Ik denk ook dat het de frustratie is van het zoeken naar goede servers en op welke wijze dit gaat.Bor de Wollef schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 10:17:
Hoe gaat het met het aantal L4D spelers online? Ik hoor om mij heen meer en meer mensen die stoppen omdat het geheel toch best saai word zonder nieuwe content. Ik zou verwachten dat het aantal spelers dan ook behoorlijk terug zal lopen. Zijn hier ergens betrouwbare stats van te zien oid?
Ik moet eerlijk zeggen dat op public de pot vaak niet leuk is door 2 redenen. 1 is het niveau inderdaad. Mensen weigeren samen te werken of denken serieus dat het de 100 meter sprint is. Maar de 2e reden is dat elke public minstens 1 persoon heeft die via chat of voice constant loopt te schelden en slechte aanwijzingen loopt te geven omdat hij zo moe wordt van al die n00bs.
Ik heb liever een potje met n00bs die hun best doen dan een potje met pro's die constant op alles en iedereen lopen te zeiken. Het liefste speel ik een potje met pro's die ook nog lief doen
Ik heb liever een potje met n00bs die hun best doen dan een potje met pro's die constant op alles en iedereen lopen te zeiken. Het liefste speel ik een potje met pro's die ook nog lief doen
Op de officiële content van Valve is het nog even wachten, maar je kan je ondertussen wel alvast vermaken metBor de Wollef schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 10:17:
Hoe gaat het met het aantal L4D spelers online? Ik hoor om mij heen meer en meer mensen die stoppen omdat het geheel toch best saai word zonder nieuwe content. Ik zou verwachten dat het aantal spelers dan ook behoorlijk terug zal lopen. Zijn hier ergens betrouwbare stats van te zien oid?
custom maps en campaigns.
te downloaden op
www.l4dmods.com
www.l4dmaps.com
www.l4dmapdb.com
Have Fun
edit: zal deze sites ook in de OP erbij zetten
[ Voor 4% gewijzigd door Toet3r op 04-04-2009 11:11 ]
Anoniem: 264799
Steam servers wederom niet beschikbaar 
Het werkt nu wel, steam komt weer online
Update#2:a en nu mis ik al mun achievments weer
[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 264799 op 04-04-2009 11:03 . Reden: update ]
komen vanzelf weer terugAnoniem: 264799 schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 10:58:
Steam servers wederom niet beschikbaar
Anoniem: 251423
Interessante Steam error, denk niet dat het aan Steam ligt deze keer:
Steam.exe (main exception): Win32 StructuredException at 0042458F: Attempt to access a page that was not present, and the system was unable to load the page. For example, this exception might occur if a network connection is lost while running a program over the network.
Ik kreeg deze error al toen ik de pc opstarte, wanneer Steam normaal ook opstart. Nu dus niet.
Steam.exe (main exception): Win32 StructuredException at 0042458F: Attempt to access a page that was not present, and the system was unable to load the page. For example, this exception might occur if a network connection is lost while running a program over the network.
Ik kreeg deze error al toen ik de pc opstarte, wanneer Steam normaal ook opstart. Nu dus niet.
Ter info: Steam-friends en community liggen down.
Inderdaad, word er een beetje moe van 
Geen manier om alsnog online te spelen? Ik neem aan de niet alle 3th party servers ook meteen down zijn?
Geen manier om alsnog online te spelen? Ik neem aan de niet alle 3th party servers ook meteen down zijn?
Denk dat het niet 100% werkt met de steamgroupservers.
Nadat je een game hebt gejoined, verdwijnen er een paar servers van je (main) community.
Na een paar minuten verschijnen ze weer, maar toch...
Die van mij staan er iig in, dus iedereen die bij de GoT L4D community zit moet ze nu kunnen zien, voor de rest:
Ook ik ben weer getroffen door de Achievement bug.
Ik had alles behalve 2, kreeg ik een paar dagen geleden de "Big Drag" achievement.
Niet zo'n ramp, maar nu blijkt dat "What are you trying to prove" weer op 0 staat
Even kijken of ik de zin krijg om No Mercy op expert uit te spelen... Dead Toll is vele malen leuker, maar die hoef ik maar een keer uit te spelen.
Nadat je een game hebt gejoined, verdwijnen er een paar servers van je (main) community.
Die van mij staan er iig in, dus iedereen die bij de GoT L4D community zit moet ze nu kunnen zien, voor de rest:
code:
1
2
| kKaltUu's server #1 (88.159.77.211:27015) kKaltUu's server #2 (88.159.77.211:27016) |
Ik had alles behalve 2, kreeg ik een paar dagen geleden de "Big Drag" achievement.
Niet zo'n ramp, maar nu blijkt dat "What are you trying to prove" weer op 0 staat

Even kijken of ik de zin krijg om No Mercy op expert uit te spelen... Dead Toll is vele malen leuker, maar die hoef ik maar een keer uit te spelen.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
De maat is nu toch echt volkKaltUu schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 22:10:
Denk dat het niet 100% werkt met de steamgroupservers.
code:
1 2 kKaltUu's server #1 (88.159.77.211:27015) kKaltUu's server #2 (88.159.77.211:27016)
Niet zo'n ramp, maar nu blijkt dat "What are you trying to prove" weer op 0 staat![]()
Dus ik hardstikke blij dat ik nu expert op 3/4 heb staan. Sluit ik het spel af, om er zeker van te zijn dat ook alles echt ''gesaved'' wordt, ligt opeens steam er uit, ik herstart L4D nog geen 2 minuten later staat weer de status op 1/4

Zo kan ik nog wel duizend keer proberen om die ***** achievement te halen net als de 53.xxx kills die je moet halen waar ik van bijna 20k weer naar 17.5k ben gegaan. En bedankt
Oftwel ga ik de komende tijd gewoon geen expert meer spelen omdat er toch niets wordt opgeslagen

Winners never cheat, Cheaters never win
Man, doe rustig. Achievements hebben helemaal geen effect op de gameplay van Left 4 Dead. Het zijn alleen wat nietszeggende cijfers.Descriptor schreef op zondag 05 april 2009 @ 01:04:
(...)
heb ik vanavond eindelijk weer de status van ''what are you trying to prove'' van 1/4 naar 3/4 weten te krijgen door achter elkaar met de zelfde 4 man death toll en daarna gelijk dead air in 1x te halen op expert.
Dus ik hardstikke blij dat ik nu expert op 3/4 heb staan. Sluit ik het spel af, om er zeker van te zijn dat ook alles echt ''gesaved'' wordt, ligt opeens steam er uit, ik herstart L4D nog geen 2 minuten later staat weer de status op 1/4![]()
![]()
Zo kan ik nog wel duizend keer proberen om die ***** achievement te halen net als de 53.xxx kills die je moet halen waar ik van bijna 20k weer naar 17.5k ben gegaan. En bedankt
Al vindt je het echt zo belangrijk en je hebt echt het gevoel dat je ze gehaald zou moeten hebben: op internet zijn er zat tools welke de Steam API gebruiken om achievements aan of uit te zetten. Je krijgt geen gezeur met VAC, want het wordt niet tijdens het spelen gebruikt.
Veel mensen gebruiken zo'n tool om achiements te halen voor TF2 zodat ze sneller aan hun unlocks komen. De zwaarste straf ooit die erop was gegeven was op de mensen waarbij de snelheid waarmee ze alle achievements haalden opviel. Ze mochten een week lang geen gebruik maken van hun unlocks, maar mochten daarna alles houden. Het is geen 'cheaten' (je krijgt geen voordeel tegenover je tegenstander omdat de unlocks in TF2 gebalanceerd zijn), eerder 'modden'. De juiste tools werken voor alle spellen op Steam. De tool waarvan ik getest heb of het werkt heet Steam Achievement Manager.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Maar toch is het vreemd dat door één of andere fout je achievements gereset kunnen worden. Je zou denken dat als het aan je steam account gekoppeld kan worden dat het wel goed zit. Ik vind het eerlijk gezegd ook ruk en dan vooral omdat het een probleem is wat al sinds het begin speelt. Kunnen ze daar nou echt niets aan doen?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dat krijg je er nou van als je zonder mij achievements gaat proberen te halenDescriptor schreef op zondag 05 april 2009 @ 01:04:
[...]
De maat is nu toch echt volNu had ik al dead air bijna gehaald (vast gezeten achter een hoop met koffers waarna een tank kwam en bij blood harvest waar ik in het voertuig dood ging door een hunter) heb ik vanavond eindelijk weer de status van ''what are you trying to prove'' van 1/4 naar 3/4 weten te krijgen door achter elkaar met de zelfde 4 man death toll en daarna gelijk dead air in 1x te halen op expert.
Dus ik hardstikke blij dat ik nu expert op 3/4 heb staan. Sluit ik het spel af, om er zeker van te zijn dat ook alles echt ''gesaved'' wordt, ligt opeens steam er uit, ik herstart L4D nog geen 2 minuten later staat weer de status op 1/4![]()
![]()
Zo kan ik nog wel duizend keer proberen om die ***** achievement te halen net als de 53.xxx kills die je moet halen waar ik van bijna 20k weer naar 17.5k ben gegaan. En bedankt![]()
Oftwel ga ik de komende tijd gewoon geen expert meer spelen omdat er toch niets wordt opgeslagen![]()
En blijkbaar als je de achievement al hebt raak je hem in dit geval soms nog kwijt ook!, te belachelijk gewoon want de achievement problemen gaan al een paar maanden al zo, en met TF2 heb ik zelf nog nooit problemen gehad.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Het is inderdaad moeilijk soms om een goed potje L4D te vinden op public servers, maar met vrienden is het meestal wel leuk. Ik ken verder ook niemand in het echte leven die het speelt, maar voeg wat goede spelers toe die je in het spel tegenkomt en na een tijdje heb je wel een paar man die af en toe een potje willen spelen. Als die vervolgens ook weer hun vrienden uitnodigen heb je nog wel vrij snel een server vol spelers bij elkaar
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Het gaat mij op de eerste plaats natuurlijk om de fun en de gameplay natuurlijk. Maar bepaalde achievements zorgen er natuurlijk voor dat je het spel nog blijft spelen ook al heb je het al meerdere malen uitgespeeld.The Zep Man schreef op zondag 05 april 2009 @ 08:30:
[...]
Man, doe rustig. Achievements hebben helemaal geen effect op de gameplay van Left 4 Dead. Het zijn alleen wat nietszeggende cijfers.
Al vindt je het echt zo belangrijk en je hebt echt het gevoel dat je ze gehaald zou moeten hebben: op internet zijn er zat tools welke de Steam API gebruiken om achievements aan of uit te zetten. Je krijgt geen gezeur met VAC, want het wordt niet tijdens het spelen gebruikt.
Veel mensen gebruiken zo'n tool om achiements te halen voor TF2 zodat ze sneller aan hun unlocks komen. De zwaarste straf ooit die erop was gegeven was op de mensen waarbij de snelheid waarmee ze alle achievements haalden opviel. Ze mochten een week lang geen gebruik maken van hun unlocks, maar mochten daarna alles houden. Het is geen 'cheaten' (je krijgt geen voordeel tegenover je tegenstander omdat de unlocks in TF2 gebalanceerd zijn), eerder 'modden'. De juiste tools werken voor alle spellen op Steam. De tool waarvan ik getest heb of het werkt heet Steam Achievement Manager.
Maar gewoon het idee dat je bepaalde dingen behaald hebt, en het voor de 4de keer weer niet opgeslagen wordt , waardoor je weer opnieuw moet beginnen is gewoon in dit geval zeer frustrerend.
En ik haal ze ook liever op de legale manier maar als het steeds weer gereset wordt dan ga ik denk ik maar eens opzoek naar zo'n programma'tje.

En wat troonstaal ook al zegt, dit probleem doet zich al voor sinds de release van het spel. Dus het lijkt mij dat ze nu wel tijd genoeg hebben gehad om het op te lossen?
Volgens mij is SAM nog nooit getoetst aan de wet, waar dan ook. Claimen of het legaal of illegaal zou alleen een jurist met diepe kennis over de materie kunnen. En zelfs dan nog is er geen zekerheid totdat er jurisprudentie is geschept.Descriptor schreef op zondag 05 april 2009 @ 15:29:
[...]
En ik haal ze ook liever op de legale manier maar als het steeds weer gereset wordt dan ga ik denk ik maar eens opzoek naar zo'n programma'tje.
Of het mag van Valve of niet, dat is een andere zaak.
Net met een paar andere GoTters wat custom maps op m'n server gespeeld.
Zeer te spreken over Heaven Can wait, Death Aboard en Death Knell.
Belooft veel goeds voor als de SDK uitkomt, misschien dat we wat mooie maps te happen krijgen.
Over SAM, kom op zeg, het zijn achievements.
Deze mijlpalen zijn een teken voor jezelf waar je semi-trots op kan zijn.
Beetje zelfde verhaal als alle quests in MMO's in één keer halen zonder ze te doen.
Belooft veel goeds voor als de SDK uitkomt, misschien dat we wat mooie maps te happen krijgen.
Beetje zelfde verhaal als alle quests in MMO's in één keer halen zonder ze te doen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
SAM is ook meer voor als je al gehaalde achievements kwijt bent en je ze niet vanzelf terug krijgt wat soms wel gebeurd. Ik gebruik het zelf niet om achievements te unlocken die ik nog niet heb gehaald.
Meh, heb Left 4 Dead nu ook. Waanzinnig veel zombies killen is dat zeg
Zou leuk zijn om eens met Tweakers te spelen, maar ik moet eerst nog wat wennen.
no mercy 1? dat is wel een route naar het einde, alleen is ie langer als de route gewoon rechts, dus lijkt me niet handig als je die gebruiktChillosophy schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:36:
Na het lezen van een topic op de Steam forums kwam ik er eindelijk achter dat er bij NM1 een route linksaf is om bij het einde te komenIk kan niet geloven dat me dat nooit is opgevallen
Kan een van de GoTters ook een 8 player campaign hosten? Zoals hier vermeld.
ElementriX schreef op zondag 05 april 2009 @ 21:47:
Kan een van de GoTters ook een 8 player campaign hosten? Zoals hier vermeld.
Na het lezen van dit wil ik nog even wachten, SDK en extra content komen er ook zo aan.Currently you can't play with 12 survivors as human players. If you are gonna play with 12 survivors, the most human players you will be able to get is 3.
We're (www.l4dmods.com) working on a plugin that works with Sourcemod. This plugin will allow 6 players to play coop together. When the 6 player plugin has been successfully tested, he will go up to 8 players. When that has been tested and working properly, 10 players and then finally 12 players.
Maar als je een mooie uitleg kan vinden over hoe het moet dan ben ik niet de beroerdste.
Ok, misschien kom ik een beetje laat met deze opmerking, heel veel mensen snappen niet dat je met de hunting rifle nog verder kan inzoomen door twee keer heel snel achter elkaar de zoom knop in te drukken.

ge-wel-dig, beste smoker actie ooit
[ Voor 6% gewijzigd door kKaltUu op 06-04-2009 00:21 ]
Zaten erg mooie custom campaigns in. Vooral Heaven can wait is een erg mooie lange campaign. En dan waren het alleen nog maar de eerste 2 maps, dat beloofd nog wat straks met de SDK.kKaltUu schreef op zondag 05 april 2009 @ 19:27:
Net met een paar andere GoTters wat custom maps op m'n server gespeeld.
Je gaat me niet vertellen dat je speelt met die graph en alle onzin rechtsonderin

Soms kan ik geen friends adden van current games en komen deze ook niet onder recent games te staan. Alsof de server niet gelogd wordt, kinda vervelend.
De meeste mensen deugen!
Xp+ sp3UberTweaker schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 09:06:
[...]
Dit betekent dat de L4D server niet kan luisteren op de door jouw opgegeven poort (indien niet opgegeven in startupline is het 27015)
Het kan dus zijn dat:
Er een firewall iets blokkeert ( aan je router hoef je in dit geval nog niet aan te komen, aangezien deze server op je LAN IP luistert).
Er een andere server op die poort draait. L4D Server gebruikt tcp en udp 27015. Om dit de controleren kan je start > uitvoeren > netstat (alleen voor windows)
Welke windows gebruik je eigenlijk?
Eddie
Edit: In je startupline kan ook een verkeerde ip staan (gebruik niet je publieke IP maar je LAN IP
Firewall staat uit en Netstat geeft aan dat de poort niet gebruikt wordt. Uiteraard heb ik ook portmappings gemaakt (hele range van 27000 t/m 27030 gebruikt)
Dit zijn de gebruikte paramaters:
-console -game left4dead -maxplayers 4 -autoupdate +map l4d_hospital01_apartment +ip 83.81.xxx.xxx -port 27015 +exec server1.cfg -nohltv +sv_lan 0 (andere poorten ook geprobeerd ; probleem blijft)
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
En gebruik nu eens je LAN IP adres ipv je Pub adres.ChojinZ schreef op maandag 06 april 2009 @ 09:24:
Dit zijn de gebruikte paramaters:
-console -game left4dead -maxplayers 4 -autoupdate +map l4d_hospital01_apartment +ip 83.81.xxx.xxx -port 27015 +exec server1.cfg -nohltv +sv_lan 0 (andere poorten ook geprobeerd ; probleem blijft)
Wil ik best proberen, maar daar hoort toch je externe ip te staan? (begin nu aan mezelf te twijfelenmhoogendam schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:16:
[...]
En gebruik nu eens je LAN IP adres ipv je Pub adres.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
niet mee eens
Hier moet echt je externe IP te staan.mhoogendam schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:16:
[...]
En gebruik nu eens je LAN IP adres ipv je Pub adres.
Ik heb ook een leuke bug; als ik mijn server draai (gaat prima trouwens) en er is een map wissel, dan crast de server (in spel krijg je dan; retrying connection to server).
iemand een idee ?
Daar moet het IP staan dat je gebruikt op jouw PC.ChojinZ schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:26:
[...]
Wil ik best proberen, maar daar hoort toch je externe ip te staan? (begin nu aan mezelf te twijfelen)
Als je dit thuis host moet het lokale lan IP hier staan, en via port forwarding moet je dit open zetten naar buiten toe.
Het externe IP staat vrijwel nooit op jouw PC indien je meer dan 1 PC aansluit / een lokaal routertje gebruikt.
Wellicht dat je hier wat aan hebt:SileX schreef op maandag 06 april 2009 @ 12:53:
[...]
Hier moet echt je externe IP te staan.
Ik heb ook een leuke bug; als ik mijn server draai (gaat prima trouwens) en er is een map wissel, dan crast de server (in spel krijg je dan; retrying connection to server).
iemand een idee ?
http://www.left4dead411.c...ic=10971&page=0#msg254512
bij het start commando hoort je interne IP te staan, gaat naar het 1e DHCP wat je server vind, van daaruit wordt het geforward.ChojinZ schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:26:
[...]
Wil ik best proberen, maar daar hoort toch je externe ip te staan? (begin nu aan mezelf te twijfelen)
Als je in hetzelfde netwerk zit, kan je ook alleen connecten door je interne IP in connect te gooien.
M'n servert staat op 192.168.2.113:27015 als niemand hierin zit MOET ik dit IP gebruiken, als iemand erin zit, moet ik het IP die m'n ISP heeft gegeven gebruiken, en kan ik het NAT IP niet gebruiken.
Marx, face it, het was bruut
Helder. Ga het straks meteen proberen.kKaltUu schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:00:
[...]
bij het start commando hoort je interne IP te staan, gaat naar het 1e DHCP wat je server vind, van daaruit wordt het geforward.
Als je in hetzelfde netwerk zit, kan je ook alleen connecten door je interne IP in connect te gooien.
M'n servert staat op 192.168.2.113:27015 als niemand hierin zit MOET ik dit IP gebruiken, als iemand erin zit, moet ik het IP die m'n ISP heeft gegeven gebruiken, en kan ik het NAT IP niet gebruiken.
Marx, face it, het was bruut
Maar onduidelijk is het wel. In diverse tutorials wordt toch gesproken over het externe IP. Ik heb ook naar een aantal voorbeelden gekeken van parameter settings en daar zag ik ook geen interne adressen staan..
Daarnaast geeft Silex een paar post's hierboven ook aan dat het een extern IP moet zijn. Hoe zit dat dan?
@Silex: Host jij bij een bedrijf? Gebruik je geen router? vertel! Ben wel nieuwsgierig!
Je moet changelevel <mapnaam zonder .bsp> ipv map <mapnaam>SileX schreef op maandag 06 april 2009 @ 12:53:
[...]
iemand een idee ?
Gr Eddie
Volgens mij is het idee van dat start command dat je kan aangeven op welk IP van de PC de server moet gaan luisteren... Dit is dus vooral van belang als de PC op meerdere netwerken is aangesloten (bijvoorbeeld omdat het ook gebruikt wordt als router). In dat geval moet je het "externe" IP aangeven waar de andere mensen op moeten connecten.
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Staat niet iets raars in ofzo.. maar toch zal ik het checken thuis.ChojinZ schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:00:
[...]
Wellicht dat je hier wat aan hebt:
http://www.left4dead411.c...ic=10971&page=0#msg254512
Ik gebruik dat al maanden zo en werkt prima.ChojinZ schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:13:
[...]
Helder. Ga het straks meteen proberen.
Maar onduidelijk is het wel. In diverse tutorials wordt toch gesproken over het externe IP. Ik heb ook naar een voorbeelden gekeken van parameter settings en daar zag ik ook geen interne adresse staan..
Daarnaast geeft Silex een paar post's hierboven ook aan dat het een extern IP moet zijn. Hoe zit dat dan?
@Silex: Host jij bij een bedrijf? Gebruik je geen router? vertel! Ben wel nieuwsgierig!
Ik draai de server thuis via mijn 20m/1m verbinding via een Linksys wag160. De server draait in DMZ en zelf draai ik een firewall op de server.
Zoals ik al zei, draai ik het al maanden zo, alleen wel met een search key. Alleen heb ik last van het verwisselen van maps, zeker afgelopen weekend een aantal keer last van gehad.
Het is als de server gewoon zelf van level wisselt na het behalen van de saferoom.UberTweaker schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:16:
[...]
Je moet changelevel <mapnaam zonder .bsp> ipv map <mapnaam>
Gr Eddie
Maar werkt dit commando wel? of crasht ie dan ook?SileX schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:18:
[...]
Het is als de server gewoon zelf van level wisselt na het behalen van de saferoom.
Als hij dan ook crasht is misschien je gameroot niet goed aangegeven
Misschien even met start > uitvoeren > cmd
cd <gamemap> (hiermee geef je de gameroot aan)
srcds <startupline>
Mijn ervaring is dat dit bij sommige games zulke problemen kunnen oplossen
Als dit niet werkt zou je even verder moeten zoeken.
[ Voor 13% gewijzigd door UberTweaker op 06-04-2009 13:32 ]
Zou ik even moeten proberen.UberTweaker schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:30:
[...]
Maar werkt dit commando wel? of crasht ie dan ook?
Als hij dan ook crasht is misschien je gameroot niet goed aangegeven
Misschien even met start > uitvoeren > cmd
cd <gamemap> (hiermee geef je de gameroot aan)
srcds <startupline>
De gameroot is goed aangegeven aangezien de installatie niet erg oud is en dat ik steeds een volledige reinstall via HLDSupdatetool doe.
Kijk eens welke foutmeldingen je server en client in console uitspugen, kom je behoorlijk ver meeSileX schreef op maandag 06 april 2009 @ 12:53:
[...]
Hier moet echt je externe IP te staan.
iemand een idee ?
En voor de zekerheid, vraag eens aan iemand anders die buiten je netwerk zit om even een mapje te doen, en dan een mapwissel (om te kijken of hij dan ook eruit gegooid is).
Nadat een paar mensen gevraagd hebben om een aparte Versus en Campaign server te regelen, heb ik die maar opgezet.
L4D Campaign #1 (bestond al)
80.247.160.140:27015
L4D Versus #1 (nieuw)
80.247.160.143:27015
Op verzoek heb ik ze ook beide in de GoT steamgroup (577306) gestopt.
Veel plezier ermee gasten!
PS: Omdat de L4D servers bij ons als broodjes over de toonbank gaan heb ik uit nieuwsgierigheid ook maar eens de game aangeschaft
L4D Versus #1 (nieuw)
PS: Omdat de L4D servers bij ons als broodjes over de toonbank gaan heb ik uit nieuwsgierigheid ook maar eens de game aangeschaft
Mooi Eddie dat je nu ook eindelijk L4D heb, ik zou zeggen welkom bij de left 4 dead clubUberTweaker schreef op maandag 06 april 2009 @ 18:05:
Nadat een paar mensen gevraagd hebben om een aparte Versus en Campaign server te regelen, heb ik die maar opgezet.
L4D Versus #1 (nieuw)
Trouwens de andere 2 servers heb je ook al bij de groups neer gezet? Campaign #2 en Versus #2 ?
[ Voor 6% gewijzigd door Descriptor op 06-04-2009 20:23 ]
inmiddels heb ik het server ip uit de startup gehaald. Nu eens kijken of mensen goed gaan connecten.
Wellicht dat mensen willen proberen? 80.101.146.144 - sv_search_key got
Wellicht dat mensen willen proberen? 80.101.146.144 - sv_search_key got
[ Voor 7% gewijzigd door SileX op 06-04-2009 21:05 ]
Voor degene die 2 games op 1 server hosten, in het geval van 2 configs, hoe pakken jullie de 2e config aan?
ik zweng hem aan met ./"bekende meuk" +exec server2.cfg
Alleen deze pakt netjes de server.cfg ipv de server2.cfg
Zeer irritant omdat ze nu beiden hetzelfde heten.
SileX, je server draait lekker, geen probleem.
Denk dat je wel even bij Game Tracker je server wilt registreren, kan je zien hoeveel publiek je trekt.
Denk dat je wel even bij Game Tracker je server wilt registreren, kan je zien hoeveel publiek je trekt.
Thanks - ik zag je connecten, en ook rcon proberenkKaltUu schreef op maandag 06 april 2009 @ 21:14:
Ik draai alleen in het weekend met een key, dus hij staat niet open voor publiek.
Zo speel ik ook hoor (danwel met alleen de tekst en zonder die graph), ik vind het fijn (ben het in CS 1.6 ook gewend) om snel je FPS en ping te zien.Cassius schreef op maandag 06 april 2009 @ 08:54:
[...]
Je gaat me niet vertellen dat je speelt met die graph en alle onzin rechtsonderin? Wat moet dat enorm afleiden, laat staan dat het nogal wegneemt van je zichtveld en reactie vermogen.
Edit\ Oh en het is natuurlijk gewoon ubercool als je het aan hebt staan
[ Voor 7% gewijzigd door Maks op 06-04-2009 21:23 ]
Leuk om te horen dat er een aantal mensen goede servers van de grond proberen te krijgen.
Dat waardeer ik, en denk vele Gotters met mij.
Dat waardeer ik, en denk vele Gotters met mij.
Doe mij maar FrapsMaks schreef op maandag 06 april 2009 @ 21:22:
[...]
Zo speel ik ook hoor (danwel met alleen de tekst en zonder die graph), ik vind het fijn (ben het in CS 1.6 ook gewend) om snel je FPS en ping te zien.
Edit\ Oh en het is natuurlijk gewoon ubercool als je het aan hebt staan
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dat is idd een mooi plekje om tank te zijnEnfer schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 23:30:
Vandaag best lekkere tank beurt gehad
[afbeelding]
No-mercy, en dan het eerste level, waar je uit het huis komt en dan de straat op komt rennen. Stonden 2 autos die ik maar netjes op alle 4 de survivors heb geparkeerd

Mijn best practice is dat elke game een eigen gamedir heeft.kKaltUu schreef op maandag 06 april 2009 @ 21:14:
Voor degene die 2 games op 1 server hosten, in het geval van 2 configs, hoe pakken jullie de 2e config aan?
Dus gewoon de map van je L4D server kopieren op een andere plek, zodat je er 2 heb.
Gr Eddie
Staan je configs wel in de juiste map dan? Hebben hier 7 L4D servers op 1 bak draaien met allen alleen een eigen config.kKaltUu schreef op maandag 06 april 2009 @ 21:14:
Ze staan in de cfg map.mhoogendam schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 07:33:
[...]
Staan je configs wel in de juiste map dan? Hebben hier 7 L4D servers op 1 bak draaien met allen alleen een eigen config.
M'n 2e server spuugt geen errors uit als ik deze aangooi.
En +exec server2.cfg is naar mijn inziens dat deze config wordt gebruikt voor de server.
De 7 servers van jou, draaien die allemaal via dezelfde folder? of heb je net als eerder in de thread aangehaald alles in verschillende dirs?
En, als je het niet erg vind, kan je ook de specs posten van de bak waar je dat op host?
We hebben 7 configs in 1 folder staan, welke kan ik op me werk nu niet zien.kKaltUu schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:21:
[...]
Ze staan in de cfg map.
M'n 2e server spuugt geen errors uit als ik deze aangooi.
En +exec server2.cfg is naar mijn inziens dat deze config wordt gebruikt voor de server.
De 7 servers van jou, draaien die allemaal via dezelfde folder? of heb je net als eerder in de thread aangehaald alles in verschillende dirs?
Het spel is verder maar 1x geinstalleerd.
Wat gebeurt er als je je 2de game start en via de console intypt: exec server2.cfg
Specs IBM xServer 335:En, als je het niet erg vind, kan je ook de specs posten van de bak waar je dat op host?
* 2 x Intel XEON 2,8 GHz
* 73,4 GB ULTRA320 SCSI
* 2 x 1GB ECC Reg geheugen
* ATI Rage XL PCI(8 of 16MB)
* 2x 1000MB/s netwerkverbinding
Verder draaien hier ook nog wat cod4 en cod5 servers op.

Machine draait prima, nog nooit last van serverlag gehad.
[ Voor 16% gewijzigd door mhoogendam op 07-04-2009 10:56 ]
Oh de bokkerijders, grappige cod1 herrineringen textstukje met (ze smijten een granaat op m'n donder!) was een intro van jullie als ik het goed heb.mhoogendam schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:52:
[...]
We hebben 7 configs in 1 folder staan, welke kan ik op me werk nu niet zien.
Het spel is verder maar 1x geinstalleerd.
Wat gebeurt er als je je 2de game start en via de console intypt: exec server2.cfg
[...]
Specs IBM xServer 335:
* 2 x Intel XEON 2,8 GHz
* 73,4 GB ULTRA320 SCSI
* 2 x 1GB ECC Reg geheugen
* ATI Rage XL PCI(8 of 16MB)
* 2x 1000MB/s netwerkverbinding
Verder draaien hier ook nog wat cod4 en cod5 servers op.
[afbeelding]
Machine draait prima, nog nooit last van serverlag gehad.
server2.cfg wordt gewoon exect, als ik wat random commands in de cfg gooi geeft hij ook mooi weer dat deze niet bestaan "Unknown command sv_unlag".
Denk dat het handiger is om 2 verschillende dirs aan te maken, makkelijkste oplossing.
offtopic:
* 73,4 GB ULTRA320 SCSI
Bah, ik zoek daar nog brackets voor, ik host l4d op een eServer 255 met maar 1x 36GB erin
* 73,4 GB ULTRA320 SCSI
Bah, ik zoek daar nog brackets voor, ik host l4d op een eServer 255 met maar 1x 36GB erin
kKaltUu schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 15:29:
[...]
offtopic:
* 73,4 GB ULTRA320 SCSI
offtopic:
De duitse ebay hebben wij onze 2de bracket vandaan.
De duitse ebay hebben wij onze 2de bracket vandaan.
ik heb de laatste tijd nogal last van tanks die zich verslapen ofzo in campaign mode
nu 4 keer gehad waarbij een tank bovenop de survivors spawned, geen gesnuif gestamp of wat dan ook, hij spawned echt vol op een survivor waarna die direct de eerste klap vangt
iemand dit ook al is gehad? want het is echt fukking irritant, tanks die zomaar uit de lucht komen vallen
btw ook al 2 keer gehad dat een tank vast in een wc hokje zat en uit zichzelf dood gaat....
nu 4 keer gehad waarbij een tank bovenop de survivors spawned, geen gesnuif gestamp of wat dan ook, hij spawned echt vol op een survivor waarna die direct de eerste klap vangt
iemand dit ook al is gehad? want het is echt fukking irritant, tanks die zomaar uit de lucht komen vallen
btw ook al 2 keer gehad dat een tank vast in een wc hokje zat en uit zichzelf dood gaat....
1 of andere eikel heeft m'n steam account gejat verdomme, weet iemand hoe lang het duurt voordat Steam reageert op je vraag om je account terug te geven?
Mij ook eens overkomen, fotootje sturen van je cdkey en je hebt een nieuwe. Maar dat gaat niet als je online gekocht hebt.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Online enkel als niet bij steam, als je via steam gekocht hebt kan je paypal receipt of cc gegevens ofzo gebruiken geloof ik.T!m0n schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:53:
Mij ook eens overkomen, fotootje sturen van je cdkey en je hebt een nieuwe. Maar dat gaat niet als je online gekocht hebt.
Denk dat als je een andere game onder je steam account hebt je ook via dat je account terug kan krijgen via zelfde manier.
En hoe zou dat toch komen? Accounts zijn niet zomaar te 'jatten'.Christiano007 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:47:
1 of andere eikel heeft m'n steam account gejat verdomme, weet iemand hoe lang het duurt voordat Steam reageert op je vraag om je account terug te geven?

Let volgende keer beter op je spullen en op je credentials.
Tja, die tanks moeten nagenoeg 24/7 werken. Af en toe moeten die ook wel eens een "grote boodschap" doen, en net dan komt daar een stelletje survivors aanDalyxia schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:38:
Gezien zijn lichaam denk ik dat ie zichzelf vergast trouwens
Waarschijnlijk een virus op een andere schijf die ik heb waar ik alleen steam op heb staan om even te kijken wie er online is.The Zep Man schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 23:58:
[...]
En hoe zou dat toch komen? Accounts zijn niet zomaar te 'jatten'.
Accounts zijn erg gewild, exploits via browsers om loggers te plaatsen bijvoorbeeld is niet ongewoon. In sommige gevallen kan je het mensen niet direct kwalijk nemen dat inloggegevens verloren gegaan.The Zep Man schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 23:58:
[...]
binnen 4 dagen ongeveer, verander met enige regelmaat je wachtwoord eensChristiano007 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:47:
Asus Zenbook i7 256gb
Christiano007 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 00:05:
[...]
Waarschijnlijk een virus op een andere schijf die ik heb waar ik alleen steam op heb staan om even te kijken wie er online is.
Ik hoor alleen maar "ik heb geen controle over mijn eigen apparatuur en inloggegevens, waar ik wel van beiden de verantwoording draag".psychodude schreef op woensdag 08 april 2009 @ 00:09:
[...]
Accounts zijn erg gewild, exploits via browsers om loggers te plaatsen bijvoorbeeld is niet ongewoon. In sommige gevallen kan je het mensen niet direct kwalijk nemen dat inloggegevens verloren gegaan.
Mijn opmerking blijft staan:
Qua dat gaat Valve te zacht om met klanten die hun credentials niet goed kunnen beheren. Het zou goed zijn om per geval administratiekosten (een bedrag van $/€ 100, ongeveer) te verrekenen. Ten eerste kost het Valve ook tijd en geld, ten tweede is dat meteen een motivator om de volgende keer beter de boel op orde te hebben.The Zep Man schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 23:58:
[...]
[ Voor 13% gewijzigd door The Zep Man op 08-04-2009 10:45 ]
The Zep Man schreef op woensdag 08 april 2009 @ 10:37:
Qua dat gaat Valve te zacht om met klanten die hun credentials niet goed kunnen beheren. Het zou goed zijn om per geval administratiekosten (een bedrag van $/€ 100, ongeveer) te verrekenen. Ten eerste kost het Valve ook tijd en geld, ten tweede is dat meteen een motivator om de volgende keer beter de boel op orde te hebben.
Als jij een laptop koopt en na 5 dagen valt het beeldscherm eraf, kan de fabrikant toch ook geen 100 euro rekenen om het te repareren? Een beeldscherm valt er immers niet zomaar af.
Ik heb geen hekel aan mensen die hun account kwijtraken. Dat anderen hun zaken niet op orde hebben is niet mijn probleem. Wel wijs ik mensen erop dat ze het probleem eerst bij hunzelf moeten zoeken (=beveiliging verbeteren) voordat men bij derde partijen die er eigenlijk niets mee te maken hadden (het is jouw gebruikersnaam en wachtwoord, niet die van Valve) gaan zeuren. Anders wordt het account de volgende keer zo weer 'gejat'.LUH-3417 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 11:27:
Waarom heb je een hekel aan mensen die hun account kwijtraken?
Nu vergelijk je een fysiek product met een niet-fysiek product waar je een licentie op heb (waar in de licentie overigens ook staat dat je je gebruikersnaam en wachtwoord goed moet veilig stellen). Ook vergelijk je het kapot gaan van een product met diefstal van een product. In beiden gevallen is dat geen vergelijking.Killzone schreef op woensdag 08 april 2009 @ 13:13:
[...]
. Dit hoort wel bij de service van steam, vergeet dat niet. Je koopt een game op steam omdat het makkelijker is dan in de winkel, en soms goedkoper. Steam bied deze service aan en zorgt daarbij ook gelijk dat alles goed gaat.
Als jij een laptop koopt en na 5 dagen valt het beeldscherm eraf, kan de fabrikant toch ook geen 100 euro rekenen om het te repareren? Een beeldscherm valt er immers niet zomaar af.
[ Voor 11% gewijzigd door The Zep Man op 08-04-2009 14:42 ]
Wel klote voor je, maar zoals mischien al gezegd is moet je bij een steam account net zo goed oppassen als bij internet bankieren.Christiano007 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 00:05:
[...]
Waarschijnlijk een virus op een andere schijf die ik heb waar ik alleen steam op heb staan om even te kijken wie er online is.
Ik heb daarnet even gekeken bij m'n friendslist maar daar ben je ook al uit. Het herkenbare ajax logo is nu verdwenen uit m'n lijst en zelfs bij de [GoT] community's ben je verdwenen.
Maar als Persoon A , Persoon B uit z'n friendslist verwijderd. Gaat deze dan blijkbaar ook gelijk bij persoon B uit z'n lijst?
Ja, en gelukkig werk jij niet voor customer service van valve en ik mag toch zeker hopen bij geen enkele customer service. Als Valve gewoon te weinig doet om echt bescherming te bieden is dit niet iets wat je op de gebruiker moet verrekenen. Exploits binnen veel gebruikte software als browsers zijn een goudmijn om data binnen te halen, zo zijn meerdere malen wow key loggers verspreid via browser exploits, flash exploits, etc.The Zep Man schreef op woensdag 08 april 2009 @ 10:37:
[...]
[...]
Ik hoor alleen maar "ik heb geen controle over mijn eigen apparatuur en inloggegevens, waar ik wel van beiden de verantwoording draag".
Mijn opmerking blijft staan:
[...]
Qua dat gaat Valve te zacht om met klanten die hun credentials niet goed kunnen beheren. Het zou goed zijn om per geval administratiekosten (een bedrag van $/€ 100, ongeveer) te verrekenen. Ten eerste kost het Valve ook tijd en geld, ten tweede is dat meteen een motivator om de volgende keer beter de boel op orde te hebben.
Blizzard heeft extra beveiliging toegevoegd dmv hun random number generator welk ze binnenkort ook buiten wow aan gaan bieden, IDEAL maakt gebruikt van TAN codes naast reguliere inloggegevens en Steam... tsja, steam houdt het voorlopig bij het oude.
Maar laat me raden, je bent 1 van die figuren welk nu zal gaan krijsen dat iedereen maar linux moet draaien want daar gebeurd dat niet?
De account hijacks discussie begint wel erg offtopic te raken.
Hoe vervelend ook, zoals al is gezegd is het enige wat je in zo'n geval kan doen is contact opnemen met Valve.
kunnen we het nu dan weer over left 4 dead hebben
Hoe vervelend ook, zoals al is gezegd is het enige wat je in zo'n geval kan doen is contact opnemen met Valve.
Omdat jouw computer onveilig is, is het de schuld van Valve dat jouw account gehijacked wordt?psychodude schreef op woensdag 08 april 2009 @ 16:22:
[...]
Ja, en gelukkig werk jij niet voor customer service van valve en ik mag toch zeker hopen bij geen enkele customer service. Als Valve gewoon te weinig doet om echt bescherming te bieden is dit niet iets wat je op de gebruiker moet verrekenen. Exploits binnen veel gebruikte software als browsers zijn een goudmijn om data binnen te halen, zo zijn meerdere malen wow key loggers verspreid via browser exploits, flash exploits, etc.
Dus de maker van een spel moet er maar op toezien dat een computer van een gebruiker veilig is? Dat ze daadwerkelijk extra beveiliging inbouwen is juist omdat ze veel met domme gebruikers te maken hebben.Blizzard heeft extra beveiliging toegevoegd dmv hun random number generator welk ze binnenkort ook buiten wow aan gaan bieden,
Blaat niet. TAN codes worden alleen gebruikt door de Postbank. Sommige andere banken, zoals de Rabobank, gebruiken een calculator. Het eerste gaat uit van OTP (op zich veilig, maar is wel een extra administratiepost) en het tweede gaat uit van een klok + authenticatieproces hierop gebaseerd.IDEAL maakt gebruikt van TAN codes naast reguliere inloggegevens
En dat systeem werkt perfect, mits je maar geen domme gebruikers binnen je dienst toe laat. Anders moet je extra voorzieningen/procedures treffen (welke Valve overigens ook heeft).en Steam... tsja, steam houdt het voorlopig bij het oude.
Niets helpt tegen domme gebruikers, ook Linux niet. Waarom je dat ter discussie brengt en (ongefundeerde) aannames doet mag je wel eens uitleggen.Maar laat me raden, je bent 1 van die figuren welk nu zal gaan krijsen dat iedereen maar linux moet draaien want daar gebeurd dat niet?
Wat me opvalt zijn de vele gepikeerde reacties op dit onderwerp. Volgens mij voelen een aantal personen zich aangesproken.
Het begon al met de vraag van Christiano2007 over hoe lang de account recovery procedure van Steam duurt, wat al niet in dit topic thuis hoort. Niet dat dit mijn of andere posts goedpraat.maaarten schreef op woensdag 08 april 2009 @ 17:50:
De account hijacks discussie begint wel erg offtopic te raken.
Nee, ik voel me niet aangesproken. Ik vind het alleen flauw dat je iemand die zijn account kwijt is nog even natrapt door te zeggen dat het zijn eigen schuld is en dat hij een sukkel is die eigenlijk dik moet betalen om zijn account terug te krijgen. Komt niet echt vriendelijk over.
Over L4D, ik speelde pas met een aantal mensen op een server die allemaal Hunter-games draaide... tikkertje, 'voetje-van-de-vloer' en meer van dat moois. Was echt heel grappig.
Over L4D, ik speelde pas met een aantal mensen op een server die allemaal Hunter-games draaide... tikkertje, 'voetje-van-de-vloer' en meer van dat moois. Was echt heel grappig.
En dat is ook flauw en zonder meer kennis van de genomen voorzorgsmaatregel zegt het nog totaal niets ook.LUH-3417 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 18:24:
Nee, ik voel me niet aangesproken. Ik vind het alleen flauw dat je iemand die zijn account kwijt is nog even natrapt door te zeggen dat het zijn eigen schuld is en dat hij een sukkel is die eigenlijk dik moet betalen om zijn account terug te krijgen.
Maar goed, genoeg offtopic.
Is er al een meer exacte releasedate bekend voor de nieuwe content? Ik speel echt totaal niet meer omdat het spel nu steeds hetzelfde is.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
21 of 23 april ofzo, weet niet precies meer maar ergens binnen de 20-24 april range iig.Bor de Wollef schreef op woensdag 08 april 2009 @ 18:46:
[...]
Is er al een meer exacte releasedate bekend voor de nieuwe content? Ik speel echt totaal niet meer omdat het spel nu steeds hetzelfde is.
Ik vraag me wel eens af of andere mensen ook het idee hebben dat wanneer je als Louis speelt je een veel grotere kans hebt om dood te gaan als met andere characters. Dat je meer Friendly Fire te verduren krijgt als Francis begrijp ik wel, hij valt toch iets minder op als de anderen door die donkere kleuren.
Maarja, laatste maar eens wat custom levels ook gedownload. Het is en blijft jammer dat er maar 4 campains zijn, en dat het spel niet eens echt voorbereid is op custom levels en je via de console deze moet laden.
Maarja, laatste maar eens wat custom levels ook gedownload. Het is en blijft jammer dat er maar 4 campains zijn, en dat het spel niet eens echt voorbereid is op custom levels en je via de console deze moet laden.
Oh ja, in versus hoor je wel vaker dat ze eerst express op louis gaan. Omdat dat het clice is , de neger gaat het eerst dood. En de hot chick als laatste natuurlijk.
Maar speel nogsteeds graag louis hoor ^^, schiet ze wel van me af.
Nou, het was gewoon Co-op deze keer. Toch heb ik het gevoel dat de AI voor Louis gaat.Bigbadkip schreef op donderdag 09 april 2009 @ 10:04:
Oh ja, in versus hoor je wel vaker dat ze eerst express op louis gaan. Omdat dat het clice is , de neger gaat het eerst dood. En de hot chick als laatste natuurlijk.
Ik zat een beetje te knutselen, maar toen ik helaas een server restartte, kwam er dit voorbij:
Denk dat het wel leuk word om hiermee te spelen, ik weet natuurlijk dat er mensen zijn die dit aan de praat hebben gekregen (split screen en 6~8 survivors).
Game supporting (2) split screen players maxplayers set to 14
Denk dat het wel leuk word om hiermee te spelen, ik weet natuurlijk dat er mensen zijn die dit aan de praat hebben gekregen (split screen en 6~8 survivors).
Ik pak degene waarvan het "tactisch verantwoord" is om te pakken, niet omdat deze irritant "PILLS HERE" kan roepenBigbadkip schreef op donderdag 09 april 2009 @ 10:04:
Anoniem: 264799
Gisteren heb ik voor het eerst Dead Air Versus gespeeld.
Ik klikte gewoon op versus, find a game in progress.
Ik helemaal blij natuurlijk, denkend dat de DLC uit was..
Was blijkbaar een mod, de infected hebben dan geen ladders bv, maar toch heel erg leuk om te spelen.
Vooral de enorm hoge gebouwen en vele hoekjes geven de infected meer dan genoeg om chaos te scheppen;
25 damage pounces aan de lopende band, survivors waren constant boomered, en de eenlingen werden meteen gepakt door de smoker.
Het mooiste vond ik nog dat de (DA-versus-onervaren-) survivors bleven roepen;
' WTF!', 'wat was dat?!', ' wat gebeurd er?!' wat de hell!!' hahaha geweldige game dit
Ze waren totaal overdonderd omdat ze o.a de hunters niet konden zien aankomen (veel te hoog gewoon) en dus ook niet gewaarschuwd werden door de hunterscream, ik hoop dat ze de hoge gebouwen erin houden
Ik klikte gewoon op versus, find a game in progress.
Ik helemaal blij natuurlijk, denkend dat de DLC uit was..
Was blijkbaar een mod, de infected hebben dan geen ladders bv, maar toch heel erg leuk om te spelen.
Vooral de enorm hoge gebouwen en vele hoekjes geven de infected meer dan genoeg om chaos te scheppen;
25 damage pounces aan de lopende band, survivors waren constant boomered, en de eenlingen werden meteen gepakt door de smoker.
Het mooiste vond ik nog dat de (DA-versus-onervaren-) survivors bleven roepen;
' WTF!', 'wat was dat?!', ' wat gebeurd er?!' wat de hell!!' hahaha geweldige game dit
Ze waren totaal overdonderd omdat ze o.a de hunters niet konden zien aankomen (veel te hoog gewoon) en dus ook niet gewaarschuwd werden door de hunterscream, ik hoop dat ze de hoge gebouwen erin houden
Maatje van me zweert dat alle hunters voor t lekkere kontje van Zoey gaan....tenminste als hij Zoey isBigbadkip schreef op donderdag 09 april 2009 @ 10:04:
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Hunters niet alleen hoor! Ook de witches schijnen stapel voor Zoey te lopen...Deadeye878 schreef op donderdag 09 april 2009 @ 12:34:
[...]
Maatje van me zweert dat alle hunters voor t lekkere kontje van Zoey gaan....tenminste als hij Zoey is
E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W
Als ik Smoker ben gooi ik ook het liefste mijn tong om Zoey heenDeadeye878 schreef op donderdag 09 april 2009 @ 12:34:
[...]
Maatje van me zweert dat alle hunters voor t lekkere kontje van Zoey gaan....tenminste als hij Zoey is
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
En louis, bill en francis daar maar van genieten ;-).Bardirella schreef op donderdag 09 april 2009 @ 16:33:
[...]
Hunters niet alleen hoor! Ook de witches schijnen stapel voor Zoey te lopen...Ga maar eens kijken in voorgaande delen...
OK, om hem nog maar eens te posten.Bardirella schreef op donderdag 09 april 2009 @ 16:33:
[...]
Hunters niet alleen hoor! Ook de witches schijnen stapel voor Zoey te lopen...Ga maar eens kijken in voorgaande delen...

Pffff, twee keer mogen herstarten omdat er telkens één iemand uit de party het leuk vond om zijn teammates neer te knallen. TK = lame
in het verhaal komt wel sterk naar voren dat Louis en Zoey closer zijn dan de rest.psychodude schreef op donderdag 09 april 2009 @ 20:52:
[...]
En louis, bill en francis daar maar van genieten ;-).
Maar tenzij ik een paar dingen van Bill en Francis niet weet, denk ik dat ze blij zijn dat ze zo'n jong ding bij zich hebben ipv een ouwe oma.quote: Louis" Zoey! My plans! MY PLANS!!"
[ Voor 7% gewijzigd door kKaltUu op 10-04-2009 01:08 ]
Hij schreeuwt "my plans", niet "our plans". Dat hij plannen heeft/had met Zoey, houdt niet in dat dat ook andersom is/was.kKaltUu schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 01:07:
[...]
in het verhaal komt wel sterk naar voren dat Louis en Zoey closer zijn dan de rest.
Zoey is een beetje de nieuwe Lara Croft geworden?
Nah, Zoey is veels te "menselijk" daarvoor.TroonStaal schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 10:13:
Zoey is een beetje de nieuwe Lara Croft geworden?
De "Lara Croft-next door" danZanielGa schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 10:38:
[...]
Nah, Zoey is veels te "menselijk" daarvoor.
Voor de mensen die een key hebben gekocht die niet van de shop van Steam komt en je mocht een keer je account ge-hijacked hebben... dan ben je gewoon de lul. Steam wil niet je account terug zetten ben ik achter gekomen. De keys zijn wel legaal, maar worden illegaal verkocht werd mij via de mail verteld door een support gozer. Beetje jammer maargoed. Probeer nu bij G2Play een nieuwe key te claimen...zie wel of het gaat lukken.
Nieuwe steam ID is Chr1st1aan007
Maarten en ik hadden vanmiddag nog je oude accound gevonden. Blijkbaar is deze ''geclaimd'' door een duitser.Christiano007 schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 23:47:
Voor de mensen die een key hebben gekocht die niet van de shop van Steam komt en je mocht een keer je account ge-hijacked hebben... dan ben je gewoon de lul. Steam wil niet je account terug zetten ben ik achter gekomen. De keys zijn wel legaal, maar worden illegaal verkocht werd mij via de mail verteld door een support gozer. Beetje jammer maargoed. Probeer nu bij G2Play een nieuwe key te claimen...zie wel of het gaat lukken.
Die vervolgens de afgelopen 2 weken nog niet gespeeld heeft en maar 1 vriend heeft

Keb je weer bij de lijst gezet, je moet alleen nog even een steam id aanmaken en we kunnen dan weer zsm l4d'en. In iedgeval hopelijk voordat de download content uit is.
Goede deal.Descriptor schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 23:55:
[...]
Maarten en ik hadden vanmiddag nog je oude accound gevonden. Blijkbaar is deze ''geclaimd'' door een duitser.
Die vervolgens de afgelopen 2 weken nog niet gespeeld heeft en maar 1 vriend heeft![]()
Keb je weer bij de lijst gezet, je moet alleen nog even een steam id aanmaken en we kunnen dan weer zsm l4d'en. In iedgeval hopelijk voordat de download content uit is.
verkoop steam games tegen verlies..
jat even later de hele steam account.
verkoop de steam account door.
winst
Waar slaat deze reactie nou weer op...alsof die shops er wat mee te maken hebben.RocketKoen schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 01:05:
[...]
Goede deal.
verkoop steam games tegen verlies..
jat even later de hele steam account.
verkoop de steam account door.
winst
G2Play is gewoon prima, niets mis mee.
Daarnaast moet je zorgvuldig met je accountgegevens omgaan, dan kan er niets gebeuren.
[ Voor 39% gewijzigd door Inuyasha op 11-04-2009 19:25 ]
Anoniem: 190625
Damn dit is de eerste keer dat ik met een game niet uit de voeten kan zonder het nog gespeeld te hebben...
De retail game cd installeert Steam en vervolgens zit ik opgescheept met steam op mijn computer maar geen Left4dead
Ik ben blijkbaar teveel Gamespy en ook EA servers gewend ?
De retail game cd installeert Steam en vervolgens zit ik opgescheept met steam op mijn computer maar geen Left4dead

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 190625 op 11-04-2009 20:42 ]
Steam van inet downloaden, opstarten, dvd erin doen en Steam herkent automatisch de files.Anoniem: 190625 schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 20:37:
Damn dit is de eerste keer dat ik met een game niet uit de voeten kan zonder het nog gespeeld te hebben...
Dit topic is gesloten.