All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Verwijderd in 'nieuws: AH vindt betalen via vingerafdruk nog niet veilig genoeg' welke score toe te kennen?
Deze lijkt me verder nutteloos/overbodig , -1 dus Zsub in 'nieuws: AH vindt betalen via vingerafdruk nog niet veilig genoeg'
Wellicht is deze reactie Bor in 'nieuws: AH vindt betalen via vingerafdruk nog niet veilig genoeg' informatief genoeg voor de +2?
vanavond wel een hoop activiteit hier
edit: Die van erkens vind ik wat algemene info die iedereen zelf kan opzoeken, daar had ik al een 0 aan gegeven.
[ Voor 6% gewijzigd door pcgek op 17-03-2009 21:59 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Omdat de alt-tekst van het plaatje je al heel wat informatie geeft en de bron van het stuk zelf alle informatie die je zou willen hebben.Bor de Wollef schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 21:28:
Waarom word deze post van mij als ongewenst gemod: Bor in 'nieuws: 'Gevangen' botnet biedt blik op verzamelde gegevens'
Het is helemaal niet zo duidelijk wat de bollen betekenen namelijk. Op het oog zijn het er namelijk minder dan het aantal gedetecteerde machines.
Al met al valt je vraag onder "heel eenvoudig op te zoeken" en heeft daardoor, naar mijn mening, geen plaats op de frontpage.
Exact dezelfde informatie en linkjes, volledig dubbel dus. De tweede (in tijd, de eerst genoemde) krijgt van mij dus een -1. De 5 minuten regel is er enkel voor verschillende posters.pcgek schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 21:50:
Dubbelpost, wel binnen 3 minuten maar van dezelfde poster Verwijderd in 'nieuws: AH vindt betalen via vingerafdruk nog niet veilig genoeg'
Verwijderd in 'nieuws: AH vindt betalen via vingerafdruk nog niet veilig genoeg' welke score toe te kennen?
Inderdaad.Deze lijkt me verder nutteloos/overbodig , -1 dus Zsub in 'nieuws: AH vindt betalen via vingerafdruk nog niet veilig genoeg'
Dat is hij.Wellicht is deze reactie Bor in 'nieuws: AH vindt betalen via vingerafdruk nog niet veilig genoeg' informatief genoeg voor de +2?
Hebben we ook weer wat te doen.vanavond wel een hoop activiteit hier
De informatie in de alt-tekst is maar heel beperkt, dus dat ben ik niet met je eens. Alle genoemde opties blijven mogelijk. Van mij dus gewoon een 0.Croga schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 21:55:
[...]
Omdat de alt-tekst van het plaatje je al heel wat informatie geeft en de bron van het stuk zelf alle informatie die je zou willen hebben.
Al met al valt je vraag onder "heel eenvoudig op te zoeken" en heeft daardoor, naar mijn mening, geen plaats op de frontpage.
[ Voor 17% gewijzigd door Dirk op 17-03-2009 22:00 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dan nog vind ik het totaal geen -1. Mocht iemand die alt niet gezien hebben dan kan diegene zich dat afvragen. Je bent niet verplicht om naar de bron te gaan.
Onschuldige reactie -> 0
(of +1 wanneer je het een interessante vraag vindt)
[ Voor 23% gewijzigd door Kixtart op 17-03-2009 22:04 ]
☻/
/▌
/ \
Is dat wel zo? Zoals ik al aangaf: op het oog zijn het er namelijk minder dan het aantal gedetecteerde machines. Mogelijk is een dot dus een 100-tal machines of anders. De alt-text verhaalt alleen over "verspreiding" wat op zich niet voldoende informatie geeft. De brontekst geeft evenmin meer info.Croga schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 21:55:
[...]
Omdat de alt-tekst van het plaatje je al heel wat informatie geeft en de bron van het stuk zelf alle informatie die je zou willen hebben.
@Kixtart, DirkW en pcgek: thanks
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
(in een topic waar toch al behoorlijk veel op 0 en -1 staat)
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Kingpinda in 'nieuws: AH vindt betalen via vingerafdruk nog niet veilig genoeg'
Elconejo in 'nieuws: AH vindt betalen via vingerafdruk nog niet veilig genoeg'
Laatstgenoemde heeft daarover ook al toelichting gegeven in zijn uitgebreidere post.(edit)
[ Voor 9% gewijzigd door pcgek op 18-03-2009 19:00 ]
IVM de andere reacties daar denk ik dat het niet erg is om ze gewoon op 0 te laten staan.pcgek schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 18:48:
Denk dat deze 2 reacties verder nutteloos zijn en daar gewoon niet thuishoren. -1 dus
Kingpinda in 'nieuws: AH vindt betalen via vingerafdruk nog niet veilig genoeg'
Elconejo in 'nieuws: AH vindt betalen via vingerafdruk nog niet veilig genoeg'
Laatstgenoemde heeft daarover ook al toelichting gegeven in zijn uitgebreidere post.(edit)
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Hier een reactie die door velen overgewaardeerd is AeroTech2 in 'nieuws: Beelden en enkele specs HD 4890 verschijnen op internet' de poster, 'verwacht in april'. Geen bron en gebruikt gewoon de link die in het artikel zelf staat. (is tie eigenlijk wel een 0 waard?)
edit: mijn lijstje met nominaties voor de -1 zijn:
shadowillusions in 'nieuws: Beelden en enkele specs HD 4890 verschijnen op internet'
woetski in 'nieuws: Beelden en enkele specs HD 4890 verschijnen op internet'
Verwijderd in 'nieuws: Beelden en enkele specs HD 4890 verschijnen op internet'
fluxtras in 'nieuws: Beelden en enkele specs HD 4890 verschijnen op internet'
fluxtras in 'nieuws: Beelden en enkele specs HD 4890 verschijnen op internet'
Kwam ook nog een dubbelpost tegen(lijken toch erg veel op elkaar),waarvan dit de eerste
Bulls in 'nieuws: Beelden en enkele specs HD 4890 verschijnen op internet' en deze een paar uur later,
Bulls in 'nieuws: Beelden en enkele specs HD 4890 verschijnen op internet' de eerste heb ik een +1 gegeven. Is de 2de toch nog een 0 waard?
(zie net pas dat het ook nog eens om dezelfde poster gaat)
[ Voor 61% gewijzigd door pcgek op 18-03-2009 21:19 ]
Wat mij betreft gaan ze inderdaad op -1.pcgek schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 19:52:
Zal wel aan mij liggen dan, vind ze overbodig en offtopic,ze voegen niks toe.
Een 0 kan prima, een +1 is duidelijk overgewaardeerd.Hier een reactie die door velen overgewaardeerd is AeroTech2 in 'nieuws: Beelden en enkele specs HD 4890 verschijnen op internet' de poster, 'verwacht in april'. Geen bron en gebruikt gewoon de link die in het artikel zelf staat. (is tie eigenlijk wel een 0 waard?)
Behoorlijk nutteloos, maar nog niet ongewenst.edit: mijn lijstje met nominaties voor de -1 zijn:
shadowillusions in 'nieuws: Beelden en enkele specs HD 4890 verschijnen op internet'
Die is behulpzaam, als je deze al op -1 zou willen zetten, dan de parent eerst, maar ik vind het niet nodig.
Dat vind ik een heel normale reactie. Linken naar zij eigen reactie elders in de thread voorkomt dubbelposten.
Deze zit het dichtst op het randje, behoorlijk overbodig, maar ik laat hem nog op 0.
Een normale simpele reactie, kan prima op 0 wat mij betreft.
Het doel van de tweede post is heel anders dan dat van de eerste, de enige echte overeenkomst is het gelinkte plaatje. Als ik een van beide een lagere score moet geven zou het de eerst geposte zijn, die heeft minder inhoud dan de tweede, maar ik laat ze beide op +1.Kwam ook nog een dubbelpost tegen(lijken toch erg veel op elkaar),waarvan dit de eerste
Bulls in 'nieuws: Beelden en enkele specs HD 4890 verschijnen op internet' en deze een paar uur later,
Bulls in 'nieuws: Beelden en enkele specs HD 4890 verschijnen op internet' de eerste heb ik een +1 gegeven. Is de 2de toch nog een 0 waard?
(zie net pas dat het ook nog eens om dezelfde poster gaat)
Gewoon 0 wat mij betreft.
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
oke, woetski zou nog kunnen .
reinman ben ik met je eens.
vind dat 'Muhahhahhaaahahaha' van fluxtras maar niks(hier ook -1)
nog een keer fluxtras: door het ''want die mafkezen'' (ook -1)
Die 2 van bulls ben ik dan wel weer met je eens.
Ben ik niet met je eens. Het is gewoon een terecht taalkundige reactie. Die is niet ongewenst of -1Dirk schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 21:54:
Ik zie daar gewoon een irritante schoolmeester. Voor het begrip van de parent draagt hij niets bij, dus die taalkundige correctie was ook niet nodig.
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
☻/
/▌
/ \
Ook gewoon een -1 ondanks dat het onder een userreview staat? Ik heb hem voorlopig in ieder geval wel een -1 gegeven hoewel de reactie an sich niets kwaads doet
Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje
moet nu stoppen, vrouw kijkt heel boos
☻/
/▌
/ \
De reactie daarop is toch echt ook een troll, en degenen die hier een +1 gaf mag imho ook wel worden bekeken.
En degene die deze reactie een 0 gaf mag imho onderzocht worden, is denk ik een 'laten we overal en alles een 0 geven' persoon. Dit is toch echt op zijn minst een +1, zoniet een regelrechte +2...
[ Voor 28% gewijzigd door wildhagen op 19-03-2009 15:40 ]
Virussen? Scan ze hier!

gavro in 'nieuws: Tux krijgt stand-in tijdens Linux 2.6.29-kernel-cycle'
Hij legt 0,niks uit van de weddenschap, en in de paste erboven staat het exact uitgelegd.
imo totaal offtopic maargoed da's een kwestie van smaak blijkbaarDirk schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 17:39:
Hij brengt niet de boodschap die hij beloofd, maar die quote mag van mij nog wel op 0 blijven hoor...
Sorry hoor maar sinds wanneer is de waarheid een troll?wildhagen schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 15:25:
Een +2 voor deze troll betekent imho dat er iemand zijn modrechten mag verliezen. edit: Ah, de modmisbruiker leest hier mee, het is nu een +1 geworden. Nog steeds veel te hoog, en een goede reden om nog steeds de modrechten te verliezen.
De reactie daarop is toch echt ook een troll, en degenen die hier een +1 gaf mag imho ook wel worden bekeken.
En degene die deze reactie een 0 gaf mag imho onderzocht worden, is denk ik een 'laten we overal en alles een 0 geven' persoon. Dit is toch echt op zijn minst een +1, zoniet een regelrechte +2...
Verwijderd
Het gaat niet om de waarheidswaarde, maar om de toon. Dit is duidelijk een poging om boze reacties uit te lokken, en dat is de definitie van een troll-post.Andros schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 19:06:
[...]
Sorry hoor maar sinds wanneer is de waarheid een troll?
Offtopic:Pjerry schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 22:22:
Wat vinden jullie van deze reactie Chrono Trigger in 'productreview: Canon EOS 1D Mark III review door vavoem'....
Ook gewoon een -1 ondanks dat het onder een userreview staat? Ik heb hem voorlopig in ieder geval wel een -1 gegeven hoewel de reactie an sich niets kwaads doet
staan daar toevallig ook reacties van jezelf in de buurt?
Ontopic,voor alle lezers:
Denk dat deze reactie wel een +2 mag hebben Wulfklaue in 'nieuws: Duits warenhuis staakt verkoop 18+-games vanwege schietpartij' heeft er goed over nagedacht en is behoorlijk breed in het noemen van allerlei oorzaken, en waarom iets tot een gevolg kan leiden.
(was geen reactie op PCgek)
Die pcgek aangeeft is idd goed opgebouwd etc. Ik geef hem ook een +2
[ Voor 47% gewijzigd door TheCapK op 19-03-2009 19:34 ]
Zoals de meerdere +1's bewijzen vind ik niet dat deze reactie de 0 status verdiend, een +1 lijkt mij hier zeker wel op zijn plaats.
painkill in 'nieuws: Site met gezochte criminelen wordt landelijk ingevoerd'
Een goede theorie wat betreft de buitenlandse namen, al zeg ik het zelf
Deze reactie is ook een reactie op de vele daarvoor die zeiden dat mohammed wel een populaire naam was etc..
ps. schaamteloos mijn eigen reacties proberen omhoog te krijgen
[ Voor 41% gewijzigd door painkill op 19-03-2009 23:08 ]
Eerste idd +1 de ander is 0 hoog genoeg.painkill schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 22:54:
painkill in 'nieuws: Gezondheidsraad: klachten umts-straling zitten tussen de oren'
Zoals de meerdere +1's bewijzen vind ik niet dat deze reactie de 0 status verdiend, een +1 lijkt mij hier zeker wel op zijn plaats.
painkill in 'nieuws: Site met gezochte criminelen wordt landelijk ingevoerd'
Een goede theorie wat betreft de buitenlandse namen, al zeg ik het zelf
Deze reactie is ook een reactie op de vele daarvoor die zeiden dat mohammed wel een populaire naam was etc..
ps. schaamteloos mijn eigen reacties proberen omhoog te krijgen
Ik vind dit meer een 0... Artikel komt van een andere site en wordt in de discussie hier en daar al (al dan niet van die site) aangehaald..
If it aint fixed, it's broken.
Virussen? Scan ze hier!
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
En let op, wedden dat het zometeen word aangepast naar een +1? Ik heb het idee dat de laatste tijd een heleboel modmisbruiker hier mee zitten te lezen...
Virussen? Scan ze hier!
Ik let er ook wel eens op,(nadat ik een reactie gemeld heb) en dan krijg je al snel het gevoel dat het wel eens om 1 en dezelfde persoon kan gaan, wat natuurlijk niet zo hoeft te zijn. Ook niet vergeten dat de reacties die hier gemeld worden (in verhouding) zo weinig zijn dat dit uiteindelijk verwaardeloosbaar is op het grote totaal. Daar valt in principe maar weinig uit op te maken.wildhagen schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 12:26:
En let op, wedden dat het zometeen word aangepast naar een +1?
Denk dat de echte modmisbruiker uiteindelijk toch wel door de mand valt, een paar reacties opnieuw modereren helpen hem/haar echt niet.Ik heb het idee dat de laatste tijd een heleboel modmisbruiker hier mee zitten te lezen...
Dit gebeurd heel vaak, en nog vaker bij bekendere namen op tweakers. Mijn mening is niet gelijk aan die van hun en gaat die van mij per definitie op neutraal. De reacties daarop zijn van bekende tweakers en ook nog eens hun mening en die gaan per definitie op meerwaarde.
Als mijn post drie serieuze reacties teweeg brengt, dan is mijn serieuze post toch ook meerwaarde? En hoe denkt tweakers hoe dit eruit ziet als je het filter aan hebt staan op meerwaarde?
Nogmaals, het gaat mij niet om de punten die mijn pist krijgt. Het gaat mij om het feit dat men op meningen moddereerd, en niet op inhoud.
[ Voor 5% gewijzigd door Tarabass op 20-03-2009 20:29 ]
Zijn wel mooie verhalen,maar hebben toch echt niets met het artikel zelf te maken. Hier mensen die dat anders zien?
edit:
De eerste helft van deze reactie teacup in 'nieuws: Nvidia trekt stekker uit Hybrid Power-technologie voor de desktop' is dezelfde info als uit een vorige reactie van dezelfde poster, en de 2de helft heeft geen meerwaarde. Denk dat een nul wel genoeg is.
[ Voor 35% gewijzigd door pcgek op 20-03-2009 21:03 ]
Jouw argumenten worden grondig onderuitgehaald door degenen die op jou reageren, wat is dan nog de meerwaarde? Je wordt niet om je afwijkende mening op 0 gezet, maar om het feit dat de anderen met dusdanig sterke argumenten komen dat jouw argumenten als gewoon 'neutraal' gewaardeerd worden.Tarabass schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 20:27:
Mijn post op de frontpage in dit topic wordt gemoddereerd op neutraal. Geen probleem normaal gesproken, zij het niet dat er puur op basis van een mening gemoddereerd wordt. Mensen zijn het niet met mij eens en zetten hem op neutraal, mensen zijn het wel met de reacties op mijn post eens en zetten die op +1 - meerwaarde.
Dit gebeurd heel vaak, en nog vaker bij bekendere namen op tweakers. Mijn mening is niet gelijk aan die van hun en gaat die van mij per definitie op neutraal. De reacties daarop zijn van bekende tweakers en ook nog eens hun mening en die gaan per definitie op meerwaarde.
Als mijn post drie serieuze reacties teweeg brengt, dan is mijn serieuze post toch ook meerwaarde? En hoe denkt tweakers hoe dit eruit ziet als je het filter aan hebt staan op meerwaarde?
Nogmaals, het gaat mij niet om de punten die mijn pist krijgt. Het gaat mij om het feit dat men op meningen moddereerd, en niet op inhoud.
En verder, dat jouw reactie goede reacties oproept, maakt jouw post niet direct een goede post.
Die gaat inderdaad offtopic, maar nog niet zoveel dat ik twee punten wil aftrekken, die geef ik dus een 0. Hetzelfde geldt voor teacup in 'nieuws: Nvidia trekt stekker uit Hybrid Power-technologie voor de desktop' die ook nog niet zover offtopic gaat dat ik hem op -1 wil zetten, die krijgt van mij dus ook een 0. GENETX in 'nieuws: Nvidia trekt stekker uit Hybrid Power-technologie voor de desktop' gaat dan zover offtopic, die geef ik inderdaad een -1.pcgek schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 20:43:
Vind dat deze reactie toch wel voor 80% offtopic is GENETX in 'nieuws: Nvidia trekt stekker uit Hybrid Power-technologie voor de desktop' een nul zou nog kunnen, de 2 reacties die daar aan vastzitten zie ik op -1.
Zijn wel mooie verhalen,maar hebben toch echt niets met het artikel zelf te maken. Hier mensen die dat anders zien?
Het is zijn mening in een paar woorden, zonder enige onderbouwing of wat dan ook.
Moah, het geheel zit goed in elkaar, een +1 kan ook best. Dat het wat dubbel is vind ik in dit specifieke geval niet zo erg.pcgek schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 20:43:
De eerste helft van deze reactie teacup in 'nieuws: Nvidia trekt stekker uit Hybrid Power-technologie voor de desktop' is dezelfde info als uit een vorige reactie van dezelfde poster, en de 2de helft heeft geen meerwaarde. Denk dat een nul wel genoeg is.
Erg zinloos ja.Emile schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 21:03:
Ligt het aan mij, of is deze reactie echt zo nuttig?
Het is zijn mening in een paar woorden, zonder enige onderbouwing of wat dan ook.
En dan kom ik nog een rant tegen: Verwijderd in 'plan: Tweakers.net staakt ondersteuning Internet Explorer 6', wel gerelateerd aan het artikel, maar het koppelt totaal niet terug waardoor het in totaal gewoon een zinloze flame is.
[ Voor 43% gewijzigd door pcgek op 20-03-2009 21:27 ]
Ik vind dat ik eigenlijk wel onterecht wordt neergemod
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Pjerry leest de les....
De reactie van Verwijderd in 'nieuws: Samsung kondigt nieuwe reeks led-televisies in Nederland aan' is hetzelfde als van Verwijderd in 'nieuws: Samsung kondigt nieuwe reeks led-televisies in Nederland aan'. jura321 beweert dat het zijn tekst is.
edit:
Ohw, laat ge-edit: [Reactie gewijzigd door bjorntje424 op vrijdag 20 maart 2009 22:57], dus zo te zien is het wel door bjorntje424 afgepakt.
Wel erg lastig zo

[ Voor 45% gewijzigd door Kixtart op 21-03-2009 10:23 ]
☻/
/▌
/ \
Het was maar lastig om te zien dus zonder fixatie zullen veel mensen een afwijking krijgen, want er werden zowel -1's als +1's gegeven.
☻/
/▌
/ \
Ja, dat zag ik ook (net) te laat..... Maar blijkbaar zijn nog een paar powermods langs geweestDirk schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 00:13:
Die had je iets meer dan 5 minuten voor de aflopen van de reguliere modmogelijkheid moeten posten...
Pjerry leest de les....
Is weer mooi voer voor de plagiaat discussie die een paar bladzijdes terug is afgesplitst!Kixtart schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 10:20:
Aan de tijd te zien is het niet van jura321. Hoe kan hij het 30min voor het plaatsen stelenJura321 dus maar op -1.
edit:
Ohw, laat ge-edit: [Reactie gewijzigd door bjorntje424 op vrijdag 20 maart 2009 22:57], dus zo te zien is het wel door bjorntje424 afgepakt.
Wel erg lastig zo
Virussen? Scan ze hier!
+2? is voor mij een -1
shadowillusions in 'nieuws: Xbox 360 kampt mogelijk opnieuw met structureel hitteprobleem'
Liefhebber van Tweakers
edit
Deze reactie TargetX in 'nieuws: YouTube lanceert eigen mobiele applicatie', als vierde keer op rij, is daardoor niet echt meer een +1 waard.
[ Voor 94% gewijzigd door Pjerry op 21-03-2009 23:27 ]
Pjerry leest de les....
cmegens in 'nieuws: Xbox 360 kampt mogelijk opnieuw met structureel hitteprobleem'
Verwijderd in 'nieuws: Xbox 360 kampt mogelijk opnieuw met structureel hitteprobleem'
_Eend_ in 'nieuws: Xbox 360 kampt mogelijk opnieuw met structureel hitteprobleem'
Meningmodder in da house.
[ Voor 96% gewijzigd door Jaap-Jan op 21-03-2009 23:33 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Deze reactie gaat alleen in op het offtopicgedeelte van de vorige poster, en heeft toch echt niets meer met het artikel te maken Dooievriend in 'nieuws: 'Dertig procent mmo-spelers wil voor virtueel geld betalen'' zou ik op -1 zetten.
Kan in deze reactie ook niks terugvinden van het artikel Verwijderd in 'nieuws: 'Dertig procent mmo-spelers wil voor virtueel geld betalen'' ook op -1.
Denk dat dit overduidelijk een -1 is Verwijderd in 'nieuws: 'Dertig procent mmo-spelers wil voor virtueel geld betalen''
Deze is ook te ver offtopic Ruben26 in 'nieuws: 'Dertig procent mmo-spelers wil voor virtueel geld betalen'' voor mij -1.
Als ik bij deze reactie het offtopicgedeelte tegen het ontopic wegstreep houd ik een 0 over. dwilmer in 'nieuws: 'Dertig procent mmo-spelers wil voor virtueel geld betalen''
Dit zijn allemaal reacties die wat later geplaatst zijn, terwijl er in een eerder stadium toch al veel goede reacties voorbij zijn gekomen, wel gerelateerd met het artikel.
Misschien ben ik wel ff te streng met het beoordelen ervan ,daarom hoor graag hoe anderen dit zien.
gaat nu slapen
Helemaal met je moderatie eens, behalve de tweede, die heb ik als eerste poster op jcvjcvjcjvjcv... reactie ook nog een nul gegeven.pcgek schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 23:34:
Nu bevat deze reactie zowel offtopic als ontopic materiaal, en volgens mij ook wel zoveel om er de meerwaarde van in te zien Verwijderd in 'nieuws: 'Dertig procent mmo-spelers wil voor virtueel geld betalen'', zie ik op +1 dus.
Deze reactie gaat alleen in op het offtopicgedeelte van de vorige poster, en heeft toch echt niets meer met het artikel te maken Dooievriend in 'nieuws: 'Dertig procent mmo-spelers wil voor virtueel geld betalen'' zou ik op -1 zetten.
Kan in deze reactie ook niks terugvinden van het artikel Verwijderd in 'nieuws: 'Dertig procent mmo-spelers wil voor virtueel geld betalen'' ook op -1.
Denk dat dit overduidelijk een -1 is Verwijderd in 'nieuws: 'Dertig procent mmo-spelers wil voor virtueel geld betalen''
Deze is ook te ver offtopic Ruben26 in 'nieuws: 'Dertig procent mmo-spelers wil voor virtueel geld betalen'' voor mij -1.
Als ik bij deze reactie het offtopicgedeelte tegen het ontopic wegstreep houd ik een 0 over. dwilmer in 'nieuws: 'Dertig procent mmo-spelers wil voor virtueel geld betalen''
Dit zijn allemaal reacties die wat later geplaatst zijn, terwijl er in een eerder stadium toch al veel goede reacties voorbij zijn gekomen, wel gerelateerd met het artikel.
Misschien ben ik wel ff te streng met het beoordelen ervan ,daarom hoor graag hoe anderen dit zien.
Ik denk wel dat het een behoorlijke klus wordt om al die +1's en +2's enig tegenwicht te bieden... Dus unite modders...
Ik vind overigens het verhaal van jcv....jcv erg rammelen, moest me inhouden (merkte ik) om er ook niet op te reageren. Volgens mij heeft hij het een en ander gemist de laatste tijd.
Pjerry leest de les....
Dj Neo Ziggy in 'plan: Tweakers.net staakt ondersteuning Internet Explorer 6', dubbel met PaT in 'plan: Tweakers.net staakt ondersteuning Internet Explorer 6', -1 dus.
crisp in 'plan: Tweakers.net staakt ondersteuning Internet Explorer 6' een leuk weetje, mag van mij naar de +1.
walletje-w in 'plan: Tweakers.net staakt ondersteuning Internet Explorer 6' lijkt me ook niet echt de bedoeling, vooral de laatste opmerking staat me enorm tegen, -1 dus.
Eens met al je moderaties. Hoewel ik de flame nog wel vind meevallen bij de eerste, maar voor mij ook een -1.Dirk schreef op zondag 22 maart 2009 @ 00:46:
Verwijderd in 'plan: Tweakers.net staakt ondersteuning Internet Explorer 6'... Een flame zonder meerwaarde, -1 dus.
Dj Neo Ziggy in 'plan: Tweakers.net staakt ondersteuning Internet Explorer 6', dubbel met PaT in 'plan: Tweakers.net staakt ondersteuning Internet Explorer 6', -1 dus.
crisp in 'plan: Tweakers.net staakt ondersteuning Internet Explorer 6' een leuk weetje, mag van mij naar de +1.
walletje-w in 'plan: Tweakers.net staakt ondersteuning Internet Explorer 6' lijkt me ook niet echt de bedoeling, vooral de laatste opmerking staat me enorm tegen, -1 dus.
Die tweede zal veel tweakers ontgaan en zullen allemaal een nul scoren (en de -1 niet begrijpen), jammer voor ons of voor hen i.v.m. de mod-afwijking
Moet die laatste niet ge-edit worden door een power. Het kan toch nooit de bedoeling zijn van T.Net dat hier osg's aan de schandpaal genageld worden.
Het geldt overigens voor veel scholen dat systeembeheer toch wel wat op een lager plan staat dan in het bedrijfsleven, maar ja alle waar naar zijn geld en het onderwijs staat nou niet direct bekend om de riante salarissen....
Pjerry leest de les....
De andere reacties heb ik ook beoordeelt als DirkW deed behalve die +1, dat vind ik wel een leuk weetje maar waar is de bron(onderbouwing?) dat het cijfer klopt? of staat dat in de tekst van het artikel zelf ergens? kan zijn dat ik het heb gemist, ik heb die nog even open gelaten, normaliter zou ik zoiets gewoon een nulletje geven
[ Voor 23% gewijzigd door pino85 op 22-03-2009 10:41 ]
Liefhebber van Tweakers
Als ik anders zou gaan modden om hoe iemand zijn status is dan zou dat pure mis modding van me zijn.
Stel je zelf de vraag eens, gaf je een gewone member ook een +1 ja /te nee voor die post, zo ja dan is er niets aan de hand zo nee ben je echt foutief aan het modden op die post.
[ Voor 58% gewijzigd door pino85 op 22-03-2009 12:20 ]
Liefhebber van Tweakers
En zeker naar andere leden toe absoluut unfair.
En helaas houd ik daar al niet van, allen gelijkwaardig zo horen wij te modden.uit
Dus als je er problemen mee hebt dat ik eerlijk te werk ga en geen speciale voorkeur behandeling geef aan crew leden dan is dat maar zo
Verder ga ik er niet op in , ik denk dat het duidelijk is hoe ik te werk ga als mod op dit punt, als je dus voorkeur behandelingen uitdeelt en er maar van uit gaat hij is een crew lid dus zal wel kloppen hoppa hij is de bron dus +1 dan ben je als mod echt verkeerd bezig.
Edit:
Status zegt me nogmaals op het punt van modden helemaal niets, ik behandel iedereen zijn post het zelfde.
Een gewoon lid die zoiets roept geef ik een 0 hem dus ook, kan zijn dat hij gegevens zou kunnen in zien dan alsnog vind ik het veel te makkelijk om er een +1 voor uit te delen, dat zou dus inhouden dat het misbruik maken is van de positie die hij heeft en dat bepaalde mods daar aan mee doen nou deze jonge doet daar niet aan mee omdat ik gewoon een persoon ben van iedereen gelijkwaardig geen uitzonderingen.
Zoals je zelf al zegt crew leden krijgen al makkelijker +1's uitgedeeld en daar doe ik gewoon niet aan mee.
Blijkbaar denken al 2 mods er anders over , maar ieder zijn mening toch, dat is het mooie van vrijheid van meningsuiting
[ Voor 112% gewijzigd door pino85 op 22-03-2009 12:39 ]
Liefhebber van Tweakers
Heb geprobeert de nul er van in te zien, maar lukt me niet. Ik zie dit als een gericht op een persoon spelende(beschuldigend zonder enig bewijs) reactie, en gaat me dan toch net iets te ver. Voor iemand die bekend is met de school is het makkelijk te bedenken om wie het hier gaat.RoD schreef op zondag 22 maart 2009 @ 01:57:
Eens met DirkW, behalve de laatste. Daar kan ik me een 0 nog wel voorstellen. Een -1 vind ik net wat te zwaar.
Hij is zelf de bron en hij kan de bron ook gewoon zijn, want hij heeft rechtstreeks toegang tot alle statistieken van t.net. Als devver heeft hij geen externe bron nodig, sterker nog, waarschijnlijk kan hij die niet eens geven omdat die gegevens niet publiek zijn. En ik vind het niet nodig dat hij als devver elke keer vermeldt dat hij devver is en daardoor vrije toegang heeft tot dat soort gegevens.pino22 schreef op zondag 22 maart 2009 @ 12:22:
Dan mod je er maar naar ik vind het pure misbruik maken van een bepaalde status.
En helaas houd ik daar al niet van, allen gelijkwaardig zo horen wij te modden.uit
Dus als je er problemen mee hebt dat ik eerlijk te werk ga en geen speciale voorkeur behandeling geef aan crew leden dan is dat maar zo
Verder ga ik er niet op in , ik denk dat het duidelijk is hoe ik te werk ga als mod op dit punt, als je dus voorkeur behandelingen uitdeelt en er maar van uit gaat hij is een crew lid dus zal wel kloppen hoppa +1 dan ben je als mod echt verkeerd bezig
Verder, kan een powermod de troep die hier gisteravond bij de verschillende profielen is achtergelaten even opruimen?
[ Voor 48% gewijzigd door Dirk op 22-03-2009 12:28 ]
Verwijderd
Hij zal in ieder geval moeten aangeven waar hij zijn informatie vandaan haalt. Een bronvermelding kan ook zijn: "uit interne statistieken van Tweakers.net". Zonder dat te zeggen moet je maar net weten dat crisp bij T.net werkt. Iets wat je niet hoeft te weten om moderator te zijn, toch?Dirk schreef op zondag 22 maart 2009 @ 12:24:
[...]
Hij is zelf de bron en hij kan de bron ook gewoon zijn, want hij heeft rechtstreeks toegang tot alle statistieken van t.net. Als devver heeft hij geen externe bron nodig, sterker nog, waarschijnlijk kan hij die niet eens geven omdat die gegevens niet publiek zijn. En ik vind het niet nodig dat hij als devver elke keer vermeldt dat hij devver is en daardoor vrije toegang heeft tot dat soort gegevens.
Niet vergeten dat het een .plan is pino22, daar mag wat soepeler gemod worden, dus ook wat sneller +1 gegeven worden. Enne, ondanks dat de info die hij gaf klopte heb ik er ook een nul aangegeven. We hoeven het niet altijd precies met elkaar eens te zijn over een reactie, er is ruimte genoeg voor afwijking. Denk dat zowel een nul als een +1 hier prima kunnen.pino22 schreef op zondag 22 maart 2009 @ 12:22:
Dan mod je er maar naar ik vind het pure misbruik maken van een bepaalde status.
Verder ga ik er niet op in , ik denk dat het duidelijk is hoe ik te werk ga als mod op dit punt, als je dus voorkeur behandelingen uitdeelt en er maar van uit gaat hij is een crew lid dus zal wel kloppen hoppa +1 dan ben je als mod echt verkeerd bezig
[ Voor 3% gewijzigd door pcgek op 22-03-2009 12:38 ]
Klopt, je hoeft het niet te weten, maar het is wel makkelijk.Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2009 @ 12:33:
[...]
Hij zal in ieder geval moeten aangeven waar hij zijn informatie vandaan haalt. Een bronvermelding kan ook zijn: "uit interne statistieken van Tweakers.net". Zonder dat te zeggen moet je maar net weten dat crisp bij T.net werkt. Iets wat je niet hoeft te weten om moderator te zijn, toch?
Ik heb het over een +1, meerwaarde, niet over een +2, must read, dat is idd zwaar overdreven.torp schreef op zondag 22 maart 2009 @ 12:38:
Op het gebied van css is crisp een deskundige, al vind ik 'must read' best een hoge waardering voor zo'n korte opmerking. Gelukkig is dat niet bij al zijn posts het geval, want dan zou je inderdaad gaan denken dat modden niet meer is dan de medewerkers van t.net een veer in de kont te steken.
[ Voor 29% gewijzigd door Dirk op 22-03-2009 12:41 ]
Crisp fanboy?Klopt, je hoeft het niet te weten, maar het is wel makkelijk.En hij geeft wel een hoop hints weg. Zijn stijl van reageren, het feit dat hij in het artikel genoemd wordt...
[ Voor 84% gewijzigd door torp op 22-03-2009 12:42 ]
Dat is exact zo, soms als ik crew leden hun posts beoordeeld zie worden heb ik het idee dat sommige mods die eerder hun hoger beoordelen dan gewone leden terwijl de posts niet beter zijn wel veren in hun kont steken zoals jij zo mooi verwoord.
Maar goed dat is niet altijd zo gelukkig, het komt denk ik in kleinere mate voor, maar dan nog doe ik er zeker nooit aan mee, inside info of niet, als er maar gewoon standaard met een getal word gestrooid beloon ik dat niet met een +1 in dit geval.
@ DoT,
Klopt wat je zegt ik denk ook van ik weet liever niet wie crew is en wie wel anders kan het voor sommige moeilijker worden totaal objectief te blijven
@ PCgek
Ik ben het ook met je eens, er is zeker afwijking mogelijk dat moet kunnen.
Eens zijn met elkander kan niet altijd en hoeft ook niet.
[ Voor 45% gewijzigd door pino85 op 22-03-2009 13:57 ]
Liefhebber van Tweakers
Nee hoor.
Maar ik bedoelde meer dat zijn manier van reageren al weggeeft dat hij meer van t.net weet dan de gemiddelde gebruiker.
Maar dan nog, info wordt op zichzelf beoordeeld en bv crew-grappen ed gaat gewoon naar de waarde waar niet-crew ook op eindigd
Ik mod die reactie niet op basis van zijn status. Hij post een informatieve reactie. Wat hij post heeft meerwaarde. Er staat dan wel geen bronvermelding bij, maar dat is in zijn geval dus niet nodig, omdat hijzelf de bron is.pino22 schreef op zondag 22 maart 2009 @ 12:22:
Verder ga ik er niet op in , ik denk dat het duidelijk is hoe ik te werk ga als mod op dit punt, als je dus voorkeur behandelingen uitdeelt en er maar van uit gaat hij is een crew lid dus zal wel kloppen hoppa hij is de bron dus +1 dan ben je als mod echt verkeerd bezig.
Edit:
Status zegt me nogmaals op het punt van modden helemaal niets, ik behandel iedereen zijn post het zelfde.
Een gewoon lid die zoiets roept geef ik een 0 hem dus ook, kan zijn dat hij gegevens zou kunnen in zien dan alsnog vind ik het veel te makkelijk om er een +1 voor uit te delen, dat zou dus inhouden dat het misbruik maken is van de positie die hij heeft en dat bepaalde mods daar aan mee doen nou deze jonge doet daar niet aan mee omdat ik gewoon een persoon ben van iedereen gelijkwaardig geen uitzonderingen.
Zoals je zelf al zegt crew leden krijgen al makkelijker +1's uitgedeeld en daar doe ik gewoon niet aan mee.
Blijkbaar denken al 2 mods er anders over , maar ieder zijn mening toch, dat is het mooie van vrijheid van meningsuiting
Nogmaals, hij krijgt die +1 niet omdat hij crisp is, maar hij krijgt hem omdat de informatie meerwaarde heeft. Een andere gebruiker had hier ook een +1 voor kunnen krijgen. Al had zo'n iemand dan wél een bronvermelding op moeten geven. Als zo'n iemand dan bijvoorbeeld linkte naar een post van crisp was het ook afdoende geweest om een +1 te ontvangen.
[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 22-03-2009 14:00 ]
Virussen? Scan ze hier!
En daar verschillen wij van mening en dat zie je ook terug in de modding van mensen zo ver.RoD schreef op zondag 22 maart 2009 @ 13:58:
[...]
Ik mod die reactie niet op basis van zijn status. Hij post een informatieve reactie. Wat hij post heeft meerwaarde. Er staat dan wel geen bronvermelding bij, maar dat is in zijn geval dus niet nodig, omdat hijzelf de bron is.
Nogmaals, hij krijgt die +1 niet omdat hij crisp is, maar hij krijgt hem omdat de informatie meerwaarde heeft. Een andere gebruiker had hier ook een +1 voor kunnen krijgen. Al had zo'n iemand dan wél een bronvermelding op moeten geven. Als zo'n iemand dan bijvoorbeeld linkte naar een post van crisp was het ook afdoende geweest om een +1 te ontvangen.
Ik blijf bij mijn standpunt dat het niet meer waard is dan een 0 en zo vinden ook andere mods dat zoals je kan zien, jij en andere mods blijven bij hun standpunt dat het een +1 waardig is, en zo verschillen meningen eenmaal
Daar is niets mis mee lijkt me
@ Wildhagen dat is idd een -1 vind ik
[ Voor 11% gewijzigd door pino85 op 22-03-2009 14:36 ]
Liefhebber van Tweakers
Of users kijken hier niet, of ze denken totaal anders over de waarde van die reacties. Op dit moment zie ik het 'gat' alleen maar groter wordenPjerry schreef op zondag 22 maart 2009 @ 00:01:
[...]
Helemaal met je moderatie eens, behalve de tweede, die heb ik als eerste poster op jcvjcvjcjvjcv... reactie ook nog een nul gegeven.
Ik denk wel dat het een behoorlijke klus wordt om al die +1's en +2's enig tegenwicht te bieden... Dus unite modders...
Wat me wel opvalt is dat de reactie van 'ruben26' sinds gisteravond niet meer is gemod. Staat op 17x-1 en 10x+1, wellicht omdat die waardes lijnrecht tegenover elkaar staan en gebruikers daardoor wellicht hun vingers er niet aan willen branden.(ivm grote afwijking)
Ben heel benieuwd wat er uiteindelijk van terecht komt.
Wat vinden jullie?
...
En dit vind ik dan wel weer overbodig: HenkEisDS in 'nieuws: 'Slimme elektriciteitsnetten zijn kwetsbaar voor hackers''
[ Voor 29% gewijzigd door Bor op 22-03-2009 15:50 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Die laatste mag van mij naar een -1.Bor de Wollef schreef op zondag 22 maart 2009 @ 15:49:
Ik wil voor dit inzicht best een +1 geven ook al is de post op zich wat kort: TD-er in 'nieuws: 'Slimme elektriciteitsnetten zijn kwetsbaar voor hackers''
Wat vinden jullie?
...
En dit vind ik dan wel weer overbodig: HenkEisDS in 'nieuws: 'Slimme elektriciteitsnetten zijn kwetsbaar voor hackers''
De eerste laat ik lekker op nul. Overigens heb je er zelf ook geen +1 aan gegeven
Pjerry leest de les....
Zelfde artikel, ndsc in 'nieuws: 'IE8 kan vastlopen door Spybot S&D'' lijkt me wat licht voor een +1, echter is ook weer een nuancering op het bericht.
Stefan|IA2 in 'nieuws: 'IE8 kan vastlopen door Spybot S&D'' is ontopic maar totaal nutteloos imo. In het bericht staan een aantal functies die de problemen veroorzaken, dat dus niet iedereen problemen hoeft te hebben is mogelijk. 0 of -1?
Zijn argumenten worden redelijk onderuit gehaald door Blaise in 'nieuws: 'IE8 kan vastlopen door Spybot S&D'', van mij een 0 dus.asfaloth_arwen schreef op zondag 22 maart 2009 @ 16:39:
Wat te doen met ieperlingetje in 'nieuws: 'IE8 kan vastlopen door Spybot S&D''? Het is mijns inziens een genuanceerde reactie, maar trapt ook eigenlijk wel een open deur in. Van de andere kant is het wel de eerste die dit vermeld. +1 of 0?
Belangrijke nuancering, dat is zeker wel een +1 waard.Zelfde artikel, ndsc in 'nieuws: 'IE8 kan vastlopen door Spybot S&D'' lijkt me wat licht voor een +1, echter is ook weer een nuancering op het bericht.
De vraag die hij stelt kan nog wel relevant zijn, het os kan inderdaad invloed hebben, daar is in het artikel niets over gezegd. 0 dus.Stefan|IA2 in 'nieuws: 'IE8 kan vastlopen door Spybot S&D'' is ontopic maar totaal nutteloos imo. In het bericht staan een aantal functies die de problemen veroorzaken, dat dus niet iedereen problemen hoeft te hebben is mogelijk. 0 of -1?
Vind ik idd een goed punt, zeker een +1 waard.asfaloth_arwen schreef op zondag 22 maart 2009 @ 16:39:
Zelfde artikel, ndsc in 'nieuws: 'IE8 kan vastlopen door Spybot S&D'' lijkt me wat licht voor een +1, echter is ook weer een nuancering op het bericht.
Degenen die daar een -1 aangegeven heeft is een echte modmisbruiker (meningmod), en zo te zien is het nog een "expert" ook

Virussen? Scan ze hier!
Liefhebber van Tweakers
Dat ben ikwildhagen schreef op zondag 22 maart 2009 @ 17:18:
[...]
Vind ik idd een goed punt, zeker een +1 waard.
Degenen die daar een -1 aangegeven heeft is een echte modmisbruiker (meningmod), en zo te zien is het nog een "expert" ook
Als er in meerdere browsers een lek gevonden wordt, betekent dat dan dat alle lekken niet onveilig zijn
Als ik het bericht lees en dan gelijk de reactie lees, vind ik de nuance die geopperd wordt nergens over gaan. Als ik het bericht lees, en daarna alle andere offtopic reacties en gebash, dan lijkt het ergens over te gaan. Maar direct op het bericht imo niet. Vandaar. Daarnaast gaf ik helemaal geen mening maar noemde ik het feit dat een beveiligingslek altijd onveilig is, ook als er lekken in andere browsers gevonden worden. Nouja, het zal wel niet meer lang duren voordat ik expert-af ben. Iedereen blijRoD schreef op zondag 22 maart 2009 @ 18:59:
Jij bent het dus niet met hem eens. Dat is prima, maar geen reden om een -1 te geven. Hij poogt aan te geven dat IE8 niet automatisch onveilig hoeft te zijn en geeft daar een argument bij. Los van wat je daarvan vindt is dat geen -1.
TheModeR in 'nieuws: Xbox 360 kampt mogelijk opnieuw met structureel hitteprobleem'
marking in 'nieuws: Xbox 360 kampt mogelijk opnieuw met structureel hitteprobleem'
edit: Denk dat deze ook wel naar de -1 mag MacBreQ in 'nieuws: Xbox 360 kampt mogelijk opnieuw met structureel hitteprobleem'
[ Voor 44% gewijzigd door pcgek op 22-03-2009 19:38 ]
Maar waarom dan een -1? Is het offtopic? Volgens mij niet. Is het een flame of een troll? Volgens mij niet. Is het zwaar overbodig? Ook niet. Dus is het geen -1.Tarabass schreef op zondag 22 maart 2009 @ 19:06:
[...]
Als ik het bericht lees en dan gelijk de reactie lees, vind ik de nuance die geopperd wordt nergens over gaan. Als ik het bericht lees, en daarna alle andere offtopic reacties en gebash, dan lijkt het ergens over te gaan. Maar direct op het bericht imo niet. Vandaar. Daarnaast gaf ik helemaal geen mening maar noemde ik het feit dat een beveiligingslek altijd onveilig is, ook als er lekken in andere browsers gevonden worden. Nouja, het zal wel niet meer lang duren voordat ik expert-af ben. Iedereen blij
Uit jouw woorden begrijp ik dat je de opmerking overbodig vindt, maar daar hoort de 0 bij, alleen totaal zinloze opmerkingen komen op -1, de rest komt gewoon op de 0.
Allebei een schop omlaag gegeven.pcgek schreef op zondag 22 maart 2009 @ 19:20:
Zijn er misschien nog mensen die samen met mij deze reacties even wat willen laten zakken naar de -1?
TheModeR in 'nieuws: Xbox 360 kampt mogelijk opnieuw met structureel hitteprobleem'
marking in 'nieuws: Xbox 360 kampt mogelijk opnieuw met structureel hitteprobleem'
Ook omlaag geschopt.pcgek schreef op zondag 22 maart 2009 @ 19:20:
edit: Denk dat deze ook wel naar de -1 mag MacBreQ in 'nieuws: Xbox 360 kampt mogelijk opnieuw met structureel hitteprobleem'
[ Voor 9% gewijzigd door Dirk op 22-03-2009 19:41 ]
De reactie is feitelijk onjuist, en doet vermoeden dat een beveiligingslek in IE veiliger wordt als er ook lekken in andere browsers gevonden wordt. Als je de reactie leest direct na het bericht slaat hij nergens op en is hij volkomen nutteloos, maar door de blur van reacties die voorgaan op de zijne lijkt hij nuance aan te brengen. Echter geen nuance op het bericht maar op voorgaande reacties.Dirk schreef op zondag 22 maart 2009 @ 19:40:
Maar waarom dan een -1? Is het offtopic? Volgens mij niet. Is het een flame of een troll? Volgens mij niet. Is het zwaar overbodig? Ook niet. Dus is het geen -1.
Uit jouw woorden begrijp ik dat je de opmerking overbodig vindt, maar daar hoort de 0 bij, alleen totaal zinloze opmerkingen komen op -1, de rest komt gewoon op de 0.
Gezien de meningen hier, en mijn soms haakse mening die daarop staat, kan je je natuurlijk afvragen hoe iemand (zoals ik) met zo'n afwijkende mening/kijk erop toch expert kan worden. Dan kan je roepen dat de modderering van mij belachelijk is terwijl ik zelfs expert ben, maar in feite heb ik met die mening expert kunnen worden. Nouja, happy modderating verder hoor
Dit topic is gesloten.