Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68565

Maranello schreef op maandag 27 april 2009 @ 11:20:
Sinds onbepaalde tijd (het is me pas opgevallen sinds ongeveer een week) heb ik last dat tijdens conversaties sommige Windows Live Messenger berichten totaal niet aankomen. Ze worden niet gebounced want je krijgt geen melding dat een bericht niet bezorgd kan worden. Het geld voor berichten beide kanten op. Ook vrienden onderling lijken er last van te hebben. Er valt geen pijl op te trekken wanneer het zich voordoet: Lange of korte berichten, vreemde karakters of niet, online of bezet, maakt niet uit. Het is onwijs irritant.

Ik vermoed zo langzaam aan dat het toch ergens in de Live servers zit. Meer mensen die dit probleem ook herkennen de laatste tijd?
Ik heb precies hetzelfde probleem
icm Windows RC1 en de laatste Messenger versie
soms worden berichten maar de helft van de tijd verzonden/ontvangen
soms gewoon helemaal niet
ik krijg geen foutmeldingen te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-05 14:15
Heeft iemand een idee hoe je die gedwongen virus scanner selecteren uitzet als je een bestand wil verzenden en ontvangen.
Toch van de zotte dat je dit van MS MOET doen.

MS heeft wel een eigen virusscanner maar die houd alles tegen wat ik wil verzenden en ontvangen.

Ik wil gewoon alles uitzetten en dingen verzenden en ontvangen zonder bemoeienis van messenger.

En is het nog mogelijk om oudere versie's te installeren want zo geweldig vind ik die laatste versie niet...

[ Voor 13% gewijzigd door crack_en_hack op 15-05-2009 17:41 ]

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-05 15:40
Anoniem: 68565 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 17:09:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem
icm Windows RC1 en de laatste Messenger versie
soms worden berichten maar de helft van de tijd verzonden/ontvangen
soms gewoon helemaal niet
ik krijg geen foutmeldingen te zien
Na wat googlen kwam ik erachter dat diverse mensen dit probleem koppelde aan Messenger Plus. Ik vond een topic met hetzelfde probleem op het Plus forum, hier heb ik zelf ook even in gereageerd. Volgens Patchou (de ontwikkelaar van Plus) ligt het niet aan Plus. Eigenlijk zou ik ook niet precies weten waarom Plus de verbinding zou storen.

Wat ik heb gelezen is dat het normaal is dat Messenger de verbinding verbreekt bij inactieve gesprekken, maar dit hoort echter "onzichtbaar" voor de gebruiker te gebeuren. Dus zodra de verbinding weg is moet ie deze weer binnen een fractie heractiveren als er weer een bericht word verzonden. Dit lijkt dus niet te gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
crack_en_hack schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 17:40:
Heeft iemand een idee hoe je die gedwongen virus scanner selecteren uitzet als je een bestand wil verzenden en ontvangen.

MS heeft wel een eigen virusscanner maar die houd alles tegen wat ik wil verzenden en ontvangen.

Ik wil gewoon alles uitzetten en dingen verzenden en ontvangen zonder bemoeienis van messenger.

En is het nog mogelijk om oudere versie's te installeren want zo geweldig vind ik die laatste versie niet...
Waarom geef je niet zelf een antivirus aan? :)

Overigens an ik best begrijpen waarom er bepaalde bestanden geblockt worden. Voor jou misschien onhandig, mar het scheelt ook weer duizenden virusinfecties :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:43
Prft, ik kan op niet 1 computer meer inloggen op mijn msn adres. Krijg een code die anageeft dat ik mn firewall, virusscanner moet nakijken en dat soort dingen.

Terwijl het op al de pc's waarbij ik het probeer voorkomt.

Amsn werkt prima :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-05 14:15
anandus schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 21:51:
[...]
Waarom geef je niet zelf een antivirus aan? :)
Daar gaat het mij niet om maar wat ik stom vind ik dat je ze verplichten dat te doen.

Iedere virus scanner gaat moeilijk doen over een .exe bestand, maar als ik een .exe bestand van iemand ontvang waarvan ik weet dat die ok is wil ik geen zeikende virusscanner hebben.

Ik wil gewoon alles uitzetten en dingen verzenden en ontvangen zonder bemoeienis van messenger of een oude messenger installeren die niet zo moeilijk doen.

[ Voor 5% gewijzigd door crack_en_hack op 17-05-2009 12:57 ]

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:12
WAt je bijvoorbeeld wel kunt doen, is cmd.exe in de virusscan vak stoppen. Dan het kruisje klikken als het venster omhoog komt en WLM zegt dat het leven goed is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
crack_en_hack schreef op zondag 17 mei 2009 @ 12:55:
[...]

Daar gaat het mij niet om maar wat ik stom vind ik dat je ze verplichten dat te doen.

Iedere virus scanner gaat moeilijk doen over een .exe bestand, maar als ik een .exe bestand van iemand ontvang waarvan ik weet dat die ok is wil ik geen zeikende virusscanner hebben.

Ik wil gewoon alles uitzetten en dingen verzenden en ontvangen zonder bemoeienis van messenger of een oude messenger installeren die niet zo moeilijk doen.
Beetje vreemd dat je .exe's over WLM wil versturen, maar kan je het niet gewoon mailen dan?

Ik moet zeggen dat ik heel blij ben dat ze dat verplichten :)
Naast het feit dat ik niet zou weten waarom je een .exe wil versturen over WLM (tenzij het een virus is :+ ), vind ik het fijn dat het geblokkeerd wordt.
Het heeft volgens mij écht bijgedragen aan het verminderen van virusuitbraken over WLM :)

Je wil niet weten hoeveel mensen op 'accept' klikken als er een bestand wordt aangeboden, zelf zonder tekst erbij.
Er zijn zelfs idioten die via plugins 'auto-accept' aan hebben staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68565

Maranello schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 21:49:
[...]

Na wat googlen kwam ik erachter dat diverse mensen dit probleem koppelde aan Messenger Plus. Ik vond een topic met hetzelfde probleem op het Plus forum, hier heb ik zelf ook even in gereageerd. Volgens Patchou (de ontwikkelaar van Plus) ligt het niet aan Plus. Eigenlijk zou ik ook niet precies weten waarom Plus de verbinding zou storen.

Wat ik heb gelezen is dat het normaal is dat Messenger de verbinding verbreekt bij inactieve gesprekken, maar dit hoort echter "onzichtbaar" voor de gebruiker te gebeuren. Dus zodra de verbinding weg is moet ie deze weer binnen een fractie heractiveren als er weer een bericht word verzonden. Dit lijkt dus niet te gebeuren.
Ik maak geen gebruik van Messenger Plus en het probleem doet zich alleen voor onder Windows 7
Firewall en dergelijke uitgeschakeld dus daar kan het niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:27
Ik weet niet of het met Windows 7 te maken heeft. In Live Messenger heb ik "Laat nummer zien" aangevinkt en ik speel een mp3 album af met Media Player. Nou laat ie alleen het eerste nummer zien in Messenger en daarna niks meer. Opnieuw aangemeld, Media Player opnieuw opgestart maar zelfde, Messenger laat alleen het eerste nummer zien en daarna niks meer. :?

Plug-in is geinstalleerd, alles is normaal zoals altijd. Enig verschil is, toen ik Windows 7 opnieuw had geinstalleerd, bij het eerste gebruik van Messenger, had ik berichten geschiedenis opslaan Ja gekozen, normaal doe ik Nee. Maar daar zou het toch niet mee te maken moeten hebben? Verschillende mp3's en albums geprobeerd, zelfde resultaat, alleen het eerste nummer en daarna niks. :o

EDIT: Naaaah, nou doet iet het opeens! 8)7 Nog geen 10 seconden nadat ik bovenste rant getypt heb.. schiet mij maar lek.

[ Voor 7% gewijzigd door chim0 op 28-05-2009 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 19:41

Magic666

No one's neighbour!

Heeft SP2 van vista wat gedaan met live messenger? Live start niet meer op nu en als ik handmatig wil opstarten zie ik 2 tellen het vista zandlopertje en that's it.

Er gebeurd verder helemaal niks.... kan dat aan SP2 liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409

xp ook, inloggen lukt niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vangelis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-05 20:04
Magic666 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 17:22:
Heeft SP2 van vista wat gedaan met live messenger? Live start niet meer op nu en als ik handmatig wil opstarten zie ik 2 tellen het vista zandlopertje en that's it.

Er gebeurd verder helemaal niks.... kan dat aan SP2 liggen?
Hier het zelfde probleem. Gister ook sp2 geinstallerd op mijn Vista Business x64.

Iemand die weet wat er aan de hand kan zijn? Die ook verdere oplossingen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

heb uiteindelijk live opnieuw gedownload en nu werkt het weer. Autoinlog ook.
Toch raar dat dat soort problemen uit het "niets" ontstaan....

[ Voor 4% gewijzigd door Magic666 op 28-05-2009 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409

hier ook....raar, echt raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vangelis
  • Laatst online: 18-05 20:04
Hier hetzelfde. Windows Live opnieuw geinstalleerd. (Niet eerst verwijderd want hier kon ik tijdens het process geen applicaties kiezen die ik wou verwijderen.) Hierna werkte het gelijk weer. Het is niet nodig geweest ook om te rebooten hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

na de onverklaarbare "ik wil niet opstarten", loopt msn nu elke keer vast....
Problem signature:
Problem Event Name: APPCRASH
Application Name: msnmsgr.exe
Application Version: 14.0.8064.206
Application Timestamp: 498cf586
Fault Module Name: LiveTransport.dll
Fault Module Version: 14.0.8064.206
Fault Module Timestamp: 498cf573
Exception Code: c0000005
Exception Offset: 0004c064
OS Version: 6.0.6002.2.2.0.256.6
Locale ID: 1043

Additional information about the problem:
LCID: 1033

Iemand een idee? Ik wordt een beetje moe van msn/live....

Edit: van de 5 online mensen werkt er dus maar 1 niet..... chatvenster van die persoon openen en hangen maar!

Na 6 keer een vastloper werkt het nu weer wel..... 8)7

Ik snap er soms he-le-maal niks meer van!

[ Voor 15% gewijzigd door Magic666 op 02-06-2009 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-03 20:14

NiMu83

AFCA

Ik heb, sinds ik Windows Vista heb, regelmatig vastlopers met Windows Live Messenger. Dit gebeurt voornamelijk als WLM gewoon aan staat en ik geen dialoogvensters geopend hebt.

De volgende melding is zichtbaar:
Description:
A problem caused this program to stop interacting with Windows.

Problem signature:
Problem Event Name: AppHangB1
Application Name: msnmsgr.exe
Application Version: 14.0.8064.206
Application Timestamp: 498cf586
Hang Signature: 6005
Hang Type: 0
OS Version: 6.0.6002.2.2.0.256.1
Locale ID: 1043
Additional Hang Signature 1: a29d68cd3da4d770bab87b747ab0fbfd
Additional Hang Signature 2: d47b
Additional Hang Signature 3: ed9a97aa3a10c26b0de0852f831c5de3
Additional Hang Signature 4: 6005
Additional Hang Signature 5: a29d68cd3da4d770bab87b747ab0fbfd
Additional Hang Signature 6: d47b
Additional Hang Signature 7: ed9a97aa3a10c26b0de0852f831c5de3

Read our privacy statement:
http://go.microsoft.com/f...linkid=50163&clcid=0x0409
Ik heb al vanalles geprobeerd. WLM compleet verwijderen, incl mapjes. Reinstall, temp internet files legen.

Heeeft iemand nog een oplossing/suggestie?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-04 14:44
Argh, ik heb hetzelfde. Ik kom er niet uit. Het schijnt te maken te hebben wanneer ik ga webcammen, maar hij crashed ook op willekeurige momenten. Ik heb geen idee waarom.

Ik gebruik overigens versie: 2009 (Build: 14.0.8064.206) en heb deze ook al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

Ik gebruik een logitech pro 9000 webcam

Windows Vista Ultimate x64

[ Voor 4% gewijzigd door Maarten L op 22-06-2009 00:16 ]

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307561

Nadat ik het vorige topic ook heb doorgenomen en behoorlijk wat gegoogled heb krijg ik msn nog niet aan het werken. Foutmelding ? draaiende poppetjes die niet ophouden tot na 10 min en dan gaat hij zoeken voor een solution waar niets uitkomt..

wat ik al gedaan heb.
router resetten
en modem

de folder in current user software microsoft - messenger verwijderd.
verder nog die ene regel ingevoerd in cmd. exe en de laptop herstart.

natuurlijk ook al opnieuw geinstalleerd nadat ik hem compleet had verwijderd.

Wat wel lukt. Inloggen op mijn vriendin haar laptop op msn.
Met mijn account. Die van haar doet het daar ook gewoon.

en haar account doet het ook op mijn wlm.
Maar mijn eigen niet. Dus overal doet mijn account het behalve op mijn laptop. Zelfs
na herinstall..

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 307561 op 24-06-2009 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Anoniem: 307561 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:35:
Nadat ik het vorige topic ook heb doorgenomen en behoorlijk wat gegoogled heb krijg ik msn nog niet aan het werken. Foutmelding ? draaiende poppetjes die niet ophouden tot na 10 min en dan gaat hij zoeken voor een solution waar niets uitkomt..

wat ik al gedaan heb.
router resetten
en modem

de folder in current user software microsoft - messenger verwijderd.
verder nog die ene regel ingevoerd in cmd. exe en de laptop herstart.

natuurlijk ook al opnieuw geinstalleerd nadat ik hem compleet had verwijderd.

Wat wel lukt. Inloggen op mijn vriendin haar laptop op msn.
Met mijn account. Die van haar doet het daar ook gewoon.

en haar account doet het ook op mijn wlm.
Maar mijn eigen niet. Dus overal doet mijn account het behalve op mijn laptop. Zelfs
na herinstall..
Is ie wel toegestaan in je firewall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307561

chimo schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:51:
[...]
Is ie wel toegestaan in je firewall?
Mijn vriendin haar account werkt wel.. het is puur alleen met mijn account dat de poppetjes blijven draaien.. en op ebuddy werkt het ook.. dus met me account kan eigenlijk niet teveel fout zijn.

firewall is dus eigenlijk uitgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:12
crack_en_hack schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 17:40:

Wat ik destijds had gedaan, was een programma erin gezet bij virusscanner, zoiets als notepad.exe. Als er dan een bericht binnenkomt, venster sluiten en er is geen vuiltje aan de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Weet iemand hoe ik uit kan schakelen dat WLM een venster sluit als je op 'Esc' drukt?
Heel vaak ben ik iets aan het typen en dan wil ik een e-acute schrijven, maar druk ik per ongeluk op 'Esc'.
Weg venster, weg geschreven tekst, etc. :(

Dus, waar schakel ik het uit, ik heb het nog niet kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fzpl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-08-2022
Is er iemand die weet wat foutcode hr:0x80070057 inhoudt? Ik probeer WLM2009 te installeren, maar dit werkt niet. Ik kan trouwens geen enkel programma installeren via de live-installer (zie screenshot).

Ik heb WLM 8.5 (dacht ik?) al verwijderd, tijdens de deïnstallatie kreeg ik ook een foutmelding, en ik heb nog een aantal bestanden handmatig verwijderd. Ik kreeg bovenstaande foutmelding ook al voor het deïnstalleren van wlm 8.5.

Volgens Microsoft betekent deze foutmelding dat ik niet op internet ben aangesloten... 8)7

Googlen op de foutcode levert bijzonder weinig op, alsof niemand deze fout heeft. Ik vermoed dat XP maar weer eens opnieuw geïnstalleerd moet worden. |:(

Afbeeldingslocatie: http://img4.imageshack.us/img4/7274/wlmerror.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fzpl
  • Laatst online: 27-08-2022
Mijn excuses, ik heb het probleem al opgelost.

Blijkbaar is er ooit iets fout gegaan bij het downloaden van de update-bestanden. In de map C:\Program Files\Common Files\Windows Live\.cache vond ik allemaal mappen met msi-bestanden, waaronder messenger.msi. Toen ik deze wilde opstarten kreeg ik een error, toen ik het bestand probeerde te verwijderen kreeg ik een CRC-error. Ik heb windows opnieuw opgestart, alle bestanden en mappen in de map .cache verplaatst naar een mapje op mn desktop, en daarna de windows-live setup gestart. WLM is nu wel gewoon geïnstalleerd zonder foutmeldingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Heb een tweetal problemen waar ik niet uit kom.

Eerste is dat ik regelmatig berichten terugkrijg als ik iemand aan wil spreken die op offline weergeven staat. Als ze tegen mij praat kan ik over het algemeen wel gewoon antwoorden. (soms krijg ik die ook terug en werkt het pas na een paar keer verzenden weer) Dit is op m'n nieuwe adres, via m'n oude adres kan ik wel gewoon zonder problemen met haar praten.

Daarnaast heeft een vriendin me toegevoegd en daarna m'n nieuwe adres per ongeluk weer verwijderd. (blond eh :+) Opnieuw toevoegen lukt niet (is grijs), me via opties uit haar contacten gooien en opnieuw toevoegen wel, maar dan verdwijn ik binnen een paar seconden weer uit haar lijst. Bij mij staat ze op offline. Als ik haar verwijder en opnieuw toevoeg, krijgt ze geen melding en schiet ze bij mij na een seconde of twee weer op offline. Via MSN+ contactbeheer zie ik dat ik niet in haar lijst sta. We kunnen wel gewoon met elkaar praten.

Is er iemand die weet hoe ik deze problemen op kan lossen? Googlen heeft niet echt iets nuttigs opgeleverd. (alleen voor hele contactlijsten die weg zijn, maar dit is een individueel geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 23:35
Ik gebruik sinds kort de functie om om meerdere plekken tegelijk aangemeld te zijn. Leuke functie en het werkt nog aardig ook. Venster dat je op de ene plek sluit gaat ook dicht op de andere plek. Volgens sommige sites moet dit ook mogelijk zijn als je WLM op je mobiel gebruikt. Maar als ik me daar aanmeld word ik wel op de andere plaatsen er uitgekickt. Iemand ervaring, tips? Zover ik weet gebruik ik de meest recente versie. Afgelopen week nog bijgewerkt en de meldingen van de bovenstaande mogelijkheden zijn al van november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 20:52

SaN

Ik heb het in dit topic al eerder gelezen, amar nog geen oplossing.

De nieuwste versie van Live messenger opent hotmail in firefox, maar hij logt niet automatisch in. Ik zou dus ook graag voor hotmail weer gebruik willen maken van IE. Is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
SaN schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 23:03:

De nieuwste versie van Live messenger opent hotmail in firefox, maar hij logt niet automatisch in. Ik zou dus ook graag voor hotmail weer gebruik willen maken van IE. Is dat mogelijk?
Dan moet je IE als default browser instellen maar je wilt zeker alleen IE voor Hotmail?

Ik heb gekeken in Control Panel onder Default programs maar daar staat Messenger niet tussen. Ik las wel iets op internet over een StuffPlug plug-in.

Ik heb een ander vraagje..

Ik heb nog een oud Hotmail account met een niet bestaand e-mail adres en die ik heb gewijzigd naar een bestaand e-mail adres dus het account is weer actief.

Nu heb ik al een nieuwe die ik gebruik en die is gekoppeld aan een doorstuurservice met een eigen domein, dus i.p.v. iemand@hotmail.com zie je iemand@eigendomein.nl. Dit werkt perfect en dit is ook meteen mijn huidige e-mail adres dat ik voor alles gebruik.

Maar nu wil ik eigenlijk die doorstuurservice koppelen aan dat oude adres en alles overzetten, dus berichten, contactpersonen, mappen, alles. Kan dit? Ik zat te denken om alles handmatig door te sturen en dezelfde mappen te maken en alles achteraf te ordenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
SaN schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 23:03:

Kan je niet zorgen dat-ie je login voor Firefox gewoon onthoudt?

Of wil je perse IE? Misschien is er een registersleuteltje die het dan in IE opent?

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 24-07-2009 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

anandus schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 08:56:
[...]
Kan je niet zorgen dat-ie je login voor Firefox gewoon onthoudt?

Of wil je perse IE? Misschien is er een registersleuteltje die het dan in IE opent?
We gebruiken hier met zijn tweeën live. Dat werkt niet goed met firefox. Misschien eens zoeken naar een registersleutel inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:38
Dat zou wel moeten kunnen inderdaad, dat werkt hier feilloos... Met FF3.5.2

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Wat moet kunnen? FF kan het wachtwoord wel onthouden, maar het makkelijke van IE is dat je altijd direct in je mailbox terecht komt met elke live account. Met FF niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:38
SaN schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 23:31:
... maar het makkelijke van IE is dat je altijd direct in je mailbox terecht komt met elke live account. Met FF niet.
Zoals ik zei: dat zou moeten werken. Dat lukt ons hier ook gewoon met Ff3.5.2 (en daarvoor ook al trouwens) Misschien toch een instelling?

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-05 18:17

Goverman

not loaded

Beste mensen,

Ik heb zojuist Windows Live messenger geïnstalleerd (versie 2009), maar... hij start niet op. Elke keer na een paar seconden een foutmelding.

In dit topic kwam hetzelfde voor, maar het leeghalen van de bewuste map heeft niet tot resultaat geleid...

In dit topic (van een of andere weblog) werd ook wat geopperd, maar ook dat werkt niet...

Heeft iemand meer suggesties? Iedereen *lijkt* hier wel van messenger gebruik te kunnen maken, maar ik dus niet... In de topicstart lijkt niet echt iets te staan m.b.t. dit probleempje... Googlen leidt alleen naar een ontstellende hoeveelheid stompzinnige vragen als "ik krijg de verkeerde kleurtjes bij mijn naam" en (jawel) dit topic...

De foutmelding:
AppName: wlcomm.exe AppVer: 14.0.8064.206 ModName: ntdll.dll
ModVer: 5.1.2600.5755 Offset: 00036efa
Alvast bedankt!

Ohwja: de specs...
AMD Athlon 64 3000
2 GB (ik meende: DDR-400 PC 2700)
veel schijfruimte
Windows XP, met alle servicepacks geïnstalleerd...

En wat updates:
- IE 8.0 geïnstalleerd
- firewall en visrusscanner uitgezet
- die winhttop.dll in alle mogelijke mapjes gestopt (zoals in de bovengenoemde weblog is voorgesteld)
- andere account geprobeerd (zowel een bestaande als een nieuw gemaakte) werken ook niet...

hebben ertoe geleid dat:
Er geen foutmelding meer komt, maar messenger ook gewoon niet opstart... Ofwel: geen foutmelding, maar telkens na een paar seconden het opstartscherm...

edit 2:
AppName: wlcomm.exe AppVer: 14.0.8064.206 ModName: ntdll.dll
ModVer: 5.1.2600.5755 Offset: 000113c0
De foutmelding is weer terug... :|

[ Voor 36% gewijzigd door Goverman op 08-08-2009 15:26 ]

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-03 06:58
ik heb windows moviemaker live op windows 7 draaien. maar heb nu een probleem als ik mijn video (.mp4) van mijn SE c905 wil bewerken. ik krijg de melding dat het bestand mp4filelib.dll niet bestaat...

nu zie ik genoeg "betrouwbare" site waar ik die kan laagladen.. maar wat is wijs...

iemand een idee... win7 speelt de filmpjes wel gewoon af....

edit: probleem opgelost.. de file hoort bij pinnacle studio12 . door mp4filelib.dll in system32 te zetten werkt het weer.

[ Voor 15% gewijzigd door ikke4 op 25-08-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Iemand suggesties voor mijn probleem? :)
anandus schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 11:36:
Weet iemand hoe ik uit kan schakelen dat WLM een venster sluit als je op 'Esc' drukt?
Heel vaak ben ik iets aan het typen en dan wil ik een e-acute schrijven, maar druk ik per ongeluk op 'Esc'.
Weg venster, weg geschreven tekst, etc. :(

Dus, waar schakel ik het uit, ik heb het nog niet kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_DvD
  • Laatst online: 14-04 10:01
Wat leuk, ik MOET Live Messenger updaten, anders kan ik niet inloggen. Gebruikte tot op dit moment nog steeds 8.1 met Plus! en dat beviel me prima.

Maar MS heeft bedacht om bij de nieuwste versie Windows XP x64 maar niet meer te ondersteunen. Staat zelfs bij de releasenotes. Waarom mag Joost weten, maar ik heb nu een probleem :S
Ik kan de nieuwste versie dus simpelweg niet installeren, en inloggen met een oude versie kan niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Da_DvD op 26-08-2009 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19
Ik draai op dit moment live messenger 2009 op xp 64 bit
Alleen de main installer heeft een check.
Als je de losse installatiebestanden hebt draait het gewoon op xp 64.
Zie ook http://oss.netfarm.it/wlm.php

Of Installing/uninstalling Windows Live 2009 (Wave 3) QFE 2 applications

[ Voor 27% gewijzigd door Lizard op 26-08-2009 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_DvD
  • Laatst online: 14-04 10:01
Je moet het ook maar net weten :S Bedankt in ieder geval _/-\o_

Ik had die 2 packages gedownload, en toen installeerde het wel. Maar bij het inloggen kreeg ik wederom een melding over een nieuwe versie die gedownload moet worden. Dat heb ik opgelost door de messenger.msi van je tweede link te downloaden. Dat schijnt de nieuwste versie te zijn. Nu werkt alles :)

[ Voor 4% gewijzigd door Da_DvD op 26-08-2009 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-05 13:59
Wat een heerlijk irritant dingetje van microsoft is dit weer! Waarom nou in eens de ondersteuning voor x64 er uit halen... ik was net behoorlijk pissed toen ik de melding kreeg! Gelukkig is het met bovenstaande link gelukt om de installer toch te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Zjosh schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 12:29:
Wat een heerlijk irritant dingetje van microsoft is dit weer! Waarom nou in eens de ondersteuning voor x64 er uit halen
Het geldt toch alleen voor XPx64, niet voor Vistax64 of Win7x64?
Ik denk dat het gewoon hoort bij de afbouwende support van XP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
  • Laatst online: 20-03 14:23
Vrij irritant dit inderdaad. Waarom ook niet gewoon de optie om update te weigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315707

balen .. want ik kom er dus niet uit :(

ik heb Messenger.msi gedownload en geïnstalleerd (thanks 4 the tip!)
maar daarmee is het probleem dus blijkbaar niet opgelost want ik kan nog steeds niet inloggen
error code: 80040154 .. dus ga ik " help " raadplegen ..
1) Registreer het Msxml3.dll-bestand opnieuw --> heb ik gedaan zoals beschreven staat
2) Installeer de XML Parser opnieuw --> heb ik gedaan zoals beschreven staat
3) Start Messenger opnieuw op en probeer opnieuw aan te melden --> lukt dus niet

via Google kwam ik op dit forum terecht en ik had gehoopt aan de tip hierboven genoeg te hebben maar helaas .. dus heb ik me maar f aangemeld zodat ik de volgende vraag kan stellen > what to do?

zeer frustrerend .. zeker omdat ik niet technisch genoeg ben aangelegd om dit probleem op te lossen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:34
Die Messenger.msi downloaden werkte bij mij ook niet.
Hier even een
.

Tutorial voor Windows Live Messenger @ XP x64:

1: Download msn/wlm door hier te klikken en rechts op de DOWNLOAD knop te drukken.
2: Download de Patcher hier
3: Open de patcher, en patch de wlsetup-custom.exe uit stap 1.
4: Installeer de wlsetup-custom.exe (die gepatched is)

Bij mij werkt het nu als een zonnetje iig :)
(behalve dat hij nu vet lelijk is en ik die groene/oranje/rode bolletjes voor de namen irritant vind :( )

[ Voor 5% gewijzigd door SmiGueL op 26-08-2009 17:13 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:50

Christiano007

Ich bin der champion

Met Windows 7 en Live als ik een gesprek wil starten of offline bericht ontvang dan gaan de vensters direct naar de taakbalk, ik kan ze ook niet maximaliseren etc.

Iemand een oplossing?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315707

hulde voor de tutorial _/-\o_
alles werkt nu .. alleen het ziet er idd niet uit maar daar valt mee te leven :*)

heb op onderstaande forum f een link geplaatst naar deze topic want er zullen vast meer mensen problemen mee hebben / krijgen!
http://www.partyflock.nl/...erkingen_virus_topic.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Da_DvD schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 01:37:
Wat leuk, ik MOET Live Messenger updaten, anders kan ik niet inloggen. Gebruikte tot op dit moment nog steeds 8.1 met Plus! en dat beviel me prima.

Maar MS heeft bedacht om bij de nieuwste versie Windows XP x64 maar niet meer te ondersteunen. Staat zelfs bij de releasenotes. Waarom mag Joost weten, maar ik heb nu een probleem :S
Ik kan de nieuwste versie dus simpelweg niet installeren, en inloggen met een oude versie kan niet.
Hier hetzelfde.
Bovenstaande verhaal in tutorial werkt niet voor mij:

You don't have permission to see this document

en bij de wlsetup custom.exe krijg ik een version check van het OS failure.

Heb ik meteen een reden om het geheel in de ban te doen. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 91397 op 26-08-2009 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-03 10:54
Wat ik ook probeer, het lukt mij niet om in te loggen. Het ligt niet aan mij, ik kon vanmiddag op mijn werk ook niet aanmelden. Ook aanmelden op een webclient (meebo oid) lukt niet. Hebben meer mensen hier last van?

Behoorlijk irritant dit... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-05 17:34
geweldig, patch werkt uitstekend btw.

afbouwende support voor xp, kan ik nog met inkomen, iedereen met 64bit versies gewoonweg blokkeren van msn, neen dus :s

if it is not broken, don't fix it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:34
Voor de mensen die al hebben geupdate, en de oude MSN/WLM toch liever hadden: (like me :P )

Op mijn ouders pc staat ook WLM, maar deze heeft nooit gevraagd of ik wilde updaten (dit was alleen eergisteren het geval waarschijnlijk)
Nu heb ik vanaf die pc dus de map Windows Live uit de Program Files gekopieerd, en deze nu op mijn XP x64 systeem gezet, en dit lijkt prima te draaien :D

Ik was echt zooo zat van het het nieuwe foto's/screenshots delen (wat ik redelijk vaak doe).
Met de oude WLM kon je dan altijd kiezen voor Accepteren of Opslaan als,
zodat deze meteen full-screen zichtbaar is, maar met de nieuwe WLM krijg je een lelijke verkleinde afbeelding te zien.... (die overigens ook nog eens gruwelijk irritant vóór je getypte tekst zit)

Ik denk, ik plaats het even op het forum, voor de mensen die ook terug willen naar de oude versie :)
Deze lijkt nog gewoon te werken dus ;)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Misschien een rare vraag maar heeft er iemand Yvette van de Rabobank i.c.m. WLM draaien onder Windows 7 64-bit? Yvette is een soort ING buddy maar dan van de Rabobank waarmee je via MSN je saldo etc. kunt checken.

Ik heb het toegevoegd en het staat ook in mijn lijst, dan moet je via Rabo alerts (inloggen bij internetbankieren) je MSN adres toevoegen en dan kan je je saldo checken d.m.v. "saldo xxxx" waar de xxxx de laatste vier cijfers van je rekeningnummer zijn, heb ik allemaal gedaan. Alleen, als ik dus saldo xxxx intoets, krijg ik van Yvette een uitnodiging om een applicatie te starten, je kan dan accepteren of weigeren. Dan doe ik accepteren en dan begint ie met verbinding maken maar na een tijdje stopt ie en krijg ik een foutmelding, zie onderstaande screenshot en WLM versie.

Afbeeldingslocatie: http://members.upc.nl/k.petrov/chim0/windows7/wlm_yvette/yvette1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.upc.nl/k.petrov/chim0/windows7/wlm_yvette/yvette2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.upc.nl/k.petrov/chim0/windows7/wlm_yvette/wlm_about1.jpg

Iemand met hetzelfde probleem?

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-05 22:56

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik ben nu over vanwege de verplichting, plus erover en de laatste a patcher, maar ik blijf met een paar gruwelijk irritante zaken zitten.

De contactlist vind ik compleet onoverzichtelijk met al die kleurtjes voor de aanduiding van de status en het lijkt wel een complete kermis. Liever zie ik gewoon die oude groene en rode poppetjes terug. Duidelijk en rustig voor de ogen.

Leuk dat je nu animated gif kan toevoegen, maar vreselijk irritant als je rustig of serieus een langer chat gesprek met iemand. Lijkt met geen mogelijkheid uit te zetten zijn.

De laatste bijna meest irritante is dat clear type geforceerd aanstaat. Ik krijg zelf dus knallende koppijn van cleartype op een LCD scherm en mijn ogen blijven maar focussen, wat dus niet werkt. Zeer onvriendelijk net als in de opvolger van Outlook Express. Hoe kan het zijn dat MS dit verplicht, terwijl overal cleartype uitstaat (ook in IE).

Als iemand een oplossing weet voor bovenstaande punten, eventueel via Winhex of een andere patch, GRAAG

Algemeen genomen vind ik de interface net als bij Live Mail zeer onoverzichtelijk, overdreven qua kleurtjes, onduidelijke iconen. Het lijkt erop dat MS een nieuwe weg is ingeslagen net als te zien is aan de interface van office 2007, vista, Win 7. In ieder geval is dat een gebruikersinterface dat mij totaal niet aanspreekt en mij steeds meer aan het denken zet om totaal af te stappen van MS producten.

[ Voor 16% gewijzigd door n00bs op 17-09-2009 10:07 ]

• Dr. Zoidberg
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:09
Ik heb het volgende: draaide 8.5 op win XP, zonder problemen (SP 3, alles up-to-date), volg upgrade stappen, maar bij het installeren gaat ie tot 100% en telt dan terug (gaat deïnstalleren) met foutmelding:
"Probeer de Windows Liveprogramma's opnieuw te installeren. De programma's zijn niet geïnstalleerd omdat de installatie is geannuleerd. aborted:0x80004004"
Ik heb al gezocht in 't forum, eea geprobeerd met oude wlm versies handmatig verwijderen, maar het schiet niet op. Nou heb ik al een hekel aan msn, maar omdat ik het toch redelijk vele gebruik wil ik toch die nieuwe versie (gebruikte de oude met msgplus, dat was goed te doen). Denk eraan om over te stappen op Trillian (oid), maar wlm zou eigelijk gewoon moeten werken.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik had ook problemen met installatie, maar dit kwam door Messenger Discovery.
Controleer dus of je add ons en patches hebt draaien voor jouw oude MSN en verwijder eerst deze.

• Dr. Zoidberg
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:09
Volgens mij heeft het te maken met windows live photogallery, die krijg ik niet uit mn lijst met software (krijg het bericht, insert cd, of browse naar de .msi). erg irritant..

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Dr. Zoidberg schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:16:
Volgens mij heeft het te maken met windows live photogallery, die krijg ik niet uit mn lijst met software (krijg het bericht, insert cd, of browse naar de .msi). erg irritant..
Probeer eens macecraft powertools (trial) en verwijder dan die elementen uit de softwarelijst en eventueel de regcleaner en regfinder van die powertools gebruiken.

• Ezechiel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-04 16:25
Vandaag een schone installatie gedaan van Windows 7 Ultimate x64, en gelijk de nieuwste Messenger gedownload.
Doet het prima, kan me aanmelden enzovoort, maar wanneer ik een plaatje wil sturen, of toegestuurd krijg loopt het hele programma vast. Iemand hier bekend mee?
Google levert mij ook geen bevredigend antwoord...

| PoE | iPhone 13 Pro |

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Waarschijnlijk omdat dan photosharing geactiveerd wordt.
Ik heb dat via apatcher uitgezet...

• Ezechiel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-04 16:25
n00bs schreef op donderdag 17 september 2009 @ 20:27:
Waarschijnlijk omdat dan photosharing geactiveerd wordt.
Ik heb dat via apatcher uitgezet...
Goed idee, ik wist niet dat dat nog bestond. Gedownload, en inderdaad, fixed. Thnx!

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

nieuws: Windows Live Messenger-gebruikers moeten verplicht upgraden

Meer mensen die sinds vanmiddag verplicht moesten updaten om in te kunnen loggen?
Ik had het met WLM 8.1.

Resultaat is een niet meer werkende WLM:
"De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie van de toepassing onjuist is. Het opnieuw installeren van de toepassing kan dit probleem oplossen."

Dit is met de "zonder ongevraagde zooi"-versie die bij een van de reacties onder dat nieuwsbericht staat die overigens in een virtuele pc met volledig uptodate XP goed werkt.
.
Daarna deze geprobeerd: http://www.msn-tools.net/wlm-msn-uninstaller/ en dan opnieuw installeren, no luck...
Die uninstaller nog eens geprobeerd, en dan de "inclusief ongevraagde zooi"-versie via de Live installer, werkt.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-03 23:58
Ja, logisch. Windows Live Messenger 9 is afhankelijk van een aantal componenten die door de universal installer geïnstalleerd worden. Dat het in een XP-VM wel werkt kan ik niet goed verklaren, maar het is wel zo.

De volgende keer gewoon weer de suite-installer gebruiken zoals die op download.live.com staat, en wat je niet wilt uitvinken. Klaar. :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, dat zou kunnen.

Hopelijk komt er geen volgende keer, het werkt nu.

Maar waarom v8.* blokkeren? Is toch recent genoeg?

[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 20-09-2009 17:56 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Raven schreef op zondag 20 september 2009 @ 17:53:
Hmm, dat zou kunnen.

Hopelijk komt er geen volgende keer, het werkt nu.

Maar waarom v8.* blokkeren? Is toch recent genoeg?
Blijkbaar niet, hè? :P
V8 ondersteund toch geen meerdere logins, Live spaces, Mobile Spaces, Office Live, Skydrive, My Phone, etc?
(Nb.: Ik weet niet zeker wat er nu wel en niet in 8 zit, hoor, maar lijkt me dat aardig wat functies missen)

Wat is er eigenlijk mis met 9 14? Ik vind hem stukken fijner dan 8.
Al was het alleen maar door meerdere logins :)

[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 20-09-2009 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Microsoft heeft geen zin om meerdere versies te blijven supporten. Dus forceren ze iedereen naar de nieuwste versie. Simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120725

Alex) schreef op zondag 20 september 2009 @ 18:33:
Microsoft heeft geen zin om meerdere versies te blijven supporten. Dus forceren ze iedereen naar de nieuwste versie. Simpel :)
Bovendien bevatten de oudere versies van messenger een security vulnerability dus het is niet meer dan logisch dat ze users op de laatste versie willen hebben.
http://www.microsoft.com/...rity/advisory/973882.mspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

anandus schreef op zondag 20 september 2009 @ 18:20:
[...]
Blijkbaar niet, hè? :P
V8 ondersteund toch geen meerdere logins, Live spaces, Mobile Spaces, Office Live, Skydrive, My Phone, etc?
(Nb.: Ik weet niet zeker wat er nu wel en niet in 8 zit, hoor, maar lijkt me dat aardig wat functies missen)

Wat is er eigenlijk mis met 9 14? Ik vind hem stukken fijner dan 8.
Al was het alleen maar door meerdere logins :)
Nu ik er zo over nadenk, denk het wel(:P).
Hét verschil met deze XP(SP2)-installatie en die wat ik aan het testen was in een VM, was de aanwezigheid van alle overige updates. Dus niet alleen SP3, maar ook alles (essentieel en niet essentieel) wat daarna uitkwam. Misschien dat daar iets bij zat wat WLM914 (ik maak dezelfde fout :+) nodig heeft?
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT/wlm%20stuff.jpg
Die 2e zat geloof ik bij de updates, dan zal dat het denk ik wel zijn :?

Mjah ok...

Ik hou niet van nieuwe dingen, ben een gewoontemens, heb een hekel aan veranderingen :P
Maar ik moet zeggen, het hoofdvenster is véél minder druk: geen tabs meer en geen reclame (zie alleen wit blok waar voorheen de reclame zat).
Alex) schreef op zondag 20 september 2009 @ 18:33:
Okee.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-12-2024
Zal inderdaad om twee dingen draaien.

1) Veiligheid. Ze hoeven alleen versie 14 (WLM9) veilig te houden. Dat maakt het moeilijker voor 'hackers' en dergelijke die nu geen gebruik kunnen maken van exploits uit eerdere MSN/WLM-versies.
2) Intercompatibiliteit. Zoals hierboven al gezegd wil men gewoon naar Wave 3 duwen zodat de link tussen alle Live-software duidelijker wordt voor gebruikers.

Niets nieuws overigens. Destijds moest men ook van MSN6 af omdat dat niet meer ondersteund werd. Gezeur alom. En nu is Wave 4 alweer onderweg (WLM10) dus over een jaartje krijgen we dit weer. :P

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318260

Dr. Zoidberg schreef op woensdag 16 september 2009 @ 21:45:
Ik heb het volgende: draaide 8.5 op win XP, zonder problemen (SP 3, alles up-to-date), volg upgrade stappen, maar bij het installeren gaat ie tot 100% en telt dan terug (gaat deïnstalleren) met foutmelding:
"Probeer de Windows Liveprogramma's opnieuw te installeren. De programma's zijn niet geïnstalleerd omdat de installatie is geannuleerd. aborted:0x80004004"
Ik heb al gezocht in 't forum, eea geprobeerd met oude wlm versies handmatig verwijderen, maar het schiet niet op. Nou heb ik al een hekel aan msn, maar omdat ik het toch redelijk vele gebruik wil ik toch die nieuwe versie (gebruikte de oude met msgplus, dat was goed te doen). Denk eraan om over te stappen op Trillian (oid), maar wlm zou eigelijk gewoon moeten werken.
Ik had precies hetzelfde probleem.

10x verwijderd en herinstalleerd. Toen ik het wou verwijderen, ging dat helemaal ook niet. Ik kon het namelijk niet verwijderen via configuratiescherm --->software. Want toen ik 8.1 probeerde te installeren kreeg ik de error dat er op mijn pc nieuwe versie van msn wan geïnstalleerd :? :X
Dat leidde allemaal dat ik Windows opnieuw moest installeren :(
Na Windows herinstallatie 8.1 geïnstalleerd en probleem opgelost :+

Nu ik mijn superlaptop (cpu 500mhz, graka 5mb, RAM 190MB) gebruik, ging hier live msn 9.0 downloaden zonder problemen. Het werkt nu op deze laptop echt fantastisch zonder problemen :?

Ik heb nog steeds geen idee waarom de nieuwste msn op mijn pc niet werkt en op mijn laptop wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:49
n00bs schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:24:
Ik ben nu over vanwege de verplichting, plus erover en de laatste a patcher, maar ik blijf met een paar gruwelijk irritante zaken zitten.

De contactlist vind ik compleet onoverzichtelijk met al die kleurtjes voor de aanduiding van de status en het lijkt wel een complete kermis. Liever zie ik gewoon die oude groene en rode poppetjes terug. Duidelijk en rustig voor de ogen.

Leuk dat je nu animated gif kan toevoegen, maar vreselijk irritant als je rustig of serieus een langer chat gesprek met iemand. Lijkt met geen mogelijkheid uit te zetten zijn.

De laatste bijna meest irritante is dat clear type geforceerd aanstaat. Ik krijg zelf dus knallende koppijn van cleartype op een LCD scherm en mijn ogen blijven maar focussen, wat dus niet werkt. Zeer onvriendelijk net als in de opvolger van Outlook Express. Hoe kan het zijn dat MS dit verplicht, terwijl overal cleartype uitstaat (ook in IE).

Als iemand een oplossing weet voor bovenstaande punten, eventueel via Winhex of een andere patch, GRAAG

Algemeen genomen vind ik de interface net als bij Live Mail zeer onoverzichtelijk, overdreven qua kleurtjes, onduidelijke iconen. Het lijkt erop dat MS een nieuwe weg is ingeslagen net als te zien is aan de interface van office 2007, vista, Win 7. In ieder geval is dat een gebruikersinterface dat mij totaal niet aanspreekt en mij steeds meer aan het denken zet om totaal af te stappen van MS producten.
Zit met hetzelfde probleem omtrent cleartype ism Live.
Iemand een idee hoe dit uitgeschakeld kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
ChiMan schreef op maandag 21 september 2009 @ 09:54:
[...]

Zit met hetzelfde probleem omtrent cleartype ism Live.
Iemand een idee hoe dit uitgeschakeld kan worden?
Voor zover ik weet valt dat niet uit te schakelen.
Cleartype is permanently enabled in Windows Live Messenger 2009 regardless of the users system settings and can not be turned off.

[ Voor 29% gewijzigd door anandus op 21-09-2009 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299943

Pff eindelijk is het dan opgelost.. Het msn messenger has stopped working-dilemma heb ik gefixed met alle vinkjes van het programma apatch. Ik vond overal op internet iemand met hetzelfde probleem, maar nou is het dan (hopelijk) opgelost.

Bedankt voor het idee..

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Even een algemene vraag over MSN, sinds versie 8; Soms tijdens chatten of offline messages wordt opeens een deel van het bericht per email verstuurd. Ik heb dit vaker zelf gehad, maar ook anderen... weet iemand hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-05 17:50
Ik heb een probleem.

Nadat ik een Windows Live Messenger update heb uitgevoerd (op 2 okt 2009) doet mijn internet het niet meer. De status geeft ''geen of beperkte verbindingsmogelijkheden aan.
Op andere pc's doet internet het gewoon wel dus het zal niet aan mijn modem liggen.
Herstellen werkt ook niet en ik heb winsockfix geprobeerd zonder resultaat. I
k heb intensief gegoogled maar ik kon niks vinden.
Ik gebruik Windows XP SP3
Iemand enig idee?

BVD

[ Voor 3% gewijzigd door SCARfaceE op 03-10-2009 15:34 ]

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Heeft iemand een idee hoe je contacten kunt verwijderen uit de "block list" zodat ik ze helemaal niet meer kan zien nu blijven die lijst maar gevuld staan met adressen die je verwijderd en geblocked hebt

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 23:35
SOCO_cola schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 22:28:
Heeft iemand een idee hoe je contacten kunt verwijderen uit de "block list" zodat ik ze helemaal niet meer kan zien nu blijven die lijst maar gevuld staan met adressen die je verwijderd en geblocked hebt
Je kunt toch rechtsklikken op een entry in die lijst en dan kiezen voor verwijderen?
@ Beneden heeft gelijk. Ook logisch te verklaren natuurlijk. Als je iemand blokkeert wil je dat die persoon jouw status niet ziet. Als je die uit de bloklijst haalt draai je die actie terug. Daarom denk ik dat uit voorzorg de verwijderoptie daar uitgeschakeld is als die andere jou wel nog in de lijst heeft staan.

[ Voor 28% gewijzigd door Ascathon op 06-10-2009 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

SOCO_cola schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 22:28:
Dat kan enkel als de tegenpartij jou ook heeft verwijderd.
Echter valt mij op dat sinds kort daar een probleem mee lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282354

Goverman schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 14:40:
Beste mensen,

Ik heb zojuist Windows Live messenger geïnstalleerd (versie 2009), maar... hij start niet op. Elke keer na een paar seconden een foutmelding.

In dit topic kwam hetzelfde voor, maar het leeghalen van de bewuste map heeft niet tot resultaat geleid...

In dit topic (van een of andere weblog) werd ook wat geopperd, maar ook dat werkt niet...

Heeft iemand meer suggesties? Iedereen *lijkt* hier wel van messenger gebruik te kunnen maken, maar ik dus niet... In de topicstart lijkt niet echt iets te staan m.b.t. dit probleempje... Googlen leidt alleen naar een ontstellende hoeveelheid stompzinnige vragen als "ik krijg de verkeerde kleurtjes bij mijn naam" en (jawel) dit topic...

De foutmelding:

[...]

Alvast bedankt!

Ohwja: de specs...
AMD Athlon 64 3000
2 GB (ik meende: DDR-400 PC 2700)
veel schijfruimte
Windows XP, met alle servicepacks geïnstalleerd...

En wat updates:
- IE 8.0 geïnstalleerd
- firewall en visrusscanner uitgezet
- die winhttop.dll in alle mogelijke mapjes gestopt (zoals in de bovengenoemde weblog is voorgesteld)
- andere account geprobeerd (zowel een bestaande als een nieuw gemaakte) werken ook niet...

hebben ertoe geleid dat:
Er geen foutmelding meer komt, maar messenger ook gewoon niet opstart... Ofwel: geen foutmelding, maar telkens na een paar seconden het opstartscherm...

edit 2:

[...]

De foutmelding is weer terug... :|
Same here, alles afgezocht maar niks kunnen vinden. Word er gek van, is er echt geen oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:33
Heb probleem met webcam, hetzelfde probleem als was wat Brett (3e post) beschijft. Lijkt iets met de laatste vfersie te maken te hebben, oplossing is er blijkbaar niet. Ik krijg dus Je hebt de uitnodiging om kijken met de webcam te starten geannuleerd ---melding, terwijl ik niks annuleer.

Nou wil ik dan maar versie 8.5 installen, maar kan geen dl daarvan vinden, ja de WLM installer vind ik, maar die zal wel 2009 pakken.

Heb dit opeens, sinds ik eergister naar W7 overstapte, maar hij heeft het even in W7 wèl gedaan.

edit: oh, nu opeens is de cam weer terug, fremd.

edit2:: en nu weer oude liedje, wederom die foutmelding.

[ Voor 16% gewijzigd door Sjah op 24-10-2009 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:14
ik zit ook met een probleempje met MSN live

Ik gisteren Windows 7 Home oem versie er opgegooid (schoon install)
En daarbij de nieuwe Live MSN
ALles werkt perfect op 1 ding na ..

Als ik een gesprek aan gaat met iemand anders ..
dan kan die persoon mij wel horen alleen ik die persoon niet.

Hier staat alles goed.

Skype werkt gewoon alles wel goed met dezelfde persoon .
Maar ik wil ook MSn werkend krijgen weet iemand wat het kan zijn .

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300737

Ik zie nergens in windows live mail een optie om oude emails te importeren. Ben van vista naar seven gegaan en was niet op de hoogte ervan dat er geen emailclient aanwezig is.

[quote]anandus schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:29:
[...]
ik heb even snel gekeken, dit staat er onder import:
[afbeelding]
Bij export staat er Microsoft Exchange of Windows Live Mail :)
[/quote]
Ik ben stomverbaasd. Jammer genoeg is je venster net wat te klein. Deze optie zie ik echt nergens. Het ziet er heel erg basic uit. Het lijkt wel of ik een andere mailclient hebt dan jullie maar dit is echt windows live mail.

Moet ik perse eerst een account goed geconfigureerd hebben voordat ik kan importeren? Omgekeerde wereld? Eerst importeren en dan pas de nieuwste mailtje ophalen is altijd de manier voor mij geweest?

Ergens staat menubalk weergeven, die aanvinken en dan is alles te zien, ook het importerengedeelte. Werkt super. Ik hou normaal niet zo van alles wat met Live te maken heeft. Maar deze emailclient werkt wel voortreffelijk. Jammer dat Thunderbird na al die jaren nog steeds half af aanvoelt. Misschien dat 3.0 wel af aanvoelt.

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 300737 op 25-10-2009 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325901

Goede morgen iedereen,

Ik heb sinds 1 week Windows7 op mijn Dell XPS. Mijn ervaring zijn erg goed. Alleen met Windows Live Messenger kom ik in de problemen.

Ik kan niet meer inloggen en geeft foutcode 8000ffff. Nu heb ik heel google overhoop gehaald, nu staan er wel oplossing maar allemaal voor vista, en dacht nou misschien lukt het dan wel, maar helaas:(. Ik irriteer me hier echt mateloos aan. Niet dat ik een msn junkie ben, maar het moet gewoon werken.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JerryM, je hebt je antwoord in het andere topic ;) (magt eigenlijk niet, je vraag op 2 plekken stellen op hetzelfde moment).

Vraagje van mezelf, Windows Live Mail werkt wel prima maar ik wil altijd de mailadres kunnen zien van iedereen die me mailt. Toch krijg ik steeds zelf verzonnen namen te zien en moet ik moeite doen om de mailadres te kunnen zien, kan ik hier iets aan doen zodat ie altijd zichtbaar is?

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 300737 op 09-11-2009 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miek
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-06-2023
@JerryM: Misschien is het wel handig om de oplossing hier ook in dit topic te zetten.
Ik las hem trouwens, en hij lijkt alleen voor Vista/Windows7 te gelden? Ik gebruik namelijk XP en kon niets van al deze sleutels in het register ontdekken....

Ikzelf gebruik nog WinXP, en na de verplichte upgrade van MSN Live 8.5 naar de nieuwste, kreeg ik opeens bij het inloggen een foutmelding (na een minuut wachten). 80080005.
Via internet valt hier wel wat over te vinden, namelijk zoveel mogelijk updates (handmatig) installeren. Dat heb ik gedaan, en nu zit ik er weer op... valt echter geen pijl op te trekken. Want gisteren deed ik een update van msnplus en toen kwam ik er niet meer op.
Nu weer wel (na nog meer zinloze?) updates te hebben geinstalleerd.

Ik zou zeggen ter informatie, misschien kan iemand zijn voordeel ermee doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300737 schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:14:
Windows Live Mail werkt wel prima maar ik wil altijd de mailadres kunnen zien van iedereen die me mailt. Toch krijg ik steeds zelf verzonnen namen te zien en moet ik moeite doen om de mailadres te kunnen zien, kan ik hier iets aan doen zodat ie altijd zichtbaar is?
Ik heb nog steeds deze vraag, weet iemand hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-12-2024
Anoniem: 300737 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 20:25:
[...]

Ik heb nog steeds deze vraag, weet iemand hem?
Beetje omslachtig, maar ga eens in het menu linksonderin naar 'Contactpersonen'. Daar kan je die 'vage namen' wijzigen in iets normaals, of desnoods wijzigen in emailadressen. Is alleen nuttig als 't om een aantal vaste contactpersonen gaat natuurlijk. :P

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thijs_O schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 14:04:
[...]

Beetje omslachtig, maar ga eens in het menu linksonderin naar 'Contactpersonen'. Daar kan je die 'vage namen' wijzigen in iets normaals, of desnoods wijzigen in emailadressen. Is alleen nuttig als 't om een aantal vaste contactpersonen gaat natuurlijk. :P
het is een idee, maar ik wil van echt iedereen zien welk mailadres gebruikt is/wordt.

Outlook van Microsoft doet dit wel maar ik was juist op zoek naar een gratis alternatief aangezien outlook niet in de home editie van office zit (onbegrijpelijk)...

Thunderbird 2.0 viel tegen, misschien is 3.0 eindelijk wat ik zoek, voorlopig maar deze WLM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-05 00:03
Vind het jammer dat we verplicht moeten updaten.

Heb net zelf WLM 2009 geïnstalleerd, maar ik vond de installatie zelf al (bijna 10 minuten) veel te lang duren, en de nieuwe functionaliteiten daar moet je ook net wat mee kunnen. Tevens vind ik het jammer dat de schermafbeeldingen naar de linkerkant zijn verplaatst (maak dan een optie dat je ze weer naar rechts kunt zetten). Tevens staat er ook geen optie meer om de Gedeelde mappen uit te schakelen. En zoals vele mensen ook al aangaven dat je ClearType niet kon disablen. Ik denk waarom brengen ze dan niet voor 8.5 een beveiligingsupdate uit en noemen ze die 8.5.5 en de mensen die wat meer functionaliteiten willen die kunnen dan gewoon voor WLM 2009 gaan.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
robvanderaart schreef op woensdag 18 november 2009 @ 20:14:
Tevens vind ik het jammer dat de schermafbeeldingen naar de linkerkant zijn verplaatst (maak dan een optie dat je ze weer naar rechts kunt zetten).
Dat is toch al 1 of 2 jaar al zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
robvanderaart schreef op woensdag 18 november 2009 @ 20:14:
Ik denk waarom brengen ze dan niet voor 8.5 een beveiligingsupdate uit en noemen ze die 8.5.5 en de mensen die wat meer functionaliteiten willen die kunnen dan gewoon voor WLM 2009 gaan.
Omdat er dan 2 branches gesupport moet worden, wat veel meer tijd en geld kost dan iedereen verplichten de laatste versie te nemen.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:35

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Ik heb sinds vanochtend een nieuw live id aangemaakt. Dit omdat ik mijn oude live id wat eindigd op een prive e-mailadres niet meer van deze tijd vond. Nu heb ik diverse subscriptions gekoppeld aan mijn "oude" live id en wil ik deze overhevelen naar mijn nieuwe live id.

oude id is: fam.naam "at" provider.nl
nieuwe id is: voornaam.achternaam "at" hotmail.com

Ik heb al even gezocht maar ik kan nergens een overzicht vinden waar ik op welke sites ingeschreven sta met mijn "oude" live id.

Denk hierbij aan MCP, Microsoft MSDN, Technet, noem maar op.

Ik heb inmiddels wel al mijn nieuwe live id gekoppeld aan mijn oude live id, maar als ik mijn oude live id doe opheffen komen alle subscriptions te vervallen en dan ben ik zwaar de lul zeg maar.

Iemand enig idee?

discogs

• Alex)
Customer Support van die subscriptions? Volgens mij kun je iig voor MSDN en TechNet via de bijbehorende websites de koppeling ook wel wijzigen.

• chim0
Vraagje over Windows Live Mail (Hotmail): Ik lees mijn mail van onder naar boven, dus als ik 10 nieuwe mailtjes heb, lees ik eerst de onderste en dan ga ik naar boven. Maar als ik een mailtje verwijder, gaat ie naar het mailtje eronder en ik wil dat ie naar het mailtje erboven gaat. Kan dit? Heb al zitten zoeken in de opties maar kon niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Laatst online: 21-05 04:10

F.West98

Alweer 16 jaar hier

chim0 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 07:34:
Vraagje over Windows Live Mail (Hotmail): Ik lees mijn mail van onder naar boven, dus als ik 10 nieuwe mailtjes heb, lees ik eerst de onderste en dan ga ik naar boven. Maar als ik een mailtje verwijder, gaat ie naar het mailtje eronder en ik wil dat ie naar het mailtje erboven gaat. Kan dit? Heb al zitten zoeken in de opties maar kon niets vinden.
Gewoon van boven naar beneden lezen, en datumsortering oid omkeren. Van oud (boven) naar nieuw (beneden)

Ik heb in Windows Live Messenger (nieuwste versie) het volgende probleem: Ik heb hem ingestelt op: Automatisch inloggen (altijd), alleen moet ik dat toch altijd met de hand doen. Google levert geen resultaten, hierdoor loop ik veel leuke dingen via MSN mis. :( Hebben jullie een oplossing?

[ Voor 49% gewijzigd door F.West98 op 30-11-2009 16:47 ]

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Al op dat pijltje gedrukt voor het dropdown menu met die 3 opties waar ook automatisch aanmelden staat? Meestal staat die namelijk gewoon uit.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
F.West98 schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:45:
[...]

Gewoon van boven naar beneden lezen, en datumsortering oid omkeren. Van oud (boven) naar nieuw (beneden)
Dat is juist niet de bedoeling, dan lees ik de laatste mailtjes eerst, ik wil de eerste nieuwe mailtjes eerst lezen. Maar goed, het gaat dus niet werken.
Hebben jullie een oplossing?
Automatisch aanmelden aangevinkt? Bij mij staat ook "Aanmelden zodra er internet verbinding is" ook aangevinkt, onder Opties > Aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

mijn hele Live-pakket doet raar, ik ga hem maar eens reinstallen
chim0 schreef op maandag 30 november 2009 @ 17:28:
[...]

Dat is juist niet de bedoeling, dan lees ik de laatste mailtjes eerst, ik wil de eerste nieuwe mailtjes eerst lezen. Maar goed, het gaat dus niet werken.

[...]
Automatisch aanmelden aangevinkt? Bij mij staat ook "Aanmelden zodra er internet verbinding is" ook aangevinkt, onder Opties > Aanmelden.
al aan

Opnieuw geïnstalleerd:
ik heb onder "aanmelden > algemeen" alle vinkjes aan

[ Voor 84% gewijzigd door F.West98 op 30-11-2009 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
F.West98 schreef op maandag 30 november 2009 @ 17:43:

Opnieuw geïnstalleerd:
ik heb onder "aanmelden > algemeen" alle vinkjes aan
Vreemd, zou moeten werken. Ik heb alleen email adres onthouden aan, wachtwoord type ik steeds in, vind ik veiliger.

Onthoud ie wel je email adres als je die aanvinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

ja, als ik dan handmatig doe, hoef ik alleen maar op aanmelden te klikken.

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Let op:
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Daarnaast hoef je niet te melden dat MSN plat ligt.