[Multi] Left 4 Dead - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.148 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-04 13:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Mumble heeft veel voordelen tov TS2, en nog steeds genoeg tov TS3, maar die discussie hoeft hier niet in deze thread gehouden te worden.
Twhomp schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 10:00:
[...]

Nou inderdaad: op survival heb ik wel een gold medal bij het level, maar krijg niet de achievement. Wel weer de bronzen en zilveren medaille.

Net als met levels uitspelen op expert: die telt L4D niet goed.

Lijkt wel of alle level-achievements ruk gecode zijn.
Alle achievements zijn nog steeds ruk gecode.
Bij mijn achievements ingame staat dat ik construction site moet halen, maar op m'n steamprofile staat dat ik the bridge moet halen.
Ik ga dus als ik tijd heb the bridge proberen, en als deze goud op m'n steamprofile staat(dan staat alles goud, geen excuus dat ik nog een andere map moet halen), gaat er mooi een ticket naar valve ;)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-06 23:23

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

L4d is echt een zeer cool spel, maar ik begin met echt kapot te irriteren aan alle kleine foutjes:
• Het lobby systeem is echt zo enorm bugged, servers vinden, games in progress joinen, search key masterservers die niet werken
• Achievements die resetten niet kloppen of zelfs met elkaar niet kloppen ( ik heb bijvoorbeeld alles op minimaal zilver maar the lighthouse heeft bij mij officieel een tijd van 5 minuut nogwat)
• Stats pagina, leuk als ze kloppen maar ik heb volgens mijn pagina 100% van mijn kills gemaakt met de M4, geen kills met pipebombs, en 60% van mijn kills met de uzi. Alle drie kloppen ze uiteraard niet. Hoe kan je nu de game ervaring verbeteren aan de hand van stats als deze niet eens kloppen.
• map exploits/bugs, eigenlijk nog de minst erge, al is het alleen maar omdat ze hierop wel snel reageren.

Het ergste vind ik dat een leuke pot versus met alleen maar vrienden minimaal een half uur duurt om op te zetten met search keys, wisselen van lobby leader, en foute servers ontwijken. Het is dat de game ervaring daarna echt cool is anders was ik er heel snel mee klaar.

(Ik had eigenlijk ook wel meer bu fixes verwacht bij de DLC pack, zou er ook niet een team functie bijkomen? Als in: schrijf vier mensen in voor versus en vind een ander compleet team?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
Inderdaad, het zoeken naar een lobby/game is erg buggy. Ik heb de search key eigenlijk maar opgegeven, het is gewoon sneller om een server direct te joinen. Stats pagina's zijn bij mij ook inderdaad afwijkend, 100% M4 heb ik bijvoorbeeld ook.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Lt. Marx schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 13:02:

Het ergste vind ik dat een leuke pot versus met alleen maar vrienden minimaal een half uur duurt om op te zetten met search keys, wisselen van lobby leader, en foute servers ontwijken. Het is dat de game ervaring daarna echt cool is anders was ik er heel snel mee klaar.
Doe ik 5 avonden per week, kost nog geen 10 min. Host gewoon local.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:50
Bigbadkip schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 14:41:
[...]

Doe ik 5 avonden per week, kost nog geen 10 min. Host gewoon local.
Je kunt ook gewoon een l4d server kopen. Als je vaak met 4 of meer vrienden speelt is het echt wel de moeite waard hoor. Voor die paar euro hoef je het niet laten (+- 5 euro's in mijn geval)

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:13

Matis

Rubber Rocket

FunkyPunky schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 15:08:
[...]

Je kunt ook gewoon een l4d server kopen. Als je vaak met 4 of meer vrienden speelt is het echt wel de moeite waard hoor. Voor die paar euro hoef je het niet laten (+- 5 euro's in mijn geval)
Klopt, is meestal 1 a 2 dollar per maand per slot. 4 man, you do the math ;)

Hebben toendertijd ook met TF2 gedaan, alleen ging dat op een bepaald moment vervelen :(

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06 18:02

Twhomp

Stayin' Alive

Hmm, zo'n servertje: werkt dat dan met een rcon-pass ofzo?

Wel interessant om een GoT-servertje op te zetten en een aantal tweakers de pass te geven: kunnen de GoT-ers er altijd in. Een survival of coop server kost je dan 8 dollar per maand, dat is praktisch maar 1 biertje op het terras ;)

* Twhomp denkt hmmm...

Waar vind ik info? Want dat servergezeik komt mijn oren uit :(

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjgoof
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-12-2021
@rinaldo ik ben daar wel voor.
ik zoek me altijd suf naar andere gotters om te spelen.
Laatst idd gekicked door een stelletje lui. Inplaats van dat ze het netjes vragen.

Waar kan ik trouwen de mumble gegevens weghalen? want in zowel dit topic als in het topic van TF2 kan ik de server info niet vinden voor L4D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Dit spel wordt echt steeds minder om te spelen door dat servers gekloot is waardeloos. Vandaag echt alleen maar pech gehad met quick match. Heb van de 13 bezochte servers maar 1x geluk gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-06 17:53

MikeVM

- Baloo -

op dead air hebben ze ook dingen aangepast. meer spawnplekken voor Smokers, waardoor je niet meer veilig bent op dat vliegtuig.

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

mjgoof schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 22:45:
@rinaldo ik ben daar wel voor.
ik zoek me altijd suf naar andere gotters om te spelen.
Laatst idd gekicked door een stelletje lui. Inplaats van dat ze het netjes vragen.

Waar kan ik trouwen de mumble gegevens weghalen? want in zowel dit topic als in het topic van TF2 kan ik de server info niet vinden voor L4D
Je had het d'rnet ingame kunnen vragen, maar deze staan op teamfortress.be.
Hier moet je wel voor registeren.

Rinaldo, d'r zijn genoeg servers in bezit van GoTters, maar ik zie jou daar niet echt vaak op spelen.
Ja, een server werkt met rcon als je erin zit, je kan ook sourcemod rights krijgen als sourcemod op een server draait.
Als je een server wilt, kijk eens in je DM.

Searchkeys zijn nog steeds zo verrot als een malle, daar zou ik in de kortste keren niet aan komen.
Eerst werkte het perfect, nu verre van.
Handmatig connecten is nu een van de makkelijkere manieren.

[ Voor 3% gewijzigd door kKaltUu op 03-05-2009 01:26 ]

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33436

Ik had nog even gewacht met de aanschaf van deze game maar de weekend deal van Steam (18 euro) heeft me nu overgehaald. Veel lol gehad net, wel redelijk wat lag op de servers. Spel loopt nog behoorlijk goed op mijn inmiddels bejaarde PC die ik sinds de release van Half-Life 2 niet meer geupgrade heb (amd 3000+, radeon 9800pro).

Wat me opviel... even op de "take a break" modus, biertje drinken, en het is nog verdomd leuk om te kijken.

Heb me inmiddels aangemeld bij de GoT group, wist niet dat er zoveel L4D'ende leden actief waren, zal volgende week als ik een keer tijd heb een potje meespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196208

Anoniem: 33436 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 01:01:
Ik had nog even gewacht met de aanschaf van deze game maar de weekend deal van Steam (18 euro) heeft me nu overgehaald. Veel lol gehad net, wel redelijk wat lag op de servers. Spel loopt nog behoorlijk goed op mijn inmiddels bejaarde PC die ik sinds de release van Half-Life 2 niet meer geupgrade heb (amd 3000+, radeon 9800pro).

Wat me opviel... even op de "take a break" modus, biertje drinken, en het is nog verdomd leuk om te kijken.

Heb me inmiddels aangemeld bij de GoT group, wist niet dat er zoveel L4D'ende leden actief waren, zal volgende week als ik een keer tijd heb een potje meespelen.
Kut, heb ik hem net vier dagen geleden gekocht voor de volle mep. :X Nouja, toen was het me ook dertig euro waard, denk ik dan.

Maar hebben jullie ook dat als jullie de game van iemand willen joinen (vanaf z'n steampagina, 'join game in progress'), dat hij dan zegt 'Failed to find game for [unknown]'? Het maakt het namelijk vrij lastig om zo bij Gotters te joinen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Kijk je dan wel van tevoren of hij wel in een speelbare game zit? kan je bij de gameinfo van iemand bekijken.
Dat probleem komt volgens mij vaak voor als iemand een game zelf host.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06 18:02

Twhomp

Stayin' Alive

kKaltUu schreef op zondag 03 mei 2009 @ 00:59:
[...]

Rinaldo, d'r zijn genoeg servers in bezit van GoTters, maar ik zie jou daar niet echt vaak op spelen.
Ja, een server werkt met rcon als je erin zit, je kan ook sourcemod rights krijgen als sourcemod op een server draait.
Als je een server wilt, kijk eens in je DM.
Thx :)

En ik wist niet dat er zoveel GoT-servers waren? Ik ken het lijstje vanuit de startpost wel, maar die zitten of vaak vol óf zitten dan geen GoT-ers in. En ik zou niet weten hoe ik me in een volle server kan proppen ;)

Maar ik ga me inlezen in de ins & outs :)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillosophy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-06 19:16
Net met [GoT]Goof en wat anderen leuk potje gespeeld op Hospital, 12:22 was de beste tijd, maar had nog veel langer kunnen zijn als er niet af en toe wat idioten meespeelden die de tactiek niet volgden. Lighthouse ging een stuk minder, ben nog steeds niet boven 6:02 uitgekomen, lastige map :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietzegger
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb de game ook maar aangeschaft, 24h trial en dan game voor 18 euros. Dat is nog wel te doen. Flink zitten co-oppen in quick matches om de maps een beetje te leren voordat ik ga experten en versus mode.
Wat is het toch een heerlijk spel, lekker zombies neermaaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Frietzegger schreef op zondag 03 mei 2009 @ 17:32:
Ik heb de game ook maar aangeschaft, 24h trial en dan game voor 18 euros. Dat is nog wel te doen. Flink zitten co-oppen in quick matches om de maps een beetje te leren voordat ik ga experten en versus mode.
Wat is het toch een heerlijk spel, lekker zombies neermaaien :P
Niks ten kwade van jou hoor, maar je merkt het wel; Gratis L4D dit weekend, wat is de kwaliteit van alle potjes bagger!

Normaal speel ik met een aantal vrienden (steam friends), maar dit weekend was er weinig aan, als je met zn 4en bij elkaar zat dan won je alle maps dik. Speelde je een keer een random potje en de teams waren geshuffeld dan was je meer bezig met het reviven van de rest dan met het gamen ansich. Vooral de versus maps waren beduidend lager van kwaliteit dan de andere game-types.

Ik vind het van jou wel een goed standpunt om eerst de maps te leren kennen (coop is idd de beste manier) voor dat je aan de versus begint ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Matis op 03-05-2009 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Anoniem: 196208 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 03:32:
[...]

Kut, heb ik hem net vier dagen geleden gekocht voor de volle mep. :X Nouja, toen was het me ook dertig euro waard, denk ik dan.

Maar hebben jullie ook dat als jullie de game van iemand willen joinen (vanaf z'n steampagina, 'join game in progress'), dat hij dan zegt 'Failed to find game for [unknown]'? Het maakt het namelijk vrij lastig om zo bij Gotters te joinen. :p
Zelfde hier.. heb er nog geen oplossingen voor gevonden :? .. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:54
Anoniem: 109640 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 18:08:
[...]

Zelfde hier.. heb er nog geen oplossingen voor gevonden :? .. Iemand?
Ik had het ook dit weekend en volgens mij is hier geen oplossing voor. Speel het spel nu ongeveer 3 maanden en eens in de zoveel tijd ligt heel de serverlobby op zijn gat. Met geen mogelijkheid kan je dan connecten.

Afgelopen weekend had ik het zelfs met mijn eigen server. Normaal draait deze naar behoren maar vrijdag kon geen van mijn vrienden connecten. gisteravond lukte het ineens weer wel zonder dat ik ook maar iets had aangepast.... 8)7

Over Servers gesproken, weet iemand nog een leuk beheer tooltje? Momenteel gebruik ik HLSW maar eigenlijk zoek ik wat simpelers...

[ Voor 9% gewijzigd door ChojinZ op 04-05-2009 12:09 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

ChojinZ schreef op maandag 04 mei 2009 @ 12:07:
[...]

Ik had het ook dit weekend en volgens mij is hier geen oplossing voor. Speel het spel nu ongeveer 3 maanden en eens in de zoveel tijd ligt heel de serverlobby op zijn gat. Met geen mogelijkheid kan je dan connecten.

Afgelopen weekend had ik het zelfs met mijn eigen server. Normaal draait deze naar behoren maar vrijdag kon geen van mijn vrienden connecten. gisteravond lukte het ineens weer wel zonder dat ik ook maar iets had aangepast.... 8)7

Over Servers gesproken, weet iemand nog een leuk beheer tooltje? Momenteel gebruik ik HLSW maar eigenlijk zoek ik wat simpelers...
HLSW is een PITA, ik vind SSH naar de server veel makkelijker, heb m'n servers in verschillende sessies draaien die makkelijk re-attatchbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

kKaltUu schreef op maandag 04 mei 2009 @ 20:51:
[...]

HLSW is een PITA, ik vind SSH naar de server veel makkelijker, heb m'n servers in verschillende sessies draaien die makkelijk re-attatchbaar zijn.
Ja ik ga nu ff een potje draaien, wie doet er mee?!

voeg maar ff toe http://steamcommunity.com/id/toaomatis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 23:12
Gisteren zitten spelen met L4D onder Ubuntu 9.04 met WINE er tussen. Tis traag en daardoor niet speelbaar maar het ziet er gewoon goed uit. Pics staan hier (laatste 3)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Graham schreef op maandag 04 mei 2009 @ 22:07:
Gisteren zitten spelen met L4D onder Ubuntu 9.04 met WINE er tussen. Tis traag en daardoor niet speelbaar maar het ziet er gewoon goed uit. Pics staan hier (laatste 3)
Ziet er best aardig uit, maar jammer dat je geen net_graph draaide, dan had ik mooi je fps kunnen checken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
toaomatis schreef op maandag 04 mei 2009 @ 22:17:
[...]

Ziet er best aardig uit, maar jammer dat je geen net_graph draaide, dan had ik mooi je fps kunnen checken ;)
Dat kan als nog :) maar dat een andere keer.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
Zijn er hier nog mensen met goede tactics voor survival in de lighthouse map?

We zitten meestal bovenin de vuurtoren en proberen smokers e.d. snel te signaleren. De tank kun je van daarboven vrij goed afknallen, mits hij je er niet af mept ;)

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-06 15:50

Arfman

Drome!

Ik heb een Fatal1ty headset gekocht, leek me wel gemakkelijk icm. L4D :)
Morgen komt ie hopelijk binnen, dan maar even testen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2024
marko77 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 22:52:

We zitten meestal bovenin de vuurtoren en proberen smokers e.d. snel te signaleren. De tank kun je van daarboven vrij goed afknallen, mits hij je er niet af mept ;)
Heb zelf 11:30 gehaald, mijn tactiek was om eerst op de vuurtoren te beginnen en de molotovs e.d. daar op te maken, dan na paar minuten naar kamertje naast de spawn te gaan (met dat keukentje en open haard), allemaal in 1 hoek. Als je dan allemaal tegelijk schiet, heb je tanks zonder dat ie iemand kan raken zo dood. Voordeel is ook dat je totaal geen last van smokers hebt zo, als je goed staat tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Frostu schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 02:02:
Heb zelf 11:30 gehaald, mijn tactiek was om eerst op de vuurtoren te beginnen en de molotovs e.d. daar op te maken, dan na paar minuten naar kamertje naast de spawn te gaan (met dat keukentje en open haard), allemaal in 1 hoek. Als je dan allemaal tegelijk schiet, heb je tanks zonder dat ie iemand kan raken zo dood. Voordeel is ook dat je totaal geen last van smokers hebt zo, als je goed staat tenminste.
11:30 damn, ik was al blij met mn bronzen medaille. Lighthous vind ik een van de lastigste maps, waarom weet ik niet, mss omdat dat een survival-only map is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
marko77 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 22:52:

Ik heb met 3 maatjes gold gehaald door in die woonkamer naast de ammopit te gaan zitten....ff snel naar buiten voor een reload lukt dan nog prima. En als de tank komt direct met 4 shotties erop...en een beetje geluk hebben :+

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Woei, ik heb ook een headset met microfoon gekocht :D
Net ff geprobeerd in een campaign, werkt toch wel lekker. In de No Mercy finale in het kleine hokje naast de ammo beneden gaan zitten met 3 man, werkt verbazingwekkend goed, zonder 1 probleem de heli gehaald (op Normal).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Arfman schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:53:
Woei, ik heb ook een headset met microfoon gekocht :D
Net ff geprobeerd in een campaign, werkt toch wel lekker. In de No Mercy finale in het kleine hokje naast de ammo beneden gaan zitten met 3 man, werkt verbazingwekkend goed, zonder 1 probleem de heli gehaald (op Normal).
Normal :'( :P Normal stelt idd niet erg veel voor, maar toch tof te horen dat je een headset hebt aangeschaft. Praten gaat meestal toch iets sneller dan typen EN je hebt nog handjes vrij om te gamen ;)

Ik vind de No Mercy versus toch nog steeds de vetste map, ik heb gister trouwens een soort van bug/ exploit gevonden.

Als je bij dead air (net na die container+kraan) over de reling kijkt, dan zie je daar de alarm-auto staan. Als je er dan al op schiet dan komt de horde, maar die komt daarna niet meer :P

dat scheelt weer een hoop als je naar de safehouse rusht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Graham schreef op maandag 04 mei 2009 @ 22:48:
....blabla....L4D onder Linux (Ubuntu 9.04 met WINE)....
10~15 fps. Niet bijster veel fps onder linux dus ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Graham op 05-05-2009 19:16 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29630

Heb het spel vandaag gekocht. Ik kon het spelen online, maar nu kan hij niet meer connecten. Als ik op online klik dan zegt hij "zoeken wordt stopgezet" in het spelmenu zelf. Ook als ik op andere speltypen klik doet hij dat afgezien van single player.

Hoe kan ik dit oplossen? Voor de rest heb ik niks raars gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:51
Steam is buiten gebruik voor onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Anoniem: 29630 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 19:34:
Heb het spel vandaag gekocht. Ik kon het spelen online, maar nu kan hij niet meer connecten. Als ik op online klik dan zegt hij "zoeken wordt stopgezet" in het spelmenu zelf. Ook als ik op andere speltypen klik doet hij dat afgezien van single player.

Hoe kan ik dit oplossen? Voor de rest heb ik niks raars gedaan.
Ten eerste, zet je steam op engels :$
Ten tweede, kijk eens in je console (options > mouse and keyboard options: enable developer console), wat voor foutmeldingen je krijgt.
Als je er niet uitkomt, steam tickets of een thread in Spielerij - Problemen & Vragen maken.

Net een behoorlijk mooi argument gehoord over NM3.
"De map onvoldoende uitgebalanceerd door de put sewers > hospital".
Doordat hier een bottleneck is (wat geen crecendo event is) hebben infected teams een veel groter voordeel, en kunnen survivors deze (bijna) nooit halen.
Als iets soorgelijks bij het begin van de map was geplaatst, zou het veel eerlijker zijn.
Of het potje is snel afgelopen, of de map kan pas echt beginnen.
Ook was er voorgesteld om ipv die ladder een trap verderop te plaatsen, zodat er gekozen kon worden, eerder naar boven via de ladder, of de veilige route.
Any thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Laatst online: 23-06 16:51
Tja, die ladder is gewoon dikke fail voor survivors. Als je een beetje een redelijk team tegenover je hebt haal je het noooooit. Daarbij komt dat het het 3e dikke chokepoint is op die map:
1: Dakje na de lift (smoker)
2: Gat naar de sewers (smoker)
3: ladder naar boven (boomer)

Dat level is dan ook echt moeilijk te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
...maar verder was het wel leuk. ;) Eerste keer met zo'n grote groep Gotters versus :D Zeker voor herhaling vatbaar.

[ Voor 22% gewijzigd door Graham op 06-05-2009 01:26 . Reden: minor bugfix ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Klopt, ik raad het dan ook iedereen sterk aan om eens de mumble te joinen. Zeker als je wat meer wilt leren van L4D. Vaak in de avond (rond 9/10 uur) word er wel een potje gespeeld. Als je nog niet zo goed bent is dat geen probleem, je leert vrij veel in 1 versus ronde :) . en stiekem vind ik het gewoon leuk om keihard te rapen, en samen met FYI (of Marx?) 50 pounce damage te doen op kkaltuu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Killzone schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 01:44:
50 pounce damage te doen op kkaltuu :P [/small]
Jah daar hat Kkaltuu het nog over. Is dat gewoon van heel ver meteen raak pounchen?

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke007
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:42
Killzone schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 01:44:50 pounce damage te doen op kkaltuu :P [/small]
Ik dacht dat maximum pounce damage 25 was, is die aangepast met de DLC?

Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:48
ikke007 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 08:40:
[...]

Ik dacht hetzelfde toen ik het las.
25 pounce damage max, tenzij je brand dan was het dacht ik max 30 damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Graham schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 02:05:
[...]

Jah daar hat Kkaltuu het nog over. Is dat gewoon van heel ver meteen raak pounchen?
ikke007 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 08:40:
[...]

mhoogendam schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 08:47:
[...]

Ik dacht hetzelfde toen ik het las.
25 pounce damage max, tenzij je brand dan was het dacht ik max 30 damage.
Hij pouncede samen met LtMarx (of FYI) voor opgeteld twee keer 25 = 50 damage. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het werkt alweer. Ik heb gelijk geswitched naar engels. Nu wil ik GoT steam joinen, maar zoeken op ID nummer lukt niet. Op tweakers zoeken had ik wel een hit met een groep van zo'n 450 man. Als ik in L4D online een steam groep wil joinen om te spelen dan zoekt hij, maar zonder resultaten. Moet ik dan een andere steam groep joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

De gotl4d groep staat in de openingspost.
Hier staan ook wat handige tips en IP adressen van servers die aan de steamgroup staan gekoppeld.

En over killzone, doet weer wat hij het beste kan, overdrijven.
Even z'n e-peen groter laten lijken.
Gelukkig kan hij niet zo goed uit putten klimmen, of melee's ontwijken.
(KKALTUU JIJ GRIEFER, RAHRBLAGHHLAASH) toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de link. In de search in steam zelf kon ik het niet vinden. Op internet kom ik niet joinen, op de website zelf moest ik apart inloggen en toen kon het pas. Wat een gedoe zeg dat steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Nee hoor, als je in steam op het community tabje had gedrukt, dan kwam je meteen in je profielpagina zonder in te loggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
kKaltUu schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 11:16:
De gotl4d groep staat in de openingspost.
Hier staan ook wat handige tips en IP adressen van servers die aan de steamgroup staan gekoppeld.

En over killzone, doet weer wat hij het beste kan, overdrijven.
Even z'n e-peen groter laten lijken.
Gelukkig kan hij niet zo goed uit putten klimmen, of melee's ontwijken.
(KKALTUU JIJ GRIEFER, RAHRBLAGHHLAASH) toch? ;)
Hmmja, jammer alleen dat wij het rondje daarna jullie al hadden afgemaakt na het stukje met de lift :P . Dat vergeet je nog even.

Oh, en het was inderdaad 2x 25, ik heb denk ik geen demo, maar vraag maar aan Marx of FYI :P .

En melee's ontwijken is onmogelijk nadat je de eerste keer bent gemeleed (wat snel gebeurd als smoker), tenzij de tegenstander gruwelijk slecht is :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zonet ff gespeeld. Ik kan alleen maar 1 server zien van GoT klopt dit? Moet ik de andere servers handmatig invoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Anoniem: 29630 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:28:
Zonet ff gespeeld. Ik kan alleen maar 1 server zien van GoT klopt dit? Moet ik de andere servers handmatig invoegen?
Normaal zijn er meer, alleen moet je via je steam-group-game (oid, ik weet de benaming niet uit mn hoofd) in her versus menu klikken en daar komen dan (in mijn geval 4 GoT servers, waarvan een (aantal) van kKaltUu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Zo net een lekker potje L4D gespeeld met Jamms, Mary en zepplin' mix daarna ene lex op de server van Admiral Anal (GoT #666 geloof ik). Eerst The Crane maar dat lukt niet bepaald (hoe kan je die het beste spelen?) daarna The Farmhouse en als laatste The Terminal waar we bijna 20 minuten haalde (18m 16s).

Was weer leuk :D

[ Voor 8% gewijzigd door Graham op 07-05-2009 00:03 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgp
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-12-2023

hgp

Die ene lex was ik dus :+

M'n microfoon werkt inmiddels weer, het is toch wel lastig als je niet snel even iets kan zeggen. Survival is trouwens wel een stuk leuker zo dan in een willekeurige public via quick match :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Graham schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 00:02:
Zo net een lekker potje L4D gespeeld met Jamms, Mary en zepplin' mix daarna ene lex op de server van Admiral Anal (GoT #666 geloof ik). Eerst The Crane maar dat lukt niet bepaald (hoe kan je die het beste spelen?) daarna The Farmhouse en als laatste The Terminal waar we bijna 20 minuten haalde (18m 16s).

Was weer leuk :D
Crane: fenced area of 2 crane, 2 ammo
Construction site: bij de cementzakken aan het einde van het steegje van de auto of onderin de construction waar de pijpbommen liggen.
Terminal: bij de balie
Runway: heuveltje bij de linkervleugel van het vliegtuig, helemaal tegen de muur in het verlengde van de rechtervleugel van het vliegtuig.

Turbines: onderin vlakbij de ammo, om de hoek tegen de muur
Gas Station: op het dak bij de lift.
Hospital: breek de deuren open aan het einde van de gang van de ammo.
Rooftop: op het huisje rechts van de minigun

Sewers: bij de brug die eigenlijk naar bnee zou komen.
Church: in de church, ieder in 1 hoekje
Streets: achterin tegen het hek.
Boathouse: 2 aan 2 in de hoeken van de ballustrade van de ammo.

Warehouse: doorlopen door de deur en bovenin de hoek gaan zitten (bij de deur waar je eigenlijk naar buiten moet).
Bridge: op de dozen in het huisje
Farmhouse: bovenin de schuur, 2 aan 2 aan elke kant van de hooibaal van de ammo.

Zo, laten we hopen dat het een beetje lukt ;)

Btw, had even naar Valve geschreven over m'n achievement.
quote: Valve
Hello Christian,

Thank you for contacting Steam Support.

Thank you for taking the time to report this issue. We are aware of the problem and are currently working on a fix for it.

We hope to have all of the known issues taken care of fairly soon.

Please check the SteamPowered News page (linked below) to get more information on the patches for known issues.

http://www.steampowered.com/v/index.php?area=news
-O- , niet echt het antwoord waar ik op had gehoopt, ik had meer iets in de trand van "we will reset your achievement for this map".
Ik word echt ziek van, ik wil m'n achievements.

Na het kijken hoe het [GoT³] team het op TF2 deed via SourceTV, leek het mij wel interressant om dit op m'n server te zetten.
Blijkt dat de STV server van L4D een playerslot inneemt die niet met maxplayers te fixen valt, en een memoryleak heeft van heb-ik-jou-daar.
De bal ligt behoorlijk ver bij Valve om te kijken in hoeverre ze de support voor L4D willen dragen.
Hopelijk maken ze er iets goeds van zoals ze met TF2 hebben gedaan / doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ongelofelijk, gister met 4 maten 11 minuten hospital gehaald :) een prestatie van wereldformaat IMO, waar ik voorheen niet eens brons haalde in een random server, ging ik met 4 maten de eerste run al 11 minuten mee. Het mooie was ook dat we praktisch allemaal tegelijk tegen de grond gingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Hmm, heb al regelmatig 15 minuten gehaald op sommige maps. 10 minuten is echt niet moeilijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

De een is de ander niet he ;)
Ik speel ook nog Campaign op Normal, veel leuker dan 3 uur over 1 campaign te doen en 15 x opnieuw starten zoals op Expert. In Versus zuig ik ook ezelballen, maar zolang ik niet gekicked wordt vind ik dat ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 23-06 22:40

The Zep Man

🏴‍☠️

kKaltUu schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 00:28:
[...]

-O- , niet echt het antwoord waar ik op had gehoopt, ik had meer iets in de trand van "we will reset your achievement for this map".
Ik word echt ziek van, ik wil m'n achievements.
Al vindt jij die nummertjes echt zo belangrijk, gebruik dan de Steam Achievement Manager. Hou anders op met zeuren.

Gedoe...

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
kKaltUu schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 00:28:
[...]
Na het kijken hoe het [GoT³] team het op TF2 deed via SourceTV, leek het mij wel interressant om dit op m'n server te zetten.
Blijkt dat de STV server van L4D een playerslot inneemt die niet met maxplayers te fixen valt, en een memoryleak heeft van heb-ik-jou-daar.
De bal ligt behoorlijk ver bij Valve om te kijken in hoeverre ze de support voor L4D willen dragen.
Hopelijk maken ze er iets goeds van zoals ze met TF2 hebben gedaan / doen.
TF2 public, 24 slot, sourcetv, autorecord, volle server: 280 MB geheugenverbruik
TF2 private, 20 slot, sourcetv, autorecord, 90 seconden delay, 24 spectators,14 man speelt: meer dan 900 MB

SourceTV is een memory hog ja :) Dat het een playerslot inneemt was bij TF2 ook, later is dat aangepast zodat TV een geheel nieuw slot inneemt (maxplayers wordt dan effectief 1 hoger).

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Zojuist joinde ik een server waarbij ze al op 20 minuten stonden 8)7.

The Drains, zaten allemaal in een hoekje bij de brug die normaal naar beneden moet. Om 1 of andere debiele reden kwamen de tanks niet bij ons. Heb maar disconnect want zo is er niks aan.

Ik heb pas mijn derde goud gehaald gisteren. Geen zak aan zo als je tijden met anderen wilt gaan vergelijken.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 89184 op 07-05-2009 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

The Zep Man schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 13:47:
[...]
Al vindt jij die nummertjes echt zo belangrijk, gebruik dan de Steam Achievement Manager. Hou anders op met zeuren.

Gedoe...
Joh, een beetje aardiger kan ook wel toch? Overigens zal ik de achievement manager niet aanraden. Als je een ban krijgt door het gebruik heb je geen poot om op te staan.

Een pagina met een faq item als
I WAS VAC BANNED

Dumbass.
wekt ook niet echt vertrouwen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

waarom zouden ze je daarvoor bannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122

Weet iemand hoe je de max_fps zet in dit spel? Anders gaat mijn videokaart te hard blazen voor wat fpsjes die ik toch niet merk..

@onder oh dat is jammer.. En VSync wil ik niet omdat ik anders het gevoel heb dat ik een inputlag heb..

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 07-05-2009 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Niet, want L4D ondersteunt fps_max niet. Je kunt wel vsync aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Anoniem: 231122 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 22:05:
@onder oh dat is jammer.. En VSync wil ik niet omdat ik anders het gevoel heb dat ik een inputlag heb..
Uhh, dat gaat wss een beetje offtopic, maar als je input lag krijgt door je FPS te cappen op de refreshsnelheid van je monitor 8)7

Het is juist veel vervelender als je 63 FPS krijgt op een 60Hz monitor, dan kun je idd de indruk krijgen dat je inputlag krijgt, maar ik verwacht niet dat dit de echte oorzaak is van het niet VSync draaien en zoals hierboven al gezegd wordt; Je zal misschien je FPS moeten cappen in je controlcenter van je GPU!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Anoniem: 231122 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 22:05:
Weet iemand hoe je de max_fps zet in dit spel? Anders gaat mijn videokaart te hard blazen voor wat fpsjes die ik toch niet merk..

Inputlag door vsync is een bekend verschijnsel. Dit kan je echter verminderen door triple buffer te enablen.
Weet echter niet of l4d deze optie in-game heeft. Anders zou je eens moeten kijken of er tooltjes zijn die dit kunnen forceren (rivatuner misschien ?)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

ChojinZ schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 08:43:
Inputlag door vsync is een bekend verschijnsel. Dit kan je echter verminderen door triple buffer te enablen.
Weet echter niet of l4d deze optie in-game heeft. Anders zou je eens moeten kijken of er tooltjes zijn die dit kunnen forceren (rivatuner misschien ?)
Een ATI kaart kan dat wel tunen, kan volgens mij al geforced worden in de CCC zelfs, maar ja. Het feit dat je GPU flink gaat blazen is toch goed, hij moet lekker stoken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
toaomatis schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 08:47:
[...]

Een ATI kaart kan dat wel tunen, kan volgens mij al geforced worden in de CCC zelfs, maar ja. Het feit dat je GPU flink gaat blazen is toch goed, hij moet lekker stoken ;)
Tja, ik zie het probleem ook niet. Zet je het geluid toch wat harder? Hoor je dat geloei niet meer... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

ChojinZ schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 08:51:
Tja, ik zie het probleem ook niet. Zet je het geluid toch wat harder? Hoor je dat geloei niet meer... :9
Ik speel sws altijd al met een headset op... Omgevingsgeluid hoor ik bijna nooit, mijn moeder kan zich daar soms flink aan irriteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Laatst online: 23-06 17:27
ik was gisteravond de developer commentary map aan t doen, had ik nog nooit gedaan. En ik was wel benieuwd wat ze te vertellen hadden. Ennuh halverwege de NoMercy 2 zit er opeens een grote steen voor een ingang, en ik zag daar achter een text ballon met audio commentaar... dus ik probeer te springen etc. dan maar noclip er doorheen.

Wat blijkt nu, ze hebben per ongeluk de survival maps gekoppeld aan de developer commentary maps. Bijvoorbeeld bij de rooftop spawn je niet meer in de safehouse en doorloop vanaf daar de map maar je spawnt op de survival plek.

Wel grappige blunder. Ik heb al een bug report ingestuurd.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-06 23:23

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Killzone schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:14:
[...]

Hmmja, jammer alleen dat wij het rondje daarna jullie al hadden afgemaakt na het stukje met de lift :P . Dat vergeet je nog even.

Oh, en het was inderdaad 2x 25, ik heb denk ik geen demo, maar vraag maar aan Marx of FYI :P .

En melee's ontwijken is onmogelijk nadat je de eerste keer bent gemeleed (wat snel gebeurd als smoker), tenzij de tegenstander gruwelijk slecht is :P .
He heerlijk, potje gespeeld en mekaar bashen met results :P. Eens, die put was hard klote en ging inderdaad mis. Toen ging heel jullie team weg omdat ze bang waren dat ze enorm geraped zouden worden. Killzone en ik hebben toen nog geprobeerd jullie over te halen om het potje eerlijk af te maken. Waren ze toen toch maar weggegaan want ze kregen gelijk 8)
/arrogantiemodus

oja 2x 25 it is, en de eer gaat naar FYI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Gister ook via Steam dit spel aangeschaft, en heb er helaas nogal wat problemen mee. Na ongeveer 10 min spelen crasht de game een seconde of 10 met de melding "nvlddmkm stopped working blabla" en dan kan ik weer verder spelen. Aangzien dit om de minuut gebeurt, is het gewoon niet speelbaar meer :(

Op internet zijn er veel mensen met deze problemen echt een oplossing is er volgens mij niet. Al mijn drivers zijn up-to-date enige wat ik nog kan proberen is misschien mijn 2e scherm loskoppelen. Anders is het zonde van mijn 30,- :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:38

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Razr schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:20:
Gister ook via Steam dit spel aangeschaft, en heb er helaas nogal wat problemen mee. Na ongeveer 10 min spelen crasht de game een seconde of 10 met de melding "nvlddmkm stopped working blabla" en dan kan ik weer verder spelen. Aangzien dit om de minuut gebeurt, is het gewoon niet speelbaar meer :(

Op internet zijn er veel mensen met deze problemen echt een oplossing is er volgens mij niet. Al mijn drivers zijn up-to-date enige wat ik nog kan proberen is misschien mijn 2e scherm loskoppelen. Anders is het zonde van mijn 30,- :(
Heb je misschien je videokaart te ver overgeclocked? Staat me iets van bij dat die meldingen daar van komen.
Ik heb het zelf ook een paar keer gehad met een ATi kaart Atimdag.sys stopped working ofzoiets.

Clock hem in dat geval eens terug en probeer het nog eens ;)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
dreameater schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:22:
[...]

Heb je misschien je videokaart te ver overgeclocked? Staat me iets van bij dat die meldingen daar van komen.
Ik heb het zelf ook een paar keer gehad met een ATi kaart Atimdag.sys stopped working ofzoiets.

Videokaar niet (8800GT) maar mijn processor wel (E8400 @ 3.6 ipv 3.0). Ik weet niet of dat iets met mijn videodriver te maken kan hebben, maar het is het proberen waard dan.

Ben voor de zekerheid ook nog de RC van Windows 7 aan het downloaden, gelijk een goede reden om die is te testen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

dreameater schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:22:

Een tweede scherm is ook niet je van het in source games. Soms gaat de GPU niet naar 3d mode (4 fps ;'( ) of crasht hij als je met je muis buiten je scherm gaat (naar het tweede scherm dus).

Je 2e monitor loshalen wil misschien wel helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:48
toaomatis schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:28:
[...]

Een tweede scherm is ook niet je van het in source games. Soms gaat de GPU niet naar 3d mode (4 fps ;'( ) of crasht hij als je met je muis buiten je scherm gaat (naar het tweede scherm dus).

Je 2e monitor loshalen wil misschien wel helpen ;)
Heb hier nog nooit last van gehad, speel toch al geruime tijd source games en met 2 monitoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

mhoogendam schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:08:
[...]

Heb hier nog nooit last van gehad, speel toch al geruime tijd source games en met 2 monitoren.
Zelfde hier, alleen crashen m'n videokaart drivers af en toe als ik in een map kom.
Maar deze herstellen zit in ~5 seconden en ik kan weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

kKaltUu schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:13:
[...]

Zelfde hier, alleen crashen m'n videokaart drivers af en toe als ik in een map kom.
Maar deze herstellen zit in ~5 seconden en ik kan weer.
Ja, ik weet ook niet welk OS jullie over praten, ikzelf heb het over Vista x64 SP2-Beta met de laatste CCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Hmm.. het terug zetten van mijn proc. naar de std snelheid heeft ook niks geholpen. Misschien is het iets met de geluidskaart, zal is proberen te drivers daarvoor opnieuw te installeren en de instelling van 5.1 > 2.0 te veranderen. Als last resort kan ik straks nog even een dualboot inrichten met Windows 7. Mocht dat ook niet werken :( Dan kan ik de game zeker niet terugsturen :P

edit: kwam net deze post tegen klik. Even proberen om dat multithreaded rendering uit te schakelen dan...

[ Voor 19% gewijzigd door Razr op 08-05-2009 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-05-2022
van de week alle bronzes gehaald op alle maps
alleen die ai is echt 3x niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

qonstant schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 18:40:
van de week alle bronzes gehaald op alle maps
alleen die ai is echt 3x niks
AI van je "medestanders" of van de zombies? (infected)
AI van je medestander bots is echt niks .. gisteren een mooi potje Versus gespeeld, komen we bij de NM finale, 1 speler quit, bot neemt over, gebruikt meteen een medkit (70hp nog over), waarna er een echte speler joint .. heb je meteen een vet nadeel, teams waren echt aan elkaar gewaagd en dan zoiets, erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122

ChojinZ schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 08:43:
[...]
Ja dat kan ingame.. (triple buffer) Maar dan vind ik het nog steeds niet helemaal fijn.. ah dan maar wat tearing en een koptelefoon op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 23-06 22:40

The Zep Man

🏴‍☠️

Bor de Wollef schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 20:03:
[...]

Joh, een beetje aardiger kan ook wel toch? Overigens zal ik de achievement manager niet aanraden. Als je een ban krijgt door het gebruik heb je geen poot om op te staan.

Een pagina met een faq item als

[...]

wekt ook niet echt vertrouwen.
De zwaarste straf die ooit is gegeven door Valve wegens het sjoemelen met achievements was voor TF2. Maar als je dan ook alle achievements op 100% zet terwijl je met niets begon, dan valt dat ook wel erg op. De milde (en enige) straf die toen was uitgegeven was een week lang niet van de nieuwe class unlocks gebruik maken.

Valve gaat niet bannen wegens het zelf beheren van achievements. Het is geen cheaten, omdat het geen voordeel biedt tegenover je tegenstanders. Ook lig je niet met VAC overhoop, omdat alleen maar de Steam API gebruikt wordt (op dezelfde manier als dat een spel communiceert met Steam om achievements te beheren). En VAC zit niet in de Steam applicatie zelf.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

Anoniem: 231122 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 19:59:
[...]

Ja dat kan ingame.. (triple buffer) Maar dan vind ik het nog steeds niet helemaal fijn.. ah dan maar wat tearing en een koptelefoon op :)
ik heb ook last van iets soorgelijks, gebeurt enkele keren op een maand, dat ik als ik met mijn muis beweeg, dat het lagged,

als ik gewoon strafe of rondloop (zonder mijn muis te bewegen) dan is het normaal, maar als h et beeld heel snel beweegt van links naar rechts, dan begint het te schokken.

ik heb een ATI kaart, hoe moet ik dat dan juist oplossen in CCC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
Gisteren met 3 maten 11:49 gehaald in de farm level survival ;)

De kamer met de radio is zeer goed te verdedigen, er zijn 4 ingangen, die je allemaal kunt afdekken. Belangrijk is om bij je plek te blijven en zo de rug van anderen te dekken.

Heeft iemand nog goede tips voor de rooftop survival?

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Oh nog voor de liefhebbers? steam en L4d op Windows 7 RC 1 7100 draait perfect. Goeie fps geen lag. Alles nice. En win7 is stukken nicer dan vista.

Oh gister samen met 2 vrienden gespeeld, alleen die 2e duurde een tijdje voor ie erbij kwam, dus we waren al begonnen in de streets. Een andere kerel joinde. En een laatste slot wachtte op hem. Dus we waren 30 seconden bezig en toen kwam ie. Dus wij ach we gaan zo wel dood en dan beginnen we opnieuw.
Nou we gingen niet dood, 16m26s volgehouden.
En daarna opnieuw met die vriend van mij erbij want die had natuurlijk niet de punten gehaald, toen kwamen we nie meer boven de 7 minuten uit. Echt irritant. :D

Oh trouwens ook vage bug in streets. Als je tegen t hek zit achterin en de tank gooit de auto's voor je naar je toe. Dan staan ze vreselijk in de weg, alleen als iedereen opeens een andere kant op kijkt, en je kijkt weer terug, dan zijn de auto's weg, op zich wel vaag, maar wel prettige bug... ik rapporteer niks... :D

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

SeenD schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 17:30:
Oh nog voor de liefhebbers? steam en L4d op Windows 7 RC 1 7100 draait perfect. Goeie fps geen lag. Alles nice. En win7 is stukken nicer dan vista.

Oh gister samen met 2 vrienden gespeeld, alleen die 2e duurde een tijdje voor ie erbij kwam, dus we waren al begonnen in de streets. Een andere kerel joinde. En een laatste slot wachtte op hem. Dus we waren 30 seconden bezig en toen kwam ie. Dus wij ach we gaan zo wel dood en dan beginnen we opnieuw.
Nou we gingen niet dood, 16m26s volgehouden.
En daarna opnieuw met die vriend van mij erbij want die had natuurlijk niet de punten gehaald, toen kwamen we nie meer boven de 7 minuten uit. Echt irritant. :D

Oh trouwens ook vage bug in streets. Als je tegen t hek zit achterin en de tank gooit de auto's voor je naar je toe. Dan staan ze vreselijk in de weg, alleen als iedereen opeens een andere kant op kijkt, en je kijkt weer terug, dan zijn de auto's weg, op zich wel vaag, maar wel prettige bug... ik rapporteer niks... :D
Nee, die auto's verdwijnen zelf nadat de tank ze voor 30 seconden niet heeft aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Tjonge jonge jongen :P

Sorry kon het gewoon niet laten.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
@Graham... :) was enthousiasme en dingen niet willen vergeten. lol :P

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Iemand nog een idee waar ik Left 4 Dead zo goedkoop mogelijk kan halen voor de Xbox360 (import is geen probleem). Lijkt me namelijk een erg vet spel, maar prijzen zijn nogal hoog imho. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
monnick schreef op zondag 10 mei 2009 @ 10:24:
Iemand nog een idee waar ik Left 4 Dead zo goedkoop mogelijk kan halen voor de Xbox360 (import is geen probleem). Lijkt me namelijk een erg vet spel, maar prijzen zijn nogal hoog imho. :(
Bij play.com is hij 37,42 euro (incl. bezorging) maar of dat het goedkoopst is...geen idee.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301769

[b][message=31605688,noline]...daarnaast is er bijvoorbeeld ook https://www.directgamekeys.com/

Valve ziet liefst geen key resellers though, dus ze zeggen ook gewoon het is at own risk, maar verder niks illegaals aan.
[b][message=31605688,noline]...De lage prijs doet dit soort resellers zeker niet af als verkeerd of onwettig,
Hoi, even ter informatie. Directgamekeys.com is zo illegaal als sigaretten verkopen aan een peuter.
Ik kreeg met mijn (netjes bij de Mediamarkt gekochte) COD5 na 5 maanden opeens de melding "This CD Key is already in use by another computer", en kon niet meer inloggen op de multiplayer servers.
In mijn online profielen stond ineens een vreemde naam.
Na wat zoekwerk heb ik die gast weten te vinden op een forum en hij vertelde mij dat hij de key had gekocht bij directgamekeys.com

Dat de key werkt zegt dus niks, je hebt er net zolang plezier van tot iemand anders er mee inlogt.
Activision weet overigens van niks. Ik wacht nog op een antwoord van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 09:13
Anoniem: 301769 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 10:58:
[...]

[...]

Hoi, even ter informatie. Directgamekeys.com is zo illegaal als sigaretten verkopen aan een peuter.
Ik kreeg met mijn (netjes bij de Mediamarkt gekochte) COD5 na 5 maanden opeens de melding "This CD Key is already in use by another computer", en kon niet meer inloggen op de multiplayer servers.
In mijn online profielen stond ineens een vreemde naam.
Na wat zoekwerk heb ik die gast weten te vinden op een forum en hij vertelde mij dat hij de key had gekocht bij directgamekeys.com

Dat de key werkt zegt dus niks, je hebt er net zolang plezier van tot iemand anders er mee inlogt.
Activision weet overigens van niks. Ik wacht nog op een antwoord van ze.
Wat een gaar verhaal zeg...heb paypal ook even gemailt hopelijk kunnen ze hun link met die site verbreken. Site ziet er netjes opgezet uit maarja uiteindelijk is het logisch dat ze illegaal bezig zijn.

Even wat anders, wat is jullie beste tijd en in welke map (op survival mode)?
Mijn Top3:
The Crane 22m 11s
The Terminal 16m 35s
The Warehouse 15m 47s

Als goede mensen me willen toevoegen om samen te spelen, graag, ik heb 2 maten waarmee ik het speel maar vaak mis ik een goede 3e speler. Steam name = [ReeBSaW]-Tsukai (of werkt het niet op nickname?)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Zijn dat allemaal legit tijden? (geen glitches gebruikt)
Want The Crane op 22 minuten... met 8 healthpacks is bijna onmogelijk :O
En toevoegen werkt alleen op SteamID.
Ik zou zeggen, join de GoT L4D community, en voeg een paar actieve spelers toe, zet [GoT] voor je naam en speel wat potjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 09:13
kKaltUu schreef op zondag 10 mei 2009 @ 11:41:
Zijn dat allemaal legit tijden? (geen glitches gebruikt)
Want The Crane op 22 minuten... met 8 healthpacks is bijna onmogelijk :O
En toevoegen werkt alleen op SteamID.
Ik zou zeggen, join de GoT L4D community, en voeg een paar actieve spelers toe, zet [GoT] voor je naam en speel wat potjes ;)
Ja the Crane is wel een glitch ;)
Als je achter het randje gaat staan lopen alle zombies verkeerd (van het dak af), maar je kan nog wel door smokers gepakt worden en tanks kunnen nog stenen op je gooien. Zal eens ff die GoT community opzoeken :)

Btw hoe kom ik achter m'n Steam ID?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb de GoT L4D group gejoined volgens mij, maar zie geen servers in L4D, terwijl ik van een andere groep waar ik lid van ben wel de servers zie, hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Arfman schreef op zondag 10 mei 2009 @ 12:35:
Ik heb de GoT L4D group gejoined volgens mij, maar zie geen servers in L4D, terwijl ik van een andere groep waar ik lid van ben wel de servers zie, hoe kan dat?
Volgens mij?...staat deze groep in je Friendslist of zelfs op je community page?

Daarnaast komt het wel eens voordat het niet helemaal lekker werkt. Ik heb vaak geen servers maar wel friends of visa versa. Soms helpt het als je naar je achievements kijkt, zeg 30 seconden en dan terug schakelt naar main menu.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Arfman schreef op zondag 10 mei 2009 @ 12:35:
Als je versus selecteert, en dan play on steamgroup server, krijg je ze na een paar seconden te zien.
Op het moment zijn die van mij en van Anal de enige die on zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
ik snap niet dat mensen die glitches gebruiken. Ik had 10 minuten op de crane gehaald door 2 op t dak en 2 tussen de hekken.
En later joinde ik een groep die de glitch gebruikte. Dat was echt stom. Maar 2 kerels wilde zo graag goud, dus ik wilde wel mee doen alleen wel suicide op 10 minuten... anders kun je er ook niet trots op zijn, dan kun je later nog een x het echt doen om dan 15 minuten te halen. Ofzo.

Denken jullie dat er nog een platinum medaille komt op 17 minuten ofzo? Want 17 minuten is echt moeilijk...
10 minuten is ook weer niet makkelijk maar redelijk te doen met een goede groep.

Weet iemand nog een goeie strategie voor boathouse... the construction site en the church, ik kom daar steeds niet verder mee. Ik word er helemaal gestoord van.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 12:31

Stewie!

Keen must die!

Construction site: ga in die hoek zitten waar je die barricade ook "opblaast".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

SeenD schreef op zondag 10 mei 2009 @ 16:24:
Weet iemand nog een goeie strategie voor boathouse... the construction site en the church, ik kom daar steeds niet verder mee. Ik word er helemaal gestoord van.
Boathouse is altijd een lastige, je kan niet echt lekker in een hoekje zitten, meestal zitten we op de bovenste verdieping ieder in 1 hoek. En de een houdt de trap in de gaten, de andere het dak en nog een andere de varanda en de voordeur de laatste redt iedereen indien nodig!

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.