Het kleine-mismoderatietopic deel XIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.622 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Feitelijk onjuist hoort op 0 en niet op -1. Dat staat in de FAQ. Bovendien is feitelijk onjuist een heel zware term voor iets waar jij het simpelweg niet mee eens bent.

Iedereen kan overigens expert worden. Die titel is behoorlijk nietszeggend. Het heeft dus ook niet zoveel zin om dat er bij te halen, en bovendien is het niet relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Maar een feitelijke onjuistheid hoor je niet af te straffen door hem een -1 te geven. Die hoort op 0 en daar ga je tegenin met een gefundeerde reactie, mits een ander dat nog niet gedaan heeft.
Feitelijke onjuistheden horen alleen op -1 als ze er neer zijn gezet om te trollen, anders 0 + reactie. En in uitzonderingsgevallen zou ook een +1 kunnen, maar dan is het meer dan simpelweg een feitelijke onjuistheid.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Deze reactie heeft 7x 0 gekregen dat terwijl er verwezen wordt naar de maffia (maffiapraktijken) en hij beschuldigd iemand van wetten er door heen drukken zodat hij er zelf uiteindelijk profijt van had. Je reinste -1 dus!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Dat is een behoorlijke flame inderdaad.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik denk dat daar een flink stuk ge-edit is, want ik heb die reactie op 0 gemod, en die had ik in deze vorm nooit zo gegeven. In ieder geval heb ik mijn moderatie aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Nog een paar uit dat zelfde topic die ook totaal nutteloos zijn Verwijderd in 'nieuws: Xbox 360 kampt mogelijk opnieuw met structureel hitteprobleem' -1 dus.
Dit was volgens mij ook niet de bedoeling three2five in 'nieuws: Xbox 360 kampt mogelijk opnieuw met structureel hitteprobleem'
En deze kan wat mij betreft ook naar het afvalputje OPSLAGHOND in 'nieuws: Xbox 360 kampt mogelijk opnieuw met structureel hitteprobleem'

En misschien is deze reactie nog wel zo behulpzaam om er een +1 aan te geven ZuzZoo in 'nieuws: Xbox 360 kampt mogelijk opnieuw met structureel hitteprobleem'

is toch weinig aan in zulke topics, ik laat de 2de pagina daarom ook maar links liggen

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Daar zit weer een lekkere troll in inderdaad.
Nope, is offtopic.
Dat is ook weer een troll...
En misschien is deze reactie nog wel zo behulpzaam om er een +1 aan te geven ZuzZoo in 'nieuws: Xbox 360 kampt mogelijk opnieuw met structureel hitteprobleem'
Inhoudelijk durf ik er niets van te zeggen ondanks dat ik wtb'er ben, maar het ziet er zinnig uit en daarmee van meerwaarde. +1 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Death1ord in 'nieuws: Apple start verhuur en verkoop hd-films'

Dat schreeuwen lijkt me nergens voor nodig, ik hem hem daarom op -1 gezet, maar daar is niet iedereen het mee eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Dirk schreef op zondag 22 maart 2009 @ 20:49:
[...]

Inhoudelijk durf ik er niets van te zeggen ondanks dat ik wtb'er ben, maar het ziet er zinnig uit en daarmee van meerwaarde. +1 dus.
Ondanks dat dit soort werkzaamheden niet door iedereen is te doen( ervaring wel vereist), is het wel een goede uitleg. :)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

PWM schreef op zondag 22 maart 2009 @ 20:57:
Death1ord in 'nieuws: Apple start verhuur en verkoop hd-films'

Dat schreeuwen lijkt me nergens voor nodig, ik hem hem daarom op -1 gezet, maar daar is niet iedereen het mee eens ;)
Ikke wel, hij staat dus nu op -1. :)
pcgek schreef op zondag 22 maart 2009 @ 20:58:
[...]

Ondanks dat dit soort werkzaamheden niet door iedereen is te doen( ervaring wel vereist), is het wel een goede uitleg. :)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

RoD schreef op zondag 22 maart 2009 @ 20:16:

Iedereen kan overigens expert worden. Die titel is behoorlijk nietszeggend.
Van mij had je dit ook wel een beetje anders mogen verwoorden hoor :'( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:25

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Pjerry schreef op zondag 22 maart 2009 @ 15:52:
[...]

De eerste laat ik lekker op nul. Overigens heb je er zelf ook geen +1 aan gegeven :? .
Jawel hoor :) Ik had hem op het moment van posten nog niet gemod.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09-2022

Pjerry

En aldus sprak....

Tarabass schreef op zondag 22 maart 2009 @ 20:11:
[...]
De reactie is feitelijk onjuist, en doet vermoeden dat een beveiligingslek in IE veiliger wordt als er ook lekken in andere browsers gevonden wordt. Als je de reactie leest direct na het bericht slaat hij nergens op en is hij volkomen nutteloos, maar door de blur van reacties die voorgaan op de zijne lijkt hij nuance aan te brengen. Echter geen nuance op het bericht maar op voorgaande reacties.

Gezien de meningen hier, en mijn soms haakse mening die daarop staat, kan je je natuurlijk afvragen hoe iemand (zoals ik) met zo'n afwijkende mening/kijk erop toch expert kan worden. Dan kan je roepen dat de modderering van mij belachelijk is terwijl ik zelfs expert ben, maar in feite heb ik met die mening expert kunnen worden. Nouja, happy modderating verder hoor :9
Ik snap niet helemaal waarom je zo van wal steekt. DirkW is het niet met je eens en verwoord dat toch op een respectvolle manier. Dat kun jij toch ook doen. Overigens deel ik je mening volledig. Off-topic is -1, maar pertinente onwaarheden of implicaties IMHO ook. Wat er staat is iets als een rode auto is onveilig, want ik ken twee rode auto's die een ongeluk hebben veroorzaakt. ONZIN dus. en onzin mag van mij ook naar -1, ongeacht of dat wat met een mening te maken heeft. Hier kan iedereen zien dat het als een tang op een varken slaat en je argumentatie is m.i. meer dan correct.

Maar please, blijf beleefd tegen elkaar DirkW heeft niets tegen jou, niets tegen het feit dat je expert bent en niets tegen de poster, maar ook niets VOOR de poster. Hij geeft gewoon zijn eerlijke mening en kijk op de zaken. Alleen via discussie kunnen we toch verder komen. En soms blijven we het gewoon oneens.... so what?
Bor de Wollef schreef op zondag 22 maart 2009 @ 21:33:
[...]

Jawel hoor :) Ik had hem op het moment van posten nog niet gemod.
Ja nu wel hè 8) .

/edit
RoD schreef op zondag 22 maart 2009 @ 20:16:
Feitelijk onjuist hoort op 0 en niet op -1. Dat staat in de FAQ. Bovendien is feitelijk onjuist een heel zware term voor iets waar jij het simpelweg niet mee eens bent.
....
Is wel zo, maar ik kan je verzekeren dat daar (ook door pro's en powers) nog wel eens tegen gezondigd wordt. Weet nu niet zo snel voorbeelden, maar ik wil je er in de toekomst wel aan herinneren :P . Het is ook logisch, de wereld is niet zo zwart-wit als in de FAQ, de wereld is (soms jammer, maar meestal gelukkig) behoorlijk grijs..... O-)

[ Voor 19% gewijzigd door Pjerry op 23-03-2009 00:31 ]

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Ik blijf het moeilijk vinden deze zeer goed bedoelde reactie, hoewel 100% off-topic, met een -1 te modereren. Ik heb maar geen moderatie gegeven, want -1 vind ik zeer moeilijk en een nul (of iets anders) is tegen de regels. Hoe je het ook wendt of keert hij probeert T.Net op een hoger nieveau te krijgen en wordt vervolgens gestraft. Erg demotiverend lijkt mij.......

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht juist dat een feitelijke onjuistheid beantwoord diende te worden met een reactie die onderbouwt waarom iets onjuist is; daar hebben de lezers ook nog wat aan ;) Tenminste, als je kan vaststellen dát iets een feitelijke onjuistheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
regmaster in 'nieuws: 'IE8 kan vastlopen door Spybot S&D'' zit toch wel aardig te trollen, -1 lijkt me dan ook beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Mee eens. Wat ik me afvraag is wat deze mensen eigenlijk op T.Net doen als het toch allemaal waardeloos is.....

Mag nog wel wat extra schoppen hebben.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hij is nu over het randje getikt :) Die reactie kan echter nog wel wat extra moderaties gebruiken, want er zouden best nog wat meningmodders langs kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Ehm, tikkie naar 0? Daar staat ie nu en daar hoort hij ook imo. Slightly offtopic verhaal wat wel goed opgesteld is maar niet zoveel toevoegt m.b.t. het onderwerp. Wel wonderbaarlijk hoe uiteenlopend deze reactie is beoordeeld. De +1'ers lijken me compensatie modden en de -1'ers kan ik niet helemaal plaatsen.

OPSLAGHOND in 'nieuws: 'IE8 kan vastlopen door Spybot S&D''
Regelrechte flame -1 imo

Ennum crisp is natuurlijk een aardige gast, devvers vinden we allemaal lief, maar waarom dit kleine stukje:
crisp in 'plan: Tweakers.net staakt ondersteuning Internet Explorer 6'
dan persé op +1 moet is me niet helemaal duidelijk. Ik heb het gevoel dat sommige mensen modereren op "favoriete gebruikers" ... kortom: Persoon X heeft het geschreven dus het is moderatie Y waard. Dat slaat natuurlijk nergens op. Misschien is het mijn CT hoor, maar ik heb dit al een tijdje aanschouwd bij bepaalde gebruikers, sommige zijn favoriet andere zijn ongewenst en ze schijnen dan niet meer onder dat stempel uit te komen.

[ Voor 95% gewijzigd door Ulysses op 23-03-2009 09:33 ]

Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Pjerry haalt hem nu voor de 2de keer aan. Maar de discussie daarover,samen met nog wat andere reacties, kun je op een paar pagina,s eerder vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Die heeft 7x +1 gehad. Misschien dat die mensen even moeten worden nagekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ulysses schreef op maandag 23 maart 2009 @ 09:06:
[...]

Ehm, tikkie naar 0? Daar staat ie nu en daar hoort hij ook imo. Slightly offtopic verhaal wat wel goed opgesteld is maar niet zoveel toevoegt m.b.t. het onderwerp. Wel wonderbaarlijk hoe uiteenlopend deze reactie is beoordeeld. De +1'ers lijken me compensatie modden en de -1'ers kan ik niet helemaal plaatsen.

OPSLAGHOND in 'nieuws: 'IE8 kan vastlopen door Spybot S&D''
Regelrechte flame -1 imo

Ennum crisp is natuurlijk een aardige gast, devvers vinden we allemaal lief, maar waarom dit kleine stukje:
crisp in 'plan: Tweakers.net staakt ondersteuning Internet Explorer 6'
dan persé op +1 moet is me niet helemaal duidelijk. Ik heb het gevoel dat sommige mensen modereren op "favoriete gebruikers" ... kortom: Persoon X heeft het geschreven dus het is moderatie Y waard. Dat slaat natuurlijk nergens op. Misschien is het mijn CT hoor, maar ik heb dit al een tijdje aanschouwd bij bepaalde gebruikers, sommige zijn favoriet andere zijn ongewenst en ze schijnen dan niet meer onder dat stempel uit te komen.
Crisp maakt daar best een aardig puntje. Een +1 vind ik daar zeker geen mismod. Zelf twijfel ik nog tussen de 0 en de +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik weet niet of dit de juiste plaats is, maar het valt me op dat er wel heel zwaar naar beneden wordt gemod bij dit nieuwtje:

nieuws: Chinese fabrikant introduceert telefoon met ingebouwd scheerapparaat

Toegegeven, het draagt misschien niet veel bij om in de eerste post te roepen "nu nog eentje met koffiezetapparaat", maar uiteindelijk is dit natuurlijk ook een wat 'lichter' berichtje. Dan zou ik denken dat het wat overdreven is om flauwe opmerkingen als 'ongewenst' te modereren.

[ Voor 9% gewijzigd door Keypunchie op 23-03-2009 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind dat er behoorlijk wat loze oneliners bij zitten. Dat je hier grapjes over kunt maken snap ik ook best, maar loze kreten bestempel ik nog steeds als -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichiel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-08 15:22
crisp in Tweakers.net staakt ondersteuning Internet Explorer 6

Deze reactie staat stond nu gemod als must-read, het kan een echt nuttige post zijn, maar zijn must-read's er niet voor interessante posts waar een duidelijke inzet uit blijkt om bvb. met zinnige argumenten o.i.d. te komen?

Voor mij is die reactie eerder een 0 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan|IA2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-06-2021
demichiel schreef op maandag 23 maart 2009 @ 16:22:
Dat heb ik dus ook gemodereert, een 0, het enkel maar een soort van toelichting of aanwijzing en dat vind ik totaal geen +1 waard

Hier staan trouwens ook behoorlijk veel onnodige reacties: nieuws: Chinese fabrikant introduceert telefoon met ingebouwd scheerapparaat

[ Voor 34% gewijzigd door Stefan|IA2 op 23-03-2009 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

demichiel schreef op maandag 23 maart 2009 @ 16:22:
crisp in Tweakers.net staakt ondersteuning Internet Explorer 6

Deze reactie staat stond nu gemod als must-read, het kan een echt nuttige post zijn, maar zijn must-read's er niet voor interessante posts waar een duidelijke inzet uit blijkt om bvb. met zinnige argumenten o.i.d. te komen?

Inderdaad, die reactie is never-de-nooit-niet een +2.

Die 7x +2 zijn pure mismods. Lijkt trouwens wel vaker te gebeuren wanneer een crew-member iets post. Misschien iets voor de PowerMods om even alert op te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Dat Antitheus 88 in 'nieuws: Max Payne 3 verschijnt deze winter' een -1 is staat wel vast. Maar ik vroeg me af of dit soort dingen op -2 worden gezet of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Normaal gesproken gaan dat soort extreme fipo's (alleen 'eerst' of alleen een smiley) inderdaad op -2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat soort onzin gaat inderdaad de prullenbak in.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03:51
Er is ondertussen ook een reactie op gekomen, staat ook al op -1 :P Maar opzich issie op -1 bijna niet zichtbaar toch ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

-1 is eigenlijk wel goed genoeg, ware het niet dat -2 voor een flinke karma-aftrek zal zorgen, en natuurlijk vergezeld gaat van een mailtje (in de meeste gevallen). Het plaatsen van een -1 is over het algemeen niet iets wat je in de toekomst meeneemt, -2's wel.

Ach dat die reply erop voor normale gebruikers niet meer zichtbaar is, zal me eigenlijk een worst wezen. Hij is even nutteloos als de gebruiker waarop hij reageert. Hij mag zijn dat ie niet ook een -2 krijgt. ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Helemaal niet zichtbaar zelfs, of je moet de reacties in flat-modus bekijken ipv threaded. Tenminste de tweede reactie nu de eerste verborgen is, als je heb hebt over de eerste, die is inderdaad ook niet direct zichtbaar op -1, maar hij blijft daar bovenaan staan al is die dan ingeklapt en ook die eer gun je een fipo'er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Is deze geen +1 waard. Kixtart in 'nieuws: Chinese fabrikant introduceert telefoon met ingebouwd scheerapparaat' verwijzen naar een soortgelijk of beter produkt is toch behulpzaam? :P

edit:
Probeer in dat topic toch wat meer op +1 te krijgen ;) ,daar waar deze wat mij betreft ok naar toe mag
Arnoud Engelfriet in 'nieuws: Chinese fabrikant introduceert telefoon met ingebouwd scheerapparaat' geeft toch een informatieve link

als ik kijk om wat voor nieuws het gaat,vind ik dat er in veel gevallen wat te streng gemod word

[ Voor 48% gewijzigd door pcgek op 23-03-2009 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

pcgek schreef op maandag 23 maart 2009 @ 18:29:
Is deze geen +1 waard. Kixtart in 'nieuws: Chinese fabrikant introduceert telefoon met ingebouwd scheerapparaat' verwijzen naar een soortgelijk of beter produkt is toch behulpzaam? :P

edit:
Probeer in dat topic toch wat meer op +1 te krijgen ;) ,daar waar deze wat mij betreft ok naar toe mag
Arnoud Engelfriet in 'nieuws: Chinese fabrikant introduceert telefoon met ingebouwd scheerapparaat'
Dat zijn zeer goed geslaagde grappen die juist op dit soort overdreven functies van een mobiele telefoon doorgaan. 0 is daar toch wel genoeg voor hoewel ik me +1 wel kan voorstellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Pjerry schreef op zondag 22 maart 2009 @ 23:52:
Ik snap niet helemaal waarom je zo van wal steekt. DirkW is het niet met je eens en verwoord dat toch op een respectvolle manier. Dat kun jij toch ook doen. Overigens deel ik je mening volledig. Off-topic is -1, maar pertinente onwaarheden of implicaties IMHO ook. Wat er staat is iets als een rode auto is onveilig, want ik ken twee rode auto's die een ongeluk hebben veroorzaakt. ONZIN dus. en onzin mag van mij ook naar -1, ongeacht of dat wat met een mening te maken heeft. Hier kan iedereen zien dat het als een tang op een varken slaat en je argumentatie is m.i. meer dan correct.

Maar please, blijf beleefd tegen elkaar DirkW heeft niets tegen jou, niets tegen het feit dat je expert bent en niets tegen de poster, maar ook niets VOOR de poster. Hij geeft gewoon zijn eerlijke mening en kijk op de zaken. Alleen via discussie kunnen we toch verder komen. En soms blijven we het gewoon oneens.... so what?
Het was helemaal niet onbeschoft bedoeld hoor. Ik heb met dit soort zaken wel gauw het gevoel dat het vechten tegen de bierkaai is. En dat blijkt ook wel als ik het nu weer even vluchtig terug lees.

Eerst word ik onderuit gehaald als expert (hoe kan het dat een expert zo gaat modden, puur meningmodden), als ik daarop reageer en feitelijk in ga op mijn keuze van modereren wordt dat elke keer als mening geclassificeerd. Dit terwijl het geen mening is maar de post feitelijk onjuist is en ik met feiten onderbouw dat de post pure onzin is. Als het meningenverhaal niet meer opgaat, haal ik aan dat ik expert ben (en dat niet voor niets ben, overigens was ik niet diegene die over expert-status begon) waarop ik vervolgens weer onderuit gehaald wordt met de mededeling dat expert zijn toch niets voorstelt. Dat zou niet relevant zijn, terwijl mijn moderatie belachelijk zou zijn als expert-zijnde. Tenminste, zo begon de discussie.

Wat ik dan ook zou zeggen, ik heb geen gelijk. Ik hoef ook geen gelijk te hebben, maar neem ook niet alles klakkeloos voor lief. Ik doe niet aan meningmodden, en laat dat mij ook niet zeggen. Als iemand voor dief uitmaken, als hij nog nooit wat gestolen heeft. Maar goed, soms blijven we het inderdaad altijd oneens. En dat is ook goed. Maar het was op geen manier de bedoeling onbeschoft te zijn, en wilde zeker niemand persoonlijk aanvallen. Dat laatste werd ik echter wel, want ik ben slechts een meningmodder en slechts een expert. Ik heb mijn berichtje overigens nog eens gelezen (en nog eens), en misschien lees je de toon anders dan dat hij bedoeld wordt. Hij was op geen manier agressief of aanvallend bedoeld, wel scherp dat wel.

Sorry voor de ruis overigens. Maar ik wilde perse even reageren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

pcgek schreef op maandag 23 maart 2009 @ 18:29:

edit:
Arnoud Engelfriet in 'nieuws: Chinese fabrikant introduceert telefoon met ingebouwd scheerapparaat' geeft toch een informatieve link

als ik kijk om wat voor nieuws het gaat,vind ik dat er in veel gevallen wat te streng gemod word
Je hebt de links toch niet serieus genomen pcgek? Het zijn jokes, wel goede idd, moest er toch wel even om glimlachen, zeker omdat het in het begin nog niet helemaal duidelijk is, maar het wel kribbelt.....
Een nul lijkt mij genoeg.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Ach, zolang je dit er maar van onthoudt: een reactie die inhoudelijke onwaarheden bevat, hoe pertinent onwaar ze ook zijn, die hoort op 0 en daar hoort een reactie bij die uitlegt waarom het onjuist is. Alleen onwaarheden die zijn neergezet om te trollen, wat dit absoluut niet was, horen op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Jongens een onschuldig grapje (wat kun je hier anders verwachten) hoeft toch niet gelijk naar -1. Een nul voor bomberboy in 'nieuws: Chinese fabrikant introduceert telefoon met ingebouwd scheerapparaat' vind ik niet zo gek, bij dit toch wat vreemde artikel.

/edit
Deze Kixtart in 'nieuws: Chinese fabrikant introduceert telefoon met ingebouwd scheerapparaat' gaf ik aanvankelijk ook een +1. Maar na even doorgedacht te hebben is het eigenlijk - strikt genomen - 100% off-topic en dus een nul.

Deze TheGhost in 'nieuws: Chinese fabrikant introduceert telefoon met ingebouwd scheerapparaat' wordt wel op -1 gemod. Heb ik maar even teruggezet (voor zo lang het duurt) op nul.

[ Voor 48% gewijzigd door Pjerry op 23-03-2009 21:07 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Dirk schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:46:
[...]

Ach, zolang je dit er maar van onthoudt: een reactie die inhoudelijke onwaarheden bevat, hoe pertinent onwaar ze ook zijn, die hoort op 0 en daar hoort een reactie bij die uitlegt waarom het onjuist is. Alleen onwaarheden die zijn neergezet om te trollen, wat dit absoluut niet was, horen op -1.
En hier is gezien de FAQ geen speld tussen te krijgen. Mee eens of oneens. Dit was overigens ook duidelijk geweest zonder mij te beschuldigen of onderuit te halen op basis van status, maar daar kan jij niets aan doen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Pjerry schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:43:
[...]

Je hebt de links toch niet serieus genomen pcgek? Het zijn jokes, wel goede idd, moest er toch wel even om glimlachen, zeker omdat het in het begin nog niet helemaal duidelijk is, maar het wel kribbelt.....
Een nul lijkt mij genoeg.
Had al een sarcasme smiley geplaatst, zou niet weten wat anders moet met dit soort nieuws,dacht doe maar een beetje soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Pjerry schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:48:
Jongens een onschuldig grapje (wat kun je hier anders verwachten) hoeft toch niet gelijk naar -1. Een nul voor bomberboy in 'nieuws: Chinese fabrikant introduceert telefoon met ingebouwd scheerapparaat' vind ik niet zo gek, bij dit toch wat vreemde artikel.
Die heb ik wel een -1 gegeven, zijn al anderen geweest die hem voor waren.

edit:
Pjerry, Verwijderd in 'nieuws: Chinese fabrikant introduceert telefoon met ingebouwd scheerapparaat' en Jelle E in 'nieuws: Chinese fabrikant introduceert telefoon met ingebouwd scheerapparaat'

Tja, dan is de grap er al af. Maar in eerste instantie had ik hetzelfde als jij, heb voor het modereren ervan toch eerst de rest maar ff bekeken.

(deze 2 vond ik dan weer niet 'grappig' genoeg om daar een 0 aan te geven)

[ Voor 36% gewijzigd door pcgek op 23-03-2009 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

pcgek schreef op maandag 23 maart 2009 @ 21:07:
[...]

Die heb ik wel een -1 gegeven, zijn al anderen geweest die hem voor waren.
Heb ik gemist, heb je voorbeelden? Stel ik hem ook bij naar -1.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Sterker nog, die is zwaar op de man, een -1 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Volgens mij een dikke -1. Gewoon op de man gespeeld en erg flamerig.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Pjerry schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:48:
...
Deze best wel een lange tijd eerder geplaatst:
Jelle E in 'nieuws: Chinese fabrikant introduceert telefoon met ingebouwd scheerapparaat'

edit:
Ah, dat zegt pcgek ook al ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Ik stel de mijne bij naar -1, maar Jelle E staat ook op -1.....

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:15

hellknight

Medieval Nerd

Hardware Junk in 'Tweakers.net staakt ondersteuning Internet Explorer 6' - deze staat momenteel op 0,5, effectief +1 (12x 0, 12x 1). Voor mij is dit toch echt maar een 0 waard, daar het feitelijk gezien redelijk naieve onzin is wat hij verkondigd, zoals ACM is zijn reply (zie ook +2 topic) duidelijk maakt.

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

hellknight schreef op maandag 23 maart 2009 @ 23:39:
Hardware Junk in 'Tweakers.net staakt ondersteuning Internet Explorer 6' - deze staat momenteel op 0,5, effectief +1 (12x 0, 12x 1). Voor mij is dit toch echt maar een 0 waard, daar het feitelijk gezien redelijk naieve onzin is wat hij verkondigd, zoals ACM is zijn reply (zie ook +2 topic) duidelijk maakt.
Ja ik had deze al naar nul gebracht, maar was vergeten hem (althans zijn reactie) te posten.

Mooi hè, dat antwoord van ACM!

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Dat je iemand helpt met inloggen op t.net met behulp van een onbekende browser vind ik tot daar aan toe, maar wanneer het gaat over het inloggen op mijn.ing.nl ed gaat het me toch echt te ver offtopic. Het gaat dus om Bi-zonder in 'plan: Tweakers.net staakt ondersteuning Internet Explorer 6', ACM in 'plan: Tweakers.net staakt ondersteuning Internet Explorer 6', ACM in 'plan: Tweakers.net staakt ondersteuning Internet Explorer 6' en Bi-zonder in 'plan: Tweakers.net staakt ondersteuning Internet Explorer 6'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03:51
De behulpzame en dankbare reply's kunnen wat mij betreft prima op 0, alleen de eerste offtopic post afstraffen met een -1 lijkt me in dit geval meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Ik vind deze reactie eigenlijk te onschuldig voor een -1. Hij voegt verder totaal niets toe, net zoals elke andere reactie bij die poll. Maar zolang het geen flame oid is, mag ie van mij best op 0.

En met zo'n poll vraag je hier ook om, niet? :+

Trouwens, is deze reactie niet in strijd met de policy? 'Hack de telefoon van de getinte jongen, en delete zijn muziek'.

[ Voor 22% gewijzigd door Emile|IA op 24-03-2009 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Emile schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 07:34:
Ik vind deze reactie eigenlijk te onschuldig voor een -1. Hij voegt verder totaal niets toe, net zoals elke andere reactie bij die poll. Maar zolang het geen flame oid is, mag ie van mij best op 0.

Trouwens, is deze reactie niet in strijd met de policy? 'Hack de telefoon van de getinte jongen, en delete zijn muziek'.
Beide in het afvalputje wat mij betreft.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Emile schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 07:34:

Die tweede moet je ook wel in context zien: eerst heeft ie het over een meisje waarvan je dan het gesprek kan eindigen daarna heeft ie het over een ietwat-getinte-jongen waarvan je de irritante ringtones en hip-hop muziek kan deleten.Gezien het feit dat je vaak inderdaad de gekleurde jongeren naar hip-hop hoort luisteren op hun mobieltjes is dat dus niet eens zo'n gekke opmerking. Misschien wel twijfelachtig maar niet echt bezijden de waarheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Laatst online: 03-04-2015
Het kan inderdaad wel de waarheid zijn, maar het lijkt er nu op dat hij die ringtones wilt deleten omdat 'getinte jongens' altijd overlast geven in de trein oid. Tja, ook wel eens meegemaakt, maar blanke mensen kunnen net zo goed overlast geven in de trein.

Bij nader inzien de eerste reactie ook maar op -1 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ben ik nou gek, of is dit gewoon een enorme FiPo:

DennusB in 'nieuws: Sony lanceert nieuwe ontwikkel-PS3'

Totaal nietszeggende reactie imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k1n8fisher schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 08:16:
[...]

Die tweede moet je ook wel in context zien: eerst heeft ie het over een meisje waarvan je dan het gesprek kan eindigen daarna heeft ie het over een ietwat-getinte-jongen waarvan je de irritante ringtones en hip-hop muziek kan deleten.Gezien het feit dat je vaak inderdaad de gekleurde jongeren naar hip-hop hoort luisteren op hun mobieltjes is dat dus niet eens zo'n gekke opmerking. Misschien wel twijfelachtig maar niet echt bezijden de waarheid!
Wat mij betreft is dat inderdaad gewoon grapjes maken over de stereotypen. Dat hoeft niet gelijk weer in het racistische/discriminerende gedreven te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

PWM schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:43:
Ben ik nou gek, of is dit gewoon een enorme FiPo:

Totaal nietszeggende reactie imho
En binnen 1 minuut... absoluut fipo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Aubergine in 'nieuws: Sony lanceert nieuwe ontwikkel-PS3'
Een onschuldige 0 imho, geen -1 waar hij nu op staat. Wellicht denken de huidige modders dat het over de plaatsing van het artikel op t.net gaat, ipv daadwerkelijk de inhoud van het artikel?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Op 0 gezet en jouw reactie direct maar een +1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
SYQ in 'nieuws: Telfort maakt 'oud' 20Mb-abonnement duurder vanwege inflatie' brengt een punt naar voren, al is het wellicht wat agressief, hoeft deze imho niet op -1 te staan, toch? 0 lijkt me beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Regeneration schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 14:33:
SYQ in 'nieuws: Telfort maakt 'oud' 20Mb-abonnement duurder vanwege inflatie' brengt een punt naar voren, al is het wellicht wat agressief, hoeft deze imho niet op -1 te staan, toch? 0 lijkt me beter.
Ben ik met je eens. Hij raakt nl. wel heel erg de kern.......
Kan nog wel wat schopjes omhoog gebruiken.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Dirk schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 13:24:
Op 0 gezet en jouw reactie direct maar een +1 gegeven.
Heb ik ook gedaan. Die +2's kan ik overigens nauwelijks begrijpen; mooie reactie, maar geen +2.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Scheefklik :+
Al zou ik het ook niet zo erg vinden mocht ik het niet meer gezien hebben.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Regeneration schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 14:33:
Staat nu (na mijn mod) op 17x 0 en 20x -1. Graag nog wat hulp??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Deze Badtothebone in 'productreview: Creative Zen Vision:M 60GB (USB 2.0) review door pye' reactie vind ik absoluut geen +1 waard. Een nul is mooi, ondanks zijn link. De reactie mist (naast de link) toch ook wel wat opbouwende kritiek....

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTransporter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:40
ik ben pas net bezig met modden, maar ik vind het wel een leuke bezigheid. Weet niet of ik dit in het juiste topic post maar:

Valt het meerdere van jullie op dat in het bericht over "Amerikaanse wetenschappers claimen doorbraak koude kernfusie" in verhouding met andere berichten op de FP meer reacties worden beoordeelt met +1. Ik ben hier beetje beetje huiverig met het geven van een +1 aangezien meerdere mensen dezelfde extra dingen toevoegen aan het artikel verdienen die allemaal +1 dan?

Verder lijkt het in mijn ogen ook alsof mensen daar eerder +1 geven omdat het misschien een moeilijker onderwerp is dan normale computer gerelateerde onderwerpen op de FP en dat een toevoeging dan al sneller waardevoller lijkt.

nogmaals weet niet of dit het juiste topic is om daar een (mini)discussie over te starten

[ Voor 2% gewijzigd door TheTransporter op 24-03-2009 14:51 . Reden: kleine toevoeging om duidelijker te maken wat ik bedoel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Deze jbdeiman in 'productreview: Creative Zen Vision:M 60GB (USB 2.0) review door pye' vind ik wat moeilijker, maar ik heb er toch een nul van gemaakt. Wat vinden jullie hiervan?

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTransporter
k1n8fisher schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 14:48:
[...]

Staat nu (na mijn mod) op 17x 0 en 20x -1. Graag nog wat hulp??
heb ook 0 gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

TheTransporter schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 14:49:
ik ben pas net bezig met modden, maar ik vind het wel een leuke bezigheid. Weet niet of ik dit in het juiste topic post maar:

Valt het meerdere van jullie op dat in het bericht over "Amerikaanse wetenschappers claimen doorbraak koude kernfusie" in verhouding met andere berichten op de FP meer reacties worden beoordeelt met +1. Ik ben hier beetje beetje huiverig met het geven van een +1 aangezien meerdere mensen dezelfde extra dingen toevoegen aan het artikel verdienen die allemaal +1 dan?

Verder lijkt het in mijn ogen ook alsof mensen daar eerder +1 geven omdat het misschien een moeilijker onderwerp is dan normale computer gerelateerde onderwerpen op de FP en dat een toevoeging dan al sneller waardevoller lijkt.

nogmaals weet niet of dit het juiste topic is om daar een (mini)discussie over te starten
Goede forum, het is alleen handig als je met een link (nieuws: Amerikaanse wetenschappers claimen doorbraak koude kernfusie) werkt.

Moet het nog even lezen, maar de aantallen vind ik niet schrikbarend:
6x -1 ; 30 x nul, 13 x +1 en 1x +2,
maar ik zal eens even gaan kijken.....

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
TheTransporter schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 14:49:

Ik denk dat het artikel weinig uitgesproken meningen oproept, waardoor er sneller een waardevolle toevoeging / discussie ontstaat. Voor mijn gevoel, maar heb ze alleen even gescanned, niet gelezen, staat er niet echt iets onterecht op +1.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTransporter
Het lijkt nu inderdaad wel mee te vallen maar het verschil was groter, nou vond ik ook niet echt dat er onterechte +1 worden gegeven maar het viel me op en ik twijfelde al of ik het hier moest posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Misschien dat deze al is langs gekomen maar ik vroeg me echt af waarom er zo veel -1's zijn uitgedeeld?
Want ik kan zo snel niet echt ontdekken waarvoor een -1 terecht zou zijn, misschien dat jullie je licht op de zaak kunnen laten schijnen want ik kan ook iets over het hoofd zien in deze post

[ Voor 10% gewijzigd door pino85 op 24-03-2009 15:10 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Die is inderdaad al langs gekomen. Het is, in mijn ogen, een behoorlijk nutteloze first post. Daarom heeft hij zo vaak -1 gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ah okee was al langs gekomen ik heb niet alle pagina's door gelezen vanaf post 480 ofzo( waar ik was gebleven) my bad.

Ik zie voldoende mensen reppen na zijn post over hoe geweldig het wel niet is dat sony dit doet en dat men nu nog beter games kan gaan ontwikkelen ( makkelijker/effeicienter etc) oftewel dat het dus mogelijk kan zijn nog meer kracht uit de ps3 te halen dan wat we nu hebben gezien , omdat het nu erg moeilijk is te ontwikkelen voor die console.
Dat is denk ik een bekend gegeven.

Zie er weinig verkeerds in, als ik dat hele topic doorlees, en met bovenstaande redenering die ik heb gegeven begrijp ik ook wat hij bedoelt en heeft hij er gelijk in dat het kan gaan bijdragen om nog meer uit de ps3 te halen dat wat men er nu uit heeft gekregen( veel game makers hebben er erg veel moeite mee de kracht van de ps3 te benutten)
Maar hij had het wel wat beter kunnen omschrijven dan deze zin daar ben ik het mee eens, maar voor mij is het niet voldoende om meteen de -1 knop te gebruiken maar ook daar verdelen als je de modding bekijkt de meningen over.
Moet ik ook rekening houden met eerste posts in een nieuwsbericht want dat wist ik niet
Wat een vak he :9

Edit:

Iemand heeft er net een +2 aan uit gedeeld.. dat is dan ook weer extreme vorm van mismodding denk ik zo

[ Voor 53% gewijzigd door pino85 op 24-03-2009 15:53 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Je hoeft alleen rekening te houden met first posts als het een post is die (duidelijk) alleen bedoelt is om bovenaan te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb deze op -1 gezet:

Makaveli09 in 'nieuws: EU bereikt akkoord over lagere bel-, sms- en datatarieven'

De toon (6 uitroeptekens) en de diefstalclaim verdienen meer onderbouwing, het riekt naar een fipo. Iemand heeft hem ook nog eens een +1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Dat ziet er inderdaad uit als een fipo. -1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

PWM schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 16:31:
Ik heb deze op -1 gezet:

Makaveli09 in 'nieuws: EU bereikt akkoord over lagere bel-, sms- en datatarieven'

De toon (6 uitroeptekens) en de diefstalclaim verdienen meer onderbouwing, het riekt naar een fipo. Iemand heeft hem ook nog eens een +1 gegeven.
Idd, vind het ook een -1. Die +1 is modmisbruik.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTransporter
PWM schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 16:31:
Ik heb deze op -1 gezet:

Ik heb ook -1 gegeven. Vind het ook duidelijke first post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

arne schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 16:13:
Je hoeft alleen rekening te houden met first posts als het een post is die (duidelijk) alleen bedoelt is om bovenaan te staan
ah ok, bedankt voor de uitleg Arne
En de +2, degene die dat gaf mag hoop ik gewoon de verkeerde knop gebruikt hebben

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Nutteloze afz..kreactie, en nog iets, -1 dus watercoolertje in 'nieuws: Nieuwe iPhone krijgt mogelijk videocamera en 1,2GHz-processor'
Is deze door het op de persoon spelen en het woordgebruik nog wel een +1 waard?
ppl in 'nieuws: Nieuwe iPhone krijgt mogelijk videocamera en 1,2GHz-processor'
Deze is van dezelfde tijd als andere reacties die idem zijn dus is hier een 0 op zijn plaats
quelake in 'nieuws: Nieuwe iPhone krijgt mogelijk videocamera en 1,2GHz-processor'
Deze lijkt me dan weer offtopic nutteloos/overbodig -1 vistu in 'nieuws: Nieuwe iPhone krijgt mogelijk videocamera en 1,2GHz-processor'
Idem packman in 'nieuws: Nieuwe iPhone krijgt mogelijk videocamera en 1,2GHz-processor'

Dat is dan wat ik ze waard vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 23:24
Over het algemeen eens, pcgek, maar met één ding niet:
Op de persoon ben ik het niet mee eens. Hij valt de mening van de persoon aan, niet de persoon zelf. En wat sterk taalgebruik vind ik nog geen reden om een 0 te geven. Over het algemeen vind ik het een goede, genuanceerde reactie. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

De laatste zin maakt het af, duidelijke -1.
Op de man spelen vind ik wel meevallen, maar hij kletst wat in het rond, herhaald argumenten, ik vind hem geen +1 waard.
Deze is van dezelfde tijd als andere reacties die idem zijn dus is hier een 0 op zijn plaats
quelake in 'nieuws: Nieuwe iPhone krijgt mogelijk videocamera en 1,2GHz-processor'
Fixed.
Als tegenargument op de parent vind ik ze nog wel meevallen, gewoon nullen uitgedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Een -1 lijkt mij de enige juiste score. Moet nog wel een paar zetjes hebben.
Dat zie ik niet zo. Wel vind ik de reactie te weinig inhoud hebben voor een +1. Pjerry geeft er een nul aan.
Eens
Deze beide op nul gehouden. Vind ze voor een -01 niet off-topic genoeg en ze ook niet totaal nutteloos /overbodig. Ze mogen wat mij beterft op zo'n manier best even hun mening zeggen.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Dirk schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 23:38:

maar hij kletst wat in het rond, herhaald argumenten,
Soms ben ik net wat teveel met hetgene bezig wat me tegenstaat in een reactie waardoor ik het 'andere' net mis. Hij is inderdaad op zich al niet sterk genoeg.
Als tegenargument op de parent vind ik ze nog wel meevallen, gewoon nullen uitgedeeld.
Dit zijn dan weer van die 'ik heb' reacties waar ik helemaal niks in zie,blijkbaar ben ik daar (vaker)te streng mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Los zijn ze ook niet echt wat waard, maar zo als reactie op een ander kan het nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTransporter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom wordt mijn
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft en NASA zetten nieuwe afbeeldingen planeten online'
post meteen weggehakt.

Of Microsoft nou samen met Playboy een fotoarchief ontsluit of samen met NASA is toch van vergelijkbare nieuwswaarde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Misschien omdat je met je reply de boel niet serieus neemt en daarmee de nieuwswaarde omlaag haalt. Users lezen de titel, de tekst en dan vervolgens een ongerelateerde reply. Dat is -1.
Tenzij je er een grap mee bedoelt maar grappen zijn niet noodzakelijkerwijs aanvullend.
Microsoft had toch net al al een hoop sterren on line gezet ?!
http://www.playboyarchive.com//]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Hij stond op -2, maar was volgens mij een foutje van Cloud, want het is ook weer door hem teruggedraaid.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Je post is totaal niet relevant tov het artikel, en lijkt meer op een (mislukte) poging om grappig te zijn. Ook een -1 van mij :). De relatie van jouw link met MS is bovendien ook niet direct duidelijk. Ze gebruiken toevallig Silverlight, that's it.

[ Voor 31% gewijzigd door .oisyn op 25-03-2009 16:41 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delerium schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:36:
Misschien omdat je met je reply de boel niet serieus neemt en daarmee de nieuwswaarde omlaag haalt. Users lezen de titel, de tekst en dan vervolgens een ongerelateerde reply. Dat is -1.
Tenzij je er een grap mee bedoelt maar grappen zijn niet noodzakelijkerwijs aanvullend.
[...]
Het is alleen ongerealteerd als je absoluut geen ICT nieuws volger bent
http://www.nu.nl/internet...-oude-nummers-online.html
Het gaat allebei over een met behulp van MS ontsloten fotoarchief en bij allebei is ook Silverlight betrokken

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2009 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:33:
Waarom wordt mijn
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft en NASA zetten nieuwe afbeeldingen planeten online'
post meteen weggehakt.

Of Microsoft nou samen met Playboy een fotoarchief ontsluit of samen met NASA is toch van vergelijkbare nieuwswaarde ?
Je bent wel heel snel met je melding, maar blijkbaar vinden heel veel mensen het -1. Misschien dat het komt omdat het toch wel behoorlijk off-topic is en als grap worden dit soort grappen op T.Net niet gewaardeerd. 2 redenen, lijkt mij genoeg voor -1.
Als je het serieus bedoelde, moet je het op een andere manier brengen, want nu neemt niemand het serieus.

/edit
Jeh, wat een boel reacties ineens. Zijn we wakker geworden bij T.Net 8) .

[ Voor 5% gewijzigd door Pjerry op 25-03-2009 16:43 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:38:
Je post is totaal niet relevant tov het artikel
Dat zegt dan meer over hoe je ICT volgt.
Het ontsluiten van het Playboy archief is juist het meest gerelateerde nieuwsitem aan dit artikel van de laatste weken.
Het gaat allebei om het ontsluiten van een fotoarchief, allebei met betrokkenheid van Microsoft en allebei met betrokkenheid van Silverlight technologie.
Is dit nou een ICT site of een preutse bible belt site.

Zelfs nu.nl bracht het als frontpage ICT nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:39:
[...]

Het is alleen ongerealteerd als je absoluut geen ICT nieuws volger bent
http://www.nu.nl/internet...-oude-nummers-online.html
Het gaat allebei over een met behulp van MS ontsloten fotoarchief en bij allebei is ook Silverlight betrokken
Kom op zeg. Het nieuwsartikel gaat over een webapplicatie gemaakt door Microsoft met wat materiaal van Nasa. Playboy heeft een eigen applicatie gebruikmakend van Silverlight (dat gegeven is totaal oninteressant kwa nieuwswaarde verder, ze hadden net zo goed Flash kunnen gebruiken)
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:43:
Dat zegt dan meer over hoe je ICT volgt.
Nou nee, het zegt meer over jouw vermogen van het leggen van niet bestaande associaties. Leg me nog eens uit, wat heeft Microsoft te maken met de playboy site? Heel veel developers van applicaties gebruiken Visual Studio, een product van Microsoft. Moet er elke keer bij vermeld worden dat Microsoft daaraan "meegewerkt" heeft dan? Natuurlijk niet. De playboy archive site is gemaakt door een bedrijf genaamd Kosa, heeft dus compleet niets de maken met Microsoft.

Het feit dat het nu.nl artikel verder nog zo lang doorlult over MS' Silverlight is omdat de gemiddelde nu.nl lezer niet eens weet wat het is.

[ Voor 38% gewijzigd door .oisyn op 25-03-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:45:

Nou nee, het zegt meer over jouw vermogen van het leggen van niet bestaande associaties. Leg me nog eens uit, wat heeft Microsoft te maken met de playboy site?
Microsoft sponsort Playboy om hun archief on line te zetten met Silverlight.
Dat is pure silverlight promotie
En nu hebben we binnen een week ook een NASA fotoarchief met een webapplicatie in Silverlight.
Nog meer silverligth promotie

En jij ziet het verband niet ?
Hoe Microsoft het marktaandeel van Silverlight probeert te verhogen door het aanbieden van Populaire content in silverlight ?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.