[Multi] Left 4 Dead - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.149 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-04 13:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Maks schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 01:43:
[...]

Wat doen al die Russen daar trouwens? Niet dat ik iets tegen ze heb, behalve dan dat ze geen Engels spreken, maar is daar in een keer een internetprovider aangesloten ofzo?
Ik weet niet onder welke rots jij hebt geleefd, maar Rusland heeft al langer wat internet.
Rusland word automatisch ingedeeld bij Europa, omdat de grote steden daar vlakbij liggen, tov Asie.
En daarom hebben wij die russen.
Als je met GoT mensen speelt, weet je zeker dat je ze kan verstaan / geen grote idoten zijn.
/me kent een paar GoT members die een check kunnen gebruiken :+

Mijn servers draaien weer, na de patch waren ze niet geupdated.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:24
kKaltUu schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 12:05:
[...]

Ik weet niet onder welke rots jij hebt geleefd, maar Rusland heeft al langer wat internet.
Rusland word automatisch ingedeeld bij Europa, omdat de grote steden daar vlakbij liggen, tov Asie.
En daarom hebben wij die russen.
Ik was een tikje sarcastisch, maar het laatste spel wat ik speelde was Counterstrike 1.6 en toen zag je bijna nooit Russen dus ja misschien heb ik wel onder een steen gelegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Arfman schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 11:53:
Viel mij ook al op, enorm veel Russen online ineens. Local server in Rusland is nooit grappig :P
Ik kom juist erg veel Fransen tegen. :P wel leuk om mee samen te spelen als ze een beetje goed zijn. Zojuist met die drie random players in de eerste ronde al meteen een PR op terminal map :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:50

Christiano007

Ich bin der champion

Was gisteren kort leuk met the GoT Gang, alleen de volgende keer moeten we even wat langer doen, 4 of 5 potjes zijn niet zoveel hehe. Je zou ook verwachten dat 10 min. zo voorbij zijn maar dat valt nog vies tegen zeg. Maar als je dit goed kunt, dan moet co-op op expert toch eigenlijk een piece of cake zijn zou je verwachten :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 23:12
Christiano007 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 13:43:
Was gisteren kort leuk met the GoT Gang, alleen de volgende keer moeten we even wat langer doen, 4 of 5 potjes zijn niet zoveel hehe. Je zou ook verwachten dat 10 min. zo voorbij zijn maar dat valt nog vies tegen zeg. Maar als je dit goed kunt, dan moet co-op op expert toch eigenlijk een piece of cake zijn zou je verwachten :)
Haha....was kort idd maar moest weg ;)

Vanavond van mij part weer :D

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 15:50

Christiano007

Ich bin der champion

ik ben d'r vanavond ook wel weer rond half 8 ofzo dénk ik

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Startpost is weer geupdate :)

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-06 22:40

The Zep Man

🏴‍☠️

Was in Survival bij Lighthouse bezig. Speel alleen op pubs, dus heb alleen nog maar brons weten te halen. Maakt mij voor de rest niet uit: het gaat meer om het plezier dan die achievements.

Had een mooie ervaring op de toren. Sta ik op de 1 na bovenste verdieping regular Infected af te knallen met mijn Shotgun, hoor ik iemand opeens 'Tank' roepen. Ik loop daarna meteen een rondje rond de toren (terwijl ik nog steeds zombies afknal), op zoek naar de Tank beneden. Sta ik opeens aan de kant waar het huis ook is. Komt de Tank van de bovenverdieping van de toren zo op mijn verdieping vallen, zonder dat ik wist dat hij daarbovenop geklommen was (teammates ook niet even een seintje geven, ofzo...). De Tank stond met zijn rug tegen de toren aan en ik stond op het randje.Een achtste seconde en een keiharde mep later vloog ik de diepte in, om daarna te transformeren tot een hoopje puree op de bodem van het ravijn.

Ach, weer een ervaring rijker. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-05 12:45
tja, van gebouwen af worden geslagen is ook leuk.
net eindelijk man VS tank gehaalt, iri achiefment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Ik ben dit weekend op een lan party (350 man ongeveer) waar ook redelijk veel mensen Left 4 dead spelen. inmiddels al wat meer mappen op goud en zilver gehaald , alleen volgens mij klopt de telling niet helemaal bij de stats. Zo staat er dat ik ''maar'' 15x brons heb, terwijl volgens de ranglijsten ik op elke map een medaille heb gehaald :? (16 dus), toen daarna maar even bij m'n maat gekeken en bij hem stond de teller op 8/16 terwijl bij de ranglijsten 10 medailles geteld worden, beetje vaag.

Ik had zo bijvoorbeeld bij de church, geen bericht gekregen dat ik een medaille had gekregen (zilver), echter stond deze wel gewoon bij de scores vermeld , wat wellicht de reden kan zijn dat ik deze niet heb gekregen, alleen ik heb church al meerdere keren opnieuw gehaald op zilver en nog steeds niets.

Vreemde is ook, dat ik nog niemand met die achievement heb gezien.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:54

Vrijdag

De Zwarte

En hop, na het updaten zijn mijn achievements wéér weg. Wat is dat toch met Steam en valve. Na elke update zijn ze weg en even later zijn ze weer terug. Lekker dan :')

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-06 10:37

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik vind survival wel leuk! Het is vooral de voorbereiding van het vallen zetten en zo en strategieen bespreken met de andere survivors voordat je begint dat het leuk maakt. Je moet het echter niet te lang spelen, dan gaat het vervelen :P. Ik heb nog maar 1x zilver gehaald, voor dat rest alleen maar brons :X (xbox360).

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Descriptor schreef op zondag 26 april 2009 @ 08:07:
Ik ben dit weekend op een lan party (350 man ongeveer) waar ook redelijk veel mensen Left 4 dead spelen. inmiddels al wat meer mappen op goud en zilver gehaald , alleen volgens mij klopt de telling niet helemaal bij de stats. Zo staat er dat ik ''maar'' 15x brons heb, terwijl volgens de ranglijsten ik op elke map een medaille heb gehaald :? (16 dus), toen daarna maar even bij m'n maat gekeken en bij hem stond de teller op 8/16 terwijl bij de ranglijsten 10 medailles geteld worden, beetje vaag.

Ik had zo bijvoorbeeld bij de church, geen bericht gekregen dat ik een medaille had gekregen (zilver), echter stond deze wel gewoon bij de scores vermeld , wat wellicht de reden kan zijn dat ik deze niet heb gekregen, alleen ik heb church al meerdere keren opnieuw gehaald op zilver en nog steeds niets.

Vreemde is ook, dat ik nog niemand met die achievement heb gezien.
Inmiddels al meerdere mensen gevonden op de lan (alswel daar buiten) die met het zelfde probleem zitten.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Voor iedereen die zit te zeuren over de nietszeggende cijfertjes genaamd 'achievements' binnen Left 4 Dead: als je denkt dat je wat mist, gebruik dan de Steam Achievement Manager.

Wat een gedoe om niets wat met de daadwerkelijke gameplay te maken heeft. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:54

Vrijdag

De Zwarte

The Zep Man schreef op zondag 26 april 2009 @ 20:12:
Voor iedereen die zit te zeuren over de nietszeggende cijfertjes genaamd 'achievements' binnen Left 4 Dead: als je denkt dat je wat mist, gebruik dan de Steam Achievement Manager.

Het blijft gewoon ruk dat ze er keer op keer mee de fout ingaan, terwijl het lijkt me nou niet echt zo moeilijk is om daar wat op te verzinnen :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:10
The Zep Man schreef op zondag 26 april 2009 @ 20:12:

die achievements zijn een reden voor velen om serieus te blijven spelen

dus ipv dat je nu constant lui hebt die lopen te kutten en te kloten, heb je nu veel meer mensen die serieus aan het spelen zijn

dus het helpt jouw alleen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 14:57
*meldt :)
Username op steam: tjotto
Ben al een tijdje bezig met het spel, pas vanaf gisteren ook met Survival en gelijk over de GoT Steamgroup gehoord. Leuk initiatief iig, eens kijken wie er online zijn! :)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Dalyxia schreef op zondag 26 april 2009 @ 22:17:
[...]

Ik geef niets om achievements en heb ze ook niet nodig om 'beter te kunnen spelen'. Ja, weliswaar neem ik meestal de meeste schade, maar ik sta praktisch altijd bovenaan met het redden van andere Survivors (in co-op, natuurlijk).

In Team Fortress 2 werken spelers er misschien voor omdat ze de unlocks willen en daarvoor voldoende tijd en zin hebbben. In L4D krijg je bijna elke achievement als je maar lang genoeg speelt. Het zijn in L4D alleen maar cijfers om de E-penis te vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

je zegt zelf niets om achievements te geven, maar waarom dat een achievement manager gebruiken om ze te halen?
Laat ze dan links liggen, en laat ons die dingen gewoon halen.
Ik vind het leuk om tijden / achievements te halen.
Zelfde geld voor quests in mmo's... velen geven je geen ene bal, maar als ze je haalt geeft het een beetje voldoening.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:54
Dalyxia schreef op zondag 26 april 2009 @ 22:17:
[...]

die achievements zijn een reden voor velen om serieus te blijven spelen

dus ipv dat je nu constant lui hebt die lopen te kutten en te kloten, heb je nu veel meer mensen die serieus aan het spelen zijn

Dat is niet helemaal waar. Aan iemand die mee speelt om de Akimbo achievement te halen heb je veel minder dan iemand die gewoon voor de lol mee speelt.
Of wat ook nog weleens behoorlijk mis wil gaan - mensen die de Cr0wned achievement willen halen. Mislukt het, kost het weer een medkit. Een medkit die ervoor had kunnen zorgen dat we het potje wel gewoon hadden kunnen uitspelen... 8)7

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 16:58

Stewie!

Keen must die!

Oefening baart kunst. En de mensen die kunnen crownen zijn van grote waarde, idem voor de goede pistol shooters die ammo besparen en goed kunnen meleeën. Op pubs zie je veel beginners die zich gewoon laten aanvallen als ze reloaden. Melee? Nee dat doen ze niet.

Dan wordt er een tijdje terug wel geflamed dat het spam is, feit is dat in onze community elke avond 8 van de 14 L4D servers gevuld zijn met regulars, je zo mee kan spelen, er 8 player survival wordt gespeeld en veel versus. En altijd met spelers die weten wat ze doen en zonder gescheld en gezever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
DaMorpheus schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:45:
Oefening baart kunst. En de mensen die kunnen crownen zijn van grote waarde, idem voor de goede pistol shooters die ammo besparen en goed kunnen meleeën. Op pubs zie je veel beginners die zich gewoon laten aanvallen als ze reloaden. Melee? Nee dat doen ze niet.
Dat valt allemaal wel mee hoor. ;)
Als er niemand in het team zit die kan cr0wnen zie ik dat niet als een groot gemis. Zat andere manieren om haar om te leggen zonder schade op te lopen. En anders heb je altijd (nouja, bijna altijd 8) ) wel de gelegenheid om om te lopen.
En pistol shooting in versus en coop is vaak ook overbodig. Als je een beetje zuinig bent met je ammo kom je echt niet snel zonder te zitten...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Met de M4 heb ik wel vaak ammo tekorten als ik geen pistols gebruik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

DaMorpheus schreef op maandag 27 april 2009 @ 13:01:
Met de M4 heb ik wel vaak ammo tekorten als ik geen pistols gebruik :D
Je weet wel dat je niet als een malle Rambo je magazijn moet leegschieten hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-06 15:50

Arfman

Drome!

Het helpt inderdaad fors als je in short bursts op de hoofden van de zombies schiet. De damage neemt niet tot nauwelijks af (misschien zelfs wel toe als je goed mikt) en je verbruikt veel minder ammo.

Binnenkort een paar dagen vrij, dan maar eens serieus Survivor en Versus gaan spelen. Hoe doen jullie dat? Ik zit volgens mij ook in dat Steam groepje, maar hoe spreek je dan precies af?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

kKaltUu schreef op maandag 27 april 2009 @ 14:04:
[...]

Je weet wel dat je niet als een malle Rambo je magazijn moet leegschieten hé?
Geluidje is zo lekker :>
En ik hou er van om boomers neer te maaien door de muren heen, zodat je niet onder dat groene spul zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

R420R schreef op zondag 26 april 2009 @ 09:33:
Ik vind survival wel leuk! Het is vooral de voorbereiding van het vallen zetten en zo en strategieen bespreken met de andere survivors voordat je begint dat het leuk maakt. Je moet het echter niet te lang spelen, dan gaat het vervelen :P. Ik heb nog maar 1x zilver gehaald, voor dat rest alleen maar brons :X (xbox360).
Ik wil L4D ook misschien gaan halen voor de 360, vooral om het online gedeelte. Maar is dat nog een beetje leuk met anderen via Live, en zijn er nog veel mensen die het spelen? Ik heb geen friends die dit spelen, dus ik moet het 'public' spelen via Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die hunters kunnen zo irritant zijn in survival mode. Ik probeer die altijd uit de lucht te meleen maar om één of andere reden lukt dat bijna niet.

Gisteren met zijn vieren op de generator helemaal achterin bij No Mercy Rooftops. Je kunt daar komen door te springen. Na 20 seconden sprong een hunter naar ons toe en greep een speler, door de klap vlogen er 3 vanaf de generator in de afgrond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-06 23:12

Brons

Fail!

Mis ik iets? Ik heb de GoT groep gejoined omdat ik dacht dat daar waarschijnlijk wel leuke servers onder hangen. Join ik een server krijg ik meteen binnen een paar seconden een kick en een ban aan mijn broek. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:13

Matis

Rubber Rocket

Brons schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:16:
Mis ik iets? Ik heb de GoT groep gejoined omdat ik dacht dat daar waarschijnlijk wel leuke servers onder hangen. Join ik een server krijg ik meteen binnen een paar seconden een kick en een ban aan mijn broek. Wat doe ik fout?
Cheats? Hacks? Illegal timings?

Misschien kun je dat bij jezelf te raden gaan... welke server was het?

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 89184 schreef op maandag 27 april 2009 @ 15:57:
Die hunters kunnen zo irritant zijn in survival mode. Ik probeer die altijd uit de lucht te meleen maar om één of andere reden lukt dat bijna niet.
Melee zodra ze springen. Als ze al in de lucht zijn ben je te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
Lol ik ben ook gekicked en gebanned :/

GoT L4D #1

[ Voor 15% gewijzigd door Maks op 27-04-2009 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

kKaltUu vraag je me uiteindelijk te connecten zit ik 10 minuten te wachten op lege server, uhh :?

Hunters moet je echt nog niet melee'en als ze van de grond af springen. Het gaat er om hoever de hunter van je af is. Regel die ik aanhou is als de hunter in game meting ongeveer "vier meter" weg is en richting jouw komt, meppen als een malle. Dichterbij is het effectiever om ERHEEN te lopen en de hunter een hoek te verkopen :> !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-06 23:12

Brons

Fail!

toaomatis schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:17:
[...]

Cheats? Hacks? Illegal timings?

Misschien kun je dat bij jezelf te raden gaan... welke server was het?
GoT server 1 met vanille versie. Het was trouwens geen anti cheat kick/ban maar een vote. Ik had net een bot overgenomen. Dus ik vraag mij echt af wat ik fout deed, had niet eens de kans om iets fout te doen.

EDIT: was geunbanned en rejoinde. Ze waren survival aan het spelen met z'n 3en. Maar blijkbaar willen ze mij niet hebben ofzo? Instant vote kick. Lekker vriendelijk...

[ Voor 16% gewijzigd door Brons op 27-04-2009 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Brons schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:50:
GoT server 1 met vanille versie. Het was trouwens geen anti cheat kick/ban maar een vote. Ik had net een bot overgenomen. Dus ik vraag mij echt af wat ik fout deed, had niet eens de kans om iets fout te doen.

EDIT: was geunbanned en rejoinde. Ze waren survival aan het spelen met z'n 3en. Maar blijkbaar willen ze mij niet hebben ofzo? Instant vote kick. Lekker vriendelijk...
Dat is idd niet zo netjes, en dat voor een public server 8)7 Het feit dat je gebanned bent duidt er AFAIK op dat er een serveradmin aanwezig was die je bande. Beetje vreemd dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Brons schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:50:
[...]

Ik heb eigenlijk geen idee wie die server in beheer heeft maar het kunnen een aantal redenen zijn:

1) het waren regulars die wachten op een vierde persoon, als ze je naam niet herkennen zullen ze aannemen dat je een niet-got'er bent en dan kan er gevote-kicked worden zonder mededeling inderdaad (die ban is dan wel gek, maar misschien is dat een temp-ban van een paar minuten)
2) het waren random people die wachten op een vierde, sommige van de GoT servers zijn volgens mij ook gewoon public, dus het hoeven niet persé GoT spelers geweest te zijn.

Als het gaat om een van de GoT servers waar ik zelf vaak zit (die van teamfortress.be) zou ik het erg gek vinden als daar mensen opzitten die liever met z'n 3'en spelen dan een extra man hebben, dus er zit vast en zeker iets anders achter. Ik kan je trouwens ook aanraden om eens op de mumble server van teamfortress.be te komen kijken, daar zitten vaak lui op die wel zin hebben in een potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Clush

Do as I say...

Anoniem: 86399 schreef op maandag 27 april 2009 @ 17:03:
(die ban is dan wel gek, maar misschien is dat een temp-ban van een paar minuten)
Idd. votekick = 5min ban afaik

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
Maks schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:31:
Lol ik ben ook gekicked en gebanned :/

GoT L4D #1
#1, #2 en #3 zijn aangesloten op het publieke lobby systeem, dus waarschijnlijk waren het inderdaad onvriendelijke random spelers :) Als je via de vote in L4D gekickt wordt, dan bant het spel je ook automatisch voor een korte tijd.

Niet te veel van denken dus, het gebeurt inderdaad wel eens dat je uit een spel gekickt wordt omdat men bijvoorbeeld wacht op een specifieke speler.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
Hmm ik blijf maar gekicked worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Toch is een 'Sorry, we wachten op een vierde speler' wel aardig dan, lijkt me. Ik heb vaker zoiets meegemaakt en negen van de tien keer gaat de pas gejoinde zelf weg met een 'no problem'-iets. Iedereen blij. Troetelbeertjesstraaaaaaaaaaaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
ChojinZ schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:40:
[...]

Dat is niet helemaal waar. Aan iemand die mee speelt om de Akimbo achievement te halen heb je veel minder dan iemand die gewoon voor de lol mee speelt.
Of wat ook nog weleens behoorlijk mis wil gaan - mensen die de Cr0wned achievement willen halen. Mislukt het, kost het weer een medkit. Een medkit die ervoor had kunnen zorgen dat we het potje wel gewoon hadden kunnen uitspelen... 8)7
iemand die niet kan crownen verdient het gewoon om neergemaaid te worden

tss, das wel zo simpel, gewoon ertegenaan gaan staan en op het hoofd schieten als ze bijna helemaal staat, klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Maks schreef op maandag 27 april 2009 @ 17:38:
Hmm ik blijf maar gekicked worden
Slechte ping? Geen skills? (jaja, ook daarvoor kan je gekicked worden :| )

Als je het maar lang genoeg speelt wordt je vanzelf wel een keer gekicked. Ik ben zelf ook al meerdere malen gekicked. Soms om de meeste vage redenen.

Laatst nog omdat ik boomer was (?). Ik nog vragen waarom, kreeg ik het antwoord: We dont like fat people! (ergens kon ik daar wel om lachen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
luitjes, ik heb het idee dat ik dus een bug heb, want ik kan namelijk niet kiezen uit de level die ik wil spelen

als ik via Menu > play survival > play online ga, dan heb ik de keuze uit "Campaign" "find a game in progress" "find a game lobby" en "back"

terwijl daar volgens mij dus nog tussen moet staan "Chapter"

maar als ik via "leaderboard" bijvoorbeeld "campaign: No Mercy" "chapter: rooftop" en dan "play this chapter" ga, dan krijg ik doodgewoon de menu's "Campaign" "Chapter" "find a game in progress" "find a game lobby" "back"

iemand hier nog meer last van?

ik had dit probleem ook al met de eerste patch waarin de nieuwe survival mode werd toegevoegd, toen kon ik bij "play survival" alleen maar de campaign met Lighthouse als map kiezen, nu is dat uit zichzelf door een patch gefixed en kan ik gewoon alle campaigns kiezen, maar tis strontirritant dat ik de map niet op een normale manier kan kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dalyxia schreef op maandag 27 april 2009 @ 18:22:
luitjes, ik heb het idee dat ik dus een bug heb, want ik kan namelijk niet kiezen uit de level die ik wil spelen

als ik via Menu > play survival > play online ga, dan heb ik de keuze uit "Campaign" "find a game in progress" "find a game lobby" en "back"

terwijl daar volgens mij dus nog tussen moet staan "Chapter"

maar als ik via "leaderboard" bijvoorbeeld "campaign: No Mercy" "chapter: rooftop" en dan "play this chapter" ga, dan krijg ik doodgewoon de menu's "Campaign" "Chapter" "find a game in progress" "find a game lobby" "back"

iemand hier nog meer last van?

ik had dit probleem ook al met de eerste patch waarin de nieuwe survival mode werd toegevoegd, toen kon ik bij "play survival" alleen maar de campaign met Lighthouse als map kiezen, nu is dat uit zichzelf door een patch gefixed en kan ik gewoon alle campaigns kiezen, maar tis strontirritant dat ik de map niet op een normale manier kan kiezen
Survival > Play with friends > Create lobby?
Ik vind het trouwens ook niet echt logisch geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

kKaltUu schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:06:
je zegt zelf niets om achievements te geven, maar waarom dat een achievement manager gebruiken om ze te halen?
Domme aanname: dat ik een achievement manager gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:20
Die kick is waarschijnlijk omdat:

• Er zijn inderdaad regulars bezig, en als jij geen [GoT] tag oid hebt, kan het zijn dat je de 25ste joint terwijl er wordt gewacht. Niet echt vriendelijk, maar opzich logisch dat het frustraties brengt. Vaak als er een GoT member joint word er ook netjes meegedeeld dat we wachten op een 4e / 8e :) . Het is dus heel handig om [GoT] voor je naam te zetten :) .
• Er zijn randoms bezig, daar kunnen we natuurlijk niets aan doen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
hmmmz, ook weer leuk, net 3 maps gespeeld, generator, hospital en rooftop, alle 3 hebben we gouden medaille gehaald, maar in mijn achievements staat 2/16 bij de gouden medailles....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:00
Pff hoe close kan het zijn voor een Golden Standard.
Afbeeldingslocatie: http://www.hoogendam.eu/images/l4d_airport03_garage0000.jpg

Poging hierna hebben we het ruim gehaald :)

[ Voor 22% gewijzigd door mhoogendam op 27-04-2009 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
mhoogendam schreef op maandag 27 april 2009 @ 23:20:
Pff hoe close kan het zijn voor een Golden Standard.
[afbeelding]

Poging hierna hebben we het ruim gehaald :)
ik zie dat jullie heel veel normale zombies hebben, ik zal ff kijken of ik nog een screenshotje kan maken, maar ik heb constant veel minder normale zombies en veeeel meer special infected

ratio 400 zombies, 45 hunters 56 smokers 24 boomers 16 tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:20
Verschilt per map, soms heb je maar een paar tanks en heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel hunters en smokers :D . Wees blij met minder common infected, die zijn verschrikkelijk irritant tijdens de ammorun :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Killzone schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 00:15:
Verschilt per map, soms heb je maar een paar tanks en heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel hunters en smokers :D . Wees blij met minder common infected, die zijn verschrikkelijk irritant tijdens de ammorun :X .
nu ik dit heb gezegd heb ik idd veel meer normal infected :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
+ leuke bug @ rooftop, credits go to Spl@t, die heeft het laten zien hoe het moet

tijd staat nu @ 20 minuten, dan begint het saai te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
En er is weer een update beschibaar:
Steam News
Official Steam time: Monday, April 27, 2009 - 11:03 pm
Left 4 Dead Update Released
April 27, 2009, 5:47 pm - Valve - Product Update

Updates to Left 4 Dead have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Left 4 Dead

* Removed a survival related command exploit
* Achievements with multiple critera can now be expanded to show progress
* mp_gamemode is now included with other console variables for server logging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn Outbreak achievement is gereset. Deze had ik al in december gehaald. Hebben anderen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-02-2024
Anoniem: 89184 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 08:45:
Mijn Outbreak achievement is gereset. Deze had ik al in december gehaald. Hebben anderen hier ook last van?
Ja, had hem gehaald, lang geleden, tijd niet gespeeld en toen was ie opeens weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Inuyasha schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 08:46:
Ja, had hem gehaald, lang geleden, tijd niet gespeeld en toen was ie opeens weg.
Ik heb m nog:
http://steamcommunity.com/id/toaomatis/stats/L4D

Wel raar, is het misschien omdat het een PC-only achievement is dat ie ineens gereset is? Draaien jullie hem op de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

toaomatis schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 08:56:
[...]

Ik heb m nog:
http://steamcommunity.com/id/toaomatis/stats/L4D

Wel raar, is het misschien omdat het een PC-only achievement is dat ie ineens gereset is? Draaien jullie hem op de PC?
Die ben ik ook al twee keer kwijtgeraakt, op de PC.
* Removed a survival related command exploit
Special Infected kicken als admin, hè Kkaltuu! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Anoniem: 86399 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 09:53:
Special Infected kicken als admin, hè Kkaltuu! ;)
Hehe, supervet :) Lekker een exploit ja. Dat je snel een tank kan kicken alstie spawnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien een domme vraag |:( maar hoe zat het nou ook alweer bij het behalen van medailles. Moet je bij 7 minuten ook nog in leven zijn om een silvere medaille te halen of is de teamscore van 7 minuten goed genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:10
Anoniem: 89184 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:17:
Misschien een domme vraag |:( maar hoe zat het nou ook alweer bij het behalen van medailles. Moet je bij 7 minuten ook nog in leven zijn om een silvere medaille te halen of is de teamscore van 7 minuten goed genoeg?
Teamscore is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
teamscore is genoeg toch?

nu maak je mij ook aan het twijfelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123662

De teamscore is genoeg. ^^ haha, 3 keer antwoord :p

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 123662 op 28-04-2009 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

toaomatis schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 09:56:
[...]

Hehe, supervet :) Lekker een exploit ja. Dat je snel een tank kan kicken alstie spawnt.
is gepatched met de rcon, maar niet met de sourcemod.
Daar deed ik het voor de gein, we hebben er volgens mij geen medailles mee gehaald.
btw, net warehouse gehaald op bijna 17 minuten, sta ik bij m'n leaderboard 10 minuten :(

[ Voor 11% gewijzigd door kKaltUu op 28-04-2009 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
kKaltUu schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:40:
[...]

is gepatched met de rcon, maar niet met de sourcemod.
Daar deed ik het voor de gein, we hebben er volgens mij geen medailles mee gehaald.
btw, net warehouse gehaald op bijna 17 minuten, sta ik bij m'n leaderboard 10 minuten :(
Waar ga je dan zitten? In het kamertje bij de deur beviel niet echt, boven al helemaal niet. En ergens achter een kast in de buurt van de ammo kwamen we niet verder dan 8 omdat er dan 2 tanks tegelijk gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bigbadkip schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 16:29:
[...]

Waar ga je dan zitten? In het kamertje bij de deur beviel niet echt, boven al helemaal niet. En ergens achter een kast in de buurt van de ammo kwamen we niet verder dan 8 omdat er dan 2 tanks tegelijk gaan komen.
Das toch die level waar je de deur moet triggeren? Die doorlopen, trap omhoog nemen en dan in de hoek gaan zitten daar boven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
SaURoN schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 17:10:
[...]

Das toch die level waar je de deur moet triggeren? Die doorlopen, trap omhoog nemen en dan in de hoek gaan zitten daar boven :)
ja, maar dan nog is het wel lastig omdat je dan alles met pistols moet doen, anders heb je ammo tekort met de tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
mwa als je gewoon je shots gebruikt voor de tank moet het lukken. Pistols voor de rest gebruiken, dacht dat ik daar 13-14 min ofzo had gehaald met een random team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Dalyxia schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 17:34:
[...]

ja, maar dan nog is het wel lastig omdat je dan alles met pistols moet doen, anders heb je ammo tekort met de tanks
ja, iedereen pipes, pistols en autoshotties.
we gingen daar dood door ammo tekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
SaURoN schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 17:10:
[...]

Bedankt voor de tip! Zal vanavond mn vaste team bij elkaar harken, en hopen dat we door die 8min gaan. Ik ;aat wel weten of het (of niet :P ) gelukt is.

Denken jullie btw dat The Last Stand gewoon een copy past stukje is uit een nieuwe movie? Alle andere survivor levels komen rechtstreeks uit de andere movies, dus mischien werken ze wel aan een nieuwe en komt deze daar al uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuke mod voor de L4D menu background.

http://www.youtube.com/wa...A&feature=haxa_popt00us11

Micheal Jackson - Thriller als background :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Anoniem: 89184 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 20:48:
Leuke mod voor de L4D menu background.

http://www.youtube.com/wa...A&feature=haxa_popt00us11

Micheal Jackson - Thriller als background :)
niet echt mijn smaak

alhoewel ik die vuurtoren ook maar kut vind, vond originele achtergrond nog het leukste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgp
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-12-2023

hgp

Ik vond de nieuwe achtergrond ook maar klote met dat knipperlicht.
In ...\Steam\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\media\ staat als het goed is de oude achtergrond ook nog (l4d_background.bik). Die heb ik nu hernoemd naar l4d_lighthouse_bg01.bik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Bigbadkip schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:18:
[...]

Bedankt voor de tip! Zal vanavond mn vaste team bij elkaar harken, en hopen dat we door die 8min gaan. Ik ;aat wel weten of het (of niet :P ) gelukt is.

Denken jullie btw dat The Last Stand gewoon een copy past stukje is uit een nieuwe movie? Alle andere survivor levels komen rechtstreeks uit de andere movies, dus mischien werken ze wel aan een nieuwe en komt deze daar al uit :9~
Zou je willen uitleggen welke films dat dan zijn?
no mercy - day of the dead?
dead toll - ?
blood harvest - ?
dead air - ?
light house - lijkt het meeste op het huis uit night of the living dead (1990)

[ Voor 5% gewijzigd door kKaltUu op 30-04-2009 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
lekkere tip van die background

gvd kut wireless bij mijn vriendin, heb steeds connection timeout....

nouja, dan maar geen l4d :)

[ Voor 14% gewijzigd door Dalyxia op 29-04-2009 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17443

Fun,die achievements.

Heb ik alles gehaald,bronze,silver en gold,geeft ie 14 uit 16 aan.

Hospital en Street bijven grijs,geen vinkie erbij.

Lekker,knal je tot je er bij neer pleurt,krijg je de boel niet vol.

Weer een Bug ?

Lees hier van die update 27/4 ,maar als ik steam opnieuw opstart komt ook die update niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Bij mij staat Death Toll bij What are you trying to prove bij mij op grijs, maar ik heb de achievement gehaald.
Bij Construction Site sta ik op goud bij de leaderboards,maar hij staat grijs bij m'n achievements.

En echt fijn zo'n onaangekondigde update... als je je servers handmatig moet updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:52

flessuh

Set sail for fail!

:( join net de GoT server 1, zitten er allemaal russen op met AIS tag ofzo, direct een kick aan mn kont hangen |:(

zo schijtvervelend he..

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
irritant is dat ja. wie de server beheerd moet eigenlijk
sv_steamgroup_exclusive 1
in de server.cfg zetten. dan kunnen alleen mensen van de GoT Groep joinen.

[ Voor 6% gewijzigd door Toet3r op 30-04-2009 17:06 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

D'r is nu een patch uitgekomen die blijkbaar de achievement bugs gefixt hebben.
Morgen even construction site proberen en m'n laatste achievement halen :D

Steamgroup exclusive stonden op m'n servers al op 1, en nu ook lobby connect uit, dus iedreen in de steamgroup kan in een keer connecten zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Netjes. Nog bedankt voor de how-to voor de barn :D En de koffer stapel werkt ook ideaal.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
Voor de mensen die L4D toch nog eens willen proberen voor ~€19,-:
Left 4 Dead – 40% off this weekend only
April 30, 2009, 4:09 pm - Valve - General Announcement

In addition to the 24-hour free trial that just started, Left 4 Dead is now on sale at 40% off until Monday May 4th. L4D includes the recently released Survival Pack DLC, which introduces a new multiplayer game mode and two additional Versus campaigns. Those who wish to give L4D and the Survival Pack a try now just need to start up Steam and [url="steam://run/500"]click here[/url] to start downloading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Laatst online: 17:06
die nieuwe stats zijn wel cool. :D

http://steamcommunity.com...tab=stats&subtab=survival check it out... die bug van mij zit er nog steeds in, 1u en 22minuten lighthouse :P

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Ik heb juist dat die mn tijden nogsteeds niet goed update.

ging van 11.30 naar 13.40 min, maar in de learderboards hou ik mn oude tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

mhoogendam schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 08:21:
Voor de mensen die L4D toch nog eens willen proberen voor ~€19,-:

[...]
Ik probeer hem snel te downloaden .. om hem even gratis uit te proberen.. maar die snelheid is echt variabel tot max en dan weer naar 70KB.... 8)7

Download instelling = benelux
Moet ik een ander land kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Germany, is bijna altijd sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bigbadkip schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 15:48:
Germany, is bijna altijd sneller.
net gekozen..
Maar vraag me af waarom de server Benelux zo traag is... er zitten hier nog genoeg PC gamers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ze geven lage prioriteit aan kleine markten zoals Nederland en Belgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
DaMorpheus schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 16:25:
Ze geven lage prioriteit aan kleine markten zoals Nederland en Belgie.
Waar baseer je dat op?
Er zijn toch genoeg Valve servers in NL: http://store.steampowered.com/stats/content/ (klik op View individual server statistics)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

mhoogendam schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 17:31:
[...]

Waar baseer je dat op?
Er zijn toch genoeg Valve servers in NL: http://store.steampowered.com/stats/content/ (klik op View individual server statistics)
Dat baseer ik op communicatie met Valve. Daarnaast is fysieke lokatie 1 ding, betekend niet dat ze ook die regio bedienen. In Amsterdam staan vanwege het internetknooppunt voldoende servers die een regio in Europe bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
SeenD schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 13:31:
die nieuwe stats zijn wel cool. :D

http://steamcommunity.com...tab=stats&subtab=survival check it out... die bug van mij zit er nog steeds in, 1u en 22minuten lighthouse :P
http://steamcommunity.com...tab=stats&subtab=survival

das die van mij

vreemd vind ik dat ik farmhouse dus ook al gold op gehaald heb..... maar die staat er dus niet bij

+ dat ik helemaal geen bronze heb? maar wel 10x goud... betekent goud niet dat je ook automatisch bronze hebt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Dalyxia schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 20:36:
+ dat ik helemaal geen bronze heb? maar wel 10x goud... betekent goud niet dat je ook automatisch bronze hebt??
Jawel, maar je moet ook niet met de achievement manager rommelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie wilt mijn L4D worden ... Zie xfire :krysiss..
de vraag is alleen if me mic het wel goed doed onder L4D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Vandaag was het wel weer een feest om te connecten met een willekeurige server op survival, normaal nooit zulke problemen gehad. Heb zelfs L4D opnieuw moeten installeren aangezien hij bij de laaste update niet verder kwam dan 93%.

Dit terzijde de automatische server keuze is in mijn opzicht wel verbeterd kwam vandaag alleeen maar NL/DE/BE tegen dus in dat opzicht mag ik niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
toaomatis schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 21:44:
[...]

Jawel, maar je moet ook niet met de achievement manager rommelen ;)
tsss, ik heb Crane en Rooftop met bugabuse gehaald, dat geef ik toe :)

rest allemaal op hele eerlijke manier gehaald :|

ik ga niet rommelen met mijn account zeg, daar kost het veel te veel voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 22:08:
Wie wilt mijn L4D worden ... Zie xfire :krysiss..
de vraag is alleen of me mic het wel goed doet onder L4D
Ik heb die term nooit gehoord, maar ik denk dat je zulke vragen beter op parship.nl kan stellen :P

heel weinig mensen die tf2 / l4d spelen hebben xfire (steam chat is makkelijker voor velen).
In de startpost staat een link waar je de GoT L4D community kan joinen, hier staan wat servers op waar vaak GoT members zijn te vinden.
Deze herken je aan de tag [GoT] (of [GoT¹], of [GoT³], you get the point...)
Dus het is handiger als je een steam nicknaam / ID post.
Neem de startpost eens door, staan wat mooie tips in.

Je mic kan je testen in de audio settings.
Maar ingame voice is echt :X, als je de kans hebt, probeer eens Mumble uit.

toaomatis, de achievements zijn nog steeds niet helemaal goed, ik heb niet met SAM gerommeld en ik het hetzelfde.

[ Voor 6% gewijzigd door kKaltUu op 01-05-2009 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Hebben we (of iemand) eigenlijk een Mumble server draaien of gebruik je dezelfde als voor tf2?

[ Voor 23% gewijzigd door Graham op 02-05-2009 00:57 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-06 15:50

Arfman

Drome!

Jeej, zonet de Back 2 Help achievement gehaald :P
Nu nog Cr0wnd, dan vind ik het wel genoeg. Achievements zeggen me ook niet zoveel.

Moet wel zeggen dat je goed kunt merken dat het free weekend is, veel mensen die geen idee hebben wat ze doen en ook vooral niet luisteren naar tips of goedbedoelde adviezen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Graham schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 00:57:
Hebben we (of iemand) eigenlijk een Mumble server draaien of gebruik je dezelfde als voor tf2?
Zelfde als TF2, zijn ook dezelfde mensen die spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 21-06 18:02

Twhomp

Stayin' Alive

kKaltUu schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 23:37:
[...]

....de achievements zijn nog steeds niet helemaal goed...
Nou inderdaad: op survival heb ik wel een gold medal bij het level, maar krijg niet de achievement. Wel weer de bronzen en zilveren medaille.

Net als met levels uitspelen op expert: die telt L4D niet goed.

Lijkt wel of alle level-achievements ruk gecode zijn.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kKaltUu schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 23:37:
[...]

Ik heb die term nooit gehoord, maar ik denk dat je zulke vragen beter op parship.nl kan stellen :P

heel weinig mensen die tf2 / l4d spelen hebben xfire (steam chat is makkelijker voor velen).
In de startpost staat een link waar je de GoT L4D community kan joinen, hier staan wat servers op waar vaak GoT members zijn te vinden.
Deze herken je aan de tag [GoT] (of [GoT¹], of [GoT³], you get the point...)
Dus het is handiger als je een steam nicknaam / ID post.
Neem de startpost eens door, staan wat mooie tips in.

Je mic kan je testen in de audio settings.
Maar ingame voice is echt :X, als je de kans hebt, probeer eens Mumble uit.

toaomatis, de achievements zijn nog steeds niet helemaal goed, ik heb niet met SAM gerommeld en ik het hetzelfde.
;) Thanks man.. heb me bij de steam group ingeschreven ! ( http://steamcommunity.com/profiles/76561198001179642 )
Ben er vanmiddag weer rond 2 uur dus hoop een potje knallen :>

Mumble ken ik wel, maar meestal zit ik op TS2.. jah weet de nadelen ervan. maar TS3 komt toch binnen kort uit :>
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.