Ah okee was al langs gekomen ik heb niet alle pagina's door gelezen vanaf post 480 ofzo( waar ik was gebleven) my bad.
Ik zie voldoende mensen reppen na zijn post over hoe geweldig het wel niet is dat sony dit doet en dat men nu nog beter games kan gaan ontwikkelen ( makkelijker/effeicienter etc) oftewel dat het dus mogelijk kan zijn nog meer kracht uit de ps3 te halen dan wat we nu hebben gezien , omdat het nu erg moeilijk is te ontwikkelen voor die console.
Dat is denk ik een bekend gegeven.
Zie er weinig verkeerds in, als ik dat hele topic doorlees, en met bovenstaande redenering die ik heb gegeven begrijp ik ook wat hij bedoelt en heeft hij er gelijk in dat het kan gaan bijdragen om nog meer uit de ps3 te halen dat wat men er nu uit heeft gekregen( veel game makers hebben er erg veel moeite mee de kracht van de ps3 te benutten)
Maar hij had het wel wat beter kunnen omschrijven dan deze zin daar ben ik het mee eens, maar voor mij is het niet voldoende om meteen de -1 knop te gebruiken maar ook daar verdelen als je de modding bekijkt de meningen over.
Moet ik ook rekening houden met eerste posts in een nieuwsbericht want dat wist ik niet
Wat een vak he
Edit:
Iemand heeft er net een +2 aan uit gedeeld.. dat is dan ook weer extreme vorm van mismodding denk ik zo
[
Voor 53% gewijzigd door
pino85 op 24-03-2009 15:53
]