Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

Topicstarter
Okee, ik heb een vraagje en dit is misschien een lastige, want zelfs Google heeft voor mij het antwoord niet.

Hoe ontkoppel ik mijn Messenger account van Live? En hiermee bedoel ik dus niet, Messenger deïnstalleren van mijn computer of weet ik veel wat lokaal op mijn machine want het gaat om mijn Live account zelf. En de antwoorden met: "gebruik gewoon geen Messenger of Live" (want die heb ik vaker voor mijn kiezen gekregen) heb ik ook niet zoveel aan. 8)7

Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden:
Afbeeldingslocatie: http://img580.imageshack.us/img580/8130/livebug.png

Hier is het probleem.
Ik heb eens op het verkeerde linkje geklikt perongeluk en dat heeft Messenger in mijn webbrowser gekoppeld aan mijn lokale messenger. Ik heb veel slechte ontwerpen gezien in mijn leven maar hier wordt ik dus inmiddels he-le-maal gallisch van. Echt zo [insert scheldkannonade hier] irritant. :(

M.a.w. het moet dus uit. Maar dat gaat niet zo makkelijk. Ik heb al op de link 'beheren' gedrukt maar dan kom je op de website voor de gekoppelde services. Dit lijkt okee, maar hij verteld mij dat ik geen gekoppelde services heb (raar maar waar). Dus kan daar ook niets uitzetten. Andere opties, instellingen, privacy instellingen noem het maar op. Ben overal geweest op de Live pagina maar ik kan het niet vinden. Weet iemand van jullie hoe ik dit op moet lossen? Ik kan wel janken zo tergend is het.

Wat er dan zo erg aan?
Komtie: Zolang je Live pagina open staat, staat Messenger gewoon viruteel aan. Dit hoeft nog geen probleem te zijn totdat je lokaal geinstalleerde Messenger ook aan staat. Tegelijk. Ben je met mensen in gesprek en versturen ze een bericht naar jou? Dan knalt hij direct terug naar je webbrowser maar de focus niet op het tekst veld dus je moet opnieuw een tekstveld aanklikken om iets terug te zeggen. 2e punt is dat hij constant je MSN naam update naar wat op je Live account staat (terug zetten in Messenger lokaal is geen optie, 1 minuut later zet hij het ongevraagd weer terug). 3e punt is het sluiten. Messenger in de browser sluiten betekent lokaal ook sluiten, al je gesprekken worden gesloten. Zeer irritant. 4e punt is, je bent online. Wil je dat niet? Dan heb je pech. Messenger is zolang je browser openstaat actief. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 00:34
Help het om via start\configuratiescherm\software\windows onderdelen en dan Windows Messenger te verwijderen?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Snowwie schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:05:
Help het om via start\configuratiescherm\software\windows onderdelen en dan Windows Messenger te verwijderen?
Messenger deïnstalleren van mijn computer of weet ik veel wat lokaal op mijn machine want het gaat om mijn Live account zelf.
;) Dit zit in het Live account zelf, niet lokaal. Ik heb hier geen Messenger, maar toch zit Messenger ingebouwd per web.

Ik ondervind dit dus idem dito :/ Ik wil gewoon mijn mail kunnen bekijken zonder dat ik wordt gestoord door iemand die me in ziet loggen :/

Dit probleem kun je voorkomen door de automatische aanmeld functie van je Web Messenger uit te schakelen. Dit kan je doen door in je Hotmail rechtsbovenin op je naam te klikken, en te kiezen voor “Afmelden bij Messenger”. Dit zal Web Messenger, dat deel uitmaakt van Hotmail, uitzetten.
Bovenstaande is de oplossing :)

[ Voor 35% gewijzigd door Outerspace op 13-08-2010 15:20 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad