SeenD schreef op zondag 10 mei 2009 @ 16:24:
ik snap niet dat mensen die glitches gebruiken. Ik had 10 minuten op de crane gehaald door 2 op t dak en 2 tussen de hekken.
En later joinde ik een groep die de glitch gebruikte. Dat was echt stom. Maar 2 kerels wilde zo graag goud, dus ik wilde wel mee doen alleen wel suicide op 10 minuten... anders kun je er ook niet trots op zijn, dan kun je later nog een x het echt doen om dan 15 minuten te halen. Ofzo.
Denken jullie dat er nog een platinum medaille komt op 17 minuten ofzo? Want 17 minuten is echt moeilijk...
10 minuten is ook weer niet makkelijk maar redelijk te doen met een goede groep.
Weet iemand nog een goeie strategie voor boathouse... the construction site en the church, ik kom daar steeds niet verder mee. Ik word er helemaal gestoord van.
church: gewoon bij ammo staan, raggen als een gek, ammo op van assault rifle? pak shottie/sniper op en dan direct weer assault rifle, en blij meer raggen, 1 staat bij je hetzelfde te doen, andere 2 staan allebei in een hoekbij het gat in de muur van de church.
smokers komen op 2 plekken via het dak, net links voor je vanaf de grafstenen en om de kerk heen en via het achterraampje door de kerk heen
rest geen kapot knallen, zogauw je tank ziet, beginnen 3 man op de tank te schieten, andere covered de andere 3
zo is het heel makkelijk met een klein beetje teampwork, na de 10 minuten gaat het hard, omdat je nogal wat plekken moet coveren, maar de eerste 10 minuten zijn heel makkelijk zo