[Multi] Left 4 Dead - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 42.144 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:54
Waarom heb ik deze game pas sinds vandaag? 8)7 Wat is dit een top spel zeg, verslavend ook. Hmm toch maar live gold aanschaffen om als ik de single player uit heb, online verder :9

Oh ja, voor degene die hem nog niet hebben. Voor 49.99 bij de Media Markt *O*

En dan nu verder :w

[ Voor 22% gewijzigd door Pannekoek81 op 22-05-2009 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Pannekoek81 schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 16:52:
Waarom heb ik deze game pas sinds vandaag? 8)7 Wat is dit een top spel zeg, verslavend ook. Hmm toch maar live gold aanschaffen om als ik de single player uit heb, online verder :9

Oh ja, voor degene die hem nog niet hebben. Voor 49.99 bij de Media Markt *O*

En dan nu verder :w
OMG, dan heb je het spel écht wel veel te veel betaald :s €29.99 bij Steam zelf en sowieso inbegrepen in het Valve Pack.

Single player is trouwens waardeloos: het spel haalt zijn kracht uit de co-op online.

Edit: Oh wacht, jij hebt het over XBox denk ik plots.

[ Voor 18% gewijzigd door YellowOnline op 22-05-2009 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Ik wil L4D halen voor mijn Xbox360 maar het valt mij op dat het nog steeds enorm prijzig is. Maar wat ik echt wil weten, kun je het met z'n 2en tegelijkertijd (offline) spelen op de xbox console? Dus is er een splitscreen mogelijkheid? Ik zie namelijk dat je met z'n 4en kunt spelen maar ik neem aan dat het via xbox live gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Anoniem: 181923 schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 21:11:
Ik wil L4D halen voor mijn Xbox360 maar het valt mij op dat het nog steeds enorm prijzig is. Maar wat ik echt wil weten, kun je het met z'n 2en tegelijkertijd (offline) spelen op de xbox console? Dus is er een splitscreen mogelijkheid? Ik zie namelijk dat je met z'n 4en kunt spelen maar ik neem aan dat het via xbox live gaat.
In feite zou de game zelf het spel met 2 bots moeten aanvullen, maar ik weet niet hoe de 360 game in elkaar steekt tov de PC.

Overigens heb ik de game zojuist ook gekocht (PC). ff binnenhengelen, gaat alleen niet zo rap. Zat al een tijdje te rommelen met gekraakt enzo, screw it. 3 tientjes zekers waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:34

Matis

Rubber Rocket

Komt door de update van TF2. De bandwith gaat door het plafond:

http://store.steampowered.com/stats/content/

Je kan zelf wel zien wanneer die content online kwam :)

[ Voor 10% gewijzigd door Matis op 22-05-2009 21:35 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:54
YellowOnline schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 20:33:
[...]

OMG, dan heb je het spel écht wel veel te veel betaald :s €29.99 bij Steam zelf en sowieso inbegrepen in het Valve Pack.

Single player is trouwens waardeloos: het spel haalt zijn kracht uit de co-op online.

Edit: Oh wacht, jij hebt het over XBox denk ik plots.
Ja idd xbox versie, dus vond wel meevallen.
Anoniem: 181923 schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 21:11:
Je kan met zn 2en op 1 console spelen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

toaomatis schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 21:34:
[...]

Komt door de update van TF2. De bandwith gaat door het plafond:

http://store.steampowered.com/stats/content/

Je kan zelf wel zien wanneer die content online kwam :)
Ja nou ja ff switchen naar een brusselse server deed weer 1.6MB p/s.

Iemand trouwens een lijst met alleen Nederlanders? heel vaak snappen buitenlanders via quick match de bedoeling niet helemaal, en dat je door moet lopen / niet moet blijven hangen op 1 stek. Dat is de grote oorzaak van dat je doodgaat met z'n allen zeg maar.

Heb zelf aantal keren succesvol een boomer-actie gedaan, op iedereen weten te vomitten en wanneer de drain weg was nog een keer in het midden gaan springen waarop de gemiddelde noob nog een keer schiet *Spat*.

Smoker-actie(s) vanaf een lange afstand blijft ook zo smerig ideaal :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-06 15:42

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.