[Multi] Left 4 Dead - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 42.147 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

kKaltUu schreef op zondag 10 mei 2009 @ 11:41:
Want The Crane op 22 minuten... met 8 healthpacks is bijna onmogelijk :O
Ik heb 17 minuten volledig normaal. Vier man op het dak. Twee dekken de deur, eentje is freelance en eentje dekt het dak rechts. Moet -zeer- goed communiceren over smokers; maar dan gaat het goed. Molotovs gebruiken, gooi een pipe als een tank zichzelf tot op het dak weet te redden. Dan achter de pipe aan rennen en tank kapot schieten en terug het dak op. Anders ga je gegarandeerd keihard vliegen :X .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:35
Net de church gehaald op 11 minuut bijna. En we zaten met zn 4-en achter de bankjes naast de kerk. In een update gaan ze die vast iets dichter bij de muur zetten.

Daarna nog construction geprobeerd, alleen ze wilden niet bij het barricade opblaasstukje zitten. :S

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-04 13:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Wat vinden jullie van een 8 mans survivalmod met wat uitgebalanceerdere infected?
Zat er wat over te denken, zou best leuk zijn met een grote groep een soort extreme survival mode te doen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 23:12
kKaltUu schreef op maandag 11 mei 2009 @ 00:27:
Wat vinden jullie van een 8 mans survivalmod met wat uitgebalanceerdere infected?
Zat er wat over te denken, zou best leuk zijn met een grote groep een soort extreme survival mode te doen.
Jah daar had je het nog over op Mumble geloof ik. Klinkt iig interessant.

Nadeel van L4D is dat je het, afhankelijk van de modus, maximaal met 8 mensen kan spelen. Soms is dat toch wat jammer. Al was versus vanavond wel weer erg leuk maar volgende keer weer in aparte kanaal op mumble ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:33

Arfman

Drome!

Heb nu wel de L4D group gejoined, is vorige keer niet goed gegaan denk ik. Morgenavond maar even proberen of ik nu de servers zie, maar dat zal wel :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-06 19:34

Matis

Rubber Rocket

Ik had gister toch weer wat :X :X :X

Dead air, stage 2 (the crane). We staan op het punt om op het dak te springen waar de kraan staat (als survivor), maar een smoker trekt me nog net door het raam heen (hijzelf staat onder de kraan) en ik val dus uit het raam, maar in plaats van te blijven hangen aan het raam val ik dus helemaal naar beneden, maar hang nog wel aan zijn tong. Op het moment dat de smoker gedood wordt val ik de laatste 20 cm (ik sta dan weer op de grond waar je begint zeg maar als survivor in die stage) en val mors dood, terwijl ik nog 60 hp had.

Echt zo :X :X :X Toen vond ik het wel genoeg en ben ik gestopt!

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

toaomatis schreef op maandag 11 mei 2009 @ 08:14:
Ik had gister toch weer wat :X :X :X

Dead air, stage 2 (the crane). We staan op het punt om op het dak te springen waar de kraan staat (als survivor), maar een smoker trekt me nog net door het raam heen (hijzelf staat onder de kraan) en ik val dus uit het raam, maar in plaats van te blijven hangen aan het raam val ik dus helemaal naar beneden, maar hang nog wel aan zijn tong. Op het moment dat de smoker gedood wordt val ik de laatste 20 cm (ik sta dan weer op de grond waar je begint zeg maar als survivor in die stage) en val mors dood, terwijl ik nog 60 hp had.

Echt zo :X :X :X Toen vond ik het wel genoeg en ben ik gestopt!
zulke acties heten death pulls.
Dead Air is de campagne bij uitstek voor zoiets.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-06 12:13
Gister een leuke bug ontdekt. Als je op een groene gasfles schiet begint deze eerst te fluiten voordat hij explodeert. Als je tijdens het fluiten de fles oppakt dan zal deze ophouden met fluiten en niet exploderen.
Handig tegen de noobs die in een kamer vol survivors nog weleens een fles willen raken! 8)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

kKaltUu schreef op maandag 11 mei 2009 @ 08:18:
[...]

zulke acties heten death pulls.
Dead Air is de campagne bij uitstek voor zoiets.
Pre-crane Window:
RIGHT WINDOW CONFIRMED DEATH PULL

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:10
SeenD schreef op zondag 10 mei 2009 @ 16:24:
ik snap niet dat mensen die glitches gebruiken. Ik had 10 minuten op de crane gehaald door 2 op t dak en 2 tussen de hekken.
En later joinde ik een groep die de glitch gebruikte. Dat was echt stom. Maar 2 kerels wilde zo graag goud, dus ik wilde wel mee doen alleen wel suicide op 10 minuten... anders kun je er ook niet trots op zijn, dan kun je later nog een x het echt doen om dan 15 minuten te halen. Ofzo.

Denken jullie dat er nog een platinum medaille komt op 17 minuten ofzo? Want 17 minuten is echt moeilijk...
10 minuten is ook weer niet makkelijk maar redelijk te doen met een goede groep.

Weet iemand nog een goeie strategie voor boathouse... the construction site en the church, ik kom daar steeds niet verder mee. Ik word er helemaal gestoord van.
church: gewoon bij ammo staan, raggen als een gek, ammo op van assault rifle? pak shottie/sniper op en dan direct weer assault rifle, en blij meer raggen, 1 staat bij je hetzelfde te doen, andere 2 staan allebei in een hoekbij het gat in de muur van de church.

smokers komen op 2 plekken via het dak, net links voor je vanaf de grafstenen en om de kerk heen en via het achterraampje door de kerk heen

rest geen kapot knallen, zogauw je tank ziet, beginnen 3 man op de tank te schieten, andere covered de andere 3

zo is het heel makkelijk met een klein beetje teampwork, na de 10 minuten gaat het hard, omdat je nogal wat plekken moet coveren, maar de eerste 10 minuten zijn heel makkelijk zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-06 14:28
waarom kan ik geen demo downloaden van L4D? Hij is er wel geweest.

Heb nieuwe laptop en wil em effe testen, voordat ik em dadelijk koop en hij speel brak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Rpol schreef op maandag 11 mei 2009 @ 23:15:
waarom kan ik geen demo downloaden van L4D? Hij is er wel geweest.

Heb nieuwe laptop en wil em effe testen, voordat ik em dadelijk koop en hij speel brak...
Demo is niet meer beschikbaar via Steam zo ver ik kan zien. Denk dat de demo alleen beschikbaar was voordat L4D daadwerkelijk uitkwam.

Wat zijn de specs van je laptop?

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Graham schreef op maandag 11 mei 2009 @ 23:46:
[...]

Demo is niet meer beschikbaar via Steam zo ver ik kan zien. Denk dat de demo alleen beschikbaar was voordat L4D daadwerkelijk uitkwam.

Als je wel Portal of TF2, of Hl2: Episode 2 (en dan vooral die, omdat die zwaarder is) hebt, kan ej het daar mee testen, gebruiken dezelfde engine en zijn niet veel zwaarder of lichter, al met al redelijk vergelijkings materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

De demo is van steam gehaald op het moment dat L4D_FULL uitkwam.
Maar als zelfs Lion het kan draaien op z'n "achtduizend zeshonderd" zou het al niet te moeilijk zijn voor een redelijk nieuwe laptop om het spel te draaien.
quote: minimum specs
o Supported OS: Microsoft Windows XP / Vista / Vista64
o Processor: Pentium 4 3.0GHz
o Memory: 1 GB
o Graphics: 128 MB, Shader model 2.0, ATI 9600, NVidia 6600 or better
o Hard Drive: At least 7.5 GB of free space
o Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

kKaltUu schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 00:29:
De demo is van steam gehaald op het moment dat L4D_FULL uitkwam.
Maar als zelfs Lion het kan draaien op z'n "achtduizend zeshonderd" zou het al niet te moeilijk zijn voor een redelijk nieuwe laptop om het spel te draaien.

[...]
Ik draai het op een Macbook Pro van vorig jaar onder bootcamp. Specs:
Intel T8300 2,4GHz
GeForce 8600M GT 256MB GDDR3
3,16 GB RAM(32-bits Windows install)

Draait prima met een reso van 1280*800 met alle details op medium en geen anti-aliassing. 't Is in ieder geval voldoende voor mij. Maar ja, ik ben dan ook iemand die niet zo zeer op eye candy speelt, maar meer op goeie gameplay.
Als je met deze specs zo'n mate van detail wllt kom je in ieder geval een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Gister een potje versus No Mercy gedaan op een random lobby. Kwam in een server waar 7 FG's inzaten. Ik joinde en we gingen met een beginnen. Het eerste rondje als survivor ging al bagger....

Ik liep achteraan met nog iemand terwijl er al twee beneden waren. Op het moment dat ik de alarm-auto zie schiet er expres iemand die beneden stond al op de auto, alarm gaat af, maar we komen toch nog beneden. Op dat moment wordt ik gedragged door een smoker, maar de andere twee liepen gewoon door. Ze lieten me sterven terwijl ik nog 80 hp had. Iets in de trant van, geen clan ofzo.

Beetje kut, maarja. Volgende potje.

De eerste roltrappen naar beneden, ik word weer gepakt door een smoker en deze keer liepen ze gewoon door. Gelukkig was ik dood en kon meteen weg gaan, wat een stelletje kl :X :X tzakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Graham schreef op maandag 11 mei 2009 @ 23:46:
[...]

P7350 @2.0ghz
4gb ddr2
GF9600M GT

moet er alleen nog effe vista 64bit op zetten.
Als het een beetje soepel draait op medium dan ben ik al tevreden

[ Voor 23% gewijzigd door Rudolf op 12-05-2009 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:33

ErikKo

Rippie

Cassius schreef op zondag 10 mei 2009 @ 22:00:
The Crane:
Ik heb 17 minuten volledig normaal. Vier man op het dak. Twee dekken de deur, eentje is freelance en eentje dekt het dak rechts. Moet -zeer- goed communiceren over smokers; maar dan gaat het goed. Molotovs gebruiken, gooi een pipe als een tank zichzelf tot op het dak weet te redden. Dan achter de pipe aan rennen en tank kapot schieten en terug het dak op. Anders ga je gegarandeerd keihard vliegen :X .
Mee eens. Gisteren nogmaals bevestigd. Andere 3 wilden eerst tussen de hekken gaan zitten. Was niet zo'n heel groot succes. Maar op het dak moet je wel snel handelen en wanneer het bijna uit de hand loopt moet iedereen snel terug naar hun plaatsen, anders gaat het gegarandeerd mis. En schiet die smokers als eerste. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag_Zero
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-06 21:21
Rpol schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 09:29:
[...]

P7350 @2.0ghz
4gb ddr2
GF9600M GT

Ik heb identieke spec(1366x768) en windows 7 x64 , medium - high (2x AA) en nog nergens lag gehad !

Frag_Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Ok gekocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Gisteren een random game gejoinded. Zitten er gelijk mensen in met tijden van 2 tot 3 uur per level. Dat is gewoon niet leuk meer, wouden gelijk weer verder glitchen bij rooftop finale,crane,lighthouse en dergelijke.

Op zo'n manier is het natuurlijk niet leuk om goud te halen, en zodra je vraagt om een normaal potje versus te spelen zuigen ze enorm :/

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
[...]

P7350 @2.0ghz
4gb ddr2
GF9600M GT

ik speel op een T9300 2.5Ghz
4GB ddr
GF9500M GS
win vista ulti
en niet onbelangerijk, 7200 rpm harde schijf ipv standaard 5300 rpm laptopHD

en bij mij loopt tie eigenlijk maar net soepel op alles low, lighthouse wil op drukke momenten zelfs wel flinke fps drops hebben

maar ik denk dat dat eigenlijk aan mijn geheugen ligt, das nogal low budget troep die asus in deze laptop heeft gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo

ErikKo

Rippie

Descriptor schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 13:39:
Gisteren een random game gejoinded. Zitten er gelijk mensen in met tijden van 2 tot 3 uur per level. Dat is gewoon niet leuk meer, wouden gelijk weer verder glitchen bij rooftop finale,crane,lighthouse en dergelijke.

Op zo'n manier is het natuurlijk niet leuk om goud te halen, en zodra je vraagt om een normaal potje versus te spelen zuigen ze enorm :/
Yup. Ik snap niet wat er leuk is aan het misbruiken van glitches. Iedereen weet dat je cheat en je kan er zelf ook niet eens trots op zijn. Dan houd je toch geen fun meer over? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag_Zero
Dalyxia schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 13:42:
[...]

ik speel op een T9300 2.5Ghz
....

gepropt
Heel gek, want ik heb veel betere performance en een 9600M GS is niet zo veel sneller dan een GF9500M GS, (en ik heb een 500mhz lagere cpu)

Frag_Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Op internet kan je de gewone versie van L4D voor de xbox360 kopen en de versie met Survival (ofzo). Die laatste is een stuk duurder. Wat is precies het verschil, en welke zal ik kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 08:02
monnick schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 14:56:
Op internet kan je de gewone versie van L4D voor de xbox360 kopen en de versie met Survival (ofzo). Die laatste is een stuk duurder. Wat is precies het verschil, en welke zal ik kopen?
Survival mode is een DLC pack.
geeft je alle 4 de campains in versus (ipv 2) en de survival mode.
Op de PC is deze gratis, en volgens mij op de Xbox360 ook

edit: gratis dus: http://360clan.nl/2009/04/left-4-dead-dlc-nu-op-xbox-live/

[ Voor 8% gewijzigd door RocketKoen op 12-05-2009 15:04 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Frag_Zero schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 14:13:
[...]

Heel gek, want ik heb veel betere performance en een 9600M GS is niet zo veel sneller dan een GF9500M GS, (en ik heb een 500mhz lagere cpu)
snap ik dan ook niet... is jouw cpu misschien quad core? (die van mij is dual core)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
[...]

P7350 @2.0ghz
4gb ddr2
GF9600M GT

Heb je toevallig een HP Pavallion? Ik heb namelijk de 1160ED en heb de zelfde specs , en draai hier alles goed op medium/high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag_Zero
Dalyxia schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 15:54:
[...]

snap ik dan ook niet... is jouw cpu misschien quad core? (die van mij is dual core)
Nope, 2hz c2d 3mb

Descriptor heeft gelijkaardige performance dus er is iets mis denk ik, welke drivers gebruik je ? probeer de Dox optimized serie van laptopvideo2go eens.

Frag_Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302109

:)
Ik heb pas l4d gekocht, via steam voor 18 euro ^^
En ik vind het spel egt super vet.
Het is het leukste als je met bekende speelt.
Zo kom je het verste

grz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
draait prima hier btw. Erg vermakelijk spel. Heb me ook al bij [GoT]Left4dead aangemeld op steam. Een vraagje is die campaign zo kort of heb ik nog niet alles gedaan. Ben tot dat vliegtuig gekomen samen met 4 andere. Is dat het einde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302109

Rpol schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 12:07:
draait prima hier btw. Erg vermakelijk spel. Heb me ook al bij [GoT]Left4dead aangemeld op steam. Een vraagje is die campaign zo kort of heb ik nog niet alles gedaan. Ben tot dat vliegtuig gekomen samen met 4 andere. Is dat het einde?
Geen id..
Ik ben nog niet verder gekomen dan 1 campain..
Doe het meeste Survival :)

het is een uitdaging om steeds een lange tijd te halen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-06 12:22

glashio

C64 > AMIGA > PC

Gisteren gedaan met 3 vrienden, altijd leuk die bugs voor dat de patch uitkomt :)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Voor deze vragen hebben wij een startpost.
In het kort, er zijn 3 gamemodi, waarvan 2 een hele campaign doorlopen.

Blijkbaar is er een vieze bug bij vs BH4, als je naar de bomen voor het huis loopt, en een tank spawned op die heuvel erachter, wordt deze geteleporteerd en gaat dood.
Zo had pandemic van vvv verloren in deze match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Ben je wel bij het eerste deel van de Death Air campaign begonnen? Omdat je aangeeft dat het zo kort is lijkt mij dat je alleen het einde gespeeld heb.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Graham schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 13:26:
Ben je wel bij het eerste deel van de Death Air campaign begonnen? Omdat je aangeeft dat het zo kort is lijkt mij dat je alleen het einde gespeeld heb.
Vind persoonlijk Dead Air wel de kortste campaign. Komt omdat alles zo dicht op elkaar gebouwd is. Ik vind nu Death Toll ook steeds leuker worden, vooral het stuk met de chapter met de vorkheftruck. Dat is echt de gaafste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
kKaltUu schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 13:20:
[...]

Voor deze vragen hebben wij een startpost.
In het kort, er zijn 3 gamemodi, waarvan 2 een hele campaign doorlopen.

Blijkbaar is er een vieze bug bij vs BH4, als je naar de bomen voor het huis loopt, en een tank spawned op die heuvel erachter, wordt deze geteleporteerd en gaat dood.
Zo had pandemic van vvv verloren in deze match.
klinkt als bugabuse, en dat is in counterstrike meestal instant loss... waarom in l4d dan niet? ik bedoel, bugabuse is in elke competitie "strafbaar" dus waaorm hier dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Frag_Zero schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 11:04:
[...]

Nope, 2hz c2d 3mb

Descriptor heeft gelijkaardige performance dus er is iets mis denk ik, welke drivers gebruik je ? probeer de Dox optimized serie van laptopvideo2go eens.
die van mij is 2.5Ghz c2d 6mb

ik zal de drivers ff onthouden, ik zit op een verbinding waar ik niet zoveel kan downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Dalyxia schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 14:36:
[...]

klinkt als bugabuse, en dat is in counterstrike meestal instant loss... waarom in l4d dan niet? ik bedoel, bugabuse is in elke competitie "strafbaar" dus waaorm hier dan niet?
Omdat dit weinig voorkomt.
L4D competative gaming staat nog in z'n kinderschoenen, en er zijn gewoon nog teveel bugs waar nog geen fix voor is.
Kijk maar eens naar de deathpulls die ik had gepost, die zitten er ook bij BH4 in, en sommige zijn gewoon legaal bij CEVO.
Veel van CEVO's rules zijn rechtstreeks gekopieerd vanuit die van andere spellen.
Er zijn wel wat extra regels:
  • The vents behind the elevator on the 28th floor of No Mercy 4 are illegal.
  • Skipping the final house on BH4 by jumping between the canyon and the train cars on the left is illegal.
  • Camping vents while a tank is active is illegal.
  • On No Mercy 3, if a tank is active, going in the bathroom in the restauraunt and camping on top of the stalls is illegal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Er is wel animo om er een competitie van te maken dus. Begrijpelijk dat het nog niet helemaal wil met al de exploits en bugs maar ben wel eens dat exploits niet toegestaan mogen worden ;) (duh).

Je had het laatst nog over enkele wars, hopelijk wat spannender dan die eerder gepost door glashio :) , kan je die eens posten?

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Jammer dat er nog zoveel bugs inzitten. Ik zat erover te denken om bij een eventuele volgende Drome een L4D Versus compo op te zetten, maar ik heb geen zin aan 30 whinende clans omdat iemand zat te ventcampen of bugabusen ...

EDIT: en met een beetje geluk, komt er de vrijdag dat Drome begint een Steam update uit, zodat de helft van de zaal (wel gepatched) niet met de andere helft (niet gepatched) kan spelen :X Wat dat betreft is Steam echt een bitch ..

[ Voor 34% gewijzigd door Arfman op 14-05-2009 22:59 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Arfman schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 22:58:
Jammer dat er nog zoveel bugs inzitten. Ik zat erover te denken om bij een eventuele volgende Drome een L4D Versus compo op te zetten, maar ik heb geen zin aan 30 whinende clans omdat iemand zat te ventcampen of bugabusen ...

EDIT: en met een beetje geluk, komt er de vrijdag dat Drome begint een Steam update uit, zodat de helft van de zaal (wel gepatched) niet met de andere helft (niet gepatched) kan spelen :X Wat dat betreft is Steam echt een bitch ..
Als je duidelijke regels stelt, denk ik niet dat het zo'n probleem zal zijn.
Bugabuse = punten mindering of diskwalificatie.
Vertel welke bugs ze niet mogen gebruiken, en huppa.
CEVO
ESL
Clanbase
MPUK
Genoeg voorbeelden voor de ruleset.
Voor de steam update, je kan in het uiterste geval een UMTS dongle pakken en deze per persoon die geen update heeft aansluiten.

Je kan gek genoeg wel zien dat er nog veel lui zijn die niet veel van het spel snappen.
Ik was laatst uitgescholden voor cheater omdat ik glow en autoreload scripts had in een war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-06 19:08
kKaltUu schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 23:25:
[...]
Je kan gek genoeg wel zien dat er nog veel lui zijn die niet veel van het spel snappen.
Ik was laatst uitgescholden voor cheater omdat ik glow en autoreload scripts had in een war.
Kan je eens een screenie posten van dat glow script?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 21-06 18:02

Twhomp

Stayin' Alive

mhoogendam schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 07:53:
[...]

Kan je eens een screenie posten van dat glow script?
Je bent me net voor met vragen :D
Ik ben daar ook wel benieuwd naar wat het is.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 07:56

Christiano007

Ich bin der champion

Al een tijdje niet meer gespeeld , binnenkort maar weer eens zombie's afknallen ;)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Glow script: check de L4D Steam forums voor de Community Autoexec. Ik gebruik hem sinds gisteren ook en dat werkt erg mooi.

kKaltUu: snap ik, alleen als je dan een conflict hebt ben je veel te lang bezig om dat op te lossen, moet je demo's nakijken, daar is helemaal geen tijd voor in een 48-uurs LAN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
Arfman schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:08:
Glow script: check de L4D Steam forums voor de Community Autoexec. Ik gebruik hem sinds gisteren ook en dat werkt erg mooi.
Had ik reeds gezien, helaas staan hier geen screenshots bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 22:41
Hou er wel rekening mee dat die scripts NIET zijn toegestaan in de ESL ladder ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
Killzone schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:43:
Hou er wel rekening mee dat die scripts NIET zijn toegestaan in de ESL ladder ;) .
Ik speel op dit moment L4D niet competitief, ik ben benieuwd wat het doet en of dit daadwerkelijk onredelijke voordeel oplevert.
Zonder een screenshot is dit niet te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:47

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

glashio schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 12:37:
[video]Gisteren gedaan met 3 vrienden, altijd leuk die bugs voor dat de patch uitkomt :)
Trouwens wel matig dat bij survival de complete map geladen word. survival is al vrij zwaar en het niet laden van dat gedeelte zou mensen met een trager systeem een betere performance op kunnen leveren :)

vandaag ffe the killing floor geprobeert, is echt totaal anders als l4d gelukkig

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
elke vorm van script/auto reload/bugabuse of wat voor geautomatiseert iets dan ook vind ik cheaten en zo verboden moeten zijn, net als dat russian walk bij CS1.6, heeft het spel ook nog is verneukt want heeeft steam dat gefixed door een geluidje toe te voegen aan het srpingen, kan je ineens niet meer silent een kistje op springen. slechtste bugfix ooit, hopelijk pakken ze dat bij l4d beter aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
ah, screenies gevonden:
So, this script changes these values:
Items now always glow red. - you can see them way better.
Barfed survivors always glow purple like infected views instead of orange like when they're hurt. - you don't get confused in versus when you do lots of rounds and can see if your mate is only strangled or barfed on.
GHOST infected run around in a clear white. - you can now tell apart existing infected in your team from spawning ones.

Edit: Screenshots - Kudos for my mates Redi and Mike Spazz

Item changes _V RED:
Pipe Bomb
Ammo
Safe Room Door
Pistols

Infected glow changes in _V RED and _V TURQ:
Strangled vs barfed Note: the item here glows in a alternative glow which is not part of the script above, but you can add it (watch last paragraph) if you want.

Infected glow changes in _V RED and _V TURQ:
Must see 1/////Must see 2/////Must See 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

2.2.1. Legal programs and configuration modifications
All external voice programs are allowed (e.g. Battlecom, Gamevoice, Teamspeak, Ventrilo etc.). Script changes and changes to the game’s configuration are allowed, unless they are partly or completely forbidden by the game-specific rules.

Glow script is niet zo boeiend, zijn duidelijkere kleuren voor survivors, infected en items.
Mijn script lijkt op die van steamforums, items en survivors zijn totaal anders, zodat ik deze wat beter kan zien.
Een screenshot is niet handig, vanwege dat alles van kleur verwisselt (0.5 sec groen, 0.5 sec wit...)
Meerdere screenshots dus wel :)
screenie 1
screenie 2
screenie 3

Als hij af is upload ik hem wel ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
Tsja de ESL regels zijn een beetje dubbel. 2.2.1 zegt dan wel dat het mag, maar 9.1.3
Any modification to the game files is strictly FORBIDDEN except for:

-Modifications that relate to server-joining (sv_search_key "KEY" in the config.cfg file for instance...)
Maar keybindings stel je ook in via de .cfg files. Fastfire wordt trouwens in menig ander spel gezien als cheat, dus je kunt verwachten dat men hier in L4D hetzelfde op reageert.

Glow is veel moeilijker, L4D bevat standaard al instellingen die het spel toegankelijker maken voor sommige mensen. Closed captions geeft bijvoorbeeld ook een sterk voordeel.

[ Voor 41% gewijzigd door Brainstorm op 15-05-2009 13:46 ]

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

En daarom ga ik dus op dit moment geen L4D competitie hosten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Arfman schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:15:
En daarom ga ik dus op dit moment geen L4D competitie hosten :+
Duidelijke regels stellen, wat zou je verbieden? spiderman, tank clippen en deathpulls, of ook meteen scripts?
Laat 3 staffleden meekijken naar de match, als iemand wat illigaals doet, PC uit het raam gooien en vaarwel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Is er een commando om mijn leaderboard/community stats te verwijderen van één map?

Leaderboard tijd van map is totaal ander dan van community pagina

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 89184 op 16-05-2009 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Beta van SDK is gereleased :)

Zie ook deze post op L4D Blog.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
wow, werkt echt geniaal!
Kan ik mn bestaande sketch up tekeningen ook nog ergens nuttig voor gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

kKaltUu schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 03:39:
[...]

Duidelijke regels stellen, wat zou je verbieden? spiderman, tank clippen en deathpulls, of ook meteen scripts?
Laat 3 staffleden meekijken naar de match, als iemand wat illigaals doet, PC uit het raam gooien en vaarwel ;)
Ooit op een grotere LAN geweest? ;)
Het is niet te doen om bij elke match iemand te laten meekijken, en dan zie je nog niet alles. Geloof me, L4D is nog niet klaar voor competitiegebruik.
Nu de SDK bijna uit is, komt er vast wel iemand met een tournament mod op de proppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviruchi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:13
Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen hoe je L4D in zijn huidige staat in competitie verband zou kunnen spelen. Zoals genoemd zijn de regels nog totaal niet duidelijk, maar ook de maps zijn zeker nog voor verbetering vatbaar. Zo is het in Dead Air zeer makkelijk als infected ( ligt uiteraard ook aan je tegenstander ), en heb je in Death Toll al een stuk minder kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo

ErikKo

Rippie

Ik heb zelf Dead Air nog niet in versus gedaan. Gisteren heb ik Death Toll samen met een aantal mede-tweakerts gedaan. Ik vond niet dat we "een stuk minder kans" hadden. Er waren bijvoorbeeld twee van de 5 maps waar ons team het wel haalde, en het andere niet. En daarmee wil ik niet zeggen dat het andere team prutsers waren; Ze waren eigenlijk nog best goed. :)

Ik blijf van mening dat dit spel prachtig gebalanceerd is. Je moet als survivor je ogen open houden, tactisch bedenken wat je doet, en meedenken met de tegenstander om deze te kunnen voorspellen. Dan valt plots een grote drempel weg. Dit natuurlijk wel gecombineerd met sterke communicatie en teamwork met je teamleden.

Ik denk dat L4D toch wel te doen is in competitie verband. Het probleem van dit spel is dat het een hoog "ragequit" gehalte heeft. Als het even tegenzit is je hele potje binnen 10 seconden afgelopen. Dit kan nog wel eens agressie opwekken bij mensen die niet tegen hun verlies kunnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

* Cassius gooit een sinaasappel naar rippie

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Laatst online: 07-04-2021
ErikKo schreef op maandag 18 mei 2009 @ 10:42:
Ik heb zelf Dead Air nog niet in versus gedaan. Gisteren heb ik Death Toll samen met een aantal mede-tweakerts gedaan. Ik vond niet dat we "een stuk minder kans" hadden. Er waren bijvoorbeeld twee van de 5 maps waar ons team het wel haalde, en het andere niet. En daarmee wil ik niet zeggen dat het andere team prutsers waren; Ze waren eigenlijk nog best goed. :)

Ik blijf van mening dat dit spel prachtig gebalanceerd is. Je moet als survivor je ogen open houden, tactisch bedenken wat je doet, en meedenken met de tegenstander om deze te kunnen voorspellen. Dan valt plots een grote drempel weg. Dit natuurlijk wel gecombineerd met sterke communicatie en teamwork met je teamleden.

Ik denk dat L4D toch wel te doen is in competitie verband. Het probleem van dit spel is dat het een hoog "ragequit" gehalte heeft. Als het even tegenzit is je hele potje binnen 10 seconden afgelopen. Dit kan nog wel eens agressie opwekken bij mensen die niet tegen hun verlies kunnen. :)
Dat ragequite gehalte hangt denk ik meer af van de groep mensen waarmee je speelt. Ik bedoel als 't tegenzit en je kent de rest niet, dan heb je eerder de neiging om een andere game te zoeken dan dat je bijv met medetweakerts aan 't gamen bent.

Zoals het potje van gisteren, de meeste kennen elkaar al van mumble/TF2/L4D dus daarbij heb je minder snel de neiging om te kappen.

Overigens was 't gisteren wel vermakelijk :9 ... schuilen onder het laatste huisje van deathtoll was toch niet een garantie om de campaign te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo

ErikKo

Rippie

Cassius schreef op maandag 18 mei 2009 @ 10:58:
* Cassius gooit een sinaasappel naar rippie
Ga weg met die stink meuk! Ik ben ook een keer gezond begonnen. Heb 2 appels op. :)
Nouja, eigenlijk 2 appelflappen...
falcon4ever schreef op maandag 18 mei 2009 @ 12:58:
[...]
Dat ragequite gehalte hangt denk ik meer af van de groep mensen waarmee je speelt. Ik bedoel als 't tegenzit en je kent de rest niet, dan heb je eerder de neiging om een andere game te zoeken dan dat je bijv met medetweakerts aan 't gamen bent.
Klopt. Maar het punt dat mensen die niet goed tegen hun verlies kunnen hier gevoelig voor zijn blijft.
falcon4ever schreef op maandag 18 mei 2009 @ 12:58:
[...]
Overigens was 't gisteren wel vermakelijk :9 ... schuilen onder het laatste huisje van deathtoll was toch niet een garantie om de campaign te halen
Hehe idd. Ik had wel verwacht dat ze daar weg zouden gaan wanneer tank kwam, maar neeee... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardirella
  • Laatst online: 13-01-2023

Bardirella

What! Are you crazy?

zijn er mensen die geregeld survival spelen?

Zo ja: hoe lang houden jullie het zo uit (tijd & plek)?

Vinden jullie dit een zinvolle aanvulling op het spel?

E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 22-06 10:51

The Zep Man

🏴‍☠️

ErikKo schreef op maandag 18 mei 2009 @ 13:13:
[...]

Klopt. Maar het punt dat mensen die niet goed tegen hun verlies kunnen hier gevoelig voor zijn blijft.
Ik kan me wel voorstellen dat iemand hier af en toe erg pissig om wordt. Toen het spel net uit was, speelde ik een potje Versus met No Mercy. Komen we aan op NM2. Eerste potje (mijn team Infected) ging soepel: twee Survivors kwamen aan. Beide goede teams, wat kleine foutjes, niets mis mee.

Toen mochten wij. We hadden net de deur van de Safe Room geopend en naar beneden gesprongen, wordt er een Tank gespawned. Tank = tier 1 wapens + krappe ruimte + andere Special Infected = rode puree. :/

Dat is gelukkig nu wel rechtgetrokken, maar toen was het best wel frustrerend. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
zijn er mensen die geregeld survival spelen?
Vele hebben alles al gehaald maar toch wordt het nog regelmatig gespeeld. Als er veel animo is om L4D te spelen gaan we meestal over op een potje VS, aangezien je dan met 8 man kan spelen.
Zo ja: hoe lang houden jullie het zo uit (tijd & plek)?
Zou zeggen join de L4D groep, zie SP, en kijk naar de leaderboard in L4D ;) Verder is er door Kkaltuu een post gemaakt over waar je moet zitten (zie kKaltUu in "[Multi] Left 4 Dead - Deel 3"). Deze is redelijk accuraat en op deze posities haal je de 10 minuten met een goed team. Het laatst is nog steeds het meest belangrijk.
Vinden jullie dit een zinvolle aanvulling op het spel?
Ik wel. Gewoon leuk om meteen in de actie te springen en je tijd te verbeteren maar vind versus met een goed gebalanceerd team nog steeds het leukste.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Nu probeerde ik gisteren op public te spelen , maar man man man... wat is het niveau van sommige dramatisch... zodra de eerste tank komt worden gelijk alle gastanks kapot geschoten en nog voor de 4 minuten zijn alle molo's op... :/

Construction site vindt ik zelf de moeilijkste van de survival mappen, de overige gingen allemaal vrij gemakkelijk maar met deze wil het helaas nog niet lukken (zit nu op 8.5 minuut). Nog 3 gouden medailles en alles is op goud

Laatst ook nog een speedrun gedaan op no mercy en death toll. Geweldig om te zien hoe de infected helemaal de weg kwijt zijn omdat we al uit hun line of sight zijn gelopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

In VS was dat ook een behoorlijk vieze tactiek hoor, zeker bij BH2.
Deurtje opendoen bij crecendo en rennen tot je in de tunnel bent.
Spawnwaves zijn alleen achter je gespawned, dus kan kan in 1x naar de saferoom sprinten.
In offi's wordt er vaak met cevo config gespeeld, dus dan wordt er wat rustiger aan gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

kKaltUu schreef op maandag 18 mei 2009 @ 14:57:
In VS was dat ook een behoorlijk vieze tactiek hoor, zeker bij BH2.
Deurtje opendoen bij crecendo en rennen tot je in de tunnel bent.
Pff, BH2. Ik weet wel het einde van BH1, maar het begin van 2 kan ik me niet echt herinneren. Oww, is dat niet het stuk dat je door die tunnels heen loopt en op een bepaald moment links naar buiten kan/moet.

Is er trouwens ook een site waar je een soort van plattegrond hebt van alle maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Descriptor schreef op maandag 18 mei 2009 @ 14:26:
Construction site vindt ik zelf de moeilijkste van de survival mappen, de overige gingen allemaal vrij gemakkelijk maar met deze wil het helaas nog niet lukken (zit nu op 8.5 minuut). Nog 3 gouden medailles en alles is op goud
Inderdaad. Dat is de laatste die ik moet doen en is echt erg lastig. Dus ik ben wel een keer voor het samen te doen ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Graham schreef op maandag 18 mei 2009 @ 15:21:
[...]

Inderdaad. Dat is de laatste die ik moet doen en is echt erg lastig. Dus ik ben wel een keer voor het samen te doen ;)
You say it! Tonight is the Night of the living dead :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik heb ook wel weer eens zin om met profi's te gamen ;).

Ben vanavond vanaf ~1900 beschikbaar; http://steamcommunity.com/id/toaomatis voeg maar toe!

Host eik altijd lokaal. Ping van NLe en Duitse friends is veelal < 50ms

[ Voor 19% gewijzigd door Matis op 18-05-2009 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

toaomatis schreef op maandag 18 mei 2009 @ 15:02:
[...]

Pff, BH2. Ik weet wel het einde van BH1, maar het begin van 2 kan ik me niet echt herinneren. Oww, is dat niet het stuk dat je door die tunnels heen loopt en op een bepaald moment links naar buiten kan/moet.

Is er trouwens ook een site waar je een soort van plattegrond hebt van alle maps?
BH2 is de map waar je een deur opent met een bel als crecendo event.
De survival map ervan is warehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
toaomatis schreef op maandag 18 mei 2009 @ 15:02:
[...]

Staan er een aantal in:
code:
1
C:\Program Files\steam\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\resource\overviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

kKaltUu schreef op maandag 18 mei 2009 @ 16:42:
[...]

BH2 is de map waar je een deur opent met een bel als crecendo event.
De survival map ervan is warehouse.
Owja, klopt. Het is daar idd op de knop rammen en meteen rechts de trap op de gang door en dan op de trein wachten op de horde.

Die spawnt veelal achter je idd....

@ hierboven. Thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

nevermind :X

[ Voor 94% gewijzigd door YellowOnline op 18-05-2009 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

nevermind :P

Waar ging dat over ;) Anyway, ik ben er klaar voor!

[ Voor 20% gewijzigd door Matis op 18-05-2009 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

toaomatis schreef op maandag 18 mei 2009 @ 18:34:
[...]

nevermind :P

Waar ging dat over ;) Anyway, ik ben er klaar voor!
Ik ook, laten we samen spelen. Nog 2 tweakers nodig, heb wel zin om eens met GoTers te spelen. Als iemand dit leest en zich geroepen voelt --> post je nick.

Nou, hoewel geen GoT spelletje was het toch leuk :+

[ Voor 16% gewijzigd door YellowOnline op 18-05-2009 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

YellowOnline schreef op maandag 18 mei 2009 @ 18:42:
[...]

Ik ook, laten we samen spelen. Nog 2 tweakers nodig, heb wel zin om eens met GoTers te spelen. Als iemand dit leest en zich geroepen voelt --> post je nick.

Nou, hoewel geen GoT spelletje was het toch leuk :+
IDD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Mensen die nu zin hebben in survivor ? add steam_id > bigbadkip ! (later mag ook hoor O-) ) Zit helaas niemand in de GoT steamgroup servers, en ik moet nog een paar plekjes leren, heb nog niet eens overal zilver :S

[ Voor 7% gewijzigd door Bigbadkip op 18-05-2009 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Descriptor schreef op maandag 18 mei 2009 @ 14:26:

Check....heb die map al 21x gespeeld en nog niet verder gekomen dan 7:44 ofzow.....en dat met een groepje mensen waarmee we The Bridge en The Farmhouse maar 1x hebben gespeeld en dik goud hadden door gewoon bovenop de ammopit te gaan zitten :+

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
Oogje schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 09:45:
[...]

Check....heb die map al 21x gespeeld en nog niet verder gekomen dan 7:44 ofzow.....en dat met een groepje mensen waarmee we The Bridge en The Farmhouse maar 1x hebben gespeeld en dik goud hadden door gewoon bovenop de ammopit te gaan zitten :+
jajajaja, we gaan die gare map wel weer eens doen met ons vaste kluppie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293626

hey iedereen :P
pas op een lanparty voor het eerst l4d gedaan..
maar wel gelijk 14 uur 8ter elkaar dus :P
voor mij is het spel zeker geslaagt

nu nog ff oefenen op zn moeiljikst in single want anders ben ik weer de noob als ik multyplayer ga spelen..
das ook nie alles dus :P

binnekort dus maar ff op multiplayer gaan kijken..
is het niveau op het moeilijskt in single ong eve hoog als multy of hoezitdat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Anoniem: 293626 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 10:46:
hey iedereen :P
pas op een lanparty voor het eerst l4d gedaan..
maar wel gelijk 14 uur 8ter elkaar dus :P
voor mij is het spel zeker geslaagt

nu nog ff oefenen op zn moeiljikst in single want anders ben ik weer de noob als ik multyplayer ga spelen..
das ook nie alles dus :P

binnekort dus maar ff op multiplayer gaan kijken..
is het niveau op het moeilijskt in single ong eve hoog als multy of hoezitdat??
Het niveau van Singelplayer en Coop is gelijk. Bij versus is het niveau afhankelijk van je mede en tegenspelers en de horde is op normal. In survival staat de moeilijkheid op normal geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-06 23:23

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Puzzeltje? Afbeeldingslocatie: http://www.l4d.com/blog/images/posts/L4DC_final.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Die puzzel is wel lastig, na de eerste 10 vragen niet te weten ben ik maar gestopt.

* Matis rent met het schaamrood op de kaken naar het hoekje van de saferoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
toaomatis schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 13:37:
Die puzzel is wel lastig, na de eerste 10 vragen niet te weten ben ik maar gestopt.

* ChojinZ rent met het schaamrood op de kaken naar het hoekje van de saferoom
Lol, het schaamrood staat mij juist op de kaken omdat ik 90% wel weet te beantwoorden.

* ChojinZ vindt dat het tijd wordt voor een nieuwe hobby O-)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo

ErikKo

Rippie

Poeh. Zijn inderdaad erg moeilijke vragen. Ik kan maar de helft invullen ongeveer. Moet ik wel toegeven dat ik nooit goed geweest ben in kruiswoordpuzzels. Kunnen we ook iets winnen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

ErikKo schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 15:09:
Poeh. Zijn inderdaad erg moeilijke vragen. Ik kan maar de helft invullen ongeveer. Moet ik wel toegeven dat ik nooit goed geweest ben in kruiswoordpuzzels. Kunnen we ook iets winnen? :)
Ja, een voettocht naar tibet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

25, zoey rookt toch niet? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Nee, maar Bill wel! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Tiens, ik begin wat glitches te ontdekken de laatste dagen die het spel soms wel eenvoudig maken. Oa. de rots in het water links van het huis aan het water; en op de rand van het platform linksachter de kraan. Kent er iemand nog zo'n voorbeelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
f10 als je op 9:50 min bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:07

Knaak

It's me, Mario!

Grappig hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
Krijg je dan zoiets? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Zwijg. Ik had het gisteren zelf ook voor: dood op 9:59:80 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
YellowOnline schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 13:38:
[...]

Zwijg. Ik had het gisteren zelf ook voor: dood op 9:59:80 :(
Toch moet je daar de humor van inzien :X

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Gister pakte een tank ons alle 4 met 1 auto. Was super zonde, nog allemaal full hp en geen medpacks gebruikt. Je moet af en toe een beetje geluk hebben dat die de auto wel raakt, zodat die daarna verwijd, en dat de tank er niemand mee molt.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.