Mumble heeft veel voordelen tov TS2, en nog steeds genoeg tov TS3, maar die discussie hoeft hier niet in deze thread gehouden te worden.
Bij mijn achievements ingame staat dat ik construction site moet halen, maar op m'n steamprofile staat dat ik the bridge moet halen.
Ik ga dus als ik tijd heb the bridge proberen, en als deze goud op m'n steamprofile staat(dan staat alles goud, geen excuus dat ik nog een andere map moet halen), gaat er mooi een ticket naar valve
Alle achievements zijn nog steeds ruk gecode.Twhomp schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 10:00:
[...]
Nou inderdaad: op survival heb ik wel een gold medal bij het level, maar krijg niet de achievement. Wel weer de bronzen en zilveren medaille.
Net als met levels uitspelen op expert: die telt L4D niet goed.
Lijkt wel of alle level-achievements ruk gecode zijn.
Bij mijn achievements ingame staat dat ik construction site moet halen, maar op m'n steamprofile staat dat ik the bridge moet halen.
Ik ga dus als ik tijd heb the bridge proberen, en als deze goud op m'n steamprofile staat(dan staat alles goud, geen excuus dat ik nog een andere map moet halen), gaat er mooi een ticket naar valve
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.