[Multi] Left 4 Dead - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.154 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190625

Inuyasha schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 20:56:
[...]

Steam van inet downloaden, opstarten, dvd erin doen en Steam herkent automatisch de files.
Uhm *edit* kreeg gelijk steam setup en heb de installatie voltooid.
Echter bij het registeren van mijn game bleek mijn Cd key die in mijn gesealde game aanwezig was in gebruik bij een ander steam account.... (vage shit)
Heb contact opgenomen met steam support en die hebben mij fantastisch geholpen ...
Moest wel de nodige bewijs gegevens overleggen maar nu staat het spel op mijn Steam account bijgeschreven en ging steam over tot het downloaden van Left4dead.
En die draait nu op mijn PC :P

*edit2*

Ben echter zo nerveus om dit ruim geprezen spel te gaan spelen dat ik er niet aan durf te beginnen lol..
Heb tientallen conventionele shooters op de hoogste niveaus zowel offline als online gespeeld maar ik voel gewoon dat ik hier een hele nieuwe ervaring zal ondergaan en dat produceert klamme handjes..

*edit3*

Wat is het meest aan te raden ?!
Met Steelsound koptelefoon/mic of via de chat keys op het toetsenbord zonder team speak ?

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 190625 op 11-04-2009 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

The Zep Man schreef op donderdag 09 april 2009 @ 20:56:
[...]
OK, om hem nog maar eens te posten. ;)

[afbeelding]
Ik blijf hem leuk vinden :D

Ontopic: @ hierboven... ik zou voor voicechat gaan. Geeft wel een nieuwe ervaring in dit spel ivm teamplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-04 13:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Anoniem: 190625 schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 22:06:
Wat is het meest aan te raden ?!
Met Steelsound koptelefoon/mic of via de chat keys op het toetsenbord zonder team speak ?
In pubs kan je wel veroorloven om via de snelmenu's commando's te geven, maar zodra je serieus versus of co-op expert gaat spelen, zou ik aanraden om de chatfunctie te gebruiken.

Oh eigenlijk niet, die qualiteit is echt kut.
_/-\o_ Mumble.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:40

Arfman

Drome!

Nou het gaat weer fijn met Steam :(
Kan bijna geen server inkomen, en de 2 die ik heb kunnen joinen laggen na 1 level eruit .. ga wel wat anders doen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-06 20:13
Arfman schreef op zondag 12 april 2009 @ 10:34:
Kan bijna geen server inkomen, en de 2 die ik heb kunnen joinen laggen na 1 level eruit .. ga wel wat anders doen.
Mja, das balen.

Heb eigenlijk ook wel zin in een potje coöp expert.
Mijn steamnaam is RooieHoed dus als je wilt neem maar even contact op ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik had gisternamiddag hetzelfde probleem :( Elke server lagde zwaar, na verloop van tijd een disconnect. Er was zelfs één server die helemaal tilt sloeg: de tank werd gespawned samen met ons (euh... 8)7 ) en toen we allemaal vermorzeld waren (was op expert niveau) spawnden wij ineens als zombies. Terwijl we helemaal niet in Versus mode zaten! Enfin, we hebben dan maar "gereturned-to-lobby" |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Het enige probleem met servers wat ik heb is dat je geen enkele mogelijkheid hebt om van VS naar co-op te gaan, als je mappen wisselt krijg je een versus mode op de co-op mappen, opzich wel leuk, maar niet wat de bedoeling is.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-06 10:37

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Zelfs op de 360 is het huilen met de pet op met de servers op het moment. Bij 60% van de servers gaat hij midden in het spel opeens de connection opnieuw proberen te establishen (zodat ik 30 sec hang en gelijk 60hp kwijt ben omdat ik stil sta). Bij een ander deel wordt ik tijdens het laadscherm al van de server gesmeten dat ik de connectie heb kwijtgeraakt. En dat bij automatische matchmaking en xbox live! Schande!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
In L4D is 't ook een ramp om op een goede server te komen als deze voor je wordt uitgezocht.

Als ik alleen speel gebruik ik de console om m'n game browser te openen. Dan kan ik tenminste zelf een low latency server uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 14:53

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb weer een L4D key.
Kan iedereen mij weer even toevoegen die ik van GoT in de lijst had?
Chr1st1aan007

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Putyah
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:02
Christiano007 schreef op zondag 12 april 2009 @ 23:41:
Ik heb weer een L4D key.
Chr1st1aan007
Mag ik je ook toevoegen?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Tuurlijk waarom niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Bijna DLC. Zou er ook iets komen waarin je in survival iets kunt als infected :p ? Spawn je nogal vaak - maar maakt het misschien niet minder leuk?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Cassius schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:18:
Bijna DLC. Zou er ook iets komen waarin je in survival iets kunt als infected :p ? Spawn je nogal vaak - maar maakt het misschien niet minder leuk?
Denk niet dat dat de bedoeling is van survival.
Ik hoop iig wel dat er iets wordt gelinkt aan je steamgroup / friends, dat je onderlinge resultaten met survival kan vergelijken.
Natuurlijk zullen er mods / manieren komen om toch als infected te spelen.

Ik weet niet of het mag verklappen, maar op een paar servers van GoT staat vanaf gister(/vandaag, in de vroege ochtend :+ ) een ranking systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke007
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:42
Christiano007 schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 23:47:
Voor de mensen die een key hebben gekocht die niet van de shop van Steam komt en je mocht een keer je account ge-hijacked hebben... dan ben je gewoon de lul. Steam wil niet je account terug zetten ben ik achter gekomen. De keys zijn wel legaal, maar worden illegaal verkocht werd mij via de mail verteld door een support gozer. Beetje jammer maargoed. Probeer nu bij G2Play een nieuwe key te claimen...zie wel of het gaat lukken.
Nieuwe steam ID is Chr1st1aan007
Mijn account is vrij recent ook gehijacked geweest (vreemd, geef nooit mijn passwd weg...). Heb toen een screenshot van mijn hl2 key opgestuurd ipv left4dead om te bewijzen dat het mijn account was. Zonder problemen na een lange week wachten mijn account terug gehad. Dus misschien was dat een betere oplossing geweest (alhoewel ik mij wel realiseer dat niet iedereen meer dan 1 game op zijn/haar steam account gekoppeld heeft).

Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:31

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Als je een key hebt voor l4d via G2Play zorg dan dat je een andere game erbij hebt, games die je via paypal hebt betaald kan je ook je steam account mee terug krijgen!

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Christiano007 schreef op zondag 12 april 2009 @ 23:41:
Ik heb weer een L4D key.
Chr1st1aan007
Kan je weer op opnieuw beginnen met de 53.595 :>
Maar goed nieuws dat je er weer bij bent voor de DLC. Nog 6 dagen (a.s dinsdag) en dan is het zo ver >:)

Deze is trouwens ook leuk om op versus te proberen _/-\o_

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:38

Wiebbe

<none />

Ghostrider schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:19:
Als je een key hebt voor l4d via G2Play zorg dan dat je een andere game erbij hebt, games die je via paypal hebt betaald kan je ook je steam account mee terug krijgen!
Ja, mooi is dat. De enige key die ik heb gebruikt via steam die niet via steam is gekocht is Half-life 1 voor counterstrike 5 jaar geleden ofzo :P

En die kan ik nu echt niet meer terug vinden ;)

En ik heb voor minstens een paar honderd euro aan games op me steam staan :(

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Wiebbe schreef op woensdag 15 april 2009 @ 11:26:
[...]

Ja, mooi is dat. De enige key die ik heb gebruikt via steam die niet via steam is gekocht is Half-life 1 voor counterstrike 5 jaar geleden ofzo :P

En die kan ik nu echt niet meer terug vinden ;)

En ik heb voor minstens een paar honderd euro aan games op me steam staan :(
heb je dan geen paypal transacties daarvan? want dit is echt zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Toch wat concept art laten zien die uit de moddb l4d concept art contest is komen rollen. Dit zouden allemaal potentiele boss infected kunnen zijn:

Afbeeldingslocatie: http://media.moddb.com/images/groups/1/1/941/106-riotzombiefl.jpg
Eeek it has a bat :X .

Afbeeldingslocatie: http://media.moddb.com/images/groups/1/1/941/100-Chris-Haggard_04.jpg
Prachtig uitgevoerd en self-explanatory.

Afbeeldingslocatie: http://media.moddb.com/images/groups/1/1/941/103-SURVIVOR.jpg
Vergis je niet, Pastor Jay richt -niet- alleen op infected; hij brengt recht waar hij recht nodig acht!

* Cassius is jaloers, wou dat ik dit kon.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ghostrider schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:19:
Ik had ook paypal info gegeven, maar omdat het een illegaal verkochte key was en het mijn enige steam spel was wilden ze niet mijn account terug geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-02-2024
Christiano007 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 15:10:
[...]

Ik had ook paypal info gegeven, maar omdat het een illegaal verkochte key was en het mijn enige steam spel was wilden ze niet mijn account terug geven.
Heb je dan een nieuwe l4d key gekocht, of had je er nog eentje gekregen van g2play?
(mazzel dat je dan niet meer games had)

@Concept Art: Wow, dat ziet er echt megavet uit. Ik zou ook willen dat ik dat kon.

Wanneer zou de DLC uitkomen...20 april toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Inuyasha schreef op woensdag 15 april 2009 @ 15:49:
[...]
Wanneer zou de DLC uitkomen...20 april toch?
Tussen 21 en 23 april.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Cassius heeft een bloedhekel aan batten vanwege TF2 :>
Hopelijk komt er dan een gun mod uit zodat we je ook in Left 4 Dead kunnen stunnen als infected :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Echt als er een bat in komt die boink zegt worden er cd's ritueel verbrand.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:23

The Zep Man

🏴‍☠️

Cassius schreef op woensdag 15 april 2009 @ 14:06:
[afbeelding]
Vergis je niet, Pastor Jay richt -niet- alleen op infected; hij brengt recht waar hij recht nodig acht!
Dat is helemaal geen "Pastor Jay". Dat is Chicago Ted. ;) En van de drie concept arts vind ik de Haggard nog wel het meeste bij L4D passen. :)

[ Voor 10% gewijzigd door The Zep Man op 16-04-2009 20:44 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

The Zep Man schreef op donderdag 16 april 2009 @ 20:32:
[...]

Dat is helemaal geen "Pastor Jay". Dat is Chicago Ted. ;) En van de drie concept arts vind ik de Haggard nog wel het meeste bij L4D passen. :)
Haggard lijkt qua throw en smash attack te veel op de tank - maar ik vind hem zeker het meest compleet uitgevoerd. Had zomaar vervanging kunnen zijn voor als ie ook groot en lomp was, damn. Vind het hoofd wat de tank nu heeft super gaar namelijk, had veel enger/beter gekund.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 19:02

Vrijdag

De Zwarte

Cassius schreef op woensdag 15 april 2009 @ 16:21:
Echt als er een bat in komt die boink zegt worden er cd's ritueel verbrand.
:D ! Ik vind zo'n baton eigenlijk wel een leuk melee wapen :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 19:40
TroonStaal schreef op donderdag 16 april 2009 @ 21:06:
[...]

:D ! Ik vind zo'n baton eigenlijk wel een leuk melee wapen :P
Hoe meer je er mee slaat, hoe meer bloed en spul er aan komt te hangen.
Als leuke idle animatie zou ie hem dan schoon moeten vegen aan zn broek...

Ja... dat lijkt me wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
En iedere keer als je slaat, stun je een zombie en komt er 'Boink!' boven zijn hoofd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
LUH-3417 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 22:10:
En iedere keer als je slaat, stun je een zombie en komt er 'Boink!' boven zijn hoofd!
Zal wel grappig worden als er straks daadwerkelijk mensen de moeite nemen om zoiets te maken. Lijkt me in iedergeval wel grappig om dan een tank te stunnen en deze dan in de fik te steken :)

nog maar 5 dagen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Surviving the L4D Survival Pack
April 16, 2009 - Kerry Davis and Scott Dalton

Survival Mode pits your team against never ending waves of infected. Sounds simple. Just trap the survivors in a small part of a map, unleash the hordes, and record the longest time. Survival Mode, which will be released next week, is actually a bit more than that.

Our goals for Survival Mode are to deliver a mode of play distinct from Campaign or Versus, have games that regularly last under ten minutes, and emphasize competition with team play through leaderboards.

Survival Mode draws on the planning and communication aspects of a successful Finale or Crescendo event, while taking it to another level. It rapidly hits a fever pitch that only a well coordinated team will be able to successfully survive. Everything from simply covering a reviving teammate, to making every shot count to minimize reloads becomes crucial in Survival Mode.

Given the importance of pacing in Survival Mode, we need to define as precisely as possible how the difficulty ramps up during the course of a round. We have numerous variables to work with: mob spawn frequency, special infected spawn frequency, number of each type of special infected, total number of special infected, tank spawn frequency, total number of tanks, and so on. We need all of these variables to work together to create a fairly smooth difficulty curve.

If the curve ramps up too sharply, we find that teams of all skill levels tend to hit a wall at the same time. There isn't enough variation in the times to separate great teams from average ones. If the curve is too flat, then average teams will have a good experience, but really good teams can grind on long enough to cross the line from having fun to just getting worn out.

It might seem that just gradually increasing spawn rates and numbers of infected will create a nice smooth curve, but it turns out to be much trickier than that. Each type of infected has its own spawn schedule, so even though the individual spawn curves may be designed to be fairly easy at a particular point in time, sometimes they overlap in just such a way that the players find themselves in a really bad situation far earlier than we intend.

For example, a tank will be much harder to fight if a mob of common infected spawns at the same time - and nearly impossible if three hunters also show up right at that moment. A similar situation can happen due to variables outside our control - a team may not dispatch a tank or mob quickly enough, causing subsequent waves to start arriving and piling on to an already difficult battle. It's also hard to anticipate when teams will need to make an ammo run or heal up, both of which can be extremely difficult only a few minutes into the round. In order to help visualize these overlap points and the collapse of each spawn curve, we graphed out the wave behavior of infected over the course of a survival round.

Afbeeldingslocatie: http://www.l4d.com/blog/images/posts/012/spawn-graph-thumb.jpg

The last variable we added was the "lull" - a short interval of time during which nothing new will spawn. Each lull gets slightly longer as the round progresses, but that's no guarantee the team will actually see the lull - it just prevents new infected from spawning. It doesn't help with infected that are already in the arena. Killing mobs and tanks as quickly as possible is the best way to ensure that a team can take advantage of a lull to heal, resupply ammo, or just move to a better location with more supplies.

Given the extreme pace of Survival Mode, the number of zombies killed in a single round often outnumbers an entire campaign. Even optimizing towards using pistols to eliminate common hordes, ammunition usually becomes an issue at some point. As ammo piles provide a unique infinite resupply for players, they tend to be in relatively less defensible positions in the Survival arenas. This means making an all important ammo run is rarely a safe proposition and requires good teamwork and planning. Timing your resources correctly to be able to make a run when necessary can make or break a team. The perfect pipebomb or well placed molotov can mean the difference between a cakewalk and catastrophe.

The Hospital Elevator, for example, might seem like an easy Crescendo Event to conquer. Hit the elevator button and holdout until the doors open for a quick escape. In Survival Mode, however, the area begins locked down. Areas open as the hordes come in, breaking down the doors to reach the survivors. In each room there are additional caches of vital pills, pipes, and Molotovs. By moving from location to location, using up the plentiful supplies as needed, a team can maximize their time in a game where the elevator never arrives to offer escape. In other maps, items may be less plentiful and require careful planning on their usage. Managing one's inventory and resources works hand-in-hand with teamwork in Survival Mode.

Next week you will be able to see our design in action when the DLC is released for the PC and 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Gosh, ik kijk wel naar de DLC uit. Alleen nog wat in expert-mode spelen eerst, want het klinkt wel vreselijk moeilijk.

Gisteren bijna een expert uitgespeeld. In de laatste ronde plots "server shutting down" |:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Maar heeft survival mode dan dus geen easy/medium/hard etc difficulties maar gewoon 1 ding. Klik - go - shoot - never look back :X . Ben erg benieuwd!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Misschien dat ze weer iets met de AI director doen? Die zorgde er voor dat de moeilijksheidsgraad aan werd gepast wanneer het te makkelijk was voor de survivors.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Kan niet wachten, laatste dagen een beetje Versus gedaan om er weer in te komen en het begint alweer aardig te kriebelen als je het een paar dagen/week of 2 niet meer gespeeld hebt en weer begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:40

Arfman

Drome!

Ben alleen wel bang dat Survivor mode alleen echt leuk is met een goed geolied team met voicecomms, en dat casual spelers zoals ik (ik heb nog steeds lol in een potje Normal, Expert is nog te ver weg voor mij) zonder mic/headset er niet veel lol aan zullen hebben.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
als ik zie hoe veel public games gaan denk ik zoals Arfman al zei dat je inderdaad een goed geolied team nodig hebt in suvival wil je een goede tijd wil neer zetten en een van de medailles halen.
Op veel public games is het echt treurig gesteld.

Gister nog potje dead air op advanced. Na veel moeite einde van 4e chapter bereikt met nog 2 survivors over.
1 van hen wordt gepakt door een hunter de ander loopt er als een kip zonder kop langs de saveroom in. Staat ie te lummelen in de saveroom en wordt ie gepakt door die zelfde hunter |:(
konden we weer overnieuw beginnen :|

Ik votekick niet snel iemand maar hem hebben we er toch uitgetrapt. Sommige mensen zijn ongelofelijk en snappen gewoon de basics van hoe deze game werkt niet.
Ze laten moltovs/pipebombs en pills gewoon liggen en als je ze er op wijst negeren ze je of je krijgt een grote bek.
Of iemand naast hun is gepakt door een hunter/smoker en in plaats van te meleeen wat in dit geval het beste en snelste is gaan ze lopen schieten en schieten ze vaak nog mis ook waardoor het soms wel 20 sec duurt voordat je bevrijd bent.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Naja wat daarbij komt, als je op een hunter schiet in de drukte, heb je vaak net genoeg aan een bijna volle clip. Ofwel, je ziet veel beginners schieten en dan even rustig reloaden terwijl jij daar aan stukken gescheurd wordt. Heel fijn.

Ik heb een vaste crew van 4 man - we gaan ervoor over een weekje :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
Mja, schieten vs melee is soms wel een moeilijke beslissing. Het hangt er vanaf welk wapen je hebt, hoeveel ammo, de afstand tot het doel, en of je zelf aangevallen wordt door infected. Meestal neem ik als level-2 wapen de assault rifle, en dan gaat een hunter van iemand afschieten erg snel, zeker als je een headshot op de hunter krijgt.

Als je dichtbij staat is melee dan wel weer sneller meestal, maar een hunter kan soms ontsnappen als de situatie chaotisch is. De beste manier is volgens mij schieten terwijl je naar diegene toe loopt :)

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

NHJ BV schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 14:44:
Als je dichtbij staat is melee dan wel weer sneller meestal, maar een hunter kan soms ontsnappen als de situatie chaotisch is. De beste manier is volgens mij schieten terwijl je naar diegene toe loopt :)
Ligt er ook aan: of het pad naar die persoon vrij is, wat voor wapen je gebruikt, of je op het moment aangevallen wordt... is lopen niet slecht voor je accuracy met een automatisch wapen in je hand (uzi of assault rifle)? Zeg dan maar gedag tegen je headshot al moet je kogels besparen.

Als je stilstaat en bukt is de assault rifle net de poor man's sniper rifle: zeer accuraat over de grote afstand. Maar dan moet je zelf natuurlijk niet aangevallen worden. ;)

Het is echt constant afwegingen maken in het spel. Nog wel wat vragen voor Survival mode waar ik in een week graag het antwoord zelf tegenkom: komt de melee timeout uit Versus er ook in of blijft de gameplay trouw aan Campaign? Heeft de Tank dezelfde snelheid als in de campaign of als in Versus als hij in de fik staat of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Arfman schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 12:12:
Ben alleen wel bang dat Survivor mode alleen echt leuk is met een goed geolied team met voicecomms, en dat casual spelers zoals ik (ik heb nog steeds lol in een potje Normal, Expert is nog te ver weg voor mij) zonder mic/headset er niet veel lol aan zullen hebben.
Ik denk dat ze survival expres zo hebben ontwikkeld omdat het dan makkelijker is om echt competitief tegen elkaar te spelen. Ik verwacht wel dat er meer competities en matches zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

LUH-3417 schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 14:59:
[...]

Ik denk dat ze survival expres zo hebben ontwikkeld omdat het dan makkelijker is om echt competitief tegen elkaar te spelen. Ik verwacht wel dat er meer competities en matches zullen komen.
Denk dat versus de enige modus blijft waar matches zijn, omdat dat echt twee teams zijn die tegen elkaar vechten, en waar het andere team een deel heeft in hoe goed een team het doet.

Dat betekent niet automatisch dat er geen competities voor survival komen, zeker als je deze op steamgroup / friends gefilterd kan hebben is dat helemaal awesome.
(hoop ook dit bijgehouden word door Valve, lekker als straks botters een tijd van 40 minuten neer kunnen zetten terwijl de legit players moeite hebben met 2 minuten.

Meerdere tanks bij elevator NM4, crap -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

kKaltUu schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 16:22:
[...]

Meerdere tanks bij elevator NM4, crap -O-
Ik zie voor in de nabije toekomst al een Pacman-achtige mod waarbij je dat level gewoon vanaf de bovenkant kan bekijken. Veel verticale voortgang is er niet voor de Survivors zonder de lift (3 trappen, plus een liftschacht, volgens mij). :+

Mag toch wel hopen dat uiteindelijk de health en ammo af en toe respawned. Eventueel met steeds langere intervals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Ik zou er niet op rekenen. Het hele punt is immers dat het oneindig duurt, dus waarom zou je healthpacks laten respawnen?

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-06 13:17

MikeVM

- Baloo -

weet iemand hoe ik commandos toevoeg aan de mainmenu..

zoals je als hier uitgelegt de serverbrowser kunt adden, zo wil ik ook de console adden.

anyone?

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Is het niet makkelijker om gewoon ~ in te drukken om de console te openen? :/

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
MikeVM schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 01:37:
weet iemand hoe ik commandos toevoeg aan de mainmenu..

zoals je als hier uitgelegt de serverbrowser kunt adden, zo wil ik ook de console adden.

anyone?
Zelfde als daar beschreven staat alleen moet je dus aantal dingen aanpassen naar het commando dat je wilt.

dit zou moeten werken, kan het alleen zelf nu niet testen, zodra ik l4d start crashed met pc :(
maak wel eerst een backup van die file voor als het ergens fout gaat.

succes :)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
// Console
"BtnConsole"
{
"ControlName" "L4D360HybridButton"
"fieldName" "BtnConsole"
"xpos" "100"
"ypos" "175" [$X360]
"ypos" "165" [$WIN32]
"wide" "180" [$X360]
"wide" "180" [$WIN32]
"tall" "20" [$X360]
"tall" "15" [$WIN32]
"autoResize" "1"
"pinCorner" "0"
"visible" "1"
"enabled" "1"
"tabPosition" "0"
"navUp" "BtnPlaySolo"
"navDown" "BtnStatsAndAchievements"
"labelText" "OPEN CONSOLE"
"tooltiptext" "Open Developers Console."
"style" "MainMenuButton"
"command" "ToggleConsole"
"ActivationType" "1"
"FocusDisabledBorderSize" "1"
}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

dit had ik ook al geprobeert, en het werkt niet, de knop staat er wel, maar het doet niets,

ik heb al verscheidene console commands er in gezet, maar die doen het ook niet (map xxx)...

het lijkt alsof de button voor serverbrowser al in de menu zit, maar gewoon verborgen is, en dat is niet zo met de knop die ik wil aanmaken.

ik zal het L4D forum maar even afschuimen.

thx anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63145

ff een noobvraagje....als ik nu L4D opstart zijn al mijn achievements weg, komt dit door dat de steam servers een maintenance ondergaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 23:12
Anoniem: 63145 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 18:08:
ff een noobvraagje....als ik nu L4D opstart zijn al mijn achievements weg, komt dit door dat de steam servers een maintenance ondergaan?
Zou het idd even afwachten. Ik heb namelijk hetzelfde atm.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Of het is gefixt, of het kan zijn dat als je l4d even opnieuw opstart ze er weer bijstaan.
Bij mij staat er gewoon 51/51.

MikeVM, bedoel je zoals wat ik in m'n lijst heb staan?
http://www.kkaltuu.nl/snapshot0000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

kKaltUu schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 19:32:
Of het is gefixt, of het kan zijn dat als je l4d even opnieuw opstart ze er weer bijstaan.
Bij mij staat er gewoon 51/51.

MikeVM, bedoel je zoals wat ik in m'n lijst heb staan?
http://www.kkaltuu.nl/snapshot0000.jpg
ja, maar als je een knop wilt toevoegen voor console of andere dingen.
dan werkt dat niet. omdat die openserverbrowser ingebouwd zit in het menu, maar gewoon simpelweg weggelaten is door steam..

daarom dat je hem zo makkelijk kut tevoorschijn toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Ik was altijd in de veronderstelling dat als je tegen de achterkant van een pilaar (no mercy subway, onder crecendo event) slaat als tank, degene die aan de andere kant staat geraakt word (net als dat je een steen smijt).

Blijkt dit een grote vergissing te zijn :(

Waarom kunnen die pilaren uberhaupt kapot? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

kKaltUu schreef op maandag 20 april 2009 @ 00:27:
Zodat een domme Tank denkt dat hij de pilaren kapot kan meppen om een Survivor een ros te verkopen, terwijl hij daadwerkelijk de Survivors helpt door het minieme dekking tegen kogels in die ruimte af te laten nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Graham schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 18:16:
[...]

Zou het idd even afwachten. Ik heb namelijk hetzelfde atm.
Mijn achievements waren laatst foetsie, en nu zijn ze er weer :?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

http://www.gameguru.in/fi...e-announced-by-microsoft/

Hoe zeker is heel onze kennis van 21-23 april voor de PC? Overal waar ik kijk zie ik dat Valve/MS het voor de 360 bevestigd hebben en dat Valve "een keer" gezegd heeft dat ze updates altijd simultaan willen brengen.

Maar is dit zomaar een update-je :/ ? Waar staat echt dat hij dan uitkomt :X ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Laatst online: 24-06 22:39
kKaltUu schreef op maandag 20 april 2009 @ 00:27:
Ik was altijd in de veronderstelling dat als je tegen de achterkant van een pilaar (no mercy subway, onder crecendo event) slaat als tank, degene die aan de andere kant staat geraakt word (net als dat je een steen smijt).

Blijkt dit een grote vergissing te zijn :(

Dat werkt wel hoor, ik ben al een keer ondersteboven gegooid daar.

[ Voor 6% gewijzigd door twiekert op 20-04-2009 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Ik hoop nog altijd dat ik het complete dak naar beneden kan laten komen door alle pilaren kapot te slaan, maar het blijft een teleurstelling ellke keer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123662

Cassius schreef op maandag 20 april 2009 @ 09:25:
http://www.gameguru.in/fi...e-announced-by-microsoft/

Hoe zeker is heel onze kennis van 21-23 april voor de PC? Overal waar ik kijk zie ik dat Valve/MS het voor de 360 bevestigd hebben en dat Valve "een keer" gezegd heeft dat ze updates altijd simultaan willen brengen.

Maar is dit zomaar een update-je :/ ? Waar staat echt dat hij dan uitkomt :X ?
Zie onderaan http://l4d.com/blog/post.php?id=2417 voor de officiële bevestiging van Valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:34
Valt het andere ook op dat er ineens heel veel Death Air - Versus games worden gehost? Dit weekend tot 4 keer toe op een server terecht gekomen waar deze campaign werd gehost.
En ook al is de map niet officieel (en dus nog vol met bugs/ rare glitches), het is een verademing om eens wat anders te spelen! Kheb me dan ook erg vermaakt in deze campaign! _/-\o_

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Ik hoor steeds meer geluiden dat de DLC morgen niet gereleased wordt. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Anoniem: 89184 schreef op maandag 20 april 2009 @ 19:50:
Ik hoor steeds meer geluiden dat de DLC morgen niet gereleased wordt. Klopt dit?
Wel, vorige week op de site van Valve zelf zeiden ze nog
Next week you will be able to see our design in action when the DLC is released for the PC and 360.
(bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Kom op met die DLC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillosophy
  • Laatst online: 10-06 19:16
ChojinZ schreef op maandag 20 april 2009 @ 12:17:
Valt het andere ook op dat er ineens heel veel Death Air - Versus games worden gehost? Dit weekend tot 4 keer toe op een server terecht gekomen waar deze campaign werd gehost.
En ook al is de map niet officieel (en dus nog vol met bugs/ rare glitches), het is een verademing om eens wat anders te spelen! Kheb me dan ook erg vermaakt in deze campaign! _/-\o_
Die map is goddelijk voor een hunter :) Ik vind het ook leuk af en toe, maar er zitten (uiteraard) nog veel glitches in die tamelijk irritant zijn. Maar goed, dat weet je als je een map gaat spelen die niet voor versus bedoeld is. Nog 1 of 2 dagen voor we die officiëel kunnen spelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Quick update from Doug Lombardi himself, noting that xbox 360 owners will have the downloadable content on xbox Live from 2am PST or 8am GMT.

PC owners will receive the free update "later in the day" of 21st April (Today in Europe!). A quick reminder the DLC will provide 2 new versus campaigns to play, as well as the new game mode, Survival.
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Dat wordt voor ons waarschijnlijk dus ergens morgenmiddag op zijn vroegst ivm tijdszones toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 16-06 17:38

Wiebbe

<none />

Today in Europe!

Lijkt mij toch zeggen dat het vandaag komt 8)7

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Mja, ik ben er altijd wat skeptisch mee. Met andere spellen heb ik de ervaring dat ze vrijwel altijd de lokale tijd (New York oid) aannemen en van daaruit verder rekenen. Wat het in Europa dus een dag later maakt.

Maar misschien heb ik het deze keer fout, dat zou niet eens erg zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Sowieso, als hij vandaag Europawijd uitkomt gaan die servers meteen een paar keer plat door het aantal requests en vervolgens als de load balancers tot leven zijn gewekt zit er een cap op de update van 60KB/s voor een file van 400mb+ :p ...

Ik verwacht morgen te kunnen spelen ja =] .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Het zou makkelijker zijn als je de update ook van andere sites af kan halen, of dat ze het via een torrent laten doen. Maar dat is wellicht niet mogelijk met beveiliging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

En hopelijk gooit de update de servers niet plat, anders kan niemand spelen (tenzij iemand de games lokaal host), en ben ik weer tijd kwijt om te updaten.

Van de hak...
Vorige week was ik een mixpotje VS met GoTters aan het spelen, op NM3, net na de crecendo event, liepen we een raam in.
MaceWindu was vanaf daar (met 85 HP) naar beneden gesmokered, en was opslag dood.
Gister ook in een expert potje BH2, in het kamertje van de crecendo event, liep er iemand tegen een houten krat aan, die stoot tegen iemand anders aan en die was ook opslag dood.
Bij beide stonden we te kijken van, wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Misschien een nieuwe infected boss, het Cratemonster :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

TroonStaal schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 10:27:
Het zou makkelijker zijn als je de update ook van andere sites af kan halen, of dat ze het via een torrent laten doen. Maar dat is wellicht niet mogelijk met beveiliging?
Een P2P-gebaseerd systeem zou kunnen werken. Door updates te signen wordt de integriteit ervan gewaarborgd. Echter, veel uploaden en tegelijk een spel online spelen staat voor veel internetverbindingen gelijk aan lag in het spel, dat de spelervaring negatief beïnvloed. En ik kan me voorstellen dat als je een update helemaal binnen hebt, dat je meteen wilt gaan spelen en niet eerst wilt wachten totdat je voldoende hebt ge-upload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
kKaltUu schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 10:48:
En hopelijk gooit de update de servers niet plat, anders kan niemand spelen (tenzij iemand de games lokaal host), en ben ik weer tijd kwijt om te updaten.

Van de hak...
Vorige week was ik een mixpotje VS met GoTters aan het spelen, op NM3, net na de crecendo event, liepen we een raam in.
MaceWindu was vanaf daar (met 85 HP) naar beneden gesmokered, en was opslag dood.
Gister ook in een expert potje BH2, in het kamertje van de crecendo event, liep er iemand tegen een houten krat aan, die stoot tegen iemand anders aan en die was ook opslag dood.
Bij beide stonden we te kijken van, wtf?
Gisteren had ik een zelfde soort probleem. Bij het begin van NM4 (net buiten de saferoom) kwam er een tank al vanaf de trap aangelopen , vervolgens loopt de tank eerst door me heen om me daarna door de muur heen te slaan waardoor ik vast zit in het plafond 8)7 , vervolgens gooit hij even later een steen naar me en was ik weer los :*)

Vandaag Zombie-D-Day >:) , Vanavond Survival Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 11:34
Chillosophy schreef op maandag 20 april 2009 @ 22:33:
[...]

Die map is goddelijk voor een hunter :) Ik vind het ook leuk af en toe, maar er zitten (uiteraard) nog veel glitches in die tamelijk irritant zijn. Maar goed, dat weet je als je een map gaat spelen die niet voor versus bedoeld is. Nog 1 of 2 dagen voor we die officiëel kunnen spelen _/-\o_
Zekers! Maar de map vind ik dan weer wat minder geschikt voor de Smoker. Ik heb het idee dat er minder "points of no return" zijn.
Descriptor schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 11:15:
[...]

Gisteren had ik een zelfde soort probleem. Bij het begin van NM4 (net buiten de saferoom) kwam er een tank al vanaf de trap aangelopen , vervolgens loopt de tank eerst door me heen om me daarna door de muur heen te slaan waardoor ik vast zit in het plafond 8)7 , vervolgens gooit hij even later een steen naar me en was ik weer los :*)

Lol, dat was wel vaag ja! Ik weet dat ik als tank hard kan meppen. Maar zo hard dat je vast in de muur komt te zitten.... Hmmmm... ik ken blijkbaar mijn eigen krachten niet! 8)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264799

DLC komt uit *O*

Is er iemand die de game kan hosten vanavond na de update? GOT had toch ook een steam group?
Mijn modem is nu stuk anders was ik wel een goeie server geweest :'(

Als iemand nog een diehard survivor in zijn team moet hebben: S410520 is steamID

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 264799 op 21-04-2009 11:41 . Reden: steamID ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Descriptor schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 11:15:
[...]
als me videokaart niet me pc weer laat crashen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Anoniem: 264799 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 11:40:
DLC komt uit *O*

Is er iemand die de game kan hosten vanavond na de update? GOT had toch ook een steam group?
Mijn modem is nu stuk anders was ik wel een goeie server geweest :'(

Als iemand nog een diehard survivor in zijn team moet hebben: S410520 is steamID
Servers staan in de beginpost.
Aangezien we niet weten hoever de servers geupdated / aangepast worden, kunnen we pas aanpassingen doen NA de update.
Ik hoop dat de servers wel gewoon door blijven draaien.
mijn servers zijn iig te bereiken door in de console "connect kkaltuu.nl" te tikken.
Ik denk dat ik wel sowieso m'n servers op non-stop survival laat draaen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 00:24

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 264799 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 11:40:
Is er iemand die de game kan hosten vanavond na de update?
Gewoon even deze group joinen: http://steamcommunity.com/groups/i3dnet
12 private servers van alle game types van L4D en nog eens 30 CS:S game servers waaronder de #1 CS: S server wereldwijd :> .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
voor de Xbox 360 gebruikers staat de update er al op: Marketplace link. En dan even naar onder scrollen ;)

PC heb ik nog niet gezien.

[ Voor 13% gewijzigd door Biobakker op 21-04-2009 13:55 ]

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264799

Iemand al de update binnen? (Ik ben ongeduldig ik weet het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264799 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 16:13:
Iemand al de update binnen? (Ik ben ongeduldig ik weet het)
Neen. Voor ons zal dat wel rond 20.00 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 17:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

DaMorpheus schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 13:52:
[...]

Gewoon even deze group joinen: http://steamcommunity.com/groups/i3dnet
12 private servers van alle game types van L4D en nog eens 30 CS:S game servers waaronder de #1 CS: S server wereldwijd :> .
Leuke spam. Wat hebben wij aan de CS:S servers?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 00:24

Stewie!

Keen must die!

Dat het een grote gemodereerde community is met plenty of L4D servers en teamplayers :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DaMorpheus schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 19:37:
Dat het een grote gemodereerde community is met plenty of L4D servers en teamplayers :w
Leuk maar aan de CS:S servers hebben de L4D spelers helemaal niets. Dat is wat ik vroeg. Werk jij overigens niet bij / voor i3dnet?

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 21-04-2009 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Laatst online: 16:09
Bor de Wollef schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 19:50:
[...]

Leuk maar aan de CS:S servers hebben de L4D spelers helemaal niets. Dat is wat ik vroeg. Werk jij overigens niet bij / voor i3dnet?
Z'n homepage van z'n profiel duidt daar wel op (www.i3d.net), alsmede een aantal blogpostings, en natuurlijk niet te vergeten zijn signature :+

Wat mij betreft dus pure spam, en gewoon negeren die hap..

[ Voor 5% gewijzigd door Enfer op 21-04-2009 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Hoe merk je dat de DLC geïnstalleerd is/eraan komt? Doet steam dat automatisch downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Enfer schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 19:58:
[...]

Z'n homepage van z'n profiel duidt daar wel op (www.i3d.net), alsmede een aantal blogpostings, en natuurlijk niet te vergeten zijn signature :+

Wat mij betreft dus pure spam, en gewoon negeren die hap..
;) Precies wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Nou, nog geen update, zoals ik al had verwacht. Steam zegt ook niks, dus het zal dan wel morgen worden, of eind deze week. Naja, dan maar slapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Laatst online: 13:12
Even de GoT L4D community joinen, we hebben wat servers van Brainstorm en kKaltUu :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Killzone schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 22:09:
Even de GoT L4D community joinen, we hebben wat servers van Brainstorm en kKaltUu :) .
Die van brain zitten niet bij de GoT l4d group, in mijn lijstje staat 3x kkaltuu's server, 1x vs van gamezhost en 1x co-op van gamezhost in de steamgroup.
Maar natuurlijk is de mogelijkheid om andere steamgroups te joinen, om servers aanwezig.
Handiger is imho dat je de searchkeys van een paar servers weet.
Door de sv_search_key in de lobby in te vullen in je console, kan je automatisch servers met dezelfde searchkey joinen.
bijv, als op een server de "sv_search_key killzonewhined" staat, en jij tikt dit in je console, en in de lobby als leader gaat zoeken voor een server, komt hij op die server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Laatst online: 20-06 19:13

Bejit

Svenska Faderland

Woohoo, hij is aan het updaten. 16 nieuwe mappen!

Dit wordt een slapeloze nacht :D

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:34

BaT

Owww ja :9 Dat wordt idd gamen tot in de vroege uurtjes :O

Edit: Dat ging lekker snel, mooi nieuwe filmpje als achtergrond in het hoofdmenu, van die lighthouse O+

GAME ON >:)

[ Voor 50% gewijzigd door BaT op 22-04-2009 00:03 ]

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
sv_search_key inderdaad invullen naar bijvoorbeeld kkaltuunoob. Voor de GoT groep is dit: gotl4d. Meestal krijg je dan meteen een goede server :) .

We gaan nu survival spelen, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
8.06.47 bij de turbines op No Mercy :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
omfg het is echt rete moeilijk net 2:40 gehaald bij last stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Laatst online: 24-06 17:06
Net 7:10:26 bij turbines no mercy, you beat me killzone.
En ik dacht dat ik t nog goed deed.

Met 3 random mensen, als ik dit met mn vast groepje ga spelen dan wordt t echt wel nice.
Tanks gingen nog pretty easy. VOlgens mij hadden ze niet heel veel HP, misschien advanced qua hp?

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Laatst online: 20-06 19:13

Bejit

Svenska Faderland

maaarten schreef op woensdag 22 april 2009 @ 00:59:
omfg het is echt rete moeilijk net 2:40 gehaald bij last stand.
Net over 5 minuten gehaald, meerdere dingen geprobeerd.

In hoekje zitten is niet heel slim aangezien smoker je uit het hoekje trekt of een tank mept je eruit :P

Heb al 3 bronze medals :).

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:34

BaT

7:55 bij Last Stand. We hebben van alles geprobeerd en er is maar 1 manier om dit soort tijden te halen : een undestructable corner vinden (naast de generator, van die ketels waar je op kan springen) en dan allemaal shotgun. Tanks schiet je zo af; alleen een smoker kan een probleem zijn, maar dat valt ook nog wel te overzien. Elke keer als er een tank aan komt een molotov bij de generator gooien....

Het is de grootste closet camp map die er is; op die Lighthouse zelf heb je niks te zoeken; je wordt er zo van alle kanten afgetrokken door smokers.

[ Voor 31% gewijzigd door BaT op 22-04-2009 02:50 ]

Creative Director - Connec2

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.