Nieuwe achievements!
[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 22-04-2009 06:10 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
- 16 maps including Last Stand
16
Ze hebben niet stil gezeten bij Valve, zijn dat ook een aantal Community maps dat jullie weten?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Anoniem: 89184
toaomatis schreef op woensdag 22 april 2009 @ 08:07:
Ik zit momenteel op stage als ik dit lees, maar ik zal vanavond weer eens L4D (na een lange tijd niet gespeeld te hebben) aanzwengelen
- 16 maps including Last Stand
16![]()
Ze hebben niet stil gezeten bij Valve, zijn dat ook een aantal Community maps dat jullie weten?
Ben benieuwd hoe Last Stand is.

De meeste mensen deugen!
16 "nieuwe" maps. dit zijn survival mode mapsCassius schreef op woensdag 22 april 2009 @ 09:04:
Zijn het er 16 dan? Ik zie 2x5 nieuwe versus maps (2 campaigns) en 1x5 "nieuwe" survival maps (de campaigns plus de lighthous) ... 15 toch?
en 2x5 maps die al bestonden, die je nu ook in versus kan spelen

Het was een vierkant kubusje van 2 bij 2 bij 2 meter en er was gewoon niets. We leefden alle vier nog tijdens survival, alleen nu ineens full health. Ook geen dual hand wapens meer, gewoon niets. Er gebeurde ook niets
+
Survival met mensen zonder mic = faal. altijd.
De meeste mensen deugen!
Zonet even met buitenlanders gespeeld, idd niet te verstaan en meestal na 4 minuten fail...
Asus Zenbook i7 256gb
No mercy , Death tol en Dead air hebben ieder 4 survival maps = 4x3 =12RocketKoen schreef op woensdag 22 april 2009 @ 09:26:
[...]
16 "nieuwe" maps. dit zijn survival mode maps
en 2x5 maps die al bestonden, die je nu ook in versus kan spelen
Blood harvest heeft 3 survival mappen = 15
en dan Ligthouse is nummer 16
en dan nu Death toll en Dead air in versus
Zojuist even snel met bots geprobeerd via een local game op me laptopje. Eerste 2 levels rond de 4 minuut 20 gehaald. Vanavond maar even met het clubje proberen
En dat van Cassius... tja dat is best lame , maar gelukkig is 10 minuten opnieuw spelen ''makkelijker'' ? dan een expert campaign.
Winners never cheat, Cheaters never win

En ik snap niet helemaal dat er meerdere mappen zijn. Ik heb drie keer hospital gespeeld en was drie keer bij de pilaren. Hoe kom je dan bij de volgende map in 1 campaign in survival, gewoon dood gaan

De meeste mensen deugen!
En die tanks lijken wel kleine meisjes die hun ijsje kwijt zijn. Je schiet ze zo kapot.
Uhm ja dat switchen is ook raar op zich. Je blijft altijd in de zelfde map, je moet voten om een andere te krijgen.
Something something
Echterrr, we leefden op een gegeven moment lang genoeg dat er drie (
De meeste mensen deugen!
EDIT
Ik zie trouwens dat er een steamgroup is, waar kan ik die vinden. Zou wel eens willen samen spelen met iemand anders behalve random mensen
[ Voor 50% gewijzigd door Bjorn89 op 22-04-2009 12:56 ]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Anoniem: 159816
Er is nog geen L4D SDK, je kan alleen via omwegen beetje mappen.toaomatis schreef op woensdag 22 april 2009 @ 08:07:
Kijk de eerste post van deze thread, staat een link naar de steamgroup, en andere informatie die je nog meer moet weten.Bjorn89 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:54:
Ben blij dat die tanks niet sterket worden, het is al lastig zat de survival.
EDIT
Ik zie trouwens dat er een steamgroup is, waar kan ik die vinden. Zou wel eens willen samen spelen met iemand anders behalve random mensen
http://steamcommunity.com/groups/gotl4d
Uit nature gaat iedereen in een hoek zitten, gaat een tijdje goed, maar als er dan ineens 2 tanks verschijen...
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Ben benieuwd wanneer deze uitkomt. Valve kennende zal het nog wel een tijdje duren...Anoniem: 159816 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:05:
[...]
Er is nog geen L4D SDK, je kan alleen via omwegen beetje mappen.
http://developer.valvesoftware.com/wiki/Valve_Time
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Gaat inderdaad goed tot er twee tanks tegelijk aankomen, één lukt wel met firepower. Maar door die patch raakt een tank veel meer dan 1 survivor tegelijk in dat hoekje. En als je overal heen gekegelt wordt is dat wel echt even paniekkKaltUu schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:09:
[...]
Uit nature gaat iedereen in een hoek zitten, gaat een tijdje goed, maar als er dan ineens 2 tanks verschijen...
De meeste mensen deugen!
ChojinZ schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:11:
Ben benieuwd wanneer deze uitkomt. Valve kennende zal het nog wel een tijdje duren...
http://developer.valvesoftware.com/wiki/Valve_Time

Hilarisch, ik heb in een deuk gelegen;
Vooral door deze:
In the coming weeks | In the upcoming months |
In the upcoming months | Never |
Het lijken net vrouwen bij Valve
[ Voor 3% gewijzigd door Matis op 22-04-2009 14:23 ]
Nee.daniëlpunt schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:42:
Kunnen de achievements die ik op de PC bij L4D haal ook bijgehouden op mijn Xbox gamertag?
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Ze worden bijgehouden op je steam account en je settings worden onthouden via steam cloud service. Maar de 360 gebruikt geen steam, dus dat is anders en niet connected. Right?daniëlpunt schreef op woensdag 22 april 2009 @ 15:10:
Hm, dat is wel jammer. Worden ze dan alleen lokaal bijgehouden? Wel raar overigens, want bij GTA IV op de PC worden wel de achievements op je Live profiel bijgehouden.
De meeste mensen deugen!

[ Voor 39% gewijzigd door Cassius op 22-04-2009 15:37 ]
De meeste mensen deugen!
ja, maar der is wel een tooltje voor toch? dat je alle achievements kan aanvinken zonder wat te doenCassius schreef op woensdag 22 april 2009 @ 15:36:
Wederom steam account volgens mij. Of heel misschien lokaal ... goeie vraag voor format. Zal wel account zijn, anders gaan mensen er lokaal mee lopen klootvioolen. Geen file is heilig voor cheaters/hackertjes.
btw, wat mij opvalt, is dat mijn fps ongeveer gehalveerd is, had eerst lekkere stabiele 60fps, nu sinds de update, hangt tie rond de 35, niet echt lekker spelen is dat
verder kan ik nergens vinden hoe je kan switchen naar een andere map met survivor, bij mij staat er alleen lighthouse, waar kan ik dan switchen naar die survivor campaign maps?
Anoniem: 213904
Ook waren er op een gegeven moment drie Smokers die spawnden achter elkaar op dezelfde plek
En de twee tanks hadden we geluk mee, eentje bleef een tijd hangen bij een roltrap, dus die hadden we gemolotov'd en die stierf uit zichzelf. Toen eenmaal alle healthpacks op waren, en de pills ook, toen waren we kansloos
Ik vraag me wel af hoe lang sommige teams het gaan volhouden, of er lui boven de 20 minuten komen enzo. Lijkt me supermoeilijk.
Viertien minuten is wel echt erg lang, zomaar met random people? Daarnaast lijkt de spawncurve op te houden http://www.l4d.com/blog/ na 15 minuten. Dus ik gok dat niemand dat overleeftAnoniem: 213904 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 16:44:
of er lui boven de 20 minuten komen enzo. Lijkt me supermoeilijk.

De meeste mensen deugen!
elke seconde een tank? lijkt me vrij lastigCassius schreef op woensdag 22 april 2009 @ 16:49:
[...]
Viertien minuten is wel echt erg lang, zomaar met random people? Daarnaast lijkt de spawncurve op te houden http://www.l4d.com/blog/ na 15 minuten. Dus ik gok dat niemand dat overleeft?
(Ps. wat houdt zo'n medaille in?)
achievement, je zogenaamde pik op het internet, wie heeft de grootste/wie heeft de meeste achievementsLUH-3417 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 17:32:
Ik heb met een bronzen medaille gescoord! Hoe tof ben ik nu? Mega-tof!
(Ps. wat houdt zo'n medaille in?)
Anoniem: 89184
De derde ronde zaten we al op 4 minuten dus Bronze. We hadden niet echt het idee wat nou de beste camp plek is daar.
Anoniem: 213904
Met random mensen ja, ze waren gelukkig wel aardig goed, en we vonden een prima camp plek waar we makkelijk bij ammo en health konden zonder al te kwetsbaar te zijn. Terminal was de map, schijnt ook de makkelijkste te zijn om Gold mee te halen. En assault rifles zijn echt veel beter, na een tijdje oefenen. Shotty's reloaden te langzaam. 3 Shotgun shells loaden duurt ongeveer even lang als een heel mag voor de AR.Cassius schreef op woensdag 22 april 2009 @ 16:49:
[...]
Viertien minuten is wel echt erg lang, zomaar met random people? Daarnaast lijkt de spawncurve op te houden http://www.l4d.com/blog/ na 15 minuten. Dus ik gok dat niemand dat overleeft?
Uhuh. Shotties ftw tbhAnoniem: 213904 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 20:22:
[...]
Met random mensen ja, ze waren gelukkig wel aardig goed, en we vonden een prima camp plek waar we makkelijk bij ammo en health konden zonder al te kwetsbaar te zijn. Terminal was de map, schijnt ook de makkelijkste te zijn om Gold mee te halen. En assault rifles zijn echt veel beter, na een tijdje oefenen. Shotty's reloaden te langzaam. 3 Shotgun shells loaden duurt ongeveer even lang als een heel mag voor de AR.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 22-04-2009 20:52 ]
Ter land, ter zee en in de kroeg
shotties zijn dus echt wel beter, omdat je constant wanneer je tijd hebt 1 kogel kunt bijladenAnoniem: 213904 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 20:22:
[...]
Met random mensen ja, ze waren gelukkig wel aardig goed, en we vonden een prima camp plek waar we makkelijk bij ammo en health konden zonder al te kwetsbaar te zijn. Terminal was de map, schijnt ook de makkelijkste te zijn om Gold mee te halen. En assault rifles zijn echt veel beter, na een tijdje oefenen. Shotty's reloaden te langzaam. 3 Shotgun shells loaden duurt ongeveer even lang als een heel mag voor de AR.
+1 kogel van de shottie kan je 10 zombies mee killen, waar je met de assault rifle een heel magazijn voor nodig bent
Als ik sommige mensen mag geloven zijn er al scores boven de 20 minuten. Campen en glitchen is wat men doet in dit soort games.Anoniem: 213904 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 16:44:
Ik vraag me wel af hoe lang sommige teams het gaan volhouden, of er lui boven de 20 minuten komen enzo. Lijkt me supermoeilijk.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik ga ertegenaan, ik zie 20 man in mn friends list l4d survival spelen dus plek zat
chr1st1aan

De meeste mensen deugen!
Er zijn alleen wapens beter voor bepaalde situaties. Shotgun is mob control + Tank killer voor de korte tot middellange afstand. Assault Rifle is Special en Tank killer op lange afstand (handig om gegrepen Survivors te redden zonder meteen de chaos in te duiken!) en kan ook gebruikt worden als mob control, hoewel dit iets meer oefening vereist om nog redelijk zuinig met je kogels te doen. De Hunting Rifle... tja... Kan nou niet zeggen dat die een daverend succes gaat worden in Survival. Ja, hij kan gebruikt worden om Specials op afstand makkelijk af te schieten en om daarmee Survivors te redden, maar één iemand die met een Hunting Rifle rondloopt is één iemand minder die met een Shotgun of Assault Rifle aan de slag kan.Cassius schreef op woensdag 22 april 2009 @ 21:40:
Er is geen wapen beter, niet weer dat gezeik net als in TF2 topic ok?
Het beste multi-purpose wapen voor Survival is waarschijnlijk inderdaad de shotty. Survivors redden op afstand kan ook met pistolen (mits geoefend) en veel maps geven mij in Survival toch een claustrofobisch gevoel waar de zombies toch te vaak dichtbij kunnen komen, ondanks dat iedereen alle kanten op schiet. Ik heb in ieder geval nog geen team met een Assault Rifle bovenaan zien staan bij een willekeurig speltype.
Inderdaad 'einde' als iedereen een Hunting Rifle pakt omdat ze daarmee 'goed' zijn.Je speelt waarmee je goed bent / fijn vind. Einde.

[ Voor 7% gewijzigd door The Zep Man op 22-04-2009 21:49 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Zijn tanks op advanced niet easy dan?Killzone schreef op woensdag 22 april 2009 @ 22:19:
Tanks zijn echt niet tussen normal en advanced in hoor! Die zijn volgens mij gewoon easy skill.

10 autoshots en hij is down meestalKillzone schreef op woensdag 22 april 2009 @ 22:19:
Tanks zijn echt niet tussen normal en advanced in hoor! Die zijn volgens mij gewoon easy skill.
Nog zo iets raars had een tank voor me staan zonder dat er andere zombies in de buurt waren en opeens teleporten ze als ware gewoon naar me toe
Maargoed het blijft moeilijk; als er twee tanks zijn, een paar special infected en om de 10 seconden een horde spawned
Ik vermoed ook zoiets, of het valt nu meer op omdat in survivor elke seconde telt...maaarten schreef op woensdag 22 april 2009 @ 22:53:
Ligt het aan mij of is de knockback als iemand naast je wordt gepounced echt stuk groter dan bij campaign/versus?. je wordt nu echt meters naar achter geduwt en kan 5 sec ofzo niks doen.
【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】
Na 14 minuten spawnen er geen tanks meer, en is het de komende minuten een stuk makkelijker (zolang je ammo hebt), heb op verschillende mappen al ~30 minuten gehaald. Verder is het in het algemeen erg makkelijk om overal goud te galen, 1 dag, alle survivor mappen al op goud..
De laatste map is verreweg het beste, omdat dit toch wel de moeilijkste is volgens mij.
Het level is op zich wel makkelijk, ik speelde gister Survival mode voor het eerst en de eerste keer in dat level ook gelijk al 14 minuten gehaald met random peopleCassius schreef op woensdag 22 april 2009 @ 16:49:
[...]
57696520646974206c65657374206973206e657264
maar zal ik hem delen met jullie
...
echt, ik ga em heus niet vertellen.
het heeft geen nut om nog door te lezen.
...
neeeen!
...
als je met autoshotty aant reloaden bent, dan kan je een nieuwe oprapen, die vol is.
dus als je heel de tijd op de plaats staat waar guns liggen. dan kan jeje gun leegschieten, je reload, neemt het wapen op en weer leegknallen..
[ Voor 74% gewijzigd door MikeVM op 23-04-2009 04:20 ]
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
GrapjasMikeVM schreef op donderdag 23 april 2009 @ 04:16:
ik heb vandaag ook een exploit gevonden.
maar zal ik hem delen met jullie
...
spoiler:Hmmm, nee ik hou em lieveer voor me zelf.
echt, ik ga em heus niet vertellen.
[spoiler]
..
het heeft geen nut om nog door te lezen.
...
neeeen!
...
spoiler:OK OK
als je met autoshotty aant reloaden bent, dan kan je een nieuwe oprapen, die vol is.
dus als je heel de tijd op de plaats staat waar guns liggen. dan kan jeje gun leegschieten, je reload, neemt het wapen op en weer leegknallen..
Wat betreft die exploit, die is er al een tijdje maar het werkt wel veel sneller dan de bedoelde manier
Ging best lekker, had iets van 11 minuut 23 seconden.
Heeft er iemand al een goede spot gevonden @Dead Air Final?
We hadden er een paar geprobeerd, maar elke spot leidde tot chaos.
Het turn point is altijd degene die het eerste down gaat - vanaf daar gaat het vaak downhill. We krijgen hem/haar wel omhoog - maar dan gebeurt er zoveel om en onder en boven en in ons
Overigens is die hunter flinch timer (tijd dat je flinched/stunned als je naast iemand staat die gepounced wordt) echt -super- irritant. Als de hunter normaal is kost je dat minimaal 22-24 health en in de fik gaat ie zelfs gerust over de 30 - en jij staat daar te waggelen in die timer. Friggin irritant is het. Boomer explosie stun is ook al langer. Wat dachten ze ... survival is toch niet druk - laat ze maar lekker lang gestunned zijn
De meeste mensen deugen!
Demo's van hoe je dit doet zullen zeker gewaardeerd worden, want zoals jij het beschrijft klikt het alsof iedereen hier er niets van bakt.frG schreef op donderdag 23 april 2009 @ 03:08:
Shotty is inderdaad vele malen beter in survivor puur om de simpele reden dat je gewoon R ingedrukt kan houden terwijl je schiet.
Na 14 minuten spawnen er geen tanks meer, en is het de komende minuten een stuk makkelijker (zolang je ammo hebt), heb op verschillende mappen al ~30 minuten gehaald. Verder is het in het algemeen erg makkelijk om overal goud te galen, 1 dag, alle survivor mappen al op goud..
De laatste map is verreweg het beste, omdat dit toch wel de moeilijkste is volgens mij.
iig, als je een demo maakt van zo'n 30 minuten run kan de rest hiervan leren
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Misschien spoort dit de spelers aan om niet te gaan hokken, maar een beetje verspreid te staan.
Op zich niet zo heel verkeerd.
Ja, daar kwamen we gisteren in jouw game wel achter. man man man, meestal ga je achter iemand staan en de persoon voor je bukt zodat als deze gesmoked/gepounched wordt je em gelijk weg kan klappen maar nu sta je vrijwel macheteloos naar achteren te sukkelen. Kan je dus beter naast elkaar gaan staanCassius schreef op donderdag 23 april 2009 @ 09:44:
Beste strategie voor ons was gisteren heel duidelijk trouwens (continue afwisselen en iedere keer was dat beter). We hadden meerdere 10min+ runs met pistols als mob/smoker/hunter/boomer control en alleen shotgun/assault voor tanks. Daarnaast gebruikten we alleen molotovs als we moesten rennen van een special/boss omdat we ammo/health moesten hebben.
Het turn point is altijd degene die het eerste down gaat - vanaf daar gaat het vaak downhill. We krijgen hem/haar wel omhoog - maar dan gebeurt er zoveel om en onder en boven en in onsdat het scary wordt na 10 mins.
Overigens is die hunter flinch timer (tijd dat je flinched/stunned als je naast iemand staat die gepounced wordt) echt -super- irritant. Als de hunter normaal is kost je dat minimaal 22-24 health en in de fik gaat ie zelfs gerust over de 30 - en jij staat daar te waggelen in die timer. Friggin irritant is het. Boomer explosie stun is ook al langer. Wat dachten ze ... survival is toch niet druk - laat ze maar lekker lang gestunned zijn![]()
.

Gelukkig... ik ben dus niet de enige...Arfman schreef op woensdag 22 april 2009 @ 21:17:
Mja .. geinig dat Survival, maar heb het na 4 pogingen wel gezien. Erg repetitief en het is (zoals ik al vermoedde) het leukst als je het met 4 man doet die op elkaar ingespeeld is. Aangezien ik geen zin heb in clan-achtige toestanden ga ik maar weer lekker Versus of Campaign spelen. Voor elk wat wils denk ik
Na een paar potjes had ik het eigenlijk wel gezien. Zoals Arfman zegt, het wordt op een gegeven ogenblik veels te repetitief. Daarnaast mis ik gewoon het spelen van Infected.
Nee, ik ga me gewoon weer lekker bezig houden met Versus!
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Anoniem: 264799
Ook vind ik de stun-timer van de hunterpounce een beetje lame. Alsof je zo lang van de wereld bent door een duwtje -_- (Als een tank je mept kan je zelfs nog een stuk sneller weglopen)
Dat je een duw krijgt vind ik wel tof aangezien dat weer tactiek geeft aan de hunter als survivors bij randjes lopen ofzo, maar dat je ook meteen stunned bent is echt nep imo.
En ik heb ook nog (na deze update) minder fps. Ik heb zelfs AA moeten halveren en dan nog is het niet vloeiend meer/schokt vaak. Misschien cpu door de hoeveelheid infected/intens A.I gebruik?
Helemaal mee eens! Als de AI spawn wat minder is en je kan vervolgens als Infected kunnen spelen zou ik er veel meer plezier aan beleven. Laten we hopen dat dit via een mod toch nog mogelijk wordt.Anoniem: 264799 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 11:59:
Ik vind het concept heel vet, maar de uitvoering een beetje matig. Waarom kan dit niet in versus? Lijkt me supervet om survivors te killen om daarna andersom te doen.
Vaag... ik heb hier zelf geen last van maar heb er wel al meerdere mensen over horen klagen. Je bent dus zeker niet de enige...Anoniem: 264799 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 11:59:
En ik heb ook nog (na deze update) minder fps. Ik heb zelfs AA moeten halveren en dan nog is het niet vloeiend meer/schokt vaak. Misschien cpu door de hoeveelheid infected/intens A.I gebruik?
Daarom moet je in groepjes van 2 gaan zitten. Elk in een andere hoek van een kamer.Cassius schreef op donderdag 23 april 2009 @ 09:44:
Overigens is die hunter flinch timer (tijd dat je flinched/stunned als je naast iemand staat die gepounced wordt) echt -super- irritant. Als de hunter normaal is kost je dat minimaal 22-24 health en in de fik gaat ie zelfs gerust over de 30 - en jij staat daar te waggelen in die timer. Friggin irritant is het. Boomer explosie stun is ook al langer. Wat dachten ze ... survival is toch niet druk - laat ze maar lekker lang gestunned zijn![]()
.
Een paar dingen die me even snel opvielen;
"Meedere hunters en smokers tegelijk zal geen uitzondering zijn. Het schijnt ook mogeklijk te zijn dat je 2 tanks tegelijk kunt krijgen."
4 tanks lukt ook nog wel
"Dat deze gamemode erg lastig is blijkt wel uit het feit dat developers van valve niet lange als 10 minuten hebben overleefd. 9 minuten zou het maxninum zijn dat ze hebben gehaald."
10+ is geen wereldwonder meer
"goud -> 8 minuten
zilver -> 6 minuten
brons -> 4 minuten"
Goud is nu 10min
[ Voor 9% gewijzigd door Bigbadkip op 23-04-2009 16:48 ]
Vanavond misschien eens met friends proberen
Demotje: http://zanith.nl/ns/l4d/survival.rar
74frG schreef op donderdag 23 april 2009 @ 18:45:
Zonet 74 minuten gehaald op de laatste survival map van Blood Harvest.
Natuurlijk wel, zijn altijd wel mensen slechter als jou en iedereen maakt wel eens een fuckupBrons schreef op donderdag 23 april 2009 @ 19:16:
Is l4d eigenlijk wat voor de casual gamer? Het is een tijd geleden dat ik een multiplay spel gedaan heb maar dit ziet er goed uit. Echter vraag ik mij af of het wel leuk is om als middelmatige speler te spelen. Vooral omdat je dan anderen ook tot last bent.
CDemoFile::Open: couldn't open file sander.dem for reading.frG schreef op donderdag 23 april 2009 @ 18:45:
Kan hem dus niet openen.
playdemo sander.dem (in console)
met sander.dem in de maindir...
ja, zijn alle GoT servers ook plat?RedHat schreef op donderdag 23 april 2009 @ 20:31:
Ik wil gewoon een soort van Landenkeuze kunnen maken; Ik wil alleen met Nederlanders spelen. Dit speelt vaak gewoon een stuk beter, minder lag en de tolerantie onder Nederlanders is gewoon een stuk hoger
Klopt ik ook niet, noodgedwongen Local server. Vind ik niet erg krachtig genoeg pctje en weinig lagg, maar wel jammer ja!Docho schreef op donderdag 23 april 2009 @ 20:31:
Ligt het nu aan mij of kan niemand hier al enkele uren een game joinen? (ik vind zelfs niets met de openserverbrowser)
Leuk, maar hij speelt nietfrG schreef op donderdag 23 april 2009 @ 18:45:

De meeste mensen deugen!
Onder Nederlanders zijn er ook helaas 12-jarigen welke meer schreeuwen door de microfoon dan daadwerkelijk serieus spelen. Ik heb dan liever ook een geverifieerde minimaal 18-jarigen server waarbij iedereen verplicht moet aantonen dat ze voice gebruiken en goed Engels kunnen (en moeten) spreken. Het spel heeft tenslotte niet voor niets een 18+ rating.RedHat schreef op donderdag 23 april 2009 @ 20:31:
Ik wil gewoon een soort van Landenkeuze kunnen maken; Ik wil alleen met Nederlanders spelen. Dit speelt vaak gewoon een stuk beter, minder lag en de tolerantie onder Nederlanders is gewoon een stuk hoger
[ Voor 4% gewijzigd door The Zep Man op 23-04-2009 23:09 ]

Hoe ver zijn jullie al met de medailles? mijn stand is nu: Brons: 10 Zilver: 5 Goud: 2
En 74 minuten ... like wth

Dit is precies hetzelfde wat ik met een paar GoTters deed, alleen een tik anders.
Na 10 minuten krijgen ze geen tanks meer en is het een stukje taart.
Ik heb nog maar 3 campaigns gedaan maar ik heb al 17% van de achievements binnen. Al zullen dat wel de makkelijke zijn
playdemo sanderfrG schreef op donderdag 23 april 2009 @ 18:45:
ERROR: demo network protocol 1012 outdated, engine version is 1013
Failed to read demo header.
dat demoui, is dat ergens te downloaden? of hoe the hell kom ik daar aan?
edit: goh, das handig dat demoui, gewoon ipv playdemo intypen
maar dan
***VPK: FastFindFile Attempting to use full path with VPK file!
File: c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\sander.dem
ERROR: demo network protocol 1012 outdated, engine version is 1013
Failed to read demo header.
Unknown command "demopauseafterinit"
dus, demo dood omdat er al een engine update is geweest?
[ Voor 34% gewijzigd door Dalyxia op 24-04-2009 02:12 ]
Ja en dat is niet zo heel vreemd, immers is een demo file niets meer dan de posities en handelingen welke een speler uitvoerde. Een engine-remake zou in theorie kunnen betekenen dat je een compleet andere demo file krijgt dan wanneer je bijvoorbeeld wel op de engine speelt waarom de demo geschoten is.Dalyxia schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 02:10:
dus, demo dood omdat er al een engine update is geweest?
Zie het maar als een herhaling van een voetbal wedstrijd, alleen is dan het veld een stuk langer en maar de helft breed.
Dat zal ook een vreemd effect hebben, niet
dat gaat ook niet werken. Iemand kan wel zeggen dat ie 18+ is maar hoe wil je controleren of dat echt zo is.The Zep Man schreef op donderdag 23 april 2009 @ 23:07:
[...]
Onder Nederlanders zijn er ook helaas 12-jarigen welke meer schreeuwen door de microfoon dan daadwerkelijk serieus spelen. Ik heb dan liever ook een geverifieerde minimaal 18-jarigen server waarbij iedereen verplicht moet aantonen dat ze voice gebruiken en goed Engels kunnen (en moeten) spreken. Het spel heeft tenslotte niet voor niets een 18+ rating.
Inuyasha schreef op donderdag 23 april 2009 @ 20:28:
[...]
CDemoFile::Open: couldn't open file sander.dem for reading.
Kan hem dus niet openen.
playdemo sander.dem (in console)
met sander.dem in de maindir...
PrutsersCassius schreef op donderdag 23 april 2009 @ 21:43:
[...]
Leuk, maar hij speelt niet. Overigens is na 15 minuten niet meer zo'n prestatie, aangezien er dan veel minder of geen specials/bosses meer spawnen.
Ik kan die demo gewoon afspelen.
Ik mik die file in me l4d map start het spel en type playdemo sander in console.
edit: ik zag net dat er weer een kleine update is geweest met bugfixes
Updates to Left 4 Dead have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:
Survival Mode Changes
* Darkened the Lighthouse background movie and increased the contrast with the user interface elements
* Chapter selection is now available when creating a Survival lobby
* Single player coop now works correctly after playing Survival online
* The correct game mode will be set when playing back a demo
* Changed holdout server spew to be development only
* Stats are no longer updated while viewing a demo
* Correctly update the leaderboard based on the player's personal time, not the team best time
* Show the player's best time in the scoreboard
* Removed Survival exploits from The Terminal, Last Stand, The Crane, The Boathouse and The Warehouse
* Fixed tanks sometimes not spawning after 15-20 minute
[ Voor 28% gewijzigd door Toet3r op 24-04-2009 09:06 ]
De belangrijksten. Dit gaan veel mensen niet leuk vinden.Removed Survival exploits from The Terminal, Last Stand, The Crane, The Boathouse and The Warehouse
Fixed tanks sometimes not spawning after 15-20 minutes
Krijgen we na 15 minuten dan toch elke seconden een Tank?The Zep Man schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 14:13:
[...]
De belangrijksten. Dit gaan veel mensen niet leuk vinden.
http://www.l4d.com/blog/images/posts/012/spawn-graph.jpg
Ik heb exact hetzelfde uitgevoerd (sander.dem geplaatst in <steam folder>\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\ en 'playdemo sander.dem' geprobeerd in de console van het spel) en krijg de eerder genoemde error: "ERROR: demo network protocol 1012 outdated, engine version is 1013 Failed to read demo header.".maaarten schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 08:58:
Prutsers
Ik kan die demo gewoon afspelen.
Ik mik die file in me l4d map start het spel en type playdemo sander in console.
Hoe oud is jouw Left 4 Dead installatie? Aangenomen dat jouw installatie up-to-date is, ben ik benieuwd wanneer je hem geïnstalleerd had. Misschien dat nieuwere installaties ergens een nieuwer bestand krijgen welke niet meekwamen in de updates voor oudere installaties.
Dan is het spel dus echt sowieso na ~20 minuten afgelopen, tenzij iemand een map exploit gebruikt.ChojinZ schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 14:17:
[...]
Krijgen we na 15 minuten dan toch elke seconden een Tank?![]()
http://www.l4d.com/blog/images/posts/012/spawn-graph.jpg
[ Voor 19% gewijzigd door The Zep Man op 24-04-2009 14:25 ]
Je hebt gelijk bij mij doet ie het nu ook niet meer. Had die laatste update nog niet binnen toen ik probeerde.The Zep Man schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 14:22:
[...]
Ik heb exact hetzelfde uitgevoerd (sander.dem geplaatst in <steam folder>\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\ en 'playdemo sander.dem' geprobeerd in de console van het spel) en krijg de eerder genoemde error: "ERROR: demo network protocol 1012 outdated, engine version is 1013 Failed to read demo header.".
Hoe oud is jouw Left 4 Dead installatie? Aangenomen dat jouw installatie up-to-date is, ben ik benieuwd wanneer je hem geïnstalleerd had. Misschien dat nieuwere installaties ergens een nieuwer bestand krijgen welke niet meekwamen in de updates voor oudere installaties.
De meeste mensen deugen!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
Om de server browser in je menu te tonen doe je het volgende (PC Only):
Sla bestand "MainMenu.zip" op en pak deze uit naar de volgende locatie:
1
| C:\Program Files\steam\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\resource\UI\L4D360UI\MainMenu.res |
De server browser is nu aan het menu toegevoegd.

[Multi] Left 4 Dead - Deel 3mhoogendam schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 21:17:
Het kan wel handig zijn om de serverbrowser in je start menu te hebben.
code:
1 C:\Program Files\steam\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\resource\UI\L4D360UI\MainMenu.res
[afbeelding]
stond al in de startpost
Die werkt niet meer na de DLC patchmaaarten schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 22:07:
[...]
[Multi] Left 4 Dead - Deel 3
stond al in de startpost
Of met een beetje zelf priegelen, werkt ie weer. Kan en klaar is natuurlijk handiger.
Mag van mijn in SP. Hij werkt en geen vage code gevondenmhoogendam schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 21:17:
Het kan wel handig zijn om de serverbrowser in je start menu te hebben.
code:
1 C:\Program Files\steam\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\resource\UI\L4D360UI\MainMenu.res
[afbeelding]
Wat doen al die Russen daar trouwens? Niet dat ik iets tegen ze heb, behalve dan dat ze geen Engels spreken, maar is daar in een keer een internetprovider aangesloten ofzo?SaURoN schreef op donderdag 23 april 2009 @ 19:44:
werd vanmiddag 2x weg gevote omdat ik geen russisch kon lullen over voice....Engels vonden ze maar zo buitenlandse taal
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dit topic is gesloten.