[Multi] Left 4 Dead - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.163 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 19:40
TheZeroorez schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 17:40:
[mbr]En nu maar weer over L4D aub :)[/mbr]
Ehehhe... :o
Ach, L4D lijkt ook een beetje op een film ;)

Maargoed idd, weer on topic;
Ik word wel een beetje moe hoor.. Hoelang duurt die update nu nog.. ik wil die nieuwe gamemode wel een keer doen! Het word ook eens tijd dat die SDK uit komt. Mogen wat mij betreft wel wat meer levels gemaakt worden.
Kan niet wachten op die mall-remake!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 23:12
Forcepoint schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 18:07:
[...]

Die heb ik vaker gehoord :P En echt rare is hij niet... gebeurt altijd bij mij. Ook met andere hl2 games (bijv. TF2).
Zelfs in XP heb ik wel eens dat bij het afsluiten de boel blijft hangen (ook TF2).

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
ixl85 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 18:42:
[...]

Ehehhe... :o
Ach, L4D lijkt ook een beetje op een film ;)

Maargoed idd, weer on topic;
Ik word wel een beetje moe hoor.. Hoelang duurt die update nu nog.. ik wil die nieuwe gamemode wel een keer doen! Het word ook eens tijd dat die SDK uit komt. Mogen wat mij betreft wel wat meer levels gemaakt worden.
Kan niet wachten op die mall-remake!
Je bent zeker niet de enige, Maar ik zit nu ook al sinds Oktober 2007 te wachten op Half-Life 2 Episode 3. En daar wacht ik ook al gigantisch lang op. En zeker valve kennende zal dit nog wel veel langer duren, Zeker nu ze ook bezig zijn met Left 4 dead en Uitbreidingen.

Echter zal straks met de uitgebrachte SDK wel een overvloed aan user created campaigns uitkomen zodat je de komende tijd niet meer snel verveeld (en gaat de tijd tot de release naar ep3 ook weer snel :)) En er zijn op dit moment al een aantal campaigns te spelen die door users gemaakt zijn. Deze vindt je op site's als fpsbanana.com.

Nog bedankt iedereen voor de tip's over de zombie films, zal van het weekend eens een paar kijken om zo in de stemming te komen voor de nieuwe update :9

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
De critic choice edition voor de xbox360 verschijnt op 21 april. Dit is het spel plus de DLC. Voor de pc zou de DLC al iets voor die datum gereleased worden. :)

zal dit ook in de startpost erbij zetten.
The Zep Man schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 17:11:
[...]
Het argument "realisme" heeft niets te maken met zowel Battlefield 2 als Left 4 Dead. Als je ziet hoeveel elementen in beide spellen onrealistisch zijn, is het niet logisch om specifieke functies te veranderen omdat het "realistischer" moet worden. Misschien veranderen functies voor de gameplay, maar niet voor het realisme.
Daar heb je ook wel gelijk in. Maar vind het toch een goede aanvulling.
De speed melee exploit was al gefixed maar toch kon je nog steeds behoorlijk snel meleeen.

[ Voor 67% gewijzigd door Toet3r op 27-03-2009 08:30 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-06 15:23

The Zep Man

🏴‍☠️

Descriptor schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 00:23:
[...]

Je bent zeker niet de enige, Maar ik zit nu ook al sinds Oktober 2007 te wachten op Half-Life 2 Episode 3. En daar wacht ik ook al gigantisch lang op. En zeker valve kennende zal dit nog wel veel langer duren, Zeker nu ze ook bezig zijn met Left 4 dead en Uitbreidingen.
Verwacht maar niet dat Episode 3 nog dit jaar uitkomt. Misschien ergens 2010. :/

Ik wacht nog even met mij weer te storten op L4D. Ben nu weer een tijdje met TF2 bezig. Misschien dat ik er eind april weer aandacht aan besteed, wanneer de grote update en de SDK zijn uitgekomen.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:17

g0tanks

Moderator CSA
Forcepoint schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 18:07:
[...]

Die heb ik vaker gehoord :P En echt rare is hij niet... gebeurt altijd bij mij. Ook met andere hl2 games (bijv. TF2).
Ik heb hier vaak last van als ik tegelijkertijd een server host en speel, maar ga ik op iemand ander's server spelen heb ik er geen last van. :/

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05 15:26
Nog niks over de Melee nerf in Versus hier? Ik vind het wel okee eigenlijk. Boomers worden effectiever, en steamrollen gaat een stuk moeilijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Weiman schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 14:59:
Nog niks over de Melee nerf in Versus hier? Ik vind het wel okee eigenlijk. Boomers worden effectiever, en steamrollen gaat een stuk moeilijker :P
Vind het wel ok en zou het ook graag zien in de normale mode. (misscien allen bij expert).
Is iets realistischer en spannender. Dan is in een hoekje zitten en meppen niet meer zo vanzelfsprekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Heb er vandaag ook even mee lopen spelen. Van mij mag het blijven. :) De manier waarop het werkt is ook fijn, duidelijk om te zien hoe lang het duurt voordat je weer kan meppen. Misschien komt dat ook wel omdat ik redelijk gefixeerd ben op de crosshairs... :P

Van de week overigens geniaal potje gehad met wat volk. Er draaide een sourcemod script dat special infected kickte. :P Dan wordt het wel heel makkelijk om achievements te halen, na een campaign had ik er al 5 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 27-06 22:15

Christiano007

Ich bin der champion

Als het goed is zou dat onder "cheats" moeten vallen? En dan krijg je geen achievements.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Christiano007 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 22:47:
Als het goed is zou dat onder "cheats" moeten vallen? En dan krijg je geen achievements.
Inderdaad, En dat maakt trouwens de game toch ook een stuk minder leuk lijkt mij. Het geeft mij in ieder geval meer voldoening als ik bijvoorbeeld een campaign haal waarbij niemand gepakt is door een special infected. (volgens vele de moeilijkste achievement van allemaal) dan wanneer ik gemakkelijk de achievement kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246088

Wat gaar, mijn achievements zijn weg en het lijkt erop dat ik niet online kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Christiano007 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 22:47:
Het draaide via de sourcemod plugin, waarbij het hetzelfde werkte als een 'Admin kicked [playername]' idee. Tuurlijk, het is cheaten, maar omdat sv_cheats niet op 1 hoeft te staan krijg je gewoon achievements.

Ik moet je verder ook zeggen: de game wordt er volledig imbalanced door. Zonder special infected die ook nog eens geen hordes kunnen triggeren is er geen bal aan, bij vrijwel elke 'shootout', heck, zelfs in de finale kan je zonder veel problemen gewoon in een hoekje gaan zitten meleeën, zonder ook maar een schot te lossen. :P

Heb overigens de campaigns gewoon zonder cheaten op expert uitgespeeld hoor, behalve Death Toll. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
Ik wil binnenkort ook eens een campaign op expert gaan proberen, lijkt me dat het alleen mogelijk is met 4 human players? De AI zal wel crap zijn op dat level of niet?

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
marko77 schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 10:14:
Ik wil binnenkort ook eens een campaign op expert gaan proberen, lijkt me dat het alleen mogelijk is met 4 human players? De AI zal wel crap zijn op dat level of niet?
Jup tis het handigste met levende wezens. Vooral bukken en melee gebruiken snappen die bots niet zo :P

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Wat ze ook niet snappen; friendly fire. Bots hebben de nare neiging om voor je wapens te springen, alhoewel de kans dat jij ge-friendly-fired word klein is. Ook zullen de bots geen initiatief tonen, ze lopen dus als een kudde schapen achter je aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Fl4pp13 schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 11:35:
Wat ze ook niet snappen; friendly fire. Bots hebben de nare neiging om voor je wapens te springen, alhoewel de kans dat jij ge-friendly-fired word klein is. Ook zullen de bots geen initiatief tonen, ze lopen dus als een kudde schapen achter je aan :P
Het is onmogelijk om door bots schade te ontvangen wanneer ze in je team zitten en op je schieten. De enkele keer dat dit voorkomt zal je karakter licht heen en weer schokken (alsof hij/zij geraakt wordt), maar geen schade ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

The Zep Man schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 12:30:
[...]
Het is onmogelijk om door bots schade te ontvangen wanneer ze in je team zitten en op je schieten. De enkele keer dat dit voorkomt zal je karakter licht heen en weer schokken (alsof hij/zij geraakt wordt), maar geen schade ontvangen.
Heb het hier dan ook over het omgekeerde. Dat bots in je line of fire gaan lopen. Dat gebeurt dan weer wel, en de bots ontvangen, net als human spelers, gewoon damage.

PLUS dat bots zo achterlijk als de ***** zijn, als het gaat om gepouncte/gesmokerde survivors. Gaan ze vrolijk om je heen lopen o.i.d. Maar je redden? Ho maar 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Fl4pp13 op 28-03-2009 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Fl4pp13 schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 12:54:
[...]

PLUS dat bots zo achterlijk als de ***** zijn, als het gaat om gepouncte/gesmokerde survivors. Gaan ze vrolijk om je heen lopen o.i.d. Maar je redden? Ho maar 8)7
Dit herken ik ook bij sommige medespelers. ;)

Buiten dat: ja, de bots zijn geen volwaardige spelers. In de hogere moeilijkheidsgraden zijn ze zelfs vaak een blok aan je been. Zo gebruiken ze bijvoorbeeld ook geen granaten (pipebomb/molotov cocktail). Als je dus met zijn tweeën speelt, dan mist je groep gewoon twee kansen om een granaat te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:43
The Zep Man schreef op zondag 29 maart 2009 @ 00:22:
[...]
Dit herken ik ook bij sommige medespelers. ;)

Buiten dat: ja, de bots zijn geen volwaardige spelers. In de hogere moeilijkheidsgraden zijn ze zelfs vaak een blok aan je been. Zo gebruiken ze bijvoorbeeld ook geen granaten (pipebomb/molotov cocktail). Als je dus met zijn tweeën speelt, dan mist je groep gewoon twee kansen om een granaat te gooien.
Tsja, ook dat is in spelers te herkennen :p.

Maar het is idd jammer dat bots nogal achtelijk zijn wat dat betreft, ze kennen slechte prioriteiten. Daarnaast kunnen ze ook flink trippen als ze voor een "onmogelijke keuze" staan, zoals iedereen met laag hp en 3 bottles of pills in het team.

Pasen ze er 1 naar jouw en dan heb je 3 bots welk continu 2 pots met pills aan het swappen zijn omdat het geven van pills blijkbaar hoger in het lijstje staat bij ze dan daadwerkelijk gebruiken :p. Erg vrijgevig, maar ongelooflijk zinloos als ze dat blijven doen tot je in een horde loopt en ze daar dus nog vrolijk staan met hp beneden de 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-02-2024
Ik heb het 1 keertje geprobeerd en ben na 30 seconden al gestopt. Het is gewoonweg niet te doen, daar zijn de bots net iets te stom voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Docho schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 23:13:
[...]

Morgen eens zien, dit kan een nogal sterke ingrijpende verandering zijn... (om de beurt melee doen, kan soms natuurlijk wel soelaas bieden). Kzou der zelf niks op tegen hebben mochten ze dit ook in de gewone campaign doorvoeren.
Ik vind het met versus prima te doen.....frustrerend soms als je survivor bent natuurlijk....maar ik vind het spel er wel beter op geworden :)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Met 1 bot is het nog te doen weet ik uit ervaring.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 09:13
Ik krijg op dit moment geen lijst van de master server lijkt het wel, hebben jullie dat ook? ALs ik op Play Versus > Join an existing game klik dan blijft hij een uur hangen op "Searching for Game" ?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Laatst online: 29-05 15:26
Hier ook :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Fl4pp13 schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 07:10:
[...]

Het draaide via de sourcemod plugin, waarbij het hetzelfde werkte als een 'Admin kicked [playername]' idee. Tuurlijk, het is cheaten, maar omdat sv_cheats niet op 1 hoeft te staan krijg je gewoon achievements.

Ik moet je verder ook zeggen: de game wordt er volledig imbalanced door. Zonder special infected die ook nog eens geen hordes kunnen triggeren is er geen bal aan, bij vrijwel elke 'shootout', heck, zelfs in de finale kan je zonder veel problemen gewoon in een hoekje gaan zitten meleeën, zonder ook maar een schot te lossen. :P

Heb overigens de campaigns gewoon zonder cheaten op expert uitgespeeld hoor, behalve Death Toll. O-)
Death toll vondt ik eerlijk gezegd, de makkelijkste (level 3 is een beetje tricky) maar de finale vind ik nog wel het makkelijkst van allemaal. Volgens vele is De Dead air final op expert het moeilijkst, ik zelf vindt deze ook het lastigst. De een zegt dat je het beste bij de lijn kan zitten waar het vliegtuig bij de outro optrekt, of in het hokje helemaal aan de andere kant (achter het gebroken vliegtuig) vorige week had ik deze bijna gehaald alleen bleef ik vast zitten achter een koffer waarna er een tank naast me stond :|

Wat vinden jullie zelf de moeilijkste campaign ? (in z'n totaliteit en de final alleen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Dead air.
Met alles en de final.
Maar het is wel mn favo level!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Sluuut schreef op zondag 29 maart 2009 @ 20:18:
Ik krijg op dit moment geen lijst van de master server lijkt het wel, hebben jullie dat ook? ALs ik op Play Versus > Join an existing game klik dan blijft hij een uur hangen op "Searching for Game" ?
Ik had het net ook eventjes, maar na een minuutje zat ik gewoon keurig in een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Even leuk tussendoor, Left 4 Dead in real life: http://pixelatedgeek.com/...photoshoot-looks-perfect/ :P

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 09:13
Kan er nu ook weer op. Deze kennen jullie ook wel toch?
Left4Lol
Zag hem nog niet zo 1-2-3 in dit topic voorbij komen...

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Sluuut schreef op zondag 29 maart 2009 @ 22:31:
Left4Lol
Dat filmpje is zeer herkenbaar helaas :(
Vind Solo alleen iets als je geen internet hebt want de A.I. zuigt verschrikkelijk. Hopelijk komt er nog een patch dat ze molotovs en pipe bombs gebruiken, zou alleen niet willen weten wat voor ellende ze daarmee aanrichten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-04 13:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Sluuut schreef op zondag 29 maart 2009 @ 22:31:
Left4Lol
Die is echt geweldig _O-

Ik ben een l4d dedi server op m'n server aan het zetten, hij draait, maar daar is ook alles mee gezegd.
wat een geklooi om het aan de gang te krijgen |:(
Als iemand nog wat guides deze kant op wil gooien, graag.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Grappig gedaan hoewel ik sommige poses weer net niet helemaal gelukt vind.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:36

Arfman

Drome!

Wat is er aan de hand met het lobbysysteem? Kom bijna geen server in ..

Oh, en hoe report ik een speler? Was net eindelijk gejoined, wordt ik meteen ge-TK-ed door "Ironice X" (http://steamcommunity.com/profiles/76561197985406407) uit Duitsland (2x achter elkaar) .. het moet toch mogelijk zijn om dat soort volk te reporten en als genoeg mensen dat doen, hem te bannen oid?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vond het wel grappig hoe dit lijk bleef hangen (de tweede in de map die ik via een put gekilled had :P )

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/23liq01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:56
kKaltUu schreef op zondag 29 maart 2009 @ 22:45:
[...]
Als iemand nog wat guides deze kant op wil gooien, graag.
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=745441

[ Voor 13% gewijzigd door mhoogendam op 30-03-2009 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-06 11:34
@ foto 2: Wie is die 5e survivor? :o

Voor de rest: leuk gedaan!

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Neem een L4D pauze tot 21 april, anders speel ik het spel dood voor mezelf. Als survival er is; dan er weer tegenaan :) . Het is nu te makkelijk (zeker met de vaste club verliezen we gewoon niet meer online als we er alle 4 zijn, en wars afspreken heb ik geen zin in) en te veel van hetzelfde en op dat punt begin ik me ook meer te irriteren aan dingen als servers, fuckups van mezelf en nog meer. Moet wel leuk blijven :> .

[ Voor 57% gewijzigd door Cassius op 30-03-2009 12:43 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

ChojinZ schreef op maandag 30 maart 2009 @ 12:35:
[...]

@ foto 2: Wie is die 5e survivor? :o

Voor de rest: leuk gedaan!
Inderdaad.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3462/3378891399_0383dc42d5_o.jpg

Misschien is het Chicago Ted? :? ;)

Naar mijn mening is de fotoserie iets teveel gefotosoept. Jammer.

[ Voor 10% gewijzigd door The Zep Man op 30-03-2009 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardirella
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-01-2023

Bardirella

What! Are you crazy?

Toch wel leuk om te zien dat er zoveel randgebeuren rond de game is (pics, video's, ...)

Dat heeft toch aan toch het heel populair is...!

E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
The Zep Man schreef op maandag 30 maart 2009 @ 12:48:
[...]
Inderdaad.

Misschien is het Chicago Ted? :? ;)

Naar mijn mening is de fotoserie iets teveel gefotosoept. Jammer.
De maker is inderdaad een beetje te enthousiast geweest met HDR.. :/

Geen idee wie de 5de survivor is, een of andere piraat. De foto's maken deel uit van de online graphics novel www.nightzero.com

Ik ben trouwens net een filmpje tegen gekomen op YouTube, zo hoor je nou L4D te spelen: http://www.youtube.com/watch?v=W3O9p_Ru-BQ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-06 21:59

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

lol:
we were fighting infected all across the square
the scent of their blood was in the air
a witch in the courtyard gave us quite a scare
and things only got worse from there

when a hunter grabbed bill and thrashed him in twain
francis was hung by a smoker as he howled in pain
zoey with her pistol and took careful aim
she fired 2 shots, but it was all in vain

just then, when all hope had been burned and bled
the infected all scream and turned and fled
clothed in a flannel shirt blue black and red
came an angel of Badass, named Chicago Ted

with his shotguns a blazing, he slaughtered that horde
till he got bored of that, and switched to his sword
his cap coated in blood, while us he ignored
for the thrill of the hunt was his own reward

now he was no chuck norris, dont get me wrong
but ted could do this crap all day long
the survivors lept up and fought along
but ted would do this work for a song

with corpses piled as high as can be
Ol ted light a smoke, and howled with glee
as he used his sword to carve knotches you see
into his belt, a thousand times 53

as a tank round the corner, we filled up with dread
but he just laughed an shock his head
with a powerful holler the wild savior said
"NO ZOMBIE IS SAFE FROM CHICAGO TED!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Cassius schreef op maandag 30 maart 2009 @ 12:41:
Neem een L4D pauze tot 21 april, anders speel ik het spel dood voor mezelf. Als survival er is; dan er weer tegenaan :) . Het is nu te makkelijk (zeker met de vaste club verliezen we gewoon niet meer online als we er alle 4 zijn, en wars afspreken heb ik geen zin in) en te veel van hetzelfde en op dat punt begin ik me ook meer te irriteren aan dingen als servers, fuckups van mezelf en nog meer. Moet wel leuk blijven :> .
Ik ben op dit moment bezig een L4D Dedicated Server te regelen bij een goede vriend van me die zelf de servers beheerd bij een game hosting bedrijf. Dus wellicht hebben we binnenkort voor Got een suffer die 24/7 online zal zijn (8 slots) zodat we de komende tijd even geen geklooi hebben met slechte pings of geen goeie servers kunnen vinden. Meer info zal hierover nog volgen omdat het nog een test is om te kijken of het allemaal werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-06 00:02
Descriptor schreef op maandag 30 maart 2009 @ 14:47:
[...]

Ik ben op dit moment bezig een L4D Dedicated Server te regelen bij een goede vriend van me die zelf de servers beheerd bij een game hosting bedrijf. Dus wellicht hebben we binnenkort voor Got een suffer die 24/7 online zal zijn (8 slots) zodat we de komende tijd even geen geklooi hebben met slechte pings of geen goeie servers kunnen vinden. Meer info zal hierover nog volgen omdat het nog een test is om te kijken of het allemaal werkt.
Leuk iniatief van je, Descriptor, we horen van je :D

Weet iemand leuke glitches die te doen zijn met hunter? Ben de laatste tijd veel aan 't hunter jumpen, en zoek nog paar leuke plekjes, waar je normaal niet kan komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

g0tanks schreef op maandag 30 maart 2009 @ 14:30:
Ik ben trouwens net een filmpje tegen gekomen op YouTube, zo hoor je nou L4D te spelen: http://www.youtube.com/watch?v=W3O9p_Ru-BQ _/-\o_
Dat is geen Hunter. Dat is een ninja. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ik heb nog nooit gewalljumped. :(

Edit:

Also: Hocico (Y)

[ Voor 30% gewijzigd door LUH-3417 op 30-03-2009 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
LUH-3417 schreef op maandag 30 maart 2009 @ 21:04:
Ik heb nog nooit gewalljumped. :(
Wellicht dat straks als de SDK + de update uitgekomen is het niet lang zal duren voordat er iemand is die een jump map maakt speciaal voor de hunter. Zulke mappen heb je ook al voor de scout in team fortress 2.
Zou wel humor zijn, allen wordt je gek denk ik van het krijsgeluid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 13:08
Descriptor schreef op maandag 30 maart 2009 @ 22:00:
[...]

Wellicht dat straks als de SDK + de update uitgekomen is het niet lang zal duren voordat er iemand is die een jump map maakt speciaal voor de hunter. Zulke mappen heb je ook al voor de scout in team fortress 2.
Zou wel humor zijn, allen wordt je gek denk ik van het krijsgeluid :D
http://www.fpsbanana.com/maps/76114

http://steamcommunity.com/groups/huntergames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Het grootste voordeel van walljumpen vind ik nog wel dat je er enorm veel pounce damage mee kan doen. (Tot 25 in een keer, toch mooi een kwart van de volledige health.)

Verder is walljumpen niet zo heel moeilijk imo. Het is moeilijker om op een plek te komen vanaf waar je direct veel schade kan doen en waar je niet meteen wordt neergeknald als je er wegspringt.

Ik heb ook echt zin in de SDK, er staan al een aantal leuke projecten in de planning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:10
GVD, vage shizzle

heb gisteren nog L4D gespeeld, toen was er niks aan de hand, ik join nu net een server.... al mijn achievements weg

iemand enig idee hoe ik ze terug kan krijgen?

edit, ik start opnieuw op, heb ik weer 0 schievements....

[ Voor 14% gewijzigd door Dalyxia op 30-03-2009 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
kan iemand mij uitleggen hoe die walljump nu precies werkt ? ik kom er maar niet uit :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

[...]

Het is gelukt om op m'n server l4d goed draaiend te krijgen (server staat toch 24/7 aan met load 0.00), dus als er 1 iemand is die de servers gaat beheren net als brain deed mag die best de rconpw.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 21-06 10:37

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

SamStar schreef op maandag 30 maart 2009 @ 23:30:
kan iemand mij uitleggen hoe die walljump nu precies werkt ? ik kom er maar niet uit :$
Hearhear! Krijg het ook niet voor elkaar. Kan ook zijn dat het op de 360 gewoon moeilijk is :P.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Dalyxia schreef op maandag 30 maart 2009 @ 22:50:
GVD, vage shizzle

heb gisteren nog L4D gespeeld, toen was er niks aan de hand, ik join nu net een server.... al mijn achievements weg

Hehe, je bent niet de enige. Iedereen is zijn achievements (tijdelijk?) kwijt. Ik en een maat kwamen gister tot de conclusie dat alles is gereset. Nu heb ik zelf niets met achievements maar 1tje wilde ik toch wel graag halen, namelijk "ZOMBIE GENOCIDEST". Maar ach, we beginnen gewoon opnieuw... :+
kKaltUu schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 01:05:
[...]

Het is gelukt om op m'n server l4d goed draaiend te krijgen (server staat toch 24/7 aan met load 0.00), dus als er 1 iemand is die de servers gaat beheren net als brain deed mag die best de rconpw.
Mag iedereen joinen? Zoja, wat is het serveradres?

Zou je trouwens de inhoud van de server.cfg kunnen posten? Ben zelf ook bezig met het opzetten van een server maar het wil helaas niet lukken. Nu heb ik uiteraard al gekeken naar tutorials en ook wat .CFG-tjes bekeken maar helaas, het wil nog steeds niet lukken. Wellicht dat het met jou server config wel lukt..

[ Voor 34% gewijzigd door ChojinZ op 31-03-2009 09:58 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UberTweaker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-06 09:27
[...]

Ik heb een server voor jullie beschikbaar gesteld.
IP:
80.247.160.140:27015

Descriptor heeft het rcon password. ;)

Deze server mogen jullie gratis "testen"

Meer info:
http://www.gametracker.com/server_info/80.247.160.140:27015

Veel plezier ermee en groetjes Eddie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UberTweaker
ChojinZ schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 08:17:
[...]

Zou je trouwens de inhoud van de server.cfg kunnen posten? Ben zelf ook bezig met het opzetten van een server maar het wil helaas niet lukken. Nu heb ik uiteraard al gekeken naar tutorials en ook wat .CFG-tjes bekeken maar helaas, het wil nog steeds niet lukken. Wellicht dat het met jou server config wel lukt..
Hier heb je mijn config:
//Host Name
hostname Server "L4D Server"
// Rcon Cvars
rcon_password “password” //Set’s remote control password

// Server password
sv_password ""

//in game browser
sv_flags "Browser"

// Server Cvars
mp_disable_autokick 1 //Prevents a userid from being auto-kicked
sv_allow_color_correction 0 //Allow or disallow clients to use color correction on this server.
sv_allow_wait_command 0 //Allow or disallow the wait command on clients connected to this server.
sv_alltalk 0 //Players can hear all other players, no team restrictions
sv_alternateticks 0 //If set, server only simulates entities on even numbered ticks.
sv_cheats 0 //Allow cheats on server
sv_clearhinthistory 0 //Clear memory of server side hints displayed to the player.
sv_consistency 1 //Whether the server enforces file consistency for critical files
sv_contact “edwin@gamezhost.nl” //Contact email for server sysop
sv_downloadurl “” //Location from which clients can download missing files

// Lan or internet play, Server region cvars
//sv_lan 0 //Server is a lan server ( no heartbeat, no authentication, no non-class C addresses )
sv_region 3 // Region Codes: 0 - US East coast, 1 - US West coast, 2 - South America, 3 - Europe, 4 - Asia, 5 - Australia, 6 - Middle East, 7 - Africa, 255 - world

// Server Logging
sv_log_onefile 0 //Log server information to only one file.
sv_logbans 1 //Log server bans in the server logs.
sv_logecho 0 //Echo log information to the console.
sv_logfile 1 //Log server information in the log file.
sv_logflush 0 //Flush the log file to disk on each write (slow).
sv_logsdir “logs” //Folder in the game directory where server logs will be stored.

//Server Rates
sv_maxcmdrate 100 //(If sv_mincmdrate is > 0), this sets the maximum value for cl_cmdrate.
sv_unlag 1
sv_maxunlag .5
//Fix to get your server onto the master lists
setmaster add 68.142.72.250:27011
setmaster add 72.165.61.189:27011
sv_steamgroup //this is your group’s steam group id.. allows members to join from main menu add
//sv_steamgroup_exclusive 1 //to make it exclusive and private
// Difficulty of the current game (easy, normal, hard, impossible)
z_difficulty normal

ook kan je hier kijken voor specifieke cmd's

http://left4dead.wikia.co..._list_of_console_commands

Start de game met:
-game left4dead -ip "ip" -port "poort" -maxplayers 8 -console -autoupdate -nohltv +map l4d_farm01_hilltop

Ik heb het spel zelf niet dus daarom is de config een beetje karig, omdat ik niet de gebruikelijke cvars ken.

Succes!
Gr Eddie

[ Voor 9% gewijzigd door UberTweaker op 31-03-2009 12:11 . Reden: hostname config aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Walljumpen is makkelijk, dat filmpje vond ik niet eens zo bijzonder :) . Waar je op kan oefenen is dus echt langs muren (een rechte lijn) afspringen om zo snelheid en hoogte te maken. Maar het is gewoon crouch (ctrl) --> klik. Ik hou control zelfs ingedrukt en als er een muur op me afkomt draai ik me om (mousesweep) en klik ik weer. Het is echt makkelijker dan je denkt als je het eenmaal doorhebt :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 13:08
Cassius schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 12:08:
Walljumpen is makkelijk, dat filmpje vond ik niet eens zo bijzonder :) . Waar je op kan oefenen is dus echt langs muren (een rechte lijn) afspringen om zo snelheid en hoogte te maken. Maar het is gewoon crouch (ctrl) --> klik. Ik hou control zelfs ingedrukt en als er een muur op me afkomt draai ik me om (mousesweep) en klik ik weer. Het is echt makkelijker dan je denkt als je het eenmaal doorhebt :) .
De skills van die gast uit dat filmpje zijn wel bijzonder als je ziet hoe hij bepaalde jumps combineerd en dan ook nog eens raak pounced. Het zijn niet de standaard van muur naar muur jumps.

Als je crouch los laat kun je beter in de lucht bewegen en cruve jumpen. Wat jij makkelijk vindt zijn de basic hunter jumps, maar er is meer mogelijk. Verder is het echt een skill om de juiste spots in een map te vinden/gebruiken en dan ook nog eens raak te pouncen voor 25 dmg.

Voor meer info over de hunter jumps check dit topic op de steamforums.

[ Voor 9% gewijzigd door Rutger Mulder op 31-03-2009 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 21:30
Rutger Mulder schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 15:37:
[...]

Als je crouch los laat kun je beter in de lucht bewegen en cruve jumpen. Wat jij makkelijk vindt zijn de basic hunter jumps, maar er is meer mogelijk. Verder is het echt een skill om de juiste spots in een map te vinden/gebruiken en dan ook nog eens raak te pouncen voor 25 dmg.

Voor meer info over de hunter jumps check dit topic op de steamforums.
leer linkjes copy/pasten :+
ben wel benieuwd nml....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

ChojinZ schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 08:17:
[...]

Mag iedereen joinen? Zoja, wat is het serveradres?

Tuurlijk, IP is 88.159.77.211:27015
Ik houd m'n inbox in de gaten als iemand de rcon wilt.

HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
    hostname kKaltUu's server, have fun and st-OH MY GOD WHAT IS THAT
    // Rcon Cvars
    rcon_password XXXXXXXX //Set.s remote control password
    // Server Cvars
    mp_disable_autokick 1 //Prevents a userid from being auto-kicked
    sv_allow_color_correction 0 //Allow or disallow clients to use color correction on this server.
    sv_allow_wait_command 0 //Allow or disallow the wait command on clients connected to this server.
    sv_alltalk 0 //Players can hear all other players, no team restrictions
    sv_alternateticks 0 //If set, server only simulates entities on even numbered ticks.
    sv_clearhinthistory 0 //Clear memory of server side hints displayed to the player.
    sv_consistency 1 //Whether the server enforces file consistency for critical files
    sv_contact kaldranos@gmail.com //Contact email for server sysop
    sv_downloadurl .. //Location from which clients can download missing files

// Lan or internet play, Server region cvars
    //sv_lan 1 //Server is a lan server ( no heartbeat, no authentication, no non-class C addresses )
    sv_region 3 // Region Codes: 0 - US East coast, 1 - US West coast, 2 - South America, 3 - Europe, 4 - Asia, 5 - Australia, 6 - Middle East, 7 - Africa, 255 - world

// Server Logging
    sv_log_onefile 0 //Log server information to only one file.
    sv_logbans 1 //Log server bans in the server logs.
    sv_logecho 0 //Echo log information to the console.
    sv_logfile 1 //Log server information in the log file.
    sv_logflush 0 //Flush the log file to disk on each write (slow).
    sv_logsdir .logs. //Folder in the game directory where server logs will be stored.

//Server Rates
    sv_maxcmdrate 100 //(If sv_mincmdrate is > 0), this sets the maximum value for cl_cmdrate.
    sv_unlag 1
    //sv_steamgroup_exclusive 0 //to make it exclusive and private
    z_difficulty .Impossible. .//this is the difficulty setting

standaard copy pasted van de eerste site die ik tegen ben gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Net Death Toll op expert gehaald en daarmee ook de "what are you trying to prove" achievement maar allemachtig wat een uitputtingsslag. Heb er 3 uur en 10 minuten over gedaan :X
Een nieuw persoonlijk record, maar of het een record is om trots op te zijn is een 2e :p

Zat in het begin ook echt met alleen maar lui die liepen te eikelen en steeds maar ragequiten echt heel irritant is dat. Gelukkig dat Marcje halverwege kwam.
Marcje bedankt voor je hulp zonder jouw was het nooit gelukt en zou ik nu nog bezig zijn.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:36

Arfman

Drome!

Dat pouncen he ... gebeurt dat automatisch als je iemand heel hard raakt als Hunter (dus van een flatgebouw afspringt ofzo) of moet je daar iets voor doen? :P

(versus no0b hier :+)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
Dalyxia schreef op maandag 30 maart 2009 @ 22:50:
GVD, vage shizzle

Alleen mijn Outbreak achievement was weg, voor de rest was alles er nog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Arfman schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 21:11:
Dat pouncen he ... gebeurt dat automatisch als je iemand heel hard raakt als Hunter (dus van een flatgebouw afspringt ofzo) of moet je daar iets voor doen? :P

(versus no0b hier :+)
Als hunter moet je control inhouden en klikken om een sprong te maken, als op een survivor land, dan heb je hem 'gepounced'.
Als je vanaf ~30 meter hoogte op iemand springt, gaat er extra health af van de survivor (maximaal 25 health) omdat je met zo'n kracht op zo'n arme sloeber springt.
Een goed voorbeeld is het filmpje wat een paar posts hierboven is geplaatst.

Even over dat filmpje, de 3rd person mode, is dat niet cheat protected? of zal hij demo's hebben afgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
3rd person mode is inderdaad cheat protected. In de comments heeft de maker van de video wel gezet:
I FRAP my footage as soon as I get what I like before my demos get ruined.
Alleen heb ik geen idee wat hij daarmee bedoelt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

g0tanks schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 22:03:
3rd person mode is inderdaad cheat protected. In de comments heeft de maker van de video wel gezet:

[...]

Alleen heb ik geen idee wat hij daarmee bedoelt :/
Normaal is het andersom 8)7 , je neemt demo's op omdat het dan je spel niet beinvloed.
Alleen als je 150 demo's hebt van 1 tot 3 uur, wordt het moelijk om uit te zoeken wat je goeie acties zijn als je ze niet opschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-06 16:09
Vandaag best lekkere tank beurt gehad :D
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/63u9oj.png

No-mercy, en dan het eerste level, waar je uit het huis komt en dan de straat op komt rennen. Stonden 2 autos die ik maar netjes op alle 4 de survivors heb geparkeerd :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
maaarten schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 20:55:
Net Death Toll op expert gehaald en daarmee ook de "what are you trying to prove" achievement maar allemachtig wat een uitputtingsslag. Heb er 3 uur en 10 minuten over gedaan :X
Een nieuw persoonlijk record, maar of het een record is om trots op te zijn is een 2e :p

Zat in het begin ook echt met alleen maar lui die liepen te eikelen en steeds maar ragequiten echt heel irritant is dat. Gelukkig dat Marcje halverwege kwam.
Marcje bedankt voor je hulp zonder jouw was het nooit gelukt en zou ik nu nog bezig zijn.
Kerel, waar was je dan de vorige keer? Toen haalde we death toll ook binnen 2 uurtjes.. of heb je em toen net niet gehaald? Ik moet em in ieder geval opnieuw doen omdat steam me expert status had gerest naar 1/4 ipv 2/4.

Maar gefeliciteerd met je ''pro'' achievement :P
Enfer schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 23:30:

No-mercy, en dan het eerste level, waar je uit het huis komt en dan de straat op komt rennen. Stonden 2 autos die ik maar netjes op alle 4 de survivors heb geparkeerd :Y)
Doe je netjes :) , alleen wist ik niet dat het zoveel punten opbracht?

Verder over de server, deze doet het perfect en vanavond hebben er zelfs al wat mensen er op gespeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
`t is weer helemaal stuk, geen achievements, hij weet niet dat je de campaign al gehaald hebt, en je kan niet online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 21-06 10:37

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik krijg het niet voor elkaar hoor dat walljumpen op de 360 :|. Misschien hebben ze het er daar uitgehaald.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Bigbadkip schreef op woensdag 01 april 2009 @ 00:40:
`t is weer helemaal stuk, geen achievements, hij weet niet dat je de campaign al gehaald hebt, en je kan niet online spelen.
De laatste tijd is het inderdaad om te huilen. Daarom wacht ik maar even om de 4 campaigns expert achievement te halen omdat ik geen zin heb om alles overnieuw te gaan doen. Maar ik heb net gekeken en al m'n 44 achievements zijn weer terug.

Alleen als ik nu in het spel zit of in het hoofd menu en ik druk op shift + tab krijg ik boven in beeld een ''batterij'' te zien, is dit iets nieuws of is het omdat ik het nu even op me laptop speel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
Enfer schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 23:30:
[afbeelding]

Wow, dat is echt een zieke score, zo hoog heb ik ze nog nooit gezien. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat je achievements weg zijn heb ik wel vaker, zal wel weer iets met steam zijn :P

edit: tijdelijk weg zijn bedoel ik dan.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 246088 op 01-04-2009 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Werkt niet helemaal perfect. Je moet altijd 8 mensen achterlaten in de campaign omdat ze niet in het reddingsvoertuig 'passen'. :/ ;)

Voor de rest is het leuk gevonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Anoniem: 246088 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 22:30:
Dat je achievements weg zijn heb ik wel vaker, zal wel weer iets met steam zijn :P

edit: tijdelijk weg zijn bedoel ik dan.
Als gewoonlijk ;), altijd wel iets met ze :p.

Even uitloggen, half minuutje wachten, steam opnieuw opstarten en ze zijn voor mij weer terug. Wel irritant dat soms wel wat progress verloren gaat als steam het weer eens verkloot op deze manier en plots een reeks kills van een voorgaande match weg is, doet de genocide alleen maar langer duren :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251423

Wil je even lekker L4D gaan doen, wil Steam niet inloggen :/ Mijn ww en accountnaam is goed (heb ik nog even verandert voor de zekerheid), maar inloggen ho maar. Op de site van Steam staat ook niks, of ik kijk weer eens slecht. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
http://g2play.net heeft een korte actie. L4D kost nu 16,92 euro, tot zondag of zolang de voorraad strekt.
Ga je voor de Poolse zlotties, kost het 73.6 Polish Zloty = 16.38 Euros volgens Google.

[ Voor 27% gewijzigd door Inuyasha op 03-04-2009 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Anoniem: 251423 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 14:05:
Wil je even lekker L4D gaan doen, wil Steam niet inloggen :/ Mijn ww en accountnaam is goed (heb ik nog even verandert voor de zekerheid), maar inloggen ho maar. Op de site van Steam staat ook niks, of ik kijk weer eens slecht. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is?
yup! Steam! ;) Gebeurt wel vaker en daar kan je helaas weinig aan doen. FF geduld hebben en het later weer proberen. Meestal lukt het dan wel. Is mij (en wat vrienden) vaker overkomen.

@ de mensen die de CFG's hebben gepost:
Thx!
Helaas werkt mijn server nog steeds niet. Krijg telkens de volgende melding:

CreateBoundSocket: ::bind returned Win32 error 10049
cminterface.cpp (932) : Assertion Failed: NULL != m_hConnection

Uiteraard al op gegoogled maar helaas... niets kunnen vinden. Iemand een idee hoe ik dit oplos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
ChojinZ schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 12:57:
[...]

yup! Steam! ;) Gebeurt wel vaker en daar kan je helaas weinig aan doen. FF geduld hebben en het later weer proberen. Meestal lukt het dan wel. Is mij (en wat vrienden) vaker overkomen.

Thx!

Uiteraard al op gegoogled maar helaas... niets kunnen vinden. Iemand een idee hoe ik dit oplos?
http://www.blog.last-save.com/2008/11/left-4-dead-dedicated-server-setup/

Misschien staat de oplossing tussen de comments, daar wordt het een en ander besproken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
[...]

Thx!

Post je eigen CFG eens, misschien staat daar iets raars in.
Post ook gelijk je start commando van je server mee.

Verder wat ik gevonden heb:
win32 socket error code 10049 means "The specified address is not available from the local computer"
Probeer eens een andere port te gebruiken voor de server bijvoorbeeld 27016

[ Voor 10% gewijzigd door mhoogendam op 03-04-2009 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
@ Inuyasha: Thx! ga is kijken of ik wat kan vinden in de post

@ Mhoogendam: Ik heb diverse CFG geprobeerd (voornamelijk van http://www.left4dead411.com geplukt ). De laatste 2 die ik heb gebruikt zijn hier gepost door Ubertweaker en kKaltuu (zie een aantal post terug).

Parameters kan ik helaas nog niet posten. Zit namelijk op mijn werk. 8)

Datgene wat je had gevonden, kwam dat soms uit dit topic? :
http://www.left4dead411.c...pic=6913&page=0#msg164575

Andere poorten heb ik al geprobeerd. Helaas... werkte ook niet.

Kheb ook het idee dat het niet zo zeer aan de server ligt maar eerder aan mijn Windows install. Ik heb namelijk meerdere tutotials geprobeerd die bij andere wel werken maar bij mij niet (telkens weer met dezelfde foutmelding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
Yup, dat was die site.
Waar de error op lijkt is dat de portnummer al in gebruik is op de PC.
Staat er misschien nog een firewall/port blocking regels aan in je router ?

Ik zal onze config eens posten van de gameservers, helaas ook vanavond pas ;)
Draaien er 6 op bijna dezelfde config dus zou toch wel goed moeten gaan.

[ Voor 31% gewijzigd door mhoogendam op 03-04-2009 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillosophy
  • Laatst online: 10-06 19:16
Na het lezen van een topic op de Steam forums kwam ik er eindelijk achter dat er bij NM1 een route linksaf is om bij het einde te komen :$ Ik kan niet geloven dat me dat nooit is opgevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Laatst online: 18:34
Chillosophy schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:36:
Na het lezen van een topic op de Steam forums kwam ik er eindelijk achter dat er bij NM1 een route linksaf is om bij het einde te komen :$ Ik kan niet geloven dat me dat nooit is opgevallen
Ik ben er ooit ook een keer toevallig langs gekomen, maar niemand neemt ooit die route het is bijna altijd gewoon binnendoor door het gebouw weer en dan het laatste stukje over straat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
mhoogendam schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:17:
Yup, dat was die site.
Waar de error op lijkt is dat de portnummer al in gebruik is op de PC.
Staat er misschien nog een firewall/port blocking regels aan in je router ?

Ik zal onze config eens posten van de gameservers, helaas ook vanavond pas ;)
Draaien er 6 op bijna dezelfde config dus zou toch wel goed moeten gaan.
Niet dat ik weet. Maar ik zal vanavond eens kijken. Misschien mijn router ook nog ff een reset geven.
Ennuh, alvast bedankt voor de config'd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 19:26

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Inuyasha schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 12:26:
http://g2play.net heeft een korte actie. L4D kost nu 16,92 euro, tot zondag of zolang de voorraad strekt.
Ga je voor de Poolse zlotties, kost het 73.6 Polish Zloty = 16.38 Euros volgens Google.
Ehm, vorige week woensdag bij precies dezelfde winkel:
Left 4 Dead Steam Key
net price: 13.57 EUR
vat: 22 %
gross price: 16.55 EUR
quantity, number: 1
gross sum: 16.55 EUR
(Had hem gekocht als cadeau voor een vriend)

Lekkere aanbieding als het een week later met 20% korting tijdelijk 37 cent meer kost :z

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillosophy
  • Laatst online: 10-06 19:16
ZanielGa schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:09:
[...]

Ik ben er ooit ook een keer toevallig langs gekomen, maar niemand neemt ooit die route het is bijna altijd gewoon binnendoor door het gebouw weer en dan het laatste stukje over straat.
Lijkt er op dat weinig mensen het weten. Kan daarom wel weer goed gebruikt worden om makkelijk bij het einde te komen in VS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
Gizz schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 17:12:
[...]

Ehm, vorige week woensdag bij precies dezelfde winkel:

[...]

(Had hem gekocht als cadeau voor een vriend)

Lekkere aanbieding als het een week later met 20% korting tijdelijk 37 cent meer kost :z
Huh, hij is al daar al een tijdje ong. 23 euro... 8)7, met nu dan een aanbieding.

[ Voor 3% gewijzigd door Inuyasha op 03-04-2009 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 19:26

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Huh, hij is al daar al een tijdje ong. 23 euro... 8)7, met nu dan een aanbieding.
Gek, ik heb vorige week maandag gekeken en hem toen woensdag gekocht. De prijs van €16,55 heeft er dus meerdere dagen opgestaan? Heb hem ook gewoon gekocht in euro's en niet in zloty's. Nou ja, genoeg over prijzen :P

[ Voor 14% gewijzigd door Gizz op 03-04-2009 17:55 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
ChojinZ schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:58:
[...]
Niet dat ik weet. Maar ik zal vanavond eens kijken. Misschien mijn router ook nog ff een reset geven.
Ennuh, alvast bedankt voor de config'd! :)
Startup:(Linux)
code:
1
./srcds_run -console -game left4dead -maxplayers 4 -autoupdate +map l4d_hospital01_apartment +ip 1.2.3.4 -port 27015 +exec server1.cfg -nohltv +sv_lan 0

Startup:(Windows)
code:
1
srcds.exe -console -game left4dead -maxplayers 4 -autoupdate +map l4d_hospital01_apartment +ip 1.2.3.4 -port 27015 +exec server1.cfg -nohltv +sv_lan 0

Config:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
hostname "DeBokkerijders.nl :: #1 Left4Dead ::"
rcon_password "INSERTRCON"

// this will allows you to find a server through matchmaking with a specific search string
sv_search_key INSERTKEY

// this will allow your server to be listed in the server browser
setmaster add 68.142.72.250:27011
setmaster add 72.165.61.189:27011
setmaster add 69.28.140.247:27011
setmaster add 69.28.140.246:27011

// steam group that has access to the server
sv_steamgroup 123456789

sv_region "3"
sv_contact "CONTACT@EMAIL.COM"

log on
sv_logecho "1"
sv_pure "1"

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Inuyasha schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 17:44:
[...]

Hij was daar eerst 5 weken geleden ofzo nog 14.55 en daarvoor zelfs 11 of 12 nogwat :p. Of de inkoop prijzen zijn opgevoerd of ze willen er wat meer aan gaan verdienen, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UberTweaker
[...]

Dit betekent dat de L4D server niet kan luisteren op de door jouw opgegeven poort (indien niet opgegeven in startupline is het 27015)

Het kan dus zijn dat:
Er een firewall iets blokkeert ( aan je router hoef je in dit geval nog niet aan te komen, aangezien deze server op je LAN IP luistert).

Er een andere server op die poort draait. L4D Server gebruikt tcp en udp 27015. Om dit de controleren kan je start > uitvoeren > netstat (alleen voor windows)

Welke windows gebruik je eigenlijk?

Eddie

Edit: In je startupline kan ook een verkeerde ip staan (gebruik niet je publieke IP maar je LAN IP

[ Voor 5% gewijzigd door UberTweaker op 04-04-2009 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Win32 error 10049 betekent "The specified address is not available from the local computer". Waarschijnlijk heb je gewoon het verkeerde IP gebruikt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Ik word wel een beetje ziek van het lage niveau in L4D, je beetje meestal een half uur bezig om een team te vinden dat een beetje fatsoenlijk is. En als het dan lekker gaat rage quit de andere kant.....
En dan ben ik nog eens niet goed.... |:(

[ Voor 9% gewijzigd door DrumandBass op 04-04-2009 10:04 ]

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:12

Vrijdag

De Zwarte

Chillosophy schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:36:
Huh, welke route is dat dan :?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
DrumandBass schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 09:43:
Ik word wel een beetje ziek van het lage niveau in L4D, je beetje meestal een half uur bezig om een team te vinden dat een beetje fatsoenlijk is. En als het dan lekker gaat rage quit de andere kant.....
En dan ben ik nog eens niet goed.... |:(
Hehe, same here, ik zeg ook niet dat ik pro ben, maar sommige dingen snap ik nog net wel.
Was gisteren @NM versus bij dat Gasstation crescendo, lopen we over het dak om "achter het glas" te wachten.
Dus ik elke keer "hurry up dit dat zus en zo". Ik zie dat een gast buiten blijft staan knallen op die pijp net onder het raam en dus niet naar binnen gaat. Dat vraagt natuurlijk om een Smoker-actie, waardoor die weer naar beneden valt en we hem dus weer moeten begeleiden, over het dak.
Ik zeg dan ook "Get the f%@$ inside!", en een seconde later wordt ie gesmoked. De rest kunnen jullie raden. En nee, we hebben het niet gehaald, waarna die gast quitte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Met wat mensen van het forum afspreken werkt altijd wel beter.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hoe gaat het met het aantal L4D spelers online? Ik hoor om mij heen meer en meer mensen die stoppen omdat het geheel toch best saai word zonder nieuwe content. Ik zou verwachten dat het aantal spelers dan ook behoorlijk terug zal lopen. Zijn hier ergens betrouwbare stats van te zien oid?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Graham schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 10:16:
Met wat mensen van het forum afspreken werkt altijd wel beter.
Ik probeer ook altijd zoveel mogelijk met vrienden te spelen om dergelijke situaties te voorkomen. :)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.