :)
Want een hele nieuwe Windows installatie zie ik nou ook niet echt zitten voor alleen msn en ik wil eigenlijk ook geen andere clients gebruiken.

Nog even wat info:

Geprobeerde versie de 2009 versie, 2011 ziet er niet uit en wil ik dus ook niet (of in het uiterste geval)
EDIT: 2011 Installeert ook niet, zelfde fout melding :(
OS is Windows 7 Ultimate 64, alles up to date.
Geen firewall oid dat de boel blokkeert.
Ik heb dit meerdere malen gehad sinds mijn nieuwe Windows 7 installatie na SP1 problemen.
Bij mij heeft het geholpen om op het hotmail adres in de registry alle verwijzingen te verwijderen. Na dit een paar keer gedaan te hebben, functioneert MSN 2009 weer normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Ik heb na een fresh Windows 7-install het probleem dat als ik een chatvenster open heb staan, en ik een nieuwe open, dit op een andere plek verschijnt dan het eerste venster. Ik heb de nieuwste GeForce drivers. Dit probleem speelt trouwens sinds ik een nieuwe monitor heb (vorige monitor was 1024x768 en nu 1920x1080). Ik gebruik overigens WLM 2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
@ n00bs:

Op weten te lossen door te zoeken naar de error van een dll file, erachter komen dat die in een c++ redistributable hoort waar ik net een andere versie ervan opgezet had samen met Homefront.
Problemen begonnen na Homefront install, dus die C++ eraf register schonen installeren en werkt weer als een zonnetje :)

@ Domokun:
Wat bedoel je? komt ie op een heel ander deel van je scherm of gwn zoals elk window ietsje meer naar de zijkanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
AktiveHate schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 13:09:
@ Domokun:
Wat bedoel je? komt ie op een heel ander deel van je scherm of gwn zoals elk window ietsje meer naar de zijkanten?
Niet heel ander deel nee, maar een redelijk eindje naar rechtsonderen bijvoorbeeld. Op mijn vorige scherm bleef ieder venster gewoon op dezelfde vaste plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-08 21:04

job

Het was al aangekondigd... live sync is ermee gestopt per 31 maart 2011 en men dient over te stappen op windows live mesh. Jammer alleen dat live mesh niet werkt op windows xp en sommige pc's in mijn netwerk (en die bij mijn ouders) niet meer gesynchroniseerd kunnen worden.

dus nu, opzoek naar een vervangend programma maar ik ben de ideale vervanger nog niet tegengekomen.
Ik heb geen behoefte aan tools welke de data online parkeren om te kunnen delen (zoals dropbox).
Genoeg tools die per x minuten/uren synchroniseren, maar ik wil dat een gewijzigd bestand meteen gewijzigd wordt op mijn andere pc's.
Ja ik weet het.. xp is oud en neem windows 7. Veel van de gebruikte pc's zijn gewoon oud en de vraag is of windows 7 wel zo fijn werkt op p4. En geld uitgeven voor nieuwe pc's is natuurlijk overdreven omdat 1 tool niet meer werkt.

Iemand die tegen hetzelfde is aangelopen en een mooie oplossing heeft weten te vinden?

[ Voor 52% gewijzigd door job op 03-04-2011 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 16:32

Dutch_guy

WYSIWYG

Ik sluit hier mij bij aan. Ik ben ook op zoek naar een goede vervanger die hetzelfde doet als Livesync.

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zal het slechte nieuws maar melden, er is niks anders. Elk programma dat ik tot nu toe gevonden heb slaat zijn data online op. Sparkleshare is een uitzondering maar die is nog in beta fase zonder uberhaupt een Windows client.

Ik gebruik zelf Live Mesh en het is echt een groot bagger programma, werkt enorm slecht, werkt enorm traag en doet z'n werk gewoon niet goed. Maar een alternatief is er niet, tenzij je zelf gaat knutselen maar dat is verre van ideaal. Enige wat ik kan verzinnen is een netwerkshare en offline beschikbaar maken op laptops. Maar of dat een goed alternatief is...

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 16:32

Dutch_guy

WYSIWYG

Vermoeden had ik al. Onbegrijpelijke actie van Microsoft.

Had het op een Windows 2003 webserver staan.

Vervolgens op mijn laptop en van een collega.

Wij werken op afstand van elkaar en doordat de server altijd online is stond daar altijd alles op.

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Ik blijf hopen op een nieuwe versie van WLM, die zo snel mogelijk uit komt. Eén waarbij mijn account wel fatsoenlijk werkt.. :9. Als jullie iets lezen/horen over een nieuwe versie, deel het hier alsjeblieft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nu al twee dagen de foutmelding "Due to a connection problem, changes you make might not be applied to other computers you use". En dan is ook niemand online op WLM en niemand kan zien dat ik online ben. Is hier een fix voor? Kan echt niks vinden wat daadwerkelijk werkt.

Nogmaals contacten verwijderd en nu werkt het wel :)

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 14-04-2011 11:56 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ik kwam er vannacht achter dat privacy maar schijn is. Op http://profile.live.com kun je instellen dat niemand je vriendenlijst mag zien, wat ik ook heb gedaan. Iemand anders wist me echter wel te vertellen dat hij bij de Suggesties-pagina mensen zag staan waar ik het wel eens over heb gehad. Op de profielpagina van diegene stond ik mooi in het lijstje "Gemeenschappelijke vrienden".

En dat is dus niet uit te schakelen.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn zus wilde een van haar live-accounts deleten, dit kreeg ze voor elkaar. Alleen zat er een ander account aan gekoppeld. En als ze nu deze andere account wil koppelen aan een ander account krijgt ze de melding dat die account op het punt staat gedelete te worden. Heeft iemand enig idee hoe het zit met het deleten van accounts die nog gekoppeld zijn aan andere accounts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-08 07:34
Ik heb een raar probleem.
Als ik aan het chatten ben dan werkt alles goed. Maar soms komen er berichtjes niet aan bij de tegenpartij? Ik heb mij al rot zitten zoeken maar vind maar niks. Heb al de 1863 port in mijn router geforward maar dit heeft geen effect blijkbaar.

Het probleem doet zich overigens wel pas voor na een tijdje, dus bevoorbeeld na een kwartiertje een half uurtje chatten met 1 iemand, dan komen sommige berichtjes niet aan en soms heb ik ook dat ik ineens allemaal berichtjes samen krijg die wel appart verzonden zijn?

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt een raar probleem...zodra ik msn opstart lijkt het net of het onder water word weer gegeven.....en als ik met de muis over m`n contacten ga worden ze iets helderder en daarna vervaagd de boel...iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
@ Glennvho, dat lijkt op het probleem dat al een aantal maal beschreven is hierboven door Erwin en mij. Ik heb er overigens, *eindelijk* al weken geen last meer van gehad, heerlijk.
Probeer eens op eBuddy te werken en kijk of het probleem zich nog steeds voor doet.

@ gifted, dat lijkt meer op malware als ik het zo lees. Neem aan dat je al geprobeerd hebt om MSN opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
@ Majesty, bedankt dat zal ik eens proberen.

En zijn er verder nog andere goede programma's waarmee ik met mijn msn vrienden kan chatten?
Dan bedoel ik een alternatief voor live messenger dat ik op mijn computer kan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Pidgin en Trillian hoor ik vaak voorbij komen, meer weet ik er eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Majesty schreef op zondag 12 juni 2011 @ 11:00:
@ Glennvho, dat lijkt op het probleem dat al een aantal maal beschreven is hierboven door Erwin en mij. Ik heb er overigens, *eindelijk* al weken geen last meer van gehad, heerlijk.
Probeer eens op eBuddy te werken en kijk of het probleem zich nog steeds voor doet.

@ gifted, dat lijkt meer op malware als ik het zo lees. Neem aan dat je al geprobeerd hebt om MSN opnieuw te installeren.
Inderdaad, ik heb er ook al tijden geen last meer van gehad. Voor mij toch een "bevestiging" dat het aan Microsoft ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Ik heb ebuddy eens uitgeprobeerd en dit werkte op het eerste zicht goed maar vind het niet zo een fijn programma om mee te werken. Overigens deed het soms ook wel raar dat berichten van de tegenpartij niet in de juist volgorde enzo aankwamen.

Misschien ligt het toch aan mijn router ofzo? Of aan mijn pc?
Ik ga overigens trillian eens proberen om te zien of het probleem zich daarbij ook voordoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ik opende zojuist Windows Live Mail en kreeg daarbij *pling-nieuwe-e-mail* maar ook een popup met het aanmeldscherm waarbij mijn wachtwoord gevraagd wordt. Dat is raar.
1. Want ik heb maanden geleden mijn wachtwoord ingevoerd en laten onthouden.
2. Want ik kreeg op dit moment wél nieuwe e-mail binnen, dus het wachtwoord moet bij WLMail bekend zijn.

Dus: wachtwoord staat al maanden in WLMail en er wordt op dit moment ook e-mail binnengehaald, maar toch krijg ik een popup met het aanmeldscherm. :s

Iemand een idee waar dit vandaan komt?

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:11
Af en toe bokt Hotmail wel eens, meestal vul ik dan niks in (gebruik ook Windows Live Mail, het programma) en als ik het dan later nog een keer probeer werkt het weer.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Nu online
Hahn schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 12:59:
Af en toe bokt Hotmail wel eens, meestal vul ik dan niks in (gebruik ook Windows Live Mail, het programma) en als ik het dan later nog een keer probeer werkt het weer.
Ik heb op Annuleren geklikt, en nog een keer geprobeerd om e-mail te verzenden/ontvangen en toen kreeg ik de popup niet opnieuw. Het lijkt inderdaad een hikje te zijn, gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Laatst online: 11:57
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 19:06:
Ik heb echt een raar probleem...zodra ik msn opstart lijkt het net of het onder water word weer gegeven.....en als ik met de muis over m`n contacten ga worden ze iets helderder en daarna vervaagd de boel...iemand een idee?
Een kennis van me had hier ook last van. Heb je toevallig een recente ATI GPU? Probeer dan MLAA in de drivers uit te zetten! Dit zou het op moeten lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:10

Wildfire

Joy to the world!

Iemand een betrouwbare downloadlocatie voor de 'oude' Windows Live Essentials 2010? Ivm de installatie van een nieuwe PC voor een oom van mij heb ik namelijk de oude Windows Live Mail nodig ipv de vernieuwde 2011-versie. Wegens een hersenbeschadiging heeft mijn oom veel moeite als iets vertrouwds er opeens wat anders uitziet of wat anders werkt en toen destijds op zijn oude PC de nieuwe WLM 2011 door de automatische updates werd gepushed kon hij het niet helemaal meer volgen. Helaas heb ik destijds het installatiebestand van de oude WLM niet meer bewaard...

-- Edit: klopt het dat http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=3945 idd WLM 2010 bevat? Eenmaal geïnstalleerd zegt 'ie dat het uit 2009 is. Klopt dat?

[ Voor 12% gewijzigd door Wildfire op 06-07-2011 12:58 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:56
Wildfire schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:56:
Iemand een betrouwbare downloadlocatie voor de 'oude' Windows Live Essentials 2010? Ivm de installatie van een nieuwe PC voor een oom van mij heb ik namelijk de oude Windows Live Mail nodig ipv de vernieuwde 2011-versie. Wegens een hersenbeschadiging heeft mijn oom veel moeite als iets vertrouwds er opeens wat anders uitziet of wat anders werkt en toen destijds op zijn oude PC de nieuwe WLM 2011 door de automatische updates werd gepushed kon hij het niet helemaal meer volgen. Helaas heb ik destijds het installatiebestand van de oude WLM niet meer bewaard...

-- Edit: klopt het dat http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=3945 idd WLM 2010 bevat? Eenmaal geïnstalleerd zegt 'ie dat het uit 2009 is. Klopt dat?
Versie 14 komt uit 2009, als je het echt niet vertrouwd kun je deze pakken ;)

http://explore.live.com/windows-live-Messenger-XP

Werkt gewoon op Vista en 7 ;)

Gisteren is er een nieuwe build van 2011 uitgekomen:

15.4.3538.513. De tools APatch en Messenger Plus! Live werken er ook op :)

[ Voor 6% gewijzigd door gerbenp op 07-07-2011 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:34
Ik draai nog steeds met WLM 8.5, nu heb ik gemerkt dat ik sinds kort geen offline berichten meer kan sturen. Hebben meer mensen hier last van?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:41
gerbenp schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 20:22:
[...]

Nu nog een leechlink. :) Of kan ik gewoon uninstallen, en met mijn oude WL Ess. installen, dat die zelf de nieuwe build pakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 07:10

Wildfire

Joy to the world!

gerbenp schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 20:22:
[...]

Kwam er zelf later achter dat het versie 2009 moest zijn, die van Microsoft was dus goed. Alleen vreemd dat Windows Update geen WLE 2011 suggereert, wil die namelijk blocken om ooit te installeren via de updatefunctie. Gebeurde in het verleden wel, maar nu niet? :? Vreemd.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ah crap zeg. 2 kennissen hebben beide geen toegang meer tot hun Hotmail/Live adres. Ze zijn geblokkeerd zonder duidelijke reden, mogelijk (dus niet zeker) zou er door derden toegang zijn geweest maar dat kwam van zo'n algemene melding. Dus dat hoeft het niet eens te zijn.

Ondanks het invullen van het hier vast wel bekende account-herstel formulier hebben beide het account niet teruggekregen. Er zou te weinig info zijn ter bewijs van wie de echte eigenaar is. Terwijl beide zo'n beetje alles hebben ingevuld.

:/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Pfoe, wat vervelend! Toeval dat ze tegelijk geen toegang meer hebben of zit er meer achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Niet tegelijk, zat een paar weken tussen en ze kennen elkaar verder niet.

De een is van het type "klikt alles aan", haar account stuurt nogal wat WLM berichten/mails met van die links erin dus dat zij geblocked werd was wel een keer te verwachten. De ander weet, ondanks dat ze heel weinig van pc's weet, dat ze van dat soort dingen weg moet blijven en verwijdert dergelijke emails meteen.

Van de tweede zou ik overigens niet weten waarom haar account geblocked is, voor zover ik weet is daar niks raars mee gebeurt.

Ik ben nog met de Live afdeling over de 2e persoon aan het mailen (de eerste had het opgegeven en heeft een nieuw account aangemaakt), ik probeer zoveel mogelijk te bedenken aan info waarmee bewezen kan worden dat zij de echte eigenares is. Had met haar al dat formulier doorgenomen, contactpersonen, onderwerpen van emails enzo ingevuld. Dat was echter niet genoeg :S
Later d'r IP van waar ze vanaf inlogt daarheen gestuurd, hopelijk helpt dat.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Weer reactie terug: er wordt nog steeds geweigerd het account vrij te geven.
Stelletje f******s..... Waarom is er dan een account herstel formulier als dat helemaal geen nut heeft :(

[ Voor 28% gewijzigd door Raven op 23-07-2011 22:30 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En nu hebben ze ineens het ondersteuningsverzoek voor account herstel zonder pardon verwijdert. :(

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Je zou bijna je geld uit gaan geven aan het bellen van Microsoft.. Maar goed, als dat al kan heeft dat weinig zin ben ik bang, alhoewel ik veel liever met een persoon spreek dan dat ik mail, daarvan wordt namelijk meestal maar 1/4 van de vragen beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heb maar een nieuw ondersteuningsverzoek aangemaakt. Link naar oude erbij vermeld en dat die zonder pardon verwijdert is.

edit: En die is nu óók verwijdert. :(
Ik maak wel een gmail account aan.

[ Voor 24% gewijzigd door Raven op 26-07-2011 19:50 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Om te voorkomen dat ik alles kwijtraak, mocht MS Live het in zijn/hun hoofd halen mijn account ook zonder pardon te blokkeren, heb ik alle e-mails mbv Outlook Connector gedownload naar Outlook 2003 daar het toevoegen van mijn Hotmail account op de gebruikelijke manier niet werkte, kon de server niet vinden.

Nu zijn alle mappen gedownload, zie melding van wat ongelezen emails, maar geen enkele map is te openen:
"Kan de map niet weergeven. Microsoft Office Outlook kan geen toegang verkrijgen tot de opgegeven maplocatie."

Google resultaten zeggen: stel je Hotmail als default account in.

Dat ben ik dus niet van plan, daar heb ik mijn eigen domeinnaam voor. Zijn er nog andere opties?

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 30-07-2011 20:26 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Tijdelijke oplossing gevonden:

Hotmail instellen als standaard, Outlook herstart -> Hotmail-mappen zijn toegankelijk.
Eigen domeinnaam instellen als standaard, Outlook niet herstarten -> Hotmail-mappen nog steeds toegankelijk (tot na herstart van Outlook), maar eigen domeinnaam is wel weer standaard.

Dan moet het maar zo...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rohaantje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-01 10:56
hallo,

ik heb een vrij raar probleem..
ik heb windows live geinstaleerd.. alleen ik kan het nergens vinden..
en als ik het wil installeren zegt ie dat alles is geinstaleerd?!!
is er een manier om dat weg te krijgen(ik denk hierbij aan iets in het regesiter?!) en hem helemaal opnieuw te instaleren

Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wat dacht je van start -> configuratiescherm -> software? ;) Dat is overigens de XP methode, van 7 en Vista weet ik niet of het 100% hetzelfde is. In het register moet je niet gaan klooien als je niet weet wat je doet.

Ps. het leest wat prettiger als je hoofdletters gebruikt. ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Raven op 19-08-2011 20:37 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rohaantje
Raven schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:35:
Wat dacht je van start -> configuratiescherm -> software? ;) Dat is overigens de XP methode, van 7 en Vista weet ik niet of het 100% hetzelfde is. In het register moet je niet gaan klooien als je niet weet wat je doet.

Ps. het leest wat prettiger als je hoofdletters gebruikt. ;)
Nou, dat is het nou juist...
Zover kom ik ook nog wel...
Maar daar staat hij niet tussen, en ook niet in program files.
Dus dan blijft bij mij nog 1 optie over waar hij wel nog staat als geinstaleed, en dat is het register.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:11
rohaantje schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:59:
[...]

Nou, dat is het nou juist...
Zover kom ik ook nog wel...
Maar daar staat hij niet tussen, en ook niet in program files.
Dus dan blijft bij mij nog 1 optie over waar hij wel nog staat als geinstaleed, en dat is het register.
Wat voor OS heb je het over? Als het Win7 is bijvoorbeeld, vind je wel resultaten als je in het start menu 'windows live' intypt bijvoorbeeld?

In het register staat eea in:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows Live\

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rohaantje
ik heb gezocht en daar nog wat gevonden. dat heb ik verwijderd..
toen in het register. daar heb ik de sleutel ook verwijderd(kan na mijn idee geen kwaad)

maar alsnog geeft hij aan alles is geïnstalleerd behalve de bingbar(omdat ik die altijd uit selecteer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
systeemherstel doen, of Win opnieuw erop knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

HugoBoss1985

Xenotech

Ik heb een raar probleem met de msn van windows live essentials 2011.

Hopelijk kan iemand mij helpen, ik heb zelf al wat geprobeerd.
Ik heb herinstalleren van live essentials en msn geprobeerd met een reboot.
Op internet heb ik mensen gezien met hetzelfde probleem maar nooit een goed antwoord.

Mijn contactpersonen zijn altijd offline.
Ik heb 2 accounts en die doen allebei hetzelfde.
Op windows live hotmail zijn ze wel online en kan ik met ze chatten.
Het chatbericht verschijnt dan ook uit zichzelf in live messenger (aangemeld op 2 locaties) maar ik kan dan alsnog niet met die persoon chatten in de messenger.
Ik kan mezelf ook niet op offline zetten in de messenger, wel op afwezig of bezet.
Als ik een bericht naar een persoon wil sturen (offline bericht) krijg ik dit:

Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
hello

Moet ik deze msn maar links laten liggen en een oudere proberen of heeft iemand advies?

Edit: Mijn nieuwe e-mails worden ook niet meer aangegeven bij de knop "postvak in" van live messenger.

[ Voor 5% gewijzigd door HugoBoss1985 op 29-08-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 24-08 09:33
Microsoft heeft gisteren een (officiële) Hotmail app voor Android vrijgegeven met onder andere push e-mails _/-\o_ . Werkt prima! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:28
Cubic X schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 07:59:
Microsoft heeft gisteren een (officiële) Hotmail app voor Android vrijgegeven met onder andere push e-mails _/-\o_ . Werkt prima! :)
Ik las het inderdaad, maar wat heeft dit nu voor meerwaarde boven de huidige Exchange-configuratie voor Hotmail?

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08 17:22

Rudios

Lost in space?

waarom komt in hemels naam mijn mails altijd bij verschillende accounts binnen? Als ik bv een mail voor ....45@xs4all.nl krijg zit het ook bij het account van ....34@xs4all.nl in de map. Héél irritant

Whole lot of stars ***

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:45
Rudios schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:03:
waarom komt in hemels naam mijn mails altijd bij verschillende accounts binnen? Als ik bv een mail voor ....45@xs4all.nl krijg zit het ook bij het account van ....34@xs4all.nl in de map. Héél irritant
Omdat je maar 1 hoofdaccount hebt en meerdere aliassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08 17:22

Rudios

Lost in space?

ow oke, dus het heeft geen zin om met verschillende aliassen mailboxen aan te maken... duidelijk, thx.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Rudios schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:12:
ow oke, dus het heeft geen zin om met verschillende aliassen mailboxen aan te maken... duidelijk, thx.
Dat heeft wel zin maar alles komt toch binnen op het hoofdaccount.

Dit is een klassieke "fout" die mensen maken. Ze lezen bij een abo "5 e-mail adressen!" en denken "Yes, voor iedereen 1" maar het zijn dus aliassen. Een e-mail adres is volgens mij ook een betaald iets dus als je echt een apart e-mailadres wilt, moet je die apart kopen bij je provider.

[ Voor 3% gewijzigd door chim0 op 18-11-2011 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-08 21:50

StrongArmLance

Endless flow

Okee, ik heb het volgende probleem:

Ik heb een nieuwe windows 7 pc geïnstalleerd en nu moet mijn moeders mail (planet op WLM) erop.

Het is een planet.nl mailadres.
Ze kan haar mail binnen krijgen en mails versturen..

Alleen de contacten overzetten is een ramp...

.CSV maakt er een mess van! Als er een manier is om dit te laten werken graag!

Alternatieve oplossingen ook welkom ;)

Alvas bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
.CSV werkt op zich wel, je moet alleen zorgen dat je alle velden helemaal goed 'mapt'. Enige probleem is dan dat die software zelf wil bedenken hoe een naam opgemaakt is. Tussenvoegsel en punten heeft hij moeite mee waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-08 21:50

StrongArmLance

Endless flow

Rupie schreef op maandag 21 november 2011 @ 18:33:
.CSV werkt op zich wel, je moet alleen zorgen dat je alle velden helemaal goed 'mapt'. Enige probleem is dan dat die software zelf wil bedenken hoe een naam opgemaakt is. Tussenvoegsel en punten heeft hij moeite mee waarschijnlijk.
Ja... Hoe zorg ik dat die dingen goed mappen? O-)

• -Edwin-
Ik heb de laatste tijd dat Facebook chat niet meer goed werkt in Live Messenger. Ik kan wel berichten typen, maar berichten komen bij mij vaak niet meer altijd door. Ik denk zelf dat er iets is veranderd bij Facebook waardoor het niet meer werkt. Zou dat kunnen?

• Majesty
  • Niet online
Wat toevallig, wij hebben altijd dezelfde problemen Edwin! Same here. Het komt ook vaak voor dat ze op MSN ineens offline gaan terwijl ze nog gewoon online zijn op Facebook zelf.

Achja, ben allang blij dat het vorige probleem over is, haha.

• -Edwin-
Majesty schreef op donderdag 24 november 2011 @ 18:49:
Wat toevallig, wij hebben altijd dezelfde problemen Edwin! Same here. Het komt ook vaak voor dat ze op MSN ineens offline gaan terwijl ze nog gewoon online zijn op Facebook zelf.

Achja, ben allang blij dat het vorige probleem over is, haha.
Het is inderdaad erg toevallig :P
Ik heb er ook last van dat de Facebook contacten soms ineens allemaal offline lijken. Ach, binnenkort komt Facebook waarschijnlijk met een chat applicatie voor Windows 7. Maar zoals je zegt, we zijn al blij dat Live Messenger aangemeld blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Geez, story unrelated misschien maar...

* Jejking wil even melden dat ie baalt van de laatste MSN+.

Ding ging gewoon op eigen houtje m'n startpagina's bewerken, uitdrukkelijk aangegeven dat dat niet gewenst was. Kon ik alles weer opnieuw vastzetten. PLUS een addon installeren waar ik expliciet géén toestemming voor heb gegeven. Wees gewaarschuwd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Belangrijke update: het gaat dus om ChameleonTom.Toolbar (Spybot, MBAM vond niks)...... een horror om te verwijderen vooralsnog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-08 22:22
Vandaag tegen een gek probleem aangelopen met WLM 2011, ik kan er vrij weinig over vinden op Google om een of andere reden. Om de interne communicatie wat te bevorderen heeft een collega me toegevoegd, echter zie ik geen melding terugkomen in mijn WLM 2011 dat hij me heeft toegevoegd!? Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Nu online
TMPJ schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 18:10:
Vandaag tegen een gek probleem aangelopen met WLM 2011, ik kan er vrij weinig over vinden op Google om een of andere reden. Om de interne communicatie wat te bevorderen heeft een collega me toegevoegd, echter zie ik geen melding terugkomen in mijn WLM 2011 dat hij me heeft toegevoegd!? Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?
HOE heeft hij je toegevoegd? Als ik vanaf mijn msn webmessenger (vanuit hotmail dus) mensen toevoeg (als vriend), zien zij mij ook niet. In dat geval: voeg iemand alleen toe vanuit de daadwerkelijke msn client: windows live messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met Windows Live Movie maker...en hoop heel erg dat iemand een oplossing heeft!

Ik heb een film bewerkt met Windows Live movie maker. Daar doet de film het perfect.
Maar..zodra ik de film opgeslagen heb (om op dvd te branden) krijg ik tijdens het laatste kwartier zwarte beelden. Zowel op dvd als wanneer ik de film in de mediaplayer bekijk.
Geluid doet het wel, maar geen beeld. Dit gaat om en om..dus het ene filmpje doet het...het volgende geeft zwart beeld...de volgende doet het wel weer, enzovoort!

Waar kan dit aan liggen??

Als ik de betreffende clips los afspeel in de media player, doen ze het wel! Maar verwerkt in de film ineens niet meer.

Ik heb de 'zwarte' filmpjes ook al onder een andere naam geüpload in live movie maker, maar dit maakt geen verschil.

Help!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 20:44
Erg leuk dat nieuwe outlook.com i.p.v. hotmail.
Werkt lekker snel vind ik. Alles is veranderd, maar da's gewoon weer ff wennen.
Alleen 1 functie ben ik kwijt, hoe kun je zien hoeveel berichten er in elke map zitten, en hoe groot de mappen zijn? Bij hotmail kon je achter mappen op dat tandwieltje klikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Laatste dagen lijkt WLM constant te disconnecten, verschillende locaties, verschillende mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartn
Elke keer last dat betaalde producten niet onder het Live Account van bijv. de Microsoft Store blijven staan.
Ik heb MS vorige maand een mail verzonden waarom het account leeg is, ik had namelijk Office 2010 gekocht.

Prima ontvangen en al, ook de sleutels.
Maar na een paar weken was mijn Store Account dus leeg (geen geschiedenis van producten die ik heb gekocht)

Nu wil ik graag klant blijven, want ben zeer tevreden over de Live Store, maar dan moet ICT beheer van die store er wel voor zorgen dat mijn aangekochten producten er in blijven staan (net zoals met elke webshop)

Geen idee of meer mensen er last van hebben dat hun Live Account de vorig aangekochten producten gewist worden.

Kijk, ik koop graag uit hun webshop, makkelijk snel en ook goedkoper. Ik geef MS graag overal een 10 voor als de service goed is, die was prima en snel -vorige maand was het opgelost.

Maar nu, een paar weken later log ik in en zie dat ik geen vorige aankopen heb gedaan.
Dat is voor mijn eigen administratie niet goed, ik houd graag een overzicht van alles wat ik op internet koop.
Denk hier de meeste wel.

Maar goed, mail verzonden. Hopelijk blijft hun account van klanten in orde, want dat lijkt me wel erg belangrijk.

We will see :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 15:09
iemand die weet waarom ik op skype niet kan inloggen op de ipad met mijn live account? sinds ik graag wil chatten via skype? (ik had nog niet eerder een skype account) dus na de merge. Ik kan totaal niks vinden over dit op de forums van skype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat er nog geen commentaar op nieuws: Microsoft: Live Messenger wordt begin 2013 vervangen door Skype is gemaakt hier ;)

Vraag mij af of we er blij mee moeten zijn trouwens.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 20:44
Raven schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:45:
Dat er nog geen commentaar op nieuws: Microsoft: Live Messenger wordt begin 2013 vervangen door Skype is gemaakt hier ;)

MSN (WLM) heeft een imago dat het gebruikt wordt door basisschoolkinderen (zoiets als hyves), maar ik vind het nog steeds handig om even snel iemand te spreken.
Maar op zich, als iedereen (verplicht) overstapt op Skype, en dan de hele dag de skypeclient op online heeft staan, lijkt het me wel positief.

Dan blijft de functionaliteit hetzelfde, alleen hoeft er een programmaatje minder constant stand-by te staan op mijn pc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Raven schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:45:

Ik denk dat dat aardig nauw samen hangt met de uitslag van de poll (poll: MSN (Windows Live Messenger)). Als ze het 10 jaar geleden hadden gedaan had het m.i. veel meer commentaar opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Naar aanleiding van dit programma meuk: FileHippo Update Checker 1.040 heb ik mijn Live Messenger geupdate, maar nu heb ik in het hoofdscherm "Sociale Netwerken" links met allemaal highlights van contactpersonen. Ik kan dus niet meer kiezen uit het "MSN" scherm of iets anders, wat voorheen wel kon. Hebben ze dat veranderd in deze nieuwe versie of is er iets niet goed gegaan met de installatie? Ik heb gewoon de oude eerst verwijderd en toen de nieuwe erop gezet via de Windows Essentials installatie.

Ik heb dus zeg maar in het linker scherm nu highlights, recent, ik, foto's. meer maar niet meer het MSN scherm.

En het is weer terug. Vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Misschien dat iemand hier het antwoord op weet:
Vroeger, bij de msn client versie 7 of 8 of 9, ik weet het niet meer precies - was er in de tools - options - privacy een functie waarbij je kon zien wie je toegevoegd had in zijn contactpersonenlijst.

Nu gebruik in - min of meer gedwongen - windows live messenger 2011 15.4.<veel cijfers> en die functie is helemaal niet meer terug te vinden.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:00

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik kan tegenwoordig niet meer alle eerder ontvangen/verstuurde/geopende mail in mijn Windows Live Mail bekijken, wanneer deze daarvoor al ontvangen/verstuurd/geopend is via de websites van mijn mailproviders (Hotmail, office365 en gmail) Iemand een idee hoe ik al mijn mail weer op de juiste manier kan synchroniseren met Windows Live Mail?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:57
Jorgen schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 18:42:
Ik kan tegenwoordig niet meer alle eerder ontvangen/verstuurde/geopende mail in mijn Windows Live Mail bekijken, wanneer deze daarvoor al ontvangen/verstuurd/geopend is via de websites van mijn mailproviders (Hotmail, office365 en gmail) Iemand een idee hoe ik al mijn mail weer op de juiste manier kan synchroniseren met Windows Live Mail?
Dat hangt er vanaf hoe je het hebt ingesteld. Via IMAP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:00

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Volgens mij alles gewoon via de aanbevolen IMAP en smtp instellingen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:57
Jorgen schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 20:12:
Volgens mij alles gewoon via de aanbevolen IMAP en smtp instellingen.
Volgens mij? Als je zelf al niet zeker weet welke instellingen je gebruikt, hoe moeten wij dan ruiken wat er mis mee is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Komen jullie ook je msn account niet meer op, althans mij lukt het sinds gister niet met Pidgin....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurgan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 14:14
Op de PC van mijn vader is er sinds kort het probleem dat Windows Live Mail niet meer opstart omdat de kalender corrupt zou zijn. Ik heb zo'n beetje alle oplossingen op het internet al geprobeerd:
- als administrator uitvoeren
- in compatibiliteitsmodus uitvoeren
- virusscanner tijdelijk uitgeschakeld
- datum& tijdzone gecontroleerd
- via configuratiescherm programma herstellen
- map "Calendar" nieuwe naam gegeven om nieuwe agenda aan te laten maken
- live mail verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
- harde schijf gecontroleerd op fouten
- met systeemherstel teruggegaan naar vóór de fout
- windows update alles laten updaten
- java laten updaten
- live mail nogmaals verwijderd en opnieuw geinstalleerd
- Intel Rapid Storage Technology opnieuw geïnstalleerd

...Maar het probleem blijkt erg hardnekkig. |:( Heeft iemand nog een idee? Er draait trouwens W7 home premium op de PC.

Foto's Take only pictures, leave only footprints, kill only time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-08 10:59
Kurgan schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 22:54:
Op de PC van mijn vader is er sinds kort het probleem dat WLM niet meer opstart omdat de kalender corrupt zou zijn. Ik heb zo'n beetje alle oplossingen op het internet al geprobeerd:
- als administrator uitvoeren
- in compatibiliteitsmodus uitvoeren
- virusscanner tijdelijk uitgeschakeld
- datum& tijdzone gecontroleerd
- via configuratiescherm programma herstellen
- map "Calendar" nieuwe naam gegeven om nieuwe agenda aan te laten maken
- live mail verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
- harde schijf gecontroleerd op fouten
- met systeemherstel teruggegaan naar vóór de fout
- windows update alles laten updaten
- java laten updaten
- live mail nogmaals verwijderd en opnieuw geinstalleerd
- Intel Rapid Storage Technology opnieuw geïnstalleerd

...Maar het probleem blijkt erg hardnekkig. |:( Heeft iemand nog een idee? Er draait trouwens W7 home premium op de PC.
WLM = Windows Live Messenger?

Heeft dat niet te maken dat Microsoft het MSN platform gesloten heeft en over gegaan is op Skype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurgan
WLM = Windows Live Mail, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Njieuwe versie Skype >> http://www.filehippo.com/download_skype/

Lost op dat die alles dubbel typt met FB contact-personen.

Lekker nuttig die updatecheck... NOT.... vond niks.

[ Voor 17% gewijzigd door Sjah op 06-08-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurgan
Helemaal niemand die suggesties heeft hoe ik Live Mail weer werkend krijg? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 09:36
even een vraagje
hoe kan ik bij de nieuwe live (outlook , skype , live) uitloggen bij andere pc's

want ik heb iemand in mijn lijst staan die haar pc uit zet maar haar msn (live account blijft aan staan )
want die staat bij mij dna nog op aanwezig terwijl die persoon al bij mij op de koffie zit...

Heeft geen smartphone of tablet , alleen haar pc waar ze dus alles doet

ze heeft windows 8 en draait haar live account nu via skype

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Let op:
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Daarnaast hoef je niet te melden dat MSN plat ligt.